Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3
Autors: Andrejs Siliņš

Savickis: ""Dinamo" nes mieru gan Latvijā, gan ārpus tās"

Savickis: ""Dinamo" nes mieru gan Latvijā, gan ārpus tās"
Juris Savickis un "Dinamo" kapteinis Georgijs Pujacs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

""Dinamo" uzlabo attiecības starp kaimiņiem. Spēlējam Kazahstānā, Ukrainā, Horvātijā un Krievijā. Tas panāk to, ka valstis draudzējas savā starpā nevis strīdas. "Dinamo" nes mieru gan Latvijā, gan ārpus tās," ceturtdienas "Rīta Panorāmā" kanālā LTV1 sacīja Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) kluba Rīgas "Dinamo" padomes priekšsēdētājs Juris Savickis.

""Dinamo" ir, bija un būs. Ir notikušas attiecīgās sarunas, visi atgriezušies no atvaļinājumiem un ķersimies pie darba, lai pāris nedēļu laikā sakārtotu finansiālo stāvokli pilnīgi," kārtējo reizi komentējot situāciju par finansiālajām problēmām, sacīja Savickis. "Algas mazliet aizkavēsies. Nekas, tāda ir tāda dzīve. Kurš tad vēl mums valstī saņēmis algas tik precīzi, kā to saņēmuši "Dinamo" [spēlētāji]? Sešus gadus algas saņemtas precīzi, turklāt diezgan lielas algas. Es vispār piedāvātu vienam otram Latvijas hokejistam šogad spēlēt par velti. Viņi tāpat kļuvuši par miljonāriem, kāpēc lai nevarētu nospēlēt vienu gadu par velti?"

""Dinamo" saliedē tautu - arēnā ir krievi, ukraiņi, latvieši, ebreji un visi slimo par mūsu "Dinamo"," Savickis atbild uz pašam sev uzdoto jautājumu, kāpēc iestājas par "Dinamo". "Arī skatoties TV, netiek dalīts - latvietis vai krievs, visi ir "Dinamo" fani. "Dinamo" uzlabo attiecības starp kaimiņiem. Spēlējam Kazahstānā, Ukrainā, Horvātijā un Krievijā. Tas panāk to, ka valstis draudzējas savā starpā nevis strīdas. "Dinamo" nes mieru gan Latvijā, gan ārpus tās."

Komentējot straujo līdzjutēju skaita samazināšanos Arēnā Rīga, Savickis bija optimisma pilns: "Arēnu nepiepilda tie, kas pērk abonementus. Piepilda pārējie. Nav viens kritērijs, kas nosaka, cik daudz arēnā ir skatītāju - labs laiks, pirmdiena, kādas komandas spēlē, arī tas, ka cilvēki domā par kluba finansiālo nedrošību. Tomēr mēs to pārdzīvosim, jābūt optimistiem. Kā bez Rīgas "Dinamo" iztikt?"

Juris Savickis par Rīgas "Dinamo" (no 11:00)


, 2014-09-11 10:41, pirms 11 gadiem
HK Donbass saliedēja tautu???
, 2014-09-11 10:42, pirms 11 gadiem
Šķiet, viņš tagad speciāli tiek intervēts teju katru otro nedēļu, lai tautu pastāvīgi kaitinātu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-11 10:45, pirms 11 gadiem
''Es vispār piedāvātu vienam otram Latvijas hokejistam šogad spēlēt par velti. Viņi tāpat kļuvuši par miljonāriem, kāpēc lai nevarētu nospēlēt vienu gadu par velti?''
tiešām tiešām? tas jau vairs pat nav smieklīgi. ko tu pats vecais teiktu ja būtu kāds gadiņš jāpastrādā neko nesaņemot un nezogot?
, 2014-09-11 10:46, pirms 11 gadiem
Nu tad lai Juris šogad gāzi man arī piegādā un pastrādā PAR VELTI Viņš tak ar ir sen jau miljonārs.
, 2014-09-11 10:46, pirms 11 gadiem
arhivs X rakstīja: Nu ko, heiteri mostaties!
Labrīt! Es esmu heiteris?
, 2014-09-11 10:47, pirms 11 gadiem
vai vai vai.. chekists muti butu turejis!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-11 10:48, pirms 11 gadiem
Pa velti spēlē savas valsts čempī, gāzeslīgā pelna rubļus!
, 2014-09-11 10:49, pirms 11 gadiem
arhivs X rakstīja: Kāpēc interesējies?
Nevarēju saprast - jāmostas vai vēl var pagulēt!
, 2014-09-11 10:49, pirms 11 gadiem
Kā bez Rīgas "Dinamo" iztikt?

Iztikt var, hokejs ar to nesākās un ar to nebeigsies.

Protams, visi ir pieraduši pie ērtībām - gan spēlētāji spēlēt mājās par labu naudu, gan skatītāji regulāri redzēt labu hokeju tepat Rīgā. Tomēr izbeidzoties šīm ērtībām nekāds pasaules gals nepienāks, dzīve un hokejs turpināsies.
, 2014-09-11 10:50, pirms 11 gadiem
Es vispār piedāvātu vienam otram Latvijas hokejistam šogad spēlēt par velti. Viņi tāpat kļuvuši par miljonāriem, kāpēc lai nevarētu nospēlēt vienu gadu par velti ?

Kāpēc Savickis nevarētu savu algu ziedot hokejistu algām - tas būtu cēlsirdīgs solis....Dinamo taču ir Miera nesēji, jo panāk, ka valstis draudzējas nevis strīdas...
, 2014-09-11 10:51, pirms 11 gadiem
zzk rakstīja: Kā bez Rīgas "Dinamo" iztikt?

Iztikt var, hokejs ar to nesākās un ar to nebeigsies.

