Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Ņičuškins pēc KHL finālsērijas piektā mača dosies uz izlasi

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Ņičuškins pēc KHL finālsērijas piektā mača dosies uz izlasi
Valērijs Ņičuškins
Foto: hctraktor.org

Kontinentālās hokeja līgas (KHL) finālsērijas dalībnieks - Čeļabinskas "Traktor" talants - Valērijs Ņičuškins (18) trīs mēnešus pēc kārtas atzīts par līgas labāko jauno hokejistu. 18. aprīlī Sočos sāksies U18 pasaules čempionāts. Pēc ilgas polemikas panākta vienošanās, ka "Traktor" tomēr laidīs spēlētāju uz izlasi pēc KHL finālsērijas piektā mača 15. aprīlī.

Sākotnēji tika plānots, ka Ņičuškins pievienosies izlasei jau aprīļa sākumā, taču Čeļabinskas klubs negribēja viņu laist, jo "Traktor" pirmoreiz iekļuvis KHL finālā un cīnās par Gagarina kausu, tāpēc tik svarīgs spēlētājs viņiem ir zelta vērtē.

Ņičuškins tomēr pametīs finālsēriju un steigsies palīgā izlasei. "Mēs jau tā esam nākuši pretī čeļabinskiešiem, veicot bezprecedenta soli. Mēs taču varējām atsaukties uz reglamentu, lai Valērijs uz izlasi atbrauktu agrāk," norāda Krievijas U18 galvenais treneris Igors Kravčuks. "Ja pasaules čempionātā zaudēsim pirmajos divos mačos, tad turpinājumā mums būs grūti - izslēgšanas spēlēs var trāpīties smags pretinieks. Bez tam Ņičuškins jāiespēlē izlases sastāvā, tam vajadzīgs laiks. Turklāt ir liels risks, ka KHL finālsērijas asajā cīņā viņš var dabūt traumu."

"Krievijas prezidents Vladimirs Putins gatavojas ierasties uz pirmo maču pasaules čempionātā Sočos," saka U18 izlases glavenais treneris. "Prezidents man var pajautāt, vai visi labākie hokejisti ir sastāvā. Ko lai es atbildu? "

15. aprīlī notiks KHL finālsērijas piektais mačs (Masakavā). 16. aprīlī izlasei ir pēdējā pārbaudes spēle (pret Zviedriju), bet 18. aprīlī būs pirmais mačs u18 pasaules čempionātā Sočos (pret ASV izlasi) - to klātienē vēros arī valsts prezidents Putins.

Iespējams, ka problēmu atrisinās Oļega Znaroka un Harija Vītoliņa trenētais Maskavas "Dynamo". Ja maskavieši uzvarēs KHL finālsērijas piektajā mačā, tad turnīrs būs beidzies ar viņu triumfu (4-1). Tādā gadījumā Ņičuškins varēs doties uz izlasi, nekaitējot savam klubam.

Izmantotie resursi:
sport-express.ru

 +15 [+] [-]

, 2013-04-13 12:54, pirms 12 gadiem
Tikai Krievijā tā var notikt , es pieļauju, ka Traktora GM pie galvas tika pielikts TT 9 mm

  +6 [+] [-]

, 2013-04-13 12:56, pirms 12 gadiem
haha

''Sočos (pret ASV izlasi) - to klātienē vēros arī valsts prezidents Putins.''
aaa, skaidrs

 +10 [+] [-]

, 2013-04-13 12:57, pirms 12 gadiem
Finālsērijas 5. mačs visticamāk arī būs pēdējais. Tā ka viss chill.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-04-13 13:00, pirms 12 gadiem
Martini12 rakstīja: Finālsērijas 5. mačs visticamāk arī būs pēdējais. Tā ka viss chill.
Ja Traktor kaut kādā mistiskā veidā uzvarētu spēli Maskavā bet pēc tam sestā spēle Čeļabinskā būs jāaizvada bez viena no komandas līderiem .

Un kāds vēl reglaments? Klubs ir svarīgāks par izlasi. Kaut kāds u-18 sētas turnīrs ja te tomēr izspēlē samērā prestižu kausu, lai arī mans viedoklis attiecībā pret KHL ir kāds tas ir Gagarina Kauss viņiem domāju , ka ir diezgan prestiža lieta.

  +5 [+] [-]

, 2013-04-13 13:08, pirms 12 gadiem
Nu šitādi gājieni jau krieviem nepalīdzēs celt to KHL un Gagarina kausa prestižu...

  +2 [+] [-]

, 2013-04-13 13:18, pirms 12 gadiem
žirga88 rakstīja: HAHHAh vo kolhozs ,atbildi viņam,vladimirovič,igji nahu.
Man liekas , ka diktatoram šitā pateikt, tas labi nebeigtos...

  +2 [+] [-]

, 2013-04-13 13:24, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Ja Traktor kaut kādā mistiskā veidā uzvarētu spēli Maskavā bet pēc tam sestā spēle Čeļabinskā būs jāaizvada bez viena no komandas līderiem .

Un kāds vēl reglaments? Klubs ir svarīgāks par izlasi. Kaut kāds u-18 sētas turnīrs ja te tomēr izspēlē samērā prestižu kausu, lai arī mans viedoklis attiecībā pret KHL ir kāds tas ir Gagarina Kauss viņiem domāju , ka ir diezgan prestiža lieta.
nevis sētas turnīrs, bet U-18 PČ, kas notiek Sočos!!! un kur sen krievam nav bijis zelts...Ambīcijas noteikti ir lielas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 13:44, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Ja Traktor kaut kādā mistiskā veidā uzvarētu spēli Maskavā bet pēc tam sestā spēle Čeļabinskā būs jāaizvada bez viena no komandas līderiem .

Un kāds vēl reglaments? Klubs ir svarīgāks par izlasi. Kaut kāds u-18 sētas turnīrs ja te tomēr izspēlē samērā prestižu kausu, lai arī mans viedoklis attiecībā pret KHL ir kāds tas ir Gagarina Kauss viņiem domāju , ka ir diezgan prestiža lieta.
Kā Māte Krievija teiks tā Kolhozam būs jādara, citādi nauda klubam nebūs.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 13:47, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Kā Māte Krievija teiks tā Kolhozam būs jādara, citādi nauda klubam nebūs.
Pareizi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-13 14:01, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Ja Traktor kaut kādā mistiskā veidā uzvarētu spēli Maskavā bet pēc tam sestā spēle Čeļabinskā būs jāaizvada bez viena no komandas līderiem .

Un kāds vēl reglaments? Klubs ir svarīgāks par izlasi. Kaut kāds u-18 sētas turnīrs ja te tomēr izspēlē samērā prestižu kausu, lai arī mans viedoklis attiecībā pret KHL ir kāds tas ir Gagarina Kauss viņiem domāju , ka ir diezgan prestiža lieta.
KHL nav nekāds NHL, kamēr KHL būs zem IIHF, tikmēr spēlētājus nevarēs nelaist uz izlasi.
Tas ir tikai loģiski, jebkurā normālā komanda sportā to starptautisko federāciju noteikumi paredz, ka spēlētāji ir jālaiž uz izlasi. S*ds par kaut kādu Traktoru un Ņičuškinu, ko piemēram teikt Barcelonas futbola komandas vadītājiem, kuriem uz izlašu spēlēm jāatlaiž bez maz vai visi pamatsastāva spēlētāji rēķinoties, ka viņi var atgriezties traumēti?
IIHF nekad nepieļaus, ka kaut kāds Gagarina kauss stāv pāri valstu izlasēm. Un nav svarīgi vai tā ir u18 vai nacionālā izlase. Izlašu turnīri ir pats sporta pamats.
Stulbuma kalngals būtu tad, ja Traktoristi panāktu, ka Ņičuškinu nav jālaiž uz izlasi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-13 14:10, pirms 12 gadiem
rY87z rakstīja: OS spēļu hokeja turnīrā spēlē visi labākie, tikai tev jau to nesaprast, jo Krievija ar visiem labākajiem zaudēja jau ceturdaļfinālā pret labākajiem Kanādiešu spēlētājiem. Jā, ziemas OS nav tik prestižas kā vasaras, bet to hokeja turnīri noteikti ir prestižāki par PČ. :
Ai tak vinsh visu laiku varas! Nesaprotu kur tadi mulki rodas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 14:16, pirms 12 gadiem
Barbosa 333 rakstīja: OS nespēlē visi labākie, Eiropas izlasēs spēlē 2.sastāvi un attālākie rezervisti, šo neprestižo turnīru pa nopietnu ņem tikai ar mazvērtību sirgstošie kanādieši un jeņķi.
PČ ir pāri visam un būs

vienam gan piekrītu - kanādieši ar jeņķiem gan savāc labākos, lai pazīmētos uz citu valstu otrajiem vai trešajiem sastāviem
2 un 3 sastavi???
Tiem pashiem krieviem speleja ierastas zvaigznes - Malkins, Ovechkins, Datsjuks un Kovalchuks un vel 9 speletaji no KHL! Nezinaju ka Krievu labako sastavu tagad sauc par 2 vai 3 sastavu! Cik stulbam ir jabut lai ko tadu pateiktu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 14:19, pirms 12 gadiem
Barbosa 333 rakstīja: OS nespēlē visi labākie, Eiropas izlasēs spēlē 2.sastāvi un attālākie rezervisti, šo neprestižo turnīru pa nopietnu ņem tikai ar mazvērtību sirgstošie kanādieši un jeņķi.
PČ ir pāri visam un būs

vienam gan piekrītu - kanādieši ar jeņķiem gan savāc labākos, lai pazīmētos uz citu valstu otrajiem vai trešajiem sastāviem
Panem vienreiz acis piere un paskaties komandu sastavus Vankuvera! Tur spele katru izlashu labakie speletaji!
http://en.wikipedia.org/wiki/Ice_hockey_at_the_2010_Winter_Olympics_%E2%80%93_Men's_team_rosters

     [+] [-]

, 2013-04-13 14:20, pirms 12 gadiem
rY87z rakstīja: Tātad 2010. gada olimpiādē slovākiem bija 13 spēlētāji no NHL, Zviedriem 20, Krieviem 14, Šveicei 5 un pat Vācijai trīs spēlētāji no NHL. Par kādiem Eiropiešu otrajiem sastāviem Tu runā?
Tak vinsh galiigi sviesta sagajis! Vairs nefiltre ko runa!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-13 14:22, pirms 12 gadiem
rY87z rakstīja: Tātad 2010. gada olimpiādē slovākiem bija 13 spēlētāji no NHL, Zviedriem 20, Krieviem 14, Šveicei 5 un pat Vācijai trīs spēlētāji no NHL. Par kādiem Eiropiešu otrajiem sastāviem Tu runā?
Somiem 18.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 14:24, pirms 12 gadiem
Barbosa 333 rakstīja: Malkins Ovečkins Kovaļčuks Dacjuks Morozovs Zaripovs Nikuļins Radulovs varbūt iekļūtu pirmajā sastāvā, pārējie no Vankuveras gan nē
Vai jau esi aizmirsis ka Kolhoza shogad rukaja Gonchars???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-13 14:28, pirms 12 gadiem
Daugavpils taurētājs rakstīja: Tieši tā. Valsts karogs stāv pāri visam.. Ir tādas lietas kā patriotisms, lepnums un gods.
Tici man, patriotisms vinjam bus galva tikai paris gadus, pec tam kad visi klubi saks piedavat lielu naudu, patriotisms momenta pazudis, tad galva bus tikai skanoshais!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-13 14:29, pirms 12 gadiem
Barbosa 333 rakstīja: kaut kāds skills(jo jaunībā izgāja spēcīgo un meistarīgo krievu hokeja skolu) tam vecajam pensim jau ir, bet izlasē netikt, tikai pie Bikova un arī tur nē.
Vinsh pat savos pensionara gados ir daudz labaks par virkni jauno krievu aizsargu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-13 14:32, pirms 12 gadiem
Barbosa 333 rakstīja: nespried pēc sevis un kanādiešiem vai Sprukta
Kapec uzreiz ta, ta notiek ar gandriz katru prof sportistu!
Ja krievu federacija katru gadu nesapirktu tas dargas apdroshinashanas katram krievu NHL staram, tad izlase rukatu tikai Kolhoza speletaji!
Vai tad neesi lasijis intervijas kur ka galvena lieta figure apdroshinashana!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-13 14:34, pirms 12 gadiem
Daugavpils taurētājs rakstīja: Tā nesaki, nauda nesabojā patriotismu. Tas ir asinīs krievu tautai.
Es jau saku, ja krievu federacija katram krievu NHL staram uz gallda uzmet apdroshinashanu, tad vinji izlase spele!

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 14:34, pirms 12 gadiem
SC Karalis simeks rakstīja: Traktor laikam izkar balto karogu !
Apsveicu Znaroku ar Gagarina kausu !
Ne, tas jau pirms serijas tika zinots ka neatkariigi no rezultata pec 5 serijas speles vinsh pievienojas izlasei!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 14:37, pirms 12 gadiem
Barbosa 333 rakstīja: Manis pēc izlasē var kapāt visi no KHL, Krievijas izlase no tā vājāka nekļūs, tikai stiprāka, jo visādi ovečkini,semini vairs netaisīs lažas aizsardzībā
Labak nesaki ta, ta pasha Malkina mainja pedeja chempi vilka krievus! Nebutu vinja krievi varbuut tikai pie bronzas tiktu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-04-13 14:41, pirms 12 gadiem
Barbosa 333 rakstīja: ar ko Malkins kopā spēlēja, asprāti mļin? Perežoginu un Popovu no Avangard
Nu bet paskaties uz Malkina statiem un tad runa talak!
Malkins 11+8=19p
Popovs 4+8=12p

A vai piemirsu, tak turnira labakais vartsargs ir Varlamovs no NHL!
Ir vel kadi jautajumi par to kurs reali vilka krievus!

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 14:44, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nu bet paskaties uz Malkina statiem un tad runa talak!
Malkins 11+8=19p
Popovs 4+8=12p

A vai piemirsu, tak turnira labakais vartsargs ir Varlamovs no NHL!
Ir vel kadi jautajumi par to kurs reali vilka krievus!
pie tam - NHL vājākās komandas vārtsargs pašlaik

     [+] [-]

, 2013-04-13 14:45, pirms 12 gadiem
kresnais rakstīja: pie tam - NHL vājākās komandas vārtsargs pašlaik
Nu ja, bet pagfajushaja chempi rukaja diezgan labi!
Bet nu nakas secinat ka krievus vilka NHL speletaji!

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 14:48, pirms 12 gadiem
Ha ha vel varētu saprast, ja runa ietu par u20 čempi, ko pasaulē arī vel kāds bez krieviem nopietni uztver, bet uz kaut kādu tur u18 izcelt no komandas, salīdzinoši labi spēlējošo pamatsastāva kadru, kausa finālsērijā, kad komanda zaudē ar 1-3, man nav ko teikt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-13 14:51, pirms 12 gadiem
Barbosa 333 rakstīja: krievi bija kā komanda - izcili, visu vezumu izvilka KHL spēlētāji
Varlamovs(Lokomotiv audzēknis) nemaz neglāba kā gribētos, vienkārši aizsardzībā, kuru veidoja KHL, izcili spēlēja aizsargi, nedodot pretiniekiem pat iespējas

runājot par Malkinu tad viņš ir pasaulē labākais un par tādu viņš kļuva Magņitogorskas Metalurg rindās nevis pingvīnos, kuru oligarhi viņu nopirka.
Stulbii ataisnojumi!
Es jau cereju ka kaut ko labaku sagudrosi!
Un shosezon Malkins vairs nav labakais!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-04-13 15:05, pirms 12 gadiem
Paldies dievam, NHL tāds sviests nekad nenotiks. Nevaru un negribu iedomāties tādu stulbumu ka Stenlija kausa finālsērijas vidū pēkšņi Bostonai piemēram atņem Seginu un Hamiltonu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-04-13 15:21, pirms 12 gadiem
rY87z rakstīja: Arī Ronaldo un Mesi ir savā ziņā ''mīkstie' salīdzinot ar citiem futbolistiem, kopš kura laika spēlētāja meistarība ir tas pats, kas vīrišķība? Par tām otrajām piespēlem - laikam neesi skatījies ''Pens'' spēles, iespējams tapēc izsaki nepatiesus apvainojumus. Krosbijs veido komandas saspēli, ir komandas līderis, labākais punktu guvējs, viņa maiņa Kunitzs - Krosbijs - Dupuis bija pārliecinoši labākā līgā līdz Krosbija traumai un tas viss lielā mērā pateicoties Krosbijam, tur nav nekādu šaubu par to, ka Krosbijs ir labākais PAŠLAIK.
Futbols wsp ir miksto sporta veids, tur pie mazaka kontakta visi lido 2-3m! Un tas kretine visvairak!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 15:29, pirms 12 gadiem
Barbosa 333 rakstīja: OS nespēlē visi labākie, Eiropas izlasēs spēlē 2.sastāvi un attālākie rezervisti, šo neprestižo turnīru pa nopietnu ņem tikai ar mazvērtību sirgstošie kanādieši un jeņķi.
PČ ir pāri visam un būs

