Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3
Autors: Valdis Bērziņš

"Dinamo" atsāks Minskā

"Dinamo" atsāks Minskā
Ar ripu Rodrigo Laviņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šovakar plkst.19:00 ar spēli Minskā starp vietējo un Rīgas ''Dinamo'' komandu atsāksies Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) regulārais čempionāts. Līdzšinējās divās savstarpējās spēlēs katrai komandai pa vienai uzvarai.

Tā nu sanācis, ka pēdējo maču pirms pauzes rīdzinieki aizvadīja pret Minskas komandu un čempionātu atsāks tieši pret šo pašu pretinieku. Abas komandas šosezon jau tikušās divreiz. Katrai komandai pa vienai uzvarai savā laukumā. Minskā novembra pirmajā dienā mūsējie zaudēja ar 1:2 papildlaikā. Vienīgos vārtus mazākumā guva Mārtiņš Cipulis. 13. decembrī Juliusa Šuplera komanda ''Arēnā Rīga'' guva revanšu – 2:0. Edgaram Masaļskim pirmā ''sausā'' spēle šajā sezonā, bet vārtus mūsējo labā guva Aleksandrs Ņiživijs un Miķelis Rēdlihs.

Vakar ''Dinamo'' devās uz Minsku. Uz Baltkrievijas galvaspilsētu Šuplers aizvedis 21 hokejistu. Sastāvā atgriezies komandas kapteinis Sandis Ozoliņš, kurš atlabis pēc elkoņa operācijas, tāpat ierindā būšot arī uzbrucēji Jānis Sprukts un Maiks Iguldens, bet mājās šoreiz palicis aizsargs Kristaps Sotnieks. Būtisks zaudējums ir uzbrucējs Roberts Bukarts, kurš devies uz Kanādu, kur Latvijas U-20 izlases sastāvā piedalīsies pasaules čempionātā.

Rīgas komanda pašreiz KHL Rietumu konferencē ieņem 8. vietu, kam kā pēdējai garantēta iekļūšana izslēgšanas mačos. ''Dinamo'' par trim punktiem apsteidz Ņižņijnovgorodas ''Torpedo'', par pieciem Čerepovecas ''Severstal'' un par sešiem minskiešus, tāpēc šovakar būtiski nezaudēt.

Šī vakara spēlē mūsējie retu reizi viesu arēnā varēs justies mājīgāk, jo ''dinamiešus'' uz Minsku devies atbalstīt kupls skaits Latvijas līdzjutēju. Šodien plkst. 13:45 paredzēta par tradīciju kļuvusī komandu fanu hokeja spēle, bet nopietnā cīņa sāksies plkst.19:00. Kā ierasts, tiešraidē maču translēs LTV7 un VSB.

Izmantotie resursi:
dinamoriga.eu
khl.ru

Kā noslēgsies šodienas spēle?

  • 131

  • 1164

  • 33

  • 79



, 2009-12-22 10:21, pirms 16 gadiem
jāņem punkti! prieks par Ozo, jācer, ka elkonis saremontēts kārtīgi!
, 2009-12-22 10:22, pirms 16 gadiem
Uzvara buus muusu !!!
Slēpts komentārs: sanchuzz96
, 2009-12-22 10:23, pirms 16 gadiem
Vajadzētu vinnēt.

VIVA Dinamo Riga !!
, 2009-12-22 10:24, pirms 16 gadiem
Lai nu Dinamo šoreiz iztiek bez Bukarta ! Laiks Spruktam atkal kaut ko ielādēt ! Veiksmi !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 10:27, pirms 16 gadiem
Jāņem un jāskrien pakaļ CSKA
, 2009-12-22 10:35, pirms 16 gadiem
Par Ozolinu un uzvaru
Slēpts komentārs: ilmis2
Slēpts komentārs: ilmis2
, 2009-12-22 10:40, pirms 16 gadiem
Minska maajaas laba, bet uzvilksim!
, 2009-12-22 10:40, pirms 16 gadiem
Pagaidām pēc savstarpēji iegūtajiem punktiem turnīra tabulā Rīga ir vadībā 4:2... redzēsim, kas notiks šovakar
, 2009-12-22 10:41, pirms 16 gadiem
Uzvara ar 3:2!
Slēpts komentārs: ilmis2
, 2009-12-22 10:43, pirms 16 gadiem
Redzeēs kā ies pret buffalo
, 2009-12-22 10:43, pirms 16 gadiem
Vasiil rakstīja: Jāņem un jāskrien pakaļ CSKA
nebūtu sākumā nočakarējušies tad citi skrietu pakaļ mums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 10:54, pirms 16 gadiem
Smagi mums ir ar to Minsku izbraukumā bet jāsaņemas par stiru RD prieks par OzO ja viņš vēl uz izlasi tā rautos.
, 2009-12-22 10:58, pirms 16 gadiem
Ceriba bija Minskas, uzvara musu, uzvara musu, sarauj Dinamo Riga!!!
, 2009-12-22 10:59, pirms 16 gadiem
Veci, ceru uz pozitivu turpinajumu, lai izdodas. Veiksmi!!!
, 2009-12-22 11:08, pirms 16 gadiem
ilmis2 rakstīja: nebūtu sākumā nočakarējušies tad citi skrietu pakaļ mums
būtu vecmammai pim.is būtu divi vectēvi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 11:17, pirms 16 gadiem
Jācenšās uzvarēt. Kaut gan arī vismaz 2p vai 1p būtu ok, galvenais neļaut minskai tikt tuvāk pa trim punktiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 11:21, pirms 16 gadiem
Visi tikai par minsku mums vel divi konkorenti sez aiz muguras.
Sodien janem 3 punkti un viss. Jo torpedo pec sodienas bus divas speles rezerve.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 11:30, pirms 16 gadiem
Bukarts tiešām ir būtisks zaudējums - šonakt RUS U20 2 vārtus ielādēja ...
, 2009-12-22 11:31, pirms 16 gadiem
"Būtisks zaudējums ir uzbrucējs Roberts Bukarts, kurš devies uz Kanādu, kur Latvijas U-20 izlases sastāvā piedalīsies pasaules čempionātā."

Būtisks kam? autoram, līdzjutējiem vai šupleram? Domāju, ka komandai šis nav tik būtisks zaudējums, ka nebūtu ar ko aizvietot.
, 2009-12-22 11:33, pirms 16 gadiem
nu vajag uzvarēt, OZO <-- parādi mākslu, kā jāspēlē pēc traumām!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 12:01, pirms 16 gadiem
ilmis2 rakstīja: Karsumu uz Dinamo! un Daugavinju ar ! nav ko fārmā sēdēt!
Pilnigi piekritu tev!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 12:17, pirms 16 gadiem
WILDE rakstīja: "Dinamo" atsāks Minskā
bufalo ir bizons, bet DMn simbols ir sumbrs! iečeko atšķirību!
';
, 2009-12-22 12:18, pirms 16 gadiem
WILDE rakstīja: bufalo ir bizons, bet DMn simbols ir sumbrs! iečeko atšķirību!
';
, 2009-12-22 12:18, pirms 16 gadiem
acu skaties taads pats
, 2009-12-22 12:23, pirms 16 gadiem
Lai veicas.
, 2009-12-22 12:48, pirms 16 gadiem
svariga spele..
, 2009-12-22 12:50, pirms 16 gadiem
archyz222 rakstīja: svariga spele..
Visas atlikušās spēles būs ļoti svarīgas, bet šī it īpaši, jo tikpat kā spēle uz 6pts.
, 2009-12-22 13:06, pirms 16 gadiem
Buus loti smaga speele, ja Minska zaudee sho speeli, tad muusu parsvars paar viniem buus jau 9p un atspelet shos 9p- 20 speelu laikaa, nemot veeraa, kaa mees tagad spelejam, buus sarezgiti, buus kapins ne pa jokam.
, 2009-12-22 13:12, pirms 16 gadiem
Balsojam par allstar spēlētājiem - citādi mūsējiem baigais kritums pēdējās nedēļas laikā
, 2009-12-22 13:37, pirms 16 gadiem
Kura hallee speele jaunajaa ?
, 2009-12-22 13:38, pirms 16 gadiem
Nu, lai veicas paņemt šos kārtējos svarīgos 3 punktus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 14:21, pirms 16 gadiem
Prognozēs biju 702.!Tātad lielākā daļa esam lieli optimisti!Par uzvaru!
, 2009-12-22 14:33, pirms 16 gadiem
Vienkārši, JĀUZVAR!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 15:04, pirms 16 gadiem
hosa ies ka tanks jūtu
Slēpts komentārs: Trieciens
, 2009-12-22 15:39, pirms 16 gadiem
Trieciens rakstīja: Jā, lāgā tas nav ka Bukarts ir prom!!! Tas nozīmē ka atkal vairāk māžosies izcilākais ripu garāmmetējs un nelietderīgāko piespēļu virsvadonis Sprukts!! Heeeeelp!!!!
Bet ja runa iet par vairākuma izspēli, tad jāska ka ir pielikts meistarībā, nu jau ripu var samērā sekmīgi noturēt pretinieka zonā! Skat,varbūt drīz pat sāks mest kā 80-to RD!!!!
Nelietderīgas piespēles?
Mīļo cilvēk, tu laikam tiešam vēl dzīvo 80. gados
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 15:44, pirms 16 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Nelietderīgas piespēles?
Mīļo cilvēk, tu laikam tiešam vēl dzīvo 80. gados
Protams nelietderigas, vinam taču pašam ir jāmet (1 metrs lidz vārtsargam) nevis jāprovē piespelet!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 15:50, pirms 16 gadiem
WILDE rakstīja: tavai zināšanai, Sprukts ir rezultatīvākais LV dinamietis!!!
pirms kādu noliec, paskaties statistiku!

khl.ru: Континентальная Хоккейная Лига - Статистика :...

3. Sprukts 6 vārti +15 piespēles=21 punkts
4. Ņiživijs 8+12=20;
5. M.Rēdlihs 10+9=19.
Nu jā, rezultatīvākais!!!Bet tā piespēļu rezultivitāte ir brangi apšaubāma,jo lielākajā daļā gadījumu, tās ir partneru izcīnītās ripas pēc Sprukta drebstelīgajiem metieniem!!!
Un vispār, kas tas par uzbrucēju kas ar taisnu muguru slidinās pa laukumu un saņemot lielisku piespēli, lai aizmuktu izgājienā 1vs1 , viņš sāk bolīties kam atdot piespēli, nemaz necenšoties paātrināties,ibitvai geimeris!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 15:56, pirms 16 gadiem
Trieciens rakstīja: Protams nelietderigas, vinam taču pašam ir jāmet (1 metrs lidz vārtsargam) nevis jāprovē piespelet!!!
Piespēles ir pat ļoti lietderīgas, jo 15 gadījumos vainagojušās ar gūtajiem vārtiem.
, 2009-12-22 16:01, pirms 16 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Piespēles ir pat ļoti lietderīgas, jo 15 gadījumos vainagojušās ar gūtajiem vārtiem.
Tāpēc ka citiem hokejistiem ir bijušas taisnakas rokas un tie ir pratuši iemest ripu vārtos!!!
, 2009-12-22 16:04, pirms 16 gadiem
Trieciens rakstīja: Tāpēc ka citiem hokejistiem ir bijušas taisnakas rokas un tie ir pratuši iemest ripu vārtos!!!
Tātad – piespēle bijusi lieliska.
+
Tu uzskati, ka tas, ka viņš ir rezultatīvākais latvietis RD, un tas, ka viņam ir 21 rez. punkts ir nejaušība, nevis likumsakarība?
, 2009-12-22 16:17, pirms 16 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Tātad – piespēle bijusi lieliska.
+
Tu uzskati, ka tas, ka viņš ir rezultatīvākais latvietis RD, un tas, ka viņam ir 21 rez. punkts ir nejaušība, nevis likumsakarība?
Skaidra lieta ka nejaušība,tikai pateicoties saviem krietni meistarīgākajiem komandas biedriem , viņš ir ticis pie tik daudz punktiem. Lai gan, lai gan ja pats būtu realizējis savas iespējas - t.i. trāpījis kur vajag, nevis visur kur citur, tad viņs patiesi būtu rezultatīvākais latviešu izcelsmes hokejists. A tā,vienkārši nahļebņiks!!!
, 2009-12-22 16:20, pirms 16 gadiem
Masalski vartos un uzvara roka!
, 2009-12-22 16:20, pirms 16 gadiem
Trieciens rakstīja: Skaidra lieta ka nejaušība,tikai pateicoties saviem krietni meistarīgākajiem komandas biedriem , viņš ir ticis pie tik daudz punktiem. Lai gan, lai gan ja pats būtu realizējis savas iespējas - t.i. trāpījis kur vajag, nevis visur kur citur, tad viņs patiesi būtu rezultatīvākais latviešu izcelsmes hokejists. A tā,vienkārši nahļebņiks!!!
Jā, viņam sezonas sākumā galīgi negāja, bet katram sportistam karjerā ir tāds posms, un tas, ka viņš tagad arī neiemet nenormāli daudz vārtus, ir normāli, jo kā jau iepriekšējos komentāros cilvēki teica, viņš vienmēŗ ir bijis vairāk tāds spēlēt,ājs, kurš izkārto citiem labus metienus, nevis met pats.
, 2009-12-22 16:21, pirms 16 gadiem
Es domāju, ka šodien atkal iespēju sevi pierādīt vajadzētu dot Martinam.
, 2009-12-22 16:22, pirms 16 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Jā, viņam sezonas sākumā galīgi negāja, bet katram sportistam karjerā ir tāds posms, un tas, ka viņš tagad arī neiemet nenormāli daudz vārtus, ir normāli, jo kā jau iepriekšējos komentāros cilvēki teica, viņš vienmēŗ ir bijis vairāk tāds spēlēt,ājs, kurš izkārto citiem labus metienus, nevis met pats.
Nu labi labi, bet veicīgāks uz kātiem un prasmīgaks ar nūju gan viņš varētu būt!!!
, 2009-12-22 16:31, pirms 16 gadiem
Trieciens rakstīja: Nu labi labi, bet veicīgāks uz kātiem un prasmīgaks ar nūju gan viņš varētu būt!!!
Un, jā. Piekrītu tam, ka dažreiz viņam ir problēmas ātri un veiksmīgi apstrādāt ripu.
, 2009-12-22 16:41, pirms 16 gadiem
Trieciens rakstīja: Nu labi labi, bet veicīgāks uz kātiem un prasmīgaks ar nūju gan viņš varētu būt!!!
Ir mulkjiigi saliidzinaat kaut kaadu 4. mainjas ( reizeem) jauno censoni ar kaut drusku NHL speeleejushu speeleetaaju.
, 2009-12-22 17:00, pirms 16 gadiem
Buus sodien 3-1 par labu Riigai,saku jums to drosi..!!!
, 2009-12-22 17:00, pirms 16 gadiem
esam beidzot iesoļojuši astotniekā un tagad vajadzētu tur noturēties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 17:06, pirms 16 gadiem
chau! ataa rakstīja: Ir mulkjiigi saliidzinaat kaut kaadu 4. mainjas ( reizeem) jauno censoni ar kaut drusku NHL speeleejushu speeleetaaju.
Nu jā, ir jau paglupi to darīt, jo 4.maiņas jaunais censonis rada ar savu spēli un centību , vispozitīvāko vērtējumu! Tātad nav jāspļaudās un jāgānās, kā tas ir visai bieži ,pamanot NHL spēlējuša spēlētāja izdarības!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 17:09, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Apbrīnojama iztēle. Kādi var būt argumenti,ja statistika visu tavu murgojumu atspēko ? Sprukts ir rezultatīvākais LV spēlētājs RD,bet tu labs fantazētājs.
Skaties spēli uzmanīgāk, nevis tikai statistiku!!!!!
, 2009-12-22 17:13, pirms 16 gadiem
Trieciens rakstīja: Skaties spēli uzmanīgāk, nevis tikai statistiku!!!!!
Statistika atspoguļo spēli. Statistika nerodas no zila gaisa.
, 2009-12-22 17:18, pirms 16 gadiem
Koeficienti Totalizatorā gan neiepriecina.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 17:19, pirms 16 gadiem
Uzvara būs, ir Ziemassvētki!
, 2009-12-22 17:24, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Ko tu te fantazē ? Iebrauci auzās,atzīsti to,nevis fantazē. Ja cilvēks ir rezultatīvākais,tad viņš ir. Tev un līdzīgi tev domajošajiem Janka krīt acīs,jo spēlei atdodās par visiem 100%.Atšķirībā no Cipuļiem kuri spēlējot 1 maiņā ar daiļšlidošanu vien nodarbojās. Tev skatītāj īsa atmiņa un slikta redze,atšķirībā no tā paša manis minētā Cipuļa,viņš ir likts dažādos virknējumos un neskatoties uz to ir rezultatīvakais. Es nezinu saucot viņu par sliktu spēlētāju,kuru tu domā par labu. Ja kādu Jagru,Morozovu,Vainhandelu,tad tev var piekrist,bet ja komandas biedrus,tad tu brauc pa auzam !!!!
Nu Hossu, Petrovicki jau var saukt par labiem. Arī Igguldenu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 17:25, pirms 16 gadiem
ilmis2 rakstīja: Kuldu uz HK ogre! bus labs pastiprinājums! nav ko fārmā sēdēt! Znarča ar uzreiz ieveeros!!
tu esi pajolis ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 17:33, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Un no LV centriem kas spēlē RD,Janka viennozīmīgi ir labakais, Rezultatīvs,fiziski spēcīgs,neatlaidīgs. Viņa snaipera dotības ir tadas,kādas tās ir,bet neskatoties uz visu to,viņs ir rezultatīvakais. Neaizmirsīšu,kā viņš aizmeta pa gaisu pretinieka komandas spēlētāju,kurš pie vārtiem tur kaut ko būrās. Neatceros,kas tas bija par spēlētāju un komanda,bat čalis planēja kā deltaplāns.
un tas pats attiecas uz Rodžeru, okej viņš nav garš un smags, bet kā aizsargs dara ļoti daudz melnā darba. Riktīgi kretinē, visi, kas viņu noliek.
, 2009-12-22 17:33, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Kops kura laika viņi ir LV spēlētaji ? Bet par to,ka viņi ir labi,nevar nepiekrist
Nē, vienkārši Jagrs un Morozovs jau ar nav latvieši, tu viņus minēji, es mūsu leģionārus.
, 2009-12-22 17:34, pirms 16 gadiem
Leons_Dravnieks rakstīja: un tas pats attiecas uz Rodžeru, okej viņš nav garš un smags, bet kā aizsargs dara ļoti daudz melnā darba. Riktīgi kretinē, visi, kas viņu noliek.
Rodžers pēdējās spēlēs bieži vienkārši "fail", bet, jā.
, 2009-12-22 17:44, pirms 16 gadiem
Trieciens ir viens jokains tipāžs. Centri un vēl ja tie ir playmeikeri vienmēr izceļas ar daudz piespēlēm un maz goliem. Tāds jau ir viņu uzdevums: 1. Veidot spēli 2. Cīnīties savu un pretinieku vārtu priekšā 2. Būt kā trešajam aizsargam - tobiš paspēt pirmajam no uzbrucējiem atpakaļ savā zonā. Tikai pēdējais no rādītājiem Jankam biki pieklibo (dažreiz Janka ir par lēnu skrienot atpakaļ) un to parāda viņa +- koefiecients kas ir pašlaik -1. A tā viņa rezultativitāte ir vairāk kā OK.
Paskatamies šīs sezonas rezultatīvāko NHL centru Joe Thornton. 9 vārti + 40 piespēles 36 spēlēs.
Kaut ko neatgādina? Jā arī Joe ir pleymeikeris!!!
, 2009-12-22 17:56, pirms 16 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Nu Hossu, Petrovicki jau var saukt par labiem. Arī Igguldenu.
Uzrakstīji tā it kā Sprukts būtu sliktāks par Igguldenu, kā tā var vispār uzrakstīt? It kā mūsējie būtu kaut kādi pamesli!
Un piemērām Sprukts un Hossa ir nesalīdzināmi spēlētāji!
, 2009-12-22 17:58, pirms 16 gadiem
jurkoo rakstīja: Uzrakstīji tā it kā Sprukts būtu sliktāks par Igguldenu, kā tā var vispār uzrakstīt? It kā mūsējie būtu kaut kādi pamesli!
Un piemērām Sprukts un Hossa ir nesalīdzināmi spēlētāji!
Es neuzrakstīju tā.
Un, manuprāt, Sprukts ir mazliet ne tik meistarīgs kā Igguldens.
, 2009-12-22 18:03, pirms 16 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Es neuzrakstīju tā.
Un, manuprāt, Sprukts ir mazliet ne tik meistarīgs kā Igguldens.
Nu drīzāk tu gribēji teikt, ka Janka ir ne tik handsome kā Maiks.
Punktu ziņā viņi ir identiski!
, 2009-12-22 18:07, pirms 16 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Es neuzrakstīju tā.
Un, manuprāt, Sprukts ir mazliet ne tik meistarīgs kā Igguldens.
Nu nez nez, spēlēs ziņā Sprukts ir daudzpusīgāks, un uz laukuma izskatās labāk!
, 2009-12-22 18:14, pirms 16 gadiem
bornbad rakstīja: Nu drīzāk tu gribēji teikt, ka Janka ir ne tik handsome kā Maiks.
Punktu ziņā viņi ir identiski!
Kāds te sakars tagad ar izskatu?
, 2009-12-22 18:24, pirms 16 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Kāds te sakars tagad ar izskatu?
Tu kalendāru jau nopirki? dinamoriga.eu
, 2009-12-22 18:34, pirms 16 gadiem
bornbad rakstīja: Tu kalendāru jau nopirki? dinamoriga.eu
Kāpēc, lai es pirktu?
, 2009-12-22 18:41, pirms 16 gadiem
Tas ir kaut kāds ārprāts! Pats (kopā ar pārējiem Sprukta "talanta" klana pārstāvjiem) nēesi iebraucis iebraucis salātos vai gadījumā kāļus pārēdies, ka spazmu rezultātā nāk klajā šādi absurdi izteikumi un Sprukta slavinājumi, kam nav nekāda pamatojuma. Draugi atverat acis un izejat no šīs tumsonības segas.

