Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Ulmanis: ""Dinamo" beigs pastāvēt, ja nespēs nopelnīt"

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Ulmanis: ""Dinamo" beigs pastāvēt, ja nespēs nopelnīt"
Guntis Ulmanis
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f-64

"Dinamo" nākotnē ir jākļūst par biznesa projektu, pretējā gadījumā pēc kāda laika mirsim. Tas ir skaidrs,'' sarunā ar ''Sporta Avīzi'' atklāj viens no Kontinentālās Hokeja līgas klubs Rīgas ''Dinamo'' akcionāriem Guntis Ulmanis.

Viens no Rīgas ''Dinamo'' kluba akcionāriem, Latvijas eksprezidents Guntis Ulmanis stāsta, ka, neskatoties uz slikto ekonomisko situāciju, uzņēmu interese par ''Dinamo'' projektu nav zudusi: ''Ekonomiskā situācija ir tāda, kāda tā ir, un loģiski, ka arī mums nav viegli piesaistīt papildu līdzekļus. Taču es redzu, ka daudziem uzņēmējiem, uzlabojoties ekonomiskajai situācijai, ir ļoti liela interese par "Dinamo", un viņi ir gatavi sponsorēt. Sponsorēšana nav tikai naudas ņemšana. Tajā ir jādod arī kaut kas pretī, un tautai redzamākie ir dažādi pārtikas produkti ar "Dinamo" logo. Ir arī citi veidi, kā atstrādāt sponsoru piešķirtos līdzekļus, – ar mākslu, ar kultūru, ar citām sabiedriskajām aktivitātēm.''

Ulmanis pamato kluba menedžmenta maiņu: ''Mums laba menedžeru komanda vēl nav bijusi. Tā tikai veidojas. Pirmo komandu es neuztveru nopietni. Viņi bija laimes meklētāji. Negribu saukt uzvārdus, bet tur bija divi trīs tādi, kuri skatījās, kur varētu izdarīt tā, lai neaizmirstu savu labumu. Menedžmentam jāstrādā daudz plašāk. Šogad esam sākuši ar putraimiem, ar ūdeni, ar alu... Mēs sponsorēšanas sfērā darbā esam pieņēmuši četrus menedžerus, taču šajā pusgadā no viņiem neesmu saņēmis atdevi, kādu vēlētos. Šiem menedžeriem jāmeklē prakse, jo "Dinamo" nav vienīgi profesionāla hokeja komanda. Profesionālai jābūt arī komandai, kas ir apkārt "Dinamo". Profesionālais sports prasa pavisam citas zināšanas. Čempions ir tikai viens, bet čempionātā spēlē 24 komandas. Profesionālajā sportā ir jāveido tāds apkārtējais fons, lai halle būtu pilna, neskatoties uz komandas vietu turnīra tabulā.''

Diemžēl nākotnes vīzija nav rožaina. Ulmanis atklāj, ka mūžīgi uz krievu gāzes naudas rēķina dzīvot nevarēs: ''"Itera Latvija" ir "Itera Latvija". Arī es nepārzinu tās finansiālo stāvokli, finansiālās aizkulises. Acīmredzot ir sakari ar Krievijas gāzes kompānijām, KHL ieinteresētība, kas palīdz noturēt šā brīža palīdzību. Nevēlos nosaukt konkrētus termiņus, taču esmu pārliecināts, ka ļoti īsā laikā mums ir jāpāriet uz lielāku pašmāju finansējumu. Tieši sponsoru jomā. Mēs naudu neprasīsim no valdības.''

''Šobrīd tie, kuri ieguldījuši naudu šajā projektā, ir skaidri apzinājušies, ka paies vēl kāds laiks, kad par savu darbu nesaņemsim neviena santīma. Ne algās, ne dividendēs. "Dinamo" nākotnē ir jākļūst par biznesa projektu, pretējā gadījumā pēc kāda laika mirsim. Tas ir skaidrs. Mums ir jādomā ne tikai par hokeju, bet arī par to, kas notiek visapkārt. Piemēram, par halli. Tagadējā arēna savas iespējas jau ir izsmēlusi. Šobrīd esmu pārliecināts, ja arēnā nebūtu hokeja, tā sen būtu bankrotējusi. Mēs diemžēl esam spiesti maksāt lielas summas, jo nav citas alternatīvas. Tas nozīmē, ka mums ir nepieciešama sava halle, bet vēl vismaz vienu gadu to nevarēsim atļauties būvēt,'' noslēdz Ulmanis.

