Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" piekāpjas Magņitogorskā

Kontinetālajā Hokeja Līgā (KHL) Rīgas "Dinamo" šodien ar 3:5 piekāpās Magņitogorskas "Metallurg" vienībai. "Dinamo" rindās vārtus guva Ņiživijs, Ankipāns un Hartigans.

Pēc pārtraukuma Rīgas "Dinamo" laukumā atgriezās ar vairākām izmaiņām sastāvā. Svarīgākie no tiem - vārtos stājās jaunieguvums – Pruseks, bet saņemto diskvalifikāciju dēļ laukumā nedevās uzbrukuma līderi Marsels Hosa un Mets Elisons. Arī fakts, ka Širokovam esot nesaskaņas ar komandas galveno treneri Šupleru, kā rezultātā par komandas kapteini tika iecelts Rodrigo Laviņš, lika saprast, "Dinamo" spēle pēc pārtraukuma būs savādāka.

Pirmais periods iepriecina
Pirmajā periodā divreiz rīdzinieki veiksmīgi izmantoja vairākumu, kad Aleksandrs Ņiživijs jau spēles trešajā minūtē izvirzīja vadībā viesus, bet četrpadsmitajā minūtē (atkal vairākumā) pēc Novaka piespēles pārsvaru dubultoja Ģirts Ankipāns. „Dinamo” veiksmīgi darbojās aizsardzībā un arī jaunais vārtu sargs Pruseks, rādot pieklājīgu sniegumu, mājiniekiem neļāva gūt vārtus. Metienu skaits pēc pirmā perioda gan par labu "Metallurg" 11:8.

Tiesnešu dīvainības otrajā periodā
Lai arī otro periodu iesākām ar noraidījumu un mazākumā ielaistiem vārtiem, tomēr jau spēles 28. minūtē Lauris Dārziņš panāk 3:1 Rīgas "Dinamo" labā, bet ... galvenais tiesnesis Gašilovs, pēc Magņitogorskas spēlētāju pieprasījuma, dodas noskatīties video, kura laikā saskata ne tikai pārkāpumu, bet arī neiskaita vārtus. Laurim Dārziņam teik piešķirts sods 5 + 20, kā rezultātā spēlētājs ir spiests pamest ledu līdz spēles beigām. Šo piecu minūšu laikā „Metalurg” hokejisti gūst divus vārtus vairākumā, kas morāli sagrauj rīdziniekus. Metienu attiecība otrajā periodā - 15:5.

Pēdejam periodam spēka neatliek
Pēdējo spēles trešdaļu "Dinamo" uzsāka mazākumā, bet ļoti veiksmīgi darbojās aizsardzībā. Pēc noturēta mazākuma, Rīgas "Dinamo" rodas iespēja gūt vārtus, kad laukumā ir divu vīru pārsvars. Spēles 50. minūtē Hartigans gūst kārtējos dinamiešu vārtus vairākumā, tādejādi izlīdzinot spēles rezultātu. Diemžēl jau pēc minūtes Deniss Platonovs izvirza mājiniekus vadībā. Rīgas „Dinamo” hokejisti vēl centās izlīdzināt rezultātu, diemžēl "Metallurg" veiksmigi izspēlēja pretuzbrukumu, un lika viesiem zaudēt vēl arī piektos vārtus.

Kontinentālā Hokeja līga

Magņitogorskas „Metalurg” - Rīgas "Dinamo" 5:3 (0:2, 3:0, 2:1)
Vārti: 2:36 Ņiživijs (vair.) 0:1, 13:55 Ankipāns (Novāks, vair.) 0:2, 26:20 Zavaruhins (Selujanovs, vair.) 1:2, 29:51 Mirnovs (Čistovs, vair.) 2:2, 30:58 Kudrna (Rolineks, vair.) 3:2, 49:58 Hartigans (vair.) 3:3, 51:41 Platonovs (Varlamovs) 4:3, 55:18 Kudrna (Rolineks, Mareks) 5:3

