Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

papildināts KHL Zvaigžņu spēles sastāvos vienīgais NHL vīrs - Kovaļčuks

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

KHL Zvaigžņu spēles sastāvos vienīgais NHL vīrs - Kovaļčuks
Oļegs Znaroks
Foto: ITAR-TASS / Scanpix

NHL lokauts ir beidzies, līdz ar to aizokeāna līgas hokejisti nepiedalīsies KHL Zvaigžņu spēlē, kas notiks 13. janvārī Čeļabinskā. Zvaigžņu spēlē tomēr piedalīsies Iļja Kovaļčuks, kurš pagaidām paliek dzimtenē.

"Mums bija rezerves variants, esam visu ņēmuši vērā. Šobrīd izdarītas izmaiņas KHL Visu zvaigžņu mača sastāvos. No balsošanas gala rezultātiem izņēmām ārā NHL spēlētājus. Viņu aizvietotāji ir cienīgi," norāda KHL viceprezidents Vladimirs Šalajevs.

KHL Zvaigžņu spēles balsojumā visvairāk balsu savāca Jevgēņijs Malkins (40 569) un Pāvels Dacjuks (33 731). Bet tagad pēc lokauta beigām gandrīz visi KHL spēlējošie NHL hokejisti jau devušies uz Ziemeļameriku. Zvaigžņu spēlē piedalīsies Iļja Kovaļčuks, kurš nolēmis palikt Krievijā, līdz būs iepazinies ar jaunās kolektīvās vienošanās tekstu.

Pēc minētajām izmaiņām KHL Zvaigžņu spēles sastāvi ir sekojoši...

Austrumi:

vārtsargi - Maikls Gārnets ("Traktor"), Konstantīns Baruļins ("Ak Bars");
aizsargi - Iļja Ņikuļins ("Ak Bars"), Antons Belovs ("Avangard"), Jevgēņijs Medvedevs ("Ak Bars"), Renats Mamaševs ("Neftehimik"), Viktors Antipins ("Metallurg" Mg), Derons Kvints ("Traktor");
uzbrucēji - Jevgēņijs Kuzņecovs ("Traktor"), Sergejs Mozjakins ("Metallurg" Mg), Jori Lehterja ("Sibir"), Jakubs Petružaleks ("Amur"), Tomāšs Zaborskis ("Avangard"), Aleksandrs Perežogins ("Avangard"), Aleksejs Morozovs ("Ak Bars"), Dmitrijs Kagarlickis ("Metallurg" Mg), Igors Skorohodovs ("Yugra");
treneri - Valērijs Belousovs ("Traktor"), Pols Moriss ("Metallurg" Mg), Petri Matikainens ("Avangard").

Rietumi:

vārtsargi - Vasilijs Košečkins ("Seversatal"), Rastislavs Staņa (CSKA);
aizsargi - Aleksandrs Rjazancevs ("Severstal"), Kevins Dalmens (SKA), Ondržejs Nemecs ("Lev"), Iļja Gorohovs ("Dynamo" M), Stefans Kronvalls ("Lokomitiv"), Dmitrijs Kaļiņins (SKA);
uzbrucēji - Iļja Kovaļčuks (SKA), Aleksandrs Radulovs (CSKA), Tims Stepltons ("Dinamo" Mn), Nikolajs Žerdevs ("Atlant"), Aleksandrs Koroļuks ("Vitjaz"), Sergejs Širokovs (CSKA), Deniss Kokarevs ("Dynamo" M), Sergejs Plotņikovs ("Lokomitiv"), Mihails Varnakovs ("Torpedo");
treneri - Oļegs Znaroks ("Dynamo" M), Juka Jalonens (SKA), Toms Rovs ("Lokomotiv").

Izmaiņu rezultātā neviens no Latvijas hokejistiem tomēr nav iekļuvis KHL Zvaigžņu spēlēs dalībnieku vidū. Savukārt tikmēr Doņeckas "Donbass" klubs atteicies laist Jevgēņiju Dadonovu uz Zvaigžņu spēli, jo janvārī ukraiņu klubs piedalīsies Kontinentālajā kausā.

KHL Zvaigņu spēle notiks 13. janvārī Čeļabinskā.

Izmantotie resursi:
rsport.ru

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-01-09 16:34, pirms 12 gadiem
Kubiklv rakstīja: Es nesaprotu? Kapēc visi domā, ka KHL izgāzās? Zvaigžnu spēle būs tādā pat līmenī, kā citus gadus, ar visiem līgas labākajiem spēlētājiem, kāda tur vēl izgāšanās? Laikam neesat ievērojuši, ka pēdējās divas KHL zvaigžnu spēles skatāmības līmenī bija daudz augstākas par NHL ''all-star'' spēlēm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-09 16:41, pirms 12 gadiem
off topic:
3 khl klubi veikuši interesantu savstarpējo spēlētāju apmaiņu- ar termiņu līdz šīs sezonas beigām.
Petružaleks= no Amur uz Maskavas Dynamo;
Gynge= no Dynamo uz Lev Praha;
Viens centra uzbrucējs (vēl nav konnkretizēts)= no Lev uz Amur. Tā kā apmaiņas nav gluži adekvātas, iespējams, būs vēl papildus bonusi kādam klubam, piemēram, jo Dynamo Gynge un Amūras Petružaleks noteikti nav viena līmeņa spēlētāji.
Хоккей на AllHockey.Ru - Сафронов: Гюнге...

  -2 [+] [-]

, 2013-01-09 16:42, pirms 12 gadiem
Kāds šitādu zvaigžņu spēli vispār skatīsies?

Red Russian All Star game.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-09 16:44, pirms 12 gadiem
Kubiklv rakstīja: nu jā, labākais restorāns ir mcdonalds, labākā mašīna - mizīgs hummer utt. USA, USA, USA! :d
nope, labākā ēstuve ir krievu stacijas belaši, un labākā mašīna- VAZ Žiguļi (īpaši vēlākie modeļi, pašu krievu, nevis itāļu konstruētie)... Vperjod, Nasha Russia!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-01-09 16:57, pirms 12 gadiem
Kubiklv rakstīja: Krievi starp citu ražo arī normālas mašīnas, visi ir tik aizspriedumaini. Domājat, ka ASV ir kautkāda paradīze, kā to rāda TV un filmās - nē, tā sauktajos ''ghetto'' rajonos tu ieraudzīsi vēl trakākus skatus, nekā jebkur citur Krievijā. Par NHL runājot - viss ir komercializēts un NHL kepkas jau negrib atzīt, ka viņu mīļā līga jau lēnām tiek izkonkurēta.
Protams, ka jebkurā lielā valstī (teritorijas, iedzīvotāju skaita ziņā) arī ir nabagi un nelabvēlīgi "rajoni", bet tas nemaina faktu, ka vidējais dzīves līmenis tur (štatos) ir by far augstāks nekā Krievijā. Nemaz nerunājot par Kanādu, kurā bāzējas ap 25 % NHL komandu.

     [+] [-]

, 2013-01-09 17:07, pirms 12 gadiem
Kubiklv rakstīja: Krievi starp citu ražo arī normālas mašīnas, visi ir tik aizspriedumaini. Domājat, ka ASV ir kautkāda paradīze, kā to rāda TV un filmās - nē, tā sauktajos ''ghetto'' rajonos tu ieraudzīsi vēl trakākus skatus, nekā jebkur citur Krievijā. Par NHL runājot - viss ir komercializēts un NHL kepkas jau negrib atzīt, ka viņu mīļā līga jau lēnām tiek izkonkurēta.
Vismaz sovjetu laikos, visas krievu mašīnas bija vai no legāli (Žiguļi no itāļu Fiat) vai nelegāli plaģiāti (nozagtas konstrukcijas bija Pobedām, pirmajiem Moskvičiem, bobikiem=vilīšiem (no Willis) no amerikāņu džipiem).
Kaut kā nav dzirdēts, ka krievi mūsdienās ražotu oriģinālas un vienlaikus kvalitatīvas mašīnas, varbūt pašiem krieviem uc postsovjetiem vēl der, bet... Krievu autoražotāji vnk nav spējīgi konkurēt ar vāciešiem kvalitātes ziņā vai japāņiem un korejiešiem pieejamības ziņā (lētas un visai labas).

  +1 [+] [-]

, 2013-01-09 17:09, pirms 12 gadiem
Kubiklv rakstīja: Krievi starp citu ražo arī normālas mašīnas, visi ir tik aizspriedumaini. Domājat, ka ASV ir kautkāda paradīze, kā to rāda TV un filmās - nē, tā sauktajos ''ghetto'' rajonos tu ieraudzīsi vēl trakākus skatus, nekā jebkur citur Krievijā. Par NHL runājot - viss ir komercializēts un NHL kepkas jau negrib atzīt, ka viņu mīļā līga jau lēnām tiek izkonkurēta.
aaaaaaaaaaaa

     [+] [-]

, 2013-01-09 17:10, pirms 12 gadiem
Chris Saimon rakstīja: Pats vainīgs
Kapec vainigs? vienkarsi jau visur kur ir kkas par hokeju ta komentaros neiztiek bez Galvina aprunasanas! Ta ka bernudarzs kaut kads!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-09 17:27, pirms 12 gadiem
Kubiklv rakstīja: Manuprāt Latviešiem vienkārši pēc Padomju varas gribējās Rietumu brīvību, un kur gan ''rietumnieciskāka'' valsts kā ASV? - Holivuda, pepsi kola, disnejlenda utt. tai skaitā arī profesionālais sports. Protams nesaku, ka ASV dzīves ir slikts, vienkārši viss dažreiz tiek pārāk ''piepušķots''. Saprotu, ka Latviešiem nav pozitīvs iespaids par Krieviju, jā nesaku , ka Krievija ir kādas Vācijas vai tās pašas Dienvidkorejas līmenī, bet uzskatīt, ka Krievijā pa ielām staigā lāči un nacionālais tautastērps ir adidas trenuškas ar laķenēm arī ir stulbi.
To neviens nesaka, bet tie jau ir krievi, kuri mūk no Krievijas (daudzi tieši uz štatiem), bet kaut kā par pretējo procesu nav lasīts, dzirdēts. Un runājot par visām tām industrijām, paņem to pašu Holvivudu-tur ir tāds multikulturālais kokteilis, ka maz neliekas. Un ja vien tev ir laba ideja, tur tevi pieņems un pasē neskatīsies. Visa ASV ir multikulturāla, tāpēc ir diezgan smiekklīgi lasīt citu valstu iedzīvotāju čīkstēšanu par štatiem, jo kurš tad to etnisko bāzi veido?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-09 17:54, pirms 12 gadiem
Kubiklv rakstīja: Krievi bēg no Putina ,tas, ka Krievijā ir personības kults ar Putinu, tas ir skaidrs, bet pēdējā laikā arī Krievi to sāk saprast, pussy riot lika tautai saprast, kāds patiesībā ir Putins. Un par multikulturālismu - jā, bet man jau škiet smieklīgi, ka tieši Amerikāņi paši nesaprot, ka vēstures viņiem vispār nav- valsti izveidoja Spāņu ieceļotāja, ekonomikā valda ēbreji, prezidents ir melnādanais ar āfrikāņu saknēm, bet tikuntā Amerikāņi apgalvo, ka paši ir vislabākie, neviena cita valsts viņus nekad nepārspēs - USA, USA, USA. :
nu jā, jeņķu multikulturālisms, un vienlaikus nacionālas vēstures un kultūras trūkums, savienojumā ar lielummāniju, ir visai smieklīgs.

Taču lielummānija un savdabīgs mesiānisms (savas tautas īpašā izredzētība) ir raksturīga daudzām lielajām nācijām, arī tiem pašiem krieviem (kā cara impērijas laikos, tā boļševiku= vispasaules komun. revolūcijas ideoloģijā), un arī mūsdienās) britiem (pasaules superlielvalsts statusa zaudēšana britiem kremt, un viņi joprojām grib būst vareni) un vāciešiem (2. un 3. Reiha laikā utml.).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-09 18:09, pirms 12 gadiem
Kubiklv rakstīja: Krievi bēg no Putina ,tas, ka Krievijā ir personības kults ar Putinu, tas ir skaidrs, bet pēdējā laikā arī Krievi to sāk saprast, pussy riot lika tautai saprast, kāds patiesībā ir Putins. Un par multikulturālismu - jā, bet man jau škiet smieklīgi, ka tieši Amerikāņi paši nesaprot, ka vēstures viņiem vispār nav- valsti izveidoja Spāņu ieceļotāja, ekonomikā valda ēbreji, prezidents ir melnādanais ar āfrikāņu saknēm, bet tikuntā Amerikāņi apgalvo, ka paši ir vislabākie, neviena cita valsts viņus nekad nepārspēs - USA, USA, USA. :
Bet kas tur tik briesmīgs, ka prezidents ir melnādains. neko jau viņš tur Amerikā nav sagrāvis. Un nevarētu teikt, ka Amerikai nav vēstures. ASV pastāv jau 237 gadus, un tas nav maz. Jāņem arī vērā, ka ASV ir veidojusies uz citiem pamatiem kā Eiropas valstis. Tā tieši ir ASV stiprā puse, ka viņi ir spējuši tik daudzas etniskās grupas saliedēt vienā nācijā. Eiropā tas nebūtu iespējams. Eiropā arī nebūtu iespējam melnādains prezidents. Bet tas jau daudziem liekas labi.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-09 18:12, pirms 12 gadiem
Peter Bondra rakstīja: runājot par ASV un jeņķiem, tad nav vairs nekādu šaubu, ka šī valstele drīz sabruks, jau pašlaik globālā lielvara nr.1 ir Ķīna, jeņķi ar savu neatmaksājamo parādu varēs ubagot pie miskastēm
ASV izredzes jebkurā gadījumā ir daudz labākas kā Krievijas vai Eiropas valstu izredzes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-01-09 18:20, pirms 12 gadiem
negausis rakstīja: Bet kas tur tik briesmīgs, ka prezidents ir melnādains. neko jau viņš tur Amerikā nav sagrāvis. Un nevarētu teikt, ka Amerikai nav vēstures. ASV pastāv jau 237 gadus, un tas nav maz. Jāņem arī vērā, ka ASV ir veidojusies uz citiem pamatiem kā Eiropas valstis. Tā tieši ir ASV stiprā puse, ka viņi ir spējuši tik daudzas etniskās grupas saliedēt vienā nācijā. Eiropā tas nebūtu iespējams. Eiropā arī nebūtu iespējam melnādains prezidents. Bet tas jau daudziem liekas labi.
237 gadi ir daudz? Tas ir smieklīgi mazs laiks, salīdzinot pat ar britu valsti vai ģermāņu valstīm (+/- 1000 gadi), par Dienvideiropas antīkajām civilizācijām (2,5 līdz 4 tūkstoši gadu) vai Tuvo Austrumu, Indijas un Ķīnas senajām civilizācijām pat nerunājot.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-09 18:23, pirms 12 gadiem
Kubiklv rakstīja: Neko diži viņi saliedēt nav spējuši, baltie vēl aizvien sevi uzskata par pārākiem, melnie ienīst baltos par vergu laikiem, meksikāņiem/latino tipi dzīvo savu dzīvi . Protams ir arī ĻOOTI daudz izņēmumi ,bet nevajag jau dzīvot ilūzijās.
Pareizi tu saki - jāpārtrauc dzīvot ilūzijās un jāsaprot, ka kolhoza līgas "zvaigžņu" spēle bez NHL hokejistiem būs tieši tik pat nebaudāma kā visus iepriekšējos gadus!

  +2 [+] [-]

, 2013-01-09 18:23, pirms 12 gadiem
vēstures stunda?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-09 18:26, pirms 12 gadiem
Argonauts rakstīja: 237 gadi ir daudz? Tas ir smieklīgi mazs laiks, salīdzinot pat ar britu valsti vai ģermāņu valstīm (+/- 1000 gadi), par Dienvideiropas antīkajām civilizācijām (2,5 līdz 4 tūkstoši gadu) vai Tuvo Austrumu, Indijas un Ķīnas senajām civilizācijām pat nerunājot.
Nevajag jaukt civilizacijas ar valstīm, tas ir divas dažādas lietas. Senajai Grieķijai nav nekāda sakara ar mūsdienu Grieķiju, Romai nav sakara ar Ītāliju. Eiropā tā pa īstam ir tikai pavisam nedaudzas valstis, kas ir vecākas par ASV: Francija, Lielbritānija, Spanija, Portugāle, Zviedrija, Dānija, Nīderlande, plus vēl pāris, kuras ir tādā vai cita formā eksistējušas pirms ASV, bet ir transformējušās laika gaitā. Piemēram, Vācija un Itālija kā valstis ir jaunākas par ASV.

  -1 [+] [-]

, 2013-01-09 18:30, pirms 12 gadiem
Kubiklv rakstīja: Neko diži viņi saliedēt nav spējuši, baltie vēl aizvien sevi uzskata par pārākiem, melnie ienīst baltos par vergu laikiem, meksikāņiem/latino tipi dzīvo savu dzīvi . Protams ir arī ĻOOTI daudz izņēmumi ,bet nevajag jau dzīvot ilūzijās.
Taisnība, bet arī tie baltie jau ir no ļoti dažādām etniskajām un reliġiskajām grupām. Melnajiem ir daudz problēmu, piekrītu. Bet latino skaits strauji pieaug, viņi noteikti spēlēs lielāku lomu ASV politikā un sabiedrībā. Jebkurā gadījumā, integrācijā ASV vienalga ir sekmīgākā kā Eiropā, kur jo lielāka minoritate, jo automātiski lielākas problēmas. ASV tas ta obligāti var arī nebūt.

     [+] [-]

, 2013-01-09 19:52, pirms 12 gadiem
noladets rakstīja: Ar galvinu ir tapat ka bija ar cipuli, bet kad cipulis prom, tad visi raud, ka omer bija reals kaplis, lai tur vai kaa negaja ar tiem goliem.
Tad naca lavina karta, kaa lavins prom, taa visi raud, ka tomer zel ka lavina nav, bija jau tomer labs.
tad naca Daugavins, esot lielais nhl meistrat, bet punktus nekadus lielos komandai nedod, kaa daugavins prom, taa tomer esot bijis istens lideris komandas, kas kaplejies katraa laukuma sturii.

taa es varu turpinat un turpinat par ozolinu, masalski, hossu, trotteru,
suroviju, holtu, keninu, jekimovu un vel neskaitamiem cilvekiem.
tas vienkarisi ir istens latvietis, kur viens bleej, tur jableej man ar, un taa tie pretigie komentari rodas
Pilnīgi piekrītu. Esmu latviešu nacionālists, par latviešiem ceļos un krītu, bet šos SC komentētājus būtu pats personīgi gatavs pakārt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-09 20:00, pirms 12 gadiem
kino rakstīja: To neviens nesaka, bet tie jau ir krievi, kuri mūk no Krievijas (daudzi tieši uz štatiem), bet kaut kā par pretējo procesu nav lasīts, dzirdēts. Un runājot par visām tām industrijām, paņem to pašu Holvivudu-tur ir tāds multikulturālais kokteilis, ka maz neliekas. Un ja vien tev ir laba ideja, tur tevi pieņems un pasē neskatīsies. Visa ASV ir multikulturāla, tāpēc ir diezgan smiekklīgi lasīt citu valstu iedzīvotāju čīkstēšanu par štatiem, jo kurš tad to etnisko bāzi veido?
gada visidiotiskakais koments,apsveicu KINO!

     [+] [-]

, 2013-01-09 20:29, pirms 12 gadiem
Argonauts rakstīja: 237 gadi ir daudz? Tas ir smieklīgi mazs laiks, salīdzinot pat ar britu valsti vai ģermāņu valstīm (+/- 1000 gadi), par Dienvideiropas antīkajām civilizācijām (2,5 līdz 4 tūkstoši gadu) vai Tuvo Austrumu, Indijas un Ķīnas senajām civilizācijām pat nerunājot.
Piedod, bet te runa ir par VALSTI nevis par civilizācijām, kuras lielākā daļa, neko līdzīgu VALSTIJ nemaz nav izveidojušas.

     [+] [-]

, 2013-01-09 20:33, pirms 12 gadiem
Peter Bondra rakstīja: izredžu nav vairāk, ja pie varas nāktu Rons Pols, tad jā, bet nu Obama kā teica viens cits politeksperts ar kuru konsultējos, tad ar Obamu ASV ir beigas, ASV neglābjami sabruks - nemitīga dolāra drukāšana un parāda palielināšana novedīs šo valsti katastrofā.
visvislabākās izredzes ir Irānai - savi resursi,sava zinātne,sava armija,savi kodolieroči,sava ražošana.
cietīs pirmām kārtām Ķīna, kas zaudēs triljonus, tālāk sekos Eiropa, kas cietīs Ķīnas problēmu dēļ un tālāk cietīs Krievija Eiropas problēmu dēļ, bet tās, protams nebūs tik lielas ciešanas kādas izcietīs burgerrijēji, kuri izjutīs badu, būs pat kanibālisms.

kāds tam sakars ar hokeju? NHL sabruks bet pašlaik tā nauda ko maksā visiem Malkiniem,Krosbijiem patiesībā pieder ķīniešiem.
Varbūt vēsturē tev mācīja par tādu lietu kā Lielo depresiju, kuras laikā situācija ASV bija adaudz, daudz, daudz, daudz slikāka nekā tagad, bet no tās ASV izgāja vēl spēcīgāka kā jebkad.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja