Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Majorovs: "Čempionu līga mums ir vajadzīga, bet..."

Majorovs: "Čempionu līga mums ir vajadzīga, bet..."
Boriss Majorovs
Foto: Aleksandr Fedorov

Krievu komentētājs Boriss Majorovs nelielā intervijā izklāstīja savu skatījumu par nesen Starptautiskās Hokeja federācijas (IIHF) izveidoto Čempionu līgu, kā arī par NHL.

''Teikšu godīgi – nopietnu pretinieku un konkurenci mūsu KHL līgai ar NHL pagaidām neredzu,'' saka Boriss Majorovs. ''Tajā pusē okeānam uz mums joprojām skatās no augšas. Zināms, ka NHL savu preci grib piedāvāt jaunā tirgū, šobrīd Krievijas, tāpēc mums nevajag par to baidīties. Ja mēs savu KHL līgu reklamējam kā organizāciju, kura grib līdzināties NHL, tad jādara viss, lai mūsu skatītājiem būtu iespēja redzēt NHL spēles. Tas būtu vērtīgi ne tikai skatītājiem, bet arī treneriem un spēlētājiem.''

''Neuzskatu, ka šī ir cīņa starp divām līgām, bet gan vairāk draudzība. NHL uz draudzības spēlēm raugās ļoti skeptiski. Neviens negribēs divas nedēļas pirms jaunās sezonas sākuma riskēt uz izlikties par visiem 100%. Bet regulārā NHL spēle – tā ir pavisam cita lieta. Šajās spēlēs viņi sevi parādīs visā savā krāšņumā. Ticiet man, tur būs ko redzēt,'' turpina Majorovs.

''Runājot par atjaunoto Čempionu līgu hokejā, tad saprotu, kāpēc KHL uzreiz nedeva savu piekrišanu. Protams, nedrīkst atteikties no tāda līmeņa turnīriem, jo no tādiem starptautiskiem turnīriem ir tikai plusi. Jā, arī skatītājiem tas patīk, taču ir viens bet... KHL līgas saspringtais kalendārs. Daudz kas būs atkarīgs no tā, kā šī līga tiks organizēta. Ja mūsu komandas, piemēram, Čempionu līgā sāks spēlēt no pusfināla, tad tā ir viena saruna, bet, ja KHL līgas komandām būs jāspēlē jau no regulārā turnīra, tad situācija, skatoties no kalendāra viedokļa, būs daudz sarežģītāka. Ceru, ka sportiskās intereses ņems virsroku par neērtībām. Pats ar abām rokām esmu pa šo Čempionu līgu, jo šāda līga pat ir lauku hokejam un ūdens polo. Arī sponsori šādas līgas atbalsta,'' tā Majorovs.

Izmantotie resursi:
sovsport.ru

Vai KHL klubiem būtu jāpiedalās atjaunotajā Čempionu līgā?

  • 143

  • 60


1 2 3 88 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2010-12-10 10:08, pirms 14 gadiem
Manuprāt, pagaidām nav objektīvi runāt par to, ka KHL varētu iesaistīties ČL no pusfināla. Ja KHL komandas uzvarētu ČL pāris sezonas pēc kārtas, tad tam varētu piekrist, bet, ja nē, tad lai spēlē no grupu turnīra.

  +8 [+] [-]

, 2010-12-10 10:09, pirms 14 gadiem
autoram pašam nav kauns par savu latviešu valodu???

šī jau vispār ir pērle: Neviens negribēs divas nedēļas pirms jaunās sezonas sākuma riskēt uz izliekties par visiem 100%.

hokejam uz zāles - vecīt, latviski ir lauka hokejs!!!

šīs ir tikai dažas pērles - teksts čum un mudž no tādām...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2010-12-10 10:14, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Viņi vispār tur nav jāiesaista.
KHL nav jēga spēlēt tādā sētas turnīrā, tur vienīgie kuri kaut cik mēģina izrādīt pretestību ir šveicieši un zviedri. Ja neskaita to magņitkas neveiksmi pirms 2 gadiem, tad KHL komandām eiropā nav pretinieku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2010-12-10 10:21, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tu draudziņ ņem uguni uz sevi Tūlīt dabūsi argumentus
Bet vai tad nav taisnība? Tur reāli ja paskatās hokeja sistēmu tad nav brīnums, ka Krievija var producēt tik daudz kvalitatīvu hokeju komandu. Protams arī valsts liela, bet tāpat. Eiropā šiem nav pretinieku, aizsūti kaut vai CSKA ar pusi sastāvu no Krasnaja armija, izliks visus, ka nebūs ko redzēt.

  +5 [+] [-]

, 2010-12-10 10:22, pirms 14 gadiem
KHL ir jāmauc 80 spēles sezonā, bez debīlām eirotūres pauzēm un jāstrādā smagi ar skatītājiem.

tas ja viņi grib līzināties nhl, izlasei būs smagi, bet neko, toties mēs spēlēsim tiešām labā līgā, bet šī vēlme paspēt visu un visur ir dumja, paši spēlētaji ne vienmēr saprot kas notiek un kāpēc pauze, un dēļ kādiem 40-50 spēlētājiem apturēt 500 spēlētāju mašīnu reizes 3 sezonā uz nedēļu un vairāk ir stulbi.

  -2 [+] [-]

, 2010-12-10 10:22, pirms 14 gadiem
KHL sezona ir gara un smaga, vēl papildus ČL un spēlētāji kājas nevilks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-12-10 10:31, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Pie kam pēc katrām pauzēm komandas izsitas no ritma un spēles.
Tas pats CSKA kas pirms pirmās Eirotūres sāka spēlēt,pēc pauzes nokrita tabulas pagrabā. Un tas nev tik vienam klubam. Nezinu vai 80 spēles,bet 60> mierīgi varētu. + Eiropas čempionātu,kur sacenstos labākie kas spēlē Eiropas kontinentā,būtu daudz saistošāk,kā nevienam nevajadzīgā Eirotūre.
Spēļu skaitu vajag palielināt līdz apmēram 70, vēl vajadzētu atcelt leģionāru kvotu, kas tiešām ir smieklīga. Lai paskatās kā tas notiek NHL, nekādu kvotu bet kanādieši tāpat ņem pirmās vietas OS. Vēl protams derētu katrai komandai strādāt pie marketinga, jo ja uz CSKA spēlēm nāk apmēram 500 skatītāju, tad tas ir apsmiekls tādam klubam. Bet tas protams tikai iesākumam. Arī arēnu ietilpību vajadzētu palielināt un noteikt, ka tās nedrīkst būt ar mazāku ietlipību par 10 000. Diemžēl visā KHL tādu ir tikai 4. Akurāt Maskavas Dinamo, SKA, Rīgas Dinamo un Minskas Dinamo mājvietas, kas ir visai nožēlojami.

  +2 [+] [-]

, 2010-12-10 10:31, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Reāli piekrītu tev par 100%. Un ja tajā mistiskajā ČL nebūtu noteikumu par labu Eiropas komandām,iespējams fināls būtu ar KHL komandām.
Bet tā,mākslīgi saveda divas KHL komandas pusfinālā.
Nav neviena reāla fakta, kas aplicinātu, ka KHL ir labākā līga Eiropā. Tas ir jāpierāda. nezinu, varbūt KHL vadībai pēc Magņitkas zaudējuma ir bail, jo tad nevarēs sludināt, ka KHL ir spēcīgākā Eiropas līga.

  -2 [+] [-]

, 2010-12-10 10:34, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: Nav neviena reāla fakta, kas aplicinātu, ka KHL ir labākā līga Eiropā. Tas ir jāpierāda. nezinu, varbūt KHL vadībai pēc Magņitkas zaudējuma ir bail, jo tad nevarēs sludināt, ka KHL ir spēcīgākā Eiropas līga.
Tobrīd magņitkai bija pamatīgi saspringts grafiks un tā tiešām bija liela neveiksme , kas notiek reizi 1000 gados. Ja šobrīd vajadzētu pārspēlēt šo sēriju, tad no šveiciešiem paliktu pāri slapja vieta, tā ir skarbā realitāte.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2010-12-10 10:39, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tieši tāpēc,viņiem arī nav jāspēlē ČL. Jo tas pasākums ja arī taps (par ko es stipri šaubos),tad labi ja pastāvēs sezonu,divas. Cik to ČL jau ir bijis un ar ko tas viss ir beidzies ?! Leon arī Čikāgu apspēlēja,pie kam ne draudzības spēlē. NHL arī būtu jāpadomā,vai piedalīties Eiropā,savādak mīts vairs nav tik pasakains.
Fāzelam vienkārši sev vajag piebāzt kabatas ar asinsnaudu, un kamēr krievi dod tikmēr kauns neņemt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-12-10 10:47, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: KHL nav jēga spēlēt tādā sētas turnīrā, tur vienīgie kuri kaut cik mēģina izrādīt pretestību ir šveicieši un zviedri. Ja neskaita to magņitkas neveiksmi pirms 2 gadiem, tad KHL komandām eiropā nav pretinieku.
tātad pretinieki Eiropā ir

  +1 [+] [-]

, 2010-12-10 10:48, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tur jau tā lieta,ka Krievi vairs tam nedod. Bet lielais plānu kalējs mistiskā kārtā nesauc sponsoru
Vai tik negrib atkal lētticīgos Vaņas iesaistīt šajā šņagā un par savu dāsnību paprasīt samaksāt par šo banketu Ivaniem.
Sponsora nav, būsim godīgi, Eiropā hokeja toni nosaka Krievija, viņiem ir nauda, viņi var nopirkt labākos leģionārus. Jēga viņiem ieguldīt naudu kaut kādā Fāzela projektā, ja pašu līga ir ļoti spēcīga, tiesa gan reklāmas ziņā derētu piestrādāt. Pārējā Eiropā paliek tikai hokeja elites valstis, kuru klubi varētu spēlēt ČL, tiesa tur tas reklāmas tirgus nav tik iespaidīgs un nav jēga ieguldīt naudu.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-10 10:49, pirms 14 gadiem
Lielas jēgas no tādas ČL nebūs. Tas tomēr nav futbols.
Kam Kazaņā interesēs kaut kādi Čehijas vai Vācijas klubi? Vai Zviedrijā kaut kādi Slovākijas vai Šveices klubi?
Sezona klubiem jau tā ir saraustīta. Ja tās būtu pāris spēles, tad vēl tā, bet vesels turnīrs... priekš kam?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-12-10 10:52, pirms 14 gadiem
heh rakstīja: KHL ir jāmauc 80 spēles sezonā, bez debīlām eirotūres pauzēm un jāstrādā smagi ar skatītājiem.

tas ja viņi grib līzināties nhl, izlasei būs smagi, bet neko, toties mēs spēlēsim tiešām labā līgā, bet šī vēlme paspēt visu un visur ir dumja, paši spēlētaji ne vienmēr saprot kas notiek un kāpēc pauze, un dēļ kādiem 40-50 spēlētājiem apturēt 500 spēlētāju mašīnu reizes 3 sezonā uz nedēļu un vairāk ir stulbi.
sāksim ar to, kāpēc vispār pastāv hokejs un KHL - tas ir priekš skatītājiem.
Te arī atbilde, kāpēc KHL 80 spēles būtu krietni par daudz. Jau tagad, piemēram, RD ir problēmas piepildīt halli, jo spēļu skaits ir pārāk liels priekš Rīgas skatītāju maksātspējas.
Un vēl viens aspekts: finanses - lai cik paradoksāli nebūtu, RD iekļūšana play-offos nesīs klubam papildus 200.000 EUR zaudējumu - tā intervijā teica Kalvītis.

Par pauzēm - neaizmirsīsim, ka pauzes ir izlašu dēļ. Tas ir tikai normāli, jo izlasēm ir JĀBŪT augstāk par līgām. Tā tas ir daudzos sporta veidos. Arī Pasaules populārākajā sporta veidā - futbolā.

     [+] [-]

, 2010-12-10 10:52, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: autoram pašam nav kauns par savu latviešu valodu???

šī jau vispār ir pērle: Neviens negribēs divas nedēļas pirms jaunās sezonas sākuma riskēt uz izliekties par visiem 100%.

hokejam uz zāles - vecīt, latviski ir lauka hokejs!!!

šīs ir tikai dažas pērles - teksts čum un mudž no tādām...
Hokejs uz zāles nu ir "izlabots" par lauku hokeju... Pilsētās laikam nekas tāds nav manīts... Toties spēlētājiem joprojām jāriskē uz izlikties... Pareizi, ja no labošanas tāpat nav jēgas, tad labāk, lai paliek kā ir. Vienīgi nesaprotu, par ko tiem nabaga hokejistiem būtu jāizliekas - par futbolistiem, vai?

  +1 [+] [-]

, 2010-12-10 10:53, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Viņi iespējams arī ieguldītu,jo viņu ambīcijas ir neprātīgas. Bet ir viens bet,kāpēc ČL tika aizklapēta ciet ?! Viss vienkārši,kas maksā,tas pasūta mūziku. Bet Fāzels gribēja nedaudz savādāk. Viņš pasūta mūziku,bet to apmaksā Krievi. Kur tas ir redzēts
RD jau arī pasūta mūziku kuru apmaksā krievi.

     [+] [-]

, 2010-12-10 10:53, pirms 14 gadiem
zzk rakstīja: Lielas jēgas no tādas ČL nebūs. Tas tomēr nav futbols.
Kam Kazaņā interesēs kaut kādi Čehijas vai Vācijas klubi? Vai Zviedrijā kaut kādi Slovākijas vai Šveices klubi?
Sezona klubiem jau tā ir saraustīta. Ja tās būtu pāris spēles, tad vēl tā, bet vesels turnīrs... priekš kam?
zināmā mērā Tev taisnība - piemēram, zviedru klubi nemaz negribot tur spēlēt. Viņiem prioritāte esot jaunā Eiropas līga, kas plānota pēc 2 gadiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-12-10 10:58, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Tobrīd magņitkai bija pamatīgi saspringts grafiks un tā tiešām bija liela neveiksme , kas notiek reizi 1000 gados. Ja šobrīd vajadzētu pārspēlēt šo sēriju, tad no šveiciešiem paliktu pāri slapja vieta, tā ir skarbā realitāte.
Skarbā realitāte ir tāda, ka KHL klubs tika smagi pazemots abās spēlēs pilnīgi bez variantiem. Pirmajā ar nomācošu pārsvaru, otrajā turklāt vēl arī ar rezultātu 5:0. Lai no sākuma iemācās apspēlēt tos pašus šveiciešus un pēc tam skatās pāri okeānam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-10 11:01, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Nu tur arī viss nav kā tu saki. Gan jau ir visam tam izskaidrojams iemesls
Un tas būtu?

  +2 [+] [-]

, 2010-12-10 11:01, pirms 14 gadiem
Interese par ČL Eiropā bija milzīga. Piemēram Vācijā spēles apmeklējumi tālu pārsniedz KHL spēļu apmeklējumus. Iepriekšējā ČL noskatījos gana daudz spēļu un līmenis tur bija tiešām augsts, vismaz spēles ātruma ziņā reti kura KHL spēle vilka līdzi. Finālā Cīrihe Magņitku apspēlēja praktiski visos hokeja spēles komponentos, nebija tā nekāda Magņitkas izgāšanās. Cīrihes augsto līmeni apliecināja arī viņu uzvara par Čikāgas Black Hawks.
Varbūt arī KHL ir bagātākā līga Eiropā, bet tas, ka tā ir sportiski arī stiprākā vēl ir jāpierāda!

     [+] [-]

, 2010-12-10 11:02, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Un pārējie ČL rezultāti,kur KHL klubi bez piepūles gāja pāri visiem neskaitās ? Turnīrs bija nedaudz garāks kā 2 finālspēles
Nu un ka tika? Rezultāts "uz sejas"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-10 11:10, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: sāksim ar to, kāpēc vispār pastāv hokejs un KHL - tas ir priekš skatītājiem.
Te arī atbilde, kāpēc KHL 80 spēles būtu krietni par daudz. Jau tagad, piemēram, RD ir problēmas piepildīt halli, jo spēļu skaits ir pārāk liels priekš Rīgas skatītāju maksātspējas.
Un vēl viens aspekts: finanses - lai cik paradoksāli nebūtu, RD iekļūšana play-offos nesīs klubam papildus 200.000 EUR zaudējumu - tā intervijā teica Kalvītis.

Par pauzēm - neaizmirsīsim, ka pauzes ir izlašu dēļ. Tas ir tikai normāli, jo izlasēm ir JĀBŪT augstāk par līgām. Tā tas ir daudzos sporta veidos. Arī Pasaules populārākajā sporta veidā - futbolā.
nu vieniiais izskaidrojums tam vareetu buut ka naaksies speeleetaajiem samaksaat pilnas algas jo ja netiek play off tad cik atceros vareeja maksaat kaut kaadus 70% un tie jau toc nav zaudeejumi ja izpilda soliito pa 100% bet nu Kalviitis jau vareetu domaat arii savaadaak

  +3 [+] [-]

, 2010-12-10 11:12, pirms 14 gadiem
Saproti, cilvēk, ja tava līga ir galvastiesu pārāka, kā to nemitīgi atkārto Krievijas hokeja speciālisti un daži viņu rupori tepat Latvijā, tas ir arī jāpierāda ar rezultātu, nevis ar kontraktu summām. Gadās dažas ļoti skatāmas spēles KHL līgā, tāpat ne sliktākas ir arī Šveices turnīrā. Gan vienā, gan otrā līgā gadās spēles, kuras nemaz negribas skatīties. Ja tiekas abu līgu pārstāvji, tas atspoguļo kaut kādu spēku attiecību, taču, lai noskaidrotu patieso spēku samēru, būtu jārīko visu komandu mačsacīkste.
PS. Nupat pa KHL kanālu notiek diskusija par čemionu līgas iezīmēm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
1 2 3 88 komentāri