     [+] [-]

, 2008-11-13 20:49, pirms 16 gadiem
Trijos Vārdos, krievi nemāk zaudēt.
UN Manuprāt būtu tikai Loģiski ka mūsu spēles tiesātu neetrālāki tiesneši, diez kā krievi justos ja mājas spēles tiesātuLatviešu tiesnešu Brigāde

     [+] [-]

, 2008-11-13 20:50, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: aha, un es savus uzskatus cienīt nedrīkstu?
tad negaudo kaa vilks pret RD,jo es paarsvaraa esu esports lasiitaajs,bet shad tad juusu izleecieni mani neatstaaj vienaldziigu....
un taapeec es uzvelkos negatiivi,un rakstu necenzeetus vaardus.
juus atkal teiksiet-esu skolnieks,neizgliitots vai celtnieks,vai alko un slims ar galvu...
nee...vienkaarshi te ir chapters par RD,ja kaadam tik daudz riebj RD var pat neklikshkjinaat uzRD chapteriem.
un esu taads,taapeec ka dziive mani ir taadu pataisiijusi.....
viela jums visiem visiem hokejmiiljiem prieksh paardomaam...
nevajag nonicinaat tos,kuri jums iisteniibaa neriebjas,bet jums patiik tas RD finaalaa.
vainu palieciet pie savas trulaas bezgaumiigaas RD nolikshanas,vai arii atziistiet faktu ka jums tomeer RD patiik,tik nezinat kaa to izraadiit.
peace!

     [+] [-]

, 2008-11-13 20:53, pirms 16 gadiem
anti-burgers rakstīja: nevajag nonicinaat tos,kuri jums iisteniibaa neriebjas,bet jums patiik tas RD finaalaa.
šo es ar esmu pamanījis

  +1 [+] [-]

, 2008-11-13 20:59, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: aha, un es savus uzskatus cienīt nedrīkstu?
Drīksti! Vai ta es saku, ka nerīksti?! Par to (ka nedrīkst izteikt uzskatus) jau te Ivars vislaik čīkst! Tik es pagaidām viņa uzksatus neesmu pamanijis... tikai nepārtrauktu RD nodiršanu "pa tēmu vai "beztēmā".... jeb moš tie viņam ir uzskati....?! Nu ta sorry... Droši vien vairāk par 3 klasēm ta šis nav beidzis! Ok, liekam mieru Ivaram... Es esmu pamanijis Tavus uzksatus (RD nafig nevajag vajag spēcīgu LAČ + "bebri" labākie un rullē)! Ok, man pret to nav nekādu negāciju vai iebildumu... tas ir viedoklis! Tāpat Abrags - LAČ un vietējā hoķa patriots, kas grib sakārtot LAČ kā sugu (kas mūsu apstākļos dotajā momentā ir tik pat nereāli kā pirmā latvieša ceļojums uz Marsu...) un kuram tas RD ir kā kauls rīklē (es tik lāga nesaprotu kapēc, jo bez tāda RD te LAČā labi, ja 2 vai 3 tagadējie dinamieši tik spēlētu.... un LAČ līmeni tads Dinamo te, manuprāt, ne pa "mata tiesu" neietekmē.... bet arī tas viņam ir viedoklis un to es respektēju (kaut varbūt galīgi viņam nepiekrītu)!!! Bet kā jau teicu augstāk... kur ir piem. tāda Ivara viedoklis (bijis) es kaut kā līdz šim neesmu pamanijis... Strīdēties var ar un par pretējiem viedokļiem, bet ja tu pretī redzi tikai nodiršanu, tad es piem. neredzu jēgu tērēt laiku uz tādiem individiem tapēc arī cenšos tādus subjektus ignorēt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-13 21:02, pirms 16 gadiem
Yurchix rakstīja: Netiekšu gan, ka tu esi tikai lasītājs... Un nedomāju, ka pa tēmu bieži brēc visrsū citiem... Līdz ar to... iespaids par tevi ir tāds... Kāds viņš esportā ir... Bans agri vai vēlu

P.S. Pat necenties gāzt savas negācijas tagad par manu viedokli
nu tad bano aaraa!
es pats ar lielaako prieku sevi shad tad esu meigjinaajis izdzeest,bet nevaru atrast kur.
taapeec biezhi vispaar esportam eju ar liikumu.
banojiet tik aaraa.esu ar mieru!!!

     [+] [-]

, 2008-11-13 21:05, pirms 16 gadiem
Yurchix rakstīja: Nezinu kā tas sanāk... Bet visbiežāk mans viedoklis sakrīt ar tavu Tas nenozīmē, ka man nav sava viedokļa... Vienkārši, bieži izlasot tavu komentāru... liekas, ka vairs varu arī neko neteikt, jo viss mans viedoklis jau pateikts
Jums kost kopā nevajadzētu - als vārīsies un Tu visam piekritīsi...garlaicīgi

  -1 [+] [-]

, 2008-11-13 21:06, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Vari droši apkakāt RD gan pa tēmu gan netēmā, šie tak vairāk kā pusi Ogres līdzjutēju Taviem bebriem nolaupījuši, Tava sāpe ir saprotama
Vispār tas tā interesanti, tipa kā es vēršu uzmanību uz RD neveiksmēm, tā Tu uzreiz meties virsū BAČ, ka viņi arī zaudē un visu, ko es pasaku par RD, centies pārfrāzēt uz BAČ un ASK/Ogre. Tātad - Tev nav argumentu, ko pateikt, ka man nav taisnība, bet Tu centies parādīt, ka citiem jau nav labāk

     [+] [-]

, 2008-11-13 21:06, pirms 16 gadiem
ERIX rakstīja: Eh mīnusu licēji - ir jau tā , ka laikam galīgo lēmumu tiesnesis pieņēma , vai viņam palīdzēja pieņemt MM hokejisti aiz pretinieku sokliņa pie ejas kur tie iet uz ģērbtuvi. Un vispār ko viņš tur darīja ?. Varbūt to ko parādīja Novaks apsēžotie uz noraidīto soliņa - 3 perioda 16 min ar astīti. video.sportbox.ru/VidySporta/Hokkej/Kxl/2008-2009/v_20081113165500_metallurgmagnitogorskdinamoriga
Protams Protams Pruseks ir pats sliktākais ,vājākais , neprofesionālākais , nemākulīgākais ne tikai kā vārtu sargs bet vispār kā cilvēks !!! Nu nezinu kur tas RD skatās ...
noskatījos,žestu iztulkot divejādi nav iespējams.nu beidzot ir skaidrs ,kā tiek veidota turnīra tabula.kas maksā - tiek arī pie gagggarrina glāzes

  -1 [+] [-]

, 2008-11-13 21:13, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Tāpat Abrags - LAČ un vietējā hoķa patriots, kas grib sakārtot LAČ kā sugu (kas mūsu apstākļos dotajā momentā ir tik pat nereāli kā pirmā latvieša ceļojums uz Marsu...)
es gan tieši domāju, ka nākamsezon būsim spiesti atgriezties pie LAČ, jo šī rādās būs hokeja izgāšanās sezona pilnīgi visās jomās - sākot ar komandu neveiksmīgo startu BAČ, visi vecumu izlašu neveiksmīgo sniegumu, nacionālās izlases neveiksmīgo sniegumu un arī RD vājo sezonas noslēgumu un zemo Latvijas spēlētāju rezultativitāti, kaut kādi secinājumi no tā tiks izdarīti un es domāju, ka tie četri Latvijas klubi sapratīs, ka nav jēgas tērēt naudu BAČ, ja to pašu naudu var ieguldīt kaut kur citur, ja tā nauda vispār vēl būs, RD eksistencei nākamsezon dodu 70% iespējamību, pats redzi, kas pasaulē notiek, un tā būs katru gadu - varbūt būs, varbūt nebūs. Tā ir attīstība? Nē.

     [+] [-]

, 2008-11-13 21:15, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Vispār tas tā interesanti, tipa kā es vēršu uzmanību uz RD neveiksmēm, tā Tu uzreiz meties virsū BAČ, ka viņi arī zaudē un visu, ko es pasaku par RD, centies pārfrāzēt uz BAČ un ASK/Ogre. Tātad - Tev nav argumentu, ko pateikt, ka man nav taisnība, bet Tu centies parādīt, ka citiem jau nav labāk
Kur es metos virsū BAČam vai Ogrei? Norādīju ka Ikšķilē uz hokeju vairs neiet? Tā nav taisnība? Kāda Tev var būt taisnība ja pat spēli neesi redzējis? īsti nesapratu par ko Tu runā

  -1 [+] [-]

, 2008-11-13 21:16, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Kur es metos virsū BAČam vai Ogrei? Norādīju ka Ikšķilē uz hokeju vairs neiet? Tā nav taisnība? Kāda Tev var būt taisnība ja pat spēli neesi redzējis? īsti nesapratu par ko Tu runā
Tad lasi vēlreiz kā zobam iet?

     [+] [-]

, 2008-11-13 21:17, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Vispār tas tā interesanti, tipa kā es vēršu uzmanību uz RD neveiksmēm, tā Tu uzreiz meties virsū BAČ, ka viņi arī zaudē un visu, ko es pasaku par RD, centies pārfrāzēt uz BAČ un ASK/Ogre. Tātad - Tev nav argumentu, ko pateikt, ka man nav taisnība, bet Tu centies parādīt, ka citiem jau nav labāk
Godīgi man jau ir apnicis ar jums pesimistiem ''karot'' un nesaredzu jēgu ko pierādīt, tāpat parīt tas viss sāksies no gala, vienalga kāds būs rezultāts beigās tāpat nonāksim pie tā paša.
Es skatos RD, jo nekā labāka Latvijā nava un tas ir Rīgas klubs, nebūs viņa pēc 5 gadiem, nekas, tāpat tās būs patīkamas atmiņas par labu hokeju. Nu traucē, viņš citiem klubiem un LAČ attīstībai, drošvien, kaut nedomāju ka tik ļoti kā te pasniedz. Kaut neesmu dzirdējis kad kāds LAČ/BAČ treneris teiktu ka RD dara slikti Latvijas hoķim.

     [+] [-]

, 2008-11-13 21:17, pirms 16 gadiem
Yurchix rakstīja: P.S. Dzerot visiem jāstrīdās, jāpārkaujas un jālamājas? Tad ir interesanti?
dažiem tā gadās, nekur neminēju ka tam jabūt obligāti

     [+] [-]

, 2008-11-13 21:18, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Es moška,tagad atbalstīšu MnD,jo tur arī viens letiņš spēlēs!
Tas tacu ari Dinamo, nebus ta ka pumpas metisies???Un kartejais KGBesniku iediglis, skaties ka neokupe tagad Belarus !!!!

     [+] [-]

, 2008-11-13 21:20, pirms 16 gadiem
nu kaa tad var sevi izdzeest?
apsveru to domu sen!
negribaas man lasiit gudrinieku referaatus "par" RD teemu.
labaak pasaudzeeshu savu sirdi!un nervus!

     [+] [-]

, 2008-11-13 21:20, pirms 16 gadiem
Šī nav pirmā spēle, kur tiesneši mums iezāģē!!! Bet šoreiz... Man trūkst vārdu.

     [+] [-]

, 2008-11-13 21:21, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Tad lasi vēlreiz kā zobam iet?
liekas labāk kā Tev
Izlasīju vēlreiz. Neko nepārfrāzēju, vnk izteicu sapratni kapēc Tev tas RD nepatīk. Labi - tas nekas ka neredzēji spēli, Tev it visā ir taisnība attiecībā uz šodienas spēli.
P.S. Kapēc Tu drīksti RD iepīt komentos citās tēmās, bet es BAČu nevaru?

  -1 [+] [-]

, 2008-11-13 21:23, pirms 16 gadiem
karliss rakstīja: Godīgi man jau ir apnicis ar jums pesimistiem ''karot'' un nesaredzu jēgu ko pierādīt, tāpat parīt tas viss sāksies no gala, vienalga kāds būs rezultāts beigās tāpat nonāksim pie tā paša.
Es tikai nesaprotu, kādēļ Tev un citiem kaut kas ir jāpierāda? Es uzrakstu savas domas, gribat piekrītat, negribat nepiekrītat, bet te nevienam nekas nav jāpierāda. Vienkārši jāmēģina saprast, ka ne visi domā vienādi un katram viedoklis ir savs.

     [+] [-]

, 2008-11-13 21:23, pirms 16 gadiem
labaak tad to laiku ko nelietderiigi pavadu sheit-veltu sievai,sunim un diviem kakjiem.
taksto taa!

     [+] [-]

, 2008-11-13 21:23, pirms 16 gadiem
Apskatiet oponenti Abraga un Ivara77 profilus, viņi ir atstājuši vienkārši nenormālu daudzumu ziņas portālā, šiem cilvēkiem taču nav viss kārtībā, man radinieks psihologs strādā ar cilvēkiem kas cieš no dažādām atkarībām tai skaitā datoratkarību, pastāstot šovakar par šiem abiem, viņš atzina ka tādiem diez vai ir iespējams palīdzēt, (smejoties) vienīgi rokas uz muguras sasiet lai neko nevar uzrakstīt.

     [+] [-]

, 2008-11-13 21:23, pirms 16 gadiem
kaarteejie hokeja tiesneši, iisteeniibaa šitie pajolini jau zjebal...

     [+] [-]

, 2008-11-13 21:26, pirms 16 gadiem
anti-burgers rakstīja: visu cienju jums kundziit!!!
paldies par shiem zelta vaardiem.
kaa cienjas apliecinaajumu esu gatavs juusu priekshaa uz celiit nobuchot juusu samtainaas rocinjas!(virtuaali)
RD niideeji ejiet bekot(@#$&^%)
pilidejs

  +1 [+] [-]

, 2008-11-13 21:26, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Es tikai nesaprotu, kādēļ Tev un citiem kaut kas ir jāpierāda? Es uzrakstu savas domas, gribat piekrītat, negribat nepiekrītat, bet te nevienam nekas nav jāpierāda. Vienkārši jāmēģina saprast, ka ne visi domā vienādi un katram viedoklis ir savs.
Piekrītu, ka viedokļi mēdz būt dažādi. Bet par ko būtu jākritizē RD? LATVIEŠIEM SAVĒJIE JĀATBALSTA!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-13 21:26, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Vienkārši jāmēģina saprast, ka ne visi domā vienādi un katram viedoklis ir savs.
Tas vairs na savs viedoklis ja tas vienmēr ir negatīvs lietai kurā ir gan pozitīvais un negatīvais. Tā ir strikta pozīcijas turēšana, pat ja iekšēji zin ka pašam nav taisnība.

  -1 [+] [-]

, 2008-11-13 21:27, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: P.S. Kapēc Tu drīksti RD iepīt komentos citās tēmās, bet es BAČu nevaru?
Labs jautājums, laikam jau Tavā acī skabargu pamanu, bet savā baļķi neredzu, nu kā tajā teicienā

     [+] [-]

, 2008-11-13 21:28, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: liekas labāk kā Tev
Izlasīju vēlreiz. Neko nepārfrāzēju, vnk izteicu sapratni kapēc Tev tas RD nepatīk. Labi - tas nekas ka neredzēji spēli, Tev it visā ir taisnība attiecībā uz šodienas spēli.
P.S. Kapēc Tu drīksti RD iepīt komentos citās tēmās, bet es BAČu nevaru?
tas saucaas aizvainoto-luuzeru totalitaarais viedoklis!

     [+] [-]

, 2008-11-13 21:29, pirms 16 gadiem
99999 rakstīja: Apskatiet oponenti Abraga un Ivara77 profilus, viņi ir atstājuši vienkārši nenormālu daudzumu ziņas portālā, šiem cilvēkiem taču nav viss kārtībā, man radinieks psihologs strādā ar cilvēkiem kas cieš no dažādām atkarībām tai skaitā datoratkarību, pastāstot šovakar par šiem abiem, viņš atzina ka tādiem diez vai ir iespējams palīdzēt, (smejoties) vienīgi rokas uz muguras sasiet lai neko nevar uzrakstīt.
Abragam, savos 39 gados... nav jāsien rokas... Cilvēks izsaka savas domas... Pieņemu, ka darbojas LHF. Un tāpēc viņam nav viss kārtībā? Nē... ja cilvēkam ir laiks izteikt savu viedokli internetā... un kāpēc gan nē?

Par ivaru.. Pēdējā laikā rodas iespaids, ka čalis iemācās diskutēt internetā... pēc gada/diviem... nepazīsim

     [+] [-]

, 2008-11-13 21:30, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Tas vairs na savs viedoklis ja tas vienmēr ir negatīvs lietai kurā ir gan pozitīvais un negatīvais. Tā ir strikta pozīcijas turēšana, pat ja iekšēji zin ka pašam nav taisnība.
Vai tad pozīcijas turēšana nav tieši saistīta ar subjektīvo viedokli? Un es joprojām domāju, ka man ir taisnība, superkluba (jebkāda, ne tikai RD) negatīvās puses jau sen esmu uzskaitījis vēl hockey.lv pirms gadiem paciem.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-13 21:31, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: es gan tieši domāju, ka nākamsezon būsim spiesti atgriezties pie LAČ, jo šī rādās būs hokeja izgāšanās sezona pilnīgi visās jomās - sākot ar komandu neveiksmīgo startu BAČ, visi vecumu izlašu neveiksmīgo sniegumu, nacionālās izlases neveiksmīgo sniegumu un arī RD vājo sezonas noslēgumu un zemo Latvijas spēlētāju rezultativitāti, kaut kādi secinājumi no tā tiks izdarīti un es domāju, ka tie četri Latvijas klubi sapratīs, ka nav jēgas tērēt naudu BAČ, ja to pašu naudu var ieguldīt kaut kur citur, ja tā nauda vispār vēl būs, RD eksistencei nākamsezon dodu 70% iespējamību, pats redzi, kas pasaulē notiek, un tā būs katru gadu - varbūt būs, varbūt nebūs. Tā ir attīstība? Nē.
Nu ja arī atgriezīsimies pie tā LAČ, kas Tev liek domāk, ka ta viņš būs labāks (un ar katru gadu paliks vēl labāks) nekā viņš ir tagad?! Pēkšņi nez no kurienes mums te kaut kādi "superspēlētāji" uzradīsies, kas te spēlēs par "sviestmaizi"?!! Laikam jau nē.... Tāds RD tad izklīdīs pa malu malām (protams ne jau Latvijā) un LAČ atkal būs jauno un "pensionāru" čempis pieplusojot vēl citur caurkritušus 3. šķiras leģionārus un protams par tādu čempi ntereses (kā no faniem tā mēdijiem) atkal nebūs nekādas! Un tā būs atkal gadu no gada, jo saubos, ka te klubi pēkšņi stradāt iemācīsies (vai sagribēs) un viņiem te pēkšņi naudas vairāk paliks.... cik bija (pārsvara tik izdzīvošanai) tik būs arī turpmāk, jo šaubos, ka tuvākajā piecagdē (vai pat desmitgadē) te LV ekonomika pēkšņi sāks strauji uzplaukt un attīstīties.... ta jau drīzāk beidzot pats Kira sāks rūpēties par pašmāju hoķi (kas ir vēl nereālāk)!!!!

     [+] [-]

, 2008-11-13 21:32, pirms 16 gadiem
priekšnieks rakstīja: pilidejs
kaa nu ne
vilku baraa iemaldiijusies sarkangalviite!
bet viedoklis par dazhiem labiem labs vinjai sanaaca

     [+] [-]

, 2008-11-13 21:33, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Es tikai nesaprotu, kādēļ Tev un citiem kaut kas ir jāpierāda? Es uzrakstu savas domas, gribat piekrītat, negribat nepiekrītat, bet te nevienam nekas nav jāpierāda. Vienkārši jāmēģina saprast, ka ne visi domā vienādi un katram viedoklis ir savs.
Varbūt pierādīt ka RD nav visa ļaunuma sakne?
Mēs liekam komentārus un izsakām viedokli, lai citi tos varētu izlasīt. Būtībā tā ir savas taisnības pierādīšana, konkrētā gadijumā, ka RD ir slikts un nekam neder, jau pirms spēles var zināt dažu indivīdu viedokli par spēli, kura vēl nav notikusi.

     [+] [-]

, 2008-11-13 21:35, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Nu ja arī atgriezīsimies pie tā LAČ, kas Tev liek domāk, ka ta viņš būs labāks (un ar katru gadu paliks vēl labāks) nekā viņš ir tagad?!
Es teicu, ka viņš būs labāks? Neatceros.
Un vispār... apnika ar Jums negatīvistiem strīdēties, Jūs tikai zināt, kā visas hokeja attīstības idejas apd!rst, NEGATĪVSTI, tāpēc kā nedomājošas būtnes sekojat vadonim pa viņa uzklāto tepiķīti

     [+] [-]

, 2008-11-13 21:38, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Vai tad pozīcijas turēšana nav tieši saistīta ar subjektīvo viedokli? Un es joprojām domāju, ka man ir taisnība, superkluba (jebkāda, ne tikai RD) negatīvās puses jau sen esmu uzskaitījis vēl hockey.lv pirms gadiem paciem.
Protams - es zinu Tavu pozīciju un pat neapstrīdu to, jo to patieso ietekmi mēs redzēsim tikai nākotnē un neesmu vēl iemācijies ieskatīties nākotnē. Es ar nebiju starp kaislīgajiem RD projekta atbalstītājiem. Bet - patīk vai nē, tā komanda ir un es protams to atbalstīšu, jo tur tak mūsu džeki spēlē. Ja vajag tad slavēšu, ja būs par ko tad kritizēšu ko arī esmu darījis, lai gan biežāk sanāk atspēkot citu nepamatoto (ir arī daudz pamatotas) kritiku, nevis reāli apspriest spēļu +/- jo kaut kā ir sanācis ka te vis ir galējībās, par vai pret. Tavā gadījumā izskatās (tikai mans viedoklis), ka jau sen esi paudis uzskatu ka superklubs neder, bet nu esi uzmetis lūpum jo Tevi tomēr neņēma vērā...

  -2 [+] [-]

, 2008-11-13 21:41, pirms 16 gadiem
anti-burgers rakstīja: tad negaudo kaa vilks pret RD,jo es paarsvaraa esu esports lasiitaajs,bet shad tad juusu izleecieni mani neatstaaj vienaldziigu....
Vispār interesanti, es šodien uzrakstīju, ka domāju, ka tiesnesim bija tiesības pieņemt lēmumu neieskaitīt vārtus un viņu nevar uzskatīt par vainīgu, taču šodien man bija prieks par Rīgas Dinamo, jo laukumā līderi bija Latvijas spēlētāji.
Nez no kurienes pēkšņi tika secināts, ka esmu RD nīdējs? Laikam jau mani kāds apmelo