Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Indrašis: "Pēc deviņu stundu lidojuma nevarēju pavilkt kājas"

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Indrašis: "Pēc deviņu stundu lidojuma nevarēju pavilkt kājas"
Miks Indrašis
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, F64

Rīgas "Dinamo" uzbrucējs Miks Indrašis pēc šodienas zaudējuma Habarovskas "Amur" (2:4) atzīst, ka šis ir grūtākais izbraukums sezonā, garā pārlidojuma dēļ komanda nespēja parādīt savu labāko sniegumu.

Deviņu stundu lidojums bija iespaidojis komandu un laika starpības dēļ komanda nav varējusi iespēlēties. "Protams, šis lidojums mūs ietekmēja negatīvi. Lidojām gandrīz desmit stundas. Pats spēles laikā jutos ļoti slikti - no sākuma vispār nevarēju pavilkt kājas. Sajūta bija šausmīga. No garā ceļa ir liels nogurums, tad tā aklimatizācija - no rīta astoņos spēlēt nepavisam nav viegli. Centāmies, bija grūti, bet tomēr zaudējums," saka Indrašis.

Vārtus rīdziniekiem izdevās gūt tikai spēles trešajā trešdaļā, Indrašis skaidro, ka komanda tad bija apradusi ar apstākļiem. "Es teiktu, ka šeit aklimatizācija vainojama. Beigās jau tā kā pieradām pie visa, varbūt arī pretinieki vairāk nosēdās, un mēs sākām vairāk spiest."

Indrašis šajā spēlē guva savus 14 vārtus šajā KHL sezonā. "Ienācu zonā, Šehura nometa ripu. Neko daudz nedomājot, bija jāmet pa vārtiem. Metu tālajā stūrī. Varēju arī saglabāt ripu, skatīties un varbūt atdot piespēli, bet treneris arī teica, ka ir jāizdara pēc iespējas vairāk metienu - jāiet uz vārtiem, uz pilnu banku. Sanāca un trāpīju."

Latviešu uzbrucējs izceļ "Amur" vārtsargu Kuzņecovu, kurš vairākkārt glāba savu komandu. "Jā, viņu vārtsargs aizvadīja ļoti labu spēli. Paši arī neiemetām vairākos momentos, Žirū bija momenti - labi noguldīja vārtsargu, žēl, ka nesanāca nedaudz augstāk pacelt ripu. Bija labi momenti, bet kaut kas nedaudz pietrūka."

Miks Indrašis atzīst, ka šis varētu būt grūtākais izbraukums sezonā. "Viegli nav nevienā spēlē, bet domāju, ka šis ir visgrūtākais izbraukums sezonā. Smagi pārlidojumi, laika joslas - nav viegli."

Izmantotie resursi:
www.dinamoriga.lv

  -1 [+] [-]

, 2013-01-26 12:34, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Atkārtoju-es uz turieni esmu lidojis sešas reizes, un tāpēc šim procesam esmu gājis cauri. Man no Liepājas līdz Šikotānas salai gaisā nācās gaisā pavadīt 16 stundas. Un tas vienas diennakts laikā. Un lidmašīnā lidojuma laikā vari kaut vai ar atlētiski vingrošanu nodarboties, jo neviens nav aizliedzis pārvietoties pa lidmašīnu.
Un nebija jau tā,ka hokejisti no lidmašīnas uzreiz metās laukumā, un vel jo vairāk viņiem pēdējā spēle pirms šīsdienas bija pirms četrām dienām.
P.S. Bet zinot, ka mūsējos nereti nogurdina pat brauciens no mājām līdz arēnai ''Rīga'', tad mani neizbrīna šis stāsts par smago pārlidojumu.
Labi, labi, paliec pie savas pārliecības, neiešu jau tukšus salmus kult un portālam reitingu taisīt. Es domāju Tu āksties, bet laikam jau ne, ......! Tad tiešām nav vērts strīdēties.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-26 12:36, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Labi, labi, paliec pie savas pārliecības, neiešu jau tukšus salmus kult un portālam reitingu taisīt. Es domāju Tu āksties, bet laikam jau ne, ......! Tad tiešām nav vērts strīdēties.
Neesmu nekad redzējis, ka Ivariņš atzītu, ka viņam nav taisnība - vienmēr sākas tukša demagoģija...

  -2 [+] [-]

, 2013-01-26 12:37, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Es protams sezonas laikā nesekoju līdzi cik tas Amurs savācis punktus izbraukumā, bet ja spēli skatijies tad dzirdēji ka viņiem viesos ir tikai pieci punkti!!!, divi no tiem tiko pret Vitjaz, tā varētu būt stabila pēdējā vieta līgā, mājās 39.
Tu mēģini reitingu sc.com pacelt, jeb atkal taisnosies ka nebija smailiņi pielikti, nevar saprast emocijas?
Jā,protams, ka Amur tas viss ir daudz,daudz sarežģītāk, jo viņu bioritms ir sačakarēts uz velna paraušanu, bet šoreiz jau neiet runa par mājiniekiem, bet gan pa RD.
Es vel neko neteiktu,ja viņi būtu sākuši no Novosibirskas, un tad virzījušies uz Habarovsku, tad gan varētu šādi aizbidināties. Tikai ne tagad.
Neko netaisos ne pacelt,ne arī nogāzt. Tīri cenšos paskaidrot kas ir kas.

  +3 [+] [-]

, 2013-01-26 12:42, pirms 12 gadiem
Visvairāk fascinē tas, ka lielākā daļa no lietotājiem uzskata, ka šis ir galvenais iemesls zāģim.... Protams, ka pārlidojums ietekmē, bet tas nav attaisnojums bezzobainai spēlei, stulbiem noraidījumiem un nespējai iemest vārtus! Arēnā Rīga spēles kvalitāte arī nebija nekāda labā (pēdējo spēli var neņemt īsti vērā, jo pašlaik Lokomotīve izskatās ļoti un švaki).

  +2 [+] [-]

, 2013-01-26 12:43, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Esmu pasauli aplidojis krustām šķērsām,un pats ilgākais ko pavadīju gaisā ir 11 stundas no vietas, bet nekādu super puper nogurumu nejutu.
Liepājas Terminators! Tik žēl ka virtuāls

  -1 [+] [-]

, 2013-01-26 12:46, pirms 12 gadiem
Ja domājat, ka Indrašis tuftu dzen, tad aizomājaties vismaz kāpēc Amuram ir sliktākā izbraukuma, bet ļoti laba mājas spēļu bilance!
Experti, ibio!

  +2 [+] [-]

, 2013-01-26 12:52, pirms 12 gadiem
maicins rakstīja: Ja domājat, ka Indrašis tuftu dzen, tad aizomājaties vismaz kāpēc Amuram ir sliktākā izbraukuma, bet ļoti laba mājas spēļu bilance!
Experti, ibio!
Visi jau to saprot, tikai Liepājas terminatoram Ivaram tas neaiziet...

  -1 [+] [-]

, 2013-01-26 12:54, pirms 12 gadiem
maicins rakstīja: Ja domājat, ka Indrašis tuftu dzen, tad aizomājaties vismaz kāpēc Amuram ir sliktākā izbraukuma, bet ļoti laba mājas spēļu bilance!
Experti, ibio!
Ibio expert,nesalīdzini divas nesalīdzināmas lietas, jo Amur patstāvīgi jādzīvo šādā režīmā. Viņus var tikai apbrīnot par to ko viņi šādi pārlidojot vel rāda laukumā.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-26 13:06, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ibio expert,nesalīdzini divas nesalīdzināmas lietas, jo Amur patstāvīgi jādzīvo šādā režīmā. Viņus var tikai apbrīnot par to ko viņi šādi pārlidojot vel rāda laukumā.
un tu gribi teikt, ka patstāvīgi dzīvojot šādā režīmā labāk spēlējas? jeb ko tu man gribi pateikt?
nebrīnos, ka Amuram izbraukumā ir tik maz punktu, ja vienu dienu pēc bioritma jāspēlē vakarā, tad atkal no rīta utt..

  +1 [+] [-]

, 2013-01-26 13:30, pirms 12 gadiem
protams, ka tā ir. Bet smieklīgākais, ka, ja kāds basketbolists tā citreiz pasaka pēc zaudējuma, tad aiziet vieni tekstiņi pēc otra - Kā, tad, mazāk dzert vajag, vairāk kojotos vajadzēja patusēt, tad viss būtu kārtībā. Mūžīgie čīkstuļi un mīkstie, paskatieties, kādi hokejisti ir veči, nevis jūs bābas. Un tā tālāk un tā joprojām.
Tas visvairāk uzjautrina. tagad

  -1 [+] [-]

, 2013-01-26 13:32, pirms 12 gadiem
maicins rakstīja: un tu gribi teikt, ka patstāvīgi dzīvojot šādā režīmā labāk spēlējas? jeb ko tu man gribi pateikt?
nebrīnos, ka Amuram izbraukumā ir tik maz punktu, ja vienu dienu pēc bioritma jāspēlē vakarā, tad atkal no rīta utt..
Saproti, ja arī RD uzvarēs, tad Ivariņš vienmēr atradīs kaut kādu uti - pretinieks nespēlēja, RD paveicās utt...

     [+] [-]

, 2013-01-26 13:35, pirms 12 gadiem
Tagad var redzēt, kādi hokejisti ir veči un dzelži, kā te hokeja fani mūžīgi skandē, attiecībā pret basketbolistiem.
Smiekli nāk.. protams, ka tas nogurdina, bet viņi ir profesionāļi, nevis rajona puikas, kas var čīkstēt, par tālo pārbraucienu uz kaimiņu sporta spēlēm..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-26 13:41, pirms 12 gadiem
Labi, ka rokas bija vietā

  -1 [+] [-]

, 2013-01-26 13:50, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Tagad var redzēt, kādi hokejisti ir veči un dzelži, kā te hokeja fani mūžīgi skandē, attiecībā pret basketbolistiem.
Smiekli nāk.. protams, ka tas nogurdina, bet viņi ir profesionāļi, nevis rajona puikas, kas var čīkstēt, par tālo pārbraucienu uz kaimiņu sporta spēlēm..
Bārda, tu tagad tēlo pamulķi vai tāds tiešām esi?
Jebkuram sportistam nebūtu viegli pēc šāda pārlidojuma...
Kāds sakars ar basketbolam ar garajiem pārlidojumiem?

     [+] [-]

, 2013-01-26 14:04, pirms 12 gadiem
aris no pumpuliem rakstīja: Bārda, tu tagad tēlo pamulķi vai tāds tiešām esi?
Jebkuram sportistam nebūtu viegli pēc šāda pārlidojuma...
Kāds sakars ar basketbolam ar garajiem pārlidojumiem?
Bet es jau zinu, ka nav viegli, es tak tam piekrītu.
Runa ir par to, ka ir bijuši līdzīgi izteikumi pēz zaudējumiem arī , piemēram, VEF spēlētājiem utml. Tad visi kā viens noliek, ko var čīkstēt, mīkstie saldie, vairāk kost vajag, lai nejūt nogurumu, pamācieties no hokejistiem, kas ir īsti veči utt... Tagad, kad Dinamo hokejists pasaka ko līdzīgu, tad komentētāji pārmet kažoķeli otrādi un aizstāv. jautri

  +1 [+] [-]

, 2013-01-26 14:27, pirms 12 gadiem
kāds sakars?!!!!
es 24 stundas braucu uz hollandi un no rīta bija jāmočī tās tomātu lapas, man gan kājas vilka.

     [+] [-]

, 2013-01-26 14:48, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Bet es jau zinu, ka nav viegli, es tak tam piekrītu.
Runa ir par to, ka ir bijuši līdzīgi izteikumi pēz zaudējumiem arī , piemēram, VEF spēlētājiem utml. Tad visi kā viens noliek, ko var čīkstēt, mīkstie saldie, vairāk kost vajag, lai nejūt nogurumu, pamācieties no hokejistiem, kas ir īsti veči utt... Tagad, kad Dinamo hokejists pasaka ko līdzīgu, tad komentētāji pārmet kažoķeli otrādi un aizstāv. jautri
Kad tad VEF pēdējo reizi Habarovskas cienīgā attālumā uz spēli brauca?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-26 15:24, pirms 12 gadiem
tagad visi kopā meklējam attaisnojumu zāģim???
mājās esam pakāsuši pēdējās 6spēles un izskatās būs 9zāģi pēc kārtas mājās..

  -1 [+] [-]

, 2013-01-26 15:24, pirms 12 gadiem
AlexUSA rakstīja: Tas tápéc, ka Tev grútá darbá aldzinja jánopelna, bet shitiem nikuljiem visu regulé LÍGUMS.
Un tūlīt vēl sāksim diskutēt cik adekvāts ir sportista atalgojums, teiksim, attiecībā pret skolotāja atalgojumu..

     [+] [-]

, 2013-01-26 15:25, pirms 12 gadiem
tad jau HK Rīga ģeniji spēja paņemt pirmo spēli

  -1 [+] [-]

, 2013-01-26 15:28, pirms 12 gadiem
jurixxx rakstīja: tad jau HK Rīga ģeniji spēja paņemt pirmo spēli
tev jau laikam viss tikai vai nu balts vai melns..

  -1 [+] [-]

, 2013-01-26 16:16, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Atkārtoju-es uz turieni esmu lidojis sešas reizes, un tāpēc šim procesam esmu gājis cauri. Man no Liepājas līdz Šikotānas salai gaisā nācās gaisā pavadīt 16 stundas. Un tas vienas diennakts laikā.
Pirms tam teici,ka 11 stundas. Tagad jau 16. Vecīt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-26 19:10, pirms 12 gadiem
kaamiiii rakstīja: Pirms tam teici,ka 11 stundas. Tagad jau 16. Vecīt...
No Liepājas līdz Habarovskai (ar pārsēšanos Rīgā un Maskavā) jālido 11 stundas, bet man vel 5 stundas bija jālido līdz Malokuriļskai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-27 11:02, pirms 12 gadiem
Čaļi par ko jums maksā,tāds jums darbs,nav ko sūdzēties,ja negribi hokeju spēlet,eji meklē citu darbu!
Citos klubos šita neakstītos ka Dinamo ja piecas spēles zaudē,pēc kartas un vēl kaut ko gaida,ja redz ka komandai nejiet.

     [+] [-]

, 2013-01-27 17:15, pirms 12 gadiem
Hellrevenger rakstīja: Nuuuuu.. ko tada laika saka spēlētāji, kuri cīnās NHL? Tur vispār grafiks ir necilvēcisks... Bez maz vai, spēle, lidmašīna, spēle, lidmašīna... 99 dienās 49 spēles nav joka lieta!
Un tas prātam neaptveramais piecu stundu lidojums no Nujorkas līdz Losandželosai.