Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Vityaz" un "CSKA" izcīna uzvaras

Nauris Mackevičs
Nauris Mackevičs

"Vityaz" un "CSKA" izcīna uzvaras
Foto: ITAR-TASS

Šovakar Kontinentālās hokeja līgas (KHL) abās aizvadītājās spēlēs uzvarētāja noskaidrošanai bija nepieciešams pagarinājums, kurā veiksmīgākas bija "CSKA" un "Vityaz" komandas.

Šīvakara pirmajā spēlē laukumā devās divas līgas pastarītes – "Vityaz" un "Himik" komandas. Abām komandām uzvara bija ļoti nepieciešama, lai uzlabotu savas pozīcijas. Pirmie mača 14. minūtē vadībā izvirzījās "Himik" hokejisti pēc precīza Gorelova metiena. Izlīdzinājumu Čehovas hokejistiem izdevās panākt tikai pēdējā periodā, kad precīzs bija Antons Nosovs.

Perioda turpinājumā ne vienai, ne otrai komandai vārtus gūt neizdevās, tādēļ uzvarētājs tika noskaidrots pagarinājumā. "Vityaz" hokejistiem bija nepieciešamas tikai sešas (!) sekundes, lai gūtu uzvaras vārtus. Uzvaras vārti Pāvela Boičenko kontā.

Vēl vienā spēlē tikās Maskavas "CSKA" un "Barys" komandas. "CSKA" pirmajā periodā nokļuva iedzinējos ar divu vārtu deficītu, taču jau 34. minūtē prata izvirzīties vadībā. Uzvaru nosargāt viņi neprata, ielaižot vārtus trešā perioda vidū. Pagarinājuma 3. minūtē armijnieki izmantoja vairākumu, pievienojot sev turnīra tabulā vēl divus punktus.

KHL tabula

VKomandaSUUPZPZVAP
1. Atlant 14 11 1 1 1 56:28 36
2. Salavat Yulaev 13 8 2 1 2 41:22 29
3. Avangard 14 8 1 1 4 48:38 27
4. AK Bars 13 8 0 2 3 50:39 26
5. Lokomotiv 12 8 0 1 3 40:25 25
6. Rīgas Dinamo 13 7 1 2 3 40:44 25
7. CSKA 13 6 2 1 4 40:33 23
8. Severstal 14 6 2 1 5 42:47 23
9. Traktor 13 6 1 2 4 41:40 22
10. Barys 15 5 3 1 6 42:41 22
11. Spartak 14 4 4 1 5 51:43 21
12. Metallurg Nk 15 6 1 1 7 47:40 21
13. Maskavas Dinamo 13 5 3 0 5 34:30 21
14. Torpedo 15 6 0 2 7 40:40 20
15. Neftekhimik 13 5 0 5 3 30:31 20
16. Metallurg Mg 14 5 2 1 6 32:41 20
17. SKA 14 5 2 0 7 32:25 19
18. Lada 13 4 2 2 5 29:30 18
19. HC MVD 14 3 3 1 7 35:43 16
20. Sibir 14 2 3 3 6 30:42 15
21. Himik 14 3 0 3 8 25:41 12
22. Amur 15 3 1 1 10 28:48 12
23. Vityaz 14 1 2 4 7 28:46 11
24. Minskas Dinamo 14 2 2 1 9 25:49 11

Izmantotie resursi:
khl.ru

1 2 36 komentāri

     [+] [-]

, 2008-10-08 22:43, pirms 16 gadiem
Šķiet ka mūsu divīzija ir visstiprākā, jo Avangard 3, Lokomativ 5 , RD 6
Slēpts komentārs: alzamora
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: alzamora

  -3 [+] [-]

, 2008-10-08 22:54, pirms 16 gadiem
alzamora rakstīja: Kautkads stulbums, pec taas "grupu" tabuals sanaak, ka mes 13 speles ar 25 punktiem esam 3shie grupaa, bet CSKA ar 23 p. 1mie sava grupaa, un teoretiski iziet uz vajaku pretinieku pleijofaa
bezjēdzīgi kaut ko rēķināt, kad aizvadīta tikai 1/4 no visām spēlēm. Bez tam RD no favorītiem ir spēlējuši tikai pret Atlant, bet vēl spēles priekšā pret Salavat Julajev, Avangard, Jaroslavļu, SKA, arī Magņitogorsku (kaut šogad šamie nevelk, tomēr tā ir komanda ar lielu potenciālu - par velti jau čempionu līgā nepiedalās)...

     [+] [-]

, 2008-10-08 22:55, pirms 16 gadiem
alzamora rakstīja: Nu tak es ne jau par playofiem runaju, bet par to, ka vini oficiaalaja tabulaa ir augstaak par mums un tas nav godigi
Pag nu mums ir stipra grupa, ko var gribēt, un kharlamovs pareizi teica, tikt līdz play-ofiem ir kā rakom līdz ķinai !!

  -1 [+] [-]

, 2008-10-08 22:57, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: bezjēdzīgi kaut ko rēķināt, kad aizvadīta tikai 1/4 no visām spēlēm. Bez tam RD no favorītiem ir spēlējuši tikai pret Atlant, bet vēl spēles priekšā pret Salavat Julajev, Avangard, Jaroslavļu, SKA, arī Magņitogorsku (kaut šogad šamie nevelk, tomēr tā ir komanda ar lielu potenciālu - par velti jau čempionu līgā nepiedalās)...
Nu es saku, ka Mg vēl parādis kas ir kā, jo nepavelti viņi gandrīz sasita Rangerus, bet kā zināms gandrīz neskaitās, diemžēl!

  -1 [+] [-]

, 2008-10-08 22:59, pirms 16 gadiem
Gribās, lai tabulā tomēr pirmās četras vietas ir divīziju uzvarētāji...bet laikam šosezon to nesagaidīt...
P.s. divīzija ir stipra, tas tiesa un nebūs brīnums, ja DR paliks 4tie...jo Lada, manuprāt, vēl parādīs labu sniegumu...bet citas grupas jau tāpat ir stipras...Juvilieri ar Atlantu, CSKA ar Metalurgu (arī ivsticamāk vēl uzlabos savu sniegumu)...varbūt nedaudz švakāka (uz papīra) ir tā divīzija ar Bars priekšgalā

  +1 [+] [-]

, 2008-10-08 23:01, pirms 16 gadiem
Vismaz pagaidām spēcīgākā ir Bobrova divīzija (Atlant, Salavat Yulaev, Severastal, Spartak, Metalurg Nk un Dinamo Mn).
Pagaidām var runāt tikai par Atlant stabilo vadību, kā arī par dažu komandu atpalicību.
14 spēles ir tieši 1/4 no spēļu skaita..

  +1 [+] [-]

, 2008-10-08 23:02, pirms 16 gadiem
kemrausis rakstīja: Gribās, lai tabulā tomēr pirmās četras vietas ir divīziju uzvarētāji...bet laikam šosezon to nesagaidīt...
P.s. divīzija ir stipra, tas tiesa un nebūs brīnums, ja DR paliks 4tie...jo Lada, manuprāt, vēl parādīs labu sniegumu...bet citas grupas jau tāpat ir stipras...Juvilieri ar Atlantu, CSKA ar Metalurgu (arī ivsticamāk vēl uzlabos savu sniegumu)...varbūt nedaudz švakāka (uz papīra) ir tā divīzija ar Bars priekšgalā
a kāda starpība, kurā vietā paliek divīzijā (ja vien tā nav pirmā vieta)!

     [+] [-]

, 2008-10-08 23:17, pirms 16 gadiem
Filadelfijas aizsargam.nopietna trauma.kaa buutu ar Baartulja debiju nhl.viss pasha rokaas.

     [+] [-]

, 2008-10-08 23:20, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: a kāda starpība, kurā vietā paliek divīzijā (ja vien tā nav pirmā vieta)!
starpiba tāda, ka komanda virs tevis tavā grupā var ieņemt tev vajadzigo 16, 15 un 14 vietu :p

     [+] [-]

, 2008-10-08 23:29, pirms 16 gadiem
Cietsmaidis rakstīja: starpiba tāda, ka komanda virs tevis tavā grupā var ieņemt tev vajadzigo 16, 15 un 14 vietu :p
To pašu var izdarīt arī komandas no citām divīzijām.... starpība ta kāda, vai RD priekšā būtu Lada vai Baris????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-08 23:38, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: To pašu var izdarīt arī komandas no citām divīzijām.... starpība ta kāda, vai RD priekšā būtu Lada vai Baris????
Izdarīt var, bet ja nu Lada finišēs 16. vietā un mēs 17., tad domāju, ka tavs jautājums par starpibu būs atrisināts.

  -1 [+] [-]

, 2008-10-08 23:39, pirms 16 gadiem
Cietsmaidis rakstīja: Izdarīt var, bet ja nu Lada finišēs 16. vietā un mēs 17., tad domāju, ka tavs jautājums par starpibu būs atrisināts.
bet pričom tur tas, kura komanda ir kurā divīzijā???

  -1 [+] [-]

, 2008-10-08 23:41, pirms 16 gadiem
P.s. labi jau būtu, ka RD netiktu tais play-offos - vismaz uz PČ būtu svaigāki spēlētāji.

     [+] [-]

, 2008-10-08 23:41, pirms 16 gadiem
jokains(centos toleranti) vai izliecies?

     [+] [-]

, 2008-10-08 23:46, pirms 16 gadiem
Cietsmaidis rakstīja: jokains(centos toleranti) vai izliecies?
nē, tas bija patiesi (par izlasi) teikts. Es neesmu RD fans.

  -1 [+] [-]

, 2008-10-09 00:34, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: P.s. labi jau būtu, ka RD netiktu tais play-offos - vismaz uz PČ būtu svaigāki spēlētāji.
palasot Tavus komentārus, būtu labi ja nebūtu RD, ja netiktu play-off, nešaubos ka Tu daudz zini par hokeju, bet Tavi spriedumi galīgi nesakrīt ne ar vienu hokeja speciālistu Latvijā, varbūt esmu kāda spečuka komentārus palaidis garām ja tādi ir bijuši tad droši vien no cilvēka kurš par kaut ko ir apvainojies uz RD, tad jau pavasarī redzēs, man personīgi sāk jau apnikt katru gadu runas par vienu svarīgo spēli un pēc nospēlētām pāris nedēļām runas par gaišo nākotni un atkal gaidīsim nākošo pavasari, par to ka fani nebrauks tik daudz uz PČ gan ir diezgan droši bet par LV izlasi nu redzēsim. Uzraksti ja zini kur šogad spēlē Sokil, šovakar ukraiņu TV kanālā rādija spēli diezgan pazema līmeņa,nebija man pacietības sagaidīt beigas lai kaut ko varētu noskaidrot.

  +1 [+] [-]

, 2008-10-09 07:54, pirms 16 gadiem
Agris 77 rakstīja: palasot Tavus komentārus, būtu labi ja nebūtu RD, ja netiktu play-off, nešaubos ka Tu daudz zini par hokeju, bet Tavi spriedumi galīgi nesakrīt ne ar vienu hokeja speciālistu Latvijā, varbūt esmu kāda spečuka komentārus palaidis garām ja tādi ir bijuši tad droši vien no cilvēka kurš par kaut ko ir apvainojies uz RD, tad jau pavasarī redzēs, man personīgi sāk jau apnikt katru gadu runas par vienu svarīgo spēli un pēc nospēlētām pāris nedēļām runas par gaišo nākotni un atkal gaidīsim nākošo pavasari, par to ka fani nebrauks tik daudz uz PČ gan ir diezgan droši bet par LV izlasi nu redzēsim. Uzraksti ja zini kur šogad spēlē Sokil, šovakar ukraiņu TV kanālā rādija spēli diezgan pazema līmeņa,nebija man pacietības sagaidīt beigas lai kaut ko varētu noskaidrot.
Agri,ja Tu būtu dzirdējis ko vakar Putins teica par Tuvo ārzemju hokeju komandu iesaistīšanu KHL projektā,kad pie viņa uz pieņemšanu bija uzaicināti KHL prezidents Medveģevs un Bikovs,tad Tu arī negribētu,lai tajā līga spēlētu komanda no Latvijas!
Ja līdz šim man pret šo RD projektu bija vairāk vai mazāk neitrāla attieksme,tad tagad es atklāti pasaku,ka nav LV lielāks RD nīdējs par mani!Pat neskatoties,ka tajā spēlē mūsu izlases džeki!

     [+] [-]

, 2008-10-09 08:11, pirms 16 gadiem
Agris 77 rakstīja: palasot Tavus komentārus, būtu labi ja nebūtu RD, ja netiktu play-off, nešaubos ka Tu daudz zini par hokeju, bet Tavi spriedumi galīgi nesakrīt ne ar vienu hokeja speciālistu Latvijā, varbūt esmu kāda spečuka komentārus palaidis garām ja tādi ir bijuši tad droši vien no cilvēka kurš par kaut ko ir apvainojies uz RD, tad jau pavasarī redzēs, man personīgi sāk jau apnikt katru gadu runas par vienu svarīgo spēli un pēc nospēlētām pāris nedēļām runas par gaišo nākotni un atkal gaidīsim nākošo pavasari, par to ka fani nebrauks tik daudz uz PČ gan ir diezgan droši bet par LV izlasi nu redzēsim. Uzraksti ja zini kur šogad spēlē Sokil, šovakar ukraiņu TV kanālā rādija spēli diezgan pazema līmeņa,nebija man pacietības sagaidīt beigas lai kaut ko varētu noskaidrot.
Un Tu domā, ka šogad PČ atkal nebūs 1 izšķirīgā spēle pret austriešiem? Būs jau būs - nekas jau pārredzamā nākotnē nemainīsies...

Par Sokil - viņi spēlē Krievijas Augstākajā līgā rietumu zonā (un ir vieni no līderiem). Taču tikpat labi tā varēja būt Ukrainas čempionāta spēle, kur spēlē Sokil 2...

     [+] [-]

, 2008-10-09 08:22, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Agri,ja Tu būtu dzirdējis ko vakar Putins teica par Tuvo ārzemju hokeju komandu iesaistīšanu KHL projektā,kad pie viņa uz pieņemšanu bija uzaicināti KHL prezidents Medveģevs un Bikovs,tad Tu arī negribētu,lai tajā līga spēlētu komanda no Latvijas!
Ja līdz šim man pret šo RD projektu bija vairāk vai mazāk neitrāla attieksme,tad tagad es atklāti pasaku,ka nav LV lielāks RD nīdējs par mani!Pat neskatoties,ka tajā spēlē mūsu izlases džeki!
A Tu tikai tagad to saprati??? Man tas bij skaidrs jau no paša sākuma...

     [+] [-]

, 2008-10-09 08:27, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: A Tu tikai tagad to saprati??? Man tas bij skaidrs jau no paša sākuma...
Vairāk vai mazāk man arī bija skaidrs,bet pēc tik nekaunīgas atzīšanās,man pat skudriņas noskrēja pa kauliem!

     [+] [-]

, 2008-10-09 10:42, pirms 16 gadiem
alzamora rakstīja: Kautkads stulbums, pec taas "grupu" tabuals sanaak, ka mes 13 speles ar 25 punktiem esam 3shie grupaa, bet CSKA ar 23 p. 1mie sava grupaa, un teoretiski iziet uz vajaku pretinieku pleijofaa
NHL notiek tāpat, pat vēl trakāk. Capitals ar 8.-7. labāko rādītāju (pēc punktiem) konferencē uzvarēja savā divīzijā (Southeast) un ierundojās trešajā vietā (kā viena no trim divīziju uzvarētājām) tādi kļūstot par vienīgo Southeast divīzijas komandu, kura piedalās izslēgšanas spēlēs. Tajā pašā laikā Atlantic divīzijā jau otro gadu ir 4 komandas (no 5) kuras aizņem pusi no pirmajām astoņām vietām.

     [+] [-]

, 2008-10-09 10:42, pirms 16 gadiem
A ko Putins tadu pateica?

     [+] [-]

, 2008-10-09 10:47, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Vairāk vai mazāk man arī bija skaidrs,bet pēc tik nekaunīgas atzīšanās,man pat skudriņas noskrēja pa kauliem!
Es nezinu ko teica Putins, bet man arī ir vienalga. Ja nu vienīgi viņš nepieteicās par Dinamo vārtsargu. Es domāju, ka pārāk daudzi šeit hokeja klubu (vai pat līgu) saskata kā Krievijas ieroci cīņai par politisko ietekmi.

     [+] [-]

, 2008-10-09 11:06, pirms 16 gadiem
quick rakstīja: Es nezinu ko teica Putins, bet man arī ir vienalga. Ja nu vienīgi viņš nepieteicās par Dinamo vārtsargu. Es domāju, ka pārāk daudzi šeit hokeja klubu (vai pat līgu) saskata kā Krievijas ieroci cīņai par politisko ietekmi.
Ja nezini,ko Putins teica,tad nemuldi!
Ja pats Krievijas premjērs atļaujās pateikt,ka sports (hokejs) ir tikai otršķirīgs pasākums,tad sorry,par ko tad vel šeit var diskutēt!?? Nezinu,kā vel skaidrāk var pateikt,ka tas ir tikai politisks pasākums!

  -1 [+] [-]

, 2008-10-09 11:25, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Ja nezini,ko Putins teica,tad nemuldi!
Ja pats Krievijas premjērs atļaujās pateikt,ka sports (hokejs) ir tikai otršķirīgs pasākums,tad sorry,par ko tad vel šeit var diskutēt!?? Nezinu,kā vel skaidrāk var pateikt,ka tas ir tikai politisks pasākums!
Tas, ka tev liekās, ka Krievija ir uzsākusi Latvijas nospiešanu caur hokeju vēl nenozīmē, ka es esmu tas kas kaut ko muld. Putina ārpolitika man arī nekad nav bijusi pieņemama, bet to kāds hokejam visār ir ar to sakars es neredzu Tāpēc lūdzu brīdini arī mani par tiem draudiem (putina Trojas zirgu), kas slēpjas KHL.

     [+] [-]

, 2008-10-09 11:37, pirms 16 gadiem
quick rakstīja: Tas, ka tev liekās, ka Krievija ir uzsākusi Latvijas nospiešanu caur hokeju vēl nenozīmē, ka es esmu tas kas kaut ko muld. Putina ārpolitika man arī nekad nav bijusi pieņemama, bet to kāds hokejam visār ir ar to sakars es neredzu Tāpēc lūdzu brīdini arī mani par tiem draudiem (putina Trojas zirgu), kas slēpjas KHL.
Neesmu specdienestu darbinieks,un tāpēc nevarēšu Tev izstāstīt,kādām metodēm caur sportu var ietekmēt ārvalstu politiku!
Tomēr zinu,ka caur kultūru un citiem masu pasākumiem var ļoti labi iedarboties uz tautiešiem (un ne tikai) ārzemēs!

     [+] [-]

, 2008-10-09 11:47, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Neesmu specdienestu darbinieks,un tāpēc nevarēšu Tev izstāstīt,kādām metodēm caur sportu var ietekmēt ārvalstu politiku!
Tomēr zinu,ka caur kultūru un citiem masu pasākumiem var ļoti labi iedarboties uz tautiešiem (un ne tikai) ārzemēs!
Cik noprotu tu KHL un "Dinamo" liec vienā plauktā ar bezmaksas koncertiem izglītības reformas laikos Es tam nepiekrītu, jo saskatu vairāk atšķirību. Tāpat ir arī krievvaldīgie, kas atbalsta "Dinamo", pats pazīstu pāris "Ak Bars" fanus kurus RD ir pārvilinājis pie sevis.

     [+] [-]

, 2008-10-09 11:59, pirms 16 gadiem
quick rakstīja: Cik noprotu tu KHL un "Dinamo" liec vienā plauktā ar bezmaksas koncertiem izglītības reformas laikos Es tam nepiekrītu, jo saskatu vairāk atšķirību. Tāpat ir arī krievvaldīgie, kas atbalsta "Dinamo", pats pazīstu pāris "Ak Bars" fanus kurus RD ir pārvilinājis pie sevis.
Nē! Kā jau rakstiju,tad nepārzinu tās metodes,bet tās noteikti nav saistītas ar komandu fanu pārvilināšana no vienas komandas uz otru!
Tas viss ir daudz dziļāk! Kaut vai tas,ka daudziem ir pofig ko kruķī zem šī projekta,bet galvenais ir labs hoķis!
Diemžēl,bet ne visi saprot,ka dzīve nesākas un nebeidzas ar labu hokeju!

  -2 [+] [-]

, 2008-10-09 12:30, pirms 16 gadiem
Daudz kas tabulā būs atkarīgs no savstarpējām spēlēm tieši ar AVANGARDU un LOKOMATĪVI.Ja tās būs veiksmīgas tad izslēgšanas spēles būs arī RĪGĀ.Ko arī visi vēlamies!Lai veicas

     [+] [-]

, 2008-10-09 13:02, pirms 16 gadiem
HUGA rakstīja: Daudz kas tabulā būs atkarīgs no savstarpējām spēlēm tieši ar AVANGARDU un LOKOMATĪVI.Ja tās būs veiksmīgas tad izslēgšanas spēles būs arī RĪGĀ.Ko arī visi vēlamies!Lai veicas
piebilde: ne visi - es ļoti ceru uz palikšanu ārpus 16-nieka. Iemesls vienkāršs: izlases kandidāti būs svaigāki PČ.

     [+] [-]

, 2008-10-09 16:21, pirms 16 gadiem
HUGA rakstīja: Daudz kas tabulā būs atkarīgs no savstarpējām spēlēm tieši ar AVANGARDU un LOKOMATĪVI.Ja tās būs veiksmīgas tad izslēgšanas spēles būs arī RĪGĀ.Ko arī visi vēlamies!Lai veicas
Nu un, kas ja zaudes tapat tiks playoff
1 2 36 komentāri