Pilnu sarunas versiju ar Gunti Ulmani lasiet šīs dienas ''Sporta Avīzē''.

Izmantotie resursi:
''Sporta Avīze''

Tevi uztrauc tas, ka "Dinamo" uztur Krievijas uzņēmums?

  • 256

  • 317

  • 1360


  +1 [+] [-]

, 2009-12-15 12:58, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Ulmanis laiž kārtējo fufeli, jo arēna bez RD noteikti nebūtu izbeigusies, jo tajā noteik gana daudz pasākumu, kas pat uz pāris spēlēm izstūma RD no arēnas.
Ja RD menedžments cer uz LV uzņēmējiem, tad var uzreiz klapēt to bodi ciet, jo vismaz tuvākos 2-3 gadus vietējie uzņēmēji nespēs kompensēt to naudu, kas nepieciešama priekš RD,ja aizies ITERA ar savu krievu naudu. Bet, lai varētu strādāt ar ārzemju investoriem, tad vispirms jaiemācās Rietumu biznesa ētika .
Mazs bet vienkars jautajums. Kadi tad pasakumi notiek arena bez hokeja. Tie koncertini kas notiek reizi menesi taks nesedz pat 25-35% no arenas visiem menesa izdevumiem!! Bet tas dienas kad hokeju vajadzeja spelet citur jau sen ka bija rezervetas citiem pasakumiem tapec ari bija jaspele Liepaja!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-12-15 13:01, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Iepriekšējo gadu laikā LMT peļna ir bijusi virs 100 miljoniem USD. LAbi gribot nauda pietiktu. Turklāt es nesaku, ka LMT jabūt vienīgajam sponsoram, vienīgi man sirds būtu mierīgāka, ja RD pamatā būtu, piemeram, LMT nevis Itera.
Nu bet viņi jau arī nav bezizmēra sponsori LMT futbola līga, LMT rallija komanda un viss rallija čempionāts kā tāds, utt., utjpr.

  +2 [+] [-]

, 2009-12-15 13:02, pirms 15 gadiem
zzk rakstīja: Nu bet viņi jau arī nav bezizmēra sponsori LMT futbola līga, LMT rallija komanda un viss rallija čempionāts kā tāds, utt., utjpr.
Protams, jānosprauž prioritātes, jo RD izskatās iemanto arvien lielāku tautas mīlestību, savādāk šajā dižķibeles laikā par tādām cenām arēna nebūtu praktiski pilna.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-15 13:08, pirms 15 gadiem
Mjaa, divaini izklausas teksti par "sliktiem menedzeriem" no cilveka, kas dzive ir tikai pratis nomainit 2x uzvardu pa vejam.

Ja uzlabosies ek.stavoklis (kaut gan nez kad tas bus vispar) sponsorus domaju nebutu nemaz tik gruti piesaistit, nemot vera, ka daudzi ir aizgajusi no basisa izlases pateicoties sis vasaras izdaribam.

     [+] [-]

, 2009-12-15 13:11, pirms 15 gadiem
Jūli, nemuldi niekus! Koncerti un pasākumi Arena notiek katru nedelju. Un viens otrs no tiem ir pat uz vairakam dienam. Ta ka , hokejs tur ir mazaka ienemumu dala. Vel tur basis notiek, ja nezini, piemeram (un biezak par hoki)

     [+] [-]

, 2009-12-15 13:11, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Super trio-čekists, premjērs, kas sačakarēja valstī ko vien varēja un ex-prezidents, ko politiķi staipija kā gribēja, un kurš sava izdevīguma dēļ pat no sava dzimtā uzvārda bija gatavs atteikties, lai uzceltu savu karjēru.
Jā, pilnīgi piekrītu un neticu, ka ārpus LV robežām(R virzienā) šī reputācija ir savādāka. Domāju, ka RD būtu interesants starptautiskiem investoriem kā placdarms uz kaimiņu tirgu, bet ne ar šo vadību.
P.S. Nezinu, varbūt jau esi redzējis. Pērnā gada marketinga komandas veikums jaunajā darba vietā. RD neko līdzīgu(kvalitātes ziņa) neesmu pamanījis un par neprofesionāļiem būtu viņus grūti saukt, kaut viens klips nav rādītājs.

youtube.com: YouTube
- Go, ALant, go!

     [+] [-]

, 2009-12-15 13:12, pirms 15 gadiem
IIZ70, arenai visi koncerti ir rentabli, jo vini par konkretu summu izire telpas, ar pelnu riske koncertu organizetaji

     [+] [-]

, 2009-12-15 13:15, pirms 15 gadiem
budzis rakstīja: Jūli, nemuldi niekus! Koncerti un pasākumi Arena notiek katru nedelju. Un viens otrs no tiem ir pat uz vairakam dienam. Ta ka , hokejs tur ir mazaka ienemumu dala. Vel tur basis notiek, ja nezini, piemeram (un biezak par hoki)
Paskaties pēdējo mēnešu Arēnas pasākumu kalendāru basis tur jau sen vairs nenotiek, arī ar koncertiem ir švaki...

     [+] [-]

, 2009-12-15 13:21, pirms 15 gadiem
zzk, tu kadu kalendaru skaties? Oktobri-Novembri tikai 1/3 pasakumu bija ar hoki saistiba.

     [+] [-]

, 2009-12-15 13:25, pirms 15 gadiem
kino, kads uznemumu ipasniekiem labums no ta, ka LMT 1/2 pelnas iegrudis viena projekta? Turklat, viens no ipasniekiem nu galigi ir pret naudas izgrusanu PRIVATA BIZNESA PROJEKTA
Aizmirsis esi, ka LMT pelna ir tas, kam butu janonak valsts kase, lai varetu samaksat skolotajiem, policistiem utt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-12-15 13:31, pirms 15 gadiem
trakais v.4 rakstīja: Ulman,tev ņešķiet ka širmis tev iet ciet?
un ko tad viņš nepareizi saka? To, ka RD pastāv tikai krievu labvēlības dēļ? Un tas nav taisnība?

     [+] [-]

, 2009-12-15 13:32, pirms 15 gadiem
budzis rakstīja: kino, kads uznemumu ipasniekiem labums no ta, ka LMT 1/2 pelnas iegrudis viena projekta? Turklat, viens no ipasniekiem nu galigi ir pret naudas izgrusanu PRIVATA BIZNESA PROJEKTA
Aizmirsis esi, ka LMT pelna ir tas, kam butu janonak valsts kase, lai varetu samaksat skolotajiem, policistiem utt?
Ceru, ka zini- LMT peļņa nenonāk valsts kasē...

     [+] [-]

, 2009-12-15 13:32, pirms 15 gadiem
Starp citu kas tā par jaunu ikoniņu pie profila?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-15 13:40, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Ceru, ka zini- LMT peļņa nenonāk valsts kasē...
par LMT tieši nezinu, taču lielāko valsts uzņēmumu liela peļņas daļa nonāk valsts kasē.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-15 13:42, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Jā, pilnīgi piekrītu un neticu, ka ārpus LV robežām(R virzienā) šī reputācija ir savādāka. Domāju, ka RD būtu interesants starptautiskiem investoriem kā placdarms uz kaimiņu tirgu, bet ne ar šo vadību.
P.S. Nezinu, varbūt jau esi redzējis. Pērnā gada marketinga komandas veikums jaunajā darba vietā. RD neko līdzīgu(kvalitātes ziņa) neesmu pamanījis un par neprofesionāļiem būtu viņus grūti saukt, kaut viens klips nav rādītājs.

http://www.youtube.com/watch?v=RBZLsoVnNXY&feature=related
Kas ir atlant? Ā klubs, kas ar nesamērīgi lielāku budžetu ir savācis par 12 punktiem vairāk par RD, klubs, kuram viss piķis nāk no pašvaldības un ģenerālsponsora nemaz nav. Ko tad tas klips uzrunā? Tukša skaņa, vēl viens meteroīts.

     [+] [-]

, 2009-12-15 13:43, pirms 15 gadiem
daywalker rakstīja: Atkal par Arēnu. Mosties, Gunti, vai paskaties ko teica Koziols, labakajā gadījumā Arēna nopelna 20-30%, salīdzinot NIKE apaviem Sportlandā ir uzcenojums vismaz 60% no vairumtirgotāja. Tas ir bizness, ja Dinamo būtu sava halle, atrāk nogrimtu nekā maksajot Arēnai.
Nedomaaju vis! Tad naaks ienaakumi no citaam aktivitaateem, kas tur norisinaasies! Un varees visu pakaartot savaam vajadziibaam!

  -2 [+] [-]

, 2009-12-15 13:44, pirms 15 gadiem
Sponsori jāmeklē eiropā , skandināvijā ,jo visi tak zinam kur spēlā Dinamo ,vienkārši sakot Krievijā .Domāju no eiropas un skandināvijas daudzi lūko tikt pie "krievu" naudas un Dinamo ,caur reklāmu, būtu viens no civilizētākajiem ceļiem uz to .Lai iedrošinātu augstāk minētās valstis un šo soli ir vajadzīgs arī Latvijas , gan valsts , gan privāto uzņēmēju atbalsts ,jo tas vairotu pārliecību par šī "pasākuma" stabilitāti .

     [+] [-]

, 2009-12-15 13:45, pirms 15 gadiem
budzis rakstīja: kino, kads uznemumu ipasniekiem labums no ta, ka LMT 1/2 pelnas iegrudis viena projekta? Turklat, viens no ipasniekiem nu galigi ir pret naudas izgrusanu PRIVATA BIZNESA PROJEKTA
Aizmirsis esi, ka LMT pelna ir tas, kam butu janonak valsts kase, lai varetu samaksat skolotajiem, policistiem utt?
Jā, bet tā ir tikai daļēji valsts akciju sabiedrība un nauda viņiem kā spaļi. Turklāt par kādu 1/2 peļnu tu runā. Pietikt ar kādiem 5-10 %

  -1 [+] [-]

, 2009-12-15 13:47, pirms 15 gadiem
ir jāpiesaista valsts līdzekļi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-15 13:49, pirms 15 gadiem
Lielākā nelaime ir tā, ka KHL un RD ir aizsācies tieši dižķibeles laikā. Domāju, ka "treknajos" gados RD nauda grieztos kā spaļi un varētu savākt kopā apmēram 30 miljonu USD budžetu. Piesaitītu to pašu Swed, kādu būvfirmu un aidā!

  +1 [+] [-]

, 2009-12-15 13:55, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Starp citu kas tā par jaunu ikoniņu pie profila?
Jā, vakar tāda parādījās.Spiežu, spiežu, bet nekas nenotiek.It kā kkāda zelta naudas kaudzīte, kurai blakus nulle.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-15 13:59, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Kamēr RD nebūs caurspīdīgs biznesa projekts, kura galvgalī nestāvēs biznesmeņi ar labu reputāciju, tikmēr par nopietniem Rietumeiropas sponsoriem var aizmirst.
Nosauc man normāla mēroga biznesmeņus Latvijā ar labu reputāciju, lūdzu.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-15 13:59, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Jā, vakar tāda parādījās.Spiežu, spiežu, bet nekas nenotiek.It kā kkāda zelta naudas kaudzīte, kurai blakus nulle.
Jā es gribu zinā, kur es varu izņemt to zeltu Bet nu jā, man ir nulle...

     [+] [-]

, 2009-12-15 13:59, pirms 15 gadiem
megamenis rakstīja: Kas ir atlant? Ā klubs, kas ar nesamērīgi lielāku budžetu ir savācis par 12 punktiem vairāk par RD, klubs, kuram viss piķis nāk no pašvaldības un ģenerālsponsora nemaz nav. Ko tad tas klips uzrunā? Tukša skaņa, vēl viens meteroīts.
Marketinga komanda nevar ietekmēt vietu turnīra tabulā, bet neskatoties uz gandrīz zemāko vietu tajā no Maskavas(CSKA, Spartak, Dinamo) un Piemaskavas(MVD, Atlant)komandām, tieši Atlant ir ar labāko mājas spēļu apmeklējumu!

     [+] [-]

, 2009-12-15 14:00, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Starp citu kas tā par jaunu ikoniņu pie profila?
Jo vairak komentarus sarakstisi, jo vairak naudinas savaksi!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-12-15 14:01, pirms 15 gadiem
KHL neviens klubs nepelna, un Dinamo grib buut iznjeemums? nee nu lai veicas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-15 14:04, pirms 15 gadiem
aptuveni taa pati dziesma,ko koziols vakars dziedaaja,taisniiba jau ir,bet.....kad bija uzradushies reaali pirceeji shim projektam,taa lielais juriitis uzreiz atteica,bez domaashanas.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-12-15 14:16, pirms 15 gadiem
Irbem tādā ziņā nav pautu. Šamais ar savu godīgumu sen jau būtu samalts lupatu lupatos.