vienam gan piekrītu - kanādieši ar jeņķiem gan savāc labākos, lai pazīmētos uz citu valstu otrajiem vai trešajiem sastāviem
Pavisam vienkārši, Tu esi idiots!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-13 15:36, pirms 12 gadiem
Barbosa 333 rakstīja: pareizi saprati, jo vairāk eiropiešiem NHL spēlētāji jo tālāk no optimālā sastāva
-> rpnc.lv
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-13 16:06, pirms 12 gadiem
rY87z rakstīja: Pag pag pag. Kontinenta kausu dod regulārās sezonas, nevis VISAS sezonas uzvarētājam, tur Tu galīgās auzās iebrauci. Par līgumiem - kapēc tad Kovaļčuks parakstīja milzīgo līgumu ar ''Devils'', ja zināja, ka ir tāds ''varenais'' KHL? Kovalčuks pieklājības pēc palika uz zvaigžņu spēli, lai pēdējo reizi iepriecinātu krievu līdzjūtējus ar savu lielisko spēli. Malkins un KHL? Kur Tu tādas baumas izrāvi? Malkins vēl ir jauns un vēl daudz var spēlēt, nav pamata doties uz KHL. Par kausiem - es runāju par klubu trofejām, nevis izlases, kur prestižakā trofeja ir OS spēļu zelta medaļas un kauss.
Kāpēc tu ar viņu iesaisties disuksijā? Viņš ir Parasts Maskavas nozombēts trollis, vai arī tvaika ielas pacients. Uzreiz nevar pateikt, bet visu mājās viņām tiešām nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 16:14, pirms 12 gadiem
"Prezidents man var pajautāt, vai visi labākie hokejisti ir sastāvā. Ko lai es atbildu? "
Šitas man patīk, vot tas ir Batjka
Iedomājaties, ja Tambijevam pats Bērziņš to pašu uzjautātu, Andris tam šamam galvu norautu, ja nebūtu visi labākie
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-13 16:30, pirms 12 gadiem
Iedomajietis DR pirmo reizi spele finala un mums ir viens loti talantigs jauns speletajs. Serija 2-3 . Talantam jadodas paliga jaunieshiem. Ko tad Jus teiktu. MARAZMS !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-04-13 16:37, pirms 12 gadiem
Barbosa 333 rakstīja: krievi bija kā komanda - izcili, visu vezumu izvilka KHL spēlētāji
Varlamovs(Lokomotiv audzēknis) nemaz neglāba kā gribētos, vienkārši aizsardzībā, kuru veidoja KHL, izcili spēlēja aizsargi, nedodot pretiniekiem pat iespējas

runājot par Malkinu tad viņš ir pasaulē labākais un par tādu viņš kļuva Magņitogorskas Metalurg rindās nevis pingvīnos, kuru oligarhi viņu nopirka.
jo vairāk lasu tavus komentārus jo saprotu ka tu neko nesaproti

Malkins jaunības gados nebija diezko labs hokejists, vinju sāka ievērot junioru PČ bet tad uzreiz sho savāca ziemeļamerika (NHL) kru šis kļuva par zvaigzni un spēlētāju

     [+] [-]

, 2013-04-13 16:37, pirms 12 gadiem
Barbosa 333 rakstīja: neizplati melus
Vinsh jau saka tikai taisniibu, bet tu kartejo reizi negribi tam piekrist!

     [+] [-]

, 2013-04-13 16:38, pirms 12 gadiem
Barbosa 333 rakstīja: apgalvojums kārtējo reizi melīgs un nepatiess

Krievija kopumā guva 44 vārtus un 23 no tiem guva KHL spēlētāji
NHListi guva 21 vārtu, bet jāatzīmē, ka pusi no tiem guva Malkins(11 vārti) , kura ieroču pienesēji bija Popovs un Perežogins no Avangard.

es teiktu, ka šosezon Malkins joprojām ir labākais spēlētājs pasaulē, lai gan statistiski Mozjakins un Radulovs ir priekšā Malkinam.
VIsdrizak malkins bija ierochu pienesējs Popovam un Perežoginam

     [+] [-]

, 2013-04-13 16:43, pirms 12 gadiem
Barbosa 333 rakstīja: labākais KUR? savā maiņā, Pistburgā,NHL? varbūt, bet ne pasaulē! jo ir tādi vīri kā Morozovs,Radulovs,Mozjakins,Aaltonens,Toresens u.c., kas ir daudz pārāki par krosbiku un spēlē pasaulē spēcīgākajā līgā - KHL!
lai UZspēle vinji pieci pret krosbika maiņu un tad redzēs kuri ir stiprāki

     [+] [-]

, 2013-04-13 16:51, pirms 12 gadiem
Barbosa 333 rakstīja: neizplati melus
tu neizplati melus labāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-13 16:58, pirms 12 gadiem
Barbosa 333 rakstīja: Malkinam līgums beidzas šogad un nākamsezon spēlēs KHL
davai saderam es lieku ka vinsh paliks NHL un vēl ilgu laiku,

Un, ja NHL vinš vidēji kādās (ap)35 spēlēm gūst (ap)45 punktus bet KHL (ap)35 spēlēm gūst (ap)60 punktiem Tad tāpat KHL būs labāka līga par NHL?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-13 17:15, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Tikai Krievijā tā var notikt , es pieļauju, ka Traktora GM pie galvas tika pielikts TT 9 mm
iespeejams pat AK 47
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-13 20:57, pirms 12 gadiem
Nu tā viņi arī to prestižu līgai kačā un ir uzkačājuši - respektīvi NHL un Stenlija kauss stāv pāri visam. Ja Krievija tagad principā parāda attieksmi "Pofig par to Gagārina kausu - galvenais U18 čempis...un Putins vēl brauks skatīties - vispār ārprāts...", tad par kādu prestižu lai te runā??? Ja viņiem tik svarīgi tie izlases turnīri, tad lai taisa pauzes KHL tajos laikos, pārplāno kalendāru utt. bet tagad čaļi cīnās par "galveno" trofeju šaipus "dīķim" par kuru čaļi situšies visu sezonu utt. un pēķšņi vienam psaka, ka viņš iespējams sezonas svarīgākajā spēlē nevarēs piedalīties, jo jābrauc uz U18 cēmpja grupu turnīra spēli...Nu piekritīsi, ka šāds gājiens KHL un Gagarina kausam liek izskatīties pēc kkādas "sētas" trofejas.

     [+] [-]

, 2013-04-13 22:40, pirms 12 gadiem
Skatos, te šodien dzīvnieku mīļotāji pārsvarā uzturējušies, trollīti visu dienu barojuši.

     [+] [-]

, 2013-04-15 17:53, pirms 12 gadiem
Viss tas pasākums par un ap Ņičuškinu ir tikai un vienīgi kārtējais miljonais apliecinājums tam, ka hokejs Krievijā ( PSRS ) ir bija un būs līdzeklis un ierocis politiskās cīņas un nozīmes stiprināšanai. Pie kājas kkādi KHL, līgas , klubi, Gagarina kausi utt, ja pats galvenais uz pasaules ir Zbornajas intereses. Vienalga, pieaugušo, junioru, 16 vai 18 gadīgi komandās galvenais ir izlase. Viss KHL projekts utt ir pakārtots Zbornajas interesēm. Ir hokejists, nav, pofig, viņam jābūt izlasē, tāpēc, ka Valoķka jebkurā brīdī var iejautāties pēc tāda vai šitāda hokejista.