Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

S.Fjodorovs panācis vienošanos ar "Metallurg"

S.Fjodorovs panācis vienošanos ar "Metallurg"
Sergejs Fjodorovs
Foto: Getty Images

Viens no labākajiem Krievijas hokeja izlases uzbrucējiem Sergejs Fjodorovs ir panācis vienošanos ar Kontinentālās hokeja līgas klubu (KHL) Magņitogorskas "Metallurg".

Jau tuvākajās dienās viens no labākajiem Krievijas hokejistiem Sergejs Fjodorovs, kurš savā karjerā trīs reizes izcīnījis Stenlija kausu, parakstīs līgumu ar Magņitogorskas "Metallurg" komandu. Kā ziņo sport-express.ru korespondents, tad visas līguma detaļas ar 39 gadus vecā spēlētāja aģentu ir sarunātas un tagad nepieciešams tikai paša spēlētāja paraksts.

Fjodorovs savas pēdējās 18 sezonas ir aizvadījis NHL, taču tagad spēlētājs esot piekritis divu gadu līgumam ar "Metallurg". Arī finansiālie apstākļi būs līdzīgi tiem, kādi tie bija ASV. Savā pēdējā NHL sezonā Fjodorovs saņēma ap diviem miljoniem ASV dolāru.

Pašlaik slavenais hokejists atpūšas savā Detroitas mājā, taču jau tuvākajās dienās plānota viņa ierašanās Krievijā, lai nokārtotu visas formalitātes. Atgādināsim, ka pavisam nesen līgumu ar "Metallurg" noslēdza Sergeja jaunākais brālis Fjodors Fjodorovs.

sport-express.ru korespondentam neizdevās sazināties ar pašu hokejistu, taču iespēja, ka šīs nav kārtējās baumas, ir ļoti liela, jo Sergejs vairākas reizes teicis, ka savu karjeru grib noslēgt spēlējot vienā komandā ar savu brāli.

Šosezon Fjodorovs Vašingtons "Capitals" sastāvā nospēlēja 52 regulārās spēles, kurās guva 11 vārtus un atdeva 22 rezultatīvas piespēles, bet 14 "play-off" spēlēs uzbrucējs guva vienus vārtus un atdeva septiņas piespēles.

Izmantotie resursi:
sport-express.ru

  +2 [+] [-]

, 2009-05-26 12:16, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Pilnas sezonas Burē labi ja kādas 3 sanāca pa 82 spēlēm.Pārējās ar savām traumām vien cīnījās!
Nepārspīlē, kādas 6 sezonas bija pilnas (ja neņem vērā dažas izlaistas spēles, ka NHL ir norma). Reāli Bosī aizvadīja tikai pa kādām 50 spēlēm vairāk.

  +2 [+] [-]

, 2009-05-26 12:18, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Ko tad tu nosauktu par labu trensfēru,Crosby ar Malkina pāreju uz KHL? Agrāk tādas zvaigznes kā Jagrs,Jašins,Fjodorovs karjeru beidza NHL.Tagad ir iespēja redzēt viņus pašmājās.Vai tad tas ir slikti? Visu uzreiz arī nevar vēlēties!Domāju tas ir labāk neka viņus vērot 2 naktī pa netu un baigi jūsmot!Tadas KHL zvaigznes,kā Zinovjevs,Morozovs,Zaripovs,Ņikuļins,Radulovs un bla bla bla arī NHL nevar parmānīt pie sevis!Par tādu vetirānu kā Fjodorovs pareju uz KHL tikai priecajos,bet par tadiem kā Saimons,Brašīrs es gan nejūsmoju.
Nu un kāpēc nē. Ja jau KHL "konkurē" ar NHL, tad zemāki mērķi nevar būt. Kas attiecas uz tām tevis nosauktajām "zvaigznēm", tagad NHL mēģina pārvilināt tikai spilgtākos jaunos spēlētājus, tādus kā Filatovs.

  +2 [+] [-]

, 2009-05-26 12:44, pirms 16 gadiem
EmilS OzerS rakstīja: Labi vainīgs bet hokejā 35 jau ir norieta vecums un KHL sak izkatīties pec pensionāru klubiņa. Un fakts ir tāds ka uz krieviju nāk sapelnīt piķi pēdējām karjeras sezonām un tie rubļi tiek maksāti par uzvārdu uz krekla.
Arī Ozoliņš Arēnā Rīga ievilinātu vairāk skatītāju, bet paša spēles kvalitāte diez vai būtu kā 96 gadā.
2008-2009 Washington Capitals NHL 52 11 22 33

Fjodorova shis sezonas statistika ( Regulara sezona)

Es neteiktu, ka NHL Fjodorovs jau butu norakstaams.

  +2 [+] [-]

, 2009-05-26 12:56, pirms 16 gadiem
EmilS OzerS rakstīja: Labi vainīgs bet hokejā 35 jau ir norieta vecums un KHL sak izkatīties pec pensionāru klubiņa. Un fakts ir tāds ka uz krieviju nāk sapelnīt piķi pēdējām karjeras sezonām un tie rubļi tiek maksāti par uzvārdu uz krekla.
Arī Ozoliņš Arēnā Rīga ievilinātu vairāk skatītāju, bet paša spēles kvalitāte diez vai būtu kā 96 gadā.
Kārtējais LV čīkstulis viss slikti, viss ne tā
Būtu priecājies, ka tādu leģendāru zvaigzni kā Fjodorovs (kurš 10 dienas atpakaļ vēl cīnījās par Stenlija kausu) būs redzams spēlējam Rīgā!
+ uzskatu, ka KHL priekš 2. sezonas būs labi spēlētāji. Ok, KHL droši vien NHL nekad nevarēs pārspēt un Krosbijs un Ovečkins spēlēs aiz okeāna, taču LABA ALTERNATĪVA NHL līgai šis KHL noteikti būs!

     [+] [-]

, 2009-05-26 12:57, pirms 16 gadiem
žēl ka neredzēs vairs Caps rindās, bet tas jau bij gaidāms.

nu nav jau tā, ka viņš NHL nevienam nav vajadzīgs un vienīgais variants ir KHL, kā te dažs labs saka. Uz KHL viņš iet ļoti pat brīvprātīgi un NHL viņam nekas nav vairs jāpierāda. kāpēc gan nepriecēt dzimteni un neuzspēlēt ar brāli?

     [+] [-]

, 2009-05-26 12:57, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Pilnas sezonas Burē labi ja kādas 3 sanāca pa 82 spēlēm.Pārējās ar savām traumām vien cīnījās!
Cik vispār spēlētāji aizvada visas 82 spēles? Ja hokejists izlaiž kādas kadas 6 spēles, jabūt baigam knauzeram, lai to nesauktu par pilnu sezonu.

  -2 [+] [-]

, 2009-05-26 12:59, pirms 16 gadiem
Rumbish rakstīja: Kārtējais LV čīkstulis viss slikti, viss ne tā
Būtu priecājies, ka tādu leģendāru zvaigzni kā Fjodorovs (kurš 10 dienas atpakaļ vēl cīnījās par Stenlija kausu) būs redzams spēlējam Rīgā!
+ uzskatu, ka KHL priekš 2. sezonas būs labi spēlētāji. Ok, KHL droši vien NHL nekad nevarēs pārspēt un Krosbijs un Ovečkins spēlēs aiz okeāna, taču LABA ALTERNATĪVA NHL līgai šis KHL noteikti būs!
Nebūs pirmā reize. Kas attiecas uz to alternatīvu, tad tāda Krievijas līga ir jau entos gadus un ar nosaukumu tur nekāda sakara nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-05-26 13:09, pirms 16 gadiem
kino rakstīja: Nebūs pirmā reize. Kas attiecas uz to alternatīvu, tad tāda Krievijas līga ir jau entos gadus un ar nosaukumu tur nekāda sakara nav.
Jā, krievijas līga bija...bet ja gribi ko būtiskāku, tad jāveido starptautiska līga, kā KHL. Protams, KHL 90% sastāda krievijas klubi, bet tas ar gadiem var mainīties un cerams, ka kādreiz arī vecās eiropas klubi pievienosies KHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-26 13:15, pirms 16 gadiem
Es jau nesaku ka tas ka Fjodorovs nāk uz Magņitku ir slikti, tomēr fakts ir tāps ka tie skāļo uzvārdu īpašnieki nāk uz KHL beigt karjeru. Ir forši ka var viņus salīdzināt ar pašmāju bāleliņiem.

