Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Kamenskis par sponsoru zaudējušo "Spartak": "KHL palīdzēs"

Rolands Eliņš

Kamenskis par sponsoru zaudējušo "Spartak": "KHL palīdzēs"
Valērijs Kamenskis
Foto:ITAR-TASS/Scanpix

Kontinentālās hokeja līgas viceprezidents Valērijs Kamenskis atklājis, ka līga ir gatava palīdzēt Maskavas „Spartak” komandai, kura nesen zaudēja galveno sponsoru.

Notikums, protams, nepatīkams,” saka KHL viceprezidents Valērijs Kamenskis. „Taču „Spartak” ir tautas komanda, un esmu pārliecināts, ka atradīsies jauni sponsoru.”

„Manuprāt, vismaz sākumā KHL palīdzēs „Spartak” izkļūt no situācijas. Galvenais šobrīd ir, lai hokejisti paliek kopā un spēlē labu hokeju. Ja būs rezultāti, parādīsies arī sponsori, kuri vēlēsies palīdzēt komandai.”

Jau ziņots, ka „Spartak” galvenais sponsors „Investbank” nesen zaudējis darbības licenci, kas var novest pat pie Maskavas hokeja komandas likvidācijas, tiesa, vairākas „Spartak” un KHL amatpersonas publiski solījušas to nepieļaut.

Kamenskis arī komentējis „Spartak” leģendārā hokejista Jevgeņija Zimina izteikumus, kuros bijušais uzbrucējs norādījis, ka padomju laikos hokejisti saņēmuši vien 180 rubļus mēnesī un nekādas bankas neesot bijušas vajadzīgas.

„Toreiz dzīvojām citā valstī, un bija cita sistēma, kura mūsdienās gluži vienkārši nedarbojas. Ja valdība spētu uzturēt visas hokeja komandas, tad tā to darītu,” sacījis Kamenskis.

Izmantotie resursi:
Валерий Каменский: "КХЛ поможет "Спартаку"....

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-15 13:45, pirms 11 gadiem
nekad tas spartaks nav paticis,nekas nenotiks,ja arī tas pazudīs no khl
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-15 13:53, pirms 11 gadiem
mnbvc rakstīja: Agris 77, 13:13, pirms 36 minūtēm

ja valsti sture birokrati un politiki tad saprotams kam vini virzis finaneses savam arodam, nejau kat kadam sportistam, aktierim vai rakstniekam

Varbūt Tu zini kādu valsti,kuru nestūrē politiķi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-12-15 13:58, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Varbūt Tu zini kādu valsti,kuru nestūrē politiķi?
ir jau vēl dažas valstis ar absolūto monarhiju!

  +1 [+] [-]

, 2013-12-15 13:59, pirms 11 gadiem
mnbvc rakstīja: Agris 77, 13:13, pirms 14 minūtēm

ernests gulbis piemeram tenisa sanem loti labi, tapec tos bimbja izteikumus var skalot poda jo ka zinam ari gulbis ir loti aktivi kritize valsti par to ka valsts tenisam un sportam nevelta ne finasnes un vispar nekadu uzmanibu. tapec sports latvija ir tik loti pagrimis un ar to neko nevar nopelnit jo nav atbalsta un sistemas lai ar to varetu nopelnit. vienigais ko latvija atbalsta ir visadus bezjedzigus birokratus, kuri delde pakalas uz kresliem un par neko nedarisanu no valss sanem salitas piemaksas, kompensacijas utt. tur ari aiziet ta sporta nauda. prioritates izvelas valst un ne sports ne kultura latvija nav ciena.
Birokrāti ir visā pasaulē, nekur mēs no viņiem neliksimies. Tas ka vēl ir lieki cilvēki valsts iestādēs, nešaubos!
Man bijušās kolēģes meita, strādā vides ministrijā, mazs garīņš. Es šai jokojot teicu lai kādreiz sarunā ar premjeru, pirms atkāpšanās, lai ieceļ viņu uz vienu dienu. Viņa smejās, nolaidīšot visu arī pa vienu dienu un vispār kurš muļķis tur grib strādāt, alga 1200 lati, par nenormālo atbildību!!! Laikam tapēc Sprūdžs jau sen bija iesniedzis atlūgumu, ar viņa iespējām, biznesā vairāk varēs nopelnīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-12-15 14:14, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Birokrāti ir visā pasaulē, nekur mēs no viņiem neliksimies. Tas ka vēl ir lieki cilvēki valsts iestādēs, nešaubos!
Man bijušās kolēģes meita, strādā vides ministrijā, mazs garīņš. Es šai jokojot teicu lai kādreiz sarunā ar premjeru, pirms atkāpšanās, lai ieceļ viņu uz vienu dienu. Viņa smejās, nolaidīšot visu arī pa vienu dienu un vispār kurš muļķis tur grib strādāt, alga 1200 lati, par nenormālo atbildību!!! Laikam tapēc Sprūdžs jau sen bija iesniedzis atlūgumu, ar viņa iespējām, biznesā vairāk varēs nopelnīt.
1200 Ls premjeram - nav brīnums, ka premjeru nevar atrast (ņirgāšanās par valsti) . Varu derēt , ka no jebkuras LV bankas personāla varētu 5x labāku MK savākt, tikai tad arī algas x 5. Amīšiem ir teiciens, ka par riekstiņiem tikai pērtiķus var noalgot.
Un valsts iestādēs ir nevis lieki, bet nepiemēroti ci;vēki ar retiem izņēmumiem protams.

