Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Atlaistais dinamietis Šremps pievienojies "Red Bull"

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Atlaistais dinamietis Šremps pievienojies "Red Bull"
Robs Šremps Zalcburgā
Foto: redbull.com

Iepriekšējā nedēļā Rīgas "Dinamo" atlaida amerikāņu uzbrucēju Robu Šrempu, bet šodien viņš jau vienojies Austrijas klubu "Red Bull" no Zalcburgas.

Austriešu klubam šajā sezonā spēle nesekmējas, deviņi spēlētāji šobrīd ir savainoti vai slimi, tāpēc tagad tiek izmantota iespēja papildināties. Klubs vienojies ne tikai ar minēto amerikāņu uzbrucēju, bet arī ar diviem kanādiešu spēlētājiem (Deriks Brasārs un Dereks Dorsē), kuri iepriekšējā sezonā spēlēja NHL klubā Kolumbusas "Blue Jackets". Līgumi noslēgti uz laiku līdz šīs sezonas beigām.

Tiek plānots, ka jauniegūtie spēlētāji varēs palīdzēt jau rītvakar "European Trophy" priekšsacīkšu pēdējā spēlē pret Plzeņas klubu.

Kā jau iepriekš ziņots, Rīgas "Dinamo" sastāvā amerikāņu uzbrucējs Šremps aizvadīja 21 spēli, guva sešus rezultativitātes punktus (1+5), nopelnot negatīvu lietderības koeficientu -1. Komandas sportiskie rezultāti nebija apmierinoši un arī minētais amerikānis neattaisnoja uz sevi liktās cerības. Līdz ar to 15. novembrī Šremps tika nosūtīts uz "Dinamo" fārmklubu "Liepājas Metalurgs". Tika cerēts, ka šo amerikāni varētu salīgt kāds cits Kontinentālās hokejas līgas klubs, tomēr reāla interese nebija, tāpēc 23. novembrī Rīgas "Dinamo" paziņoja par līguma izbeigšanu.

Izmantotie resursi:
www.redbull.com

     [+] [-]

, 2012-11-26 21:29, pirms 12 gadiem
Zalcburgas vadība tikapt tupi kā DINAMO!

     [+] [-]

, 2012-11-26 21:35, pirms 12 gadiem
Gaidīju, ka kāds KHL klubs paņems, bet nu vēlu veiksmi

  +1 [+] [-]

, 2012-11-26 21:35, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja:

vecīt, Tava loģika ir vienkārši graujoša! Un tas ir viss(!!!) pēc kā Tu salīdzināji 2 dažādas līgas???

Eksperts!

P.S. kāpēc, piemēram, neņēmi vērā šīs sezonas rezultātus: EC Red Bull Salzburg - Season - EBEL 1st... .
Kādus vēl šīs sezonas rezultātus??? 9. vieta EBEL šajā sezonā.
Un kur ir Tava loģika, neviena loģiska argumenta, tikai tukša gvelšana un bezjēdzīgi uzbraucieni!!!
Eksperts

  -1 [+] [-]

, 2012-11-26 22:17, pirms 12 gadiem
JankS rakstīja: Kādus vēl šīs sezonas rezultātus??? 9. vieta EBEL šajā sezonā.
Un kur ir Tava loģika, neviena loģiska argumenta, tikai tukša gvelšana un bezjēdzīgi uzbraucieni!!!
Eksperts
apgriez radītājus riņķī - jEBEL pļūtītāj!

paskaties zemāk, Euro Trophy rezultātus (nevis EBEL!) - tie tomēr ir svaigāki par 3 gadus veciem dažiem KK rezultātiem, ko Tu esi piesaucis kā spēku samēru etalonu!

p.s. tā kā, redzu, tas Tev ir pa grūtu, še Tev vieglāk pārskatāms links:
European Trophy - Europe's premium club... .

bonusā vēl arī Vīnes rezultāti: European Trophy - Europe's premium club... .

     [+] [-]

, 2012-11-27 09:01, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: apgriez radītājus riņķī - jEBEL pļūtītāj!

paskaties zemāk, Euro Trophy rezultātus (nevis EBEL!) - tie tomēr ir svaigāki par 3 gadus veciem dažiem KK rezultātiem, ko Tu esi piesaucis kā spēku samēru etalonu!

p.s. tā kā, redzu, tas Tev ir pa grūtu, še Tev vieglāk pārskatāms links:
European Trophy - Europe's premium club... .

bonusā vēl arī Vīnes rezultāti: European Trophy - Europe's premium club... .
Kāda vēl Eiropas Trofeja, jebel dirsēj!
Kurš Baltkrievu klubs tur spēlē?????

