Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Skudra: "Leģionāru limits bremzē KHL attīstību"

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Skudra: "Leģionāru limits bremzē KHL attīstību"
"Torpedo" galvenais treneris Pēteris Skudra
Foto: khl.ru

Kontinentālās hokeja līgas (KHL) kluba Ņižņijnovgorodas "Torpedo" galvenais treneris Pēteris Skudra uzskata, ka leģionāru limita palielināšana varētu veicināt līgas attīstību. Viņaprāt, šosezon Rīgas "Dinamo" panākumu pamatā ir lielāka uzmanības pievēršana aizsardzībai, kā arī labas sekmes leģionāru piesaistīšanā.

KHL leģionāru limits traucē komandu komplektācijai? "Nedomāju, ka tas traucē komplektācijai. Manuprāt, tas nedaudz bremzē līgas attīstību," uzskata Skudra. "Mēs runājam, ka līga attīstās, kļūst labāka, ātrāka, palielinās komandu skaits. Tomēr hokeja līmenis varētu augt ātrāk, ja tiktu atvērts tirgus ārvalstu spēlētājiem. Spēcīgiem klubiem jāveic labu darbu ar ārzemniekiem un jāpiesaista labākos, lai viņu vestu aiz sevis vietējos jaunos puišus. Mums līgā ir labi leģionāri, to varu teikt arī par "Torpedo" komandu. Ar savu darbu viņi veicina jaunatnes progresu - katru dienu rāda, kā jāstrādā, lai kļūtu par lieliem meistariem un lai iegūtu iespēju doties uz NHL vai kļūtu par līderiem KHL. "Torpedo" ir ļoti paveicies, ka mums ir tādi leģionāri. Protams, mēs viņus rūpīgi atlasījām, un viņi rāda labāko piemēru."

Ņižņijnovgorodas "Torpedo" vienība 23 mačos izcīnījusi 35 punktus un Austrumu konferencē ieņem septīto vietu. No šīs komandas sešiem rezultatīvākajiem spēlētājiem pieci ir leģionāri.

Šajā sezonā viens no KHL veiksmīgākajiem klubiem ir Rīgas "Dinamo". Latvijas kluba iepriekšējās sezonas neveiksmes Pēteris Skudra skaidroja ar lielu skaitu viesspēlētāju, kuriem nebija tā labāka attieksme pret lietu. "Tur ir mainījusies izpratne par to, kādā veidā komandai jāuzvar," tagad saka latviešu treneris. "Šosezon vairāk tiek pievērsta uzmanība aizsardzībai, bet gūt vārtus Rīgas klubs vienmēr pratis. "Dinamo" tradicionāli ir spēcīgs skaitliskais vairākums, laba komandas ķīmija, jo tā ir izlases filiāle. Iepriekš šī komanda izcēlās ar raksturu, tomēr centās spēlēt atklāto hokeju. Savukārt tagad "Dinamo" pievērš lielāku uzmanību aizsardzībai - tāpēc šobrīd viņi ir tabulas augšdaļā. Arī ar leģionāriem ir cita situācija - paņēma spēlētājus, kuri ved aiz sevis vietējos."

Izmantotie resursi:
itar-tass.com

     [+] [-]

, 2013-11-12 20:11, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: KHL gadījumā tieši šī "algu grīda" padara nevienu vien klubu nekonkurētspējīgu...
KHL nav algu grīdas, ir tikai minimālais kontrakts kas jāpiedāvā spēlētājam.

Tās ir divas atšķirīgas lietas.
Krievi saņem savu minimumu un pofig viņiem, jo zina citi viņu vietā nespēlēs.
Starp citu Dinamo tas arī tiek novērots, jo politika ir tāda, ka vietējie spēlē.

