Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Skudra: "Irbe neapšaubāmi ir visu laiku labākais Latvijas vārtsargs"

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Skudra: "Irbe neapšaubāmi ir visu laiku labākais Latvijas vārtsargs"
Pēteris Skudra
Foto: no KHL video

Kontinentālās hokeja līgas (KHL) kluba Ņižņijnovgorodas "Torpedo" jaunais galvenais treneris Pēteris Skudra atzīst, ka visu laiku labākais Latvijas vārtsargs ir Artūrs Irbe. Jaunapstiprinātais speciālists neuzskata, ka pieredzes trūkums varētu būt šķērslis panākumu gūšanā.

Atbildot uz jautājumu, kurš ir labākais vārtsargs Latvijas hokeja vēsturē, Skudra saka sekojošo: "Irbe, neapšaubāmi. Cilvēks cienīgi spēlēja NHL. Viņš ir viens no spēcīgākajiem vārtsargiem hokeja vēsturē." Bet kāpēc ne Skudra? "Vērtēju objektīvi. Arī man bija cienīga karjera. Irbe tomēr ir ārpus konkurences," atzīst Skudra.

Pirms stāšanās galvenā trenera amatā Skudra piedāvājis savu programmu un sajutis atbalstu no kluba vadības. "Man patīk kluba vadības ambīcijas. Nevēlos uzvarēt pēc desmit gadiem, gribu rīt. Sajutu, ka man būs kluba vadības atbalsts. "Torpedo" ir teicamas iespējas par sevi paziņot pilnā balsī. Var sasniegt nopietnus rezultātus. Pārrunājām manis piedāvāto spēles stilu un hokeja redzējumu. Acīmredzot, mana programma kluba vadībai iepatikās," saka latviešu speciālists.

Skudra noraida iebildumu par to, ka galvenā trenera darba pieredzes trūkums ir mīnus. "Nepiekrītu. Hokejā ienāk jauni speciālisti. Es strādāju rūpīgi, visu analizēju. Pieredzējuši treneri vēl nav garantija maksimāla rezultāta sasniegšanai. Visu kompensēju ar savu darbu. Un jūtos par sevi pārliecināts."

Kā jau ziņots, 12. aprīlī Ņižņijnovgorodas "Torpedo" apstiprināja, ka Skudra būs šī kluba galvenais treneris, līgums uz nākamo sezonu stāsies spēkā no 1. maija. Aizvadītajā sezonā KHL par galveno treneri nestrādāja neviens bijušais vārtsargs, līdz ar to Skudras gadījums ir īpašs.

Izmantotie resursi:
sport-express.ru

  -3 [+] [-]

, 2013-04-26 21:46, pirms 12 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Par reitingu.

1. Irbe - lai arī par viņu kā TOP vārtsargu NHL kontekstā man ir daži jautājumi (pat ar abām ASG spēlēm), Latvijā, laikam jau, labāka nav bijis.
2. Samoilovs - lai vai kā, bet tika PSRS olimpiskajā izlasē, dabūja zeltu. Tāpat ne vienu vien reizi spēlēja dažādos citos turnīros PSRS izlases sastāvā (un tika pie dažādām medaļām).
3./4. Skudra - Lai gan NHL nebija nekāds spīdeklis, tomēr savas spēles nospēlēja, arī RSL bija TOPā.
3./4. Naumovs - izlases kontekstā neapšaubāmi stabila vērtība ar atzīstamu karjeru Eiropas TOP līgās.
5. Masaļskis - teiksim tā, spēlētu viņš gadiem 10 agrāk, viņa akcijas būtu kāpušas vairāk.

Tas ir tikai no, teiksim tā, mūsdienu Latvijas hokeja vārtsargiem. Kkur par 3./4. vietu tāpat var likt jau pieminētos Mellupu (sava laika PSRS hokeja superstārs), Micīti un Vasiļonoku.
Juri, Pēterim uzdeva jautājumu par Latvijas izlases labāko vārtusargu! Pēteris ar savu attieksmi (traumas slēpšanu, solīšanu) nav pelnījis pat 3/4 vietu!
Izlasē viņam nekādu nopelnu naff!

  +1 [+] [-]

, 2013-04-26 21:54, pirms 12 gadiem
Peleeciits rakstīja: Juri, Pēterim uzdeva jautājumu par Latvijas izlases labāko vārtusargu! Pēteris ar savu attieksmi (traumas slēpšanu, solīšanu) nav pelnījis pat 3/4 vietu!
Izlasē viņam nekādu nopelnu naff!
Latvijas labako vartussargu nevis Latvijas izlases!

  -2 [+] [-]

, 2013-04-26 22:07, pirms 12 gadiem
Viņš ir viens no spēcīgākajiem vārtsargiem hokeja vēsturē Īsti nesapratu kā tas ir domāts, visu cieņu Irbem, bet ja tas ir domāts viens no visu laiku labākajiem, tad tas ir stipri par skaļu teikts! Gribēdams viņu top 100 nedabūtu.

     [+] [-]

, 2013-04-26 22:15, pirms 12 gadiem
arvids1991 rakstīja: Latvijas labako vartussargu nevis Latvijas izlases!
Nu ja Latvijas , tad 3/4 vieta, ne augstāk!
Bet Latvijas vai Latvijas PSR???
Tad japiekrīt Miņinam!

     [+] [-]

, 2013-04-26 22:15, pirms 12 gadiem
Argonauts rakstīja: +- Tavam topam varu piekrist, taču neredzu, kur ir definīcija "Latvijas [labākais] vārtsargs un uz visiem tiem attiecināmi kritēriji.
Labi, par Samoilovu esmu kļūdījies, vnk nevienā resursā neesmu redzējis viņa dzimšanas vietu. Tomēr viņš nekad nav pārstāvējis Latviju, bet gan CCCP.
Reitings sastādīts balstoties tikai uz principu - hokeja pilsonība.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-26 22:22, pirms 12 gadiem
No visiem šeit pieminētiem vārtsargiem tikai Mellupu neesmu redzējis spēlējam.Nenoliedzami viņš pēc visu hokeja speciālistu un spēlētāju viedokļiem bija labākais latviešu vārtsargs četrdesmito gadu beigās un piecdesmito gadu pirmaja pusē.Varu izteikt tikai savu viedokli,sākot ar sešdesmito gadu otro pusi,kad sāku regulāri skatīties hokeju.Principā jau grūti novertēt spēlētāju sniegumu dažādos gadu desmitos un vairākās paaudzēs.Tad jāņem tomēr kaut kādas mērauklas,sasniegumi.Pagājuša gadsimtā,tie varēja būt stabila spēlēšana spēcīgākajā Latvijas komandā,papriekšu Rīgas Daugavā,pēc tam Rīgas Dinamo un PSRS izlasē,tas jau bija augstākais karjeras punkts,mūsu gadsimtā tas ir valsts izlase ,spēcīgākā pasaules līga-NHL,vai arī zemākā plauktiņā-KHL.
Es tāpēc varu novērtēt (protams mans sujektīvais viedoklis)tā:
1 A Irbe 2 M Vasiļonoks 3 V Samoilovs 4 P Skudra 5 E Masaļskis
Sešdesmitos gados bija Rīgā arī V.Afoņins,kuru uzaicināja uz augstāko līgu Voskresenskas Himik komandu ,bet neatceros vai viņš bija dzimis rīdzinieks.Arī ļoti labs vartsargs.Samoilovs varbūt tiešām būtu otrais.galu galā olimpiskais čempions.