Protams, visi ir pieraduši pie ērtībām - gan spēlētāji spēlēt mājās par labu naudu, gan skatītāji regulāri redzēt labu hokeju tepat Rīgā. Tomēr izbeidzoties šīm ērtībām nekāds pasaules gals nepienāks, dzīve un hokejs turpināsies.
Pieņemu ka kādam dzīve tomēr spēcīgi izmainīsies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-11 10:53, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Pieņemu ka kādam dzīve tomēr spēcīgi izmainīsies
Tiem, kuriem šis RD projekts ir naudas pelnīšanas līdzeklis - droši vien.
Interneta troļļi atradīs kaut ko citu, tiem diez vai diži kaut kas mainīsies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-11 10:54, pirms 11 gadiem
Es piedāvātu Savickim ieguldīt Dinamo savu naudu. Pabraukāsi vienu gadu ar tramvaju.

ko?

b*** id****
, 2014-09-11 10:54, pirms 11 gadiem
labs teksts vārda brālim , man ir kauns par viņu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-11 10:59, pirms 11 gadiem
Torins rakstīja: Ja Rīgas Dinamo nebūs, tas būtu tas pats ja vienā dienā nebūtu vairāk Montreālas Canadiens vai Madrides Real futbolā.
Par šo komentāru es ierosinu spiest "Ziņot"
, 2014-09-11 10:59, pirms 11 gadiem
Vakar RD to pierādīja! Tāds miers laukumā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-11 11:00, pirms 11 gadiem
Vecais čekists vēl nav piemirsis padomju laikiem raksturīgo retoriku par padomju savienību, kas nes mieru pasaulē un pūstošo kapitālismu un rietumiem, kas klausās rokenrolu, staigā džinsās un apdraud mieru pasaulē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-11 11:03, pirms 11 gadiem
apsmējos!!! tāds murgojums kārtīga čekista stilā! varu labi iedomāties, ka putins kaut ko līdzīgu ārstē savējiem oligarhiem un sportistiem miljonāriem, tipa, es jums esmu devis iespēju nopelnīt miljonus, tagad man vajag, lai jums man izdarat pakalpojumu un pastrādājat bez maksas! drīz juris saskarsies ar dzīves realitāti - nav naudas, nav spēlētāju... un nav arī līdzekļu, kā kādu piespiest strādāt par velti...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-11 11:13, pirms 11 gadiem
Savickis ir padomju režīma atlieka un apkaunojums visai latviešu tautai.

Savukārt no Kremļa "miera nesējiem" ir jāvairās vairāk nekā no buboņu mēra.
, 2014-09-11 11:13, pirms 11 gadiem
aizmirsu kā uzlikt dusmīgo smailiju, būtu sapirdis te kādus 10
, 2014-09-11 11:14, pirms 11 gadiem
miera balodis ierunājās
, 2014-09-11 11:14, pirms 11 gadiem
Muļķības atkal gvelž. Donbass pazudis kā nekad nebijis, arēna izpostīta, pilsēta nojaukta, cilvēki bēgļu gaitās... vot tev saliedētība
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-11 11:20, pirms 11 gadiem
Lai savickis pastrādā par velti. Viņš taču arī ir miljonārs!
, 2014-09-11 11:23, pirms 11 gadiem
Kāda ir procedūra, lai organizāciju izvirzītu Nobela miera prēmijas kandidātos? Ja vajag, varu pat kaut kur parakstīties.
, 2014-09-11 11:24, pirms 11 gadiem
Tiešām, svēts cilvēks, ko tik viņš nedara.
Bet varbūt, viņš arī varētu strādāt bez algas?
, 2014-09-11 11:25, pirms 11 gadiem
Varbūt Itera gāzi varētu vienu sezonu piegādāt par velti? Viņi jau tur tāpat miljardieri
, 2014-09-11 11:26, pirms 11 gadiem
betsafe005 rakstīja: Varbūt Itera gāzi varētu vienu sezonu piegādāt par velti? Viņi jau tur tāpat miljardieri
labs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-11 11:28, pirms 11 gadiem
Juris: "I come with peace."
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-11 11:36, pirms 11 gadiem
Šī varētu būt gada frāze par to spēlēšanu bez algas. Es noteikti esmu gatavs nominēt
, 2014-09-11 11:37, pirms 11 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Šī varētu būt gada frāze par to spēlēšanu bez algas. Es noteikti esmu gatavs nominēt
Pievienojos, īsts "Gada spārnotais teiciens"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-11 11:40, pirms 11 gadiem
vienīgais, kurš Dinamo ir kļuvis par miljonāru € valūtā, nevis rubļos, ir Ozoliņš
, 2014-09-11 11:42, pirms 11 gadiem
janka_pipars rakstīja: Juris: "I come with peace."
"We want piece. Piece of Ukraine"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-11 11:50, pirms 11 gadiem
Rīgas cirkā, nav kāda klauna vakance?
, 2014-09-11 11:53, pirms 11 gadiem
NormundsSejejs_Highlights rakstīja: ''Es vispār piedāvātu vienam otram Latvijas hokejistam šogad spēlēt par velti. Viņi tāpat kļuvuši par miljonāriem, kāpēc lai nevarētu nospēlēt vienu gadu par velti?''
tiešām tiešām? tas jau vairs pat nav smieklīgi. ko tu pats vecais teiktu ja būtu kāds gadiņš jāpastrādā neko nesaņemot un nezogot?
Es piedāvātu savickim 2 gadus iter pastrādāt pa velti - jo viņš arī ir miljonārs !!!
, 2014-09-11 11:54, pirms 11 gadiem
Savickis runā kā funs, vai tik zem vēsturnieka neslēpjas pats gāzes Juris
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-11 11:56, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Pa velti spēlē savas valsts čempī, gāzeslīgā pelna rubļus!
Pat LAČ lielais vairums spēlētāju vismaz kaut kādu kabatas naudu saņem.
, 2014-09-11 11:59, pirms 11 gadiem
arhivs X rakstīja: Skatos, ka SC pilnīgi pārvēršas par tādu pašu klaunu saietu kā Tvneta diskusijas. Nekāda vairs sakara ar sportu
Dinamo nes mieru...kāds tam sakars ar sportu?
no virsraksta!
Slēpts komentārs: nikaragva
, 2014-09-11 12:05, pirms 11 gadiem
Kāda būs nākošā frāze par Dinamo no Savika puses?
Dinamo spēlēja Sočos un Minskā...jau bija.
Dinamo nes mieru...jau bija.
Dinamo atbrīvo Donbasu no fašistiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-11 12:07, pirms 11 gadiem
fj rakstīja: HK Donbass saliedēja tautu???
Pričom Donbass, tur tak vienu leģionāru blice bija. DR vairāk kā 90% savējie
, 2014-09-11 12:09, pirms 11 gadiem
nikaragva rakstīja: LAČ spēlētāji pazudīs - degradēsies .
Jo nav konkurence, sparinga partneri - ar ko salīdzināt līmeni un uz ko tiekties !
Dinamo sastāvā spēlētāji degradējas...
tie kas negribēs "degradēties" Latvijā, tie spēlēs citur...
, 2014-09-11 12:13, pirms 11 gadiem
Njjaaa ja taada liimeni nevar saprast ka nevajag jaukt pirkstu ar p....i respektiivi sportu ( hokji) ar valstu politiku..... tad man vairaak nav ko piebilst Skumji bet fakts
, 2014-09-11 12:28, pirms 11 gadiem
Gandrīz jebkura sporta komanda saliedē cilvēkus, dāvā prieku, nes mieru. Donbass noteikti saliedēja Ukrainā cilvēkus, bet ir lielāki spēki par komandām. Putins, Kremlis ir sērga , pret ko ir jācīnās visiem kopā. Žēl ka šis spēks ir spēcīgs , Kremļa politika visur izladusi savus taustekļus. Putina politika loti nedaudz , bet atrod kādu Latvijā. Izveido par krievu naudu klubu Latvijā ko vada čekists un kad spēlē Rīgas komanda un Krievijas komanda ir maza daļa latviešu , kas priecājās par katru Krievijas komandas gūtajiem vārtiem. Labs piemērs Soču komanda gūst vārtus un pāris latvieši tā priecājās, komentāros priecājās. Kurā valstī vēl, izņemot Krieviju , tā priecājās, kad komanda no Krievijas iemet vārtus.
Droši vien sestdien jutīs līdz Ņižņekamskai.
, 2014-09-11 12:34, pirms 11 gadiem
Es vispār piedāvātu vienam otram Latvijas hokejistam šogad spēlēt par velti. Viņi tāpat kļuvuši par miljonāriem, kāpēc lai nevarētu nospēlēt vienu gadu par velti?"

Savickis vispār nedraudzējas ar galvu ...čekists nola..is!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-11 13:00, pirms 11 gadiem
dzeko rakstīja: Es vispār piedāvātu vienam otram Latvijas hokejistam šogad spēlēt par velti. Viņi tāpat kļuvuši par miljonāriem, kāpēc lai nevarētu nospēlēt vienu gadu par velti?"

Savickis vispār nedraudzējas ar galvu ...čekists nola..is!
Tieši tā! Čekas Juris ir zaudējis realitātes izjūtu.
Kāpēc gan viņam nesākt ar sevi, un vienu gadu vispār nesaņemt algu, prēmijas un piemaksas, strādājot par Iteras bosu u.c. vadošajos amatos?
, 2014-09-11 13:05, pirms 11 gadiem
jurixxx rakstīja: Pričom Donbass, tur tak vienu leģionāru blice bija. DR vairāk kā 90% savējie
kur tu redzi Dinamo sastāvā 90 % savējo, ja katrā sezonā bijuši 5-7 leģionāri no 23 spēlētājiem?
Vai krievu Ščastļiviju un slovāku Hosu jau esi pieskaitījis pie Latvijas hokejistiem?
, 2014-09-11 13:07, pirms 11 gadiem
arhivs X rakstīja: Nu ko, heiteri mostaties!
Tev u.c., čekista Savicka kantora faniem arī derētu mosties no apmātības miega.
, 2014-09-11 13:09, pirms 11 gadiem
Torins rakstīja: Ja Rīgas Dinamo nebūs, tas būtu tas pats ja vienā dienā nebūtu vairāk Montreālas Canadiens vai Madrides Real futbolā.
Pie ārsta biji?
, 2014-09-11 13:12, pirms 11 gadiem
He, Juri... Tāds augstās sķiras pārstāvis un nezin nevienu citu organizāciju, kas spēj gadiem laicīgi algas izmaksāt? Nez, kur tad viņš apgrozās? Es savējā jau septiņus darbojos, alga vienmēr kā pēc pulksteņa....
P.S.
A kurš vainīgs, ka vienam otram LV spēlētājam KHL minimālā alga ir sapņu alga jebkurā cituā līgā pasaulē?
, 2014-09-11 13:15, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Gandrīz jebkura sporta komanda saliedē cilvēkus, dāvā prieku, nes mieru. Donbass noteikti saliedēja Ukrainā cilvēkus, bet ir lielāki spēki par komandām. Putins, Kremlis ir sērga , pret ko ir jācīnās visiem kopā. Žēl ka šis spēks ir spēcīgs , Kremļa politika visur izladusi savus taustekļus. Putina politika loti nedaudz , bet atrod kādu Latvijā. Izveido par krievu naudu klubu Latvijā ko vada čekists un kad spēlē Rīgas komanda un Krievijas komanda ir maza daļa latviešu , kas priecājās par katru Krievijas komandas gūtajiem vārtiem. Labs piemērs Soču komanda gūst vārtus un pāris latvieši tā priecājās, komentāros priecājās. Kurā valstī vēl, izņemot Krieviju , tā priecājās, kad komanda no Krievijas iemet vārtus.
Droši vien sestdien jutīs līdz Ņižņekamskai.
Tici man, futbola valstī Ukrainā tāds hokejs lielākajai daļai cilvēku ir pie kājas
, 2014-09-11 13:17, pirms 11 gadiem
Un vispār par to gada frāzi... Kurš tad ir tas miljonārs? Kurš no LV hokejistiem nopelnījis miljonu gadā?
KĀ ARĪ, varbūt Juris grib kādam spēlētājam algas vietā piedāvāt dāliņu no akcijām?
, 2014-09-11 13:20, pirms 11 gadiem
Ja par ukraiņu saliedēšanu, tad Šahtar mājas arēnas izvēle Ļvovā jau ir spožs piemērs. Līdz prokrievisko purgas taisītāju akcijām diez vai kas tāds būtu bijis iespējams
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-11 13:29, pirms 11 gadiem
Torins rakstīja: Ukrainas armija sabombardēja Šahtar arēnu? Smalki
Droši vien tavuprāt tā arī bija Ukrainas armija, kas trešdien (vakar) ielauzās HK Donbass piederošajās biroja telpās un tās pārņēma. Mazāk visādas Kremļa muļķības būtu klausījies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-11 13:39, pirms 11 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Ja par ukraiņu saliedēšanu, tad Šahtar mājas arēnas izvēle Ļvovā jau ir spožs piemērs. Līdz prokrievisko purgas taisītāju akcijām diez vai kas tāds būtu bijis iespējams
Tādas runas bija, bet šķiet ka beigu variantā Šahtar izlēma mājas spēles aizvadīt Kijevā.