  +3 [+] [-]

, 2013-11-12 20:12, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: NHL neinteresē tikai Skandināvija, ja tas tā būtu tad jau sen būtu konference.
Viņiem vajag Londonu, Parīzi un citus tirgus. Skandināvijā tāda tirgus nav. Kur tirgus ir tur hokeja nav.
Jā, bet ir divi lieli bet, u.t.i., ka Skandināvijai (īpaši zviedriem) uz patreizējo brīdi ir vislabākā klubu infrastruktūra no visām Eiropas hokeja līgām, un klubi ar visstabilākajiem budžetiem.
Par šo tēmu nesen izteicās (ja pareizi atceros) NJ Devils GM.

     [+] [-]

, 2013-11-12 20:15, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: Zagrebai šobrīd leģionāru ir vēl vairāk...
Apskaties PM.

     [+] [-]

, 2013-11-12 20:17, pirms 11 gadiem
ritenis rakstīja: ja nebūtu limita, tad vietējie netiktu spēlēt
Skatoties kāda politika klubam,piemēram Rīgu šis limits neietekmētu,kā savējie spēlēja tā i spēlētu arī turpmāk.

  +3 [+] [-]

, 2013-11-12 20:18, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Bija jau vieni gudrenieki (no Minskas) kas pirka leģionārus ka maz nelikās, ar ko tas viss beidzās visiem ir acu priekšā. Leģionāri nav nekāds bubulis, BLR kā jau pad-valstī ir bardaks, tapēc nekas nesanāk, bet leģionāru klubi jau līgā ir, Donbass, Baris, bet nekas briesmīgs nav noticis.
Kā jau rakstīju, tad pērkot leģus no apakšējiem tirgus plauktiem, risks iegrābties vienmēr ir daudz lielāks. Un ja vel komandā treneri neprot likt lietā GM sarūpēto sastāvu, tad ir MnD variants. Plusā vel kopējās noskaņas komandā dažādu blakus apstākļu dēļ.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-12 20:21, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, bet ir divi lieli bet, u.t.i., ka Skandināvijai (īpaši zviedriem) uz patreizējo brīdi ir vislabākā klubu infrastruktūra no visām Eiropas hokeja līgām, un klubi ar visstabilākajiem budžetiem.
Par šo tēmu nesen izteicās (ja pareizi atceros) NJ Devils GM.
vislabākā, bet tā ir mazskaitlīga un daudz kur halles mazas.
Šveice jau sit pušu zviedrus.
NHL interesē tikai skatītāju daudzums un pārdoto produktu apjoms, tur gan skandināvi ir skopi.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-12 20:22, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: vislabākā, bet tā ir mazskaitlīga un daudz kur halles mazas.
Šveice jau sit pušu zviedrus.
NHL interesē tikai skatītāju daudzums un pārdoto produktu apjoms, tur gan skandināvi ir skopi.
Vienīgā Eiropas valsts, kur daudz maz vērā ņemams tirgus un kaut cik necik arī lielas halles, ir Vācija.

     [+] [-]

, 2013-11-12 20:23, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: KHL nav algu grīdas, ir tikai minimālais kontrakts kas jāpiedāvā spēlētājam.

Tās ir divas atšķirīgas lietas.
Krievi saņem savu minimumu un pofig viņiem, jo zina citi viņu vietā nespēlēs.
Starp citu Dinamo tas arī tiek novērots, jo politika ir tāda, ka vietējie spēlē.
KHL gadījumā tās, varētu teikt, ir pat identiskas lietas.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-12 20:25, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: Vienīgā Eiropas valsts, kur daudz maz vērā ņemams tirgus un kaut cik necik arī lielas halles, ir Vācija.
piekrītu.
bet NHL ar Vāciju ir par maz, vajag angļus, frančus u.t.t.
tikai skandināvijas dēļ NHL te nenāks, tas nekas. ka tur hokejs ir populārs.

     [+] [-]

, 2013-11-12 20:27, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: piekrītu.
bet NHL ar Vāciju ir par maz, vajag angļus, frančus u.t.t.
tikai skandināvijas dēļ NHL te nenāks, tas nekas. ka tur hokejs ir populārs.
Eiropa apdzīvotības ziņā atšķiras no Amerikas - daudz mazāk lielpilsētu.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-12 20:28, pirms 11 gadiem
canuks20 rakstīja: Nav vairs tie gadi,kad kanada ar asv dikteja noteikumus pasaulē !!! Pamazam izlidzinas-es pat teiktu eiropā dzimst(paradas) vairak spožu talanti nekā vinpus okeanam !!!Pati amerikaņu liga ir nr1,tas tikai tapec ka vinai ir gandriz 100 gadu veca un ar laikiem ir attistijusies maksajot lielas algas !!! Bet viss tur nemaz nav tik gludi kaa gribetos-------> jau vairaki lokauti ir notikusi pedejos gados !!! Tie lielie algas čeki,kurus paraxta uz 10 gadiem !!! Daziem klubiem tas neatmaksajas-iet minusos !!!
Nu nez, man liekas, ka tieši Eiropas hokejs ir lejupslīdē, vienīgie zviedri labi attīstās. Tādi slovāki, čehi ir pamatīgi nokritušies salīdzinot ar laiku pirms gadiem 5- 10, gandrīz visi līderi ir veterāni. Arī krievu jaunie neviens nav īsti izdevies. Vaina gan tur nav KHLā, vai kādā citā briesmonī, bet drīzāk problēmas jaunatnes hokejā.

     [+] [-]

, 2013-11-12 20:29, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: KHL gadījumā tās, varētu teikt, ir pat identiskas lietas.
tāpēc jau ir tāda milzīga atšķirība starp komandu algu budžetiem.

     [+] [-]

, 2013-11-12 20:33, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: Eiropa apdzīvotības ziņā atšķiras no Amerikas - daudz mazāk lielpilsētu.
8 lielpilsētas(minimums) priekš divīzijas varētu atrast, bet vajag halles uzcelt daudz kur un nav teikts vai uz hokeju ies cilvēki.
Ja NHL ar ASV dienvidu iekarošanu nebūtu apdedzinājušies un tur viss aizietu uz urrā, tad gan jau Eiropai pieslēgtos nopietnāk.
Pagaidām viņiem tur vis jānoregulē, un Eiropas divīzija nav nekāda prioritāte.
Attiecībā uz Eiropu galvenais ir Pasaules kauss un kautkāds klubu čempis tagad izvirzīts.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-12 20:36, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: vislabākā, bet tā ir mazskaitlīga un daudz kur halles mazas.
Šveice jau sit pušu zviedrus.
NHL interesē tikai skatītāju daudzums un pārdoto produktu apjoms, tur gan skandināvi ir skopi.
Pieļauju, NHL vadība skaidri apzinās, ka Eiropā nav un ilgi vel nebūs NHL standartiem atbilstošas (ietilpības ziņā) ledus arēnas.
Un,ja es pareizi sapratu, tad NHL vadību izvēloties vietu no kuras sākt invāziju Eiropā pats būtiskākais nav cik arēnu ietilpība, bet gan tas cik stipri ir klubi finansiāli, kāda ir sponsorēšanas un TV apraides pārdošanas iespējas u.t.t.
NHL nav krievi,kuri ir gatavi piemaksāt ļoti lielu naudu, lai ārzemju klubi varētu startēt KHL. Viņiem tomēr pamatu pamats ir stipri ekonomiskie pamati (tai skaitā iespēja nopelnīt).

  +1 [+] [-]

, 2013-11-12 20:38, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: piekrītu.
bet NHL ar Vāciju ir par maz, vajag angļus, frančus u.t.t.
tikai skandināvijas dēļ NHL te nenāks, tas nekas. ka tur hokejs ir populārs.
Es saprotu, ka Tev mērogi ir plaši, bet man šķiet, ka NHL gatavojas soli pa solim gatavojas virzīties Eiropas virzienā jeb valsti pa valstij pakļaut savā ietekmes sfērā.

     [+] [-]

, 2013-11-12 20:38, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: piekrītu.
bet NHL ar Vāciju ir par maz, vajag angļus, frančus u.t.t.
tikai skandināvijas dēļ NHL te nenāks, tas nekas. ka tur hokejs ir populārs.
Es saprotu, ka Tev mērogi ir plaši, bet man šķiet, ka NHL gatavojas soli pa solim gatavojas virzīties Eiropas virzienā jeb valsti pa valstij pakļaut savā ietekmes sfērā.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-12 20:42, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: 8 lielpilsētas(minimums) priekš divīzijas varētu atrast, bet vajag halles uzcelt daudz kur un nav teikts vai uz hokeju ies cilvēki.
Ja NHL ar ASV dienvidu iekarošanu nebūtu apdedzinājušies un tur viss aizietu uz urrā, tad gan jau Eiropai pieslēgtos nopietnāk.
Pagaidām viņiem tur vis jānoregulē, un Eiropas divīzija nav nekāda prioritāte.
Attiecībā uz Eiropu galvenais ir Pasaules kauss un kautkāds klubu čempis tagad izvirzīts.
Man tieši otrādi liekas, jo KHL neatlaidīgā iespiešanas Eiropas hokejā tikai paātrinās NHL vēlmi integrēties Eiropā, jo pretējā gadījumā viņiem jau ar krieviem var iznākt ļoti nopietni konkurēt. Diez vai taupīgie jeņķi/kanādieši to ļoti alkst.

  +2 [+] [-]

, 2013-11-12 20:42, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pieļauju, NHL vadība skaidri apzinās, ka Eiropā nav un ilgi vel nebūs NHL standartiem atbilstošas (ietilpības ziņā) ledus arēnas.
Un,ja es pareizi sapratu, tad NHL vadību izvēloties vietu no kuras sākt invāziju Eiropā pats būtiskākais nav cik arēnu ietilpība, bet gan tas cik stipri ir klubi finansiāli, kāda ir sponsorēšanas un TV apraides pārdošanas iespējas u.t.t.
NHL nav krievi,kuri ir gatavi piemaksāt ļoti lielu naudu, lai ārzemju klubi varētu startēt KHL. Viņiem tomēr pamatu pamats ir stipri ekonomiskie pamati (tai skaitā iespēja nopelnīt).
beidz gvelzt muļķības.
ja NHL te nāks, tad tie būs jauni NHL klubi ar jauniem nosaukumiem un kanādiešu spēlētājiem pārsvarā.
NHL nekādi zviedru MODO, somu HIFK, prāgas Sparta nespēlēs ar saviem spēlētājiem.
un viņi šeit nāks tikai lai pelnītu, nevis ar labdarbību nodarbotos.

     [+] [-]

, 2013-11-12 20:44, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es saprotu, ka Tev mērogi ir plaši, bet man šķiet, ka NHL gatavojas soli pa solim gatavojas virzīties Eiropas virzienā jeb valsti pa valstij pakļaut savā ietekmes sfērā.
nekur viņi neies, jau Abragam rakstīju. Viņiem attiecībā uz Eiropu ir citas prioritātes.

     [+] [-]

, 2013-11-12 20:47, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man tieši otrādi liekas, jo KHL neatlaidīgā iespiešanas Eiropas hokejā tikai paātrinās NHL vēlmi integrēties Eiropā, jo pretējā gadījumā viņiem jau ar krieviem var iznākt ļoti nopietni konkurēt. Diez vai taupīgie jeņķi/kanādieši to ļoti alkst.
NHL nošpļauties par Eiropu. Viņiem tik interesē spēlētāji no Eiropas, lai būtu pieejami jebkurā brīdī kad vajag.
Bet fāzelim gan jādomā par Eiropu.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-12 21:04, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: beidz gvelzt muļķības.
ja NHL te nāks, tad tie būs jauni NHL klubi ar jauniem nosaukumiem un kanādiešu spēlētājiem pārsvarā.
NHL nekādi zviedru MODO, somu HIFK, prāgas Sparta nespēlēs ar saviem spēlētājiem.
un viņi šeit nāks tikai lai pelnītu, nevis ar labdarbību nodarbotos.
Ne Tev, ne arī man nekādu reālu pierādījumu tam visam ( kā būs, ja vispār būs) nav, bet tas būtu vienkārši muļķīgi sākt visu no pilnīgas nulles, kad jau ir gatavi klubi ar tradīcijām un visu infrastruktūru.
Domā, ka krievi ir muļķi, ka pērk klubus ar jau izveidojušām tradīcijām,infrastruktūru u.t.t. ?Kāpēc Tu domā, ka NHL vadība lai būtu dumjāki kā krievi?

     [+] [-]

, 2013-11-12 21:08, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: NHL nošpļauties par Eiropu. Viņiem tik interesē spēlētāji no Eiropas, lai būtu pieejami jebkurā brīdī kad vajag.
Bet fāzelim gan jādomā par Eiropu.
Apvienojot abus komentārus.
Nedomāju, ka NHL ir dziļi nospļauties uz Eiropu, ja viņi šeit vēlas attīstīt savu hokeja biznesu. Katrā pasaules vietā jebkuram biznesmenim ir jāspēlē pēc vietējiem spēles noteikumiem.
Bet Tu jau saproti, ka mums ir tikai katram savs skatījums uz lietām, bet nekādu reālu pierādījumu,ka būs un kas būs ir tikai un vienīgi minējumi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-12 22:03, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Apvienojot abus komentārus.
Nedomāju, ka NHL ir dziļi nospļauties uz Eiropu, ja viņi šeit vēlas attīstīt savu hokeja biznesu. Katrā pasaules vietā jebkuram biznesmenim ir jāspēlē pēc vietējiem spēles noteikumiem.
Bet Tu jau saproti, ka mums ir tikai katram savs skatījums uz lietām, bet nekādu reālu pierādījumu,ka būs un kas būs ir tikai un vienīgi minējumi.
Kopumā zaipis raksta pareizi ,jo cik atceros NHL domas par Eiropa ,tad ja tiešām dibinās Eiropas konferenci ,tad tur bija plānoti klubi Parīzē,Londonā,Berlīnē ,pārējās pilsētas neatceros.

     [+] [-]

, 2013-11-12 22:13, pirms 11 gadiem
coffijs rakstīja: Kopumā zaipis raksta pareizi ,jo cik atceros NHL domas par Eiropa ,tad ja tiešām dibinās Eiropas konferenci ,tad tur bija plānoti klubi Parīzē,Londonā,Berlīnē ,pārējās pilsētas neatceros.
Pēdējais ko lasīju šai sakarā bija tā GM viedoklis. Un viņš tieši runāja par Skandināvijas klubiem, un to infrastruktūru.
Kā būs realitātē laiks rādīs.
Par Berlīni es vel saprastu, zināmā mērā arī vel par Londonu, jo tur ir kaut kādas hokeja tradīcijas. bet Parīze. Nu, sorry, bet cik gadiem būs jāpaiet, lai šo futbola,regbija un tagad vel basketbola līdzjutēju tautu dabūtu lielās masās ledus arēnās?

     [+] [-]

, 2013-11-12 22:50, pirms 11 gadiem
Dzoniy rakstīja: Kam pietiek?KHL 3. un 4. mainjai un VHL?Krievijai ir maz derigu hokejistu!Paskaties uz Ameriku-luk vinjiem pietiek hokejistu,ja jau no vinju otraas speciigakaas liigas Eiropa laimigu muti grabj speletajus,kuri kljust te par lideriem klubos!No VHL kads Eiropai vai Amerikai ir vajadzigs?Vienigi Saulietis Latvijas izlasei!
Un tad tu pamodies.Tev tā salīdzināšanai - KHL spēlē 64 Ziemeļamerikāņi.
Savulaik Krievu NHL bija aptuveni tik pat + -
Tagad Zviedru. NHL Eiropiešu ir aptuveni 200 spēlētāji.
Kā tad tā ? Tur taču savu supertalantu pietiek
Viss vienkārši,tad vietējais Rus čempis bija nabadzīgs un Ivans rāvās kur tik varēdams. Tā tirgus vērtība bija aptuveni tāda paša,kā tagad to labo leģionāru no Ziemeļamerikas,par kuriem tu te pīles stāsti.
Tie arī tagad gatavi darīt daudz vairāk,ka tik spēlēt un pelnīt.

Ziemeļamerikas šlaka tiek ņemta,jo Eiropas klubi finansiāli nevar konkurēt ar NHL. Tie nespēj noturēt savus talantīgākos kadrus. Tādēļ nākas tos aizvietot ar ZA šlaku,uzsvars uz šlaka.
Jo Ziemeļamerikas otrā ešelona spēlētāji ir lēti utt.
Un tikai tad viss pārējais.

KHL vajag atcelt tās kvotas viena iemesla pēc,jo mākslīgi tiek uzturēta Ivana vērtība vietējā tirgū. Uzsvars uz vietējā !!!!
Ja tu domā,ka atceļot griestus būs daudz vairāk leģionāru tad tu maldies. Vienkārši Ivans tad nevarēs pateicoties pases datiem izsist lielāku $. Kā arī skaidri zinās,ka svēta vieta tukša nepaliks. Kad kāds ārzemju klubs bez visādiem limitiem iegūs GK,tad varēsi stāstīt savas pasakas par ahūnajiem otrās šķiras megatalantiem no ZA. KHL tie ir bālāki par bālu. Protams ir savi izņēmumi,uzsvars uz izņēmumi.

Jā un vēl NHL ir 30 komandas. Uzsvars uz trīsdesmit. Uz kurām ir 338 Kanādieši. 172 ASV spēlētāji.
Kamēr KHL tikai 21 Rus komanda. Kurā Krievu ir tik pat cik NHL ASV un Kanādieši kopā salikti. Tobiš 538 spēlētāji. Smekaiš ? Uzsvars uz smekaiš ?

     [+] [-]

, 2013-11-12 23:50, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Lai to visu nepieļautu nepieciešami stingri algu griesti, bez visādām ekstrām iznešanām ārpus un slēpšanām.
tāpat nepieciešama algu grīda, lai nespēlētu pilnīgi bomži.
un protams samērīgs atstatums starp griestiem un grīdu.
Tikai acīmredzmi ir, ka Krievijā lietu bīdītāji nekam tādam nav gatavi, domāts, bez slēpšanas nu un lai godīgi un visiem būtu iespējas, ne velti tur ir ''prestiža spēlētāji'' un līgas čempionus sauc par ''russkije chempioni''

     [+] [-]

, 2013-11-13 13:10, pirms 11 gadiem
Pēc Sočiem tak varēs ņemt to valstu hokejistus tik cik gribi, vai ta ne?

     [+] [-]

, 2013-11-13 17:54, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pēdējais ko lasīju šai sakarā bija tā GM viedoklis. Un viņš tieši runāja par Skandināvijas klubiem, un to infrastruktūru.
Kā būs realitātē laiks rādīs.
Par Berlīni es vel saprastu, zināmā mērā arī vel par Londonu, jo tur ir kaut kādas hokeja tradīcijas. bet Parīze. Nu, sorry, bet cik gadiem būs jāpaiet, lai šo futbola,regbija un tagad vel basketbola līdzjutēju tautu dabūtu lielās masās ledus arēnās?
Kā reizi bezcerīgākā šeit ir Londona, kur ir n-tie profesionālie futbola klubi. Par kādām hokeja tradīcijām Londonā Tu runā??

Tavai zināšanai, katru gadu tieši Parīzē (slavenajā Bersī Arēnā) notiek Francijas kausa finālspēle, kura tiek katreiz 100% izpārdota - >13.000 skatītāju.

     [+] [-]

, 2013-11-13 17:55, pirms 11 gadiem
Giordany rakstīja: Pēc Sočiem tak varēs ņemt to valstu hokejistus tik cik gribi, vai ta ne?
par to ir runāts daudz, bet pagaidām reāli nekas tāds neplānojas.