Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Sējējs: "Sezonas darbs vērtējams ar plusu"

Ansis Rudzāts
Ansis Rudzāts

Sējējs: "Sezonas darbs vērtējams ar plusu"
Normunds SējējsFoto:Romualds Vambuts, eSports.lv

Lielākā daļa Rīgas "Dinamo" hokejistu jau bauda pelnīto atpūtu pēc sezonas, bet Normundam Sējājam tieši tagad ir darba pilnas rokas. Šoreiz par darbu, komandu un KHL...

No trenera par komandas menedžeri - tas bija apzināts vai tomēr spontāns solis?
Godīgi sakot, spontāni sanāca. Sākuma bija doma, ka es būšu Jūliusa Šuplera asistents, jo mēs jau bijām kopā strādājuši „Rīga 2000”, bet uz to brīdi nebija cita , kurš labi pārzinātu vietējo spēlētāju resursus. Tāpēc tika pieņemts lēmums par manu iecelšanu Rīgas “Dinamo” menedžera amatā.

Kā pēc pirmās sezonas vari vērtēt savu darbu menedžera amatā?
Lai jau vērtē citi, bet pats domāju, ka nebija nemaz tik slikti. Ņemot vērā, ka man tas viss bija jauns un komanda bija jāizveido no nulles. Protams, pirmā sezona nevar būt kā atskaites punkts, lai pateiktu, ka bija labi vai slikti, bet visā visumā sanāca labi. Vietējie spēlētāji bija izlases kodols, tāpat izdevās komandai piesaistīt ļoti labus ārzemniekus.

Par ārzemniekiem – kā viņus izdevās pārliecināt pievienoties tik jaunam projektam kā Rīgas “Dinamo”? Vai galvenā motivācija bija algas čeks, vai tomēr kas cits?
Pārsvarā es izmantoju savus personīgos kontaktus, kurus biju iekrājis spēlējot hokeju. Ar Hosu esmu personīgi pazīstams, jo viņš vasarā ar brāli trenējās Trenčinas klubā, kur es tobrīd spēlēju. Palīdzēja arī tas, ka “Dinamo” treneris ir Šuplers. Mūsu ārzemnieki pēc rezultativitātes gandrīz visi iekļuva KHL Top 30, bet pēc apmaksas viņi bija starp lētākajiem visā KHL. Latvijas mērogiem šīs summas ir lielas, tiesa Latvijas medijos izskanējusī informācija par Marsela Hosas 700 000 EUR līgumu neatbilst patiesībai.

Vairāk vai mazāk?
Mazāk!

Leģionāru skaitu komandā ierobežoja budžets, vai arī apzināti tika dota priekšroka latviešiem?
Protams, arī budžets, jo neapšaubāmi, ka ārzemju spēlētājs maksā dārgāk par vietējo. Leģionāram ir jāmaksā ne tikai alga, bet viņu ir arī jānodrošina ar dzīvokli un transportu, kas ir papildus izmaksas. Tomēr, veidojot komandu, galveno uzsvaru likām uz vietējiem spēlētājiem, lai skatītājiem būtu interese nākt un atbalstīt savus spēlētājus. Kāda būtu jēga, ja mums komanda būtu no vieniem Džonsoniem, Sidoroviem, Petroviem un tamlīdzīgiem, kurš tad nāktu uz viņiem skatīties? Tas vairs nebūtu Rīgas “Dinamo”, ja tur nebūtu Dārziņš, Rēdlihs, Laviņš, Ņiživijs un citu Latvijas izlases spēlētāju.

Kā komentēsiet Mihailova izteikumus, ka Rīgas “Dinamo” netiktu play-off, ja arī mums būtu leģionāru ierobežojumi?
Krieviem ir daudz plašākas iespējas izvēlēties labus spēlētājus no vietējiem resursiem nekā mums. Ļoti bieži viņi paņem leģionāru, jo ārzemju spēlētājs prasa mazāku algas čeku nekā vietējais. Krievu klubi pēdējos gados ir pacēluši hokejistu algas nebijušos augstumos, tāpēc tagad viņi izmanto ārzemniekus, lai nosistu cenu vietējiem. Pat ja krievu klubiem ļautu paņemt visus ārzemju hokejistus, diez vai viņi to darītu, jo iekšējais resurss ļauj nokomplektēt labu komandu arī ar dažiem leģionāriem.

Daudzi KHL klubi nav norēķinājušies ar spēlētājiem. Tāpat ir dzirdēti paziņojumi, ka leģionāri nevēlas nākamsezon spēlēt šajā turnīrā. Cik viegli būs noturēt hokeja līmeni šajā turnīrā un vai Rīgas “Dinamo” nebūs problēmu ar spēlētāju piesaisti?
Tas nebūs viegli, jo krīze ir skārusi visus. Visvairāk tā ir skārusi metalurģijas biznesa atbalstītās komandas. Nauda vairs neplūst pa reni, kā tas bija savulaik. Šīm komandām būs grūti noturēt to līmeni, kas bija šosezon, bet komandas būs. Varbūt parādīsies daudz jaunu uzvārdu, jo klubi nebūs spējīgi nomaksāt to algu, kuru pieprasa vadošie klubu spēlētāji. Iespējams laukumā parādīsies daudz vairāk jauno hokejistu. Rīgas “Dinamo” centīsies noturēt to pašu līmeni, ko šosezon.

Esot Minskā, radās sajūta, ka tur neviens nedomā par to, ka naudu var nopelnīt arī hallē, tirgojot fanu atribūtiku, nevis tikai saņemot naudu no sponsoriem. Vai KHL klubu mārketinga apmācības Rīgā ir uzlabojušas krievu klubu darbību šajā jomā?
Viņiem par to nav jādomā, jo vienmēr naudu pietiekamā daudzumā ir devuši lielie uzņēmumi un pašvaldības, tāpēc domāju, ka arī tagad nekas nemainīsies. KHL klubu pārstāvji atbrauca pie mums. Redzēja kā mēs papildus finanses piesaistām ar mārketingu, bet vai viņi mācīsies no mums, es to stipri apšaubu.

Vai var cerēt, ka šie papildus ieņēmumi ļaus Rīgas “Dinamo” nākamsezon būt konkurētspējīgākam un ieņems augstāku pozīciju turnīra tabulā?
Nevar tik viennozīmīgi skatīties uz to, ka mēs nopelnam šos papildus līdzekļus mājas spēlēs. Jā, mums bija labi ienākumi no mājas spēlēm, bet ļoti lielu daļu šo ieņēmumu noēd īre par arēnu, kas arī nav maza summa. Uz kopējo budžetu šie ieņēmumi lielu iespaidu neatstāj. Tāpat ir jāturpina darbs ar sponsoriem, lai varētu piesaistīt pēc iespējas labākus spēlētājus.

Runājot par nākamo sezonu - vai Edgaram Masaļskim tiks piedāvāts jauns līgums?
Šobrīd mēs neizskatām šādu iespēju.

Vai tas nozīmē, ka nākamsezon vārtos stāvēs Martins Pruseks?
Viņš šosezon bija pie mums uz īres tiesībām, un viņam arī uz nākamo sezonu ir līgums ar Vitkovices klubu. Viss būs atkarīgs no tā, cik veiksmīgi mums veiksies pārrunas ar viņa šā brīža darba devēju. Protams, ļoti gribētu viņu noturēt Rīgā.

Cik daudzi no latviešiem paliks?
Šobrīd uz šo jautājumu es nemāku atbildēt. Kodols paliks, bet trīs līdz pieciem spēlētājiem nāksies pamest Rīgas klubu, lai viņu vietā nāktu jauni. Tie varētu būt ārzemēs spēlējošie vai arī kāds no vietējo klubu spēlētājiem. Tas ir normāls process, ka starpsezonā klubs pārskata sadarbību ar esošiem spēlētājiem un, ja ar kādu nejūtas apmierināts, aizvieto viņu ar kādu citu. Ceru, ka nākamsezon būs dažas jaunas sejas. Ir uzsāktas sarunas ar spēlētājiem, kā šīs sarunas beigsies šobrīd nespēju komentēt, bet ceru, ka sanāks piesaistīt kādu šobrīd ārzemēs spēlējošo latvieti Rīgas “Dinamo” sistēmai.

Vai tāds spēlētājs varētu būt Sprukts?
Negribu noliegt – mums par viņu ir interese. Jau pirms šīs sezonas centāmies ar viņu vienoties, bet tas tomēr nesanāca, varbūt tagad sanāks.

Sezonas laikā varēja manīt, ka mums nav kas pārmācītu pretinieku rupekļus. Vai Rīgas “Dinamo” plāno piesaistīt kādu policistu?
Priekš kam? Lai mācās paši sevi aizstāvēt! “Vityaz” tādu bija daudz. Kur viņi ir sezonas noslēgumā? Es uzskatu, ka mums tādi nav vajadzīgi. Mums vajag tādus spēlētājus, kas māk spēlēt.

Vai KHL ir labs un dzīvotspējīgs projekts?
Es domāju, ka projekts ir labs, bet prasās daudz ko uzlabot. Tam ir vajadzīgs laiks un pieredze. Ļoti gribās cerēt, ka šis nav viena vai divu gadu projekts. Virziens un doma ir pareiza, tikai vajag to arī pareizi attīstīt. KHL vēl daudz jāstrādā – it sevišķi mārketinga jomā, lai varētu kaut vai pietuvoties NHL līmenim. NHL jau ir 90-gadīgs projekts, ar savu vēsturi un iestrādnēm. Ja KHL turpinās strādāt, tad iespējams, ka pēc kāda laika arī šeit būs kaut kas līdzīgs. Jau šobrīd šeit tiek spēlēts labs hokejs un tiek piedāvāts labs produkts.

Sezonas vidū KHL centās uzspiest savu ekipējuma sponsoru Rīgas “Dinamo”. Kā tas viss beidzās un vai šobrīd ir vienota sapratne kā šajā jomā būtu jāstrādā?
Censties jau viņi centās, bet tur apakšā nebija ne materiālā seguma, ne finansiālā. Viņi gribēja, lai mēs spēlējam „Reebok” formās, bet ekipējumu mums pašiem jāiegādājas par savu naudu. Neredzējām nekādu izdevīgumu no šīs sadarbības, tāpēc arī atteicāmies. Nevar vienpusēji uzspiest savus sponsorus. Mums kā klubam ir jāredz, ko mēs no šīs sadarbības iegūstam, bet ja no šīs sadarbības iegūst tikai viena puse, tad mums nešķiet, ka šādi mēs varētu kopā strādāt.

     [+] [-]

, 2009-03-18 16:08, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Sorri... pārrakstijos! Bija domāts "jāapsver"! Manuprāt, tagad viņš kā hokeja "apskatnieks" (vai komentētās) piem. improvizētā studijā kopā ar Erenštreitu būtu tagad krietni labāks nekā spēlētājs.... katrā ziņā iepriekšējā PČ viņš, manupāt, bija neslikts "hokeja apskatnieks"! Varbūt viņam ir jāapsver tāds "karjeras turpinājums"....?
Ziemeļamerikā tā ir vispārpieņemta prakse.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-18 16:11, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ziemeļamerikā tā ir vispārpieņemta prakse.
Varbūt derētu pārņemt...?! Savs "Dons Čerijs" jau mums ir.... (Matulis)!

  -2 [+] [-]

, 2009-03-18 16:17, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Varbūt derētu pārņemt...?! Savs "Dons Čerijs" jau mums ir.... (Matulis)!
Šamam tad tikai kaķi rokās! (Pretstats Čerija mājdzīvniekam)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-18 16:25, pirms 16 gadiem
parcopi.lv rakstīja: Interesanta intervija! Uz Masaļski laikam komandas vadībai ir zobs...
Bet kā savādāk?Vai neatceries Kozjola izteikto sporta studijā, ka viņš RD nav vajadzīgs.

  +3 [+] [-]

, 2009-03-18 16:46, pirms 16 gadiem
cool4life rakstīja: moška Jerofejevs, Saulietis, Sprukts, Jēkabs Rēdlihs, Rēķis un Vasiļevs varētu nākt klāt.. būtu forši ja arī Cinks ar Meiju dabūtu vairāk kapāties!
Vasiļjevam un Reķim līgumi Vācijā, Saulietim piedāvāts līgums Minskā un pagājušvasar viņš RD nebija vajadzīgs.

Vienīgi Sprukts no šīs kompānijas izskatās kā reāls un nopietns kandidāts.

     [+] [-]

, 2009-03-18 16:57, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Vasiļjevam un Reķim līgumi Vācijā, Saulietim piedāvāts līgums Minskā un pagājušvasar viņš RD nebija vajadzīgs.

Vienīgi Sprukts no šīs kompānijas izskatās kā reāls un nopietns kandidāts.
Hm,joprojām aktuāls ir jautājums-vai Sprukta apetīte uz labu un izdevīgu finansiālu līgumu ir gājusi zudumā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-03-18 17:16, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Kādus īpaši lēmumi uz LM LHF būtu pieņēmusi, kas neattiecas uz citām komandām????
Lieta taada ka RD ir no citas valsts, es neesmu dzirdeejis par ierobezojumiem Elektreenu komandai, a LM vareetu beidzot saakt speeleet bez nto krievu un lietuviesu paliidziibas, tad paskatiitos iistos speku sameerus

     [+] [-]

, 2009-03-18 17:28, pirms 16 gadiem
IllaGhee rakstīja: Lieta taada ka RD ir no citas valsts, es neesmu dzirdeejis par ierobezojumiem Elektreenu komandai, a LM vareetu beidzot saakt speeleet bez nto krievu un lietuviesu paliidziibas, tad paskatiitos iistos speku sameerus
Tu točna esi daunis! Enerģija LAČ spēlē pēc tiem pašiem noteikumiem,kas visām LAČ komandām! ne atlaides ne ierobežojumi!
Uzskaiti cik tad ir to n-to leišu un krievu LM komandā! Un kādu lomu viņi tajā spēlē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-18 17:40, pirms 16 gadiem
cool4life rakstīja: vēl jo sliktāk! Ja ņem leģionārus tad tikai augstas klases..
No vienas galējības krīt otrā!
Viens ļečī,ka LM spēli taisa leģionāri,bet otrs,ka šie leģionāri ir slikti!
LM leģionāri atšķirībā no RD Superstāriem godam savu maizīti atpelna! Piemēram,Mihailovs PO pret Latgali bija viens no labākiem komandā!

     [+] [-]

, 2009-03-18 17:45, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Tu točna esi daunis! Enerģija LAČ spēlē pēc tiem pašiem noteikumiem,kas visām LAČ komandām! ne atlaides ne ierobežojumi!
Uzskaiti cik tad ir to n-to leišu un krievu LM komandā! Un kādu lomu viņi tajā spēlē?
Daunis tu pats esi!!! Neviens sapraatiigs cilveeks nedirneetu internetaa cauraam dienaam kaa tu

     [+] [-]

, 2009-03-18 17:51, pirms 16 gadiem
IllaGhee rakstīja: Daunis tu pats esi!!! Neviens sapraatiigs cilveeks nedirneetu internetaa cauraam dienaam kaa tu
Ja jau Tu zini,ka es visu dienu dirnu netā,tad pats arī droši vien šeit visu dienu apgrozies!
Malcis,ka pats atzini,ka esi daunis!

  -2 [+] [-]

, 2009-03-18 17:58, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Ja jau Tu zini,ka es visu dienu dirnu netā,tad pats arī droši vien šeit visu dienu apgrozies!
Malcis,ka pats atzini,ka esi daunis!
Seedi savos laukos un priecaajies par savu nozeelojamo Metaaluuzni Dauni

  +3 [+] [-]

, 2009-03-18 17:58, pirms 16 gadiem
Edgars rakstīja: Par Bērziņu arī īsti negribētu piekrist protams uzbrukumā viņš bija nothing special, bet paskataties viņa +/- rādītāju atšķirībā no visiem pārējiem centra spēlētājiem aizsardzībā pie vārtiem Bērziņš dominēja un īpašas haltūras es neatceros.
Piekrītu, +/- koeficients viņam ir viens no labākajiem komandā, un tas nav mazsvarīgi, bet... paskaties, cik viņam soda minūšu! Ja visu laiku sēdi uz bankas, grūti dabūt -1.

Ok, protams, tas ir feini, ja viņš nopelna noraidījumu situācijā, kurā briest milzīgas nepatikšanas vai zaudēti vārti, bet cik noraidījumus viņš nopelnīja bez jēgas?

Manuprāt, viņam jāpaliek, ir manāmi pielicis šosezon, un tas priecē. Ir viņam gan savas ligas, gan arī plusi, bet esportā es lasu tikai komentārus, kur viņu galīgi noliek, vai tādu, kur viņu ceļ debesīs. Viņš ir viduvējs spēlētājs, kas lieti noder komandā, ir laba rezervīte un neslikts spēlētājs 3. maiņai, kurai pēc būtības jābūt labi sabalansētai: ir uzbrukums, ir aizsardzība. Tādā ziņā šī maiņa sevi attaisno.

Tiesa, man tīri labi patīk arī Pečura, kurš iespējams, varētu neslikti iejusties ar Dārziņu un M. Rēdlihu, bet viņam trūkst gan pieredzes, gan aukstasinības. Koks ar diviem galiem: ja viņš nāks bērziņa vietā, iekrās pieredzi un kļūs uzticamāks, bet tas prasīs upurus, vismaz sezonas sākumā noteikti.

Dieva dēļ, neaiztieciet Štālu! Lielisks kapātājs, spēlētājs, kura visvairāk pietrūka play-off cīņās. Labs pie apmalēm un labs aizsardzībā, liels cīnītājs un pretiniekam neērts - spēlē katru epizodi līdz galam, nekaunīgi lien virsū.

Širokovs noteikti neattaisnoja uz sevi liktās cerības. Cipruss un Sorokins, cik noprotu, saka ardievas vecuma dēļ. Iespējams, Muštukova vietu ieņems Enkuzens, bet varbūt Ervīnam dos vēl vienu šansu. Nedrīkst aizmirst arī par Naumova vecumu. Ej nu sazin, kad šis izlems kārt slidas. Varbūt pēc PČ paziņos: "Paldies Latvijas hokeja līdzjutējiem, es viņus mūžam atcerēšos, bet tagad jādod vieta jaunajiem..." Tādā gadījumā, visticamāk komandā paliks Muštukovs. Kā nākamie kandidāti varētu būt Štāls, Galviņš un Ankipāns (paldies viņam par šo sezonu, bet...)

     [+] [-]

, 2009-03-18 18:01, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Vasiļjevam un Reķim līgumi Vācijā, Saulietim piedāvāts līgums Minskā un pagājušvasar viņš RD nebija vajadzīgs.

Vienīgi Sprukts no šīs kompānijas izskatās kā reāls un nopietns kandidāts.
Domāju Rīgas "Dinamo" būtu ieinteresēti arī J. Rēdliha uzaicināšanā. Kaut vai fārmam noderēs.

     [+] [-]

, 2009-03-18 18:12, pirms 16 gadiem
Forshi Klubs Riiga A farms butu Liepaaja ^^ malacis mosh tad latgalei un ask Ar japrasa vai negrib but farm klubi , Aa tad jau wel Ice girls paliek tas ar varetu pasaukt lai pruseku kada nomaina !
Bet ka sanak ja LM ir farm klubs tad koziolam ari par vinu ir jamsaa vai tik un ta Lm akcionari maksaa! ja LM akcionari maksa tad Koziols grib dabuts speletajus na 6aru dabuut! ^^^ nu bet Katrs pleshas kaa mak!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-18 18:20, pirms 16 gadiem
zzk rakstīja: Tantes tirgū runā, ka šie minētie trīs līdz pieci varētu būt A. Širokovs, Štāls, Sorokins, varbūt arī Bērziņš, Galviņš, Cipulis...
cipulis paliks

  -3 [+] [-]

, 2009-03-18 19:11, pirms 16 gadiem
Iļja Poļakovs rakstīja: Kā nākamie kandidāti varētu būt Štāls, Galviņš un Ankipāns (paldies viņam par šo sezonu, bet...)
tu spried objektivi vai ari pec personigajam simpatijam? ankipans spele 1 maina, dara melno darbu, galvins spele gan vairakuma gan mazakuma, ja, vins medz rupji kludities, tacu naks pieredze un vins bus nakamais ozolins. ipasi rezultativs vins nav, iespejams vienkarsi veiksme nestav klat, bet kadreiz ari vinam saks krist ieksa. bet ka vins parredz laukumu, ka vins atdod piespeles, atliek kautvai atcereties OS kvalifikaciju kur no savas vartus linijas atdeva piespeli pari visam laukuma tiesi cipulim uz nujas un cipulis izgaja viens pret vienu. pat kreipans teica ka neatceroties kad vel LV izlase ir atdota tada piespele. kurs vel RD tadas piespeles spej atdot? turklat esmu ieverojis ka suplers vairakas speles vai atseviskas speles tresdalas ipasu uzsvaru ir licis tiesi uz talajam piespelem un sada gadijuma tads galvins ir tris hossu verte.
drizak vajadzetu skatities kurs no pamatsastavam nemtajiem speletajiem netiek pie normala speles, vai RD nespele vispar. tada gadijuma stals ir pirmais kam naksies atbrivot skapiti, ari sirokovs un sorokins

  -2 [+] [-]

, 2009-03-18 19:38, pirms 16 gadiem
playthegame rakstīja: tu spried objektivi vai ari pec personigajam simpatijam? ankipans spele 1 maina, dara melno darbu, galvins spele gan vairakuma gan mazakuma, ja, vins medz rupji kludities, tacu naks pieredze un vins bus nakamais ozolins. ipasi rezultativs vins nav, iespejams vienkarsi veiksme nestav klat, bet kadreiz ari vinam saks krist ieksa. bet ka vins parredz laukumu, ka vins atdod piespeles, atliek kautvai atcereties OS kvalifikaciju kur no savas vartus linijas atdeva piespeli pari visam laukuma tiesi cipulim uz nujas un cipulis izgaja viens pret vienu. pat kreipans teica ka neatceroties kad vel LV izlase ir atdota tada piespele. kurs vel RD tadas piespeles spej atdot? turklat esmu ieverojis ka suplers vairakas speles vai atseviskas speles tresdalas ipasu uzsvaru ir licis tiesi uz talajam piespelem un sada gadijuma tads galvins ir tris hossu verte.
drizak vajadzetu skatities kurs no pamatsastavam nemtajiem speletajiem netiek pie normala speles, vai RD nespele vispar. tada gadijuma stals ir pirmais kam naksies atbrivot skapiti, ari sirokovs un sorokins
Līdz Ozoliņam viņam tālu, nedomāju, ka viņš kādreiz to sasniegs. Jā, Tev taisnība par Galviņu, viņu visticamāk neaiztiks. Pamatoti vai nepamatoti, tas ir cits jautājums. Viņam blakus ir jābūt stabilam aizsardzības cilvēkam. Šoreiz tāda reizēm trūka. Citādi man pret viņu nekādu iebildumu nav.

Ankipāns? Nenoliedzami, melno darbu darīja viņš, turklāt veica lielu darba apjomu. Sapasēja ar Hosu un Elisonu, kuru nākamgad komandā nebūs. Ankipānam es saku lielu paldies par šo sezonu. Tas, ka viņš spēlēja 1. maiņā šoreiz ir galīgi nevietā: Hosa un Elisons arī spēlēja pirmajā maiņā, turklāt atšķirībā no Ankipāna bija arī rezultatīvi, bet viņiem tācu pateica ardievas! Ankipānam, protams, ir krietni mazākas algas prasības (principā, domāju, ka tās ir vienkārši nekādas, viņš spēlēs arī par 400 Ls mēnesī), kas ir viņa galvenais pluss. Mans subjektīvais vērtējums: "Paldies, mēs Tevi atceramies, bet skaidrs ir tas, ka Tu vairs neprogresēsi, respektīvi, jādod vieta jaunam cīkstonim."

     [+] [-]

, 2009-03-18 19:39, pirms 16 gadiem
marchello91 rakstīja: cipulis paliks
ļoti labi

  -1 [+] [-]

, 2009-03-18 19:57, pirms 16 gadiem
Iļja Poļakovs rakstīja: Līdz Ozoliņam viņam tālu, nedomāju, ka viņš kādreiz to sasniegs. Jā, Tev taisnība par Galviņu, viņu visticamāk neaiztiks. Pamatoti vai nepamatoti, tas ir cits jautājums. Viņam blakus ir jābūt stabilam aizsardzības cilvēkam. Šoreiz tāda reizēm trūka. Citādi man pret viņu nekādu iebildumu nav.

Ankipāns? Nenoliedzami, melno darbu darīja viņš, turklāt veica lielu darba apjomu. Sapasēja ar Hosu un Elisonu, kuru nākamgad komandā nebūs. Ankipānam es saku lielu paldies par šo sezonu. Tas, ka viņš spēlēja 1. maiņā šoreiz ir galīgi nevietā: Hosa un Elisons arī spēlēja pirmajā maiņā, turklāt atšķirībā no Ankipāna bija arī rezultatīvi, bet viņiem tācu pateica ardievas! Ankipānam, protams, ir krietni mazākas algas prasības (principā, domāju, ka tās ir vienkārši nekādas, viņš spēlēs arī par 400 Ls mēnesī), kas ir viņa galvenais pluss. Mans subjektīvais vērtējums: "Paldies, mēs Tevi atceramies, bet skaidrs ir tas, ka Tu vairs neprogresēsi, respektīvi, jādod vieta jaunam cīkstonim."
nu protams galvins nekads neizcinis stenlija kausu un nespeles 7 reizes NHL all stars spele(kautgan es ceru ka kludos ) tacu es domaju ka vins latvijas hokeja varetu aizstat ozolinu. speles stils viniem ir loti lidzgis, varbut pat galvins vairak piesledzas uzbrukumiem neka ozolins.
par ankipanu runajot nedomaju ka suplers gribes vinu atlaist. suplers vinam uzticas un tas ir pats svarigakais.

     [+] [-]

, 2009-03-18 20:27, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Kamēr šai līgā visas komandas nespēlēs pēc vienādiem spēles noteikumiem, tikmēr būs grūti spriest par patieso spēku sadalijumu starp komandām.
Patiesais spēku sadalījums atspoguļojas tabulā. Regulārā sadalījums un playoff sadalījums. Domugrauds par rubli

  -1 [+] [-]

, 2009-03-18 20:45, pirms 16 gadiem
Manuprat noteikti vajag meginat Grundmani, Pelsu, Brahmani.

     [+] [-]

, 2009-03-18 20:49, pirms 16 gadiem
Dinamo vajag Augstkalnu trenina sistemas , tad nebuus pagurums uz playoff speeleem!!! hypoxico.lv

     [+] [-]

, 2009-03-18 21:14, pirms 16 gadiem
zzk rakstīja: Tantes tirgū runā, ka šie minētie trīs līdz pieci varētu būt A. Širokovs, Štāls, Sorokins, varbūt arī Bērziņš, Galviņš, Cipulis...
Cipulis gan nē. ceru arī ka aļiku atstās jo ir skaidrs ka viņš var labāk nospēlēt. daudz ko parādīs šaa gada PČ. ja piemēram Širokovs aizies pom un tur buus baigi rezultatiivs tad atkal visi bļaus ka vajag uz Dinamo. varbūt algu vajag apcirpt, bet komandā vajadzētu atstāt.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-18 21:15, pirms 16 gadiem
cool4life rakstīja: Par Rēķi toč man likās, ka viņam ir pēdējais gads del, bet kā tu zini, ka Saulietim ir piedāvāts līgums Minskā? Es saprastu, ja viņiem nekas neizdotos ar to superkluba izveidi un pirms sezonas ar viņu tiktu parakstīts līgums, jo Saulietis nestāv klāt pārējiem KHL leģionāriem un kautvai Minskai nav leģionāru ierobežojumi, tomēr viņiem pašiem (es vismaz tā domāju) ir tādi Saulieši..
Tu vēl šaubies, ka es visu zinu?
Kaut gan man liekas, ka ne es vienīgais to zin, bet visi, kas lasa SA.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-18 21:26, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tu vēl šaubies, ka es visu zinu?
Kaut gan man liekas, ka ne es vienīgais to zin, bet visi, kas lasa SA.
Juri,pastāsti,kā ir iznācis tā,ka Tu dzīvojot salīdzinoši patālu no LV hokeja centriem esi ,manuprāt, kopā ar abragu, vieni no kompatentākajiem džekiem par hokeju! Parasti tā ir reta parādība,ka tāds zinātājs nāk no vietas, kur konkrētais sporta veids nav attīstīts augstā līmenī!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-18 21:38, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Juri,pastāsti,kā ir iznācis tā,ka Tu dzīvojot salīdzinoši patālu no LV hokeja centriem esi ,manuprāt, kopā ar abragu, vieni no kompatentākajiem džekiem par hokeju! Parasti tā ir reta parādība,ka tāds zinātājs nāk no vietas, kur konkrētais sporta veids nav attīstīts augstā līmenī!
Nūū... "HK Rēzekne", ja nemaldos, Daugavpils čempionātā spēlē! Ta ka nevajag te noniecināt manu kraju hokeja sakarā!

Kā tas sanācis... nezinu. Kad sīks biju skatījos visu sportu ko rādīja, bet nu kkā hokejs, hokejs... likās nenormāli kruti vot es i sāku interesēties... bet tā bija ļoti agrīna interese (līdz iešanai skolā bija vēl patālu), galvenais, kas man patika, tas bija ekipējums -ķiveres, slidas, nūjas, īpaši - ka spēlētāji iet nomainītes, pa speciāliem vārtiņiem, bet "huligāni" (tā laika izpratnē) vienkārši - lec pāri, šamiem kko stāsta, tad tie atkal iet sisties. Nu kkā tā... .

Nu un tad "pašlo pojahalo"... no sākuma tā bija tāda rotaļ-interese (kartītes, uzlīmes utt.), tad kkā uzzināju, ka viens radinieks arī hokeju spēlēja (tas, tā teikt, uzmudrināja) un beigu beigās tas pārauga vot šitādā vot... pat nezinu kā to nosaukt!

Pie tam es jau vairāk tā pa Ziemeļameriku ņemos... ta ka tie hokeja centri ir vēl tālāk.

Taču - laikam tieši tāpēc, ka nebija tādas normālas iespējas spēlēt, tāpēc pievērsos muldēšanai.

     [+] [-]

, 2009-03-18 21:44, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nūū... "HK Rēzekne", ja nemaldos, Daugavpils čempionātā spēlē! Ta ka nevajag te noniecināt manu kraju hokeja sakarā!

Kā tas sanācis... nezinu. Kad sīks biju skatījos visu sportu ko rādīja, bet nu kkā hokejs, hokejs... likās nenormāli kruti vot es i sāku interesēties... bet tā bija ļoti agrīna interese (līdz iešanai skolā bija vēl patālu), galvenais, kas man patika, tas bija ekipējums -ķiveres, slidas, nūjas, īpaši - ka spēlētāji iet nomainītes, pa speciāliem vārtiņiem, bet "huligāni" (tā laika izpratnē) vienkārši - lec pāri, šamiem kko stāsta, tad tie atkal iet sisties. Nu kkā tā... .

Nu un tad "pašlo pojahalo"... no sākuma tā bija tāda rotaļ-interese (kartītes, uzlīmes utt.), tad kkā uzzināju, ka viens radinieks arī hokeju spēlēja (tas, tā teikt, uzmudrināja) un beigu beigās tas pārauga vot šitādā vot... pat nezinu kā to nosaukt!

Pie tam es jau vairāk tā pa Ziemeļameriku ņemos... ta ka tie hokeja centri ir vēl tālāk.

Taču - laikam tieši tāpēc, ka nebija tādas normālas iespējas spēlēt, tāpēc pievērsos muldēšanai.
Apmēram skaidrs!
Vienkārši jautāju tāpēc,ka parasti šādai interesei ir jabūt kādai ierosmei uz vietas,kas pēc tam jau vēršās plašumā!
Ceru,ka piedosi,bet manās zināšanās bija robs,ka agrāk ir pastāvējis tāds klubs HK Rēzekne! Un DHK pastāv jau arī salīdzinoši neilgu laiku, takā arī tas diez vai bija Tavas intereses ierosinātājs!

     [+] [-]

, 2009-03-18 22:01, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Apmēram skaidrs!
Vienkārši jautāju tāpēc,ka parasti šādai interesei ir jabūt kādai ierosmei uz vietas,kas pēc tam jau vēršās plašumā!
Ceru,ka piedosi,bet manās zināšanās bija robs,ka agrāk ir pastāvējis tāds klubs HK Rēzekne! Un DHK pastāv jau arī salīdzinoši neilgu laiku, takā arī tas diez vai bija Tavas intereses ierosinātājs!
Ierosme... godīgi sakot es vot tikai tagad sāku domāt, kak da takoi žižņi dokatilsja... vienkārši kā sīkajam tas likās nenormāli kruti. Vieni fano par "Robokopiem", citi par "Pokemoniem", kāds vēl kolekcionē mašīnītes, bet es aizrāvos ar sportu (ar pašu sportošanu mazāk nekā ar apkārtsporta lietām).

F1 arī Latvijā nav uz vietas, bet fanu, redz, ka pietiek...

Agrāk arī (par to ir atsevišķs stāsts), bet tagad šamie D-pilī kko mēģina... lai jau sanāk (pat nezinu sanāk viņiem tur kkas vai nē).

Un vēl, klīst runas, ka Viktors Hatuļevs līdz skolas vecumam ir dzīvojis Rēzeknē... tā ka tādām runām ir tikai viens avots (taču puslīdz ticams, jo šamie apmēram vienaudži), tad tās ir tikai baumas. Nu vot, tad beidzot prasu citiem - moš kāds kko vairāk par šitādu faktu zin?

  +1 [+] [-]

, 2009-03-18 22:38, pirms 16 gadiem
Saku kā ir - man riebjas tas vārtsargu kults, kas jau kur tas laiks iesakņojies Latvijas hokejā. Es ieteiktu vadībai nevis domāt par krutāku vārtsargu, bet gan par beidzot sakarīgu un spēcīgu uzbrukuma līniju un aizsargiem, kas arī kopā novērstu mūžīgos draudus pie vārtiem. Ja grib lbāku hokju, tad jābeidz spēlēt aizsardzības hokejs, pietam tāds visai nīkulīgs. Es nesaku, ka vārtsargs nav svarīgs... bet kamēr viņi tur cerīgi lūkojas uz Pruseku, tiksmēr ūtrupē iziet Elisons... Kur tur loģika?

Nesadarbošanās ar Edgaru tikai iegriež LV hokejam. PALDIES!

     [+] [-]

, 2009-03-19 08:33, pirms 16 gadiem
sweet.caramel rakstīja: Saku kā ir - man riebjas tas vārtsargu kults, kas jau kur tas laiks iesakņojies Latvijas hokejā. Es ieteiktu vadībai nevis domāt par krutāku vārtsargu, bet gan par beidzot sakarīgu un spēcīgu uzbrukuma līniju un aizsargiem, kas arī kopā novērstu mūžīgos draudus pie vārtiem. Ja grib lbāku hokju, tad jābeidz spēlēt aizsardzības hokejs, pietam tāds visai nīkulīgs. Es nesaku, ka vārtsargs nav svarīgs... bet kamēr viņi tur cerīgi lūkojas uz Pruseku, tiksmēr ūtrupē iziet Elisons... Kur tur loģika?


Nesadarbošanās ar Edgaru tikai iegriež LV hokejam. PALDIES!
Ar labu uzbrukumu var uzvarēt, bet ar labu aizsardzību, nekad nezaudēsi.
Komanda bez laba vārtsarga var mest kaut 10 ripas spēlē, bet ar uzvarām šamiem būs pašvaki.

     [+] [-]

, 2009-03-19 09:27, pirms 16 gadiem
Mēs esam mazi, cerams, ka būsim lieli! ';