Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3
Autors: Jānis Pārums

"Dinamo" cieš sakāvi Maskavā

Šovakar Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) regulārā čempionāta spēlē Rīgas "Dinamo", aizvadot vāju pirmo trešdaļu, piedzīvoja zaudējumu pret Maskavas "Dinamo" ar 2:4. Abus vārtus rīdzinieku labā guva Marsels Hosa.

Informācija tiks papildināta...


, 2009-10-06 20:39, pirms 16 gadiem
Vairākums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-06 20:39, pirms 16 gadiem
Taa nebija sakaave..
, 2009-10-06 20:39, pirms 16 gadiem
ah tas sakums
Jau gribejas pec Hossas otrajiem vartiem ka pec 2 min busim vadiba
, 2009-10-06 20:40, pirms 16 gadiem
1. periods vnk bomba
, 2009-10-06 20:40, pirms 16 gadiem
Pedejie 2 periodi lieliski!!!!Par Spruktu nav komentaru.Neparcelt vartsarga rokai pari........Domaju ka tad izrautu ari papildlaiku.
, 2009-10-06 20:40, pirms 16 gadiem
Visu cieņu negāja pirmajā trešdalā bet centas...Jacer kad Hossa neapstasies !!!
, 2009-10-06 20:40, pirms 16 gadiem
spēli zaudējām jau pirmajā trešdaļā! Cipulis neizmantoja tik daudz izdevības... vairākums pēc dir.sas!
, 2009-10-06 20:40, pirms 16 gadiem
Aizmiguši izskatijās 1 puslaikā tad kaut ko mēģināja sagrābt bet neizdevās pašu vaina vien ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-06 20:40, pirms 16 gadiem
no komentetajiem gandriz aizmigu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-06 20:40, pirms 16 gadiem
sasodiitais pirmais periods... bet veiksme bija maskaviesu pusee... mees bijaam labaaki... bet ar to nepietika...
, 2009-10-06 20:40, pirms 16 gadiem
Paši vainīgi ka iespeējas neizmanto.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-06 20:41, pirms 16 gadiem
Žēl, ka Sprukts ar Cipuli savas iespējas izniekoja. Cipulis šodien vispār kā Gauračs futbolā, pamatīgi nocīnās, lai tiktu pie 100% momenta, bet tad uzmet tādu pļurzu, ka viss iepriekšējais darbs izniekots...
, 2009-10-06 20:41, pirms 16 gadiem
tādu smago.
, 2009-10-06 20:41, pirms 16 gadiem
Tā ir kad ielaiž pret tādam komandām tik ātri vārtus. Prieks vismaz par 2 gūtajiem vārtiem.
, 2009-10-06 20:41, pirms 16 gadiem
sākums nekāds, beigas labas.
, 2009-10-06 20:41, pirms 16 gadiem
nu ja nebutu 1 perioda tad vis butu normali un vispar dinamo joprojam nevar savakties un normali spelet aisardziba nu redzesim ka vini speles pret traktoru
, 2009-10-06 20:41, pirms 16 gadiem
kadu vel sakavi?????????????????????
nenormali noplauka tiem krieviem vajadzeja but vismaz 7:4 musu macam!
, 2009-10-06 20:41, pirms 16 gadiem
jāsaņemas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-06 20:41, pirms 16 gadiem
Hujova!!!
, 2009-10-06 20:42, pirms 16 gadiem
Tā nebija nekāda sakāve, drīzāk neveiksmīga pirmā trešdaļa.
, 2009-10-06 20:42, pirms 16 gadiem
Nu ko lai saka!
Neveiksmīga pirmā trešdaļa, nerealizēts vairākums un protams veiksmīgi nospēlēja pretinieku vārtsargs!
Prieks par Hosu
Veiksmi nākošajā spēlē...!!!
, 2009-10-06 20:42, pirms 16 gadiem
boards-11 rakstīja: Taa nebija sakaave..
Pēc 4:0 maskava jau meta mieru spēlei.
, 2009-10-06 20:42, pirms 16 gadiem
Labs 2. un 3. periods. Labi cīnījās. Tikai kā Sprukts neiemeta... Pauze vēl ok, bet ja vēl pēc tam metiens kā puņķis...
Čaļi var demonstrēt labu spēli, bet kaut kas ar koncentrēšanos nav kā vajag, ka sāk labi spēlēt, kad ir piespiesti pie sienas.
, 2009-10-06 20:42, pirms 16 gadiem
nekas paarsteidzosh..
, 2009-10-06 20:42, pirms 16 gadiem
edk69 rakstīja: mees bijaam labaaki...
nebijām gan. Maskavieši pirmajā trešdaļā iemeta 4.golus, pēc tam viņi atslābinājās. un tad kad rezultāts palika 4:2, tad viņi atkal ieslēdza motoru un RD nopelnīja lielo vairākumu...
, 2009-10-06 20:42, pirms 16 gadiem
purva_velns rakstīja: Pēc 4:0 maskava jau meta mieru spēlei.
taa izskatiijaas, bet jaamaak arii to izmantot
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-06 20:43, pirms 16 gadiem
Jāspēle ir 60.minūtes nevis 20
, 2009-10-06 20:43, pirms 16 gadiem
Prieks par Hosu!
, 2009-10-06 20:44, pirms 16 gadiem
pec 4:0 MD aizgaja rasslabuha, bet 4:0 nav 2:0 laika atspeleties nebij daudz
, 2009-10-06 20:44, pirms 16 gadiem
besis
, 2009-10-06 20:44, pirms 16 gadiem
Nevajadzeja mainit Masalski !!!!!!
, 2009-10-06 20:44, pirms 16 gadiem
ak sis pirmais periods.........
, 2009-10-06 20:44, pirms 16 gadiem
Pirmais preiods
, 2009-10-06 20:44, pirms 16 gadiem
Cipulis ir 0
, 2009-10-06 20:44, pirms 16 gadiem
badža rakstīja: kadu vel sakavi?????????????????????
nenormali noplauka tiem krieviem vajadzeja but vismaz 7:4 musu macam!
ahahaha, dienas koments!!!
, 2009-10-06 20:44, pirms 16 gadiem
es nesaprotu vēl vienu lietu, kāpēc trešais rezultatīvākais spēlētājs mūsu komandā spēli sāk 4.maiņā? es domāju par Dārziņu...
, 2009-10-06 20:44, pirms 16 gadiem
Divi iemesli kaapeec neizliidzinaajaam!
1.Cipulis
2. vairaakums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-06 20:45, pirms 16 gadiem
Spēle bija laba, " except " 1 trešdaļa, kad mūs kā dēlus, ar 4 metieniem uz vārtiem, apspēlēja. Vairākuma izspēle gan ir katastrofāla, kaut viens būtu iekšā, cita spēle būtu. Jāatzīmē, ka Maskavas Dinamo vairākās epizodēs vnk paveicās (dažās epizodēs paveicās arī mums, taču pretiniekam vairāk)
Ja sakārtos spēli visu 60 minūšu garumā un pieliks vairākuma izspēlē, tad starp 16 labākajiem tikt ir visas iespējas.
, 2009-10-06 20:46, pirms 16 gadiem
Es tikai nesaprotu kāpēc Cipulis vēl nav nosūtīts uz Dinamo Juniors? 11 spēlēs 0+3 !!! Dinamo vairākums vienkārši ir nožēlojams - pēdējais visā līgā pēc šīs dienas spēlēs. Tie ir katastrofālie 6 %. Tas ir kaut kāds vājprāts. Iedzīt visus spēlētājus hallē, lai atstrādā vairākumu kamēr nelabi paliek.
, 2009-10-06 20:46, pirms 16 gadiem
2:4 sakāve? Mēs tak uzvarējām 2 trešdaļas no trim spēlē gan pakāsām, te nu nekādi neizlocīties. Nezinu kadus rituālus javeic Cipulim, bet šitā to atstāt nevar.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-06 20:46, pirms 16 gadiem
Sprukts ''zvērīgs''!
, 2009-10-06 20:46, pirms 16 gadiem
Ko jūs Cipuli ēdat nost, šodien daudziem nekrita iekšā...!!!
, 2009-10-06 20:47, pirms 16 gadiem
Mūsējiem patīk smelt izlieto ūdeni, bet tas diemžēl ne vienmēr izdodas.
, 2009-10-06 20:47, pirms 16 gadiem
jau kuro spēli?! pirmā trešdaļa ....
, 2009-10-06 20:48, pirms 16 gadiem
Ļoti patika spēle 5pret3.kārtējā spēle.
, 2009-10-06 20:49, pirms 16 gadiem
pret maskavas dinamo, domaaju, ka mums ir izredzes tikai maajas speelee, kad esam izbraukumaa, nedomaaju, ka pat reizi sanaaks vinjus vinneet..
Slēpts komentārs: DinamoRiiga
, 2009-10-06 20:50, pirms 16 gadiem
Visidiotiskākais ir tas,ka pirmajā periodā maskaviešiem nemaz tāds nospiedoš pārsvars nemaz nebija.Bet virsraksta autors ir ritīgs daunis,acīmredzot skatījās rezultātu,nevis spēli.
, 2009-10-06 20:50, pirms 16 gadiem
Ontario rakstīja: Es tikai nesaprotu kāpēc Cipulis vēl nav nosūtīts uz Dinamo Juniors? 11 spēlēs 0+3 !!! Dinamo vairākums vienkārši ir nožēlojams - pēdējais visā līgā pēc šīs dienas spēlēs. Tie ir katastrofālie 6 %. Tas ir kaut kāds vājprāts. Iedzīt visus spēlētājus hallē, lai atstrādā vairākumu kamēr nelabi paliek.
Piekrītu par to vairākumu, tur jāstrādā un vēlreiz jāstrādā!
, 2009-10-06 20:52, pirms 16 gadiem
DinamoRiiga rakstīja: Kāds tur prieks par Hossu, ja zaudējām !!!

Mūs noraka lempis Spruksts, kas spēlē kā chigāns.. otro cerību noraka J.Redlihs, kas nopelnīja noraidījumu beigās.. doh ...
Tev tavs niks nepiestav
, 2009-10-06 20:52, pirms 16 gadiem
dzinchis rakstīja: Visidiotiskākais ir tas,ka pirmajā periodā maskaviešiem nemaz tāds nospiedoš pārsvars nemaz nebija.
Nebija? sākumā mūsu zonā Maskava darīja ko gribēja
, 2009-10-06 20:53, pirms 16 gadiem
1. periods pilnīga katastrofa, pārējie bija ok. Šodien veiksme nebija mūsu sabiedrotā. Žēl, bet ceturtdien toč jābūt uzvarai!!!
, 2009-10-06 20:53, pirms 16 gadiem
Kā tas Sprukts tur nevarēja iemest?
, 2009-10-06 20:54, pirms 16 gadiem
PRieks par Hossu,Cipuli,laiks padomat pa karjeras mainu,Tu neesi iemetis neviena no pedejiem 10 izgajieniem uz vartiem,ja ne vairāk.
, 2009-10-06 20:54, pirms 16 gadiem
top komandas šitādam Dinamo M atkal sadotu pa gurķi, diemžēl DR pietrūka individuālās mietsarības - Cipulis, Sprukts uc pat gandrīz tukšos vārtos nevar iebakstīt, objektīvi būtu 5:5.
, 2009-10-06 20:54, pirms 16 gadiem
DinamoRiiga rakstīja: Kāds tur prieks par Hossu, ja zaudējām !!!

Mūs noraka lempis Spruksts, kas spēlē kā chigāns.. otro cerību noraka J.Redlihs, kas nopelnīja noraidījumu beigās.. doh ...
Neredzēju kā Jēkabs pirmajā periodā nospēlēja, bet par otro un trešo, cepuri nost!
, 2009-10-06 20:54, pirms 16 gadiem
ko cipulim piep...s, chalis spelee, busss labi,
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-06 20:54, pirms 16 gadiem
Ontario rakstīja: Es tikai nesaprotu kāpēc Cipulis vēl nav nosūtīts uz Dinamo Juniors? 11 spēlēs 0+3 !!! Dinamo vairākums vienkārši ir nožēlojams - pēdējais visā līgā pēc šīs dienas spēlēs. Tie ir katastrofālie 6 %. Tas ir kaut kāds vājprāts. Iedzīt visus spēlētājus hallē, lai atstrādā vairākumu kamēr nelabi paliek.
Tik pat labi, varētu mērkaķus hallē iedzīt, rezultāta - NEBŪS. Viss sākas galvās. Tihonovs jau 70-jos gados teica, ka vairākumā ir spēle jāpieliek, nevis kā šie ņergas, atslābinās. Piespēles - nožēlojamas. Spēka spēles - "BALERĪNAS" uz ledus. Par momentu realizāciju - NU NAV METIENS NOSTĀDĪTS, māk mest tikai uz vārtu pusi.
, 2009-10-06 20:55, pirms 16 gadiem
andromons2 rakstīja: Kā tas Sprukts tur nevarēja iemest?
Paveicas ka Birjukovs pastiepa roku
, 2009-10-06 20:56, pirms 16 gadiem
boards-11 rakstīja: Taa nebija sakaave..
Kas tad tā bija, uzvara?. Sagrāve, jā, tā nebija, bet sakāve gan. Cerams Hosa atvēries!
, 2009-10-06 20:56, pirms 16 gadiem
atkal jau tas 1mais periods.
Hossa saak iesilt, cerams, ka turpmaak veiksies labi. Kopumaa speele man patika. Prieks, ka ciiniijas un nepadevaas.
, 2009-10-06 20:56, pirms 16 gadiem
Bilcis rakstīja: Ko jūs Cipuli ēdat nost, šodien daudziem nekrita iekšā...!!!
Citiem nebija tik daudz iespeju.
, 2009-10-06 20:56, pirms 16 gadiem
nu tā... no viena "Granda"uz papīra zāģi dabūjām, tad atliek tagad sabāzt magņitku, bet nu ta jāsitas visas 60min do patjeri puljsa...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-06 20:57, pirms 16 gadiem
HAOSS rakstīja: Pēc šīs spēles ir vēlme nogalināt Sējēju par komandas komplektāciju. Neceļās roka Šupleru vainot.
daljeeji taa ir,bet naudas ir tik cik ir. Ja pirms pagaajushaas sezonas Seejejs paaris svariigos leemumos traapija, tad shogad netraapija. Komandai aciimredzami vajag papildinaajumu, bet naudas ta nav laikam
, 2009-10-06 20:58, pirms 16 gadiem
PuLVeris rakstīja: Tik pat labi, varētu mērkaķus hallē iedzīt, rezultāta - NEBŪS. Viss sākas galvās. Tihonovs jau 70-jos gados teica, ka vairākumā ir spēle jāpieliek, nevis kā šie ņergas, atslābinās. Piespēles - nožēlojamas. Spēka spēles - "BALERĪNAS" uz ledus. Par momentu realizāciju - NU NAV METIENS NOSTĀDĪTS, māk mest tikai uz vārtu pusi.
Šuplera shēmā iespējams nav iekļauta izteikta spēka spēle, runājot par to, kas notiek galviņās, tad arī Šuplers nes par to atbildību!
, 2009-10-06 20:58, pirms 16 gadiem
klakmens rakstīja: es ar gandrīz aizmigu
Saldu dusu
, 2009-10-06 20:58, pirms 16 gadiem
Willis rakstīja: Ja analizēt objektīvi, nospēlējām priekš savām iespējām ar nepilnu pamatsastāvu normāli,
iepriekšējā spēlē pretinieks bija vājāks un mēs saņēmāmies un atspēlējāmies jau 3/3 sākumā.

Šodien pretinieks ir kudiš stiprāks bet, mēs vienalga saņēmāmies tikai, pretinieks nospēlēja daudz labāk aizsardzībā un mēs nespējām iemest un zaudēt kaut vai ar minimālu pārsvaru.

Būs komndā atpakaļ Martins Kariya, tad par tādu zaudējumu varēs objektīvi runāt.

Katram vārtusargam var būt melnās dienas, šodien tāda bija Edgaram ... .
Maskaviesi nospeleja labi uzbrukuma nevis aizsardziba!
Aizsardziba vieniem tikai veiksme palidzeja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-06 20:59, pirms 16 gadiem
Visu cienju Jaanim par to kaa ciinas un dzied himnu, bet nu paldies Dievam vinsh laiciigi beidza sapnjot par NHL Shvaki, shvaki. Ceru veel ka kuru katru speeli naaks Cipam valjaa, vinjam ir iekshaa
, 2009-10-06 20:59, pirms 16 gadiem
šitas bija ļoti neērts pretinieks. nekas, gan nākamo spēli uzvarēs
, 2009-10-06 20:59, pirms 16 gadiem
Willis rakstīja: Katram vārtusargam var būt melnās dienas, šodien tāda bija Edgaram ... .
Kuros vārtos Edgaru vainot? Melnā diena bija laukuma spēlētājiem
, 2009-10-06 20:59, pirms 16 gadiem
Pirmais periods briesmīgs,turpinājums labs. Vairākumā joprojām esam bikli un nevarīgi.....
Parīt Automobilist būtu jāņem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-06 21:00, pirms 16 gadiem
Prieks par Hossu!!! Kur palikuši lielie pirmsezonas bļāvēji, ka nav labs, ka vajag citu?!Mutes ciet koa?Kauns par pašmāju Sprukstiņu, pilnīgs āzis, nav brīnums, ka atsūtīts no USA šaipus okeāna, ko tādam klaunam tur darīt. Ja mums nebūtu leģionāru, nebūtu vsp tāda Dinamo. Nevelk tie letiņi, atvainojos, ja kādu aizskāru, bet riebj viņu nemākulība laukumā.Sūdi
, 2009-10-06 21:00, pirms 16 gadiem
Willis rakstīja: Nemānīsim paši sevi, "Dinamo Maskava" bija labāka visās spēles komponentēs !
Piekrītu, +veiksme
, 2009-10-06 21:00, pirms 16 gadiem
Willis rakstīja: Ja analizēt objektīvi, nospēlējām priekš savām iespējām ar nepilnu pamatsastāvu normāli,
iepriekšējā spēlē pretinieks bija vājāks un mēs saņēmāmies un atspēlējāmies jau 3/3 sākumā.

Šodien pretinieks ir kudiš stiprāks bet, mēs vienalga saņēmāmies tikai, pretinieks nospēlēja daudz labāk aizsardzībā un mēs nespējām iemest un zaudēt kaut vai ar minimālu pārsvaru.

Būs komndā atpakaļ Martins Kariya, tad par tādu zaudējumu varēs objektīvi runāt.

Katram vārtusargam var būt melnās dienas, šodien tāda bija Edgaram ... .
Melnā diena vārtsargam, Tu laikam citu spēli skatījies!?
, 2009-10-06 21:00, pirms 16 gadiem
Willis rakstīja: Ja analizēt objektīvi, nospēlējām priekš savām iespējām ar nepilnu pamatsastāvu normāli,
iepriekšējā spēlē pretinieks bija vājāks un mēs saņēmāmies un atspēlējāmies jau 3/3 sākumā.

Šodien pretinieks ir kudiš stiprāks bet, mēs vienalga saņēmāmies tikai, pretinieks nospēlēja daudz labāk aizsardzībā un mēs nespējām iemest un zaudēt kaut vai ar minimālu pārsvaru.

Būs komndā atpakaļ Martins Kariya, tad par tādu zaudējumu varēs objektīvi runāt.

Katram vārtusargam var būt melnās dienas, šodien tāda bija Edgaram ... .
Kas tur edgaram tik melns? Ne jau nu viņs bija vainīgs pie vārtu zaudējumiem. Aizsardzība noslinkoja
, 2009-10-06 21:00, pirms 16 gadiem
bilde gan ir no spēles RD - Lokomotīve
, 2009-10-06 21:00, pirms 16 gadiem
boards-11 rakstīja: Taa nebija sakaave..
Es teikstu ka bija gan.
, 2009-10-06 21:01, pirms 16 gadiem
vajag uztaisiiit vienu legionaru mainu kas vilktu komandu, lielakai dalai KHL pirma maina sastav no arzemniekiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-06 21:01, pirms 16 gadiem
apshalnieks rakstīja: vajag uztaisiiit vienu legionaru mainu kas vilktu komandu, lielakai dalai KHL pirma maina sastav no arzemniekiem
No pirksta vai???
, 2009-10-06 21:03, pirms 16 gadiem
Hossa shogad slidinas uz cienas slidas(shodien cinijaas), un i to ir savaacis 11 vai 12 punktus, kas tikai pasaka visu par paarejo speletaju meistariibu. Hossa ir izcils, veel divus taadus un mums buutu triecienmainja, labs vairaakums un TOP 10 liigaa kaa minimums, bet kad sapnjo jaaizver acis, tapeec taa dariishu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-06 21:04, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Kuros vārtos Edgaru vainot? Melnā diena bija laukuma spēlētājiem
Un jau kurā pēc skaita.... nez' tās "melnās dienas" arī kādreiz beigsies? Visu paši sačakarēja 1. periodā un tad pārējos divos mēgināja glābt... bet brīnumi kā ar Atlant katru dienu nenotiek!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-06 21:05, pirms 16 gadiem
1perioda aizsardziba - maskavietis ar ripu, musejais stav preti un skatas ko nu shis daris

Mazakums - visi pie vartiem... moka vieglak nebutu visiem 4iem salekt kaudze? lai shie mokas

vairakums... sturis, sturis, sturis, musu zona (par metieniem uz vartu pusi nerunasim)...

tas bij domats pa pirmo pusi speles.... otra, jau saka atdzivoties... visu speli butu ta izgrajushi, ka otru speles dalju, tad moka, rezult butu daudz pienjemamaks... malachi ka nepadaves pavisam
, 2009-10-06 21:05, pirms 16 gadiem
Bilcis rakstīja: Šuplera shēmā iespējams nav iekļauta izteikta spēka spēle, runājot par to, kas notiek galviņās, tad arī Šuplers nes par to atbildību!
Bet nevajag jau izteiktu, ja uzbrucējs mēģina apspēlēt aizsargu 1 uz 1, tad aizsargam ir jāspēlē spēka spēle, nevis jāslidinās nopakaļ aizsargam! Nu ja esi slidojumā un pie borta, tad bliez pretspēlētāju apmalē, nevis sabremzējies un gaidi pretspēlētāja rīcību! Skat kā PČ Karsums nospēlēja. BET TĀ SPĒLĒJOT VANKŪVERĀ 2010 GADĀ NAV KO DARĪT!!!
, 2009-10-06 21:06, pirms 16 gadiem
nu koo, sezonas sakuma lejam udeni, tad 2 tresdalas slauak atpakal
vispaz prieks par cinassparu
hosa atveries, par to saubu nav
tas priecee, pienaks ari cipula karta
neizmantojam izdevibas zel, bet bekas, karma parupesies, lai tas viss nak atpakal
nakosas tris speles janem
lai riga pilna arena un visiem labs prats
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-06 21:07, pirms 16 gadiem
buutu labaaks saakums buutu pavisam cita speele, bet muuseejie malachi, ciiniijaas liidz peedeejam!
prieks par hosinju, cerams, sajutis vaartu guushanas garshu
, 2009-10-06 21:07, pirms 16 gadiem
PuLVeris rakstīja: Bet nevajag jau izteiktu, ja uzbrucējs mēģina apspēlēt aizsargu 1 uz 1, tad aizsargam ir jāspēlē spēka spēle, nevis jāslidinās nopakaļ aizsargam! Nu ja esi slidojumā un pie borta, tad bliez pretspēlētāju apmalē, nevis sabremzējies un gaidi pretspēlētāja rīcību! Skat kā PČ Karsums nospēlēja. BET TĀ SPĒLĒJOT VANKŪVERĀ 2010 GADĀ NAV KO DARĪT!!!
tu te nejauc RD ar izlasi!
, 2009-10-06 21:07, pirms 16 gadiem
rolix20 rakstīja: 2 un 3...
2ajos????!!!
, 2009-10-06 21:07, pirms 16 gadiem
Willis rakstīja: Pruseks ielaida tikai vienus, nezinu pagājušajā spēlē Edgars ķēra tādus pašus metienus. Es neapgalvoju ka Edgars ir vainīgs, laikam tāpēc ka Pruseks bija labāks.
Edgars arī šai spēlē sākumā pavilka, bet komandas biedri šo vnk piečakarēja ar savu tizlumu 1. trešdaļā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-06 21:09, pirms 16 gadiem
kalcium rakstīja: tu te nejauc RD ar izlasi!
Bet paši komandas īpašnieki atzīst, ka ir bāzes klubs Latvijas izlasei!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-06 21:10, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Un jau kurā pēc skaita.... nez' tās "melnās dienas" arī kādreiz beigsies? Visu paši sačakarēja 1. periodā un tad pārējos divos mēgināja glābt... bet brīnumi kā ar Atlant katru dienu nenotiek!
nez, jacer ka mēs skatamies uz citiem grandiem un šosezon ir plāns pačakarēties sezonas sākumā lai otrajā dāļā visu nokārtotu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-06 21:10, pirms 16 gadiem
vai tad Dinamo nav 4 uzvaras ?
, 2009-10-06 21:11, pirms 16 gadiem
Willis rakstīja: Man vienalga kas man ielika mīnusiņu bet tomēr..., "Dinamo Maskava" bija labāka visās spēles komponentēs, mēs nevaram vinnēt NHL līmeņa Hokejistus un tur nav nekas apkaunojošs .
bet abidna tāpat... + varam vinnēt un ne reizi vien to esam pierādijuši, prosta ūdeni, kas tika izliets pirmajās 20min nevarēja tik vnk svākt...
, 2009-10-06 21:12, pirms 16 gadiem
WILDE rakstīja: acīmredzot ar psiholoģiju šuplers & co nedraudzējas, ja jau DR spēlē tik nestabili...
Sorokins nesen tepat izteicās kaut ko par "neienādu sportisko formu" un to, ka "komanda nav saspēlējusies"! Kā var saspēlēties, ja faķīrs vislaik spēlētāju pieciniekus jauc pa labi, pa kreisi un pārtaso kā tādas kārtis, bet reāla labuma kā nav tā nav....
, 2009-10-06 21:12, pirms 16 gadiem
Willis rakstīja: Man vienalga kas man ielika mīnusiņu bet tomēr..., "Dinamo Maskava" bija labāka visās spēles komponentēs, mēs nevaram vinnēt NHL līmeņa Hokejistus un tur nav nekas apkaunojošs .
vispār jau varēt varam, bet tikai pie viena nosacījuma- ja spēlē visu spēli, nevis pirmo spēles daļu vnk ir uz laukuma...
, 2009-10-06 21:13, pirms 16 gadiem
Nebutu tas pirmais periods ta nogurkots.. tad jau butu iespeja atspeleties..
, 2009-10-06 21:14, pirms 16 gadiem
Piekrītu WILDE! Šuplers kā psihologs izskatās ļoti vājš un vēl viņam treneru štābā vajadzētu kādu speciālistu, kurš ieteiktu, kuru vārtsargu uz attiecīgo spēli ir ieteicams likt vārtos!
, 2009-10-06 21:14, pirms 16 gadiem
rolix20 rakstīja: 2 un 3...
par otrajiem...tur lai speci vērtē, bet trešajos - kanādietis neatīrija vārtupriekšu
, 2009-10-06 21:15, pirms 16 gadiem
rolix20 rakstīja: jaa...tverams metiens un vins metiena briidi redzeeja!Neviens priekshaa nebija.Paskaties atkaartojumaa
Tas bija izgaajiens ar vaartusargu Omarks iemet devenee...ko tu tur muldi? Metiens no taalas masalam bija pilniigi neredzams, to vinja reakcija skaidri pateica...pa pirmajiem nerunaajot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-06 21:16, pirms 16 gadiem
hossa...es teicu la buus sim 3 vaarti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-06 21:17, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Sorokins nesen tepat izteicās kaut ko par "neienādu sportisko formu" un to, ka "komanda nav saspēlējusies"! Kā var saspēlēties, ja faķīrs vislaik spēlētāju pieciniekus jauc pa labi, pa kreisi un pārtaso kā tādas kārtis, bet reāla labuma kā nav tā nav....
Kā nav? redzēji kā Cipulis ārdījas pēc pasēdēšanas malā iepr. spēlē, lai gan tad spēlēja gan Meija, gan Cinks...tik iemest nelietis nevar. Gandrīz jasūta uz fārma neoficiālo fārmu, tad metīs pa hetrikam trešdaļā
, 2009-10-06 21:18, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Sorokins nesen tepat izteicās kaut ko par "neienādu sportisko formu" un to, ka "komanda nav saspēlējusies"! Kā var saspēlēties, ja faķīrs vislaik spēlētāju pieciniekus jauc pa labi, pa kreisi un pārtaso kā tādas kārtis, bet reāla labuma kā nav tā nav....
Labums arī nebūs, jo vienu dienu maiņa nospēlē labi, nākamajā atkal slikti un tad Šuplera kungs sāk rotēt ar maiņām, un citreiz tas arī palīdz, bet uzskatu, ka Šupleram lielāku uzmanību vajadzētu pievērsties pie tā, kas notiek spēletāju galviņās!
, 2009-10-06 21:18, pirms 16 gadiem
Mjā, izskatās, ka Lielais Jānis Dinamo ir paņemts tikai mazākuma spēlei. Ar to jau meistars atšķirās no parasta špīlera, diemžēl Jānis to momentu neizmantoja. Par Bērziņu bez komentāriem, par ko Laurim un Miķelim tāds sods, ka jāmocās kopā ar Bērziņu?!
, 2009-10-06 21:19, pirms 16 gadiem
Bilcis rakstīja: bet uzskatu, ka Šupleram lielāku uzmanību vajadzētu pievērsties pie tā, kas notiek spēletāju galviņās!
Nu nez, tad komandai drīzāk japieslēdz Zālīša kungs vai cits specs
, 2009-10-06 21:20, pirms 16 gadiem
pipars2323 rakstīja: Bišķīt tā kā škrobe par Cipuli,jau 11 spēles,bet golu ailītē apaļš zero!
Toties lielajam talantam Meijam kopā pa abu 2 sezonu spēlēm ir viens gols!!!Jāapskatās ,arī -cik ta Cinkam bet tad jau Petrovickis-Bļinovs-Štāls un Cipruss vismaz nebija puišeļi,ko pa bortiem smērē-nu neatzīstu es šādu jauno audzināšanu -vajag vīrus,kas kapājās un,ja vajag lauzt spēles gaitu-tad arī kādu kašķi sataisīt-vienkārši man bija kauns...
, 2009-10-06 21:20, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Nu nez, tad komandai drīzāk japieslēdz Zālīša kungs vai cits specs
tas Zālītīs, kurš seksopatologs? gribi dzīt džeku laukumā ar stāvošiem krāniem?
, 2009-10-06 21:20, pirms 16 gadiem
Virsrakstu jau autors varēja ielikt objektīvāku, sakāvi jau izklausās kā sinonīms sagrāvei
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-06 21:20, pirms 16 gadiem
Willis rakstīja: Man vienalga kas man ielika mīnusiņu bet tomēr..., "Dinamo Maskava" bija labāka visās spēles komponentēs, mēs nevaram vinnēt NHL līmeņa Hokejistus un tur nav nekas apkaunojošs .
Tad man tev jautājums, kas spēlēja Atlant sastāvā? žērdevs, kvaša, gerbers, landrī, novotnijs... arī NHL veči, bet uzvarēja 4:2 !
, 2009-10-06 21:21, pirms 16 gadiem
ZORRO rakstīja: Mjā, izskatās, ka Lielais Jānis Dinamo ir paņemts tikai mazākuma spēlei. Ar to jau meistars atšķirās no parasta špīlera, diemžēl Jānis to momentu neizmantoja. Par Bērziņu bez komentāriem, par ko Laurim un Miķelim tāds sods, ka jāmocās kopā ar Bērziņu?!
Nu Miķelīts arī ir nekāds!
, 2009-10-06 21:22, pirms 16 gadiem
Willis rakstīja: Man atmiņa nav no tām sliktākajām. Es edgaru nevainoju, es izsaku savu viedokli kāpēc mēs zaudējām, tas ka es piekrītu uzreiz manai kritikai ir ļoti normāli, kāds var būt garastāvoklis un objektīva spēles analīze uzreiz pēc spēles kur bija iespējas iemest un vinnēt.

Lai objektīvi spriest, nekādā gadījumā galvā nedrīkst būt emocijas,
tas neattiecas tikai uz sportu, tā ir cilvēka psiholoģija - "LAI OBJEKTĪVI VĒRTĒT ..... NEDRĪKST BŪT EMOCIJAS!" .

... TEV NO MANIS MĪNUSS PAR "SLENGU" ....
Kā tas ir.......OBJEKTIVI VĒRTĒT!?
, 2009-10-06 21:24, pirms 16 gadiem
Willis rakstīja: Ja analizēt objektīvi, nospēlējām priekš savām iespējām ar nepilnu pamatsastāvu normāli,
iepriekšējā spēlē pretinieks bija vājāks un mēs saņēmāmies un atspēlējāmies jau 3/3 sākumā.
Uzvara pār Severstal pamatlaikā bija liela veiksme, pret Atlantu mums palīdzēja Gerebera kļūdas. Impotents vairākums, slikta realizācija joprojām ir palikuši. Iepriekšējās uzvaras bija veiksme, nevis likumsakarība
, 2009-10-06 21:24, pirms 16 gadiem
Cik reizes var atgādināt autoriem ka 2;4 tā nav sakāve ne hokejā ne futbolā.
, 2009-10-06 21:25, pirms 16 gadiem
rolix20 rakstīja: Nu jaa neatiirija vaartu priekshu,bet palubomu nemams metiens bija.Blja jeegas nav striideeties kurs bija vainiigs,jo jebkuraa situaacijaa buus vainiigs kaads no aizsargiem,kas nolahojaas un vaartusargs kas nenoker ripu.Un tas viss.....
epizodes var izdiskutēt, strīdēties, bet tak nenoliegsi ka sākumā maskaviešiem bija liela vaļa mūsu zonā un to uzorganizēja laukumu spēlētāju pasivitāte, nevis vārtusargs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-06 21:25, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: tas Zālītīs, kurš seksopatologs? gribi dzīt džeku laukumā ar stāvošiem krāniem?
Skats varētu būt labs!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-06 21:27, pirms 16 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Impotents vairākums
Tapēc jau te parādās tēma par galviņām un Zālīti...tiešam iespējams uzlabojumi japanāk ejot pa šo līniju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-06 21:27, pirms 16 gadiem
Willis rakstīja: ????!!!!!!!!!!!!!!!!!
Es pat nezinu ko par tevi domāt pēc tāda jautājuma ?!
Labi! Jautāšu savādāk! Tu vispār zini kā iespējams izdarīt objektīvu vērtējumu? Vai vienkārši te bārsties ar gudrībām!?
, 2009-10-06 21:28, pirms 16 gadiem
edk69 rakstīja: sasodiitais pirmais periods... bet veiksme bija maskaviesu pusee... mees bijaam labaaki... bet ar to nepietika...
Nu kur var būt idiots???
, 2009-10-06 21:28, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Skats varētu būt labs!!!
Un vakarā apsolīt ka pie meičām tiks tikai vārtu guvēji un rez. piespēļu autori pie nosacījuma ka kofs kā minimums pa nullēm
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-06 21:30, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Kā nav? redzēji kā Cipulis ārdījas pēc pasēdēšanas malā iepr. spēlē, lai gan tad spēlēja gan Meija, gan Cinks...tik iemest nelietis nevar. Gandrīz jasūta uz fārma neoficiālo fārmu, tad metīs pa hetrikam trešdaļā
Cipulis ārdīties ta "saārdijās", bet no tās viņa "ārdīšanās" lielas jēgas kā nav tā nav! Sprukts arī... pārcelt varotčika lavenei nevarēja..... tagad laikam Birjukovs pateicoties Jankam ar savu "seivu" tiks Top 5....
, 2009-10-06 21:31, pirms 16 gadiem
rolix20 rakstīja: Jaadod vitamiinu ieshnaukt...,tad skries kaa duuuli...
Sākumā nevarēja saprast, mēs lēni vai šamie ko iešņaukuši...
, 2009-10-06 21:31, pirms 16 gadiem
Spele kopuma laba bet tikai ta 1 tresdala
, 2009-10-06 21:32, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Cipulis ārdīties ta "saārdijās", bet no tās viņa "ārdīšanās" lielas jēgas kā nav tā nav!
bet čalis bija tendēts uz vārtiem, centību pārmest nevar - veiksmes/meistarības trūkumu gan, bet kādi esam tādi esam.....
, 2009-10-06 21:34, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Cipulis ārdīties ta "saārdijās", bet no tās viņa "ārdīšanās" lielas jēgas kā nav tā nav! Sprukts arī... pārcelt varotčika lavenei nevarēja..... tagad laikam Birjukovs pateicoties Jankam ar savu "seivu" tiks Top 5....
Es domāju ka Jankam šodien nepaveicās, tāpat kā daudziem citiem, jo vispār jau Jankam ir viens no labākajiem metienu realizācijas rādītājiem, runājot par Cipuli, tad gaidu, kad viņš beidzot atvērsies!
, 2009-10-06 21:34, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Tapēc jau te parādās tēma par galviņām un Zālīti...tiešam iespējams uzlabojumi japanāk ejot pa šo līniju
Zāles rokā! Jūlim vajag džekus bariņā uz kaut kādu sarkano lukturu māju aizvest izklaidēties.... un noņemt "spiedienu"... Un galvenais arī tur par "aizsardzību" neaizmirst!!!
, 2009-10-06 21:35, pirms 16 gadiem
neizmantojām reālas šanses(Sprukts, Cipa u.c.) panākt 4:3, tad būtu iespēja uz ko vairāk.

nedomāju, ka Edža bija vainīgs pie pirmajiem 3 vārtiem, vienkārši neveicās.
Prieks, ka Hossa atguvis vārtu garšu!
, 2009-10-06 21:36, pirms 16 gadiem
kanvit rakstīja: Cik reizes var atgādināt autoriem ka 2;4 tā nav sakāve ne hokejā ne futbolā.
Sakāva jau nav gala rezultāts,bet spēles gaita-vai tad pēc 4:0 maskavieši nepadomāja-nu tak pietaupīsimies,bija tak sajūta,ka viņi jebkurā brīdī vēl var pielikt..Un šodien rādīja pagājušā gada spēli ar maskaviešiem,ko mēs vinnējām-labi -savās mājās,bet -nu nav mums Hartigana un Elisona šogad...Kuri tiešām vilka komandu.
, 2009-10-06 21:37, pirms 16 gadiem
Emulators2 rakstīja: Divi iemesli kaapeec neizliidzinaajaam!
1.Cipulis
2. vairaakums
a sprukts ka nepaarceela ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-06 21:38, pirms 16 gadiem
cesars rakstīja: zini ,veci,es te Tev mazliet paoponeeschu.njemschu speeli ask ar maskavas dinamo,kura bija zivakar...tajaa arii maskava vairaak uzbruka un momentus veidoja.ask ,turpretiim,realizeeja no nekurienes izveidojuschos momentus...kas taa ir ,ja ne veiksme?! buutu schodien veiksme pieteikta riigas komandas sastaavaa,viss buutu bumbaas
es neveeleejos tagad uzsaakt striidu..taa kaa nepaarproti...
Saprotu tavus argumentus, tomēr šodien MD visus vārtus guva izmantojot pārākumu meistarībā un beigās spēlēja uz rezultāta noturēšanu.
, 2009-10-06 21:38, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Zāles rokā! Jūlim vajag džekus bariņā uz kaut kādu sarkano lukturu māju aizvest izklaidēties.... un noņemt "spiedienu"... Un galvenais arī tur par "aizsardzību" neaizmirst!!!
tur tiešā nozīmē sakārto aizsardzību un tad var droši pāriet uzbrukumā, ātri šķērsojot vidējo zonu. Iespējams vienu piecinieku var ielaist patrenēt vairākumu Bet Sprukts komandas biedriem var nodemonstrēt mazakuma nianses
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-06 21:40, pirms 16 gadiem
Willis rakstīja: Jāņem vērā komandas materiālais budžets, kādus Hokejistus mēs varam nopirkt, jānem vērā mūsu treniņu iespējas-"Dinamo Rīga" nevar trenēties tik cik gribētos, vajadzētu-ledus dārgi izmaksā, tie ir divi galvenie iemesli, ir vēl n'tie blakusapstākļi, ekipējums, ārstēšanās (būtu nauda, Martins Kariya būtu nosūtīots ārstēties uz ārzemēm un būtu ierindā), utt, utt. .
Es ar gudrībām nebārstos, es rakstu objektīvi pārdom'jot uzrakstīto.
Tā arī tu man neatbildēji uz jautajumu: "Kas ir objektīvs vērtējums!?"
, 2009-10-06 21:42, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Sorokins nesen tepat izteicās kaut ko par "neienādu sportisko formu" un to, ka "komanda nav saspēlējusies"! Kā var saspēlēties, ja faķīrs vislaik spēlētāju pieciniekus jauc pa labi, pa kreisi un pārtaso kā tādas kārtis, bet reāla labuma kā nav tā nav....
nav ko lieki te spirināties, PO - tāpat nespīd. Laiks laist ganos Pruseku, Hossu, Fosteru, Svetu, Kariju, Iguldenu - lai vietā nāk Žurkovs, Indrašis, Vilkoits, Birziņš, Hartmanis, Straupe, Pelšs - džeki vismaz pieredzi augsta līmeņa spēlēs gūs
, 2009-10-06 21:42, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: tur tiešā nozīmē sakārto aizsardzību un tad var droši pāriet uzbrukumā, ātri šķērsojot vidējo zonu. Iespējams vienu piecinieku var ielaist patrenēt vairākumu Bet Sprukts komandas biedriem var nodemonstrēt mazakuma nianses
Nu re! Mēs abi ar Tevi noskaidrojām ko džekiem vajag! Tik tādu nieku kā aiziet uz MM...
, 2009-10-06 21:42, pirms 16 gadiem
Willis rakstīja: Jāņem vērā komandas materiālais budžets, kādus Hokejistus mēs varam nopirkt, jānem vērā mūsu treniņu iespējas-"Dinamo Rīga" nevar trenēties tik cik gribētos, vajadzētu-ledus dārgi izmaksā, tie ir divi galvenie iemesli, ir vēl n'tie blakusapstākļi, ekipējums, ārstēšanās (būtu nauda, Martins Kariya būtu nosūtīots ārstēties uz ārzemēm un būtu ierindā), utt, utt. .
Es ar gudrībām nebārstos, es rakstu objektīvi pārdom'jot uzrakstīto.
Tu neņēmi vērā vidējo gaisa mitruma procentu oktobra pirmajā pusē Maskavā.

Cik tev gadu ? Obhektīva analīze?
Maskavas Dinamo hokejistu individuālais un komandas meistarības līmenis bija augstāks. Mēs nezaudējām tādēļ ka Kariya neārstējas pie pareizajiem ārstiem, mēs bijām vājāki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-06 21:45, pirms 16 gadiem
Willis rakstīja: Es tev atbildēju, jāņem vērā visi blakusapstākļi, jāņem vērā visi abu komandu treniņu un blakusapstākļu iespējas.
Tad šis ir tavs objektīvais vertējums?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-06 21:46, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Nu re! Mēs abi ar Tevi noskaidrojām ko džekiem vajag! Tik tādu nieku kā aiziet uz MM...
Cerams ka Normis tai katrinburgā ko sameklēs, cerams ka šams zin ka ja nevar kaut ko atrast, pajautā taksistam
, 2009-10-06 21:46, pirms 16 gadiem
jābeidz eksperimentēt ar maiņām,tad būs ok(nav jau pārbaudes spēles),ja nē tad, ilgi vairs neļaus eksperimentēt
, 2009-10-06 21:47, pirms 16 gadiem
cesars rakstīja: pagaidaam vieniigais sakaariigais vecis te ir 91.paareejie kaut kaadi smilksteetaaji un tie,kuriem peec uzvaraam rd ir dievi,bet ,kad zaudeejam,tad peedeejie diletanti...
Aizmirsi vēl sevi pieminēt
, 2009-10-06 21:47, pirms 16 gadiem
njā, varbūt piekritīšu, ka vairākumā īpaši labi nespēlējām. bet puiši centās, ļoti. otrais un trešais periods bija skatāms un labs. varētu šīs kļūdas izlabot un spēlēt pirmo trešdaļu vēlreiz. bet tā tomēr nav. ir labi kā ir. cerēsim uz nākamajām spēlēm.
un - nedomāju, ka pie pirmajiem 3 vārtiem Masaļskis bija vainīgs, jo tomēr mūsējie tad maz palīdzēja vārtsargam un Edža stāvēja godam. bet varbīt psiholoģiski labāk bija nomainīt vārtsargu. ja jau treneri tā izlēma, tad tā bija pareizi.
spēle kopumā skatāma.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-06 21:51, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: nav ko lieki te spirināties, PO - tāpat nespīd. Laiks laist ganos Pruseku, Hossu, Fosteru, Svetu, Kariju, Iguldenu - lai vietā nāk Žurkovs, Indrašis, Vilkoits, Birziņš, Hartmanis, Straupe, Pelšs - džeki vismaz pieredzi augsta līmeņa spēlēs gūs
Starp citu tā varētu būt laba viela pārdomām teiksim pēc 20-25 spēlēm un ja tad situācija būs tāda pati vai pat vēl sliktāka nekā tagad.... un ja būs pie stūres jau piem. kāds vietējais kadrs.... tad šo sezonu tiešām iespējams varētu izmantot priekš mūsu pašu jauno kadru iespēlēšanas.... tik tālu jau viss būtu ok, BET... vai uz ko tādu gribēs iziet un pieļaut paši RD vadoņi....? Tas jau tomēr nav nekāds "labdarības kantoris"...
, 2009-10-06 21:51, pirms 16 gadiem
Kads nezin kur var neta skatiities LTV7?
, 2009-10-06 21:53, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: nav ko lieki te spirināties, PO - tāpat nespīd. Laiks laist ganos Pruseku, Hossu, Fosteru, Svetu, Kariju, Iguldenu - lai vietā nāk Žurkovs, Indrašis, Vilkoits, Birziņš, Hartmanis, Straupe, Pelšs - džeki vismaz pieredzi augsta līmeņa spēlēs gūs
šitie kadri lai pierāda sevi BAČā...strauji uzraujot uz KHL izdarīs vairāk slikta nekā laba....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-06 21:58, pirms 16 gadiem
Ne jau uzvara vienmēr ir tā svarīgākā sporta spēlēs. Svarīgi ir arī redzēt neatlaidīgu cīņu, asas kombinācijas, atjautīgus tehniskus gājienus.

Diemžēl Dinamo hokejisti nezin kāpēc neko no tā nedemonstrē. Spēlē pavirši. Hosa šodien pāris reizes parādīja ko patiesībā spēj. Bet kopumā gribētos zināt, kas par lietu. Tie hokejisti ir rādījuši daudz labāku sniegumu.
, 2009-10-06 21:59, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Starp citu tā varētu būt laba viela pārdomām teiksim pēc 20-25 spēlēm un ja tad situācija būs tāda pati vai pat vēl sliktāka nekā tagad.... un ja būs pie stūres jau piem. kāds vietējais kadrs.... tad šo sezonu tiešām iespējams varētu izmantot priekš mūsu pašu jauno kadru iespēlēšanas.... tik tālu jau viss būtu ok, BET... vai uz ko tādu gribēs iziet un pieļaut paši RD vadoņi....? Tas jau tomēr nav nekāds "labdarības kantoris"...
pričom labdarības kantoris??? iedomājies, cik nauda ietaupītos nākamajai sezonai, ja nebūtu jāmaksā leģionāru lielās algas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-06 22:01, pirms 16 gadiem
Willis rakstīja: ...

P.S. Uzzināt nebija nemaz tik grūti, palūdzu ekipējuma menidžerim pirms spēles kad Hokejisti iesildās lai palūdz Sandim kad viņš pieslidos pajautā, kā viņš darīja meta speciāli vai nē, Sandis pateica Menižerim un menidzeris man.
a kas ir Menižeris un kas ir menidzeris???
, 2009-10-06 22:03, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Starp citu tā varētu būt laba viela pārdomām teiksim pēc 20-25 spēlēm un ja tad situācija būs tāda pati vai pat vēl sliktāka nekā tagad.... un ja būs pie stūres jau piem. kāds vietējais kadrs.... tad šo sezonu tiešām iespējams varētu izmantot priekš mūsu pašu jauno kadru iespēlēšanas.... tik tālu jau viss būtu ok, BET... vai uz ko tādu gribēs iziet un pieļaut paši RD vadoņi....? Tas jau tomēr nav nekāds "labdarības kantoris"...
Es noteikti, ka tad vairāk neizbrīvētus ziemas vakarus hokejam pie TV, ja sāktu u-20 spēlēt zem RD krekliem. Pilnīgs ārprats.
, 2009-10-06 22:04, pirms 16 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Mēs bijām kārtējo reizi pasīvi aizsardzībā 1. periodā, kā rezultātā arī salaida to 4 vārtus, bet vājāki meistarībā un komandas ziņā ir nosacīts jēdziens. Uzvar nevis teorētiski stiprākie uz papīra, bet tie ksa mazāk ielaiž un vairāk samet vārtus. Ja vienmēr uzvarētu teorētiski stiprākie, tad vispār hunaj nevienam nebūtu tas sports vajadzīgs. Nespēlē uzvārdi, bet komanda...
Stiprākais ne vienmēr uzvar, tomēr šī bija tā reize, kad spēcīgākā komanda uzvarēja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-06 22:05, pirms 16 gadiem
Willis rakstīja: Un kas tevi tā uzjautrināja, es arī gribu pasmieties ?!
Visu laiku tu te runā par to objektīvo vērtējumu, bet patiesibā jau tas ir subjektīvs vērtējums....tas tev turpmāk zināšanām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-06 22:06, pirms 16 gadiem
Cietsmaidis rakstīja: Es noteikti, ka tad vairāk neizbrīvētus ziemas vakarus hokejam pie TV, ja sāktu u-20 spēlēt zem RD krekliem. Pilnīgs ārprats.
nu vo... un tie saucās īstie letiņu fani... kamēr nedod augstākā līmeņa hokeju par mazu naudiņu, tikmēr nekas neinteresē... fui...
, 2009-10-06 22:06, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: pričom labdarības kantoris??? iedomājies, cik nauda ietaupītos nākamajai sezonai, ja nebūtu jāmaksā leģionāru lielās algas!
Nu diezvai ietaupitos! Gan jau viniem ir ari kompensacija par liguma lausanu pirms laika Bet jaunos jau var nemt, tikai tad rezultati bu ar divciparu skaitliem rakstami musu vartos. Augstak par savu D... neuzleksi taks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-06 22:06, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: a kas ir Menižeris un kas ir menidzeris???
Un Tu vēl skaities zinošs...tie tak Ozo "komunikācijas ar faniem" asistenti
, 2009-10-06 22:07, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: pričom labdarības kantoris??? iedomājies, cik nauda ietaupītos nākamajai sezonai, ja nebūtu jāmaksā leģionāru lielās algas!
Ah no tāda viedokļa... vispār jau Tev taisnība! Savu ļimonu vai pat vairāk varētu ieekonomēt un skaties ta vēl sezonu (vismaz finansiāli) ar plusiem varētu beigt + iespējams paliktu vairāk naudas priekš nākamās sezonas! Šito domu Tev vajag Normim aizfaksēt.....
, 2009-10-06 22:07, pirms 16 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Arēnā būtu, kādi 2-3 tūkst. cilvēki labākajā gadījumā, Aldaris u.c. pārskatītu sponsorēšanas līgumus un beigās mums sanāktu laba LAČ komanda
nafig Arenā? varētu braukāt pa Latviju - uzspēlētu i Liepājā, i Daugavpilī, i Ogrē... ja Lembis dikti nolūgtos - tad arī Ventspilī
, 2009-10-06 22:08, pirms 16 gadiem
Dinamo tomer malachi Parak daudz laba darijushi vinus noliktu Pats speleju ppm.powerplaymanager.com: Tiešsaistes sporta menedžera spēle un man hokis loti patik takaa dinamo turas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-06 22:08, pirms 16 gadiem
Willis rakstīja: Tu ļoti labi saprati pats ka, es kļŪdas esmu pielaidis rakstot - EKIPĒJUMA MENIDŽERIS .
MENIDŽERIS!
, 2009-10-06 22:09, pirms 16 gadiem
Willis rakstīja: Tu ļoti labi saprati pats ka, es kļŪdas esmu pielaidis rakstot - EKIPĒJUMA MENIDŽERIS .
Correction Fail.
, 2009-10-06 22:10, pirms 16 gadiem
Willis rakstīja: Nu novērtē tu objektīvi, es paskatīšos ar ko atšķirsies tavs vērtējums.
Tas nav nemaz iespējams!
, 2009-10-06 22:11, pirms 16 gadiem
Buņģieris rakstīja: Dinamo tomer malachi Parak daudz laba darijushi vinus noliktu Pats speleju ppm.powerplaymanager.com: Tiešsaistes sporta menedžera spēle un man hokis loti patik takaa dinamo turas
a nafig Tev avatarā tad MU emblēma??? fui, liekulis Tu esi! (uhh... gandrīz uzrakstīju lielkuilis )
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-06 22:14, pirms 16 gadiem
Kad uzvar,tad varoņi(pieminekļi jāceļ),zaudē uz baču,bet khl taču ir otrā spēcīgākā līga,un šeit nespēlē tie sliktākie vīri...............
, 2009-10-06 22:14, pirms 16 gadiem
Willis rakstīja: Es patiešām nesaprotu, par ko tu ironizē? Vai saņemt atbildi no Menidžera kurš ir uzdevis manu jautājumu Sandim vai saņemt mutisku atbildi no Ozoliņa ir MILZĪGA atšķirība ?
Nestreso, joks. Un ir menedžeris nevis menidžeris
, 2009-10-06 22:14, pirms 16 gadiem
Makaka7 rakstīja: Likies jau normāls, bet nu traum galvā tev ir, bez šaubām.
hmmm - a kas Tev nepatīk manās idejās????? es jau tikai to labāko Latvijas hokejam...
, 2009-10-06 22:15, pirms 16 gadiem
gaidu Šuplera kopsavilkumu par spēli. šodien tāds dusmīgs izskatījās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-06 22:15, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Nestreso, joks. Un ir menedžeris nevis menidžeris
vot tā - džekam galvā radīji veselu gramatikas apvērsumu - un vēl bez brīdinājuma... būtu vismaz cilvēku laicīgi tam sagatavojis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-06 22:16, pirms 16 gadiem
ceturtdien ari bus zagis 100 procenti
, 2009-10-06 22:17, pirms 16 gadiem
viasat rakstīja: ceturtdien ari bus zagis 100 procenti
Nu avtomobilist nav prognozējami! Var arī izšaut! Pret magņitku gan šķiet būs 100% zāģis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-06 22:17, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: nu vo... un tie saucās īstie letiņu fani... kamēr nedod augstākā līmeņa hokeju par mazu naudiņu, tikmēr nekas neinteresē... fui...
Tak "labākie fani pasaulē"!!! Bet patiešibā mums vēl līdz tiem "labākajiem faniem pasaulē" ir kā līdz Mēnesim... kad iemācīsimies iet uz hokeju "selloutā" arī tad, kad komandai lāga neiet (piem. kā tagad), tad varbūt arī varēsim pretendēt uz labāko fanu statusu.... pagaidām tādi manā skatijumā ir TML fani, kas fano un nāca uz TML spēlēm anšlagā arī tad kad viņu mīļotā komanda pa līgas "pagarbu" maisijās.... vot to sauc par hokeja mīlestību un fanošanu! Bet kas ir pie mums...? Kā komanda bišķi sudīgāk sāk spēlēt tā uzreiz ir pustukša Arēna.... neko sev "labākie fani"....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-06 22:19, pirms 16 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Bet stulbi ir teikt, ko ta mēs, mēs jau nevarējām, viņi jau tāpat stiprāki, katra spēle sākas no 0:0, un ja visi laukumā spēlē pa 100% un vairāk, tad arī teorētiski vājākā komanda ir stiprāka...
Bet ja te daži met vārtsargam lavenē un nevar pārcelt, daži nevar novākt pie vārtiem savu cilvēkus, daži pie 5:3 spēles pusminūti stāv uz vietas un domā ko darīt, Edžam ir jābaksta ar nūju priekšā stāvošie nevis jāgatavojas metienam utt. tad protams rezultāts uz sejas...Bet negribētu teikt ka Mdinamo bija baigie monstri, lielā mērā mūsējie paši lohi...
Bet saproti ja rezultāts būtu savādāks MD, spēlētu savādāk. Viņi sevi nodemonstrēja 1. periodā. 3.periodā vairākumā spēlēja 19 gadus vecs aizsargs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-06 22:20, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: MENIDŽERIS!
Jauns amats! Nodarbojas ar tā meklēšanu par ko mēs te ar huy bišķi iepriekš runājām....
, 2009-10-06 22:20, pirms 16 gadiem
DM bija uz spēli izgājuši maksimāli savākušies. Līdz ar to rez 0-4 . Kad spēle "bija uztaisīta", protams , ka viņi atlaida .
Šodien uzkrītoši nevarīga bija RD pretošanās, tikpat kā neviena stūmiena apmalē , atļāva maskaviešiem braukāt ātrumā kur un kā grib . Masaļskis nebija slikts , tur ir jābūt izcilā formā, lai šitādus metienus izķertu . Paskatieties 2.golu DR vārtos- kur vispār bija palicis mūsu aizsargs ?
Mani vairāk par rezultātu satrauc DR vairākuma realizācija . Atceros Šuplera stāstu : mēs pie tā strādājam. Sū...īgs darbs , pan Šupler !!!
, 2009-10-06 22:20, pirms 16 gadiem
Nē nu es saku, Vankuvērā būs tagad vai nekad variants! Ar šitādu spēli mēs stabili sitīsim visus pēc kārtas tur!
, 2009-10-06 22:22, pirms 16 gadiem
Willis, ko Genādijs Karavajevs darija pie RD soliņa?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-06 22:23, pirms 16 gadiem
1.periodā izlieto ūdeni diemžēl nesasmēlām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-06 22:24, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Nē nu es saku, Vankuvērā būs tagad vai nekad variants! Ar šitādu spēli mēs stabili sitīsim visus pēc kārtas tur!
Vankūverā būs vērojams trīs putnu kāsis virzienā uz Latviju.
, 2009-10-06 22:24, pirms 16 gadiem
Manuprāt, šosezon vislielākā kļuda ir pieļauta atiecībā uz leģionāru izvēli:
1)šobrīd neredzu nekādu jēgu no Fostera iesaistīšanās komandā un te arī nav attaisnojuma, ka viņš ir pieradis pie Kanādas hokeja stila, jo jau ilgāku laiku spēlē Eiropā, neizceļas viņš uz pārējo komandas biedru fona ne ar savu individuālo meistarību ne cīņassparu,
2) Svets izpelnījās vislielāko uzmanību ar skaisti gūtajiem vārtiem pret Salavatu, bet pārējās spēlēs izcelās ar kļūdām aizsardzībā (īpaši atmiņā palika spēlē pret Barys brīvie vārtu priekšā palaistais pretinieku uzbrucējs). Iecerētā aizsargu trieciensaikne vairākumam Svets - Ozoliņš acīmredzmi ir izgāzisies par ko liecina katastrofāla vairākuma realizācija,
3) Iguldens arī nav palicis atmiņā ar kaut ko īpašu, visi viņa gūtie vārti lielā mērā ir nejaušības un apstākļu sakritības rezultāts. Tomēr viņš arvien labāk iejūtas komandā un domāju tuvākais mēnesis parādīs vai viņa iegāde bija attaisnota un dos vajadzīgo efektu,
4) Karija nedaudzajās nospēlētajās spēlēs atstājis vislabāko iespaidu no šīs sezonas jaunajiem leģionāriem ar lielisku tehniku un spēju ātri iejusties jebkurā maiņā
5) Hossa un Pruseks uz šobrīdi attaisno uz sevi liktās cerības, kaut arī Hossa diezgan lēni iespēlējās, tomēr ar katru spēli ir redzams progress viņa spēlē.

Secinājums - no Fostera un Sveta pēc iespējas ātrāk jātiek vaļā.
, 2009-10-06 22:25, pirms 16 gadiem
Makaka7 rakstīja: Paskaties MU, Chelsea, Milāna, CSKA, ASK utt. Vai kādam klubam ir jārūpējas par nacionālajām izlasēm?
štrunts par izlasēm - bet par savu maku šamiem gan jārūpējas

p.s. lieki salīdzināt ar grandiem - labāk šo klubu vietā teikt: Fulham, Portsmouth, Catania, Rostov u.c.
, 2009-10-06 22:25, pirms 16 gadiem
Willis rakstīja: Pakaties kas ir uzrakstīts manā komentā kuru tu komentē .
A kā tad tu zini ka es runāju par to komentu, mazais editētāj?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-06 22:27, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Nē nu es saku, Vankuvērā būs tagad vai nekad variants! Ar šitādu spēli mēs stabili sitīsim visus pēc kārtas tur!
a pričom Vankuvera?? RD gatavojas spēlēt pret Canucks????
, 2009-10-06 22:27, pirms 16 gadiem
Willis rakstīja: Kāpēc ?
Pameklē internetā, jo to ir sarežģīti noformulēt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-06 22:28, pirms 16 gadiem
Es polubom saku ka Sprukts vainigs kad zaudejam .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-06 22:29, pirms 16 gadiem
Makaka7 rakstīja: Tāda pati ideja ir RD. Malači, jo tas ir bizness
kur jebkāda līdzība RD ar Tevis sauktajiem futbola grandiem? NE-RE-DZU!
, 2009-10-06 22:29, pirms 16 gadiem
zigylv rakstīja: Es polubom saku ka Sprukts vainigs kad zaudejam .
a es saku, ka tu neesi iipashi gudrs un no hokeja maz ko saproti
, 2009-10-06 22:30, pirms 16 gadiem
teodoro rakstīja: Būtu jau labi! Bet nē,viņš domaja par Olimpiskajam spelem,kas notiks Vankūverā!
a tur spēlēs tikai RD džeki?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-06 22:31, pirms 16 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Man gan šķiet, ka labākajiem faniem arī mazliet ar to naudiņu tā paknapāk palicis, un ja ir jāizvēlas starp desiņu un Arēnu, tad tomēr savs vēders tuvāks
Protams krīze aiz loga, bet ja loti grib, tad vienmēr "papildus finansējumu" var atrast.... nav jau tomēr tās mājas spēles katru dienu.... pat ne katru nedēļu! Ir sērijas un cik esmu piefiksējis uz mājas spēlēm parasti RD vēl uztaisa kādu tuvāko mājas spēļu "paku" vai kādu atlaižu akciju....
, 2009-10-06 22:32, pirms 16 gadiem
Willis rakstīja: Komandas vadībā ir ļoti laipni un komunikabli cilvēki, viņi labprār pirms spēles, kad komanda iesildās atbild uz jautājumiem, manā gadīojumā pat pavaicāja Sandim manuu jautājumu.

Kad Latvijas izlase pagājusajā gadā lidoja uz PČ, es lidostā paspēju izrunāties ar visu komandu, dienžēl pavadīt komandu bija atnākuši tikai divi cilvēki .... ,es viens pats tur būdams pat neērti jutos, Hokejisti redzēja un juta kā viņus Hokeja atbalstītāji mīl ..... .
Ak, Willis, tāds jaunības naivums...
, 2009-10-06 22:35, pirms 16 gadiem
Sprukts ir vainīgs, ka nebija 4-3 Bet tad iestātos 3 varianti:
1. pie 4-3 DM visu laiku noraidās un spēlē mazākumā līdz spēles beigām...mēs nespējam vairākumā iemest
2. DM uzņem atkal apgriezienus un iemet mums piektos .
3. Šuplers satusē maiņas -Sweat , Ozoliņš , Sorokins, Laviņš un Cipulis ieiet pretinieka zonā un gūst 4-4 !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-06 22:39, pirms 16 gadiem
Willis rakstīja: Tāpēc ka es Vienmēr atbalstu "Dinamo Rīga" un biju aizbraucis viņus pavadīt vai tāpēc ka tas ir normāli ka gandrīz neviens nebija ??!
KUR IR TAS NAIVUMS ??!!!
uzprasi menIdžerim!
, 2009-10-06 22:40, pirms 16 gadiem
Willis rakstīja: Tāpēc ka es Vienmēr atbalstu "Dinamo Rīga" un biju aizbraucis viņus pavadīt vai tāpēc ka tas ir normāli ka gandrīz neviens nebija ??!
KUR IR TAS NAIVUMS ??!!!
Grūti tā paskairdrot, ļoti bieži tavos tekstos ir nepamatots optimisms, varētu teikt eiforija, kas raksturīga ļoti jauniem cilvēkiem. Būtu ļooti pārstegts ja tev būtu pāri 18.
, 2009-10-06 22:41, pirms 16 gadiem
Willis rakstīja: Tāpēc ka es Vienmēr atbalstu "Dinamo Rīga" un biju aizbraucis viņus pavadīt vai tāpēc ka tas ir normāli ka gandrīz neviens nebija ??!
KUR IR TAS NAIVUMS ??!!!
Cīnies, cīnies par savu vietu zem saules
, 2009-10-06 22:42, pirms 16 gadiem
nu ir jau ir viņi galvas tiesu pārāki par mūsējajiem

Cik tur trūka lai izvilktu 3:4 un tad jau viss vareeja notikt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-06 22:45, pirms 16 gadiem
jan,maien rakstīja: 3. Šuplers satusē maiņas -Sweat , Ozoliņš , Sorokins, Laviņš un Cipulis ieiet pretinieka zonā un gūst 4-4 !!!
Šitas "mikslis" izskatās draudoši!!! Šādai "vairākuma maiņai" realizācija varētu būt 3-4%.... un visi vārti Ozo rēķinā!
, 2009-10-06 22:46, pirms 16 gadiem
Willis rakstīja: Man gribētos saņemt Fedorov91 atbildi, nevis tavu tukšo komentu. Starp citu, es uzprasīšu, gribu zināt kā jūtās Hokejisti kad netā viņus atbalsta simti, bet dzīvē neviens .
Tu gribi teikt, ka atbalstīt un patiesi just līdzi var tikai dzīvē!?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-06 22:48, pirms 16 gadiem
jāstrādā pie vairākuma realizācijas.( 59/4 ir 23 rādītājs līga,bet nevienu iespēlētu kombeni neesu pamanījis,ja vienīgi ka 5pret3,tad aizsargi met.)vai nav laiks pastrādāt pa īstam,neviss tikai solīt ka strādā,sāk kopēt politiķus.............
, 2009-10-06 22:48, pirms 16 gadiem
Willis rakstīja: Spēlē ar "Severstaļ" Ozoliņam nevis paveicās, viņš pa slidām meta ar nodomu ka, ripa atleks vārtos (Sanda Ozoliņa vārdi), ar "Atlant Mitišči" mēs spēlējām labi kā nekad !
Tālu nebija jāmeklē...
, 2009-10-06 22:48, pirms 16 gadiem
Vai šajā spēlē gadījumā nevarētu vilkt paralēles ar 'Dinaburgu" ? Kautkā man tas 1 periods liek domāt par totalizātoru.
, 2009-10-06 22:50, pirms 16 gadiem
HAOSS rakstīja: Vai šajā spēlē gadījumā nevarētu vilkt paralēles ar 'Dinaburgu" ? Kautkā man tas 1 periods liek domāt par totalizātoru.
, 2009-10-06 22:52, pirms 16 gadiem
Bilcis rakstīja:
Var jau būt,ka tas ir tikai mans iedomu auglis,bet var būt arī nē.
Slima fantāzija..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-06 22:53, pirms 16 gadiem
HAOSS rakstīja: Vai šajā spēlē gadījumā nevarētu vilkt paralēles ar 'Dinaburgu" ? Kautkā man tas 1 periods liek domāt par totalizātoru.
Kuš! Ka vēl nepaņem un arī RD neizmet no KHL...
, 2009-10-06 22:54, pirms 16 gadiem
Ejiet Jūs ieskrieties ar to totalizatoru , nu nespēlē mūsējie tajā !!! Tāpat kā MD nav saēdušies hormonus. Vnk klase viņiem cita ! Paņemiet kaut vai LR vieglatlētus . Ko viņi spēj PČ parādīt ? Ar dažiem izņēmumiem , protams . Un cik medaļu ir Rus , ASV , Ger ???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-06 22:54, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Kuš! Ka vēl nepaņem un arī RD neizmet no KHL...
Vismaz garastāvokli kādam pacēlu.
, 2009-10-06 22:55, pirms 16 gadiem
HAOSS rakstīja: Var jau būt,ka tas ir tikai mans iedomu auglis,bet var būt arī nē.
Slima fantāzija..
Viss kārtibā Nebiju nemaz par to iedomājies, kaut gan īsti arī tam neticu
, 2009-10-06 22:55, pirms 16 gadiem
Willis rakstīja: Tu mani pārsteidz! Varbūt tā arī nebija, patiešām komanda spēlēja labi kā nekad, pasaki kaut vienu spēli kad šitais komandas sastāvs spēlētu labāk ???!!
Pret Maskavas Spartak,ne ?
, 2009-10-06 22:57, pirms 16 gadiem
Protams , ka tie medaļnieki tur ēd Un lielos daudzumos, bet hokejā pirms play-off jau nav ko saspringt . It sevišķi Krievijas top klubiem .
, 2009-10-06 22:57, pirms 16 gadiem
Nē,nu pirmais nebija veiksmīgs,bet čaļi cīnījās gan 2,gad trešajā,tikai tā īsti neveicās .ahh.jātrenējas un jāvēl veiksmi nākošajai spēlei
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-06 22:58, pirms 16 gadiem
Labi , es eju čuču. Laiks knupīti pasūkāt ...
, 2009-10-06 23:00, pirms 16 gadiem
Willis rakstīja: Kad "Arēna Rīga" ir pilna, katram Hokejistam ir lielāks stimuls censties spēlēt labāk .
Protams just var arī mājās, bet tā nekādā gadījumā nebūs komandas atbalstīšana .
Atbalstīt un līdzi just var visur un vienmēr, bet grūti salidzāt ar to, kad to dari klātienē, dēļ emocijam vien!
, 2009-10-06 23:00, pirms 16 gadiem
Nē, bano tik mīkstie... Man liekas , ka katra MD maiņa ir nedaudz labāka par katru attiecīgo RD maiņu . Tas ir tad , ja visi cīnās līdz galam un nespēlē totalizatorā .
, 2009-10-06 23:01, pirms 16 gadiem
Nu ko jūs visi te besījaties! Vēlreiz atkārtoju, jāmaina komandas nosaukums!Kāpēc Latvijas komandai jāsaucas krievu miliču komandas vārdā! Idiotisms!
, 2009-10-06 23:01, pirms 16 gadiem
HAOSS rakstīja: Vismaz garastāvokli kādam pacēlu.
Nu man jau viš nemaz tik sūdīgs nebija! Nāks jauni sū... šitie aizmirsīsies!
, 2009-10-06 23:01, pirms 16 gadiem
besī autori ar tādiem tekstu virsrakstiem, šķiet puisis pēc 1.perioda aizgāja ielikt kluci netā. fuj
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-06 23:06, pirms 16 gadiem
Ja personīgi man jautātu , es domāju ka RD kautkādā veidā jau ietiks arī šogad tajos play off 1.kārtā . Jo arī tie pretinieki nespēj uz visām spēlēm nokoncentrēties.
Tikai mani vairāk par RD uztrauc Latvijas izlases starts OS un PČ . RD jau tāds patīkams plezīrs vien ir. Var redzēt augstas klases hokejistus Rīgā, kaut vai Jāgru, Jašinu . Man ir abonements , neesmu bijis tikai uz 1 spēli . Domāju sākumā pirkt platīna , lai var kārtīgi piekosties, bet bizness neiet tik labi, lai svaidītos ar piķi. Varu kost pēc spēles mājās , jeb pie TV , kā šodien , ko arī daru .
, 2009-10-06 23:07, pirms 16 gadiem
Ļoti pozitīva sporta studija + Willis komentāri + glāze viskija = lielisks garastāvoklis. Pat par spīti zaudei Maskavā...

Lai izdodas "izjaukt autiņu" ceturtdien!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-06 23:20, pirms 16 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: spēli zaudējām jau pirmajā trešdaļā! Cipulis neizmantoja tik daudz izdevības... vairākums pēc dir.sas!
mieru. mieru. toties paskaties kā mazākumu izcīnījās. t.sk. izturot divus ilgus ”lielos” mazākumus, cīnoties trijatā pret 5 maskaviešiem (1:40 laika otrajā periodā; 1:00 – trešajā periodā).

petrovich27.wordpress.com: 2:4 pret Maskavas “Dinamo” «...
, 2009-10-06 23:28, pirms 16 gadiem
Willis rakstīja: EŽUKS ! Ja godīgi, es nesapratu tava uzrakstītā texta jēgu, kat kas par studiju, kaut kas par dropi ... .
Man Tev viens ieteikums: Necenties izpatikt visiem - tā pat neizdosies. Kļūsi tik par apsmieklu. Visticamāk tagad nesapratīsi, par ko te tagad muldu, bet gan jau ar gadiem...
, 2009-10-06 23:30, pirms 16 gadiem
Willis rakstīja: Hokjistiem pie kājas, skatie tu spēli pa TV vai nē, viņi tevi tik un tā neredz un nedzird, viņi nezin, skaties tu viņu spēli vai nē .
Pa retam ari kādu odziņa no tevis
Bet svarīgi ir tas, kas es zinu, ka atbalstu savējos = mūsējos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-06 23:56, pirms 16 gadiem
Vairaakums muuseejiem nevelk... Kaada velna peec Duljevskis ir uz laukuma vairaakumaa? Vinjsh tachu mest nejeedz! Aizsargs bez metiena var iet pupaas. Duljevskis no visiem muusu aizsargiem visvairaak ir metis pa vaartiem... KAAPEEC??? Jeegas ta nekaadas. Tas, ka vinjsh tur vairaakumaa pljukaajas un meegina uzmest, nekaadus rezultaatus nenes. Ja kas, par vinju vairaak pa vaartiem ir metushi tikai Hosa, Nizhivijs un Cipulis... Jau pagaajushajaa sezonaa "paglabaaju" Duljevski kaa hokejistu un shogad paarliecinos par to, ka bija taisniiba.
Veel gribeetoes piemineet muusu vispaarveerteetaako speeleetaaju -Spruktu... Kaa kaadam vareeja ienaakt galvaa, ka vinjsh ir labs speeleetaajs? Kad vinjsh taads ir bijis? To vien jeedz kaa vaartiities pa zemi (ledu), ceriibaa, ka iedos noraidiijumu. Tas, ka vinjsh neiemeta golu tukshos vaartos ir liidzveertiigs golam savos vaartos - ja nevar iemest taadaa situaacijaa, lai iet mest podaa.
Ui, kaa izlaadeejos Patiesiibaa, nav jau tik traki, un ir patiikami skatiities, kaa puikas ciinaas. Zheel, kaa nav lielaaku speeleetaaju resursu Latvijaa, bet lai ciinaas tie, kas ir!
Priekaa!
, 2009-10-07 00:12, pirms 16 gadiem
Ja Sprukts 3. perioda ~10.minūtē būtu pacēlis ripu nedaudz augstāk un iemetis, iespējams, viss būtu savādāk Bet kaut kur Jānis ir pazaudējis savu slepkavas instinktu. Viņš nekad nav bijis izcils vārtu guvējs, bet tomēr šādas ripas, šāda līmeņa spēlētājam ir jāmet iekšā. Protams, lielā mērā muļķīgi vainot tikai Spruktu, tās 4 ripas jau viņš viens neielaida. Visa komanda vainīga. Dusmas uz Svetu - leģionārs tā nedrīkst spēlēt. Vismaz 2 vārti zaudēti viņa vainas dēļ. Pozitīvais - Hossa beidzot var iemest to ko ir jāiemet Vispār jau normāla spēle, jo MDinamo tomēr ir ļoti spēcīga komanda. Atkal prieks arī par Meiju un Cinku - ceru, ka viņi tiks vairāk spēlēt. Bet Sējējs ir smieklīgs, ja apgalvo, ka ar Hossu kaut kas nav kārtībā - viņš pat pirms šodienas bija rezultatīvākais komandā, labi cīnās arī mazākumā.
Lielākā RD problēma - vairākums. Ozo ir šo vairākumu iesācējs un, ja Ozo iesāk tad parasti viss ir kārtībā. Žēl tikai, ka šodien būtībā vienreiz tikai Ozo uz metienu iespēlēja, kaut kā pamaz. Svets vairākumā nekāds, aizvien vairāk liekas, ka Vestkots tomēr ir/bija labāks.
, 2009-10-07 00:18, pirms 16 gadiem
Pa lielam mums nav vārtsargu. Abi ir nestabili un progresējoši caurumi. Katrs var normāli nostāvēt vienu spēli. Jāmeklē stabils vārtu vecis , jo ar šiem komanda jūtas nervoza. Ja kas - vārtsargs sargā vārtus , tas ir viņa uzdevums un vienīgais , kad viņš nav vainīgs pie ielaistajiem vārtiem kad laukumā ir seši laukuma spēlētāji.
Spēle savā zonā vienādos sastāvos ir nožēlojama. Katrs sacenšas , kuram izdosies sliktāk iesākt uzbrukumu ( saspēle savu vārtu priekšā, klupšana un mudīšanās).
Vairākumos mūsējie spēlē kā auni. Aceros kāds vairākums bija Latvijas izlasei, kad iekļuva pasaules čempī A grupā.Ja bija vairākums tad bija skaidrs būs vārti.
Uzbrukumā Cipulis un Spruksts ir nekādi. Cipulim ir talants izniekot visas iespējas , kas tiek viņam sniegtas.
Vienīgais pozitīvais ir tas , ka izskatās viņi cenšas un tas atsver visus trūkumus. Domāju mājās atbrauks ar 4 punktiem .
, 2009-10-07 00:27, pirms 16 gadiem
edk69 rakstīja: sasodiitais pirmais periods... bet veiksme bija maskaviesu pusee... mees bijaam labaaki... bet ar to nepietika...
tas ka otrajaa pusee vairaak uzbrukaam nenoziimee ka bijaam labaaki, bet gan tas, ka maskavieshi palaidaas un atdeva speeles iniciatiivi mums, taapecc taa likaas.. viennoziimoogi maskavieshi shodien bija labaki, bet tikai shodien (es ceru), gaidaam Riigaa..

un naakamssa divas speeles jaanjem pret Avtomobilistu un Traktoru (kaa draugs smeejaas - "transporta " komandas jaanjem, maģņitku gan laikam nesanaaks... Pagaidaam taa ir realitaate...
, 2009-10-07 00:29, pirms 16 gadiem
sportsman rakstīja: Ja Sprukts 3. perioda ~10.minūtē būtu pacēlis ripu nedaudz augstāk un iemetis
Pietiktu ar to ka mestu pa ledu, jo v-sargs roku uzraava augsha,, bet ko tur, no seerijas - kas buutu jabuutu...
, 2009-10-07 01:14, pirms 16 gadiem
sportsman rakstīja: Ja Sprukts 3. perioda ~10.minūtē būtu pacēlis ripu nedaudz augstāk un iemetis, iespējams, viss būtu savādāk Bet kaut kur Jānis ir pazaudējis savu slepkavas instinktu. Viņš nekad nav bijis izcils vārtu guvējs, bet tomēr šādas ripas, šāda līmeņa spēlētājam ir jāmet iekšā. Protams, lielā mērā muļķīgi vainot tikai Spruktu, tās 4 ripas jau viņš viens neielaida. Visa komanda vainīga. Dusmas uz Svetu - leģionārs tā nedrīkst spēlēt. Vismaz 2 vārti zaudēti viņa vainas dēļ. Pozitīvais - Hossa beidzot var iemest to ko ir jāiemet Vispār jau normāla spēle, jo MDinamo tomēr ir ļoti spēcīga komanda. Atkal prieks arī par Meiju un Cinku - ceru, ka viņi tiks vairāk spēlēt. Bet Sējējs ir smieklīgs, ja apgalvo, ka ar Hossu kaut kas nav kārtībā - viņš pat pirms šodienas bija rezultatīvākais komandā, labi cīnās arī mazākumā.
Lielākā RD problēma - vairākums. Ozo ir šo vairākumu iesācējs un, ja Ozo iesāk tad parasti viss ir kārtībā. Žēl tikai, ka šodien būtībā vienreiz tikai Ozo uz metienu iespēlēja, kaut kā pamaz. Svets vairākumā nekāds, aizvien vairāk liekas, ka Vestkots tomēr ir/bija labāks.
Kāds tad ir tas Sprukta līmenis tavuprāt,ka viņš nedrīgst kļūdīties?
Kopumā banāla spēles analīze tev ir sanākusi
, 2009-10-07 01:22, pirms 16 gadiem
Dzhony'sTeamate rakstīja: Kads nezin kur var neta skatiities LTV7?
ltv7.lv: RĪGAS DINAMO - MASKAVAS DINAMO. TIEŠRAIDE NO...
';
, 2009-10-07 02:20, pirms 16 gadiem
nedrīGst gan...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-07 07:59, pirms 16 gadiem
Kaut kas čaļiem galvās nav nostājies pareizi. Tāda briesmīgi drudžaina spēlēšana. Maskavieši kaut kā tā mierīgāk, bet daudz, daudz precīzāk visu mācēja padarīt. Un vispār, sāk tiešām jau krist uz nerviem tās paranormālās piespēles un cauro nūju metieni. Iegadījās pirms mūsējo spēles palūrēt NHL...labāk nebūtu skatījies, tāda sajūta, ka TUR par šitādu "performanci" 2/3 komandas uzreiz nokļūtu farmklubā. Kaut kas no bērnu hokeja, kaut kas no jauniešu...
, 2009-10-07 08:02, pirms 16 gadiem
Ak jā, divas lietas, ko noteikti nevar pārmest - cīņa pie bortiem un cīņasspars vispār.
, 2009-10-07 08:11, pirms 16 gadiem
Vēl visa sezona priekshaa
, 2009-10-07 08:25, pirms 16 gadiem
Diemžēl nākas secināt un kļūst acīmredzama atbilde "Kādēļ Jānka Sprukts tā arī nav iekarojis un arī neiekaros NHL komandu menedžeru uzmanību". Manuprāt profesionālajam sportistam, kurš uz ledus pavada katru dienu pa 4-8 stundām vismaz tukšos vārtos ir jāiemet. Labi, es saprastu, ja tas notieks "šad tad". Tā teikt kam negadās, bet ja tas notiek jau regulāri, tad tas tomēr par kaut ko liecina. Acīmredzot problēma ir Nr.1 - spēlētāju galvās un psiholoģijā. Nr.2 Šiplers tomēr nespēj rast pienācīgu atslēgu, lai šīs psiholoģiskās durvis atslēgtu
, 2009-10-07 08:32, pirms 16 gadiem
Tas pat attiecināms arī uz Cipuli un pārējies spēlētājiem. Bļins vai nevar pieaicināt komandā kādu psihologu kurš varētu izrunāties ar spēlētājiem? Spēlē jau faktiski visi labi, tikai kaut kā pietrūks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-07 09:07, pirms 16 gadiem
Komentētāji varētu mazāk stāstīt par visu, ko atceras no PSRS hokeja vēstures, bet vairāk komentēt laukumā notiekošo. Nav nemaz tik viegli saprast, kam ripa, kas ko dara utml.
, 2009-10-07 09:16, pirms 16 gadiem
Willis rakstīja: Te pat sportacentrs.com rakstīja, ".. tiklīdz mūsu komandā tiek pielaista kļūda visi steidz to izlabot ..", nu ar to tad viss sākas un beidzas, aizsargs pamet savu vietu aizslidodams labot kļūdu, atstāj nenosegtu uzbrucēju, labi ja kļūdu izdodas izlabot, ja nē, paliek brīva vieta metienam uz vārtiem, vārtusargs pirms tam rēķinās ka, aizsargam jābūt savā vietā un nav spējīgs ķert visas tieši uz vārtiem raidītās ripas.
Kā saspēles laikā, tā arī uzbrukumos un aizsardzībā trūkst spēles disciplīnas .
Trūkst ne tikai disciplīnas, bet arī elementāras kvalitātes tehnikā.
, 2009-10-07 09:19, pirms 16 gadiem
pret maskavu vnk mees neprotam speeleet un vis!!! vinji mums ir paaraak stiprs pretinieks!!! nu nekas naakamaas speeles mums ir jauzvar!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-07 10:34, pirms 16 gadiem
WILDE rakstīja: magņitku ar tādu spēli uzvarēt nav iespējams.
nu tak mees varam, un to muusu 4aalji pieraadija kad speeleeja pert Atlantu!!! es vienalga domaaaju , ka varbuut un ne Metallurgu tak taas divas komandas mees to4na uzvareesim!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-07 10:51, pirms 16 gadiem
mums ar vinjiem 26.10 buus mat4, vot taa!!! (ar Dinamo Maskavu!!!)
Slēpts komentārs: Kaplich
, 2009-10-07 11:47, pirms 16 gadiem
Domaju,ka Sprukts ir KHL limena speletajs....Izradaas ka Ne.....
, 2009-10-07 12:01, pirms 16 gadiem
Pirmais periods neizdeevas Karteejo reizi museejie ljauj sameest ripas muusu vartos un tad visu speeli skraida taka traki lai atspeeleetos bet atkal atspeleeties neizdevas.... Masalski arii nedriikst vainot. Prieks par Hossu..
Bet nekas traks nav noticis turaas vechi mees ar jums (fan)
, 2009-10-07 13:47, pirms 16 gadiem
Spruktam vajadzeja iemest pie 4:2
, 2009-10-07 17:31, pirms 16 gadiem
Liela sagrāve nebija! Bet pirmais periods izšķīra visu!
, 2009-10-07 19:36, pirms 16 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-10-07 22:22, pirms 16 gadiem
Žēl ka zaudējām
Bet jāturpina cīnīties