Triecienam viennozīmīgs respekts. Objektīvi tiek vērtēts šis enkurs un precīzi raksturota neveiklā darbība laukumā. Cilvēks redz bildi kopumā, līdzīgi kā pārējie hokeja eksperti.

Brīžam liekas, ka atšķirībā no pārējiem RD biedriem, mūsu Nr.5 laukumā iziet nevis ar hokeja nūju, bet gan ar grābekli, jo ripas dribls ir vienkārši atbaidošs, piespēles klamzīgīgas, nu bet slidojums un uzvedība laukumā... jā nu tur ir jānopūšas, lai nepaliktu pārāk rupjš.

Un nevajag te piesaukt statistiku, kas šai gadījumā nebūs nopietns arguments pret kopējo bildi, izcelt dalību NHL (saprastu, ja būtu norieta gados, bet tad kāpēc viņš tur vairs nav - NHL lietpratēji ātri saprata savu kļūdu ar izvēli un teica "lielu paldies"), kapāšanos par kaut kādiem 100% - cīnīties vajag, bet ja nav talanta, tad tā cīņa pārvēršas cirkā.

Katram savs viedoklis. Bet, ja godīgi kaislīgākie fanotāji atzīstat - Jūs esat rados ar Jāni, ja tā, tad viss skaidrs, ja ne tad viela pārdomām un cerībai, ka nāks apgaismība.

Rezumējot, visiem hokeja draugiem novēlu skaistu spēli un kārtējos rezultativitātes punktus RD, šai svarīgajā spēlē.
Netērējat laiku lamām par teikto, bet labāk iekārtojaties ērtāk pie ekrāniem, atkorķējat smeķīgu alutiņu un baudat spēli.

Kharlamovs123 rakstīja: Ko tu te fantazē ? Iebrauci auzās,atzīsti to,nevis fantazē. Ja cilvēks ir rezultatīvākais,tad viņš ir. Tev un līdzīgi tev domajošajiem Janka krīt acīs,jo spēlei atdodās par visiem 100%.Atšķirībā no Cipuļiem kuri spēlējot 1 maiņā ar daiļšlidošanu vien nodarbojās. Tev skatītāj īsa atmiņa un slikta redze,atšķirībā no tā paša manis minētā Cipuļa,viņš ir likts dažādos virknējumos un neskatoties uz to ir rezultatīvakais. Es nezinu saucot viņu par sliktu spēlētāju,kuru tu domā par labu. Ja kādu Jagru,Morozovu,Vainhandelu,tad tev var piekrist,bet ja komandas biedrus,tad tu brauc pa auzam !!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 18:43, pirms 16 gadiem
mitins rakstīja: nevaru sagaidit speeli ceru ka Minska paraadis Ridziniekiem kur veezi ziemo
Tu tiešam esi smieklīgs. Atkal jau jaucies te ar savu "naidu" pret RD, lai fani Tev pateiktu ko rupju
, 2009-12-22 18:44, pirms 16 gadiem
Es par Petrovicki!!! Labs laukumaa, ar humora izjuutu... tas i dzeks!!! noveelu vinja sodien iemest!!!
, 2009-12-22 18:44, pirms 16 gadiem
karbene rakstīja: Tas ir kaut kāds ārprāts! Pats (kopā ar pārējiem Sprukta "talanta" klana pārstāvjiem) nēesi iebraucis iebraucis salātos vai gadījumā kāļus pārēdies, ka spazmu rezultātā nāk klajā šādi absurdi izteikumi un Sprukta slavinājumi, kam nav nekāda pamatojuma. Draugi atverat acis un izejat no šīs tumsonības segas.

Triecienam viennozīmīgs respekts. Objektīvi tiek vērtēts šis enkurs un precīzi raksturota neveiklā darbība laukumā. Cilvēks redz bildi kopumā, līdzīgi kā pārējie hokeja eksperti.

Brīžam liekas, ka atšķirībā no pārējiem RD biedriem, mūsu Nr.5 laukumā iziet nevis ar hokeja nūju, bet gan ar grābekli, jo ripas dribls ir vienkārši atbaidošs, piespēles klamzīgīgas, nu bet slidojums un uzvedība laukumā... jā nu tur ir jānopūšas, lai nepaliktu pārāk rupjš.

Un nevajag te piesaukt statistiku, kas šai gadījumā nebūs nopietns arguments pret kopējo bildi, izcelt dalību NHL (saprastu, ja būtu norieta gados, bet tad kāpēc viņš tur vairs nav - NHL lietpratēji ātri saprata savu kļūdu ar izvēli un teica "lielu paldies"), kapāšanos par kaut kādiem 100% - cīnīties vajag, bet ja nav talanta, tad tā cīņa pārvēršas cirkā.

Katram savs viedoklis. Bet, ja godīgi kaislīgākie fanotāji atzīstat - Jūs esat rados ar Jāni, ja tā, tad viss skaidrs, ja ne tad viela pārdomām un cerībai, ka nāks apgaismība.

Rezumējot, visiem hokeja draugiem novēlu skaistu spēli un kārtējos rezultativitātes punktus RD, šai svarīgajā spēlē.
Netērējat laiku lamām par teikto, bet labāk iekārtojaties ērtāk pie ekrāniem, atkorķējat smeķīgu alutiņu un baudat spēli.
NU tavs Sprukta raksturojums bija vislielākais Murgs kādu es šeit jebkad biju lasījis
, 2009-12-22 18:44, pirms 16 gadiem
karbene rakstīja: Tas ir kaut kāds ārprāts! Pats (kopā ar pārējiem Sprukta "talanta" klana pārstāvjiem) nēesi iebraucis iebraucis salātos vai gadījumā kāļus pārēdies, ka spazmu rezultātā nāk klajā šādi absurdi izteikumi un Sprukta slavinājumi, kam nav nekāda pamatojuma. Draugi atverat acis un izejat no šīs tumsonības segas.

Triecienam viennozīmīgs respekts. Objektīvi tiek vērtēts šis enkurs un precīzi raksturota neveiklā darbība laukumā. Cilvēks redz bildi kopumā, līdzīgi kā pārējie hokeja eksperti.

Brīžam liekas, ka atšķirībā no pārējiem RD biedriem, mūsu Nr.5 laukumā iziet nevis ar hokeja nūju, bet gan ar grābekli, jo ripas dribls ir vienkārši atbaidošs, piespēles klamzīgīgas, nu bet slidojums un uzvedība laukumā... jā nu tur ir jānopūšas, lai nepaliktu pārāk rupjš.

Un nevajag te piesaukt statistiku, kas šai gadījumā nebūs nopietns arguments pret kopējo bildi, izcelt dalību NHL (saprastu, ja būtu norieta gados, bet tad kāpēc viņš tur vairs nav - NHL lietpratēji ātri saprata savu kļūdu ar izvēli un teica "lielu paldies"), kapāšanos par kaut kādiem 100% - cīnīties vajag, bet ja nav talanta, tad tā cīņa pārvēršas cirkā.

Katram savs viedoklis. Bet, ja godīgi kaislīgākie fanotāji atzīstat - Jūs esat rados ar Jāni, ja tā, tad viss skaidrs, ja ne tad viela pārdomām un cerībai, ka nāks apgaismība.

Rezumējot, visiem hokeja draugiem novēlu skaistu spēli un kārtējos rezultativitātes punktus RD, šai svarīgajā spēlē.
Netērējat laiku lamām par teikto, bet labāk iekārtojaties ērtāk pie ekrāniem, atkorķējat smeķīgu alutiņu un baudat spēli.
Kas vainas statistikas piesaukšanai?
Pašlaik rezultatīvākajam NHL spēlētājam ir 49 punkti. un 40 no tiem ir piespēles.
, 2009-12-22 18:45, pirms 16 gadiem
karbene rakstīja: Tas ir kaut kāds ārprāts! Pats (kopā ar pārējiem Sprukta "talanta" klana pārstāvjiem) nēesi iebraucis iebraucis salātos vai gadījumā kāļus pārēdies, ka spazmu rezultātā nāk klajā šādi absurdi izteikumi un Sprukta slavinājumi, kam nav nekāda pamatojuma. Draugi atverat acis un izejat no šīs tumsonības segas.

Triecienam viennozīmīgs respekts. Objektīvi tiek vērtēts šis enkurs un precīzi raksturota neveiklā darbība laukumā. Cilvēks redz bildi kopumā, līdzīgi kā pārējie hokeja eksperti.

Brīžam liekas, ka atšķirībā no pārējiem RD biedriem, mūsu Nr.5 laukumā iziet nevis ar hokeja nūju, bet gan ar grābekli, jo ripas dribls ir vienkārši atbaidošs, piespēles klamzīgīgas, nu bet slidojums un uzvedība laukumā... jā nu tur ir jānopūšas, lai nepaliktu pārāk rupjš.

Un nevajag te piesaukt statistiku, kas šai gadījumā nebūs nopietns arguments pret kopējo bildi, izcelt dalību NHL (saprastu, ja būtu norieta gados, bet tad kāpēc viņš tur vairs nav - NHL lietpratēji ātri saprata savu kļūdu ar izvēli un teica "lielu paldies"), kapāšanos par kaut kādiem 100% - cīnīties vajag, bet ja nav talanta, tad tā cīņa pārvēršas cirkā.

Katram savs viedoklis. Bet, ja godīgi kaislīgākie fanotāji atzīstat - Jūs esat rados ar Jāni, ja tā, tad viss skaidrs, ja ne tad viela pārdomām un cerībai, ka nāks apgaismība.

Rezumējot, visiem hokeja draugiem novēlu skaistu spēli un kārtējos rezultativitātes punktus RD, šai svarīgajā spēlē.
Netērējat laiku lamām par teikto, bet labāk iekārtojaties ērtāk pie ekrāniem, atkorķējat smeķīgu alutiņu un baudat spēli.
Da kaut viņš tur rāpus ar skritulenēm mauc ar grābekli rokās! Tas viss ir pofig!!! Punktus priekš komandas no visiem letiņiem gūst visvairāk līdz ar to algu saņem pamatoti!!! Viņam neviens par skaistu slidošanu, zibenīgiem un asiem bet nerezultatīviem uzbrukumiem nemaksā! Visu izšķir punkti!!! That`s it!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 18:51, pirms 16 gadiem
WILDE rakstīja: 1) driblē bumbu nevis ripu!
2) kopš kura laika hokejistu statistika (un tā Jankam ir labākā no LV dinamiešiem) vairs neatspoguļo reālo spēlētāju ieguldījumu komandas rezultātā?!!
3) Sprukta noliedzējiem ir ļoti īsa atmiņa, tāpēc atgādināšu, ka LV izlase uz Vankūveras olimpiādi izcīnīja ceļazīmi pateicoties galvenokārt Sprukta maiņai (Karsums- Sprukts- Ankipāns), kura savāca vairāk punktus kā pārējā izlase kopā!
Par 3o punktu to pašu var teikt arī Prusek noliedzējiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 18:56, pirms 16 gadiem
Šupleram piestav Zveča terps
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 18:57, pirms 16 gadiem
Velu veiksmi Prusekam
, 2009-12-22 18:57, pirms 16 gadiem
Nu ko aiziet 3-1 Riiga
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 18:58, pirms 16 gadiem
WILDE rakstīja: Visu cieņu Martinam par pagājušo sezonu, bet pašlaik Edža ir labāks.
Protams, es ceru, ka Pruseks jau drīz sasniegs optimālo formu un izcīnīs dažu labu sauso izvaru. Manuprāt, tas ir labi, ka DR ir divi līdzvērtīgi kīperi- komkurence tikai uzlabo sniegumu!
Nē, nu es nesaku, ka Edža būtu slikts vārtsargs. Viņš ir lielisks. Tu pats pateici "pašlaik labāks"
Es arī ceru, ka Pruseks atgūs formu, jo tas ir lieliski, ja komandā ir divi augsta līmeņa vartsargi.

Runa jau arī bija par to, ka visi tagad vienkārši zaimo Pruseku, nolīdzina līdz ar zemi un ir aizmirsuši, cik ļoti viņš mums palīdzēja pagājušajā sezonā.
, 2009-12-22 18:58, pirms 16 gadiem
mitins rakstīja: nu katrs fano tikai par savu komandu es respektivi par visiem Dinamo pretiniekiem un ceru ka baumas ir patiesas ka Dinamo var pa burbuli noiet
es ceru, ka tu ātrāk pa burbuli noiesi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 18:58, pirms 16 gadiem
LV himnas pilna versija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 18:59, pirms 16 gadiem
Šodien daudz mūsu faniem itkā jābūt ^_^
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 19:00, pirms 16 gadiem
mitins rakstīja: nu mees visi vai agraak vai velaak buusim vai nu elles katlaa vai uz makona malinas P.S. lai vai kaa visiem sporta draugiem laimigus ziemassvetkus
Jā.

Tev arī, Tev arī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 19:01, pirms 16 gadiem
Mītiņ, vai tava fanošana par tavu klubu skaitās tikai RD noriešana?
, 2009-12-22 19:01, pirms 16 gadiem
mitins rakstīja: savos vartos
Nu, pat, ja esi par citām komandām, nevis RD, tad neatstāj savus nievājošos komentārus šeit. :]
, 2009-12-22 19:01, pirms 16 gadiem
mitins rakstīja: savos vartos
Atkal sitas idiots uzradas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 19:02, pirms 16 gadiem
EI NAFIG PRUSAKS IR VAARTOS,NAFIG.............TAA IR SMAGA KLUUDA!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 19:05, pirms 16 gadiem
JA SHUPLERS ZINAATU KO DARA,MUMS NEVAJADZEETU TERNEET PA TABULAS APAKSGALU!!!!!!!
, 2009-12-22 19:05, pirms 16 gadiem
wow, mitins vēl nav bloķēts? Kur tik slimi cilvēki rodas. Redzams, ka čalim nopietnas problēmas ar pašapziņu (uzmanības deficits?) tāpēc izgāž žulti i-netā, šajā gadījumā uz Dinamo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 19:07, pirms 16 gadiem
0:1 nu ka ta var spelet aizsardziba
, 2009-12-22 19:07, pirms 16 gadiem
ak jel
, 2009-12-22 19:07, pirms 16 gadiem
Svets.
, 2009-12-22 19:07, pirms 16 gadiem
PRUSEK PRUSEK --AIZSARGI ,PRUSEK PRUSEK AIZSARGI!!!!!!
, 2009-12-22 19:08, pirms 16 gadiem
Nu Pruseks arī nospēlēja ļoti slikti Bet nekas, tas ir tikai spēlēs sākums!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 19:08, pirms 16 gadiem
mitins rakstīja: jeeeeee vnk ideals sakums kaa uzsledzu speeli taa varti ju huuu
No diendusas pamodies, bērns?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 19:11, pirms 16 gadiem
Atkal tas pats, Svets līdzi netiek
, 2009-12-22 19:11, pirms 16 gadiem
Tu nefano, bet bez pamata noriet komandu ir neadekvāti, un par to jau tu esi pelnijis bloku.

Starp citu, minskā sūdīgs ledus, vai patiešām daudziem grūti noturēt ripu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 19:11, pirms 16 gadiem
mitins rakstīja: kapeec lai mani blokeetu gudriniek?????es tachu rupji nelamajos nevienu personiski neaizskaru tas ka es nefanoju par to ko vairakums tas nenozimee ka mani jablokeee
Par lētu provakāciju un zemu intelektu! Ar to pietiek?
, 2009-12-22 19:12, pirms 16 gadiem
Atkal SWETS neuzmana savu speletaju un paveicas
P.S. 2 min
, 2009-12-22 19:12, pirms 16 gadiem
Pašvaki mūsējie izskatās
, 2009-12-22 19:12, pirms 16 gadiem
JAA MUUSEEJIEM PAUZES PAR LABU NENAAK,TO VAR REDZZET
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 19:12, pirms 16 gadiem
Ko jūs te ņematies ar to mitinu visi O_O
vienkārši 9 gadīgs puika izklaidējās pie datora
, 2009-12-22 19:13, pirms 16 gadiem
Njaa, bet jauzvar. TRTD
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 19:14, pirms 16 gadiem
mitins rakstīja: nu pagaidaam Dinamo aizsardziba Rigas klibo,klibo
Vispirms varētu iemācīties rakstīt bez kļūdām un ievērot interpunkciju. Tā vietā, lai sēdēt internetā, labāk būtu pildījis mājasdarbus.
, 2009-12-22 19:14, pirms 16 gadiem
kas notiek ar musejiem ;(
, 2009-12-22 19:15, pirms 16 gadiem
Jāraksta labā prognoze, jo līdz šim visās reizēs, kad esmu uzrakstījusi, esam vinnējuši

Tātad būs tā: 3:2, RD labā pamatlaikā
, 2009-12-22 19:15, pirms 16 gadiem
Arnasona piespēle koņča!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 19:16, pirms 16 gadiem
Kad kādreiz kāds arī realizēs kādu no Arnasona foršajām piespēlēm?
, 2009-12-22 19:16, pirms 16 gadiem
mitins rakstīja: nu tad ej pasudzies portala vadibai lai amni noblokee
Nav vērts sūdzēties, tik un tā drīz tapsi bloķēts. Laika jautājums, zīdaini!
, 2009-12-22 19:17, pirms 16 gadiem
kas iemeta no minskas ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 19:18, pirms 16 gadiem
Haimijs rakstīja: kas iemeta no minskas ?
Peltonens
, 2009-12-22 19:18, pirms 16 gadiem
Latvianboss rakstīja: EI NAFIG PRUSAKS IR VAARTOS,NAFIG.............TAA IR SMAGA KLUUDA!!!!
Kā Tu domā,moš Pruseku uz citu klubu sūtīt??? Nafig viņu ne? masaļskis tak visas spēles nostāvēs,vai ne?!
, 2009-12-22 19:19, pirms 16 gadiem
Kā Oļegs smaidīja aiz vārtiem piefiksējāt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 19:21, pirms 16 gadiem
Pruseks izskatās stīvs....veic vienu kustību un skatās, kur ripa palikusi Masaļskis tomēr daudz kustējās,lai arī bija liekas kustības, tas tomēr labāk nekā šāds Pruseka variants....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 19:22, pirms 16 gadiem
.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Krokodils
, 2009-12-22 19:24, pirms 16 gadiem
Jēee vairākums !!!!
, 2009-12-22 19:24, pirms 16 gadiem
NU veci jaizmanto vairakums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 19:26, pirms 16 gadiem
neko jecigu vairakuma nevaram izdarit
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 19:26, pirms 16 gadiem
Minska uzbrūk mazākumā, rīdzeniekiem atkal kārtējā teicamā vairākuma izspēle!
, 2009-12-22 19:27, pirms 16 gadiem
IDIOTISKA NU PILNIIGI IDIOTISKA SPEELE VAIRAAKUMAA.............
, 2009-12-22 19:27, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Minska skaisti spēlē, malači, vajadzētu otros iesist! Ville kā pēc notīm iesita vārtus!
Nez kāpēc Tev salikti mīnusi Bet Tev taisnība, Minska spēlē labi!! Tikai RD ir jāsākspēlēt labāk!!!!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Ontario
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 19:29, pirms 16 gadiem
pārdzēruši jēgu pa brīvdienām. Kaut kāds murgs
, 2009-12-22 19:29, pirms 16 gadiem
Cerams, ka Šuplers pārtraukumā sados "pa ļipu" mūsējiem!!!
, 2009-12-22 19:29, pirms 16 gadiem
Ontario rakstīja: lūzeri tik vāju periodu sen nebju redzējis dinamo izpildījumā. nožēlojams sniegums, nekādas cīņas, nekādas atdeves. hosa vispar jau septītajā spēlē pēc kārtas neko nevar, izsaktās itkā būtu nodzēries un pārtusējies. svets vispār jāsūta atpakaļ uz asv. ozolins arī nekāds. karoče būs zāģis pietam bez vairantiem.
Kur tavas slidas un nūja??? Moš vari uz otro periodu uzspēt???
, 2009-12-22 19:31, pirms 16 gadiem
Dinamo Fane rakstīja: Cerams, ka Šuplers pārtraukumā sados "pa ļipu" mūsējiem!!!
Jūliuss un sadot pa ļipu? Tas neiet kopā nekādīgi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 19:32, pirms 16 gadiem
Diemžēl statistika ir nežēlīga - līdz šim nevienu spēli, kurā 1-jā periodā esam zaudējuši, neesam vinnējuši!!!!

Es ceru, ka beidzot izdosies lauzt šo lāstu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 19:32, pirms 16 gadiem
pēc pārtraukuma mūsējie visu kaut kā haotiski dara...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 19:34, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Jūliuss un sadot pa ļipu? Tas neiet kopā nekādīgi!
Kaut kas taču ir jāsaka RD spēlētājiem?? Es domāju, Šuplers ļoti labi izjūt komandu un zina, kad vajag uzbrēkt, kad iedrošināt!!! Šoreiz tomēr izksatās, ka vajag iedrošināt!!! A varbūt tā ir RD taktika??? Tūlīt otrā periodā parādīs Minskai, kur "vēži ziemo"
, 2009-12-22 19:34, pirms 16 gadiem
Minskas Sabres nebija neko labāka 1p. par DR.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 19:37, pirms 16 gadiem
EUcerin rakstīja: Minskas Sabres nebija neko labāka 1p. par DR.
Divcīņās pie bortiem savāca gandrīz visas ripas, mazākumā veidoja bīstamus momentus pie RD vārtiem, vairākumā visu laiku atradās RD zonā un izveidoja daudz bīstamu metienu, bija gan labāki 1. periodā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 19:38, pirms 16 gadiem
cesars rakstīja: nekas schodien nespiid. caurums vaartos...
Cerams, ka ne pārāk liels caurums vārtos Tad varētu arī spēli beigt 3:2, RD labā
, 2009-12-22 19:39, pirms 16 gadiem
cesars rakstīja: nekas schodien nespiid. caurums vaartos...
Tu čali runā tā kā piecas ripas būtu ielaistas!
, 2009-12-22 19:40, pirms 16 gadiem
Izskataas,ka muuseejie domaas jau ir pie egliites...
, 2009-12-22 19:42, pirms 16 gadiem
Mazakuma - tas bija pretuzbrukums. Tu jau laikam gan ari gribesi teikt, ka danji pirmaja spele bij labaki par letiniem,jo ari uzbruka mazakuma,un ko tu neteiksi,pat iemeta
, 2009-12-22 19:43, pirms 16 gadiem
Pirmais periods bija nožēlojams, cerams turpinājums būs labāks.
, 2009-12-22 19:44, pirms 16 gadiem
NobodyIsPerfect rakstīja: kas spēlē Minskas 4. maiņā?
Īsti nesapratu jautājumu? Man ir jāatbild, kas spēlē Minskas ceturtajā maiņā, vai arī tu tu neskaties spēli un gribi lai es tevi informēju?
, 2009-12-22 19:45, pirms 16 gadiem
Pēdējās spēlēs R. Dinamo tik labi spēlēja, ka tagad es nesaprotu kas notiek. Cerams, ka 2. trešdaļā viss būs citādi, jo ar tādu spēli šodien uzvarēt būs ļoti grūti.
, 2009-12-22 19:47, pirms 16 gadiem
cesars rakstīja: nekas schodien nespiid. caurums vaartos...
Tu sevi padari par apsmieklu! Kur tu redzi caurumu vārtos? Peltonens meistarīgi iemeta vārtus, Prusekam nebija variantu!
, 2009-12-22 19:48, pirms 16 gadiem
Var var mazliet just, ka pauze nenāca par labu... pirms tās bija jau dzeki ieskrējusies.
Šovakar kaut kā Cipulis īpaši izceļas - ar "plusa zīmi". ...viens no ļoti retajiem dinamiešiem, kas tur līdzi pretiniekiem agresīvā cīņā pie borta. Kādas 4-5 epizodes tā nokapāja, ka patiešām prieks skatīties... izgrūstīja minskiešus un savāca ripu kā divmetrīgs "bifelis" heh! Cipuļa spēle šodien man patīk. Pārējo vidū gan pagaidām grūti ko izcelt.
Nu... kā lai tā saudzīgāk pasaka... Pruseks vēl aizvien nav iemācījies noķert kaut vai tikai vienu vienīgu ripiņu... tikai atsit... kas viņam kaučuka cimdi?! Ar tādu vīru vārtos aizsargiem stress garantēts...
-a-
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 19:54, pirms 16 gadiem
neesat paši pamanījuši, ka vienmēr atrodad kādu nabadziņu, kuru apcelt un apruāt? sākumā bija Hossa, kad vēl nebij sācis mest, tad Arnasons, tagad Swets.. :s īsti fani tā nedara
, 2009-12-22 19:56, pirms 16 gadiem
dinde rakstīja: neesat pamanījuši, ka vienmēr atrodad kādu nabadziņu, kuru apcelt un apruāt? sākumā bija Hossa, kad vēl nebij sācis mest, tad Arnasons, tagad Swets.. :s īsti fani tā nedara
Tā ir, vienmēr jau jāatrod kāds vainīgais
Arnasons arī spēlē tīri ok, bet sākumā visi nolika....Kaut kāda neiecietība!!! Bet sports ir sports, uzvar šajā dienā stiprākais un/vai veiksmīgākais!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 19:56, pirms 16 gadiem
neinteresanta spēle pagaidām, viss notiek ļoti lēni un haotiski.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 19:57, pirms 16 gadiem
ai zel meijam laba izdeviba bet zato vairakums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 19:57, pirms 16 gadiem
kāds rezulutāts ?? !
, 2009-12-22 19:57, pirms 16 gadiem
Mda to ko izmantoja pretinieks mēs ne!
, 2009-12-22 19:58, pirms 16 gadiem
georgijj rakstīja: kāds rezulutāts ?? !
0:1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 19:59, pirms 16 gadiem
NobodyIsPerfect rakstīja: ok, bet tas ir pamatoti. Kā tu izskaidrosi, ka Rodrigo visu laiku nod.irš? Pēc šīs spēles atkal komentos būs nafig to Duļevski, knapi elš, bet spēlē visu izdara teicami.
mm bet viņi visi cenšas un cīnas, viņi visi ir vajadzīgi komandai arī bez neciestajiem - Laviņa, Sorokina utt Dinamo Riga nebūtu MŪSU Dinamo Rīga
, 2009-12-22 19:59, pirms 16 gadiem
NobodyIsPerfect rakstīja: nē, mani vnk interesē vai tu zini?
Tu spēli neskaties? Tad kāpēc man būtu jāatbild uz tādu pastulbu jautājumu>
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 20:01, pirms 16 gadiem
NobodyIsPerfect rakstīja: loģiski, es tikai cenšos pateikt, ka nolikt pamatoti ir viens, bet nepamatoti ir pavisam, kas cits.
nuja tā jau ir, bet es uzskatu, ka vispār labāk nevienu nenolikt.. jo neviens jau speciāli neiet un laukumā s*dus netaisa! vnk citam vienbrīd veicas labāk, citam sliktāk
ekk.. atcerējos vēl periodu, kad visi gribēja lai Šūpi atlaiž..
, 2009-12-22 20:01, pirms 16 gadiem
Tikko tik pieslēdzos..
Ir kādam kāds minējums, kādēļ vārtos stāv Pruseks, kuram vairāk kā 10 dienas nav bijusi neviena spēle?
Masaļskis pēdējo spēli nostāvēja sausā + vēl dabūja vienu spēli LV izlases sastāvā uzspēlēt..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 20:03, pirms 16 gadiem
Number 0 rakstīja: Tikko tik pieslēdzos..
Ir kādam kāds minējums, kādēļ vārtos stāv Pruseks, kuram vairāk kā 10 dienas nav bijusi neviena spēle?
Masaļskis pēdējo spēli nostāvēja sausā + vēl dabūja vienu spēli LV izlases sastāvā uzspēlēt..
Laikam tāpēc, lai "Prusek neierūsētu" Bet arī domāju, ka MAsaļskim vajadzēja spēlēt!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 20:04, pirms 16 gadiem
georgijj rakstīja: kāds rezulutāts ?? !
100 pret 100 bļ*ģ hahahah

(Zna'roks (rock) )
, 2009-12-22 20:04, pirms 16 gadiem
Tagad vajag tāpat kā pret Atlanti Mitišķi, 3 vārtu 2.08 min
, 2009-12-22 20:05, pirms 16 gadiem
NobodyIsPerfect rakstīja: jābūt kaut kādai rotācijai, gan jau nākamo arī Pruseks sargās..
Bet tomēr tik svarīgā mačā, principiālā spēlē...
nu nezinu nezinu.. Edžam bija jāstāv!
, 2009-12-22 20:05, pirms 16 gadiem
dinde rakstīja: 100 pret 100 bļ*ģ hahahah

(Zna'roks (rock) )
Tu esi Ushakovs?
, 2009-12-22 20:06, pirms 16 gadiem
Dinamo Fane rakstīja: Tagad vajag tāpat kā pret Atlanti Mitišķi, 3 vārtu 2.08 min
Da pietiktu kaut pirmos iemestu!Sāc ar mazumiņu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 20:10, pirms 16 gadiem
Nu jau būtu pienācis brīdis pirmajiem vārtiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 20:10, pirms 16 gadiem
Tā kā laiks beidzot realizēt vairākumu!
, 2009-12-22 20:10, pirms 16 gadiem
KAADA STARPIIBA VAIRAAKUMS NEVAIRAAKUMS NEKAS NO TAA NEMAINAAS.........
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 20:13, pirms 16 gadiem
RD STANDARTS
, 2009-12-22 20:14, pirms 16 gadiem
neiet spēle šodien =/
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 20:15, pirms 16 gadiem
Draugs Sorokins šoreiz glāba situāciju 1:1
, 2009-12-22 20:15, pirms 16 gadiem
Ko Tu te dari!? Tev vaartos shodien bij' jaastaav

masalskis123 rakstīja:
, 2009-12-22 20:15, pirms 16 gadiem
Inga777 rakstīja: Ko Tu te dari!? Tev vaartos shodien bij' jaastaav
Prusek normāli stāv pagaidām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 20:16, pirms 16 gadiem
pilniigi riebjas skatiities taadu speeli,tas nav hokejs,xxxxxx kas tas ir?????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 20:17, pirms 16 gadiem
Taa teikt - IZVEELIES LATVIJAS PRECI

maks0n rakstīja: Prusek normāli stāv pagaidām.
, 2009-12-22 20:17, pirms 16 gadiem
maks0n rakstīja: Prusek normāli stāv pagaidām.
Nu cik tad viņam nācās iesaistīties spēlē???Es teiktu-maz!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 20:17, pirms 16 gadiem
Edža būtu izvilcis pirmos vartus.
, 2009-12-22 20:17, pirms 16 gadiem
Kaa teica Ushakovs: "H*j vinj zin!"

mitins rakstīja: kaa teica Arnolds--esmu atpakalj vai vel joprojaam 1-0 ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 20:22, pirms 16 gadiem
oļegs zvērs!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 20:22, pirms 16 gadiem
ko ta shis sastraadaaja noraidiijaas??
, 2009-12-22 20:23, pirms 16 gadiem
2.periods beidzies priekšlaicīgi, laukumā lauskas...izšķīda viens no borta aizsargstikliem!
Vīriem grūti iešūpoties, bet 0:1, tās vēl nav beigas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 20:23, pirms 16 gadiem
Ko ta SPECSS ar gudru cilvēku sarunājas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 20:26, pirms 16 gadiem
Nothing Special
Aizver Muti
Nāvi Okupantiem
Tikai Rīga tikai Dinamo
"No tavas mutes Dieva ausī"

aknās jau visi šitie sūda teicieni sēž.
, 2009-12-22 20:26, pirms 16 gadiem
Tieshaam, nenolaidiisimies liidz RĪGAS DOMES VADIITAAJA vai bijushaa EKONOMIKAS MINISTRA liimenim
Neon rakstīja: Nothing Special
Aizver Muti
Nāvi Okupantiem
Tikai Rīga tikai Dinamo
"No tavas mutes Dieva ausī"

aknās jau visi šitie sūda teicieni sēž.
, 2009-12-22 20:27, pirms 16 gadiem
Inga777 rakstīja: Labi, nenolaidiisimies liidz RĪGAS DOMES VADIITAAJA liimenim
Neesi safanojusies par to video?
, 2009-12-22 20:27, pirms 16 gadiem
Neon rakstīja: Nothing Special
Aizver Muti
Nāvi Okupantiem
Tikai Rīga tikai Dinamo
"No tavas mutes Dieva
aknās jau visi šitie sūda teicieni sēž.
Nomierinies GRINČ!!!
, 2009-12-22 20:27, pirms 16 gadiem
Vienam baigi galraicīgi Lasa žurnālu Tas par vienu Minskieti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 20:27, pirms 16 gadiem
Vinjsh skaitaas mans darba deveejs Taa teikt - vadiitaajs jaaklausa

Neon rakstīja: Neesi safanojusies par to video?
, 2009-12-22 20:29, pirms 16 gadiem
Inga777 rakstīja: Vinjsh skaitaas mans darba deveejs Taa teikt - vadiitaajs jaaklausa
Tā jau ir...... Krīzes laikā it sevišķi
, 2009-12-22 20:30, pirms 16 gadiem


Dinamo Fane rakstīja: Tā jau ir...... Krīzes laikā it sevišķi
, 2009-12-22 20:30, pirms 16 gadiem
EDGARU VĀRTOS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 20:30, pirms 16 gadiem
Saulietis?! Baac 0:2
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 20:30, pirms 16 gadiem
0:2
, 2009-12-22 20:30, pirms 16 gadiem
Velns Kašels mūs pazemo!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 20:31, pirms 16 gadiem
Davaj vel 30x reizes uzrakstiet- 0:2
, 2009-12-22 20:31, pirms 16 gadiem
Izpisti???
, 2009-12-22 20:31, pirms 16 gadiem
vo kā saulietis kapā, bet tas jobanais znaroks nenems vinu uz os. kada netaisniba.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 20:31, pirms 16 gadiem
Es jau neesmu rupja, nbet jāsaka FU.CK !!!! Kas notiek???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 20:32, pirms 16 gadiem
O jāaaaaaaaa!
, 2009-12-22 20:32, pirms 16 gadiem
Vāāīī 0:3, rakstam 40x reizes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 20:32, pirms 16 gadiem
0:3
, 2009-12-22 20:32, pirms 16 gadiem
Nu, tagad viss - 0:3! Mainaam vaartsargu!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 20:32, pirms 16 gadiem
Play off?????? Kur tu esi???????
, 2009-12-22 20:32, pirms 16 gadiem
mans privāts un nevienam nesaistošs viedoklis - DAVAI BLC MASAĻSKI ATPAKAĻ VĀRTOS!!!
, 2009-12-22 20:32, pirms 16 gadiem
Da jāliek Masala vārtos,beidzot!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 20:32, pirms 16 gadiem
Dinamo Fane rakstīja: Play off?????? Kur tu esi???????
Plusiņus vāc ja?
, 2009-12-22 20:32, pirms 16 gadiem
svets un krišjānis
Slēpts komentārs: Latvianboss
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 20:33, pirms 16 gadiem
tā kā treniņā. malači
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 20:33, pirms 16 gadiem
Pruseku uz mājam!
, 2009-12-22 20:33, pirms 16 gadiem
MASAĻSKI vārtos!!!!
Šuplera kļūda šodien!!!
, 2009-12-22 20:33, pirms 16 gadiem
Zāģis neizbēgams
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 20:34, pirms 16 gadiem
Nu štajā golā varētu arī Pruseku vainot par nepareizu puses izvēli

Latvianboss rakstīja: LOSERU BANDA!!!!!! AR PRUSAKU PRIEKSPUSEEEE
Tu vismaz būtu rakstīt iemācījies.
, 2009-12-22 20:34, pirms 16 gadiem
Sutam Pruseku uz majam un Naumavu vieta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 20:35, pirms 16 gadiem
nu nav jādod avansi otram vārtsargam, ja viens jau spēlē stabili un pārliecinoši, eksperiments nevis hokejs...p.s. es domāju, Masai bija jāturpina stāvēt!
, 2009-12-22 20:35, pirms 16 gadiem
Masalski vārtos!!!
, 2009-12-22 20:35, pirms 16 gadiem
Davaj vismaz Ozo ar Peltonenu izkaujās pilnam komplektam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 20:35, pirms 16 gadiem
Minska atriebjas par pazemojumu Rīgā!
, 2009-12-22 20:35, pirms 16 gadiem
slavas dziesmas bezjēdzīgajam Svetam turpināsim dziedāt? ))
iepakot DHL pakā un prom uz Austriju šamējo "uzbrūkošo" aizsargu)
, 2009-12-22 20:36, pirms 16 gadiem
Bosinjs rakstīja: Masalski vārtos!!!
NO TAVAS MUTES DIEVA AUSĪ
AIZVER MUTI
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 20:36, pirms 16 gadiem
sasa mes pa tevim
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 20:36, pirms 16 gadiem
Dinamo Fane rakstīja: Es jau neesmu rupja, nbet jāsaka FU.CK !!!! Kas notiek???
Atvaino, meitēn, bet esmu vīrs gados un runāju tiešu valodu latviešu mēlē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 20:37, pirms 16 gadiem
:d
, 2009-12-22 20:39, pirms 16 gadiem
Nu tak netur Pruseks līdzi Edžam.. priekškam jāmaina vārtsargi, ja iet tad iet spēle Masaļskim
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 20:40, pirms 16 gadiem
Jautājums Šupleram - kāpēc atkal vārtos Pruseks??? Vai tiešām pēc pēdējās sausās spēles Dinamo vārtos nevajadzēja stāties Masaļskim? Lai piedod man Šuplera fani, bet viņa loģika brīžiem man šķiet neloģiska. Un šodien būs likumsakarīgs zāģis, jo no 0:3 pret Minsku vienā periodā izglābties praktiski nav iespējams.
, 2009-12-22 20:40, pirms 16 gadiem
luudzu,teicu jau ka minska vinnes ,neviens jau neklausas
ozo back,speletaji nezin kam klausit Zvaigznes padomama vai Suplera ,luk rez + vel tas ka sotnieks nava,del ta zaudejam
, 2009-12-22 20:40, pirms 16 gadiem
Neon rakstīja: Nu tak netur Pruseks līdzi Edžam.. priekškam jāmaina vārtsargi, ja iet tad iet spēle Masaļskim
es to pašu saku! Jūlis man patīk, bet šitie viņa avansi Prusekam nekur neder! īpaši, tiks svarīgās spēlēs!
, 2009-12-22 20:40, pirms 16 gadiem
Nizivijs vareja zobus izsist tam Minskietim
, 2009-12-22 20:41, pirms 16 gadiem
Ko lai saka, prieks, varbūt beidzot Minska nostabilizēs savu spēli!
, 2009-12-22 20:41, pirms 16 gadiem
Vienalga uzvara vai audejums Dinamo ir labakie
, 2009-12-22 20:42, pirms 16 gadiem
Mums vairakums jeeeej
, 2009-12-22 20:42, pirms 16 gadiem
davaij puishi, uz priekshu, veel nekas nav zaudeets!!
, 2009-12-22 20:43, pirms 16 gadiem
Hossa vairs netrāpa no sava punkta!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 20:43, pirms 16 gadiem
lola123 rakstīja: Vienalga uzvara vai audejums Dinamo ir labakie
Kāpēc? Tāpēc, ka mūsējie? Ar to ir par maz. Ir jāattaisno līdzjutēju uzticība KATRĀ spēlē.
, 2009-12-22 20:43, pirms 16 gadiem
Uzvaru vairs neizvilksim, nu tad vismaz izkaujās normāli
, 2009-12-22 20:43, pirms 16 gadiem
masalskis123 rakstīja: Nu tagad vai sodien nekas nebuus!!
tu mums gan tads optimists
, 2009-12-22 20:44, pirms 16 gadiem
jāatgūst vismaz kādi vārti!
, 2009-12-22 20:45, pirms 16 gadiem
Šodien te Rīgas Dinamo nīdēju vairāk kā parasti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 20:45, pirms 16 gadiem
Jā ! Mūsējie tādi ,tākā būtu vakar ceturto adventi svinējuši.
, 2009-12-22 20:45, pirms 16 gadiem
Es neienistu Dinamo Dinamo ir pati labaka komanda,te ir savakusies baigie kritiki kuri neko nejedz no hokeja
, 2009-12-22 20:46, pirms 16 gadiem
Nee, vnk pamatoti tiek analizeeti speeleetaaji un vinju sniegums shajaa speelee

tali rakstīja: Šodien te Rīgas Dinamo nīdēju vairāk kā parasti.
, 2009-12-22 20:46, pirms 16 gadiem
PRUSEKS!
PRUSEKS!
LABĀĀKAIS!!
, 2009-12-22 20:46, pirms 16 gadiem
Kuraa dziives jomaa?

hockeyholic rakstīja: PRUSEKS!
PRUSEKS!
LABĀĀKAIS!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 20:47, pirms 16 gadiem
Pretīga spēle šodien
, 2009-12-22 20:47, pirms 16 gadiem
Es Ar Dinamo priekā un bēdās!! zaudēja šodien, bet nu uzvarēs nākamreiz!!! nu nepaveicās šodien...
, 2009-12-22 20:48, pirms 16 gadiem
Inga777 rakstīja: Nee, vnk pamatoti tiek analizeeti speeleetaaji un vinju sniegums shajaa speelee
Brīžiem nevis pamatoti, bet gan vienkārši pilnīgs šits.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 20:49, pirms 16 gadiem
Shenker rakstīja: Es Ar Dinamo priekā un bēdās!! zaudēja šodien, bet nu uzvarēs nākamreiz!!! nu nepaveicās šodien...
Es ar uzvara vai zaudejums musejie labakie kas tie par faniem kuri nav ar musejiem priekos un bedas uzvara vai zaudejums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 20:51, pirms 16 gadiem
ja zaude vai uzvar musejie vislabakie
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 20:51, pirms 16 gadiem
rolix20 rakstīja: Ozolins laukumaa,un atkal nekas nesanaask....Visu komandu sliktaa noziime iespaido.
Ozo nav vainigs ripa vienkarsi neiet vartos
, 2009-12-22 20:51, pirms 16 gadiem
Minskiešiem īstenībā bija daudz noraidījumu, tātad mūsējiem iespēju atgūt vārtus. Bet vairākums šodien nekāds...
, 2009-12-22 20:51, pirms 16 gadiem
laikam jau atslābums pēc spēlēm ar Dāniju
, 2009-12-22 20:51, pirms 16 gadiem
IRIRIRIRIRIR! JāĀ.
Miķelis - jā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 20:51, pirms 16 gadiem
gooools!
, 2009-12-22 20:51, pirms 16 gadiem
No visas sirds uzšāva Miķelīts
, 2009-12-22 20:51, pirms 16 gadiem
jajaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaa
, 2009-12-22 20:52, pirms 16 gadiem
Mikelits malacitis
, 2009-12-22 20:52, pirms 16 gadiem
Shenker rakstīja: laikam jau atslābums pēc spēlēm ar Dāniju
Nu pret Daaniju vini arii iipashi neiespringa.
, 2009-12-22 20:52, pirms 16 gadiem
jaaa kas piespeleja vinam :0
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 20:53, pirms 16 gadiem
bgimants rakstīja: Ko tur lamāt--tie maitasgabali neko īpasu nerāda,viekārsi veiksmīgaki. Varētu Petrovickis tam smerdelim vestkotam pārskaitīt zobus---to Roberts jau ir darījis...
ok tas butu kaut kas labs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 20:54, pirms 16 gadiem
Nedaudz cerīgāk jau izskatās, bet laika arvien mazāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 20:54, pirms 16 gadiem
tak veel varam, jaaciinaas!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 20:55, pirms 16 gadiem
Tagad jāmēģina aizķerties aiz kāda punkta, bet lai tā būtu, vajag vēl divus vārtus! 1:3, jāspēlē 5 min.!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 20:55, pirms 16 gadiem
rolix20 rakstīja: Ankipans luuzeris
Un kas tad tu esi
, 2009-12-22 20:55, pirms 16 gadiem
rolix20 rakstīja: Sweets luuzeris
Rolix20 klauns.
, 2009-12-22 20:55, pirms 16 gadiem
rolix20 rakstīja: Ankipans luuzeris
pievaldi muti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 20:55, pirms 16 gadiem
nu davai, uztaisa intrigu pēdējām minūtēm! lai vismaz var nomainīt šoreiz neveiksmīgi spēlējošo Pruseku pret 6to laukuma spēlētāju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 20:56, pirms 16 gadiem
rolix20 rakstīja: Arnasons luuzeris
Ja nav ko teikt tad aizver muti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 20:56, pirms 16 gadiem
Nu nav jau nav lūzeri!Katrs tomēr cīnās šodien cik nu māk!
, 2009-12-22 20:56, pirms 16 gadiem
rufus7 rakstīja: interesanti kadus sudus nizivijs gardarobes sadarija hmm
apgazis visus skapisus izsitis siena caurumus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 20:57, pirms 16 gadiem
rufus7 rakstīja: interesanti kadus sudus nizivijs gardarobes sadarija hmm
uzrakstīja ar permanento flomasteru uz sienas - "Baķka loh!"
, 2009-12-22 20:57, pirms 16 gadiem
sveets gan sodien vajs ka legionars,bija uz laukuma 2vos ielaistos vartos,nuuu nava tas forsi !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 20:58, pirms 16 gadiem
Diezgan bezceriigi pret Minsku izskataamies shodien
, 2009-12-22 20:58, pirms 16 gadiem
rufus7 rakstīja: interesanti kadus sudus nizivijs gardarobes sadarija hmm
tici man, neko nebūs sadarījis, nerātnais fantazētājs tu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 20:58, pirms 16 gadiem
Nu šovakar jau,būsim reālisti,jāpaliek būs gribot!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 21:00, pirms 16 gadiem
taapat muusu puishi labaakie!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 21:00, pirms 16 gadiem
MUDAKI.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 21:01, pirms 16 gadiem
Vsp esat pamanijusi tie tiesnesi vsp nekorekti tiesa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 21:01, pirms 16 gadiem
rufus7 rakstīja: Gribet tu vari veceni, uzvaru nevar gribet ta ir jaizcina !
Nu izskatās,ka tev pat veceni būtu grūti izcīnīt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 21:01, pirms 16 gadiem
maks0n rakstīja: Minskiešiem īstenībā bija daudz noraidījumu, tātad mūsējiem iespēju atgūt vārtus. Bet vairākums šodien nekāds...
Bet kad ir kautkāds????Nevaru atcerēties,jau visu sezonu gaidu kad reiz tas darbs ko stāsta Šuplers parādīsies dzīvē
, 2009-12-22 21:01, pirms 16 gadiem
bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 21:01, pirms 16 gadiem
Būtu Miķelis vismaz ātrāk noraidījies, tad vismaz nākot ārā no noraidīto soliņu gūtu vārtus!
, 2009-12-22 21:02, pirms 16 gadiem
rufus7 rakstīja: a mikelis nav pridrauks domaju kads tur cits ;D
Būtu Sprukts, tad varētu ar visu savu kuņģa saturu apvemt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 21:02, pirms 16 gadiem
Pruseks... nu KAAPEEC nevareeja Masalskis buut ... Kaa Pruseks taa zaagjis... peedeejaa laikaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 21:02, pirms 16 gadiem
rolix20 rakstīja: Tiesneshi tiesaa korekti.Tev acis pishaas.
kuram tad te acis pishas laikam jau tev piepis muti sikais
, 2009-12-22 21:03, pirms 16 gadiem
eu, nu jau mūs pazemo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 21:03, pirms 16 gadiem
shii vnk nav dinamieshu diena; kapaajaas pa ritiigam, bet liidz galam nesanaak!
, 2009-12-22 21:03, pirms 16 gadiem
Nu zaudejam - zaudejam, nav dzivei gals Z-svetkos svinesim laimigu uzvaru par MD! Un Finska tapat ir AIZ mums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 21:03, pirms 16 gadiem
Jā, žēl gan, bet kādam ir jāzaudē un šodien Minskas Dinamo uzvar un ieliek sev kabatā 3.vērtīgus punktus!
Gaidam ceturto spēli Rīgā, tur noteikti jārevanšējas!

, Rīgas Dinamo pazaudēja vērtīgus 3.punktus un dod iespēju konkurentiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 21:04, pirms 16 gadiem
rufus7 rakstīja: MEIJA DURAKS
aiz savas nuujas nopisas dzerajs sikais !
Bet lielais dzērājs sēž pie datora un komentē Meiju, kurš cenšas un ir izsities augstāk par citiem jaunajem hokejistiem.
, 2009-12-22 21:05, pirms 16 gadiem
secinājumi - NEVAJAG MAINīT ZIRGUS (VĀRTSARGUS) UPES vIdŪ BLc!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 21:05, pirms 16 gadiem
tali rakstīja: Bet lielais dzērājs sēž pie datora un komentē Meiju, kurš cenšas un ir izsities augstāk par citiem jaunajem hokejistiem.
tur es tev piekritu savejais
, 2009-12-22 21:05, pirms 16 gadiem
masalskis123 rakstīja: Paldiesn tev SUPLER KA IELIKI VAJI SPELEJUSO PRUSEKU PALDIES!!
Jūlis vienkārši lieku reizi gribēja pārliecināties,kurš viņam ir 1.Nr!
, 2009-12-22 21:06, pirms 16 gadiem
rolix20 rakstīja: Aizver muti la6ara!Un siikais droshi vien ,ka pats esi!
nu tu laikam neko normalu pateikt nevari ja neko nejedz no hokeja tad aizpis savu muti un nedirs te daudz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 21:11, pirms 16 gadiem
Likumsakarīgs zāģis...Otrajā periodā bija iespējas mainīt spēles gaitu, bet veiksme nebija ar mums... Vārtsargu izvēle, maigi sakot dīvaina...Nu nekas jau nav noticis, joprojām esam 3 pts priekšā Minskai, tikai atgriežamies izejas pozīcijās...
, 2009-12-22 21:13, pirms 16 gadiem
rolix20 rakstīja: Es atbildu tik pat rupji,cik rupji man atbildeeja.Un tavas teorijas ir galiigi garaam.
Tiesam un cik tad daudz tadas smadzenes ka tavejas sajedz varetu teikt ka tev smadzenu vieta ir urins galva ja komandu nepazsti tad aizver muti tu pat nezini cik smagi vini trenejas lai sasniegtu savus rezultatus gribetu redzet ka jus te visi kuri nodirs pasi savu komandu pasi nospeletu pff ne suda tapec aizpis muti tu sikais loh
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 21:24, pirms 16 gadiem
rolix20 rakstīja: Lohs esi tikai tu pats!Es savu komandu neesmu nodirsis,bet gan atseviskus speeleetaajus,kas tur speelee!Man vienalga cik daudz shie speeleetaaji, kurus es nodirshu treneejas.Man vienkaarshi kretinee vinju speele,un kaadus rezultaatus vinji paraada!Un atkaartoju velreiz tavas teorijas ir galiigi garaam par smadzeneem urinu,tiesneshiem utt.Tu esi vienkaarshi stulbs!
Un tu laikam neatskir viriesu dzimumu no sieviesu dzimuma.Tad jau laikam te tiesam ir urins galva.Tu laikam latviski nesaprati labi ar tadu lohu nav verts strideties jau jau tu esi tads idiots tad paturi savus deilos komentarus pie sevis tev no malas skatoties liekas ka Dinamiesiem uz ledus ir viegli ne nav gan un tagad aizpis savu muti stulbeni ja ne tu vel nezini kada es esmu es tev paradisu ur vezi ziemo aizpis savu mutit sikais
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-12-22 21:32, pirms 16 gadiem
rolix20 rakstīja: Kas tas par bezsakaru ,ko raksti!Kas ar tevim?Ar galvu tev to4 nav viss kaartiibaa.Es nereizi neesmu teicis ,ka Dinamieshiem uz laukuma iet viegli,vai gruuti!Beidz fantazeet un izgudrot stuulbiibas teorijas.Tav galiigi tas nesanaak!
kuram tad te ar galvu nav kartiba drizak tev mazak muti palaist vajag
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja