Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Hašeks skeptisks par KHL

Hašeks skeptisks par KHL
Dominiks Hašeks
Foto: AP

Čehu vārtsargs Dominiks Hašeks, kurš savu hokejista karjeru, visticamāk, pabeigs Čehijā, izteicies, ka Kontinentālā hokeja līga (KHL) nekad nespēs pārspēt Nacionālo hokeja līgu (NHL).

Gaidāmo sezonu Dominiks Hašeks aizvadīs Čehijas vienība ''Pardubice'', kur, visticamāk, arī noslēgs savu hokejista karjeru, kura čehu vārtsargam bijusi pietiekami veiksmīga.

Vienā no intervijām Dominiks Hašeks diezgan skeptiski izteicies par Kontinentālo hokeja līgu, izsakoties, ka tā nekad nebūs labāka līga par NHL: ''Mans viedoklis ir tāds, ka KHL nav nekādu variantu pārspēt NHL. Uzskatu, ka KHL tiešām ir augsta līmeņa līga, taču tā ir visīstākā krievu vai arī bijušo Padomju Savienības valstu līga. Eiropā līdzjutējiem patīk nākt un skatīties uz savas komandas spēlēm, vai arī uz lielākajiem derbijiem. Man pašam vairāk patīk Čempionu līgas ideja, kur spēlētu no katras valsts divas spēcīgākās komandas un tās cīnītos par uzvaru. Ja šo ideju varētu veiksmīgi realizēt un ja vēl komandām par piedalīšanos maksātu, tad domāju, ka viss šajā ziņā izdotos. Kas attiecas uz KHL, lai tas paliek krievu projekts.''

Izmantotie resursi:
sportbox.ru

Slēpts komentārs: DR-FANS

     [+] [-]

, 2009-09-05 14:19, pirms 15 gadiem
varbuut jau ir paarspeejusi?
es labaak skatos khl, nhl hokejs man ne visai patiik
Slēpts komentārs: garais_999
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: kasagrande
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2009-09-05 14:25, pirms 15 gadiem
Viņš tā saka, jo viņu KHL neviens negaida. Beidzies ir Dominatora laiks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +25 [+] [-]

, 2009-09-05 14:27, pirms 15 gadiem
ja nemaldos ka NHL ir vairāk kā 70 gadi, bet KHL tik otrā sezona.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-05 14:27, pirms 15 gadiem
Marlboroxxl rakstīja: Viņš tā saka, jo viņu KHL neviens negaida. Beidzies ir Dominatora laiks.
A Tu neesi ievērojis, ka KHL slavē tie, kuriem problēmas kaut ko sasniegt NHL?

 +10 [+] [-]

, 2009-09-05 14:27, pirms 15 gadiem
Ir KHL kur progresēt. Labs čempionāts. Nezinu, kurš ir labāks, bet abi ir pietiekoši labi.

 +13 [+] [-]

, 2009-09-05 14:28, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Zelta vārdi par to, ka Eiropā līdzjutējiem patīk nākt un skatīties uz savas komandas spēlēm vai uz derbijiem, Latvijas sporta fani, diemžēl, šajā ziņā ir nevis Eiropieši, bet bijušie PSRSieši.
mums laikam nepatīk skatīties mūsu DR spēles, ku kū

  -3 [+] [-]

, 2009-09-05 14:29, pirms 15 gadiem
jurixxx rakstīja: mums laikam nepatīk skatīties mūsu DR spēles, ku kū
ku kū, cik bieži gāji iepriekš skatīties R2000 spēles?

 +13 [+] [-]

, 2009-09-05 14:29, pirms 15 gadiem
KHL NHL varētu tikai pārspēt tad kad Krievijā būs ASV dzīves līmenis t. i. nekad

Par KHL te daudzi fano tikai tāpēc ka RD tur spēle, ja nebūtu RD tad domāju tā būtu tikai parasta "krievu līga"

  +7 [+] [-]

, 2009-09-05 14:29, pirms 15 gadiem
katrā ziņā čehijas līmenis pat tuvu nestāv blakus KHL

  -2 [+] [-]

, 2009-09-05 14:30, pirms 15 gadiem
Varbut ta saka tapec ka pashu neaicina?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-09-05 14:31, pirms 15 gadiem
andrisd rakstīja: Nez , man liekas ka KHL ir milzigs potencials
KHL būtu potencials pārspēt NHL, ja atceltu leģionāru kvotas, jo savādāk lielākajā daļā klubu pirmās maiņas varētu sacensties ar NHL,bet 3,4 nav ne tuvu NHL līmenim, jo krievija tomēr nav tik liela lai viena varētu nokomplektēt visu KHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-05 14:31, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: ku kū, cik bieži gāji iepriekš skatīties R2000 spēles?
mēs laikam skatamies dažādās kategorijās, ja tā tad Rīgas komandas nav manas komandas, esmu no laukiem pēc rīdzinieku teiktā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-05 14:32, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Tie būtu Hudlers,Radulovs,Yashins,Morozovs un ................. tādu kā Ņikuļinu Atlanta jau kuro gadu sauc un cenšās dabūti pie sevis,bet viņam tie sasniegumi kaut kā netraucē mierīgi gulēt. Omarks,Harju arī stipri nepārdzīvo
aha, un, ja izsvītro no saraksta Jašinus, Radulovus, Morozovus utt, kuriem Krievija ir etniskā dzimtene, tad uz vienas rokas pirkstiem var saskaitīt?
Būtībā man vienalga, katrs var fanot, par ko vēlas, bet redz kur augstāk Gary II pareizi uzrakstīja - ja nebūtu tāds Rīgas Dinamo, tad 90% no tiem, kas tagad baigi slavē KHL, būtu tieši pretējās pozīcijās.

  -1 [+] [-]

, 2009-09-05 14:34, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Kam interesē tavs sētas hokejs ? Tad jau labāk ar draugiem pašam aiziet uzkapāt kādu futi,hoķi vai kas kam tīk,daudz lietderīgak !
Tas ir tieši tas par ko runāja Hašeks - kamēr Eiropā cilvēki fano par savas sētas komandām, tikmēr bijušajā PSRS cilvēki nespēj pārvarēt dzelzs priekškara krišanas sekas un tik zina kā mērīties ar gailīšiem

  +5 [+] [-]

, 2009-09-05 14:34, pirms 15 gadiem
dale rakstīja: Hašekam taisnība par krievu līgu.
Un NHL nav amerikāņu līga nemaz!

  +6 [+] [-]

, 2009-09-05 14:35, pirms 15 gadiem
nu bet to pashu mazaak vai vairak var teikt pa nhl.nhl ir kanadieshu un amerinju projekts,liiga
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-05 14:38, pirms 15 gadiem
LV_puika rakstīja: nu bet to pashu mazaak vai vairak var teikt pa nhl.nhl ir kanadieshu un amerinju projekts,liiga
Tieši tā, tādēļ normāla pasaules prakse ir tāda, ka cilvēki fano par savas valsts komandām, par derbijiem, par savas sētas komandām, nečīskt par zemo līmeni, bet bijušajā PSRS teritorijā ir tāds tā kā izņēmums

  +6 [+] [-]

, 2009-09-05 14:38, pirms 15 gadiem
Protams, kad NHL ir jau 70 gadi, augstāks līmenis, viss ir attīstītāks untt, bet ir arī jasaprot kad KHL ir tikai 1 sezona aizvadīta, gan jau ar laiku....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-05 14:43, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Tie būtu Hudlers,Radulovs,Yashins,Morozovs un ................. tādu kā Ņikuļinu Atlanta jau kuro gadu sauc un cenšās dabūti pie sevis,bet viņam tie sasniegumi kaut kā netraucē mierīgi gulēt. Omarks,Harju arī stipri nepārdzīvo
Hudlers, Omarks, Harju, Radulovs, Nikuļins KHL spēlē dēļ $... Yashinam NHL neviens negribēja dot reālu naudu Jāgra precedenta dēļ.

     [+] [-]

, 2009-09-05 14:45, pirms 15 gadiem
Nu mezinu,bet nu man jau patīk KHL!Bet varbūt tikai man tā liekas bet NHL viss notiek daudz ātrāk un ar skaistākām izspēlēm!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-09-05 14:47, pirms 15 gadiem
Protams, ka nepārspēs. Pirmkārt jau sadzīves dēļ. Pati Krievija nav tik attīstīta kā Amerika. NHL ir ne tikai hokeja spēle, bet gan viens liels bizness. Savukārt KHL neviens klubs vispār neko nenopelna (naudas izteiksmē). Lai nopelnītu, iedzīvotājiem būtu jāmaksā stipri vien vairāk par biļetēm, kā arī atribūtikai būtu jāpaaugstina cenas utt. Tas nav iespējams, jo Krievijas iedzīvotāji nepelna tik daudz un tad vispār nevarētu atļauties iet uz spēlēm. Viss tomēr ir atkarīgs no sadzīves līmeņa. Krievu bagātnieki var iegrūst naudu hokejā cik grib, bet atpakaļ neko nedabūs, kā vien to, ka klubā tiek piesaistīta kāda liela pasaules zvaigzne.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-05 14:47, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Hudlers, Omarks, Harju, Radulovs, Nikuļins KHL spēlē dēļ $... Yashinam NHL neviens negribēja dot reālu naudu Jāgra precedenta dēļ.
Nu vismaz pasaulē ir vēl kāda līga kas spēj konkurēt ar NHL algu griestiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-09-05 14:48, pirms 15 gadiem
arpratas kas te KHL fanu un aizstavju saradies .. es saprotu ka Dinamo spele tajaa liiga un vinja tiesham ir forshs projekyts utt.. bet tapec nevajag zaudet objektivitaati.. NOSAUCIET man kaut VIENu objektiivu iemelsu kadaa veidaa KHL var parspeet NHL??? nedz ekonomsikais potemnciaals ir tads, nedz infrastruktuura, nedz kautkaads dziives vilinajums (nu paradiet man to mulklkji kas labprataak ietu spelet uz kadu KRievijas komandu (iznjemot protams Maskavas komadnas un krievu speletajus) neka pieme uz kautkaud Floridu - par vienu un to pashu algu...

ok nakotnee varbuut notiek briinumi un krievija izuag par ekonomsiko lielvaru ar attitsiitu socialo un ekonomisko infrastruktuuru (nu teiksim pec 20 gadiem - atrak ne vai arii juus esat utofobi nu un.. vai kadam shjiet ka taapt speletaji brauks slet uz taalajiem austrumiem??? labpratiigi// nauda..tikai nauda var piespeist labakos speletajus doties uz KHL..bet tadu naudu vinji var dabuut arii NHL

  +1 [+] [-]

, 2009-09-05 14:50, pirms 15 gadiem
pareizi vien ir , krievi ar savu atpalikšanu no asv vien jau norok KHL, ne te ir modernas arēnas kā NHL , ne fanu intelekts , praktiski rīga ir vienīgā , kas kaut nedaudz atgādina NHL , hokejs varbūt KHL ir daudzmaz augstā līmenī , bet viss parējais pagrīdes līmenī.

Pat nav iespējams normāli youtubā atrast iepriekšējās sezonas labākos momentus , kamēr NHL katru nedēļu ir dažādi topi , ai te pat nav vērts vispār salīdzināt....

  +3 [+] [-]

, 2009-09-05 14:50, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Zelta vārdi par to, ka Eiropā līdzjutējiem patīk nākt un skatīties uz savas komandas spēlēm vai uz derbijiem, Latvijas sporta fani, diemžēl, šajā ziņā ir nevis Eiropieši, bet bijušie PSRSieši.
A NHL, teiksim, Otavas fani nāks arī uz Toronto spēlēm?
Nu tak nevajag smīdināt, visur un vienmēr nāk skatīties uz saviem. KHL pagaidām savi ir tikai dažiem, iesaistīsies līgā kādi zviedri, somi, čehi un uzreiz bilde būs cita!

  -1 [+] [-]

, 2009-09-05 14:50, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: justin.tv ......................... krievija vs somija ja kam interesē tikko sākās spēlē.
Paldies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-05 14:51, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: A NHL, teiksim, Otavas fani nāks arī uz Toronto spēlēm?
īsti nesapratu salīdzinājumu, bet nu OK, pieņemsim, ka KHL jau ir pārpējuši NHL un ir daudz krutāki, guliet ar mierīgu sirdi Galu galā arī Gagarina kausu izcīnīt ir daudz prestižāk, nekā Stenlija kausu

  -2 [+] [-]

, 2009-09-05 14:52, pirms 15 gadiem
Man jau patīk kā Kasagrandem visi mīnusus liek, lai arī viņš raksta tīru taisnību.
Slēpts komentārs: Fedorov91

  +1 [+] [-]

, 2009-09-05 14:53, pirms 15 gadiem
spokss rakstīja: Protams, ka nepārspēs. Pirmkārt jau sadzīves dēļ. Pati Krievija nav tik attīstīta kā Amerika. NHL ir ne tikai hokeja spēle, bet gan viens liels bizness. Savukārt KHL neviens klubs vispār neko nenopelna (naudas izteiksmē). Lai nopelnītu, iedzīvotājiem būtu jāmaksā stipri vien vairāk par biļetēm, kā arī atribūtikai būtu jāpaaugstina cenas utt. Tas nav iespējams, jo Krievijas iedzīvotāji nepelna tik daudz un tad vispār nevarētu atļauties iet uz spēlēm. Viss tomēr ir atkarīgs no sadzīves līmeņa. Krievu bagātnieki var iegrūst naudu hokejā cik grib, bet atpakaļ neko nedabūs, kā vien to, ka klubā tiek piesaistīta kāda liela pasaules zvaigzne.
Vismaz DR atribūtika cenas jau ir NHL cenu līmenī. Tv translācijas jau dod galvenos ienākumus, bet tas pagaidām nespīd.

  -2 [+] [-]

, 2009-09-05 14:56, pirms 15 gadiem
Nezinu nevienu jauno hokejistu, kura karjeras mērķis būtu iekļušana KHL. Turpretīm NHL ir katra hokejista sapnis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-05 14:56, pirms 15 gadiem
Maple Leafs rakstīja: Vismaz DR atribūtika cenas jau ir NHL cenu līmenī. Tv translācijas jau dod galvenos ienākumus, bet tas pagaidām nespīd.
Bet viņi jau neko nenopelnīja. Vai tad viņi atpelnīja tos 10 milijonus (varbūt vairāk) sezonas laikā ar biļetēm un atribūtiku? Tāpēc es saku, ka neviens klubs pašreiz neko nepelna. Pat Sējējs teica, ka Dinamo šobrīd nav pelnīt spējīgs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-09-05 14:57, pirms 15 gadiem
Un Hašekam ir pilniiga taisniiba! ;D KHL vienmeer paliks NHL eenaa jo ir tas pats kas komunisma razhotaas masiinas - pilniigs s..... turpreeti doma par eiropas liigu ir vnk ideaala!uz priekshu!;D

     [+] [-]

, 2009-09-05 14:58, pirms 15 gadiem
anjo rakstīja: Nezinu nevienu jauno hokejistu, kura karjeras mērķis būtu iekļušana KHL. Turpretīm NHL ir katra hokejista sapnis.
Lūk tur parādās NHL 70 gadu pieredze kuru KHL vēl naw guvusi.

  -2 [+] [-]

, 2009-09-05 14:59, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Dēļ kā tad spēlē profisionāļi ??? Mosties PSRS vairs nav ar ļubitiļiem un entuziastiem . NHL visi spēlē par maizi un ūdeni ?
Luuk pirms paaris gadiem pats raksta varonis Hasheks, kopaa ar savu agjentu, runaaja ar Detroitas vadiibu par peec iespeejas mazaaku liigumu, lai nenoslogotu komandas algu griestus. Vai naudas kaares deelj vinsh taa dariija? Taapat kaa shobriid speelee savaa dzimtenee noteikti ne par lielaako summu, bet noteikti atrastos kaads KHL klubs, kursh piedaavaatu 6ciparu skaitli.

Gagarins gan nav ne tuvu tik iekaarots.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-05 15:00, pirms 15 gadiem
es ir par augstu hokeja līmeni, varu iztikt bez čipsem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2009-09-05 15:02, pirms 15 gadiem
Jautājums: vai KHL prioritāte vispār ir pārspēt NHL?
Reāli skatoties uz situāciju, KHL nepārspēs NHL tuvāko gadu laikā un neuzskatu ka vajag izvirzīt par pašmērķi to vispār mēģināt. Īsti nesaprotu visus tos spēlētājus kas katru reizi intervijās saka ka KHL nav pielīdzināma NHL, nu jā nav, neviens jau par to nestrīdās, bet tas jau nemaina arī to ka KHL ir ļoti augsts līmenis un tik kardināli no NHL līga nemaz neatpaliek.
P.S. Un neticu īpaši ka pašlaik varētu veiksmīgi realizēties Čempionu līgas ideja.

     [+] [-]

, 2009-09-05 15:03, pirms 15 gadiem
spokss rakstīja: Bet viņi jau neko nenopelnīja. Vai tad viņi atpelnīja tos 10 milijonus (varbūt vairāk) sezonas laikā ar biļetēm un atribūtiku? Tāpēc es saku, ka neviens klubs pašreiz neko nepelna. Pat Sējējs teica, ka Dinamo šobrīd nav pelnīt spējīgs.
Intereses pēc paskaties cik maksā biezā gala biļetes uz NHL spēlēm. DR uz atribūtiku jau cenas vairs nevar uzcelt, tāpēc paliek biļetes. Faniem naudas dārgām biļetēm nav un veidojas tie mīnusi ko nosedz Itera. Par TV translāciju tiesībām jau minēju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-05 15:09, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Piekrītu katram vardam. Pietiek arī ar to "mazumiņu" ,ka RD spēlē otrajā spēcīgakajā līgā !
tieši tā

  +2 [+] [-]

, 2009-09-05 15:12, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: īsti nesapratu salīdzinājumu, bet nu OK, pieņemsim, ka KHL jau ir pārpējuši NHL un ir daudz krutāki, guliet ar mierīgu sirdi Galu galā arī Gagarina kausu izcīnīt ir daudz prestižāk, nekā Stenlija kausu
Vot salīdzinājumu nesaprati, bet pieņēmumus izvirzi. Galvenā doma - protams, ka visi iet skatīties uz savējiem, nevis uz nepazīstamiem uzvārdiem, uz nepazīstamiem krekliem un tas ir tikai saprotami.

Es nesaku, ka KHL ir pārspējusi NHL, ne tuvu, taču tai ir potenciāls to izdarīt (protams, veicot pareizus uzlabojumus pareizā laikā).

  +4 [+] [-]

, 2009-09-05 15:15, pirms 15 gadiem
kautkaa paslinkoju izlasiit visus komentaarus - bet ziniet ja godigi - man patiesiibaa neinteresee ko domaa Haseks! vinjam ir liela saistiba ar NHL - daudz panakumu, godalgu - vardusakot dziiva legenda! bet pagaidam salidzinat KHL un NHL ir vienkarsi tas pats kas salidzinaat Arniju un mazu puiseli, kuram ir labi potenciala raadiitaaji... Otra lieta - nu ja jau KHL nespej sacensties ar NHL - tad kapec arvien biezaak to vien var dzirdeet ka kaads z-amerikaa vai ar NHL saistiibaa staasta ka nekad nav dzirdejis par tadu KHL, vai ka tam lidzi neseko, vai ka KHL nespej sacensties... ir taada lieta - ja baidies, tad kljuusti agresiivs, pirmatneejaakaa aizsardziibas sisteema( ne pati labaka, un tomer). Tas ka es uz to skatos - ir speeciiga un speejiiga latvijas blice, kas ciinaas ar krievijas gigantiem un tos gaaz! taa ir otraa specigaakaa liiga pasaulee - man ar to pietiek lai es tai sekotu lidzi - un logiski ka mana uzmaniba ir pastiprinata jo tur speelee muuseejie - it kaa taa nebija ieprieks, kad kaads muuseejais speelee aarzemees un vinja komandai tiek pieversta lielaka uzmaniba...!
lai gan no pasaules zvaigznju viedoklja KHL protams ir krietni vecaaka - Yashin, Jagr, utt. tomer te jau tika mineti arii pietiekosi jauni un talantiigi speletaaji - omarks, tas pats radulovs.
Globalizacija iet savu virzienu - tas ka krievija savu informatiivo ietekmi veido ne tikai caur aviizeem bet arii sportu - nu ir jau mazliet netiiri, bet kamer vien mees to apzinamies - tikmer tas manupraat netraucee baudit hokeju - tiesi otradi - kaa jau teicu, patikami redzeet kaa muuseejie ar treso mazaako budzetu uzvelk lielos naudas maisus!

     [+] [-]

, 2009-09-05 15:15, pirms 15 gadiem
Krievija-Somija 1:1 pēc pirmā perioda, čempioniem viegli neiet.

     [+] [-]

, 2009-09-05 15:17, pirms 15 gadiem
wtf nafig vispār tiek salīdzināts KHL ar NHL? Kāpēc tad viņš nesalīdizna savu Čehu līgu, vai slovāku? Kad būs pagājušas ~10 sezonas tad varēs veidot supersēijas NHL vs KHL un tad arī redzēs kas ir kas.

     [+] [-]

, 2009-09-05 15:17, pirms 15 gadiem
ko viņš citu teiks,ja NHL viņu vēl ņēma iepriekš tad tagad pat KHL viņš nevienam nav vajadzīgs,joprojām nevar samierināties ka vecs paliek,bioloģiski noveco gadi atpakaļ nenāk Domenik samierinies.

     [+] [-]

, 2009-09-05 15:17, pirms 15 gadiem
Magņitka, apspēlēja Reindžerus 2 periodus uz vienas slidas, beigās gan zaudēja, bet nu es teiktu 10 labākie KHL klubi varētu spēlēt ar jebkuru NHL klubu un arī uzvarēt!

     [+] [-]

, 2009-09-05 15:19, pirms 15 gadiem
taisniiba jau saava zinjaa ir, ka tur tie meistariigie veci ir vairak, bet kas buus nakotne to nezin neviens, asv iestigs kriizee, un krievi (jau tagad lien laukaa no taas) spees maksaat labas algas, ta kaa var visi krutie parnakt uz khl!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-05 15:23, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Es vēl piebilstu pie tiem pašmāju spēlētājiem + Spēlētājus kuri ir atpazīstami visā hokeja sabiedrībā. Tas arī aizrauj skatītajus un palēnām KHL tādi sāk parādīties. Protams arī ja ir spēcīga pretinieku komanda. Pieņemsim "SKA" ar vieiem Zuboviem,Jašiniem un .......... ja mūsējie bāleliņi spēs viņus apspēlēt,ko vēl LV fanam vajag ? Domāju tas ir daudz interesantāk nekā Bebru spēle ar R 2000,manā skatījumā .
Protams,ka tas ir interesantāk! Cilvēki arī nāk kaut vai uz to pašu Jāgru paskatīties, tas ir pat ļoti interesanti!

     [+] [-]

, 2009-09-05 15:24, pirms 15 gadiem
jenkiji ar kanādiešiem bez eiropiešiem to spēles līmeni diezvai noturētu.

  -2 [+] [-]

, 2009-09-05 15:24, pirms 15 gadiem
Maple Leafs rakstīja: Intereses pēc paskaties cik maksā biezā gala biļetes uz NHL spēlēm. DR uz atribūtiku jau cenas vairs nevar uzcelt, tāpēc paliek biļetes. Faniem naudas dārgām biļetēm nav un veidojas tie mīnusi ko nosedz Itera. Par TV translāciju tiesībām jau minēju.
Ko tu malies. Iet runa, ka Hašeks teica KHL nepārspēs NHL. Es viņam piekritu un izklāstīju kāpēc. TV translācijas ar bija domātas ar vārdiņu utt. Par RD atribūtiku cenām tev piekrītu, bet tik un tā viņi nepelna un ilgi nepelnīs. Ko te daudzi aizstāv to KHL. Tas labi, ka mūsējie tur spēlē un paaugstina savu meistarību, bet salīdzināt ar NHL man liekas tuvāko 20 gadu laikā (kā viens izteicās) nav pat vērts.

     [+] [-]

, 2009-09-05 15:27, pirms 15 gadiem
uksens rakstīja: taisniiba jau saava zinjaa ir, ka tur tie meistariigie veci ir vairak, bet kas buus nakotne to nezin neviens, asv iestigs kriizee, un krievi (jau tagad lien laukaa no taas) spees maksaat labas algas, ta kaa var visi krutie parnakt uz khl!
Lielākā daļa NHL klubu strādā ar peļņu. KHL ir tikai lieli jo lieli finasiāli zaudējumi. Maskavas Dinamo izmet vējā vismaz 10 milj. latus sezonā, domā , šie metīs 20 miljonus ?

Protams, uzsākot ikvienu nopietnu projektu ir nepieciešamas lielas investīcijas. Tomēr, lai spētu uzturēt tādu līmeni biļetēm jāmaksā vismaz 40 Ls, bet neviens tuvākajos 10 gados par vienu KHL spēli tādu summu nemaksās.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-05 15:32, pirms 15 gadiem
nevienam nevienu jau nav japārspēj.. NHL ir ziemeļamerikā, bet KHL otrā pasaules galā.. vienkārši ir konkurence un alternatīva.. un hokejs nesākas un nebeidzas tikai ar NHL...
un tas ko tie spēlētāji tur muld.. tas viss ir fufelis.. kad brauc spēlēt uz KHL tad slavē KHL, kad brauc uz NHL.. tad atkal dzied citu dziesmu..
un NHL pievelk vairāk spēlētājus ar sadzīviskajiem apstākļiem.. nevis ar spēles līmeni..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-05 15:40, pirms 15 gadiem
Taa viennoziimiigi nemaz nevar teikt ka KHL ir krievu liiga! Jo NHL jau arii piedalaas 2 valstis,buutu Meksikaa normaals hokejs,neshaubos ka buutu 3 valstis.Taapeec ari NHLnesauc par amerikaanju vai kanaadas liigu. Taapat arii KHL ir tendences paplashinaaties.Cita lieta ka vairaak ir krievijas klubu,tieshi taapat kaa NHL vairaak amerikaanju klubu.

     [+] [-]

, 2009-09-05 15:40, pirms 15 gadiem
Kidd rakstīja: un NHL pievelk vairāk spēlētājus ar sadzīviskajiem apstākļiem.. nevis ar spēles līmeni..
NHL tieši pievelk spēles līmenis, jo 95% pasaules labāko spēlētāju spēlē tieši tur. Daudzi izvēlas saņemt NHL mazāk, ka tik spēlētu šajā līgā ar pasaules labākajiem spēlētājiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-05 15:42, pirms 15 gadiem
muusejie rakstīja: Taa viennoziimiigi nemaz nevar teikt ka KHL ir krievu liiga!
KHL ir Krievijais atklātais čempionāts hokejā. Tas oficiāli ir rakstīts KHF lapā.

     [+] [-]

, 2009-09-05 15:47, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: KHL ir Krievijais atklātais čempionāts hokejā. Tas oficiāli ir rakstīts KHF lapā.
Piekriitu tev,bet domaaju piekritiisi arii tu ka KHL-ar vien retaak sauc par krievijas atklaato cempionaatu.

     [+] [-]

, 2009-09-05 16:01, pirms 15 gadiem
nu lohi ir tie kas doma ka khl labaka
pat tuvu nav un nekad nebus, beidziet te sapnot pilniba piekritu Hasekam.!

     [+] [-]

, 2009-09-05 16:01, pirms 15 gadiem
Man ljoti patika ta ideja, par chempion liigu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-05 16:07, pirms 15 gadiem
"Kas attiecas uz KHL, lai tas paliek krievu projekts.'' ---> ZELTA VĀRDI !!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-05 16:12, pirms 15 gadiem
Cikos zviedri spēlēs ?

  -1 [+] [-]

, 2009-09-05 16:14, pirms 15 gadiem
Piekrītu Hašekam. Kamēr KHL lielākā daļu klubu būs naftinieku personīgā spēļmantiņa, tikmēr KHL nepietuvosies tuvāk NHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-05 16:16, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Zelta vārdi par to, ka Eiropā līdzjutējiem patīk nākt un skatīties uz savas komandas spēlēm vai uz derbijiem, Latvijas sporta fani, diemžēl, šajā ziņā ir nevis Eiropieši, bet bijušie PSRSieši.
NHL jau nu gan ar saviem līdzjutējiem nevarētu lepoties, kādi 30% droši vien noteikumus nezin un spēles laikā rij burgerus un dzer kolas

  +1 [+] [-]

, 2009-09-05 16:16, pirms 15 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Piekrītu Hašekam. Kamēr KHL lielākā daļu klubu būs naftinieku personīgā spēļmantiņa, tikmēr KHL nepietuvosies tuvāk NHL.
Nu ja, nu ja. NHL klubi gan pieder kubiešu imigrantiem.

     [+] [-]

, 2009-09-05 16:18, pirms 15 gadiem
sat@kmens rakstīja: NHL jau nu gan ar saviem līdzjutējiem nevarētu lepoties, kādi 30% droši vien noteikumus nezin un spēles laikā rij burgerus un dzer kolas
atšķirībā no vislabākajiem līdzjutējiem pasaulē - Latvijas līdzjutējiem, kuriem hokejs bez alus ir daiļslidošana?

  -1 [+] [-]

, 2009-09-05 16:20, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Iemācies lasīt,neiet runa par tagadni,bet par KHL perspektīvām nākotnē.Par to varētu runāt Vanga vai Nostrodamus,bet Hašeks tajā lietā diez ko kompitents nav.
Nu beidz, ir lietas par kurām var izspriest kāda būs nākotne. Ekonomikā arī ir prognozes, tās parasti piepildās. Tad lūk - šī ir Hašeka prognoze un pagaidām nav nekāda pamata apšaubīt šo prognozi. Jā, ir pagājis tikai 1 gads kopš līga darbojas, taču galvenais iemesls kāpēc KHL nebūs pat tuvumā NHL ir ļoti vienkāršs - NHL tas ir bizness, KHL - mecenātisms. Un man nav ilūziju par to, ka pēkšņi Krievijā varētu mainīties situācija par 360 grādiem. Ja 15 gadus ir bijusi šāda kārtība tad nav nekāda pamata domāt, ka tas mainīsies tuvākos 15 gados. Turklāt haoss, kas eksistē Krievijā arī neveicina kaut pietuvošanos NHL rokas stiepiena attālumā. Starp citu - ir Nostradams un kompetenti.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-05 16:21, pirms 15 gadiem
gragox rakstīja: Nu ja, nu ja. NHL klubi gan pieder kubiešu imigrantiem.
Gribi teikt, ka nav nekādas atšķirības starp NHL un KHL klubiem finasēšanas ziņā ?

  -1 [+] [-]

, 2009-09-05 16:21, pirms 15 gadiem
sat@kmens rakstīja: NHL jau nu gan ar saviem līdzjutējiem nevarētu lepoties, kādi 30% droši vien noteikumus nezin un spēles laikā rij burgerus un dzer kolas
Man lūdzu statistikas datus par šo faktu

     [+] [-]

, 2009-09-05 16:23, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Karsums pat pēc līguma parakstīšanas teica,ka nebūtu spēlējis AHL par grašiem,bet devies uz RD. Ja viņam neiedotu vienvirziena līgumu
Tie "graši", par kuriem Karsums spēlēja AHL - 2006-07 sezonā - 700,000, 2007-08 sezonā - 775,000. Nākamsezon, spēlējot NHL, viņš saņems 575,000.

     [+] [-]

, 2009-09-05 16:23, pirms 15 gadiem
Es domaaju,ka vispaar nav korekti saliidzinaat khl un nhl liimenjus,jo khl pastaav tikai paaris gadus,laukumu izmeeri nav vienaadi,kas nav mazsvariigi.Lai kaa arii to negribeetos atziit,bet krievu hokeja skola ir ljoti speeciiga,domaaju,ka pat speeciigaaka par amerikas un kanaadas.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-05 16:24, pirms 15 gadiem
Atrodoties Vācijā biju vakar uz DEL spēli runājos ar vāciešiem un visi zināja gan Rīgas Dinamo gan KHL un tas tikai pēc vienas sezonas un šie cilvēki nekad nav bijuši ne LAtvijā ne Krievijā , secinājums šī līga kļūst stipri populārāka jau otrajā sezonā . Un domāju ja projekts turpināsiess varbūt arī DEL koamndas piekritīs spēlēt KHL

     [+] [-]

, 2009-09-05 16:29, pirms 15 gadiem
manuprat KHL nav izredzu panakt NHL, pavisam vienkarsu iemeslu del. NHL, kuru speli gribi, to tu vari redzet, bet KHL tu vari redzet tikai to speli ko rada tava vieteja televizija vai oficiala KHL televizija(pagaisgad ta bija sport planeta). jaatceras ari tas, ka NHL ir biznesa projekts, bet KHL tiesi preteji naudas izgrusana bez jebkadam ceribam so naudu atpelnit. NHL klubi pelna, bet KHL komandam naudu gluzi vai krit no gaisa un vini pat nedoma par naudas atpelnisanu. saja zina neapsaubami lideri ir RD. nevelti allhockey.ru bija komentars ka RD ir ka NHL komanda KHL cempionata.
un kamer bus tik augsts minimalais budzets tikmer neviena somu, zivedru un cehu komanda nespes spelet KHL.
ari legionaru limits ir stulba padarisana. NHL ir tik stiprs cempionats, jo tur nav legionaru ierobezojums, bet krievi cer ka vini spelejot ar krieviem un daziem legionariem spes panakt NHL...
ja vini beigtu sapnot un mainitos tad iespejams ka vini spetu konkuret bet sobrid nezskatas ka viniem tas varetu izdoties.

     [+] [-]

, 2009-09-05 16:33, pirms 15 gadiem
Jūs te runājat par to, ka KHL pievienosies Vācijas, Zviedrijas, Somijas, Čehijas komandas - labi, bet ko tas maina ? Neviens KHL klubs tāpat nekad nebūs tikpat labs, kā kāds NHL klubs. Talantīgākie, labākie Kanādas un ASV hokejisti nekad nebrauks spēlēt uz KHL, ja varēs spēlēt augstākā līmenī mājās. Kuru, tiešām NHL izcilību, neskaitot krievu Radulovu, kāds KHL klubs ir ieguvis ? Nevienu. Kad kādu iegūs tad arī parunāsim.

     [+] [-]

, 2009-09-05 16:34, pirms 15 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Jūs te runājat par to, ka KHL pievienosies Vācijas, Zviedrijas, Somijas, Čehijas komandas - labi, bet ko tas maina ? Neviens KHL klubs tāpat nekad nebūs tikpat labs, kā kāds NHL klubs. Talantīgākie, labākie Kanādas un ASV hokejisti nekad nebrauks spēlēt uz KHL, ja varēs spēlēt augstākā līmenī mājās. Kuru, tiešām NHL izcilību, neskaitot krievu Radulovu, kāds KHL klubs ir ieguvis ? Nevienu. Kad kādu iegūs tad arī parunāsim.
Toties speelees Zviedru, Chehu, Slovaaku,Vaacu labaakie speeleetaaji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-09-05 16:36, pirms 15 gadiem
Padomājiet kāpēc "KHL" pirmais burts ir K? "Krievijas Hokeja līga.

  -1 [+] [-]

, 2009-09-05 16:37, pirms 15 gadiem
Neko nepareizu jau viņš nesaka. Tā ir visīstākā krievu līga, ja nebūtu tā nenormālā komunisma un sarkanās armijas sindroma, izglītotāki Krievijas skatītāji, tad vēl nekas.

     [+] [-]

, 2009-09-05 16:41, pirms 15 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Piekrītu Hašekam. Kamēr KHL lielākā daļu klubu būs naftinieku personīgā spēļmantiņa, tikmēr KHL nepietuvosies tuvāk NHL.
paskaties apkaart - tu tacu zini kas Chelsea( anglijas premjerliga) komandu nopirka dazus gadus atpakalj? komanda bija nu taada - viduveeja... sapirka speletajus - tagad jau kuro gadu ir viens no lielakajiem favoritiem uz jebkuru titulu( eiropas kauss, anglijas kauss, premjerliga)... Man city pieder araabiem - tiesi taads pats princips, tiek pirkti speletaji pa dargu naudu, nauda netiek zeelota! sie klubi(it seviski Chelsea) ir iespaidigakie klubi eiropa un ari pasaulee - un jaa - klubi lielajiem magnaatiem ir kaa speeljmantinjas! sii analogija attiecas ari uz hokeju, basketbolu utt - kas biezajam labaak patiik, to arii iegaadaajas - krievijaa ir daudz resursu, kurus kontrolee ne paaraak daudz cilveeku, vinjiem ir liela nauda - taa kaa krievijaa hokejs ir lielaa cienjaa( bet noteikti nav pats popularakais), tad arii tiek sponsoreetas hokeja komandas - bet noteikti nevajag tagad paarcensties un teikt ka tas ir kaads krievu panjemiens, sapirkt daargus speletajus - to dara visi kam taa nauda ir! bet par teemu KHL lidziba ar NHL - iepauzeejam so teemu uz paaris gadiem, daargie biedri - tad vares ari kautko vairak runaat - bus skaidrs cik nopietni liga ir paplasinajusies r-eiropas virzienaa, bus lielaka skaidriba ari organizatoriskajos risinajumos, utt.
un starp citu par NHL un talantigakajiem speletaajiem - mes tacu zinam, ka patiesiibaa ne vienmer labakais speletaajs tiek vienaa vai otraa komandaa - biezi vien ir kautkaadi citi iemesli kadelj tiek izvelets tas vai cits speletajs( finansiali, algu griesti, uc), tapec te bus arguments tiem kas saka ka par KHL labi izsakaas tie kuri netiek ieks NHL - bet tas jau nenozime ka vinji nevareetu spelet ieks NHL - vnk nepaveicaas ar komandu - jo vinjiem uz vienu poziciju ir parprodukcija un iepuut! citaa komandaa speeleetu cilveks otrajaa mainjaa varbut - tas viss ir piemers, neko konkretu neminot, tomer ir skaidrs ka ieks KHL ir pietiekosi daudz speletaaju kuri vareetu izkonkureet NHL speletaajus - ko starp citu teica hitlijs(?) par latvijas izlases speletajiem... NHL vienkarsi ir ljoti specigs marketings - ir krosbijs ljoti labs, to mees zinaam, ari ovi, kovi un tas pats hitlijs, bet tirgojot visaadas kartinjas, taisot reklaamu rulliisus un veel kaudzi visaadu reklameejosu un informatiivu lietu, tas ieseezas cilveeku smadzenees vairaak un tapec liekas ka o jaa - par tiem nav nekas stipraaks... tas nu taa - briivaa stila sacereejums

     [+] [-]

, 2009-09-05 16:45, pirms 15 gadiem
Kidd rakstīja: nevienam nevienu jau nav japārspēj.. NHL ir ziemeļamerikā, bet KHL otrā pasaules galā.. vienkārši ir konkurence un alternatīva.. un hokejs nesākas un nebeidzas tikai ar NHL...
un tas ko tie spēlētāji tur muld.. tas viss ir fufelis.. kad brauc spēlēt uz KHL tad slavē KHL, kad brauc uz NHL.. tad atkal dzied citu dziesmu..
un NHL pievelk vairāk spēlētājus ar sadzīviskajiem apstākļiem.. nevis ar spēles līmeni..
negribu piesieties vardiem, bet krievija nav otrais pasaules gals, krievija ir turpat blakus ASV, sis abas valstis ir kaiminvalstis.

     [+] [-]

, 2009-09-05 16:47, pirms 15 gadiem
Pinķos šodien Juniors pret Keramin- tribīnēs mammas , meičas , 50 līdzjutēji un klusums .

  +1 [+] [-]

, 2009-09-05 16:48, pirms 15 gadiem
playthegame , nu nepiesienies vārdiem Krievi jau ir ambiciozi - pārpirks 20 NHL megazvaigznes un viss aizies ...

  +2 [+] [-]

, 2009-09-05 16:48, pirms 15 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Jūs te runājat par to, ka KHL pievienosies Vācijas, Zviedrijas, Somijas, Čehijas komandas - labi, bet ko tas maina ? Neviens KHL klubs tāpat nekad nebūs tikpat labs, kā kāds NHL klubs. Talantīgākie, labākie Kanādas un ASV hokejisti nekad nebrauks spēlēt uz KHL, ja varēs spēlēt augstākā līmenī mājās. Kuru, tiešām NHL izcilību, neskaitot krievu Radulovu, kāds KHL klubs ir ieguvis ? Nevienu. Kad kādu iegūs tad arī parunāsim.
ka tad ar omarku...? nav talants..? ši ir otra sezona...

     [+] [-]

, 2009-09-05 16:50, pirms 15 gadiem
haseks ta saka ,ka vinu neviens neuzaicinaja uz KHL.
jāgram butu cits viedoklis...ta ka vislabak mes to redzesim OS...!!!

     [+] [-]

, 2009-09-05 16:57, pirms 15 gadiem
Pilnībā piekrītu Hašekam! Visu labi un pareizi pateica.

  -1 [+] [-]

, 2009-09-05 16:59, pirms 15 gadiem
jan,maien rakstīja: playthegame , nu nepiesienies vārdiem Krievi jau ir ambiciozi - pārpirks 20 NHL megazvaigznes un viss aizies ...
NHL zvaigznes rada,bet KHL lieto. Kad KHL paši iemācīsies zvaigznes taisīt savā sistēmā tad varēs spriedelēt par spēku un autoritātes samēriem.

     [+] [-]

, 2009-09-05 17:06, pirms 15 gadiem
jan,maien rakstīja: Haoss . Es visu to zinu , bet ir vajadzīgs laiks , lai radītu . To nevar tik ātri ...diemžēl .
Tieši tā un tāpēc nevar salīdzināt līgu ar tradīcijām (NHL) un zīdaini autiņos ( KHL )

  -1 [+] [-]

, 2009-09-05 17:44, pirms 15 gadiem
nu baigais atklaajums

     [+] [-]

, 2009-09-05 18:01, pirms 15 gadiem
jan,maien rakstīja: Pinķos šodien Juniors pret Keramin- tribīnēs mammas , meičas , 50 līdzjutēji un klusums .
Melojies gan! 50 līdzjutēju točna nebija bija krietni vairāk! Savi 300-400 vareja točna būt (ar kafejnīcā sēdošiem...)! Man kopumā Juniors patika arī jaunais varotčiks (laikam Žurkovs?) gana neslikti kopumā nostāvēja! Domāju farms ar laiku iespēlēsies un gan jau PO tiks.... tik ir bišķi jāpieliek pie spēles! Patika Dobreņķijs! Aktīvs mazais nazītis!! Tāpat arī Bukarts, kas pelnīti, manuprāt, tika par labāko DJ sastāvā atzīts! Bērziņš bija savā "stihijā" - vairāk lohojās un bija tur kur nevajag būt un nebija tur kur vajadzēja būt.... man liekas, ka viņš jau vairs pat pie Straupes un Hartmaņa lāga neder! Liekas ka pie Straupes un Hatrmaņa lietderīgāks varētu būt Bukarts vai Dobreņkijs! Klusums gan bija diezgan pamatīgs kamēr 3. periodā divi džeki beidzot nebija iesiluši "kolu" dzerot!!! Bet pec tam atkal bija diengan liels klusums!
p.s. sorry par offtopiku!

     [+] [-]

, 2009-09-05 18:01, pirms 15 gadiem
bļin, kā apriebušies trulie cilvēciņi, hašeks tik parādīja savas izcilās prāta spējas..

kas pārspēj ko? kur pārspēj?
apēsto hamburgeru skaitā?
biļešu cenas ziņā?
atnākušo skatītāju skaitā?
spēlētāju kontraktu lielumos?
laukuma izmēros?
apmatojuma daudzumā spēlētājos?
angļu valodas zināšanā?

kas tas par idiotisku izteikumu, manā skatījumā vienīgais aspekts ko ir jēga ņemt par pamatu ir sportiskais, kamēr nav izspēlēts nhl vs khl playoffs tikmēr šitādi gudrie izteikumie var tikt iebāzti viņiem pašiem kaut kur, lai kāds pierāda ka visas nhl top10 komandas spēs uzveikt khl top10 komandas sērijā līdz 4 uzvarām maucot gan uz eiropas laukumiem gan uz nhl, jau tā līmenis sportā ir izlīdzinājies a te...

protams ja 100gadus pati prestižākā balva hokejā bija stenlija kauss un visi neskūtie savus dibentiņus rāva tikai par to tad jaunas līgas balva ir maigi izsakoties nevērtīga viņu acīs, taču ja runā par hokeju tad jārunā par hokeju nevis par to kādu mēslu tu pacel virs galvas uzvarot sezonu..

khl jau ieliek nhl kaut vai ar to ka nepretojas sportistu sapnim spēlēt OS, ja nhl to aizliegs tad ko vērta ir tāda līga kas liedz daudzu valstu faniem skatīties savus mīluļus 4gades lielākajā hokeja pasākumā? da neko nav vērta.

vispār smieklīgi, kad bija superlīga nhl visi kasīja oliņas un nekādu runu par to ka nhl vai superlīga vispār nebija, tikko vienu gadu khl spurojas, nosmēla visus kas nhl nebija TIK vajadzīgi lai par tiem cīnītos un piedāvātu labus līgumus+dažus kurus nhl nepaspēja savākt un uzreiz katrs mauglis uzskata sev par pienākumu izteikt domas par to ka nhl ir labāka par khl, bet kā to vispār lai salīdzina ja komandas nemaz nespēlē savā starpa, nespēlē uz vienāda izmēra laukumiem, nespēlē pēc vieniem noteikumiem(nu jau tuvāk nhl ir bet tāpat tiesneši traktē pavisam savādāk daudzas epizodes), pilnīgi cita skatītāju mentalitāte, pirktspēja, attieksme, khl NAV jāpārspēj nhl bet gan jādod alternatīva, domāju ka daudziem spēlētājiem patīkamāk spēlēt krievijas hokeju nevis nhl, tieši tāpat arī pretēji, un tā kā kanāda un krievija ir lielākās hokeja valstis tad tikai loģiski ka arī to līgas būs labākās, un spēlētājiem labāk ir spēlēt mājās.

     [+] [-]

, 2009-09-05 18:04, pirms 15 gadiem
Taisnība.. tādu ātrumu KHL nevarēs uzņemt nekad, NHL katra spēle ir tādā ātrumā (visa spēle) , bet KHL?! Dažkārt tās spēles liekas tik neinteresantas,garlaicīgas utt.. nav ne ātruma, nav ne normālu piespēli, kā piemēru ņemsim DR pret Lokomotiv, pavisam nesen 1-2ned. atpakaļ, nu spēle labā tempā, bet piespēlēs galīgā dirsā! Protams KHL ir zvaigznes kas nu NHL iederas mierīgi, tie ir S.Fedorov,A.Morozov,Tereshenko, tas pats Irgl utt. , bet tomēr NHL ir nepārspējams, saprotu krievu zvaigznes, jo iedomājaties sevi viņu vietā?! Morozovs - Nauda ir, viss ok, ir piedāvājumi no NHL, bet rēāli paliek spēlēt Mājās, es būtu lēmis tā pat, uzskatu ka NHL tur vairāk ir Šovs, uz naudu, bet KHL spēlē īstu hokeju, un ne uz naudu.. NHL velreiz saku viss ir uz naudu, tur lielākas algas, un tāpēc tur visas zvaigznes spēlē!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-05 18:09, pirms 15 gadiem
Vienkārši nāk smiekli,atraduši ko salīdzināt.Hašekam ir 100 procentīga taisnība.Pat psrs laikā kad čempionāta līmenis bija augstāks par tagadējo krievijas līgas līmeni,pat tad krieviem kādas 3 komandas tikai varēja spēkoties ar nhl klubiem.Jo izņemot cska pārējie klubi braucot uz spēlēm ar nhl klubiem tika pastiprināti ar vismaz 6 hokejistiem no citām komandām.Un vispār mani pārsteidz kā harlamovs neciena Latvijas klubus ,ja viņu nebūs kur tad Dinamo ņems spēlētājus,un tā krievu apjūsmošana tā jau tev ir paranoja.

     [+] [-]

, 2009-09-05 18:28, pirms 15 gadiem
nu bet loģiski, ka KHL nepārspēs NHL...

vēl jācīnās lai šī līga vispār pastāv ilgi.

     [+] [-]

, 2009-09-05 18:43, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Iemācies lasīt,neiet runa par tagadni,bet par KHL perspektīvām nākotnē.Par to varētu runāt Vanga vai Nostrodamus,bet Hašeks tajā lietā diez ko kompitents nav.
pats iemacies lasit...
(pat nav tuvu un nekad nebus)

     [+] [-]

, 2009-09-05 18:47, pirms 15 gadiem
Hašek Hašek biju labākās domās par Tevi. Saki man vecais onkuli, un kāda ir TAVA UBER Cehijas līga salīdzinājumā ar KHL? Kāpēc nesalīdzināji?
Lai ko zviedri teica par khl...un vaciesi...no khl komandām visi vinju labakie klubi atraujas...un atrautos arī Tavs kluvs ar Tevi vārtos. Da pat KHL vājākā komanda var gan Tavu gan jebkuru citu, čehu, somu, zviedru, vācijas klubu samalt miltos, paskaidro man vecais onkuli, kāpēc tā, jajau KHL līga ir tik švaka?
Aizmirsi kādā laikā pats hokeju apguvi...kada tad bija čehija, ka runa par pospadomiju?
Ar ko atšķirtos čempionu līga? No KHL? Ar ko labāka vai sliktāka, ko sarusējušaisdominātor?
Ok pieņemsim ka luuzeris kasagrande un dominators palīdz izveidot Čempionu līgu un no katras valsts tur būtu eiropas pa 2-3komandām...saki hašek, vai tapec Latviesi nefanotu vai krievi par savām komandām un kasagrande...a?
Un kada butu turnīra lapa? GAISMAS GADA ATTĀLUMĀ NO visiem butu krievijas un Latvijas komanda...un ko tad Tu teiksi vecā šprote čehu? Nosauc 1 labu faktoru ar ko Čempionu hokeja liiiga buutu labāka a?

Katrā ziņā hašek manās acīs reputāciju zaudēji, laikam pārdzīvo ka tādam "suuda" KHL Tu 100gadus neesi vajadzīgs. Nākamreiz salīdzini savu līgu ar nhl vai khl ar savu...un teikšu tā, nesalīdzini kāpuru vēl ar taureni...pagaidi kas bus khl pēc 20gadiem, un tad žvanksti, jo pagaidām atgādini TU UN KASAGRANDE tizlu mazu kranci bezšķirnes kurš čurādams aprej sugas(šķirnes) suni, kurš iet garām .

p.s. neviens nesaka ka khl ir labāka vai vienada ar nhl, vēl ilgs cels ejams, bet ticat man ja butu legionaru kvotas nonemtas puse nhl spelētu khl...
Kasagrande Tu teici ka nhl raudzes hokejisti ir uz rokas pirksta saskaitāmi, daram tā, ja izraadas ka to ir vairāk par 5...Tu visiem uzsauc vakariņas...

     [+] [-]

, 2009-09-05 18:54, pirms 15 gadiem
Snikers007 rakstīja: Taisnība.. tādu ātrumu KHL nevarēs uzņemt nekad, NHL katra spēle ir tādā ātrumā (visa spēle) , bet KHL?! Dažkārt tās spēles liekas tik neinteresantas,garlaicīgas utt.. nav ne ātruma, nav ne normālu piespēli, kā piemēru ņemsim DR pret Lokomotiv, pavisam nesen 1-2ned. atpakaļ, nu spēle labā tempā, bet piespēlēs galīgā dirsā! Protams KHL ir zvaigznes kas nu NHL iederas mierīgi, tie ir S.Fedorov,A.Morozov,Tereshenko, tas pats Irgl utt. , bet tomēr NHL ir nepārspējams, saprotu krievu zvaigznes, jo iedomājaties sevi viņu vietā?! Morozovs - Nauda ir, viss ok, ir piedāvājumi no NHL, bet rēāli paliek spēlēt Mājās, es būtu lēmis tā pat, uzskatu ka NHL tur vairāk ir Šovs, uz naudu, bet KHL spēlē īstu hokeju, un ne uz naudu.. NHL velreiz saku viss ir uz naudu, tur lielākas algas, un tāpēc tur visas zvaigznes spēlē!
Runājot par ātrumu...to efektu lielākoties rada laukuma izmēru atšķirība

  -1 [+] [-]

, 2009-09-05 18:55, pirms 15 gadiem
Man jau liekas, ka KHL nepārspēs NHL, kamēr lielākā daļa komandu būs no Krievijas un, kamēr KHL nesāks labāk strādāt pie mārketinga....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-05 19:40, pirms 15 gadiem
Cehu liiga ,nekaadas perspektiivas pret to khl,laikam neviens neuzaicinja tapeec vajag vizmaz uzdir$t mierinaajumam.

     [+] [-]

, 2009-09-05 19:48, pirms 15 gadiem
KHL un NHL visu izskir to daudzums $$$$$$$ un tikai,lai kaads to pameegina apgaazt

     [+] [-]

, 2009-09-05 20:02, pirms 15 gadiem
Hašekam ir pilnīga taisnība!Tas ir 100%,ka NHL ir daudz labaka līga.Beidziet sevi mānīt!!!!!!!Nekad mūžā Gagarina kauss nebūs vertīgāks par Stenliju!Nav ko sapņot

     [+] [-]

, 2009-09-05 20:36, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Zelta vārdi par to, ka Eiropā līdzjutējiem patīk nākt un skatīties uz savas komandas spēlēm vai uz derbijiem, Latvijas sporta fani, diemžēl, šajā ziņā ir nevis Eiropieši, bet bijušie PSRSieši.
Taisnība, vecīt!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-06 11:05, pirms 15 gadiem
Hašekam ir pilnīga taisnība par to, ka KHL ir Krievijas un bijušās PSRS līga. Un ļoti šaubos, vai jebkad šai līgai pievienosies citu vadošo Eiropas hokeja valstu komandas, jo tas ekonomiski tām nebūs izdevīgi, jo līga nav veidota pēc biznesa principiem, lai arī ļoti to cenšas uzsvērt. Viens no aspektiem, kapēc Eiropas klubiem tas nebūs izdevīgi (un uz to norāda Hašeks, un ne viņš ir pirmais) - vienkārši šo valstu klubu faniem daudz svarīgākas un interesantākas (un tātad klubiem ekonomiski izdevīgākas) ir spēles ar saviem senajiem pretiniekiem no savas valsts, nevis, teiksim, RD, Salavatu vai Avangardu. Jā, KHL komandas var piesaistīt šo fanu interesi, bet praktiski tikai pirmssezonas turnīros un viss.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-06 11:17, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Zelta vārdi par to, ka Eiropā līdzjutējiem patīk nākt un skatīties uz savas komandas spēlēm vai uz derbijiem, Latvijas sporta fani, diemžēl, šajā ziņā ir nevis Eiropieši, bet bijušie PSRSieši.
RD jau tagad arī ir derbiji - ar Minsku, ar Maskavas "kluba biedriem" Tas, protams, tikai apliecina Hašeka teikto par bijušās savienības līgu. Faktiksi mēs esam "vienotajā humanitārajā telpā", uz kuras veidošanas un stiprināšanas nepieciešamību norādīja Krievijas premjers V.P., dodot savu svētību KHL. Palasot komentārus pie šīs zinas, jāatzīst, ka rezultāts ir.
Nepārmetiet man tagad politikas pīšanu sportā, es uz to tikai norādu, tā KHL jau ir iepīta, šo līgu veidojot. Un tā ir ļoti būtiska atšķirība no NHL.

     [+] [-]

, 2009-09-06 14:50, pirms 15 gadiem
Nu ko var cepties! Kāda jēga salīdzināt KHL un NHL? Tās ir divas dažādas līgas un viss! Jā KHL hokejs nav tik ātrs un bla, bla, bla, bet tā tik un tā ir otra spēcīgākā līga! Būtu priecājušies, ka latviešu hokejistiem ir iespēja spēlēt tik spēcīgā līgā un pirmais rezultāts jau bija redzams PČ!

     [+] [-]

, 2009-09-06 14:55, pirms 15 gadiem
k44 rakstīja: Hašekam ir pilnīga taisnība par to, ka KHL ir Krievijas un bijušās PSRS līga. Un ļoti šaubos, vai jebkad šai līgai pievienosies citu vadošo Eiropas hokeja valstu komandas, jo tas ekonomiski tām nebūs izdevīgi, jo līga nav veidota pēc biznesa principiem, lai arī ļoti to cenšas uzsvērt. Viens no aspektiem, kapēc Eiropas klubiem tas nebūs izdevīgi (un uz to norāda Hašeks, un ne viņš ir pirmais) - vienkārši šo valstu klubu faniem daudz svarīgākas un interesantākas (un tātad klubiem ekonomiski izdevīgākas) ir spēles ar saviem senajiem pretiniekiem no savas valsts, nevis, teiksim, RD, Salavatu vai Avangardu. Jā, KHL komandas var piesaistīt šo fanu interesi, bet praktiski tikai pirmssezonas turnīros un viss.
Līgai ir tikai otrais gads un loģiski, ka tur neiznāk milzīgs bizness, bet KHL ir kur augt un šī līga ir daudz ko jau devusi Latvijas un Baltkrievijas hokeja attīstībai un ja tas turpināsies nešaubos, ka KHL pievienosies citu valstu komandas!

     [+] [-]

, 2009-09-06 15:01, pirms 15 gadiem
k44 rakstīja: RD jau tagad arī ir derbiji - ar Minsku, ar Maskavas "kluba biedriem" Tas, protams, tikai apliecina Hašeka teikto par bijušās savienības līgu. Faktiksi mēs esam "vienotajā humanitārajā telpā", uz kuras veidošanas un stiprināšanas nepieciešamību norādīja Krievijas premjers V.P., dodot savu svētību KHL. Palasot komentārus pie šīs zinas, jāatzīst, ka rezultāts ir.
Nepārmetiet man tagad politikas pīšanu sportā, es uz to tikai norādu, tā KHL jau ir iepīta, šo līgu veidojot. Un tā ir ļoti būtiska atšķirība no NHL.
Nu un, ka bijušās savienības līga! Tik ilgi kamēr tur spēlēs Dinamo es sekošu tai līdzi! Un tas ir loģiski, ka ir līdzjutēji, kuri agrāk nesekoja līdzi bijušajai Krievijas līgai, jo daudziem vienkārši nebija tādas iespējas! Jā, var ilgi un gari diskutēt, kura ir labāka, bet ir jāsaprot ka KHL dot ļoti daudz Eiropas hokejam!

     [+] [-]

, 2009-09-06 16:56, pirms 15 gadiem
Nevajag te murgot khl konkrēti Baltkrievijas hokejam neko nav devusi.Viņiem jau labu laiku ir labs savs čempionāts un viņu labākie špīleri visus iepriekšējos gadus spēlēja krievu superlīgā.Tā kā priekš viņu izlasēm[ne pieaugušo ne junioru] khl neko nav devusi,tad jau drīzāk ņēmusi.Daļa belaru atgriezās spēlēt mājās un tagad tupēs rezervē vai farmā,jo Minskā pārsvarā spēlē leģionāri.