Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Horvātu "Medvescak" iesniedzis pieteikumu spēlēšanai KHL

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Horvātu "Medvescak" iesniedzis pieteikumu spēlēšanai KHL
"Medvescak" logo
Foto: medvescak.com

Hokeja klubs Zagrebas "Medvescak" (Horvātija) vakar iesniedzis oficiālu pieteikumu, lai nākamā sezonā varētu spēlēt Kontinentālajā hokeja līgā (KHL), informē līgas viceprezidents.

"Saņemts oficiāls pieteikums no "Medvescak" kluba, kas vēlas spēlēt KHL. To saņēmām vakar, tāpēc oficiāla pārbaude vēl nav notikusi. Būs standarta procedūra: izskatīsim dokumentus, nosūtīsim komisiju uz Zagrebu, pārbaudīsim kluba finanšu garantijas," saka līgas viceprezidents Vladimirs Šalajevs.

Savukārt iepriekš daudzsološais Polijas hokeja klubs Gdaņskas "Olivia" nav izturējis finanšu iespēju pārbaudi. "Kas attiecas uz Gdaņskas klubu, tad tas iesniedza pieteikumu, veicām pārbaudi - pēc infrastruktūras tas pilnībā atbilst mūsu prasībām, bet klubs diemžēl nespēja apstiprināt nepieciešamās finanšu garantijas," atzīst KHL viceprezidents.

Tādējādi tuvākajā laikā tiks noskaidrots, vai horvātu kluba pieteikums ir pamatots. Interasanti, ka horvātu kluba pilnais nosaukums ir KHL "Medvescak Zagreb" (KHL – klub hokeja na ledu jeb ledus hokeja klubs).

Drīzumā gaidāma lielāka skaidrība arī par Vladivostokas kluba izveidi. Aizvadītajā sezonā Kontinentālajā hokeja līgā (KHL) spēlēja 26 komandas, bet nākamajā sezonā šis cipars varētu būt lielāks, paplašinot arī līgas ģeogrāfiju.

Izmantotie resursi:
medvescak.com
rsport.ru

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-03-28 00:23, pirms 12 gadiem
Jebkurā gadījumā, šis ir reāls klubs, kas jau spēlē normālā līgā un ar lielu līdzjutēju atbalstu.
Ja būs nauda, KHL priekš viņiem nav nereāls pasākums, līdzīgi kā bija "Slovan" gadījumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-28 09:30, pirms 12 gadiem
Vidziņš rakstīja: KHL ģeogrāfija paplašinās,ko?
Ceļosim uz Horvātiju!
Drīzumā KHL pārvērtīsies par eirolīgu hokejā

  +1 [+] [-]

, 2013-03-28 10:26, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Barsas sistēma nav arī hokeja klubs?
ir

  -1 [+] [-]

, 2013-03-28 10:41, pirms 12 gadiem
JankS rakstīja: Viņiem nav naudas, lai šito pavilktu - tas arī ir galvenais iemesls. Turklāt vēl Zviedrija un Šveice milzīgas problēmas ar federāciju attieksmi pret klubu spēlēšanu ne-vietējos čempionātos
un tikai nauda šos attur, vai ne?

un ja runā par naudu - tad bieži vien arī Eiropā hokejs ir bizness, savukārt, KHL milzīgus izdevumus atpelnīt nevar.

Zviedrija un Šveice milzīgas problēmas ar federāciju attieksmi pret klubu spēlēšanu ne-vietējos čempionātos - nevis problēmas, bet Zviedrijas un Šveices federācijas aizstāv savu vietējo hokeja tirgu. Un pareizi dara. Slovāki jau ieknāba s.ūdā - Slovākijas Ekstralīgas spēļu apmeklējums šosezon ir dramatiski krities.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-28 13:00, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Cik populārs bija LAČ pirms RD izveides ? Un cik cilvēku sāka sekot RD gaitām ? To pašu par Ukraiņu Donbas teica.
Bet pat Ukrainā tas klubs izraisīja bumu.
Tev zināšanai Horvātu klubs iekabina apmeklētības ziņā visiem LAČ klubiem kopā saliktiem. Tā kā stāsti pekstiņus tālāk.
Ja klubam būs finanses un vēlme,tad tas noteikti būs ļoti labs klubs.
Un manuprāt visai drīz nabagi tiks atsijāti,maksimums 5 gadu laikā.
Katrai komandai no Eiropas iestājoties KHL,tas mirklis tuvosies.
Pilnīgi garām:

1) Horvātijā dominē futbols, basketbols un vēl lērums komandas spēles. Vēl vienai nav vietas, jo valsts nav bezizmēra. Hokejam tur nav nekādu tradīciju.

2) Nav lielu cerību uz vietēju finansējumu, jo horvāti nav nabagi, bet nav arī bagāti, jo pat futbolā tur lielas naudas neapgrosas. Attiecīgi cerēt uz to, ka klubs varēs pastāvēt autonomi no Krievijas gāzes-naivi. Un vai vajag tādu komandu uzņemt?

3) Praktiski nav vietējo spēlētāju (nebūs). Kāds ponts uzņemt komandu, kurā 95 % sastāva būs leģionāri.

Sanāks apmēram tā-būs komanda bez vietējiem spēlētājiem, ar labu arēnu un faniem, ar pašu krievu naudu un praktiski droši var prognozēt, ka klubs labākajā gadījumā pievienosies pelēkajai vidusmasai sportiskajā ziņā. Labi ja.

     [+] [-]

, 2013-03-28 13:29, pirms 12 gadiem
kino rakstīja: Pilnīgi garām:

1) Horvātijā dominē futbols, basketbols un vēl lērums komandas spēles. Vēl vienai nav vietas, jo valsts nav bezizmēra. Hokejam tur nav nekādu tradīciju.

2) Nav lielu cerību uz vietēju finansējumu, jo horvāti nav nabagi, bet nav arī bagāti, jo pat futbolā tur lielas naudas neapgrosas. Attiecīgi cerēt uz to, ka klubs varēs pastāvēt autonomi no Krievijas gāzes-naivi. Un vai vajag tādu komandu uzņemt?

3) Praktiski nav vietējo spēlētāju (nebūs). Kāds ponts uzņemt komandu, kurā 95 % sastāva būs leģionāri.

Sanāks apmēram tā-būs komanda bez vietējiem spēlētājiem, ar labu arēnu un faniem, ar pašu krievu naudu un praktiski droši var prognozēt, ka klubs labākajā gadījumā pievienosies pelēkajai vidusmasai sportiskajā ziņā. Labi ja.
Drusku tomēr Tev nav taisnība:
1) Zagrebas Medveščak ir ļoti populārs klubs, praktiski visas spēles ir pie 100% aizpildītām tribīnēm, kluba vidējais mājas spēļu apmeklējums šosezon bija lielāks nekā RD
2) tur varētu būt taisnība - uz kā rēķina lai viņi palielina finansējumu? Ja krievi iedos piķi - tad viss notiksies. Starp citu, biļetes uz Medveščak spēlēm maksājot apmēram 4 EUR
3) vietējo spēlētāju Medveščakam EBEL līgā praktiski nav arī šobrīd - gandrīz tikai leģionāri, tiesa, daži ar horvātu saknēm ir naturalizēti: Eliteprospects.com - Medvescak Zagreb .

     [+] [-]

, 2013-03-28 14:26, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Laikam jau Tu vispirms varēji iepazīties ar zviedru un šveiciešu vadošo klubu budžetiem. Tu varētu būt pārsteigts,kad to izdarīsi.
Un pareizi ir,ka hokeja federācijas neļauj čakarēt savus pašmaju čempionātus,kas ir kā labi nostādītas sistēmas piramīdas virsotne. Nevienam šajās valstīs nav vajadzīgi eksperimenti.
Esmu ļoti labi iepazinies un rakstījis par tiem arī šeit. Apmēram 5 Šveices klubi un divi zviedru klubi varētu pavilkt apmēram Rīgas Dinamo līmeni, līdz KHL Top 10 visiem viņiem ir ļoti tālu.
Ja jau te tā atļaujies kritizēt un bļaustīties - liec konkrētus ciparus galdā!

     [+] [-]

, 2013-03-28 14:29, pirms 12 gadiem
[quote abrags]
un tikai nauda šos attur, vai ne?

Jā, iemesls Nr. 1 ir nauda - kāda viņiem motivācija ar to pašu budžetu KHL cīnities par Play off, ja savā čempī viņi cīnās par čempiona titulu!

Pārējais viss ir pakārtots.

     [+] [-]

, 2013-03-28 15:13, pirms 12 gadiem
JankS rakstīja: [quote abrags]
un tikai nauda šos attur, vai ne?

Jā, iemesls Nr. 1 ir nauda - kāda viņiem motivācija ar to pašu budžetu KHL cīnities par Play off, ja savā čempī viņi cīnās par čempiona titulu!

Pārējais viss ir pakārtots.
ne tikai nauda - sorry, nu kāda, būtu, piemēram, ziviedru Frolundas motivācija sisties ar visādām Novokuzņeckām un Severstaļiem? Zviedru līdzjutējam parastajam tie neko neizsaka. Da ir vēl tie bezjēdzīgie pārbraucieni....

     [+] [-]

, 2013-03-28 15:16, pirms 12 gadiem
JankS rakstīja: Esmu ļoti labi iepazinies un rakstījis par tiem arī šeit. Apmēram 5 Šveices klubi un divi zviedru klubi varētu pavilkt apmēram Rīgas Dinamo līmeni, līdz KHL Top 10 visiem viņiem ir ļoti tālu.
Ja jau te tā atļaujies kritizēt un bļaustīties - liec konkrētus ciparus galdā!
iepazinies = paņēmis datus no šejienes: Team budgets around the world!! bet esmu redzējis citus zviedru ciparus, ko nu?

     [+] [-]

, 2013-03-28 15:54, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: Drusku tomēr Tev nav taisnība:
1) Zagrebas Medveščak ir ļoti populārs klubs, praktiski visas spēles ir pie 100% aizpildītām tribīnēm, kluba vidējais mājas spēļu apmeklējums šosezon bija lielāks nekā RD
2) tur varētu būt taisnība - uz kā rēķina lai viņi palielina finansējumu? Ja krievi iedos piķi - tad viss notiksies. Starp citu, biļetes uz Medveščak spēlēm maksājot apmēram 4 EUR
3) vietējo spēlētāju Medveščakam EBEL līgā praktiski nav arī šobrīd - gandrīz tikai leģionāri, tiesa, daži ar horvātu saknēm ir naturalizēti: Eliteprospects.com - Medvescak Zagreb .
Man šķiet, ka tie fani un pilnā arēna ir VIENGAIS iemesls, kāpēc tā kluba un KHL vārdus var lietot vienā teikumā. Tas ir tāds ļoti lokāls fanātisms, kuram nav īpaša sakara ar Horvātiju kopumā.

     [+] [-]

, 2013-03-28 15:57, pirms 12 gadiem
kino rakstīja: Man šķiet, ka tie fani un pilnā arēna ir VIENGAIS iemesls, kāpēc tā kluba un KHL vārdus var lietot vienā teikumā. Tas ir tāds ļoti lokāls fanātisms, kuram nav īpaša sakara ar Horvātiju kopumā.
normāli jau jebkuram klubam tam fanātismam pirmkārt būtu jābūt lokālā līmenī... diemžēl, Latvijā tas pieklibo visvairāk...

     [+] [-]

, 2013-03-28 20:54, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: ne tikai nauda - sorry, nu kāda, būtu, piemēram, ziviedru Frolundas motivācija sisties ar visādām Novokuzņeckām un Severstaļiem? Zviedru līdzjutējam parastajam tie neko neizsaka. Da ir vēl tie bezjēdzīgie pārbraucieni....
Par zviedriem piekrītu - ir viņi tādu savdabīgi, bet piemēram vāciešus, šveiciešus spēles ar citu valstu klubiem ļoti interesē. KHL nav tikai Severstaļ un Novokuzņecka - interese par spēlēm ar SKA, M. Dinamo, CSKA, Salvatu, Ak Barsu un pat Slovanu ir pavisam cita!

     [+] [-]

, 2013-03-28 21:05, pirms 12 gadiem
JankS rakstīja: Par zviedriem piekrītu - ir viņi tādu savdabīgi, bet piemēram vāciešus, šveiciešus spēles ar citu valstu klubiem ļoti interesē. KHL nav tikai Severstaļ un Novokuzņecka - interese par spēlēm ar SKA, M. Dinamo, CSKA, Salvatu, Ak Barsu un pat Slovanu ir pavisam cita!
no kurienes rāvi, ka šveiciešiem un vāciešiem tas interesē? (nevis tādi vienreizēji pasākumi kā Špenglera kauss vai Čempionu līga, bet dalība visu sezonu citas valsts līgā)