     [+] [-]

, 2013-04-26 22:24, pirms 12 gadiem
fasans rakstīja: Irbe ir un būs labākais vēl pāris gadsimtus.
Ceru, ka tu kļūdies. Un nākošais būs jau labāks par Irbi.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-26 22:36, pirms 12 gadiem
arvids1991 rakstīja: Liekuliba!
Patriotiskumu vinam pierakstit nedrikst!
Vismaz viņam pietika rakstura un nacionālā lepnuma atteikties pārstāvēt PSRS izlasi laikā, kad latviešu atmodai tas bija ļoti svarīgi, kamēr Dubovņiks ar Žoltoku stāvēja uz zilās klausījās PSRS himnu tiesa gan junioros, nemaz nerunājot par tādiem nodevējiem kā Vetrovs un Tumankovs

  +2 [+] [-]

, 2013-04-26 22:54, pirms 12 gadiem
Peleeciits rakstīja: Hmmm Pēteris nav bijis izlasē ne otrais, ne trešais, jo daudz gadus fani viņu gaidīja, gaidīja, gaidīja....bet nesagaidīja!
Latvijas hokejs nesākās ar A grupu - viņš ir bijis arī pirmais izlasē, kad Irbe un Naumovs netika.

  +4 [+] [-]

, 2013-04-26 23:04, pirms 12 gadiem
alguns rakstīja: No visiem šeit pieminētiem vārtsargiem tikai Mellupu neesmu redzējis spēlējam.Nenoliedzami viņš pēc visu hokeja speciālistu un spēlētāju viedokļiem bija labākais latviešu vārtsargs četrdesmito gadu beigās un piecdesmito gadu pirmaja pusē.Varu izteikt tikai savu viedokli,sākot ar sešdesmito gadu otro pusi,kad sāku regulāri skatīties hokeju.Principā jau grūti novertēt spēlētāju sniegumu dažādos gadu desmitos un vairākās paaudzēs.Tad jāņem tomēr kaut kādas mērauklas,sasniegumi.Pagājuša gadsimtā,tie varēja būt stabila spēlēšana spēcīgākajā Latvijas komandā,papriekšu Rīgas Daugavā,pēc tam Rīgas Dinamo un PSRS izlasē,tas jau bija augstākais karjeras punkts,mūsu gadsimtā tas ir valsts izlase ,spēcīgākā pasaules līga-NHL,vai arī zemākā plauktiņā-KHL.
Es tāpēc varu novērtēt (protams mans sujektīvais viedoklis)tā:
1 A Irbe 2 M Vasiļonoks 3 V Samoilovs 4 P Skudra 5 E Masaļskis
Sešdesmitos gados bija Rīgā arī V.Afoņins,kuru uzaicināja uz augstāko līgu Voskresenskas Himik komandu ,bet neatceros vai viņš bija dzimis rīdzinieks.Arī ļoti labs vartsargs.Samoilovs varbūt tiešām būtu otrais.galu galā olimpiskais čempions.
Nu nevarēja Mellups būt labākais vārtsargs 50. gadu sākumā, jo 1950. gada 7. janvārī traģiski gāja bojā!

Bet tā brīža Maskavas [pēc būtības PSRS] izlases treneris Mellupu uzskatīja par labāko vārtsargu visā PSRS!!!

     [+] [-]

, 2013-04-26 23:10, pirms 12 gadiem
Patiesībā tādai mazai valstij (PSRS laikos republikai) kā Latvija ir bijuši un joprojām ir daudz labi, kā arī ļoti labi un pat daži izcili vārtsargi.

Harijs Mellups (kurš, kā tajos gados bija ne retums bija arī futbolists), Imants Spundinš, Uldis Opits, Anatolijs Micītis, Viktors Afoņins, Mihails Vasiļonoks, Vitālijs Samoilovs, Irbe, Skudra, arī tas pats Naumovs, Masaļskis, (domāju arī Juris Klodāns pie citas "apstākļu sakritības") ceru, ka Gudļevskis un citi jaunie (Rešetņikovs, u.c.) turpinās šo tradīciju. Varbūt arī Auziņš (pēdējā sezonā Rīgā viņam bija labāki rādītāji nekā Gudļevskim, vismaz neilgi pirms sezonas beigām, par plejofiem neesmu skatījies) un Kalniņš vēl "izšaus", ja nepazudīs un šiem dos iespēju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-04-26 23:29, pirms 12 gadiem
zzk rakstīja: Latvijas hokejs nesākās ar A grupu - viņš ir bijis arī pirmais izlasē, kad Irbe un Naumovs netika.
Beidz glorificēt Skudru...
Pietika ar 3 ielaistiem vārtiem, kad Pēteris pateica klusām ardievas izlasei, nebrīdinot par to, ka viņam plaukstas locītavas lūzums (ja nemaldos)!
Un fani varēja daudzas sezonas viņu gaidīt...un gaidīt! Solīt sola, bet ne deva!

     [+] [-]

, 2013-04-26 23:32, pirms 12 gadiem
>>>PuLveris
Paldies par atgādinājumu,paļāvos uz atmiņu un palīgmateriālus neņēmu palīgā.Kaut gan tas nemaina lietas būtību.Lidmašinas katastrofa liedza Mellupam sasniegt hokejā augstākās virsotnes un viss pārējais ir no tēmas,kā būtu,ja būtu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-26 23:48, pirms 12 gadiem
kraasutrepe rakstīja: pilniigs sviests vecais .. pilniigs... Irbe no cik gadiem rašos kapaaja, un ka akapaaja, izkapaaja NHL vietu un bija viens no labaakajiem.. tev laikam nav ko fantazeet...
Nu vietu vīņs izkapāja un tas jau bija daudz, bet lai priekš NHL viņu sauktu pie labākajiem??? Būsim uz brīdi objektīvi, Irbem ir bijusi viena tiešām laba sezona NHL 1998-99.. Tas ko viņs ir darijis Latvijas izlasē ir daudz, bet nepatīk kad nacionālās jūtas iet pāri objektivutātei!

  -1 [+] [-]

, 2013-04-26 23:51, pirms 12 gadiem
ja godīgi, Skudra ir pārāk jauns, lai varētu objektīvi to izvērtēt (protams, ja skaita klāt arī PSRS laikus)

P.S. galu galā - vai tad ir kādi objektīvi kritēriji, pēc kuriem pateikt, kurš tad ir tas "labākais"?

     [+] [-]

, 2013-04-26 23:56, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: ja godīgi, Skudra ir pārāk jauns, lai varētu objektīvi to izvērtēt (protams, ja skaita klāt arī PSRS laikus)

P.S. galu galā - vai tad ir kādi objektīvi kritēriji, pēc kuriem pateikt, kurš tad ir tas "labākais"?
Bet ja vērtē stila maiņu, 80to gadu pārmaiņas ir liels jautājums!

  +1 [+] [-]

, 2013-04-27 00:00, pirms 12 gadiem
Keep on rakstīja: Bet ja vērtē stila maiņu, 80to gadu pārmaiņas ir liels jautājums!
jautājums tas pats vecais - kas ir tas kritērijs, pēc kura vispār vērtēt?

     [+] [-]

, 2013-04-27 00:07, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: jautājums tas pats vecais - kas ir tas kritērijs, pēc kura vispār vērtēt?
Jautājums uz kura man nav atbildes.

  +2 [+] [-]

, 2013-04-27 00:23, pirms 12 gadiem
Keep on rakstīja: Nu vietu vīņs izkapāja un tas jau bija daudz, bet lai priekš NHL viņu sauktu pie labākajiem??? Būsim uz brīdi objektīvi, Irbem ir bijusi viena tiešām laba sezona NHL 1998-99.. Tas ko viņs ir darijis Latvijas izlasē ir daudz, bet nepatīk kad nacionālās jūtas iet pāri objektivutātei!
Ja mēs esam pavisam ''objuktīvi", tad Irbes labākā sezona bija 01/02, kad viņš ar viesuļiem aizcīnījās līdz Stenlija kausa finālam

     [+] [-]

, 2013-04-27 01:08, pirms 12 gadiem
kristaps24 rakstīja: Ja mēs esam pavisam ''objuktīvi", tad Irbes labākā sezona bija 01/02, kad viņš ar viesuļiem aizcīnījās līdz Stenlija kausa finālam
Es vairāk vērtēju statistiku, bet protams tas bija kkas vienreizējs, Irbe ar diezgan švako(priekš tā laika) komandu aizrāva līdz pašam finālam! Kamonda nespēja iemest, Hašeks savu lomu nospēlēja lieliski!

  +2 [+] [-]

, 2013-04-27 02:53, pirms 12 gadiem
Peleeciits rakstīja: Beidz glorificēt Skudru...
Pietika ar 3 ielaistiem vārtiem, kad Pēteris pateica klusām ardievas izlasei, nebrīdinot par to, ka viņam plaukstas locītavas lūzums (ja nemaldos)!
Un fani varēja daudzas sezonas viņu gaidīt...un gaidīt! Solīt sola, bet ne deva!
Absolūti nevienu netaisos glorificēt - es vienkārši labi atceros, kurš bija izlases vārtos atbildīgās spēlēs 90.-to gadu pirmajā pusē. Ne visās, bet vienā daļā gan.

Kas attiecas uz faniem - nu viņi var turpināt arī tagad kaut ko gaidīt, pūst taurēs, krāsot sejas, mī.zt uz ielām un vemt strūklakās - es viņus nekad neesmu augstu vērtējis, no hokeja tur kaut ko saprot, labi, ja puse. (Viedoklis subjektīvais un personīgais).

  -1 [+] [-]

, 2013-04-27 04:10, pirms 12 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Reitings sastādīts balstoties tikai uz principu - hokeja pilsonība.
Sveiks!
Irbes augums, darbs , aizvilka Carolinu 2002 gada lidz vinalam , var tiekt ka veins, izvilka lidz 7 spelei.
Redzeju visas speles taja gada, sakot ar pirmo beidzot ar pedejo ieskaitot konfornces ari!
Glubus kadus parstavejis.
Ja nemaldos gadriz 5 milj pa sezonu.
Ieklauts dazados topos, slavas zale Sanhose.
Glubi vnk nav bijusi loti stipri.
Raksturs vienmer saka ko doma, augums ,stprs klubs nekad neriskes.
Vartsargs ,Latvijas patriots no A-Z.
!988 ari aizvilka Dinamo, pats zini lidz kurienei.
Pa maz punktu kapec labakais!?

     [+] [-]

, 2013-04-27 07:13, pirms 12 gadiem
kristaps24 rakstīja: Vismaz viņam pietika rakstura un nacionālā lepnuma atteikties pārstāvēt PSRS izlasi laikā, kad latviešu atmodai tas bija ļoti svarīgi, kamēr Dubovņiks ar Žoltoku stāvēja uz zilās klausījās PSRS himnu tiesa gan junioros, nemaz nerunājot par tādiem nodevējiem kā Vetrovs un Tumankovs
Vel 1989 un 1990 gada vins parstaveja PSRS PC un pat izcinija zeltu!
Agrak vinam nebija problemu spelet RD, nebija problemu ari stradat jaunaja RD, tiko ka bija dabujis darbu Capitals kluva par baigo patriotu un saka stastit, ka Dinamu vajadzeja saukt savadak, utt.

     [+] [-]

, 2013-04-27 10:47, pirms 12 gadiem
visu cieņu šādi pateikt! tiešām!

     [+] [-]

, 2013-04-27 13:08, pirms 12 gadiem
Mellups, Micītis, Opīts, Vasiļonoks, Samoilovs, Irbe, Skudra, Masaļskis ...
Nevar viņus sarindot, jo spēlēja katrs savā laikā.
Irbe, Samoilovs un Skudra ir tikuši vistālāk.