  -1 [+] [-]

, 2012-11-27 10:57, pirms 12 gadiem
JankS rakstīja: Kāda vēl Eiropas Trofeja, jebel dirsēj!
Kurš Baltkrievu klubs tur spēlē?????
protams, protams - Euro Trophy ir tikai tāds sētas turnīrs, salīdzinot ar pašu Kontinentālo Kausu!

  -1 [+] [-]

, 2012-11-27 11:45, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: protams, protams - Euro Trophy ir tikai tāds sētas turnīrs, salīdzinot ar pašu Kontinentālo Kausu!
Tu kārtējo reizi neķer sarunas kontekstu.
Runa ir par Baltkrievijas un EBEL klubu līmeni. Oficiāls turnīrs, kur abu līgu klubi ir tikušies savā starpā ir Kontinentālais Kauss. Kāds tam visam sakars ar European Trophy??? Tur neviens Baltkrievu klubs nekad nav spēlējis!
Tava loģika ir nevien graujoša, bet vispār nekāda!

Jautājums par to kāds sētas turnīrs ir vai nav European Trophy ir pavisam cits stāsts!

  -1 [+] [-]

, 2012-11-27 11:54, pirms 12 gadiem
JankS rakstīja: Tu kārtējo reizi neķer sarunas kontekstu.
Runa ir par Baltkrievijas un EBEL klubu līmeni. Oficiāls turnīrs, kur abu līgu klubi ir tikušies savā starpā ir Kontinentālais Kauss. Kāds tam visam sakars ar European Trophy??? Tur neviens Baltkrievu klubs nekad nav spēlējis!
Tava loģika ir nevien graujoša, bet vispār nekāda!

Jautājums par to kāds sētas turnīrs ir vai nav European Trophy ir pavisam cits stāsts!
draugs - kontekstu Tu esi pazaudējis! esi pārāk ieciklējies uz pāris vecām KK spēlēm, pilnībā ignorējot daudzus jaunākus notikumus.
Euro Trophy turnīrs daudz precīzāk raksturo Austrijas klubu līmeni Eiropas hokeja kartē nekā tās KK spēles (lai arī Euro Trophy kā tāds arī vēl nedod absolūti precīzus spēku samērus; tomēr vismaz parāda, ka līmeņi ir samērojami).

     [+] [-]

, 2012-11-27 13:15, pirms 12 gadiem
Draugs, stāsts šoreiz nav par Austrijas klubu līmeni Eiropas hokeja kartē, bet gan par Baltkrievijas un Austrijas klubu līmeņu salīdzinājumu.
Ja Baltkrievu klubi spēlētu European Trophy, tad arī šo varētu izmantot par piemēru, droši vien pat labāku par Kontinentālo kausu, bet tā nav!

     [+] [-]

, 2012-11-27 13:23, pirms 12 gadiem
JankS rakstīja: Draugs, stāsts šoreiz nav par Austrijas klubu līmeni Eiropas hokeja kartē, bet gan par Baltkrievijas un Austrijas klubu līmeņu salīdzinājumu.
Ja Baltkrievu klubi spēlētu European Trophy, tad arī šo varētu izmantot par piemēru, droši vien pat labāku par Kontinentālo kausu, bet tā nav!
Tad Tu uzskati, ka 2 līgas var salīdzināt tikai tad, ja to klubi aizvada pāris savstarpējās spēles?? Dīvaina nostāja...

     [+] [-]

, 2012-11-27 16:58, pirms 12 gadiem
Jā, savstarpējas spēles reālos turnīros/līgās ir visobjektīvākais salīdzināšanas kritērijs, ja runājam par spēles līmeni.

Visi pārējie - kopējais/vidējais algu budžets, iedomātais spēlētāju līmenis, līgas sakārtotība/pelnītspēja u.c. tiešā veidā neraksturo sportisko spēles līmeni. Kas tur tik dīvains?

     [+] [-]

, 2012-11-27 18:43, pirms 12 gadiem
JankS rakstīja: Jā, savstarpējas spēles reālos turnīros/līgās ir visobjektīvākais salīdzināšanas kritērijs, ja runājam par spēles līmeni.

Visi pārējie - kopējais/vidējais algu budžets, iedomātais spēlētāju līmenis, līgas sakārtotība/pelnītspēja u.c. tiešā veidā neraksturo sportisko spēles līmeni. Kas tur tik dīvains?
tas izpaliek EBEL vs. BAČ gadījumā... cik BAČ un cik EBEL komandas ir spēlējušas savā starpā pēdējā gada laikā? Man šķiet, 0...

otrkārt, bieži vien arī tas nav objektīvs rādītājs, jo dažādos turnīros komandas piedalās ar dažādiem mērķiem... vieni spēlē ar kaujas sastāvu, otri iespēlē jauniešus; vieni spēlē ar pilni spēku, otriem turnīrs ir tā kā atslodzei pēc smagas treniņnometnes u.t.t.

P.S. izbeidzot mūsu diskusiju:
- lai simprocentīgi pareizi sarindotyu līges pēc kaut kāda "spēka" ranga - nav datu. Ir tikai minējumi. Objektīvi dati ir tikai par algām (ja tie ir pieejami).
- runājot par BAČ vs. EBEL - pēdējajos gados (abas reizes KK finālturnīrā) komandas tikušās 2x: 2011.g. Junostj - Red Bull 4:3; 2010.g. Red Bull - Junostj 5:3. Tātad savstarpējās spēlēs 1:1 - kur Tu redzi BAČ pārsvaru? (es šeit nemaz neskaitu Liepājas zaudējumu Zalcburgai)
- līdz ar to, visobjektīvakais salīdzināšanas kritērijs (lai arī ne pārāk objektīvs) ir dažādu līgu savstartpējās spēles dažādos turnīros - pat, ja 2 līgu klubi savā starpā nav spēlējuši...

     [+] [-]

, 2012-11-27 19:38, pirms 12 gadiem
Lai simtprocentīgi sarindotu pietrūkst datu, piekrītu. Bet var izmantot tos datus, kas ir pieejami, t.i. savstarpējās spēles - tas nebūs simprocentīgi, bet kaut kādi objektīvi dati tie noteikti ir.
Dažādus turnīrus var izmantot, lai salīdzinātu tikai tad, ja tajos turnīros spēlē salīdzināmo līgu klubi.
Es nevienā savā komentārā neesmu minējis BAČ pārsvaru pār EBEL, tikai teicu, ka līmeņi aptuveni līdzīgi!

     [+] [-]

, 2012-11-27 20:07, pirms 12 gadiem
JankS rakstīja: Lai simtprocentīgi sarindotu pietrūkst datu, piekrītu. Bet var izmantot tos datus, kas ir pieejami, t.i. savstarpējās spēles - tas nebūs simprocentīgi, bet kaut kādi objektīvi dati tie noteikti ir.
Dažādus turnīrus var izmantot, lai salīdzinātu tikai tad, ja tajos turnīros spēlē salīdzināmo līgu klubi.
Es nevienā savā komentārā neesmu minējis BAČ pārsvaru pār EBEL, tikai teicu, ka līmeņi aptuveni līdzīgi!
savstartpējās spēles vienmēr ir objektīvs rādītājs - jā. Bet ar piebildi: objektīvs rādītājs konkretā datumā starp 2 konkrētām komandām konkrēti tādos sastāvos, kā tās bija laukumā (ieskaitot, šo sastāvu sportisko formu motovāciju!) - viss kas nāk tālāk, tas jau ir subjektīvi!

P.S. kā Tu vari salīdzināt 2 līgas, ja šo līgu komandas šossezn VISPĀR nav spēlējušas! Otrkārt, kad vispār ir spēlējis Liepājas Metalurgs pret Alba Volan, kad Vitebska pret Insbruku, u.t.t. NEKAD! Ja pietiekami daudz šādu spēlu nav noticis, tad Tavs apgalvojums ("ka līmeņi aptuveni līdzīgi!") ir pilnīgi nepamatots. Ja netici man, paprasi jebkuram statistikas profesionālim - cik "objektīvs" ir rādītājs, ja tas ir pamatots tikai ar 2 cipariem (šinī gadījumā, rezultātiem)!