Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Tihonovs: "Masaļska lietā vainīgs treneris"

Jānis Pārums

Tihonovs: "Masaļska lietā  vainīgs treneris"
Viktors Tihonovs
Foto: Reuters

Kontinentālās Hokeja līgas kluba "CSKA" prezidents, leģendārais Viktors Tihonovs paudis viedokli, ka par Rīgas "Dinamo" vārtsarga Edgara Masaļska nedienām atbildīgs ir rīdzinieku komandas treneris Juliuss Šuplers.

Vakar pēc Rīgas "Dinamo" un Maskavas "CSKA" spēles (4:3), Tihonovs, kurš pats savulaik bija rīdzinieku galvenais treneris (1971. gadā Tihonovs pirmoreizi kļuva par galveno treneri un tieši Rīgas "Dinamo" komandā, bet vēlāk trenēja arī "CSKA" komandu - aut.) atzina: "Rīdzinieki nospēlēja kā pagājušā gadsmita 70.-tajos gados, kad es vadīju komandu - disciplinēti, akurāti un asi."

"Rīgas "Dinamo" sniegumam līdzi īpaši nesekoju, taču avīzēs lasīju, ka komandas vārtsargs Masaļskis esot piekauts," sacīja kādreizējais "CSKA" treneris. "Zināt, kas ir vainīgs šajā situācijā? Treneris! Kā man stāstīja, aizgājis ar komandas biedriem uz restorānu. Neoficiālā gaisotnē iepazīties tuvāk. Nu nesaprot ārzemnieki, ka mūsu spēlētājiem ir pavisam cita mentalitāte."

"Savulaik es saviem padotajiem reizēm atļāvu atpūsties, taču piekodināju stingri kontrolēt, ko dara. Teicu – galvenais, nenokļūstiet milicijā," piebilda Tihonovs.

Neilgi pirms "Dinamo" spēles ar "CSKA", krievu žurnālisti aprunājās arī Rīgas kluba prezidentu Viesturu Koziolu, kurš pastāstīja: "Tas bija ikdienišķs konflikts. Nevis uzbrukums, bet vienkārši saķeršanās. Tā var notikt ar katru. Ko tikai es nelasīju avīzēs... gan to, ka krievi atbraukuši un speciāli piekāvuši Masaļski, gan to, ka tam visam esot kaut kāds sakars ar totalizatoru. Būtu Masaļskis no bāra izgājis piecas minūtes ātrāk vai vēlāk, nekas tāds nebūtu noticis."

Izmantotie resursi:
sovsport.ru

  +1 [+] [-]

, 2008-09-23 17:48, pirms 16 gadiem
celtnieks-sportists rakstīja: Nu ja,tagad LATVIEŠI raksta ka Edgars bija vainīgs,bet sākuma visi rakstija ka vainīgi krievi!!!!!
No vienas puses, Edgars varēja rīkoties tā, lai kautiņš nenotiktu.
No otras, tie - viņa sitēji - varēja ari Edgaru nesist.
Tas saucas "abpusējs konflikts"
Bet es gan neteiktu, ka 5 sist vienu skaitās abpusēja pāridarīšana.
Mēs ļoti labi zinām, kam "patīk" un kuri Rīgā, Latvijā, Pasaulē pieprot šādas lietas, bet Latvija nav nacionālsociālistiska valsts, kāda tā bija PSRS un Vācija, lai atklāti paziņotu: "Etgaru Masaļski piekāva 5 krievi". Un, iespējams, sabiedrība arī neuzinās viņu nacionalo piederību.
Vai tad mēdijos katru dienu borē ( un vai vispār to dara ), ka 80 - 90 % Latvijas citumu aizpilda krievi, tikpat daudz šai tautai piederošo tikpat lielā procentulatiātē ir ielu kaušļi no visiem kaušļiem utt. un tā joprojām...
Vai to kādam nepārtraukti gribas atkārtot? Es tev varētu par šo lietu nolasīt veselu referātu un to varētu jebkurš normāls cilvēks, kurš saprot īsto lietu būtību un to, kādas sabiedrības grupas mūsu valstī ir tās labvēlīgākās un otrādi, kā arī to, kuri ... labāk neteikšu... pietika jau no šīs penteres.
Šie visi iegansti ir perfekts līdzeklis, ar kur varētu latviešus pret krieviem pavērst īsākā laikā, nekā vāciešus pret ebrejiem Hitlera laikā. Bet neviens to nedara. Un cerams arī nedarīs.
Kādēļ jāsauc "Vilks aitās", ja tāda nav? Un ko darīt, kas tas vilks atnāks?
Vajag nomierināties un plūst pa straumi, nevis iedurties kā mietam zemē un cerēt, ka sāksi peldēt pret to, vilktdams līdzi citus!

  -1 [+] [-]

, 2008-09-23 17:49, pirms 16 gadiem
Abrag,
nopietnākas finansiālās sankcijas? Ja gribi nopietnākas, tad jau Tu zini to nenopietnās sankcijas ciparu?
Par pārējo daudzmaz piekrītu, kaut domāju toreiz jau izskriet līdzi laikam bij vieglāk kā tagad.

  -2 [+] [-]

, 2008-09-23 17:50, pirms 16 gadiem
a kāda viņam tur daļa gar RD komanda problēmām......viņam nava pie D*****

  -1 [+] [-]

, 2008-09-23 17:53, pirms 16 gadiem
aceknis rakstīja: bet taapat jociigi - kaadaa sakaraa salauza potiiti, buutu pa muti sadevushi normaali ar kaadu vieglu smadzenu satricinajumu un miers
tagad jau nav kaa agraaak tagad ar kaajaam atspaarda
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-09-23 17:59, pirms 16 gadiem
spirit of God rakstīja: Vairs jau nav tie laiki kad vari speletajus turet ka koncentracijas nometnes visu gadu.
tapēc arī krievi ir pirmie a mēs drīz būsim pēdējie

  -1 [+] [-]

, 2008-09-23 18:09, pirms 16 gadiem
sovsport.ru: По заветам Тихонова. Как и в советские времена,... Vai Ivars77 izlasiija sho?Nu vairs nezinu,kuram ekspertam lai tic?

  -3 [+] [-]

, 2008-09-23 18:37, pirms 16 gadiem
nav vairs tie laiki kad trenerim kaut kas tāds būtu jāsaka spēlētājiem, jo viņi ir profesionāli sportisti un viņiem pašiem ir jāsaprot, ka neviens ar viņiem neauklēsies un ka neviens nav neaizstājams, viņus par tādām lietām var atlaist tāpat kā jebkurā citā darbā

  -4 [+] [-]

, 2008-09-23 18:37, pirms 16 gadiem
nē vainīga ir Masaļska māte

  +1 [+] [-]

, 2008-09-23 18:49, pirms 16 gadiem
celtnieks-sportists rakstīja: lvhockeyNo vienas puses, Edgars varēja rīkoties tā, lai kautiņš nenotiktu.
No otras, tie - viņa sitēji - varēja ari Edgaru n - atvaino, bet es tev nepiekritisu! jo man liekas ka LV mēdiji parak bieži cenšās uzbast to, ka Krievija ir liels ienaidnieks,un bez krieviski runājošiem cilvēkiem mums būtu it-ka labāk! Bet tu vel saki ka ta nav!Tālu na jaiet var atcereties Gruzijas lietu,ko latviesu mēdiji par to teica! Pretīgi to klausīties!!!
Es neatceros, ka kādā portālā oficiāli tiktu ielikts rakstsu, kurā minēts kautkas par to, ka visi krievi Latvijā ir mūsu likstu cēlāji un piektais ritenis! Ja kaut kas tāds būtu, tad tas žurnālists jau sen stātos tiesas priekšā. Bija minēts tikai tas, ka, ja Krievija saka, ka tā aizstāvēs savu cilvēku "tiesības" jebkurā pasaules malā, tad mums ir pamatotas bažas par Gruzijas scenārija atkārtošanos Latvijā.
Un vai tad t nav, ka valsts, kura paziņo kaut ko tādu, ir ienaidnieks? Vai tad vēsture neko nepierāda? Kaut vai tā pati Gruzija.
Liekas, ka neiekot pie ripas esi pats sapinies savās kājās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-09-23 19:28, pirms 16 gadiem
Pīzdec!!! Nopublicēja cilvēka viedokli par tēmu, par kuru viņš neko nezin. Tai tekstā bija interesantākas lietas, kas skar hokeju, bet izloba šitos sūdus.

