Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Četri "dinamieši" nosūtīti uz fārmklubu

Edgars Bērziņš
Edgars Bērziņš

Četri "dinamieši" nosūtīti uz fārmklubu
Armands Bērziņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) kluba Rīgas ''Dinamo'' treneri pēc pārbaudes spēļu tūres Zviedrijā uz fārmkluba (''Dinamo Juniors'') rindām nosūtījuši četrus spēlētājus, viņu vidū arī centra uzbrucējs Armands Bērziņš.

Rīgas ''Dinamo'' treneru kolektīvs pazeminājumus amatā piešķīris vārtsargam Ervīnam Muštukovam un uzbrucējiem Armandam Bērziņam, Tomam Hartmanim un Raimondam Vilkoitam. Visi minētie spēlētāji ''Dinamo Juniors'' rindās no 20. līdz 22. augustam piedalīsies četru komandu pārbaudes spēļu turnīrā, kas risināsies Baltkrievijas pilsētā Grodno.

Kā vēstīts Rīgas ''Dinamo'' oficiālajā mājaslapā, komandas treneru štābs vēlas, lai minētie spēlētāji iegūtu pēc iespējas lielāku spēļu praksi, tajā pašā laikā būtiski pastiprinot ''Dinamo Juniors'' sastāvu. Iepriekš uz fārmklubu tika nosūtīti tādi spēlētāji kā Sergejs Pečura, Jānis Straupe un Maksims Širokovs.

Izmantotie resursi:
dinamoriga.eu

  -2 [+] [-]

, 2009-08-17 23:05, pirms 15 gadiem
he,vēl sapnoja par NHL

  +2 [+] [-]

, 2009-08-17 23:08, pirms 15 gadiem
gico rakstīja: visu cienu Berzinam, bet tur ir vina vieta!
piekritu,, nu nav vinam pagaidam ieksa.... nu lai puika padoma un moska saks ar laiku spelet ka nakas..

     [+] [-]

, 2009-08-17 23:10, pirms 15 gadiem
eske rakstīja: Kas Bērziņš par junioru? Būtu loģiski, ja noslēgtu līgumu ar kādu klubu (piem., Metalurgu), kur sūtīt spēlētājus, kuri nespēlē U18 vai U20 izlasē. Junioros būtu jāspēlē jaunajiem.
Nu nosaukumam piekasijies. tas ir RD frmklubs, un tur nav obligati jaspele jaunajiem, ja komandai nosaukuma ir juniors.. tas tapat ka NHL. lielaja kluba neiederas, bet cerot tomer uz speletaja izaugsmi ieliek so spelet farmkluba.

     [+] [-]

, 2009-08-17 23:12, pirms 15 gadiem
God man is rakstīja: Atrdušies te baigie eksperti ,kas te var spriest kur Bērziņam īsta vieta ir ........... laikam no hokeja diezko daudz nesaprotat.....visi uzbrucēji nevar būt bombardieri ,ir arī tādi kuri dara melno darbu un atstrādā kārtīgi aizsardzībā.
tu jau ar liels eksperts ne???? neviens jau vinute nenorok tapec ka vins ripas nemet ieksa. daudzi DR rindas ir tadi kuri reti ripu iemt, toties ka jau teici vini melno darbu padara lieliski - atskiriba no berzina... ta ka pats jau ar nekads eksperts neesi, ja neesi to ieverojis

  +1 [+] [-]

, 2009-08-17 23:15, pirms 15 gadiem
DrEvil rakstīja: pagaajushaa sezonaa vinju nevareeja nosuutiit uz farmu, jo bija vienvirziena liigums...
nebija.. ja būtu bijis vienvirziena viņš pēc sezonas nespēlētu ar rīgu2000
Slēpts komentārs: Moe88

  +1 [+] [-]

, 2009-08-17 23:21, pirms 15 gadiem
Izskatās,ka 4.maiņa būs Meija-Džeriņš- Cinks.

     [+] [-]

, 2009-08-17 23:30, pirms 15 gadiem
bērziņš gan jau pa naktiim tagad treneesies =))))

  +2 [+] [-]

, 2009-08-17 23:31, pirms 15 gadiem
Manuprāt, ļoti pozitīva tendence. Spēlētājiem jāizcīna sava vieta sastāvā. Šogad Dinamo visās līnijās ir vērojama iekšēja konkurence. Gan vārtusargiem, gan aizsardzībā un tagad arī daļēji uzbrukumā.

Bērziņa uzbrukums ir ierobežots, tomēr aizsardzībā viņš ir spējīgs. Tas arī būs labs iemesls gan Džeriņam, gan citiem 4. maiņā turēt līmeni, jo, visticamāk, tiks veiktas biežas sastāva rotācijas starp RD un RD juniors.

  +1 [+] [-]

, 2009-08-17 23:40, pirms 15 gadiem
JiSkx rakstīja: tādā gadījumā, kur Ankipānu ar Laviņu vajadzētu nosūtīt?
Ankīpāns ir melnā darba darītajs!!
Viņš 100% iederās Rigas Dinamo!!
Arī paskatoties pēc viņa statistikas parbaudes spēlēs, 1+4 un ceturtais rezūltatīvākais spēlētājs komandā!!
Par Laviņu piekrītu spēlēt viņš vairs neprot!!

  -3 [+] [-]

, 2009-08-17 23:42, pirms 15 gadiem
berzinsh tak nevar iemest,varbuut podaa vieniigi,bet vienalga dinaamo ir simpaatisks produkts un nak sezozonas biljetas jau nopirktas,sorry armand nu varbuut tevi uz ogri aizmainiis

     [+] [-]

, 2009-08-18 00:21, pirms 15 gadiem
DrEvil rakstīja: pagaajushaa sezonaa vinju nevareeja nosuutiit uz farmu, jo bija vienvirziena liigums...
un nebija farma...

     [+] [-]

, 2009-08-18 01:48, pirms 15 gadiem
TAD NU BEIDZOT

  -3 [+] [-]

, 2009-08-18 02:05, pirms 15 gadiem
Vel tikai laviņu nahrenizet un vieta pakjert kadu no farma!

a to ko lavinjsh - 1x 5 speles kko parada un tad chakarejas...

     [+] [-]

, 2009-08-18 07:50, pirms 15 gadiem
Beidzot,sen to vajadzēja izdarit respect Šuplers.Cerams ka atpakļ to ganu nesauks ne uz dinamo,ne uz izlasi

  +1 [+] [-]

, 2009-08-18 08:19, pirms 15 gadiem
God man is rakstīja: Atrdušies te baigie eksperti ,kas te var spriest kur Bērziņam īsta vieta ir ........... laikam no hokeja diezko daudz nesaprotat.....visi uzbrucēji nevar būt bombardieri ,ir arī tādi kuri dara melno darbu un atstrādā kārtīgi aizsardzībā.
Tev taisnība, visi nevar būt bombardieri tāpēc viņu nosūtīja uz fārmu Par to hokeja pazīšanu labāk nevajag mētāties!

  -1 [+] [-]

, 2009-08-18 09:13, pirms 15 gadiem
Armandin,kaa Tu tagad bez Laurina??!
Slēpts komentārs: erred
Slēpts komentārs: erred

  +3 [+] [-]

, 2009-08-18 09:26, pirms 15 gadiem
Nu nevajag jau Bērziņu te tā nolikt-ja paskatās statistiku par pagājušo gadu,tad ,piemēram Bērziņam koeficients ir plus 2,bet,piemēram malējam uzbrucējam Ankipānam -4 un iemesto ripu arī nav daudz vairāk...Katrā ziņā -nekrita viņam no labām pozīcijām,to nevar noliegt!

     [+] [-]

, 2009-08-18 09:29, pirms 15 gadiem
Viss ir pareizi, Bērziņš ir tur kur viņam jābūt. Dinamo nav skola, kur turēt skolēnus kamēr tie iemācās vielu - Dinamo ir darbs, un tas nozīmē, ka ja tu to nedari pietiekami labi, vai ir kāds kas to var izdarīt labāk, tad tev te vietas nav.

  -2 [+] [-]

, 2009-08-18 09:41, pirms 15 gadiem
tad beidzot ir noticis, kam jānotiek (pagājušogad e-sportā es gan vācu pamatīgus mīnusus par savu pārliecību)

brīnos, ka bērziņš tika pat līdz wild treniņnometnēm, jo viņš tak ne lāga slido un arī nūju rokās tur, maigi sakot, "īpatnēji"

varbūt, ka wild, viņam nezinot, testēja vai šis nevar būt par policistu, jo arī pērn dinamo rindā, bija viens no playeriem, kas pie izdevības uzreiz vicināja dūres.

  -2 [+] [-]

, 2009-08-18 10:04, pirms 15 gadiem
Beidzot ar galvu saka domat dinamieisi aisutot Berzinu uz farmu.Malaci

  +4 [+] [-]

, 2009-08-18 10:05, pirms 15 gadiem
Varbūt Bērziņam vajadzētu pārkvalificēties par aizsargu? Gabarīti atļauj, aizsardzībā kā centrs nebija slikts! Moš būtu vēl viens uzbrūkošā tipa aizsargs! Man liekas, ka Armandam tā būtu labāka izeja.

     [+] [-]

, 2009-08-18 10:11, pirms 15 gadiem
Tā tie ,,jaunie perspektīvie,, pazūd..žēl...bet viss ir tikai galvā....

  +5 [+] [-]

, 2009-08-18 10:18, pirms 15 gadiem
cik var par Bērziņu cepties. viņš ir labs trešās un ideāls ceturtās maiņas centra uzbrucējs.

un viens no šobrīd labākajiem centra uzbrucējiem Latvijas hokejā vispār. un Latvijas izlasei viņš ir ļoti vajadzīgs. tas, ka mums nav labāku centru ir Latvijas hokeja, nevis Bērziņa problēma!

     [+] [-]

, 2009-08-18 10:22, pirms 15 gadiem
agniss rakstīja: Ankīpāns ir melnā darba darītajs!!
Viņš 100% iederās Rigas Dinamo!!
Arī paskatoties pēc viņa statistikas parbaudes spēlēs, 1+4 un ceturtais rezūltatīvākais spēlētājs komandā!!
Par Laviņu piekrītu spēlēt viņš vairs neprot!!
Lavins pagajuso sezonu neradija labu sniegumu, toties sogad parbaudespeles, tiri labi spele.... ir atzimejies ar rezultivitates punktu, ka ari sacis atkal savus speka panemienus efektivi pielietot.... vinu vel nevajag norakt

     [+] [-]

, 2009-08-18 10:24, pirms 15 gadiem
vienkāršifans rakstīja: Nu nevajag jau Bērziņu te tā nolikt-ja paskatās statistiku par pagājušo gadu,tad ,piemēram Bērziņam koeficients ir plus 2,bet,piemēram malējam uzbrucējam Ankipānam -4 un iemesto ripu arī nav daudz vairāk...Katrā ziņā -nekrita viņam no labām pozīcijām,to nevar noliegt!
nu ja te biezi ir tadi kuri pec plikas statistikas ir hokeja eksperti

  +2 [+] [-]

, 2009-08-18 10:26, pirms 15 gadiem
Bērziņa pareizā vieta bet, nevarētu teikt ka airī viņš ir galīgākais sūds nu bet tomēr pie junijoriem ir viņa pašreizējā īstā vieta!!!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-08-18 10:29, pirms 15 gadiem
Tieshaam beidzot berzinjsh ir aizutiits tur kur vinjam bija SEN jabuut, vinsh tak nekad nav vareejis iesist vartus!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-08-18 10:33, pirms 15 gadiem
Slikti, slikti... Latvijas izlases 3. maiņas centrs uz fārmu... tā jau mums ar tiem centriem ir auzas... nedod dievs, ja kāds Sprukts vai Vasiļjevs vēl pirms OS gūst traumu - tad ko, Bļinovu vai Pečuru liks???

  +2 [+] [-]

, 2009-08-18 10:33, pirms 15 gadiem
Maredo rakstīja: Lavins pagajuso sezonu neradija labu sniegumu, toties sogad parbaudespeles, tiri labi spele.... ir atzimejies ar rezultivitates punktu, ka ari sacis atkal savus speka panemienus efektivi pielietot.... vinu vel nevajag norakt
piekrītu
Laviņš šosezon sācis aktīvāk spēlēt, vismaz es to spriežu pēc tā, ka pats biju uz pārbaudes spēlēm un redzu, kas tur notiek, nevis kā daži labi, visticamāk, te sēž tikai un iedziļinājušies savās domās un kaut ko murgo.

  +3 [+] [-]

, 2009-08-18 10:34, pirms 15 gadiem
Maredo rakstīja: nu ja te biezi ir tadi kuri pec plikas statistikas ir hokeja eksperti
vienkāršifans neņēma vērā, ka Ankipāns pievienojās tikai sezonas 2.pusē... attiecīgi uz smagāko daļu... pagājušogad viņš ļoti labi izskatījās kopā ar Hossu un Elisonu... patiesībā biju patīkami pārsteigts cik labi viņš iekļāvās "lielajā" Dinamo

  +2 [+] [-]

, 2009-08-18 10:38, pirms 15 gadiem
Viss ir shtokos! Jabut komanda veseligai konkurencei! Pashi pastieties ka bija pern sezona.Reali no farma nebija ko panemt lai aizvietot pamat speletajus DR!
Un pashiem speleteiem ari tagad bus stimuls lielaks,nebus ta-ai shito machu uz pusslodzi nomochishu un nakamaja uzspeleshu labak! Negribi skriet?ok ...ir farma tadi kas gribes! ))

     [+] [-]

, 2009-08-18 10:39, pirms 15 gadiem
eske rakstīja: Kas Bērziņš par junioru? Būtu loģiski, ja noslēgtu līgumu ar kādu klubu (piem., Metalurgu), kur sūtīt spēlētājus, kuri nespēlē U18 vai U20 izlasē. Junioros būtu jāspēlē jaunajiem.
Tu nedaudz nesaproti lietas būtību.... pirmkārt, vienotā sistēmā strādā kopēja mērķa labā, kur iespējams sekot līdzi viņa darbībām, jo noteikti notiks rotācija, otrkārt, jaunajiem spēlētājiem vajag blakus kādu ''veco'', vai vienkārši pieredzējušāku, kas rāda preiekšzīmi, ir spēcīgāks, tādā veidā veidojot jaunajos pareizu priekšstatu par trenēšanos, koncentrāciju..