Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

''Dinamo'' atkal sarūpē drāmu, bet noturas

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

''Dinamo'' atkal sarūpē drāmu, bet noturas
Jānis Sprukts rīdzinieku uzvaru kaldināja ar 2+1
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Pateicoties Jāņa Sprukta diviem vārtiem un rezultatīvajai piespēlei, uzvaru Kontinentālās hokeja līgas spēlē guvis Rīgas ''Dinamo'', kas ar 4:3 drāmā pieveica Minskas ''Dinamo''. Trīs punkti ļāvuši pacelties uz 5. vietu rietumos.

Rīgas ''Dinamo'' vārtu drošība jau 12. spēli pēc kārtas bija uzticēta amerikānim Krisam Holtam. Izmaiņu nebija arī aizsardzībā, savukārt starp uzbrucējiem ierindā atgriezās centrs Jānis Sprukts, aizstājot Andri Džeriņu. Minskiešu vārtos Holta tautietis Roberts Ešs, kurš vienībai pievienojās sezonas gaitā.

Mača ievadā komandas apmainījās aktīvām darbībām, rādot intriģējošu atklāto hokeju, tajā pat laikā neaizmirstot par savu vārtu drošību. Bīstamākus momentus vērpa rīdzinieki, bet viesi atbildi parādā nepalika, liekot pasvīst arī Holtam. Mūsējo pirmo ofensīvu sarīkoja allaž aktīvā ceturtā maiņa, to turpināja pirmais trijnieks, bet atklāt rezultātu, par spīti labajām iespējām, neizdevās. Rīgas dinamieši cerības lika uz pozicionālajiem uzbrukumiem, kamēr minskieši bija veiklāki un centās visu paveikt zibenīgi. Rezultātā nevienai komandai atklāt rezultātu neizdevās - 0:0. Metienos pārsvars viesiem - 13 pret astoņiem.

Otrā trešdaļa visiem hokeja gardēžiem atnesa īstu salūtu! Vispirms lielisku kombināciju, līdzdarbojoties visiem hokejistiem, izspēlēja ierastā pretinieku līderu neitralizēšanas maiņa, un to veiksmīgi un viesiem negaidīti noslēdza Mārtiņš Karsums - 1:0! Viņš kļuva par trešo rīdzinieku, kuram 15 vārti. Diemžēl vadību ilgi nesaglabājām - noraidījums, mazākumā pārlieka piespiešanās saviem vārtiem, un aizsargs Daniels Fernholms guva savus pirmos vārtus līgā, panākdams neizšķirtu 1:1.

Toties trešdaļas otrā puse pagāja zem rīdzinieku zīmes, ļaujot ne tikai atgūt vadību, bet arī dubultot pārsvaru. Vispirms vairākumu veiksmīgi realizēja Tomāšs Surovijs - viņš saņēma ripu pie vārtiem, noguldīja Ešu un meta devītniekā, atkal vadībā izvirzot mājiniekus - 2:1. Jāpiemin, ka rezultatīva piespēle Miķelim Rēdliham, kuram tādējādi 12. spēle pēc kārtas ar gūtajiem punktiem. 3:1 panāca Jānis Sprukts, kurš realizēja izgājienu vienatnē pret vārtsargu un guva tikai astotos vārtus sezonā.

Izšķirošās 20 minūtes ar iespaidīgu ofensīvu sāka minskieši, un mājiniekus glāba vien brīnums vārdā Holts - viņš neticamā veidā tomēr pamanījās glābt komandu. Nākamajā uzbrukumā rīdziniekus glāba veiksme - ripa aizslīdēja garām vārtiem. Aizrāvušies ar uzbrukumiem, viesi saņēma aukstu dušu - Sprukts ar lielisku plaukstas metienu vēlreiz pārspēja Ešu, panākdams 4:1. Diemžēl, bet tas nebūtu Rīgas ''Dinamo'', ja neparūpētos par papildus intrigu.

Mūsējie acīmredzami iesēdās aizsardzībā, samaksājot ar diviem zaudētajiem vārtiem. Vispirms ilgstošu bakstīšanos pie vārtiem ar rezultatīvu metienu noslēdza Petrs Sikora (2:4), bet trīs minūtes pirms beigām Konstantīns Glazačovs deficītu samazināja līdz minimumam - 3:4. Apjukums nepazuda, taču izdevās noturēties, iegūstot ļoti svarīgus trīs punktus.

Pateicoties tiem, rīdzinieki šobrīd pakāpušies uz 5. vietu Rietumu konferencē. Nākamā spēle 1. februārī pret labi zināmo Maskavas ''CSKA''.

Rīgas ''Dinamo'' sastāvs:

Kriss Holts (Edgars Lūsiņš); Jēkabs Rēdlihs - Sandis Ozoliņš, Arvīds Reķis - Kristaps Sotnieks, Krišjānis Rēdlihs - Guntis Galviņš, Oskars Cibuļskis; Aleksandrs Ņiživijs - Marks Hartigans - Tomāšs Surovijs, Mārtiņš Karsums - Andris Džeriņš - Ģirts Ankipāns, Lauris Dārziņš - Broks Troters - Miķelis Rēdlihs, Ainārs Podziņš - Roberts Petrovickis - Juris Štāls

KHL regulārā sezona, 26. janvāris

Rīgas ''Dinamo'' - Minskas ''Dinamo'' 4:3 (0:0, 3:1, 1:2)

Vārti: 24:44 Karsums (Ankipāns, Sprukts) 1:0, 27:12 Fernholms (Štumpels, Sikora, vair.) 1:1, 28:28 Surovijs (M.Rēdlihs, Hartigans, vair.) 2:1, 32:39 Sprukts (Ankipāns) 3:1, 47:12 Sprukts (Karsums) 4:1, 50:25 Sikora (Glazačovs, Kostjučonoks) 4:2, 56:47 Glazačovs (Sikora, Kostjučonoks, vair.) 4:3
Soda minūtes: 10:18
Vārtsargi: Kriss Holts - Roberts Ešs

 +43 [+] [-]

, 2011-01-26 21:35, pirms 14 gadiem
Līdz playoff'iem vairs nav tālu! ';

 +37 [+] [-]

, 2011-01-26 21:36, pirms 14 gadiem
3periods kā jau vienmēr ir wtf.
Prieks ka neizlaidām punktus...

 +13 [+] [-]

, 2011-01-26 21:36, pirms 14 gadiem
Paldies par cīņu !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +67 [+] [-]

, 2011-01-26 21:37, pirms 14 gadiem
Ivars no Liepājas nav pārgriezis vēnas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +20 [+] [-]

, 2011-01-26 21:37, pirms 14 gadiem
vecais nervus bendējošais dinamo ir atpakaļ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +31 [+] [-]

, 2011-01-26 21:37, pirms 14 gadiem
Ozo atkal ar tiesnesi kā ar vecu draugu

 +21 [+] [-]

, 2011-01-26 21:37, pirms 14 gadiem
Un Tādi čikstuļy playoff grib tikt? Pletu tur zilu vajadzēja nodauzīt!
Malači, visi nocīnijās, saprotams ka liels nogurums, bet vārtu priekša vairāk jāuzmana
Veiksmi turpmākās cīņās, galvenais spēku un izturību
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +88 [+] [-]

, 2011-01-26 21:37, pirms 14 gadiem
Šūpis sazāģēja Minsku. ';

  +2 [+] [-]

, 2011-01-26 21:38, pirms 14 gadiem
Visu cieņu Holtam par tādu izturību tādā spēļu grafikā, bet nu Hartiganu tiešām uz 4 maiņu vajag aizsūtīt, lai saprot ka jābeidz sūdi taisīt.

 +46 [+] [-]

, 2011-01-26 21:38, pirms 14 gadiem
un pēkšņi sprādziens vārtu priekšā Mārtiņa Karsuma izskatā (A.Kreipāns)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2011-01-26 21:38, pirms 14 gadiem
Dinamo jau mierigi uzvareet nemaak - vnm vajag nervus lidzjuteejiem pabojaat!

Bet nu malachi, galvenais, ka 3p. Sprukts monstrs - 2 goli un 1 lieliska piespele. Holts, protams, arii labs!

  +4 [+] [-]

, 2011-01-26 21:38, pirms 14 gadiem
Insane!

  -2 [+] [-]

, 2011-01-26 21:38, pirms 14 gadiem
Holt = kā Bolt!

  +9 [+] [-]

, 2011-01-26 21:38, pirms 14 gadiem
Kas par speeli!

!!!Malachi!!!!!

Sprukta maina! Amazing!

  +7 [+] [-]

, 2011-01-26 21:38, pirms 14 gadiem
Dinamo vajag piedomāt ar aizsardzibu spēle taka meitenes izņemot Ozo
Musu vatsargu tur vienkarši gruš sit un visi tik skatas!
Bet apsveicu ar 3p

  +6 [+] [-]

, 2011-01-26 21:38, pirms 14 gadiem
Astašenko būs ko teikt.

 +19 [+] [-]

, 2011-01-26 21:39, pirms 14 gadiem
Prieks par Sprukta maiņu, vnk noārdijās

 +20 [+] [-]

, 2011-01-26 21:39, pirms 14 gadiem
Tik ļoti smagā spēle, iegūti tik svarīgi punkti. Malači. Sprukts šodien fantastisks!

     [+] [-]

, 2011-01-26 21:39, pirms 14 gadiem
Nu mala4ugas!!!

  +8 [+] [-]

, 2011-01-26 21:39, pirms 14 gadiem
es tikai gribeju novelet dinamo un pedejam_vacietim veiksmi playoffos

     [+] [-]

, 2011-01-26 21:39, pirms 14 gadiem
DinamoRiiga rakstīja: Šūpis sazāģēja Minsku.
WTF Cipa smejās

  +3 [+] [-]

, 2011-01-26 21:39, pirms 14 gadiem
man sirmi mati...

 +12 [+] [-]

, 2011-01-26 21:39, pirms 14 gadiem
Sajutu jau play-off garšu, 3.periods atkal nodir*ta porcija, bet malači nosargāja!!! Ozoliņš vecis!

  +3 [+] [-]

, 2011-01-26 21:40, pirms 14 gadiem
Cik ilgi mees veel taa seedisimies atpakalj pie vadiibas...

 +28 [+] [-]

, 2011-01-26 21:40, pirms 14 gadiem
IN YA FACE Ivar un kroksi. Minska attālinās no PO. Plets baigais āmurs

 +24 [+] [-]

, 2011-01-26 21:40, pirms 14 gadiem
Platam vajadzēja dažus zobus izsist!

 +20 [+] [-]

, 2011-01-26 21:40, pirms 14 gadiem
Nr.71, kā jūties divpirkstu pierīte?

  +5 [+] [-]

, 2011-01-26 21:40, pirms 14 gadiem
malachi! 3 punkti ... stresins jau bij pamatigs 3.perioda.

  +3 [+] [-]

, 2011-01-26 21:40, pirms 14 gadiem
Nu ko, sperts plats solis pretī PO! Minkai izskatās PO atkal būs garām.

Nepatika, ka Minska vairāk spēlēja PO hokeju, mūsējie tādi pasīvi.

HOLTA SEIVS!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-26 21:40, pirms 14 gadiem
ankijam vēl 0 + 3, mjā mūsu 3.periods vnk s*kaa

  +8 [+] [-]

, 2011-01-26 21:41, pirms 14 gadiem
Lai cik tas dīvaini arī nebūtu, bet RD tomēr ir izteikta otrā perioda komanda. Ja otrais periods izdodās, tad var daudz saniegt, bet ja nē, tad nekā.

     [+] [-]

, 2011-01-26 21:41, pirms 14 gadiem
Sezonas sakuma Holts neparliecinaja,bet tagad es laprat vel kadas 3sezonas skatitos ka vinjs spele RD!
Sprukts malacis sanema!
Uzvareja komanda!
Malachii

     [+] [-]

, 2011-01-26 21:41, pirms 14 gadiem
Malači.Tagad puiši atpūšaties un gaidu skaistu uzvaru pār ACSK
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-26 21:41, pirms 14 gadiem
Drama 3celienos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2011-01-26 21:42, pirms 14 gadiem
labsss, 71ais pinkšķ, ielīdis skapī
tiešām laba, skatāma spēle! un, ja beigās nebūtu jānervozē, tad jau tas nebūtu RD Esmu pārsteigts, ka komandai pietika spēka šadai saspringtai, ātrai, fiziskai spēlei...

  +3 [+] [-]

, 2011-01-26 21:42, pirms 14 gadiem
kristaps24 rakstīja: WTF Cipa smejās
Negadījums

     [+] [-]

, 2011-01-26 21:42, pirms 14 gadiem
Ozo ar vajadzēja ieskaitīt rezultātīvus punktus, jo visos vārtu guvumos bija uz laukuma un viņš bija tieši tas, kurš uzsāka uzbrukumu. Un jā OZO vajadzēja tam beigās ierādīt vietu.

     [+] [-]

, 2011-01-26 21:42, pirms 14 gadiem
cik musu gk grustis !!!

  +7 [+] [-]

, 2011-01-26 21:42, pirms 14 gadiem
Hartigans ir jāsūta mājās, atkal gandrīz viņa dēļ spēli zaudējām. Kas ir ar trešo periodu, tiešām nav nekādu iespēju vinnēt? Labi vismaz, ak otrajā esam zirgā. Visu cieņu minskiešiem par cīnu, tā arī ir pareiza politika, izsist no ierindas pretinieku vārtsargu.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-26 21:42, pirms 14 gadiem
Awesome spēle, teicu tak ka Sprukts ir viens no komandas pamatiem. Apsveicu Dinamo un ceru ka mēs (fani) saglabāsim nervus lai pietiek PO

  +3 [+] [-]

, 2011-01-26 21:42, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: bus ok, dinamo bāli spele ! holts tur tikai velk normali!

Lidz play offam vel diezgan talu viss var mainities!
pašam par sevi smiekli nenāk?

  +1 [+] [-]

, 2011-01-26 21:42, pirms 14 gadiem
Spriedzīgi baudāms hokejs! Malači!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

     [+] [-]

, 2011-01-26 21:42, pirms 14 gadiem
phKRII rakstīja: 0+2
online.khl.ru

     [+] [-]

, 2011-01-26 21:42, pirms 14 gadiem
Ješkam vajadzēja izrubīt spēles beigās Plattu - tik netīri spēlēt pret vārtsargu, tas ir pretīgi!

Bet tiesneši nebija uzdevumu augstumos, jo šo to redzēja, šo to atkal neredzēja - nav augsta kvalitāte!

Labi, ka izdevās dabūt 6 punktus, kas nozīmē, ka Minska ir pamatīgās ziepēs, jo palicis maz spēļu, bet tā viņiem vajag ar šādu spēli.

     [+] [-]

, 2011-01-26 21:42, pirms 14 gadiem
Malachi!!!!!!!!!!!!! 3 punkti kabata un 5 vieta tabula

  +3 [+] [-]

, 2011-01-26 21:43, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lai cik tas dīvaini arī nebūtu, bet RD tomēr ir izteikta otrā perioda komanda. Ja otrais periods izdodās, tad var daudz saniegt, bet ja nē, tad nekā.
niekā ir tavai Minskai, atkal miljoni iztērēti hokejā un netiek pat play off.

 +13 [+] [-]

, 2011-01-26 21:43, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: bus ok, dinamo bāli spele ! holts tur tikai velk normali!

Lidz play offam vel diezgan talu viss var mainities!
tu tak teici, ka Holts nevelk!!! esot noguris...

  +1 [+] [-]

, 2011-01-26 21:43, pirms 14 gadiem
Taa tik tureet, Sprukts skaisti gūst abus vārtus

  -1 [+] [-]

, 2011-01-26 21:43, pirms 14 gadiem
Kad pienaks ta diena kad mes vinnesim CSKA ar 3:1, Minskas Dinamo ar 4:1? Vai treneris ir uzlici uzdevumu uzvaret ar viena varta parsvaru? Pilnigi riebjas

  +6 [+] [-]

, 2011-01-26 21:43, pirms 14 gadiem
Žēl. ka pārtrūka Dāzriņa un Miķeļa sērija, bet no otras puses - prieks par uzvaru.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-26 21:43, pirms 14 gadiem
Give me my VALIDOL
Pats Holts saka ka nu paaraak jau mees ieseezhamies aizsardziiba un pretinieks to labi juut

  +3 [+] [-]

, 2011-01-26 21:43, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lai cik tas dīvaini arī nebūtu, bet RD tomēr ir izteikta otrā perioda komanda. Ja otrais periods izdodās, tad var daudz saniegt, bet ja nē, tad nekā.
es teiktu - ja trešajā izdodas nepasēt pirmajos divos sarūpēto. šodien izdevās. Bet mačs labs, tieši sasprindzinājuma ziņā. Minskai uvažuha par kapiņu, bet katrs saņem to ko pelnījis.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-26 21:44, pirms 14 gadiem
Fāk, neredzēju pēdējo momentu ar Ozo. Spēles video tas arī, protams, ka kā jau vienmēr netiks parādīts. Pletam gan zilas acis vajadzētu

  +1 [+] [-]

, 2011-01-26 21:44, pirms 14 gadiem
pagaidām esam 5vieta !

  -2 [+] [-]

, 2011-01-26 21:44, pirms 14 gadiem
Sprukts atkal 2 iesit un varees uz 2 meeneš atpuusties....

