Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Ar domu sēriju turpināt

Andrejs Siliņš

Ar domu sēriju turpināt
Marks Hartigans guva vienīgos vārtus pirmajā abu komandu spēlē
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

"Jubiļejnij" sporta pilī Sanktpēterburgā 16:00 šajā pēcpusdienā Rīgas "Dinamo" hokejisti mēģinās turpināt uzvaru sēriju Kontinentālajā Hokeja līgā (KHL), tiekoties ar vietējo SKA vienību, kas turnīra tabulā šobrīd atrodas sešas vietas augstāk nekā rīdzinieki - 5. pozīcijā.

Nepatīkamas atmiņas

Abas komandas pirmo reizi tikās 9. oktobra vakarā Arēnā Rīga, un toreiz mājinieki piedzīvoja pirmo zaudējumu uz Arēnas ledus savā debijas sezonā KHL un arī to pašu tikai pēcspēles metienu sērijā. Pirmie vadībā tovakar izvirzījās viesi, kad zviedrs Nils Ekmans pirmās trešdaļas izskaņā panāca 1:0, bet neilgi pirms otrās trešdaļas beigām Marks Hartigans lika uzgavilēt gandrīz 10 000 sanākušo rīdzinieku, izlīdzinot spēles rezultātu. Pēcspēles metienu sērijā abi vārtsargi bija lieliski, un tika gūti vieni vienīgi vārti, kas arī atnesa uzvaru - to paveica Maksims Sušinskijs.

Labākais vārtsargs spēlē Rīgā

Ja toreiz lielisku maču aizvadīja Sergejs Naumovs, tad šobrīd līgas "karstākais" vārtsargs ir cits "dinamietis" - Martins Pruseks pēc divām balvām kā nedēļas labākajam vārtsargam saņēma arī loģisku decembra mēneša labākā vārtsarga atzinību.

SKA spēks

SKA komandas rindās ir 16 spēlētāji, kuriem Nacionālās Hokeja līgas (NHL) spēļu pieredze, turklāt kopējais spēļu skaits, ko hokejisti pavadījuši NHL ir patiešām iespaidīgs – 4140. Starpsezonā SKA krietni pastiprinājās, parakstot līgumus gan ar tautiešiem, kuri līdz tam spēlēja NHL, gan ar vairāku Krievijas Superlīgas klubu vadošajiem spēlētājiem. Klubs arī saglabājis savus līderus. Sanktpēterburgas komandu vada Barijs Smits, kurš savulaik kā galvenā trenera asistents NHL izcīnīja piecus Stenlija kausus.

Izmantotie resursi:
khl.ru
championat.ru
dinamoriga.eu

  -1 [+] [-]

, 2009-01-03 14:04, pirms 16 gadiem
4485111 rakstīja: Ivar neaizmirsti ko vajag lai uzspeletu hokeju un ko lai ar pusli paskraiditu
Ok,piekrītu,ka hokejs ir dārgāks sporta veids,bet es zinu vel dārgāku sporta veidu LV kur panākumi arī nav slikti!
Bobslejs!

  -1 [+] [-]

, 2009-01-03 14:06, pirms 16 gadiem
eske rakstīja: Nē, nu protams, tas, ka mūsējie tiek uz EČ un zaudē praktiski visās spēlēs, priekš tevis ir liels panākums.
Kad pēdējo reiz mūsējie ir zaudējuši visas spēles!??
Pat pēdējā bija uzvara par horvātiem,kas ir pasaules top komanda!

     [+] [-]

, 2009-01-03 14:06, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Un Tu domā,ka viņas paliks lētākas???
Tieši otrādi,jo PVN ir pacēlies,un būtu stipri dīvaini,ja Koziolam skandinot,ka RD ir biznesa projekts sāks pārdot biļetes zem pašizmaksas!
Kādēļ biļetes vēl lētākas? Jau šobrīd biļetes varēja dabūt par ļoti labu cenu... kur nu vēl samazināt cenas.

     [+] [-]

, 2009-01-03 14:07, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Kad pēdējo reiz mūsējie ir zaudējuši visas spēles!??
Pat pēdējā bija uzvara par horvātiem,kas ir pasaules top komanda!
Nu pēc zaudējuma Portugālei, to uzvaru pār horvātiem es labāk vairs neatcerētos.

     [+] [-]

, 2009-01-03 14:07, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Jā,sajaucu! Tas bija pirmā gadā,kad spēlējām A grupā!
Panākumi LV basketbolā priekš tādas mazas valsts kā LV ir gana labi!
Par futeni vispār nav vērts sākt diskutēt,jo tad hokejs nobāl vienos vārtos! Ko vērts vien ir kvalificēties EČ finālam 2002 gadā,kad mūsējie spēlēja vairāk kā 30 tūkstošs skatītājiem vienā spēlē!
Tad tev neliekas, ka tik dārga sporta veidā nabaga Latvijai ir labi panakumi

     [+] [-]

, 2009-01-03 14:07, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Jā,sajaucu! Tas bija pirmā gadā,kad spēlējām A grupā!
Panākumi LV basketbolā priekš tādas mazas valsts kā LV ir gana labi!
Par futeni vispār nav vērts sākt diskutēt,jo tad hokejs nobāl vienos vārtos! Ko vērts vien ir kvalificēties EČ finālam 2002 gadā,kad mūsējie spēlēja vairāk kā 30 tūkstošs skatītājiem vienā spēlē!
pameegini sabaazt areenaa 30000 cilveekus!! un tur arii taa bija tik viena speele! ikdienaa uz futbolu atnaak labi ja 100 liidzjuteeju!

     [+] [-]

, 2009-01-03 14:08, pirms 16 gadiem
... bet 2003. un 2005. gada EČ bija pa pieskari.

     [+] [-]

, 2009-01-03 14:09, pirms 16 gadiem
Man liekas Ivar tu esi ka zinātnieks kas grib apstrīdēt neapstrīdamo

  -2 [+] [-]

, 2009-01-03 14:10, pirms 16 gadiem
4485111 rakstīja: Jā hoķis dārgs, bet tapec viņā lielie uzņēmeji iegulda naudu jo ir perspektīva. Basī maksāja tādas algas un rezultāts essīti zem galda
Lielie uzņēmēji naudu iegulda gan hoķī,sieviešu basketbolā (LV šobrīd vispār super panākumi),gan futenē (vīriešu un sieviešu)! Tas ir LM variantā!
Un apgalvot,ka viņi iegulda hokejā tāpēc,ka tas ir perspektīvi ir stipri padumji!

  +2 [+] [-]

, 2009-01-03 14:10, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Jā,sajaucu! Tas bija pirmā gadā,kad spēlējām A grupā!
Panākumi LV basketbolā priekš tādas mazas valsts kā LV ir gana labi!
Par futeni vispār nav vērts sākt diskutēt,jo tad hokejs nobāl vienos vārtos! Ko vērts vien ir kvalificēties EČ finālam 2002 gadā,kad mūsējie spēlēja vairāk kā 30 tūkstošs skatītājiem vienā spēlē!
Kkā neatceros, ka kāds būtu kvalificējies 2002. gada EČ finālturnīram futbolā. Varbūt atgādināsi, kur tas notika ?

     [+] [-]

, 2009-01-03 14:13, pirms 16 gadiem
eske rakstīja: ... bet 2003. un 2005. gada EČ bija pa pieskari.
Apnika strīdēties!
Es Tev varu nosaukt tikpat sūdīgus PČ hokejā kur mūsējie pat izkrita no A grupas un dabuja pārspēlēt ar B grupas komandām! Atceries 1999. gadu Oslo!
Un,ja kas, tad hiokejā jau sen vairs neizspēlē EČ titulu,jo pirmais trijnieks zināms jau pirms to sāktu darīt!

     [+] [-]

, 2009-01-03 14:13, pirms 16 gadiem
eske rakstīja: Kkā neatceros, ka kāds būtu kvalificējies 2002. gada EČ finālturnīram futbolā. Varbūt atgādināsi, kur tas notika ?
Es tev pilnībā piekrītu, kādam laikam skaitļi nav stiprā puse.

     [+] [-]

, 2009-01-03 14:13, pirms 16 gadiem
Veiksmi. Jaturpina

  +1 [+] [-]

, 2009-01-03 14:14, pirms 16 gadiem
4485111 rakstīja: Tad tev neliekas, ka tik dārga sporta veidā nabaga Latvijai ir labi panakumi
Normāli panākumi,bet tie neļauj uzlikt pļeku uz citiem sporta veidiem, un to līdzjutējiem!

     [+] [-]

, 2009-01-03 14:15, pirms 16 gadiem
Ivar piedod ar tevi bezceris. Rigas Dinamo ir biznesa projekts vislielākais neatkarīgas Latvijas laikā. Budžets 10 000000. Tu gribi teikt, ka iegulda lai neatgrieztu, tad ietu tālāk un teiktu, ka tu esi PADUMJŠ

     [+] [-]

, 2009-01-03 14:15, pirms 16 gadiem
eske rakstīja: Kkā neatceros, ka kāds būtu kvalificējies 2002. gada EČ finālturnīram futbolā. Varbūt atgādināsi, kur tas notika ?
Labi,labi sajaucu gadus,bet tas domu nemaina!

     [+] [-]

, 2009-01-03 14:15, pirms 16 gadiem
Neviens no mums neliek pļeku uz citiem sporta veidiem, tu liec pļeku uz RD.

     [+] [-]

, 2009-01-03 14:16, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Apnika strīdēties!
Es Tev varu nosaukt tikpat sūdīgus PČ hokejā kur mūsējie pat izkrita no A grupas un dabuja pārspēlēt ar B grupas komandām! Atceries 1999. gadu Oslo!
Un,ja kas, tad hiokejā jau sen vairs neizspēlē EČ titulu,jo pirmais trijnieks zināms jau pirms to sāktu darīt!
Nosauc pirmo trijnieku ! Būs vismaz viena komanda, kura par to pastrīdēsies.

     [+] [-]

, 2009-01-03 14:17, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Labi,labi sajaucu gadus,bet tas domu nemaina!
Ko uzrakstīji, tas ir. Neviens jau nevar zināt, ko tieši esi domājis.

  -2 [+] [-]

, 2009-01-03 14:19, pirms 16 gadiem
4485111 rakstīja: Ivar piedod ar tevi bezceris. Rigas Dinamo ir biznesa projekts vislielākais neatkarīgas Latvijas laikā. Budžets 10 000000. Tu gribi teikt, ka iegulda lai neatgrieztu, tad ietu tālāk un teiktu, ka tu esi PADUMJŠ
Ja Tu domā sporta biznesa projekts,tad šķiet ka, Tev varētu būt taisnība,jo lielāks sporta biznesa projekts vel nav bijis! Tomēr tas neļauj viņu nostādīt viņu pāri visiem citiem sporta veidiem,jo līdz šim tam projektam maigi sakot,ir tādi pašvaki panākumi!

     [+] [-]

, 2009-01-03 14:19, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Apnika strīdēties!
Es Tev varu nosaukt tikpat sūdīgus PČ hokejā kur mūsējie pat izkrita no A grupas un dabuja pārspēlēt ar B grupas komandām! Atceries 1999. gadu Oslo!
Un,ja kas, tad hiokejā jau sen vairs neizspēlē EČ titulu,jo pirmais trijnieks zināms jau pirms to sāktu darīt!
Bet 1999. gada PČ mūsējie neizkrita no A grupas, bet tikai nokļuva kvalifikācijā.

  -2 [+] [-]

, 2009-01-03 14:21, pirms 16 gadiem
eske rakstīja: Nosauc pirmo trijnieku ! Būs vismaz viena komanda, kura par to pastrīdēsies.
Krievija,Zviedrija,Somija! Protams,tā nav noteikta kārtība,un vel Čehija mazliet par pajaukt šo trio,bet šobrīd Čehija vairs nav tā,kas bija gadus 4 atpakaļ!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-03 14:22, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Ja Tu domā sporta biznesa projekts,tad šķiet ka, Tev varētu būt taisnība,jo lielāks sporta biznesa projekts vel nav bijis! Tomēr tas neļauj viņu nostādīt viņu pāri visiem citiem sporta veidiem,jo līdz šim tam projektam maigi sakot,ir tādi pašvaki panākumi!
Ivar, tu labi zini ka šis raksts ir par RD, tad loģiski , ka šo rakstu vajadzētu lasīt cilvēkiem kam ir inteerese par RD, ja tev nav tad lūdzu nelasi un necepies ,ka šeit tiek slavināts RD.

     [+] [-]

, 2009-01-03 14:22, pirms 16 gadiem
Vecais pirmais gads un spēlējam ar Krieviem un kuri ir otrā vietā pasaulē PC pēc iegūtām zelta medaļām. Vieņiem ta katru gadu krievijas čempis kur viņi spēlē šādos sastāvos, bet mums pirmais gads pret tik ļoti spēcīgu pretinieku! Tā lūk!

  -2 [+] [-]

, 2009-01-03 14:23, pirms 16 gadiem
eske rakstīja: Bet 1999. gada PČ mūsējie neizkrita no A grupas, bet tikai nokļuva kvalifikācijā.
Es biju domājis,kā viņi nospēlēja pašu PČ,kur viņus izdukurēja visi,kam vien nebija slinkums!

     [+] [-]

, 2009-01-03 14:25, pirms 16 gadiem
krištianu rakstīja: Ivar, tu labi zini ka šis raksts ir par RD, tad loģiski , ka šo rakstu vajadzētu lasīt cilvēkiem kam ir inteerese par RD, ja tev nav tad lūdzu nelasi un necepies ,ka šeit tiek slavināts RD.
Palūdz,lai autori turpmāk pie šādiem rakstiem pieliek piebildi-,,Šis raksts ir domāts RD faniem un citiem viņus lūdzu netraucēt,jo tas ko Jūs lasīsiet pie komentāriem būs perversa,publiska .........!""

  +1 [+] [-]

, 2009-01-03 14:28, pirms 16 gadiem
Nu tad lai visi dievi stāv klāt Dinamo,lai turpinās nezaudēto sēļu sērija!!!

     [+] [-]

, 2009-01-03 14:28, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Sīkāk? Lai notiek!
Sāksim ar to,ka hokeju pasaulē nopietni spēlē maksimums 15 valstīs
lai arī kā es skaitītu man sanāk vairāk, bet tas varbūt tāpēc ka mums ir dažādi uzskati par to kas ir nopietni, kas nav.

     [+] [-]

, 2009-01-03 14:29, pirms 16 gadiem
Kāds var iemest linku, kur netā rādīs spēli?
Lūdzu!
Paldies!

     [+] [-]

, 2009-01-03 14:29, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Palūdz,lai autori turpmāk pie šādiem rakstiem pieliek piebildi-,,Šis raksts ir domāts RD faniem un citiem viņus lūdzu netraucēt,jo tas ko Jūs lasīsiet pie komentāriem būs perversa,publiska .........!""
Man tas nav jādara, tāpat saprotu, bet par to publisko... Lūdzu sīkāk, kas tieši tevi tracina?

     [+] [-]

, 2009-01-03 14:30, pirms 16 gadiem
Feja rakstīja: Kāds var iemest linku, kur netā rādīs spēli?
Lūdzu!
Paldies!
Paskatie pirmajās lpp. tur bija 100tv laikam.

  +2 [+] [-]

, 2009-01-03 14:31, pirms 16 gadiem
LTV nevajadzeetu taa riikoties kaa vinji dara ka staada pirmajaa plaanaa kaut kaadu basi nevis labu hokji, tas nav nopietni jo ASK taa vai taa pakaasiis Rytas ,bet RD pavisam mieriigi var uzvilkt SKA

     [+] [-]

, 2009-01-03 14:34, pirms 16 gadiem
Es tevi neizprotu, ivar. Apskatot tavu profilu tu esi tik daudz ko taisījis par hokeju, bet šeit tu hokji...

  +1 [+] [-]

, 2009-01-03 14:34, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Krievija,Zviedrija,Somija! Protams,tā nav noteikta kārtība,un vel Čehija mazliet par pajaukt šo trio,bet šobrīd Čehija vairs nav tā,kas bija gadus 4 atpakaļ!
Nu tu lej

     [+] [-]

, 2009-01-03 14:36, pirms 16 gadiem
krištianu rakstīja: Paskatie pirmajās lpp. tur bija 100tv laikam.
Nekā nevienā lapā nav! vai tad tiešām neviens nezina?