     [+] [-]

, 2009-05-26 13:17, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Kino tās ir tavas problēmas ja tu neredzi starpību,starp KHL un izbijušo Superlīgu! tikai priekš aklā vai priekš redzēt negribošā nav nakādas starpības!
Tā ir tava problēma, ja tu tur meģini kādas atšķirības saskatīt (būtiskas, tā lai varētu teikt:Njā, tas ir kaut kas pavisam cits)

     [+] [-]

, 2009-05-26 13:19, pirms 16 gadiem
Valerijs pedejo sezonu nokapaja 2003-2004.
Pec tam nosledza ligumu ar Kings, bet operaciju del laukuma ta ari neizgaja vairs. Pec tam kkadas intervijas esot apstiprinajis, ka vairs nespeles. Cik zinu, shis tagad ar brachku viinu&restoranu biznesaa sheptee

Kharlamovs123 rakstīja: 100% ka tas dezertieris kā tu saki arī spēlētu,ja nebūtu karjera jābeidz dēļ traumām,tāpat kā Burē!Domāju daudzi gribētu Burē redzēt KHL!Džeks bija spiests karjeru 33 gados beigti!Nekas nav dzirdēts par viņa bračku,kāpēc tas vairs nespēlē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-26 13:33, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Kas tas būtu,pavisam cits?Ja viņi pēkšņi badmintonu sāktu spēlet?
Līgā ir daži ārzemju klubi (ne no lielvalstīm), pārvalde ir un paliek Krievijā. Kamēr klubi tur nebūs pusi uz pusi un pārvalde tā pat, nekas nebūs mainījies. Arī Austākajā līgā spēlēja ārzemju klubi, bet tāpēc to nesauca par "starpkaukāza" līgu.

     [+] [-]

, 2009-05-26 14:00, pirms 16 gadiem
Business Lawyer rakstīja: Nav vairs viņš 2 miljonu $ gadā vērts... Bet par to lai galvu lauž Magņitka pēc nākamās sezonas
Protams, viņš nav tik labs kā 1994.gadā, bet tomēr viņš vēl joprojām ir viens no labākajiem divvirzienu centriem pasaulē, kurš var spēlēt arī kā aizsargs.(Kolumbusā nospēlēja pussezonu aizsardzībā, captials pāris spēles, kad bija traumas citiem aizsargiem)
Captials viņam maksāja 4 miljonus $ sezonā, Magņitagorska maksās 3,9 miljonus $. Jā, var teikt ka tas ir pārmaksāts, bet Fjodorova ieguldijums šajā vecumā neslēpjas tikai vārtos un piespēlēs, viņš spēlēja lielu lomu Capitals jauno krievu spēlētāju attīstībā (Sevišķi Sjomina). Tāpat arī iegūs jaunie Magņitagorskas spēlētāji.

Katrā gadijumā Fjodorovam būs motivācija spēlēt ar brāli. Turklāt man ir tādas cerības, ka viņš būs daudz rezultatīvāks, nekā NHL, jo Vašingtonā viņā uzdevums bija apturēt pretinieku, nevis gūt vārtus par katru cenu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-26 14:10, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Kino attopies KHL ir krievu projekts un viņu miliardi,ko viņi ir iztērējuši, lai izveidoti šo projektu.Es vispār uskatu ka KHL nah nav vajadzīgi rietumeiropieši,nerunājot par kaut kādiem mistisko vadības grožu sadali .Kā tu to iedomājies? Nopērc mašīnu ar kuru braukšu es?NHL arī nav nekāda starptautiskā!!!!!! Domāju mērķis ir uzstādīts pareizi un lēnā,bet drošā solī uz to ir jāiet!Viss ko ir jāsasniedz,tas ir tādu spēlētāju,kā Omarks,Harju uzticību un ticību šim projektam.Un ja kaut nelielu daļu izdosies noturēt KHL no jaunajiem talantiem,tas arī būs triumfs.Lai rietumeiropa vārās savā sulā,jo neko prātīgu ar viņiem krieviem nekad neizdosies izveidot! Viss ko viņi vēlās ir Rus nauda!Visas eiropas komandas vienā katlā nu nekādi nav iespējams iemesti,jo vienmēr būs apdalītie un neapmierinātie.Ja kas tamlīdzīgs notiktu būtu totālais hokeja sabrukums.Zviedru blefs par mistiskajām līgam neko vairāk par smīnu neizraisa Bet viņu talantu noslaukšana uz KHL,tas arī būtu pareizākais.Talantu eiropai daudz,bet slaucēja bija viena NHL,tagad uzņēmums paplašinājās un nu ir divas slaucējas.Domāju tas tevi arī tracina
Daudz kam piekrītu tikai ne pēdējai replikai. Man tracinātu, ja sāktu tur aiplūst kanādiešu spēlētāji. Pārējie man pie kājas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-05-26 14:24, pirms 16 gadiem
dazi gadi un vins bus zeme metams speletajs, 39 gadi sportaa ir daudz.. lol no nhl aiziet uz khl nav prata darbs

  +1 [+] [-]

, 2009-05-26 14:27, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Runājot par kanādiešu aizplūšanu uz KHL,pagaitām un ne tikai,tā ir utopija,es domāju jauno talantīgo spēlētaju!Bet paskaties uz krieviem NHL viņu skaits arvien sarūk un sarūk!Kāda jēga spēlēt NHL pa 2-3-4 maiņām,ja pašmājās var saņemti vairāk un spēlēt vadošajās pozīcijās.Domāju NHL no krieviem paliks tikai talantīgākie pārējie meklēs laimi mājās!
Reāli tas jau praktiski noticis. NHL ir ļoti maz "otrās škiras" krievu spēlētāji. Bet par jaunajiem runājot, grūti spriest, jo pagaidām spēlētāji joprojām raujās uz ZA. Čerepanovs cik zināms būtu nākamsezon spēlējis Rangers, Filatovs uzlika mīksto Krievijas klubiem, daudzi pieteicās Kanādas junioru draftam...

  +2 [+] [-]

, 2009-05-26 14:31, pirms 16 gadiem
Kharlamovs
Kino

Neredzu tur nekā slikta, ka daudzi krievu hokejisti atgriežas mājās, lai spēlētu dzimtenē.Kas attiecas uz Fjodorovu, viņš jau sen būtu spēlējis Krievijā, ja netrāpītos Vašingtonas piedāvājums , kur viņš varēja tusēties krievu diasporā.Kaut arī viņš nenoliedzami uzskatāms par hokeja leģendu un savā laikā arī par superzvaigzni, tas , kas pēdējos gadus virmo ap viņa vārdu, personīgi man izraisa smaidu.Tad Detroitā ar kādu sastrīdējies, tad Kolumbusā nepatīk spēlēt, jo Hičkoks vai vēl kāds tur viņu nesaprotot, tad jāspēlējot aizsardzībā, kas nepatīkot viņa fāterītim, tad nevarot aizlikt labu vārdu par brāļuku...utt.Galvenā loma visās šais peripetijās nenoliedzami ir viņa papiņam, kura paskvilas vienotrreiz var palasīt krievu presē.
Lai vai kā, lai Fjodorovam Krievijā veicas !

  +1 [+] [-]

, 2009-05-26 15:08, pirms 16 gadiem
EmilS OzerS rakstīja: Labi vainīgs bet hokejā 35 jau ir norieta vecums un KHL sak izkatīties pec pensionāru klubiņa. Un fakts ir tāds ka uz krieviju nāk sapelnīt piķi pēdējām karjeras sezonām un tie rubļi tiek maksāti par uzvārdu uz krekla.
Arī Ozoliņš Arēnā Rīga ievilinātu vairāk skatītāju, bet paša spēles kvalitāte diez vai būtu kā 96 gadā.
Nu Fjodorovs noteikti vēl bija derīgs arī NHL. Šis ir tas gadījums, kad ar pliku statistiku ir par maz, lai spriestu par spēlētāja ieguldījumu komandā. Fjodorovs vairākas spēles nospēlēja kā aizsargs un, arī spēlējot centra pozīcijā, pirmāmkārtām rūpējās par savu vārtu drošiību.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-26 16:28, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Runājot par viņa rakstura īpašībām,es tev piekrītu par 100%.Bet to ka viņš vēl var spēlēt augstā līmenī,viņš to pierādija PČ Kanādā un spēlējot par Vašikiem!Protams ir viens bet,NHL nav KHL cta spēle,kuru domāju viņš jau sen ir piemirsis.Bet tas ka viņš būs komandas līderis, divdomu nav,var būt nebūs lielākais snaiperis,vai bombordieris,bet pirmo vijoli viņš toč spēlēs! Domāju lielākā motivācija šogad būs tikšana uz OLIMPIĀDI!Tas liek domāt ka šī sezona būs mežonīga,jo visi gribēs tikti tur un ne tikai krievi!
Ņemot vērā to, ka krieviem nav nemaz tik liela izvēle ar centra uzbrucējiem, kā arī to, ka Fjodorovs noteikti pieskaitāms pie labākajiem divvirziena tipa spēlētājiem, nemaz arī daudz nebrīnīšos, ja viņš tiks uz Olimpiādi.Viņš noteikti vienam otram izlasē varētu būt kā tēvs vai vecākais brālis, vismaz pamācīt kādu no jaunajiem hokejistiem ( ja tādus izlasē paņems ), kā uzvesties ārzemēs.
Starp citu, Tu, kā lielisks krievu un KHL pazinējs droši vien jau zini, ka arī Kozlovs jau saiņo savas tarbas ?Viņš gan visticamāk neiederēsies Bikova koncepcijā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-26 17:57, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Pēc pēdējās infas Viktors Kozlovs tieši uz Salavatu pie Bikova iet! Viņam būs iespēja sevi apliecināt!Bet piekrītu tev par to ka Olimpiskajā izlasē laikam viņam vieta nebūs.Domāju ka pat Fjodorovam vēl nekas nav rakstīts par piedalīšanos.Runājot par centriem Datsyks,Malkins,Zinovjevs,Terešenko,Fjodorovs,Kozlovs Viktors nu no šiem gan jau arī izvēlēsies.
Par to Bikova koncepciju tieši izlases sakarā biju domājis.

     [+] [-]

, 2009-05-26 18:34, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Omarks,Harju,Zedniks,Fjodorovs,Kozlovs,Zubovs,Afinogenovs,Satans nebūtu sūdīgs papildinājums KHL!
Zubovs,Afinogenovs,Satans? esmu laikam k-ko palaidis garām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-26 20:31, pirms 16 gadiem
varbuut malkinu un krosbiju ieraudziisim KHL - kad tuvosieds vineiem 40

     [+] [-]

, 2009-05-27 08:27, pirms 16 gadiem
Bērni, jaunieši, nestaigājat mākoņos - S.Fjodorovs ar savu statistiku vairs nav value for the money... Bet tas šobrīd ir ļoti svarīgi, kad naudiņas visiem (!) ir kļuvis mazāk... Protams, neraudātu, ja kļūdos un viņš savāks kādus 60 punktus sezonā

     [+] [-]

, 2009-06-01 11:16, pirms 16 gadiem
Business Lawyer rakstīja: Nav vairs viņš 2 miljonu $ gadā vērts... Bet par to lai galvu lauž Magņitka pēc nākamās sezonas
Nu pilnīgs taurenis Tu esi !