Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3
Autors: Jānis Celmiņš

Krievu mediji: "Dinamo" nespēj vienoties ar Znaroku; piedāvās jaunu līgumu Šupleram

Krievu mediji: "Dinamo" nespēj vienoties ar Znaroku; piedāvās jaunu līgumu Šupleram
Juliuss Šuplers
Foto: www.hcsalavat.ru

Rīgas „Dinamo” vadība piedāvāšot komandas galvenajam trenerim Juliusam Šupleram palikt amatā arī uz nākamo sezonu un piedāvās viņam jaunu līgumu, vēsta Krievijas sporta mediji.

Sarunas ar Rīgas „Dinamo” vadību esot bijušas arī Maskavas „Dinamo” un Latvijas izlases galvenajam trenerim Oļegam Znarokam, taču puses nav spējušas vienoties par līguma finansiālo pusi.

„Dinamo” Šuplera vadībā spēlē jau kopš komandas atjaunošanas brīža un visas trīs Kontinentālās Hokeja līgs (KHL) sezonas komanda spējusi iekļūt „play-off” turnīrā.

Izmantotie resursi:
Новости спорта, Спортивная аналитика, Видео -...


, 2011-03-16 13:35, pirms 14 gadiem
Nu Jūlis jau nu neatteiksies ,tas nu ir točno!
Viss atkal pa vecam!
Slēpts komentārs: Ribeiro
, 2011-03-16 13:37, pirms 14 gadiem
bezceris , tas nozīmē ka vel vienu sezonu būs bezsakarā
, 2011-03-16 13:38, pirms 14 gadiem
Protams, Znaroks jau pa velti nestraadaas.... Ja vareeja naudas delj pienjemt Vaacijas pilsonibu tad ari pec 10it gadiem nekas noteikti nebuus mainijies..... un ja godiigi- negribu vinju Dinamo!
Bet nu ka izlases treneris man vinjs patiik... tapec veiksmi Značok ar izlasi un turpmakajaa karjeraa
, 2011-03-16 13:39, pirms 14 gadiem
Nevajag viņu te nevienam, ja paliks, tad norakstīta nākamā sezona. Cik ilgi var spēlēt uz Ozoliņa vadības pamatu?
, 2011-03-16 13:39, pirms 14 gadiem
Nu, ja šovakar būs atkal kārtīgs zāģis, tad neredzu iemeslu, lai būtu gribēšana pagarināt līgumu ar Jūli.. Tad būs tāds pats rezultāts kā pagājušajā gadā un ir skaidrs, cik ir maksimums, ko Šuplers var panākt ar Rīgas Dinamo. Domāju, ka Rietumu konferencē DR ir lielāks potenciāls.
, 2011-03-16 13:42, pirms 14 gadiem
Kā var kritizēt Šupleru par sportiskajiem rezultātiem!? Rīgas Dinamo gada budžetam būtu jābūt vismaz 50 miljoni EUR un sastāvā būtu jāspēlē vismaz 70% leģionāru, lai varētu reālistiski cerēt izcīnīt Gagarina kausu vai kaut uzspēlēt finālā, bet tad tā vairs nebūtu Latvijas izlases bāzes komanda.
, 2011-03-16 13:44, pirms 14 gadiem
Šo rakstu vajadzēja ielikt pēc šīvakara spēles iznākuma ,tad mēs redzētu īstos komentārus - kas ir kas?
Slēpts komentārs: Riitards
, 2011-03-16 13:52, pirms 14 gadiem
Šūpis trīs gadus ir ticis PO. Divus pēdējos esam pārvarējuši 1. kārtu. Pēc rezultātiem spriežot, ļoti labs treneris.

Kā alternatīvu var aplūkot citu KHL treneri - Goluboviču. Ar metalurgu palika vienu vietu aiz strīpas- Dinamo Juniora. Pēc tam ar Torpedo vienu vietu aiz strīpas - PO.

Vai tiešām gribam mainīt Jūli mainīšanas pēc?
, 2011-03-16 14:00, pirms 14 gadiem
cermas, ka tikai baumas! ļoti negribētos viņu un visus viņa slovāku trešās šķiras leģionārus- mukušus, petrovickus redzēt vēl gadu RD
, 2011-03-16 14:04, pirms 14 gadiem
un ko tad jūs gribiet? treneri, kas nespēs mūs ievest PO? priecāties, ka šupis ir uzticīgs RD un nav aizbēdzis uz kādu lielāku klubu, jo ar tādiem resursiem kādi viņam ir te tikai 1 no10 treneriem spētu sasniegt tādus rezultātus kā šupis
Slēpts komentārs: mtx03
, 2011-03-16 14:10, pirms 14 gadiem
mtx03 rakstīja: nu b lja cik var...
Šuplera vadiibaa komanda nekad netiks augstaak par PO 2 kaartu
un speeles laikaa izskataas ka nevis treneris vada komandu bet gan komanda speelee kaa grib
cerams ka to slovaaku neapstiprinaas, jo sen jau ir redzams ka Šupis sevi pie RD stuures ir sen jau izsmeelis
gribēšu redzēt ko tu teiksi nākamsezon, kad cita trenera vadībā mēs netiksim PO
Slēpts komentārs: Cincendorfs
Slēpts komentārs: hoorai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-03-16 14:13, pirms 14 gadiem
Pagaidīsim sērijas ar Jaroslavļu iznākumu, un tad spriedīsim par Šuplera lietderību. Šupleram ir viens liels būtisks mīnuss, bet to pēc sērijas ar Jaroslavļu.
, 2011-03-16 14:14, pirms 14 gadiem
mtx03 rakstīja: nu b lja cik var...
Šuplera vadiibaa komanda nekad netiks augstaak par PO 2 kaartu
un speeles laikaa izskataas ka nevis treneris vada komandu bet gan komanda speelee kaa grib
cerams ka to slovaaku neapstiprinaas, jo sen jau ir redzams ka Šupis sevi pie RD stuures ir sen jau izsmeelis
tagad paskaties palikuso komandu sastaavus un pasaki, kaadi buuutu tie argumenti ar ko RD vareetu tikt taalaak par 2 PO kaartu?
Uzskatu, ka Suplers ar sii briiza sastaavu un finansiaalajaam iespeejam ir izspiedis maksimumu!
buusim reaali
, 2011-03-16 14:14, pirms 14 gadiem
Obligāti Rīgas Dinamo ir Jūlim jāpiedāvā līgums. Rezultāti mūsu komandai ir atzīstami.
Veiksmi mūsējiem šodienas cīņā !
Slēpts komentārs: ivucis2
, 2011-03-16 14:18, pirms 14 gadiem
Es arī domāju, ka vēl vienu sezonu vajag Ozoliņu un Šupleru dabūt. Šupis vada komandu treniņos, Ozo - spēlēs. Laba formula.

Bet SC skolnieki un āmurgalvas, salasījušies Puči, protams, domā, ka Šupis ir ļaunuma sakne. Maz mēs esam lielos, bagātos klubus masējuši, jo īpaši šajā sezonā? Un to latvisko netikumu pagrūst vājākām komandām neviens, neviens mums neizdzīs!

Samierinās, tauta! Ar Šupleru mēs jau 3 gadus esam uzlēkuši augstāk par savu pakaļu. Un vienalga, kas "vada" komandu un ko kurš ar to jēdzienu domā.
Lai trenerus maina neveiksminieki!
, 2011-03-16 14:18, pirms 14 gadiem
Rīgas Dinamo iespēju griesti tiks sasniegti tad, kad te būs tāda nauda kā Minskā. (Bagātāki mēs diemžēl neesam). Tad mēs Petrovicka vietā varēsim atļauties Henriju, Štumpelu un Pletu un varbūt cīnīsimies ar to pašu Minsku par 8 vietu konferencē.

Kā gan Rīgas Dinamo varētu sastādīt konkurenci Magņitogorskai, Kazaņai, Ufai, Pēterburgai, Jarosļavļai vai kaut vai tam pašam noplukušajam Atlant? (Mozjakins vai Irgls pie mums būtu supermegazvaigznes, kuriem tāds Marsels Hossa pat slidas aizsiet nedrīkstētu!) Attopieties!
, 2011-03-16 14:19, pirms 14 gadiem
M rakstīja: Kā var kritizēt Šupleru par sportiskajiem rezultātiem!? Rīgas Dinamo gada budžetam būtu jābūt vismaz 50 miljoni EUR un sastāvā būtu jāspēlē vismaz 70% leģionāru, lai varētu reālistiski cerēt izcīnīt Gagarina kausu vai kaut uzspēlēt finālā, bet tad tā vairs nebūtu Latvijas izlases bāzes komanda.

Nezinu protams kadas ir RD opcijas naudas utt. zina, bet domaju, ka Julim butu jasaka paldies pec sis sezonas.
Vai tad Stenliju visu laiku izcina bagataka komanda? Cik reizes Rangers to ir panemusi pedejos gados, kad vel pirm lokauta klubs bija ar vislielako budzetu liga? Cik reizes NYK ir vinnejushi pedejos gados NBA cempionatu? Madrides Real Chempionu liga cik biezi pedejos gados uzvar?
, 2011-03-16 14:21, pirms 14 gadiem
Nu re cik jauki. Par Latvijas "sporta flagmani" krievu mediji jau visu zina uz priekšu, kamēr te uz vietas vēl tumsā maldās. Simboliski.

P.S. Kāpēc par pārāko sasniegumu tiek uzskatīta 3x iekļūšana "play-off"? No 11 komandām 8 tiek, 3 netiek- ietikšana 8niekā ar solīdu budžetu ir pašsaprotami, nevis sasniegums.
, 2011-03-16 14:22, pirms 14 gadiem
Mezhsargs rakstīja: Nevajag viņu te nevienam, ja paliks, tad norakstīta nākamā sezona. Cik ilgi var spēlēt uz Ozoliņa vadības pamatu?
Līdz mirklim, kad Ozo beigs spēlētaja karjeru un pats sāks trenēt.
Kas zina, varbūt sāks ar Dinamo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-03-16 14:23, pirms 14 gadiem
Ulrihs rakstīja: Vai tad Stenliju visu laiku izcina bagataka komanda? Cik reizes Rangers to ir panemusi pedejos gados, kad vel pirm lokauta klubs bija ar vislielako budzetu liga? Cik reizes NYK ir vinnejushi pedejos gados NBA cempionatu? Madrides Real Chempionu liga cik biezi pedejos gados uzvar?
MVD Pelnrušķītes stāsts apliecina, ka Tev ir taisnība, bet konferences pusfinālā viņi ar milzīgu piepūli apspēlēja savainojumu mocītu divas reizes nabadzīgāku komandu, un šogad gan ar citu nosaukumu pārliecinoši zaudēja tam pašam pretiniekam...

Nav skaidrs, kas vērtējams augstāk - MVD fināls vai RD uzvaras pār SKA un Dinamo M
, 2011-03-16 14:25, pirms 14 gadiem
Katrā ziņā piekrītu tiem, kas saka, ka RD nav obligāti jātrenē Znarkam. Kaut kāda apmātība te ar viņu, varētu padomāt, ka citu speciālistu nav, kas varētu trenēt klubu.

Attiecībā par Šupleru - ir savi plusi, savi mīnusi (mīnusi vairāk nevis kā trenerim, bet gan kā iespējamajām pārmaiņām komandā, ja Šuplers tiktu aizvietots). Pats esmu par līguma parakstīšanu ar Šupleru - labs treneris ar salīdzinoši zemu atalgojumu (viens no zemākajiem KHL), skatoties abu iepriekšējo sezonu rezultātus, tie ne tikai ir ļoti labi, bet arī spēle, ko redzam uz laukuma, ir vērtējama ar augošu pozitīvu zīmi. Mani tiešām priecē tas, ko rāda čaļi uz laukuma un tas ir kā Šuplera nopelns, tā viņu palīgu, pārējo treneru, personāla, GM, un galu galā, arī pašu spēlētāju nopelns.

Tā ka iespējamā līguma pagarināšana manā skatījumā vērtējama pozitīvi.
Slēpts komentārs: Ulrihs
Slēpts komentārs: X-Men
, 2011-03-16 14:27, pirms 14 gadiem
Ulrihs rakstīja: Vai tad Stenliju visu laiku izcina bagataka komanda? Cik reizes Rangers to ir panemusi pedejos gados, kad vel pirm lokauta klubs bija ar vislielako budzetu liga? Cik reizes NYK ir vinnejushi pedejos gados NBA cempionatu? Madrides Real Chempionu liga cik biezi pedejos gados uzvar?
NHL taču ir cita algu sistēma un griezti.
, 2011-03-16 14:27, pirms 14 gadiem
M rakstīja: MVD Pelnrušķītes stāsts apliecina, ka Tev ir taisnība, bet konferences pusfinālā viņi ar milzīgu piepūli apspēlēja savainojumu mocītu divas reizes nabadzīgāku komandu, un šogad gan ar citu nosaukumu pārliecinoši zaudēja tam pašam pretiniekam...

Nav skaidrs, kas vērtējams augstāk - MVD fināls vai RD uzvaras pār SKA un Dinamo M
Pie MVD sasniegumiem protams bija japiemin, ka vini apspeleja "savainojumu mocitu komandu", bet runajot par shi gada Maskavas zagi kaut ka izlaidi to, ka ari Msk Dinamo shogad bija savainojumu nomocita. Kaut ka nav konsekvences....
, 2011-03-16 14:28, pirms 14 gadiem
Labs un stabils, rezultātu nesošs treneris. Lai jau paliek!
, 2011-03-16 14:29, pirms 14 gadiem
GSH rakstīja: NHL taču ir cita algu sistēma un griezti.
Un? Vai tas nozime, ka RD neko automatiski nevar sasniegt tikai tapec, ka Krievija kads parmaksa nerealu pikji visadiem Jagriem utt?
, 2011-03-16 14:31, pirms 14 gadiem
"Sarunas ar Rīgas „Dinamo” vadību esot bijušas arī Maskavas „Dinamo” un Latvijas izlases galvenajam trenerim Oļegam Znarokam, taču puses nav spējušas vienoties par līguma finansiālo pusi."

NETICU!!!
Visu laiku Značoks bija gatavs nākt par smagi mazāku algu, bet tagad nevarēja vienoties par naudām? BULLSHITS!
, 2011-03-16 14:32, pirms 14 gadiem
pipars2323 rakstīja: Nu ir tak skaidrs,ka Jūlis ir "prasmīgs" treneris,bet ne tik prasmīgs,lai izspiestu no RD maksimumu,uz ko tā ir spējīga,tāpēc būtu dumji pagarināt ar viņu līgumu,bet vnk jāsameklē Šuplera vietā,kurš to maksimumu var izspiest!
Gaužām vnk,bet vai tik vnk māk domāt RD vadība,tad tagad arī būs redzams!
Kā tu zini, ka PO 2. kārta nav RD spēju griesti, maksimums?

Man gan šķiet, ka tā tas varētu būt.

Atver acis, paskaties, kas spēlē RD, kur tie iepriekš ir spēlējuši, izņemot Ozo. Pārsvarā tas, ko redzēsi CV, ir BAČ, DEL, AHL...
, 2011-03-16 14:33, pirms 14 gadiem
Nu,par cik Itera.RU dod naudu RD, tad kāpēc gan lai viņi neizlemtu,kas būs RD treneris??
Tāds ir jautājums.
, 2011-03-16 14:34, pirms 14 gadiem
visi tik gudri to Šupleru kritizēt. dikti šaubos, ka ar citu treneri priekšgalā RD sasniegs labākus rezultātus...maksimums ir pārvarēt playoff 2. kārtu. esat tač reāli..nav RD tik labs klubs, ka var cīnīties par Gagarina kausu! Ne jau viss tik no trenera ir atkarīgs....
, 2011-03-16 14:34, pirms 14 gadiem
Ulrihs rakstīja: Un? Vai tas nozime, ka RD neko automatiski nevar sasniegt tikai tapec, ka Krievija kads parmaksa nerealu pikji visadiem Jagriem utt?
Nē, runa nav par pārmaksāšanu un algu, bet gan faktu, ka TOP komandās spēlē tādi kā Jagrs, Demitra, Rahuneks, Morozovs utt! Nav jau būtiski, cik tam Jagram maksā, bet gan tas, ko viņš rāda uz laukuma. Nenoliegsi taču, ka viņš ir pakāpi augstāks spēlētājs, kā RD komandā spēlējošie (neskaitot Ozo). Tas tiek apliecināts arī uz laukuma. Bet tad, kad mēs sākam analizēt, kāpēc RD nav šādu spēlētāju, gribot negribot atduramies pret finansēm, jo bagātie klubi var maksāt vairāk un viņi piedāvās tik, cik vajag. Savukārt mēs piedāvājam tik, cik varam. Un ar to ir par maz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-03-16 14:35, pirms 14 gadiem
Visu cieņu Šuplera kungam,bet gribētos pamainīt treneri DR .3 gadi bez pārmaiņām,-var iestāties rutīna.Un tad arī uzzinātu Šuplers bija labs vai slikts.Citādi mēs ,vienu dienu slavējam Šupleru, otrā lamājam un saucam par Šūpi. Ja būsim nošāvuši greizi ,tad nākošgad ,slēdzam jaunu līgumu.Bet vispār jāprasa Savicka kungam -.kas maksā ,tas pasūta mūziku.
, 2011-03-16 14:35, pirms 14 gadiem
Starp citu, tie paši "Krievu mediji" raksta, ka Ozo ir piekrītis būt izlases GM.
Озолиньш возвращается в сборную Латвии -...
, 2011-03-16 14:38, pirms 14 gadiem
dzjadzjagadzja rakstīja: viņš ir sūkātājs a ne treneris. Komandu vispār neprot noskaņot!
Neraksti muļķības. Trīs gadus ar mazu budžetu iekš Play Off, tātad teicams treneris.
, 2011-03-16 14:39, pirms 14 gadiem
Dinamo visas sezonas ir tikusi Playoff, ir pārvarējusi arī 1. kārtu un gādājusi KHL nelielu sensāciju! (izlika SKA un Znaroku). Ko vēl var vēlēties ar tādu budžetu? Vai tad spēles stils ir garlaicīgs, nav rezultāta? Viss ir kārtībā, esam KHL labāko astoņu komandu vidū!!!
, 2011-03-16 14:40, pirms 14 gadiem
nelda rakstīja: Visu cieņu Šuplera kungam,bet gribētos pamainīt treneri DR .3 gadi bez pārmaiņām,-var iestāties rutīna.Un tad arī uzzinātu Šuplers bija labs vai slikts.Citādi mēs ,vienu dienu slavējam Šupleru, otrā lamājam un saucam par Šūpi. Ja būsim nošāvuši greizi ,tad nākošgad ,slēdzam jaunu līgumu.Bet vispār jāprasa Savicka kungam -.kas maksā ,tas pasūta mūziku.
Šuplers ir identifikācijas figūra, viņa spēles, vadības, interviju, preses konferenču stils jau sen ir kļuvuši par Rīgas Dinamo stilu. Identifikācijas figūras cenšas nemainīt (jeb vai Mančestras United atlaidīs Fērgusonu, lai novērstu rutīnu?)

Klubs, kurā notiek mierīgs, solīds darbs daudzu sezonu garumā viena plānojoša gara vadībā, tiek cienīts vairāk kā tāds, kas sezonas laikā nomaina 4 trenerus! Jūlis ir vērtība! To ir jāprot atzīt, it nemaz nenoniecinot Ābola, Ozoliņa, Ignatjeva, Naumova vai Znaroka, Vītoliņa un Tambijeva meistaribu un ieguldījumu.
, 2011-03-16 14:42, pirms 14 gadiem
GSH rakstīja: Nē, runa nav par pārmaksāšanu un algu, bet gan faktu, ka TOP komandās spēlē tādi kā Jagrs, Demitra, Rahuneks, Morozovs utt! Nav jau būtiski, cik tam Jagram maksā, bet gan tas, ko viņš rāda uz laukuma. Nenoliegsi taču, ka viņš ir pakāpi augstāks spēlētājs, kā RD komandā spēlējošie (neskaitot Ozo). Tas tiek apliecināts arī uz laukuma. Bet tad, kad mēs sākam analizēt, kāpēc RD nav šādu spēlētāju, gribot negribot atduramies pret finansēm, jo bagātie klubi var maksāt vairāk un viņi piedāvās tik, cik vajag. Savukārt mēs piedāvājam tik, cik varam. Un ar to ir par maz.
Krieviem ir tads teiciens - "porjadok bjet klass", ko vini nebeidz atkartot gan shogad (kad RD uzvareja pirmo kartu), gan teica pagajushaja gada kad RD vairakas reizes sezonas izskana atspelejas no minusiem un uzvilka SKA. Ar to es gribu teikt, ka ne viss slepjas ciparos un meistaru uzvardos un sporta ta nav aksioma, ka bagatakais un meistarigakais vienmer uzvar - ir simtiem piemeru, kad uzvar ta saucamie underdogs.
, 2011-03-16 14:45, pirms 14 gadiem
dzjadzjagadzja rakstīja: viņš ir sūkātājs a ne treneris. Komandu vispār neprot noskaņot!
varbūt spēlētāji paši nemāk noskaņoties??!!!!
Slēpts komentārs: tapmaster7
, 2011-03-16 14:46, pirms 14 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Neraksti muļķības. Trīs gadus ar mazu budžetu iekš Play Off, tātad teicams treneris.
bet kāpēc tev liekas, ka iekļut starp 8 komandām no 11 ir mega sasniegums, ko spēj tikai retais???? ir jāapspēlē tikai 3 komandas viena no kurām vitjaz
, 2011-03-16 14:47, pirms 14 gadiem
Ņemot vērā, ka Značoks Maskavā 2milj. (tā kaimiņu Zina stāsta) sezonā pelna (~1milj. gan jau atkatos), tad nu Rīga jau toč i ne pusi no tā nevar piedāvāt.
, 2011-03-16 14:47, pirms 14 gadiem
Nomainot Šupleru, iestāsies stagnācija vismaz uz 2 gadiem. Tāda līmeņa treneriem kā Šūpis ir jāļauj strādāt ilgtermiņā ar komandu, tad arī būs rezultāts, nevis te raustīt "vienu-otru"

Nākošgad 3. kārta utt...
, 2011-03-16 14:49, pirms 14 gadiem
Znaroks pelna 50 000 € mēnesī. Šuplers 20 000 €, beidz murgot te par 2 milj.
, 2011-03-16 14:53, pirms 14 gadiem
Ulrihs rakstīja: Krieviem ir tads teiciens - "porjadok bjet klass", ko vini nebeidz atkartot gan shogad (kad RD uzvareja pirmo kartu), gan teica pagajushaja gada kad RD vairakas reizes sezonas izskana atspelejas no minusiem un uzvilka SKA. Ar to es gribu teikt, ka ne viss slepjas ciparos un meistaru uzvardos un sporta ta nav aksioma, ka bagatakais un meistarigakais vienmer uzvar - ir simtiem piemeru, kad uzvar ta saucamie underdogs.
Šaubu nav un vienoozīmīgi piekrītu. Ar to jau tas sports ir interesants. Tai pašā laikā - sezona nav PO. Sezonā tā ir viena konkrēta spēle, kurā komandas cīnās par 3 punktiem. Nesanāk vienā, būs vēl desmitiem citu speļu. Izslēgšanas spēlēs ir savādāk - viens pretinieks, četras spēles, zaudētājs sezonu beidz. Pēdējās sezonās esam uztaisījuši sensāciju - uzvarējuši regulārās sezonas 1. vietas ieguvēju, šosezon 2. vietas ieguvēju. Kur vēl skaistāk. Teicams piemērs, ka ar pārdomātu, analizētu spēli + veiksmi u.c. faktoriem tas ir iespējams. Taču pēc būtības, šos panākumus mēs skaidrojam ar lielisku darbu, veiksmi, taktiku, nevis kā loģisku iznākumu.

Un RD zaudējums pret Loko (ja tāds būs), ir skaidrojams kā loģisks, nevis sensācija. Tas ietver visu - budžetu, spēlētājus, iespējas. Mēs taču nevaram pārmest, ka džeki necenšas, ka treneri neko nemaina, spēlē ar vienu taktiku. Tieši prasmju līmenis šajā gadījumā atspoguļojas uz laukuma un tas ir loģiski.
, 2011-03-16 14:55, pirms 14 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: bet kāpēc tev liekas, ka iekļut starp 8 komandām no 11 ir mega sasniegums, ko spēj tikai retais???? ir jāapspēlē tikai 3 komandas viena no kurām vitjaz
Man gan sanāk savādāk - 4 no 11...
, 2011-03-16 14:55, pirms 14 gadiem
Yozz rakstīja: Nomainot Šupleru, iestāsies stagnācija vismaz uz 2 gadiem. Tāda līmeņa treneriem kā Šūpis ir jāļauj strādāt ilgtermiņā ar komandu, tad arī būs rezultāts, nevis te raustīt "vienu-otru"

Nākošgad 3. kārta utt...
pilnīgi piekrītu...bet nu daudziem latviešiem ir uzskats, ka treneris uzreiz ir jālaiž vaļā, ja viņs nesasniedz to, ko vēlas skatītājs un atbalstītājs.....3 gados nekā diža nesasniegsi....pie tam mums nav tie spēcīgākie un pieredzējušākie spēlētāji salīdzinot ar vadošajām komandām!!!!
, 2011-03-16 14:58, pirms 14 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Man gan sanāk savādāk - 4 no 11...
lai iekļutu play off ir jāatstāj aiz sevis 3 komadas. kāpēc tev tā 8-7 vieta konforencē šķiet teicams rezultāts?
, 2011-03-16 14:58, pirms 14 gadiem
Gribu redzēt Dinamo kādu ZA treneri, jo mēs pēc stila gandrīz spēlējam NHL stilā, vārtus iemetam ar spēku, tas ka mums aizsargiem ir problēmas ar saprašanu ka viņš ir aizsargs ne uzbrucējs tas pa visam cits stāsts
, 2011-03-16 15:02, pirms 14 gadiem
Gribētos tomēr Ābolu redzēt galvenā trenera amatā. Jādod viņam iespēja beidzot. Pietiekami ilgs laiks pavadīts otrā trenera amatā. Turklāt, Ābols par savu skolotāju uzskata Šupleru, līdz ar to nekam daudz nevajadzētu mainīties. Turklāt vienmēr ir iespēja pussezonā Ābola vietā ielikt, kādu citu, ja rezultāti tiešām būs katastrofāli. Un nevar teikt, ka nav kur tos trenerus raut - kaut vai Beresņevs.
Slēpts komentārs: Jurchiks15
, 2011-03-16 15:14, pirms 14 gadiem
Nost ar Šupleru!!! cik jau var (dull)
, 2011-03-16 15:15, pirms 14 gadiem
propans rakstīja: bezceris , tas nozīmē ka vel vienu sezonu būs bezsakarā
propanu laikam esi saostijies!

tas nedos neko, ja ZNAROKS BUTU! OK,,speelteu agresivak, bet vai pietiktu speka atkal lidz beigam??

ok, ja znroks un vel sapirktu labus speletajus..bet tie atkal maksa!

DINAMO nav tik liela budzeta..tadel ari speeltaji ir tadi, kas spele ka komanda..ak sogad!
, 2011-03-16 15:16, pirms 14 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Gribētos tomēr Ābolu redzēt galvenā trenera amatā. Jādod viņam iespēja beidzot. Pietiekami ilgs laiks pavadīts otrā trenera amatā. Turklāt, Ābols par savu skolotāju uzskata Šupleru, līdz ar to nekam daudz nevajadzētu mainīties. Turklāt vienmēr ir iespēja pussezonā Ābola vietā ielikt, kādu citu, ja rezultāti tiešām būs katastrofāli. Un nevar teikt, ka nav kur tos trenerus raut - kaut vai Beresņevs.
Ābols ir liels Šuplera fans, gan jau nekas daudz līdz ar to nemainītos
, 2011-03-16 15:24, pirms 14 gadiem
Jurchiks15 rakstīja: Sezonā jau brīžiem ir liels bezsakars un ļoooooti daudz muļķīgi papisti punkti tieši dēļ Šupja,bet playofos daudz maz ir ok...Principā mums tak pašmāju treneri arī netrūkst,kaut vai Ābols,Tambijevs,Beresņevs varētu Dinamo trennēt,nākotnē jau visticamāk Ozoliņš.
No vienas puses ar to pašu Šupi ar katru gadu jau ir progress,katru gadu playofos tiekam arvien tālāk...
Kurš ir iedomājies, ka Ozo kādreiz varētu būt treneris? Viņš ir kaut kā izcēlies ar taktiskām shēmām vai vēl kaut ko, ko es esmu palaidis garām (pieņemot, ka bļāvieni Cibuļskim aiz vārtiem: "Stāvi!" neskaitās) ??
Šupja dēļ pap1$ti punkti? Tu ko - kaltētās sēnes ēd? Es viņu spēlēs uz ledus neesmu manījis!!
, 2011-03-16 15:24, pirms 14 gadiem
Brokijs rakstīja: varbūt spēlētāji paši nemāk noskaņoties??!!!!
tieshi taapeec vajag atrast taadu kandidatuuru kas var noskanjot ja vinji pashi nevar
, 2011-03-16 15:26, pirms 14 gadiem
M rakstīja: Šuplers ir identifikācijas figūra, viņa spēles, vadības, interviju, preses konferenču stils jau sen ir kļuvuši par Rīgas Dinamo stilu. Identifikācijas figūras cenšas nemainīt (jeb vai Mančestras United atlaidīs Fērgusonu, lai novērstu rutīnu?)

Klubs, kurā notiek mierīgs, solīds darbs daudzu sezonu garumā viena plānojoša gara vadībā, tiek cienīts vairāk kā tāds, kas sezonas laikā nomaina 4 trenerus! Jūlis ir vērtība! To ir jāprot atzīt, it nemaz nenoniecinot Ābola, Ozoliņa, Ignatjeva, Naumova vai Znaroka, Vītoliņa un Tambijeva meistaribu un ieguldījumu.
Daļēji piekrītu,bet Šuplera darba augļi nekur nepazudīs .Tie paši Ozoliņi ,Dārziņi, Ņiživiji ,Rēdlihi ir trenējušies un mācījušies pie dažādiem treneriem.Un jaunais treneris komandā ienesīs jaunas vēsmas,un iemācīs jaunas taktikas, nepazaudējot iepriekš apgūto.
, 2011-03-16 15:28, pirms 14 gadiem
vaimanvai rakstīja: Kurš ir iedomājies, ka Ozo kādreiz varētu būt treneris? Viņš ir kaut kā izcēlies ar taktiskām shēmām vai vēl kaut ko, ko es esmu palaidis garām (pieņemot, ka bļāvieni Cibuļskim aiz vārtiem: "Stāvi!" neskaitās) ??
Šupja dēļ pap1$ti punkti? Tu ko - kaltētās sēnes ēd? Es viņu spēlēs uz ledus neesmu manījis!!
Nu kautvai tās maiņu jaukšanas,Mikuša iespēlēšana,Trottera mētāšana pa maiņām...Un kā trenneris viņš tikuntā ir par mīkstu,nemāk uzkurināt spēlētājus,uzkliegt...
, 2011-03-16 15:29, pirms 14 gadiem
vaimanvai rakstīja: Šupja dēļ pap1$ti punkti? Tu ko - kaltētās sēnes ēd? Es viņu spēlēs uz ledus neesmu manījis!!
Gribi teikt, ka trenera izveleta speles taktika, mainas, virknejumu salikumi utt. nekadi neiespaido speles iznakumu? Varbut tad nemaz nav vajadzigs treneris? Lai dzeki savacas un pasi sava nodaba uzspele.
Piemeram sogad - panema Mikushu, kad RD spele gaja no rokas. Ielika maina pie Darzina un Redliha un ta maina praktiski "apklusa" uz vairakam spelem, bez tam komanda pabojaja mikroklimatu ar sho savu ielikteni, ka rezultata naca vairakas neizteiksmigas speles un vairaki zagji.
, 2011-03-16 15:32, pirms 14 gadiem
Jurchiks15 rakstīja: Nu kautvai tās maiņu jaukšanas,Mikuša iespēlēšana,Trottera mētāšana pa maiņām...Un kā trenneris viņš tikuntā ir par mīkstu,nemāk uzkurināt spēlētājus,uzkliegt...
Tā jau mums pieņemts viss krievu stilā - treneris domāts, lai bļautu uz spēlētājiem, tādejādi tos itkā uzkurinot. Paskatieties NHL, tur treneri strādā citā manierē, mierīgi. Profesionāļiem pašiem ir jāprot noskaņoties uz spēli. Par ko viņiem algu maksā? Lai spēlētu ar pilnu atdevi tikai tad kad ir luste?
, 2011-03-16 15:35, pirms 14 gadiem
Jurchiks15 rakstīja: Nu kautvai tās maiņu jaukšanas,Mikuša iespēlēšana,Trottera mētāšana pa maiņām...Un kā trenneris viņš tikuntā ir par mīkstu,nemāk uzkurināt spēlētājus,uzkliegt...
1) Letiņiem mentalitāte nav tik ekspresīva, lai paši daudz bļaustītos un ļautu uz sevi bļaut. Paklausies Rīgā, kādā valodā skan skaļākās balsis!
2) Ozo SC+ lielo interviju neskatījies? Šupis mēdzot arī aizsvilties!
3) Pučem vajadzētu paurbties pārējo komandu treneru veikumos, manevros un lēmumos. Nemaz nebrīnītos, ja galā Armands pats būtu uz mutes, jo Šuplera izgājieni tādi ziediņi vien izrādītos.
, 2011-03-16 15:39, pirms 14 gadiem
nu i labi, ka nebūs Znaroks. Pietiek ar viņu jau izlasē...
, 2011-03-16 15:40, pirms 14 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: lai iekļutu play off ir jāatstāj aiz sevis 3 komadas. kāpēc tev tā 8-7 vieta konforencē šķiet teicams rezultāts?
Lai tiktu play off 2. kārtā, jātiek 4 no 11. Un visu lietu mērs ir Play Off, nevis reguļarka.

Kā mēdz teikt - "cāļus skaita pavasarī"
, 2011-03-16 15:42, pirms 14 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: cermas, ka tikai baumas! ļoti negribētos viņu un visus viņa slovāku trešās šķiras leģionārus- mukušus, petrovickus redzēt vēl gadu RD
Petrovickis ir ar NHL pieredzi, tā kā 3.šķirā viņu ir pagrūti ierindot... var būt vēl Hosu nodēvēsi par 3.šķiras leģionāru?
, 2011-03-16 15:47, pirms 14 gadiem
Jurchiks15 rakstīja: Nu kautvai tās maiņu jaukšanas,Mikuša iespēlēšana,Trottera mētāšana pa maiņām...Un kā trenneris viņš tikuntā ir par mīkstu,nemāk uzkurināt spēlētājus,uzkliegt...
Esi ģērbtuvē skapī sēdējis un klausījies kā Jūlis nemāk uzkliegt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-03-16 15:49, pirms 14 gadiem
Znaroks nav vienojies ar Rīgas Dinamo, nav spējušas vienoties par līguma finansiālo pusi. laikam domāja, ka līgūma runa par krievijas rubļiem!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-03-16 15:51, pirms 14 gadiem
ai, džeki, džeki. Jums acīmredzami vajag kādu treneri, kas ir daudz sūdīgāks par Jūli, lai saprastu, ka Jūlis par savu cenu ir piemērots Dinamo, ar visām viņa dīvainībām.

Atnāks kāds, kas Rēdlihu ar Dārziņu izjauks, paņems kādu sūdīgu cittautieti, sadirsīsies ar Ņiživiju, kurš aizies utt. - tad sapratīsiet cik labi ir tagad.
, 2011-03-16 15:52, pirms 14 gadiem
Ja no šiem 2 treneriem jāizvēlās, priekšroku noteikti dotu Znarokam, paskaidrošu kāpēc:
Oļegs ir Krievijas krievs, tāpēc mums- spēlējot Krievijas čempionātā, tā ir nopietna priekšrocība. Savulaik, Znaroks arī definēja, ka "vse mi rossijaņe"-šāda skaida pozīcija noteikti patīk mūsu maizītes devējiem: Sogaz, Megafon, arī Kremlim.
Līdz ar to būtu nopietns pamats cerēt, gan uz to, ka Krievijas gāzes koncerns varētu dot lielāku finansējumu Rīgas Dinamo kluba budžetam, bet pats galvenais- kad aizkulisēs tiks lemts par šādu vai tādu spēļu iznākumu ietekmēšanu, mums ir vairāk iespēju tikt pie tā saucamajiem "vieglajiem punktiem", kad tiesneši visu nokārto spēlētāju vietā.
Atcerēsimies, cik daudz bijis spēļu, kurās lamājām tiesnešus par neobjektīvu tiesāšanu mūsu virzienā. Vai tas nebūtu jauki, kad tiesneši pastāvīgi svilptu mūsu labā? Taču tas nenotiks pats no sevis, pie tā ir jāpiestrādā. Nopietni un stratēģiski.
Līdz ar to Šuplera palikšana amatā būtu nopietna kļūda, kas mūsu klubam neko nedotu.
, 2011-03-16 15:52, pirms 14 gadiem
Tā vietā laik kāds potenciālāks jaunietis kapātos 4maiņā,pietam tāds kuram ir svarīgi sevi pierādīt,kā pašlaik Podziņš,Štāls,vispār skraida kā vistas bez galvas un brīžiem pat rada bīstamus momentus,Petro vienkārši tam līdzi netiek jau 4maiņā,kur nu vēl kkur augstāk...A tam Petro,kas viņam savā vecumā trenerim jāpierāda?Un priekškam vispār 4maiņā vajag leģionāru?
, 2011-03-16 15:55, pirms 14 gadiem
Nu nav Značoks labāks par Šupleru!!
Vajag arī uz Izlasi aicināt Šupleru!!
, 2011-03-16 15:58, pirms 14 gadiem
pikis rakstīja: Nu nav Značoks labāks par Šupleru!!
Vajag arī uz Izlasi aicināt Šupleru!!
pie reizes arī par Latvijas prezidentu
, 2011-03-16 15:59, pirms 14 gadiem
Starpcitu, Suplera vadiibaa Dinamo ir veerojams progress, jo sogad pirmo reizi PO 2ajaa kaartaa uzvareejaam kaadaa speelee, (mosh pat vairaakaas). Es par Supleru!
, 2011-03-16 16:05, pirms 14 gadiem
vaimanvai rakstīja: Es arī domāju, ka vēl vienu sezonu vajag Ozoliņu un Šupleru dabūt. Šupis vada komandu treniņos, Ozo - spēlēs. Laba formula.

Bet SC skolnieki un āmurgalvas, salasījušies Puči, protams, domā, ka Šupis ir ļaunuma sakne. Maz mēs esam lielos, bagātos klubus masējuši, jo īpaši šajā sezonā? Un to latvisko netikumu pagrūst vājākām komandām neviens, neviens mums neizdzīs!

Samierinās, tauta! Ar Šupleru mēs jau 3 gadus esam uzlēkuši augstāk par savu pakaļu. Un vienalga, kas "vada" komandu un ko kurš ar to jēdzienu domā.
Lai trenerus maina neveiksminieki!
Šuplers nevada komandu. Viņš ir vnk izsmiekls. Tas ir vnk idiots, kam ļoti veicas. numerologs b.ļe.
, 2011-03-16 16:10, pirms 14 gadiem
moment.killer rakstīja: Starpcitu, Suplera vadiibaa Dinamo ir veerojams progress, jo sogad pirmo reizi PO 2ajaa kaartaa uzvareejaam kaadaa speelee, (mosh pat vairaakaas). Es par Supleru!
Pag, pag. Kas tad bija pag. sezon pret MVD? Vai tik šodien neizrādīsies, ka ir regress?
, 2011-03-16 16:12, pirms 14 gadiem
RD potenciāls ir top8, top6, nevis knapa tikšana play offā. Komanda spēlē kā māk, nevis pēc tā, kā to treneris liek darīt. RD vispār trenera nav. Vairākums - veiksmes spēle, kas ir uz puišu pašu sirdsapziņas. Tāpat kā spēļu momenti kā ieiešana zonā, pretinieku neļaušana ieiet savā zonā - to visu jau hokejisti māk, šūpja domām. Viņš viss, ko dara ir čakarē sastāvu - VISS. Viņam nav nekādas autoritātes. Labāk būtu spēlējuši vispār bez trenera, viņš vismaz speciāli nevilktu 40gadīgus Petrovickus sastāvā un visādus brīnumus kā Mikušu.Šuplers tikai rotē sastāvu un viss. Ā, un protams saliet arī māk tas ģēnijs. Iedodiet viņam komandu patrenēt kā Slovākijas izlase - nekad vairs to nedos trenēt. Pagājušajā sezonā bija vairāki raksti lasāmi par labākajiem/sliktākajiem treneriem. No 24 komandu treneriem Jūlis apsteidza 4, maksimums 5 trenerus, kamēr Znaroks dalija 1./2. vietu.

Kā jūs paši domājat - kādēļ slovāki smīkņā par Šupleru kā treneri? Slovāki zin kādēļ, bet RD tikai ļauj tam gnomam vālēt un čakarēt mūsējo prātus. Tik daudz spēlētāju, uz kuriem viņš ir vnk uzēdies.. Vāks. Pusi sezonas K Rēdlihs aizvadijis 3 spēles, a tad izrādās, ka viņš pat māk spēlēt un tagad pārliecinoši KATRU spēli spēlē. Štāls tas pats gadijums u.c. Kā var nesaprast, ka Šuplers nav TRENERIS???
, 2011-03-16 16:15, pirms 14 gadiem
moment.killer rakstīja: Starpcitu, Suplera vadiibaa Dinamo ir veerojams progress, jo sogad pirmo reizi PO 2ajaa kaartaa uzvareejaam kaadaa speelee, (mosh pat vairaakaas). Es par Supleru!
Patreiz ir stagnacija vai iespejams pat solis atpakal, jo pagajusha gada play-off otraja karta ari bija 1 uzvara pret MVD - pirmaja majas spele ar 3-1 un tadu zagju ka pedejas speles pret Loko nebija. Ta ka sovakar redzes vai bus vairak par vienu uzvaru 2 karta.
, 2011-03-16 16:17, pirms 14 gadiem
Negribu, lai Šuplers vada komandu. Kas tas par treneri, kurš lai saliktu maiņas konsultējas ar nummerologu? Viņam vispār kādreiz spēles plāns ir, jeb tas arī ir viņa spēles plāns ''spēlēsim kā pretinieks atļaus''? Kā jau otro gadu pēc kārtas treneris var neredzēt, ka aizsardzībā vārtu priekša ir vājā vieta? Apnikuši tie viņa slovāku leģionāri ceturtajā maiņā un neuzticēšanās latvju vārtsargiem!
Znaroks, protams būtu ideāls kandidāts, jo ar viņu šī komanda tiktu augstāk par otro kārtu. Tas, ka nav sanācis vienoties ar pirmo reizi, neko nenozīmē, atceros arī ar Miķeli Rēdlihu ilgu nespēja vienoties dēļ finansēm, ar Spruktu tāpat, ar Ozo arī pagājušo gadu čakarējās, bet beigās vienojās. Cerams, vienosies.
Vēl variants varētu būt Vītoliņš, dzirdēts, ka viņam mazliet apriebies būt par otro!
, 2011-03-16 16:19, pirms 14 gadiem
Beidziet!Pagarinaat ligumu? Nav nekas pret Shupleru, bet augstas klases specialists nepielautu zaudeejumus savas majas ar 4-8, un 2-6, tad treneris pats atkaptos, bet Shuplers sanems naudinu un tik rulles taalaak.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-03-16 16:26, pirms 14 gadiem
Jus maz saprotat par ko runajat ar saviem lidzekliem? Pus RD komanda sastavs no LV izlases hokejistiem. Ka var trukt lidzeklu? saprastu, ja nebutu neviens izlases speletajs, tad varetu sudzeties. Bet pus komanda, kura regulari spele PČ augstakaja grupa. Kadi vel speletaju resursi jums trukst?
Un jau pirms kada laika lasiju, tgd neatceros kurs no zhurnalistiem to teica, ka ir shoka, ka komanda, kura sastav no pus LV izlases, knapi tiek KHL PO. Jus padomajat labak ko runajat
, 2011-03-16 16:28, pirms 14 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Lai tiktu play off 2. kārtā, jātiek 4 no 11. Un visu lietu mērs ir Play Off, nevis reguļarka.

Kā mēdz teikt - "cāļus skaita pavasarī"
Neredzu arī pavasarī baigos sasniegumus, komanda uz emocijām paņem pirmo kārtu un tālāk nespēlē, šjā sērijā vispār nereddzu ne mazākos ;Suplera argumentus, šitā ierīt mājas spēlēs, play offā šitā krist uz pretuzbrukumiem, disciplīnas nekādas- pimajās 4 min 2 noraidijumi un 0-2 Šuplers ir stipri viduvējs treneris spēles vadīšnas ziņā un taktiski pilnīgs nulle. Karamnova izteikumi, ka Šuplers vairākuma izspēlē neiejaucas vien ir ko vārti
, 2011-03-16 16:31, pirms 14 gadiem
flipsider rakstīja: Beidziet!Pagarinaat ligumu? Nav nekas pret Shupleru, bet augstas klases specialists nepielautu zaudeejumus savas majas ar 4-8, un 2-6, tad treneris pats atkaptos, bet Shuplers sanems naudinu un tik rulles taalaak.
Atkāpties pēc diviem zāģiem OTRAJĀ kārtā, kad pirms tam pārsteidzoši uzvarēts Znaroks... Pašam smiekli nenāk.
, 2011-03-16 16:33, pirms 14 gadiem
Protams, la atstāj Šupi!!!! Šupis malacis!!!
, 2011-03-16 16:34, pirms 14 gadiem
redzesim, ko Ozolins daris pec shis sezonas. Butu svetigi paverot kac RD izskatisies bez Ozo tgd
domaju, ka PO nespidetu shogad, ja nebutu Ozo bijis
, 2011-03-16 16:36, pirms 14 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: Neredzu arī pavasarī baigos sasniegumus, komanda uz emocijām paņem pirmo kārtu un tālāk nespēlē, šjā sērijā vispār nereddzu ne mazākos ;Suplera argumentus, šitā ierīt mājas spēlēs, play offā šitā krist uz pretuzbrukumiem, disciplīnas nekādas- pimajās 4 min 2 noraidijumi un 0-2 Šuplers ir stipri viduvējs treneris spēles vadīšnas ziņā un taktiski pilnīgs nulle. Karamnova izteikumi, ka Šuplers vairākuma izspēlē neiejaucas vien ir ko vārti
Nevajag jau aiziet galējībās. Sāksim ar to, ka vienu spēli pret Loko tomēr ESAM uzvarējuši, arī pirmais mačs bija cerīgs.

Un ko tu var spriest par taktiku, u.t.t.??? Tu esi tajā "virtuvē" iekšā??? Kāda pie p... taktika, ja komanda jau kuro gadu rāda brīnišķīgu rezultātu ar diezgan viduvēju materiālu??? Paskaties uz citām komandām, kas tikusās lielajā astotniekā - Avangard, Bars, Loko, Sālāti, SKA... jāsāk domāt, ko mēs te vispār daram?? Ir rezultāts, ja ir rezultāts, tad paldies trenerim. Piekāst murgojumus par taktikām un emocijām, ja šis slovāku onkulis aizved mūs tik tālu.
, 2011-03-16 16:38, pirms 14 gadiem
Iws91 rakstīja: redzesim, ko Ozolins daris pec shis sezonas. Butu svetigi paverot kac RD izskatisies bez Ozo tgd
domaju, ka PO nespidetu shogad, ja nebutu Ozo bijis
Sorī, bet tīrais bla bla bla... Pirmo gadu takš bez Ozo tikām play off, vēl pirms latviešu kontingents bija kārtīgi apostījis KHL gaisu.
, 2011-03-16 16:38, pirms 14 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Nevajag jau aiziet galējībās. Sāksim ar to, ka vienu spēli pret Loko tomēr ESAM uzvarējuši, arī pirmais mačs bija cerīgs.

Un ko tu var spriest par taktiku, u.t.t.??? Tu esi tajā "virtuvē" iekšā??? Kāda pie p... taktika, ja komanda jau kuro gadu rāda brīnišķīgu rezultātu ar diezgan viduvēju materiālu??? Paskaties uz citām komandām, kas tikusās lielajā astotniekā - Avangard, Bars, Loko, Sālāti, SKA... jāsāk domāt, ko mēs te vispār daram?? Ir rezultāts, ja ir rezultāts, tad paldies trenerim. Piekāst murgojumus par taktikām un emocijām, ja šis slovāku onkulis aizved mūs tik tālu.
tatad pec tevis teikta, es saprotu, ka tu musu izlases kodolu verte ka viduvejus niceee good for you
, 2011-03-16 16:40, pirms 14 gadiem
Atvainojos, bet kāda jēga no šāda raksta bija?

Tik pat labi vnk. linku uz ārzemju mēdiju portālu varēji iedot un viss...
, 2011-03-16 16:41, pirms 14 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: cermas, ka tikai baumas! ļoti negribētos viņu un visus viņa slovāku trešās šķiras leģionārus- mukušus, petrovickus redzēt vēl gadu RD
Būtu Šuplera teikšana Rīgas Dinamo spēlētu Chara, Demitra un citi ziedi, bet ja naudas ir tik cik viņas ir tad jāpriecājas arī par Petrovicki.
, 2011-03-16 16:42, pirms 14 gadiem
kas jums visiem ir ar tiem minusiem? jums vel neesat pamanijushi ka mainjas sastav no izlases kodola?
, 2011-03-16 16:43, pirms 14 gadiem
Kaa jums var nepatikt Shupis visas sezonas Ir Dinamo aizvedis liidz play offiem
Ja nebuutu nevienu gadu aizvedis liidz lay offiem tad buutu pa tieshaam jaamaina
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-03-16 16:45, pirms 14 gadiem
nu 1. sezona visadi tur brinumi notika. Bet nu padomajat logjiski, bez kkadam aizstavibam. Ozo ir spelejoshais treneris laukuma. Kuru var citreiz dzirdet, kurs kliedz no solinja, ka jadara? Ozo. Uzmundrinajumi utt. Shupis vnk censhas sev laurus pievakt
, 2011-03-16 16:47, pirms 14 gadiem
Huet rakstīja: Kaa jums var nepatikt Shupis visas sezonas Ir Dinamo aizvedis liidz play offiem
Ja nebuutu nevienu gadu aizvedis liidz lay offiem tad buutu pa tieshaam jaamaina
Es arī brīnumos, vecīt. Tas varētu būt viens liels noslēpums, kas darās dažu fanu galvās, piemēram, wildes

Brīžiem šķiet, ka viens otrs daudz vairāk gaida Šupja kritienu un pazemojumu, nevis RD uzvaras...
, 2011-03-16 16:49, pirms 14 gadiem
brizhiem te dienu var sabojat, raxtot komentus jefinjiem. paliekat pie saviem uzskatiem, ka LV izlase ir shwaka, Shuplers ir RD Dievs, Ozolins neko ipashu komanda nedod un Shupleru par prezidentu.
Apnicis kko neaptestajiem skaidrot Lieat minusus uz nebedu, man no ta sliktat nebus
, 2011-03-16 16:50, pirms 14 gadiem
Krievu saitos parastie līdzjuteji mūs slavē,jo nemainām trenerus kā cimdus.Šuplers no vidējas komandas,ar videjiem spēlētājiem jau tā panāk maksimumu,plus vēl raksturs.Ja budžets būtu ap 50milj.,tad jau varētu pieprasīt augstumus,bet tā jāsamierinās ar to ,kas ir.
, 2011-03-16 16:51, pirms 14 gadiem
Iws91 rakstīja: brizhiem te dienu var sabojat, raxtot komentus jefinjiem. paliekat pie saviem uzskatiem, ka LV izlase ir shwaka, Shuplers ir RD Dievs, Ozolins neko ipashu komanda nedod un Shupleru par prezidentu.
Apnicis kko neaptestajiem skaidrot Lieat minusus uz nebedu, man no ta sliktat nebus
Sasmējos Ieliku tev plusu, nav vērts izplatīt negatīvo enerģiju
, 2011-03-16 16:52, pirms 14 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Nevajag jau aiziet galējībās. Sāksim ar to, ka vienu spēli pret Loko tomēr ESAM uzvarējuši, arī pirmais mačs bija cerīgs.

Un ko tu var spriest par taktiku, u.t.t.??? Tu esi tajā "virtuvē" iekšā??? Kāda pie p... taktika, ja komanda jau kuro gadu rāda brīnišķīgu rezultātu ar diezgan viduvēju materiālu??? Paskaties uz citām komandām, kas tikusās lielajā astotniekā - Avangard, Bars, Loko, Sālāti, SKA... jāsāk domāt, ko mēs te vispār daram?? Ir rezultāts, ja ir rezultāts, tad paldies trenerim. Piekāst murgojumus par taktikām un emocijām, ja šis slovāku onkulis aizved mūs tik tālu.
Kur tu redzeji cerigu machu ar Loko? Pirmais machs bija tik neskatams, ka gruti vel tadu pameklet, paldies ka Telly glaba visus tos izgajienus 2-1 un 3-2. Tas, ka 2 uzplaiksnijumiem speles laika peksni bija vadiba shada spele bija vairak veiksme neka taktika. Un pie 2-1 nenoturet parsvaru 3 perioda - tas ari liecina par trenera kvalitatem. Ta ielaist 2 vartus pedejas minutes ir jamak.
Vai no liela astotnieka ir izkritis kads KHL grands? Jeb varbut tomer visi biezie, vadoshie klubi ir tikusi ieksa un tiem klat 2 ne tik biezi (Atlant un RD).
, 2011-03-16 16:54, pirms 14 gadiem
Ulrihs rakstīja: Kur tu redzeji cerigu machu ar Loko? Pirmais machs bija tik neskatams, ka gruti vel tadu pameklet, paldies ka Telly glaba visus tos izgajienus 2-1 un 3-2. Tas, ka 2 uzplaiksnijumiem speles laika peksni bija vadiba shada spele bija vairak veiksme neka taktika. Un pie 2-1 nenoturet parsvaru 3 perioda - tas ari liecina par trenera kvalitatem. Ta ielaist 2 vartus pedejas minutes ir jamak.
Vai no liela astotnieka ir izkritis kads KHL grands? Jeb varbut tomer visi biezie, vadoshie klubi ir tikusi ieksa un tiem klat 2 ne tik biezi (Atlant un RD).
Spēle bija patiešām OK. Atgādināšu, ka otro spēli vinnējām Tieši tāpēc, ka mēs esam grandu kompānijā, tas jau ir tas foršais Un pirmajā kārtā izsitām klubu, kas diezgan skaļi pretendēja uz vietu šo pašu grandu vidū
, 2011-03-16 16:57, pirms 14 gadiem
Dzied himnu lai paliek,bet gribētos kādu kas stāv klāt viņam un komandā ienes cīņas sparu! Lai komanda pēc pirmā raunda plejofā,nesāk gaidīt pavasari,jo ir piekusuši!
, 2011-03-16 16:58, pirms 14 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Spēle bija patiešām OK. Atgādināšu, ka otro spēli vinnējām Tieši tāpēc, ka mēs esam grandu kompānijā, tas jau ir tas foršais Un pirmajā kārtā izsitām klubu, kas diezgan skaļi pretendēja uz vietu šo pašu grandu vidū
Par otro speli neko neteicu. Un pirma nebija nekads OK, vinu par cieshamu speli varetu uzskatit, ja ar sho vajo slidinasanos butu guta tomer uzvara. A ta - ne cinasspara neka plus vel zagis.
Msk Dinamo varbut ari pretendeja uz kaut ko vardos, bet ne realitate. Tomer parak sastavu pamainija traumas utt. Sezonas beigu Maskavu nevareja salidzinat ar to, kada komanda bija sezonas sakuma ar Novaku utt. sastava. Tapec pie grandiem es vinus neskaititu, gara zaudejumu serija tikai pierada to.
, 2011-03-16 17:03, pirms 14 gadiem
Atlaushos pedejo komentu ielikt shaja tizlaja diskusija par labo Shupleru.
1. spele 2:4. Shuplers : "2 trešdaļas spēlējām lieliski, 1 slikti, tpc zaudejam." Tgd jus labie fani man pasakat, kuras bija 2 labas treshdaljas tajas speles? Shupis bija uz "cafe" aizgajis speles laika vai ka? 2/3 esot bijushas idealas. Es no tas dienas lidz shaij dienai, vel neesmu sapratis. Mby jus labak redzejat, tas idealas 2/3 nebutu Holts taisijis mistiskus "saves" , tad taja spele vareja but ari divciparu skaitlis.
, 2011-03-16 17:03, pirms 14 gadiem
Jaunajiem tas nozīmē ka nekāda izaugsme nebūs. Jūlis is tikpat konservatīvs kā katoļu baznīca un uzticās tikai spēlētājiem kas jau kaut ko ir sasnieguši. (izņemot ja viņi ir slovāki)
, 2011-03-16 17:03, pirms 14 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Nevajag jau aiziet galējībās. Sāksim ar to, ka vienu spēli pret Loko tomēr ESAM uzvarējuši, arī pirmais mačs bija cerīgs.

Un ko tu var spriest par taktiku, u.t.t.??? Tu esi tajā "virtuvē" iekšā??? Kāda pie p... taktika, ja komanda jau kuro gadu rāda brīnišķīgu rezultātu ar diezgan viduvēju materiālu??? Paskaties uz citām komandām, kas tikusās lielajā astotniekā - Avangard, Bars, Loko, Sālāti, SKA... jāsāk domāt, ko mēs te vispār daram?? Ir rezultāts, ja ir rezultāts, tad paldies trenerim. Piekāst murgojumus par taktikām un emocijām, ja šis slovāku onkulis aizved mūs tik tālu.
Es gan šajā sērijā esmu redzējis tikai vienu cerīgu periodu un, ja tas bija Julius, kas viņus uz to noskaņoja, tad malacis, bet tā visā visumā viņš šitājā serijā ir pilnīgi nespējīgs. Es uzskatu, ka to ko komanda sasniegusi varētu sasniegt arī ar Abolu, Beseresņevu vai vel kādu, sliktāk nebūtu, nu neredzu es tajā visā Juļiusa ieguldijumu, tad drizāk otrādi, kad viņš čakarēja maiņas pussezonu spītīgi bāzdams savu MIkušu visur pēc kārtas, kaut gan visiem redzams bija, lai kur viņu neliktu viņš visu pasākumu velk uz leju un Troteru marinēdams 4 maiņā pa 4 min spēlē, tas cik vietas mēs būtu augstāk, ja nebūtu visa tā farsa paliek jautājums!? Uz play off arī, kad visas komandas pastiprinājās mēs pavājinājāmies paņemot pilnīgi fiziski nevarīgu Petrovicki, kaut gan tas laikam vairāk Sējējam jāpārmet, ka nedomājā pats, bet klausīja rūķi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-03-16 17:07, pirms 14 gadiem
Daži tā lamā Šupleru un neapmierināti ar rezultātiem-vai tad nav redzams ka mēs lecam augstāk par galvu un slavē Dinamo Krievijas mēdiji tieši par koamndu kopumā , labi organizēta komanda laukumā-neslavē par individuālo meistarību un komanda kā tāda ir trenera nopelns.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-03-16 17:09, pirms 14 gadiem
Iws91 rakstīja: Atlaushos pedejo komentu ielikt shaja tizlaja diskusija par labo Shupleru.
1. spele 2:4. Shuplers : "2 trešdaļas spēlējām lieliski, 1 slikti, tpc zaudejam." Tgd jus labie fani man pasakat, kuras bija 2 labas treshdaljas tajas speles? Shupis bija uz "cafe" aizgajis speles laika vai ka? 2/3 esot bijushas idealas. Es no tas dienas lidz shaij dienai, vel neesmu sapratis. Mby jus labak redzejat, tas idealas 2/3 nebutu Holts taisijis mistiskus "saves" , tad taja spele vareja but ari divciparu skaitlis.
Kāpēc tizlā diskusija? Tāpēc, ka cilvēkiem ir reāli argumenti par to, ka Šuplers jāatstāj? Precīzāk - argumentu argumentu, jo nav varenāka argumenta par rezultātu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-03-16 17:10, pirms 14 gadiem
Iws91 rakstīja: Atlaushos pedejo komentu ielikt shaja tizlaja diskusija par labo Shupleru.
1. spele 2:4. Shuplers : "2 trešdaļas spēlējām lieliski, 1 slikti, tpc zaudejam." Tgd jus labie fani man pasakat, kuras bija 2 labas treshdaljas tajas speles? Shupis bija uz "cafe" aizgajis speles laika vai ka? 2/3 esot bijushas idealas. Es no tas dienas lidz shaij dienai, vel neesmu sapratis. Mby jus labak redzejat, tas idealas 2/3 nebutu Holts taisijis mistiskus "saves" , tad taja spele vareja but ari divciparu skaitlis.
Ne jau trenera izteikumi presē ir trenera kvalitātes rādītājs-lai gan daļa taisnības tur ir, bet gan rezultāts/. Publiski Šuplers nekritizē savējos un tieši to gaida tie kuriem nepatīk Šuplers-dažiem viņš būs labs ja treneris pateiks kas bija slikti, kurš spēļētājs vai maiņa slikti spēlē-bet to nevar taču publiski izteikt. ĻOTI PATĪK KA TRENERIS NEMAZGĀ NETĪRO VEĻU PUBLISKI. Kaut arī tauta to vēlētos.
, 2011-03-16 17:11, pirms 14 gadiem
Ulrihs rakstīja: Par otro speli neko neteicu. Un pirma nebija nekads OK, vinu par cieshamu speli varetu uzskatit, ja ar sho vajo slidinasanos butu guta tomer uzvara. A ta - ne cinasspara neka plus vel zagis.
Msk Dinamo varbut ari pretendeja uz kaut ko vardos, bet ne realitate. Tomer parak sastavu pamainija traumas utt. Sezonas beigu Maskavu nevareja salidzinat ar to, kada komanda bija sezonas sakuma ar Novaku utt. sastava. Tapec pie grandiem es vinus neskaititu, gara zaudejumu serija tikai pierada to.
Es tak jau rakstīju - "pretendēja"... šaubos, ka to var noliegt.
, 2011-03-16 17:19, pirms 14 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: 1. Neesmu Šuplera fans, bet man jautājums, tu regulāri apmeklē RD treniņus, regulāri esi klāt spēlētāju sapulcēs, pārtraukumos ģerbtuvēs un visur citur, lai OBJEKTĪVI spriestu par Šuplera, kā trenera kvalitātēm?????
2. Noskaties Interviju ar Sējēju, kapēc tika paņemts Petrovickis.
1. Kur es saku, ka mans viedoklis ir vieīgais pareizais? Ja izlasīsi manu komentāru, tad ieraudzīsi vārdu salikumu ''Es izskatu'' un tā es arī uzskatu, kāpēc, to es uzrakstiju iepriekšejā komentā. Par kādu kādu Objektivitāti tu gribi runāt man nav skaidrs?!

2. Interviju skatijos, cik atceros no redzētā tad šuplers dīcis ka vajagot centru Sējējs [pateicis, ka ir 3 varianti- soms, kanādietis un petrovickis un paņēma pilnīgi fiziski nevarīgu petrovicki, ja kļūdos tad palabo
, 2011-03-16 17:23, pirms 14 gadiem
Šuplers pats tak teica ka 3 gadi kopā ar komandu un tad viss ir izsmelts.
Cerams, ka neatkāpsies no sava apgalvojuma!
, 2011-03-16 17:24, pirms 14 gadiem
mtx03 rakstīja: nu b lja cik var...
Šuplera vadiibaa komanda nekad netiks augstaak par PO 2 kaartu
un speeles laikaa izskataas ka nevis treneris vada komandu bet gan komanda speelee kaa grib
cerams ka to slovaaku neapstiprinaas, jo sen jau ir redzams ka Šupis sevi pie RD stuures ir sen jau izsmeelis
Njaa paskaties, kas mums naaca pirmajaa kartaa pretii! Kas naaca ieprieksheejaa kartaa pretii! Labi, ka mees vispaar tikaam liidz otrajai kaartai! Un veel jau viss nav beidzies! Gagarinu mees neredzeesim kaa savas ausis! Uraali to nekad nepielaus, kad LV komanda tiek pie kausa!
, 2011-03-16 17:52, pirms 14 gadiem
, 2011-03-16 17:54, pirms 14 gadiem
mēs varam gudri spriest kā būtu labāk bet tādiem darbiem ir algoti cilvēki(Sējējs) un arī pati komanda jūt vai treneris ir izsmēlis sevi pa trim gadiem .. Petroviciki paņēma brīdī kad bija problēmas ar traumām uzbrucējiem ..un tās naudiņas ir tik cik viņas ir
Gribas jau vienmēr uzvarēt bet jasaprot ka dzeki dara ko var un personīgi man Šuplers patīk ..Tāds smaidīgs( Lācītis Bārnijs )
, 2011-03-16 18:02, pirms 14 gadiem
Laikam jau daudziem Dinamo sakarā zūd realitātes sajūta un jumts tā lēnām brauc prom. Gagārina kauss sapņos rādās vai. Komanda ir kārtējo gadu sasniegusi maksimumu un ar šādu budžetu neviens treneris neko vairāk tāpat nesasniegs.Nu vienīgi ja visas zvaigznes sastāsies vienā rindā.
, 2011-03-16 18:21, pirms 14 gadiem
Prekš kam vispār izskata Znaroku? Lai Šupispaliek!

Šogad Značokam bija bagāta un "baigā" komanda. Šupis ar RDi salika!
Neredzu iemeslu mainīt
, 2011-03-16 18:24, pirms 14 gadiem
pēc rezultātiem spriežot, Šuplers ļoti labs treneris, bet mjums jau te visiem gagarina kausu vajag un ar šupiti nepietiek
, 2011-03-16 18:53, pirms 14 gadiem
Jamaina musu aizsardzibu,nevis treneri,un viss bus kartiba.
, 2011-03-16 19:32, pirms 14 gadiem
Ja uz nākamo sezonu,paliek arī Ozoliņš,būs noteikti ok! Ja nē,tad šaubos vai Šuplers spēks tik labi pavilkt komandu kā šo un iepriekšejo sezonu!
, 2011-03-16 20:47, pirms 14 gadiem
Pavisam vienkārši - Šupleram jāpaliek!
Rezultāti ir labākais arguments!!!!
, 2011-03-16 21:39, pirms 14 gadiem
nez kā var teikt, ka Šuplers ir labākais variants komandai, un kā var teikt ka šis ir tas maximums, ko no komandas var izspiest, ja nav nākuši citi trenneri?

un vispār.... man gribas alu!
, 2011-03-16 21:45, pirms 14 gadiem
es vairs na*uj to ruukji savaas aciis vairs negribu redzeet.
, 2011-03-16 22:58, pirms 14 gadiem
Navne kas pretiim,ja vien nesaak savus slovaaku talantus vilkt ssurp....mums passiem ir savi jaunie speeleetaaji ,kuri var speeleet 4 mainnaa...!
, 2011-03-16 23:22, pirms 14 gadiem
PAGALE rakstīja: Navne kas pretiim,ja vien nesaak savus slovaaku talantus vilkt ssurp....mums passiem ir savi jaunie speeleetaaji ,kuri var speeleet 4 mainnaa...!
un kapēc tikai 4?
, 2011-03-16 23:43, pirms 14 gadiem
Palieku pie vārdiem - ja nav Znaroka, tad tikai Šuplers. Šuplers ir stabils variants, ja valde negrib neko vairāk par pašreizējo sniegumu. Joprojām uzskatu, ka viņš simpatizē kungiem ar savu raksturu - var mīcīt un veidot kā pašiem tīk. Tā kā Znaroku, pašreizējā valde, uz Rīgu neaicina, jo viņš ir cilvēks ar savu mugurkaulu un nostāju, tad, protams, labāk ir palikt pie stabilā varianta nevis ņemt kādu ar cerību, ka varbūt, jo sevišķi, ja šis kāds nav sevi pierādījis khl.
Turklāt, lauvas tiesu no treneru darba uzņemas Ozoliņš[gan uz ledus, gan ģērbtuvē], tāpēc ei nu sazin, kā un vai Jūlis pats vairs spēj motivēt puišus un vai viņi maz ieklausās...
bet, nu - labāk zīle rokā nekā mednis kokā
, 2011-03-17 00:05, pirms 14 gadiem
pēc daudzu komentiem sapratu, ka komandā mums spēlē vareni zvēri, tikai trenners tāds pasūdīgs gadījies, tikai nesaprotu, kāpēc tad izlase katru pavasari cīnās lai neizkristu no A grupas, ar tādiem zvēriem mums tak jācīnās par medaļām?????
tāka uzskatu, ka Po 2 kārta ir sapņa piepildījums
, 2011-03-17 13:52, pirms 14 gadiem
Beidz akstities. Minskai lidz mums vel tals celsh ejams. Nedomaju, ka Plets, Henrijs ir kaut kadas baigas superzvaigznes. Trotters nav sliktaks kaa minimums, ja ne labaks. Petrovickis, domaju, uz RD tika atvests lielaa meraa patecoties tam, ka vinsh ir slovaks. Vinam ir pioeredze, bet nedomaju, ka tik ar to vien pietiek. Mes Minsku uzvarejam un uzvaresim ari talak. Minska centisies tikt play-off. Mes esam stabila play-off komanda. Musu letinji nav slikti speletaji. Darzinsh vien ko verts. Ta pat, Redlihs M, Cibulskis, uzskatu, ka ari Dzerins ir labs speletajs. Vinu Julis ielika sezonas gaitaa augstak par ceturto mainju un vinsh vienaa izbraukuma spele divus vartus guva. To vinsh mak. Petrovicki kaa ne lika augstas mainas, ne kaa... Man ir sajuta, ka Julis neizvelk visu potencialu no komandas. Uzskatu, ka RD potencials ir lielaksun Loko vajadzeja uzvaret
Rīgas Dinamo iespēju griesti tiks sasniegti tad, kad te būs tāda nauda kā Minskā. (Bagātāki mēs diemžēl neesam). Tad mēs Petrovicka vietā varēsim atļauties Henriju, Štumpelu un Pletu un varbūt cīnīsimies ar to pašu Minsku par 8 vietu konferencē.

Kā gan Rīgas Dinamo varētu sastādīt konkurenci Magņitogorskai, Kazaņai, Ufai, Pēterburgai, Jarosļavļai vai kaut vai tam pašam noplukušajam Atlant? (Mozjakins vai Irgls pie mums būtu supermegazvaigznes, kuriem tāds Marsels Hossa pat slidas aizsiet nedrīkstētu!) Attopieties!
[/quote]
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja