Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2977, Did:0, useCase: 3
Autors: Rolands Eliņš

Arī Čehijas un Krievijas U20 izlases spiestas doties karantīnā un saņemt 0:1 tabulā

Arī Čehijas un Krievijas U20 izlases spiestas doties karantīnā un saņemt 0:1 tabulā
Čehijas izlases hokejisti. Foto: AP/Scanpix

Starptautiskā hokeja federācija (IIHF) apstiprinājusi, ka Čehijas U20 izlase nevarēs piedalīties pasaules čempionāta mačā pret Somiju un saņems tehnisko zaudējumu ar 0:1. Tāds pats liktenis piemeklējis arī Krievijas U20 izlasi, kas saņēmusi tehnisko zaudējumu pret Slovākiju. Krievijas mediji vēsta, ka IIHF sasaukusi ārkārtas sapulci, lai spriestu, vai šādos apstākļos var turpināt turnīru.

Čehijas U20 izlasei spēle pret Somiju bija paredzēta šovakar 21:00. Abām izlasēm tā būtu trešā spēle turnīrā, taču tā nenotiks, un IIHF jau ierakstījusi Čehijai tehnisko zaudējumu ar 0:1.

Somijai līdz ar to tikusi trešā uzvara turnīrā, kamēr Čehijai joprojām turnīra tabulā ir tikai viens punkts.

Kā informē IIHF, Čehijas izlasei nācās doties karantīnā, jo vienam spēlētājam konstatēts pozitīvs Covid-19 tests. Karantīnas ilgums šobrīd nav apstiprināts, attiecīgi uz jautājuma zīmes arī Čehijas izlases piedalīšanās spēlē pret Austriju. Austrija ir izteikta grupas pastarīte, taču, ja Čehija nevarēs piedalīties 30. decembra spēlē, Austrija to turnīra tabulā apsteigs un iekļūs ceturtdaļfinālā.

Krievijas mediji šovakar vēsta, ka pozitīvs Covid-19 tests konstatēts arī Krievijas U20 izlasē, kurai šovakar 23:30 pēc Latvijas laika bija paredzēta spēle pret Slovākiju. Tas nozīmē, ka būs jāsaņem tehniskais zaudējums un komandai jādodas karantīnā.

IIHF informāciju par Krievijas izlases tehnisko zaudējumu vēl nav oficiāli izziņojusi, taču pati Krievijas Hokeja federācija vietējiem medijiem apstiprinājusi šādu notikumu attīstību.

Slovākijai tas nozīmē pirmos trīs punktus turnīra tabulā, kas ir tieši tikpat, cik pagaidām arī Krievijai, Šveicei un ASV.

ŠĪ ir jau otrā un trešā atceltā PČ U20 spēle - vakardien nevarēja notikt arī Šveices un ASV spēle B apakšgrupā, jo amerikāņu hokejisti bija spiesti doties karantīnā. Līdz ar to šobrīd 30% PČ komandu ir karantīnā, un IIHF

A grupa

VKomandaSUUPZPZVārtiP
1.Somijas U203300011:29
2.Kanādas U202200017:56
3.Vācijas U20201013:42
4.Čehijas U20300124:91
5.Austrijas U20200023:180

B grupa

VKomandaSUUPZPZVārtiP
1.Zviedrijas U20220009:36
2.ASV U20210013:33
3.Šveices U20210013:43
4.Krievijas U20310027:93
5.Slovākijas U20310023:63

Izmantotie resursi:
https://www.iihf.com/en/events/2022...


, 2021-12-29 19:43, pirms 4 gadiem
Tikko uzrakstīju atbildes komentu Abragam,ka jau nākošie jaunumi.Ja tā turpināsies,tad diez vai IIHF varēs šo čempionātu novadīt līdz beigām.
Slēpts komentārs: Damokla zobens
, 2021-12-29 20:00, pirms 4 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Sūds ar mačiem, svarīgāk, lai zēni tomēr izķepurotos! Veselību!
Tur visi vakcinēti un slimu tur nav vienkārši ir inficējušies.
, 2021-12-29 20:13, pirms 4 gadiem
OS Pekinā vispār būs cirks visos sporta veidos, Tokiju un Euro2020 atlikt par gadu varēja bet šito parodiju nevar!

Taxi squad vajadzēs visos sporta veidos
, 2021-12-29 20:19, pirms 4 gadiem
Interesanti,ja abaas komandaas buutu inficeetie,kurai tad pieskirtu tehnisko,mestu monetu,jeb skatiitos kuriem vairaak inficeeto laikam jau abaam pieskirtu zaudejumus
, 2021-12-29 20:22, pirms 4 gadiem
Hokejs agrāk bija īstu vīru sports, bet tagad to pārņēmusi woke un covid sērga
, 2021-12-29 20:26, pirms 4 gadiem
smieklīgi paliek
, 2021-12-29 20:30, pirms 4 gadiem
cirks
, 2021-12-29 20:31, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Tur visi vakcinēti un slimu tur nav vienkārši ir inficējušies.
Simptomi var parādīties 5-20 dienu laikā
, 2021-12-29 20:31, pirms 4 gadiem
LTpirags rakstīja: Interesanti,ja abaas komandaas buutu inficeetie,kurai tad pieskirtu tehnisko,mestu monetu,jeb skatiitos kuriem vairaak inficeeto laikam jau abaam pieskirtu zaudejumus
mērītu antivielu daudzumu, kuram vairāk, tam tehn. uzvara
, 2021-12-29 20:35, pirms 4 gadiem
Čehiem nākamā spēle pret Austriju . Pilnīgs fars
, 2021-12-29 20:42, pirms 4 gadiem
Karsta ziņa.
Krieviem arī tehniskais zaudējums pret slovākiem.

⚡️⚡️⚡️России засчитано техническое поражение в матче со Словаками. В нашей команде положительный тест на ковид.
https://t.co/e2DpHtRBGs
, 2021-12-29 20:43, pirms 4 gadiem
adrock rakstīja: cirks
Kas tieši visā notiekošajā ir cirks?
, 2021-12-29 20:57, pirms 4 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Viss covids ir cirks.
Spēcīgi jauni džeki viņi visi tur, nekas viņiem nenotiks. Pozitīvos lai ieslēdz viesnīcā, pārējie nav kaplē būs būs - nebūs nebūs! Nav ko dēļ iesnām spēles anulēt
Iesnām?
Jakupovs tikai tagad, gadu pēc izslimošanas ar COVID-19, ir puslīdz atguvies no komplikācijām. Un tādu spēlētāju visās līgās ir gana daudz.
Tādus idiotus kā tevi var izmācīt tikai pati māte daba.
, 2021-12-29 20:57, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kas tieši visā notiekošajā ir cirks?
Viss covids ir cirks.
Spēcīgi jauni džeki viņi visi tur, nekas viņiem nenotiks. Pozitīvos lai ieslēdz viesnīcā, pārējie lai kaplē, būs būs - nebūs nebūs! Nav ko dēļ iesnām spēles anulēt
, 2021-12-29 20:58, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Iesnām?
Jakupovs tikai tagad, gadu pēc izslimošanas ar COVID-19, ir puslīdz atguvies no komplikācijām. Un tādu spēlētāju visās līgās ir gana daudz.
Tādus idiotus kā tevi var izmācīt tikai pati māte daba.
Man bija covids un es tikai pārliecinājos, kāda figņa tas vīruss ir! Un ps. neesmu vakcēts.
Sertifikāta dēļ esmu pateicīgs vīrusam, ka pielipa!
Jakupovs huiakupovs, no parastas gripas var arī komplikācijas sanākt. Viens neveiksminieks no daudziem un uzreiz mēdiji rauj šitādus ārā no konteksta
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
, 2021-12-29 21:06, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Izslimoji, bet tāpat gudrāks nekļuvi?
Tu esi stulbs idiots, kurš pie tam par visu domā-es,es!
Kļuvu, jo izjutu vīrusu uz savas ādas. Līdz šim bija jāklausās citos. Un varu tev apgalvot, ka mēdiji melo un nekas traks tajā vīrusā nav. Neesi tik viegli manipulējams, Ivar.

Un līdz šim lielākie šausmu stāsti kurus sadzirdēju, suprise suprise - viss caur mēdijiem un TV! Visi paziņas veiksmīgi šito zarazu izslimoja, daži vārguļi bija kuriem mazliet smagāk, bet tie visi tādi.... vai nu daudz liekā svara, vai arī simt punkti drīz tāpat uzsprāgs kādas citas slimības dēļ
, 2021-12-29 21:13, pirms 4 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Kļuvu, jo izjutu vīrusu uz savas ādas. Līdz šim bija jāklausās citos. Un varu tev apgalvot, ka mēdiji melo un nekas traks tajā vīrusā nav. Neesi tik viegli manipulējams, Ivar.

Un līdz šim lielākie šausmu stāsti kurus sadzirdēju, suprise suprise - viss caur mēdijiem un TV! Visi paziņas veiksmīgi šito zarazu izslimoja, daži vārguļi bija kuriem mazliet smagāk, bet tie visi tādi.... vai nu daudz liekā svara, vai arī simt punkti drīz tāpat uzsprāgs kādas citas slimības dēļ
Aha. Zinu es šitos viegli izslimojušos. Man vien paziņa arī. 20 gadi, jauna sportiska un antivakseris. Kad slimoja ar Covid teica, krušukurvis sāp, galva sāp, pakustēties nevar, sūdīgāka slimošana mūža. Kādu nedēļu nolikās. Kad izslimoja, tad turpina stāstīt kāds Covid sūds, nekas īpašs.
, 2021-12-29 21:14, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Tur visi vakcinēti un slimu tur nav vienkārši ir inficējušies.
tur jau tā lieta, tāpēc vel jo vairāk tas ir farss
, 2021-12-29 21:16, pirms 4 gadiem
Bet tas, ka sports atkal ir paralīzēts ir diezgan apnicīgi. Diemžēl, zūd pat vēlme sekot līdzi.
, 2021-12-29 21:17, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Tur visi vakcinēti un slimu tur nav vienkārši ir inficējušies.
Cik efektīva tā vakcīna beigās izrādījās, vai ne kafijonkul
Ko vēl vasarā propagandēja, ''2 dūrieni un atgriezīsimies normālā dzīvē''
A tagad sauks pēc balstvakcīnām, un ne tikai uz 3šo dūrienu, bet arī 4, 5, un 6
Žīdu pharma korporācijas valdē krāpnieki berzē rokas
, 2021-12-29 21:19, pirms 4 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Cik efektīva tā vakcīna beigās izrādījās, vai ne kafijonkul
Ko vēl vasarā propagandēja, ''2 dūrieni un ceļš uz brīvību''
A tagad sauks pēc balstvakcīnām, un ne tikai uz 3šo dūrienu, bet arī 4, 5, un 6
Žīdu pharma korporācijas valdē krāpnieki berzē rokas
A ko tu kā mazs bērns no špricītes baidies?
, 2021-12-29 21:20, pirms 4 gadiem
Black_Knights rakstīja: A ko tu kā mazs bērns no špricītes baidies?
Atdodu tev savējās, ej pārdozējies ar to pļuru, drosmīgais mužik
, 2021-12-29 21:21, pirms 4 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Atdodu tev savējās, ej pārdozējies ar to pļuru, drosmīgais mužik
Paldies, tā arī darīšu. Tik žēl, ka nomirt no tā nevar
, 2021-12-29 21:21, pirms 4 gadiem
Kas tie covidioti galīgi nojūgušies, tad nafig vspār taisīt čempi????? Parodija kautkādas!!!
, 2021-12-29 21:21, pirms 4 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Atdodu tev savējās, ej pārdozējies ar to pļuru, drosmīgais mužik
Saņemies! Es te speciāli ienācu pakasīties, bet tu mani ignorē. Sad noises
, 2021-12-29 21:22, pirms 4 gadiem
LAIKS rakstīja: tur jau tā lieta, tāpēc vel jo vairāk tas ir farss
Inficēšanās ar bīstamu vīrusu nav nekāds farss. Smagi slimot var arī vakcinētie. Pat nomirt.
, 2021-12-29 21:22, pirms 4 gadiem
Black_Knights rakstīja: Saņemies! Es te speciāli ienācu pakasīties, bet tu mani ignorē. Sad noises
Ignorēju?
, 2021-12-29 21:22, pirms 4 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Viss covids ir cirks.
Spēcīgi jauni džeki viņi visi tur, nekas viņiem nenotiks. Pozitīvos lai ieslēdz viesnīcā, pārējie lai kaplē, būs būs - nebūs nebūs! Nav ko dēļ iesnām spēles anulēt
Krievijā varbūt kaplētu ,bet Kanāda par cilvēku veselību rūpējās.
, 2021-12-29 21:23, pirms 4 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Ignorēju?
Uz vienu ziņu tik atbildēji. Un to pašu bez argumentiem, tā kā vilktu uz beigām. Es te viens pats sarunu uzturu.
, 2021-12-29 21:23, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Inficēšanās ar bīstamu vīrusu nav nekāds farss. Smagi slimot var arī vakcinētie. Pat nomirt.
Un ko tik nepropagandēja... A izrādās arī vaksētie sprāgst nost
, 2021-12-29 21:23, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Krievijā varbūt kaplētu ,bet Kanāda par cilvēku veselību rūpējās.
Vajadzēja čempi rīkot Maskavā vai Minskā...
, 2021-12-29 21:24, pirms 4 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Sūds ar mačiem, svarīgāk, lai zēni tomēr izķepurotos! Veselību!
No kā izkeperotos? 🤣🤣🤣🤣
, 2021-12-29 21:24, pirms 4 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Kļuvu, jo izjutu vīrusu uz savas ādas. Līdz šim bija jāklausās citos. Un varu tev apgalvot, ka mēdiji melo un nekas traks tajā vīrusā nav. Neesi tik viegli manipulējams, Ivar.

Un līdz šim lielākie šausmu stāsti kurus sadzirdēju, suprise suprise - viss caur mēdijiem un TV! Visi paziņas veiksmīgi šito zarazu izslimoja, daži vārguļi bija kuriem mazliet smagāk, bet tie visi tādi.... vai nu daudz liekā svara, vai arī simt punkti drīz tāpat uzsprāgs kādas citas slimības dēļ
Ej tu tirst, pojoli!
Man starp paziņām ir gan samgi slimojuši, gan aizgājuši pa skuju taku. Takā aizver savu jebaļņiku, pamuļķi.
Punkts!
, 2021-12-29 21:25, pirms 4 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Kļuvu, jo izjutu vīrusu uz savas ādas. Līdz šim bija jāklausās citos. Un varu tev apgalvot, ka mēdiji melo un nekas traks tajā vīrusā nav. Neesi tik viegli manipulējams, Ivar.

Un līdz šim lielākie šausmu stāsti kurus sadzirdēju, suprise suprise - viss caur mēdijiem un TV! Visi paziņas veiksmīgi šito zarazu izslimoja, daži vārguļi bija kuriem mazliet smagāk, bet tie visi tādi.... vai nu daudz liekā svara, vai arī simt punkti drīz tāpat uzsprāgs kādas citas slimības dēļ
turpini tik ņirgāties par 'vārguļiem', ne tā paslīdējusi kāja vai saslīdējusi mašīna un arī pats ļoti ātri par tādu vari kļūt

p.s. nesaistīti ar visādām lietām, tīri interesanti - kam tu tici? nu, zinātnei, skaidrs, ka netici, varbūt dievam? ja dievam, tad kuram - vai tam, kurs Lv populārākais, vai tam kurš pasaulē populārākais, vai burta dievam, ar kuru šis personīgi ticies? varbūt netici nekam? tā gan īsti ar nevarētu būt, kkam taču mums katram ir jātic, lai būtu kkāds pamats uz kuru savu vērtību skalu veidot. šo es bez ironijas prasu, tiešām interesanti.
, 2021-12-29 21:25, pirms 4 gadiem
Ingus valmiera rakstīja: No kā izkeperotos? 🤣🤣🤣🤣
Iesnām
, 2021-12-29 21:25, pirms 4 gadiem
Cik maz vajag, lai cilvēki sāktu viens otram griezt rīkli. Lielie spēlētāji noteikti pārlaimīgi
, 2021-12-29 21:26, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ej tu tirst, pojoli!
Man starp paziņām ir gan samgi slimojuši, gan aizgājuši pa skuju taku. Takā aizver savu jebaļņiku, pamuļķi.
Punkts!
Man takš poxui. Vajadzēja veselīgāk dzīvot
, 2021-12-29 21:27, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: turpini tik ņirgāties par 'vārguļiem', ne tā paslīdējusi kāja vai saslīdējusi mašīna un arī pats ļoti ātri par tādu vari kļūt

p.s. nesaistīti ar visādām lietām, tīri interesanti - kam tu tici? nu, zinātnei, skaidrs, ka netici, varbūt dievam? ja dievam, tad kuram - vai tam, kurs Lv populārākais, vai tam kurš pasaulē populārākais, vai burta dievam, ar kuru šis personīgi ticies? varbūt netici nekam? tā gan īsti ar nevarētu būt, kkam taču mums katram ir jātic, lai būtu kkāds pamats uz kuru savu vērtību skalu veidot. šo es bez ironijas prasu, tiešām interesanti.
Nu var gadīties ikvienam, jā. Shit happens, kā saka. Es i luterānis, ja reiz tevi tik ļoti tas interesē
, 2021-12-29 21:28, pirms 4 gadiem
sandis444444 rakstīja: OS Pekinā vispār būs cirks visos sporta veidos, Tokiju un Euro2020 atlikt par gadu varēja bet šito parodiju nevar!

Taxi squad vajadzēs visos sporta veidos
Vai tad tur nebija jāierodas 30 dienas iepriekš un jānosēž karantīnā?
, 2021-12-29 21:28, pirms 4 gadiem
Kāds varētu noeksperimentēt citādu taktiku. Noņemt visus ierobežojumus, ļaut cilvēkiem inficēties. Kas nomirs, nomirs. Pārēji lai dzīvo kā pirms tam. Citādi mēs te tiešām drīz viens otru sāksim
, 2021-12-29 21:28, pirms 4 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Nu var gadīties ikvienam, jā. Shit happens, kā saka. Es i luterānis, ja reiz tevi tik ļoti tas interesē
Karoče viss skaidrs ar tevi
, 2021-12-29 21:29, pirms 4 gadiem
Totāls cirks, maigi izsakoties!
, 2021-12-29 21:30, pirms 4 gadiem
Black_Knights rakstīja: Kāds varētu noeksperimentēt citādu taktiku. Noņemt visus ierobežojumus, ļaut cilvēkiem inficēties. Kas nomirs, nomirs. Pārēji lai dzīvo kā pirms tam. Citādi mēs te tiešām drīz viens otru sāksim
Tu un tava ģimene gribētu pamēģināt pirmie? Domāju, ka nē.
, 2021-12-29 21:30, pirms 4 gadiem
Liela daļa antivakseru ir "ticīgie" jeb pareizāk sektanti, Kristus pasaulei un citas figņas. Tie paši, kas bļāva pret 5G -Andris "Mr. 5G" Ciekurs, Jānis "brīnumūdens" Pļaviņš. Jums cilvēki varbūt braukt uz ASV, pievienoties āmišiem, ja jau esat pret tehnoloģijām un medicīnu?!
, 2021-12-29 21:31, pirms 4 gadiem
backstab rakstīja: Tu un tava ģimene gribētu pamēģināt pirmie? Domāju, ka nē.
Es būtu ar mieru. Es gan esmu vakcinēts, diez vai atstiepšos. Mani gan nevar ņemt par pilnu, jo es neiebilstu atstiept kājas.
, 2021-12-29 21:33, pirms 4 gadiem
Black_Knights rakstīja: Kāds varētu noeksperimentēt citādu taktiku. Noņemt visus ierobežojumus, ļaut cilvēkiem inficēties. Kas nomirs, nomirs. Pārēji lai dzīvo kā pirms tam. Citādi mēs te tiešām drīz viens otru sāksim
Es par. Un nevis kāds kaut kur lai eksperimentē, bet davaj paši sākam.
Un ps. vaitad Baltrkievijā kādreiz bija baigie ierobežojumi koronkas dēļ?
, 2021-12-29 21:33, pirms 4 gadiem
Atkal dzeru
, 2021-12-29 21:33, pirms 4 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Un ko tik nepropagandēja... A izrādās arī vaksētie sprāgst nost
Neviens nekad nav teicis, ka vakcīna dod 100% garantiju nesaslimt, un nevienai vakcīnai nav 100% efektivitāte. Tomēr tās vairākas reizes samazina risku saslimt vai nomirt.
, 2021-12-29 21:33, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Krievijā varbūt kaplētu ,bet Kanāda par cilvēku veselību rūpējās.
Nerūpējas par pašu galveno- veselo cilvēku interesēm spēlēt un skatīties. Nesaprotu, kas traks praktiski un teorētiski varētu notikt, ja tehnisko zāģu vietā izolēti tiktu vienīgi "inficētie", bet spēles turpinātos?
Te kaut kas netīrs ir saistībā ar visām tām pēkšņām "inficēšanām" un 11 izlašu formātu nākamgad. Vakar vēl rakstīju, ka viss tiek darīts ar mērķi Krieviju atstāt aiz pleiof borta un Austriju elitē. Šīvakara ziņas tikai apstiprina manu "sazvērestību". Jauna valde IIHF taisa jaunas intrigas un afēras.
, 2021-12-29 21:33, pirms 4 gadiem
Izkrāpu no choma 20eur bet neatdoshu vinjam
, 2021-12-29 21:34, pirms 4 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Es par. Un nevis kāds kaut kur lai eksperimentē, bet davaj paši sākam.
Un ps. vaitad Baltrkievijā kādreiz bija baigie ierobežojumi koronkas dēļ?
Es tak nezinu. Nevienu brīdi neesmu interesējies par Covidu. Nezinu pat kādi tepat Latvijā ierobežojumi. Man laikam palaimējies, ka mani Covids nekādi nav ietekmējis. Nu izņemot tur maskas un publiskās vietas aizvērtas.
, 2021-12-29 21:34, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Neviens nekad nav teicis, ka vakcīna dod 100% garantiju nesaslimt, un nevienai vakcīnai nav 100% efektivitāte. Tomēr tās vairākas reizes samazina risku saslimt vai nomirt.
Jājājā, vēl nesen ko tik nedziedāja... way to freedom, pūļa imunitāte un viss būs kā agrāk, utt.. A tagad neviens neesot neko tādu teicis
, 2021-12-29 21:35, pirms 4 gadiem
Cerams austrija noturēsies un pacels u20 čempi kā vienīgā bez karantīnas
, 2021-12-29 21:35, pirms 4 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Nerūpējas par pašu galveno- veselo cilvēku interesēm spēlēt un skatīties. Nesaprotu, kas traks praktiski un teorētiski varētu notikt, ja tehnisko zāģu vietā izolēti tiktu vienīgi "inficētie", bet spēles turpinātos?
Te kaut kas netīrs ir saistībā ar visām tām pēkšņām "inficēšanām" un 11 izlašu formātu nākamgad. Vakar vēl rakstīju, ka viss tiek darīts ar mērķi Krieviju atstāt aiz pleiof borta un Austriju elitē. Šīvakara ziņas tikai apstiprina manu "sazvērestību". Jauna valde IIHF taisa jaunas intrigas un afēras.
Krieviju atstāt ārpus playoff? viss ar tevi skaidrs
, 2021-12-29 21:35, pirms 4 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Nu var gadīties ikvienam, jā. Shit happens, kā saka. Es i luterānis, ja reiz tevi tik ļoti tas interesē
es ateiste, tāpēc baigi nezinu, kura ticība tur ko nosaka, bet vai tad luterāņiem ir ok ņirgāties par vājākiem un novēlēt tiem nāvi, ja tie kkādā veidā tavu personīgo dzīvi padara nedaudz neērtāku? es par reliģiju kā tādu nekad tādās baigi augstās domās neesmu bijusi, bet nu tava retorika pat man kkā galīgi neiet kopā ar ticību dievam.
, 2021-12-29 21:35, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Neviens nekad nav teicis, ka vakcīna dod 100% garantiju nesaslimt, un nevienai vakcīnai nav 100% efektivitāte. Tomēr tās vairākas reizes samazina risku saslimt vai nomirt.
Nav tāda covid parasta saaukstesanas sīkais mudak
, 2021-12-29 21:35, pirms 4 gadiem
B grupā punktu bilance pēc covidapdeita vienkārši eleganta.... Visi tur nu var visu un visus.
, 2021-12-29 21:36, pirms 4 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Man takš poxui. Vajadzēja veselīgāk dzīvot
Un to saka alkašs, kurš nevar nokāpt no korķa n-tās dienas.
Smieklīgi!
, 2021-12-29 21:36, pirms 4 gadiem
Pazors! Kanādiešu kapitālisti mīž biksēs spēlēt pret mūsu brāļiem krieviem,ka safabricēja pilnīgi veselā Mičkova testu.Tūlīt dabūs vēl 2 tehnarus,safabricējot pretinieku testus un sevi pasludinās par čempioniem
, 2021-12-29 21:36, pirms 4 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Jājājā, vēl nesen ko tik nedziedāja... way to freedom, pūļa imunitāte un viss būs kā agrāk, utt.. A tagad neviens neesot neko tādu teicis
Šim jāpiekrīt. Kaut kā baigi ievilcies šis pasākums. Tapēc labāk būtu par to, ka saslimst visi. Kam lemts nomirt(ieskaitot mani) tie mirst. Pārējie dzīvo "normāli". Citādi sanāk, ka kaut kādā mērā jācieš lielākai daļai.
, 2021-12-29 21:36, pirms 4 gadiem
backstab rakstīja: Tu un tava ģimene gribētu pamēģināt pirmie? Domāju, ka nē.
Man jaungada būs liela balle ar +/- 40 cilvēkiem neviens neies testeties un visiem po par to.covid
, 2021-12-29 21:37, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: es ateiste, tāpēc baigi nezinu, kura ticība tur ko nosaka, bet vai tad luterāņiem ir ok ņirgāties par vājākiem un novēlēt tiem nāvi, ja tie kkādā veidā tavu personīgo dzīvi padara nedaudz neērtāku? es par reliģiju kā tādu nekad tādās baigi augstās domās neesmu bijusi, bet nu tava retorika pat man kkā galīgi neiet kopā ar ticību dievam.
Viņš taču sektants. Noskaties vienu Mārčā Jencīša video par Covidu un tad sapratīsi kur šādi rodas.
, 2021-12-29 21:37, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: es ateiste, tāpēc baigi nezinu, kura ticība tur ko nosaka, bet vai tad luterāņiem ir ok ņirgāties par vājākiem un novēlēt tiem nāvi, ja tie kkādā veidā tavu personīgo dzīvi padara nedaudz neērtāku? es par reliģiju kā tādu nekad tādās baigi augstās domās neesmu bijusi, bet nu tava retorika pat man kkā galīgi neiet kopā ar ticību dievam.
Luterānisms man vairāk nācis mantojumā, bībeles saturu no A līdz Z nezinu.
, 2021-12-29 21:37, pirms 4 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Es par. Un nevis kāds kaut kur lai eksperimentē, bet davaj paši sākam.
Un ps. vaitad Baltrkievijā kādreiz bija baigie ierobežojumi koronkas dēļ?
Baltkrievijā pie varas ir psihopāts, kas noliedza kovidu, kamēr beigās pats to norāva. Tagad arī tur ir pretkovida ierobežojumi - maskas, pašizolācija, testi utt.
, 2021-12-29 21:37, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un to saka alkašs, kurš nevar nokāpt no korķa n-tās dienas.
Smieklīgi!
Tu vai tad pats nebuxā?
, 2021-12-29 21:38, pirms 4 gadiem
Black_Knights rakstīja: Šim jāpiekrīt. Kaut kā baigi ievilcies šis pasākums. Tapēc labāk būtu par to, ka saslimst visi. Kam lemts nomirt(ieskaitot mani) tie mirst. Pārējie dzīvo "normāli". Citādi sanāk, ka kaut kādā mērā jācieš lielākai daļai.
Molodočiks tu esi, zelta vārdi!
, 2021-12-29 21:38, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Baltkrievijā pie varas ir psihopāts, kas noliedza kovidu, kamēr beigās pats to norāva. Tagad arī tur ir pretkovida ierobežojumi - maskas, pašizolācija, testi utt.
Kādi tur tad ir tie ierobežojumi? Minskas centrā soļanku pēc 22 var kafūzī paēst?
, 2021-12-29 21:38, pirms 4 gadiem
Black_Knights rakstīja: Es būtu ar mieru. Es gan esmu vakcinēts, diez vai atstiepšos. Mani gan nevar ņemt par pilnu, jo es neiebilstu atstiept kājas.
par ko tā? esmu bijusi stadijā, kad ir bijis vienlaga, vai atstiepu kājas vai nē, bet gribējusi gan laikam nekad neesmu, lai cik dranķīgi bijis.
, 2021-12-29 21:39, pirms 4 gadiem
Labi naf.
, 2021-12-29 21:39, pirms 4 gadiem
Black_Knights rakstīja: Tu vai tad pats nebuxā?
Viņš pīpē. Buxājot reti
, 2021-12-29 21:40, pirms 4 gadiem
ri4a rakstīja: Pazors! Kanādiešu kapitālisti mīž biksēs spēlēt pret mūsu brāļiem krieviem,ka safabricēja pilnīgi veselā Mičkova testu.Tūlīt dabūs vēl 2 tehnarus,safabricējot pretinieku testus un sevi pasludinās par čempioniem
Tev tatār/mongoļi brāli,tad tās ir tavas problēmas.Pie tam ,ko tur kādam raustīties zviedri viņus samizoja un arī slovāki šovakar viņus uzvarētu.
, 2021-12-29 21:40, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: par ko tā? esmu bijusi stadijā, kad ir bijis vienlaga, vai atstiepu kājas vai nē, bet gribējusi gan laikam nekad neesmu, lai cik dranķīgi bijis.
Viss normāli. Man tāda stadija jau kādus gadus 6. Nekas īpašs nav noticis. Ja tā paskatās, tad pa dzīvi(darbu, privāto) ar katru dienu ar vien labāk veicas. Tikai smadzenes bišķi sajukušas.
, 2021-12-29 21:41, pirms 4 gadiem
Prieks kā krievi normāli ierija tehnisko
, 2021-12-29 21:42, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Neviens nekad nav teicis, ka vakcīna dod 100% garantiju nesaslimt, un nevienai vakcīnai nav 100% efektivitāte. Tomēr tās vairākas reizes samazina risku saslimt vai nomirt.
es vakcīnu pielīdzinu drošības jostais auto - no avārijas nekādi nepasargās, bet, ja tā tomēr gadīsies, tad iespējas to pārdzīvot vai pārdzīvot ar mazāk traumām tomēr ir daudz lielāka.
, 2021-12-29 21:42, pirms 4 gadiem
Cerams visi atkopsies bet krieviem būs visulaiku inficetie lai norautu visus tehniskos zagjus
, 2021-12-29 21:42, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: es vakcīnu pielīdzinu drošības jostais auto - no avārijas nekādi nepasargās, bet, ja tā tomēr gadīsies, tad iespējas to pārdzīvot vai pārdzīvot ar mazāk traumām tomēr ir daudz lielāka.
'
Šis labs piemērs. Es to biju izmantojis, kad kādam mēģināju pastāstīt kāpēc vakcinējos.
, 2021-12-29 21:43, pirms 4 gadiem
Black_Knights rakstīja: Tu vai tad pats nebuxā?
Šogad Jāņos izdzēru 3 pudeles alus. Tas pagaidām viss. Varbūt vecgada vakarā iedzeršu Courvoisier V.S. konjaku pāris glāzes.
, 2021-12-29 21:43, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: es vakcīnu pielīdzinu drošības jostais auto - no avārijas nekādi nepasargās, bet, ja tā tomēr gadīsies, tad iespējas to pārdzīvot vai pārdzīvot ar mazāk traumām tomēr ir daudz lielāka.
Tikmēr ir gadijumi kad varētu izdzīvot ja nebūtu piespradzejies
, 2021-12-29 21:43, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: es vakcīnu pielīdzinu drošības jostais auto - no avārijas nekādi nepasargās, bet, ja tā tomēr gadīsies, tad iespējas to pārdzīvot vai pārdzīvot ar mazāk traumām tomēr ir daudz lielāka.
No drošības jostes blaknes tev nenoraut, ja nu vienīgi speciāli nežņaugsies nost ar viņu
, 2021-12-29 21:43, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: es vakcīnu pielīdzinu drošības jostais auto - no avārijas nekādi nepasargās, bet, ja tā tomēr gadīsies, tad iespējas to pārdzīvot vai pārdzīvot ar mazāk traumām tomēr ir daudz lielāka.
Precīzāku salīdzinājumu grūti izdomāt.
, 2021-12-29 21:43, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šogad Jāņos izdzēru 3 pudeles alus. Tas pagaidām viss. Varbūt vecgada vakarā iedzeršu Courvoisier V.S. konjaku pāris glāzes.
Bet tu pīpā daudz un tas ir kaitīgāk nekā buxāt
, 2021-12-29 21:43, pirms 4 gadiem
Helena Jagudina rakstīja: Tikmēr ir gadijumi kad varētu izdzīvot ja nebūtu piespradzejies
Tāda loģika
, 2021-12-29 21:44, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: es ateiste, tāpēc baigi nezinu, kura ticība tur ko nosaka, bet vai tad luterāņiem ir ok ņirgāties par vājākiem un novēlēt tiem nāvi, ja tie kkādā veidā tavu personīgo dzīvi padara nedaudz neērtāku? es par reliģiju kā tādu nekad tādās baigi augstās domās neesmu bijusi, bet nu tava retorika pat man kkā galīgi neiet kopā ar ticību dievam.
Te nav runa par nāves novēlēšanu vājākajiem, bet gan par obligāto stipro un veselo pašupurēšanos dēļ viņiem. Upurēšana un pašupurēšanās nekur, nekad, nevienā ticībā, reliģijā, filozofijā vai mācībā nedrīkst kļūt par obligātu nastu. Taču tas ir tas, kas pašreiz notiek un tas notiek uzspiestajā veidā. Spēlētāji nedrīkst spēlēt, skatītājiem ir liegts skatīšanās prieks un bauda. Jautājums, dēļ kā? Šajā gadījumā es pat vispār nekādu draudu potenciālu nesaskatu, ja spēles notiktu, ne stirpajiem, ne vājajiem, pilnīgi nevienam!
, 2021-12-29 21:45, pirms 4 gadiem
Black_Knights rakstīja: Tāda loģika
Avārijas situācijas ir dažādas un var gadīties kā tā drošības josta tevi nogalina, tā vieta lai izlidotu caur priekšējo stiklu kaut kur grāvī un izdzīvotu ar smagām traumām
, 2021-12-29 21:45, pirms 4 gadiem
Helena Jagudina rakstīja: Avārijas situācijas ir dažādas un var gadīties kā tā drošības josta tevi nogalina, tā vieta lai izlidotu caur priekšējo stiklu kaut kur grāvī un izdzīvotu ar smagām traumām
Taisnība!
, 2021-12-29 21:45, pirms 4 gadiem
-Kāpēc man jāsprādzējas? Tā ir mana izvēle nesprādzēties.
-Bet tu vari nomirt
-Jā, bet es neapdraudu nevienu citu

Cilvēki aizmirst, ka katrā valstī ir likumi un noteikumi. Kaut kā neesmu dzirdējis, ka kāds baigi iebilstu pret ātruma ierobežojumiem.
, 2021-12-29 21:45, pirms 4 gadiem
Bet tpt ar spricem citi vakcinētie nosprags pēc laika rēku igaunijā 14 gadijumi kur oficiāli atzina kā tas dēļ vakcinas
, 2021-12-29 21:46, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: es vakcīnu pielīdzinu drošības jostais auto - no avārijas nekādi nepasargās, bet, ja tā tomēr gadīsies, tad iespējas to pārdzīvot vai pārdzīvot ar mazāk traumām tomēr ir daudz lielāka.
Labs salīdzinājums. Vakcīnu var salīdzināt arī ar lietussargu lietus laikā. Pilnībā nepasargās, tomēr būsi sausāks nekā bez lietussarga.
, 2021-12-29 21:46, pirms 4 gadiem
Helena Jagudina rakstīja: Avārijas situācijas ir dažādas un var gadīties kā tā drošības josta tevi nogalina, tā vieta lai izlidotu caur priekšējo stiklu kaut kur grāvī un izdzīvotu ar smagām traumām
Es zinu, bet tomēr biežāk tā tevi paglābs, līdz ar to šī doma ir galīgi garām
, 2021-12-29 21:46, pirms 4 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Luterānisms man vairāk nācis mantojumā, bībeles saturu no A līdz Z nezinu.
nu es tak ar nezinu, bet nu tik daudz gan jau zini, ka tavi teksti ar nevienu oficiālo reliģiju gluži kopā neiet? ja pa kkādām sektām blandās, tad jau gan tur pilnīgi vienlaga, tur sava unikālā vērtību skala, kur arī tavi uzskati ietu cauri gan jau.
, 2021-12-29 21:46, pirms 4 gadiem
Kur birojs ar analizi
, 2021-12-29 21:47, pirms 4 gadiem
Kā saka: cilvēki melo, statistika nemelo. Ja statistika saka, ka no covid mirst 2-4% bet no vakcīnas 0.01% kādi vēl var būt jautājumi?
, 2021-12-29 21:47, pirms 4 gadiem
Helena Jagudina rakstīja: Bet tpt ar spricem citi vakcinētie nosprags pēc laika rēku igaunijā 14 gadijumi kur oficiāli atzina kā tas dēļ vakcinas
Simt punkti pie mums arī daudz tādu, vienkārši par to klusē, lai nesāktos masu protesti.
Tas skaits, ko lopzems salasijis priekš LV nav maz, jo protesta nācija LV galīgi nav. Bet es saku, ka drīzumā varētu tikt pārsisti rekordi un pirmoreiz neatkarības vēsturē organizēti nopietni protesti
, 2021-12-29 21:49, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: es vakcīnu pielīdzinu drošības jostais auto - no avārijas nekādi nepasargās, bet, ja tā tomēr gadīsies, tad iespējas to pārdzīvot vai pārdzīvot ar mazāk traumām tomēr ir daudz lielāka.
Daudzi tā arī nav sapratuši, ka vakcīna nekādā variantā neizslēdz iespēju saslimt, bet tikai dod iespēju pārslimot vieglāk, un tādējādi dod iespēju nepārslogot slimnīcas. Diemžēl, bet cilvēkiem 75+, pamatā, ar n-tām blakus saslimšanām arī vakcīna nav glābiņš. Un, ja kāds ir iedomājies, ka vakcīnas cilvēkiem pagarina mūžu, tad viņi vienkārši ir muļķi.
, 2021-12-29 21:49, pirms 4 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Simt punkti pie mums arī daudz tādu, vienkārši par to klusē, lai nesāktos masu protesti.
Tas skaits, ko lopzems salasijis priekš LV nav maz, jo protesta nācija LV galīgi nav. Bet es saku, ka drīzumā varētu tikt pārsisti rekordi un pirmoreiz neatkarības vēsturē organizēti nopietni protesti
Tu troļļo vai tiešām dzīvo mucā? Kādi protesti? Es personīgi nezinu nevienu, kas uz tādiem ietu. Kur tu tos cilvēkus atradīsi? Gobzemam viena štuka atnāk un tu to sauc par neredzētiem protestiem. Akls?
, 2021-12-29 21:49, pirms 4 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Simt punkti pie mums arī daudz tādu, vienkārši par to klusē, lai nesāktos masu protesti.
Tas skaits, ko lopzems salasijis priekš LV nav maz, jo protesta nācija LV galīgi nav. Bet es saku, ka drīzumā varētu tikt pārsisti rekordi un pirmoreiz neatkarības vēsturē organizēti nopietni protesti
Es gaidu rododendra turpinajumu tikai šoreiz ar grautiņiem
, 2021-12-29 21:49, pirms 4 gadiem
Black_Knights rakstīja: Tu troļļo vai tiešām dzīvo mucā? Kādi protesti? Es personīgi nezinu nevienu, kas uz tādiem ietu. Kur tu tos cilvēkus atradīsi? Gobzemam viena štuka atnāk un tu to sauc par neredzētiem protestiem. Akls?
1000 toch nebija rododendra nedirs
, 2021-12-29 21:50, pirms 4 gadiem
Gaidu velesanas jābalso par likums un kārtība
, 2021-12-29 21:50, pirms 4 gadiem
Helena Jagudina rakstīja: 1000 toch nebija rododendra nedirs
Cik tad tur bija? Nekas daudz noteikti. Par 1000 nezinu, tas bija tikai minējums.
, 2021-12-29 21:50, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Daudzi tā arī nav sapratuši, ka vakcīna nekādā variantā neizslēdz iespēju saslimt, bet tikai dod iespēju pārslimot vieglāk, un tādējādi dod iespēju nepārslogot slimnīcas. Diemžēl, bet cilvēkiem 75+, pamatā, ar n-tām blakus saslimšanām arī vakcīna nav glābiņš. Un, ja kāds ir iedomājies, ka vakcīnas cilvēkiem pagarina mūžu, tad viņi vienkārši ir muļķi.
Nu re, tātad tolks no vakcīnām nekāds, metam misenē!
, 2021-12-29 21:50, pirms 4 gadiem
Helena Jagudina rakstīja: Gaidu velesanas jābalso par likums un kārtība
kas tas ir? Gobzems?
, 2021-12-29 21:50, pirms 4 gadiem
Bija kādi 7k
, 2021-12-29 21:50, pirms 4 gadiem
Black_Knights rakstīja: kas tas ir? Gobzems?
Gobzema partija
, 2021-12-29 21:50, pirms 4 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Nu re, tātad tolks no vakcīnām nekāds, metam misenē!
Tu i stulbs vai? Es pat nezinu kā savādak izteikties
, 2021-12-29 21:51, pirms 4 gadiem
Helena Jagudina rakstīja: Bija kādi 7k
Kā tad!
, 2021-12-29 21:51, pirms 4 gadiem
Black_Knights rakstīja: Kā tad!
Pats iz vietas nebiji un tāpēc nezin
, 2021-12-29 21:51, pirms 4 gadiem
Kārtējais karinja vienotibas lopinsh
, 2021-12-29 21:52, pirms 4 gadiem
Jūs smadzenes arī izmantojat, cilvēki? Ja pat Šlesers atgriežas politikā un atbalsta Gobzemu, kurš met kažoku uz otru pusi katru reizi, kad izdevīgi, tad par ko mēs vispār runājam?
, 2021-12-29 21:52, pirms 4 gadiem
Black_Knights rakstīja: Cik tad tur bija? Nekas daudz noteikti. Par 1000 nezinu, tas bija tikai minējums.
Ap 1000 jau arī bija. Nav maz priekš LV. Kad mums pēdējā desmitgadē bija vairāk kaut kur? Un es vairāk par to, ka te ir potenciāls. Es teiksim idejiski varētu iet, bet neeju, jo patreiz to organizē Lopzems un viņš visus piesauks kā savus atbalstītājus, tas man neder.
, 2021-12-29 21:52, pirms 4 gadiem
Helena Jagudina rakstīja: Pats iz vietas nebiji un tāpēc nezin
Nu jā. Stāveji un skaitīji laikam, ne? Vai arī tā likās, jo tevi bija ielenkuši 50 cilvēki?
, 2021-12-29 21:52, pirms 4 gadiem
Black_Knights rakstīja: Viss normāli. Man tāda stadija jau kādus gadus 6. Nekas īpašs nav noticis. Ja tā paskatās, tad pa dzīvi(darbu, privāto) ar katru dienu ar vien labāk veicas. Tikai smadzenes bišķi sajukušas.
eh, tik labi zinu to sajūtu, kad liekas, ka smadzenes dzīvo pašas savu dzīvi. bija laiks, kad likās, ka nekad "normāli" nejutīšos, bet kkā šīs atjuka ar laiku un tagad tas viss tā gandrīz nereāli liekas. anyway, ja vajag ar kādu par šo parunāt, tad nekautrējies un raksti privāti, varbūt kko varu iedot no savas pieredzes, lai tavējās ar laika gaitā atjuktu.
, 2021-12-29 21:52, pirms 4 gadiem
Helena Jagudina rakstīja: Pats iz vietas nebiji un tāpēc nezin
re kur tas čoms saka ka štuka, tā kā nedirs
, 2021-12-29 21:53, pirms 4 gadiem
Black_Knights rakstīja: -Kāpēc man jāsprādzējas? Tā ir mana izvēle nesprādzēties.
-Bet tu vari nomirt
-Jā, bet es neapdraudu nevienu citu

Cilvēki aizmirst, ka katrā valstī ir likumi un noteikumi. Kaut kā neesmu dzirdējis, ka kāds baigi iebilstu pret ātruma ierobežojumiem.
Valsts pienākums ir rūpēties par cilvēku drošību un dzīvībām. Tāpēc arī valsts izdod normatīvos aktus, kuri nosaka rūpes par cilvēku drošību un veselību. Un katrs bojā gājušais ir robs valsts demogrāfijā un ekonomikā.
, 2021-12-29 21:53, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: eh, tik labi zinu to sajūtu, kad liekas, ka smadzenes dzīvo pašas savu dzīvi. bija laiks, kad likās, ka nekad "normāli" nejutīšos, bet kkā šīs atjuka ar laiku un tagad tas viss tā gandrīz nereāli liekas. anyway, ja vajag ar kādu par šo parunāt, tad nekautrējies un raksti privāti, varbūt kko varu iedot no savas pieredzes, lai tavējās ar laika gaitā atjuktu.
Psihiski nelīdzsvaroto klubiņš
, 2021-12-29 21:53, pirms 4 gadiem
Black_Knights rakstīja: Krieviju atstāt ārpus playoff? viss ar tevi skaidrs
Man tieši tāda doma radās pēc tehniskā zāģa piespriešanas amerikāņiem un 3 punktiem Šveicei. Tagad viņa tikai apstiprinās. Jaunā valde IIHF vairs nav nekāds Fazela kantoris, kurš bija paredzams un prognozējams, jaunās valdes loceķļi jau ir izcēlušies ar visai dīvainiem paziņojumiem. Pārsteigumi vēl ir priekšā, par to esmu pārliecināts un tie būs vērsti ne tikai pret Krieviju, tie varētu mainīties būt savstarpēji pretrunīgi, piemēram, likt Krievijai baļķus riteņos un tai pašā laikā atbalstīt un stimulēt KHL palašināšanos līdz Parīzei, kā tika deklarēts pavasarī
, 2021-12-29 21:54, pirms 4 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Psihiski nelīdzsvaroto klubiņš
A ko tu domāji? Visu vakaru komentārus normāli cilvēki neraksta
, 2021-12-29 21:54, pirms 4 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Nu re, tātad tolks no vakcīnām nekāds, metam misenē!
Tu esi tups aprobežots zābaks ar kuru diskutēt ir sevi necienīt.
, 2021-12-29 21:55, pirms 4 gadiem
Black_Knights rakstīja: A ko tu domāji? Visu vakaru komentārus normāli cilvēki neraksta
Kāpēc nē? Digitālajā laikmetā un īpaši covid ērā digitālā komunikācija tik pieaug.
, 2021-12-29 21:55, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu esi tups aprobežots zābaks ar kuru diskutēt ir sevi necienīt.
Beidz pīpāt bocman
, 2021-12-29 21:55, pirms 4 gadiem
Helena Jagudina rakstīja: Avārijas situācijas ir dažādas un var gadīties kā tā drošības josta tevi nogalina, tā vieta lai izlidotu caur priekšējo stiklu kaut kur grāvī un izdzīvotu ar smagām traumām
jā, tā tiešām retos gadījumos gadās. vai pats sprādzējies sēžot pie stūres? vai arī sēžot blakus, ja pats neesi braucējs, īpaši ja kāds agresīvāks braucējs pie stūres gadījies?
, 2021-12-29 21:55, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: eh, tik labi zinu to sajūtu, kad liekas, ka smadzenes dzīvo pašas savu dzīvi. bija laiks, kad likās, ka nekad "normāli" nejutīšos, bet kkā šīs atjuka ar laiku un tagad tas viss tā gandrīz nereāli liekas. anyway, ja vajag ar kādu par šo parunāt, tad nekautrējies un raksti privāti, varbūt kko varu iedot no savas pieredzes, lai tavējās ar laika gaitā atjuktu.
Es taču neiešu vēl kādam cilvēkam smadzenes čakarēt. Kaut gan varbūt kadrēiz domāšu savādāk.
, 2021-12-29 21:56, pirms 4 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Kāpēc nē? Digitālajā laikmetā un īpaši covid ērā digitālā komunikācija tik pieaug.
Tu komentārus vispār lasi?
, 2021-12-29 21:56, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu esi tups aprobežots zābaks ar kuru diskutēt ir sevi necienīt.
Man škiet, ka liela daļa šeit piekritīs, ka tas pats attiecas uz tevi.
, 2021-12-29 21:56, pirms 4 gadiem
Tas jau nekas kā šitie visi dirsehi kas saka ka bija tikai 1k, beigās aplauzisies jo Gobzema partija dabūs lielu daļu balsis un raudās atkal
, 2021-12-29 21:57, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: jā, tā tiešām retos gadījumos gadās. vai pats sprādzējies sēžot pie stūres? vai arī sēžot blakus, ja pats neesi braucējs, īpaši ja kāds agresīvāks braucējs pie stūres gadījies?
Es teiksim nesprādzējos, man tā siksna rada diskomfortu. Man vāģis ieprogrammēts lai nepīkst ja nav piesprādzējies.
, 2021-12-29 21:57, pirms 4 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Ap 1000 jau arī bija. Nav maz priekš LV. Kad mums pēdējā desmitgadē bija vairāk kaut kur? Un es vairāk par to, ka te ir potenciāls. Es teiksim idejiski varētu iet, bet neeju, jo patreiz to organizē Lopzems un viņš visus piesauks kā savus atbalstītājus, tas man neder.
Pat viss sūdīgākās Rīgas Ģinamas spēles sapulcina vairāk cilvēkus, nekā Govzemja aitu paraudzīšanas akcijas.
, 2021-12-29 21:57, pirms 4 gadiem
Lielākais protests būs ievilkt vinja partiju ar vairākumu saeima
, 2021-12-29 21:57, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pat viss sūdīgākās Rīgas Ģinamas spēles sapulcina vairāk cilvēkus, nekā Govzemja aitu paraudzīšanas akcijas.
Cik tad tagad ģinamai ir vidējais cipars?
, 2021-12-29 21:58, pirms 4 gadiem
Helena Jagudina rakstīja: Tas jau nekas kā šitie visi dirsehi kas saka ka bija tikai 1k, beigās aplauzisies jo Gobzema partija dabūs lielu daļu balsis un raudās atkal
Pasakā dzīvo? Lai gan 5% moš arī dabūs. Diezgan daudz tās aitas mums ir. Gobzemam KPLV pasākums izbeidzās, bija kas cits jāizdomā. Gudrs cilvēks tomēr. Es pats vienu brīdi domāju, ka jāsabīda priekš anitvakseriem kaut kas, lai naudu paslauktu.
, 2021-12-29 21:58, pirms 4 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Cik tad tagad ģinamai ir vidējais cipars?
Man liekas uz avangard spēli bij kur 200 cilvēki, bet reāli max 100 atnāk
, 2021-12-29 21:59, pirms 4 gadiem
Black_Knights rakstīja: Pasakā dzīvo? Lai gan 5% moš arī dabūs. Diezgan daudz tās aitas mums ir. Gobzemam KPLV pasākums izbeidzās, bija kas cits jāizdomā. Gudrs cilvēks tomēr. Es pats vienu brīdi domāju, ka jāsabīda priekš anitvakseriem kaut kas, lai naudu paslauktu.
20% negribēji? Vismaz
, 2021-12-29 21:59, pirms 4 gadiem
Helena Jagudina rakstīja: 20% negribēji? Vismaz
Skaidrs, pasakas tev prātā
, 2021-12-29 21:59, pirms 4 gadiem
Helena Jagudina rakstīja: Bija kādi 7k
Jā, bija sanākuši daudz cilvēki, kuri gribēja paskatīties uz to lopzema idiotu baru, ko nu šie luņi sastrādās. Tāpat jaunieši uztaisīja tusiņu, paballējās, bet lopzemieši visus skaita pie protestētājiem.
, 2021-12-29 22:00, pirms 4 gadiem
Black_Knights rakstīja: Skaidrs, pasakas tev prātā
Kpvlv 16% ja nemaldos ieguva bez visiem sitiem šoviem, braukšanas pa Latviju utt, Gobzemam vēl.ir padomā pāris lietas procents augs
, 2021-12-29 22:00, pirms 4 gadiem
Black_Knights rakstīja: Jūs smadzenes arī izmantojat, cilvēki? Ja pat Šlesers atgriežas politikā un atbalsta Gobzemu, kurš met kažoku uz otru pusi katru reizi, kad izdevīgi, tad par ko mēs vispār runājam?
būt opozīcijā es saprotu, bet fanot par narkašu Gobi, kas "savējos" ir piekāsis jau neskaitāmas reizes un tad vēl smiet par Kariņu, nu tur pat kļavulapam, manliekas, jāsmejas
, 2021-12-29 22:00, pirms 4 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Cik tad tagad ģinamai ir vidējais cipars?
Nezinu!
Cik lasīju SC komentāros, tad atļautais daudzums kaut kādi pieci simti.
Es to komentāru biju domājis par skatītāju daudzumu pirms COVID-19 laikā.
, 2021-12-29 22:01, pirms 4 gadiem
ATTENTION

Pēdējo 24 laikā reģistrēti 1319 jauni inficēšanās gadījumi, no tiem 582 nevakcinēti vai vakcinācijas kursu nepabeiguši, 737 vakcinēti;

582 NEVAKCINĒTI
737 VAKCINĒTI !!

, 2021-12-29 22:01, pirms 4 gadiem
Bet nu jūs tik turpināt balsot par saskanu vienotibu jkp un visus apish kā mazos zēnus
, 2021-12-29 22:01, pirms 4 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: ATTENTION

Pēdējo 24 laikā reģistrēti 1319 jauni inficēšanās gadījumi, no tiem 582 nevakcinēti vai vakcinācijas kursu nepabeiguši, 737 vakcinēti;

582 NEVAKCINĒTI
737 VAKCINĒTI !!

Es par to pashu vakcinētie lopinji domā kā ir kungi
, 2021-12-29 22:01, pirms 4 gadiem
Helena Jagudina rakstīja: Kpvlv 16% ja nemaldos ieguva bez visiem sitiem šoviem, braukšanas pa Latviju utt, Gobzemam vēl.ir padomā pāris lietas procents augs
KPLV sen jau izjuka. Tu domā, ka pēkšņi tiem 16% kaut kas klāt nāks?
, 2021-12-29 22:02, pirms 4 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: ATTENTION

Pēdējo 24 laikā reģistrēti 1319 jauni inficēšanās gadījumi, no tiem 582 nevakcinēti vai vakcinācijas kursu nepabeiguši, 737 vakcinēti;

582 NEVAKCINĒTI
737 VAKCINĒTI !!

Ja pasaulē būtu savakcinēti 100%, tad cik saslimušie būtu starp nevakcinētajiem? Tas tāds neliels uzdevums tavām cāļa smadzenēm.
, 2021-12-29 22:02, pirms 4 gadiem
Helena Jagudina rakstīja: Es par to pashu vakcinētie lopinji domā kā ir kungi
Kuri tic zinātnei
, 2021-12-29 22:02, pirms 4 gadiem
Frīdis psihopāts rakstīja: Ja pasaulē būtu savakcinēti 100%, tad cik saslimušie būtu starp nevakcinētajiem? Tas tāds neliels uzdevums tavām cāļa smadzenēm.
Tinies pēc balstvakcīnas tupeni
, 2021-12-29 22:02, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: būt opozīcijā es saprotu, bet fanot par narkašu Gobi, kas "savējos" ir piekāsis jau neskaitāmas reizes un tad vēl smiet par Kariņu, nu tur pat kļavulapam, manliekas, jāsmejas
Tev bled smadzenes jaiepis ar kulaku, atnāca Kariņš izpisa OIK vai kā to sudu sauc, sākas cenu kāpšana, kur visi tie miljardi slimnīcām? Izagti ošforos pērk gultas pa 660k tev vēl vajag piemēru?
, 2021-12-29 22:03, pirms 4 gadiem
Bla pardodu gultu pa 300k
, 2021-12-29 22:03, pirms 4 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: ATTENTION

Pēdējo 24 laikā reģistrēti 1319 jauni inficēšanās gadījumi, no tiem 582 nevakcinēti vai vakcinācijas kursu nepabeiguši, 737 vakcinēti;

582 NEVAKCINĒTI
737 VAKCINĒTI !!

Kas par atklājumu! Tev tas nešķiet loģiski?
, 2021-12-29 22:03, pirms 4 gadiem
Flīģelis tak karinam vēl jānopērk
, 2021-12-29 22:04, pirms 4 gadiem
Black_Knights rakstīja: Kas par atklājumu! Tev tas nešķiet loģiski?
Bastoja matemātiku
, 2021-12-29 22:04, pirms 4 gadiem
Helena Jagudina rakstīja: Tev bled smadzenes jaiepis ar kulaku, atnāca Kariņš izpisa OIK vai kā to sudu sauc, sākas cenu kāpšana, kur visi tie miljardi slimnīcām? Izagti ošforos pērk gultas pa 660k tev vēl vajag piemēru?
Gobzems labāks? Par maximu notēloja baigi norūpējušos taisnības cīnītāju, bet čiks vien bija, KPLV tas pats un tagad uz Covid rēķina 3. dublis
, 2021-12-29 22:04, pirms 4 gadiem
Black_Knights rakstīja: Kas par atklājumu! Tev tas nešķiet loģiski?
Nē, jo vakcīnai vajadzēja taču visus pasargāt un pie 70% pūļa imunitātes visam vajadzēja būt kārtībā. Bet slimo vairāk vakcētie nekā nevakcētie
Turklāt, nevakcētiem ierobežojumi, vakcētiem nava. Un par spīti tam vakcētie vadībā
, 2021-12-29 22:05, pirms 4 gadiem
Izejat pa brīvības ielu gara pastaigā apskatīties cik vitrīnas ir teksts iznomā/pārdod.
Kariņš šo nabaga valstī ir izputinajis pirms 4 gadiem nebija tik daudz brīvu telpu mazie uznjemumi vnk bankrotē viens pēc otra
, 2021-12-29 22:05, pirms 4 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: ATTENTION

Pēdējo 24 laikā reģistrēti 1319 jauni inficēšanās gadījumi, no tiem 582 nevakcinēti vai vakcinācijas kursu nepabeiguši, 737 vakcinēti;

582 NEVAKCINĒTI
737 VAKCINĒTI !!

Un?
Jautājums ir cik no šī cipara nonāks slimnīcā, un kā stāsta mana radiniece medmāsa, tad slimnīcā 85%+ ir nevakcinētie. Arī mirušie vakcinēto ir četrreiz mazāk nekā nevakcinēto, un arī tie pamatā cilvēki ļoti gados.
, 2021-12-29 22:06, pirms 4 gadiem
Black_Knights rakstīja: Gobzems labāks? Par maximu notēloja baigi norūpējušos taisnības cīnītāju, bet čiks vien bija, KPLV tas pats un tagad uz Covid rēķina 3. dublis
Neiet runa par to kurš ir kurš nav labāks. Bet par to ka turpinās par Kariņa partiju balsot kaut gan grābeklis iestaigāts
, 2021-12-29 22:06, pirms 4 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Nē, jo vakcīnai vajadzēja taču visus pasargāt un pie 70% pūļa imunitātes visam vajadzēja būt kārtībā. Bet slimo vairāk vakcētie nekā nevakcētie
Turklāt, nevakcētiem ierobežojumi, vakcētiem nava. Un par spīti tam vakcētie vadībā
Tu saproti, ka tā ir statistika par reģistrētiem? Lielai daļai obligāti jātaisa testi. Un ja tas cilvēks ir vakcinēts bez simptomiem, tad tāpat skaitās, ka "slimo". Runa ir par to, ka loģiski, ka pie 70% vakcinācijas, vakcinētie būs inficēti vairāk. Matemātika.
, 2021-12-29 22:06, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un?
Jautājums ir cik no šī cipara nonāks slimnīcā, un kā stāsta mana radiniece medmāsa, tad slimnīcā 85%+ ir nevakcinētie. Arī mirušie vakcinēto ir četrreiz mazāk nekā nevakcinēto, un arī tie pamatā cilvēki ļoti gados.
Tava medmāsa tirš vai arī tu sapīpējies neko nesaproti
, 2021-12-29 22:06, pirms 4 gadiem
Helena Jagudina rakstīja: Izejat pa brīvības ielu gara pastaigā apskatīties cik vitrīnas ir teksts iznomā/pārdod.
Kariņš šo nabaga valstī ir izputinajis pirms 4 gadiem nebija tik daudz brīvu telpu mazie uznjemumi vnk bankrotē viens pēc otra
Jā, jāsauc Putins palīgā glābt valsti
, 2021-12-29 22:07, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un?
Jautājums ir cik no šī cipara nonāks slimnīcā, un kā stāsta mana radiniece medmāsa, tad slimnīcā 85%+ ir nevakcinētie. Arī mirušie vakcinēto ir četrreiz mazāk nekā nevakcinēto, un arī tie pamatā cilvēki ļoti gados.
Mēs visi jau sen zinām ka pārsvarā nosprāgst gados veci cilvēki ar kaut kādām iepriekšējām kaitēm un viņi tpt būtu nomirusi bez covida, tad iemesls pierakstīt kā nomira no covid
, 2021-12-29 22:08, pirms 4 gadiem
Es protams saprotu, taču bļāviens, nu taču ir vairāk spēlētājulai spēlē vnk tie kam bija pozitīvs, lai ir karantīna, citādāk sanāk cirks. Un netaisnīgi pret šīm komandām.
, 2021-12-29 22:08, pirms 4 gadiem
Black_Knights rakstīja: Es taču neiešu vēl kādam cilvēkam smadzenes čakarēt. Kaut gan varbūt kadrēiz domāšu savādāk.
nē nu skaties pats, bet mans piedāvājums ir spēkā un bez kādas ironijas vai saistībām. parunāt ar kādu "no malas" reizēm ir tieši tas, kas ļauj to perspektīvu saskatīt. ja nepaliks labāk, tad sliktāk jau ar diez vai, tas pozitīvais un manas smadzenes nu ir imūnas, nekas vairs mani pārsteigt, nošokēt vai sabojāt nevar, tas vilciens ir aizgājis
, 2021-12-29 22:08, pirms 4 gadiem
Helena Jagudina rakstīja: Neiet runa par to kurš ir kurš nav labāks. Bet par to ka turpinās par Kariņa partiju balsot kaut gan grābeklis iestaigāts
Runa noteiktie neiet. Nekad. Vatņiks vai? Es labāk balsošu par iestaigātu Kariņa taku, kas mani un manus paziņas nav ietekmējusi nekā par Gobzemu, kas to vien tik dara kā karina makaronus uz ausīm.
, 2021-12-29 22:08, pirms 4 gadiem
Helena Jagudina rakstīja: Mēs visi jau sen zinām ka pārsvarā nosprāgst gados veci cilvēki ar kaut kādām iepriekšējām kaitēm un viņi tpt būtu nomirusi bez covida, tad iemesls pierakstīt kā nomira no covid
Jap
Un 85% tie kuri aiziet no kovida ir penči, kuri tāpat tulīt aizies. Un protams, viņi tiek izmantoti statistikai. Pieraksta, ka aizgāja no kovida, taču tāpat tulīt aizietu. Un tad šausminās visi
, 2021-12-29 22:09, pirms 4 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Tinies pēc balstvakcīnas tupeni
Nespēj izrēķināt? Nu neko darīt, cāļa smadzenei tas ir piedodami.
, 2021-12-29 22:09, pirms 4 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Nē, jo vakcīnai vajadzēja taču visus pasargāt un pie 70% pūļa imunitātes visam vajadzēja būt kārtībā. Bet slimo vairāk vakcētie nekā nevakcētie
Turklāt, nevakcētiem ierobežojumi, vakcētiem nava. Un par spīti tam vakcētie vadībā
Tev laikam grūti saprast elementāras lietas?
Parādi kādu avotu, kurā ir rakstīts, ka vakcīnas pilnībā izslēdz iespēju saslimt.
Ja tu kaut ko esi izštukojis savā dumjā galvā, tad tas nenozīmē, ka tā ir patiesība.
, 2021-12-29 22:09, pirms 4 gadiem
Nezinu cik vēl japaiet gads vai divi? Lai atvērtu cilvēkiem acis kā vinjus cakare, bet nu aitas paliek aitas vismaz daudzi vakcinētie arī sāk saprast lenā gara kā viss šis ir hujna un netaisās nekādas balstvakcinas laist. Jo solitais nesakrīt ar realitati
, 2021-12-29 22:09, pirms 4 gadiem
Helena Jagudina rakstīja: Mēs visi jau sen zinām ka pārsvarā nosprāgst gados veci cilvēki ar kaut kādām iepriekšējām kaitēm un viņi tpt būtu nomirusi bez covida, tad iemesls pierakstīt kā nomira no covid
Tad ja cilvēks nomirst gadu vai vairākus gadus ātrāk tieši dēļ Covid kompikācijām ir ok, ja?
, 2021-12-29 22:09, pirms 4 gadiem
Black_Knights rakstīja: Runa noteiktie neiet. Nekad. Vatņiks vai? Es labāk balsošu par iestaigātu Kariņa taku, kas mani un manus paziņas nav ietekmējusi nekā par Gobzemu, kas to vien tik dara kā karina makaronus uz ausīm.
Vot priduraks
, 2021-12-29 22:10, pirms 4 gadiem
Labi es off uz kādu laiku. Kaimiņs sauc viskiju ieraut
, 2021-12-29 22:10, pirms 4 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Tava medmāsa tirš vai arī tu sapīpējies neko nesaproti
Dirs tu, un pie tam stāvus kā govs!
, 2021-12-29 22:10, pirms 4 gadiem
Black_Knights rakstīja: Tad ja cilvēks nomirst gadu vai vairākus gadus ātrāk tieši dēļ Covid kompikācijām ir ok, ja?
Ble nav jēga ar tādu jampampu runāt. Cik var skaidrot
, 2021-12-29 22:10, pirms 4 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Jap
Un 85% tie kuri aiziet no kovida ir penči, kuri tāpat tulīt aizies. Un protams, viņi tiek izmantoti statistikai. Pieraksta, ka aizgāja no kovida, taču tāpat tulīt aizietu. Un tad šausminās visi
Jums antivakseriem pilnīgi vienādi argumenti. Jūs kaut kādus kopīgus kursus izgājāt?
, 2021-12-29 22:10, pirms 4 gadiem
Helena Jagudina rakstīja: Vot priduraks
kas i ko? Nav vairs ko pateikt?
, 2021-12-29 22:10, pirms 4 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Labi es off uz kādu laiku. Kaimiņs sauc viskiju ieraut
Varbūt labāk nevajag? Tā jau esi stulbs kā zābaks.
, 2021-12-29 22:11, pirms 4 gadiem
Helena Jagudina rakstīja: Ble nav jēga ar tādu jampampu runāt. Cik var skaidrot
uuuu, tad man izdevās. Paldies Tev!
, 2021-12-29 22:11, pirms 4 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Es teiksim nesprādzējos, man tā siksna rada diskomfortu. Man vāģis ieprogrammēts lai nepīkst ja nav piesprādzējies.
tad viss kārtībā, tā ir tava izvēlē (lai gan sodu par to var noraut, mans vienīgais sods manā 16+ gadu auto karjerā, pa laukiem braucot ar biezī nesprādzējos), tā pat, kā tagad nepotēties. īstenībā vispār problēmu neredzu - ja negribas potēties, pārslimo viņu un dzīvo mierīgi tālāk, par ko īsti cepiens?
, 2021-12-29 22:12, pirms 4 gadiem
Vīrusu ar miljards mutācijām nav iespējams uzveikt, bet vīruss var kalpot par iemeslu lai ieviestu totālu kontroli jeb totalitārismu. Terorisms vairs nelikās tik ejoša baiļu propagandas tēma.
, 2021-12-29 22:13, pirms 4 gadiem
Black_Knights rakstīja: uuuu, tad man izdevās. Paldies Tev!
Nekas tev neizdevās ir reāls gadijums kad man kolegjim mamma bija slimnīcā nevis ar covid bet citu hronisku slimību, viņam piedāvāja parakstīt papiru kā shai covids un par to apmaksātu pilnas bēres valsts un tas nav dirsejs viņš ir dievticigs cilvēks un viņu sita mēģināja apspēlēt tad kam vēl ticēt blad
, 2021-12-29 22:13, pirms 4 gadiem
Helena Jagudina rakstīja: Ble nav jēga ar tādu jampampu runāt. Cik var skaidrot
Apvainojies, ka tevi par vatņiku nosaucu? Atvaino ;(
, 2021-12-29 22:13, pirms 4 gadiem
Bet tu musar neticesi tpc man poh isteniba
, 2021-12-29 22:14, pirms 4 gadiem
Helena Jagudina rakstīja: Nekas tev neizdevās ir reāls gadijums kad man kolegjim mamma bija slimnīcā nevis ar covid bet citu hronisku slimību, viņam piedāvāja parakstīt papiru kā shai covids un par to apmaksātu pilnas bēres valsts un tas nav dirsejs viņš ir dievticigs cilvēks un viņu sita mēģināja apspēlēt tad kam vēl ticēt blad
Jā jā, viens draugs draugam teica. Tu tici tam, kam gribi ticēt. Viņam varbūt svētais gars pateica, ka tā jārunā
, 2021-12-29 22:14, pirms 4 gadiem
Black_Knights rakstīja: Jā jā, viens draugs draugam teica. Tu tici tam, kam gribi ticēt. Viņam varbūt svētais gars pateica, ka tā jārunā
Skrieshus pēc 4 potes. Izskatās ka slirce iziet no organisma
, 2021-12-29 22:14, pirms 4 gadiem
Helena Jagudina rakstīja: Bet tu musar neticesi tpc man poh isteniba
Nu labi, nestreso. Man patīk cilvēkus pakaitināt. Neņem par pilnu. Es neesmu ne par vakcinām, ne pret antivakseriem. Man tikai besī, ka cilvēki to vien dara, kā par to runā un strīdās.
, 2021-12-29 22:15, pirms 4 gadiem
Helena Jagudina rakstīja: Skrieshus pēc 4 potes. Izskatās ka slirce iziet no organisma
Es vēl 3. nedabūju. Man nedod
, 2021-12-29 22:15, pirms 4 gadiem
Vislabāk man patīk kad būs lokdauns janvārī vai februārī kas būs 100% vainos atkal nevakcinetos un būs dusmīgi visi
, 2021-12-29 22:15, pirms 4 gadiem
Helena Jagudina rakstīja: Nekas tev neizdevās ir reāls gadijums kad man kolegjim mamma bija slimnīcā nevis ar covid bet citu hronisku slimību, viņam piedāvāja parakstīt papiru kā shai covids un par to apmaksātu pilnas bēres valsts un tas nav dirsejs viņš ir dievticigs cilvēks un viņu sita mēģināja apspēlēt tad kam vēl ticēt blad
Šādus stāstiņus esmu dzirdējis no katra otrā pošmīžas, bet kad jāsāk nosaukt konkrēti vārdi, tad sāk stostīties un nevar izdomāt atrunas.
, 2021-12-29 22:15, pirms 4 gadiem
Es pats iepisu johnsonu lai varu tusēt, bet nu principa piespiedu kārtā, vairāk aizstāvu nevakcinetos
, 2021-12-29 22:16, pirms 4 gadiem
Helena Jagudina rakstīja: Skrieshus pēc 4 potes. Izskatās ka slirce iziet no organisma
Laikam esi īpašos asprātības kursos gājis. Cik oriģināli - pats izdomāji? P.S. Kā sēžas bez darba un bez nākotnes?
, 2021-12-29 22:16, pirms 4 gadiem
Frīdis psihopāts rakstīja: Šādus stāstiņus esmu dzirdējis no katra otrā pošmīžas, bet kad jāsāk nosaukt konkrēti vārdi, tad sāk stostīties un nevar izdomāt atrunas.
Tu bomār man ir johnsons
, 2021-12-29 22:16, pirms 4 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Jap
Un 85% tie kuri aiziet no kovida ir penči, kuri tāpat tulīt aizies. Un protams, viņi tiek izmantoti statistikai. Pieraksta, ka aizgāja no kovida, taču tāpat tulīt aizietu. Un tad šausminās visi
Klausies, loh!
Negribi pamēģināt pieteikties uz fizioterapijas procedūrām kādā no Jūrmalas sanatorijām?
Es mēģināju, bet man pateica, ka tuvākos astoņus mēnešus vietu nav, jo sanatorijas pilnas ar cilvēkiem, kuri iziet rehabilitāciju pēc izslimošanas ar COVID-19.
Ja tu domā, ka tie visi ir seniori, tad lieku reizi pierādi, ka esi totāls lohs.
, 2021-12-29 22:16, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: nē nu skaties pats, bet mans piedāvājums ir spēkā un bez kādas ironijas vai saistībām. parunāt ar kādu "no malas" reizēm ir tieši tas, kas ļauj to perspektīvu saskatīt. ja nepaliks labāk, tad sliktāk jau ar diez vai, tas pozitīvais un manas smadzenes nu ir imūnas, nekas vairs mani pārsteigt, nošokēt vai sabojāt nevar, tas vilciens ir aizgājis
Man bail no sievietēm
, 2021-12-29 22:16, pirms 4 gadiem
Frīdis psihopāts rakstīja: Laikam esi īpašos asprātības kursos gājis. Cik oriģināli - pats izdomāji? P.S. Kā sēžas bez darba un bez nākotnes?
Es vispār novēlu tev nosprāgt no covid
, 2021-12-29 22:16, pirms 4 gadiem
Ja tāds ir
, 2021-12-29 22:17, pirms 4 gadiem
Jāuztaisa kāds nagets ehehehe
, 2021-12-29 22:17, pirms 4 gadiem
Ata bomari
, 2021-12-29 22:17, pirms 4 gadiem
Helena Jagudina rakstīja: Tu bomār man ir johnsons
Vai tad Jonhson nelaida iekšā tieši bomāriem, lai nebūtu 2x jāiet?
, 2021-12-29 22:18, pirms 4 gadiem
Helena Jagudina rakstīja: Tu bomār man ir johnsons
Man prieks, ka reizēm arī nomazgājies, bet neredzu nekādu saistību tavam šampūnam ar taviem meliem par slimnīcu.
, 2021-12-29 22:19, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: nē nu skaties pats, bet mans piedāvājums ir spēkā un bez kādas ironijas vai saistībām. parunāt ar kādu "no malas" reizēm ir tieši tas, kas ļauj to perspektīvu saskatīt. ja nepaliks labāk, tad sliktāk jau ar diez vai, tas pozitīvais un manas smadzenes nu ir imūnas, nekas vairs mani pārsteigt, nošokēt vai sabojāt nevar, tas vilciens ir aizgājis
Paldies par piedāvājumu! Tu esi labs cilvēks
, 2021-12-29 22:20, pirms 4 gadiem
Black_Knights rakstīja: Man bail no sievietēm
jā, nu dzimumu es nemainīšu gan
, 2021-12-29 22:21, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: jā, nu dzimumu es nemainīšu gan
Es jau jokoju. Strādāju sieviešu kolektīvā, uzmanība vairāk kā vajag. Bet labi, ka nemainīsi dzimumu. Tas nav forši.
, 2021-12-29 22:22, pirms 4 gadiem
Helena Jagudina rakstīja: Es vispār novēlu tev nosprāgt no covid
Ja būs lemts, lai tā notiek. Bet šaubos par to. Drīzāk piepildīsies tas, ka tu nomirsi badā, jo tādu zābaku neviens darbā neņems. Ja tev būtu vadītāja apliecība, tad varbūt vienīgi par asenizatora operatoru.
, 2021-12-29 22:22, pirms 4 gadiem
Uzliku cept nagets
Man pa.nakti bij sapnis ka ar saviem chomiem mums bija oralas rotaljas, 5 cilvēki viens otram njema mute
, 2021-12-29 22:23, pirms 4 gadiem
Frīdis psihopāts rakstīja: Ja būs lemts, lai tā notiek. Bet šaubos par to. Drīzāk piepildīsies tas, ka tu nomirsi badā, jo tādu zābaku neviens darbā neņems. Ja tev būtu vadītāja apliecība, tad varbūt vienīgi par asenizatora operatoru.
Asenizators nav slikta profesija. Nav skaisti tā izteikties.
, 2021-12-29 22:23, pirms 4 gadiem
Helena Jagudina rakstīja: Uzliku cept nagets
Man pa.nakti bij sapnis ka ar saviem chomiem mums bija oralas rotaljas, 5 cilvēki viens otram njema mute
Paldies Tev, ka uzturi šo portālu dzīvu un jautru
, 2021-12-29 22:24, pirms 4 gadiem
Black_Knights rakstīja: Asenizators nav slikta profesija. Nav skaisti tā izteikties.
Man grūti iedomāties citu darbu, kur šis amplis varētu strādāt.
, 2021-12-29 22:24, pirms 4 gadiem
Black_Knights rakstīja: Paldies Tev, ka uzturi šo portālu dzīvu un jautru
Tev ar tādi sapnji ir ?
, 2021-12-29 22:24, pirms 4 gadiem
Frīdis psihopāts rakstīja: Man grūti iedomāties citu darbu, kur šis amplis varētu strādāt.
Es stroika kādus 7 savas dzīves gadus esmu nostradajis ambali
, 2021-12-29 22:24, pirms 4 gadiem
Bet man stroika apnika aizpisu prom
, 2021-12-29 22:25, pirms 4 gadiem
Man pamatskola bija tituls gada pamulkjis
, 2021-12-29 22:26, pirms 4 gadiem
Es trolloju skolotājus, saucu zinjas uz skolu un sūdus variju
, 2021-12-29 22:26, pirms 4 gadiem
Pierādījums,ka rasistiskais vāržu ēdājs visu safabricējis.
Turpinam ar krūtīm stāvēt par mūsu brāļiem krieviem,kā Dombrava stāvēja par krieviem piederošo Abreni
';
, 2021-12-29 22:26, pirms 4 gadiem
Es stroika labi mureju un stiegroshana ātri padodas, māku projektus lasīt, bet man nepatīk tas darbs
, 2021-12-29 22:26, pirms 4 gadiem
Skatieties kā čalis atplauka pēc viena komplimenta
, 2021-12-29 22:27, pirms 4 gadiem
Black_Knights rakstīja: Skatieties kā čalis atplauka pēc viena komplimenta
Esi meginajis ar chali seksoties?
, 2021-12-29 22:27, pirms 4 gadiem
Helena Jagudina rakstīja: Es stroika kādus 7 savas dzīves gadus esmu nostradajis ambali
Tas ir tas ar ko tu dzīvē lepojies? Ar to, ka pa septiņiem gadiem tā arī nespēji neko iemācīties un turpināji būt "принеси, подай,пошел на х....не мешай" līdz tevi izmeta. Un tagad jāzog, lai paēstu? Bet lai jau būtu, katram savi dzīves mērķi.
, 2021-12-29 22:28, pirms 4 gadiem
Black_Knights rakstīja: Es jau jokoju. Strādāju sieviešu kolektīvā, uzmanība vairāk kā vajag. Bet labi, ka nemainīsi dzimumu. Tas nav forši.
nez, man jau lieka, ka labāk lai maina, ja ir tāda vajadzība. es toč negribētu nonākt attīecībās ar vīrieti, kurš īstenībā jūtas kā sieviete, diez vai tev gribētos blakus tādu sievieti, kura sapņo par krāniņu.. sev es gan nepiedāvāju uzmanību, tas man šobrīd nav aktuāli, bet vnk uzklausīt tumšās un melnās domas. es tiešām ticu, ka cilvēkiem vienam otram ir jāpalīdz, ja ir tādas iespējas.
, 2021-12-29 22:28, pirms 4 gadiem
Frīdis psihopāts rakstīja: Tas ir tas ar ko tu dzīvē lepojies? Ar to, ka pa septiņiem gadiem tā arī nespēji neko iemācīties un turpināji būt "принеси, подай,пошел на х....не мешай" līdz tevi izmeta. Un tagad jāzog, lai paēstu? Bet lai jau būtu, katram savi dzīves mērķi.
Es zogu tikai tad kad zinu ka mani nepiekers vai nebūs pieradijumi
, 2021-12-29 22:29, pirms 4 gadiem
Bet pa lielam uz paris k esmu dzīvē apzadzies nekad nepiekerts ez
, 2021-12-29 22:29, pirms 4 gadiem
Kā saka katram savs talants
, 2021-12-29 22:29, pirms 4 gadiem
Helena Jagudina rakstīja: Esi meginajis ar chali seksoties?
Miss me with that gay shit
, 2021-12-29 22:30, pirms 4 gadiem
Frīdis psihopāts rakstīja: Tas ir tas ar ko tu dzīvē lepojies? Ar to, ka pa septiņiem gadiem tā arī nespēji neko iemācīties un turpināji būt "принеси, подай,пошел на х....не мешай" līdz tevi izmeta. Un tagad jāzog, lai paēstu? Bet lai jau būtu, katram savi dzīves mērķi.
Bet smieklīgākais ir tas ka tu sēdi īrēta dzīvoklī kamēr es sēžu sev piederošā
, 2021-12-29 22:30, pirms 4 gadiem
Black_Knights rakstīja: Miss me with that gay shit
Homofobs?
, 2021-12-29 22:31, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: nez, man jau lieka, ka labāk lai maina, ja ir tāda vajadzība. es toč negribētu nonākt attīecībās ar vīrieti, kurš īstenībā jūtas kā sieviete, diez vai tev gribētos blakus tādu sievieti, kura sapņo par krāniņu.. sev es gan nepiedāvāju uzmanību, tas man šobrīd nav aktuāli, bet vnk uzklausīt tumšās un melnās domas. es tiešām ticu, ka cilvēkiem vienam otram ir jāpalīdz, ja ir tādas iespējas.
Es uzskatu, ka tāda vajadzība nav. Retos gadījumos, kad tiešām ir hermafrodīts, var saprast. Bet pārējos prasās psihoterapeits. Tam noteikti jābūt daudz stingrāk uzraudzītam un izvērtētam.
, 2021-12-29 22:31, pirms 4 gadiem
Viss, čempis atcelts
, 2021-12-29 22:31, pirms 4 gadiem
Svētdien Chelsea Liverpool leeegooooo
, 2021-12-29 22:31, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: Viss, čempis atcelts
, 2021-12-29 22:31, pirms 4 gadiem
Kas cempioni?
, 2021-12-29 22:31, pirms 4 gadiem
Bukijiem jauns darba lauks! Spēle notiks 1,85, nenotiks 1,85.
, 2021-12-29 22:32, pirms 4 gadiem
Helena Jagudina rakstīja: Homofobs?
Nē. Pazīstu dažus. Normāli cilvēki. Bet man nepiedāvā. Man patīk sievietes
, 2021-12-29 22:32, pirms 4 gadiem
Gan jau os hoķi arī kancelēlēs
, 2021-12-29 22:32, pirms 4 gadiem
Gin4a rakstīja: Bukijiem jauns darba lauks! Spēle notiks 1,85, nenotiks 1,85.
Jāizvāc visa nauda no kontiem
, 2021-12-29 22:32, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: Viss, čempis atcelts
Krasava
, 2021-12-29 22:32, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: Gan jau os hoķi arī kancelēlēs
Vismaz u20 viens rekords tika parspets
, 2021-12-29 22:33, pirms 4 gadiem
Helena Jagudina rakstīja: Svētdien Chelsea Liverpool leeegooooo
Tu jau noteikti par zilajiem?
, 2021-12-29 22:33, pirms 4 gadiem
Benards pirmais 16 gadnieks kas iemētis 4 vārtus
, 2021-12-29 22:33, pirms 4 gadiem
Black_Knights rakstīja: Tu jau noteikti par zilajiem?
Man salahs patīk
, 2021-12-29 22:33, pirms 4 gadiem
Helena Jagudina rakstīja: Bet smieklīgākais ir tas ka tu sēdi īrēta dzīvoklī kamēr es sēžu sev piederošā
Cik nu ilgi viņš tev piederēs, līdz banka atņems. Un nē, čalīt, tu kļūdies - es neesmu iesprostots kaut kādā kastē, man ir privātmāja. Nespēju iztēloties to sēdēšanu četrās sienās kā tas ir dzīvokļos.
, 2021-12-29 22:34, pirms 4 gadiem
Helena Jagudina rakstīja: Man salahs patīk
Viņš skaists jā, man patīk skaisti cilvēki. Ne tādā nozimē, bet patīk. Nevar būt, ka par Liverpooli?
, 2021-12-29 22:34, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: Gan jau os hoķi arī kancelēlēs
Es, jefiņš, pirms stundas baigi expertēju, cik un kurš sametīs rusaku un SVK spēlē! Vienīgie vinnētāji ir aviopārvadātāji un viesnīcas, kā arī kļavu sīrupa ražotāji.
, 2021-12-29 22:34, pirms 4 gadiem
Frīdis psihopāts rakstīja: Cik nu ilgi viņš tev piederēs, līdz banka atņems. Un nē, čalīt, tu kļūdies - es neesmu iesprostots kaut kādā kastē, man ir privātmāja. Nespēju iztēloties to sēdēšanu četrās sienās kā tas ir dzīvokļos.
Man privātmājā nepatīk un ir daudz tādu cilvēku kas nevar dzīvot privātmājas
, 2021-12-29 22:34, pirms 4 gadiem
purva_velns rakstīja: Viss, čempis atcelts
A kur info?
, 2021-12-29 22:35, pirms 4 gadiem
Black_Knights rakstīja: Viņš skaists jā, man patīk skaisti cilvēki. Ne tādā nozimē, bet patīk. Nevar būt, ka par Liverpooli?
Man ļoti nepatīk kā salahs pagājušajā spēlē notrolloja pendeli un padi.rsa spēli
, 2021-12-29 22:35, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: nez, man jau lieka, ka labāk lai maina, ja ir tāda vajadzība. es toč negribētu nonākt attīecībās ar vīrieti, kurš īstenībā jūtas kā sieviete, diez vai tev gribētos blakus tādu sievieti, kura sapņo par krāniņu.. sev es gan nepiedāvāju uzmanību, tas man šobrīd nav aktuāli, bet vnk uzklausīt tumšās un melnās domas. es tiešām ticu, ka cilvēkiem vienam otram ir jāpalīdz, ja ir tādas iespējas.
Iedosi man vienu foršu dziesmu, ko paklausīties?
, 2021-12-29 22:36, pirms 4 gadiem
Helena Jagudina rakstīja: Man privātmājā nepatīk un ir daudz tādu cilvēku kas nevar dzīvot privātmājas
No privātmājas nevar aiziet ar čībām uz veikalu°
Savi +-!
, 2021-12-29 22:37, pirms 4 gadiem
Ej tu nost kā mēs pacēlam komentārus šim rakstam. Paldies ikvienam, kas dalījās ar savu viedokli. Ticu, ka turpmāk sasniegsim vēl labākus rezultātus.
, 2021-12-29 22:37, pirms 4 gadiem
datmons rakstīja: No privātmājas nevar aiziet ar čībām uz veikalu°
Savi +-!
Arī un esmu tas cilvēks kuram vajag lai apkārt kaut kas notiek, tāpēc patīk iziet rīgas centra ārā un tev viss iespējamais ir apkārt. Nepatīk iziet klusuma un tukshuma
, 2021-12-29 22:38, pirms 4 gadiem
Black_Knights rakstīja: Ej tu nost kā mēs pacēlam komentārus šim rakstam. Paldies ikvienam, kas dalījās ar savu viedokli. Ticu, ka turpmāk sasniegsim vēl labākus rezultātus.
Paga, paga! Rīt no 17.00 Lielā 2021 Gada Studija! Rižans būs priekšpēdējais jeb nebūs!
, 2021-12-29 22:40, pirms 4 gadiem
Gin4a rakstīja: Paga, paga! Rīt no 17.00 Lielā 2021 Gada Studija! Rižans būs priekšpēdējais jeb nebūs!
Cik žēl, ka Dinamo tā nogrimis. Atceros tos laikus, kad nelaidu garām nevienu spēli. Kā pirmo reizi Salavatu uzvarējām. Tad tas likās tāds Wow. Tāpēc nav brīnums, ka šobrīd tik liela nepatika pret komandu. Līdzjūtēji vienkārši ir vīlušies.
, 2021-12-29 22:42, pirms 4 gadiem
Black_Knights rakstīja: Es uzskatu, ka tāda vajadzība nav. Retos gadījumos, kad tiešām ir hermafrodīts, var saprast. Bet pārējos prasās psihoterapeits. Tam noteikti jābūt daudz stingrāk uzraudzītam un izvērtētam.
nez, manispēc katrs lai dara, kā viņam/ai tīk, mani tas nekā neietekmē, lai katrs precas ar ko grib, kvai zirgu, nererdzu arī tajā problēmu. mani tiešām netraucē, ja katrs dzīvo savu dzīvi, kā vien vēlas, problēmas sākas tajā brīdī, kad grib, lai citi savas dzīves dzīvo tā, kā konkrētajam indivīdam liekas pareizi. visas tād ideoloģiju sadursmes vispār liekas tik absurdas un tas, cik kvēli cilvēki par tām iespringst.
, 2021-12-29 22:44, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: nez, manispēc katrs lai dara, kā viņam/ai tīk, mani tas nekā neietekmē, lai katrs precas ar ko grib, kvai zirgu, nererdzu arī tajā problēmu. mani tiešām netraucē, ja katrs dzīvo savu dzīvi, kā vien vēlas, problēmas sākas tajā brīdī, kad grib, lai citi savas dzīves dzīvo tā, kā konkrētajam indivīdam liekas pareizi. visas tād ideoloģiju sadursmes vispār liekas tik absurdas un tas, cik kvēli cilvēki par tām iespringst.
Ja cilvēks ir laimīgs, tad jā. Bet lielai daļai ir ku kū. Iedosi man, lūdzu, vienu foršu dziesmu, lai varu izdomāt vai drīkst ar tevi runāt?
, 2021-12-29 22:45, pirms 4 gadiem
Black_Knights rakstīja: Iedosi man vienu foršu dziesmu, ko paklausīties?
https://www.youtube.com/watch?v=MU0...

šitā mani kādreiz baigi uzlādēja, īpaši vārdi "F*ck it all and f*cking no regrets"
, 2021-12-29 22:45, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: https://www.youtube.com/watch?v=MU0...

šitā mani kādreiz baigi uzlādēja, īpaši vārdi "F*ck it all and f*cking no regrets"
Paldies
, 2021-12-29 22:46, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: https://www.youtube.com/watch?v=MU0...

šitā mani kādreiz baigi uzlādēja, īpaši vārdi "F*ck it all and f*cking no regrets"
Tu ieraksti par uzlādēšanos un uzreiz šo atcerējos: https://www.youtube.com/watch?v=WTR...
, 2021-12-29 22:47, pirms 4 gadiem
Black_Knights rakstīja: Ja cilvēks ir laimīgs, tad jā. Bet lielai daļai ir ku kū. Iedosi man, lūdzu, vienu foršu dziesmu, lai varu izdomāt vai drīkst ar tevi runāt?
man ir diezgan specifiska mūzikas gaume - jazz, blues and rock (sometimes also with roll)
, 2021-12-29 22:47, pirms 4 gadiem
Tieši jaunu tumbu mašīnai nopirku. Rīt noteikti būs ši jāieslēdz. Redz cik vienkārši tas ir
, 2021-12-29 22:49, pirms 4 gadiem
Gg
, 2021-12-29 22:49, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: man ir diezgan specifiska mūzikas gaume - jazz, blues and rock (sometimes also with roll)
izņemot visus popsistus, man šķiet, ka lielai daļai tā ir. Mans playlist arī ir samērā interesants.
, 2021-12-29 22:49, pirms 4 gadiem
Vēl ne tuvu nav pavasaris, bet gaisā jau virmo mīlestība. Vai tas nav jauki
, 2021-12-29 22:49, pirms 4 gadiem
Helena Jagudina rakstīja: Gg
ej prom
, 2021-12-29 22:50, pirms 4 gadiem
Black_Knights rakstīja: Cik žēl, ka Dinamo tā nogrimis. Atceros tos laikus, kad nelaidu garām nevienu spēli. Kā pirmo reizi Salavatu uzvarējām. Tad tas likās tāds Wow. Tāpēc nav brīnums, ka šobrīd tik liela nepatika pret komandu. Līdzjūtēji vienkārši ir vīlušies.
Pirmajās sezonas pat krievu mediji bija uztaisījuši video kā Dinamo Rīga viens no galvenajiem gagarina kandidatiem, neatceros kura sezona
, 2021-12-29 22:50, pirms 4 gadiem
Frīdis psihopāts rakstīja: Vēl ne tuvu nav pavasaris, bet gaisā jau virmo mīlestība. Vai tas nav jauki
Un tev tas tiešām jāsabojā? Tu arī ej prom
, 2021-12-29 22:51, pirms 4 gadiem
Ziemeļvidzemes Taurētāja pilsētā slidotava darbojas? Jāpamodina te daži no apmātības miglas. Tuvāk ledum, tuvāk hokejam!!!
, 2021-12-29 22:51, pirms 4 gadiem
Gin4a rakstīja: Ziemeļvidzemes Taurētāja pilsētā slidotava darbojas? Jāpamodina te daži no apmātības miglas. Tuvāk ledum, tuvāk hokejam!!!
Tu man esi uz Ignore. Kaut ko sliktu esi darījis?
, 2021-12-29 22:51, pirms 4 gadiem
Black_Knights rakstīja: Tu ieraksti par uzlādēšanos un uzreiz šo atcerējos: https://www.youtube.com/watch?v=WTRldz7aUos
nezinu šos, bet uzlādi tur var dabūt jā, pusaudžu gados pati pa mošpitiem mēdzu dzīvoties un pēc metāliskajiem končiem pāris dienas ar stīvu kaklu staigāt tā arī nekad neiemācījos "pareizi" tos matus purināt
, 2021-12-29 22:52, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: nezinu šos, bet uzlādi tur var dabūt jā, pusaudžu gados pati pa mošpitiem mēdzu dzīvoties un pēc metāliskajiem končiem pāris dienas ar stīvu kaklu staigāt tā arī nekad neiemācījos "pareizi" tos matus purināt
Tevi taču nesauc Laura?
, 2021-12-29 22:52, pirms 4 gadiem
Black_Knights rakstīja: Tu man esi uz Ignore. Kaut ko sliktu esi darījis?
Vienu no vadošajiem hokeja apskatniekiem? Attopies!
, 2021-12-29 22:52, pirms 4 gadiem
Gin4a rakstīja: Vienu no vadošajiem hokeja apskatniekiem? Attopies!
Dinamo fans?
, 2021-12-29 22:53, pirms 4 gadiem
Black_Knights rakstīja: Tevi taču nesauc Laura?
sauc, savu identitāti te nekad slēpusi neesmu, domāju, ka visi "vecie" lietotāji zin kas es, no kurienes un ko daru.
, 2021-12-29 22:53, pirms 4 gadiem
Black_Knights rakstīja: Tu man esi uz Ignore. Kaut ko sliktu esi darījis?
Kā nav kauns Volx ignorēt.
, 2021-12-29 22:54, pirms 4 gadiem
Frīdis psihopāts rakstīja: Kā nav kauns Volx ignorēt.
Es te kādu laiku neesmu bijis. Es kādus 10 gadus vai pat vairāk pa sportacentru dzīvojos, bet man parasti slinkums komentēt.
, 2021-12-29 22:54, pirms 4 gadiem
Black_Knights rakstīja: Dinamo fans?
Jā! SG Dynamo Weißwasser
, 2021-12-29 22:54, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: sauc, savu identitāti te nekad slēpusi neesmu, domāju, ka visi "vecie" lietotāji zin kas es, no kurienes un ko daru.
Es tā baigi neiedziļnos Sportacentra dzīvē. Tu man atgādini vienu Lauru un tad sāku domāt, ka mēs varētu būt pazīstami.
, 2021-12-29 22:55, pirms 4 gadiem
Gin4a rakstīja: Jā! SG Dynamo Weißwasser
Ok, tad atstāju Ignore.
, 2021-12-29 22:56, pirms 4 gadiem
Black_Knights rakstīja: Es tā baigi neiedziļnos Sportacentra dzīvē. Tu man atgādini vienu Lauru un tad sāku domāt, ka mēs varētu būt pazīstami.
viss var būt. tas gan tāds ārkārtīgi populārs vārds, īpaši manam vecumam.
, 2021-12-29 22:56, pirms 4 gadiem
Black_Knights rakstīja: Ok, tad atstāju Ignore.
Tie tak 1957.gadā jau iztirgoja visus spēlētājus!
, 2021-12-29 22:56, pirms 4 gadiem
Gin4a rakstīja: Jā! SG Dynamo Weißwasser
Fanot par Dinamo ir tāpat kā dzīvot vardarbīgās attiecības. Visu laiku domā, ka otrs mainīsies, bet rezultātā tevi tikai sit
, 2021-12-29 22:57, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: viss var būt. tas gan tāds ārkārtīgi populārs vārds, īpaši manam vecumam.
Jau kādu laiku atpakaļ to iedomājos. Un vecumu nav pieklājīgi jautāt. Būs atkal jāskatās statistikas un jāanalizē. Tas man padodas
, 2021-12-29 22:58, pirms 4 gadiem
Gin4a rakstīja: Tie tak 1957.gadā jau iztirgoja visus spēlētājus!
Sorry, es tā kārtīgi neizlasiju, Tikai pirmo vārdu "jā"
, 2021-12-29 22:58, pirms 4 gadiem
"domāju, ka visi "vecie" lietotāji zin kas es, no kurienes un ko daru."
Vecie lietotāji, jūs man pastāstīsiet kas tā par Lauru? man palika interesanti
, 2021-12-29 22:59, pirms 4 gadiem
Gin4a rakstīja: Tie tak 1957.gadā jau iztirgoja visus spēlētājus!
Tu esi vecs. Ko tu zini?
, 2021-12-29 23:01, pirms 4 gadiem
Neesmu vecs, bet šo to zinu. Tiesa gan neko arī neatklāšu. Tas, ko atklāt, lai paliek pašas Lauras ziņā. Nu tas tā, pakaitināju un nozudu.
, 2021-12-29 23:01, pirms 4 gadiem
Frīdis psihopāts rakstīja: Neesmu vecs, bet šo to zinu. Tiesa gan neko arī neatklāšu. Tas, ko atklāt, lai paliek pašas Lauras ziņā. Nu tas tā, pakaitināju un nozudu.
Nē nu paldies. Un kā man tagad aizmigt?
, 2021-12-29 23:02, pirms 4 gadiem
Black_Knights rakstīja: Jau kādu laiku atpakaļ to iedomājos. Un vecumu nav pieklājīgi jautāt. Būs atkal jāskatās statistikas un jāanalizē. Tas man padodas
vari arī droši konkrēti uzprasīt, man īsti nav ko slēpt jebkurā gadījumā, no manas puses tas neko nemaina.
, 2021-12-29 23:04, pirms 4 gadiem
Frīdis psihopāts rakstīja: Neesmu vecs, bet šo to zinu. Tiesa gan neko arī neatklāšu. Tas, ko atklāt, lai paliek pašas Lauras ziņā. Nu tas tā, pakaitināju un nozudu.
Iedod tad vismaz kādu foršu dziesmu paklausīties
, 2021-12-29 23:27, pirms 4 gadiem
Frīdis psihopāts rakstīja: Neesmu vecs, bet šo to zinu. Tiesa gan neko arī neatklāšu. Tas, ko atklāt, lai paliek pašas Lauras ziņā. Nu tas tā, pakaitināju un nozudu.
Bļa, Frīdi, kur ir dziesma?
, 2021-12-29 23:27, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: vari arī droši konkrēti uzprasīt, man īsti nav ko slēpt jebkurā gadījumā, no manas puses tas neko nemaina.
Es tev rakstu vēstuli. Ne mīlestības, vismaz pagaidām. Piedod, man patīk jokoties.
, 2021-12-29 23:44, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: vari arī droši konkrēti uzprasīt, man īsti nav ko slēpt jebkurā gadījumā, no manas puses tas neko nemaina.
man šodien kaut kā nerakstās. Zinu, ka to vajag man nevis tev, bet kādu dienu gan jau uzrakstīšu
, 2021-12-30 00:08, pirms 4 gadiem
Black_Knights rakstīja: Es tev rakstu vēstuli. Ne mīlestības, vismaz pagaidām. Piedod, man patīk jokoties.
humors pasauli neizglābs, bet galu padarīs nedaudz jautrāku gan