Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Rīgas "Dinamo" zaudē izredzes iekļūt play-off

Agris Suveizda

Rīgas "Dinamo" zaudē izredzes iekļūt play-off
Miķelis Rēdlihs pie Soču vārtiem
Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Kontinentālās hokeja līgas Rietumu konferences astotās vietas īpašniece "Sochi" savā laukumā trešajā trešdaļā atspēlēja trīs ripu deficītu (4:4), tomēr bullīšos zaudēja Čerepovecas "Severstal" (4:5). Arī ar mājinieku vienu iegūto punktu bija gana, lai Rīgas "Dinamo" zaudētu jebkādas matemātiskas izredzes uz iekļūšanu labāko astotniekā.

VKomandaSUUPZPZVP
8."Sochi"58225823159:16684
9."Atlant"59224825151:15982
10."Severstal"581881121152:16581
11."Vityaz"58206527150:18077
12.Rīgas "Dinamo"57213528131:15174

Lai Rīgas "Dinamo" sapnis - lai cik niecīgas izredzes arī nebūtu - turpinātu dzīvot, Sočiem šovakar obligāti bija jāzaudē jau pamatlaikā. Spēles sākums no rīdzinieku perspektīvām bija lielisks. Čerepovecas "Severstal", kas arī turpina cīņu par astoto vietu, jau 51. sekundē atklāja rezultātu, tomēr bijušais "Dinamo" uzbrucējs Pjotrs Ščastļivijs ceturtajā minūtē panāca izlīdzinājumu (1:1).

Pavisam drīz "Severstal" atguva vadību un 25. minūtē bija priekšā jau ar trim ripām (4:1), bet pēdējo vārdu pamatlaikā tomēr teica mājinieki, kas trešajā trešdaļā piecarpus minūšu laikā guva trīs vārtus un izrāva neizšķirtu (4:4). Bullīšos pārāki gan bija viesi, paņemot vērtīgus divus punktus (5:4). Tikmēr Pētera Skudras trenētais Ņižņijnovgorodas "Torpedo" izbraukumā ar 1:2 zaudēja Jaroslavļas "Lokomotiv" un pārtrauca astoņu uzvaru sēriju.

Trešo uzvaru pēc kārtas svinēja Astanas "Barys", kas ar 2:0 savā laukumā pieveica Novokuzņeckas "Metallurg" un saglabā piekto vietu Austrumu konferencē. Oskars Bārtulis kopā ar Maksimu Semjonovu spēlēja trešajā aizsargu pārī, uz ledus pavadīja 17 minūtes un 48 sekundes, bloķēja vienu pretinieku metienu un izdarīja vienu spēka paņēmienu.

Citā mačā Harija Vītoliņa trenētais Maskavas "Dynamo" Krievijas galvaspilsētas derbijā pagarinājumā pārspēja CSKA (2:1). Mārtiņš Karsums laukumā bija 15 minūtes un 53 sekundes, uzvarēja divos no pieciem iemetieniem un izpildīja divus spēka paņēmienus. Kaspars Daugaviņš uz ledus pavadīja 19 minūtes un četras sekundes, izdarīja vienu metienu, zaudēja abos iemetienos, izpildīja vienu spēka paņēmienu, izprovocēja vienu noraidījumu un bloķēja vienu metienu.

Izmantotie resursi:
Континентальная хоккейная лига : Чемпионат...

 +20 [+] [-]

, 2015-02-20 20:22, pirms 10 gadiem
Agrāk vai vēlāk šādam rakstam bija jabūt!

  +5 [+] [-]

, 2015-02-20 20:25, pirms 10 gadiem
Jācer ka puikas nenokārs galvas un pēdējās spēles aizvadīs godam. Iespējams pēdējās ne tikai šosezon... žēl

 +10 [+] [-]

, 2015-02-20 20:25, pirms 10 gadiem
No mušas izpūsts zilonis. Dinamo iespēja tikt play offā bija 0.01%, bet te visi agonijā mirst. Sākumā paskatīsimies, vai vispār dinamo šovakar uzvarēs.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-20 20:25, pirms 10 gadiem
Putins vēlējās pavadīt atvaļinājumu Soču kūrortā, baudot khl play off un savu panāca.

  -1 [+] [-]

, 2015-02-20 20:25, pirms 10 gadiem
Vienmēr kopā ar DINAMO!!!

     [+] [-]

, 2015-02-20 20:26, pirms 10 gadiem
Izsaku visdziļāko līdzjūtību Gagelim, Prikshanam, Alfrēdam u.c. dinamo kvēlākajiem līdzjutējiem!

  -3 [+] [-]

, 2015-02-20 20:26, pirms 10 gadiem
DR šodien turpina cīņu par 9.vietu konferencē un nebūtu slikti, ja pie apstākļu sakritības iekļūtu līgas TOP-16.

 +18 [+] [-]

, 2015-02-20 20:26, pirms 10 gadiem
Nu šosezon Dinamo nebija pelnījuši spēlēt playoff

  +1 [+] [-]

, 2015-02-20 20:26, pirms 10 gadiem
siskas padod atlantam, šogad nav vietas dinamo tur 8niekā, nav ko nervus bendēt.

  +2 [+] [-]

, 2015-02-20 20:27, pirms 10 gadiem
Man liekās ka tulīt komentāri būs vairāk nekā pēc uzvarētas spēles!

  +1 [+] [-]

, 2015-02-20 20:27, pirms 10 gadiem
Ta ir ka sezonas sakumu nolaida poda un tad pa galvu pa kaklu megina kko saglabt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-20 20:28, pirms 10 gadiem
Nu vot tā. Ko nu.

  +4 [+] [-]

, 2015-02-20 20:29, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: DR šodien turpina cīņu par 9.vietu konferencē un nebūtu slikti, ja pie apstākļu sakritības iekļūtu līgas TOP-16.
TOP 16 ir tie, kuri ieklust izslegsanas speelees. Ir absurdi veerteet TOP 16 tikai peec iegutajiem punktiem...

