Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Bekstrēms: "Znaroks ir labs cilvēks un nav slikts treneris"

Jānis Pārums

Bekstrēms: "Znaroks ir labs cilvēks un nav slikts treneris"
Niklass Bekstrēms
Foto: Jurij Kuzmin / KHL

Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) kluba Maskavas "Dinamo" uzbrucējs Niklass Bekstrēms pastāstījis par pirmajiem iespaidiem komandā un izteicis viedokli par komandas galveno treneri Oļegu Znaroku.

"Ļoti patīk spēlēt kopā ar saviem maiņas partneriem [Aleksandru] Ovečkinu un [Rihardu] Jinji. No otras puses, mēs esam aizvadījuši tikai divas spēles, tāpēc runāt kaut ko konkrētu vēl ir pāragri. Tomēr, manuprāt, tā ir laba kombinācija. Ar Ovi mēs vienā maiņā esam spēlējuši piecus gadus. Viņš brīnišķīgi prot gūt vārtus. Arī Jinje ir puisis, kas var iemest. Ar viņu, starp citu, es gadu esmu spēlējis dzimtenē," atzina Bekstrēms.

"Oļegs Znaroks man skaidroja komandas spēles sistēmu," atklāja zviedrs. "Protams, viņam ir prasības pret mani. Teica, ka vajag precīzi izpildīt uzdevumus un nekādā gadījumā neatkāpties no sistēmas. Spēlēt tā, lai komanda uzvarētu."

Jautāts, kādu iespaidu Znaroks par sevi ir radījis, Bekstrēms atbildēja: "Pirmkārt, man šķita, ka Oļegs ir labs cilvēks. Otrkārt, arī kā treneris viņš nav slikts. "Dynamo" pērn izcīnīja līgas galveno trofeju, tas runā pats par sevi. Es, piemēram, skaidri sajūtu, cik ļoti disciplinēta ir komanda, kas, protams, ir svarīgi."

Niklass Bekstrēms Maskavas "Dynamo" rindās aizvadījis divas spēles, izceļoties ar vienu rezultatīvu piespēli un lietderības koeficientu -1. Maskavas klubs šobrīd ar 20 spēlēs izcīnītajiem 42 punktiem ir visas līgas līdervienība. Nākamo spēli Maskavas "Dynamo" aizvadīs savā laukumā pret Rīgas "Dinamo".

Izmantotie resursi:
СПОРТ-ЭКСПРЕСС: Ежедневная спортивная газета....

1 2 59 komentāri

 +22 [+] [-]

, 2012-10-27 10:42, pirms 12 gadiem
Kas ir Rihards Jinje? Varjs, Jinje, Ešberjs... Tad jau Bekstrēms ir Bekstrēmjs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +18 [+] [-]

, 2012-10-27 10:48, pirms 12 gadiem
Jinje..
Nu sliktakaja gadijuma Ginge,nu bet tas korejiesu variants Jin Je ir par traku

  +5 [+] [-]

, 2012-10-27 10:51, pirms 12 gadiem
Uzvārdu locīšana ir pilnīgs farss...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Sharps

  +7 [+] [-]

, 2012-10-27 11:06, pirms 12 gadiem
Zinu, kā ķīnieši vārdus dod-nomet karoti uz flīzētas grīdas un kā noskan, tā liek -DZING, DZANG utt... Līdzīgi sāk piekopt citās valstīs izrunu.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-27 11:22, pirms 12 gadiem
Neslikts, be ne labs?

  +1 [+] [-]

, 2012-10-27 11:24, pirms 12 gadiem
Bekstreem, tu runaa par Znaroku! Vareeji jau atrast cieniijamaakus izteicienus, piemeeram, Oljegs ir hokejs, patiesiiba un dziiviiba, citaadi attapsies uz rezervistu solinja taalaa gala tur, kur neiespiid ne Oljega saule, ne Hara meenestinjsh...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2012-10-27 11:36, pirms 12 gadiem
Neslikts treneris Hahaha. Tie kas iegūst kausus tā parasti sauc
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-27 11:43, pirms 12 gadiem
lancelots rakstīja: Gynge Richard pa Latvisko buutu Rihards Jinje (etniski vinsh no Mongolijas)
LG=LJ

  -1 [+] [-]

, 2012-10-27 11:43, pirms 12 gadiem
kā treneris protams neslikts... varbūt pat vairāk kā neslikts, tomēr kā cilvēks ej nu sazini. man viņš liekas diezgan liels despots

  +5 [+] [-]

, 2012-10-27 11:47, pirms 12 gadiem
Znaroks ir visīstākais vecis un vislabākais treneris!
un rakstnieks ir vislielākais tupaks, to nu nevar noliegt.

 +18 [+] [-]

, 2012-10-27 12:09, pirms 12 gadiem
blj..., kā piegriezies lasīt šitos kropļotos Ešerjs (Ersberg), Seterberjs (Zetteberg), Jinje (Gynge), Forsberjs, Varjs, un pārējos . Tad lieciet vismaz iekavās oriģinālrakstību, lai saprastu par ko ir raksts, nevis zīlet kas tie par kartējiem brīnumiem.
Valodnieki, ibio!

     [+] [-]

, 2012-10-27 12:14, pirms 12 gadiem
lancelots rakstīja: Gynge Richard pa Latvisko buutu Rihards Jinje (etniski vinsh no Mongolijas)
man poh no kuras tatas vins naak..tad labaak nevajag latviskot mongolu,zviedru utt. vardus un uzvardus.. pasam smiekli nenak lasot?

  +9 [+] [-]

, 2012-10-27 12:19, pirms 12 gadiem
Ja rakstat Jinje, tad, lūdzu, arī Ovečkinu rakstat pareizi Avečkins!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-10-27 12:28, pirms 12 gadiem
Vai tiešām nevarētu reiz izbeigt šo absurdo nelatvisko vārdu latviskošanu? Kāda motivācija to darīt? Valodas likums??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-10-27 12:51, pirms 12 gadiem
Cipanz rakstīja: blj..., kā piegriezies lasīt šitos kropļotos Ešerjs (Ersberg), Seterberjs (Zetteberg), Jinje (Gynge), Forsberjs, Varjs, un pārējos . Tad lieciet vismaz iekavās oriģinālrakstību, lai saprastu par ko ir raksts, nevis zīlet kas tie par kartējiem brīnumiem.
Valodnieki, ibio!
vot,vot, baigais pluss tev. Starp citu, nevajag nemaz tik tālu rakties, kāpēc nepiemini,ka tepat mūsu pašu Rīgas Dinamo spēlētājiem regulāri tiek kropļoti uzvārdi:
Žirū - kāds,b*e,nah ŽIRŪ !???? ja uz muguras ir Giroux, tak jāraksta ir Girouks, pats par sevi saprotams, kāda mums darīšana,ko kaut kādi francūži izrunā, mums ir Girouks, valodnieki mljin...
Džonsons būtībā tas pats - tak redzu,ka uz muguras ir Johnson,tad tā arī rakstam.
Tikko speciāli pārbaudīju, jā, zviedriski izrunā "Jinje", bet mums taču nekropļo uzvārdus!!! Apnicis lasīt visādus Žirū...

  +2 [+] [-]

, 2012-10-27 12:58, pirms 12 gadiem
Varēji jau paklusēt, SVORDSMEN!

Swordsman rakstīja: vot,vot, baigais pluss tev. Starp citu, nevajag nemaz tik tālu rakties, kāpēc nepiemini,ka tepat mūsu pašu Rīgas Dinamo spēlētājiem regulāri tiek kropļoti uzvārdi:
Žirū - kāds,b*e,nah ŽIRŪ !???? ja uz muguras ir Giroux, tak jāraksta ir Girouks, pats par sevi saprotams, kāda mums darīšana,ko kaut kādi francūži izrunā, mums ir Girouks, valodnieki mljin...
Džonsons būtībā tas pats - tak redzu,ka uz muguras ir Johnson,tad tā arī rakstam.
Tikko speciāli pārbaudīju, jā, zviedriski izrunā "Jinje", bet mums taču nekropļo uzvārdus!!! Apnicis lasīt visādus Žirū...

     [+] [-]

, 2012-10-27 13:11, pirms 12 gadiem
etranger77 rakstīja: Varēji jau paklusēt, SVORDSMEN!
vai tad es ko izkropļoju? tu jau tagad kropļo!
tu tāds bezgala prātīgs čalis liecies, prasītos,lai šadi tavi komentāri par absurdo latviskošanu parādītos biežāk. Regulāri lasu visādus "Džeimsus", "Džordanus" utt, nenormālākais absurds, būtu taču jābūt "James" un "Jordans", priekš kam kropļot... bet redzu,ka nevienam citam neinteresē,es arī neko nebļauju. Nez kāpēc tikai uz šo rakstu cīnītāji pretkropļošanas cīnītāji saskrējuši. Jābūt aktīvākiem!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-27 13:17, pirms 12 gadiem
aizmirsu tikai piebilst,ka tad jāizrunā arī būs "Girouks", "Jordans" utt, ja jau reiz tā rakstīts, bet tā jau maza bēda. Galvenais ir rakstiski nekropļot, pret to ir jācīnās!!!

     [+] [-]

, 2012-10-27 13:26, pirms 12 gadiem
Swordsman, tavs iepriekšējais komentārs bija nedaudz divdomīgs. Piekrītu, ka nav ko kropļot!

Swordsman rakstīja: vai tad es ko izkropļoju? tu jau tagad kropļo!
tu tāds bezgala prātīgs čalis liecies, prasītos,lai šadi tavi komentāri par absurdo latviskošanu parādītos biežāk. Regulāri lasu visādus "Džeimsus", "Džordanus" utt, nenormālākais absurds, būtu taču jābūt "James" un "Jordans", priekš kam kropļot... bet redzu,ka nevienam citam neinteresē,es arī neko nebļauju. Nez kāpēc tikai uz šo rakstu cīnītāji pretkropļošanas cīnītāji saskrējuši. Jābūt aktīvākiem!!!

  -1 [+] [-]

, 2012-10-27 13:34, pirms 12 gadiem
etranger77 rakstīja: Swordsman, tavs iepriekšējais komentārs bija nedaudz divdomīgs. Piekrītu, ka nav ko kropļot!
Kādā ziņā divdomīgs?
Prieks,ka tu piekrīti. Pret tādiem Jinjēm, Žirū, Džordaniem ir jācīnās.

tikai viena lieta nav līdz galam skaidra - ja latvietis redz melns uz balta uzrakstīts "Girouks", viņam taču tā būtu arī jāizrunā, vai ne? Vai tur atkal nesanāk kropļošana - šoreiz jau izrunā? Kā ar to cīnīties?

     [+] [-]

, 2012-10-27 13:48, pirms 12 gadiem
Izrunāšana jau ir izrunātāja problēma.

Swordsman rakstīja: Kādā ziņā divdomīgs?
Prieks,ka tu piekrīti. Pret tādiem Jinjēm, Žirū, Džordaniem ir jācīnās.

tikai viena lieta nav līdz galam skaidra - ja latvietis redz melns uz balta uzrakstīts "Girouks", viņam taču tā būtu arī jāizrunā, vai ne? Vai tur atkal nesanāk kropļošana - šoreiz jau izrunā? Kā ar to cīnīties?

     [+] [-]

, 2012-10-27 13:53, pirms 12 gadiem
ass kečups rakstīja: Pag Jinje ir domāts Gaņjē?
ja zini tādu Rihardu Gaņjē, hvz, varbūt arī tā var izmežģīt.

     [+] [-]

, 2012-10-27 14:00, pirms 12 gadiem
etranger77 rakstīja: Izrunāšana jau ir izrunātāja problēma.
kas tas tāds!? Latviski kā tu izlasi,tā arī jārunā. Es lasu tekstā Lemieux, ja nekad par tādu neesmu dzirdējis, un franču valodu nezinu (kāpēc gan tā būtu jāzin,ja dzimtā valodā tekstu lasu), tad man sanāk "Lemieuks". Ja man uzraksta priekšā "Lemjē", tad es zinu,kā šo hokejistu patiesībā izrunā. Diezgan loģiski vispār,ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-27 14:05, pirms 12 gadiem
ok,nav vairs laika te ņemties. reku tapat līdzās raksts par kaut kādu "Džeimsu", ceru,ka visi prātīgie ļautiņi, kas te bija saskrējuši, tāpat ies uz to rakstu un tāpat rakstīs par absurdo vārdu latviskošanu. jo kur nu vēl absurdāk - rakstīt tā,kā oriģinālā izrunā. brrrr, absurds,absurds un vēlreiz absurds.
Ir jāraksta "James" un miers.

     [+] [-]

, 2012-10-27 14:12, pirms 12 gadiem
žel, ka tev nav laika tik svarīgai lietai.

Swordsman rakstīja: ok,nav vairs laika te ņemties. reku tapat līdzās raksts par kaut kādu "Džeimsu", ceru,ka visi prātīgie ļautiņi, kas te bija saskrējuši, tāpat ies uz to rakstu un tāpat rakstīs par absurdo vārdu latviskošanu. jo kur nu vēl absurdāk - rakstīt tā,kā oriģinālā izrunā. brrrr, absurds,absurds un vēlreiz absurds.
Ir jāraksta "James" un miers.
1 2 59 komentāri