Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Naumovs: "Neizslēdzu variantu, ka Šuplers varētu atgriezties Rīgā"

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Naumovs: "Neizslēdzu variantu, ka Šuplers varētu atgriezties Rīgā"
Sergejs Naumovs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, F64

Doņeckas "Donbass" vārtsargu treneris Sergejs Naumovs laikrakstam "Vesti Segodnya" pauž uzskatu, ka treneris Jūliuss Šuplers neatteiktos no Rīgas "Dinamo" piedāvājuma, bet pats labprāt steigtos palīgā Latvijas hokeja izlasei darbam ar vārtsargiem.

Aizvadītajā sezonā "Donbass" neiekļuva Gagarina kausa izcīņā, tomēr Šuplera atbrīvošana no galvenā trenera amata bija negaidīta. "Tas bija nepatīkams pārsteigums, noteikti. Viņš nebija domājis, ka tik ātri nāksies atvadīties," saka Naumovs, atklājot, ka pēc tā notikuma ar viņu mazliet ir kontaktējies. "Pagaidām viņš nezina, ko darīs tālāk."

Atbildot uz jautājumu, vai Šuplers varētu atgriezties Rīgā, vārtsargu treneris Naumovs saka sekojošo: "Es neizslēdzu tādu variantu. Viņš noteikti gribēs palikt KHL. Un arī ambīcijas viņam ir. Domāju, ka no Rīgas piedāvājuma viņš neatteiktos."

Vārtsargu trenerim pašam nebūtu nekas pretī palikt "Donbass" klubā arī uz nākamo sezonu, tomēr konkrētas pārrunas pagaidām vēl nav bijušas.

Naumovs gatavs steigties palīgā Latvijas izlasei, kas maijā piedalīsies pasaules čempionātā. "Protams, vienmēr esmu gatavs palīdzēt izlasei. Ja aicinās, tad atbraukšu. Iepriekšēja saruna ar LHF prezidentu Kirovu Lipmanu mums jau bija. Tā kā gaidu zvanu."

Izmantotie resursi:
"Vesti Segodnya"

  -1 [+] [-]

, 2013-03-21 17:02, pirms 12 gadiem
Vel kāda lieta par Šupleru un tagadējo RD. Varbūt tie ir traka mani murgi, bet jau pēc zemāk minētas preses konferences par to aizdomājos.
Lieta, kas parādījās ap to pašu laiku, kad ziņa par Šuplera atstādināšanu no ukraiņu kluba - Ābola intervija pēc otrās spēles Nadeždas kausā ar Donbas, kurā viņš izsakās, ka komanda 4 trešdaļas (visu pirmo spēli + otrās 1.trešdaļu) spelēja pēc viena plāna (stratēģijas), bet pēc tam saprata, ka tāds RD neder un, pārgāja pie cita, sākot spēlēt aktīvak, un uzvarot. Paskaidrošu. Protams, viss pasaules hokejs neiedalās "Šuplera" un "Pekas" stilā, un šajās spēlēs tīri vienā vai otrā "stilā" RD nespēlēja, bet tā kā pie atjaunotā Dinamo stūres ir bijuši tikai šie divi (Ābols, kurš strādājis pie abiem joprojām ir tikai v.i.) un tātad RD laikos ir galvenie Ābolas skolotaji bijuši, tad, lai vienkāršotu, izmantosim šos terminus, kā attiecīgi raksturojumu pasīvākam hokejam un aktivākam hokejam. Tad lūk, pēc šīs intervijas varēja nojaust, ka pasīvākais, jeb 'Šuplera tipa hokejs Ābola mērcē' tagadējam RD neder, bet "Pekas hokejs, gan pielāgots RD spējām, Ābola mērcē" nes augļus.

Luk ko teica Ābols: "Donbass" nebija nedēļu spēlējis, mēs aizvadījām divus mačus - domājām, ka viņi būs svaigāki un tāpēc nospēlēsim citādi* (skat.piezīmi). Tomēr šo taktiku mūsu komandai laikam bija grūti realizēt - negāja pie sirds, teiksim tā. Kopš otrās trešdaļas atgriezāmies pie aktīvākas (!!!) spēles, un tas komandas izpildījumā laikam, ka bija labāk."
"Domāju, ka šāds "Dinamo" visiem patika - arī lielākajiem mūsu skeptiķiem."
"Rēķinot arī vakardienas spēli, četras trešdaļas spēlējām pēc viena zīmējuma, tomēr tas mūsu komandai ir ne sevišķi labi piemērots un spēle nevedās. Tāpēc "Donbass" pārākums tik liels arī izskatījās. Otrajā trešdaļā sākām spēlēt citādi. Izdevās izlīdzināt spēli, un pretinieku pārākums nebija tik liels."

* Tas nozīmē pasīvāk, no aizsardzības (to apstiprina nākamais teikums, par to, ka atmetot šo sākām spēlēt aktīvāk), jo ar svaigāku un, atklāti sakot, meistarīgāku pretinieku, jau neskriesies (tā tika domāts pirmajā spēlā, kā var noprast).

Tādēļ domāju, ka - paldies par pagātni, bet - nē. Šuplera laiks (vismaz RD ir pagājis), un viņa atgriešanās būtu solis atpakaļ. RD, ja nedabūs k-kādu Ržigu vai līdzīga kalibra speciālistu (kas izklausās neiespējami), jāļauj strādāt Ābolam.
Šuplers kļuvis vecāks un nogurušāks, numerologs jau labākos skaitļu laukos, un hokejs ne tikai pasaulē, bet arī KHL atīstās.

  -3 [+] [-]

, 2013-03-21 17:06, pirms 12 gadiem
HAHHA UN ko tad viņs te darīs ,vidējas škiras slovākus atkal savilks rīgā ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-03-21 17:37, pirms 12 gadiem
Nedomāju, ka Šupis - Vecā PSRS seja mums ir vajadzīga un pēc Naģeždas kausa izcīnīšanas būtu tikai godīgi dot iespēju Ābolam. Nu vismaz prezentēt savu redzējumu par nākamo sezonu...!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-03-21 17:40, pirms 12 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: Vel kāda lieta par Šupleru un tagadējo RD. Varbūt tie ir traka mani murgi, bet jau pēc zemāk minētas preses konferences par to aizdomājos.
Lieta, kas parādījās ap to pašu laiku, kad ziņa par Šuplera atstādināšanu no ukraiņu kluba - Ābola intervija pēc otrās spēles Nadeždas kausā ar Donbas, kurā viņš izsakās, ka komanda 4 trešdaļas (visu pirmo spēli + otrās 1.trešdaļu) spelēja pēc viena plāna (stratēģijas), bet pēc tam saprata, ka tāds RD neder un, pārgāja pie cita, sākot spēlēt aktīvak, un uzvarot. Paskaidrošu. Protams, viss pasaules hokejs neiedalās "Šuplera" un "Pekas" stilā, un šajās spēlēs tīri vienā vai otrā "stilā" RD nespēlēja, bet tā kā pie atjaunotā Dinamo stūres ir bijuši tikai šie divi (Ābols, kurš strādājis pie abiem joprojām ir tikai v.i.) un tātad RD laikos ir galvenie Ābolas skolotaji bijuši, tad, lai vienkāršotu, izmantosim šos terminus, kā attiecīgi raksturojumu pasīvākam hokejam un aktivākam hokejam. Tad lūk, pēc šīs intervijas varēja nojaust, ka pasīvākais, jeb 'Šuplera tipa hokejs Ābola mērcē' tagadējam RD neder, bet "Pekas hokejs, gan pielāgots RD spējām, Ābola mērcē" nes augļus.

Luk ko teica Ābols: "Donbass" nebija nedēļu spēlējis, mēs aizvadījām divus mačus - domājām, ka viņi būs svaigāki un tāpēc nospēlēsim citādi* (skat.piezīmi). Tomēr šo taktiku mūsu komandai laikam bija grūti realizēt - negāja pie sirds, teiksim tā. Kopš otrās trešdaļas atgriezāmies pie aktīvākas (!!!) spēles, un tas komandas izpildījumā laikam, ka bija labāk."
"Domāju, ka šāds "Dinamo" visiem patika - arī lielākajiem mūsu skeptiķiem."
"Rēķinot arī vakardienas spēli, četras trešdaļas spēlējām pēc viena zīmējuma, tomēr tas mūsu komandai ir ne sevišķi labi piemērots un spēle nevedās. Tāpēc "Donbass" pārākums tik liels arī izskatījās. Otrajā trešdaļā sākām spēlēt citādi. Izdevās izlīdzināt spēli, un pretinieku pārākums nebija tik liels."

* Tas nozīmē pasīvāk, no aizsardzības (to apstiprina nākamais teikums, par to, ka atmetot šo sākām spēlēt aktīvāk), jo ar svaigāku un, atklāti sakot, meistarīgāku pretinieku, jau neskriesies (tā tika domāts pirmajā spēlā, kā var noprast).

Tādēļ domāju, ka - paldies par pagātni, bet - nē. Šuplera laiks (vismaz RD ir pagājis), un viņa atgriešanās būtu solis atpakaļ. RD, ja nedabūs k-kādu Ržigu vai līdzīga kalibra speciālistu (kas izklausās neiespējami), jāļauj strādāt Ābolam.
Šuplers kļuvis vecāks un nogurušāks, numerologs jau labākos skaitļu laukos, un hokejs ne tikai pasaulē, bet arī KHL atīstās.
Viss jau ir jauki, tikai no kurienes var dabūt ārā kaut kādus secinājumus par ''pagājušo Šuplera laiku''?
Kāds šiem Ābola izteikumiem vispār sakars ar tieši Šupleru? Nekāds. Tikpat labi tur varēja būt Lokomotīve vai Atlants. Konkrēti secinājumi par konkrētu komandu konkrētā brīdī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-03-21 17:47, pirms 12 gadiem
hypocrisy rakstīja: Viss jau ir jauki, tikai no kurienes var dabūt ārā kaut kādus secinājumus par ''pagājušo Šuplera laiku''?
Kāds šiem Ābola izteikumiem vispār sakars ar tieši Šupleru? Nekāds. Tikpat labi tur varēja būt Lokomotīve vai Atlants. Konkrēti secinājumi par konkrētu komandu konkrētā brīdī.
Jā piekrītu, jeb precīzāk - droši vien tā ir. Brīdinaju, ka tas iespējams ir murgi. Tomēr man škita interesanti, ka Ābols (bez maz vai Šuplera skolnieks) sādi izsakās viņu abu savstarpējā spēlē, turklāt ne tikai spēle starp kaut kādu Ābola un Šuplera komandu, bet starp bijušo un tagadējo Šuplera komandu. Turklāt izteikumi par sliktu tam stilam uz kuru vairāk sliecās Šuplers savos trenera gados Rīgā (turklat ne vien saka, ka aktīvaks hokejs labāks, bet ka pasīvāks Rīgas spēletajiem nemaz neiet pie sirds). Droši vien parasta pēcspēles intervija, bet, tobrīd drusku likās ka tas varētu būt nelieks Arta sveiciens... Būtu jauki, bet laikam jau tev taisnība.

     [+] [-]

, 2013-03-21 17:53, pirms 12 gadiem
Lai paliek Ābols!

  +4 [+] [-]

, 2013-03-21 17:57, pirms 12 gadiem
Starp citu, tās runas par Šuplera kaut kādu ''pasīvo hokeju'' arī ir liels mīts, ko lielākoties ir uzbūruši daži žurnālisti un visu atplestām mutēm uztverošie interneta ''speciālisti''.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-21 17:59, pirms 12 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: Jā piekrītu, jeb precīzāk - droši vien tā ir. Brīdinaju, ka tas iespējams ir murgi. Tomēr man škita interesanti, ka Ābols (bez maz vai Šuplera skolnieks) sādi izsakās viņu abu savstarpējā spēlē, turklāt ne tikai spēle starp kaut kādu Ābola un Šuplera komandu, bet starp bijušo un tagadējo Šuplera komandu. Turklāt izteikumi par sliktu tam stilam uz kuru vairāk sliecās Šuplers savos trenera gados Rīgā (turklat ne vien saka, ka aktīvaks hokejs labāks, bet ka pasīvāks Rīgas spēletajiem nemaz neiet pie sirds). Droši vien parasta pēcspēles intervija, bet, tobrīd drusku likās ka tas varētu būt nelieks Arta sveiciens... Būtu jauki, bet laikam jau tev taisnība.
Юлиус Шуплер хочет видеть в КХЛ агрессивный...

  +1 [+] [-]

, 2013-03-21 19:00, pirms 12 gadiem
hypocrisy rakstīja: Redzams nav nekas. Tas, ka krieviem patīk mainīt trenerus kā zeķes, jau sen ir zināms. Tikai mēs nezinām, vai uz hokeja slavas celiņa būtu izgājis Znaroks, ja pēc 1.sezonas viņu izmestu no MVD. Varbūt pie durvīm tā arī būtu palicis. Vecais Tihonovs teica- komanda ir jābūvē 6-7 gadus. Tad nu nevajadzētu no Šuplera prasīt vairāk kā ko citiem.
Pieņemsim ka tā un ko?! Nākošgad tieši 6 gads..un cik spēlētāji nākamsezon spēlēs no tiem kas spēlēja pirmajā gadā?! Te šī formula par visiem 100 nestrādā!!

  -2 [+] [-]

, 2013-03-21 19:35, pirms 12 gadiem
Mis.Latvija rakstīja: Pieņemsim ka tā un ko?! Nākošgad tieši 6 gads..un cik spēlētāji nākamsezon spēlēs no tiem kas spēlēja pirmajā gadā?! Te šī formula par visiem 100 nestrādā!!
Te nu nav ko vainot trenerus, ne Šupleru, ne Rautakalio, ne ko, te jāvaino KHL nesamērīgā un murgainā atalgojumu sistēma. Ja nebūtu ši graujošā murga, RD mierīgi varētu paturēt gan Dārziņu, gan Spruktu, gan Rēdlihu. Un tad mēs vēl paskatītos, kas būtu 6.- 7. sezonā.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-21 19:57, pirms 12 gadiem
hypocrisy rakstīja: http://ria.ru/sport/20101125/300845436.html#13638809990643&message=resize&relto=register&action=addClass&value=registration
Nu moins, onkulis dzied to ko no viņa grib dzirdēt, lai gan pašam par to nav sajēgas Smieklīgi.

     [+] [-]

, 2013-03-21 20:02, pirms 12 gadiem
hypocrisy rakstīja: Starp citu, tās runas par Šuplera kaut kādu ''pasīvo hokeju'' arī ir liels mīts, ko lielākoties ir uzbūruši daži žurnālisti un visu atplestām mutēm uztverošie interneta ''speciālisti''.
Piedod, bet tu laikam nesaproti pasīvu un agresīvu hokeju. Pasīvs nenozīmē maz uzbrukumu, vai otrādi. Agresīvs savukārt nenozīmē vienu vienīgu uzbrukumu un metienus pa vārtiem. Aktivs nozīmē - aktīva cīņa pie bortiem, cīna līdz pēdējam vārtu priekšā, fiziskas divcīnas, spēka paņēmieni. Tas nozīmē sagaidīt pretinieku pie viņa zilās līnijas, kontrolēt viduszonu, presings pretinieka zonā, jā tas pats ""forčekings", nevis Šuplera variants - atdodam vidus zonu pretiniekam, un sagaidam uz savas, bet dažreiz pat netraucējam pretiniekam iet zonā.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-21 20:22, pirms 12 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: Nu moins, onkulis dzied to ko no viņa grib dzirdēt, lai gan pašam par to nav sajēgas Smieklīgi.
Tu nu zini, par ko viņam ir sajēga un par ko nav. Patīk man šitie speciālisti. Sēž pie datora un iedomājas - tāds un tāds treneris (piemēram, Nazarovs), ko viņš vispār jēdz un tamlīdzīgi. Es gan, palasos šādus tādus rakstus par to, ka stenlī-kapā vīri nedzen bārdas, vispār savelk drūmus ģīmjus un viss notiek, noticu tam, ka viss ir tik vienkārši.
Zini, jebkurš, pat bērnu hokeja treneris zin vairāk par hokeju nekā mēs visi dižie sc komentētāji kopā. Un Šuplers zin un saprot pietiekoši, lai nevienam prastajam drukātājam nebūtu iemesls viņu kā īpaši kritizēt.

Bet es negribu, lai Šuplers kļūst par RD treneri. Es gribu, lai jūsu galvās iedzen vienu naglu(Rautakalio) pēc otras(.....), līdz nāks sajēga par to, kas ir vērtība un, kas nav. Jūs pilnīgi noteikti neesat pelnījuši pat tādu viduvēju treneri kā Šupleru.

Stāsts par zelta zivtiņu.

     [+] [-]

, 2013-03-21 20:31, pirms 12 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: Piedod, bet tu laikam nesaproti pasīvu un agresīvu hokeju. Pasīvs nenozīmē maz uzbrukumu, vai otrādi. Agresīvs savukārt nenozīmē vienu vienīgu uzbrukumu un metienus pa vārtiem. Aktivs nozīmē - aktīva cīņa pie bortiem, cīna līdz pēdējam vārtu priekšā, fiziskas divcīnas, spēka paņēmieni. Tas nozīmē sagaidīt pretinieku pie viņa zilās līnijas, kontrolēt viduszonu, presings pretinieka zonā, jā tas pats ""forčekings", nevis Šuplera variants - atdodam vidus zonu pretiniekam, un sagaidam uz savas, bet dažreiz pat netraucējam pretiniekam iet zonā.
Un kur tu šito visu redzēji? Tieši otrajā sezonā krievu komentētāji spēļu laikā sāka tekstus par to, ka DR ir vienīgā komanda KHL, kura presingo pa visu laukumu, līdz ar to jebkurai komandai grūti pret viņiem cīnīties, cīņa pie bortiem akcentējās uz ripas atņemšanu, nevis obligāto pretinieka iebortēšanu, sauca (cik nu tur pamatoti) par NHL stila komandu. Un šāds stils prasa ļoti daudz spēka, tāpēc brīžiem nosēdās komanda un tad nu arī sekoja kaut kāds nesaprotams ''atsišanās'' hokejs.

     [+] [-]

, 2013-03-21 20:55, pirms 12 gadiem
Dinamo vajag no Ziemēlamerikas treneri kam ir kartīgs raksturs,kurš grib sasniegt,viņš no iesācejiem dabūtu labu spēletāju līmeni,tad es nešaubītos ka varētu dabūt Gagarinu!

  +1 [+] [-]

, 2013-03-21 21:06, pirms 12 gadiem
premjiers17 rakstīja: Dinamo vajag no Ziemēlamerikas treneri kam ir kartīgs raksturs,kurš grib sasniegt,viņš no iesācejiem dabūtu labu spēletāju līmeni,tad es nešaubītos ka varētu dabūt Gagarinu!
Nu jā. Šis laikam arī ir tas, pret ko var paklupt arī Einšteins.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-21 21:45, pirms 12 gadiem
Es nedomaaju, kad mums vinjsh vairs ir vajadziigs.. tp Abols ir labs!

     [+] [-]

, 2013-03-21 22:05, pirms 12 gadiem
Nebus vairs tas julis kas pirms tam bija,tapec par šito variantu labak likties mierā !! Par mene'dzeri te jau izteicas ka Irbi varetu---->tiešam labs variants,speletajs kurš parzin hokeja tirgu,prot angļu valodu-jo Sporta avizee bija raxtits ka musu GM opulskis nemaz nezin anglu valodu !!!!

     [+] [-]

, 2013-03-21 22:07, pirms 12 gadiem
Pashlaik situacija ir taada,ka iespeeja jaadod Artim Abolam!par shiem gadiem vinsh ir audzis kaa treneris un karteejo reizi nevajag nenoveerteet muusu pashu speciaalistu!!!

     [+] [-]

, 2013-03-22 01:04, pirms 12 gadiem
hypocrisy rakstīja: Tu nu zini, par ko viņam ir sajēga un par ko nav. Patīk man šitie speciālisti. Sēž pie datora un iedomājas - tāds un tāds treneris (piemēram, Nazarovs), ko viņš vispār jēdz un tamlīdzīgi. Es gan, palasos šādus tādus rakstus par to, ka stenlī-kapā vīri nedzen bārdas, vispār savelk drūmus ģīmjus un viss notiek, noticu tam, ka viss ir tik vienkārši.
Zini, jebkurš, pat bērnu hokeja treneris zin vairāk par hokeju nekā mēs visi dižie sc komentētāji kopā. Un Šuplers zin un saprot pietiekoši, lai nevienam prastajam drukātājam nebūtu iemesls viņu kā īpaši kritizēt.

Bet es negribu, lai Šuplers kļūst par RD treneri. Es gribu, lai jūsu galvās iedzen vienu naglu(Rautakalio) pēc otras(.....), līdz nāks sajēga par to, kas ir vērtība un, kas nav. Jūs pilnīgi noteikti neesat pelnījuši pat tādu viduvēju treneri kā Šupleru.

Stāsts par zelta zivtiņu.
Nu labi, šeit tev tiešām taisnība, "velns" pavilka aiz mēles. Vienkārši likās tik jautri redzēt Šupja vārdu un terminu agresīvs hokejs vienā teikumā. Bet taisnība jau ir, nevaru es spriest tikai pēc nosaukuma un da vispār kas viņam galvā. Bet, lai nu kā, nosaukums manī izraisīja neviltotu un nemākslotu nepiespiestu (tas notika automātiski) smaidu.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-22 01:43, pirms 12 gadiem
hypocrisy rakstīja: Un kur tu šito visu redzēji? Tieši otrajā sezonā krievu komentētāji spēļu laikā sāka tekstus par to, ka DR ir vienīgā komanda KHL, kura presingo pa visu laukumu, līdz ar to jebkurai komandai grūti pret viņiem cīnīties, cīņa pie bortiem akcentējās uz ripas atņemšanu, nevis obligāto pretinieka iebortēšanu, sauca (cik nu tur pamatoti) par NHL stila komandu. Un šāds stils prasa ļoti daudz spēka, tāpēc brīžiem nosēdās komanda un tad nu arī sekoja kaut kāds nesaprotams ''atsišanās'' hokejs.
Būsim skatījušies dažādas pārraides vai dazādām acīm... citādi nemāku izskaidrot. Skatos pēc iespējas visas Dinamo un PSRS izlases (kopš neatkarības - Latvijas izlases) spēles kopš 1986.gada, bet pēc neatkarības visas izlases spēles pa TV + visas, kas notika / notiek Rīgā - Sporta Pilī un tagad Arēnā - klātienē, pēc iespējas. + Pēc tam pēc iespējas visus spēļu apskatus pa TV/I-netu (īpaši KHL laikā un krievu valodā, īpaši, ja uzvaram - jo ir patīkami paklausīties kā krieviem nekas cits neatliek kā slavēt, vai vismaz meklēt attaisnojumus savu komandu vājajam sniegumam To es saku ne, lai lielītos, bet, lai apliecināti, ka parasti esmu kursā, ko krievu komentētāji mums (RD) piedēvē. Un, jāsaka, ka neatceros (bet varbūt tiešām neatceros) šādus izteikumus. Jā bija mūsu come-back slavēšana (un ne-nepamatota), bet tas bija pateicoties pretuzbrukumiem un individuālai meistarībai, ko spēlētāji demonstrēja Suplera idejām par spītu (tas nebija aktīvs uzbrūkoss hokejs ar centra zonas kontrolēšanu). Lai gan var jau būt reizēm tā gadījās, ja tā var izteikties, kā tu saki. Ņemot vērā, ka Šuplers, kā te daži saka- ļāva improvizēt, jeb vienkārši aiz nespējas uzspiest savu stratēģiju, spēlētāji darīja, kas viniem liekas pareizi, seviški, ja spēle gāja no rokas, bija svaigums, pāris vārtu pārsvars, tad jau droši vien presingoja, un ne reizi vien. Bet tieši tādus vārdus neatceros. Varbūt pēdējā Šupja sezonā, bet tad jau vinš bija bez maz vai statists aiz Ozo autoritātes (komandas acīs) muguras.
Kā domā, kāda loma komandā ir trenerim (un cik šo klausa hokejisti), ja vinš šo acīs ir zaudējis autoritāti (kā var saglabāt cieņu pret treneri, kurš tā vietā, lai iedvesmotu komandu uzvarām, pat, ja iekšēji redz, ka nesanāks, motivācijas vietā paceļ "ķepas"). Īpaši plejofos, īpaši viņa pēdējos. Kādēļ gan šis brauca uz balta zirgs. Ne jau tāpēc, ka tas kāds pagodinājums bija, bet tādēļ, ka zaudēja deribās Sandim. Derību būtība: galvenais treneris vēl pirms PO pirmās sērijas pacēla "ķepas", bet kapteinis pateica: "A saderam, ka mēs uzvarēsim, un ja man būs taisnība, tad tu uz zirdziņa." Un šis to pieņēma, kas apliecina, ka domāja derībās uzvarēt, tas nozīmē, tiešām bija padevies PO sērijā...

Ko šāds treneris var dot, iemācīt komandai. Jā viņš ir pieklājīgs, pazemīgs, māk ..... ielīst kam vajag, un ja vajag visiem, bet tādu treneri nedz mums, nedz baidos ka citiem KHL nevajag. Viņš ir labs cilvēks (un reiz bija labs treneris), taču ir viens labs krievu teiciens: labs cilvēks nav profesija. Ar to ka esi pieglaimīgs un visie it kā ērts, tas nenozīmē ka esi labs treneris.

Es domāju ar to pietiek, lai viņu vispār RD sakarā nopietni neuztvertu, vel vairāk tāpēc, ka komandā ir daudz spēlētāju, kas so "pasākumu" atceras, un kada gan viņš viņiem autoritāte. Varbūt kādā tālā komanda zem-KHL līmena komandā, jā lūdzu, Šuplera kungs.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-22 03:17, pirms 12 gadiem
Pa lielam RD pietrūkst tikai viens vecais kadrs un tas ir Šupis!

  -1 [+] [-]

, 2013-03-22 08:40, pirms 12 gadiem
Mans personīgais, subjektīvais viedoklis ir , ka A.Ābols ir nopelnījis iespēju būt par galveno!

     [+] [-]

, 2013-03-22 10:50, pirms 12 gadiem
kauns ja jūli paņems atpakaļ,tāpat dinamo nav svarīgi kas galvenais treners,neko lielu nekad nesasniegs,ābols labākais variants, vismaz pa t o naudu ko maksātu trenerim varētu kādā spēlētājā ieguldīt... nekāda ieguldīšana spēlētājos nenotiks,savickis tā arī pateica LTV ,būs vietējie,lēti un labi

     [+] [-]

, 2013-03-22 14:44, pirms 12 gadiem
Nesaprotat?
Jūlis pieprasīja lielāku algu,bet Dinamo nepiekrita.
Ja Jūlis neprasīs kā agrāk,tad būs atpakaļ.
Tas ir atkarīgs no Jūla,cik viņš algu prasīs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja