Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Šuplers: ''Priecājos, ka cīnījāmies līdz beigām''

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Šuplers: ''Priecājos, ka cīnījāmies līdz beigām''
Juliuss Šuplers
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64.

Šodien Kontinentālās hokeja līgas (KHL) klubs Rīgas ''Dinamo'' ar 2:4 piekāpās vienai no līgas vājākajām vienībām Jekaterinburgas ''Avtomobilist''. Pēc mača pārdomās dalījās komandas galvenais treneris Juliuss Šuplers, kā arī otro vārtu guvējs Aleksandrs Ņiživijs.

''Izšķirošie bija pirmie divi vārtu zaudējumi, kad spēlējām mazākumā, kā arī trešais, kad pieļāvām muļķīgu kļūdu. Esmu priecīgs, ka zēni parādīja raksturu, cīnījās līdz beigām. Vairākas reizes mums nepaveicās, un tam, protams, ir savi iemesli - traumu guvuši centra uzbrucēji Karija un Džeriņš, savā pozīcijā nespēlē Iguldens, tikai nesen pievienojās Fosters, kurš vēl mēģina atrast kopīgu valodu,'' zaudējuma iemeslus ieskicēja ''Dinamo'' galvenais treneris slovāks Juliuss Šuplers.

''Jā, spēles beigās pārgāju uz spēli ar trim uzbrucēju maiņām, bet pēdējās septiņas minūtes spēlēja vairs tikai divi uzbrucēju trio. Tiesa, jau parīt ir nākamā spēle, bet ko darīt? Ir iespēja izglābties, nav laika domāt par to, kas būs rīt vai vēl pēc rītdienas...'' sastāva problēmas atklāja pieredzējušais speciālists.

''Ozoliņš ir liels meistars, viņš komandā spēlē neatsveramu lomu. Arī šodien bija kļūdas, noraidījumi, bet nevajag aizmirst, ka iepriekš viņš nespēlēja ļoti ilgu periodu, un tikai tagad cenšas atgūt savu spēli. Divas rezultatīvas piespēles šodien, '' domas par pieredzējušā komandas kapteiņa Sanda Ozoliņa sniegumu šodien atklāja Šuplers, piebilstot, ka komandai ir arī nākotne. ''Turklāt komandā spēlē vairāki talantīgi jaunieši - pierakstiet tādus uzvārdus kā Meija, Cinks, Džeriņš. Jūs vēl dzirdēsiet par viņiem!''

Kapteiņa Ozoliņa viens no asistentiem Aleksandrs Ņiživijs, kas pagājušonedēļ tika atzīts par līgas labāko uzbrucēju, un šodien atkal priecēja skatītājus ar gūtajiem vārtiem, pēc spēles sacīja, ka mačs tika izšķirts, spēlējot nevienādos sastāvos: ''Pretinieki lieliski spēlēja vairākumā, bet mums neveicās ne vairākumā, ne mazākumā. No 0:3 atspēlēties, protams, nebija viegli, taču centāmies...''

Rīgas ''Dinamo'' nākamo spēli aizvadīs jau sestdien, viesos tiekoties ar spēcīgo Magņitogorskas ''Metallurg'' vienību. Mača sākums 14:00 pēc Latvijas laika.

Izmantotie resursi:
hc-avto.ru

 +20 [+] [-]

, 2009-10-08 23:04, pirms 15 gadiem
Ko tur priecaties ja zaudejam ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Small-print

  +9 [+] [-]

, 2009-10-08 23:08, pirms 15 gadiem
ka tik nesāk šķobīties Šuplera krēsls,cerams,ka tā nenotiks

 +20 [+] [-]

, 2009-10-08 23:08, pirms 15 gadiem
sanchez rakstīja: Sjveiks, maņi sjauc Ļinards. Tevi arī sauc Ļinards ?
ko tu zobārsts? es šnipsts.
Basketbolu labi nospēlēja ar Avtomobilist. gandrīz jau vinnēja Verpakovskis labi nostāvēja vārtos
izgulies!

 +16 [+] [-]

, 2009-10-08 23:08, pirms 15 gadiem
es jau nezinu, kā ir īstenībā , bet neizskatās , ka viņi cīnās par katru laukuma centimetru, ka grauž ledu.. vajag konkurenci uz sastāvu. piedodiet, puiši, ja kļūdījos..
Slēpts komentārs: Krokodils

  +4 [+] [-]

, 2009-10-08 23:09, pirms 15 gadiem
es domaju ka labak priecajies ka Savickis jau sodien neatbrivija un Sejejam tas pats!!! jums jau abiem patik salidzinat komandu budzetus ... deretu ka sodienas abu komandu budzetus salidzinat .... ka tik Dinamo nav divreiz lielaks ....

  +1 [+] [-]

, 2009-10-08 23:09, pirms 15 gadiem
A es atkal bēdājos, ka cīnījāmies tikai beigās. Šupler', kā mums tā domas nesakrīt ?

 +15 [+] [-]

, 2009-10-08 23:09, pirms 15 gadiem
Man jau liekas, ka Shuplera k-gam davatais "uzticibas kredits" sak iet uz beigam. RD ir parliecinoshi pedeja vieta spele vairakuma un mazakuma, kas nosaka toni musdienu hokeja pec jauno noteikumu ievieshanas. Jau ir nospeletas vairak par 10 spelem, ridzinieki ne reizes nav izmantojushi 5 pret 3. Ta neaktiva spele sedzot perimetru jau kuro speli noved pie vairakiem zaudetiem vartiem gan pret Dinamo Maskava, gan sodien. Nezinu, vai nu Julim kaut kas kardinali jamaina tuvakaja laika vai ari turpinasies shada spele - 2-3 ielaisti varti un tad meginajums atspeleties. Ja ta padoma, tad patreiz ir bijusi tikai viena spele, kura RD izskatijas pec lieliski spelejoshas komandas un tas bija pret Spartaku. Parejais - epizodiski.... Diezmel....

  +5 [+] [-]

, 2009-10-08 23:09, pirms 15 gadiem
interesanti jau... Dinamo itkaa liek klaat utt, driiz buushot kaartiiga speele visas 60min... - viss jau itkaa ir ljoti labi, bet vienkarshi var buut pa veelu, kad sasniegs veelamo kondiiciju !

  +5 [+] [-]

, 2009-10-08 23:10, pirms 15 gadiem
Njaa neredzu iemeslu priecaaties, jo ciniities vajag no speeles pirmaas minuutes nevis no 54-56... Bet intervijaas liekas ka Shupleram tik laba sirds lai ari kas nenotiek vinsh par kaut ko komandaa priecaajas.. Varbuut vajadzeetu stingraaku vaardinu pateikt..
Ai pat nezinu..

  +1 [+] [-]

, 2009-10-08 23:10, pirms 15 gadiem
sanchez rakstīja: Sjveiks, maņi sjauc Ļinards. Tevi arī sauc Ļinards ?
ko tu zobārsts? es šnipsts.
Basketbolu labi nospēlēja ar Avtomobilist. gandrīz jau vinnēja Verpakovskis labi nostāvēja vārtos
Nu bļāviens, bloķējiet tak šito āmuru. Šitais ir vēl stulbāks [ja tas vispār ir iespējams] par bimbambolu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-10-08 23:11, pirms 15 gadiem
neredzu nevienu iemeslu priecaties
priecaties tikai par to ka mes cinamies pret ligas pastariti................ja pirms sezonas bija uzstadits merkis par PLAY OFF
nu tad atvaino Supler bet tava vieta nav KHL, bet BAC, kur ar Dinamo Juniors tu varesi priecaties par to ka juniori cinas pret pieredzejusiem bukiem
Nekad ne patika vina komentari....

 +16 [+] [-]

, 2009-10-08 23:11, pirms 15 gadiem
priecājas ka mūsējie nemāk realizēt lielo vairākumu un normāli spēlē tikai 3 puslaiku jau kuro spēli tā ir treneru vaina ka nevar motivēt komandu spēles sākumam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-08 23:12, pirms 15 gadiem
cerams šupleru izsviedīs ja nevar savakt komandu tad laj iet U 12 trenēt vnk pārāk mīksts tas treneris vaig tādu kas pa bieti ar var sadot ja nespele bet šis tik priecājās ka komanda spele tikaj trešos perijodus :/

  +3 [+] [-]

, 2009-10-08 23:12, pirms 15 gadiem
Ar labu spēli tikai 1 periodā 3 punktus nenopelnīsi.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-08 23:13, pirms 15 gadiem
sanchez LOL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-10-08 23:15, pirms 15 gadiem
"savā pozīcijā nespēlē Iguldens.." - nju piedod Shuplerpapu, bet tas tak tavaa kompetencee!!!

Man domaat, te var paliidzeet tikai shoka terapija!!! Piedaavaaju divus variantus:
1) Turpmaak vaartos staavu es - garanteeju, ka vismaz vienu metienu speeles laikaa atvairiishu, ja noveiksies - kaadus triis.. un slidas man nevajag, nejuutos taa paaraak stabili...
2) Shuplers ieviesh loteriju - laimiigaas minuutes! Peec ruletes principa laimiigajaas minuutees tiek nonjets vaartsargs!

Pie shaadiem extreemiem muuseejie varbuut saaktu speeleet sakariigi - paaraak paljaujaas muuseejie uz vaartsargiem, kuri neapshaubaami ir SUPER visu cienju!!!...

  +3 [+] [-]

, 2009-10-08 23:15, pirms 15 gadiem
Jā ,jā Boumens tūdaļ būs Šuplera vietā un tad tik nu Dinamo Rīga visus tēsīs.
Bet ja nopietni šobrīd komanda izskatās ļoti vāji.Katrā spēlē brīžam uzliesmo,bet ar to ir par maz lai svinētu uzvaras.Pret Atlant tikai izdevās
uzvarēt ar tādu saraustītu spēli.Tas liecina,ka komanda spēj spēlēt labāk,bet kaut kas traucē.Kaut gan esmu pilnībā pārliecināts,ka šobrīd komandas sastāvs ir par vāju,lai iekļūtu rietumu līgas astotniekā.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-08 23:18, pirms 15 gadiem
Līdzjutēji šūpina (vismaz virtuāli) Šuplera krēslu, liekas Jūliusam japiesprādzējas lai nenoveltos, uzvara Magņitagorskā būti laba drošības josta, vismaz uz kādu laiciņu Dusma noskrējusi, prieks par trenera optimismu un ceru ka vairākuma lāsts šodienas spēlē tika noņemts.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-08 23:19, pirms 15 gadiem
Un izskataas ka tikai dazhi par labu neemushi ieprieksheejo sezonu progresa zinaa, Sasha, Mikelis, Kristaps. Lauris... bet kaa beerzinsh a neko viens regress Un kas ar Janku ar taadu speeli vinsh gribeeja NHL izsisties nu nez varbuut ar laiku saaks guut vaartus cereesim Cipulim pilniigi neiet taadi shansi kaut kas nav lab tiesham buutu lelaaka konkurence...

  +4 [+] [-]

, 2009-10-08 23:19, pirms 15 gadiem
Pret Magņitagorsku būs ļoti grūii, tikai ar labu spēli no pāša sakuma, var cerēt uz pozitīvu iznākumu, viņi tiešām ir ļoti stipri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-08 23:21, pirms 15 gadiem
jurkoo rakstīja: Pret Magņitagorsku būs ļoti grūii, tikai ar labu spēli no pāša sakuma, var cerēt uz pozitīvu iznākumu, viņi tiešām ir ļoti stipri
Njaa tur visas 4etras mainas gandriiz vienaadas jebkura var skaisti ielikt banku.. Jaspeele pagajushaas sezonas speele dzila aizsardziiba un labi pretuzbrukumi

  -1 [+] [-]

, 2009-10-08 23:22, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Līdzjutēji šūpina (vismaz virtuāli) Šuplera krēslu, liekas Jūliusam japiesprādzējas lai nenoveltos, uzvara Magņitagorskā būti laba drošības josta, vismaz uz kādu laiciņu Dusma noskrējusi, prieks par trenera optimismu un ceru ka vairākuma lāsts šodienas spēlē tika noņemts.
Būtu pirmā šada spēle, bet jau visu sezonas sākumu muļļājas. Es esmu radikālas rīcības piekritējs un būtu Jūli atbrīvojies jau pēc pirmajiem trīs zaudējumiem Arēna Rīga.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-08 23:24, pirms 15 gadiem
nezinu kaa mes uzvarejam SPARTAK un ATLANT!!!!!1 Shaausmaaas nav nekadas speles

  +2 [+] [-]

, 2009-10-08 23:25, pirms 15 gadiem
lode2005 rakstīja: nezinu kaa mes uzvarejam SPARTAK un ATLANT!!!!!1 Shaausmaaas nav nekadas speles
mēs neuzvarējām viņi zaudēja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-08 23:28, pirms 15 gadiem
Jāsāk cīnīties no paša spēles sākuma, nevis tikai spēles beigās...

  +7 [+] [-]

, 2009-10-08 23:30, pirms 15 gadiem
FelQ rakstīja: Jāsāk cīnīties no paša spēles sākuma, nevis tikai spēles beigās...
spēles beigās pretinieki jau sēž aizsardzībā un mums rodas priekštats. ka dinamo spēlē - reti kura komanda pie 3:0; 4:0 metīsies uz priekšu

  +1 [+] [-]

, 2009-10-08 23:31, pirms 15 gadiem
Juliuss Suplers-Priecaajos ,ka ciiniijaamies no speeles saakuma-

     [+] [-]

, 2009-10-08 23:31, pirms 15 gadiem
Шуплер уверял, что неудачи команды в нынешнем турнире не повлияли на настроение команды.
- Конечно, неудачи не улучшают настроения, - объяснял он. – Но у нас опытные ребята, они могут в трудный момент показать лучшие качества- citaats peec Dinamo Maskavas speles.Ko paradija labaku?

  +4 [+] [-]

, 2009-10-08 23:32, pirms 15 gadiem
Dīvaini,mēs raudam,bet šis priecājas!Neviens no puišiem šodien NEGRIBēJA spēlēt, vienīgi Sandim paldies,viņš velk visas spēles,tik palīdzēt neviens NEGRIB!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-08 23:36, pirms 15 gadiem
richuks8 rakstīja: Dīvaini,mēs raudam,bet šis priecājas!Neviens no puišiem šodien NEGRIBēJA spēlēt, vienīgi Sandim paldies,viņš velk visas spēles,tik palīdzēt neviens NEGRIB!
Nju Pruseks tomeer bija monstrs - taadus bezcerus izvilka... Visu cienju!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-08 23:40, pirms 15 gadiem
Ulrihs rakstīja: Man jau liekas, ka Shuplera k-gam davatais "uzticibas kredits" sak iet uz beigam. RD ir parliecinoshi pedeja vieta spele vairakuma un mazakuma, kas nosaka toni musdienu hokeja pec jauno noteikumu ievieshanas. Jau ir nospeletas vairak par 10 spelem, ridzinieki ne reizes nav izmantojushi 5 pret 3. Ta neaktiva spele sedzot perimetru jau kuro speli noved pie vairakiem zaudetiem vartiem gan pret Dinamo Maskava, gan sodien. Nezinu, vai nu Julim kaut kas kardinali jamaina tuvakaja laika vai ari turpinasies shada spele - 2-3 ielaisti varti un tad meginajums atspeleties. Ja ta padoma, tad patreiz ir bijusi tikai viena spele, kura RD izskatijas pec lieliski spelejoshas komandas un tas bija pret Spartaku. Parejais - epizodiski.... Diezmel....
!Ļoti pareizi vārdi-ne ko pielikt,ne ko atņemt un galvenais bez pārspīlējumiem!Gluži manas domas!

  -3 [+] [-]

, 2009-10-08 23:43, pirms 15 gadiem
Shitam tak vecuma marazms naak virsuu. Ja vinsh tiesham domaa to kas te rakstiits, tas vien jau pieraada ka nav kompetents treneris. Vajag paarmainjas.

     [+] [-]

, 2009-10-08 23:44, pirms 15 gadiem
Ja godīgi, tad man po....j ka cīnījās līdz galam. MUMS IR VAJADZĪGI PuNKTI nevis, cilvēki kas cīnās un nekas nesanāk. UGLY TRUTH
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-10-08 23:48, pirms 15 gadiem
TRENERIM IR JAATKAAPJAS, taa vairs nevar turpinaaaties.

     [+] [-]

, 2009-10-08 23:50, pirms 15 gadiem
Nesaprotu vienu, kādēļ visu spēli spēlē no aizsardzības un tad kad viss ir padirsts, tad metās uzbrukumā un mēghina atspēlēties!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-10-09 00:01, pirms 15 gadiem
spēlēt jāsāk no pirmās sekundes, nevis no brīža kad pretinieks ir sametis cik vajag (es nerunāju tika par šo spēli) un samazina apgriezienus.
Lai apspēlētu RD bieži pietiek uzspēlēt 20 min. vai dažkārt nedaudz vairāk, bet ne kapāt visas 60.
Nožēlojami, bet parādītās spēles ziņā (cerams, ka pagaidām) esam pārliecinoši vājākie visā KHL

  +1 [+] [-]

, 2009-10-09 00:11, pirms 15 gadiem
spēlēt jāsāk no pirmās sekundes, nevis no brīža kad pretinieks ir sametis cik vajag (es nerunāju tika par šo spēli) un samazina apgriezienus.
Lai apspēlētu RD bieži pietiek uzspēlēt 20 min. vai dažkārt nedaudz vairāk, bet ne kapāt visas 60.
Nožēlojami, bet parādītās spēles ziņā (cerams, ka pagaidām) esam pārliecinoši vājākie visā KHL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-09 00:22, pirms 15 gadiem
Reāli RD šajā sezonā ir cīnijušies kopuma varbūt kādas 20 min visus sīkos cīņas uzplaiksnījumus saskaitot kopā. Viss pārējais laiks tiek pavadīts muļļājoties pa ledu un gaidot, kad kāds visus izdarīs viņu vietā.
Skarbī, bet tā tas ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-09 00:45, pirms 15 gadiem
Varētu padomāt, ka Šuplera altlaišana ko mainīs. Vajag normālus leģionārus, nevis Fosteru un Svetu, kurš aizsardzībā vispār ir tukša vieta.

Lai gan nu zaudēt Avtomoblist gan ir...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-09 00:50, pirms 15 gadiem
Musu treneris tik runat mak,Bet kautko komandas laba darit vins nedara.Kads tolks ka cinijamies ja rezultats 4:2 ?? Musu komandaj es uskatu vajag jaunu un Aktivu treneri,nevis tadus gastaibaiterus vecus,kuri tikai runat mak,gruti iedomaties ka vins slido treninu laika ar komandu un rada komandai kas un ka jadara speles laika...Tas tikai mans viedoklis !

  -1 [+] [-]

, 2009-10-09 01:17, pirms 15 gadiem
wnk paakljaa te nau ko runaat

  -1 [+] [-]

, 2009-10-09 01:17, pirms 15 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Varētu padomāt, ka Šuplera altlaišana ko mainīs. Vajag normālus leģionārus, nevis Fosteru un Svetu, kurš aizsardzībā vispār ir tukša vieta.

Lai gan nu zaudēt Avtomoblist gan ir...
Ai tak oaklusē, eksperts, gribu zināt no kurienes tev tāda informācija,ka avtomobilist, ir kaut kādi peramie zēni, kuri pilnīgi obligāti jāvinē, man vairāk nepatīk tas ka zaudējam vairākas spēles pēc kārtas, kā tas ka zaudējām it kā Pastarīšiem Avtomobilis

     [+] [-]

, 2009-10-09 01:19, pirms 15 gadiem
helkama rakstīja: Musu treneris tik runat mak,Bet kautko komandas laba darit vins nedara.Kads tolks ka cinijamies ja rezultats 4:2 ?? Musu komandaj es uskatu vajag jaunu un Aktivu treneri,nevis tadus gastaibaiterus vecus,kuri tikai runat mak,gruti iedomaties ka vins slido treninu laika ar komandu un rada komandai kas un ka jadara speles laika...Tas tikai mans viedoklis !
Nu nezinu par visu pārējo, un nezinu cik Šuplers ir labs, bet zinu to, ka nav viņš slikts točna, un zinu ka slidot arī viņš māk tīri labi

  -1 [+] [-]

, 2009-10-09 01:19, pirms 15 gadiem
jurkoo rakstīja: Ai tak oaklusē, eksperts, gribu zināt no kurienes tev tāda informācija,ka avtomobilist, ir kaut kādi peramie zēni, kuri pilnīgi obligāti jāvinē, man vairāk nepatīk tas ka zaudējam vairākas spēles pēc kārtas, kā tas ka zaudējām it kā Pastarīšiem Avtomobilis
Kreipāns pat to atzina. Man nav iemesla viņam neticēt. Pēc viņa vārdiem, Avtomoblist nav ne ar ko labāka par Dinamo Rīga.

  -2 [+] [-]

, 2009-10-09 07:04, pirms 15 gadiem
Labi, ka Jūlius priecājas.

  -1 [+] [-]

, 2009-10-09 07:34, pirms 15 gadiem
Nē, nu viņš ir jocīgs. Priecājās, ka komanda cīnījās. It kā nebūtu zaudēts.
Nedaudz arī viņa ir žēl, bet nu tāda dzīve un tāds mēdz būt hokejs.
Uzskatu, ka steigšus ir jāvērtē gan treneri, gan vismaz pues komandas!

  -1 [+] [-]

, 2009-10-09 07:36, pirms 15 gadiem
zaudējām,zaudējām. bet nu jāturpina cīnīties tāpat !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-09 08:01, pirms 15 gadiem
Priecāsimies kad sāks spēlēt no sākuma!!!!"

  -3 [+] [-]

, 2009-10-09 08:07, pirms 15 gadiem
John1973 rakstīja: Uzskatu, ka steigšus ir jāvērtē gan treneri, gan vismaz pues komandas!
nav jēgas tagad kaut ko ķert, grābt, mainīt. lai nospēlē līdz Ziemassvētkiem ar esošiem treneriem un spēlētājiem, tad redzēs - ir šansi tikt plei-ofos, vai sākt uzreiz OS un nākamsezonai gatavoties?

  -2 [+] [-]

, 2009-10-09 08:25, pirms 15 gadiem
Ne jau Šuplers ir vainīgs,jāsoda tie cilvēki ,kuri pēc veiksmīgas aizvadītās sezonas,izstūma no komandas Koziolu un pārējos kas veidoja atmosfēru komandā un uzskatīja ka Hartigens un Elisons ir zema līmeņa hokejisti no kuriem ir jāatbrīvojas un kuru vietā par tādu pašu naudu var dabūt nezko,nesanāca Savicka kungs....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-09 08:44, pirms 15 gadiem
aaaaaaaaaaaaaaa

     [+] [-]

, 2009-10-09 08:58, pirms 15 gadiem
Opjatj masterovitij sopernik popalsa!!!

  -2 [+] [-]

, 2009-10-09 09:07, pirms 15 gadiem
žel ka sesdien neredzēšu spēli tobiš 3 periodu kad mūsējie rāda sakarīgu hokēju....

  -2 [+] [-]

, 2009-10-09 09:18, pirms 15 gadiem
Jāsāk meklēt kādu jēdzīgu vārtsargu! Ja vārtsargi pēc statistikas ir pēdējās vietās visā līgā tad arī uzvaru nebūs. Nesaprotami spēlē Dārziņš,Cipulis,M.Rēdlihs!!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-10-09 09:22, pirms 15 gadiem
Visām komandām ir "bedre" čempionāta laikā. Varbūt mūsējiem tā ir pašā sākumā? Ja mūsu mērķis ir 8 vieta konferencē, tad traģēdija nav notikusi. Labāk tā bedre ir sezonas sākumā nekā beigās. Izskatās, ka pirmais "pūlveris" tika izšauts pirmssezonas spēlēs. Vajag tikai kādu no komandas, kas to pasaka līdzjūtējiem. Lielas slodzes un biežās spēles ir visām komandām, tā ka tas nevarētu būt attaisnojums sliktajam sniegumam. Kāpēc liela daļa uzskata ka Šuplers ir vainīgs? Neticu, ka Šuplers liek puišiem vairākumā stāvēt tikai savā vietā un nekustēties. Tāpat negribas ticēt, ka Šuplers "liek" dot neprecīzas pirmās 2 piespēles, lai neveidotos uzbrukums. Kaut kas ir noticis ar spēlētājiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-10-09 09:31, pirms 15 gadiem
šuplers saprot ko dara tas ir fakts. Taču mūsu vislielākā problēma ir tā ka visi vēlas gūt vārtus taču aizsardzībā neuzpēj atgriezties ,tāpēc zaud'ejam uzreiz ātrumā šogad mums ir ļoti labs uzbrukums esam ģuvuši daudz vārtus. Problēma ir aizsardzība te vajadzētu piestrādāt arī uzbrucējiem. viens pats Sandis neko neizdarīs. un ja nekas nemainīsies tad pa lejas galu arī noslēgsim sezonu es jau teicu ka šogad 14-16 vieta

     [+] [-]

, 2009-10-09 09:55, pirms 15 gadiem
Dinamo vajag discipliinu !

  +1 [+] [-]

, 2009-10-09 10:20, pirms 15 gadiem
tagat laikam mums japriecājas ka cīnījamies līdz galam , nevajag mums vairs uzvaras pietiek pilnai laimei ar cīņu tikai trešaja periodā lol kada cīņa pilnīgā nulle pretinieks vienkārši jau svinēja uzvaru trešajā trešdaļa tāpēc ar biku palaida spēli mūsējiem , beidzat te sevi mierināt ar savainojumiem un Fostera nevarēšanu vel iespēlēties , kas viņš kads amatieris profisionālim pietiek lidz trim spēlem lai saprastu kā jaspēle , pusi komandu aizsutit uz fārmu lai padomā un palaiž jaunos kas vēlas ko sasniegt un cīnīties , nevis uz haļavu slidināties pa ledu

     [+] [-]

, 2009-10-09 11:19, pirms 15 gadiem
Piekrītu Jūlim, bet....! Spēli izšķīra pirmie 2 goli mazākumā! Ok., es uzskatu slikta spēle mazākumā ir spēlētāju pašatdeves trūkums, kaut kāda sevis žēlošana, nevarēšana epizodiski nospēlēt čerez ņemogu. Secinājums - pašī sevi nevar vai negrib noskaņot uz cīņu, kā izskatās treneris arī nevar! Vairākumā katastrofa - te nu es uzskatu, ka vaina jāmeklē ir tikai treneros, pie tam visos trijos! Mūsu vairākums ir tik statisks( stāv kā mieti un pat no zilās nemet), mazkustīgs, vienveidīgs, lēns un vēl ar neprecīzām piespēlēm( šķiet spēlētāji neciena viens otru, ka dod neērtas piespēles)!!! Mikroklimats sūdīgs, cerams, ka ne! Katrā ziņā par vairākumu, man šķiet pretezijas vairāk tomēr treneru lauciņā! Vēļ viena interesanta lieta - sporta medicīna. Esat ievērojuši, kā tie krievi deso, nu gandrīz visu spēli skrien kā mustangi! Protams nezinu ,kā ir pie mums, bet tur no rīta katrs spēlētājs saņem veselu lērumu visādas krāsainas tabletītes, it kā vitamīni, bet spēks esot tāds, ka varot visu spēli bez maiņām nospēlēt!!!! To teica viens no mūsējiem, kurš spēlē tur, protams vārdā nesaukšu. Fīča vēl tāda, ka pamēģīni tik nedzert tos "vitamīnus" ,būsi ārā no komandas kā likts. Redz ko dara ar sportu un cilvēkiem liela nauda!

     [+] [-]

, 2009-10-09 11:35, pirms 15 gadiem
FelQ rakstīja: Jāsāk cīnīties no paša spēles sākuma, nevis tikai spēles beigās...
newar nepiekrist,warbut tad kkas izdosies....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-09 12:27, pirms 15 gadiem
treneru maiņa ienestu jaunas vēsmas,jo RD spēle ir kā atvērta grāmata -bez improvizācijas un ļoti prognozējama.Hokeju vajag spēlēt nevis nodarboties ar hokeju.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-09 12:31, pirms 15 gadiem
Nekas traks tacu nav noticis,ātrāk aizmirst šo spēli un domāt par nākamajām.Pat tādiem grandiem kā Dināmo gadās zaudēt pat tik objektīvi vājākām komandām ka Avtomobilist.

     [+] [-]

, 2009-10-09 12:46, pirms 15 gadiem
Nu nav jau vēl tik traki - Ja paskatās tabulu tad mūsu konferencē no 5.-8. vietas atpaliekam tikai par 4 punktiem. Tā,ka nekas krimināls nav noticies un pārējiem arī nemaz tik spīdoši neiet.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-09 12:48, pirms 15 gadiem
Kā parasti. Salejam ūdeni un pēc tam smeļam to ārā. Ja izdodas sasmelt, fanu acīs , varoņi, ja nē... nu tad ... galvenais , ka cīnījāmies.
reizēm sajūta tāda, ka 1. un 2. periodos taupamies, lai tikai trešajam spēka pietiktu un speli beigtu ar apziņu, ka mēs tomēr varam, JA GRIBAM.

  +3 [+] [-]

, 2009-10-09 15:24, pirms 15 gadiem
Diemzhel jasaka, ka lielais hokejs mums driz beigsies. Ienakumi ejot visu laiku lejaa, taapat kaa intrese par Dinamo. Ja turpinas shada veida, tad jau janvari komanda varot partraukt spelet, jo musu kaiminji nedos vairs naudu ielapu aizlapishanai, kas paliek ar vien lielaks.
Zhel ka taa, bet pats esmu Dinamo fans jau no bernibas, bet sestdienas speli es pirmo reizi neskatishos, vienkarshi sapigi pec speles!
Kamer mes aprobezhosimies ar labiem zaudejumiem(trenerim pa shadiem vardiem vajadzetu ...) mes ljoti lidzinamies musu mikstajai valstij un ka viens ta otrs panakumus shadi negus, bet es ljoti ceru, ka kaut kas mainisies!

  +2 [+] [-]

, 2009-10-09 15:34, pirms 15 gadiem
Nu cik ilgi suplers attaisnosies ar savainotiem speletajiem,kaut ko jaunu nevareja izdomat.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-09 17:02, pirms 15 gadiem
Kas Jūs par faniem?! Kāda nozīme vai zaudējam vai uzvaram-tas ir hokejs un vienmēr nevar iet labi. Tiem kuriem ir kādas pretenzijas pret komandu vai komandas vadību-paturiet pie sevis!

     [+] [-]

, 2009-10-09 23:24, pirms 15 gadiem
Priecāties par to, ka spēlē atsevišķu periodu kārtējo spēli, jau var, bet tomēr hokejs sastāv no 3 periodiem.

Sāpīgi, tāpēc ar gribās to izteikt savas domas.

Novēlu izdošanos un panākumus un spēli visus trīs periodus, un traucēt pretiniekiem nevis skatīties ko tad šamējais tagad darīs. Lai veicas.