     [+] [-]

, 2011-01-26 21:44, pirms 14 gadiem
DR godīgi nospēlēja par visu samaksāto naudu.... Nav interesanti, ja vinnē 4:1 vai 5:1 DMinskai ar riktīgi aptrūkās spēks spēlējot ar 3 maiņām It sevišķi beigās

     [+] [-]

, 2011-01-26 21:44, pirms 14 gadiem
ješka un hartigans noraidijumu dēl man sāk reāli bessīt. Katrā spēlē pēc kārtas, kāpēc citi nenoraidās. Nakamsezon es viņus abus virs negribētu redzēt Dinamo !!!!!!!!

  +8 [+] [-]

, 2011-01-26 21:44, pirms 14 gadiem
Plets galiigi atsaldeets.
Janka malacis, un Holta seivs, vnk ideaals.
Ozo arii vecis, aizstaaveeja Holtu.
Un paraava reeku, kad viens no Minskas trenereim paraadiija videejo pirkstu un teica f*ck you, f*ck you.

  +5 [+] [-]

, 2011-01-26 21:44, pirms 14 gadiem
Ne velti saka - stiprajam veicas..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-01-26 21:45, pirms 14 gadiem
dimiz rakstīja: Žēl. ka pārtrūka Dāzriņa un Miķeļa sērija, bet no otras puses - prieks par uzvaru.
Miķelim nepārtrūka.

  +3 [+] [-]

, 2011-01-26 21:45, pirms 14 gadiem
Jaa un Lauri nenem galvaa to Astashenko video viss ir ok

  -3 [+] [-]

, 2011-01-26 21:45, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: niekā ir tavai Minskai, atkal miljoni iztērēti hokejā un netiek pat play off.
Ir sperts plats solis,lai viņi tur netiktu, bet tas vel nenozīmē, ka viņiem galīgi nav izredžu.
Viņi šovakar izlaida labu iespēju garantēt šo vietu Play Off, bet tagad viņiem būs smagi par to jacīnās arī ar KHL grandiem Magņitku un Salavat.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-26 21:45, pirms 14 gadiem
dimiz rakstīja: Žēl. ka pārtrūka Dāzriņa un Miķeļa sērija, bet no otras puses - prieks par uzvaru.
Miķelim piespēle...

  +5 [+] [-]

, 2011-01-26 21:46, pirms 14 gadiem
Man patika, ka minskas viens no treneriem rādija vidējo pirkstu bija diezgan smiekīgi uz to skatīties!

  +4 [+] [-]

, 2011-01-26 21:46, pirms 14 gadiem
Sprādziens Karsuma un Sprukta izskatā - skaisti goli!

  +4 [+] [-]

, 2011-01-26 21:46, pirms 14 gadiem
rigas dinamo speles nekad nav neitresantas!! biezi prasas pec validola :d
sandis ar beigas laikam ievilka tam minskas speletajam kas holtam tur bakstija!
Slēpts komentārs: Krokodils

     [+] [-]

, 2011-01-26 21:47, pirms 14 gadiem
refuze rakstīja: Miķelim nepārtrūka.
Jā, nepamanīju spēles gaitā, ka viņam piespēle pieskaitīta Surovija vārtu guvumā.

 +12 [+] [-]

, 2011-01-26 21:47, pirms 14 gadiem
Ernštreitam labs komentārs pēc spēles- "Tā vīri alus kausus liekam pie malas, jo laiks kaut kam skaistam-daiļslidošanai"

     [+] [-]

, 2011-01-26 21:47, pirms 14 gadiem
Prieks par uzvaru!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-26 21:47, pirms 14 gadiem
Jāiet pie zāļu skapīša...Nu, bļin, kā var šitā stāvēt kā statujas savā zonā. Brīnums, ka tā arī Minska neizmantoja tās miljons iespējas uzvarēt..

  +4 [+] [-]

, 2011-01-26 21:48, pirms 14 gadiem
Atkal 3. PERIODS !!!!!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-01-26 21:48, pirms 14 gadiem
piejoda rakstīja: Man patika, ka minskas viens no treneriem rādija vidējo pirkstu bija diezgan smiekīgi uz to skatīties!
vins ari teica fu*k you ....parak necenzeti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-26 21:48, pirms 14 gadiem
maris777 rakstīja: Hartigans ir jāsūta mājās, atkal gandrīz viņa dēļ spēli zaudējām. Kas ir ar trešo periodu, tiešām nav nekādu iespēju vinnēt? Labi vismaz, ak otrajā esam zirgā. Visu cieņu minskiešiem par cīnu, tā arī ir pareiza politika, izsist no ierindas pretinieku vārtsargu.
Pareizi pateici-izsist. Jo viņi jau tur sāka konkrēti ar nūjām kapāt virsū Holtam .Tad gan vajadzēja tos pajoļus sasits.Sandis,visamz zin,kas tādos brīžos ir jādara. Protams ,nevajag aizrauties, jo noraidijumi mums nav vajadzīgi, bet vienkārši ,lai zin, ko drīkst atļauties un ko nē. Atceramies pagājušo gadu, kad mums tieši uz PO sāka birt savainotie spēlētāji?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-26 21:49, pirms 14 gadiem
Sprukts šodien man atgadināja LAT-BAL spēli,kur mēs izrāvām uzvaru uz olimpiādi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-26 21:49, pirms 14 gadiem
Sprukta maiņa atvērās šodien, prieks un apsveicu ar uzvaru

  +3 [+] [-]

, 2011-01-26 21:49, pirms 14 gadiem
Pirms sezonas teicu, ka Minska tiks playoff, bet pirmajaa kartaa izlidos kaa korkis, izskataas, ka pat playoff netiks. Automobilists, Jugra, Sibir buus tikushi playoff, bet Minska netiks. Vel shaadu godu izpelnaas Kuzna, Amur un Vitjaz

     [+] [-]

, 2011-01-26 21:49, pirms 14 gadiem
piejoda rakstīja: Man patika, ka minskas viens no treneriem rādija vidējo pirkstu bija diezgan smiekīgi uz to skatīties!
varēeja arīi no luupāam nolasīit - So* o* a B**h un P***e o* s**t

  +1 [+] [-]

, 2011-01-26 21:49, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Vismaz kādam ir nauda.. , nerādīšu ar pirkstu kuram klubam un kurai valstij tās nav .
bet tev te dziivot patiik vai ne??? kaapeec tev nedoties tur kur kartoškas labaakas,un klubiem teeree miljonus!?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-26 21:50, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Vismaz kādam ir nauda.. , nerādīšu ar pirkstu kuram klubam un kurai valstij tās nav .
Nuu vecais, visulaiku domaju ka esi pieaudzis cilveks, bet izradas ka kautkads sikala, kas ja kas nesanak sak medities, man ir tas un man sitas ...................

     [+] [-]

, 2011-01-26 21:50, pirms 14 gadiem
Jāāā! Apsveicu visus ar uzvaru un jaunu Dinamo kluba rekordu (9 spēlēs pēc kārtas izcīnīti punkti)

  +2 [+] [-]

, 2011-01-26 21:50, pirms 14 gadiem
CSKA NAV IZREDZU
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2011-01-26 21:50, pirms 14 gadiem
Visi te bauro it kā Plets ar zāģi metās visiem mūsējiem virsū... Jā, pārcentās vienā epizodē, bet tas tikai no tā ka ļoti gribēja uzvarēt.

Tas spēka paņēmiens vienkārši sanāca tik netīrs, Miķelis pats izgriezās tā, lai šamam tik galvu aizķer. Neveiksmīga apstākļu sakritība.

Patika kā Minska šodien cīnijās, priekš viņiem, varēja redzēt, ka PO ir jau sācies, mūsējie gan, daudzās epizodēs ļoti pasīvi, it īpaši 2 gols.

 +11 [+] [-]

, 2011-01-26 21:50, pirms 14 gadiem
Dārziņam ar tādiem parametriem būtu jāpēlē daudz agresīvāk, tādā Perija stilā. Tāda balerīna, tik izvairīties no kontakta, pavadīties. pie apmalem arī 0.

bet nu malači ply off nodrošinats par 98%
Slēpts komentārs: Stefano

  +7 [+] [-]

, 2011-01-26 21:51, pirms 14 gadiem
Cik var??? Kad līdz beigām bija 20 sekundes (Sprukts iemetienā), es gandrīz visus nagus nograuzu!!!!!!!!! Sen nebijām tik tizli spēlējuši beigās....Bet malači, ka noturēja vismaz viena gola pārsvaru!!!

p.s. Tāds kaifs būtu, ja Minska netiktu PO, wnk nenormāli riebjas tā komanda....

     [+] [-]

, 2011-01-26 21:51, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Vismaz kādam ir nauda.. , nerādīšu ar pirkstu kuram klubam un kurai valstij tās nav .
Tagad sapratu, par kaadu baltkrievu hokeja spradzienu, tu runaa

  -4 [+] [-]

, 2011-01-26 21:51, pirms 14 gadiem
Jūlis rakstīja: Nuu vecais, visulaiku domaju ka esi pieaudzis cilveks, bet izradas ka kautkads sikala, kas ja kas nesanak sak medities, man ir tas un man sitas ...................
Es tikai mazu patiesības ainiņu uzmetu, lai te esošie atgriežas realitātē. Protams nav labi katru sezonu mainīt kodolu un dārgus leģionārus kā to dara Minska, taču tas ir viņu kompitencē.

 +11 [+] [-]

, 2011-01-26 21:51, pirms 14 gadiem
Kā var būt tāds L**S kā hartigans, kurš , jau kārtējo spēli , spēles beigās dabūn divas minūtes un uztaisa spriedzi visai komandai, ķipa skaitās viņš titulētākais, ar lielo pieredzi, priekš izšķirošajiem mirkļiem, bet kādu laiku ir tā, ka viņš tieši šīs spēles beigas norok,aapsis!

  +6 [+] [-]

, 2011-01-26 21:51, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: es teiktu - ja trešajā izdodas nepasēt pirmajos divos sarūpēto. šodien izdevās. Bet mačs labs, tieši sasprindzinājuma ziņā. Minskai uvažuha par kapiņu, bet katrs saņem to ko pelnījis.
Spēle otrā un trešā periodā tiešām bija super.
Jā, MnD atrāvās arī par sūdīgo spēli pret Vitjaz un citiem pohujistiskiem izgājieniem.
Bļin, un pēc spēles ar Vitjaz MnD treneris Sikora stāstija presenē, ka MnD spēlētāji jau domās ir Play Off.
Tas nekas,ka tur var arī sava stulbuma dēļ netikt.
Man nav tik liela škrobe par MnD zāģi šodien, kā par zāģi pret Vitjaz. Par to spēli kādu viņi parādija tajā spēlē.

  +7 [+] [-]

, 2011-01-26 21:51, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: nuko akal CSKA jus nogremdes
Pēkši kļuvi par Atlant fanu? Vienkārši smieklīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-26 21:52, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: jagatavojas ir, vel pirms iet atpta jaizdara pedejais darbs! jaizgazh dinamo 5 vieta
tu jau teici,ka CSKA izsitiis DR no iekļūšanas PO...kas tad nu,domas mainaas ''na hadu''???

  +2 [+] [-]

, 2011-01-26 21:53, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Īstenībā tagad tikai brīnums var glābt MnD. Torpedo ir par divām spēlēm mazāk. Bet ar tādu spēli viņiem PO arī ņeh darīt.
Par 3 spēlēm mazāk ir Torpedo un Minskai varianti minimāli. Jācer uz citu neveiksmēm un pašiem brīnumi jārāda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-01-26 21:53, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ir sperts plats solis,lai viņi tur netiktu, bet tas vel nenozīmē, ka viņiem galīgi nav izredžu.
Viņi šovakar izlaida labu iespēju garantēt šo vietu Play Off, bet tagad viņiem būs smagi par to jacīnās arī ar KHL grandiem Magņitku un Salavat.
Viņi neko nebūtu garantējuši tāpat būtu aiz Rīgas tikai izredzes būtu cerīgākas

  +7 [+] [-]

, 2011-01-26 21:53, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: Dinamo minska iesaka, CSKA pabeigs
tak ej beidzot arstejies!!!Ko tev bla iesaka celu uz 9.vietu un tavs CSKA pabeigs ar 10.vietu

 +16 [+] [-]

, 2011-01-26 21:53, pirms 14 gadiem
Krokodils, Namejs un aizmirsu veel to vienu luni, laikam ir viens un tas pats cilveeks ar vairaakiem akontiem, vienmeer aizstaav viens otru

Jeb arī tā ir geju mīlestība O.O

  +3 [+] [-]

, 2011-01-26 21:53, pirms 14 gadiem
Tiekamies PO
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2011-01-26 21:54, pirms 14 gadiem
Kurš par to lai Podziņam iedotu iesauku kritiens? Nu tā, pozitīvā nozīmē. Čalis jau cinās godam. Nevienam nepiekāpjas. Tikai tie parametri kamēr vēl neatļauj stavēt stabili uz kājām.

Ainārs "Kritiens" Podziņš

  +4 [+] [-]

, 2011-01-26 21:54, pirms 14 gadiem
Par uzvaru, protams, paldies un uzslava. Taču par spēli 3. periodā pienākas absolūta "0", kā arī treneriem un vadošajiem spēlētājiem nosodījums, nebaudāms sniegums. Cik ilgi tā var turpināties?
Kas uz to var atbildēt?
Vai atkal kārtējā skaistākā spēle u.tml.?
3. perioda "šļurai" taču kādreiz jābeidzas! Mainiet: vai nu komandierus, vai ierindniekus.

     [+] [-]

, 2011-01-26 21:54, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Īstenībā tagad tikai brīnums var glābt MnD. Torpedo ir par divām spēlēm mazāk. Bet ar tādu spēli viņiem PO arī ņeh darīt.
NN Torpēdām vel jaspēlē pret AK Bars un Avangard, un tur viņi var arī šo divu spēļu pārsvaru atstāt, jo šīs abas komandas cīnās par Kontinenta kausu, un tāpēc nekādu raslabonu nedos sev līdz regulārās sezonas beigām.
Slēpts komentārs: Krokodils

  +3 [+] [-]

, 2011-01-26 21:55, pirms 14 gadiem
Jeska vel po***, zens tapat savu nokapaa, bet Hartigans nakosgad lai cita komanda spele, sitie vina tupie noraidijumi katru speli jau vnk besi araa uz speles beigam vins jatur malaa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-01-26 21:56, pirms 14 gadiem
autora kļuda. karsumam 2vas piespeles.
text.khl.ru

     [+] [-]

, 2011-01-26 21:57, pirms 14 gadiem
Eat My Shorts rakstīja: Viņi neko nebūtu garantējuši tāpat būtu aiz Rīgas tikai izredzes būtu cerīgākas
Toties viņi būtu saglabājuši gana stabilu pārsvaru pār NN Torpēdām. Nākošā spēle MnD pret CSKA, un tur jau arī viņiem ir iespēja kādus punktus aizķērt.
Bet tā visa ir teorija, un kā būs patiesībā kas to zin.

  +3 [+] [-]

, 2011-01-26 21:57, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Es tikai mazu patiesības ainiņu uzmetu, lai te esošie atgriežas realitātē. Protams nav labi katru sezonu mainīt kodolu un dārgus leģionārus kā to dara Minska, taču tas ir viņu kompitencē.
Nu pastāsti kā tad patiesībā ir Baltkrievijā? Cik zinu Tu parasti tik drukā kaut kādas savas iedomas nevis realitāti. Es tur bijis neesmu, padtāsti par viņu sadzīvi, vidējo dzīves līmeni, cenēm, algām.....

  +3 [+] [-]

, 2011-01-26 21:57, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: NN Torpēdām vel jaspēlē pret AK Bars un Avangard, un tur viņi var arī šo divu spēļu pārsvaru atstāt, jo šīs abas komandas cīnās par Kontinenta kausu, un tāpēc nekādu raslabonu nedos sev līdz regulārās sezonas beigām.
Pirmkārt par 3 spēlēm mazāk ir Torpedo. Un neaizmirsti ka Minskai ir jāspēlē pret SY un MgM. Tā kā, vis tik tiešām iet uz to ka Minska paliks bez PO.

  +2 [+] [-]

, 2011-01-26 21:57, pirms 14 gadiem
zobufeja 2 rakstīja: Jeska vel po***, zens tapat savu nokapaa, bet Hartigans nakosgad lai cita komanda spele, sitie vina tupie noraidijumi katru speli jau vnk besi araa uz speles beigam vins jatur malaa.
Varbūt viņu (Hartiganu) CSKA savervēja, kad tur spēlēja. Tagad sanāk, ka viņš ir dubultaģents No tāda var visu sagaidīt

  +8 [+] [-]

, 2011-01-26 21:58, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Spēle otrā un trešā periodā tiešām bija super.
Jā, MnD atrāvās arī par sūdīgo spēli pret Vitjaz un citiem pohujistiskiem izgājieniem.
Bļin, un pēc spēles ar Vitjaz MnD treneris Sikora stāstija presenē, ka MnD spēlētāji jau domās ir Play Off.
Tas nekas,ka tur var arī sava stulbuma dēļ netikt.
Man nav tik liela škrobe par MnD zāģi šodien, kā par zāģi pret Vitjaz. Par to spēli kādu viņi parādija tajā spēlē.
Man jau patīk tavi formulējumi, ja Minska zaudē Vitjazam tad tas ir tikai tāpēc ka pohujistisks gājiens, bet ja Rd zaudē, tad te tik var palasīties tavus domugraudus
Piekrītu ka šī spēle bija viena no skatāmajākām šajā sezonā.

Nu ko, izskatās ka Minska trešo gadu pēc kārtas netiek Play off, laikam jau pēc šīs sezonas tur briedīs kaut kādas pārmaiņas.

Rīgas Dinamo malači, skaista spēle, mazliet pakutināja nervus kārtējo reizi beigās, bet 3 punkti ir, tagad jau lēnām var skatīties kurā vietā pabeigsim ar skatu uz Playy off. Sprukta maiņa šodien vienkārši noārdījās ar pašu Spruktu priekšgalā.
Tas Holta seivs 3. periodā sākumā vispār vārdiem neaprakstāms.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-26 21:58, pirms 14 gadiem
Cerams, ka spēlētāji neļaujās līdzjutēju lūzeru sindromam kas tik sapņo kā noturēties 8.vietā, bet izvirza mērķi iegūt ja ne 4., tad vismaz 5. vai 6.vietu un labākas izredzes play-off!

     [+] [-]

, 2011-01-26 21:59, pirms 14 gadiem
Dēļ 3. perioda aliņš tagad jādzer, lai nervus nomierinātu...
Bet nu skaista spēle un skaisti 3. punkti!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-01-26 22:00, pirms 14 gadiem
Holts labi pateica: ''We just have to play offense until the end''

spēle gan bija aizraujoša

     [+] [-]

, 2011-01-26 22:00, pirms 14 gadiem
3 periods atkal iesmird.
Turās džeki! Veiksmi!

  +1 [+] [-]

, 2011-01-26 22:00, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: NN Torpēdām vel jaspēlē pret AK Bars un Avangard, un tur viņi var arī šo divu spēļu pārsvaru atstāt, jo šīs abas komandas cīnās par Kontinenta kausu, un tāpēc nekādu raslabonu nedos sev līdz regulārās sezonas beigām.
Torpedo var iegūt tikai pusi no iespējamajiem punktiem un tāpat Minskai vajadzēs 3 no 4 uzvarām.

  +3 [+] [-]

, 2011-01-26 22:01, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Vismaz kādam ir nauda.. , nerādīšu ar pirkstu kuram klubam un kurai valstij tās nav .
a kas tev ir? Mazais sprēgētājs atradies!

  -2 [+] [-]

, 2011-01-26 22:01, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Manuprāt viņiem šodien brīnumi beidzās. Sikora var kravāt čemodānus un braukt citur par PO sapņot un gatavoties tiem
Tu tāds baigi steidzīgais.
Nesaki hop pirms esi vel palēcienā, jo var izrādīties, ka piezemējoties jakrīt.
Tas gan jau ir skaidrs, ka MnD būs ne augstāk par 8 vietu. Un ja tur paliks, tad kapās PO pret LOKO (kas patiesībā ir MnD ērts pretinieks (vismaz bija līdzšinējās spēlēs)).

  -1 [+] [-]

, 2011-01-26 22:01, pirms 14 gadiem
Malači!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-01-26 22:02, pirms 14 gadiem
Šī bija viena no tām uzvarām, kas nesagādāja īstenu prieku. Varbūt tas bija spēlētāju nogurums, bet arī citas komandas spēlē saspringtā režīmā. Vispār dziļš kauns šodien un milzīgi sliktas priekšnojautas arī par turpmākajām 3. trešdaļām.

     [+] [-]

, 2011-01-26 22:02, pirms 14 gadiem
Eat My Shorts rakstīja: Torpedo var iegūt tikai pusi no iespējamajiem punktiem un tāpat Minskai vajadzēs 3 no 4 uzvarām.
Kā jau rakstiju-teorijas jau var bīdīt, bet kā būs laikam tikai Dievs zin.
Ripa ir apaļa, un ledus vienādi grubuļains abām komandām.
Slēpts komentārs: Krokodils
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-01-26 22:05, pirms 14 gadiem
Vienu brīdi pie 4:1 pat mēģināju atcerēties, kad ir bijusi pēdējā vieglā spēle ar Minsku, bet pēc pāris mirkļiem sāku nožēlot šo domu galvā. Labi, ka viss beidzās veiksmīgi, bet nu džeki palaidās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-26 22:06, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Ivar es galīgi neesmu no tiem. Bet esi reāls,MnD PO spīd gandrīz vai tikai teorētiski.Un viņi paši sev to sagādāja,neviens cits.
Ko lai citu es Tev atbildu kā vien-dzīvosim redzēsim.
Pārējās spēles MnD notiek mājās, un tur viss kaut kas var būt.
NN Torpēdas šobrīd labi spēlē, bet arī priekš viņiem nekas vel nav garantēts.
Bet to ka viņi paši šīs problēmas radija rakstiju jau iepriekš.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-26 22:06, pirms 14 gadiem
zenitfan rakstīja: Malachi!!!!!!!!!!!!! 3 punkti kabata un 5 vieta tabula
kaada 5. vieta?? spartaks mosh arii vinneeja ne??!

  +2 [+] [-]

, 2011-01-26 22:07, pirms 14 gadiem
Problēma kapēc mūsējiem sanāk esot stabilā vadībā,3.periodā daudz salaist ir dēlj nepareizas taktikas izvēles!Kas notiek ar Hartiganu-ljoti shvaki spēlē?Un ,kad īsti Telkvists atgriežas?Cik ilgi Holts vēl varēs viens pats pavilkt!

  +2 [+] [-]

, 2011-01-26 22:08, pirms 14 gadiem
rolis19 rakstīja: Problēma kapēc mūsējiem sanāk esot stabilā vadībā,3.periodā daudz salaist ir dēlj nepareizas taktikas izvēles!Kas notiek ar Hartiganu-ljoti shvaki spēlē?Un ,kad īsti Telkvists atgriežas?Cik ilgi Holts vēl varēs viens pats pavilkt!
Labs jautājums, ka tik nesanāk viņu iemest vārtos PO pēc ilga pārtraukuma

  +4 [+] [-]

, 2011-01-26 22:08, pirms 14 gadiem
Viena dīvainība ir tāda, ka pagājšsezon bija kaut kā otrādāk - RD tieši spēles beigas bija spēcīgas, šogad - galīgs zavals. Kas ir mainījies?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-26 22:10, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: MnD PO spīd gandrīz vai tikai teorētiski.Un viņi paši sev to sagādāja,neviens cits.
Interesanti ka sezonas vidū jau likās ka Minska būs pārliecinoši iekšā turklāt kā4. vai 5., bet Atlants, spartaks un tagad torpedo uzkurina tempu un stabili ir playofos(attiecināms uz pirmajām divām) arī Rīga nestāvēja uz vietas un hops tagad playoff ir gandrīz neaizsniedzams.

 +11 [+] [-]

, 2011-01-26 22:11, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Valsts kurā ir nodrošināta bezmaksas izglītība un veselības aprūpe kā arī notiek ražošana, vairāk neko man nevajag zināt, uzreiz varu paņemt un salīdzināt ar Latviju.
jā, zināt nevajag, mēs ar tādā valstī reiz dzīvojām Tev plašs skatiens uz dzīvi!

  +3 [+] [-]

, 2011-01-26 22:12, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Ja abām komandām būtu vienāds spēļu skaits,tad noteikti būtu vēl daudz pavērsienu. Bet Torpedo ir vēl 3 spēles papildus. MnD ir atlikušas četras spēles,pat ja paņem visas četras,kas ir mazticams,tad Torpedo var no savām atlikušajām divas zaudēt.
Ev, nu tak beidz. Viņs ir īstens komandas fans, kas ar sirdi un dvēseli līdz pēdējai sekundei ticēs savai komandai!

Ak nē, tas ir no citas operas. Viņs vienkārši līdz pēdējam mirklim negrib atzīt ka viņa "varenā" Minska, atkal, kā pēdējie lūzeri izgāzās un paliks bez PO. No offence, protams, bet tā tas ir. Ar tik leģionāriem, ar tik ieguldītiem resursiem, atkal palikt bez PO, tā ir jamāk.

     [+] [-]

, 2011-01-26 22:12, pirms 14 gadiem
rolis19 rakstīja: Problēma kapēc mūsējiem sanāk esot stabilā vadībā,3.periodā daudz salaist ir dēlj nepareizas taktikas izvēles!Kas notiek ar Hartiganu-ljoti shvaki spēlē?Un ,kad īsti Telkvists atgriežas?Cik ilgi Holts vēl varēs viens pats pavilkt!
Nu tagad ir neliela atelpa spēle 1. datumā un tad tikai 16.

  -3 [+] [-]

, 2011-01-26 22:13, pirms 14 gadiem
jurkoo rakstīja: Man jau patīk tavi formulējumi, ja Minska zaudē Vitjazam tad tas ir tikai tāpēc ka pohujistisks gājiens, bet ja Rd zaudē, tad te tik var palasīties tavus domugraudus
Piekrītu ka šī spēle bija viena no skatāmajākām šajā sezonā.

Nu ko, izskatās ka Minska trešo gadu pēc kārtas netiek Play off, laikam jau pēc šīs sezonas tur briedīs kaut kādas pārmaiņas.

Rīgas Dinamo malači, skaista spēle, mazliet pakutināja nervus kārtējo reizi beigās, bet 3 punkti ir, tagad jau lēnām var skatīties kurā vietā pabeigsim ar skatu uz Playy off. Sprukta maiņa šodien vienkārši noārdījās ar pašu Spruktu priekšgalā.
Tas Holta seivs 3. periodā sākumā vispār vārdiem neaprakstāms.
Viņiem pēc katras sezonas komandā ir radikālas pārmaiņas, un tāpēc jau arī iet kā pa viļņiem.
Laikam būtu pēdējais laiks viņiem saprast, ka komandai javeido kodols ap kuru pulcināt atsevišķus spēlētājus, un nevis komandu būvēt pilnībā no jauna katrai sezonai. Un ieteicam šo kodolu tomēr veidot no nacionāliem kadriem, kuriem tomēr ir BLR valstiskums sirdī.

     [+] [-]

, 2011-01-26 22:14, pirms 14 gadiem
Sprukts meistars pie visiem vārtiem bija laukumā. (izņemot kad iemeta Surovijs)

  -2 [+] [-]

, 2011-01-26 22:14, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Ja abām komandām būtu vienāds spēļu skaits,tad noteikti būtu vēl daudz pavērsienu. Bet Torpedo ir vēl 3 spēles papildus. MnD ir atlikušas četras spēles,pat ja paņem visas četras,kas ir mazticams,tad Torpedo var no savām atlikušajām divas zaudēt.
Nu, Torpēdām vel šie punkti ir jaiegūst, kas MnD jau ir kabatā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-26 22:18, pirms 14 gadiem
Godīgi sakot man Minskas ir mazliet žēl jo izskatās ka jau trešo gadu pēc kārtas viņi paliks tieši vienu soli pirms astotnieka. Pēr šie dārgus ārzemniekus, bet pleyofi kā nolemti. Tagad Torpedo ir lielākas izredzes tikt.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-26 22:18, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Ja abām komandām būtu vienāds spēļu skaits,tad noteikti būtu vēl daudz pavērsienu. Bet Torpedo ir vēl 3 spēles papildus. MnD ir atlikušas četras spēles,pat ja paņem visas četras,kas ir mazticams,tad Torpedo var no savām atlikušajām divas zaudēt.
Torpedo ir tikai 1 spēle ar komandu, kura nav play-off. Punkti būs jāizcīna!

     [+] [-]

, 2011-01-26 22:19, pirms 14 gadiem
sneiksss rakstīja: Godīgi sakot man Minskas ir mazliet žēl jo izskatās ka jau trešo gadu pēc kārtas viņi paliks tieši vienu soli pirms astotnieka. Pēr šie dārgus ārzemniekus, bet pleyofi kā nolemti. Tagad Torpedo ir lielākas izredzes tikt.
Skatoties uz Minskas sastāvu es redzu to, kādu negribu redzēt RD. Bet žēl mazuliet ir

  +1 [+] [-]

, 2011-01-26 22:21, pirms 14 gadiem
Visi te Pletu noliek - duraki . Kaut mums būtu viens tāds spēlētājs kas tā cīnītos vārtu priekšā . Sējēj - kas ir nevari nopirkt ?????????????Hartiganu vajadzētu uz maizi un ūdeni uzsēdināt . Cik var sūdus taisīt . Petrovicki uz Liepāju , čakarē tik jaunajiem spēli .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-26 22:22, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: vairak ka esmu parliecinats ka CSKA atdos 3 punktus minskai pec 2 dienam

tatad minskai jau bus 70 PT
Kāpēc Minskai atdos bet Rīgai ne, tu viņiem mīļī paprasīsi?

  +1 [+] [-]

, 2011-01-26 22:23, pirms 14 gadiem
sneiksss rakstīja: Godīgi sakot man Minskas ir mazliet žēl jo izskatās ka jau trešo gadu pēc kārtas viņi paliks tieši vienu soli pirms astotnieka. Pēr šie dārgus ārzemniekus, bet pleyofi kā nolemti. Tagad Torpedo ir lielākas izredzes tikt.
Tā jau ir, tikai man šķiet, ka viņi pilnīgi nepareizi komplektē savu komandu. (Bet ko nu es, galīgs amatieris pat spriešanā...) Tur nav nacionālā kodola. Taču tā ir viņu pašu problēma...

  +1 [+] [-]

, 2011-01-26 22:23, pirms 14 gadiem
Sprukts uz poda nosedejis brinumus rada skatos un neticu... Holts vnk monstrs.. bet katram savas speka robezas skadri var redzet ka Holts spele caur NEAVRU.. vnk noguris.... bet brinumus vienalga rada...
Nju normalu speli mierigi ka cilveki nevar nospelet.. NJE VINIEM JANEM UN JASA..PISNH VIS PARIS MINUTES... SPELE KA TADS DINAMO RIGA :d :d :d

Un ko es tecu Raxsta pie Znaroka un Saimona... velreiz apstiprinajas tieshi tas...

A kadam pa riekstiem pa nopietnam iedot...nju Jekabs.. bet tas jau ar tads svetdienas "kaulitis" un ja nak kas nopietnaks pretii vai tad kads mums ir kam cura neraustitos sadot pa purslam..nju labi OZO.. bet visnh pats teca ka tadam stellem ir par vecu... nju ja galigi tad protams... bet profilaktisko darbu ko veic policists mums nav kas to dara...

Kads ar stingraku roku un ar neraustishanas sindromu mums tiesham deretu..kaut vai IAVNANS... Nju ozo var bet vinam nav tas vecums vairak lai daritu shadas lietas.... Parejie tiesham ka balerinas vai skatitaji.. lai neteiktu skarbak... pa muti nav kas iedod...

  +6 [+] [-]

, 2011-01-26 22:23, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Lai kā tur nebūtu,bet LV Belarus beidzamajā laikā ņem visos galos,visos līmeņos. Neskatoties uz visiem viņu BAČ un ŠMAČ.
Lukošenko drīz mums pieteiks karu
Jā kļūstam pārāk nekaunīgi

  -3 [+] [-]

, 2011-01-26 22:24, pirms 14 gadiem
piparz rakstīja: Skatoties uz Minskas sastāvu es redzu to, kādu negribu redzēt RD. Bet žēl mazuliet ir
RD ir Ernštreita vārdiem-tautas komanda, bezmazvai vienīgā komanda kura Latvijā ir, tāpēc arī tāda propoganda no RD vadības tiek pūsta , protams arī tautas faktors kura ir nozombēta cīņai pret lielo ienaidnieku- krievu lāci vai arī Baķkas naudasmaisiem. Īss rezumē - vienkāršais RD fans, kuram nepatīk bagāti izlecēji un kurš nekad nevar saprast kā latvietis nevar nebūt par RD .

  -1 [+] [-]

, 2011-01-26 22:26, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Lai kā tur nebūtu,bet LV Belarus beidzamajā laikā ņem visos galos,visos līmeņos. Neskatoties uz visiem viņu BAČ un ŠMAČ.
Lukošenko drīz mums pieteiks karu
Nu jā, vienīgā bēda, kas man traki krempt. Belariem ir 4 stabili NHL veči, kamēr mums tikai viens... Nemaz nerunājot par Grabovski, uz kuru šosezon ir vienkārši prieks skatīties.

Kā lasiju viena baltkrieva komentāru. Baltkrieviem vienīgais prieks hokejā šogad - Grabovskis.

     [+] [-]

, 2011-01-26 22:27, pirms 14 gadiem
rolis19 rakstīja: Problēma kapēc mūsējiem sanāk esot stabilā vadībā,3.periodā daudz salaist ir dēlj nepareizas taktikas izvēles!Kas notiek ar Hartiganu-ljoti shvaki spēlē?Un ,kad īsti Telkvists atgriežas?Cik ilgi Holts vēl varēs viens pats pavilkt!
Holts i tgd visu nevelk:O
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-26 22:28, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: RD ir Ernštreita vārdiem-tautas komanda, bezmazvai vienīgā komanda kura Latvijā ir, tāpēc arī tāda propoganda no RD vadības tiek pūsta , protams arī tautas faktors kura ir nozombēta cīņai pret lielo ienaidnieku- krievu lāci vai arī Baķkas naudasmaisiem. Īss rezumē - vienkāršais RD fans, kuram nepatīk bagāti izlecēji un kurš nekad nevar saprast kā latvietis nevar nebūt par RD .
Nevis nepatīk, bet negribu - atšķirību vārdu jēdzienos redzi? Neesmu rakstījis, ka RD=LV, tādēļ tavs spriedums par mani ir sekls...

  -2 [+] [-]

, 2011-01-26 22:28, pirms 14 gadiem
RUBEN rakstīja: Nu jā, vienīgā bēda, kas man traki krempt. Belariem ir 4 stabili NHL veči, kamēr mums tikai viens... Nemaz nerunājot par Grabovski, uz kuru šosezon ir vienkārši prieks skatīties.

Kā lasiju viena baltkrieva komentāru. Baltkrieviem vienīgais prieks hokejā šogad - Grabovskis.
Neaizmirsti, ka Sergejs Kosticins ir viens no līderiem Nešvilā, turklāt ar vidēji nelielu spēles laiku - 13 minūtes spēlē. Andrejs Kosticins savukārt ir viens no Montreālas Canadians līderiem. Nemaz nerunājot par Saleju-viens no šobrīd pieredzējušākajiem aizsargiem iekš NHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-26 22:30, pirms 14 gadiem
es teicu ka busu atpakal

  +2 [+] [-]

, 2011-01-26 22:33, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Īss rezumē - vienkāršais RD fans, kuram nepatīk bagāti izlecēji un kurš nekad nevar saprast kā latvietis nevar nebūt par RD .
Jā, patriots var būt tikai par MnD!!!

  -1 [+] [-]

, 2011-01-26 22:33, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Un par ko esi tu ? Varētu tavu skatījumu ?! Bet bez tēlainajām pļ.kām par LAČ un BAČ. Kā būtu,ja būtu utt. Reāli ?!
Kā tu to domā, par ko esmu es?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-01-26 22:34, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Jā, patriots var būt tikai par MnD!!!
Nepatīk tas jēdziens, tāpēc to nelietoju.

     [+] [-]

, 2011-01-26 22:36, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Nepatīk tas jēdziens, tāpēc to nelietoju.
Kāpēc nepatīk - kauns vai saistās ar pārāk lielu piesaisti kādam/kaut kam?

  -1 [+] [-]

, 2011-01-26 22:36, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Es tev tāpēc arī pajautāju ?! Gaidu godīgu atbildi !
Es esmu par labu hokeju. Taču tas, kas mani atbaida no RD līdzjutēju pulka ir spēcīgā Demagoģija par tā saukto tautas komandu un parējiem faktiem ko minēju.

     [+] [-]

, 2011-01-26 22:36, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Nepatīk tas jēdziens, tāpēc to nelietoju.
Kas jēdzienam vainas?

  +1 [+] [-]

, 2011-01-26 22:37, pirms 14 gadiem
Kā man ja līdz kaklam šitās drāmas!!! Hartiganu vispār pēdējās minūtēs nedrīkst laist laukumā. Labāk lai ceturtā maiņa kapājas, tie vismaz prot noturēties pretinieka aizsardzības zonā !

     [+] [-]

, 2011-01-26 22:37, pirms 14 gadiem
Kāds nezin Kas ar Reķi? 3 puslaikā viņa vietā spēlēja Cibuļskis.

     [+] [-]

, 2011-01-26 22:37, pirms 14 gadiem
Tiekamies PO
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-01-26 22:38, pirms 14 gadiem
piparz rakstīja: Kāpēc nepatīk - kauns vai saistās ar pārāk lielu piesaisti kādam/kaut kam?
Nu tu jau aizgāji beztēmā. Atbildēšu īsi- Patriots ir tas, kurš ir lepns par savu zemi, bet šeit nav nekā tāda par ko būt lepnam.

     [+] [-]

, 2011-01-26 22:38, pirms 14 gadiem
BUTU mana vara.. es Holtam un Troteram piekrtu pilsonibu... pat tikai tadel..ka vini ir abi tik lieliski speletaji kadu mums ir looti maz... Pat tikai Holtam vien par nopelniem vinam pat izlase nebutu jaspele.... bet Troters izlase tocna deretu....

     [+] [-]

, 2011-01-26 22:39, pirms 14 gadiem
Satyricon rakstīja: Visu cieņu Holtam par tādu izturību tādā spēļu grafikā, bet nu Hartiganu tiešām uz 4 maiņu vajag aizsūtīt, lai saprot ka jābeidz sūdi taisīt.
Uz Liepajas Metalurgu

     [+] [-]

, 2011-01-26 22:39, pirms 14 gadiem
RD JATURAS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-26 22:41, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu tu jau aizgāji beztēmā. Atbildēšu īsi- Patriots ir tas, kurš ir lepns par savu zemi, bet šeit nav nekā tāda par ko būt lepnam.
Gribēju izprast tava iepriekš rakstītā sprieduma sakni, nekā dziļāka beztēma te nesanāk.

     [+] [-]

, 2011-01-26 22:41, pirms 14 gadiem
Reķim varbut trauma

  +1 [+] [-]

, 2011-01-26 22:41, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Es esmu par labu hokeju. Taču tas, kas mani atbaida no RD līdzjutēju pulka ir spēcīgā Demagoģija par tā saukto tautas komandu un parējiem faktiem ko minēju.
Nu, bet Latvijā vienīgais augsta līmeņa hokejs ir Rīgas Dinamo. Un kāpēc gan baltkrievi var atbalstīt Minskas Dinamo ar 15 leģionāriem, bet mēs savu komandu ne? Uzsvars ir uz ''savu''.

  +3 [+] [-]

, 2011-01-26 22:42, pirms 14 gadiem
Izbrīna komentētāji-neaizstāvot Pletu kopumā, tomēr vienā epizodē viņš nebija vainīgs kad uzgrūdās virsū Holtam-ripa nav piespiesta, Plets cenšas pie Holta to iebakstīt vārtos , bet no aizmugures to mūsējais tā pamatīgi nogāž Pletu tieši virsū Holtam-komentētāji bi bļauj cik rupji Plets nogāž Holtu-bet tur nu viņš pie nogāztā Holta nemaz nebija vainīgs. Tūlīt KHL būs apskats =paskatieties to epizodi 3 perioda beiga daļā, labi te fani uz emocijām vaino Pletu, bet komentētāji ir profesionāļi-tiem situācijā būtu jāorientējās. Kopumā Plets bija agresīvs, piekrītu , bet noteikumu robežās un spēlēja komandas interesēs un viņu nevar vainot kaut kur pārmērībās.

  -2 [+] [-]

, 2011-01-26 22:42, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Nu no vilka bīties,mežā neiet. Pie kam ja tu visu par to vilku zini
Personīgi mani kas tāds vispār neuztrauc. Neskatos ziņas,politiku utt vispār. Jo tur nav nekā patiesa un nebūs.
Es spēju nošķirt sportu no visa parēja.
Dinamo sakarā gan sports ar politiku iet roku rokā.

     [+] [-]

, 2011-01-26 22:42, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Es esmu par labu hokeju. Taču tas, kas mani atbaida no RD līdzjutēju pulka ir spēcīgā Demagoģija par tā saukto tautas komandu un parējiem faktiem ko minēju.
Tad jau Tu taads shvaks pulveris, ja jau Tevi "atbaida speeciiga demagogjija". No demagogjijas nav jaabaidaas, taa ir jaasaprot un jaatmet

  -1 [+] [-]

, 2011-01-26 22:43, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Es esmu par labu hokeju. Taču tas, kas mani atbaida no RD līdzjutēju pulka ir spēcīgā Demagoģija par tā saukto tautas komandu un parējiem faktiem ko minēju.
Nu zināma taisnība tev ir! Tad kad vajag kāst naudu no valsts, tad RD ir ''visas tautas'' projekts. Toties tad, kad jāpērk visādi Mikuši, tad tas visai ātri pārtop par biznesa projektu!Tikmēr mūsu vietējie čaļi sēž Dinamo dziļā rezervē, vai spēlē LM!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-26 22:45, pirms 14 gadiem
Sports un politika iet roku roka

  +2 [+] [-]

, 2011-01-26 22:45, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Izbrīna komentētāji-neaizstāvot Pletu kopumā, tomēr vienā epizodē viņš nebija vainīgs kad uzgrūdās virsū Holtam-ripa nav piespiesta, Plets cenšas pie Holta to iebakstīt vārtos , bet no aizmugures to mūsējais tā pamatīgi nogāž Pletu tieši virsū Holtam-komentētāji bi bļauj cik rupji Plets nogāž Holtu-bet tur nu viņš pie nogāztā Holta nemaz nebija vainīgs. Tūlīt KHL būs apskats =paskatieties to epizodi 3 perioda beiga daļā, labi te fani uz emocijām vaino Pletu, bet komentētāji ir profesionāļi-tiem situācijā būtu jāorientējās. Kopumā Plets bija agresīvs, piekrītu , bet noteikumu robežās un spēlēja komandas interesēs un viņu nevar vainot kaut kur pārmērībās.
Gluži manas domas! Tanī moment;a Pletu Holtam uzgrūda virsū vai nu Sprukts, vai nu Ankipāns! Lāgā nevarēja saredzēt spēlētāja numuru!

     [+] [-]

, 2011-01-26 22:46, pirms 14 gadiem
Kopumā patīkami ka 9 spēles pēc kārtas ņemam punktus-kopā no 27 20 punkti, ja vēl pirmdien paķers kādu punktu tad 10 spēlēs pēc kārtas punkti-vai nevelk uz Dinamo rekordu KHL -cik spēlēs pēc kārtas ņemti punkti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-26 22:49, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Kopumā patīkami ka 9 spēles pēc kārtas ņemam punktus-kopā no 27 20 punkti, ja vēl pirmdien paķers kādu punktu tad 10 spēlēs pēc kārtas punkti-vai nevelk uz Dinamo rekordu KHL -cik spēlēs pēc kārtas ņemti punkti.
Nekas cits jau neatliek! Tomēr galvenā cīņa būs jau play off, tad arī varēs redzēt kas ir kas!

     [+] [-]

, 2011-01-26 22:49, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Nepatīk tas jēdziens, tāpēc to nelietoju.
formulējums nebija būtiskākais

  +2 [+] [-]

, 2011-01-26 22:52, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: CSKA ta pabeigs 10, bet ja CSKA panems 1 datuma DINAMO, tad padoma kuram bus sapigak?
Ak Tu jaukais Dinamo talisman-jau kuro spēli pēc kārtas tu kaut ko murgo ka mēs zaudēsim, nepaņemsim ne punkta, pretinieks paņems 3 punktus , bet mēs ņemam 9 spēlēs pēc kārtas punktus-faktiski mēs 9 spēles pēc kārtas neesam zaudējuši pamatlaikā.

     [+] [-]

, 2011-01-26 22:53, pirms 14 gadiem
khl.ru saplīsis neliek spartakam 3pts klāt

  +1 [+] [-]

, 2011-01-26 22:54, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Kopumā patīkami ka 9 spēles pēc kārtas ņemam punktus-kopā no 27 20 punkti, ja vēl pirmdien paķers kādu punktu tad 10 spēlēs pēc kārtas punkti-vai nevelk uz Dinamo rekordu KHL -cik spēlēs pēc kārtas ņemti punkti.
Ir rekords, pagāšgad sezonas beigās 8 sp. 19pnt. 4 - 3pnt, 3 - 2pnt, 1 - 1pnt. tagad 9 sp punktos. K.Rēdlihs vienkārši briesmīga spēle vārtu priekšā tā spēlē ripā nevis korpusā besī!

     [+] [-]

, 2011-01-26 22:54, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu tu jau aizgāji beztēmā. Atbildēšu īsi- Patriots ir tas, kurš ir lepns par savu zemi, bet šeit nav nekā tāda par ko būt lepnam.
no darba atlaida?

     [+] [-]

, 2011-01-26 22:58, pirms 14 gadiem
miceice rakstīja: khl.ru saplīsis neliek spartakam 3pts klāt
Tur viss jau ir saskaitīts.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-26 23:02, pirms 14 gadiem
piparz rakstīja: Tur viss jau ir saskaitīts.
sorry,tev taisnība,kko saputrojos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-01-26 23:04, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Dinamo sakarā gan sports ar politiku iet roku rokā.
Minskas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-01-26 23:13, pirms 14 gadiem
phKRII rakstīja: tad kapeec tu veel te dziivo[?], brauc dziivot kur juuties lepns.
viņš jūtas lepns par kaimiņiem, tiem ir bezmaksas izglītība un medicīna. Mums ar reiz bija, tad nu cilvēks skumst pēc labajiem laikaiem.

  +3 [+] [-]

, 2011-01-26 23:27, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Es esmu par labu hokeju. Taču tas, kas mani atbaida no RD līdzjutēju pulka ir spēcīgā Demagoģija par tā saukto tautas komandu un parējiem faktiem ko minēju.
Nu bet kas tad Tev trauce baudit to hokeju!? Kads sien acis ciet, vai lauz rokas aiz muguras un liek zveret ka RD ir Tava komanda lidz kapa malai.!! Sviests, kartejais kurs atkal jauc kopa visu viena katla, sportu politiku utt. Ok ir tur RU savas intereses, bet mani tas nerausta, es skatos RD speles ka sobrid LV kvalitativako pieejamo hokeju! Un kas Tu baigi doma ka tagad visi kas iet un jut lidzi musejiem ir kluvusi par baigajiem ru labveliem, domaju ka ne.

     [+] [-]

, 2011-01-26 23:39, pirms 14 gadiem
normāli vārtsargu treneris fakus meta

  +1 [+] [-]

, 2011-01-26 23:57, pirms 14 gadiem
Brože, spēlītes BEIGUŠāS!- D.R. -IR iekš Play- off!

  +1 [+] [-]

, 2011-01-26 23:58, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: Dinamo minska iesaka, CSKA pabeigs
Arī zaudēt?

  +3 [+] [-]

, 2011-01-27 00:32, pirms 14 gadiem
Neviens no pļurkstētājiem par trešo periodu nav ievērojis, ka tā bija Dinamo 10ā spēle 20 dienās? Kas tas par kalendāru vispār? Bet malači, sprādzienveidīgie atkal garam pleioffiem, izskatās

  +2 [+] [-]

, 2011-01-27 00:33, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu tu jau aizgāji beztēmā. Atbildēšu īsi- Patriots ir tas, kurš ir lepns par savu zemi, bet šeit nav nekā tāda par ko būt lepnam.
krievelim nekad Latvijā nebūs labi, to mums visiem vienreiz par visām reizēm būtu jāsaprot

     [+] [-]

, 2011-01-27 00:53, pirms 14 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Neviens no pļurkstētājiem par trešo periodu nav ievērojis, ka tā bija Dinamo 10ā spēle 20 dienās? Kas tas par kalendāru vispār? Bet malači, sprādzienveidīgie atkal garam pleioffiem, izskatās
Trešā perioda statistika visas sezonas garumā - pilnīga katastrofa. 50 sp. 12 uzv. 11 neizšķ. 27 zaudējumi, vārtu att. 47-63. Vēl raksturīgi tas, ka visas 12 uzvaras trešajā periodā beidzās ar uzvaru spēlē, uzvaru šozezon mums ir 25? secinājumi acīm redzami!

     [+] [-]

, 2011-01-27 01:10, pirms 14 gadiem
pret kuru komandu juus weeleetos redzeet lai 1. raundaa PlayOffaaaa uzspeelee RD???

Atlant +
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-01-27 02:40, pirms 14 gadiem
Ja nu gadījumā kāds vēl nezin, kas ir neobux, tad īsi to varētu raksturot, kā reklāmu apskates lapu. Jūs aplūkojiet neobux piedāvātas reklāmas un neobux, par to Jums maksā 0.01$. Ir iespēja nopirkt goldem membership un saņemt 0.02$ par vienu aplukoto reklāmu. Neobux, piedava ari iret referāļus, kā arī tos piesaistīt. Piesaistītos referāļus, ja tie ir aktīvi, neobux labprāt no jums atpirks. Ja referāli būs iespējams pārdot, tad blakus referālim rādīsies zaļa dolāru zīmīte.
neobux.com

     [+] [-]

, 2011-01-27 07:36, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: viņš jūtas lepns par kaimiņiem, tiem ir bezmaksas izglītība un medicīna. Mums ar reiz bija, tad nu cilvēks skumst pēc labajiem laikaiem.
Tak atslābstiet.
Uztveriet hokeju kā i z k l a i d i, un viss būs čiki piki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-27 09:43, pirms 14 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Neviens no pļurkstētājiem par trešo periodu nav ievērojis, ka tā bija Dinamo 10ā spēle 20 dienās? Kas tas par kalendāru vispār? Bet malači, sprādzienveidīgie atkal garam pleioffiem, izskatās
pareizāk būtu 12-tā spēle 23 dienās (6 mājās, 6 izbraukumā), kurās izcīnīti 20 punkti no 36. Viss ir ļoti labi.

     [+] [-]

, 2011-01-27 10:40, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tak atslābstiet.
Uztveriet hokeju kā i z k l a i d i, un viss būs čiki piki.
es neesmu iesprindzis, es vnk rēcu

     [+] [-]

, 2011-01-27 11:20, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: es neesmu iesprindzis, es vnk rēcu
Attiecībā uz Baltkrievijā notiekošo es Tev varētu gana daudz pastāstīt, jo mans kaimiņš ir belars,kas regulāri brauc uz turieni pie vecākiem.
Ja to īsi grib pateikt, tad jasaka, ka Baltkrievijā nav Paradīze, bet nav nemaz tik slikti, ka dažs labs to mālē. Ir lietas, kas tur ir zem katras kritikas, bet ir lietas, kas tur ir labā līmenī. Kā jau visur pasaulē.

     [+] [-]

, 2011-01-27 12:39, pirms 14 gadiem
sarauj

  +1 [+] [-]

, 2011-01-27 17:17, pirms 14 gadiem
tādi pretekļi kā MnD nav pelnījuši iekļūt PO. visu cieņu, bet nu...