Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

KHL komandas varētu spēlēt tikai savas konferences ietvaros

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

KHL komandas varētu spēlēt tikai savas konferences ietvaros
KHL logo
Foto: khl.ru

Kontinentālās hokeja līgā (KHL) nākamsezon komandas spēlēs tikai savas konferences ietvaros, līdz ar to regulārajā sezonā mači starp Rietumu un Austrumu komandām nebūs, liecina portāla championat.com rīcībā esošā informācija.

Minētās izmaiņas nozīmē, ka nebūs vairs tik garu pārlidojumu, kas iepriekš hokejistiem atņēma daudz laika un spēku, bet klubiem tie prasīja lielus izdevumus. Ja nākamajā sezonā patiešām būs jāpēlēlē tikai savas konferences ietvaros, tad arī Rīgas "Dinamo" nebūs jālido uz Sibīriju un Tājiem Austrumiem.

2014. gada februārī Sočos notiks ziemas olimpiskās spēlēs. Olimpiskā gada dēļ KHL veiks virkni izmaiņu.

Tiek atzīmēts, ka pēc analoģiskas sistēmas risinājās NHL regulārā sezona, kas lokauta dēļ tika saīsināta. KHL jaunajā sezonā spēlēs 28 komandas, ieskaitot divus jaunpiencējus (horvātu "Medvscak" klubs un Vladivostokas komanda).

Iepriekš jau tika ziņots, ka uz Austrumu konferenci tiks pārcelts Pētera Skudras trenētais Ņižņijnovgorodas "Torpedo", līdz ar to katrā konferencē būs pa 14 komandām.

Izmantotie resursi:
championat.com

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-23 16:24, pirms 12 gadiem
Klubiem jau droši vien izdevīgi, ka nebūs tālie pārlidojumi, bet man kā skatītājam tomēr gribētos redzēt kā mūsējie spēlē pret Ufu, Kazaņu un pārējām spēcīgajām austrumu komandām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-23 16:30, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Tas viss protams ir "krievu mērcē", bet tas ir tikai normāli, ka jauna līga meklē optimālos ceļus...
Ja es nezinātu krievu tradicionālo teicienu-gribējām kā labāk, bet sanāca kā vienmēr-tad es Tev varētu piekrist, bet diemžēl (varbūt par laimi) man ir nācies pietiekoši ilgi padzīvot RU, lai es zinātu kas ir kas šai zemē. Tur kārtību spēja ieviest tikai varjagi un Staļins.

  +3 [+] [-]

, 2013-05-23 16:33, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Līga vēl top un priekšā daudz visādu jauninājumu,jaunievedumu.
Tajā neko sliktu nesaskatu.
Tas noteikti viss turpināsies līdz laikam,kad būs Full House no 32 komandām. Ģeogrāfija utt mainās,tā kā,nekā traģiska tur nav.
Te dažs labs(ne tu) rēca,ka RD būs jātriecas uz Vladivostoku un Habarovsku. Tagad rēc,ka nebūs. Vai tie cilvēciņi pie pilna prāta ?

Medvedjevs sāk runāt par atklātiem līgumiem utt.
Tur vēl būs 101 izmaiņa.
Limiti un ierobežojumi utt°.
Kādi jaunievedumi līgas attīstībai? Par ko Tu raksti?
Krievi taču paši atzīst,ka viss tiek darīts,lai uzvarētu Soču OS, un tam nav nekāda sakara ar to lai sakārtotu KHL.

     [+] [-]

, 2013-05-23 16:44, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja es nezinātu krievu tradicionālo teicienu-gribējām kā labāk, bet sanāca kā vienmēr-tad es Tev varētu piekrist, bet diemžēl (varbūt par laimi) man ir nācies pietiekoši ilgi padzīvot RU, lai es zinātu kas ir kas šai zemē. Tur kārtību spēja ieviest tikai varjagi un Staļins.
Bet tomēr Gagarins uzbrauca kosmosā un nolaidās atpakaļ arī.

Tu piemēram piekrīti teicienam, kas klīda laiku atpakaļ: "latvieši ir maza melīga, slinka un zaglīga tauta pie Baltijas jūras"?
Es piemēram esmu dzīvē sastapis ļoti dažādus latviešus, tāpat arī krievus...
Un tā vispārināšana ir stulba un neko labu par tevi neliecina – protams, Krievija ir Krievija, ar savu vēsturi, paražām cilvēkiem utt.
Bet nevajag jau arī teikt, ka pilnīgi neko viņi nevar izdarīt...

  -1 [+] [-]

, 2013-05-23 16:46, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kādi jaunievedumi līgas attīstībai? Par ko Tu raksti?
Krievi taču paši atzīst,ka viss tiek darīts,lai uzvarētu Soču OS, un tam nav nekāda sakara ar to lai sakārtotu KHL.
Kādā veidā šis jaunievedums, Vladivostokas un Medveščaka pievienošānās, Nadeždas kauss utt. var sekmēt Krievijas uzvaru OS???
Tu vispār saproti, ko tu raksti?

     [+] [-]

, 2013-05-23 16:51, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Nu nebija tā NAMEJ, nu nebija tā, ka austrumos mēs ņēmām vairāk punktus pret pastarīšiem kā rietumos...

Es tam ticēšu tikai tad, kad tu veiksi apjomīgu pētījumu par ievāktajiem punktiem pag. sezonā pret šīm komandām un rietumu švakuļiem un te publicēsi, jo pašam to negribas darīt...
Savulaik - pirmajās 2,5 sezonās - Dinamo punktu ņemšanas tradīcijas bija interesantas. Piemēram, trešajā pussezonā Dinamo lielāko punktu proporciju (55,6%) ņēma no stiprāko astotnieka. Bet vismazāk nāca no lejasgala komandām (42,9%).

Sk: vai šosezon Dinamo veiksmīgāk spēlē pret...

tagad situācija, jādomā, ka būs mainījusies.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-23 16:52, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Bet tomēr Gagarins uzbrauca kosmosā un nolaidās atpakaļ arī.

Tu piemēram piekrīti teicienam, kas klīda laiku atpakaļ: "latvieši ir maza melīga, slinka un zaglīga tauta pie Baltijas jūras"?
Es piemēram esmu dzīvē sastapis ļoti dažādus latviešus, tāpat arī krievus...
Un tā vispārināšana ir stulba un neko labu par tevi neliecina – protams, Krievija ir Krievija, ar savu vēsturi, paražām cilvēkiem utt.
Bet nevajag jau arī teikt, ka pilnīgi neko viņi nevar izdarīt...
Par to Gagarina braukšanu kosmosā arī viss nav tik viennozīmīgi skaidrs. Piemēram, tiek runāts,ka pirms viņa jau brauca citi, un viņi tieši nenobrauca atpakaļ.
Nē, nepiekrītu tam teicienam, jo drīzāk piekrītu teicienam- katrā tautā ir labāki un sliktāki cilvēki.
Es nevispārinu. Vienkārši krieviem ir ļoti nepaveicies (tāpat kā mums un belariem), ka viņu hokeja saimniecību kurē neprofesionāļi, un nevis tie, kuri tiešām varētu dot daudz laba šīs valsts hokejam.

     [+] [-]

, 2013-05-23 16:56, pirms 12 gadiem
petrovich_27 rakstīja: Savulaik - pirmajās 2,5 sezonās - Dinamo punktu ņemšanas tradīcijas bija interesantas. Piemēram, trešajā pussezonā Dinamo lielāko punktu proporciju (55,6%) ņēma no stiprāko astotnieka. Bet vismazāk nāca no lejasgala komandām (42,9%).

