Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Šuplers: ''Bija grūta spēle''

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Šuplers: ''Bija grūta spēle''
''Dinamo'' galvenais treneris Jūliuss Šuplers
Foto: Romualds Vambuts, eSports.lv

Šodien Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) spēlē Rīgas ''Dinamo'' ar 4:2 pārspēja Voskresenskas ''Khimik'' komandu. Pēc spēles abu komandu treneri izteica savas domas par aizvadīto maču.

Voskresenskas ''Khimik'' galvenais treneris Genādijs Korotejevs: ''Zinājām, ka Rīgas komanda spēlē ļoti augsta līmeņa uzbrūkošu hokeju, skaistu spēli. Gatavojāmies grūtam mačam. Galveno uzsvaru likām spēlei no aizsardzības. Kad rezultāts kļuva 2:2, sapratām, ka nākamie vārti šajā spēlē būs uzvaras vārti. Diemžēl tos guva pretinieks.

Rīgas ''Dinamo'' galvenais treneris Juliuss Šuplers: ''Paldies kolēģim par komplimentu. Pirmais pretinieku komandas treneris, kas saka taisnību par mūsu spēli (smejas). Bija grūta spēle. Zinājām, ka būs jāspēlē pret komandu, kas spēlēs no aizsardzības. Ilgu laiku mocījāmies, bet puiši labi cīnījās un beigās guvām uzvaru. Cienu to atmosfēru, ko rada mūsu līdzjutēji. Paldies viņiem par to.

- Jau rīt spēle pret ''Barys''. Kā gatavosieties?
- Mums nav daudz laika, mazāk par diennakti, jau rīt plkst. 17:00 jāspēlē. Visticamāk, komandai pat nebūs treniņš.

Uz jautājumu par rītdienas spēles taktisko plānojumu Šuplers atbildēja izvairīgi. Spēlēsim 50/50, bet galvenā uzmanība tiks pievērsta savu vārtu drošībai.

Jautāts par Ģirta Ankipāna savainojumu, treneris atbildēja, ka pagaidām nekādas skaidrības par viņa savainojumu nav, tāpēc treneris nevarēja pateikt, vai uzbrucējs rīt varēs iziet laukumā.

     [+] [-]

, 2008-12-27 21:15, pirms 16 gadiem
neiks rakstīja: Arī komentētāji pārāk dedzīgi, nemāk nemaz profesionāli izvērtēt uz laukuma notiekošo!
Iesaku izmantot uz TV pults esošo opciju ,,mute''! Es viņu šad tad izmantoju,ja kreipāns kļūst galīgi neciešams!

     [+] [-]

, 2008-12-27 21:16, pirms 16 gadiem
Ivar77, omska nav līgas līderi!

  +1 [+] [-]

, 2008-12-27 21:20, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Kurš tad interesanti pēc spēles pret MgM (un ne tikai) bļāva,ka RD tiesneši rok nost???Vai tie gadijumā nebija RD fani?? Bet tagad pēkšņi tiesneši ,ja ne pietiesā par labu RD, tad pēkšņi spēlēs kļuvuši dikti objektīvi!
Vai nav dīvaini?
ā jā aizmirsu ka tiesnesis šodien bij akls Periodu šie varēja darīt ko grib, vairākus noraidijumus neiedeva, tad pēkšņi sāka svilpt, tāpat mums vajadzēja būt vairāk vairākumiem Protams šodien bijām nekādi un tas mums neko tāpat nedeva

  +2 [+] [-]

, 2008-12-27 21:25, pirms 16 gadiem
Number 0 rakstīja: Ivar77, omska nav līgas līderi!
Par Omsku man jautājumi nebija,jo viņiem izņemot Jagru (kam diemžēl ziedu laiki jau aiz muguras) un lielas ambicijas vairāk nekā nav! Par to liecina viņu vieta tabulā un vispār šis sezonas viļņveidīgais sniegums!

  +1 [+] [-]

, 2008-12-27 21:27, pirms 16 gadiem
Šodien RD vienkārši bija jauzvar pēc visiem parametriem,komandas komplektācija,spēle mājās u.t.t.!

Komanda tak arī uzvarēja

Kurš tad interesanti pēc spēles pret MgM (un ne tikai) bļāva,ka RD tiesneši rok nost???Vai tie gadijumā nebija RD fani?? Bet tagad pēkšņi tiesneši ,ja ne pietiesā par labu RD, tad pēkšņi spēlēs kļuvuši dikti objektīvi!
Vai nav dīvaini?


Bij tāda lieta ka fani bļāva, brīžiem pamatoti, brīžiem nē. Tik nesaprotu - kāds tolks bija sākumā zāģēt un tagad vilkt playoffos? Es vairāk dīvainību saskatu Tavos komentos nevis RD spēlēs
Tikās 23. komanda pret 17. ar 4:2 uzvarēja 17. Manuprāt vis loģiski. Ja pretendē uz domas dziļumu, tad tiešām padomā padziļināti, nevis klārē ka RD tikšana playoff motivēs citas EU komandas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-12-27 21:36, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Šodien RD vienkārši bija jauzvar pēc visiem parametriem,komandas komplektācija,spēle mājās u.t.t.!

Komanda tak arī uzvarēja

Kurš tad interesanti pēc spēles pret MgM (un ne tikai) bļāva,ka RD tiesneši rok nost???Vai tie gadijumā nebija RD fani?? Bet tagad pēkšņi tiesneši ,ja ne pietiesā par labu RD, tad pēkšņi spēlēs kļuvuši dikti objektīvi!
Vai nav dīvaini?


Bij tāda lieta ka fani bļāva, brīžiem pamatoti, brīžiem nē. Tik nesaprotu - kāds tolks bija sākumā zāģēt un tagad vilkt playoffos? Es vairāk dīvainību saskatu Tavos komentos nevis RD spēlēs
Tikās 23. komanda pret 17. ar 4:2 uzvarēja 17. Manuprāt vis loģiski. Ja pretendē uz domas dziļumu, tad tiešām padomā padziļināti, nevis klārē ka RD tikšana playoff motivēs citas EU komandas
Es negribu strīdēties strīdēšanās pēc,bet man neviens neiestāstīs,ka RD pēkšņi pēc tāda krituma varēja tik īsā laikā saņemties un tagad pērt visas KHL līdervienības pēc kārtas! Ok,piekrītu,ka kādai no līdervienībai gadās melnā diena,kad tas līderiem spēle neiet no rokas un pārējā komanda arī nevelk,bet neviens man neiestāstīs,ka labi nokomplektētas komandas vairs nevar iesist golus tieši pret RD! Pret AK Bars tas vispār bija pzd,jo komanda,kas nebija palikusi nevienā spēlē uz nulles,jo tajā spēlē divi līgas labākie snaiperi,pat vienu golu nevar iesist!
Par to ES man pierādijumu nav,un tāpēc labāk neizteikšos!

  -1 [+] [-]

, 2008-12-27 21:39, pirms 16 gadiem
Army rakstīja: uzvareetaajiem nekas nav jaaskaidro un laikam kaads te veel nav apjeedzis ka KHL vaaju komandu nav
Ir gan vājas,gan stipras komandas! Ja netici,tad ieskaties tabulā!

  +5 [+] [-]

, 2008-12-27 21:43, pirms 16 gadiem
Nākamnedēļ vajadzētu būt intervijai SA ar hokeja ekspertu IVARS77! Gaidīšu...

  -2 [+] [-]

, 2008-12-27 21:48, pirms 16 gadiem
aigars076 rakstīja: Nākamnedēļ vajadzētu būt intervijai SA ar hokeja ekspertu IVARS77! Gaidīšu...
Skaties,ka gaidot vecs nepaliec!

     [+] [-]

, 2008-12-27 21:50, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Es negribu strīdēties strīdēšanās pēc,bet man neviens neiestāstīs,ka RD pēkšņi pēc tāda krituma varēja tik īsā laikā saņemties un tagad pērt visas KHL līdervienības pēc kārtas! Ok,piekrītu,ka kādai no līdervienībai gadās melnā diena,kad tas līderiem spēle neiet no rokas un pārējā komanda arī nevelk,bet neviens man neiestāstīs,ka labi nokomplektētas komandas vairs nevar iesist golus tieši pret RD! Pret AK Bars tas vispār bija pzd,jo komanda,kas nebija palikusi nevienā spēlē uz nulles,jo tajā spēlē divi līgas labākie snaiperi,pat vienu golu nevar iesist!
neviens man neiestāstīs ka 8 zaudējumu sērijā vainojums nebija norgurums un garie pārbraucieni, tāpat kā tas ka 5. vieta nav mūsu līmenis, jo tur bijām sezonas sākumā un lēnām uzkāpsim atpakaļ, jo tās 8 zaudes bija tikai neveiksmīga sakritība. Ne velti Jāgrs mums neko nevarēja izdarīt, jo mums ir viena no labākajām aizsardzībām līgā, tāpat kā vārtsargs. Brīnums ka šodien 2 golus ielaidām, jo viena no līgas labākajām komandām neiemeta necik, domāju drīz būsim atpakaļ līgas TOP 5

  +1 [+] [-]

, 2008-12-27 21:51, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Es negribu strīdēties strīdēšanās pēc,bet man neviens neiestāstīs,ka RD pēkšņi pēc tāda krituma varēja tik īsā laikā saņemties un tagad pērt visas KHL līdervienības pēc kārtas! Ok,piekrītu,ka kādai no līdervienībai gadās melnā diena,kad tas līderiem spēle neiet no rokas un pārējā komanda arī nevelk,bet neviens man neiestāstīs,ka labi nokomplektētas komandas vairs nevar iesist golus tieši pret RD! Pret AK Bars tas vispār bija pzd,jo komanda,kas nebija palikusi nevienā spēlē uz nulles,jo tajā spēlē divi līgas labākie snaiperi,pat vienu golu nevar iesist!
Par to ES man pierādijumu nav,un tāpēc labāk neizteikšos!
redz ka varēja saņemties, vnk Tev abloms to atzīt, jo atceros ka murrāji Abragam līdzi, kad šams stāstīja ka Šuplers nevelk KHL, pats ar visgudri rakstīji ka treneri RD līdz sezonas beigām bedrē iedzinuši. Tā vietā lai atzītu savas kļūdas atkal meklē jaunus iemeslus RD nolikšanai. Hokejs ir tāda spēle kurā komandas cenšas neielaist savos vārtos un iemest pretiniekam, un ja izdodas neielaist pret AK Bars tad jebkura komanda ir pelnījusi uzslavu, nevis sazvērestības teoriju.

  +5 [+] [-]

, 2008-12-27 22:00, pirms 16 gadiem
Nu tas ir tāds panks. Atnāk onkulis un pasaka :" zini, Morozov, šodien spēle pret vienīgo ES komandu KHL un tapēc labāk met garām kastei, jo mums viņus vajag PO." Tādus murgus tas pipars murgo...

  -3 [+] [-]

, 2008-12-27 22:01, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: redz ka varēja saņemties, vnk Tev abloms to atzīt, jo atceros ka murrāji Abragam līdzi, kad šams stāstīja ka Šuplers nevelk KHL, pats ar visgudri rakstīji ka treneri RD līdz sezonas beigām bedrē iedzinuši. Tā vietā lai atzītu savas kļūdas atkal meklē jaunus iemeslus RD nolikšanai. Hokejs ir tāda spēle kurā komandas cenšas neielaist savos vārtos un iemest pretiniekam, un ja izdodas neielaist pret AK Bars tad jebkura komanda ir pelnījusi uzslavu, nevis sazvērestības teoriju.
Ja neesi pamanijis,tad man nav kauns atzīt savas kļūdas!
Varu tikai pateikt,ka visa dzīve sastāv no likumsakarībām ar nelieliem izņēmumiem,bet ja šie izņēmumi kļūst par patstāvīgu parādību,tad jameklē iemesls kāpēc tas tā ir!
Kā jau teicu,tad mani neizbrīnītu,ja viena komanda nō līderiem pakāš sausajā RD,tad jautājumu nav,bet ja to dara liela daļa no līdervienībām,tad man rodas jautājums-uz kāda pamata!
Ok atzīšu,ka man arī grūti pretendēt uz pašu objektīvāko viedokli,jo esmu deklarējis,ka man šis RD projekts ne visai,bet savu viedokli un domas es varu izteikt tieši tāpat kā RD līdzjutēji,jo arī viņu viedoklis ir balstīts uz emocijām un neviss reālo hokeja izpratni (ar dažiem izņēmumiem)!

  -4 [+] [-]

, 2008-12-27 22:02, pirms 16 gadiem
aigars076 rakstīja: Nu tas ir tāds panks. Atnāk onkulis un pasaka :" zini, Morozov, šodien spēle pret vienīgo ES komandu KHL un tapēc labāk met garām kastei, jo mums viņus vajag PO." Tādus murgus tas pipars murgo...
Tu vari pierādīt pretējo????

     [+] [-]

, 2008-12-27 22:08, pirms 16 gadiem
Varu tikai pateikt,ka visa dzīve sastāv no likumsakarībām ar nelieliem izņēmumiem,bet ja šie izņēmumi kļūst par patstāvīgu parādību,tad jameklē iemesls kāpēc tas tā ir!

redzu ka Tu cītīgi meklē - un vienmēr iemesli mainās, bet vienmēr tie ir neglaimojoši RD

Kā jau teicu,tad mani neizbrīnītu,ja viena komanda nō līderiem pakāš sausajā RD,tad jautājumu nav,bet ja to dara liela daļa no līdervienībām,tad man rodas jautājums-uz kāda pamata!

laikam tapēc ka mēs esam uz viļņa un attiecīgās spēles pret viņiem nospēlējam labāk, kā arī tas ka mēs viņiem esam vieni no, turpretī mēs uz viņiem, kā līderiem koncentrējamies pastiprināti

Ok atzīšu,ka man arī grūti pretendēt uz pašu objektīvāko viedokli,jo esmu deklarējis,ka man šis RD projekts ne visai,bet savu viedokli un domas es varu izteikt tieši tāpat kā RD līdzjutēji

protams ka vari Ivar, tik biežāk dzirdu visādas izdomātas teorijas nevis kaut kādas domas

jo arī viņu viedoklis ir balstīts uz emocijām un neviss reālo hokeja izpratni (ar dažiem izņēmumiem)!

Ivar, te par hokeja sapratni ieminējās cilvēks kurš cītīgi skatoties RD spēles nebija pamanījis ka R. Petrovicka kungs ir uzbrucējs...

  +2 [+] [-]

, 2008-12-27 22:09, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Tu vari pierādīt pretējo????
nevis viņam bet Tev būtu jāpierāda

  +1 [+] [-]

, 2008-12-27 22:10, pirms 16 gadiem
man nekas nav jāpierāda, jo ja reiz tev šis projekts nevisai tad klusē! Izskatās, ka tev vienkārši nav iespējas aiziet līdz arēnai un izbaudīt hokeju, bet ir iespēja sēdēt un dračit kompi. Sazvērestības teorijas meklē citos portālos, bet šeit sports!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-12-27 22:14, pirms 16 gadiem
šovakar bij spēle normāla.. jūsuprāt tad kurš labāk varētu trenēt Latvijas izlasi?.. re kāda Znarokam uzvaru sērija.. pat Rīgas Dinamo nevar pagaidām pārsist

  -1 [+] [-]

, 2008-12-27 22:14, pirms 16 gadiem
aigars076 rakstīja: man nekas nav jāpierāda, jo ja reiz tev šis projekts nevisai tad klusē! Izskatās, ka tev vienkārši nav iespējas aiziet līdz arēnai un izbaudīt hokeju, bet ir iespēja sēdēt un dračit kompi. Sazvērestības teorijas meklē citos portālos, bet šeit sports!!!!
Ir labi būt naivam,jo tad visa pasaule šķiet rožaina!
Es atšķirībā no Tevī ilgu laiku esmu pavadijis RU,un zinu kā viņi kārto lietas itin visās lietās!
Un tieši tāpēc uz KHL sportisko pusi skatos ar lielu aizdomu devu! Pat Jagrs atzina,ka KHL galvenais uzdevums ir apgrozīt lielu naudu!

  -3 [+] [-]

, 2008-12-27 22:16, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Ivar, te par hokeja sapratni ieminējās cilvēks kurš cītīgi skatoties RD spēles nebija pamanījis ka R. Petrovicka kungs ir uzbrucējs...
Par Petrovicki pats nezinu kā kļūdijos! Tā gadās!

  +3 [+] [-]

, 2008-12-27 22:22, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Par Petrovicki pats nezinu kā kļūdijos! Tā gadās!
vispār jau ne tikai ar Petrovicki tev gadījies, visas Tavas pirmsezonas un sezonas pirmo mēnešu prognozes ir apgāztas

  +2 [+] [-]

, 2008-12-27 22:22, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Ir labi būt naivam,jo tad visa pasaule šķiet rožaina!
Es atšķirībā no Tevī ilgu laiku esmu pavadijis RU,un zinu kā viņi kārto lietas itin visās lietās!
Un tieši tāpēc uz KHL sportisko pusi skatos ar lielu aizdomu devu! Pat Jagrs atzina,ka KHL galvenais uzdevums ir apgrozīt lielu naudu!
Man pie irsas, kā viņi tur lietas kārto, bet to ka es klātienē redzu pasaules hokeja zvaigznes- to neviens man nevar atņemt!

  +4 [+] [-]

, 2008-12-27 22:25, pirms 16 gadiem
Ivars77 attopies.. beidz dzert.. man tev jautājums, ar ko spēlē hokeju?dodu tev četrus variantus..
a) Persiks
b) Nūja
c) Šaiba
d) Kaučuks
hahaha

  +2 [+] [-]

, 2008-12-27 22:29, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Ir labi būt naivam,jo tad visa pasaule šķiet rožaina!
Es atšķirībā no Tevī ilgu laiku esmu pavadijis RU,un zinu kā viņi kārto lietas itin visās lietās!
Un tieši tāpēc uz KHL sportisko pusi skatos ar lielu aizdomu devu! Pat Jagrs atzina,ka KHL galvenais uzdevums ir apgrozīt lielu naudu!
Interesanti kā tu skaties NHL? Mūsdienu sports bez naudas? Tādu tu gribētu to redzēt? Kaut kā naivi sanāk.

  +2 [+] [-]

, 2008-12-27 22:30, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Un tieši tāpēc uz KHL sportisko pusi skatos ar lielu aizdomu devu! Pat Jagrs atzina,ka KHL galvenais uzdevums ir apgrozīt lielu naudu!
Jāgrs to teica attiecībā uz čehu klubu spēlēšanu KHL:

"Как минимум две чешские команды точно могли бы играть в КХЛ. Но вы сами знаете, что сейчас трудные времена. А КХЛ - это большие деньги. Не уверен, что чешские клубы найдут их. Бюджеты должны быть огромные, а еще эти постоянные перелеты. Конечно, мне бы хотелось увидеть в КХЛ хотя бы одну команду из Чехии."

Nav jabūt Jāgram, lai saprastu ka spēlēšana KHl prasa daudz naudas

  +3 [+] [-]

, 2008-12-27 22:47, pirms 16 gadiem
ivars77: vai metieni pa vārtu stabiņiem arī ir iepriekš atstrādāti un ieplānoti??

  +1 [+] [-]

, 2008-12-27 22:51, pirms 16 gadiem
Ivar, tu taas speeles ari skatijies,vai tikai rezultatu esporta lasiji?? Kaadus seivus Pruseks taisija?! Jeb tu doma,ka tie visi staari ZINAAJA,ka vins izglaabs,taapec tik droshi meta,neuztraucoties,ka varbut gadijuma nepaveiksies un traapiis?

  +4 [+] [-]

, 2008-12-27 22:52, pirms 16 gadiem
Linci,tu ko tie meistari tak var ar milimetra precizitati trapit tai vieta kur grib

     [+] [-]

, 2008-12-27 23:43, pirms 16 gadiem
aigars076 rakstīja: Man pie irsas, kā viņi tur lietas kārto, bet to ka es klātienē redzu pasaules hokeja zvaigznes- to neviens man nevar atņemt!
Jā,dzirdēju un lasiju, uz Jagru tiešām bija daudz atnākuši paskatīties! Bet šodien atkal Arēnā bija standarta apmeklētība!
Hm,un starp citu,cik tad to pasaules hokeja zvaigžņu tai KHL ir!?? Jagrs un kas vel????

  -1 [+] [-]

, 2008-12-27 23:45, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: vispār jau ne tikai ar Petrovicki tev gadījies, visas Tavas pirmsezonas un sezonas pirmo mēnešu prognozes ir apgāztas
Vel jau sezona nav beigusies!
Tagad varu droši apgalvot,ka esmu kļūdijies vienā lietā,jo nedomāju ka RD tiks PO! Tiks,un kā vel tiks,jo viņi tur tiks ievilkti!

     [+] [-]

, 2008-12-28 00:01, pirms 16 gadiem
Ivars tāds pats losis, kā bimbambuls basketbola sadaļā - ka tikai padi rsties kopš kura laika ir jāpierāda nevainība? civilizētās valstīs parasti jāpierāda vaina! Varbūt, ka Znaroka komandu ar nez ar kādām sazvērestības teorijām ar varu velk PO, jo nevar taču būt, ka sezonas sākumā kāsa visiem pēc kārtas, a tagad apspēlē līderus?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja