Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3
Autors: Krišs Upenieks

Bez variantiem Jekaterinburgā

Bez variantiem Jekaterinburgā
Andris Džeriņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Ar zaudējumu izbraukuma tūri iesākuši Rīgas ''Dinamo'' hokejisti, kuri šovakar Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) regulārās sezonas ietvaros Jekaterinburgā ar rezultātu 3:5 piekāpās vietējai ''Avtomobilist'' komandai. Divus vārtus šajā mačā rīdzinieku labā guva Andris Džeriņš, bet vieni Mārtiņa Karsuma kontā.

Šajā spēlē Rīgas ‘’Dinamo’’ vārtos pēc divu maču pārtraukuma stājās Mikaels Telkvists. Diemžēl šajā spēlē piedalīties nespēja mūsu komandas vieni no rezultatīvākajiem spēlētājiem – Lauris Dārziņš un Marks Hartigans, kas ieviesa lielas izmaiņas rīdzinieku virknējumos.

Spēles sākumā komandas spēlēja ātrā tempā, un jau pirmajā minūtē Jēkabs Rēdlihs nopelnīja mūsējiem skaitlisko mazākumu. Pāris momenti pie viesu vārtiem tika izveidoti, taču nopietni apdraudēt Telkvista vārtus Jekaterinburgas komandai neizdevās. Izturējuši mazākumu rīdzinieki devās uz priekšu – pēc iemetiena Ankipāns piespēlēja Džeriņam, kurš ripu skaisti raidīja zem vārtu pārliktņa – 1:0. Pēc pāris minūtēm savā zonā kļūdījās mājinieki, ripa nonāca pie Bukarta – uzbrucējs spēja aizmukt no ‘’Avtomobilist’’ spēlētājiem un izdarīja metienu, tomēr tas nebija pārāk sarežģīts pretinieku vārtsargam. Diemžēl jau septītajā minūtē pēc labas saspēlēs rezultātu izlīdzināja Subotins. Nākamajā uzbrukumā ļoti aktīvi nospēlēja Surovijs, kurš nopelnīja rīdziniekiem pirmo skaitlisko vairākumu šajā mačā.

Neko bīstamu šo divu minūšu laikā ‘’Dinamo’’ hokejisti neizveidoja. Pēc skaitliskā mazākumā iniciatīva pārgāja jau mājinieku rokās. 11. minūtē viņiem padevās laba kombinācija, bet viesus glāba Telkvists. Ilgāku brīdi pretinieku zonā spēja uzturēties mūsu ceturtā maiņa. Karamnovs pamanījās trāpīt pa vārtu stabiņu, bet šis uzbrukums noslēdzās ar pretinieku noraidījumu. Arī šoreiz spēle piecatā pret četriem pretiniekiem rīdzinieku izpildījumā bija katastrofāla. Pirmās trešdaļas pēdējās minūtēs nevienai no komandām, kaut cik nopietns pārsvars nepiederēja – pēc pirmajām 20 minūtēm uz tablo neizšķirts 1:1.

Otro trešdaļu labāk iesāka ‘’Dinamo’’ hokejisti, un trešajā minūtē pēc teicamas piespēles no savas zonas ripu pie pašiem mājinieku vārtiem saņēma Podziņš, apspēlēt vārtsargu uzbrucējam bija grūti, tādēļ tika izdarīts metiens, kuru Ļisutins atvairīja. Septītajā minūtē pretī ‘’Dinamo’’ vārtiem izlidoja Bulatovs, viņa metienu Telkvists atsita, taču atkal ripa nonāca pie pretiniekiem, bet arī šoreiz veiksmīgs vārtos bija mūsu vārtsargs.
‘’Avtomobilist’’ turpināja uzbrukt un mazliet vēlāk jau pieminētais Bulatovs mājiniekus izvirzīja vadībā.

Pēc pāris minūtēm Surovijs rīdziniekiem nopelnīja skaitlisko mazākumu, kuru gan par laimi Jekaterinburgas klubs nespēja izmantot. Arī mača turpinājumā bīstamāki momenti veidojās pie viesu vārtiem, tādējādi Telkvistam vairākas reizes nācās iesaistīties spēlē. Tuvojoties trešdaļas noslēgumam, ‘’Dinamo’’ spēli izlīdzināja un vēlāk arī tika pie skaitliskā vairākuma. Lai arī tā sakumā viesi nespēja tikt pat līdz metienam, tomēr vairākuma izskaņā ļoti labi pa vārdiem uzšāva Reķis, Ļisutins viņa metienu atvairīja, bet ripa nonāca pie Karsuma, kurš diemžēl to nespēja ieraidīt vārtos. Rezultāts uz tablo vairs nemainījās (1:2), kas ‘’Dinamo’’ hokejistiem solīja smagu trešo trešdaļu.

Trešās trešdaļas sākumā mājiniekiem piederēja diezgan izteikts pārsvars. ‘’Avtomobilist’’ turpināja uzbrukt un no vārtu priekšas trešos vārtus guva Šepeļenko, padarot situāciju mūsējiem vēl smagāku. Uzreiz pēc šiem vārtiem izcēlās arī kautiņš, kurā iesaistīti bija Reķis un Tatarinovs. Pavisam drīz rīdziniekiem bija laba izdevība pietuvoties rezultātā, kad mājinieki saņēma noraidījumu. ‘’Dinamo’’ piecatā pret četriem spēlēja vien 30 sekundes, līdz ‘’Avtomobilist’’ vēlreiz pārkāpa noteikumus. Arī šādā situācijā rīdzinieki spēlēja pārāk pasīvi, tādējādi rezultāts uz tablo nemainījās. Pēc pāris minūtēm Džeriņš, gūstot savus otros vārtus šajā spēlē, ļāva rīdziniekiem pievilkt rezultātā (2:3). Diemžēl prieki bija īsi, jo skaitlisko vairāku realizēja mājinieki (precīzs metiens Subotinam), atvēsinot ‘’Dinamo’’ hokejistus – 2:4. 52. minūtē Subotins guva savus trešos vārtus, padarot ‘’Dinamo’’ situāciju diezgan bezcerīgu. Spēlējot skaitliskajā mazākumā, Karsums spēja aizbēgt no pretiniekiem, gūstot savus desmitos vārtus šosezon. Mača izskaņā mājinieki varēja gūt arī sestos vārtus, taču tas nenotika, kas, protams, bija mazs gandarījums – zaudējums ar 3:5.

Skumt nav laika, jo jau piektdien jātiekas ar Māra Jasa pārstāvēto Ņizņekamskas "Neftekhimik".

Rīgas "Dinamo" sastāvs:

Telkvists (Holts); Troters - Sprukts – M. Rēdlihs; Laviņš – J. Rēdlihs; Ņiživijs – Karamnovs – Surovijs; Galviņš - Sotnieks; Karsums – Džeriņš - Ankipāns; K. Rēdlihs - Reķis; Bukarts – Vilkoits - Podziņš, Andersons

KHL regulārās sezonas spēle, 8. decembris

Avtomobilist - Dinamo 5:3 (1:1, 1:0, 3:2)
Vārti: 3:58 Džeriņš (Ankipāns) 0:1, 6:58 Subotins (Ņikoncevs, Bušijevs) 1:1, 27:13 Bulatovs (Šepeļenko, Sokolovs) 2:1, 42:44 Šepeļenko (Tatarinovs) 3:1, 47:59 Džeriņš 3:2, 48:54 Subotins (Sokolovs, Bušijevs) 4:2, 51:26 Subotins (Ņikoncevs) 5:2, 54:53 Karsums
Metieni 25:27
Vārtsargi: Ļisutins - Telkvists


, 2010-12-08 18:11, pirms 14 gadiem
Mūsējiem visu laiku vajag spēlēt mazākumā
, 2010-12-08 18:11, pirms 14 gadiem
Vairākumi,Telqvists....
, 2010-12-08 18:12, pirms 14 gadiem
Dzerinjs malacis.....
, 2010-12-08 18:12, pirms 14 gadiem
Prieks par 4 maiņu un Karsumu,cerams,ka Karsums tagad metīs bieži !
, 2010-12-08 18:12, pirms 14 gadiem
Vismaz divi gūti vārti mazākumā
, 2010-12-08 18:13, pirms 14 gadiem
Nu kas tad tā dara...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-08 18:14, pirms 14 gadiem
Jūs varat iedomāties, kas tagad darītos Dinamo ģērbtuvē, ja komandu vadītu Znaroks?
, 2010-12-08 18:14, pirms 14 gadiem
Supler, brauc majas...
, 2010-12-08 18:14, pirms 14 gadiem
Kā man besij ārā tas Kreipāns ar savu :" KHL vājas komandas nav"
, 2010-12-08 18:14, pirms 14 gadiem
buutu labaak florbolu raadiijushi
, 2010-12-08 18:15, pirms 14 gadiem
vairākums sūkā
, 2010-12-08 18:15, pirms 14 gadiem
Žēl to šoreiz atzīt, bet tiešām: BEZ VARIANTIEM! Nu nekas, jāsakārto galvas un jāpaņem Ņeftehimik un Ak Bars un atkal būsim uz viļņa!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-08 18:15, pirms 14 gadiem
Šupleram FAIL ! ';
, 2010-12-08 18:15, pirms 14 gadiem
trešdienas vakars visdrīzāk sabojāts...
, 2010-12-08 18:16, pirms 14 gadiem
telkvista pazaudēto ripu sindroms
, 2010-12-08 18:16, pirms 14 gadiem
Vismaz Savickis laimīgs Savickis intervijā Dienai: "Labāk, lai Dinamo zaudē ar 3:5, nekā vinnē, piemēram, ar 2:1"
, 2010-12-08 18:16, pirms 14 gadiem
Vairākums kā vienmēr kaut kāds s.ūds.Kopumā spēle bija joks.Malacis Andris!
, 2010-12-08 18:16, pirms 14 gadiem
Kreipans nemak, nemak un atkal nemak savaldities
apsveicam Dzerinu
, 2010-12-08 18:16, pirms 14 gadiem
psc... Kad DINAMO sapratīs ka uz vienas slidas Jekatirinieshus nevinnēt !!!
pie 2:5 jutos kā pie 1:6 pret SKA !!! ;(
, 2010-12-08 18:16, pirms 14 gadiem
Neskumstiet.
Rīt būs jauna diena ar jauniem daudz jautrākiem notikumiem bagāta.
, 2010-12-08 18:17, pirms 14 gadiem
Ar tādu vairākumu izspēli tiešām bez variantiem..
, 2010-12-08 18:17, pirms 14 gadiem
Lielākais kauns ,kas var būt, divreiz zaudēt Automobilistam.
Kad neizmantojām jau kārtējo vairākumu vienkārši paņēmu pulti,un izslēdzu televizoru.
Šuplers,kā Mopsis, nu pagājušajā spēlē lieliski Troters starp Ņiživiju un Suroviju izskatījās, nu kādēļ šodien tā nevarēja atstāt?Un blakus Rēdliham un Spruktam iemest Karsumu?Bet Karsums jau vispār aizmirsts.
Karamnovs varēja spēlēt trešajā maiņā.Bet vai cilvēks,kas nespēlē Dinamo regulāri, un vēl gluži nav KHL līmeņa spēlētājs, ir pelnījis uzreiz ielekt 1.maiņā?
Nezinu.Jābeidz šitā sēriju stulbība.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: TROTTERlove
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-08 18:19, pirms 14 gadiem
''Kamēr S.Ozoliņš traumē savus ribu lūzumus…'' /A.S/
, 2010-12-08 18:19, pirms 14 gadiem
Kameru vīri Jekaterinburgā arī zem katras kritikas, notiek kautiņš uz ledus, nē, viņi rada 3 vīrus kas sajūsminās par to...
, 2010-12-08 18:20, pirms 14 gadiem
RD ,,līdzjutēji'' no dusmām ņēma un uzkāra sportacentrs.com.
, 2010-12-08 18:20, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: Neko neredzēju,tikko mājās atnācu

Labi ka neredzēji jo spēle bija joks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-08 18:21, pirms 14 gadiem
Nu ar šādu spēli un tik "izcilu" aizsardzību kā arī ar tik vāju vairākuma izspēli uzvarēt nav iespējams.
Nesaprotu, kāpēc vairākuma izspēlē ripas tiek slidinātas pa perimetru, nevis sistas vārtos!
Ripai spārniņi nepieaugs un pati vārtos neiielidos!
, 2010-12-08 18:21, pirms 14 gadiem
Mūsējie vairāk met mazākumā nekā vairākumā.
, 2010-12-08 18:21, pirms 14 gadiem
aijāāā žūuužūuuu Dinamo bērni!!!!!!!!!!

Tas ir PSC!!!!!

Interesanti, ja mūsējos atstātu 2:5, tad arī ņemtos gar bortu un dzenētu pa perimetru?!

Un vairākums... jāabal... Kā stabi! Šon man tiešām kauns par Dinamo! Vinīgais Džeriņam brīvu vakaru var dot, parējie, lai iet mācīties spēlēt!
, 2010-12-08 18:22, pirms 14 gadiem
Kreipaaan... Tev gan izdodas piesaukt!
, 2010-12-08 18:22, pirms 14 gadiem
DINAMO uz LČ!
, 2010-12-08 18:22, pirms 14 gadiem
HOSSA 13. vārti pret Minsku !
, 2010-12-08 18:23, pirms 14 gadiem
Nu tas ir psc, spelejam bez rakstura,un KAS NOTIEK AR VAIRAKUMU??!?!
Ja nemaldos kadus 10 tocc vairakumus nesam jau realizejusi un vel bija iespejas 5 pret 3 un arii nekaa jau 2 macaa peec kartas...Kas teica kad OZO komandai nemaz nepietruukst,redziet un kaa veel pietruukst,ja godigi sacakareja vakaru.
p.s-prieks par Dzerinu!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-08 18:24, pirms 14 gadiem
Nu luuudzu tak kaads savaciet Telkvistu, jaa neviss nopeerkat, bet savaacat. Atdosim, i veel liidz kasti alus iedosim. Shodien vareeja arii vartus ar kreppapiiru aizliimeet, rezultaats buutu taads pats.
, 2010-12-08 18:25, pirms 14 gadiem
Vai kāds var pateikt,kur pazuda Cibuļskis? Tikai ludzu nepieminiet vārdu "rotācija". No tā jau vēmiens nāk. Tā sanāk,ja nespēlē Ozo,tad arī Cibu nelaiž laukumā. Ideāls variants. Ar to tad apsveicu ,Jūli !!! Tā mēs vēsā mierā varam pazaudēt potenciālo izlases aizsardzības balstu. Vnk. super !!!
, 2010-12-08 18:25, pirms 14 gadiem
Ilgi meess tureesim to gada ridzinieku?
, 2010-12-08 18:26, pirms 14 gadiem
Vairākums : Jau pret Spartaku kkadi 5 neralizeeti vairaakumi + 1 laikam 5 : 3 .... shaja spele tas... ko grib vinnet ja ir shads vairaakums .... un par ripas kontroli un piespelem vispar shodien nerunasim.....
Pasreiz BĒDĪGS skats uz dinamo sniegumu vairaakuma... pareejais +/- buutu OK!
, 2010-12-08 18:26, pirms 14 gadiem
egils34 rakstīja: telkvista pazaudēto ripu sindroms
churka, prichom te telkvists, ja aizargi prosta gulj un slidinas!?
, 2010-12-08 18:26, pirms 14 gadiem
Šī arī bija "Katru spēli spēlējam kā pēdējo"?
, 2010-12-08 18:27, pirms 14 gadiem
circenis1992 rakstīja: Kā man besij ārā tas Kreipāns ar savu :" KHL vājas komandas nav"
un vel par nelaimes piesauksanu
, 2010-12-08 18:27, pirms 14 gadiem
Kurš tika atzīts par labāko Dinamo komandā? Džeriņš?
, 2010-12-08 18:28, pirms 14 gadiem
flipsider rakstīja: Ilgi meess tureesim to gada ridzinieku?
Vecīt, var jau lamāt Šupleru cik grib, bet spēlētājiem arī jabūt kaut kāda cieņa izjūtai kaut vai pret sevīm.
, 2010-12-08 18:28, pirms 14 gadiem
lipton rakstīja: Nu tas ir psc, spelejam bez rakstura,un KAS NOTIEK AR VAIRAKUMU??!?!
Ja nemaldos kadus 10 tocc vairakumus nesam jau realizejusi un vel bija iespejas 5 pret 3 un arii nekaa jau 2 macaa peec kartas...Kas teica kad OZO komandai nemaz nepietruukst,redziet un kaa veel pietruukst,ja godigi sacakareja vakaru.
p.s-prieks par Dzerinu!!!
Nerealizēti 15 vairākumi pēc kārtas, no kuriem 2 ir spēlējot 5 pret 3 .
, 2010-12-08 18:29, pirms 14 gadiem
Kad vienreiz patriek to "dalbi", tik nekompetenta trenera darbība, tas jau ir pāri mēram, otrā spēle pakāsta "rūķīša" dēļ, viņš nav spējīgs pat sakarīgas maiņas izveidot, kur nu vēl vairākuma izspēli izstrādāt. Telly šodien izcēlās, 4vārti tuvajā VĀRTSARGA stūrīun tās atsistās ripas vārtu priekšā..... Vispār komandas spēle bija nulles līmenī, bet tas jau nekas, galvenais ka mūsu "rūķis" pastaigājas aiz apmales un saglabā KHL ilgdzīvotāja titulu, bet pārējais jau ir pie kājas.
, 2010-12-08 18:29, pirms 14 gadiem
Uz pretinieku noraidīto soliņa 3 hokejistu. Kreipāns :" Nē, nav noraidījums. Tas ir pretinieku soliņš."
, 2010-12-08 18:29, pirms 14 gadiem
Jēkabs Rēdlihs:Katru spēli spēlējam kā pēdējo.Šodien tā neizskatijās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-08 18:31, pirms 14 gadiem
Agrins Andis rakstīja: Vairākums : Jau pret Spartaku kkadi 5 neralizeeti vairaakumi + 1 laikam 5 : 3 .... shaja spele tas... ko grib vinnet ja ir shads vairaakums .... un par ripas kontroli un piespelem vispar shodien nerunasim.....
Pasreiz BĒDĪGS skats uz dinamo sniegumu vairaakuma... pareejais +/- buutu OK!
Pret spartaku bija 9 vairākumi.
, 2010-12-08 18:31, pirms 14 gadiem
Domaju,ka zemak vairs nav kur krist,tad atliek vairs tikai iet uz augsu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-08 18:33, pirms 14 gadiem
nikneims rakstīja: Jūs varat iedomāties, kas tagad darītos Dinamo ģērbtuvē, ja komandu vadītu Znaroks?
Tad pat Čaks Noriss baidītos ieiet ģērbtuvē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-08 18:33, pirms 14 gadiem
Jāatjauno vecās maiņas , citādi izskatās ka grābstāmies pa to laukumu ! Arī vairākumā vairāk jākustās , bet es jau neesmu trenneris saprotiet paši .....
, 2010-12-08 18:33, pirms 14 gadiem
Mjā, Rīgas dinamietēm kritiskās dienas ievelkas.
, 2010-12-08 18:35, pirms 14 gadiem
[quote punna]
Šī arī bija "Katru spēli spēlējam kā pēdējo"?
[/qu
Ja būtu garāks "rezervistu soliņš" noteikti būtu spēlētāji kam šīs spēles būtu pēdējās.
, 2010-12-08 18:36, pirms 14 gadiem
zaaggiz2 rakstīja: buutu labaak florbolu raadiijushi
tulinas vechi novilks slidas uzvilks cibas un to divainibu daris, tad paradis.
Slēpts komentārs: Aftershavebalsam
, 2010-12-08 18:36, pirms 14 gadiem
Viena no sliktakajam RD speelem shosezon! Vairaakums vnk drausmiigs. Bija juutams, ka nav ne Darzinsh, ne Hartigans, ne Ozo! Vienigais pozitivais ka Dzherinjam dublis un, ka Karsums tehniski ielika 3os vartus.
, 2010-12-08 18:37, pirms 14 gadiem
Viktorovičs rakstīja: Cienījamie, kāpēc tāds negatīvisms jūsu komentāros !?! Padomājiet, cik reizes Dinamo šosezon ir iepriecinājuši pretinieka fanus, un jums uzreiz paliks vieglāk ap sirdi !!!
Es saprotu, zaudēt monstriem, bet kaut kādam Avtomobiļam, pie tā vēl abās spēlēs!!! Kā saka:"ņi v kakije vorota ņe ļezet"
, 2010-12-08 18:37, pirms 14 gadiem
Ar šādu spēli izbraukuma tūrē negūsim nevienu punktu, tas ir skaidrs!
Un kas pie velna ir ar Dārziņu?
, 2010-12-08 18:38, pirms 14 gadiem
Sprukta maiņa ar Troteru izskatās pilnīgi nekāda un Niževija ar Karamnovu arī. Par Antipāna maiņu ar Džerinu jautājumu šodien nav. Cetrutā izskatījās labāk par pirmajā divām, Bukartam bija vārtu stabs un Podziņam izgājiens. Redzat paši cik ļoti spēli izmaina ja nespēle trīs vadošie spēlētāji - rezultatīvākais aizsargs Ozoliņš, labākais vartu guvējs Hartigans un mvp Darzinš.
, 2010-12-08 18:38, pirms 14 gadiem
kashelsSs rakstīja: Ar šādu spēli izbraukuma tūrē negūsim nevienu punktu, tas ir skaidrs!
Un kas pie velna ir ar Dārziņu?
vēdera muskuļa sastiepums
, 2010-12-08 18:38, pirms 14 gadiem
Pilnīgs psc... tas RD vairākums !!!! Jūli brauc mājās !!!! Tavu rotāciju sekas !!!! Nav kas izspēlē vairākumu , maiņu salikums vispār .......
, 2010-12-08 18:39, pirms 14 gadiem
Nu murgs kaut kāds!Labi, ka spēli neredzēju, bet pietika to "prieku" ar sekošanu līdzi gaitai.Nu neprot vairs mūsējie ar to Avtomobilist spēlēt Cik sapratu ,atkal katastrofāla spēle vairākumā Nu jāgaida parītdiena un svētdiena, tad spēles ar spēcīgiem pretiniekiem un viss ies kā " pa sviestu "
, 2010-12-08 18:40, pirms 14 gadiem
circenis1992 rakstīja: Kā man besij ārā tas Kreipāns ar savu :" KHL vājas komandas nav"
kā man vispār besī Kreipāns hokejā!
, 2010-12-08 18:40, pirms 14 gadiem
Paldies DR par sabojātu vakaru Lai kā sev saku nu neņem galvā, bet kā atceros tāds besis Un atkal vārtusargs , sory bet ja neglāb tādus jau 90% tad spēlētājiem ar kaut kas zūd!! Nu uztaisītu kādus 2 labus seivus un es domāju spēlētāji arī atdzīvotos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-08 18:41, pirms 14 gadiem
wxxx rakstīja: Pilnīgs psc... tas RD vairākums !!!! Jūli brauc mājās !!!! Tavu rotāciju sekas !!!! Nav kas izspēlē vairākumu , maiņu salikums vispār .......
a kā lai nerotē, ja veseli 3 komandas līderi nespēlē?
, 2010-12-08 18:42, pirms 14 gadiem
Man kauns par mūsējiem! Līgas labākās komandas grib pārspēt, bet uz vājākajām palaižas un redz kas sanāk! Protams, visu cieņu, jo zēni tomēr centās, bet manuprāt tas nebija no sirds, tāpēc nesanāca..
Cerams, ka viņi mācīsies no savām kļūdām!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-08 18:43, pirms 14 gadiem
kalcium rakstīja: churka, prichom te telkvists, ja aizargi prosta gulj un slidinas!?
pats tu tadžiks, telkvists to tik vien dara, kā atsit un pēc tam meklē kur tad ir ripa pirmie divi goli uz vārtsarga, jo tieši telkvists nenoorientējās situācijā
, 2010-12-08 18:45, pirms 14 gadiem
pipars2323 rakstīja: Jūli,jopcik,nu Holts ir labāks par Telkvistu,galīgi dulls esi,ka tev tas nepielec?
Holts ir labāks, bet viņš arī ir tikai cilvēks un nevar stāvēt vārtos visās spēles!
, 2010-12-08 18:45, pirms 14 gadiem
Njā un Trotera ar tā kā žēl. Sākot no pirmās lidz ceturtajai maiņai ,viņam laikam pirmais jaut šupleram ar ko es spēlēsu nākamajā spēlē
, 2010-12-08 18:45, pirms 14 gadiem
Nav ko cepties te daudz!
Uzmet šo YouTube
- Nora Bumbiere Viktors...
un uzreiz būs gaišāks skatiens uz dzīvi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-08 18:47, pirms 14 gadiem
stiprākais uzvar vienmēr ! apsveicu Autombīlistus !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-08 18:49, pirms 14 gadiem
Viktorovičs rakstīja: Ka saka - KHL nav sliktu komandu, izņemot Dinamo !!! Kaut gan īstenībā Dinamo nav slikta komanda, vienkārši viss ir salaists sviestā. Domājams kārtīgs treneris varētu nolikt komandu uz pareizā ceļa !!!
Piekrītu, parasti 3.sezona trenerim ir lūzuma punkts - vai nu uz augšu,vai arī ... Negribu teikt,ka RD tagad iet uz leju salīdzinot ar iepriekšējām sezonām,bet kaut kāda stagnācija ("aizcietējums" - med. termins) ir iestājusies. Dodiet "svaigas asinis" !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-08 18:52, pirms 14 gadiem
Divus periodus toliks ar Simsonu kladzinaaja ka muuseejiem esot iniciatiiva un tad kad ielika 5os tad lielais komenteetaajs simsons pazinoja ka vinam neesot komentaaru....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-08 18:53, pirms 14 gadiem
Varēja SKA ar Karolīnu tādā arēnā spēlēt , vēl lai ESPN parāda tad redzētu cik stipri attīstījies ir KHL
, 2010-12-08 18:54, pirms 14 gadiem
Zaudējuma iemesli:
1.Aizsargu galīgi neapmierinošā spēle (ar ko, velns parāvis, nodarbojas tas Ignatjevs?).
2.Aizsargu spēle.
3.Kreipāns.
4.Nebija īsti Telkvista diena.

Tiem, kas te bezjēgā klaigā par vairākumu- paskatieties uz rezultātu. 5 goli ir ielaisti ne jau vairākumā. Jā, vairākumus vajag biežāk izmantot, bet šo spēli noraka aizsargi.
Ak, jā un ''punktu mašīna'' Troters izskatās bezpalīdzīgāks par dažu mūsu jauno.
, 2010-12-08 18:54, pirms 14 gadiem
te tik atliek izpūst gaisu un paturēt iekš sevis pāris sulīgu krievu izteicienus...
, 2010-12-08 18:55, pirms 14 gadiem
raivisE rakstīja: kā man vispār besī Kreipāns hokejā!
man arī viņš dažreiz krīt uz nerviem! it īpaši tad, kad viņš sāk čīkstēt par to, ko ja spēle būtu arēnā, tad visu ļotiu labi varētu redzēt, bet tagad viņš neko neredz un nesaprot, blah blah blah..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-08 18:56, pirms 14 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Nemīž kedā, atlabs Dārziņš, Hartigans, būs kopā vecās maiņas, viss būs normāli, izdrāzīs vēl kādu, par labo spēli aizsardzībā... Mums jau tā situācija vēl joprojām nav tik slikta tabulā un salīdzinot ar pagājušā gada zaudējumu sēriju šitas tāds sū.ds vien ir. Nu nav mums sastāvs, kā SKA, kas kāda Afinogenova un Sušinska nebūšana uz laukuma īpaši nejustu, bet mums aiziet gan visas maiņas, gan arī spēle pa pip.elēm dēļ šīm traumām...
Un nevajag lidināties pa mākoņiem, ka RD ir kaut kāds superklubs, tāpat visi SY, SKA, Ak Bari arī dabūn pa mizu no Avtomobilista, Vitjaza utt...
Mūsu vieta ir, tur kur mēs esam un tikai, ja katru spēli močī uz 120%, var pakāpties kaut kur augstāk....
Vo,vo!
Atgriezīsies RD top špīleri, un ja arī neuzvarēs, tad vismaz piesitīs kādu pretinieku komandas spēlētāju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-08 18:58, pirms 14 gadiem
kaamiiii rakstīja: a kā lai nerotē, ja veseli 3 komandas līderi nespēlē?
Kur 3 līderi ???? Sandis , Lauris un .... !!!! Vai tad Marks pēdejās pārdesmit spēlēs ir bijis līderis ???
, 2010-12-08 19:01, pirms 14 gadiem
vatsons2008 rakstīja: Njā un Trotera ar tā kā žēl. Sākot no pirmās lidz ceturtajai maiņai ,viņam laikam pirmais jaut šupleram ar ko es spēlēsu nākamajā spēlē
Mhm,viņu šausmīgi rausta.Ja viņam neatradīs labus maiņas partnerus var uzskatīt,ka viņam šitā sezonā ir izčakarēta.Bet es jau protams ceru uz to labāko
, 2010-12-08 19:02, pirms 14 gadiem
Ja būtu mana teikšana, aizsargi brāļi Rēdlihi Dinamo nespēlētu!! tikai mēslus taisa, un tas nav tikai par šo spēli..
, 2010-12-08 19:03, pirms 14 gadiem
Nu kur ir vecās iespēlētās maiņas , kāpēc tās bija jāizjauc ? Izjuka arī visa dinamo spēle , tv komentātori arī labāk lai 3 reizes nospļaujas pirms kautko pareģo !
, 2010-12-08 19:03, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vo,vo!
Atgriezīsies RD top špīleri, un ja arī neuzvarēs, tad vismaz piesitīs kādu pretinieku komandas spēlētāju.
, 2010-12-08 19:04, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: Mhm,viņu šausmīgi rausta.Ja viņam neatradīs labus maiņas partnerus var uzskatīt,ka viņam šitā sezonā ir izčakarēta.Bet es jau protams ceru uz to labāko
Jeb tomēr viņš šausmīgi rausta, jo nevar piemeklēt partnerus???
, 2010-12-08 19:05, pirms 14 gadiem
vai nu ir jūtams Ozo trūkums vai Rīga vienkārši vairs nemāk spēlēt aizsardzībā.
, 2010-12-08 19:05, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nav ko cepties te daudz!
Uzmet šo YouTube
- Nora Bumbiere Viktors...
un uzreiz būs gaišāks skatiens uz dzīvi.
Šī vakara noskaņai atbilst arī YouTube
- Andrei Petrov Valse from the...
, 2010-12-08 19:05, pirms 14 gadiem
Izskatās, ka komandai ir formas kritums, jo jau vairākas spēles pēc kārtas trešajā trešdaļā neko sakarīgu nevar parādīt.
, 2010-12-08 19:06, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jeb tomēr viņš šausmīgi rausta, jo nevar piemeklēt partnerus???
Es uzrakstīju tā kā domāju- VIŅU ŠAUSMĪGI RAUSTA.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-08 19:06, pirms 14 gadiem
hypocrisy rakstīja: Šī vakara noskaņai atbilst arī http://www.youtube.com/watch?v=GLADpG2ao-Q&feature=related
Arī labs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-08 19:07, pirms 14 gadiem
Telkvists caurs kā zābaks!
, 2010-12-08 19:08, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: Mhm,viņu šausmīgi rausta.Ja viņam neatradīs labus maiņas partnerus var uzskatīt,ka viņam šitā sezonā ir izčakarēta.Bet es jau protams ceru uz to labāko
sakat, ko gribat, nu bet viņai tomēr taisnība.
, 2010-12-08 19:08, pirms 14 gadiem
Eh...
Bija taču reālas iespējas pacelties konferencē trešajā vietā. Tagad tīri -6 punkti.
Satraucošākais ir tas, ka puiši katru spēli spēlē kā pēdējo, bet rezultāta nav
, 2010-12-08 19:09, pirms 14 gadiem
Laiks OZO iesaistīties, pēdējā laikā izskatās nevisai labi!
, 2010-12-08 19:10, pirms 14 gadiem
Dažas mūsu aizsardzības "jaunās zvaigznes" jau kuro reizi norok spēli! Saprotu, ka pret Meistarīgu uzbrucēju gadās kļūdīties- tāds ir sports, un tad jau nebūtu ne viena gola...
Bet Sotnieks divas reizes slidinās un pieļauj Bērnišķīgas kļūdas, ar Spartaku Galviņš tādā pašā stilā, protams Krišiņš kā vienmēr no aizmugures... un noraidījums (gols mūsu vārtos). Parasti nesaucu ne vienu vārdā- neesmu jau nekāds guru, bet !!!!
Tādēļ jau nav ko apvainoties uz Jūli par tām Muļķīgajām rotācijām - stulbas rotācijas pēc Jēlas aizsargu spēles!!!
, 2010-12-08 19:11, pirms 14 gadiem
wxxx rakstīja: Kur 3 līderi ???? Sandis , Lauris un .... !!!! Vai tad Marks pēdejās pārdesmit spēlēs ir bijis līderis ???
viņš IR viens no, patīk tev tas vai nē
, 2010-12-08 19:11, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Arī labs!
Kāds nedzīvo sportacentrā
, 2010-12-08 19:11, pirms 14 gadiem
Martinsh3 rakstīja: sakat, ko gribat, nu bet viņai tomēr taisnība.
Protams,ka man ir taisnība Kad man nav bijusi?
, 2010-12-08 19:11, pirms 14 gadiem
Jēēē
Mikušam šodienas spēlē punkts.
29:40Изменение счета. 0:3.12.Олег Губин (38.Юрай Микуш, 92.Бранко Радивоевич). Спартак. В большинстве
, 2010-12-08 19:11, pirms 14 gadiem
speelee vnk tiiraaakais murgs! Muuseeejie nospeeleeja vienu no sliktaakajaam speeleem shosezon!
, 2010-12-08 19:12, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jēēē
Mikušam šodienas spēlē punkts.
29:40Изменение счета. 0:3.12.Олег Губин (38.Юрай Микуш, 92.Бранко Радивоевич). Спартак. В большинстве
yēēē Minska zaudē 2:0
, 2010-12-08 19:13, pirms 14 gadiem
esterīte rakstīja: man arī viņš dažreiz krīt uz nerviem! it īpaši tad, kad viņš sāk čīkstēt par to, ko ja spēle būtu arēnā, tad visu ļotiu labi varētu redzēt, bet tagad viņš neko neredz un nesaprot, blah blah blah..
Izbraukuma spēles Kreipāns komentē no studijas un redz to pašu ko tu savā teļukā
, 2010-12-08 19:13, pirms 14 gadiem
Guevara rakstīja: yēēē Minska zaudē 2:0
Nu,AK Bars zaudēt nav negods.
, 2010-12-08 19:13, pirms 14 gadiem
idioti, kipa kreipans ir vainigs ka dinamo zaudē?! stulbums kkads. vel kko stulbaku jau nevar izdomat, ka vainigs ir kads,kurs tikai kko runā.vnk dusmas uz tiem kreipana nolicejiem. loti labs komentetajs.piekasas te pie blusām, dīvānā pirdēji
, 2010-12-08 19:14, pirms 14 gadiem
predator10 rakstīja: Telkvists caurs kā zābaks!
Piekrītu, vienu brīdi jau likās, ka būs labi, tomēr nē! Lai nu kā, bet tik nestabili pat Baltkrievijas čempī nevar spēlēt...
, 2010-12-08 19:14, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu,AK Bars zaudēt nav negods.
rekur negods

"Ļoti elementāri rēķinu. Spēļu skaitu izdalu ar punktu skaitu (Vārti+piespēles)=vidēji punkti spēlē."
(by Namejs)
, 2010-12-08 19:15, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu,AK Bars zaudēt nav negods.
Tieši tā,tas ir gods
, 2010-12-08 19:15, pirms 14 gadiem
Ja pārējās komandas izanalizēs šīs spēles ierakstu kā pret RD spēlēt mazākumā tad būs pakaļā ar to mūsu vairākuma izspēli arī turpmāk,reāli ja RD nostājoties neļauj saspēlēties pa perimetru,tad ir pakaļā,tam kuram ir ripa pie tā ir uzreiz spēlētājs un RD uzreiz sākas panika un ripas atmešana kkur pofig kur....
, 2010-12-08 19:16, pirms 14 gadiem
Kaut kā līdzīgi pagājušajā sezonā spēlēja Lada - spēle saraustīta, jau vienas spēles ietvaros kāpumi un kritumi , 5 min spēlē pēc tam 10 brīnās un nevar saprast ,kas uz laukuma jādara un otrādi, vai arī ja vienu spēli nospēlē labi tad jau nākamā "nolej ūdeni" . Nu vienuvārdu sakot kā pa kalniem.
, 2010-12-08 19:16, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: Tieši tā,tas ir gods
Tas vel ir saprotams,ka zaudē divkārtējam KHL čempionam.
, 2010-12-08 19:16, pirms 14 gadiem
ībliska spēle, vispār nav ko teikt, 2as spēles pēc kārts spēlē kā uz poda.

vairākums NEKĀDS, saprastu ja neietu iekšā, būtu momenti, bet nav NEKĀ, 5 pret 3 spēlējām vairāk par 3 minūtēm pēdējās 2as spēlēs un NEVIENA REĀLA MOMENTA, drausmīgi sakaitināja šie spēlētāji, tad tie brīnišķīgie noraidījumi a kad rēdliham aizplivina garām viens un ieliek tad tik ar aciīm krišs klapē un skatās kā golu gūst, vispār bezjēgā viss un tellkvists ar nekāds, jau kuro reizi pazaudē ripu aiz vārtiem un tad skatās kā nepiesegtā stūrī tā ielido.
, 2010-12-08 19:17, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: rekur negods

"Ļoti elementāri rēķinu. Spēļu skaitu izdalu ar punktu skaitu (Vārti+piespēles)=vidēji punkti spēlē."
(by Namejs)
Kam negadās pārrakstīties? Tagad tas būs tavs jājamais zirdziņš?
, 2010-12-08 19:17, pirms 14 gadiem
kads labi pelna toto......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-08 19:18, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Kam negadās pārrakstīties? Tagad tas būs tavs jājamais zirdziņš?
Var redzēt, ka valodas lietojums nav tavs jājamais zirdziņš! Jājamais zirdziņš ir veids/joma/darbība, kas padodas
, 2010-12-08 19:19, pirms 14 gadiem
anceks rakstīja: idioti, kipa kreipans ir vainigs ka dinamo zaudē?! stulbums kkads. vel kko stulbaku jau nevar izdomat, ka vainigs ir kads,kurs tikai kko runā.vnk dusmas uz tiem kreipana nolicejiem. loti labs komentetajs.piekasas te pie blusām, dīvānā pirdēji
Daļēji, tas, protams, ir joks, BET, jau 101 reizi ir noticis tā, ka Kreipāns kaut ko saslavē vai arī sāk stāstīt, ka tagad tik jādara tā un tā...un pēc 10 sekundēm notiek tieši pretējais!
, 2010-12-08 19:20, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Var redzēt, ka valodas lietojums nav tavs jājamais zirdziņš! Jājamais zirdziņš ir veids/joma/darbība, kas padodas
Nu ja, šobrīd tā ir tā joma, kura tev padodas vislabāk- kritizēt citus par viņu viedokli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-08 19:21, pirms 14 gadiem
Bļin,man ir klusas aizdomas, ka Golubovičam arī drīz galva ripos, jo ar tādiem spēlētājiem, kādi ir NN Torpedo,tā spēlēt nevar.
Торпедо
Спартак
0:3
2-й период
, 2010-12-08 19:21, pirms 14 gadiem
aiso_s rakstīja: Izbraukuma spēles Kreipāns komentē no studijas un redz to pašu ko tu savā teļukā
es zinu!! bet man krīt uz nerviem tas, ka viņš čīkst par to, ka ja būtu arēnā būtu tā un šitā..
viņš tur neko nevar mainīt, nav viņš arēnā un viss!
, 2010-12-08 19:21, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: kalendars jau labs, nakamas speles vsp bez shansiem bus :d
ja esi pavērojis pret stiprākām komandām mums iet labāk nekā pret lejasgalu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-08 19:23, pirms 14 gadiem
Haha sici ALCAPONE UN CITI D-A-U-N-I, JA NAV defas tad nav gk speles! Telqvist te nepricom,un holts nav labaks,paskatities ka mainas sajauktas u.t.t. Brec te uz gk,a speles kur Telqvist velk aizmirsat gan! Tadiem ka jus kuri gk noliek pajebalu maz iedot!
, 2010-12-08 19:23, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: pareizi dara,manuprāt,Domu Lasītājs ir viens no objektīvākajiem sc lietotājiem un viņa kritika ir jāuzņem ar prieku un kā mācību sejā,ja to neņem vērā,tad paliec muļķa lomā.
, 2010-12-08 19:23, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu ja, šobrīd tā ir tā joma, kura tev padodas vislabāk- kritizēt citus par viņu viedokli.
Hmm tā nav viedokļa kritizēšana, kroksi. Es atgādinu ikvienam, cik liels eksperts ir mūsu Liepājas/ MnD eksperts Namejs
, 2010-12-08 19:23, pirms 14 gadiem
esterīte rakstīja: es zinu!! bet man krīt uz nerviem tas, ka viņš čīkst par to, ka ja būtu arēnā būtu tā un šitā..
viņš tur neko nevar mainīt, nav viņš arēnā un viss!
izslēdz skaņu maziņā,vai uzliec sev par prieku ''Hit me baby,one more time''
, 2010-12-08 19:23, pirms 14 gadiem
hypocrisy rakstīja: Daļēji, tas, protams, ir joks, BET, jau 101 reizi ir noticis tā, ka Kreipāns kaut ko saslavē vai arī sāk stāstīt, ka tagad tik jādara tā un tā...un pēc 10 sekundēm notiek tieši pretējais!
aa un tagad jus sākat saubīties, ka tik tā vairs nav sakritiba, bet moska likumsakarība? aha aitu baram jau logiski.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-08 19:24, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: Vot tas ir izsmiekls, nekad nesapratīšu, kā cilvēki, 3. stāvā stūrī var pirkt biļetes uz šito pasākumu par 12 latiem....tas dinamo tak ir uzpūsts burbulis, tik šausmīgu hokeju sen nebija nācies redzēt.
Spēle notika izbraukumā, lāci
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-08 19:26, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: nu un , arena riga ir fakts... lacis nemts no ATLANT logo, staprcitu ATLANT logo vismaz izstas pec kka bet dinamo vnk
apsveicu
, 2010-12-08 19:28, pirms 14 gadiem
Šis jau tikai otrais zāģis pēc kārtas.Būs vēl.Pietiek izlidot no sastāva trīs pamatsastāva vīriem,kad komanda kļūst impotenta.
, 2010-12-08 19:30, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: nu un , arena riga ir fakts... lacis nemts no ATLANT logo, staprcitu ATLANT logo vismaz izstas pec kka bet dinamo vnk
Vajag jau dažādību, nevar visi par RD fanot, daži fano par Atlant, daži par Minsku, daži par Ak Bars.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-08 19:33, pirms 14 gadiem
miceice rakstīja: izslēdz skaņu maziņā,vai uzliec sev par prieku ''Hit me baby,one more time''
aik cik asprātīgi cilvēki mums te ir!
, 2010-12-08 19:36, pirms 14 gadiem
DR-Spartak 2:3 1:2;DR -Vitjaz 0:2;DR -Traktor 1:4;DR-Automobīlists 1:2 3:5;DR-CSKA 1:3 Septiņi zaudējumi komandām ,kuras šobrīd neiekļūst
izslēgšanas spēlēs un visticamāk arī neiekļūs.Tā aiziet dārgie punkti ,kas sezonas beigās var ļoti pietrūkt.Kaut gan ,no izlases viedokla skatoties ,labi vien būtu ,ja netiktu playoffos.Varētu mierīgi gatavoties PČ.
, 2010-12-08 19:37, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: nu un , arena riga ir fakts... lacis nemts no ATLANT logo, staprcitu ATLANT logo vismaz izstas pec kka bet dinamo vnk
Atlant logo izskatās nevis pēc kaut kā, bet pēc lāča. Atlanti izskatās savādāk, arī Mitišči tā kā nebūtu slaveni ar saviem savvaļas baltajiem lāčiem. Tā ka mazliet bezsakarīgs tas lācis.
Slēpts komentārs: dafs
, 2010-12-08 19:38, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: Vot tas ir izsmiekls, nekad nesapratīšu, kā cilvēki, 3. stāvā stūrī var pirkt biļetes uz šito pasākumu par 12 latiem....tas dinamo tak ir uzpūsts burbulis, tik šausmīgu hokeju sen nebija nācies redzēt.
tā bija tikai viena spēle!! tapec ari nekad nesapratisi, kapec cilveki perk biletes uz so pasakumu, jo nekad tur neaiziesi. un lai burbuli pūš, kas grib, istam lidzjutejam ir citas vērtības, kuras tev nesaprast.
, 2010-12-08 19:42, pirms 14 gadiem
Cik ilgi Šuplers kultivēs tirliņhokeju!Dodiet zirgu,lai lasās uz savu Slovākiju.
, 2010-12-08 19:44, pirms 14 gadiem
nu ko-jācer ka nākamā būs uzvara
, 2010-12-08 19:45, pirms 14 gadiem
Ko te sūkstīties ,kad mūsu komandai trīs traumēti spēlētāji , vai tad citām nav ? Vai tad citas pārstāj tapēc cīnīties pie sava '' petaka''.
JĀSPĒLĒ , nevis jālaiž luni , itsevišķi aizsargiem .......

Vasīlij Tihonov , sāk krāvāt čemodānus , rodina zavjot !!!!!!!!...
, 2010-12-08 19:45, pirms 14 gadiem
nu žēl ka šuplers nemāk uzkurināt komandu ka jāspēlē katrā spēlē un katrā sekundē vajag drusku bailes iedzīt čaļiem!!!Bet tikai par čaļiem ,viņiem to vajag,un es ar jums vīri!!!
, 2010-12-08 19:48, pirms 14 gadiem
Fanduļš šodien labu joku pateica-jāievieto avīzē sludinājums,ka meklē treneri,kurš iemācītu spēlēt RD 5 uz 3!Un nevajag čīkstēt,ka pietrūkst Ozo komandā!Nenoliedzami ka viņš ir vairākuma atslēga,bet nekas nav mūžīgs!Ja viņš pēc šīs sezonas kar slidas uz nagliņas,ko tad?PP procents būs katastrofāls!Varbūt z-svētku brīvdienas jācer uz stāva papildināšanu!
, 2010-12-08 19:49, pirms 14 gadiem
juings rakstīja: Ko te sūkstīties ,kad mūsu komandai trīs traumēti spēlētāji , vai tad citām nav ? Vai tad citas pārstāj tapēc cīnīties pie sava '' petaka''.
JĀSPĒLĒ , nevis jālaiž luni , itsevišķi aizsargiem .......

Vasīlij Tihonov , sāk krāvāt čemodānus , rodina zavjot !!!!!!!!...
tieši tā. man atkal liekas, ka tieši tad, kad tik daudz galveno spēlētāju ir traumēti komandā būtu jābūt vēl lielākai motivācijai spēlēt labi un uzvarēt, pierādīt, ka varam spēlēt LABI arī bez šiem spēlētājiem. bet laikam hokejisti ir citās domās...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-08 19:51, pirms 14 gadiem
I.M 79 rakstīja: Fanduļš šodien labu joku pateica-jāievieto avīzē sludinājums,ka meklē treneri,kurš iemācītu spēlēt RD 5 uz 3!Un nevajag čīkstēt,ka pietrūkst Ozo komandā!Nenoliedzami ka viņš ir vairākuma atslēga,bet nekas nav mūžīgs!Ja viņš pēc šīs sezonas kar slidas uz nagliņas,ko tad?PP procents būs katastrofāls!Varbūt z-svētku brīvdienas jācer uz stāva papildināšanu!
viņiem nebūs tādas "Ziemassvētku brīvdienas".
, 2010-12-08 19:51, pirms 14 gadiem
anceks rakstīja: idioti, kipa kreipans ir vainigs ka dinamo zaudē?! stulbums kkads. vel kko stulbaku jau nevar izdomat, ka vainigs ir kads,kurs tikai kko runā.vnk dusmas uz tiem kreipana nolicejiem. loti labs komentetajs.piekasas te pie blusām, dīvānā pirdēji
es viņu nevainoju komandas zaudējumā, kā daudzi te, bet tiešām vairs nevaru izturēt to, kā viņš komentē hokeju. epizodes, kuras saprot visi viņam ir jāpaskaidro vai arī viņš pats nesaprot. cik regulāri tā filofozēšana par noraidījumiem. šodien arī par to komandas soliņu, ā, nē, tomēr tas bija noraidījums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-08 20:00, pirms 14 gadiem
Kads no jums spele Hockeyarena.net?
, 2010-12-08 20:01, pirms 14 gadiem
kaamiiii rakstīja: viņiem nebūs tādas "Ziemassvētku brīvdienas".
Būs biški pirms "Ziemassvētku brīvdienas" no 13 - 22 decembrim.
, 2010-12-08 20:04, pirms 14 gadiem
Kads no jums spele hockeyarean.net
Dzerins un karsums malaci
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-08 20:21, pirms 14 gadiem
juings rakstīja: Vasīlij Tihonov , sāk krāvāt čemodānus , rodina zavjot !!!!!!!!...
Laikam vietā būtu atgādināt ar kādiem panākumiem Rīgas Dinamo savulaik trenēja Viktors Tihonovs.
74.- 6v. no 9 komandām
75.- 5v. no 10
76.- 6v. no 10
77.- 4v. no 10
Ēvalds Grabovskis
78.- 6v. no 10
79.- 6v. no 12
Vladimirs Jurzinovs
80.- 8v. no 12
81.- 5v. no 12
82.- 8v. no 12
83.- 5v. no 12
84.- 8v. no 12
85.- 8v. no 12
86.- sākas sarežģītāka izspēles kārtība.
Nu visu laiku tas Dinamo ir bijis aptuveni vienā augstumā, neatkarīgi no trenera.
, 2010-12-08 20:22, pirms 14 gadiem
Ieprieksejo speeli 6 vairakumi neviens netika realizeets(Ozolina nebija), sodien arii 5 vai 6 nerealizeti vairakumi(Ozolina nebija). Es nez, kad bija Ozilinsh vairakuma kautkas sanaca, bet tagad kad Ozolina nav nekas nesanaak.
Un taas, es teiktu, rotacijas kaut ko dod?Es nez, bet man liekas ka Suplers komandu nevada,vairakumaa spele taa kaa pasiem sanak, neemu redzejis nevienu kombinaju kas butu izspeleeta vairakuma!
Es nez, bet man taa liekas, Suplers komadu nevada, bet varbut es kludos?!
, 2010-12-08 20:24, pirms 14 gadiem
MigelsElo rakstīja: vai nu ir jūtams Ozo trūkums vai Rīga vienkārši vairs nemāk spēlēt aizsardzībā.
Ne tikai Ozo trūkums, viens no stabilākajiem aizsargiem (lietderības koificients +7) sēž rezervē- Kur loģika?
, 2010-12-08 20:27, pirms 14 gadiem
Man loti patiik Shuplers,loti patikama personiba!
Salidzinot ar Znaroku,diena pret nakti."tas ir mans personigais viedoklis"
, 2010-12-08 20:28, pirms 14 gadiem
ERIX rakstīja: Būs biški pirms "Ziemassvētku brīvdienas" no 13 - 22 decembrim.
oho, būšu palaidis garām. paldies!
, 2010-12-08 20:28, pirms 14 gadiem
Ministrs rakstīja: Ne tikai Ozo trūkums, viens no stabilākajiem aizsargiem (lietderības koificients +7) sēž rezervē- Kur loģika?
kādā rezervē??? no kādas alas tu izlīdis esi?
, 2010-12-08 20:31, pirms 14 gadiem
Ciicaa rakstīja: Man loti patiik Shuplers,loti patikama personiba!
Salidzinot ar Znaroku,diena pret nakti."tas ir mans personigais viedoklis"

Un kā pārējie 21 KHL treneri? Visi kā Znaroks, ne? Vienīgais Šuplers tāds otrādāks. Jeb otrādi, visi kā Šuplers?
, 2010-12-08 20:35, pirms 14 gadiem
alguns rakstīja: DR-Spartak 2:3 1:2;DR -Vitjaz 0:2;DR -Traktor 1:4;DR-Automobīlists 1:2 3:5;DR-CSKA 1:3 Septiņi zaudējumi komandām ,kuras šobrīd neiekļūst
izslēgšanas spēlēs un visticamāk arī neiekļūs.Tā aiziet dārgie punkti ,kas sezonas beigās var ļoti pietrūkt.Kaut gan ,no izlases viedokla skatoties ,labi vien būtu ,ja netiktu playoffos.Varētu mierīgi gatavoties PČ.
Ava-DR 3:4 DR- Loko 5:3 Dmsk-DR 1:2 Magnitka-DR 3:5 Baris-DR 1:5
Spēles,kur bija grūti cerēt uz punktie,bet uzvaras.Svarīgi punkti,kas sezonas beigās palīdzēs iekļūt po.
Ar vājākiem pretiniekiem DR nespēlē tik labi kā ar spēkos līdzīgiem vai stiprākiem.
Gan jau viss būs labi-neviena komanda nenospēlē cempionātu bez kritumiem.Traumas labākajiem spelētājiem...
Priecē tas,ka pret DR jebkura khl noskaņojas cīnīties-sākot ar magnitku beidzot ar vitjaz un,ja uzvar,tad prieks ir patiess.
, 2010-12-08 20:35, pirms 14 gadiem
hypocrisy rakstīja: Un kā pārējie 21 KHL treneri? Visi kā Znaroks, ne? Vienīgais Šuplers tāds otrādāks. Jeb otrādi, visi kā Šuplers?
Tu esi kadreizs redzejis,lai Znaroks dziedatu,Latvijas himnu?
Tagada nejeit runa par parejiem 21khl,treneri,bet konkreti Shupleru un Znaroku!!
, 2010-12-08 20:51, pirms 14 gadiem
šajā spēle domāju, ja pa aizsardzības zonu izmētātu atkritumus un vārtos ieliktu maisu ar kartupeļiem, Automobilists iesistu mazāk vai tik pat.... (((( loti vāja spēle, jo īpaši vairākums ((
, 2010-12-08 20:53, pirms 14 gadiem
nu nevajag tagad ne uz vienu vainu likt, ir taču dienas kad neveicas, šī bija tā diena..vai arī vienkārši spēle negāja vai arī vēl kāds iemesls..ir jāmācas no kļūdām, tā ka viss būs ok!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-08 20:56, pirms 14 gadiem
Zaudeja tapec un ne tikai ...Kapec Telkvistu vartos lika ja Holts Labi staveja pret spartak un vispar Holts ir Nr 1 un ta ir ka vienu no labakajiem aizsargiem nelaiz laukuma O.Cipulski 6 punkti +- vinam ir + 7 Liederibas koificents otrs labakais starp aizsargiem
Un ja godigi ar Dievu Supler , tu biji labs, biji!!!,Bet vairs neesi
Prieks par Dzerinu
, 2010-12-08 21:03, pirms 14 gadiem
jureks rakstīja: Prieks par 4 maiņu un Karsumu,cerams,ka Karsums tagad metīs bieži !
Jaaa vins tgt metis biezhi Ja nezinaji tad vins ir alkaholikis, ipashi neko negaidi, vins tikai klust sliktaks!
, 2010-12-08 21:05, pirms 14 gadiem
satann rakstīja: Zaudeja tapec un ne tikai ...Kapec Telkvistu vartos lika ja Holts Labi staveja pret spartak un vispar Holts ir Nr 1 un ta ir ka vienu no labakajiem aizsargiem nelaiz laukuma O.Cipulski 6 punkti +- vinam ir + 7 Liederibas koificents otrs labakais starp aizsargiem
Un ja godigi ar Dievu Supler , tu biji labs, biji!!!,Bet vairs neesi
Prieks par Dzerinu
Jebkurs aizsargs kas spele ar Ozolinu viena maina butu tada statistika ka vinam, vins ir nulles bez Ozo, nu Tev iespejams to nesaprast, bet treneri to zin!
, 2010-12-08 21:09, pirms 14 gadiem
zobufeja 2 rakstija
Jebkurs aizsargs kas spele ar Ozolinu viena maina butu tada statistika ka vinam, vins ir nulles bez Ozo, nu Tev iespejams to nesaprast, bet treneri to zin!

Ja vins ir nulle ko vins dara dinamo sistema
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-08 21:29, pirms 14 gadiem
Ministrs rakstīja: Ne tikai Ozo trūkums, viens no stabilākajiem aizsargiem (lietderības koificients +7) sēž rezervē- Kur loģika?
bez Ozoliņa stabilākais aizsargs šogad būtu turpat, kur bez Ozoliņa bija iepriekšējā sezonā
, 2010-12-08 21:32, pirms 14 gadiem
es jums saku - viss būs bumbās, PO točna tiksim, bet tur jau būs vēl interesantāk
, 2010-12-08 21:35, pirms 14 gadiem
Runčuks rakstīja: bez Ozoliņa stabilākais aizsargs šogad būtu turpat, kur bez Ozoliņa bija iepriekšējā sezonā
Var jau būt, ka tev ir taisnība, tik nez kapēc neviens cits aizsargs izņemot Sorokiu divu sezou laikā nav saspēlējies ar Ozo?
, 2010-12-08 21:36, pirms 14 gadiem
kaamiiii rakstīja: kādā rezervē??? no kādas alas tu izlīdis esi?
cilvēks runā par Oskaru Cibuļski, kuram "+7" lietderības un 2+4 punkti, no kuriem 2+2 gūti vairākumā.
iedvesmai:
Dinamo debiju diena Jekaterinburgā «...
cipari: Dinamo vairākums un “zāģu”...
, 2010-12-08 21:40, pirms 14 gadiem
Cibuļskis ir labs, taču - tikai pārī ar Sandi, stabilākais un vērtīgākais aizsargs visas šīs sezonas, kā to parādījusi beigu statistika, ir bijis visu peltais Laviņš, domāju, arī šosezon būs tāpat vai tuvu tam... tāds mans subjektīvais viedoklis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-08 22:02, pirms 14 gadiem
to hypocrisy,
Droši vien Tihonova laikā,kad viņš trenēja Rīgas Dinamo ,vēl dzimis nebiji,ja raksti tādus salīdzinājumus.Garās runās neizplūdīšu,tikai atgādināšu,ka Tihonovs radīja Rīgas Dinamo,kura iekļuva augstākajā līgā un pirmā no debitantēm,kura tur arī noturējās.Nākošajā sezonā nācās pat palielināt augstāko līgu,jo nevarēja taču izmest no tās Ļeņingradas ASK,kura palika pēdējā.Un pie reizes atgādināšu ,ka tajā laikā robežas bija slēgtas un līgā spēlēja visi labākie savienības hokejisti un komandu skaits bija 9,vēlāk desmit(pateicoties RD)Kā savulaik NHL ,kad spēlēja seši klubi .Konkurence milzīga un līmenis super!Pie tam Maskavas klubi regulāri noslauca visus labākos spēlētājus perifērijai.Tā toreiz bija.Tā kā neskaties tikai plikajā statistikā un neizdari no tās aplamus secinājumus.
, 2010-12-08 22:03, pirms 14 gadiem
Paldies Šupleram,ka liek laukumā lielo meistaru Podziņu kā malējo uzbrucēju,bet Štāls ir nosūtīts uz fārmklubu-tiešām šim trenerim kaut kas nav kārtībā ar galvu!
, 2010-12-08 22:07, pirms 14 gadiem
Dinamo vienkārši nav, kas spēlē uz zilās līnijas. No visa tā bara aizsargu, ko Sējējs paņēma strapsezonā stabili spēlēt var 3 un kā kādam no viņiem trauma, tad vispār ir trubā. Brīžiem pat smieklīgi ir skatīties uz to, kā netiek ripas saglabātas zonā, šķietami vienkāršās situācijās, tāpat arī uz neskaitāmajām piespēlēm slidās, arī pozicionālu kļūdu netrūkst. Nemaz nerunājot par to, ka mums reāli vispār nav, kas var uzmest no distances, jā kāds met, tad ar 90% garantiju, ka garām
Pietrūkst laba blūlainera, kas var vienlīdz labi gan nospēlēt aisardzībā, gan tā labi uzlikt no zilās.
, 2010-12-08 22:10, pirms 14 gadiem
Savicki,esi vīrs un triec Šupleru ratā kamēr nav par vēlu.Viņš sāk atgādināt tiešām treneri-dīvainīti!
, 2010-12-08 22:15, pirms 14 gadiem
Tas taču bija avtomobilists jolki palki!!! Tagad būs jāsasit lupatās čempioni AkBars nemaz nerunājot par naftniekiem!!!
, 2010-12-08 22:19, pirms 14 gadiem
maz tādu spēļu, kurā Telkvists ielaistu mazāk par 5 ripām, nelaimes putns....
, 2010-12-08 22:36, pirms 14 gadiem
nja zel ka nepanem 3 punkts,ar nepacietibu gaidu 5dienas vakaru lai noskatitos nakamo rigas dinamo speli!!!
, 2010-12-08 22:52, pirms 14 gadiem
agrāk par telqvistu biju daudz labākās domās.
, 2010-12-08 23:01, pirms 14 gadiem
satann rakstīja: zobufeja 2 rakstija
Jebkurs aizsargs kas spele ar Ozolinu viena maina butu tada statistika ka vinam, vins ir nulles bez Ozo, nu Tev iespejams to nesaprast, bet treneri to zin!

Ja vins ir nulle ko vins dara dinamo sistema
a ko Dinamo sistéma dara Kalvitis?
Cibulskim uz AHL butu jabrauc ja vins butu labs, neviens no jaunajiem Dinamo komanda nav tik labs lai kaut uz AHL atradities aizbraukt varetu, par kadu limeni un sistemu mes varam runat. Mes esam KHL vidusslana komanda! Sogad tapat ka pagaishgad ja paveiksies busim 8, Cukas laime 7 vieta.
, 2010-12-08 23:13, pirms 14 gadiem
Parasti negribas komentēt, bet šajā spēlē bez komentāriem neiztikt. Kāds bija spēlēt mērķis? Zaudēt, atpūsties? Ja tā, tad vajadzēja ļaut spēlēt 4.maiņai un likt Lūsiņu. Kā pēc tādas spēles var ticēt Reķa vārdiem, ka komanda cīnās katrā mačā par punktiem un spēlē kā pēdējo katru spēli? Kā pēdējo spēlēja piemēram Avangards pret mums - pēdējās minūtēs - 2 vārti. Ko izdarījām mēs pēdējās 2 minūtēs? Reķis slidinās aiz vārtiem + Ankipāna metiens no centra apļa pēdējā sekundē? Super! Statistikai jau labi. Pat zonā neiegājām... Kreipāns jau centās "piesegt", slavējot mūsējos,ka cīnās līdz pēdējam,kad Karsums iemeta, bet jau tad deva mājienus uz nākošo spēli ar domu, ka ar šo ir cauri jau 40.minūtē. Varbūt tā ir trenera taktika ar mērķi - mēs taupīsimies nākošajām spēlēm? Nu paskatīsimies kurš kuram ko parādīs Ņižņekamskā un Kazaņā... Ar tādu "cīņu" kā šodien jau drīz arēna mājas spēlēs būs pustukša. Vai tad pēc Krišjāņa šodien varēja pateikt, ka cīnās. Pēc 3.vārtiem viņš izskatījās tā, ka nesaprastu kur viņš atrodas... Nav jau viegli saņemties,it sevišķi tādās situācijās,kad trūkst spēlētāju Bet nu rādiet cīņu,vismaz līdzjutēju dēļ Taču jau bija sāpīgs zaudējums pret Avto mājās un tas bija cīņas vērts šajā mačā. Vēl bija vairākums... kuru pēc kārtas 3 uz 5 nevaram iemest? Treneri runā, ka jāmet, paši runā, ka jāmet,bet neviens nedara Labi,ka ir Laviņš, kas mēģina atdarināt Žoru Pujacu un uzmet Labi,pietiek,protams,varēja būt vēl sūdīgāk! Ja saņemsies,būs labi. Bet tagad mūsu Dinamo ir izteikti noskaņojuma komanda - gribam cīnāmies uz uzvaram līderus,negribam - necīnāmies un kāšam komandām,kuras atpaliek par 19 punktiem...
, 2010-12-09 00:19, pirms 14 gadiem
miceice rakstīja: Ja pārējās komandas izanalizēs šīs spēles ierakstu kā pret RD spēlēt mazākumā tad būs pakaļā ar to mūsu vairākuma izspēli arī turpmāk,reāli ja RD nostājoties neļauj saspēlēties pa perimetru,tad ir pakaļā,tam kuram ir ripa pie tā ir uzreiz spēlētājs un RD uzreiz sākas panika un ripas atmešana kkur pofig kur....
Nu ja nav bērnība iemācīta piespēļu tehnika (un tehniskais izpildījums visās lietās), ko tad var gribēt!!! Tā ir visa LV sporta spēļu vaina, ar bērniem individuāli nestrādā!!!
, 2010-12-09 00:22, pirms 14 gadiem
miceice rakstīja: ja esi pavērojis pret stiprākām komandām mums iet labāk nekā pret lejasgalu
Tāpēc ka stiprākas komandas pasas spēlē un pretiniekam dod spēlēt, bet vājākas grauž ledu, cīnās par katru laukuma metru. Galvenais nedot iesist!
, 2010-12-09 01:31, pirms 14 gadiem
nah!-nah! šitādu spēli ... izskatās, ka spēlētājiem galvās kaut kādas citas domas, tikai ne gūt vārtus... spēlējot 5 pret 3 vairākumā .. nu galīgs tizlums, cita apzīmējuma tam nav, ko rādīja tās "triecienmaiņas", kam vajadzēja gūt vārtus. Ja mazākumā var gūt divus vārtus, bet lielajā vairākumā jau kuro spēli pēc kārtas neko neizdara, tad jāprasa - kas pie velna tiek darīts treniņos un par ko domā treneri...
Nudien - hokeja skatīšanai lieku virsū $##^ ... apriebies šo stulbumu skatīties.
, 2010-12-09 02:21, pirms 14 gadiem
Cik laba aizsardzība bija pagājušo reizi, tik slikta šoreiz. Pēc Krišjāņa Rēdliha "mīkstā" uz tuvojošos uzbrucēju Telkvists pat nedaudz apjuka, jo kā gan aizsargs var vēsā mierā palaist sev garām ieskrējušos uzbrucēju, lai tas dara ko grib un met kā grib?!!! Jā, Telkvists šodien nebija glābējs, tomēr vismaz 3 reizes vārtu priekšā atstāt vārtsargu "saplosīšanai"? - Tas vairs nav hokejs. Nebrīnos, ka zviedrs spēles laikā saķēra kreņķi, jo tik paviršu spēli aizsardzībā sen nebiju redzējis!
Ļoti pietrūka Dārziņš...un arī Hartigans. Ozo būtu palīdzējis vairākumos, kuri mūsējiem sanāk pagalam nevarīgi.

Jāapsveic "autombīlisti". Viņi pelnīti uzvarēja.
, 2010-12-09 10:23, pirms 14 gadiem
man šķiet, ka Šuplera baltais zirgs ir klibs uz visām četrām, tikai mums tai eiforijā to redzēt negribējās un pana pašam liekas, ka viņš - karalis !
Atsaukšanās uz traumētajiem neiztur kritiku, jo tādi ir katrā komandā, RD līdz šim ir ļoti maz cietis no traumām. Priekš tā katrai komandai ir fārms no kura paņemt spēlētājus, vajadzēja paiet pussezonai, lai pans atcerētos par vienu vienīgo Andersonu!!! Tā vietā no jauniešu komandas Rīga KHL līmeni nesasniegušu jauniešu spītīga "iespēlēšana" RD. Nerezultatīvā aizsargu rotācija un pārošana !!! Pārāk liela paļaušanās un kļūdu piedošana vieniem un sodīšana ar rezervistu solu par vienu vienīgo kļūdu otriem ! Par Mikušu pat nerunājot ! Prasās pēc jaunas slotas RD !!!!!!!
, 2010-12-09 14:54, pirms 14 gadiem
Da tas jau bija prognozejams, ka padirsisim!
Mūsējie vnk sen nav dabujusi sajust algu samazinashanu!
Shulis ai megina visadi atrunaties, ka speletajiem nav pashadeve utt, bet ko vins pats dara?? Liek vartos telkvistu, lai gan vinam sliktaks raditajs ka holtam pie tresajiem ielaistajiem vartiem jau holtu vajadzeja likt vartos, nekada gadijuma nevajadzeja ari ceturto mainu nemt no rotacijas, jo cik gan ilgi iztures tris mainas katru speli tikai ta spelejot?? rezerves ari nam muzigas
, 2010-12-09 18:02, pirms 14 gadiem
arviits24 rakstīja: Kads no jums spele Hockeyarena.net?
es speleju,7 ligaa...kapee taads jautajums ?