Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Sējējs: "Sēriju uzvarēja Kovaļs"

Andrejs Siliņš

Sējējs: "Sēriju uzvarēja Kovaļs"
Artis Ābols un Normunds Sējējs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Pēc zaudējuma Ņīžņijnovgorodas "Torpedo" vienībai septītajā Gagarina kausa izcīņas pirmās kārtas spēlē Rīgas "Dinamo" ģenerālmenedžeris Normunds Sējējs atzina, ka galvenais "Torpedo" uzvaras spēks bijis vārtsarga Vitālija Kovaļa sniegums. Tāpat Sējējs atklāja tuvākos plānus, kā arī prognozēja "Torpedo" zaudējumu Rietumu pusfinālā pret Maskavas "Dynamo".

"Šī sezona gāja kā pa viļņiem. Sezonas sākumu varētu nosaukt par neveiksmīgu, komanda un treneris meklēja kopēju valodu. Sniegums uzlabojās, un komanda paveica vismaz vienu uzdevumu - tikt izslēgšanas spēlēs," sezonu vērtēja "Dinamo" ģenerālmenedžeris Normunds Sējējs. "Pretiniece pirmajā kārtā nebija sliktākais variants. Visās spēlēs, izņemot zaudējumu ar 3:7, bija ļoti līdzīga cīņa. Man nav, par ko pārmest puišiem, visi cīnījās līdz pat beigām. Īsumā raksturojot sēriju, to uzvarēja Vitālijs Kovaļs. Ja ne viņš, tad Ņižņijnovgorodai būtu klājies sarežģīti. Izveidojām tik daudz iespēju, bet nespējām pārspēt Kovaļu."

Jautāts, kāpēc pirms izslēgšanas mačiem klubs nepastiprināja vārtsargu līniju, Sējējs atbildēja, ka tā vietā izvēlēts papildināt uzbrukumu, piesaistot komandai Marcelu Hosu, un šis solis attaisnojies.

"Tagad pāris dienu jāatpūšas, un viss jāapdomā. Nākamās nedēļas beigās organizēsim sezonas noslēguma pasākumu, aicinot uz to arī līdzjutējus. Tad arī vairāk zināsim par nākotni," tuvākos plānus ieskicēja Sējējs. "Daudzi spēlētāji atkal satiksies aprīlī, kad gatavosies pasaules čempionātam. Savukārt jaunie dosies palīdzēt HK "Rīga" izslēgšanas mačos. Pārējiem sezona ir galā."

Sējējs norādīja, ka notikšot sarunas par jauniem līgumiem ar tiem vīriem, kuriem pēc šīs sezonas kontrakti ar "Dinamo" beidzas. "Tam šobrīd laiks pietiek, mēs nesteigsimies ar šīm lietām," sacīja ģenerālmenedžeris. "Neko nevaru apsolīt, bet domāju, ka turpināsim sastrādāties [ar Peka Rautakallio]. Pēc nedēļas vai divām būsim izvērtējuši visus plusus un mīnusus, tad arī varēsim par to runāt konkrētāk. Izdarīt kaut kādus paziņojumus uzreiz pēc pēdējās sezonas spēles nav vēlams."

Prognozējot turpmāko "play-off" turnīra gaitu, Sējējs vienu konkrētu favorītu izvēlēties nespēja: "Domāju, ka SKA un "Atlant" sērija būs ļoti saspringta. Otrā Rietumu pusfināla pārī jāuzvar būtu Maskavas "Dynamo". Visu cieņu "Torpedo", bet ar mums viņi pamatīgi cīnījās. Viņiem būs mazāk laika, lai atgūtos no pirmās sērijas, kamēr maskaviešiem laika bijis gana. Grūti teikt, kas izcīnīs kausu. Vairākas komandas ir ļoti līdzīgas. Cīnīsies visas, negribētu prognozēt konkrētas komandas uzvaru."

Izmantotie resursi:
Новости спорта, Спортивная аналитика, Видео -...

Kas uzvarēs Rietumu pusfināla sērijā?

  • 409

  • 51


 +86 [+] [-]

, 2012-03-11 15:33, pirms 13 gadiem
Un kas liedza Rīgas Dinamo atrast labāku vārtsargu?

  +6 [+] [-]

, 2012-03-11 15:36, pirms 13 gadiem
Viņš taisnojās tā, it kā būtu krievs pēc tautības.
Sakiet, ko gribiet, bet tik svarīgā spēlē uzbrucējiem bija jāatrod veids, kā iedabūt pretinieka vārtos kaut vienu ripu.

  -3 [+] [-]

, 2012-03-11 15:37, pirms 13 gadiem
Naakamgad buus gruuti, jo buus nereaali notureet 1. mainju! Gan jau kkaads Minskas Dinamo nopirks RD 1. piecinieku
Bet taa buus laba iespeeja jaunajiem iekjerties sastaavaa. Prieks, ja shogad pogodu taisija tikai Letinji!!!

     [+] [-]

, 2012-03-11 15:37, pirms 13 gadiem
Es to nekad nesaprotu!
Protams,ka prioritāte ir vārtu mūrim, bet komanda ta4u strādā lai nebūtu momenti un aizsargā savu vārtu vīru!
Ko es saskatiju Dinamo komandā
1.Sejas izteiksme(nekāds kaujinieciskais noskaņojums)
2.Spēles stils,motivācija uzplauka un pazuda.
3. Attieksme.
Jūs zaudējāt un samierinaties ar to,ka vispār play off tikāt..
Pastnieka teiktais vispār mani sasmīdināja,ka Torpedo neuzvarēja,bet Dinamo zaudēja..
Kā var tā patekt, kauns viņam nav!!!
Kas tur bija negodīgs,ka mums apmuļķoja!!
Viss ir skaidri redzems protokolā 0:1 sērijā 4;3 Torpēdo brauc uz Maskavu!
Samierinaties un cīnaties kā veči,visas spēles,tad nebūs jāraud!
Jauku atpūtu visiem un padomājiet,kurš ir pelnijis atpūsties!!

 +10 [+] [-]

, 2012-03-11 15:38, pirms 13 gadiem
vārtu vīrs patiešām viņiem izcili stāvēja..
un mūsu ļenganie, apdomīgie metieni negāja cauri....

  -1 [+] [-]

, 2012-03-11 15:41, pirms 13 gadiem
Gaidam Sējēja demisiju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-03-11 15:42, pirms 13 gadiem
Ak mīkstais Sējējs..
pasaki arī ko mūsu izcilie uzbrucēji izdarija,lai sēriju salauztu??
O vartus iemeta?

 +35 [+] [-]

, 2012-03-11 15:42, pirms 13 gadiem
Franko rakstīja: Un kas liedza Rīgas Dinamo atrast labāku vārtsargu?
Ja paņemtu atkal kādu vārtsargu leģionāru, tad atrastos bļauri - kā tad ar mūsu pašu Jučeru... Es uzskatu, ka ir labi kā ir! Nu nevar taču katru gadu būt zirgā. Vietējie tika pie laba rūdījuma, it īpaši abi Māri.
Slēpts komentārs: M

 +27 [+] [-]

, 2012-03-11 15:43, pirms 13 gadiem
Maskavas OHK Dinamo būs laba treniņspēļu sērija, Torpedo kritīs 5..

  +5 [+] [-]

, 2012-03-11 15:45, pirms 13 gadiem
Viss bija mūsu rokās, bet tipiski kā latviešiem, labi cīnīties un beigās skaisti un sāpīgi zaudēt.

Tagad turpināsim raudāt un baigi pārdzīvot? Tāpat nākamsezon mēs tālāk par otro kārtu netiksim, jo mums nav ne to spēlētāju resursu, ne naudas.

Baigais verdikts, visiem tas bija redzams, ka vārtsargs bija līmenī, kamēr mūsējie mocījās ar pieredzes trūkumu un tuvām sāpēm starpkājā.

Es teiktu, ka Torpedo bija gudrāki, prata izmantot mūsu kļūdas, tāpēc arī pelnīti tika tālāk.

Varam vakardienas spēli norakstīt un neveiksmes rēķina, bet nebija tāda pašatdeve kādu gaidīju.

Par Torpedo, Značoks varēs ūsas berzēt, jo neies nemaz viņiem viegli.

 +40 [+] [-]

, 2012-03-11 15:46, pirms 13 gadiem
"Sēriju uzvarēja Kovaļs"
vai varbūt
"Sēriju zaudēja spēlētāji, kuriem nav meistarības ,lai pārspētu Kovaļu"
Kā no kuras puses skatās...
Bet skaidrs ir viens, nav mums slikti vārtsargi, bet mums Nav Play off vārstsargu ar kuriem gūt lielus panākumus

  +1 [+] [-]

, 2012-03-11 15:46, pirms 13 gadiem
Znaroks!
Slēpts komentārs: ..............

  +5 [+] [-]

, 2012-03-11 15:51, pirms 13 gadiem
Principaa negaidiiti bija tikai tas, ka tieshi Hossa nerealizeeja divus izgaajienus. Visaadi citaadi - agraak vai veelaak Kovaljam vajadzeeja nostaaveet sausaa. Holtu torpedeeja, Kovaljam staaveeja, Cipulis netraapiija, Hossa piebalsoja saviem uzbrukuma partneriem, Karsuma brigaadi Gorbunovs izsleedza, jaa, Riiga zaudeeja un Njizhnijs uzvareeja.

 +10 [+] [-]

, 2012-03-11 15:54, pirms 13 gadiem
Franko rakstīja: Un kas liedza Rīgas Dinamo atrast labāku vārtsargu?
Varbut nauda ? Jo piemeram Kovals, Koshe4kins vai Barulins neies spelet Dynamo

  +6 [+] [-]

, 2012-03-11 15:57, pirms 13 gadiem
Franko rakstīja: Un kas liedza Rīgas Dinamo atrast labāku vārtsargu?
FINANSES. Sējējs teica ka bija izvēle ņemt Hossu vai labu vārtsargu-izvēlējās drošāko zināmo - Hossu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-11 15:58, pirms 13 gadiem
Ja pieņem, TIKAI pieņem, ka Ozo beidz karjeru vai to turpinās citur tad reāli ietaupās 900000k par kuriem varēs iecelt kārtīgu vārtu vīru, visu cieņu Holtam, bet ar viņa līmeņa sniegumu nekur tālāk par playoffā tikšanu diemžēl nevar tikt. Par Miķeli varam aizmirst točna, viņu pārpirks.

  +7 [+] [-]

, 2012-03-11 16:00, pirms 13 gadiem
Ir kāds aizdomājies, vai RD kādreiz varētu būt viena no labākajām komandām līgā?
Pēc četrām sezonām spriežot, tad nē, mēs mūžīgi būsim pelēki.
Vienīgi var cerēt uz to, ka jaunie nāks, kurus tāpat pārdos, lai pēc tam augstmaņi varētu sev naudu kabatā iebāzt.
Tā vietā lai nopirktu 2,3 sakarīgus leģionārus, mēs mocāmies ar 5,6 vidējas raudzes keksiem.

Ir tāda sajūta, ka augstmaņiem šis bizness ir izdevies, nauda nāk un nāks, pašiem pietiks, bet, lai sasniegtu kaut ko vairāk par play - offu.., laikam nav vajadzības.

  -2 [+] [-]

, 2012-03-11 16:00, pirms 13 gadiem
Dullais Zigis rakstīja: "Sēriju uzvarēja Kovaļs"
vai varbūt
"Sēriju zaudēja spēlētāji, kuriem nav meistarības ,lai pārspētu Kovaļu"
Kā no kuras puses skatās...
Bet skaidrs ir viens, nav mums slikti vārtsargi, bet mums Nav Play off vārstsargu ar kuriem gūt lielus panākumus
Neticu ka šogad mums pēkšņi tā zuda meistarība lai pārspētu vārstargus-2 sezonas pēc kārtas bijām starp līgas rezultatīvākajām komandām un šogad pēkšņi vairs neprotam iemest. ļoti iespējams ka pie vainas ir Pekas piedāvātais spēles stils kurš ir labs varbūt mazos laukumos bet nedod rezultātu lielajos. Iemest ripu zonā cīnīties, spēka spēle visur, tas atņem spēkus un precīzam vai stipram metienam vairs nav tik daudz spēka. Realizācija virs 7%, bet parasti cīnās lai būtu 10%, nu vismaz 9% .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-03-11 16:02, pirms 13 gadiem
Redzēs ko RD darīs ar naudu, kuru nopelnīs/ ietaupīs par Ozo, Miķeli.., varbūt vēl kādu.

 +17 [+] [-]

, 2012-03-11 16:09, pirms 13 gadiem
Wyoming rakstīja: Un Sējējs zaudēja ar Holta piesaisti.
nebūtu viņam trauma, mēs sēriju būtu paņēmuši.
Slēpts komentārs: raimondse

     [+] [-]

, 2012-03-11 16:26, pirms 13 gadiem
A ko citu Sējējs var teikt par vārtsargu,ja īpašnieks visu laiku bazūnē,ka ar šo līniju viss ok.......
Slēpts komentārs: imantsbg
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-03-11 16:36, pirms 13 gadiem
Nu varēja jau iegādāties vārtsargu uz play-offiem. Varēja to pašu Lobanovu no Avtomobilista paņemt,vai Klučņikovu no Sibir,jo tiešām,varbūt tās spēles,kurās mūsu vārtos stāvēja Jučers,bija izšķirošas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +26 [+] [-]

, 2012-03-11 16:49, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Neticu ka šogad mums pēkšņi tā zuda meistarība lai pārspētu vārstargus-2 sezonas pēc kārtas bijām starp līgas rezultatīvākajām komandām un šogad pēkšņi vairs neprotam iemest. ļoti iespējams ka pie vainas ir Pekas piedāvātais spēles stils kurš ir labs varbūt mazos laukumos bet nedod rezultātu lielajos. Iemest ripu zonā cīnīties, spēka spēle visur, tas atņem spēkus un precīzam vai stipram metienam vairs nav tik daudz spēka. Realizācija virs 7%, bet parasti cīnās lai būtu 10%, nu vismaz 9% .
Nevar salīdzināt šo sezonu ar iepriekšējām. Pie Šuplera viss notika lēnām - lēna pāreja no aizsardzības zonas uzbrukumā, saspēle pretinieka zonā...Pie Pekas visam bija jānotiek ātri - arī jādomā ātrāk, lai tiku pie labvēlīga rezultāta. Es uzskatu, ka šajā sezonā spēlētāji tam nebija gatavi, tādēļ bija daudz bezjēdzīgu metienu un nespēja izmantot izcilus momentus. Nākošajā sezonā ir jābūt daudz labāk, ja izdosies saglabāt komandā labākos spēlētājus.

Var jau protams kliegt, ka vainīgs Holts vai Jučers, bet nespēlējot pieredzi neuzkrāsi. Abi vēl ir ļoti jauni vārtsargi un viņu labākās sezonas ir tikai vēl priekšā, tādēļ būtu labi, ja abi komandā paliktu.

No pārējiem spēlētājiem, domājams, vismazāk raižu varētu būt par aizsardzību. Jā, iespējams, Ozo nākošajā sezonā DR vairs nespēlēs. Tāpat Galviņš paziņojis, ka skatās Krievijas virzienā, tomēr pārējie var vēl palikt.

No uzbrucējiem top prioritāte ir 1.maiņas saglabāšana. Tāpat komandā būtu jāpatur Ankipāns, Hossa (nu, ir DR viņa komanda!), Luceniuss, Meija, Bukarts, Bičevskis (4.maiņa spēlēja ļoti labi PO, ne tikai nodzenājot pretinieku, bet arī iespiežot to viņu zonā un sagādājot bīstamus momentus), varētu būt Ņiživijs (tomēr šaubos, vai viņš paliks..) un, iespējams, Džeriņš (grūti pateikt, ņemot vērā neveiksmīgo sezonu, tomēr viņš iederas Pekas spēles zīmējumā). Tuvākās rezerves ir Podziņš, Indrašis un Upītis, bet viņiem vēl jāsaprot labāk, ko Peka grib, izvairoties no nevajadzīgām darbībām uz laukuma, - šajā ziņā Bičevskis viņiem ir stipri priekšā!

Tā visa rezultātā atliek atrast vienu leģionāru maiņu - ļoti labu maiņu. Ceru, ka uz nākošo sezonu to ir iespējams izdarīt, ja Peka paliks un ar viņu notiks komunikācija par to, kuru spēlētāju ņemt, kuru nē!

Jebkurā gadījumā - paldies DR par sezonu! Ar nepacietību gaidīšu ziņas par gatavošanos nākošajai! Līdz tam, lai džekiem labs sagatavošanās process uz PČ (tagad nekādas atrunas par nogurumu laikam gan nelīdzēs...)

  +3 [+] [-]

, 2012-03-11 16:53, pirms 13 gadiem
mavaans rakstīja: Nu varēja jau iegādāties vārtsargu uz play-offiem. Varēja to pašu Lobanovu no Avtomobilista paņemt,vai Klučņikovu no Sibir,jo tiešām,varbūt tās spēles,kurās mūsu vārtos stāvēja Jučers,bija izšķirošas.
Ja tu sekotu līdzi tam, ko raksta, tad atcerētos teikto par to, ka krievi Dinamo negrib spēlēt. Kādēļ, pajautā viņiem! Tomēr visticamāk viņiem galvas ir labi paskalotas ar krievu šovinistisko ideoloģiju. Puče aizvakar rakstīja, ka Ņ-novgorodā DR tiekot saukāta par fašistiem, šprotēm utt... Iedomājies, kāda attieksme būtu pret krievu, kurš tādā komandā spēlē...
Slēpts komentārs: Vagon
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-03-11 17:35, pirms 13 gadiem
Viesulis rakstīja: Nevar salīdzināt šo sezonu ar iepriekšējām. Pie Šuplera viss notika lēnām - lēna pāreja no aizsardzības zonas uzbrukumā, saspēle pretinieka zonā...Pie Pekas visam bija jānotiek ātri - arī jādomā ātrāk, lai tiku pie labvēlīga rezultāta. Es uzskatu, ka šajā sezonā spēlētāji tam nebija gatavi, tādēļ bija daudz bezjēdzīgu metienu un nespēja izmantot izcilus momentus. Nākošajā sezonā ir jābūt daudz labāk, ja izdosies saglabāt komandā labākos spēlētājus.

Var jau protams kliegt, ka vainīgs Holts vai Jučers, bet nespēlējot pieredzi neuzkrāsi. Abi vēl ir ļoti jauni vārtsargi un viņu labākās sezonas ir tikai vēl priekšā, tādēļ būtu labi, ja abi komandā paliktu.

No pārējiem spēlētājiem, domājams, vismazāk raižu varētu būt par aizsardzību. Jā, iespējams, Ozo nākošajā sezonā DR vairs nespēlēs. Tāpat Galviņš paziņojis, ka skatās Krievijas virzienā, tomēr pārējie var vēl palikt.

No uzbrucējiem top prioritāte ir 1.maiņas saglabāšana. Tāpat komandā būtu jāpatur Ankipāns, Hossa (nu, ir DR viņa komanda!), Luceniuss, Meija, Bukarts, Bičevskis (4.maiņa spēlēja ļoti labi PO, ne tikai nodzenājot pretinieku, bet arī iespiežot to viņu zonā un sagādājot bīstamus momentus), varētu būt Ņiživijs (tomēr šaubos, vai viņš paliks..) un, iespējams, Džeriņš (grūti pateikt, ņemot vērā neveiksmīgo sezonu, tomēr viņš iederas Pekas spēles zīmējumā). Tuvākās rezerves ir Podziņš, Indrašis un Upītis, bet viņiem vēl jāsaprot labāk, ko Peka grib, izvairoties no nevajadzīgām darbībām uz laukuma, - šajā ziņā Bičevskis viņiem ir stipri priekšā!

Tā visa rezultātā atliek atrast vienu leģionāru maiņu - ļoti labu maiņu. Ceru, ka uz nākošo sezonu to ir iespējams izdarīt, ja Peka paliks un ar viņu notiks komunikācija par to, kuru spēlētāju ņemt, kuru nē!

Jebkurā gadījumā - paldies DR par sezonu! Ar nepacietību gaidīšu ziņas par gatavošanos nākošajai! Līdz tam, lai džekiem labs sagatavošanās process uz PČ (tagad nekādas atrunas par nogurumu laikam gan nelīdzēs...)
+3 Visam Tev piekrītu. vienīgā iebilde-par vārtsargu iespēlēšanu - KHL nav īstā vieta kur iespēlēt vārtsargus-ja mēs gribam tikt PO un vēl kaut ko tad vajag labu vārtsargu, es pat ļoti gribu lai Holts paliek-viņš jau ir kļuvis par Dinamo simbolu, bet vai nu otru labu otro vārtsargu vai pirmo vārtsargu mums vajag. No leģionāriem jāpaliek
Holtam ,Hossam un Luseniusam(īpaši ja Hossa paliek-viņš ir ļoti labs "klavieru nesējs"). Protams nevajag vairāk tādus pirkt ar viņu pietiek, jo vietējie arī šo funkciju var pildīt . Ja nopirktu 3(vai 2 ja Hossa paliek) labus leģionārus - uzbrucējus kuri stabili katrs gūtu vairāk par 10 vārtiem un saglabā pirmo maiņu- viss OK.
1 maiņa Miķelis-Sprukts - Karsums 2 maiņa Hossa plus vēl 2 nopirktie plus labs pirmais vārtsargs 4 maiņu mēs labu izveidotu no savējiem(izņemot Štālu) paliek 3 maiņa - Cipulis Ankipāns Ņiživijs Luseniuss, Bukartam un Meijam(pēdējiem diviem pietiek spēlēt jārāda kas vairāk). Cipuli vēlos paturēt jo savējais un būs lēts izejot no viņa varējuma šosezon, bet neticu ka viņš būs tik slikts nākošgad.
Manas subjektīvās vēlmes sarindotas pēc prioritātēm:
1. Labu pirmo vārtsargu nopirkt
2. Saglabāt mūsu pirmo maiņu
3. Noturēt Hossu
4. Labi 2 uzbrucēji leģionāri.

  +1 [+] [-]

, 2012-03-11 17:42, pirms 13 gadiem
Dullais Zigis rakstīja: "Sēriju uzvarēja Kovaļs"
vai varbūt
"Sēriju zaudēja spēlētāji, kuriem nav meistarības ,lai pārspētu Kovaļu"
te der atcerēties pagājušā gada SC finālsēriju. sanāk ka Vankūvērā arī bija pļēguri kas nevar iemest jo arī 7. spēlē palika uz 0.

  +3 [+] [-]

, 2012-03-11 17:45, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Neticu ka šogad mums pēkšņi tā zuda meistarība lai pārspētu vārstargus-2 sezonas pēc kārtas bijām starp līgas rezultatīvākajām komandām un šogad pēkšņi vairs neprotam iemest. ļoti iespējams ka pie vainas ir Pekas piedāvātais spēles stils kurš ir labs varbūt mazos laukumos bet nedod rezultātu lielajos. Iemest ripu zonā cīnīties, spēka spēle visur, tas atņem spēkus un precīzam vai stipram metienam vairs nav tik daudz spēka. Realizācija virs 7%, bet parasti cīnās lai būtu 10%, nu vismaz 9% .
Ne pa velti pats Hole[ts] kādā intervijā teica, ka DR metienu ir daudz, bet reāli apdraudošu vārtu drošību maz, jo ir ļoti daudz uzmetienu un taktisko metienu.

Toties, kas notika visas sezonas garumā ar n-tajiem izgājieniem 2 pret 1 vai 3 pret 1, kad nevar normāli izspēlēt ripu un iemest golu! Izgājieni vienatnē pret vārtsargu! Meistarība!!!

     [+] [-]

, 2012-03-11 17:49, pirms 13 gadiem
Viesulis rakstīja: Nevar salīdzināt šo sezonu ar iepriekšējām. Pie Šuplera viss notika lēnām - lēna pāreja no aizsardzības zonas uzbrukumā, saspēle pretinieka zonā...Pie Pekas visam bija jānotiek ātri - arī jādomā ātrāk, lai tiku pie labvēlīga rezultāta. Es uzskatu, ka šajā sezonā spēlētāji tam nebija gatavi, tādēļ bija daudz bezjēdzīgu metienu un nespēja izmantot izcilus momentus. Nākošajā sezonā ir jābūt daudz labāk, ja izdosies saglabāt komandā labākos spēlētājus.

Var jau protams kliegt, ka vainīgs Holts vai Jučers, bet nespēlējot pieredzi neuzkrāsi. Abi vēl ir ļoti jauni vārtsargi un viņu labākās sezonas ir tikai vēl priekšā, tādēļ būtu labi, ja abi komandā paliktu.

No pārējiem spēlētājiem, domājams, vismazāk raižu varētu būt par aizsardzību. Jā, iespējams, Ozo nākošajā sezonā DR vairs nespēlēs. Tāpat Galviņš paziņojis, ka skatās Krievijas virzienā, tomēr pārējie var vēl palikt.

No uzbrucējiem top prioritāte ir 1.maiņas saglabāšana. Tāpat komandā būtu jāpatur Ankipāns, Hossa (nu, ir DR viņa komanda!), Luceniuss, Meija, Bukarts, Bičevskis (4.maiņa spēlēja ļoti labi PO, ne tikai nodzenājot pretinieku, bet arī iespiežot to viņu zonā un sagādājot bīstamus momentus), varētu būt Ņiživijs (tomēr šaubos, vai viņš paliks..) un, iespējams, Džeriņš (grūti pateikt, ņemot vērā neveiksmīgo sezonu, tomēr viņš iederas Pekas spēles zīmējumā). Tuvākās rezerves ir Podziņš, Indrašis un Upītis, bet viņiem vēl jāsaprot labāk, ko Peka grib, izvairoties no nevajadzīgām darbībām uz laukuma, - šajā ziņā Bičevskis viņiem ir stipri priekšā!

Tā visa rezultātā atliek atrast vienu leģionāru maiņu - ļoti labu maiņu. Ceru, ka uz nākošo sezonu to ir iespējams izdarīt, ja Peka paliks un ar viņu notiks komunikācija par to, kuru spēlētāju ņemt, kuru nē!

Jebkurā gadījumā - paldies DR par sezonu! Ar nepacietību gaidīšu ziņas par gatavošanos nākošajai! Līdz tam, lai džekiem labs sagatavošanās process uz PČ (tagad nekādas atrunas par nogurumu laikam gan nelīdzēs...)
Tieši tā! Būtu ļoti labi jaunajiem čaļiem izstrādāt treniņu programmu pavasarim-vasarai, kur paredzēta muskuļu masas audzēšana un spēka trenēšana, lai puikiņi varētu normāli spēka divcīņās spēlēt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-03-11 18:08, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Ne pa velti pats Hole[ts] kādā intervijā teica, ka DR metienu ir daudz, bet reāli apdraudošu vārtu drošību maz, jo ir ļoti daudz uzmetienu un taktisko metienu.

Toties, kas notika visas sezonas garumā ar n-tajiem izgājieniem 2 pret 1 vai 3 pret 1, kad nevar normāli izspēlēt ripu un iemest golu! Izgājieni vienatnē pret vārtsargu! Meistarība!!!
Uzmetienus vai vājus metienus neskaita statistikā-kādreiz skaitīju līdzi metienus un tad sapratu - man sanāca sākumā daudz vairāk metieni nekā statistika-pasekoju līdzi un sapratu ka skaita labus precīzus metienus vāju uzmetienu val kaut kādu bakstīšanu vārtu virzienā neskaita.

     [+] [-]

, 2012-03-11 18:21, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Uzmetienus vai vājus metienus neskaita statistikā-kādreiz skaitīju līdzi metienus un tad sapratu - man sanāca sākumā daudz vairāk metieni nekā statistika-pasekoju līdzi un sapratu ka skaita labus precīzus metienus vāju uzmetienu val kaut kādu bakstīšanu vārtu virzienā neskaita.
Viss ir atkarīgs no skaitītāja! Skaita ko vārtsargs atsit un golus.

  +2 [+] [-]

, 2012-03-11 18:24, pirms 13 gadiem
Franko rakstīja: Un kas liedza Rīgas Dinamo atrast labāku vārtsargu?
kapēc tad aizlaidām Lūsiņu uz Vāciju?

  +3 [+] [-]

, 2012-03-11 18:26, pirms 13 gadiem
pūce rakstīja: kapēc tad aizlaidām Lūsiņu uz Vāciju?
A kam vajadzīgs 1.70 cm garš vārtsargs?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-11 18:53, pirms 13 gadiem
NormundsSejejs_Highlights rakstīja: te der atcerēties pagājušā gada SC finālsēriju. sanāk ka Vankūvērā arī bija pļēguri kas nevar iemest jo arī 7. spēlē palika uz 0.
Pirmkārt, neviens nesaka ,ka pļēguri, vnk pietrūkst meistarības- momentu realizācija, kas nu jau gadiem ir visu laiku aprunāts no visām pusēm , un tas nav pārmetums čaļiem, tas vnk ir mūsu līmenis

  +6 [+] [-]

, 2012-03-11 18:58, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Neticu ka šogad mums pēkšņi tā zuda meistarība lai pārspētu vārstargus-2 sezonas pēc kārtas bijām starp līgas rezultatīvākajām komandām un šogad pēkšņi vairs neprotam iemest. ļoti iespējams ka pie vainas ir Pekas piedāvātais spēles stils kurš ir labs varbūt mazos laukumos bet nedod rezultātu lielajos. Iemest ripu zonā cīnīties, spēka spēle visur, tas atņem spēkus un precīzam vai stipram metienam vairs nav tik daudz spēka. Realizācija virs 7%, bet parasti cīnās lai būtu 10%, nu vismaz 9% .
Nu Vajadzētu jau saprast, ka Play off ir pilnīgi ,kas cits, kā regulārā sezona... Un Tas jau nevienam nav noslēpums un redzams laukumos, ka vārsarga loma Play off ir ne tikai 50% . bet brīziem visi 90%!
Pekas stils, nu nezinu Man personīgi bija prieks skatīties,ka beidzot Latvju bāleliņus nemīc pa bortiem, neļauj kāpt virsū vārtsargam un paši katru spēka paņēmienu pabeidz līdz galam.

     [+] [-]

, 2012-03-11 19:06, pirms 13 gadiem
Sējēj, kādēļ tad Tu neatradi labu vārtsargu priekš Dinamo?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-03-11 19:10, pirms 13 gadiem
Normund ,vienu rezultatīvu legionāru maiņu vajag un noturēt komandā Sprukta maiņu pilnībā,plus stabilu vārtsargu un tad tā lieta aizies.

     [+] [-]

, 2012-03-11 19:17, pirms 13 gadiem
PirmsPirmais Austrietis rakstīja: Redzēs ko RD darīs ar naudu, kuru nopelnīs/ ietaupīs par Ozo, Miķeli.., varbūt vēl kādu.
tu vsp vēl tici ka OZO turpinās karjeru?

  +8 [+] [-]

, 2012-03-11 19:34, pirms 13 gadiem
Nepiekrītu tādām teicienām,ka sēriju uzvarēja vārtsargs.Nepārspējamie vārtsargi nav.Tādus Kovaļus vajāg ņemt ar gudrību,nevis ar bezjēdzīgu mētāšanu pa vartiem.Diemžēl mums pietrukst tā gudrība(izņēmot Ozoliņu,Ņiživiju,Hossu).Torpedo aizsardzība arī ir labā līmeni.Nevar nolīegt to,ka Kovaļa meistarība ietekmēja sērijas rezultātu,bet tik kategorski teikt ka visu sēriju uzvarēja viens vārtsargs būtu stūlbi.Dinamieši sasniedza virsotni iekļūstot Playoff spēlēs un cienīgi nospēlēja ar otrās vietas ieguvēju.Ar tādu jaunu sastāvu,ar tik švakiem legionāriem(izņēmot Hossu) un bez izteiktā pirmā vārtsarga tas ir labs rezultāts.Novēlu puišiem kārtīgi atpūsties pirms pasaules čempionāta.

     [+] [-]

, 2012-03-11 19:59, pirms 13 gadiem
uzvaru izvilka mūsu nespējīgie fw, kas nespēj trāpīt brīvos stūros, bet met visur citur, pēdējā spēlē paldies hosam, viens izgājiens jau nu bija jārealizē, bet nu ko var gribēt kad nemāk neviens normāli pa vārtiem uzmest.

  -1 [+] [-]

, 2012-03-11 20:00, pirms 13 gadiem
Sejej: labs vartsargs(virs videja) + divi,tris legionari meteji (Hossu)ieskaitot + Raica aizsargos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-11 20:59, pirms 13 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Naudu iedosi Normim!?
Ja butu,iedotu..bet par ko ir stasts? Tikt lidz PO? Talak?
Rezumet, seriju izvilka Kovals - stulbi,to visu mes redzejam.Ja kaposta nav,nav ballites,respektivi , nesolit to ,ko reali nevar panakt!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-11 21:19, pirms 13 gadiem
Dullais Zigis rakstīja: Nu Vajadzētu jau saprast, ka Play off ir pilnīgi ,kas cits, kā regulārā sezona... Un Tas jau nevienam nav noslēpums un redzams laukumos, ka vārsarga loma Play off ir ne tikai 50% . bet brīziem visi 90%!
Pekas stils, nu nezinu Man personīgi bija prieks skatīties,ka beidzot Latvju bāleliņus nemīc pa bortiem, neļauj kāpt virsū vārtsargam un paši katru spēka paņēmienu pabeidz līdz galam.
PO ir pilnīgi cits hokejs-par to ka nevaram iemest es pirmkārt domāju sezonu kopumā un Pekas stils ne īpaši patīk-pārāk primitīvs hokejs-vienīgais patīkamais šajā stilā bija ka bieži spēlējam kā pirmais numurs, rezultātu tas bieži nedeva bet kopumā bija patīkami redzēt.
Un peramie zēni mēs nebijām ne tagad ne Šuplera laikos, vienkārši katrs līdzjutējs ļoti piekasīgi vērtē tieši savu vērtējumu. ļoti bieži gan līdzjutēji citur gan neitrāli hokeja speciālisti ir uzsvēruši ka Rīga ir spēcīga kā spēka spēles piekritēji un bieži mēs citus mīcam gar bortiem

     [+] [-]

, 2012-03-11 21:20, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Viss ir atkarīgs no skaitītāja! Skaita ko vārtsargs atsit un golus.
Vāju metienu vai viegli tveramu arī neskaita pie metieniem

  +3 [+] [-]

, 2012-03-11 21:35, pirms 13 gadiem
metropolis rakstīja: vārtu vīrs patiešām viņiem izcili stāvēja..
un mūsu ļenganie, apdomīgie metieni negāja cauri....
ar to daudzo ļengano metienu skaitu pamatīgi uzlabojām Kovaļa status

     [+] [-]

, 2012-03-11 22:00, pirms 13 gadiem
tagat bus laiks sejejam padomat, varbut panemt stipro vartsargu, isto pirmo nr. par Ozos naudu un atstat Hosu un vel stipru uzbruceju panemt Lundmarka un Varga vieta! Labak vienu isto lideru neka divus viduvejus legionarus prieks tresas mainas! Un vel Holta un Luceniusa vieta vienu stipro aizsardzibas lideri! Cerams ka nakoso sezonu bus ta komandas komplektesana pardomata un nevis kautkadi legionari kuri tris reiz vairak peln tapec ka ir zviedri vai kanadiesi un uz laukuma neko pratigu nerada! Paldies Caliem par Sezonu un loti liels prieks par pasmaju speletajiem!

     [+] [-]

, 2012-03-11 22:01, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Neticu ka šogad mums pēkšņi tā zuda meistarība lai pārspētu vārstargus-2 sezonas pēc kārtas bijām starp līgas rezultatīvākajām komandām un šogad pēkšņi vairs neprotam iemest. ļoti iespējams ka pie vainas ir Pekas piedāvātais spēles stils kurš ir labs varbūt mazos laukumos bet nedod rezultātu lielajos. Iemest ripu zonā cīnīties, spēka spēle visur, tas atņem spēkus un precīzam vai stipram metienam vairs nav tik daudz spēka. Realizācija virs 7%, bet parasti cīnās lai būtu 10%, nu vismaz 9% .
Paskaties lūdzu uz citu gadu sastāviem un uz šī gada! Visas labas vārtus gūstošās maiņas tika izpārdotas. Nav brīnums ka nevar iemest. Jo salīdzinot ar citiem gadiem šogad pēc spēka bija Dinamo2 labakajā gadijumā. Malacis Peka ka vispār aizvilka mūs līdz pleiofam un bija ko paskatīties. Šupis butu palicis vienā laivā ar vitjaz ar šādu sastāvu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-03-11 22:16, pirms 13 gadiem
Kāds Kovals,laikam Sējējs pilnīgi no hokeja neko nesajēdz, jo pats bija ļoti spilgta viduvejiba, ja Dinamo uzbrucēji met virsū vārtsargam un domā, ka ta var pārspēt to, tad Sējējam vajadzētu vietējiem bāleliņiem iestāstit, ka ripu jācenšas mest starp kājsargiem, vai labi un kreisi no vārtsarga, vai virs tā, tad arī būtu rezultāts un nebūtu jāattaisnojās, bet bāleliņiem patik palikt lūzeros kā jau visos sporta veidos ,gadu no gada, tā jau ierasta lieta,kura jāpienem kā normāla parādība.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-11 22:32, pirms 13 gadiem
Dullais Zigis rakstīja: Pirmkārt, neviens nesaka ,ka pļēguri, vnk pietrūkst meistarības- momentu realizācija, kas nu jau gadiem ir visu laiku aprunāts no visām pusēm , un tas nav pārmetums čaļiem, tas vnk ir mūsu līmenis
velns nav tik melns kā to mālē

  +1 [+] [-]

, 2012-03-11 22:36, pirms 13 gadiem
Wyoming rakstīja: Simbols vai nesimbols, bet ja Tu esi caurums vārtos, tad nav starpības kas Tu esi. Kaut Muhameds Ali.
Kā otrais vārtsargs viņš der pirms gada viņam bija 92,4% tagad 91,95 atvairīti metieni - tas ir laba otra vārtsarga līmenis. Par caurumu vārtos viņu nosaukt nevar, bet ielaiž viņš ik pa brīdim ko vieglu, ir periodi kad velk komandu-5 uzvaras pēc kārtas izbraukumā ar 2-1 - tas vien kaut ko pierāda. Ja Holts stāvētu Jučera līmenī tad viņu nevajadzētu

     [+] [-]

, 2012-03-11 22:39, pirms 13 gadiem
pofiggs rakstīja: Paskaties lūdzu uz citu gadu sastāviem un uz šī gada! Visas labas vārtus gūstošās maiņas tika izpārdotas. Nav brīnums ka nevar iemest. Jo salīdzinot ar citiem gadiem šogad pēc spēka bija Dinamo2 labakajā gadijumā. Malacis Peka ka vispār aizvilka mūs līdz pleiofam un bija ko paskatīties. Šupis butu palicis vienā laivā ar vitjaz ar šādu sastāvu.
Salīdzināju metienu realizāciju pēdējos gados-tieši realizācija mūsu vadošajiem hokejistiem ir vājāka kā citus gadus-tas arī pierāda kaut ko. Domāju ka Šuplers no šiem hokejistiem izspiestu ko vairāk.

  -1 [+] [-]

, 2012-03-11 22:41, pirms 13 gadiem
Normund!
Piedod , bet Tu vairs neesi Sējējs...atbrīvo savu vietu un esi tuvāk beidzot savai ģimenei!
Kāpēc vārtsargu treneris nav Olimpiskais čempions Samoilovs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-11 23:36, pirms 13 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Kāpēc tam jābūt Samoilovam?
A kas nodarbojas ar citiem DR sistēmas [HK Rīga+Juniors] vārtsargiem?! Kāpēc vēl klāt nevarētu būt Samoilovs?!

  +1 [+] [-]

, 2012-03-11 23:37, pirms 13 gadiem
Uzskatu, ka šo sezonu pa****uši Dinamo ir tieši komandas komplektētāju dēļ ar Sējēju priekšgalā.
Vārtos ir piedodiet viduvējības, Uzbrukums, piedodiet, nezinu, kas tas ir, bet meistarība tā točna nav. To parādīja pēdējā spēle. Pareizi teica Sprukts, Dinamo zaudēja šo spēli, iespēju iemest bija atliku likām.
Aizsardzība ar lielāko ūdeņu laidēju priekšgalā, ceru, ka nākošgad viņš spēlēs citur.
Un kāds no Dinamo vadības kaut ko bija murminājis par G.kausa iegūšanu. Nezinu, ko Savickis pīpē, bet varbūt mani arī varētu pacienāt.
Labi, aizmirstam šo visu, tagad daudz svarīgāks pasākums priekšā - Izlase!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-12 00:02, pirms 13 gadiem
zumm-zumm rakstīja: Uzskatu, ka šo sezonu pa****uši Dinamo ir tieši komandas komplektētāju dēļ ar Sējēju priekšgalā.
Vārtos ir piedodiet viduvējības, Uzbrukums, piedodiet, nezinu, kas tas ir, bet meistarība tā točna nav. To parādīja pēdējā spēle. Pareizi teica Sprukts, Dinamo zaudēja šo spēli, iespēju iemest bija atliku likām.
Aizsardzība ar lielāko ūdeņu laidēju priekšgalā, ceru, ka nākošgad viņš spēlēs citur.
Un kāds no Dinamo vadības kaut ko bija murminājis par G.kausa iegūšanu. Nezinu, ko Savickis pīpē, bet varbūt mani arī varētu pacienāt.
Labi, aizmirstam šo visu, tagad daudz svarīgāks pasākums priekšā - Izlase!!!!!!!!
Bet, kas notiek ar FARMKLUBU, kura nav un HK Rīga+Juniors?! Savickis sitot dūri pie krūtīm saka, ka DR ir Latvijas hokeja glābēji un flagmanis. Tad kāda sūda pēc nenotiek pamatots selekcijas darbs ar LV jaunajiem spēlētājiem, atlasa, kā PINTA saka, rūķus un vārguļus. Tā vēl ir pusbēda, bet ar junioriem notiek treniņprocess, kā ar junioriem, NĒ, tos nodzen sezonas garumā, tā arī īsti neizlabojot nevienu tehnikas kļūdu un neattīstot nekādas prasmes. Skatās, kā jaunais Bukarts, Upītis slido - briesmas! Indrašis, kā ģindenis, vismaz savi 15 kg ir jāpieliek! Kas strādā ar jaunajiem vārtsargiem?! Neviens! Tad brīnās, ka neviens neko nemāk, nezin, nesaprot!

     [+] [-]

, 2012-03-12 00:03, pirms 13 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Bet kāpēc?
Lai nebūtu, kā Muštukovi, Dzelži un citi pazudušās paaudzes vārtsargi, ka iekšās ir, bet ārā nenāk!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-03-12 09:30, pirms 13 gadiem
Vissakarīgākais komentārs ir Viesulim bet pārējie kaut ko grib izzīst no pirksta.Nu nekad nebūs visiem pa prātam.DINAMO ir tāds kāds tas ir un ar līdzjutēju spriedelēšanu tāpat nemainīsies.

     [+] [-]

, 2012-03-12 12:16, pirms 13 gadiem
Naumovs: ar sliktiem vārtsargiem līdz sērijas...

“Esmu dzirdējis kritiku par Rīgas “Dinamo” vārtsargiem, taču gribu norādīt, ka līdz septītajai spēlei ar sliktiem vārtsargiem un sliktu spēles organizāciju nevar tikt,” uzsvēra Naumovs.

     [+] [-]

, 2012-03-12 15:21, pirms 13 gadiem
Kapēc Masaļski nevarēja dabūt

     [+] [-]

, 2012-03-12 16:09, pirms 13 gadiem
Reku daži cipari tiem, kuri visas nelaimes saskata tikai leģionāros.

Sprukts -2010.(14,7%), 11.(13,7%), 12.(9,9%)
Rēdlihs M. - 09.(10,2%), 10.(14,4%), 11.(14,2%), 12.(8,2%)
Ņiživijs - 09.(12,5%), 10.(13,0%), 11.(13,8%), 12.(8,1%)

Izskatās, ka daļa no momentu realizācijas vājuma ir meklējama šā gada ''blondajā'' hokeja modelī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja