Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

''Vityaz'' pievienojas vēl viens kauslis

''Vityaz'' pievienojas vēl viens kauslis
Džošs Gratons noskaidro attiecības ar Raiti Ivanānu
Foto: www.blogspot.com

Tieši dienā, kad Piemaskavas pilsētā Čehovā notika lielākais kautiņš KHL vēsturē starp Omskas ''Avangard'' un ''Vityaz'' komandām, Čehovas klubs ir ieguvis jaunu ''papildinājumu'' Džoša Gratona izskatā.

Jau zināms, ka klubā pēc neilgas prombūtnes atgriezīsies veterāns Kriss Saimons, bet šodien komandai pievienojās arī NHL un AHL līgās, kaušļa un provokatora slavu ieguvušais, Džošs Gratons. Šo sezonu Gratons aizvadīja vienā komandā ar Artūru Kuldu un 21 spēlē kreisās malas uzbrucējs tika vien pie divām rezultativām piespēlēm, kā arī 60 soda minūtēm.

NHL Gratons spēlējis Filadelfijas un Fīniksas komandās, kopā aizvadot 86 spēles, kurās sakrājis sešus rezultativitātes punktus (3+3), kā arī nopelnījis 294 soda minūtes. Jāatzīmē, ka Gratons ir arī izvicinājis dūres ar mūsu hokejistu Raiti Ivanānu.

Gratons pret Ivanānu

Izmantotie resursi:
championat.ru

 +33 [+] [-]

, 2010-01-10 00:17, pirms 15 gadiem
nu jaa! vitjaz tiesaam ir ''gudri''

 +27 [+] [-]

, 2010-01-10 00:19, pirms 15 gadiem
Laikam tik tādi šajā komandā tik vajadzīgi.

Video varam redzēt,kas notitku ja pie vitjaz pārmācīšanas ķertots klāt letiņš

 +26 [+] [-]

, 2010-01-10 00:21, pirms 15 gadiem
Vitjaz ir SLIMI!!!

 +20 [+] [-]

, 2010-01-10 00:25, pirms 15 gadiem
Visa ļaunuma sakne ir kluba vadība. Mērķis vākt komandā visus sliktos puišus kopā un tagad sist pretiniekus. Laikam kaut kāds aizvanojums, slēpts naids vai sazin vel kas ir Vitjaz kluba vadībai pret pārējo hokeja pasauli.

 +52 [+] [-]

, 2010-01-10 00:26, pirms 15 gadiem
Vitjaz "fana" koments no mājaslapas:


Надеюсь Витязь пустит кровь всем хоккеистам КХЛ !!!!
Если раз уж последние , так сломаем всех ....

 +11 [+] [-]

, 2010-01-10 00:31, pirms 15 gadiem
Vēl viens kanādietis kas krievus dauzīs.

 +12 [+] [-]

, 2010-01-10 00:31, pirms 15 gadiem
Tādiem atsaldeņiem tak pofig otrs cilvēks. Ja pašiem nav mērķu hokejā, tad galvenais kādu traumēt. Ku^%s

 +26 [+] [-]

, 2010-01-10 00:32, pirms 15 gadiem
maris777 rakstīja: Vēl viens kanādietis kas krievus dauzīs.
Neaizmirsti ka LATVIEšI DINAMO Rīga spēlē ar šai līgā!!!!

  +7 [+] [-]

, 2010-01-10 00:34, pirms 15 gadiem
Taa komanda nav normala.....kad spelesim pret viniem varetu uz speli Raicu passaukt,tad kluseetu kaa mazi kuceeni.......
Slēpts komentārs: maris777

  -1 [+] [-]

, 2010-01-10 00:37, pirms 15 gadiem
Slimie Vitjaz....Vinu merkis kadam iedod pa pieri...

 +23 [+] [-]

, 2010-01-10 00:40, pirms 15 gadiem
maris777 rakstīja: Cik ir gadījumu pasaules hokeja vēsturē, kad kautiņā laikā kādu traumē? Bet par Dinamo es nebaidos, mūšējie ir izteikti mīksto komanda un gan jau paslēpsies un aizbēgs, ja kāds Vitjazietis mēģinās sākt kauties.
Ir forshi seedet netaa un saukat citus, pat veselas komandas par miikstajiem. Parasti shaadi pljuutitaaji ari ir vismikstaakie.
Slēpts komentārs: maris777

 +25 [+] [-]

, 2010-01-10 00:41, pirms 15 gadiem
''Vityaz'' viņus kolekcionē vai?
Slēpts komentārs: maris777

  +6 [+] [-]

, 2010-01-10 00:45, pirms 15 gadiem
maris777 rakstīja: Vēl viens kanādietis kas krievus dauzīs.
Nu būsim godīgi, šodien(vakar) krievu spēlētāji vairāk dabūja no saviem tautiešiem un tā uz abām pusēm nekā no Kanādas taffiem. Svitovs ļoti cienīgi izskatījās pret Sagdenu un nevar zināt kā viss būtu beidzies, ja tā nebūtu viena no retajām cīņām, kur iejaucās tiesneši, bet provokatoru Dārsiju ''neitralizēja'' Jāgrs! Zec ōl..
Slēpts komentārs: maris777

  +9 [+] [-]

, 2010-01-10 00:56, pirms 15 gadiem
maris777 rakstīja: Un nav mīkstie? Cik reizes mūsu vārtsargu ir situši un grūstījuši, bet palīgā viņam tikai vienreiz aizgāja Jēkabs. Tā ir normāla komanda?
Tieshi taa, normala vidusmeera KHL komanda. Vaartsargu ir aizstaveejushi ne reizi vien, vnk sanaakushas taadas pagrustishanaas nevis baigie kautinji. Un jebkursh hokejists speeleejot sho speeli regulaari ciesh no asumiem, guust sasitumus, zilumus un dazhaadas traumas, tapeec vien skaidrs ka vinji nav miikstie. Zheel ka taadi kaa tu to nesaprot. Bet gudri pa tuksho muldeet vienmer ir daudz vieglaak neka pasham dariit.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-01-10 00:58, pirms 15 gadiem
Salietis rakstīja: Vitjaz "fana" koments no mājaslapas:


Надеюсь Витязь пустит кровь всем хоккеистам КХЛ !!!!
Если раз уж последние , так сломаем всех ....
Lūdzu pasaki ko tas nozīmē, baigi gribas uzzināt ko paši krievi un vityaz fani saka. Varbūt ka tur kāds normāls ar atrodas

 +10 [+] [-]

, 2010-01-10 00:58, pirms 15 gadiem
maris777 rakstīja: Nesmīdini. Sandis nekad nav pratis kauties laukumā un arī tagad to neiemācīsies. Var tikai pabļaustīties un pastumdīties.
Laikam esi par jaunu, lai atcerētos Nagano OS kvalifikācijas turnīru un Sandi izšķirošajā spēlē pret belariem!
Slēpts komentārs: maris777

  +1 [+] [-]

, 2010-01-10 01:00, pirms 15 gadiem
Bilde raicha saka znaroka vardus- Ka vilksu pa muguru borta n**** ieksa B** !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-01-10 01:03, pirms 15 gadiem
ma4o rakstīja: Lūdzu pasaki ko tas nozīmē, baigi gribas uzzināt ko paši krievi un vityaz fani saka. Varbūt ka tur kāds normāls ar atrodas
tulkoju:
cerams vitjaz nolaidīs asinis visiem KHL hokejistiem!!!!
Ja reiz mēs esam pēdējie, tad salauzīsim visus....

  +9 [+] [-]

, 2010-01-10 01:06, pirms 15 gadiem
maris777 rakstīja: Tikai ne jau tikai es to saku, bet arī Krievijas hokeja eksperti un mūsu pašu hokeja guru Matulis, Skudra, Puče.
Kuraa vietaa Matulis vai Puce kaadu ir nosaukushi par mikstajiem? Zinu ka ir teikts ka pietruuka un dazhbriid jauprojaam pietruukst agresivitaates, bet par miikstajiem nekad nav saukti.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-10 01:07, pirms 15 gadiem
ma4o rakstīja: Lūdzu pasaki ko tas nozīmē, baigi gribas uzzināt ko paši krievi un vityaz fani saka. Varbūt ka tur kāds normāls ar atrodas
Diezvai normāls cilvēks, kas saprot hokeja un vispār sporta kā tāda jēgu fanos par šādu komandu, tāpēc maz ticams..

  -1 [+] [-]

, 2010-01-10 01:07, pirms 15 gadiem
Vitjaz komandā spēle totālākie idioti, kaut kāda kaušļu komanda ar atsaldētu prātu.

  -2 [+] [-]

, 2010-01-10 01:09, pirms 15 gadiem
Cirks.
Slēpts komentārs: maris777

  +8 [+] [-]

, 2010-01-10 01:17, pirms 15 gadiem
maris777 rakstīja: Es neesmu žurnālists un man nav jādomā par diplomātiju, bet ja Tu tā vēlies es arī varu teikt pietrūkst agresivitātes. Bet Vitjaz pietiek agresivitēs un arī Omskai šodien ar agresivitāti viss bija ok.
Protams. Interneta komentaari paciesh visu. Tu vari teikt ko un kaa veelies, biezais monitors tevi sargaa. Bet nevajadzeetu aizrauties ar citu citeeshanu, ja galvaa nav tik daudz smadzenju lai saprastu ko vinji saka...
Tas ka noraada uz truukumiem speeka speelee, nenozimee ka pieprasa nemitiigus kautinjus un uzskata speeletaajus par miikstajiem ja to nav .
P.S. Un atceros ka tu shos mikstos pirmsesona ierindoji starp KHL TOP 6 komandaam, skatos tagad veikli esi paarmetis kazhoku uz otru pusi.

  +5 [+] [-]

, 2010-01-10 01:20, pirms 15 gadiem
maris777 rakstīja: Es neesmu žurnālists un man nav jādomā par diplomātiju, bet ja Tu tā vēlies es arī varu teikt pietrūkst agresivitātes. Bet Vitjaz pietiek agresivitēs un arī Omskai šodien ar agresivitāti viss bija ok.
Viss skaidrs jā, šad tad vajag pārmācīt un aizstāvēt savus līderus, vārtsargu. Bet ne šādi, ne tā kā to dara vitjaz. Ja es eju uz Dinamo Rīga spēlēm un esmu samaksājis naudu, tad es gribu redzēt hokeju, ja es gribu redzēt kā kaujās - tad es eju uz boksu.

     [+] [-]

, 2010-01-10 01:24, pirms 15 gadiem
Nav kaut kā tā, ka Vitjaz pieder kādam bagātam onkulim, kurš normāli ierēc par KHL, bet viņam neko nevar padarīt, jo viņam ir nauda?

  +5 [+] [-]

, 2010-01-10 01:25, pirms 15 gadiem
A varbūt Vitjaz jau ir sazvanījušies ar Raiti un piedāvājuši jau līgumu, ja jau kolekcionē, tad visu
Slēpts komentārs: maris777

  +3 [+] [-]

, 2010-01-10 01:28, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Nav kaut kā tā, ka Vitjaz pieder kādam bagātam onkulim, kurš normāli ierēc par KHL, bet viņam neko nevar padarīt, jo viņam ir nauda?
Cik ir dzirdēts, tad Viķkas ir baņģugānu komanda (ne tik daudz to uz spēlētājiem attiecinu tagad kā uz vadību) - tipa bandīti īpašnieki un ne pa velti viņiem savā laikā bija jautras spēles ar MVD (mentiem).... Diez tagad(šosezon) šiem ar viņiem vairs nebūs jāspēlē? Katrā ziņā izskatās, ka arī kluba vadībai vairāk patīk kautiņi nekā hokejs, jo šie arī pērk tagad attiecīgos kadrus....
Slēpts komentārs: maris777

  +2 [+] [-]

, 2010-01-10 01:38, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Cik ir dzirdēts, tad Viķkas ir baņģugānu komanda (ne tik daudz to uz spēlētājiem attiecinu tagad kā uz vadību) - tipa bandīti īpašnieki un ne pa velti viņiem savā laikā bija jautras spēles ar MVD (mentiem).... Diez tagad(šosezon) šiem ar viņiem vairs nebūs jāspēlē? Katrā ziņā izskatās, ka arī kluba vadībai vairāk patīk kautiņi nekā hokejs, jo šie arī pērk tagad attiecīgos kadrus....
Tieši tā, tā nav nekāda nejaušība, vienkārši bandīti samet piķi, nopērk laba līmeņa kaušļus un ierēc par visu pārējo, parasta austrumeiropas bagātnieku izklaide

  +5 [+] [-]

, 2010-01-10 01:40, pirms 15 gadiem
maris777 rakstīja: Es cerēju,ka būs paņemti vismaz leģionāri, kas prot sevi aizstāvēt, bet diemžēl kļūdījos. Tā kā hokejam sekoju līdzi jau vairāk kā divdesmit gadus ļoti labi pats redzu, kas pietrūkst komandai. Nevajag man nevienu citēt. Tikai salīdzinu savas domas ar atzītiem ekspertiem Latvijā. Un kur es esmu teicis, ka vajag nepārtraukti kauties? Es arī neatbalstu tādus izlēcienus kā izdarija Lavrenovs pēc svilpes iegāžot ar nūju pa galvu Daņiļēvičam. Bet tā kā bēga Edijs Brahmanis, arī neuzskatu par normālu situāciju.

P>S Un ko tu peries pa slēpšanos aiz monitora? Ar savu niku par šo tēmu labāk būtu paklusējis.
Niku liec mieraa, to parasti oponenti izmanto kad nav ko citu teikt. Liekas tev gruuta galva - 20 gadus seko lidzi, bet visu uztver stipri primitiiva formaa...
Ieprieksh piemineeji zhurnaalistus, liekot noprast ka vinji ir teikushi ka Riigas komanda ir mikstie? Taa ari neatbildeeji kad un kurs....Tapeec ka ta nav bijis. Kad kads RD hokejists ir mucis?
Visiem domaajosiem cilveekiem ir skaidrs kas pietruukst shai komandai, jo vinjai ir truukumi, bet taapat ar galvu domaajosh cilveeks saprot ka lai nu kas, bet mikstie tie chalji nav. Labu nakti virtuaalais Cietais riekst!
Slēpts komentārs: maris777

  +4 [+] [-]

, 2010-01-10 01:43, pirms 15 gadiem
maris777 rakstīja: Nesmīdini. Sandis nekad nav pratis kauties laukumā un arī tagad to neiemācīsies. Var tikai pabļaustīties un pastumdīties.
ko tu vari vislaik aprunāt Dinamo,ka tur mīkstie,neviens nemāk kauties ,aizstāvēt? Tu varētu labāk?Ja jau tev tik ļoti patīk tie kautiņi,tad paskaties kādu boksu nevis vislaik sūdzies,ka dinamo komanda slikta,ir jau arī citas komandas par kurām tu vari fanot kaut vai par vitjaz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-01-10 01:45, pirms 15 gadiem
enerģija rakstīja: ko tu vari vislaik aprunāt Dinamo,ka tur mīkstie,neviens nemāk kauties ,aizstāvēt? Tu varētu labāk?Ja jau tev tik ļoti patīk tie kautiņi,tad paskaties kādu boksu nevis vislaik sūdzies,ka dinamo komanda slikta,ir jau arī citas komandas par kurām tu vari fanot kaut vai par vitjaz
Nesatraucies, sitais kadrs pirms sezonas, kad RD uzvareeja visus, komandu ceela debesiis un prognozeeja siivu ciinju par Gagarinu. Pilna pasaule ar liekuljiem, ne sis pirmais ne peedejais.

     [+] [-]

, 2010-01-10 01:46, pirms 15 gadiem
Vitjaz ir dziljaa di$$%^...

 +10 [+] [-]

, 2010-01-10 01:55, pirms 15 gadiem
maris777 rakstīja: Un nav mīkstie? Cik reizes mūsu vārtsargu ir situši un grūstījuši, bet palīgā viņam tikai vienreiz aizgāja Jēkabs. Tā ir normāla komanda?
Es ceru, ka tu stulbeni kādu spēli paskatīsies. Un tad savu vāršļavu virināsi. tas, kā mūsējie aizsargā pēdējā laikā vārtsargu, ir visaugstākajā līmenī. pat uz pārkāpuma robežas. Un paldies viņiem par to. Prieks par Dinamo!

  +1 [+] [-]

, 2010-01-10 02:01, pirms 15 gadiem
Maiklz rakstīja: Es ceru, ka tu stulbeni kādu spēli paskatīsies. Un tad savu vāršļavu virināsi. tas, kā mūsējie aizsargā pēdējā laikā vārtsargu, ir visaugstākajā līmenī. pat uz pārkāpuma robežas. Un paldies viņiem par to. Prieks par Dinamo!
piekrītu vienkārši dinamo saprot ,ka nevajag tos sodus un kautiņus. un parasti aizstāv vārtsargu ,viss ir kārtībā .

  +1 [+] [-]

, 2010-01-10 02:23, pirms 15 gadiem
maris777 rakstīja: Cik ir gadījumu pasaules hokeja vēsturē, kad kautiņā laikā kādu traumē? Bet par Dinamo es nebaidos, mūšējie ir izteikti mīksto komanda un gan jau paslēpsies un aizbēgs, ja kāds Vitjazietis mēģinās sākt kauties.
nu okei.... kautkaa pagaajusho sezoon saakumaa, paaris reizhu muuseejie uztaisiija kaadu line brawlu... un tie bija tieshi legjionaari....

  +3 [+] [-]

, 2010-01-10 08:24, pirms 15 gadiem
maris777 Tu esi vnk "pasaka" ... Tavi komentari izdailo manu svetdienas ritu... Nez kur Tavi vecaki ie pielaidusi kludu auzdinashanaa? katraa zinja labak vairs neko neraxti, turpini gaidit lielo speli Vitjaz-Dinamo R un lai tos "mikstos" ( ka Tu saki) Latvieshus kartigi piesit Tavi milie Vitjazieshi... Tad Tev noies (atvainojos) un busi baigais nazis!

     [+] [-]

, 2010-01-10 09:04, pirms 15 gadiem
kriksija13 rakstīja: nu jaa! vitjaz tiesaam ir ''gudri''
būtu ņēmuši Ivanānu

  -4 [+] [-]

, 2010-01-10 09:12, pirms 15 gadiem
wolf rakstīja: maris777 Tu esi vnk "pasaka" ... Tavi komentari izdailo manu svetdienas ritu... Nez kur Tavi vecaki ie pielaidusi kludu auzdinashanaa? katraa zinja labak vairs neko neraxti, turpini gaidit lielo speli Vitjaz-Dinamo R un lai tos "mikstos" ( ka Tu saki) Latvieshus kartigi piesit Tavi milie Vitjazieshi... Tad Tev noies (atvainojos) un busi baigais nazis!
Lūk kur tavi vecāki ir pieļāvuši kļūdu? Kā var patikt, ja tev mīļo komandu dauza visādi nīkuļi? Esmu tikai par to lai katrs pāri nodarījums pret mūsu dinamiešiem tiktu atriebts.

     [+] [-]

, 2010-01-10 09:20, pirms 15 gadiem
Riaču šo nolika uz ledus, kā bērnu

  +3 [+] [-]

, 2010-01-10 09:21, pirms 15 gadiem
Pret Ivanānu neizskatījās diez ko stiprs Izskatās ka Ivanāns pat tā īsti viņu negrib sist!

  +2 [+] [-]

, 2010-01-10 09:22, pirms 15 gadiem
labs foto!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-01-10 09:23, pirms 15 gadiem
Ivanaans chali nolika pie vietas

     [+] [-]

, 2010-01-10 09:28, pirms 15 gadiem
normali, komandas vadiba vac pec iespejas labakus kauslus nevis speletajus. parasti komandas ir viens policists, varbut divi. Bet Vitjaz komanda ir otradak, komanda parasts speletajs kurs doma tikai par vartu gusanu ir viens labaka gadijuma divi

  +1 [+] [-]

, 2010-01-10 09:32, pirms 15 gadiem
Interesanti cipari:

Došam Gratonam bija 3 kautiņi pret Raiti Ivanānu (2 NHL, 1 ECHL), no kuriem divos viņš zaudēja. Tāpat Gratons ir kāvies arī ar otru Latvijas hokejistu-policistu - Aleksandru Andrejevu (neizšķirts).
Nomināli viens kautiņš bija arī pret Ronaldu Petrovicki, taču tas vairāk bija kā uzbrukums un Petrovicka sišana (Ronalds nemaz nekāvās).

Kopumā, tīri normāls policists, kura "darba grāmatiņā" ir cīņas pat ar sava aroda eliti - Donaldu Brašīru, Džordžu Laraku, Džordžu Parošu. Tāpat arī ar Braienu Makgratanu, Koltonu Oru. Vairāki kautiņi ar Davidu Koči, Darenu Makartiju, Šonu Torntonu. Taču viens no interesantākajiem viņa oponentiem ir Džons Mirastī - hokeja kauslis, kurš pašlaik piedalās MMA cīņās (bet pirms kļūšanas par hokeja kausli bija bokseris).

     [+] [-]

, 2010-01-10 09:33, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Nav kaut kā tā, ka Vitjaz pieder kādam bagātam onkulim, kurš normāli ierēc par KHL, bet viņam neko nevar padarīt, jo viņam ir nauda?
a nebija ta, ka pie komandas vadibas bija Alexey Zhamnov, pazistams krievu hokejists, kursh pats laikam nekad nekavas NHL

     [+] [-]

, 2010-01-10 10:07, pirms 15 gadiem
T
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-01-10 10:11, pirms 15 gadiem
nhl policisti=>vitjaz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-01-10 10:23, pirms 15 gadiem
ar Ivanaanu saliidzinaat nevar bet taapat skumji par shaadu komandu tik labaa liigaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-01-10 10:52, pirms 15 gadiem
enerģija rakstīja: piekrītu vienkārši dinamo saprot ,ka nevajag tos sodus un kautiņus. un parasti aizstāv vārtsargu ,viss ir kārtībā .
nekas tur nav,baletesi kautkādi.Ja pieslidošana klāt skaitās aizstāvēšana tad es nezinu...

     [+] [-]

, 2010-01-10 10:56, pirms 15 gadiem
Liquid rakstīja: a nebija ta, ka pie komandas vadibas bija Alexey Zhamnov, pazistams krievu hokejists, kursh pats laikam nekad nekavas NHL
Liekas, ka Žamnovs bija (ir) GM, bet GM jau nav kluba īpašnieks.... bet Krievijā tieši vairāk visu nosaka klubu īpašnieki (kā nekā kubi viņiem ir "personīgās spēļmantiņas") un GMam ir jārealizē kluba vadības (īpašnieka vai īpašnieku) noteiktā "politika" (tāda arī ir jārealizē Sējējam iekš RD), lai sasniegtu izvirzītos mērķus.... un GMs īpaši pret kluba vadību sprēgāt nevar....

     [+] [-]

, 2010-01-10 11:13, pirms 15 gadiem
maris777 rakstīja: Ko jūs visu laiku to Vitjaz noliekat? It kā pirmo gadu viņiem kašķis ar Omsku. Pagājušo gad nevarēja jau kaut ko sadalīt, šogad turpina. Nav ko jaukties citu klubu iekšējās lietās.
Kādēļ domā, ka es nolieku?! Es uzjautrinos par šito pasākumu

     [+] [-]

, 2010-01-10 11:30, pirms 15 gadiem
Vienvārdsakot atsaldētie. Viņi pirms spēlēm laikam smadzenes saldētavā tur.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-10 12:37, pirms 15 gadiem
Mums vajag Raiti!

  +3 [+] [-]

, 2010-01-10 12:37, pirms 15 gadiem
bl.... kas jūs kkādu daiļslidošanu vēlējātieas redzēt? Hokejs un kautiņi ir divas saistītas lietas un tas ir pavisam normāli. OK no vitjaz puses tas nebija smuki(varēja normalu 1vs1 uztaisīt), bet nevajag jau viņus uzreiz izslēgt no līgas! NHL arī pa laikam tādas lietas notiek- un tikai ar mērķi uzkurināt(labā nozīmē) "nedaiļslidošanas" atbalstītāju,vai lauzt spēles gaitu.
KHL, laikam, grib tiekties uz daiļslidošanas pusi, nevis NHL!

  +1 [+] [-]

, 2010-01-10 12:39, pirms 15 gadiem
siruan rakstīja: A varbūt Vitjaz jau ir sazvanījušies ar Raiti un piedāvājuši jau līgumu, ja jau kolekcionē, tad visu
Drīzāk omska jau raiti dabūjusi

     [+] [-]

, 2010-01-10 12:45, pirms 15 gadiem
Kapec vini vispar spele hokeju!!!

     [+] [-]

, 2010-01-10 12:51, pirms 15 gadiem
maris777 rakstīja: Cik ir gadījumu pasaules hokeja vēsturē, kad kautiņā laikā kādu traumē? Bet par Dinamo es nebaidos, mūšējie ir izteikti mīksto komanda un gan jau paslēpsies un aizbēgs, ja kāds Vitjazietis mēģinās sākt kauties.
Ej sit kulakā gaiļa smaids1!!

  +1 [+] [-]

, 2010-01-10 13:06, pirms 15 gadiem
Kaut kādā krievu preses izdevumā lasīju ka Vitjaz budžets tieši pieaug nevis samazinās jo viņi ar savu agresīvo spēli tieši piesaista nevis atgrūž sponsorus un fanus ,tā kā te daļas cerības ka viņi pazudīs no khl laikam nepiepildīsies.

  +2 [+] [-]

, 2010-01-10 13:08, pirms 15 gadiem
Man liekas ka Avangard bija labāki šajā fight!

  +1 [+] [-]

, 2010-01-10 13:19, pirms 15 gadiem
viņiem laikam nekad nebūs gana.
Un ja es būtu no Čehovas, diez vai justu līdzi tādai komandai. Tie fani arī laikam sanākuši, lai tikai redzētu kautiņus. Laikam jau tur visi tādi ir

  +1 [+] [-]

, 2010-01-10 13:19, pirms 15 gadiem
Un tgd vinus vaig izslegt no KHL. Logiski ka vakardienas spele nebija pedejaa. =/

     [+] [-]

, 2010-01-10 13:44, pirms 15 gadiem
Manii vieshas aizdoma, ka Vitjazj piekopj un iisteno strateegjiju "Uzvar peedeejais izdziivojushais"! bet vispaar nav normaali tas, kaa vinji daraas. Viena lieta ir kautinjsh speelee, un pavisam cita- pliks faits uz slidaam. Ok, gaumes var buut dazhaadas, ta4u es kaa liidzjuuteeja esmu par hokeju-speeli. Lai jau arii asu un agresiivu, bet ne jau lai 4-tajaa min ietu no Areenas projaam.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-10 13:46, pirms 15 gadiem
youtube.com: YouTube
- Ray Emery beats Josh Gratton

Ray Emery beats Josh Gratton

     [+] [-]

, 2010-01-10 14:14, pirms 15 gadiem
Ivanaanu vajag vismaz 4 speleem pret vitjaz, lai ieraada vietu i Saimonam ir Vero i shitam aakstam!

  -1 [+] [-]

, 2010-01-10 14:40, pirms 15 gadiem
Esmu pārlicināts, ka, ja pēkšņi Ivanāns pievienotos Vitjaz, liela daļa te bļautu un priecātos, ka nu tik Raiča kopā ar parējiem skaldīs krievus.

  -1 [+] [-]

, 2010-01-10 15:04, pirms 15 gadiem
ir ok dinamo riga ari vajadzetu padomat par kadu policista iegadi, ziniet par to naudu par kuru panema arnasonu vareja labak panemt kadu policistu un tad lai vins kapa 4. maina un lime visus borta un dod pa zobiem un ievies respektu, bet ne nenem jo sejejs un suplers ir baleta piekriteji.

     [+] [-]

, 2010-01-10 15:18, pirms 15 gadiem
Vēl kādu vārtsargu vajadzētu "Vitjaz" iegādātis kurš arī klapējas uz nebēdu! Tur jau nau neviena kas spēlē hokeju! Kam vispār ir vajadzīga tāda komanda-KRIEVS NAU IZPROTAMS?

  +1 [+] [-]

, 2010-01-10 15:46, pirms 15 gadiem
nu tad priekā, par skaistu hokeju!

     [+] [-]

, 2010-01-10 16:43, pirms 15 gadiem
Redzēsiet, ka Vitjaz komandu diskvalificēs.

     [+] [-]

, 2010-01-10 17:42, pirms 15 gadiem
ivanaans tam gratonam ieraadiija savu vietu!

     [+] [-]

, 2010-01-10 17:42, pirms 15 gadiem
Gribeetos zinaat, kada tad patiesiibaa ir KHL vadiibas attieksme pret to...

     [+] [-]

, 2010-01-10 17:43, pirms 15 gadiem
Starp citu, kaads var vairaak izstaastiit, kaa Saimons izdomaaja atgriezties? Biju palaidis garaam...

     [+] [-]

, 2010-01-10 17:45, pirms 15 gadiem
Tie džeki arī hoķi var uzspēlēt, ar iedot štangā, normāla komanda, ar 30 policistiem, no kuriem puse izlaiž katru otro maču, savāks punktiņus ka nemetās. Arī tādas komandas var būt un tas nav nekas nosodāms. Kā saka - trus ņe igrajet vo hokej. Katrs iet savu ceļu un ir tikai interesantāk, ka visi nespēlē baltiem cimdiem kā DR.

     [+] [-]

, 2010-01-10 21:43, pirms 15 gadiem
jbk rakstīja: Tie džeki arī hoķi var uzspēlēt, ar iedot štangā, normāla komanda, ar 30 policistiem, no kuriem puse izlaiž katru otro maču, savāks punktiņus ka nemetās. Arī tādas komandas var būt un tas nav nekas nosodāms. Kā saka - trus ņe igrajet vo hokej. Katrs iet savu ceļu un ir tikai interesantāk, ka visi nespēlē baltiem cimdiem kā DR.
Dinamo naw tas trakaakis variants! Visbriesmiigaak ir SKa kuri spelee ar baltiem cimdiem!

     [+] [-]

, 2010-01-11 00:39, pirms 15 gadiem
es atradu recepti kā pagatavot no viņa steiku:
1)nedaudz jāpaklapē;
2)jāliek uz karstas virsmas;
3) pieber sāli un piparus;
gatavs.
youtube.com: YouTube
- Josh Gratton vs Georges Laraque...

     [+] [-]

, 2010-01-11 01:08, pirms 15 gadiem
Banzai rakstīja: Visa ļaunuma sakne ir kluba vadība. Mērķis vākt komandā visus sliktos puišus kopā un tagad sist pretiniekus. Laikam kaut kāds aizvanojums, slēpts naids vai sazin vel kas ir Vitjaz kluba vadībai pret pārējo hokeja pasauli.
Vienkārši kādam no kluba vadības (iespējams pilnīgi visiem) ir bērnības trauma. Visu bērnību tika klopēts un tagad tādā veidā atriebjās pasaulei.