Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Pols Karija: "Biju nobijies par savu brāli Martinu"

Pols Karija: "Biju nobijies par savu brāli Martinu"
Pols Karija
Foto: AP

Nacionālās hokeja līgas (NHL) kluba Sentluisas ''Blues'' kanādiešu uzbrucējs Pols Karija atzina, ka bija stipri nobijies par sava brāļa gūto savainojumu.

Atgādināsim, ka KHL spēlē starp "Spartak" un "Dinamo" spēles 54.minūtē Obšuts trieca Kariju apmalē, pēc kā kanādietis zaudēja samaņu. Karija nokrita un vēlāk tika konstatēs, ka viņam ir smadzeņu satricinājums.

''Zinu par brāļa savainojumu,'' saka Pols. ''Viņš man piezvanīja tajā pašā dienā kā nokļuva slimnīcā. Pret Martinu tika veikts spēka paņēmiens, kā rezultātā viņš varēja nopietni traumēt kaklu. Par laimi, tas nenotika, lai gan tika gūts smadzeņu satricinājums. Tagad viņš jūtas labāk, tāpēc ceru, ka drīz viņš atgriezīsies laukumā.''

''Biju stipri nobijies, jo Martins minūti bezsamaņā gulēja uz ledus. Visādi varēja gadīties. Hokejs ir bīstams darbs. Mēs esam kā sapieri - šodien viss kārtībā, bet jau rīt vari trāpīties uz mīnas.''

Runājot par spēlēšanu KHL, Karija turpina. ''Kanādiešu veterāniem ir cita mentalitāte. Mēs esam izauguši Kanādā. Mums jau asinīs kopš bērnības bija – gribam spēlēt NHL. Tagad mums ir lieliska iespēja spēlēt Eiropā - Zviedrijā vai Krievijā. Ja NHL kaut kas nesanāk, vai ir vēlme pamēģināt kaut ko citu, puiši bez problēmām var pārcelties uz KHL.''

Izmantotie resursi:
allhockey.ru

  +2 [+] [-]

, 2009-10-06 17:12, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: RD pēc vidējās apmeklētības būtu 12. vietā AHL...
Hmm... Dīvaini, jo Latvija iedzīvotāju skaita ziņā atpaliek no ASV tikai ~150 reizes

  +2 [+] [-]

, 2009-10-06 17:18, pirms 15 gadiem
Fjodarov,par to idiots,tas nebija ta personigi,bet gan kaa izteiciens! Bet nu kapec tev tie fani ir janoliek?? Kura valsti vel celsies 4os,lai redzetu tiesraide redzetu speli? Kuri brauks pa pedejo naudu uz chempi,lai pafanotu? Kuri vel liek pukes pie vestniecibas un dzied himnu pie Brivibas pieminekla pec uzvaram? Amiishi? Krievi? Zviedri? Diez vai vecit...!

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 17:19, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Ok, izvērtēsim RD fanus pēc taviem kritērijiem.
1. Atmosfēra. Tas protams ir subjektīvs vērtējums, bet ja "Tikai Rīga, tikai Dinamo!" nemitīga saukšana un reizēm kāds fans, kas ieņēmis vairāk uz krūts nobļaujas tiesnesis p**ars ir okei ,tad pieņemsim ka atmosfēra ir laba.
2. Uzticība. Pirmajā spēlē pilna arēna, pēc kāsieniem 4,5 tūkstoši. Uzticība nav vērojama.
Par faniem... Latvijas hokeja fans tāpat kā amerikas kolēģis spēlēs laikā dzer alu un tiesā uzkodas. Par spēka paņēmieniem nepiekritīšu, visi bija tādā ekstāzē, kad Karsums savainoja Enstromu. Reālais vecis!
1.neesu dzirdējis ka kāds tā uz Dinamo spēlēm sauktu tiesnešus..
a par tiem saukļiem runājot, kādi nu kurām komandām viņi ir, tādi ir... tāpat kā visā pasaulē futbola komandām dziesmas utt.
par iedzērušajiem ir muļķības.. katrā vietā var atrasties tādi... paskaties tās pašas NHL spēles.. pēc tādiem nevērtē fanus...
2.arī šitas punkts tev ir garam... uz pirmo spēli bij vairāk skatītāju jo tā bij tomēr pirmā spēle un visi to gaidīja... pēc tam vairs tik daudz negāja deļ dārgajām biļetēm utt. jo tomēr tagad ir jaizvēlas uz kuru spēli iet uz kuru neiet.. jo Latvijas fani nav tik bagāti kā tie tur tajā dīķa pusē.. kas aiziet šovu paskatīties un piestampāt vaigus..
kur tu redzēji ka fani bij extāzē kad Karsums savainoja to Erntromu?to tu izlasīji esportā vai biji hallē?

     [+] [-]

, 2009-10-06 17:20, pirms 15 gadiem
sportsman rakstīja: Hmm... Dīvaini, jo Latvija iedzīvotāju skaita ziņā atpaliek no ASV tikai ~150 reizes
Hmm... Dinamo bija 3. vietā KHL , tikai Krievijā ir ~70 reizes vairāk iedzīvotāju.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 17:23, pirms 15 gadiem
fatal1984 rakstīja: Fjodarov,par to idiots,tas nebija ta personigi,bet gan kaa izteiciens! Bet nu kapec tev tie fani ir janoliek?? Kura valsti vel celsies 4os,lai tiesraide redzetu speli? Kuri brauks pa pedejo naudu uz chempi,lai pafanotu? Kuri vel liek pukes pie vestniecibas un dzied himnu pie Brivibas pieminekla pec uzvaram? Amiishi? Krievi? Zviedri? Diez vai vecit...!
bet tie jau ir lavijas izlases fani nevis latvijas HOKEJA fani!!! vai tad nepiekriti?

  -3 [+] [-]

, 2009-10-06 17:26, pirms 15 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: bet tie jau ir lavijas izlases fani nevis latvijas HOKEJA fani!!! vai tad nepiekriti?
un Latvijas izlase nav Latvijas hokejs?

     [+] [-]

, 2009-10-06 17:28, pirms 15 gadiem
Kidd rakstīja: un Latvijas izlase nav Latvijas hokejs?
RDJ, Latgale nav Latvijas hokejs?

     [+] [-]

, 2009-10-06 17:29, pirms 15 gadiem
Nepiekritu,jo man nav jaiet uz visam lv notiekosajam spelem lai paraditu ka esu lv hokeja fans! Domaa kk pitsburgas fans iet uz visam farmklubu spelem? Ar ko ta vins ir labaks?

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 17:29, pirms 15 gadiem
Kidd rakstīja: un Latvijas izlase nav Latvijas hokejs?
apskaties sho video. pievers uzmanibu tribiiinaam. un tad uzdod sev velreiz jautajumu vai tiesham latvijaa ir labakie hokeja fani!

Video: "Latgales" hokejistam izsit zobus

     [+] [-]

, 2009-10-06 17:30, pirms 15 gadiem
3.vieta khl bija deel tures somijaa un spelem pinkos!

     [+] [-]

, 2009-10-06 17:31, pirms 15 gadiem
fatal1984 rakstīja: Nepiekritu,jo man nav jaiet uz visam lv notiekosajam spelem lai paraditu ka esu lv hokeja fans! Domaa kk pitsburgas fans iet uz visam farmklubu spelem? Ar ko ta vins ir labaks?
tur jau ta lieta ka tada kanada jebkura junioru studentu spele butu pietiekami apmekleeta. sheit ir daudz LV izlases fanu, RD fanu bet ne latvijas hokeja fanu tas jaunu ir vienozimigi

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 17:33, pirms 15 gadiem
Nu bac kada junioru liga ir Latvijaa? Neredzetu nevienu kanadieti tribines,ja tas limenis butu tik zems kaa seit!

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 17:34, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: RDJ, Latgale nav Latvijas hokejs?
ir protams.. bet tas nenozīmē ka tagad visiem hokeja faniem jaskrien viņi skatīties un atbalstīt.. arī fani tomēr grib augstākā līmeņa hokeju.. nevis skatīties sētas mačus uz aizsaluša ezera.. un tas nenozīmē ka nevēl arī veiksmi tai pašai Latgalei utt.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 17:34, pirms 15 gadiem
fatal1984 rakstīja: 3.vieta khl bija deel tures somijaa un spelem pinkos!
Paldies,ka pastiprini manus argumentus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-10-06 17:35, pirms 15 gadiem
Un vsp! Runa jau nebija par junioru ligam! Tomer uzskatu ka esam labakie fani,hokjii stabili! bet Sui ari sogad majas labi fanoja!

     [+] [-]

, 2009-10-06 17:36, pirms 15 gadiem
fatal1984 rakstīja: 3.vieta khl bija deel tures somijaa un spelem pinkos!
ar sho komentu tu pats atbildeji uz saviem jautajumiem

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 17:37, pirms 15 gadiem
Kidd rakstīja: ir protams.. bet tas nenozīmē ka tagad visiem hokeja faniem jaskrien viņi skatīties un atbalstīt.. arī fani tomēr grib augstākā līmeņa hokeju.. nevis skatīties sētas mačus uz aizsaluša ezera.. un tas nenozīmē ka nevēl arī veiksmi tai pašai Latgalei utt.
Fani tribīnēs=>Sponsori, biļešu nauda=>Kluba budžets=>Spēles līmenis.

Belari jau mūs pasūtija no BAČ. Nākamgad Latvijā vairs nebūs normāla līmeņā čempionāta.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 17:38, pirms 15 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: apskaties sho video. pievers uzmanibu tribiiinaam. un tad uzdod sev velreiz jautajumu vai tiesham latvijaa ir labakie hokeja fani!

http://sportacentrs.com/hokejs/video/06102009-latgales_hokejistam_izsit_zobus
un kapēc tur tribīnēs būtu jabūt hokeja faniem? sētas mači... hokeja faniem ir arī sava dzīve utt. lai skraidītu pa visām spēlēm un ir izvēle ko skatīties.. un loģiski ka hokeja fans ies uz augstākā līmeņa spēlēm..

parādi tad kurā valstī vispār ir hokeja fani?.. neticu ka ir kāda valsts kur iet uz visām spēlēm un tribīnes visa līmeņa spēlēs ir pilnas...

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 17:39, pirms 15 gadiem
Fjodarov,beidz burt draamu! Varu deret ka can ari ir pilna pakala ar mazapmekletam spelem!

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 17:40, pirms 15 gadiem
Kidd rakstīja: parādi tad kurā valstī vispār ir hokeja fani?.. neticu ka ir kāda valsts kur iet uz visām spēlēm un tribīnes visa līmeņa spēlēs ir pilnas...
Viens vārds - Kanāda.

  -4 [+] [-]

, 2009-10-06 17:40, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Ej tak tu d...t ar saviem faniem. 18 000 sentluisas fani ir iespaidīgāk par 4,5 tūksošiem Rīgas pseidofanu. Latviešu fani ir skaļākie, lielākie alkohola patērētāji, tomēr nebūt ne labākie.
ej irst

  -1 [+] [-]

, 2009-10-06 17:41, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Fani tribīnēs=>Sponsori, biļešu nauda=>Kluba budžets=>Spēles līmenis.


Belari jau mūs pasūtija no BAČ. Nākamgad Latvijā vairs nebūs normāla līmeņā čempionāta.
un?.. ja būtu augstāks dzīves līmenis, tad būtu arī tribīnes pilnīkas un arī klubiem vairāk naudas no biļetēm... bet tā kā dzīves līmenis ir tāds kā ir... tad te nav nekā neparasta..
pie tam Beleriem tā bija tikai atmazka par skatītājiem.. jo kāda gan viņiem daļa gar mūsu skatītājiem.. nejau viņiem tā nauda pienākas par biļetēm mūsu hallēs..
patiesā situācija ka viņi negrib trenēt savus konkurentes.. un mēs esam tik vāji BAČā, ka viņiem no mums nav jēgas, jo mēs viņu līmeni neceļam..

     [+] [-]

, 2009-10-06 17:43, pirms 15 gadiem
Kidd rakstīja: un kapēc tur tribīnēs būtu jabūt hokeja faniem? sētas mači... hokeja faniem ir arī sava dzīve utt. lai skraidītu pa visām spēlēm un ir izvēle ko skatīties.. un loģiski ka hokeja fans ies uz augstākā līmeņa spēlēm..

parādi tad kurā valstī vispār ir hokeja fani?.. neticu ka ir kāda valsts kur iet uz visām spēlēm un tribīnes visa līmeņa spēlēs ir pilnas...
zini cilvekiem kam tiesham patik hokejs vinji savas pilsetas ka ogre liepaja daugavpils utt ietu skatities hokeju bet sheit latvijaa tribines ir tukshas. Un BaČ jau nu galigi nav tads setas limenis ka tu te malee.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 17:44, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Viens vārds - Kanāda.
tu tur esi bijis uz zemākā līmeņa hokeja spēlēm?.. neskaitot stundentu līgas kur savējie atbalsta, jeb mazās pilsētiņas kur ir viena komanda par kuru loģiski ka visa pilsēta fano... lielajās pilsētās zemākā līmeņa spēles ir mazapmeklētas.. apmēram tāpat kā te, draugi paziņas, hokeja experti.. kāds garamējot ieklīdis.. un viss..

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 17:44, pirms 15 gadiem
Fedorov91 pilnīgi piekrītu tev!!!
Labs piemērs vsp par Latvijas faniem ir ASK basketbola komanda, kad bij fisi ahuj*na fano, klubs bankrotē viss Latvijā vairs nav līmeņa nevienam neinteresē! Tā pat bus ari ja dinamo pajuks. Kāpec tad labākie fani pasaule neiet uz tām BAČ spēlem? Daži domā tur nav līmeņa kada jēga atbalstit, labāk dinamo atbalstit!

     [+] [-]

, 2009-10-06 17:45, pirms 15 gadiem
Fedor, ko Tu cepies, kāda starpība ko katrs atbalsta.. ASV jau arī pašās zemākajās līgās nav pilnas tribīnes..

un padomā, ja Latvija dzīvotu kaut 10 milj. iedzīvotāju.. kas tad būtu un ko Tu tad teiktu?

es domāju, tad ietu tādu Latgali, Liepāju utt.. skatīties, jo būtu cilvēku, kas skatītos..

     [+] [-]

, 2009-10-06 17:45, pirms 15 gadiem
Chiibo8 rakstīja: Fedorov91 pilnīgi piekrītu tev!!!
Labs piemērs vsp par Latvijas faniem ir ASK basketbola komanda, kad bij fisi ahuj*na fano, klubs bankrotē viss Latvijā vairs nav līmeņa nevienam neinteresē! Tā pat bus ari ja dinamo pajuks. Kāpec tad labākie fani pasaule neiet uz tām BAČ spēlem? Daži domā tur nav līmeņa kada jēga atbalstit, labāk dinamo atbalstit!
Ko Tu vispār te jauc iekšā ASK?

     [+] [-]

, 2009-10-06 17:46, pirms 15 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: zini cilvekiem kam tiesham patik hokejs vinji savas pilsetas ka ogre liepaja daugavpils utt ietu skatities hokeju bet sheit latvijaa tribines ir tukshas. Un BaČ jau nu galigi nav tads setas limenis ka tu te malee.
Latvijas citās pilsētās izņemot Rīgu nav vienkārši tik daudz to fanu... arī iedzīvotāju ir daudz mazāk.. pie tam tās mūsu komandas ir zem BAČ līmeņa.. reti kādu spēli var aizķert...

     [+] [-]

, 2009-10-06 17:48, pirms 15 gadiem
Kidd rakstīja: Latvijas citās pilsētās izņemot Rīgu nav vienkārši tik daudz to fanu... arī iedzīvotāju ir daudz mazāk.. pie tam tās mūsu komandas ir zem BAČ līmeņa.. reti kādu spēli var aizķert...
tad sanak ka labakajs hokeja fans iet uz speli tikai tad ja uzvar! ja reti kad izdodas kadu speli aikjert tad tads hokejs labakajam hokeja fanam pasaulee nav vajadzigs????

  +1 [+] [-]

, 2009-10-06 17:49, pirms 15 gadiem
Fjodarov.. Tu jau ignore kad tev uzraksta patiesibu tape nav jegas te diskutet! veiksmi tev! Es dodos skatities veteranu speli daugavas stadionaa! VELOS PIERADIT KA ESU LABAKS PAR KANADIETI!

     [+] [-]

, 2009-10-06 17:49, pirms 15 gadiem
vnkyo rakstīja: Ko Tu vispār te jauc iekšā ASK?
Mūsu labākie fani pasaulē, tagad visi ASK fani aizstav dinamo!

     [+] [-]

, 2009-10-06 17:50, pirms 15 gadiem
Kidd rakstīja: Latvijas citās pilsētās izņemot Rīgu nav vienkārši tik daudz to fanu... arī iedzīvotāju ir daudz mazāk.. pie tam tās mūsu komandas ir zem BAČ līmeņa.. reti kādu spēli var aizķert...
Iedzīvotāju mazāk... Kanādā ir 15 reizes vairāk iedzīvotāju nekā Latvijā, bet junioru hokeja apmeklētība ir labāka kā KHL.

     [+] [-]

, 2009-10-06 17:52, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Iedzīvotāju mazāk... Kanādā ir 15 reizes vairāk iedzīvotāju nekā Latvijā, bet junioru hokeja apmeklētība ir labāka kā KHL.
Un ko mums, visai Latvijai, tagad vajadzētu darīt?

  +2 [+] [-]

, 2009-10-06 17:55, pirms 15 gadiem
vnkyo rakstīja: Un ko mums, visai Latvijai, tagad vajadzētu darīt?
Beigt plātīties ka esam labākie fani pasaulē, tas būtu labs sākums. Ja šādu atzinību mums piešķir citi, tad OK, bet pašiem nevajadzētu plātīties kā idiņiem