Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Čehijā pret ''Lev'' un ''Hradec Kralove'' spēlēšanu KHL

Čehijā pret ''Lev'' un ''Hradec Kralove'' spēlēšanu KHL
Kontinentālā Hokeja līga

Čehijas hokeja federācija ir vienbalsīgi nobalsojusi pret ''Lev'' komandas spēlēšanu Kontinentālajā hokeja līgā (KHL). Tāpat čehu komandu ģenerālmenedžeri ir skeptiski pret ''Lev'' un ''Hradec Kralove'' spēlēšanu KHL.

Jau iepriekš esam ziņojuši, ka gan ''Lev'', gan ''Hradec Kralove'' ir tuvu spēlēšanai Kontinentālajā hokeja līgā (KHL). Direktoru sēdē tiks pieņemts lēmums par ''Hradec Kralove'' iespējamo spēlēšanu jau 2010. un 2011.gada sezonā.

Tikmēr Čehijā par šo ideju gan hokeja federācija, gan Čehijas hokeja ģenerālmenedžeri ir skeptiski noskaņoti. Čehijas hokeja federācija savā sēdē ir vienbalsīgi nobalsojusi pret ''Lev'' spēlēšanu KHL. Tas ir bijis galvenais balsojums komandai un praktiski tai vairs nav cerību spēlēt KHL. Komandas vadība gan vēl izteikusi cerību, ka tai izdosies panākt ''Lev'' spēlēšanu Kontinentālajā hokeja līgā, kas gan maz ticams.

Savukārt Čehijas komandu ģenerālmenedžeri ir skeptiski noskaņoti arī par ''Hradec Kralove'' startēšanu KHL. Komandu ģenerālmenedžeri vērš uzmanību uz to, ka Čehijā komandām ir mazi budžeti un tie nespēs sacensties ar KHL spēlējošo komandu budžetiem. Tāpat risks ir zaudēt interesi par Čehijas čempionātu gadījumā, ja kāda no komandām pievienotos KHL, ko noteikti nevēlas citas Čehijas komandas.

Izmantotie resursi:
sovsport.ru
allhockey.ru

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-06-07 23:14, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: es domāju, ka šeit nostrādāja nesen dibinātā alianse Hockey Europe (SWE, FIN, SUI, CZE, SVK, GER) - domāju, KHL var aizmirst par šīm valstīm. Daudz reālāk laikam ir KHL klubs Belgradā vai Erevānā.
Cik es sekoju hokeja aktivitātēm Eiropā, un sekoju es ne visai intensīvi, šķiet, ka briest k-kādas pārmaiņas. Eiropa tiecas atrast pretsvaru krievu naudas ekspansijai (tieši naudas, nevis hokeja). Protams, nabadzība nav tikums, bet nelaime, bet es tiešām īsti neizprotu mūsu, Latvijas hokeja pozicionēšanos šajā procesā. Bet nostāju agri vai vēlu vajadzēs ieņemt, sevišķi, kad beigsies Putina projekts "tautiešiem ārzemēs" RD.

 +12 [+] [-]

, 2010-06-07 23:15, pirms 14 gadiem
Šajā gadījumā runa ir tikai un vienīgi par naudu.Krievu naudu..Jo ne jau čehi sponsorēs šos potenciālos KHL dalībniekus.Čehi vienkārši cenšās aizstāvēt savu hokeju no neprognozējāmās krievu ietekmes.Atšķirībā no Latvijas viņiem ir ko aizstāvēt.

 +10 [+] [-]

, 2010-06-07 23:15, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Un kāda tev gar to daļa ?! Ko grib Lācītis un bezjēdzīga līga ? Tu šodien visu dienu vāries par spēlētajiem,kas neko nav paveikuši un vērti un līgam kas ir slima suņa murgi.
Kā cilvēku var piesaistīt pēc viņa domām bezjēdzīgs pasākums un vēl uz visu dienu ?! Tu jau gadiem E - Sportā Lācītim un atpalikušajiem Krieviem dod receptes un nākotnes vīzijas,kas glābs to pagrimušo valsti. Tu domā,ka Lācīša kungs lasa tavus priekšļikumus E-Sporta,vai gribi izlikties par gudrāko un zināšāko ? Varu ar 100% garantiju minēt,ka % lielakais tavu komentu skaits ir veltīts tieši šai bezjēdzīgai līgai un bezjēdzīgajiem Krievu spēlētajiem.
Nu gan Tu esi uzvilcies uz nakti
labāk iedzer piparmētru tējiņu, palasi Puškina dzeju un liecies uz auss - būs vairāk jēgas

  +4 [+] [-]

, 2010-06-07 23:18, pirms 14 gadiem
purva_velns rakstīja: Cik es sekoju hokeja aktivitātēm Eiropā, un sekoju es ne visai intensīvi, šķiet, ka briest k-kādas pārmaiņas. Eiropa tiecas atrast pretsvaru krievu naudas ekspansijai (tieši naudas, nevis hokeja). Protams, nabadzība nav tikums, bet nelaime, bet es tiešām īsti neizprotu mūsu, Latvijas hokeja pozicionēšanos šajā procesā. Bet nostāju agri vai vēlu vajadzēs ieņemt, sevišķi, kad beigsies Putina projekts "tautiešiem ārzemēs" RD.
briest, briest - jau Eiropas līga ir nodibināta. Tās darbību reāli plānots sākt 2012/2013.g. sezonā. Baidos, ka ar mums viņi netaisās rēķināties...

 +10 [+] [-]

, 2010-06-07 23:20, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: Nu gan Tu esi uzvilcies uz nakti
labāk iedzer piparmētru tējiņu, palasi Puškina dzeju un liecies uz auss - būs vairāk jēgas
Puškinam nesen bija jubileja.

  -1 [+] [-]

, 2010-06-07 23:24, pirms 14 gadiem
Nu fak , ka var buvet klubu un staties teikt visiem ka stajamies, un nezdarit pirmo letu, bridinat savu federaciju par siem planiem, pilnigs debilisms, vai tad KHL ari nevareja kontakteties ar Cehijas federaciju!?

Jasecina ka laikam pie vadibas Cehu klubos iesaceji un neprašas.

  +3 [+] [-]

, 2010-06-07 23:26, pirms 14 gadiem
Tiem kas fano par čehu,zviedru,somu pievienošanos KHL derētu zināt,ka krieviem būtu daudz interesantāk sponsorēt šo valstu klubus,nevis nevisai draudzīgās Latvijas Dinamo.

  +8 [+] [-]

, 2010-06-07 23:32, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Un kāda tev gar to daļa ?! Ko grib Lācītis un bezjēdzīga līga ? Tu šodien visu dienu vāries par spēlētajiem,kas neko nav paveikuši un vērti un līgam kas ir slima suņa murgi.
Kā cilvēku var piesaistīt pēc viņa domām bezjēdzīgs pasākums un vēl uz visu dienu ?! Tu jau gadiem E - Sportā Lācītim un atpalikušajiem Krieviem dod receptes un nākotnes vīzijas,kas glābs to pagrimušo valsti. Tu domā,ka Lācīša kungs lasa tavus priekšļikumus E-Sporta,vai gribi izlikties par gudrāko un zināšāko ? Varu ar 100% garantiju minēt,ka % lielakais tavu komentu skaits ir veltīts tieši šai bezjēdzīgai līgai un bezjēdzīgajiem Krievu spēlētajiem.
Un kāpēc man nevarētu būt daļa ? Man hokejs interesē ne mazāk kā Tev.Tieši tāpat man nav vienalga, kas notiek Krievijas hokejā, nav vienalga, vai un kas spēlēs KHL, tieši tāpat arī viss kas saistās ar RD.Savu draugu Medveģevu pamācīt vari Tu pats, man tas nav nepieciešams.Receptes un nākotnes vīzijas un ieteikumus vari pataupīt pats saviem krieviem.Jācer, ka Tevi viņi klausīs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-06-07 23:43, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Es atšķirība no tevis netēloju gudro un neizvirzu dažādus Napaleona planus un ieteikumus,bet sekoju notikumiem
Es atšķirībā no Tevis gan papūlētos patēlot drusku gudrāku un paizvirzīt ne tikai Napoleona , bet arī varbūt kādu Suvorova plānu, - piemēram neaprobežoties ar nieka Čehiju, bet doties kopā ar savu iecienīto Medveģevu drusku tālāk pāri Alpiem, - nu savākt ne tikai Hradec Krālovu, bet arī kādu Klāgenfurtes , Turīnas vai jau pieminētās Milānas komandu uz savu KHL.

  -1 [+] [-]

, 2010-06-07 23:50, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: To, ka autors saputrojies - tas ir fakts. uz KHL jau posās tikai "Ļev"
Taču - Tu arī iebrauci auzās ''Ļev'' un HC ''Hradec Kralove'' ir divi DAŽĀDI klubi - pirmais tikko jaundibināts klubs ar domu par KHL (un bez reāliem spēlētājiem), otrs - jau ilgus gadus reāli eksistējošs. Vienīgā abu saistība šobrīd ir tā, ka abi ir no Hradeckralovas.
Nē, tas ir viens un tas pats klubs. Komanda saucās Ļev, bet daudzi viņu nosauc pēc pilsētas, kā tas nereti notiek.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-06-08 00:01, pirms 14 gadiem
Vai tad čehu klubs nevar uzmest federāciju un pāriet uz KHL? Man liekas ka var.

  +3 [+] [-]

, 2010-06-08 00:03, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Un atkal priekšlikumi un ierosinajumi. Atkartošos,es sekoju līdzi līgai un hokeja notikumiem,nevis cenšos tēlot GM,Kluba vai Līgas šefu
Un pagaidam viss notiekošis KHL + - apmierina. Otršķirīgie spēlētaji,drausmīgies stadioni utt.
Nu , protams, kā Tu man, tā es Tev.
Dots devējam atdodas.
Starp citu, - spēlētāji patiesībā ir ļoti pat pieklājīgi.Kā jau krievi un čehi.Nekāds Kovaļčuks patiesībā pat neprasās.Kas attiecas uz stadioniem, hm, te gan ir par ko padomāt...

  +3 [+] [-]

, 2010-06-08 00:07, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Es neesmu pārliecināts, vai tas , ko dara KHL ir pareizi.Es domāju, ka tā vietā, lai vervētu čehu un skandināvu klubus, risinātu šādas sarunas, KHL vajadzētu vairāk piestrādāt, lai uzlabotu jau esošo situāciju.Finanses, mārketings, palīdzība atsevišķiem klubiem, arēnu sakārtošana, problēmas ar televīzijām, utt, utjpr.Milzums darba, tik masīvas lietas atstātas novārtā, kur prasās pārkārtojumi un uzlabojumi.
Bet nē, būtiskāk atkal kārtējo reizi līdzjūtēja domas novirzīt citā virzienā !
Pilnībā piekrītu! No tā, ka vairāk komandu, hokejs nekļūs baudāmāks.
Tiešām, kaut vai tās pašas TV lietas vajadzētu sakārtot.

  +7 [+] [-]

, 2010-06-08 00:08, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Es atšķirība no tevis netēloju gudro un neizvirzu dažādus Napaleona planus un ieteikumus,bet sekoju notikumiem
Tad jau vispār var slēgt komentāru sadaļu.
Vai tik Tu pats necenties tagad traki uzspiest savu viedokli?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-06-08 00:17, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Kādu,kāds tad ir mans viedoklis,ko es uzpiežu ?!
Ka citi nevar izteikt savas domas.

  +8 [+] [-]

, 2010-06-08 00:36, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: Tu kļūdies, saprātīgas federācijas cenšas pasargāt savu nacionālo čempionātu, piemēram, pirms diviem gadiem bija ziņa, ka Somijā anulēšot licenses klubiem un treneriem, ja tie savas komandas vilks uz KHL. Arī čehu lēmums ir tikai normāls.
Šeit tik varu Tev piekrist! Absolūti normāls čehu hoķa federācijas un klubu GMu lēmums! Ja Latvijā būtu normāls čempis nevis tāda parodija kā tagad, tad mums arī nevajadzetu līst nekādos KHL vai kādās citās līgās kā piem. BAČ.....

  +3 [+] [-]

, 2010-06-08 00:46, pirms 14 gadiem
purva_velns rakstīja: Cik es sekoju hokeja aktivitātēm Eiropā, un sekoju es ne visai intensīvi, šķiet, ka briest k-kādas pārmaiņas. Eiropa tiecas atrast pretsvaru krievu naudas ekspansijai (tieši naudas, nevis hokeja). Protams, nabadzība nav tikums, bet nelaime, bet es tiešām īsti neizprotu mūsu, Latvijas hokeja pozicionēšanos šajā procesā. Bet nostāju agri vai vēlu vajadzēs ieņemt, sevišķi, kad beigsies Putina projekts "tautiešiem ārzemēs" RD.
Projekts zem nosaukuma RD varētu beigties, piemēram, nākamgad, kad Iteras onkuļi var izdomāt vairs nedot naudu.... tad arī visdrīzākais ģinamku varēs "guldīt smilšu kalniņā", jo šaubos, ka pa šo gadu atradīsies kāds baigais mecenāts vai sponsors, kas būs gatavs būt klubam par "donoru" arī turpmāk.... tik skumji ir viens, ka arī tajā jaunveidojamā Eiropas līgā mūs neviens arī īpaši negaida..... beigās paliksim atkal ar pliku dir...u un ar Kiras pajolīgo LAČ, kur hvz kas spēlēs....

  +4 [+] [-]

, 2010-06-08 01:04, pirms 14 gadiem
Da pofig uz tiem čehiem. Lai KHL attistitos ir japalielina legionaru skaits lidz 8-9 speletajiem. Tas pat 24 klubi izskatisies + - normali un ari augs konkurence. NHL nav janem klubi no Eiropas vai no AHL lai uzlabotu limeni vini vienkarsi izmanto legionaru galu. Cita lieta cik KHL vares dabut sitos legionarus vismaz tuvu NHL limenim.

  +4 [+] [-]

, 2010-06-08 07:31, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: To, ka autors saputrojies - tas ir fakts. uz KHL jau posās tikai "Ļev"
Taču - Tu arī iebrauci auzās ''Ļev'' un HC ''Hradec Kralove'' ir divi DAŽĀDI klubi - pirmais tikko jaundibināts klubs ar domu par KHL (un bez reāliem spēlētājiem), otrs - jau ilgus gadus reāli eksistējošs. Vienīgā abu saistība šobrīd ir tā, ka abi ir no Hradeckralovas.
vienigā sakritiba šitajiem, klubiem ir tas ka TAS IR VIENS UN TAS PATS KLUBS tikko lasiju hokej.cz un tur skaidri un gaisi rakstits

  +3 [+] [-]

, 2010-06-08 07:34, pirms 14 gadiem
vairogss rakstīja: Da pofig uz tiem čehiem. Lai KHL attistitos ir japalielina legionaru skaits lidz 8-9 speletajiem. Tas pat 24 klubi izskatisies + - normali un ari augs konkurence. NHL nav janem klubi no Eiropas vai no AHL lai uzlabotu limeni vini vienkarsi izmanto legionaru galu. Cita lieta cik KHL vares dabut sitos legionarus vismaz tuvu NHL limenim.
Priecājies par to,ka krievu KHL komandām ir šāds leģionāru limits,jo pretējā gadijumā Rižskoje Ģinamo būtu stabils autsaiders. Krievi atšķirībā no RD ir gana labi nodrošināti ar money.

  -1 [+] [-]

, 2010-06-08 08:46, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Priecājies par to,ka krievu KHL komandām ir šāds leģionāru limits,jo pretējā gadijumā Rižskoje Ģinamo būtu stabils autsaiders. Krievi atšķirībā no RD ir gana labi nodrošināti ar money.
Tik pat stabils cik MnD ar savu leģionāru plejādi? neatceros, ka MnD bij kādi ierobežojumi attiecībā uz leģionāriem, paskaties, kur palika Maskavas Dinamo miljonāri ar saviem superstāriem, tas man laikam tev nebūtu jāstāsta un RD pirmā playoff kārta pret allstar SKA.

  +6 [+] [-]

, 2010-06-08 08:52, pirms 14 gadiem
Vai tad Hradec Karlove nav pilsēta, bet Lev hokeja klubs kurš atrodas šajā pilsētā?

  +1 [+] [-]

, 2010-06-08 09:01, pirms 14 gadiem
tas tikai parāda visas pasaules attieksmi pret krieviju , ja čehiem piedāvātu spēlēt NHL viņi uzreiz pieteiktos un kautkur sadabūtu piķi vismaz vienam klubam ....

  +3 [+] [-]

, 2010-06-08 09:22, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: briest, briest - jau Eiropas līga ir nodibināta. Tās darbību reāli plānots sākt 2012/2013.g. sezonā. Baidos, ka ar mums viņi netaisās rēķināties...
Priekš kam viņiem ar mums rēķināties, ja mūs hokeja sabiedrība līdz kaklam ir iestigusi krievu un baltkrievu hokeja sistēmās.
Ko mēs viņiem varam piedāvāt konkurentspējīgu? Šobrīd pilnīgi neko.

  +5 [+] [-]

, 2010-06-08 09:32, pirms 14 gadiem
Es nesaprotu dažu aicinājumus klubam uzmest čehu federāciju. Tādā gadījā šim klubam vispār tiktu aizliegts vēl kādreiz spēlēt Čehijas līgā. Kurš normāls kluba vadītājs/īpašnieks pārvilktu strīpu iespējai spēlēt nacionālajā čempionātā (un te ir runa par Čehiju, nevis Latviju). Turklāt paļauties uz mūsu kaimiņzemes solījumiem jau būtu konkrēts kompetences trūkums. Tādējādi šobrīd izskatās, ka KHL tiešām varētu pievienoties tādi klubi kā "buģiļņiks". Tobišs no attīstītās Eiropas var arī nesagaidīt.

     [+] [-]

, 2010-06-08 09:36, pirms 14 gadiem
kaut kāda putra... kādi 2 čehu klubi?????
P.S. Čehija ir pret nebūs pareiz formulējums. jo Čehija un Čehijas hokeja federācija nav viens un tas pats. līdzīgi, kā Latvija un LHF...

  +3 [+] [-]

, 2010-06-08 09:43, pirms 14 gadiem
Būs vien jāiztiek ar pašas Krievijas klubu rotāciju.

     [+] [-]

, 2010-06-08 09:43, pirms 14 gadiem
hewlet rakstīja: vienigā sakritiba šitajiem, klubiem ir tas ka TAS IR VIENS UN TAS PATS KLUBS tikko lasiju hokej.cz un tur skaidri un gaisi rakstits
nav gan!
esi sūdīgi lasījis hokej.cz. kad visas šīs runas sākās - es rūpīgi izpētīju daudzus čehu hokeja resursus un bilde ir pilnīgi skaidra.

  +3 [+] [-]

, 2010-06-08 09:45, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: nav gan!
esi sūdīgi lasījis hokej.cz. kad visas šīs runas sākās - es rūpīgi izpētīju daudzus čehu hokeja resursus un bilde ir pilnīgi skaidra.
bet vai abi klubi plāno stāties KHL??? :}

  +3 [+] [-]

, 2010-06-08 09:47, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: nav gan!
esi sūdīgi lasījis hokej.cz. kad visas šīs runas sākās - es rūpīgi izpētīju daudzus čehu hokeja resursus un bilde ir pilnīgi skaidra.
klubi 2 dažādi - to skaidri izkapāji. bet vai čehu līgas klubs arī iesniedza pieteikumu? tobiš 2 klubi no vienas pilsētas?