Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Hašeks skeptisks par KHL

Hašeks skeptisks par KHL
Dominiks Hašeks
Foto: AP

Čehu vārtsargs Dominiks Hašeks, kurš savu hokejista karjeru, visticamāk, pabeigs Čehijā, izteicies, ka Kontinentālā hokeja līga (KHL) nekad nespēs pārspēt Nacionālo hokeja līgu (NHL).

Gaidāmo sezonu Dominiks Hašeks aizvadīs Čehijas vienība ''Pardubice'', kur, visticamāk, arī noslēgs savu hokejista karjeru, kura čehu vārtsargam bijusi pietiekami veiksmīga.

Vienā no intervijām Dominiks Hašeks diezgan skeptiski izteicies par Kontinentālo hokeja līgu, izsakoties, ka tā nekad nebūs labāka līga par NHL: ''Mans viedoklis ir tāds, ka KHL nav nekādu variantu pārspēt NHL. Uzskatu, ka KHL tiešām ir augsta līmeņa līga, taču tā ir visīstākā krievu vai arī bijušo Padomju Savienības valstu līga. Eiropā līdzjutējiem patīk nākt un skatīties uz savas komandas spēlēm, vai arī uz lielākajiem derbijiem. Man pašam vairāk patīk Čempionu līgas ideja, kur spēlētu no katras valsts divas spēcīgākās komandas un tās cīnītos par uzvaru. Ja šo ideju varētu veiksmīgi realizēt un ja vēl komandām par piedalīšanos maksātu, tad domāju, ka viss šajā ziņā izdotos. Kas attiecas uz KHL, lai tas paliek krievu projekts.''

Izmantotie resursi:
sportbox.ru

  -2 [+] [-]

, 2009-09-05 15:24, pirms 15 gadiem
Maple Leafs rakstīja: Intereses pēc paskaties cik maksā biezā gala biļetes uz NHL spēlēm. DR uz atribūtiku jau cenas vairs nevar uzcelt, tāpēc paliek biļetes. Faniem naudas dārgām biļetēm nav un veidojas tie mīnusi ko nosedz Itera. Par TV translāciju tiesībām jau minēju.
Ko tu malies. Iet runa, ka Hašeks teica KHL nepārspēs NHL. Es viņam piekritu un izklāstīju kāpēc. TV translācijas ar bija domātas ar vārdiņu utt. Par RD atribūtiku cenām tev piekrītu, bet tik un tā viņi nepelna un ilgi nepelnīs. Ko te daudzi aizstāv to KHL. Tas labi, ka mūsējie tur spēlē un paaugstina savu meistarību, bet salīdzināt ar NHL man liekas tuvāko 20 gadu laikā (kā viens izteicās) nav pat vērts.

     [+] [-]

, 2009-09-05 15:27, pirms 15 gadiem
uksens rakstīja: taisniiba jau saava zinjaa ir, ka tur tie meistariigie veci ir vairak, bet kas buus nakotne to nezin neviens, asv iestigs kriizee, un krievi (jau tagad lien laukaa no taas) spees maksaat labas algas, ta kaa var visi krutie parnakt uz khl!
Lielākā daļa NHL klubu strādā ar peļņu. KHL ir tikai lieli jo lieli finasiāli zaudējumi. Maskavas Dinamo izmet vējā vismaz 10 milj. latus sezonā, domā , šie metīs 20 miljonus ?

Protams, uzsākot ikvienu nopietnu projektu ir nepieciešamas lielas investīcijas. Tomēr, lai spētu uzturēt tādu līmeni biļetēm jāmaksā vismaz 40 Ls, bet neviens tuvākajos 10 gados par vienu KHL spēli tādu summu nemaksās.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-05 15:32, pirms 15 gadiem
nevienam nevienu jau nav japārspēj.. NHL ir ziemeļamerikā, bet KHL otrā pasaules galā.. vienkārši ir konkurence un alternatīva.. un hokejs nesākas un nebeidzas tikai ar NHL...
un tas ko tie spēlētāji tur muld.. tas viss ir fufelis.. kad brauc spēlēt uz KHL tad slavē KHL, kad brauc uz NHL.. tad atkal dzied citu dziesmu..
un NHL pievelk vairāk spēlētājus ar sadzīviskajiem apstākļiem.. nevis ar spēles līmeni..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-05 15:40, pirms 15 gadiem
Taa viennoziimiigi nemaz nevar teikt ka KHL ir krievu liiga! Jo NHL jau arii piedalaas 2 valstis,buutu Meksikaa normaals hokejs,neshaubos ka buutu 3 valstis.Taapeec ari NHLnesauc par amerikaanju vai kanaadas liigu. Taapat arii KHL ir tendences paplashinaaties.Cita lieta ka vairaak ir krievijas klubu,tieshi taapat kaa NHL vairaak amerikaanju klubu.

     [+] [-]

, 2009-09-05 15:40, pirms 15 gadiem
Kidd rakstīja: un NHL pievelk vairāk spēlētājus ar sadzīviskajiem apstākļiem.. nevis ar spēles līmeni..
NHL tieši pievelk spēles līmenis, jo 95% pasaules labāko spēlētāju spēlē tieši tur. Daudzi izvēlas saņemt NHL mazāk, ka tik spēlētu šajā līgā ar pasaules labākajiem spēlētājiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-05 15:42, pirms 15 gadiem
muusejie rakstīja: Taa viennoziimiigi nemaz nevar teikt ka KHL ir krievu liiga!
KHL ir Krievijais atklātais čempionāts hokejā. Tas oficiāli ir rakstīts KHF lapā.

     [+] [-]

, 2009-09-05 15:47, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: KHL ir Krievijais atklātais čempionāts hokejā. Tas oficiāli ir rakstīts KHF lapā.
Piekriitu tev,bet domaaju piekritiisi arii tu ka KHL-ar vien retaak sauc par krievijas atklaato cempionaatu.

     [+] [-]

, 2009-09-05 16:01, pirms 15 gadiem
nu lohi ir tie kas doma ka khl labaka
pat tuvu nav un nekad nebus, beidziet te sapnot pilniba piekritu Hasekam.!

     [+] [-]

, 2009-09-05 16:01, pirms 15 gadiem
Man ljoti patika ta ideja, par chempion liigu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-05 16:07, pirms 15 gadiem
"Kas attiecas uz KHL, lai tas paliek krievu projekts.'' ---> ZELTA VĀRDI !!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-05 16:12, pirms 15 gadiem
Cikos zviedri spēlēs ?

  -1 [+] [-]

, 2009-09-05 16:14, pirms 15 gadiem
Piekrītu Hašekam. Kamēr KHL lielākā daļu klubu būs naftinieku personīgā spēļmantiņa, tikmēr KHL nepietuvosies tuvāk NHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-05 16:16, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Zelta vārdi par to, ka Eiropā līdzjutējiem patīk nākt un skatīties uz savas komandas spēlēm vai uz derbijiem, Latvijas sporta fani, diemžēl, šajā ziņā ir nevis Eiropieši, bet bijušie PSRSieši.
NHL jau nu gan ar saviem līdzjutējiem nevarētu lepoties, kādi 30% droši vien noteikumus nezin un spēles laikā rij burgerus un dzer kolas

  +1 [+] [-]

, 2009-09-05 16:16, pirms 15 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Piekrītu Hašekam. Kamēr KHL lielākā daļu klubu būs naftinieku personīgā spēļmantiņa, tikmēr KHL nepietuvosies tuvāk NHL.
Nu ja, nu ja. NHL klubi gan pieder kubiešu imigrantiem.

     [+] [-]

, 2009-09-05 16:18, pirms 15 gadiem
sat@kmens rakstīja: NHL jau nu gan ar saviem līdzjutējiem nevarētu lepoties, kādi 30% droši vien noteikumus nezin un spēles laikā rij burgerus un dzer kolas
atšķirībā no vislabākajiem līdzjutējiem pasaulē - Latvijas līdzjutējiem, kuriem hokejs bez alus ir daiļslidošana?

  -1 [+] [-]

, 2009-09-05 16:20, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Iemācies lasīt,neiet runa par tagadni,bet par KHL perspektīvām nākotnē.Par to varētu runāt Vanga vai Nostrodamus,bet Hašeks tajā lietā diez ko kompitents nav.
Nu beidz, ir lietas par kurām var izspriest kāda būs nākotne. Ekonomikā arī ir prognozes, tās parasti piepildās. Tad lūk - šī ir Hašeka prognoze un pagaidām nav nekāda pamata apšaubīt šo prognozi. Jā, ir pagājis tikai 1 gads kopš līga darbojas, taču galvenais iemesls kāpēc KHL nebūs pat tuvumā NHL ir ļoti vienkāršs - NHL tas ir bizness, KHL - mecenātisms. Un man nav ilūziju par to, ka pēkšņi Krievijā varētu mainīties situācija par 360 grādiem. Ja 15 gadus ir bijusi šāda kārtība tad nav nekāda pamata domāt, ka tas mainīsies tuvākos 15 gados. Turklāt haoss, kas eksistē Krievijā arī neveicina kaut pietuvošanos NHL rokas stiepiena attālumā. Starp citu - ir Nostradams un kompetenti.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-05 16:21, pirms 15 gadiem
gragox rakstīja: Nu ja, nu ja. NHL klubi gan pieder kubiešu imigrantiem.
Gribi teikt, ka nav nekādas atšķirības starp NHL un KHL klubiem finasēšanas ziņā ?

  -1 [+] [-]

, 2009-09-05 16:21, pirms 15 gadiem
sat@kmens rakstīja: NHL jau nu gan ar saviem līdzjutējiem nevarētu lepoties, kādi 30% droši vien noteikumus nezin un spēles laikā rij burgerus un dzer kolas
Man lūdzu statistikas datus par šo faktu

     [+] [-]

, 2009-09-05 16:23, pirms 15 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Karsums pat pēc līguma parakstīšanas teica,ka nebūtu spēlējis AHL par grašiem,bet devies uz RD. Ja viņam neiedotu vienvirziena līgumu
Tie "graši", par kuriem Karsums spēlēja AHL - 2006-07 sezonā - 700,000, 2007-08 sezonā - 775,000. Nākamsezon, spēlējot NHL, viņš saņems 575,000.

     [+] [-]

, 2009-09-05 16:23, pirms 15 gadiem
Es domaaju,ka vispaar nav korekti saliidzinaat khl un nhl liimenjus,jo khl pastaav tikai paaris gadus,laukumu izmeeri nav vienaadi,kas nav mazsvariigi.Lai kaa arii to negribeetos atziit,bet krievu hokeja skola ir ljoti speeciiga,domaaju,ka pat speeciigaaka par amerikas un kanaadas.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-05 16:24, pirms 15 gadiem
Atrodoties Vācijā biju vakar uz DEL spēli runājos ar vāciešiem un visi zināja gan Rīgas Dinamo gan KHL un tas tikai pēc vienas sezonas un šie cilvēki nekad nav bijuši ne LAtvijā ne Krievijā , secinājums šī līga kļūst stipri populārāka jau otrajā sezonā . Un domāju ja projekts turpināsiess varbūt arī DEL koamndas piekritīs spēlēt KHL

     [+] [-]

, 2009-09-05 16:29, pirms 15 gadiem
manuprat KHL nav izredzu panakt NHL, pavisam vienkarsu iemeslu del. NHL, kuru speli gribi, to tu vari redzet, bet KHL tu vari redzet tikai to speli ko rada tava vieteja televizija vai oficiala KHL televizija(pagaisgad ta bija sport planeta). jaatceras ari tas, ka NHL ir biznesa projekts, bet KHL tiesi preteji naudas izgrusana bez jebkadam ceribam so naudu atpelnit. NHL klubi pelna, bet KHL komandam naudu gluzi vai krit no gaisa un vini pat nedoma par naudas atpelnisanu. saja zina neapsaubami lideri ir RD. nevelti allhockey.ru bija komentars ka RD ir ka NHL komanda KHL cempionata.
un kamer bus tik augsts minimalais budzets tikmer neviena somu, zivedru un cehu komanda nespes spelet KHL.
ari legionaru limits ir stulba padarisana. NHL ir tik stiprs cempionats, jo tur nav legionaru ierobezojums, bet krievi cer ka vini spelejot ar krieviem un daziem legionariem spes panakt NHL...
ja vini beigtu sapnot un mainitos tad iespejams ka vini spetu konkuret bet sobrid nezskatas ka viniem tas varetu izdoties.

     [+] [-]

, 2009-09-05 16:33, pirms 15 gadiem
Jūs te runājat par to, ka KHL pievienosies Vācijas, Zviedrijas, Somijas, Čehijas komandas - labi, bet ko tas maina ? Neviens KHL klubs tāpat nekad nebūs tikpat labs, kā kāds NHL klubs. Talantīgākie, labākie Kanādas un ASV hokejisti nekad nebrauks spēlēt uz KHL, ja varēs spēlēt augstākā līmenī mājās. Kuru, tiešām NHL izcilību, neskaitot krievu Radulovu, kāds KHL klubs ir ieguvis ? Nevienu. Kad kādu iegūs tad arī parunāsim.

     [+] [-]

, 2009-09-05 16:34, pirms 15 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Jūs te runājat par to, ka KHL pievienosies Vācijas, Zviedrijas, Somijas, Čehijas komandas - labi, bet ko tas maina ? Neviens KHL klubs tāpat nekad nebūs tikpat labs, kā kāds NHL klubs. Talantīgākie, labākie Kanādas un ASV hokejisti nekad nebrauks spēlēt uz KHL, ja varēs spēlēt augstākā līmenī mājās. Kuru, tiešām NHL izcilību, neskaitot krievu Radulovu, kāds KHL klubs ir ieguvis ? Nevienu. Kad kādu iegūs tad arī parunāsim.
Toties speelees Zviedru, Chehu, Slovaaku,Vaacu labaakie speeleetaaji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-09-05 16:36, pirms 15 gadiem
Padomājiet kāpēc "KHL" pirmais burts ir K? "Krievijas Hokeja līga.

  -1 [+] [-]

, 2009-09-05 16:37, pirms 15 gadiem
Neko nepareizu jau viņš nesaka. Tā ir visīstākā krievu līga, ja nebūtu tā nenormālā komunisma un sarkanās armijas sindroma, izglītotāki Krievijas skatītāji, tad vēl nekas.

     [+] [-]

, 2009-09-05 16:41, pirms 15 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Piekrītu Hašekam. Kamēr KHL lielākā daļu klubu būs naftinieku personīgā spēļmantiņa, tikmēr KHL nepietuvosies tuvāk NHL.
paskaties apkaart - tu tacu zini kas Chelsea( anglijas premjerliga) komandu nopirka dazus gadus atpakalj? komanda bija nu taada - viduveeja... sapirka speletajus - tagad jau kuro gadu ir viens no lielakajiem favoritiem uz jebkuru titulu( eiropas kauss, anglijas kauss, premjerliga)... Man city pieder araabiem - tiesi taads pats princips, tiek pirkti speletaji pa dargu naudu, nauda netiek zeelota! sie klubi(it seviski Chelsea) ir iespaidigakie klubi eiropa un ari pasaulee - un jaa - klubi lielajiem magnaatiem ir kaa speeljmantinjas! sii analogija attiecas ari uz hokeju, basketbolu utt - kas biezajam labaak patiik, to arii iegaadaajas - krievijaa ir daudz resursu, kurus kontrolee ne paaraak daudz cilveeku, vinjiem ir liela nauda - taa kaa krievijaa hokejs ir lielaa cienjaa( bet noteikti nav pats popularakais), tad arii tiek sponsoreetas hokeja komandas - bet noteikti nevajag tagad paarcensties un teikt ka tas ir kaads krievu panjemiens, sapirkt daargus speletajus - to dara visi kam taa nauda ir! bet par teemu KHL lidziba ar NHL - iepauzeejam so teemu uz paaris gadiem, daargie biedri - tad vares ari kautko vairak runaat - bus skaidrs cik nopietni liga ir paplasinajusies r-eiropas virzienaa, bus lielaka skaidriba ari organizatoriskajos risinajumos, utt.
un starp citu par NHL un talantigakajiem speletaajiem - mes tacu zinam, ka patiesiibaa ne vienmer labakais speletaajs tiek vienaa vai otraa komandaa - biezi vien ir kautkaadi citi iemesli kadelj tiek izvelets tas vai cits speletajs( finansiali, algu griesti, uc), tapec te bus arguments tiem kas saka ka par KHL labi izsakaas tie kuri netiek ieks NHL - bet tas jau nenozime ka vinji nevareetu spelet ieks NHL - vnk nepaveicaas ar komandu - jo vinjiem uz vienu poziciju ir parprodukcija un iepuut! citaa komandaa speeleetu cilveks otrajaa mainjaa varbut - tas viss ir piemers, neko konkretu neminot, tomer ir skaidrs ka ieks KHL ir pietiekosi daudz speletaaju kuri vareetu izkonkureet NHL speletaajus - ko starp citu teica hitlijs(?) par latvijas izlases speletajiem... NHL vienkarsi ir ljoti specigs marketings - ir krosbijs ljoti labs, to mees zinaam, ari ovi, kovi un tas pats hitlijs, bet tirgojot visaadas kartinjas, taisot reklaamu rulliisus un veel kaudzi visaadu reklameejosu un informatiivu lietu, tas ieseezas cilveeku smadzenees vairaak un tapec liekas ka o jaa - par tiem nav nekas stipraaks... tas nu taa - briivaa stila sacereejums

     [+] [-]

, 2009-09-05 16:45, pirms 15 gadiem
Kidd rakstīja: nevienam nevienu jau nav japārspēj.. NHL ir ziemeļamerikā, bet KHL otrā pasaules galā.. vienkārši ir konkurence un alternatīva.. un hokejs nesākas un nebeidzas tikai ar NHL...
un tas ko tie spēlētāji tur muld.. tas viss ir fufelis.. kad brauc spēlēt uz KHL tad slavē KHL, kad brauc uz NHL.. tad atkal dzied citu dziesmu..
un NHL pievelk vairāk spēlētājus ar sadzīviskajiem apstākļiem.. nevis ar spēles līmeni..
negribu piesieties vardiem, bet krievija nav otrais pasaules gals, krievija ir turpat blakus ASV, sis abas valstis ir kaiminvalstis.

     [+] [-]

, 2009-09-05 16:47, pirms 15 gadiem
Pinķos šodien Juniors pret Keramin- tribīnēs mammas , meičas , 50 līdzjutēji un klusums .