     [+] [-]

, 2013-12-15 14:16, pirms 11 gadiem
mnbvc rakstīja: NAMEJS 9999, 13:53, pirms 5 minūtēm, ignorēt, atbildēt

butiba jau biznesmenis un politikis latvija ir viens un tas pats
Īsa politiķa definīcija:
Politiķis ir persona, kas profesionāli nodarbojas ar politiku. Politiķi var darboties gan nacionālā līmenī (piemēram, tikt ievēlēti un darboties parlamentā vai cita veida likumdevējā, vai arī darboties valdībā), gan arī zemākā, piemēram, pašvaldību līmenī.

     [+] [-]

, 2013-12-15 14:18, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: ir jau vēl dažas valstis ar absolūto monarhiju!
Jā, varbūt kaut kur Āfrikā vai Okeānijā ir kāda absolūtā monarhija, un tur nepastāv neviena vēlētā valsts vai pašvaldību institūcija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-15 14:21, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, varbūt kaut kur Āfrikā vai Okeānijā ir kāda absolūtā monarhija, un tur nepastāv neviena vēlētā valsts vai pašvaldību institūcija.
Nebūs tev taisnība. Lielākais vairums tādu valstu ir Āzijā.
Bruneja, Omāna, Katara arī Sauda Arābija un Apvienotie arābu emirāti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-15 14:28, pirms 11 gadiem
mnbvc rakstīja:
Nejauc sporta finansiālu atbalstīšanu ar profesionāla kluba finansiālu atbalstīšanu. Valstij ir jāatbalsta sports, taču ne jau jādod nauda profesionālas komandas uzturēšanai - tai ir jāpalīdz attīstīt jaunatnes sportu, jāpalīdz attīstīt infrastruktūru (bet ne tad, ja no tās labumu gūs tikai klubs) utt. Izņēmuma kārtā valsts var palīdzēt pārdzīvot krīzi tiešām superpopulāriem klubiem (Spartaks ar Kurbada cienīgu apmeklētību gan diez vai kvalificējas tādam statusam), bet valstij noteikti nebūtu profesionāli klubi jāuztur arī ikdienā.

     [+] [-]

, 2013-12-15 14:29, pirms 11 gadiem
Kadu piemeru rāda pats KHL prezidents Medvedevs???? To ka vins ar savu SKA mētā te naudu pa labi un kreisi !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-15 15:17, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Nebūs tev taisnība. Lielākais vairums tādu valstu ir Āzijā.
Bruneja, Omāna, Katara arī Sauda Arābija un Apvienotie arābu emirāti.
Jā, Tev taisnība.

     [+] [-]

, 2013-12-15 15:21, pirms 11 gadiem
pelikans rakstīja: 1200 Ls premjeram - nav brīnums, ka premjeru nevar atrast (ņirgāšanās par valsti) . Varu derēt , ka no jebkuras LV bankas personāla varētu 5x labāku MK savākt, tikai tad arī algas x 5. Amīšiem ir teiciens, ka par riekstiņiem tikai pērtiķus var noalgot.
Un valsts iestādēs ir nevis lieki, bet nepiemēroti ci;vēki ar retiem izņēmumiem protams.
Nezinu par premjeru, bet 1200 esot vides ministram. Viņiem krīzes laikā baigi samazināja, bet tāds cipars ir izsmiekls.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-12-15 17:02, pirms 11 gadiem
objektiivais rakstīja: tas pat muļķim skaidrs , ka Spartak paliks KHL , jo tas ir brends hokeja , kuru atpazīst visā pasaulē
Pasaules brends!
Es tev pateikshu kas ir pasaules brends,Manchestras United,Madrides Real,Barselona,Lakers,Ferari,luk tie ir pasaules brendi!
Spartaku iznemto Krievija un dazas bijushajas PSRS valstis nevien nezin!

  +1 [+] [-]

, 2013-12-15 17:05, pirms 11 gadiem
Spartaks tiešam ir brends - futbolā. Hokejā ir sava vēsture, bet var droši laist pa skuju taku, jeb saglabāt VHL līmeņa komandu, ja reiz grib savā līgā visādus dinamo, levus un jokeritus. Tad jau Himiks ir lielāks brends hokejā, ka jauno kadru kalve.

     [+] [-]

, 2013-12-15 18:32, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Prioritātes par kādu % var mainīties, bet PRO sportam tam noteikti nav jābūt. Var patikt, nepatikt bimbja izteikumi, bet taisnība jau viņam ir, kas tas par profesionālu sportu, ja pats ar viņu nevari sev iztiku nopelnīt. Vai tad tas ir profesionālisms! Valsts uzdevums ir finansēt sev raksturīgās funkcijas, policija, pensionāri, medicīna, armija, jaunās māmiņas, izglītība u.t.t. šeit var rakstīt un rakstīt.
Visas Tevis nosauktās lietas sponsorē Tu pats ar saviem nodokļiem!!!

     [+] [-]

, 2013-12-15 19:05, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Visas Tevis nosauktās lietas sponsorē Tu pats ar saviem nodokļiem!!!
Vai LV ir daudz tādu cilveku,kas nesavāc atpakaļ paša maksātos nodokļus? Protams,ja vien viņš nav uzņēmējs.
Katrā ģimenē ir pensionāri,kuri izmanto zāles uz atlaidēm (valstij tās netiek pārdotas ar atlaidēm), ir bērni,kuriem skolas nodrošina bezmaksas mācību līdzekļus u.t.t.
Ja cilvēks katru gadu nodokļos nesamaksā vismaz 1500 Ls + tas ko atstajam valsts kasē caur PVN, tad tad nekas dižs citiem pāri nepaliek.

     [+] [-]

, 2013-12-15 19:21, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai LV ir daudz tādu cilveku,kas nesavāc atpakaļ paša maksātos nodokļus? Protams,ja vien viņš nav uzņēmējs.
Katrā ģimenē ir pensionāri,kuri izmanto zāles uz atlaidēm (valstij tās netiek pārdotas ar atlaidēm), ir bērni,kuriem skolas nodrošina bezmaksas mācību līdzekļus u.t.t.
Ja cilvēks katru gadu nodokļos nesamaksā vismaz 1500 Ls + tas ko atstajam valsts kasē caur PVN, tad tad nekas dižs citiem pāri nepaliek.
Neiedziļinoties, kas, kur un kā tiek tērēt, es runāju par principu, ka cilvēki paši visu finansē caur saviem nomaksātajiem nodokļiem, tik tā sauktie valstsvīriņi sēžot krēslos mūsu naudiņu nelietderīgi pārliek no vienas kabatas otrā!

Tad jau drīzāk būtu jārunā par principiem, kāpēc tieši tik daudz izmaksā policija, armija, birokrātijas aparāts un citas no nodokļu maksātāju kabatām uzturamās institūcijas. Ministrijas tik piestāda rēķinu un Saeima ar plašu žestu to apmaksā, bet, ja ministrijām būtu reāli jāatskaitās par katru plānoti izlietojamo latu, jāpamato, kāpēc tieši šīs funkcijas un ne citas ir nepieciešams apmaksāt, kāpēc tieši ar šādu kvalifikāciju, nevis savādāku, kāpēc ar tādu cilvēku daudzumu nevis citu, es domāju, ka tad varētu runāt par lielāku finansējumu vienam vai otram pasākumam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja