Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Rīgas "Dinamo" zaudē izredzes iekļūt play-off

Agris Suveizda

Rīgas "Dinamo" zaudē izredzes iekļūt play-off
Miķelis Rēdlihs pie Soču vārtiem
Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Kontinentālās hokeja līgas Rietumu konferences astotās vietas īpašniece "Sochi" savā laukumā trešajā trešdaļā atspēlēja trīs ripu deficītu (4:4), tomēr bullīšos zaudēja Čerepovecas "Severstal" (4:5). Arī ar mājinieku vienu iegūto punktu bija gana, lai Rīgas "Dinamo" zaudētu jebkādas matemātiskas izredzes uz iekļūšanu labāko astotniekā.

VKomandaSUUPZPZVP
8."Sochi"58225823159:16684
9."Atlant"59224825151:15982
10."Severstal"581881121152:16581
11."Vityaz"58206527150:18077
12.Rīgas "Dinamo"57213528131:15174

Lai Rīgas "Dinamo" sapnis - lai cik niecīgas izredzes arī nebūtu - turpinātu dzīvot, Sočiem šovakar obligāti bija jāzaudē jau pamatlaikā. Spēles sākums no rīdzinieku perspektīvām bija lielisks. Čerepovecas "Severstal", kas arī turpina cīņu par astoto vietu, jau 51. sekundē atklāja rezultātu, tomēr bijušais "Dinamo" uzbrucējs Pjotrs Ščastļivijs ceturtajā minūtē panāca izlīdzinājumu (1:1).

Pavisam drīz "Severstal" atguva vadību un 25. minūtē bija priekšā jau ar trim ripām (4:1), bet pēdējo vārdu pamatlaikā tomēr teica mājinieki, kas trešajā trešdaļā piecarpus minūšu laikā guva trīs vārtus un izrāva neizšķirtu (4:4). Bullīšos pārāki gan bija viesi, paņemot vērtīgus divus punktus (5:4). Tikmēr Pētera Skudras trenētais Ņižņijnovgorodas "Torpedo" izbraukumā ar 1:2 zaudēja Jaroslavļas "Lokomotiv" un pārtrauca astoņu uzvaru sēriju.

Trešo uzvaru pēc kārtas svinēja Astanas "Barys", kas ar 2:0 savā laukumā pieveica Novokuzņeckas "Metallurg" un saglabā piekto vietu Austrumu konferencē. Oskars Bārtulis kopā ar Maksimu Semjonovu spēlēja trešajā aizsargu pārī, uz ledus pavadīja 17 minūtes un 48 sekundes, bloķēja vienu pretinieku metienu un izdarīja vienu spēka paņēmienu.

Citā mačā Harija Vītoliņa trenētais Maskavas "Dynamo" Krievijas galvaspilsētas derbijā pagarinājumā pārspēja CSKA (2:1). Mārtiņš Karsums laukumā bija 15 minūtes un 53 sekundes, uzvarēja divos no pieciem iemetieniem un izpildīja divus spēka paņēmienus. Kaspars Daugaviņš uz ledus pavadīja 19 minūtes un četras sekundes, izdarīja vienu metienu, zaudēja abos iemetienos, izpildīja vienu spēka paņēmienu, izprovocēja vienu noraidījumu un bloķēja vienu metienu.

Izmantotie resursi:
Континентальная хоккейная лига : Чемпионат...

     [+] [-]

, 2015-02-20 21:52, pirms 10 gadiem
JohnUAOD rakstīja: Kaut ko citu pozitīvu saskatīji šajā sezonā?
Nē.

Viss ir slikti, ļoti slikti, un būs vēl sliktāk!

     [+] [-]

, 2015-02-20 21:54, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: Un kur teikts ,ka paliekot šiem spēlētājiem ,komanda nespēlētu vēl labāk ,jo spēlētāju soliņš garāks un Pujacs noteikti ir labāks par Jerofejevu,bet Cipuli kā Peka sāka raustīt tā Abols turpināja,nez kāpēc pie citiem treneriem viņš spēlēja lietderīgi.
Hossa visu laiku spēlēja ļoti vāji aizsardzībā, lietderības koeficients mīnusos turpināja augt, Masaļskis spēlēja ļoti vāji, tur vispār bez diskusijām, Pujacs-kļūdu karalis , kļūdās visi, bet viņam ļoti daudz un katrā spēlē, Sčastļivijs notraumājās un gadi darīja savu.
Viena lieta bija acīmredzama un ļoti jūtama pārvērtība, pēs sō spēlētāju atlaišanas mēs sākām laist daudz mazāk vārtus un aizsardzībā spēle kļuva daudz labāka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-20 21:59, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Hossa visu laiku spēlēja ļoti vāji aizsardzībā, lietderības koeficients mīnusos turpināja augt, Masaļskis spēlēja ļoti vāji, tur vispār bez diskusijām, Pujacs-kļūdu karalis , kļūdās visi, bet viņam ļoti daudz un katrā spēlē, Sčastļivijs notraumājās un gadi darīja savu.
Viena lieta bija acīmredzama un ļoti jūtama pārvērtība, pēs sō spēlētāju atlaišanas mēs sākām laist daudz mazāk vārtus un aizsardzībā spēle kļuva daudz labāka.
Neienāk prātā,ka komandas spēli tomēr neveicināja aizkavēšanās ar algu izmaksām,un visi atlaistie klubus atrada un nespēlē slikti.

     [+] [-]

, 2015-02-20 21:59, pirms 10 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Nē.

Viss ir slikti, ļoti slikti, un būs vēl sliktāk!
smieklīgi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-20 22:05, pirms 10 gadiem
Meija jau vispar gandriz veterans .

     [+] [-]

, 2015-02-20 22:05, pirms 10 gadiem
Dzoniy rakstīja: Džeriņš? Meija? Bukarts?
Jerofejevu aizmirsu...to vēl šosezon iespēlēja
p.s. vecais labais joks, ka Latvijā hokejisti ir prospekti līdz 30 gadu vecuma

  +1 [+] [-]

, 2015-02-20 22:06, pirms 10 gadiem
Dzoniy rakstīja: Džeriņš? Meija? Bukarts?
Meija ar Džeriņu ir mūžam jaunie

     [+] [-]

, 2015-02-20 22:09, pirms 10 gadiem
Tomer nakotne gribetos profesionalus redzet pie komandas stures.

     [+] [-]

, 2015-02-20 22:19, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: Neienāk prātā,ka komandas spēli tomēr neveicināja aizkavēšanās ar algu izmaksām,un visi atlaistie klubus atrada un nespēlē slikti.
Algu nemaksāšana un trūcīgais finansējums ir visa pamatā. Par to pat vairs nediskutēju. Šo domu jau uzskatu par automātisku.
Galvenais iemesls kādēļ netikām PO ir neskaidrais finansiālais stāvoklis pirms sezonas un sezonas sākumā. Laikam tas ir tas ko tu gribēji dzirdēt. Viss pārējais izriet no šī teikuma.
Jāpiebilst ka atlaistie saņēma lielas algas DR unpar Masaļski piezīme , viņš arī Šveicē spēlē slikti un tagad netiek laukumā.

     [+] [-]

, 2015-02-20 22:25, pirms 10 gadiem
SKA ir visbagatakais ar Kovalcuku prieksgala, vai vini speles finala? Maz ticams, nauda nekad nav pati svarigaka.

  +2 [+] [-]

, 2015-02-20 22:26, pirms 10 gadiem
JohnUAOD rakstīja: Ja tiešām ir plāns DR arī nākošajā sezonā redzēt KHL, tad komandas vadībai ļoti nopietni ir jādomā komandas menedžments un kā piesaistīt fanus, tai skaitā abonentu pircējus.
Cīnītājiem par tautas Luhansku un tautas Doņecku varētu piedāvāt. Arēnā viņi justos kā starp savējiem.

     [+] [-]

, 2015-02-20 22:33, pirms 10 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Cīnītājiem par tautas Luhansku un tautas Doņecku varētu piedāvāt. Arēnā viņi justos kā starp savējiem.
Parādi, ka esi kādreiz arī kaut nedaudz bet gudrāks. Pārāk stulbas tavas domas, vai pats savu domu būtībā esi iedziļinājies vispār.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-20 22:36, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Parādi, ka esi kādreiz arī kaut nedaudz bet gudrāks. Pārāk stulbas tavas domas, vai pats savu domu būtībā esi iedziļinājies vispār.
Šādi un tml. lozungi ir no sērijas:

Divas kājas slikti,
četras kājas labi,
bē-ē!

     [+] [-]

, 2015-02-20 22:36, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Algu nemaksāšana un trūcīgais finansējums ir visa pamatā. Par to pat vairs nediskutēju. Šo domu jau uzskatu par automātisku.
Galvenais iemesls kādēļ netikām PO ir neskaidrais finansiālais stāvoklis pirms sezonas un sezonas sākumā. Laikam tas ir tas ko tu gribēji dzirdēt. Viss pārējais izriet no šī teikuma.
Jāpiebilst ka atlaistie saņēma lielas algas DR unpar Masaļski piezīme , viņš arī Šveicē spēlē slikti un tagad netiek laukumā.
Njā izskatās, ka tieši ar vārtsargu līniju būs vislielākas problēmas izlases skatījumā. Varbūt nedaudz ne pa tēmu, bet tomēr.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-20 22:39, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Parādi, ka esi kādreiz arī kaut nedaudz bet gudrāks. Pārāk stulbas tavas domas, vai pats savu domu būtībā esi iedziļinājies vispār.
Ar citiem vārdiem nevar ieskaidrot šī Krievijas projekta ''Rīgas Dinamo'' patieso būtību un mērķus. Nesaprot cilvēki, nepielec viņiem. Citādci varētu priekš dinamo faniem sarīkot vienu varenu Kobzona koncertu, tik vienaq bēda - šo vairs nelaiž ne tikai Latvijām bet visā Eiropas savienībā

     [+] [-]

, 2015-02-20 22:46, pirms 10 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Ar citiem vārdiem nevar ieskaidrot šī Krievijas projekta ''Rīgas Dinamo'' patieso būtību un mērķus. Nesaprot cilvēki, nepielec viņiem. Citādci varētu priekš dinamo faniem sarīkot vienu varenu Kobzona koncertu, tik vienaq bēda - šo vairs nelaiž ne tikai Latvijām bet visā Eiropas savienībā
kā tev neiet, neviens tavus murgus neņem pierē.

     [+] [-]

, 2015-02-20 22:50, pirms 10 gadiem
xvalchax rakstīja: Njā izskatās, ka tieši ar vārtsargu līniju būs vislielākas problēmas izlases skatījumā. Varbūt nedaudz ne pa tēmu, bet tomēr.
Man tieši tādas pašas domas. Ceru ka kļūdōs , bet izlasē pat ļoti šogad baida vārtsragu līnija un tieši tādēļ, ka iespējams ieliks vēl Masaļski pie patreizējās formas vārtos

  -1 [+] [-]

, 2015-02-20 22:52, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Man tieši tādas pašas domas. Ceru ka kļūdōs , bet izlasē pat ļoti šogad baida vārtsragu līnija un tieši tādēļ, ka iespējams ieliks vēl Masaļski pie patreizējās formas vārtos
ko tu vari visu laiku īdēt par Masaļska formu...no kurienes tu zini kāda viņam tā ir patreiz un kāda būs aprīlī, kad sāksies treniņnometne...
skaties baigi NLA spēles, kā viņš stāv lūzeru komandā?

     [+] [-]

, 2015-02-20 22:52, pirms 10 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Ar citiem vārdiem nevar ieskaidrot šī Krievijas projekta ''Rīgas Dinamo'' patieso būtību un mērķus. Nesaprot cilvēki, nepielec viņiem. Citādci varētu priekš dinamo faniem sarīkot vienu varenu Kobzona koncertu, tik vienaq bēda - šo vairs nelaiž ne tikai Latvijām bet visā Eiropas savienībā
Tu patiešām domā ka piemēram man patīk Kobzona politiskie uzskati. Tu patiešām domā ka DR fani jūt līdzi Krievijas armijai Ukrainā. Ceru, ka atbildēsi un parādīsi kādas ir tavas domāšanas un spriešanas spējas.

     [+] [-]

, 2015-02-20 22:55, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Man tieši tādas pašas domas. Ceru ka kļūdōs , bet izlasē pat ļoti šogad baida vārtsragu līnija un tieši tādēļ, ka iespējams ieliks vēl Masaļski pie patreizējās formas vārtos
Un visticamāk, ka tā arī būs. Gudļevskis visticamāk nebūs, Punnenovs sēž malā, tā kā Merzļikins ar Masaļski par trešu grūti spriest. Jebkurā gadījumā izskatās skumji.

     [+] [-]

, 2015-02-20 22:56, pirms 10 gadiem
xvalchax rakstīja: Un visticamāk, ka tā arī būs. Gudļevskis visticamāk nebūs, Punnenovs sēž malā, tā kā Merzļikins ar Masaļski par trešu grūti spriest.
malā sēž Merzļikins...Punnenovam trauma.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-20 22:56, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: ko tu vari visu laiku īdēt par Masaļska formu...no kurienes tu zini kā viņam tā ir patreiz un kāda būs aprīlī, kad sāksies treniņnometne...
skaties baigi NLA spēles, kā viņš stāv lūzeru komandā?
Laikam tev Masaļskis ir svētais ko nedrīkst aizskart. Man ļoti labi ir palicis atmiņā ka tieši Masaļska dēļ gandrīz izkritām no A grupas. Viņu lika vārtos, laida katru piekto metienu, ja neesi formā tad tā arī saki un nelien vārtos.
Masaļskis pat NLA čempī netiek laists laukumā arī tad ,ja citi vārtsargi nespēlē labi. Masaļska ļoti sliktā forma bija arī viens no DR sezonas sākuma zaudējuma iemesliem. Ja neesi formā nav jālien vārtos, skumji, ja pats vārtsrags to nesaprot.

     [+] [-]

, 2015-02-20 22:57, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: malā sēž Merzļikins...Punnenovam trauma.
Tas nozīmē, ka tāpat nebūs.

     [+] [-]

, 2015-02-20 22:59, pirms 10 gadiem
xvalchax rakstīja: Un visticamāk, ka tā arī būs. Gudļevskis visticamāk nebūs, Punnenovs sēž malā, tā kā Merzļikins ar Masaļski par trešu grūti spriest. Jebkurā gadījumā izskatās skumji.
Piekrītu ,izskatās skumji. ļoti maza cerība ir ka Masaļskis varētu būt formā , bet cerība ir niecīga ja visus sezonu neesi pēkšņi maijā būsi, bet sports ir sports , varbūt tomēr uzņem formu.
Gudļevskis nepārliecina. Priecē tas, ka mums aprīlī var pārbaudīt daudz vārtsargus, vismaz skaitliski ir pietiekami daudz, lai mēģinātu atrast vienu labu.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-20 23:00, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Laikam tev Masaļskis ir svētais ko nedrīkst aizskart. Man ļoti labi ir palicis atmiņā ka tieši Masaļska dēļ gandrīz izkritām no A grupas. Viņu lika vārtos, laida katru piekto metienu, ja neesi formā tad tā arī saki un nelien vārtos.
Masaļskis pat NLA čempī netiek laists laukumā arī tad ,ja citi vārtsargi nespēlē labi. Masaļska ļoti sliktā forma bija arī viens no DR sezonas sākuma zaudējuma iemesliem. Ja neesi formā nav jālien vārtos, skumji, ja pats vārtsrags to nesaprot.
klau uz to čempi Nolans un Baldonieks paši pierunāja, lai Masaļskis brauc ar tikko izārstētu traumu...nedzen fufeli...
par DR man maza bēda, sākumā tur visi kā lūzeri spēlēja, Savickis naudu nemaksāja u.t.t. un novelt visu vainu uz Masalu par zaudējumiem ir tupa...
Masala man nav nekāds svētais, ja treniņnometnē un pārbaudes spēlēs būs slikts, tad nestāvēs...ne man lemt. bet visu laiku viņu aptirst...tik funs var.
p.s. šodien starp citu viņš stāvēja kastē un uzvarēja 2:1 pret trešā vietā esošo komandu.

     [+] [-]

, 2015-02-20 23:02, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Piekrītu ,izskatās skumji. ļoti maza cerība ir ka Masaļskis varētu būt formā , bet cerība ir niecīga ja visus sezonu neesi pēkšņi maijā būsi, bet sports ir sports , varbūt tomēr uzņem formu.
Gudļevskis nepārliecina. Priecē tas, ka mums aprīlī var pārbaudīt daudz vārtsargus, vismaz skaitliski ir pietiekami daudz, lai mēģinātu atrast vienu labu.
Par to cik Gudijs ir stabils vai nav īsti runa neiet, ja Tampa neizkritīs, viņu neviens nelaidīs, savukāt pārējie spēlē līgās, kurās tas līmenis ir stipri zemāks.

  -1 [+] [-]

, 2015-02-20 23:05, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: klau uz to čempi Nolans un Baldonieks paši pierunāja, lai Masaļskis brauc ar tikko izārstētu traumu...nedzen fufeli...
par DR man maza bēda, sākumā tur visi kā lūzeri spēlēja, Savickis naudu nemaksāja u.t.t. un novelt visu vainu uz Masalu par zaudējumiem ir tupa...
Masala man nav nekāds svētais, ja treniņnometnē un pārbaudes spēlēs būs slikts, tad nestāvēs...ne man lemt. bet visu laiku viņu aptirst...tik funs var.
p.s. šodien starp citu viņš stāvēja kastē un uzvarēja 2:1 pret trešā vietā esošo komandu.
Tik zheel, ka vinja komandai nav ceribu tikt izslegsanas speelees.

  -1 [+] [-]

, 2015-02-20 23:09, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: klau uz to čempi Nolans un Baldonieks paši pierunāja, lai Masaļskis brauc ar tikko izārstētu traumu...nedzen fufeli...
par DR man maza bēda, sākumā tur visi kā lūzeri spēlēja, Savickis naudu nemaksāja u.t.t. un novelt visu vainu uz Masalu par zaudējumiem ir tupa...
Masala man nav nekāds svētais, ja treniņnometnē un pārbaudes spēlēs būs slikts, tad nestāvēs...ne man lemt. bet visu laiku viņu aptirst...tik funs var.
p.s. šodien starp citu viņš stāvēja kastē un uzvarēja 2:1 pret trešā vietā esošo komandu.
Vismaz viena laba ziņa. Masaļskis ielaidis vienus vārtus. Par to pierunāšanu-ja neesi formā , neļaujies pierunāties, nestāvi vārtos. Kādreiz man ļoti nepatika Irbe-tikko atbrauc no Amerikas un uzreiz ir gatavs stāvēt vārtos. Viarākas reizes arī viņš tā iegāza izlasi. Vārtsargsir tas kas motivē vai otrādi. Ja sezonas sākumā DR Masaļskis būtu formā tad uzreiz komanda pārvērstos. Nevar teikt , ka komanda spēlē slikti ja pamatā spēles zaudē ar 1-2 vārtu starpību pie noteikuma ka vārtsargi nespēlē labi.
Pirms gada tieši Telkvists laukumā iedvesmoja komandu.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-20 23:11, pirms 10 gadiem
Starp citu RD nav izaudzinajis ari nevienu vartsargu. Ja Gudijs nebutu nokluvis Tampa, tad jau varetu domat par karjeras beigsanu.

     [+] [-]

, 2015-02-20 23:15, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Vismaz viena laba ziņa. Masaļskis ielaidis vienus vārtus. Par to pierunāšanu-ja neesi formā , neļaujies pierunāties, nestāvi vārtos. Kādreiz man ļoti nepatika Irbe-tikko atbrauc no Amerikas un uzreiz ir gatavs stāvēt vārtos. Viarākas reizes arī viņš tā iegāza izlasi. Vārtsargsir tas kas motivē vai otrādi. Ja sezonas sākumā DR Masaļskis būtu formā tad uzreiz komanda pārvērstos. Nevar teikt , ka komanda spēlē slikti ja pamatā spēles zaudē ar 1-2 vārtu starpību pie noteikuma ka vārtsargi nespēlē labi.
Pirms gada tieši Telkvists laukumā iedvesmoja komandu.
No visa pieejamā Masaļskim viennozīmigi ir vislielākā pieredze, tāpēc nemetīšu akmeni viņa virzienā, bet jāsaprot arī, ka visticamāk savas labākas spēles viņš jau ir nospēlējis, jācer, ka būs spējīgs noraut vēl vienu čempi uz urāā.

     [+] [-]

, 2015-02-20 23:42, pirms 10 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Starp citu, spēlētāju attieksmi pret šo projektu lieliski var redzēt Semjonova filmā (epizode ar dziesmu "I need a dolar"), kā arī sezonas sākumā (bezalgas apstākļos) parādītais sniegums. Lai man piedod ģinamas līdzjutēji, bet es tik tiešām nevaru saprast, kā sevi cienošs cilvēks var fanot par tādu lūzeru baru, kam interesē tikai nauda.
kas tad darba vel var intereset , ja ne alga ? tu laikam par velti strada ???????????

  -2 [+] [-]

, 2015-02-21 02:30, pirms 10 gadiem
krahs rakstīja: kas tad darba vel var intereset , ja ne alga ? tu laikam par velti strada ???????????
Teicamiem, pasaules līmeņa atlētiem nauda, protams, ir svarīga, bet ne pati svarīgākā. Svarīgāk ir būt labākajam, ieiet vēsturē, ziedoties augstiem mērķiem un uzvarām, izspiest no sevis maksimālo un vēl drusku. Ģinamā nav neviena augstas klases atlēta, ir tikai vāji un viduvēji sportisti, pelēcības, kas nav orientēti uz panākumiem, nav gatavas tiem ziedoties. Viņu vienīgā doma ir sapelnīt maksimāli daudz piķi, kamēr krievu projekts vēl tiek finansēts!
Labs piemērs ir Indraša trenniņa video. Nopietni atlēti tik laiski un tizli netrennējās, it sevišķi esot priekšpēdējā vietā...

  -1 [+] [-]

, 2015-02-21 09:50, pirms 10 gadiem
Elmars Egle rakstīja: Treneris Abols joprojam 2 sezonu laika nav radijis mainu, kura spetu realizet vairakumu . Ir redzams dzeki meta ripu ka nu sanak, nav konkretas izspeles ka pie Znaroka.
Tavs apgalvojums nav patiess. DR 2013/2014.gada sezonā bija 9 labākā komanda vairākumā no 28. var paveikties 1-2 spēlēs bet nevar tikai uz veiksmi vairākumā dzīvot visu sezonu. šogad vairākumā esam 19 vietā (tas nav tas labākais , bet neesam arī pašās beigās). Vairākuma realizācija pirms gada18% , šogad 16,1% . Labs vairākums ir 20%, ko sasniedz sezonas laikā tikai dažas komandas.