Sk: vai šosezon Dinamo veiksmīgāk spēlē pret...

tagad situācija, jādomā, ka būs mainījusies.
Es rakstīju par konkrētiem klubiem, un nevis visām lejasdaļas klubiem. Cik RD ir zaudējuši punktus (spēles) Kuzņai vai tam pašam Auto aizvadītajās piecās sezonās. vai arī Amur? Mazliet sliktāk RD ir gājis pret Sibirj.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-23 17:00, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Kādā veidā šis jaunievedums, Vladivostokas un Medveščaka pievienošānās, Nadeždas kauss utt. var sekmēt Krievijas uzvaru OS???
Tu vispār saproti, ko tu raksti?

Paši krievi saka, ka viss notiek Soču OS vārdā, bet viens umņiks man mēģina iegalvot ka tā nav.

     [+] [-]

, 2013-05-23 17:03, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es rakstīju par konkrētiem klubiem, un nevis visām lejasdaļas klubiem. Cik RD ir zaudējuši punktus (spēles) Kuzņai vai tam pašam Auto aizvadītajās piecās sezonās. vai arī Amur? Mazliet sliktāk RD ir gājis pret Sibirj.
Tikai pret Avtomobiļist regulārajā sezonā paņēma maksimumu - 6 punktus. Pret "Kuzņu" un Amur - pusi (pa 3 punktiem). Bet "sibīriešiem" zaudēja visus 6 punktus.

Sk: Континентальная Хоккейная Лига - Календарь

Taču, būtu vērts papētīt visu komandu kontekstu.

     [+] [-]

, 2013-05-23 17:06, pirms 12 gadiem
petrovich_27 rakstīja: Tikai pret Avtomobiļist regulārajā sezonā paņēma maksimumu - 6 punktus. Pret "Kuzņu" un Amur - pusi (pa 3 punktiem). Bet "sibīriešiem" zaudēja visus 6 punktus.

Sk: Континентальная Хоккейная Лига - Календарь

Taču, būtu vērts papētīt visu komandu kontekstu.
Visās piecās sezonās kopā, un nevis šai priekš RD švakajā sezonā?

     [+] [-]

, 2013-05-23 17:13, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par to Gagarina braukšanu kosmosā arī viss nav tik viennozīmīgi skaidrs. Piemēram, tiek runāts,ka pirms viņa jau brauca citi, un viņi tieši nenobrauca atpakaļ.
Nē, nepiekrītu tam teicienam, jo drīzāk piekrītu teicienam- katrā tautā ir labāki un sliktāki cilvēki.
Es nevispārinu. Vienkārši krieviem ir ļoti nepaveicies (tāpat kā mums un belariem), ka viņu hokeja saimniecību kurē neprofesionāļi, un nevis tie, kuri tiešām varētu dot daudz laba šīs valsts hokejam.
Sportu visā pasaulē, tāpat kā jebkuru biznesu vada menedžeri, nevis Tevis iedomātie profesionāļi.

Vispār jau vajadzētu vienreiz saprast ka tie lēmumi KHLā netiek pieņemti uz ātru roku, kā Tev top komentāri. Tur cilvēki apspriež, rēķina, strīdās un var būt reizēm nonāk pie neviennozīmīga kompromisa, bet pieņem lēmumu kas apmierina lielāko daļu strīdnieku.

     [+] [-]

, 2013-05-23 17:18, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Paši krievi saka, ka viss notiek Soču OS vārdā, bet viens umņiks man mēģina iegalvot ka tā nav.
Cik līdz šim ir novērots tad uzvaru kādā turnīrā sekmē:
Pirmais un galvenais – spēlētāju meistarība un fiziskā un morālā sagatavotība.
2. treneris un viņa pieņemto lēmumu pareizība – maiņu komplektācija, spēlētāju izvēle, vārtsargu izvēle, taktika uz konkrēto spēli...
3. vai spēlētāji veido KOMANDU un vai ir spējīgi izpildīt trenera izvirzītos uzdevumus

Un kāds šeit sakars ar līgas pieņemtajai lēmumiem – liela daļa RUS izlases spēlētāji spēlē NHL, izlases spēlētājiem no KHL viņu gatavība ir atkarīga no darba vasarā un konkrētās komandas treneriem

Nu mēgīnu kaut kā saskatīt, kā līgas lēmumi var sekmēt uzvaru Sočos, bet nu nekadīgi Ivar man tas nesanāk,
Varbūt tu mani vari apgaismot?

     [+] [-]

, 2013-05-23 17:38, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Sportu visā pasaulē, tāpat kā jebkuru biznesu vada menedžeri, nevis Tevis iedomātie profesionāļi.

Vispār jau vajadzētu vienreiz saprast ka tie lēmumi KHLā netiek pieņemti uz ātru roku, kā Tev top komentāri. Tur cilvēki apspriež, rēķina, strīdās un var būt reizēm nonāk pie neviennozīmīga kompromisa, bet pieņem lēmumu kas apmierina lielāko daļu strīdnieku.
Nestāsti man fufeli.
Krieviem jau tā ir vislielākā pretruna,jo KHF vada profesionālis hokeja jautājumos, bet KHL vada funkcionāri (tipa mūsu Savickis), kur tur ir tikai pateicoties savai čekistu pagātnei.
Un tieši tāpēc KHF un KHL vadības starpā notiek nepārtraukti kašķi.

     [+] [-]

, 2013-05-23 17:47, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Visās piecās sezonās kopā, un nevis šai priekš RD švakajā sezonā?
Rakstīju par 2012./2013.g. sezonu, bet būtu vērts paskatīties visu sezonu tendences.

     [+] [-]

, 2013-05-23 17:47, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Cik līdz šim ir novērots tad uzvaru kādā turnīrā sekmē:
Pirmais un galvenais – spēlētāju meistarība un fiziskā un morālā sagatavotība.
2. treneris un viņa pieņemto lēmumu pareizība – maiņu komplektācija, spēlētāju izvēle, vārtsargu izvēle, taktika uz konkrēto spēli...
3. vai spēlētāji veido KOMANDU un vai ir spējīgi izpildīt trenera izvirzītos uzdevumus

Un kāds šeit sakars ar līgas pieņemtajai lēmumiem – liela daļa RUS izlases spēlētāji spēlē NHL, izlases spēlētājiem no KHL viņu gatavība ir atkarīga no darba vasarā un konkrētās komandas treneriem

Nu mēgīnu kaut kā saskatīt, kā līgas lēmumi var sekmēt uzvaru Sočos, bet nu nekadīgi Ivar man tas nesanāk,
Varbūt tu mani vari apgaismot?
To Tu pavaicā krieviem,un nevis man.
Ja Tu izlasītu šo rakstu līdz galam, tad Tu pamanītu,ka arī šis pasākums tiek veikts Soču OS vārdā.
Šeit vel viens raksts par šo tēmu:
Новости КХЛ: После Олимпиады-2014 в КХЛ будет...

     [+] [-]

, 2013-05-23 18:16, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kādu pētījumu?
Sviesta esi sagājis?
Katrs,kas seko KHL,pats zin,kuras RD bija punktu barotājkomandas,un kuras nē.
Es vai nu (sanāk) švaki sekoju līdz KHL vai arī Tu te purgu atkal dzen! Rietumos RD diezgan regulāri tiek pie punktiem ar visām komandām un jau vismaz pāris reizes ir apspēlējušas visas komandas kamēr piem. spēlēs ar Austrumu komandām (it seviški no augšgala) RD jau iet krietni švakāk! To pašu Salavatu tik vienu reizi piecu gadu laikā ir sanācis apspēlēt, Kazaņa, arī nav nekāda dāvana ar Omsku tur tā "fiftī fiftī" ir gājis kamēr Rietumu grandus visus vismaz pa paris reizēm RD ir jau ņēmis! Finansiālā (arī fiziskā/fizioloģiskā ziņā) protams, ka RD un arī citām Rietumu komandām būs izdevīgāk "savā sulā" vārīties! Vienīgais būs tāpat kā savā laikā bija NHL, kad pretējās konfas stārus šajā pusē varēs ieraudzīt tikai līgas plovu finālā....

     [+] [-]

, 2013-05-23 18:17, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: To Tu pavaicā krieviem,un nevis man.
Ja Tu izlasītu šo rakstu līdz galam, tad Tu pamanītu,ka arī šis pasākums tiek veikts Soču OS vārdā.
Šeit vel viens raksts par šo tēmu:
http://belarushockey.com/khl/news_list/news129590/
Izlasīju rakstu par tēmu – Eirotūre tiek reformēta, būs nākamajā sezonā 68 spēles.. Nu un kāds sakars ar Sočiem?

     [+] [-]

, 2013-05-23 18:17, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Es vai nu (sanāk) švaki sekoju līdz KHL vai arī Tu te purgu atkal dzen! Rietumos RD diezgan regulāri tiek pie punktiem ar visām komandām un jau vismaz pāris reizes ir apspēlējušas visas komandas kamēr piem. spēlēs ar Austrumu komandām (it seviški no augšgala) RD jau iet krietni švakāk! To pašu Salavatu tik vienu reizi piecu gadu laikā ir sanācis apspēlēt, Kazaņa, arī nav nekāda dāvana ar Omsku tur tā "fiftī fiftī" ir gājis kamēr Rietumu grandus visus vismaz pa paris reizēm RD ir jau ņēmis! Finansiālā (arī fiziskā/fizioloģiskā ziņā) protams ka Rd un arī citām Rietumu komandām būs izdevīgāk "savā sulā" vārīties! Vienīgais būs tāpat kā savā laikā bija NHL, kad pretējās konfas stārus šajā pusē varēs ieraudzīt tikai GC finālā....
Tu izlasīji par kurām komandām es rakstīju pirms tam?

  +1 [+] [-]

, 2013-05-23 18:19, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Izlasīju rakstu par tēmu – Eirotūre tiek reformēta, būs nākamajā sezonā 68 spēles.. Nu un kāds sakars ar Sočiem?
Njā,moška Tev ar steigu jādodas uz servisu?
Kaut kā aizdedze švaki strādā.

     [+] [-]

, 2013-05-23 18:20, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu izlasīji par kurām komandām es rakstīju pirms tam?
Ar Kuzņu, Sibirj, Amuru u.t.t. RD arī ir visādi gājis it seviški pie šiem tur spēlējot!

     [+] [-]

, 2013-05-23 18:46, pirms 12 gadiem
sen jau vajadzeja sito ieviest.. pareiz lemums!

     [+] [-]

, 2013-05-23 19:02, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nestāsti man fufeli.
Krieviem jau tā ir vislielākā pretruna,jo KHF vada profesionālis hokeja jautājumos, bet KHL vada funkcionāri (tipa mūsu Savickis), kur tur ir tikai pateicoties savai čekistu pagātnei.
Un tieši tāpēc KHF un KHL vadības starpā notiek nepārtraukti kašķi.
Tev tā spriešana ir tik aprobežota!
Ja cilvēks labi spēlē hokeju, tad viņš var būt labs hokeja menedžeris. Nu kas par muļķībām, no kurienes viņš smēlās tās hokeja menedžmenta zināšanas, no ledus vai? Tu taču pats pie cita raksta skriesi un iebļausi savu dežūrfrāzi ka labs hokejists, nevienmēr var būt labs treneris. Tā ir, tie pat ir izņemuma gadijumi kad spēlētājs kļūst par labu treneri un tas ir viņa izpratnei tuvākais lauciņš, bet Tu apgalvo ka hokeja menedžmentā jāstrādā hokejistiem. Padomdēvēji viņi var būt, protams, federācijā jau pa vārtiem nebūs jāmet, bet jāpieņem stratēģiskus lēmumus.
Ko Tu visu laiku bāz to krieviju, BLR, mūs, pastāsti kā ir citur, tur kur ir pareizi. Kas tur vada klubus, sastāv federāciju, klubu valdēs, padomēs.

     [+] [-]

, 2013-05-23 19:15, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: To Tu pavaicā krieviem,un nevis man.
Ja Tu izlasītu šo rakstu līdz galam, tad Tu pamanītu,ka arī šis pasākums tiek veikts Soču OS vārdā.
Šeit vel viens raksts par šo tēmu:
http://belarushockey.com/khl/news_list/news129590/
Ja ta tas patiesham ir, tad bus interesanti paskatities kas ar KHL notiks ja Krievi izgazisies olimpiade!

     [+] [-]

, 2013-05-23 19:23, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tev tā spriešana ir tik aprobežota!
Ja cilvēks labi spēlē hokeju, tad viņš var būt labs hokeja menedžeris.
Tretjaka laika biedrs, ne mazāka zvaigzne kā viņš mūsu pusē ar baigo specu tēloja.
Tagad kļančī bezmaksas ieeju uz Dinamo spēlēm.
Pilnīgi piekrītu labs hokejists nenozīmē labs vadītājs, treneris, funkcionārs un menedžeris.
Tāpat piekrītu ne tik labs hokejists vai pat vispār hokeju kurš nekad nav spēlējis var būt labs vadītājs u.t.t.

     [+] [-]

, 2013-05-23 19:30, pirms 12 gadiem
zaipis rakstīja: Tretjaka laika biedrs, ne mazāka zvaigzne kā viņš mūsu pusē ar baigo specu tēloja.
Tagad kļančī bezmaksas ieeju uz Dinamo spēlēm.
Pilnīgi piekrītu labs hokejists nenozīmē labs vadītājs, treneris, funkcionārs un menedžeris.
Tāpat piekrītu ne tik labs hokejists vai pat vispār hokeju kurš nekad nav spēlējis var būt labs vadītājs u.t.t.
arī treneris. Kurres vadībā Somijas izlase (un laikam arī Zviedrijas) izcīnija zeltu PČ.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-23 19:38, pirms 12 gadiem
galigs sviests

  +1 [+] [-]

, 2013-05-23 22:14, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Krievi Soču OS dēļ mazliet sviesta sagājuši.
Viens krievs pēc RU izlases sagrāves PČ pret jeņķiem uzrakstīja foršu komentāru, kas latviski skanētu apmēram tā-visticamāk, ka neskatoties uz visiem centieniem attiecīgi sagatavot RU hokeja izlasi OS, mums visreālākais variants iegūt OS čempiona titutu ir tāds pats,kā mēs ieguvām tiesības organizēt Soču OS un PČ futbolā u.t.i. atverot ļoti,ļoti plaši valsts maciņu.
vel spicāks koments krievu netā pēc piesmiešanas no USA bija :
" bet , dzemdēt nāksies jau pēc 9 mēnešiem...Sočos."
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-24 08:05, pirms 12 gadiem
Njaaa. Nebuus tik interesantii

     [+] [-]

, 2013-05-24 08:40, pirms 12 gadiem
Skatoties no RD spektra šīs izmaiņas ir ļoti izdevīgas. Pirmkārt, krietni mazāk jātērē izbraukumiem, otrkārt, pēdējos gados Rietumu konference ir kļuvusi vājāka salīdzinot ar Austrumiem. Vienīgais trūkums ir tas, ka Rīgā vairs neredzēsim Austrumu grandus.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-24 08:45, pirms 12 gadiem
Katrā gadījumā nākamā sezona solās būt pat neierasti... normāla Nu jau izskatās, ka KHL līdzināsies normālai līgai, kur komandām nav jāpceļo puspasauli, lai uzspēlētu savā starpā. Nav arī NHL lokauts, tāpēc varam būt puslīdz droši, ka viss iebalsotais All Star sastāvs neaizbrauks prom īsi pirms pašas All Star spēles, lai sezonas beigās tāpat kļūtu par čempioniem. Un, tā kā tagad sanāk, ka nākamgad spēlēsim ļoti daudz ar pārējām Eiropas komandām, tad pirms spēlēm būs pārdomāti šovi, gluži kā citās līgās, nevis 15 gadus vecs, utains talismana kostīms, 5 petardes un kā biezs formīgu karsējmeiteņu, kas ir tas, ko par labu šovu uzskata Krievijas Austrumos.