Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Smits: "Znarokam NHL būtu garantēta izgāšanās"

Smits: "Znarokam NHL būtu garantēta izgāšanās"
Barijs Smits
Foto: ITAR-TASS/Scanpix

Bijušais Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) kluba Sanktpēterburgas SKA galvenais treneris Barijs Smits atzinis, ka, viņaprāt, pēdējo divu gadu labākais KHL treneris Oļegs Znaroks nevarētu veiksmīgi vadīt Nacionālās Hokeja līgas (NHL) komandu.

Trīs gadus SKA komandas galvenā trenera amatā nostrādājušais Smits norādīja, ka, lai gan viņam ir pozitīvs viedoklis par Znaroka trenera prasmēm, tomēr NHL viņam ir garantēta izgāšanās, jo trūkst pieredzes šaurajos Ziemeļamerikas hokeja laukumos.

Tāpat Smits bija skeptisks arī par jaunā Magņitogorskas "Metallurg" galvenā trenera Maika Kīnena nākotni KHL. "Maikam Kīnenam izredžu Magņitkā nav," teica Smits. "Bez elastīguma, kas Dzelzs Maikam nav raksturīgs, Krievijā nav, ko darīt."

Pieckārtējais Stenlija kausa ieguvējs (kā trenera asistents) Smits ilgus gadus strādājis kā trenera asistents NHL komandās Detroitā, Fīniksā un Pitsburgā. Buffalo dzimušā speciālista karjeras aprakstā ietilpst arī darbs Zviedrijas hokeja līgās, ASV un Zviedrijas valstsvienībās un, protams, KHL. Šobrīd Smits darbojas Čikāgas "Blackhawks" sistēmā, ieņemot spēlētāju attīstības direktora posteni.

Izmantotais avots:
СПОРТ-ЭКСПРЕСС: Ежедневная спортивная газета....

  -3 [+] [-]

, 2013-06-02 18:31, pirms 11 gadiem
Nu beidzam..protams ka Znarokam varam piesut krieva-vacu vai jebkadu citu birku..bet man vienalga gribas Olegu saukt par musejo..cinijies zem Latvijas karoga gan ka speletajs,gan ka treneris..neskatoties uz darbu krievija,tak majas vinam joprojam ir latvija..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-06-02 19:05, pirms 11 gadiem
Sermulītis rakstīja: Nekorekts virsraksts.
kāpēc? Puse no oriģinālā virsraksta.

  +3 [+] [-]

, 2013-06-02 19:17, pirms 11 gadiem
Kapec lai Znaroks vaditu klubu NHL ja viņš visu laiku ir trenejis šeit eiropa(+vel eiropaa spelejis)??? Vinam NHL varbut neinteresee !!! Pats Smits šeit KHL ir izgazies ar savu SKA-tadi speletaji tads klubs-bet iznakums katru gadu viens un tas pats

  -1 [+] [-]

, 2013-06-02 19:28, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Tikai loģiski, atšķirība starp NHL hokeju un KHL hokeju ir ļoti liela. Tā pat kā maz ticams vai kāds ZA treneris kādreiz spēs gūt panākumus KHL, tā pat neviens KHL treneris nekad nespētu gūt panākumus NHL.
Tās ir divas dažādas pasaules.
Drīzāk NBA treneris gūs panākumus NHL, nekā KHL treneris.
Jau domāšanas veidā vien atšķirības ir pārāk lielas.
man vectēvs teica, lai nekad netērēju laiku strīdos ar cilvēku, kurš apelē pie domas - kā būtu, ja būtu!

Domāju, ka Znaroks vienam otram štangā iedotu arī NHL NHL baidās no Znaroka

     [+] [-]

, 2013-06-02 19:51, pirms 11 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Lai ko kāds neteiktu,būtu interesanti pavērot Znaroku ar Hari pie NHL kluba stūres. Kā būtu,lai min " gudrie ".
Būtu gan.

     [+] [-]

, 2013-06-02 20:01, pirms 11 gadiem
Vecais marazmātiķis būtu labāk pastāstījis, kā viņš ar SKa pret Rīgu nospēlēja...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-06-02 20:43, pirms 11 gadiem
Sermulītis rakstīja: Smits par Znaroku izteicās nekorekti. Itkā profesionālis, bet runā Galviņa līmenī.
kāpēc nekorekti?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-06-02 21:35, pirms 11 gadiem
Man liekas, viņam vienkārši ir baigā škrobe ka Z-vīrs visus uzvar, bet viņš visiem zaudē.

Hokeja treneriem galvenais aspekts ir harizma. NHL "mazos laukumus" gan jau ar pāris prasmīgiem asistentiem 3 dienās atkostu.
Atgādināšu, ka ASV viens no bijušajiem jauniešu treneriem vispār pat slidot nemācēja, bet tika atzīsts par pirmklasīgu treneri.
Vai tiešām Smits tic, ka Znaroks vispār kaut ko sasniedz ar baigi precīzu laukuma shēmiņu zīmēšanu? Man gan domāt, tur pamatā ir iedzimtas līdera spējas pirmām kārtām.

  +1 [+] [-]

, 2013-06-02 22:01, pirms 11 gadiem
Sermulītis rakstīja: Tas ir tas pats kas salīdzināt kas ir labāks - keksiņš ar rozīnēm un keksiņš ar ievārījumu.
un kas būtu nekorekts šādā salīdzinājumā?

  +3 [+] [-]

, 2013-06-02 22:14, pirms 11 gadiem
Značoks vispār angleni prot!? Cik zināms, viņam nav uz valodām baigais ķēriens!

  +1 [+] [-]

, 2013-06-02 22:39, pirms 11 gadiem
Reaktors2 rakstīja: Man liekas, viņam vienkārši ir baigā škrobe ka Z-vīrs visus uzvar, bet viņš visiem zaudē.

Hokeja treneriem galvenais aspekts ir harizma. NHL "mazos laukumus" gan jau ar pāris prasmīgiem asistentiem 3 dienās atkostu.
Atgādināšu, ka ASV viens no bijušajiem jauniešu treneriem vispār pat slidot nemācēja, bet tika atzīsts par pirmklasīgu treneri.
Vai tiešām Smits tic, ka Znaroks vispār kaut ko sasniedz ar baigi precīzu laukuma shēmiņu zīmēšanu? Man gan domāt, tur pamatā ir iedzimtas līdera spējas pirmām kārtām.
Jā, Znaroks tikai pasaka :''пасть порву, моргалы выколю'', un visi uzreiz sabīstas un vinnē Gagarina kausu.

  +1 [+] [-]

, 2013-06-02 23:12, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: To jau nevar pārbaudīt Taču drīzāk Barijam ir taisnība, ne Tev. Vienkārši Značoks šobrīd topā, jo 2x izcīnīja Gagarinu. Tāpēc visiem liekas, ka Znars ar Hari ir ģēniji. Bet tas nenozīmē, ka viņš ir mūžīgi mūžos vislabākais. Arī Biļaļetdinovs 2x izcīnīja 2x pēc kārtas Gagarinu kā galvenais treneris. Pats redzi, kā šogad viņu lamā. Znaroks nebūt nav perfektāks trenersi apr viņu.
Taču, Abrag, Barijs Smits KHL nav sasniedzis pat desmito daļu no tā, ko Znaroks ar Vītoliņu, tā ka es arī piekrītu tam, ka B.S. nekorekti brauc ar muti par daudz. Ja kāds no Eiropas- somu, zviedru uc. vieksmīgākajiem khl ex-treneriem to teiktu, kurš arī būtu NHL hokeja pazinējs, tad būtu cita lieta.

     [+] [-]

, 2013-06-02 23:14, pirms 11 gadiem
Argonauts rakstīja: Taču, Abrag, Barijs Smits KHL nav sasniedzis pat desmito daļu no tā, ko Znaroks ar Vītoliņu, tā ka es arī piekrītu tam, ka B.S. nekorekti brauc ar muti par daudz. Ja kāds no Eiropas- somu, zviedru uc. vieksmīgākajiem khl ex-treneriem to teiktu, kurš arī būtu NHL hokeja pazinējs, tad būtu cita lieta.
diez vai Tu esi sasniedzis kaut desmito daļu no tā ko Barijs Smits

     [+] [-]

, 2013-06-02 23:22, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: diez vai Tu esi sasniedzis kaut desmito daļu no tā ko Barijs Smits
par mani vai Tevi šajā rakstā nav runas, bet gan par B.Smita izteikumiem attiecībā uz Kīnenu un Znaroku. Tieši par tiem tekstiem šeit komentāros ir cepšanās, nevis par anonīmu lietotāju "sasniegumiem".

     [+] [-]

, 2013-06-02 23:27, pirms 11 gadiem
protams ka tukša muldēšana - kā var to garantēt? katram savs viedoklis, varbūt izgāztos, bet varbūt nē - to redzētu tikai tad, ja mēģinātu.

  -1 [+] [-]

, 2013-06-02 23:29, pirms 11 gadiem
Jānis Rubulis rakstīja: vispār jau Znaroks ir oriģinālmateriāla virsrakstā

http://news.sport-express.ru/2013-06-02/590830/
Ja attaisnojaties, J.Rubuli, tad to derētu darit ar nopietniem argumentiem, nevis ar atrunām, noliedzot sava darba brāķi.

     [+] [-]

, 2013-06-03 09:51, pirms 11 gadiem
Jo Znaroks nemāk angļu valodu *trollface*
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-06-03 11:12, pirms 11 gadiem
Smitam nav izred'zi KHL, tas nu ir noticis fakts. Par par kiinemiem un znarokiem neko nezinu.

     [+] [-]

, 2013-06-04 03:37, pirms 11 gadiem
Znaroks un trenet NHL klubu tas ir smiekligi vinam labi iet tepat KHL ar Maskavas Dinamo 2 gadus pec kartas un iegut Gagarinu kausu tas ir progres un es pat nezinu ka veiksies tgd Rigas Dinamo jo visi musejie metajas tgd pa citiem KHL klubiem bet protams nauda dara savu un ligumi arii