  +3 [+] [-]

, 2015-02-20 20:29, pirms 10 gadiem
Nekas PČ varēs sagatavoties un atpūsties nebūs iemesls lai čikstētu un pukstētu. Nadježda ar nav šogad tā kā viss pa smuko.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-20 20:29, pirms 10 gadiem
Žēl. Čaļi cīnījās, darīja ko varēja.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-20 20:30, pirms 10 gadiem
alfredo rakstīja: Palaizi moš..tas palīdzētu
Neskumsti, draugs, gan jau būs labi!

  +4 [+] [-]

, 2015-02-20 20:30, pirms 10 gadiem
Nu tad ar godu jãnosledz šī sezona Un jāslēdz šis pasākums. Bija labi bet ar okupantu zemi mums nav pa cełam

  -1 [+] [-]

, 2015-02-20 20:30, pirms 10 gadiem
Izlases spēlētājiem tagad jāatpūšas pāris nedēļas un jāsāk gatavoties PČ!

Stulbi ja pēc šādas sezonas kāds no izlases spēlētājiem kurš spēlē Dinamo pateiks ka ir noguris un izlasē nespēlēs!

  -1 [+] [-]

, 2015-02-20 20:31, pirms 10 gadiem
Ābols galīgi bāls.. laikam sūdi būs lieli kad komanda atgriezīsies Rīgā.. Artim būs jauns klubs jāmeklē!

  +3 [+] [-]

, 2015-02-20 20:32, pirms 10 gadiem
Beigta balle,miers mājās! Nebūs vairs mēdijos jālasa par naivajām cerībām tikt playoffos! Jāspēlē ir visu sezonu,nevis tad,kad ūdens mutē smeļās!

  +2 [+] [-]

, 2015-02-20 20:32, pirms 10 gadiem
man liekas ka šajaa sezonā Dinamo vadiba ir vainiga !!! Tas sezonas sakums ļoti daudz ietekmeja uz komandu,kad vadiba nespeja neko jedzigu pateikt par algam un nakotni,ka rezultataa tas atspaidojas uz speletajiem un sezonas sakums noveda pie daudzam nesakarigiem zaudejumiem

     [+] [-]

, 2015-02-20 20:32, pirms 10 gadiem
Agrāk vajadzēja sākt spēlēt, nevis skaitīt punktus

  +5 [+] [-]

, 2015-02-20 20:32, pirms 10 gadiem
DR šosezona vairāk kā dažas citas sezonas bija pelnījuši vietu PO. Ar šo sastāvu un dažiem ļotiem vājiem spēlētājiem cīnīties tik ilgi par vietu PO .
Par pašatdevi laukumā - malači.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-02-20 20:34, pirms 10 gadiem
Tāpat valsts izlase ir svēta lieta un gaidīsim PČ ar nepacietību!

  +1 [+] [-]

, 2015-02-20 20:36, pirms 10 gadiem
Vairak ka mēnesi atpakaļ bij skaidrs ka Dinamo netiek un netiks Gagarina kausa...tikai tie kas ar galvu nedraudzējas vai neko nesaprot sporta vareja domāt ka varētu tikt..12. Vieta ta ari paliks...brīnums ka vel nepalika pasi pēdējie...

  -2 [+] [-]

, 2015-02-20 20:36, pirms 10 gadiem
Starp citu, spēlētāju attieksmi pret šo projektu lieliski var redzēt Semjonova filmā (epizode ar dziesmu "I need a dolar"), kā arī sezonas sākumā (bezalgas apstākļos) parādītais sniegums. Lai man piedod ģinamas līdzjutēji, bet es tik tiešām nevaru saprast, kā sevi cienošs cilvēks var fanot par tādu lūzeru baru, kam interesē tikai nauda.

  +4 [+] [-]

, 2015-02-20 20:38, pirms 10 gadiem
Kada spēle tada ari vieta...viss godigi...

  +2 [+] [-]

, 2015-02-20 20:38, pirms 10 gadiem
Diemžēl šogad, salīdzinājumā ar iepriekšējiem 6 gadiem, neiekļūšanu play-off zonā paši vien nopelnīja. Sākot ar nepareizu komandas plānošanu. Īstenībā, saistībā ar notikumiem Ukrainā, ļoti nopietni vajadzētu izsvērt iespējamo dalību KHL nākamajā sezonā.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-20 20:38, pirms 10 gadiem
Pat pie briesmiga sezonas sakuma un vidus tomer uz isu bridi pacikstejamies...
Kopuma teiktu ka komanda bija svaka!
Uz katru labo nogriezni bija zaudejumu serija
tomer izskatas cerigi!
Musejie beigas labi nospeleja un no jaunajiem ar bij ko papriecaties!
Ja nesamizisies izlase mums var savakties ka nekad speciga! Svarigs butu GK jautajums!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2015-02-20 20:40, pirms 10 gadiem
JohnUAOD rakstīja: Diemžēl šogad, salīdzinājumā ar iepriekšējiem 6 gadiem, neiekļūšanu play-off zonā paši vien nopelnīja. Sākot ar nepareizu komandas plānošanu. Īstenībā, saistībā ar notikumiem Ukrainā, ļoti nopietni vajadzētu izsvērt iespējamo dalību KHL nākamajā sezonā.
Kas tur ko izsvērt, krievs dod naudu spēlēs, krievs nedos naudu nespēlēs! Dinamo kopš pirmsākumiem ir tīrs krievu klubs ar Mūsu hokejistiem!

  +1 [+] [-]

, 2015-02-20 20:41, pirms 10 gadiem
ģinamo ar 2:0 vadībā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-02-20 20:43, pirms 10 gadiem
John ari aizpagajusa gada kad Nadju dabujam netikam!

     [+] [-]

, 2015-02-20 20:44, pirms 10 gadiem
gagelis84 rakstīja: Visi heiteri atceraties , ka maija beigaas juus fanosiet par juusu tik niistajiem 'krievu projekta" speeleetaajiem!
Nekas Latvieši gudra tauta, savu labumu no šī projekta izsūca! lai nu ko bet arī šiem čaļiem nauda ir nosakošais faktors un pēc tam tikai viss pārējais
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-20 20:47, pirms 10 gadiem
gagelis84 rakstīja: Antoshka uz ko shovakar uzliki???
Totopadomu tā arī nesagaidīju, tādēļ šoreiz likmi neveicu!

     [+] [-]

, 2015-02-20 20:47, pirms 10 gadiem
Sanin atgadinasu tev ka Chelsea ir krievu klubs Manchester City ir arabu Arsenak MU Liverpool 2 no tiem ir Usa klubi!

  +1 [+] [-]

, 2015-02-20 20:48, pirms 10 gadiem
gagelis84 rakstīja: Visi heiteri atceraties , ka maija beigaas juus fanosiet par juusu tik niistajiem 'krievu projekta" speeleetaajiem!
Krievu projektu droši varēji pēdiņās nelikt. Putins Zatleram jau skaidri pateica, ka tas ir viņa projekts

     [+] [-]

, 2015-02-20 20:48, pirms 10 gadiem
Protams dēļ naudas! Hokejisti klubos arī spēlē tik dēļ naudas, toties izlasi pārstāvēt ir goda lieta! Agrāk tomēr pati spēle bija pirmā vietā, tagad tikai nauda nauda!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-02-20 20:49, pirms 10 gadiem
Un arī šis dīvainais lēmums, pat haotiskais, atteikties vienlaicīgi no Hossas, Pujaca, Masaļska un Ščastlivija bija absolūti nepārdomāts. To varēja darīt, ja 99% esam pārliecināti par drošu un stabilu nākotni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-20 20:52, pirms 10 gadiem
gagelis84 rakstīja: Malachi muusu puiki!!!
Zinot ka netiek plovos , turpina speeleet!!!
3:0
A ko citu darīt? Nākamgad līgumus vajadzēs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-02-20 20:53, pirms 10 gadiem
Obligāti jāmaina menedžments komandā.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-20 20:53, pirms 10 gadiem
Cepuri nost Horvātu faniem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-02-20 20:54, pirms 10 gadiem
gagelis84 rakstīja: Buutu uz lachiem uzlicis , es par tevi atkal vareetu pareekt
Ansim nauda beigusies???
Ko nozīmē "atkal"? Esmu vinnējis 11 likmes pēc kārtas! "Atkal" tu vari ierēkt par ģinamu, kas pakāš visiem pēc kārtas un ierindojas priekšpēdējā vietā!
Neesmu smalki informēts par viņa finansiālo stāvokli, bet diez vai var beigties nauda cilvēkam, kas prognozē sporta spēļu rezultātus ar 85% precizitāti.

  +2 [+] [-]

, 2015-02-20 20:55, pirms 10 gadiem
es domāju ir laiks izstāties no puķina līgas!

     [+] [-]

, 2015-02-20 20:55, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: DR šosezona vairāk kā dažas citas sezonas bija pelnījuši vietu PO. Ar šo sastāvu un dažiem ļotiem vājiem spēlētājiem cīnīties tik ilgi par vietu PO .
Par pašatdevi laukumā - malači.
Kuri ,tad ir tie atklāti vājie spēlētāji ,ja nu Jerofejevs un pa lēto paņemtie Troters un Vilsons ,kuri šajā sezonā vāji.Paldies saki vadībai ,kuri lai taupītu naudu atlaiž četrus pieredzējušus spēlētājus.

  -1 [+] [-]

, 2015-02-20 20:55, pirms 10 gadiem
roflmao
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-20 21:01, pirms 10 gadiem
Tikai skatitaji grib redzet uzvaras, treneris pussezonu eksperimenteja, treninu process, kurss tika Indrasa skatijuma atspgulots, bija nekads. Komanda, kurai nav vairakuma un bedigs mazakums, vienkarsi slidinas. Menedzeris jau kuro gadu nesekmigi bidija Hosu, Interesanti kapec? Un kluba ipasnieki uz to noskatijas itin mierigi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-20 21:03, pirms 10 gadiem
gagelis84 rakstīja: Nu raksta Ansis vienu , bet taa arii nav pieraadiji , ka kaut vienu likmi ir uzlicis, un vinja d*i*s*a pa Monako arii neiedveshu uzticiibu!!
Cik lielas summas viņš liek/neliek, tā ir viņa darīšana, bet viņa prognozēšanas spējas ir neapšaubāmas. Ja nebūtu ģinamai tā mistiskā uzvaru sērija, precīzo prognožu procents būtu tuvu 100%.

  +4 [+] [-]

, 2015-02-20 21:04, pirms 10 gadiem
Tad beidzot

  +3 [+] [-]

, 2015-02-20 21:06, pirms 10 gadiem
Atliek cerēt, ka izlase Prāgas čempionātam būs normāli nomenedžēta. Lai izlasei veicas!

  +2 [+] [-]

, 2015-02-20 21:06, pirms 10 gadiem
ceru, ka tās ir beigas šai līgai!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-20 21:10, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: Kuri ,tad ir tie atklāti vājie spēlētāji ,ja nu Jerofejevs un pa lēto paņemtie Troters un Vilsons ,kuri šajā sezonā vāji.Paldies saki vadībai ,kuri lai taupītu naudu atlaiž četrus pieredzējušus spēlētājus.
Ļoti vājie ir Troters, Vilsons, Cipulis, Pujacs, Masaļskis (šie 5 hokejisti šajā sezonā bija izteikti vāji un neatbilda KHL līmenim mūsu komandā). Nepārliecināja sezonas laikā Jerofejevs, Porejs (bet sezonā maz spēlējis). Aizsardzībā ļoti vāji spēlēja Hossa, daļēji Bukarts pirmā sezonas pusē, Sčastļivijs vecuma dēļ nevilka.

     [+] [-]

, 2015-02-20 21:12, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: Kuri ,tad ir tie atklāti vājie spēlētāji ,ja nu Jerofejevs un pa lēto paņemtie Troters un Vilsons ,kuri šajā sezonā vāji.Paldies saki vadībai ,kuri lai taupītu naudu atlaiž četrus pieredzējušus spēlētājus.
Komandas sniegums pēc 4 spēlētāju atlaišanas jūtami uzlabojās. Varētu diskutēt par Hossu, bet pārējie 3 bija jālaiž vaļā, Hossa ar savu gandrīz sliktāko lietderības koefiecientu visā līgā tomeŗ kopumā nedeva plusus komandai vairāk kā mīnusus.

     [+] [-]

, 2015-02-20 21:13, pirms 10 gadiem
gagelis84 rakstīja: Visi heiteri atceraties , ka maija beigaas juus fanosiet par juusu tik niistajiem 'krievu projekta" speeleetaajiem!
Nefanos vis.
Tāpat pļūtīs virsū. Tādiem pašiem vārdiem. Ir pieredzēts.

  -2 [+] [-]

, 2015-02-20 21:13, pirms 10 gadiem
Atlaist nemākuli treneri Ābolu un ģen.menedžeri,kas jau kuro gadu neprot izvēlēties(noturēt labākos)leģionārus.Tikai tad mums ir cerības nākošgad ieraudzīt RD play offos.

  -2 [+] [-]

, 2015-02-20 21:13, pirms 10 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: WTF?
tak nomierinies!
Sportā nomierināties? Sportā vienmēr jācīnās līdz galam. Ja neesam 8. vietā, tad jācīnās par 9.vietu.

  -2 [+] [-]

, 2015-02-20 21:14, pirms 10 gadiem
Par šo sezonu var teikt īpašu paldies Ābolam ar Ankipānu par to , ka ar šo sastāvu tik ilgi izdevās cīnīties par vietu PO.

  -1 [+] [-]

, 2015-02-20 21:15, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Par šo sezonu var teikt īpašu paldies Ābolam ar Ankipānu par to , ka ar šo sastāvu tik ilgi izdevās cīnīties par vietu PO.
Treneri pilnīgas nulles,ar tādiem nākošgad vispār būsim pēdējie visā līgā.

     [+] [-]

, 2015-02-20 21:16, pirms 10 gadiem
Elmars Egle rakstīja: Tikai skatitaji grib redzet uzvaras, treneris pussezonu eksperimenteja, treninu process, kurss tika Indrasa skatijuma atspgulots, bija nekads. Komanda, kurai nav vairakuma un bedigs mazakums, vienkarsi slidinas. Menedzeris jau kuro gadu nesekmigi bidija Hosu, Interesanti kapec? Un kluba ipasnieki uz to noskatijas itin mierigi.
Nu, nezinu gan. Hosam Trenčinā četrās spēlēs 2 + 2, Modo četrās spēlēs 2 + 1. Secinājumus izdari pats, kurš ko bīdīja vai varbūt - nedabīdīja...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-02-20 21:16, pirms 10 gadiem
Sen bija zināms. Un tas labi, ka tā
Lai gatavojas maijam un Čehijai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-20 21:20, pirms 10 gadiem
Kur atrodas tafa Trencina? Diez vai kadu tas var intereset.

  -1 [+] [-]

, 2015-02-20 21:23, pirms 10 gadiem
NHL FOREVER rakstīja: Treneri pilnīgas nulles,ar tādiem nākošgad vispār būsim pēdējie visā līgā.
Es Ābolu ar Ankipānu kā tandēmu vērtēju ļoti augstu (ņemot vērā mazo pieredzi). Tie patiešām būs labi treneri, jūtams ka viņi ir savā vietā.
Ceru ka DR paliks, tad cerēsim ka treneri paliks un tad cerēšu, ka komanda tā nopietni sāks domāt un komplektēties sākot ar labu vārtsargu.

     [+] [-]

, 2015-02-20 21:23, pirms 10 gadiem
gagelis84 rakstīja: Nu pagajusho gadu peec zaudes Kanaadai OS lielie noliceeji pat bija gatavi parguleet ar LV izlases speeleetajiem , tikai muusu dzheki vinjus atraidija
Ja? Es atkal pamanīju nīdētājus par to, ka nav par ko priecāties, pakāsa spēli, brauc mājās, te nu bija varoņi.

     [+] [-]

, 2015-02-20 21:23, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Komandas sniegums pēc 4 spēlētāju atlaišanas jūtami uzlabojās. Varētu diskutēt par Hossu, bet pārējie 3 bija jālaiž vaļā, Hossa ar savu gandrīz sliktāko lietderības koefiecientu visā līgā tomeŗ kopumā nedeva plusus komandai vairāk kā mīnusus.
Un kur teikts ,ka paliekot šiem spēlētājiem ,komanda nespēlētu vēl labāk ,jo spēlētāju soliņš garāks un Pujacs noteikti ir labāks par Jerofejevu,bet Cipuli kā Peka sāka raustīt tā Abols turpināja,nez kāpēc pie citiem treneriem viņš spēlēja lietderīgi.

     [+] [-]

, 2015-02-20 21:25, pirms 10 gadiem
Ja tiešām ir plāns DR arī nākošajā sezonā redzēt KHL, tad komandas vadībai ļoti nopietni ir jādomā komandas menedžments un kā piesaistīt fanus, tai skaitā abonentu pircējus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-20 21:26, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Es Ābolu ar Ankipānu kā tandēmu vērtēju ļoti augstu (ņemot vērā mazo pieredzi). Tie patiešām būs labi treneri, jūtams ka viņi ir savā vietā.
Ceru ka DR paliks, tad cerēsim ka treneri paliks un tad cerēšu, ka komanda tā nopietni sāks domāt un komplektēties sākot ar labu vārtsargu.
Fani bija,ir un būs - bet treneri pilnīgas nulles,ar tādiem komanda tikai degradēsies vēl tālāk un paliks pēdējā vietā visā KHL līgā.

  -2 [+] [-]

, 2015-02-20 21:27, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Es Ābolu ar Ankipānu kā tandēmu vērtēju ļoti augstu (ņemot vērā mazo pieredzi). Tie patiešām būs labi treneri, jūtams ka viņi ir savā vietā.
Ceru ka DR paliks, tad cerēsim ka treneri paliks un tad cerēšu, ka komanda tā nopietni sāks domāt un komplektēties sākot ar labu vārtsargu.
Nomaini Ankipānu ar Sorokinu un būs varbūt vēl labāk ,bet Ābola galvenais plusiņš ir tas ,ka viņš neizgudro kaut ko jaunu ,bet izmanto praksē to ko apguvis no Jūļa,Pekas,Nolana un Znaroka un Hara.

     [+] [-]

, 2015-02-20 21:27, pirms 10 gadiem
SportaCentra komentāru sadaļa ir vienkārši sad!rsta dažu morālu kropļu dēļ.

     [+] [-]

, 2015-02-20 21:27, pirms 10 gadiem
gagelis84 rakstīja: Tur jau taa lieta , ka vinjsh no sporta neko nejeedz , visu sezonu iesaka likt pret DR !!Ja ansis noprognosees abu konferenchu finaalistus 2 dienu laikaa , njemshu savus vaardus atpakalj un saukaashu par hokeja guru!!!
Tev nav taisnība! Slinkums meklēt, bet atmiņā palikušas vismaz trīs Anša precīzi prognozētas ģinamo uzvaras, divās no tām koeficients bija virs divi, ja kas. Ja cilvēks ar tik apskaužamu precizitāti veic prognozes, apgalvojums, ka viņš neko nesaprot no sporta, ir glups, apsurds un klajā pretrunā ar precīzajām prognozēm.

     [+] [-]

, 2015-02-20 21:29, pirms 10 gadiem
Pašu rokās bija tikt play-off pēdējās māju spēlēs par to neliecināja ,Torpedo gan pielika maksimāli-lūk rezultāti.Kurš te vēls apņoja par play-off RD

  +1 [+] [-]

, 2015-02-20 21:29, pirms 10 gadiem
Treneris Abols joprojam 2 sezonu laika nav radijis mainu, kura spetu realizet vairakumu . Ir redzams dzeki meta ripu ka nu sanak, nav konkretas izspeles ka pie Znaroka.

  -1 [+] [-]

, 2015-02-20 21:33, pirms 10 gadiem
Pozitīvi ir tas, ka šajā sezonā Artis iespēlēja vairākus jaunos spēlētājus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-02-20 21:34, pirms 10 gadiem
rreinis rakstīja: es domāju ir laiks izstāties no puķina līgas!
Tev vēl tikai aizmirsa pajautāt ko domā

     [+] [-]

, 2015-02-20 21:34, pirms 10 gadiem
Jāsaka tā, ka jaizsecina kļūdas, un vajag laboties no tām.

  +3 [+] [-]

, 2015-02-20 21:37, pirms 10 gadiem
kurš vēl klausās SWH?

Mr.Eksperts rakstīja: tas i vāks. swh DJ jau pusstundas garumā pie katras izdevības gaužas par Soču punktu

     [+] [-]

, 2015-02-20 21:37, pirms 10 gadiem
gagelis84 rakstīja: Ja vinjsh neieteiktu visu sezonu likt pret DR , tad buutu jeega apspriest vinja kompitenci hokejaa , bet pagaidaam Ansis man asisoceejas ar leetu SC provakaatoru!!
Viņš nav vainīgs, ka dinamo biežāk zaudē, nekā uzvar!

  +1 [+] [-]

, 2015-02-20 21:39, pirms 10 gadiem
M I K U C I S rakstīja: kurš vēl klausās SWH?
kad nelaba dūša bet nevaru izvemties

  +4 [+] [-]

, 2015-02-20 21:41, pirms 10 gadiem
JohnUAOD rakstīja: Pozitīvi ir tas, ka šajā sezonā Artis iespēlēja vairākus jaunos spēlētājus.
beidz smīdināt, kuri ir tie vairāki jaunie, izņemot Ābolu junioru, Ābols nevienu neiespēlēja...aizsarga Grīnberga sēdēšanu uz sola, par iespēlēšanu nosaukt nevar...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-02-20 21:46, pirms 10 gadiem
Skudra uzvar Abolu un Ankipanu treneru viengadnieku sacensiba. Ari izlase Abols un Ankipans brinumus neveica.

     [+] [-]

, 2015-02-20 21:47, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: beidz smīdināt, kuri ir tie vairāki jaunie, izņemot Ābolu junioru, Ābols nevienu neiespēlēja...aizsarga Grīnberga sēdēšanu uz sola, par iespēlēšanu nosaukt nevar...
Kaut ko citu pozitīvu saskatīji šajā sezonā?

     [+] [-]

, 2015-02-20 21:49, pirms 10 gadiem
Izsaku līdzjūtību ģinama keponiem. Rīt skolas , darba vietā salasaties un slīciniet bēdas ar Apinīti.

  -1 [+] [-]

, 2015-02-20 21:50, pirms 10 gadiem
Man ari ir sajuta, ka jaunos RD nemil, iznemums ir dels, kurs uzreiz nokluvis 3. maina.

  -1 [+] [-]

, 2015-02-20 21:51, pirms 10 gadiem
sezonas komanda zabaki

     [+] [-]

, 2015-02-20 21:52, pirms 10 gadiem
JohnUAOD rakstīja: Kaut ko citu pozitīvu saskatīji šajā sezonā?
Nē.

Viss ir slikti, ļoti slikti, un būs vēl sliktāk!

     [+] [-]

, 2015-02-20 21:54, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: Un kur teikts ,ka paliekot šiem spēlētājiem ,komanda nespēlētu vēl labāk ,jo spēlētāju soliņš garāks un Pujacs noteikti ir labāks par Jerofejevu,bet Cipuli kā Peka sāka raustīt tā Abols turpināja,nez kāpēc pie citiem treneriem viņš spēlēja lietderīgi.
Hossa visu laiku spēlēja ļoti vāji aizsardzībā, lietderības koeficients mīnusos turpināja augt, Masaļskis spēlēja ļoti vāji, tur vispār bez diskusijām, Pujacs-kļūdu karalis , kļūdās visi, bet viņam ļoti daudz un katrā spēlē, Sčastļivijs notraumājās un gadi darīja savu.
Viena lieta bija acīmredzama un ļoti jūtama pārvērtība, pēs sō spēlētāju atlaišanas mēs sākām laist daudz mazāk vārtus un aizsardzībā spēle kļuva daudz labāka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-20 21:59, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Hossa visu laiku spēlēja ļoti vāji aizsardzībā, lietderības koeficients mīnusos turpināja augt, Masaļskis spēlēja ļoti vāji, tur vispār bez diskusijām, Pujacs-kļūdu karalis , kļūdās visi, bet viņam ļoti daudz un katrā spēlē, Sčastļivijs notraumājās un gadi darīja savu.
Viena lieta bija acīmredzama un ļoti jūtama pārvērtība, pēs sō spēlētāju atlaišanas mēs sākām laist daudz mazāk vārtus un aizsardzībā spēle kļuva daudz labāka.
Neienāk prātā,ka komandas spēli tomēr neveicināja aizkavēšanās ar algu izmaksām,un visi atlaistie klubus atrada un nespēlē slikti.

     [+] [-]

, 2015-02-20 21:59, pirms 10 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Nē.

Viss ir slikti, ļoti slikti, un būs vēl sliktāk!
smieklīgi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-20 22:05, pirms 10 gadiem
Meija jau vispar gandriz veterans .

     [+] [-]

, 2015-02-20 22:05, pirms 10 gadiem
Dzoniy rakstīja: Džeriņš? Meija? Bukarts?
Jerofejevu aizmirsu...to vēl šosezon iespēlēja
p.s. vecais labais joks, ka Latvijā hokejisti ir prospekti līdz 30 gadu vecuma

  +1 [+] [-]

, 2015-02-20 22:06, pirms 10 gadiem
Dzoniy rakstīja: Džeriņš? Meija? Bukarts?
Meija ar Džeriņu ir mūžam jaunie

     [+] [-]

, 2015-02-20 22:09, pirms 10 gadiem
Tomer nakotne gribetos profesionalus redzet pie komandas stures.

     [+] [-]

, 2015-02-20 22:19, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: Neienāk prātā,ka komandas spēli tomēr neveicināja aizkavēšanās ar algu izmaksām,un visi atlaistie klubus atrada un nespēlē slikti.
Algu nemaksāšana un trūcīgais finansējums ir visa pamatā. Par to pat vairs nediskutēju. Šo domu jau uzskatu par automātisku.
Galvenais iemesls kādēļ netikām PO ir neskaidrais finansiālais stāvoklis pirms sezonas un sezonas sākumā. Laikam tas ir tas ko tu gribēji dzirdēt. Viss pārējais izriet no šī teikuma.
Jāpiebilst ka atlaistie saņēma lielas algas DR unpar Masaļski piezīme , viņš arī Šveicē spēlē slikti un tagad netiek laukumā.

     [+] [-]

, 2015-02-20 22:25, pirms 10 gadiem
SKA ir visbagatakais ar Kovalcuku prieksgala, vai vini speles finala? Maz ticams, nauda nekad nav pati svarigaka.

  +2 [+] [-]

, 2015-02-20 22:26, pirms 10 gadiem
JohnUAOD rakstīja: Ja tiešām ir plāns DR arī nākošajā sezonā redzēt KHL, tad komandas vadībai ļoti nopietni ir jādomā komandas menedžments un kā piesaistīt fanus, tai skaitā abonentu pircējus.
Cīnītājiem par tautas Luhansku un tautas Doņecku varētu piedāvāt. Arēnā viņi justos kā starp savējiem.

     [+] [-]

, 2015-02-20 22:33, pirms 10 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Cīnītājiem par tautas Luhansku un tautas Doņecku varētu piedāvāt. Arēnā viņi justos kā starp savējiem.
Parādi, ka esi kādreiz arī kaut nedaudz bet gudrāks. Pārāk stulbas tavas domas, vai pats savu domu būtībā esi iedziļinājies vispār.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-20 22:36, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Parādi, ka esi kādreiz arī kaut nedaudz bet gudrāks. Pārāk stulbas tavas domas, vai pats savu domu būtībā esi iedziļinājies vispār.
Šādi un tml. lozungi ir no sērijas:

Divas kājas slikti,
četras kājas labi,
bē-ē!

     [+] [-]

, 2015-02-20 22:36, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Algu nemaksāšana un trūcīgais finansējums ir visa pamatā. Par to pat vairs nediskutēju. Šo domu jau uzskatu par automātisku.
Galvenais iemesls kādēļ netikām PO ir neskaidrais finansiālais stāvoklis pirms sezonas un sezonas sākumā. Laikam tas ir tas ko tu gribēji dzirdēt. Viss pārējais izriet no šī teikuma.
Jāpiebilst ka atlaistie saņēma lielas algas DR unpar Masaļski piezīme , viņš arī Šveicē spēlē slikti un tagad netiek laukumā.
Njā izskatās, ka tieši ar vārtsargu līniju būs vislielākas problēmas izlases skatījumā. Varbūt nedaudz ne pa tēmu, bet tomēr.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-20 22:39, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Parādi, ka esi kādreiz arī kaut nedaudz bet gudrāks. Pārāk stulbas tavas domas, vai pats savu domu būtībā esi iedziļinājies vispār.
Ar citiem vārdiem nevar ieskaidrot šī Krievijas projekta ''Rīgas Dinamo'' patieso būtību un mērķus. Nesaprot cilvēki, nepielec viņiem. Citādci varētu priekš dinamo faniem sarīkot vienu varenu Kobzona koncertu, tik vienaq bēda - šo vairs nelaiž ne tikai Latvijām bet visā Eiropas savienībā

     [+] [-]

, 2015-02-20 22:46, pirms 10 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Ar citiem vārdiem nevar ieskaidrot šī Krievijas projekta ''Rīgas Dinamo'' patieso būtību un mērķus. Nesaprot cilvēki, nepielec viņiem. Citādci varētu priekš dinamo faniem sarīkot vienu varenu Kobzona koncertu, tik vienaq bēda - šo vairs nelaiž ne tikai Latvijām bet visā Eiropas savienībā
kā tev neiet, neviens tavus murgus neņem pierē.

     [+] [-]

, 2015-02-20 22:50, pirms 10 gadiem
xvalchax rakstīja: Njā izskatās, ka tieši ar vārtsargu līniju būs vislielākas problēmas izlases skatījumā. Varbūt nedaudz ne pa tēmu, bet tomēr.
Man tieši tādas pašas domas. Ceru ka kļūdōs , bet izlasē pat ļoti šogad baida vārtsragu līnija un tieši tādēļ, ka iespējams ieliks vēl Masaļski pie patreizējās formas vārtos

  -1 [+] [-]

, 2015-02-20 22:52, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Man tieši tādas pašas domas. Ceru ka kļūdōs , bet izlasē pat ļoti šogad baida vārtsragu līnija un tieši tādēļ, ka iespējams ieliks vēl Masaļski pie patreizējās formas vārtos
ko tu vari visu laiku īdēt par Masaļska formu...no kurienes tu zini kāda viņam tā ir patreiz un kāda būs aprīlī, kad sāksies treniņnometne...
skaties baigi NLA spēles, kā viņš stāv lūzeru komandā?

     [+] [-]

, 2015-02-20 22:52, pirms 10 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Ar citiem vārdiem nevar ieskaidrot šī Krievijas projekta ''Rīgas Dinamo'' patieso būtību un mērķus. Nesaprot cilvēki, nepielec viņiem. Citādci varētu priekš dinamo faniem sarīkot vienu varenu Kobzona koncertu, tik vienaq bēda - šo vairs nelaiž ne tikai Latvijām bet visā Eiropas savienībā
Tu patiešām domā ka piemēram man patīk Kobzona politiskie uzskati. Tu patiešām domā ka DR fani jūt līdzi Krievijas armijai Ukrainā. Ceru, ka atbildēsi un parādīsi kādas ir tavas domāšanas un spriešanas spējas.

     [+] [-]

, 2015-02-20 22:55, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Man tieši tādas pašas domas. Ceru ka kļūdōs , bet izlasē pat ļoti šogad baida vārtsragu līnija un tieši tādēļ, ka iespējams ieliks vēl Masaļski pie patreizējās formas vārtos
Un visticamāk, ka tā arī būs. Gudļevskis visticamāk nebūs, Punnenovs sēž malā, tā kā Merzļikins ar Masaļski par trešu grūti spriest. Jebkurā gadījumā izskatās skumji.

     [+] [-]

, 2015-02-20 22:56, pirms 10 gadiem
xvalchax rakstīja: Un visticamāk, ka tā arī būs. Gudļevskis visticamāk nebūs, Punnenovs sēž malā, tā kā Merzļikins ar Masaļski par trešu grūti spriest.
malā sēž Merzļikins...Punnenovam trauma.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-20 22:56, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: ko tu vari visu laiku īdēt par Masaļska formu...no kurienes tu zini kā viņam tā ir patreiz un kāda būs aprīlī, kad sāksies treniņnometne...
skaties baigi NLA spēles, kā viņš stāv lūzeru komandā?
Laikam tev Masaļskis ir svētais ko nedrīkst aizskart. Man ļoti labi ir palicis atmiņā ka tieši Masaļska dēļ gandrīz izkritām no A grupas. Viņu lika vārtos, laida katru piekto metienu, ja neesi formā tad tā arī saki un nelien vārtos.
Masaļskis pat NLA čempī netiek laists laukumā arī tad ,ja citi vārtsargi nespēlē labi. Masaļska ļoti sliktā forma bija arī viens no DR sezonas sākuma zaudējuma iemesliem. Ja neesi formā nav jālien vārtos, skumji, ja pats vārtsrags to nesaprot.

     [+] [-]

, 2015-02-20 22:57, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: malā sēž Merzļikins...Punnenovam trauma.
Tas nozīmē, ka tāpat nebūs.

     [+] [-]

, 2015-02-20 22:59, pirms 10 gadiem
xvalchax rakstīja: Un visticamāk, ka tā arī būs. Gudļevskis visticamāk nebūs, Punnenovs sēž malā, tā kā Merzļikins ar Masaļski par trešu grūti spriest. Jebkurā gadījumā izskatās skumji.
Piekrītu ,izskatās skumji. ļoti maza cerība ir ka Masaļskis varētu būt formā , bet cerība ir niecīga ja visus sezonu neesi pēkšņi maijā būsi, bet sports ir sports , varbūt tomēr uzņem formu.
Gudļevskis nepārliecina. Priecē tas, ka mums aprīlī var pārbaudīt daudz vārtsargus, vismaz skaitliski ir pietiekami daudz, lai mēģinātu atrast vienu labu.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-20 23:00, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Laikam tev Masaļskis ir svētais ko nedrīkst aizskart. Man ļoti labi ir palicis atmiņā ka tieši Masaļska dēļ gandrīz izkritām no A grupas. Viņu lika vārtos, laida katru piekto metienu, ja neesi formā tad tā arī saki un nelien vārtos.
Masaļskis pat NLA čempī netiek laists laukumā arī tad ,ja citi vārtsargi nespēlē labi. Masaļska ļoti sliktā forma bija arī viens no DR sezonas sākuma zaudējuma iemesliem. Ja neesi formā nav jālien vārtos, skumji, ja pats vārtsrags to nesaprot.
klau uz to čempi Nolans un Baldonieks paši pierunāja, lai Masaļskis brauc ar tikko izārstētu traumu...nedzen fufeli...
par DR man maza bēda, sākumā tur visi kā lūzeri spēlēja, Savickis naudu nemaksāja u.t.t. un novelt visu vainu uz Masalu par zaudējumiem ir tupa...
Masala man nav nekāds svētais, ja treniņnometnē un pārbaudes spēlēs būs slikts, tad nestāvēs...ne man lemt. bet visu laiku viņu aptirst...tik funs var.
p.s. šodien starp citu viņš stāvēja kastē un uzvarēja 2:1 pret trešā vietā esošo komandu.

     [+] [-]

, 2015-02-20 23:02, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Piekrītu ,izskatās skumji. ļoti maza cerība ir ka Masaļskis varētu būt formā , bet cerība ir niecīga ja visus sezonu neesi pēkšņi maijā būsi, bet sports ir sports , varbūt tomēr uzņem formu.
Gudļevskis nepārliecina. Priecē tas, ka mums aprīlī var pārbaudīt daudz vārtsargus, vismaz skaitliski ir pietiekami daudz, lai mēģinātu atrast vienu labu.
Par to cik Gudijs ir stabils vai nav īsti runa neiet, ja Tampa neizkritīs, viņu neviens nelaidīs, savukāt pārējie spēlē līgās, kurās tas līmenis ir stipri zemāks.

  -1 [+] [-]

, 2015-02-20 23:05, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: klau uz to čempi Nolans un Baldonieks paši pierunāja, lai Masaļskis brauc ar tikko izārstētu traumu...nedzen fufeli...
par DR man maza bēda, sākumā tur visi kā lūzeri spēlēja, Savickis naudu nemaksāja u.t.t. un novelt visu vainu uz Masalu par zaudējumiem ir tupa...
Masala man nav nekāds svētais, ja treniņnometnē un pārbaudes spēlēs būs slikts, tad nestāvēs...ne man lemt. bet visu laiku viņu aptirst...tik funs var.
p.s. šodien starp citu viņš stāvēja kastē un uzvarēja 2:1 pret trešā vietā esošo komandu.
Tik zheel, ka vinja komandai nav ceribu tikt izslegsanas speelees.

  -1 [+] [-]

, 2015-02-20 23:09, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: klau uz to čempi Nolans un Baldonieks paši pierunāja, lai Masaļskis brauc ar tikko izārstētu traumu...nedzen fufeli...
par DR man maza bēda, sākumā tur visi kā lūzeri spēlēja, Savickis naudu nemaksāja u.t.t. un novelt visu vainu uz Masalu par zaudējumiem ir tupa...
Masala man nav nekāds svētais, ja treniņnometnē un pārbaudes spēlēs būs slikts, tad nestāvēs...ne man lemt. bet visu laiku viņu aptirst...tik funs var.
p.s. šodien starp citu viņš stāvēja kastē un uzvarēja 2:1 pret trešā vietā esošo komandu.
Vismaz viena laba ziņa. Masaļskis ielaidis vienus vārtus. Par to pierunāšanu-ja neesi formā , neļaujies pierunāties, nestāvi vārtos. Kādreiz man ļoti nepatika Irbe-tikko atbrauc no Amerikas un uzreiz ir gatavs stāvēt vārtos. Viarākas reizes arī viņš tā iegāza izlasi. Vārtsargsir tas kas motivē vai otrādi. Ja sezonas sākumā DR Masaļskis būtu formā tad uzreiz komanda pārvērstos. Nevar teikt , ka komanda spēlē slikti ja pamatā spēles zaudē ar 1-2 vārtu starpību pie noteikuma ka vārtsargi nespēlē labi.
Pirms gada tieši Telkvists laukumā iedvesmoja komandu.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-20 23:11, pirms 10 gadiem
Starp citu RD nav izaudzinajis ari nevienu vartsargu. Ja Gudijs nebutu nokluvis Tampa, tad jau varetu domat par karjeras beigsanu.

     [+] [-]

, 2015-02-20 23:15, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Vismaz viena laba ziņa. Masaļskis ielaidis vienus vārtus. Par to pierunāšanu-ja neesi formā , neļaujies pierunāties, nestāvi vārtos. Kādreiz man ļoti nepatika Irbe-tikko atbrauc no Amerikas un uzreiz ir gatavs stāvēt vārtos. Viarākas reizes arī viņš tā iegāza izlasi. Vārtsargsir tas kas motivē vai otrādi. Ja sezonas sākumā DR Masaļskis būtu formā tad uzreiz komanda pārvērstos. Nevar teikt , ka komanda spēlē slikti ja pamatā spēles zaudē ar 1-2 vārtu starpību pie noteikuma ka vārtsargi nespēlē labi.
Pirms gada tieši Telkvists laukumā iedvesmoja komandu.
No visa pieejamā Masaļskim viennozīmigi ir vislielākā pieredze, tāpēc nemetīšu akmeni viņa virzienā, bet jāsaprot arī, ka visticamāk savas labākas spēles viņš jau ir nospēlējis, jācer, ka būs spējīgs noraut vēl vienu čempi uz urāā.

     [+] [-]

, 2015-02-20 23:42, pirms 10 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Starp citu, spēlētāju attieksmi pret šo projektu lieliski var redzēt Semjonova filmā (epizode ar dziesmu "I need a dolar"), kā arī sezonas sākumā (bezalgas apstākļos) parādītais sniegums. Lai man piedod ģinamas līdzjutēji, bet es tik tiešām nevaru saprast, kā sevi cienošs cilvēks var fanot par tādu lūzeru baru, kam interesē tikai nauda.
kas tad darba vel var intereset , ja ne alga ? tu laikam par velti strada ???????????

  -2 [+] [-]

, 2015-02-21 02:30, pirms 10 gadiem
krahs rakstīja: kas tad darba vel var intereset , ja ne alga ? tu laikam par velti strada ???????????
Teicamiem, pasaules līmeņa atlētiem nauda, protams, ir svarīga, bet ne pati svarīgākā. Svarīgāk ir būt labākajam, ieiet vēsturē, ziedoties augstiem mērķiem un uzvarām, izspiest no sevis maksimālo un vēl drusku. Ģinamā nav neviena augstas klases atlēta, ir tikai vāji un viduvēji sportisti, pelēcības, kas nav orientēti uz panākumiem, nav gatavas tiem ziedoties. Viņu vienīgā doma ir sapelnīt maksimāli daudz piķi, kamēr krievu projekts vēl tiek finansēts!
Labs piemērs ir Indraša trenniņa video. Nopietni atlēti tik laiski un tizli netrennējās, it sevišķi esot priekšpēdējā vietā...

  -1 [+] [-]

, 2015-02-21 09:50, pirms 10 gadiem
Elmars Egle rakstīja: Treneris Abols joprojam 2 sezonu laika nav radijis mainu, kura spetu realizet vairakumu . Ir redzams dzeki meta ripu ka nu sanak, nav konkretas izspeles ka pie Znaroka.
Tavs apgalvojums nav patiess. DR 2013/2014.gada sezonā bija 9 labākā komanda vairākumā no 28. var paveikties 1-2 spēlēs bet nevar tikai uz veiksmi vairākumā dzīvot visu sezonu. šogad vairākumā esam 19 vietā (tas nav tas labākais , bet neesam arī pašās beigās). Vairākuma realizācija pirms gada18% , šogad 16,1% . Labs vairākums ir 20%, ko sasniedz sezonas laikā tikai dažas komandas.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-21 10:13, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Tu patiešām domā ka piemēram man patīk Kobzona politiskie uzskati. Tu patiešām domā ka DR fani jūt līdzi Krievijas armijai Ukrainā. Ceru, ka atbildēsi un parādīsi kādas ir tavas domāšanas un spriešanas spējas.
Iespējams, ka nē. Taču tāpat redzams, ka šo Putina pasviesto saldo konfekti - Rīgas Dinamo te jau cik gadus sūkā vesels lumpeņu bars