Varbūt turpinājumā autors varētu sazvanīt Grecki un van Dammi, lai uzzinātu ko viņi domā par šo visas pasaules uzmanības centrā esošo notikumu?

  -1 [+] [-]

, 2008-09-23 19:28, pirms 16 gadiem
sava taisnība jau Tihonovam ir - pie viņa spēlētāji līdz 4 rītā krogos nesēdēja.

bet nevar treneris pieskatīt visu, ko 30-gadīgs hokejists dara!

  -1 [+] [-]

, 2008-09-23 19:34, pirms 16 gadiem
Daukis rakstīja: sava taisnība jau Tihonovam ir - pie viņa spēlētāji līdz 4 rītā krogos nesēdēja.

bet nevar treneris pieskatīt visu, ko 30-gadīgs hokejists dara!
zin, bija laiki kad zaglim nocirta roku un sievišķim atkailināt potīti skaitījās nepiedienīgi

  -1 [+] [-]

, 2008-09-23 19:34, pirms 16 gadiem
A ko darīt,ka hokejisti ir tādi kodēji? To jau visi zin... Un ja tu esi profesionālis,tad tev jāzin,ka tagad visa Latvija seko līdzi Dinamo!!!! Tā "opozoritsa",kauns!!!

  -3 [+] [-]

, 2008-09-23 19:53, pirms 16 gadiem
Fluks rakstīja: nu bet kadreiz Tihanovs pakal visiem tika! un dzert atlaava vecgada vakara un viss un majaas zinu to 100%
pats biji klāt klaunīņ. netēlo te gudro.

  -1 [+] [-]

, 2008-09-23 20:10, pirms 16 gadiem
" Nu nesaprot ārzemnieki, ka mūsu spēlētājiem ir pavisam cita mentalitāte."
Ko nozīmē MŪSU spēlētāju, kas tad Edgars kaut kāds Maskavā dzimušais? Man kaut kā tas teiktais nepatīk.

  -3 [+] [-]

, 2008-09-23 20:20, pirms 16 gadiem
lvhockey, ты что-нибудь по поводу статьи можешь сказать, дундук. Или ты реферат по социологии пишешь очередной. Судя по тому, что ты тут отписываешь у тебя в бошке такая муть…

  -3 [+] [-]

, 2008-09-23 21:14, pirms 16 gadiem
Pret Tihonovu kā pret cilvēku man nekad cieņa nav bijusi un nebūs. nemīlu šādus diktatorus, bet ar šiem izteikumiem Tihonovs pierāda ka joprojām dzīvo kā padomju laikos. Ja sportistam ir brīvais laiks viņš to pavada kā profesionālis un kā vēlas -maksā par spēli nevis brīvdienām.

     [+] [-]

, 2008-09-23 21:36, pirms 16 gadiem
slim87 rakstīja: Aj ko te vēl var pūs visādas pīlītes. Vai tad cilvēki neaprot ka ar jebkuru var tā notikt. Kas šupleram tagad jāiet pie katra uz mājām un jāskatās vai katrs ir pārnācis mājās vai nav.. Murgos vēl ilgi un daudzi
izskatās čali tu neko neesi sapratis

     [+] [-]

, 2008-09-23 22:24, pirms 16 gadiem
Pilnīgi piekrītu Tihonova teiktajam. Aiziet paēd vakariņas un viss. Gribās dzert, tak noīrē visa komanda kādu pirti vai bāru un kaut vai tā ka zem galda krīt. Tur jau ir tas joks ka viņi ir profesionāli un atpazīstami sportisti, nevar lakt kā cūkai sabiedriskās vietās.

  -1 [+] [-]

, 2008-09-23 22:25, pirms 16 gadiem
Tihonovam širmis aizgājis maigi sakot neloģisks teksts..

  -1 [+] [-]

, 2008-09-24 00:20, pirms 16 gadiem
"""1971. gadā Tihonovs pirmoreizi kļuva par galveno treneri un tieši Rīgas "Dinamo" komandā, bet vēlāk trenēja arī "CSKA" komandu - aut"""

Viņš kļuva par galveno treneri 1968. gadā!!!

     [+] [-]

, 2008-09-25 15:28, pirms 16 gadiem
Varbūt ka nedaudz vainīgs ir ar, bet tomēr Edža ir vainīgāks