Ukrainā hokejs nav populārs, bet pilnīga eksotika arī tas nav. Man facebookā ir ukraiņu draugi, pamatā no Ļvovas, politiski diezgan radikāli džeki. Ja viņiem uzjautātu par klubu viņi fano, vaicātājs būtu diezgan parsteigts, RD, Donbasu gan viņi neatbalsta, nepatīk šiem doņeckieši. Ja džeki KHL sezonas laikā atbrauc uz Rīgu, vienmēr apmeklē RD spēles un nekad nav pārmetuši ka mēs spēlējam krievu līgā. Tapēc dažam labam ieteiktu nelemt viņu vietā. Ja šie palasītu mūsu heiteru komentārus, gan jau nelamātos, bet pie deniņiem ar pirkstu pagrozītu gan.
https://www.facebook.com/zoryan.hud...
https://www.facebook.com/max.kolyad...
, 2014-09-11 13:46, pirms 11 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Tici man, futbola valstī Ukrainā tāds hokejs lielākajai daļai cilvēku ir pie kājas
Par to pat nešaubos. Ukrainā hokejs nekad nav bijis ļoti populārs. Var teikt pat otrādi, hokejs ir man populārs Ukrainā. Tas nenozīmē ka cilvēkiem vispār šis sporta veids neinteresē. Hokejs, arī basketbols ir daudz populārāki par hokeju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-11 14:12, pirms 11 gadiem
Dinamo uz Tuvajiem Austrumiem, lai miers ir pa visu Pasauli!
, 2014-09-11 14:18, pirms 11 gadiem
kads vel klausas un skatas ar tos murgus?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-11 14:30, pirms 11 gadiem
arhivs X rakstīja: un tu biji? Tev deretu vismaz purgenu ievadiit
Mēģināja - nelīdz
, 2014-09-11 14:31, pirms 11 gadiem
Gandrīz aizrijos ar pusdienām pēc virsraksta izlasīšanas. Var redzēt, ka gājis čekas skolā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-11 15:33, pirms 11 gadiem
Ārprāc!
Man līdz Savicka iznākšanai publiskā telpā, vienmēr šķita ka bijušie/esošie KGB darbinieki ir ar augstu intelektuālo līmeni. Tagad mani māc dziļas šaubas par to.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-11 15:57, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Gandrīz jebkura sporta komanda saliedē cilvēkus, dāvā prieku, nes mieru. Donbass noteikti saliedēja Ukrainā cilvēkus, bet ir lielāki spēki par komandām. Putins, Kremlis ir sērga , pret ko ir jācīnās visiem kopā. Žēl ka šis spēks ir spēcīgs , Kremļa politika visur izladusi savus taustekļus. Putina politika loti nedaudz , bet atrod kādu Latvijā. Izveido par krievu naudu klubu Latvijā ko vada čekists un kad spēlē Rīgas komanda un Krievijas komanda ir maza daļa latviešu , kas priecājās par katru Krievijas komandas gūtajiem vārtiem. Labs piemērs Soču komanda gūst vārtus un pāris latvieši tā priecājās, komentāros priecājās. Kurā valstī vēl, izņemot Krieviju , tā priecājās, kad komanda no Krievijas iemet vārtus.
Droši vien sestdien jutīs līdz Ņižņekamskai.
Absolūta demogoģija.
Katrs var fanot par ko,kad un kur to vēlas. Un viņš drīkst fanot arī pret kādu konkrētu komandu.
Un, ja Tev kaut kas nepatīk, tad vienkārši nelasi šeit rakstīto.
Varu apbrīnot tādus kā tevi un Agris77, kuri šeit cenšas,lai visi pūš viņu stabulē. Ja tā nenotiek, tad sāk jau murgot par tiesas darbiem.
Ar to Jums RD faniem ir jārēķinās, ka tik ko Jūs šeit ko mēģināsiet rakstīt, un sāksiet ar saviem komentāriem uzbāzties pretēji domājošiem, tā Jūs nekavējoties dabūsiet pretī pēc pilnas programmas.
, 2014-09-11 16:06, pirms 11 gadiem
Ieteiktu visiem spēlētājiem meklēt jaunas darba vietas...jo naudas nebūs.
Rosņeftj būs zem sankcijām no rītdienas:
Эхо Москвы

:: Новости / В Брюсселе...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-11 16:16, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Absolūta demogoģija.
Katrs var fanot par ko,kad un kur to vēlas. Un viņš drīkst fanot arī pret kādu konkrētu komandu.
Un, ja Tev kaut kas nepatīk, tad vienkārši nelasi šeit rakstīto.
Varu apbrīnot tādus kā tevi un Agris77, kuri šeit cenšas,lai visi pūš viņu stabulē. Ja tā nenotiek, tad sāk jau murgot par tiesas darbiem.
Ar to Jums RD faniem ir jārēķinās, ka tik ko Jūs šeit ko mēģināsiet rakstīt, un sāksiet ar saviem komentāriem uzbāzties pretēji domājošiem, tā Jūs nekavējoties dabūsiet pretī pēc pilnas programmas.
Kurš kuram uzbrūk. Es pie DR raksta komentēju spēli. Tad paskaties pie nākošām spēlēm, kurš kuram sāk aizrādīt.
Katrs var just par vai pret. ES TAM PIEKRĪTU PAR 100%. Demokrātija man ir ļoti svarīga vērtība. Kā uzrakstu parastu komentāru, tā citi sāk lamāties. Zutim pie katras DR spēles vairāki desmiti komentāri.
Mani izbrīna prieka bļāvieni kad Soči iemet vārtus un tad pats bļāvējs raksta, ka viņš ir pret krieviem. Es tā nespēju just līdzi nevienam krievu klubam, īpaši tagad pēc notikumiem Ukrainā, lai arī ne jau paši spēlētāji ir vainīgi.
, 2014-09-11 16:37, pirms 11 gadiem
Vecais muld un blefo. Čekas skola. Protams, politkorektumam bija noteikti jāpiemin arī ebreji, kuri "skatoties" Rīgas Ģinamu.

Skaidri gan redzams, ka šis politkorektums kaldināts PSRS un stipri atpalicis no realitātes, citādi pārējo starpā būtu pieminēti arī hokeju vērojošie musulmaņi, afroeiropieši un sex minoritātes.

Nav arī saprotams, kurā vietā Ģinama "saliedējot tautu". Ja Savicka tauta beidzas ar VIP ložu arēnā un plebejiem fanu sektorā, tad jā, protams. Lai palasa kaut vai komentārus pie rakstiem Ģinamas sakarā. Nekas agrāk tā nav šķēlis sporta sabiedrību, kā kremļa gāzes trubas sūkāšana, vērojot KHL.
, 2014-09-11 16:44, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Kurš kuram uzbrūk. Es pie DR raksta komentēju spēli. Tad paskaties pie nākošām spēlēm, kurš kuram sāk aizrādīt.
Katrs var just par vai pret. ES TAM PIEKRĪTU PAR 100%. Demokrātija man ir ļoti svarīga vērtība. Kā uzrakstu parastu komentāru, tā citi sāk lamāties. Zutim pie katras DR spēles vairāki desmiti komentāri.
Mani izbrīna prieka bļāvieni kad Soči iemet vārtus un tad pats bļāvējs raksta, ka viņš ir pret krieviem. Es tā nespēju just līdzi nevienam krievu klubam, īpaši tagad pēc notikumiem Ukrainā, lai arī ne jau paši spēlētāji ir vainīgi.
un kas tev traucē ignorēt tos daudzos "tautas komandas" Dinamo "nelabvēļus un nīdējus"?! Tāpēc jau SC lietotājam ir dota opcija "ignore".

Es esmu pēdējo 3 gadu laikā noignorējis vairāk nekā 50 SC troļļu un neadekvātu gvelzēju. Un ir gadījies, ka kādreiz strīda niknumā esmu uzlicis "ignore" arī saprātīgiem komentētājiem, bet pēc tam esmu viņus atbloķējis, jo vienmēr ir interesanti lasīt arī krasi pretēju viedokļu pārstāvjus, ja viņi spēj loģiski un argumentēti pamatot savus uzskatus vai viedokli.
, 2014-09-11 16:46, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Absolūta demogoģija.
Katrs var fanot par ko,kad un kur to vēlas. Un viņš drīkst fanot arī pret kādu konkrētu komandu.
Un, ja Tev kaut kas nepatīk, tad vienkārši nelasi šeit rakstīto.
Varu apbrīnot tādus kā tevi un Agris77, kuri šeit cenšas,lai visi pūš viņu stabulē. Ja tā nenotiek, tad sāk jau murgot par tiesas darbiem.
Ar to Jums RD faniem ir jārēķinās, ka tik ko Jūs šeit ko mēģināsiet rakstīt, un sāksiet ar saviem komentāriem uzbāzties pretēji domājošiem, tā Jūs nekavējoties dabūsiet pretī pēc pilnas programmas.
Nekad neesmu prasijis lai visi vienādi domātu-rakstītu, vakar bija īpašs gadijums, cilvēks mani apmeloja, faktiski mani apsūdzēja noziegumos. Lūk tā nelieša citāta beigas .................. ,kas grib attaisnot Ukrainas,Gruzija okupāciju un miermīlīgu cilvēku slepkavības..
Ja tā būtu taisnība, tad es faktiski kļūstu par noziedznieku, noziedznieku atbalstītāju.
Viena lieta ja būtu vaicājis, bet viņš ne pirmo reizi par mani raksta apgalvojuma vai pieņemuma formā. Ja džeks nerimsies un nenāks pie prāta, pats jau netiesāšos, nezinu vai vērts, bet ja kāds jurists gribēs nopelnīt, šķēršļus nelikšu, visu ko pietiesās, varēs savākt.
, 2014-09-11 16:50, pirms 11 gadiem
sc.com pamet ēsmu un visi atkal sāk bezjēdzīgi strīdēties.
, 2014-09-11 16:51, pirms 11 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Kas pie velna tās par muļķībām? Ģjināmo tikai sanaido tautu, sanaido mūs visus sava starpā. Savicka Kungs ir vēl trakāk nozombēts kā Ģjināmo Keponi, jo kā var pateikt, ka daži spēlētāji varētu spēlēt bez algas? Es Miķeļa, Laura vietā sen pasūtītu šo ar marasmu slimojošo ākstu un dotos spēlē citur. Visi slimo par mūsu Ģjināmo, nu kā var tā pateikt? Tie, kas atbalsta šo Putlersitu projektu Latvijā tiešām ir slimi, tur Savicka kungam nevaru nepiekrist. Kā iztikt bez Ģjināmo? Pavisam vienkārši, jo agrāk iztikām un turpmāk arī iztiksim. Labākie tiks normālās līgās, kur saņems algu un neviens neliks viņiem bez maksas spēlēt, bet pārējie, lai spēlē LHV un vismaz kaut cik līmenis pacelsies. Kā pēc visa šī sviesta var vēl atbalstīt Ģjināmo?
apbrīnoju tevi, visus šosmgadus kviegt vienunun to pašu.. nulle
, 2014-09-11 17:02, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Gandrīz aizrijos ar pusdienām pēc virsraksta izlasīšanas. Var redzēt, ka gājis čekas skolā
ne tikai čekas skolā gājis,- Savickis 80.gadu 2. pusē bija cccp čekas pulkvedis- viņš strādāja centrālajā KGB Maskavā, un bija "S" daļas priekšnieka vietnieks, t.i.Maskavā strādāja pie augstākās klases sovjetu spiegu sagatavošanas, pirms to iefiltrēšanās Rietumu valstīs.

Ir iespējams, ka Stu.Juris apmācīja arī vovu puķinu, pirms tas sāka spiegošanu RietumVācijā...

Kam interesē, šeit ir labs video par čekas darbību padLatvijā un vairākiem tās vadošajiem darbiniekiem, t.sk. Juri Savicki.
Kāds sakars gāzes miljonāram Savickim ar VDK,...
Dokumentālās filmas - Čekas ēna - TVPlay
, 2014-09-11 17:03, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Kurš kuram uzbrūk. Es pie DR raksta komentēju spēli. Tad paskaties pie nākošām spēlēm, kurš kuram sāk aizrādīt.
Katrs var just par vai pret. ES TAM PIEKRĪTU PAR 100%. Demokrātija man ir ļoti svarīga vērtība. Kā uzrakstu parastu komentāru, tā citi sāk lamāties. Zutim pie katras DR spēles vairāki desmiti komentāri.
Mani izbrīna prieka bļāvieni kad Soči iemet vārtus un tad pats bļāvējs raksta, ka viņš ir pret krieviem. Es tā nespēju just līdzi nevienam krievu klubam, īpaši tagad pēc notikumiem Ukrainā, lai arī ne jau paši spēlētāji ir vainīgi.
"Uz dullo" iegāju vienā KHL rakstā. Lūk biedra Funa pirmais komentārs zem attiecīgā raksta. Kā mēs visi tūlīt izlasīmim, viņš uzreiz ķeras pie lietas un runā tikai un vienīgi par hokeju.

FUNS, 2014-09-01 18:13, pirms nedēļas, ignorēt, atbildēt

Agris 77 rakstīja: Kad blefo, dari vismaz lai būtu kaut procents ticamības.
Steidzīgais velokurjers novilka ķiveri, izvilka no kaut kurienes keponu un gāja Tavā ofisā. Pats tici tam ko sarakstiji?

Viņš pēdējā laikā arī parāda šizofrēniskas iezīmes. Pats visu laiku ar draugiem ofisā katru dienu smejas par DR un tās līdzjutējiem. Un šeit ar to lielas. Kurš noticēs viņam, bet šizofrēniķi jau tādi ir. Neatšķir vairs izdomu no realitātes. Šis ir vislīdzīgākais zutim, ka tik nav klons vai mazais zuša bērniņš. Neko sakarīgu līdz šim nav uzrakstījis, pat kārtīgu kritiku DR nespēj uzrakstīt.
, 2014-09-11 17:10, pirms 11 gadiem
Argonauts rakstīja: ne tikai čekas skolā gājis,- Savickis 80.gadu 2. pusē bija cccp čekas pulkvedis- viņš strādāja centrālajā KGB Maskavā, un bija "S" daļas priekšnieka vietnieks, t.i.Maskavā strādāja pie augstākās klases sovjetu spiegu sagatavošanas, pirms to iefiltrēšanās Rietumu valstīs.

Ir iespējams, ka Stu.Juris apmācīja arī vovu puķinu, pirms tas sāka spiegošanu RietumVācijā...

Kam interesē, šeit ir labs video par čekas darbību padLatvijā un vairākiem tās vadošajiem darbiniekiem, t.sk. Juri Savicki.
Kāds sakars gāzes miljonāram Savickim ar VDK,...
http://www.tvplay.lv/parraides/dokumentalas-filmas/432019?autostart=true
Bet Indriksons jau ar esot čekists, vai kaut kas uz to pusi!
, 2014-09-11 17:14, pirms 11 gadiem
'' Kā bez Rīgas "Dinamo" iztikt?"''

Tā kā iztika pirms tam!
, 2014-09-11 17:14, pirms 11 gadiem
zzk rakstīja: Kā bez Rīgas "Dinamo" iztikt?

Iztikt var, hokejs ar to nesākās un ar to nebeigsies.

Protams, visi ir pieraduši pie ērtībām - gan spēlētāji spēlēt mājās par labu naudu, gan skatītāji regulāri redzēt labu hokeju tepat Rīgā. Tomēr izbeidzoties šīm ērtībām nekāds pasaules gals nepienāks, dzīve un hokejs turpināsies.
Tieši tā,ātrāk jau izstātos no KHL tas RD,lai būtu miers visiem. Tagad lielākais jautājums,kad RD izstāsies no KHL,šonedēļ,šomēnes,šogad ?!
Tikko lasīju Sami Lepiste mazu interviju,izsmējos
Esot apciemojis savu komandas biedru Kozlovu slimnīcā,priekš parastā ļautiņa Rašā,tur bija foto
, 2014-09-11 17:16, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: "Uz dullo" iegāju vienā KHL rakstā. Lūk biedra Funa pirmais komentārs zem attiecīgā raksta. Kā mēs visi tūlīt izlasīmim, viņš uzreiz ķeras pie lietas un runā tikai un vienīgi par hokeju.

FUNS, 2014-09-01 18:13, pirms nedēļas, ignorēt, atbildēt

Agris 77 rakstīja: Kad blefo, dari vismaz lai būtu kaut procents ticamības.
Steidzīgais velokurjers novilka ķiveri, izvilka no kaut kurienes keponu un gāja Tavā ofisā. Pats tici tam ko sarakstiji?

Viņš pēdējā laikā arī parāda šizofrēniskas iezīmes. Pats visu laiku ar draugiem ofisā katru dienu smejas par DR un tās līdzjutējiem. Un šeit ar to lielas. Kurš noticēs viņam, bet šizofrēniķi jau tādi ir. Neatšķir vairs izdomu no realitātes. Šis ir vislīdzīgākais zutim, ka tik nav klons vai mazais zuša bērniņš. Neko sakarīgu līdz šim nav uzrakstījis, pat kārtīgu kritiku DR nespēj uzrakstīt.
Manuprāt FUNS pāršāva pār strīpu un es par viņa rakstīto neatbildu.

Pēc manas replikas džeks ātri vien notinās, laikam kauns palika. Nesekoju tā Poša daiļradei, bet ja pareizi sapratu no citiem portāla lietotājiem, viņš bieži raksta visādus stāstus par to kā viņi ironizējot darbā par RD faniem. Gribētu redzēt kas tā par darba vietu, man arī daudz paziņas kas neskatās RD, vai kaut ko neintresējas, bet nevaru iedomāties ka viņi darbā apspriestu tādas problēmas.
, 2014-09-11 17:21, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Manuprāt FUNS pāršāva pār strīpu un es par viņa rakstīto neatbildu.

Pēc manas replikas džeks ātri vien notinās, laikam kauns palika. Nesekoju tā Poša daiļradei, bet ja pareizi sapratu no citiem portāla lietotājiem, viņš bieži raksta visādus stāstus par to kā viņi ironizējot darbā par RD faniem. Gribētu redzēt kas tā par darba vietu, man arī daudz paziņas kas neskatās RD, vai kaut ko neintresējas, bet nevaru iedomāties ka viņi darbā apspriestu tādas problēmas.
Tu tur vienkārši trāpīji kā iesaistītā persona, es atceros to stāstu, stāsts nav par tevi. Vnk viens te sevi zīmē baltu, stāsta ka runā tikai par hokeju
, 2014-09-11 17:43, pirms 11 gadiem
HAHAHAHAHAHAHA! es atvainojos, bet te pat komentāri nav vajadzīgi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-11 17:54, pirms 11 gadiem
Čekistiem Savickim un Putinam abiem vienāds funktieris,Ukrainā nav krievu karaspeka un Latvija nebija okupēta.....smiekligi un nožēlojami.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-11 18:00, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Kurš kuram uzbrūk. Es pie DR raksta komentēju spēli. Tad paskaties pie nākošām spēlēm, kurš kuram sāk aizrādīt.
Katrs var just par vai pret. ES TAM PIEKRĪTU PAR 100%. Demokrātija man ir ļoti svarīga vērtība. Kā uzrakstu parastu komentāru, tā citi sāk lamāties. Zutim pie katras DR spēles vairāki desmiti komentāri.
Mani izbrīna prieka bļāvieni kad Soči iemet vārtus un tad pats bļāvējs raksta, ka viņš ir pret krieviem. Es tā nespēju just līdzi nevienam krievu klubam, īpaši tagad pēc notikumiem Ukrainā, lai arī ne jau paši spēlētāji ir vainīgi.
Varu vēlreiz atkārtot- nav tikai opcija fanot PAR kādu komandu neskatoties ar ko tā spēlē, bet ir arī opcija fanot PRET kādu komandu. Tas nozīmē, ka cilvēki nebūt nav par krievu klubiem, bet gan ir pret Ģinamu.
, 2014-09-11 18:42, pirms 11 gadiem
Tak jau ne tikai komentāru troļļi, bet arī nopietnāki cilvēki ir teikuši, lai Savickim noalgo kādu preses sekretāru sakariem ar mēdijiem, jo kad šis pats "laiž" savu sakāmo, tad par viņa "pērlēm" var vēl gadus divus ierēkt!!! Te svētais pasīdēja ar veselām divām pērlēm - 1)daži spēlētāji varētu pa brīvu spēlēt (s kakova perepugu Juri??)! Viņi stradā un riskē ar savu veselību! Vot daži politiķi gan, arī svēto ieskaitot, varētu turpmāk vispār pa brīvu strādāt! Tur arī RD nauda priekš spēlētājiem, treneriem un personālam atrastos! 2) RD ir miera nesēji!!! Un tad svētjuris varētu būt "miera hercogs"?!!!
, 2014-09-11 18:52, pirms 11 gadiem
Interesanti kurus vinsh domaja??? Viens varetu but Indrashis, vel Darzs un Zhora taa slinki vakar slidinajas ! Algas neizmaksa kaa saka patriotismu nevairo un Abols ari tads garlaikots izskatijaas.
, 2014-09-11 19:01, pirms 11 gadiem
Donbass arii cereeja uzlabot draudziibu ,bet dabuuja karu no Krievijas.
, 2014-09-11 19:06, pirms 11 gadiem
Par velti tikai kaķēni dzimst, blusas lēkā un dzīvo proletariāts... Jurčik, vai tu kāsīti esi sapīpējies, ka dzen tādu kosmosu? Pats pašancē par velti! Ja nevari samaksāt, ej lasi rudmieses!
, 2014-09-11 19:07, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Nekad neesmu prasijis lai visi vienādi domātu-rakstītu, vakar bija īpašs gadijums, cilvēks mani apmeloja, faktiski mani apsūdzēja noziegumos. Lūk tā nelieša citāta beigas .................. ,kas grib attaisnot Ukrainas,Gruzija okupāciju un miermīlīgu cilvēku slepkavības..
Ja tā būtu taisnība, tad es faktiski kļūstu par noziedznieku, noziedznieku atbalstītāju.
Viena lieta ja būtu vaicājis, bet viņš ne pirmo reizi par mani raksta apgalvojuma vai pieņemuma formā. Ja džeks nerimsies un nenāks pie prāta, pats jau netiesāšos, nezinu vai vērts, bet ja kāds jurists gribēs nopelnīt, šķēršļus nelikšu, visu ko pietiesās, varēs savākt.
Kapēc tādam neuzliec IGNORE?
, 2014-09-11 19:13, pirms 11 gadiem
1)Intersanti kāpēc tādu Latvijas tautas mīlētu komandu nesponsorē Latvijas uzņēmēji
2)Daudzi Latvijā ir sājūsmā pat to,kā tiek fanots Rīgas Arēnā,bet kāpēc klusē Eiropas Ekonomikas laimesstāsta rsdītāji
3)Ja kas tad spēlēšana KHL daudz ko dod Latvijas izlasei
, 2014-09-11 19:42, pirms 11 gadiem
Teicama runa Juri! Neskatoties uz skauģu rejām Dinamo turpinās bradāt savus pretiniekus!
, 2014-09-11 19:44, pirms 11 gadiem
tātad vienā pasaules malā karo, lai otrā nestu mieru?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-11 20:24, pirms 11 gadiem
Un te vēl pārmet par nekomentēšanu saistībā ar sportu.

Es vienīgais tā redzu, ka pat raksti ir ar sportu NESAISTĪTI.
Tad ko jūs vēlaties. Jau teicu par reitingiem
, 2014-09-11 20:39, pirms 11 gadiem
Mieru nes Savicki nes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-09-11 21:08, pirms 11 gadiem
resnais putns rakstīja: Mani vairāk satrauc, ko darīs mums visiem zināmais, īstais Jurčix ? Pūļa uzkurinātājs arēnā? Tam jau nu toč nekāda pūra lāde mājās nav paslēpta nebaltām dienām. Dinamo taču viņam smuku naudiņu atmet pa sezonu, lai tur gorītos un lēkātu pa arēnas beņķiem un gaiteņiem. Par spēlēm jau viņš arī pats nemaksā, tad ko viņš darīs, ja tagad dažus mēnešus nemaksās algu? Redzēs, vai pats Jurčix maz apmeklēs turpmākās spēles, kad tas būs jādara par saviem līdzekļiem? ....zinot viņu savulaik ASK laikos..stipri šaubos.
atgriezīsies tur, no kurienes nācis - Ogrē. Bebrus tolaik viņš visai dedzīgi atbalstīja.
, 2014-09-11 21:10, pirms 11 gadiem
No Savicka neko vispār negribu dzirdēt - tas smerdelis ir izbijis čekists un Maskavas roklaiža!
, 2014-09-11 21:11, pirms 11 gadiem
Disks 1995 rakstīja: 1)Intersanti kāpēc tādu Latvijas tautas mīlētu komandu nesponsorē Latvijas uzņēmēji
2)Daudzi Latvijā ir sājūsmā pat to,kā tiek fanots Rīgas Arēnā,bet kāpēc klusē Eiropas Ekonomikas laimesstāsta rsdītāji
3)Ja kas tad spēlēšana KHL daudz ko dod Latvijas izlasei
1) tāpēc, ka izmaksas ir neadekvātas Latvijas uzņēmumu maksātspējai kā arī tirgus cenām.
2) nesaprotu, ko ar to Tu gribēji teikt... laikam Tavs domas lidojums pacēlies pārāk augstu...
3) tieši ko? (es atļaušos apgalvot pretējo...)
, 2014-09-11 21:55, pirms 11 gadiem
Savicki paskaties uz ASV tur iipashnieki maksaa nhl algas pashi speeleetajiem, bet tu no savas kabatas ne grasi negribi iegruust tikai pelniit savus 10%. Tu saskati Dinamo tikai biznesu un tas tev var iegriezt turpmāk, ja algas nebuus legjionaari sāks būt pasīvāki un viņi būs noteicēji nevis maksātājs. Vēl sāks spēlēt Toto.
, 2014-09-11 21:58, pirms 11 gadiem
Disks 1995 rakstīja: 1)Intersanti kāpēc tādu Latvijas tautas mīlētu komandu nesponsorē Latvijas uzņēmēji
2)Daudzi Latvijā ir sājūsmā pat to,kā tiek fanots Rīgas Arēnā,bet kāpēc klusē Eiropas Ekonomikas laimesstāsta rsdītāji
3)Ja kas tad spēlēšana KHL daudz ko dod Latvijas izlasei
Nu kad nespēlējām Khl bija vairāk spēlētāju nhl nekā tagad. secini pats. Dinamo dod, bet arī ņem, jo LHL nav tik augsta līmeņa kāds bija agrāk.
, 2014-09-11 23:36, pirms 11 gadiem
KHL suuc NHL best:s
, 2014-09-11 23:37, pirms 11 gadiem
khl IR BOMZU LIGA UN VISSSS
Labi ka bus tulit NHL kur vares baudit normalu HOKEYU..
, 2014-09-12 00:19, pirms 11 gadiem
Domāju agri vai vēlu fani reaģēs uz PSRS himnu Arēnā. Domājams vismaz, kad Rīgā būs armijas komanda, kāds vīrišķīgāks fans aizies uz maču, un paudīs arī mūsu nostāju pret Ukrainas okupāciju.
, 2014-09-12 00:22, pirms 11 gadiem
kāpēc gan SAvickijs nevarētu visu savu bankas kontu pārskaitīt labdarībai?
Hokejisti var par velti spēlēt, un Savickītis var par velti dzīvot!
, 2014-09-12 04:22, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Varu vēlreiz atkārtot- nav tikai opcija fanot PAR kādu komandu neskatoties ar ko tā spēlē, bet ir arī opcija fanot PRET kādu komandu. Tas nozīmē, ka cilvēki nebūt nav par krievu klubiem, bet gan ir pret Ģinamu.
Es vienmēr esmu fanojusi PAR, noniecināt kādu un fanot PRET vienmēr ir bijis zem mana goda kā tāda prasta heitošana. Pateicoties namejs_9999 (kurš pēc skaita tev ir šis profils?) sapratu ka ir jāfano PRET. Vienmēr fanošu PRET jekuru Liepājas komandu un arī sportistiem un priecāšos par viņu neveiksmēm. Darīšu to pati un aicināšu arī citus
, 2014-09-12 07:25, pirms 11 gadiem
izraadaas Savickis ir Miera balodis bljin
, 2014-09-12 07:28, pirms 11 gadiem
"Vecums jau nenāk viens", klusi burkšķot Jurģis tīrija šaurās smilšu srīpiņas savā dzīvoklī
, 2014-09-12 09:12, pirms 11 gadiem
sanella rakstīja: Es vienmēr esmu fanojusi PAR, noniecināt kādu un fanot PRET vienmēr ir bijis zem mana goda kā tāda prasta heitošana. Pateicoties namejs_9999 (kurš pēc skaita tev ir šis profils?) sapratu ka ir jāfano PRET. Vienmēr fanošu PRET jekuru Liepājas komandu un arī sportistiem un priecāšos par viņu neveiksmēm. Darīšu to pati un aicināšu arī citus
Man no tā ne silts, ne auksts, kā Tu rīkosies, jo tā ir Tava izvēle, ar kuru Tev būs jāsadzīvo.
Un,ja kas, tad es nevienu neaicinu fanot ne PAR, ne arī PRET. Vienkārši dažam labam indivīdam paskaidroju, ka viss šai dzīvē nav tikai balts, vai melns.