Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1312, Did:0, useCase: 3

Znaroks: "Ļoti šaubos par to, vai turpināšu vadīt Latvijas izlasi"

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Znaroks: "Ļoti šaubos par to, vai turpināšu vadīt Latvijas izlasi"
Oļegs Znaroks
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas hokeja valstsvienības galvenais treneris Oļegs Znaroks pēc zaudējuma 2:3 pēcspēles metienos dāņiem intervijā "Sport-Express" atzinis, ka šaubās par to, vai paliks pie izlases stūres.

Atgādinām, ka pirms čempionāta Latvijas Hokeja federācijas valde uzstādīja mērķi mūsu komandai izkļūt no grupas. Vakar zaudējot dāņiem, mērķis nav izpildīts. Tādējādi aktuāls jautājums par vienības galveno treneri Oļegu Znaroku, kurš, starp citu, tikai vienreiz izpildījis pirms turnīra izvirzīto mērķi.

Pats Znaroks pēc vakardienas fiasko atzina, ka šaubās par darba turpināšanu ar Latvijas izlasi: "Kontrakts man beigsies pēc čempionāta. Šobrīd nezinu to, vai palikšu izlasē. Man ir lielas šaubas."

Latvijas izlase šodien plkst. 17:15 ar spēli pret Slovēniju sāks cīņas neveiksminieku grupā, noskaidrojot tās divas komandas, kurām nākamgad nāksies spēlēt zemākā līmenī. Bez mums un slovēņiem "izdzīvot" centīsies arī austrieši un baltkrievi.

Izmantotie resursi:
СПОРТ-ЭКСПРЕСС: Ежедневная спортивная газета....

Vai vēlies, lai Znaroks turpina vadīt Latvijas izlasi?

  • 661

  • 522

  • 124


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2011-05-05 09:57, pirms 14 gadiem
Oļegam nav jāšaubās, bet jāatsakās no izlases vadīšanas pēc čempionāta pēdējās spēles. pamēģināji - nesanāca, neko darīt - bez obid, Oļeg. Un lai veicas KHL.
Slēpts komentārs: Nemiroff

     [+] [-]

, 2011-05-05 09:59, pirms 14 gadiem
Tā tam vajadzētu arī notikt.

 +48 [+] [-]

, 2011-05-05 10:00, pirms 14 gadiem
Paskataties uz LV izlases spēlēm kopumā...man liekas ka ir gana labi,iznemot šos latvijas sportā populāros zaudējumus...un ko tad likt vietā..kārtējo lindstremu??? Lai turpina un izdara secinājumus,rezultātam jābūt.

 +16 [+] [-]

, 2011-05-05 10:01, pirms 14 gadiem
Nu jau tikai vienu reizi no piecām Zanroks izpildījis uzdevumu.

 +10 [+] [-]

, 2011-05-05 10:01, pirms 14 gadiem
njā... ka tik toč neizlidojam no a grupas vēl...

 +44 [+] [-]

, 2011-05-05 10:01, pirms 14 gadiem
Manuprāt, lai cik labs vai slikts ir Znaroks, ir nepieciešamas izmaiņas! Jaunas vēsmas, jaunu motivāciju, jaunu taktiku un emocionālo piepildījumu komandai!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: moretto
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2011-05-05 10:04, pirms 14 gadiem
ja būs panākumi ar Dinamo, tad Pekka. Jāpagaida vismaz līdz jaungadam, steigas nav. Tāpat sastāvā vismaz 20 purnus pareizi var nosaukt katrs fans. Svarīgākais ir iedvest motivāciju spēlēt Latvijas izlasē!
Slēpts komentārs: joka121

  -1 [+] [-]

, 2011-05-05 10:06, pirms 14 gadiem
Par galveno lai klust Haris un paligos Arti Abolu bus ok

  +7 [+] [-]

, 2011-05-05 10:06, pirms 14 gadiem
Man domāt,ka vajadzētu dot iespēju Ābolam un Ignatjevam.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-05 10:07, pirms 14 gadiem
lai cik neebuutu nepatiikami atziit bez izlases puishus vinjs nevar padzenaat.ja izlase atljaujas sitaa speleet ka vinji speleja pret daniju ,vismaz man liekas ka kadam vajadzetu ar sudainu mietu pa muguru lai saktu speleet

 +19 [+] [-]

, 2011-05-05 10:08, pirms 14 gadiem
76 rakstīja: ja būs panākumi ar Dinamo, tad Pekka. Jāpagaida vismaz līdz jaungadam, steigas nav. Tāpat sastāvā vismaz 20 purnus pareizi var nosaukt katrs fans. Svarīgākais ir iedvest motivāciju spēlēt Latvijas izlasē!
LV izlasi NEDRĪKST vadīt RD treneris - ņemot vērā, ka RD spēlē tik liela daļa no mūsu izlases, tas šādi vai tādi novedīs pie situācijas, ka gribot vai negribot trenera darbs ar izlasi tiks pakārtots kluba vadības interesēm. Katrā ziņā, pat Znaroka atstāšana galvenā trenera amatā būtu labāks risinājums nekā RD trenera iecelšana arī par LV izlases galveno treneri.

  +6 [+] [-]

, 2011-05-05 10:08, pirms 14 gadiem
Znaroks ir tipisks klubu treneris, tāpat kā Beresņevs, kas maksimumu no komandas var izspiest ilgtermiņā ar to strādājot. LV ir nepieciešams treneris, kas samērā īsā laikā spēj sagatvot funkcionāli un pēc pēdējās spēles arī morāli, komandu.

  +3 [+] [-]

, 2011-05-05 10:10, pirms 14 gadiem
Varbūt Ābolu? Dinamiešu spējas zinās, tomēr iespējams būs ar nedaudz citādu skatījumu uz spēlētājiem kā Pekka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-05 10:11, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: LV izlasi NEDRĪKST vadīt RD treneris - ņemot vērā, ka RD spēlē tik liela daļa no mūsu izlases, tas šādi vai tādi novedīs pie situācijas, ka gribot vai negribot trenera darbs ar izlasi tiks pakārtots kluba vadības interesēm. Katrā ziņā, pat Znaroka atstāšana galvenā trenera amatā būtu labāks risinājums nekā RD trenera iecelšana arī par LV izlases galveno treneri.
Es nesaprotu,tad kādas ir kluba intereses,lai izlase zaudē??

  +3 [+] [-]

, 2011-05-05 10:13, pirms 14 gadiem
Tieši tā: pietiek viņam avanasi. Ja reiz ir tik nespējīgs, ka nevar mūsu "zvaigznēm" iestāstīt, kas PČ ir LV izlasei svarīgākā spēle, tad nav ko te darīt. Pietiek no Lipmana žēlastības dāvanas. Ja nemaldos, tad savā stūrēšanas laikā tikai vienu reizi izpildījis LHF doto uzdevumu.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-05 10:15, pirms 14 gadiem
Ābolu par galveno viennozīmigi!
Slēpts komentārs: kristapskristaps

  +9 [+] [-]

, 2011-05-05 10:17, pirms 14 gadiem
Pārmaiņas ir noteikti nepieciešamas, derētu kāds vācu vai skandināvu speciālists. Vispār būtu jāatrod savs spēlēšanas stils, sava ideoloģija.., Mums ir talantīgi hokejisti, spēlējam pārsvarā KHL vai citās labās līgās, bet visus gadus mums ir viens un tas pats mērķis - tikt ārā no grupas un ja paveiksies, tad iekļūsim 1/4 finālā... Pašiem tas neapnīk? Kas tas par mērķi vsp? Labāk ~5 gadus ziedot lielām pārmaiņām un pēc tam cīnīties par medaļām.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-05 10:18, pirms 14 gadiem
Ātri tikai blusas ķer. Funkcionāli ātri sagatavot nevar. Plenčukus praktiski nemaz nav iespējams funkcionāli sagatavot.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-05 10:20, pirms 14 gadiem
enrijs rakstīja: Nu jau tikai vienu reizi no piecām Zanroks izpildījis uzdevumu.
Bet varbūt mēs ar savu necilo hokeja saimniecību un veco panākumu iespaidā uzstādām pārāk augstus mērķus.
Ja valstī situācija krasi nemainīsies, tad pēc gadiem desmit varēsim tikai atcerēties kā spēlējām A grupā un pat Bowmens ( ) nevarēs mūs izvest no B grupas..

  -1 [+] [-]

, 2011-05-05 10:20, pirms 14 gadiem
Protams , ka darbs ir jaturpina , jo nav labaka kandidaata par Znaroku!
Vins vislabak paziist visus speletajus , neviens skandinaavs vai amerikanis neko seit neizdaris!

  +7 [+] [-]

, 2011-05-05 10:20, pirms 14 gadiem
kristapskristaps rakstīja: Tieši tā: pietiek viņam avanasi. Ja reiz ir tik nespējīgs, ka nevar mūsu "zvaigznēm" iestāstīt, kas PČ ir LV izlasei svarīgākā spēle, tad nav ko te darīt. Pietiek no Lipmana žēlastības dāvanas. Ja nemaldos, tad savā stūrēšanas laikā tikai vienu reizi izpildījis LHF doto uzdevumu.
Kādas tev zvaigznes,ar tādu sastāvu cienīgi spēlē.Un kāda svarīgākā spēle,ir katrā jācīnās,ir jāiet uz visu banku(1/4)nevis tik par vietas saglabāšanu.Nav ko pārmest,vienkārši nepaveicās vakar mūsējiem.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-05 10:22, pirms 14 gadiem
aicis GR rakstīja: Protams , ka darbs ir jaturpina , jo nav labaka kandidaata par Znaroku!
Vins vislabak paziist visus speletajus , neviens skandinaavs vai amerikanis neko seit neizdaris!
jāturpina??? arī tad, ja sanāk tikai 1 reizē no 5???

  +1 [+] [-]

, 2011-05-05 10:24, pirms 14 gadiem
kristapskristaps rakstīja: Tieši tā: pietiek viņam avanasi. Ja reiz ir tik nespējīgs, ka nevar mūsu "zvaigznēm" iestāstīt, kas PČ ir LV izlasei svarīgākā spēle, tad nav ko te darīt. Pietiek no Lipmana žēlastības dāvanas. Ja nemaldos, tad savā stūrēšanas laikā tikai vienu reizi izpildījis LHF doto uzdevumu.
Pirmkārt jau LHF ir jāsaved kārtībā sava saimniecība, kas attiecas uz spēlētāju spēlēšanu izlasē. Šis pavasaris man atgādināja kā pastaigu pa Rīgas Centrāltirgu, kur jāsatigā gar tantiņām un jākaulējas par pērkamo preci. Nu nevar LHF valdīt tāda anarhija, kā tas tagad ir. Lipmanam ir jābūt strikti izstrādātam plānam ar Dinamo vadību, noslēgtas kaut kādas vienošanās utt. Tikai pēc tam ir jāmeklē treneris. Jūs taču virtuvē netaisat sev pusdienas, ja tur nav plīts.....

  -1 [+] [-]

, 2011-05-05 10:29, pirms 14 gadiem
Beidzot tas notiks- Znaroks netrenēs izlasi- URĀ.

  +6 [+] [-]

, 2011-05-05 10:29, pirms 14 gadiem
Yuri rakstīja: Ņemot vērā to, kā Oļegs ir gānīts visus šos gadus, var secināt, ka līdzjutēji noteikti nav pelnījuši tik labu treneri, kas ar izlasi ir ar visu sirdi un dvēseli! Pagājušās sezonas labākais KHL treneris, kas ar to sastāvu kāds ir mēģina izdabūt labāko rezultātu. Nu, lai veicās!
Apmēram manas domas, tādu veci kurš tik atklāti būtu par Latvijas izlasi, pārzinātu mūsu resursus, mēs visticamākais nedabūsim. Šoreiz laikam ir tas gadijums kad treneris tiks mainīts tikai un vienīgi mainīšanas dēļ.

Domāju liela daļa līdzjutēju cerēja uz mūsu somiem, zēni motivēti atbrauks, gribēs sevi pierādīt un ko mēs redzam laukumā! Vicinās ar nūju un pelna noraidijumus, visskumjāk ir par Saulieti un Pečuru, šie labākajā gadijumā apstājušies savā progresā, Jekijs jau sevi vēl nākotnē pierādīs, bet Armands laikam jau vairs neprogresēs.

 +12 [+] [-]

, 2011-05-05 10:29, pirms 14 gadiem
Nu būsim taču objektīvi. LV izlases sastāvs ar katru gadu paliek arvien vājāks, arvien mazāk aizgājušās paaudzes tehnisko, meistarīgo spēlētāju.. Ņiživijs kā pēdējais mohikānis, lai arī jau lēns, bet vienīgais, kas spēj vērpt spēli... Un neskatoties uz visu šo, mūsu izlase šogad parādīja vienu no saturīgākajiem sniegumiem pēdējās desmitgades laikā. Nav runa par rezultātu, bet par pašu spēli. Par komandu kopumā. Un tas ir nekas cits, kā Rīgas Dinamo, Jūliusa Šuplera un arī Znaroka un Vītoliņa nopelns. Tā ka nebrauksim augumā Značokam... nākamais gads parādīs, vai šīgada zaudējumi kvalitatīva hokeja ietvaros bija likumsakarība, vai nejaušība.

  +4 [+] [-]

, 2011-05-05 10:31, pirms 14 gadiem
karstgalvis rakstīja: beidzot atbrīvos man vietu!
Tev būs rindā jāpastāv! Domāju, ka ta jau vispirms Kira izskatīs Liepājas Ivara kandidatūru...

     [+] [-]

, 2011-05-05 10:32, pirms 14 gadiem
Piekrītu, ka pārmaiņas vajag, bet tad trenerim ir jābūt tikai un vienīgi kā izlases trenerim, nekādu klubu vai citu saistību, lai var štukot un perināt taktikas visas sezonas garumā, un lai var apzināt visus iespējamos kandidātus.
Runājot par Znaroku, žēl, ka dēļ viņa ambīcijām nespēlēja Sprukts!!! Gandrīz arī nebija Ņiživija, bet laikam priekš Oļega viņš ir pārāk liela autoritāte, lai to varētu pieļaut, tāpēc ar Sašu izdevās rast ambīciju kompromisu!

  -1 [+] [-]

, 2011-05-05 10:33, pirms 14 gadiem
Lai strādā Oļegs, būs labi. Vai arī tad vajadzētu kādu stingru veci, kas mūsējos iemāca strādāt laukumā, nevis atslidināties un ir arī daži spēlētāji, kuriem tur vairs nav ko meklēt, un manā skatījumā jau pagājušo gadu nebija.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-05 10:36, pirms 14 gadiem
vajag atpakalj lindstreemu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-05-05 10:38, pirms 14 gadiem
Nu jā tauta ir sūdīgi, bet ko paši rakstij;at, komentāros kad izlase gatavojās PČ, ka no grupas arā netiksim un visiem pakāsīsim ar lielu kaunu ar šādu sastāvu, tā vietā Latvijas izlases, nu jau jaunā maiņa parādija lielisku sniegumu, un tikai apstākļu sakritības dēļ netika arā no grupas, domāju ar citu treneri varētu būt vēl sliktāk, jo Oļegs prot savākt un motivēt spēlētājus + vēl OZO par menedžeri tas viss stimulēja jaunos kapāties. Tagad visi noliek izlasi, kaut lielāka daļa prognozēja lielākus podus, tad tie kuri jau pirms čempionāta nolika varbūt padomājiet ko paši gribat un tad sāciet bļaut, par to kas ir, vai nau izdevies.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-05 10:39, pirms 14 gadiem
vēsais rakstīja: Paskataties uz LV izlases spēlēm kopumā...man liekas ka ir gana labi,iznemot šos latvijas sportā populāros zaudējumus...un ko tad likt vietā..kārtējo lindstremu??? Lai turpina un izdara secinājumus,rezultātam jābūt.
tieši tā, tās mainīšanas neko ilgtermiņā nedod un latvieši ir pieraduši domāt īstermiņā...Oļegs ir labs un īstajā vietā...

     [+] [-]

, 2011-05-05 10:39, pirms 14 gadiem
Znaroks ieveda Latviju elitē un pats arī no tās izvadīs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-05 10:39, pirms 14 gadiem
brg1 rakstīja: Es nesaprotu,tad kādas ir kluba intereses,lai izlase zaudē??
Vēl viens no Mēness atlidojušais! Tak savā laikā Sējējs skaidri un gaiši MatuļJankam bija pateicis, ka viņapēc LV izlase var kaut Z grupā spēlēt + vēl "bonusā" var atcerēties UlmaņGunčas neoficiālos "uzmundrinājumus" izlases čaļiem pirms Vankuveras OS sak' "jūs tur dikti nepārcenšaties, mums vēl PO ir priekšā".... nav jau nekur teikts, ka kas līdzīgs no kluba puses nav arī tagad "pačukstēts"...

  +3 [+] [-]

, 2011-05-05 10:40, pirms 14 gadiem
Tas būtu labākais variants ja Znaroks pats peteiktu ka vairs nevadīs Latvijas izlasi.
Manas domas ka vajadzētu kadu kanādieti vai amērikani,kas iemācītu mūsejiem normālak kustēties par laukumu,izdarīt vairak metienus par vārtiem ari no zilās līnijas un protams vairākumā kustēties nevis stāvet uz vietas kā parasti,ātrakas piepēles pretinieku zonā un līdz ar to bīstamāki un efektīvaki uzbrukumi būtu.
P.S. Tās ir manas domas un varat nepiesietis,man tāpat pie vienas vietas ja jūs iebilstat..
p.ss par kļudām ja ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-05 10:42, pirms 14 gadiem
nu i labi, lai Rautakalio pārņem stafeti un trenē izlasi, vismaz defā viss būs ok un galvās arī, nu nevar cilveks kas pats kāpa ntās reizes uz šī grābekļā būt par treneri a znaroks kā spēlētājs bieži piedalījās tādos brīnumos kā vakar, tādu aizsardzību kāda bija pret dāniju es vairs redzēt negribu, tik brīvi ļāva slidināties pa mūsu zonu, āksti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-05 10:45, pirms 14 gadiem
Volx rakstīja: Armandam tieši Somija izskatās nākusi par labu un šāda auguma parametru spēlētāji apkārt nemētājas.Somijā laikam būs iemācījies tos likt lietā.
Piekrītu ka bišķiņ labāks viņs ir palicis, bet tas ir pamaz ja atceramies kas no viņa tika gaidīts karjeras sākumā. Ja Janka būtu spēlējis, tad tieši Armands būtu bijis aiz strīpas.

Varbūt tās ir emocijas, bet pat nezinu vai man šobrīd Jankam vēlēt līgumu ar RD, jeb lai par sodu aizbrauc kaut kur pāri Baltijas jūrai galvu atsvaidzināt, nu baigi mūs iegāza.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-05 10:46, pirms 14 gadiem
Znaroks nevar nostāties vārtos un atvairīt metienus, tāpat viņš nevar iemest ripu no visizdevīgākajām situācijām, nevar rupji un bērnišķigi kļūdīties aizsardzībā, jo vienkārši viņš stāv aiz apmales...

  +1 [+] [-]

, 2011-05-05 10:49, pirms 14 gadiem
Handry rakstīja: Znaroks nevar nostāties vārtos un atvairīt metienus, tāpat viņš nevar iemest ripu no visizdevīgākajām situācijām, nevar rupji un bērnišķigi kļūdīties aizsardzībā, jo vienkārši viņš stāv aiz apmales...
bet, toties viņam vajadzētu noskaņot komandu spēlei pret vājāku pretinieku, atrast pareizos vārdus utt.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-05 10:50, pirms 14 gadiem
Pret Daaniju neredzeeju,bet pret Cehiju un Somiju pat loti laba speele,var pat teikt,ka nepaveicaas (seviski pret cehiju). Un sastaavs arí ir,kaads ir. Starpiba starp lielisku speeli un izgaasanos dazhreiz ir nieciiga, nebuutu sashutis,ja arii znaroks paliktu. Somus,cehus un tamliidziigus taapat ne pie viena trenera regulaari neuzvareesim, bet taa kaa soreiz speeleejaam - baigi ok. Katraa zinjaa daudz labaaks iespaids,nekaa tajos gados,kad pret favoriitiem pilnigi bezcerigi un tad nomoca uzvaru pret kaut kaadiem itaaliem. Un diez vai buus taads treneris,pie kura regulari vinneesim cehus,somus. Varbuut vnk paveiksies naakamreiz vairaak. Un veel spruktinsh un co buus

  +1 [+] [-]

, 2011-05-05 10:50, pirms 14 gadiem
heh rakstīja: nu i labi, lai Rautakalio pārņem stafeti un trenē izlasi, vismaz defā viss būs ok un galvās arī, nu nevar cilveks kas pats kāpa ntās reizes uz šī grābekļā būt par treneri a znaroks kā spēlētājs bieži piedalījās tādos brīnumos kā vakar, tādu aizsardzību kāda bija pret dāniju es vairs redzēt negribu, tik brīvi ļāva slidināties pa mūsu zonu, āksti.
vēlreiz atkārtošos:
LV izlasi NEDRĪKST vadīt RD treneris - ņemot vērā, ka RD spēlē tik liela daļa no mūsu izlases, tas šādi vai tādi novedīs pie situācijas, ka gribot vai negribot trenera darbs ar izlasi tiks pakārtots kluba vadības interesēm. Katrā ziņā, pat Znaroka atstāšana galvenā trenera amatā būtu labāks risinājums nekā RD trenera iecelšana arī par LV izlases galveno treneri.

P.S. kāpēc tāda sajūsmība par to Rautakalio. Viņš jau vēl neko ar RD nav izdarījis - ne labu, ne sliktu. Gudri parunāt jau daudzi māk...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-05 10:52, pirms 14 gadiem
Es ceru ka Ābolu neliks par izlases treneri, jo es uzskatu ka viņš ir labākais hokeja komentētājs un negribu lai PČ laikā būtu kāds cits komentētājs.

ok vienīgi ja Arnis Slobožaņins tiek likts vietā
YouTube
- Sporta komentētāju konkurss....

  -1 [+] [-]

, 2011-05-05 10:53, pirms 14 gadiem
Žēl Žēl Žēl, man šodien sēr diena
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-05 10:57, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Vēl viens no Mēness atlidojušais! Tak savā laikā Sējējs skaidri un gaiši MatuļJankam bija pateicis, ka viņapēc LV izlase var kaut Z grupā spēlēt + vēl "bonusā" var atcerēties UlmaņGunčas neoficiālos "uzmundrinājumus" izlases čaļiem pirms Vankuveras OS sak' "jūs tur dikti nepārcenšaties, mums vēl PO ir priekšā".... nav jau nekur teikts, ka kas līdzīgs no kluba puses nav arī tagad "pačukstēts"...
Sliktu jau viņi arī nevēl, bet gribot-negribot intrešu konflikts starp klubiem un izlasi jebkurā gadijumā vienmēr rodas pats no sevis. Tapēc pilnīgi piekrītu Abragam ka izlasi nekādā gadijumā nevar vadīt RD treneris.

Tapēc arī politikā ir pašsaprotama lieta ka ierēdnis kurš vada kādu valsts institūciju nedrīkst pats darboties šajā svērā kā uzņēmējs. Smieklīgi kad Lužkovs stāstija ka viņam nav nekāda intrešu konflikta ar sievas biznesu Maskavas celtniecībā, ķipa viņa ir ļoti talantīga tapēc uzvar visos konkursos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-05 11:00, pirms 14 gadiem
Es balsoju par Arti Ābolu kā nākamo izlases treneri, jo priekš KHL kā te gudri eksperti saka esot viņš vēl par zaļu, tapec izlases vadītāja postenim būtu vairāk kā piemērots.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-05 11:08, pirms 14 gadiem
Janchuks5 rakstīja: bet, toties viņam vajadzētu noskaņot komandu spēlei pret vājāku pretinieku, atrast pareizos vārdus utt.
Vajadzēja noskaņot iemest bullīšus??? (0-6!), vai Cipuļa vietā trāpīt pustukšos vārtos

     [+] [-]

, 2011-05-05 11:09, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: Piekrītu ka bišķiņ labāks viņs ir palicis, bet tas ir pamaz ja atceramies kas no viņa tika gaidīts karjeras sākumā. Ja Janka būtu spēlējis, tad tieši Armands būtu bijis aiz strīpas.

Varbūt tās ir emocijas, bet pat nezinu vai man šobrīd Jankam vēlēt līgumu ar RD, jeb lai par sodu aizbrauc kaut kur pāri Baltijas jūrai galvu atsvaidzināt, nu baigi mūs iegāza.
Vienkārši šajā čempī ļoooti pietrūkst pagājušā čempja labākais trijnieks (Karsums- Sprukts- Daugaviņš) kaut man arī tagad mūsu tagadējiem izlases džekiem nav ko diži pārmest! Lai cik komiski arī tagad neizskatītos, bet kopumā izlase šajā čempī rāda vienu no saviem labākajiem sniegumiem un tas ka pakāsa dāņiem bullīšos to var norakstīt uz uztraukuma rēķina un arī pieredzes trūkumu (Bukartam, Ķēniņam 1 čempis, Džeram, Pečuram, Saulietim un vēl veselam baram 2 vai max 3) un tikai 1,5-2 maiņas var lepoties ar kaut kādu daudz maz nopietnu PČ pieredzi.... un pieredzes trūkums + stress pirms atbildīgākās spēles šoreiz arī izdarija savu! Par Znaru runājot.... patiesībā es arī neredzu nevienu kaut cik nopietnu citu pašmāju kandidātu kas varētu tagad vadīt (un labi vadīt) lielo izlasi.... Ābols vēl ir pa zaļu, lai varētu nopietni pats vadīt izlasi/klubu un viņam vēl 2-3 gadi būtu par asistentu klubā jāpastrādā... ņemt atkal kādu ārzemnieku? Un cik daudz laika paies kamēr tas ārzemju koučs "ierubīs fišku" LV hokeja "īpatnībās"?

  +1 [+] [-]

, 2011-05-05 11:10, pirms 14 gadiem
Šaubos vai Značokam kāds vispār vēl kādreiz piedāvās strādāt izlasē.
šis PČ jau bija par daudz.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-05 11:11, pirms 14 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Labi, beidz te muļķības gvelzt, nebija jau tā, ka džeki nenoskaņojušies izgāja... Vienkārši redzējām, ka pēc sarežģītas KHL sezonas nav puikām iekšā vairs pret samērā svaigiem dāņu kapātājiem, tas arī viss.

Vienīgais, ko Oļegam varētu pārmest, ka viņš nesapurināja Lauri, lai tas iet un kapā tālāk, jo kā uzzinājām pēc spēles, viņam vien sasitums ir bijis, tas nozīmē, ka varēja uzpūst "auksto" un kapāt tālāk. Bet Lauris laikam par lielo kontraktu un apdrošināšanu sabijās un nenoturpināja.
Nu pirmajā periodā ta gan izskatijās, jo mūsējie vnk atslidināja savu laiku, bet tad jau lēnām uz perioda beigām ieskrējās un tad jau sāka kapāties, bet nu vajadzēja jau no paša sākuma uzspiest savu spēles stilu.

  +3 [+] [-]

, 2011-05-05 11:12, pirms 14 gadiem
Nu, nākotnes perspektīvas tik melnas gan nav, kā viens otrs te raksta. Abas mūsu jauniešu komandas U-18 un U-20 atgriežas elitē, jā ir grūti tur noturēties, tomēr perspektīvu spēlētāju netrūkst.
Kāds tad bija Znaroka vakardienas spēles plāns? To, ka dāņiem tāds bija, varēja redzēt un viņiem viss arī notika. Izskatījās, ka Latvija spēles sākumā spēlēja pēc taktiktas - lēni paslidosim, paskatīsimies, ko tie dāņi darīs...

  -1 [+] [-]

, 2011-05-05 11:15, pirms 14 gadiem
Manas veelmes ir paklausiitas!!! Ceru,ka beidzot vareešu slimot par Latviju!!! negribeetu izlasee redzeet Viitolinu,tas pats Znaroka puika..

     [+] [-]

, 2011-05-05 11:17, pirms 14 gadiem
Ko tad liksim pie stūres?
Slēpts komentārs: Gena@Traktors

  +3 [+] [-]

, 2011-05-05 11:19, pirms 14 gadiem
moretto rakstīja: Nesanāca tev, nnegribu komentēt..... Bet ja kira ieliek ozoliņu neesmu pretim
Kādu Tev vēl Ozoliņu....

     [+] [-]

, 2011-05-05 11:20, pirms 14 gadiem
Nemiroff rakstīja: Vajag kādu skandināvu.
Aleksandru Beļavski.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-05 11:23, pirms 14 gadiem
brg1 rakstīja: Man domāt,ka vajadzētu dot iespēju Ābolam un Ignatjevam.
Es gan domāju, ka izlasei nevajadzētu būt "iespēju zemei", jābūt rezultātam.

     [+] [-]

, 2011-05-05 11:24, pirms 14 gadiem
hmmmm ..... OZO!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-05 11:25, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: Aleksandru Beļavski.
Aha.
Viņš sevi jau paguva pierādīt VHL.

  -3 [+] [-]

, 2011-05-05 11:25, pirms 14 gadiem
Nenokar galvu, Oļeg. Nesanāca kā gribējās, tāds ir hokejs.
Par atkāpšanos var runāt tikai tad, ja izlidojam no A grupas.

Varu iedomāties kāda motivācija darboties izlasē varētu būt tam, kad jāpēlē būtu Rumānijā pret Austrāliju...lielākā daļa tad no tagadējiem nebrauktu un iemeslus tam atrastu gana labus....

  +2 [+] [-]

, 2011-05-05 11:26, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: vēlreiz atkārtošos:
LV izlasi NEDRĪKST vadīt RD treneris - ņemot vērā, ka RD spēlē tik liela daļa no mūsu izlases, tas šādi vai tādi novedīs pie situācijas, ka gribot vai negribot trenera darbs ar izlasi tiks pakārtots kluba vadības interesēm. Katrā ziņā, pat Znaroka atstāšana galvenā trenera amatā būtu labāks risinājums nekā RD trenera iecelšana arī par LV izlases galveno treneri.

P.S. kāpēc tāda sajūsmība par to Rautakalio. Viņš jau vēl neko ar RD nav izdarījis - ne labu, ne sliktu. Gudri parunāt jau daudzi māk...
1. treneris ir kopā ar komandu 7-8 mēnešus un zin kā noskaņot savējos, tomēr kopā izgājuši cauri PO utt, citiem vārdiem uz izlasi ies spēlēt kā turpinājumu RD nevis kā atpūtu ar čomiem, līz ar to arī nebūs atslābums;
2. būs sprukstiem grūtāk atteikties, psiholoģiski, ja jau darba devēja treneris ir turpat;
3. muļķīgi domāt ka pakārtojot izlases intereses kluba interesēm zaudēs tikai izlase, vai klubs, tur ir gan savi plusi, gan mīnusi, mani visvairak sajūsmina tādi kā tu, mums nav bijis nekad dinamo treneris izlasei, taču jau zini ka 100% neder, gudrinieks..lai novada sezonas 4as izlasi (kā značoks) un tad redzēsim, mans uzskats - tādai mazai valstij ar vienu nopietnu hokeja klubu izlases treneris vislabāk būtu arī kluba.

un nekādā sajūsmā es neesu par Rautakalio, bet jebkuras pārmaiņas var būt labas, znaroks neko nevar pie izlases izdarīt, vienreiz, divreiz, trīsreiz, četreiz, cik vel vajag dot iespējas? nu nav viņš izlases treneris, kāpēc lv izlases sliktakā spēle bija tieši pret dāņiem? kāpēc lv izlases idiotiskākā aizsardzība bija tieši pret dāņiem? tas ir trenera "nopelns". var jau skatīties globālāk un teikt - redz mēs somus uzvarētu un tiktu tālāk, kaut viens iemestu savu bullīti un tiktu, bet treneris nozīmē metējus, ja mums no 6 metieniem NEVIENU NEVAR IEMEST tad treneris ir diezgan nolažojis ar savu izvēli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-05 11:27, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: Aleksandru Beļavski.
lai cik dīvaini nebūtu, man kaut kā šobrīd atmiņā nāk tās nesenās Kiras peripetijas ar Šupleru... Pieļauju, ka tieši Jūlis varētu būt nākamais treneris. No šodienas skatu punkta skatoties, liekas, Kira kā zināmas tautas pārstāvis būs bijis ļoti tālredzīgs - gadījumā, ja Znarokam viss būtu izdevies un viņš būtu ar mieru palikt, viņš paliktu. Savukārt, ja notiek viss kā vakar notika - viņa vietā nāktu Jūlis... Tā teikt, jau laikus Kira gatavoja rezerves variantu...

     [+] [-]

, 2011-05-05 11:32, pirms 14 gadiem
heh rakstīja: 1. treneris ir kopā ar komandu 7-8 mēnešus un zin kā noskaņot savējos, tomēr kopā izgājuši cauri PO utt, citiem vārdiem uz izlasi ies spēlēt kā turpinājumu RD nevis kā atpūtu ar čomiem, līz ar to arī nebūs atslābums;
2. būs sprukstiem grūtāk atteikties, psiholoģiski, ja jau darba devēja treneris ir turpat;
3. muļķīgi domāt ka pakārtojot izlases intereses kluba interesēm zaudēs tikai izlase, vai klubs, tur ir gan savi plusi, gan mīnusi, mani visvairak sajūsmina tādi kā tu, mums nav bijis nekad dinamo treneris izlasei, taču jau zini ka 100% neder, gudrinieks..lai novada sezonas 4as izlasi (kā značoks) un tad redzēsim, mans uzskats - tādai mazai valstij ar vienu nopietnu hokeja klubu izlases treneris vislabāk būtu arī kluba.

un nekādā sajūsmā es neesu par Rautakalio, bet jebkuras pārmaiņas var būt labas, znaroks neko nevar pie izlases izdarīt, vienreiz, divreiz, trīsreiz, četreiz, cik vel vajag dot iespējas? nu nav viņš izlases treneris, kāpēc lv izlases sliktakā spēle bija tieši pret dāņiem? kāpēc lv izlases idiotiskākā aizsardzība bija tieši pret dāņiem? tas ir trenera "nopelns". var jau skatīties globālāk un teikt - redz mēs somus uzvarētu un tiktu tālāk, kaut viens iemestu savu bullīti un tiktu, bet treneris nozīmē metējus, ja mums no 6 metieniem NEVIENU NEVAR IEMEST tad treneris ir diezgan nolažojis ar savu izvēli.
Vispirms paskatīsimies, kas tas soms vispār ir par zvēru, moška uzreiz viņam irdot arī LHF prezidenta krēslu?
Man jau personīgi patika LV spēle šogad. Vienkārši sagadījās daudz un dažādi apstākļi neveiksmīgam rezultātam... sākot ar tiešām spēcīgu grupu, nedaudz novājinātu sastāvu, un liels mīnus, ka čempionāta laikā trenerim jāsāk rotēt maiņas, gan aizsardzībā, gan pret dāņiem pēc Dārziņa traumas arī uzbrukumā.....daudz dažādi apstākļi un neesam pirmie, kas cīnās par palikšanu

     [+] [-]

, 2011-05-05 11:32, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Vēl viens no Mēness atlidojušais! Tak savā laikā Sējējs skaidri un gaiši MatuļJankam bija pateicis, ka viņapēc LV izlase var kaut Z grupā spēlēt + vēl "bonusā" var atcerēties UlmaņGunčas neoficiālos "uzmundrinājumus" izlases čaļiem pirms Vankuveras OS sak' "jūs tur dikti nepārcenšaties, mums vēl PO ir priekšā".... nav jau nekur teikts, ka kas līdzīgs no kluba puses nav arī tagad "pačukstēts"...
Nu tas nav arguments,jo ja tu esi kaadreiz speeleejis hokji,tad zini,ka neviens neiet uz ledus zaudeet,tas ko saka funkcionaari neviens no speeleetaajiem nenjem galvaa,vismaz izlases sakaraa,jo uzvareet grib visi,gan speeleetaaji,gan treneri.

     [+] [-]

, 2011-05-05 11:34, pirms 14 gadiem
+ ja būtu tikuši galā ar Dāņiem, mums būtu patiešām labas izredzes pacīnīties par ceturdaļfinālu, ko tik ļoti gribēja LHF... treneris zin, ka ja tiešām iet uz ceturdaļfinālu ir jācīnās pret visiem. Dāņiem tagad var teik izredžu tikt augstāk nav

  -3 [+] [-]

, 2011-05-05 11:36, pirms 14 gadiem
Tomer , mums pietruka seshu speletaju shaja chempi, pret daniem pat 7 un LV tas ir liels zaudejums un neskatoties uz to mes nospeelejam labi, pietruka veiksmes! Taka es par to lai Znaroks paliek!

     [+] [-]

, 2011-05-05 11:40, pirms 14 gadiem
heh rakstīja: 1. treneris ir kopā ar komandu 7-8 mēnešus un zin kā noskaņot savējos, tomēr kopā izgājuši cauri PO utt, citiem vārdiem uz izlasi ies spēlēt kā turpinājumu RD nevis kā atpūtu ar čomiem, līz ar to arī nebūs atslābums;
2. būs sprukstiem grūtāk atteikties, psiholoģiski, ja jau darba devēja treneris ir turpat;
3. muļķīgi domāt ka pakārtojot izlases intereses kluba interesēm zaudēs tikai izlase, vai klubs, tur ir gan savi plusi, gan mīnusi, mani visvairak sajūsmina tādi kā tu, mums nav bijis nekad dinamo treneris izlasei, taču jau zini ka 100% neder, gudrinieks..lai novada sezonas 4as izlasi (kā značoks) un tad redzēsim, mans uzskats - tādai mazai valstij ar vienu nopietnu hokeja klubu izlases treneris vislabāk būtu arī kluba.

un nekādā sajūsmā es neesu par Rautakalio, bet jebkuras pārmaiņas var būt labas, znaroks neko nevar pie izlases izdarīt, vienreiz, divreiz, trīsreiz, četreiz, cik vel vajag dot iespējas? nu nav viņš izlases treneris, kāpēc lv izlases sliktakā spēle bija tieši pret dāņiem? kāpēc lv izlases idiotiskākā aizsardzība bija tieši pret dāņiem? tas ir trenera "nopelns". var jau skatīties globālāk un teikt - redz mēs somus uzvarētu un tiktu tālāk, kaut viens iemestu savu bullīti un tiktu, bet treneris nozīmē metējus, ja mums no 6 metieniem NEVIENU NEVAR IEMEST tad treneris ir diezgan nolažojis ar savu izvēli.
diezgan subjektīvi un apšaubāmi argumenti...
Kā Tu domā, kas trenerim būs lielāka prioritāte - maizes darbs, kur viņš saņem regulāri lielu algu vai 1-2 mēnešu haltūra? (jā, tieši haltūra - jo viņa darba īstā atskaite būs klubs, savukārt izlase būs tikai vieta, kur saņemt kādu papildus finansiālu bonusu)
Plus vēl fons - Sējējs (ar savu "manis pēc, lai LV izlase kaut Ž grupā spēlētu), Savickis, Ulmanis (kurš spēlētājiem pirms OS saka, lai viņi pietaupās)...
Uz šīs nots nākamais jautājums - iedomājies, 2013.g. februāris - OS kvalifikācija. RD tajā laikā cīnās par iekļūšanu KHL play-offos... Kā Tu domā, spiediens no RD vadības nebūs, lai tiktu pietaupīti atsevišķi spēlētāji? Un kam tajā brīdī treneris vairāk klausītu - maizes devējam (RD vadībai) vai arī haltūras devējam (Kiram)?

Par šo pašu tēmu - pieļauju, ka kādā brīdi RD vadība uzskatītu izlasi arī par placdarmu savu potenciālo jauno spēlētāju pārbaudei un "rekomendētu" ņemt sastāvā tieši tos nevis teiksim, piemēram, Saulieti, Bērziņu vai Girgensonu...

Par to spēlētāju atteikšanos - jā, iespējams, Sprukts spēlētu, taču dažādas traumas bija arī Ņiživijam, Ankipānam un vēl dažiem - varbūt klubs dotu mājienus šos spēlētājus pietaupīt?

  +2 [+] [-]

, 2011-05-05 11:41, pirms 14 gadiem
Robis87 rakstīja: Tomer , mums pietruka seshu speletaju shaja chempi, pret daniem pat 7 un LV tas ir liels zaudejums un neskatoties uz to mes nospeelejam labi, pietruka veiksmes! Taka es par to lai Znaroks paliek!
dāņiem arī pietrūka 4 NHL spēlētāju

     [+] [-]

, 2011-05-05 11:43, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: LV izlasi NEDRĪKST vadīt RD treneris - ņemot vērā, ka RD spēlē tik liela daļa no mūsu izlases, tas šādi vai tādi novedīs pie situācijas, ka gribot vai negribot trenera darbs ar izlasi tiks pakārtots kluba vadības interesēm. Katrā ziņā, pat Znaroka atstāšana galvenā trenera amatā būtu labāks risinājums nekā RD trenera iecelšana arī par LV izlases galveno treneri.
Agrāk es arī tā domāju,bet tagad noteikti,ka tā vairs nē. Ja izlasi un Dinamo vadītu viens treneris,kas teicami zin spēli un hokejistus,tad plusu vairāk kā mīnusu.

  -3 [+] [-]

, 2011-05-05 11:43, pirms 14 gadiem
Abrags
dāņiem arī pietrūka 4 NHL spēlētāju

Eu mums divreiz vairak!
Un 2 no tim ar NHL

  +4 [+] [-]

, 2011-05-05 11:44, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: dāņiem arī pietrūka 4 NHL spēlētāju
Tieši tā, dāņi pagājušajā čempī paņēmcaoriekšā gan somus gan ASV, iznīcināja Slovākus

  -1 [+] [-]

, 2011-05-05 11:45, pirms 14 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Daudzi min Ābolu kā Oļega pēcteci, nemaz neņemot vērā faktu, ka kā treneris Artis pagaidām ir apaļa NULLE. Bez pieredzes, bez autoritātes. Nu, paņemiet Ābolu un beidzot būs kādā čempī mums bilance 0 uzvaras (tas ir ar nosacījumu, ja Oļegs šo izlasi notur augstākajā līgā).

Ja izlidojam uz leju, nu tad var likt arī Ābolu. Lai praktizējas B līgā.
sandi vajad abōlu par palīgu!!!!

     [+] [-]

, 2011-05-05 11:46, pirms 14 gadiem
Juris666 rakstīja: Kādu Tev vēl Ozoliņu....
Puče teica, ka viņam laba figūra...

     [+] [-]

, 2011-05-05 11:47, pirms 14 gadiem
striker rakstīja: Agrāk es arī tā domāju,bet tagad noteikti,ka tā vairs nē. Ja izlasi un Dinamo vadītu viens treneris,kas teicami zin spēli un hokejistus,tad plusu vairāk kā mīnusu.
savu argumentus jau minēju augstāk...
plus vēl RD nav vēl izlase - šobrīd izlasē ir vesela rinda, kas nav no RD - Saulietis, Pečura, Masaļskis, Pujacs, Vasiļjevs, Bērziņš, Ķēniņš, Kulda...

  +1 [+] [-]

, 2011-05-05 11:48, pirms 14 gadiem
moretto rakstīja: sandi vajad abōlu par palīgu!!!!
jā, jā - un Puči par GM

  -1 [+] [-]

, 2011-05-05 11:49, pirms 14 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Daudzi min Ābolu kā Oļega pēcteci, nemaz neņemot vērā faktu, ka kā treneris Artis pagaidām ir apaļa NULLE. Bez pieredzes, bez autoritātes. Nu, paņemiet Ābolu un beidzot būs kādā čempī mums bilance 0 uzvaras (tas ir ar nosacījumu, ja Oļegs šo izlasi notur augstākajā līgā).

Ja izlidojam uz leju, nu tad var likt arī Ābolu. Lai praktizējas B līgā.
Pirmkaart,Ābolam nav bijis iespeeju sevi paraadiit,triis gadu pieredze KHL vinjam arii ir,taa kaa neredzu iemeslu kaapeec vinjsh nevareetu buut galvenais.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-05 11:49, pirms 14 gadiem
nebrīnītos ka kira sandim piedāvās, vai sandis uzņemsies šo risku, domāju ka jā viņš nebaidās..

  +1 [+] [-]

, 2011-05-05 11:50, pirms 14 gadiem
čempis vēl nav beidzies, un amati jau tiek daļitī
es par lielu Znaroku!!!!!!

     [+] [-]

, 2011-05-05 11:51, pirms 14 gadiem
brg1 rakstīja: Pirmkaart,Ābolam nav bijis iespeeju sevi paraadiit,triis gadu pieredze KHL vinjam arii ir,taa kaa neredzu iemeslu kaapeec vinjsh nevareetu buut galvenais.
2 ļoti nopietni iemesli, kāpēc viņš nevarētu būt IZLASES galvenais:
1) viņš nekad nav bijis galvenais un nacionālā izlase nav tā vieta eksperimentiem, kur pārbaudīt vai Ābols var strādāt kā galvenais vai nevar
2) jau augstāk minēju, kāpēc RD treneris NEDRĪKST vadīt izlasi.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-05 11:52, pirms 14 gadiem
moretto rakstīja: nebrīnītos ka kira sandim piedāvās, vai sandis uzņemsies šo risku, domāju ka jā viņš nebaidās..
es gan ļoooooooti brīnītos... toties nebrīnīšos, ja Šupim piedāvās...

  -1 [+] [-]

, 2011-05-05 11:52, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: jā, jā - un Puči par GM
Sandis ir autoritāte, labs psihologs un daudz pudus sāls apēdis, bet kā otru palīgu vajadzētu kādu, kas labs kombenēs, kaut ābols arī nav zemē metams, vītoliņu mož paņemt...
Puče neaiztiec, viņš labs savā voetā...

  -4 [+] [-]

, 2011-05-05 11:54, pirms 14 gadiem
Nevajag Oļeg iet prom,kā LV treneris tu esi ideāls,nu nesanāca,bet šajos zaudējumos tevi jau vismazāk vajag vainot,jo rezultātu taisa spēlētāji,un pirmās divas spēles patiešām bija labas un ja nebūtu to su.ku tiesnešu tad mēs tās spēles vinētu.

     [+] [-]

, 2011-05-05 11:54, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: es gan ļoooooooti brīnītos... toties nebrīnīšos, ja Šupim piedāvās...
šuis arī variants, labs psihologs es ar nebrīnītos un tad nebrīnītos ja ābols un ozoliņš būtu palīgi

Vai Šupis gribēs... nez.... vai tas būtu labi izlasei ar nez...

  -1 [+] [-]

, 2011-05-05 11:56, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: 2 ļoti nopietni iemesli, kāpēc viņš nevarētu būt IZLASES galvenais:
1) viņš nekad nav bijis galvenais un nacionālā izlase nav tā vieta eksperimentiem, kur pārbaudīt vai Ābols var strādāt kā galvenais vai nevar
2) jau augstāk minēju, kāpēc RD treneris NEDRĪKST vadīt izlasi.
Bikovs piemeeram trenee,un nekas ljauns nenotiek.
Nu bet vienreiz tak ir jaasaak,lai mums buutu pashiem savs speciaalists,ko tad atkal njems no malas,nu otrs variants varbuut ir Tambijevs.

     [+] [-]

, 2011-05-05 11:56, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: es gan ļoooooooti brīnītos... toties nebrīnīšos, ja Šupim piedāvās...
un kira jau iedāvās pie rīta cigaretes, ja nepiekritīs mēz neuzināsim....
kira nav muļķis...

  -2 [+] [-]

, 2011-05-05 11:57, pirms 14 gadiem
ko Znaroks varēja darīt, ka psiholoģiski nav gatavi spēlētāji, ka bullīši izskatījās pēc 2.līgas bullīšiem.ne viņa vaina tā ir, ka spēlētāji neprot saņemties pār sevi īstajos mirkļos. Znaroks sasniedza no šīs IZCILĀS izlases (sastāvs) to, ko 110% varēja sasniegt un tur neko nevar viņam pārmest.

     [+] [-]

, 2011-05-05 11:58, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: lai cik dīvaini nebūtu, man kaut kā šobrīd atmiņā nāk tās nesenās Kiras peripetijas ar Šupleru... Pieļauju, ka tieši Jūlis varētu būt nākamais treneris. No šodienas skatu punkta skatoties, liekas, Kira kā zināmas tautas pārstāvis būs bijis ļoti tālredzīgs - gadījumā, ja Znarokam viss būtu izdevies un viņš būtu ar mieru palikt, viņš paliktu. Savukārt, ja notiek viss kā vakar notika - viņa vietā nāktu Jūlis... Tā teikt, jau laikus Kira gatavoja rezerves variantu...
Pietiek jau mums ar to slovāku numerologu- šovinistu, kam te spēlētāji tādi un šādi, "kluba knapās finanses" traucē u.c "likstas" ... lai vien trenē tagad bijušo superklubu Cisku! Es personīgi viņu ne RD, ne izlases tuvumā negribu redzēt! Ta jau labāk Beresņevu atpakaļ par galveno...

     [+] [-]

, 2011-05-05 11:59, pirms 14 gadiem
atgadinasu, ka tada limena valstis ka Latvija, izlases kautko sasniedz tikai tad ja ar tam tiek stradats ilgtermina un to dara viens treneris. ka vaciesiem Krups un Sveicei Krigers.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-05 12:00, pirms 14 gadiem
brg1 rakstīja: Bikovs piemeeram trenee,un nekas ljauns nenotiek.
Nu bet vienreiz tak ir jaasaak,lai mums buutu pashiem savs speciaalists,ko tad atkal njems no malas,nu otrs variants varbuut ir Tambijevs.
šobrīd gan arī nekas labs nenotiek - pakāsts fričiem, mocīšanās ar slovēņiem... šobrīd spītīgi turās pie Nabokova... redzēsim, ar ko tas tālāk turpināsies...

Tambijevs?! nu, vecīt, Tu dod! Tad jau Paste nebūtu sliktāks!

  -1 [+] [-]

, 2011-05-05 12:01, pirms 14 gadiem
Nestrebsim karstu, lai LV novada čempi līdz galam, tad būs atskaite par padarīto un tad vērtēs, tagad pārragri ko runāt, darīt, čempionāts vēl nav beidzies

     [+] [-]

, 2011-05-05 12:02, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: šobrīd gan arī nekas labs nenotiek - pakāsts fričiem, mocīšanās ar slovēņiem... šobrīd spītīgi turās pie Nabokova... redzēsim, ar ko tas tālāk turpināsies...

Tambijevs?! nu, vecīt, Tu dod! Tad jau Paste nebūtu sliktāks!
Nu tici man,krievi veel paraadiis uz ko ir speejiigi.
Labi,bet nepiekriitu,ka Ābols buutu sliktaakais variants,pie kam vinjsh NAV RD galvenais.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-05 12:03, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Pietiek jau mums ar to slovāku numerologu- šovinistu, kam te spēlētāji tādi un šādi, "kluba knapās finanses" traucē u.c "likstas" ... lai vien trenē tagad bijušo superklubu Cisku! Es personīgi viņu ne RD, ne izlases tuvumā negribu redzēt! Ta jau labāk Beresņevu atpakaļ par galveno...
Tur es Tev piekrītu - taču mani dara uzmanīgu tas Kiras pavasara flirts ar Jūli...

P.S. Jūlis jau arī nav tik slikts - atceries, kā viņu gandrīz vai uz rokām nēsāja R'2000 laikos. Un bija jau arī par ko.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-05 12:04, pirms 14 gadiem
sporta lidzzinatajs rakstīja: Nestrebsim karstu, lai LV novada čempi līdz galam, tad būs atskaite par padarīto un tad vērtēs, tagad pārragri ko runāt, darīt, čempionāts vēl nav beidzies
Es domaaju,ka Oljegs pats ir sapratis,ka jaatkaapjas,un elitee jau mees paliksim,un ja ne,arii nekaada tragjeedija.

     [+] [-]

, 2011-05-05 12:04, pirms 14 gadiem
brg1 rakstīja: Nu tici man,krievi veel paraadiis uz ko ir speejiigi.
Labi,bet nepiekriitu,ka Ābols buutu sliktaakais variants,pie kam vinjsh NAV RD galvenais.
Ko parādīs krievi - redzēsim.
Taču Ābols ir no RD sistēmas ar visām manis iepriekš minētajām iespējamajām sekām...

     [+] [-]

, 2011-05-05 12:05, pirms 14 gadiem
brg1 rakstīja: Nu tas nav arguments,jo ja tu esi kaadreiz speeleejis hokji,tad zini,ka neviens neiet uz ledus zaudeet,tas ko saka funkcionaari neviens no speeleetaajiem nenjem galvaa,vismaz izlases sakaraa,jo uzvareet grib visi,gan speeleetaaji,gan treneri.
Par to nešaubos, ka spēlētāji sitās vai vismaz centās sities katrā spēlē. To pierāda pirmās spēles ar čehiem/somiem. Vakar iespējams "nostrādāja" (pa sliktu mums) pieredzes trūkums, nervozitāte un atbildīgākās spēles faktors = ieguvām sūdīgāko spēli šajā turnīrā no mūsējo puses, kad čaļiem gandrīz nekas nesanāca, bet pretiniekiem sanāca gandrīz viss + vēl viņu kīpers aizvadija laikam arī vienu no savām labākajām spēlēm karjerā....

  +2 [+] [-]

, 2011-05-05 12:08, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: es gan ļoooooooti brīnītos... toties nebrīnīšos, ja Šupim piedāvās...
Tad gan jau Latvijas izlasē pārādītos arī kāds slovāks

  +1 [+] [-]

, 2011-05-05 12:08, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: Ko parādīs krievi - redzēsim.
Taču Ābols ir no RD sistēmas ar visām manis iepriekš minētajām iespējamajām sekām...
Nu bet tad pasaki konkreeti kas var buut sliktaak,ko vinji aizliegs speeleet,vai nelaidiis uz izlasi,nu muljkjiibas,RD arii ir ieintereseeti,lai izlase labi nospeelee,kaut vai taapeec,ka varbuut caur to var paardot daargaak kaadu speeleetaaju,jo ka Tu saproti tas ir bizness un pirmaas bezdeliigas jau ir,Daarzinja izskataa.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-05 12:09, pirms 14 gadiem
Vispirms par spēli ar dāņiem:
1) dāņu treneris apspēlēja Znaroku - viņu spēlē bija skaidri redzams plāns A un plāns B. Plāns A - agresīvs, ātrs presings 1.periodā visā laukumā (arī pretinieku zonā), lai piespiestu mūs kļūdīties un panāktu izšķirošo pārsvaru jau spēles sākumā (izskatījās, ka spēlē pārģērbti somi). Godīgi sakot, pēc spēles gaitas mēs bijām pelnījuši pēc 1. periodā 0:3 vai 0:4, bet - atšķirībā no spēles ar Čehiju - nepieļāvām rupjas kļūdas + Masaļskis nospēlēja lieliski. Plāns B - agresīvs, ātrs presings viduszonā un savā zonā (jo dāņi nevarēja visu spēli joņot pa visu laukumu kā 1. periodā) ar cerību noturēt pārsvaru vai novilkt laiku līdz bullīšiem (jo cerēja, ka bullīšos būs pārsvars - viņu augumā lielais vārtsargs izvilks, bet Masaļskis pret somiem neizvilka). Dāņiem neizdevās pilnībā īstenot plānu A, tāpēc uz plānu B viņi pārgāja vēlu - tikai pēc 2:1 savā labā, tāpēc šiem sāka pietrūkt spēka 3. perioda beigās. Izskatījās, ka mēs nebijām gatavi dāņu plānam A, līdz ar to kaut kāda pretspēle sāka parādīties tikai 2. periodā (acīmredzot treneris un spēlētāji gaidīja plānu B dāņu izpildījumā no 1. minūtes). S.c. 1. periodā sevišķi vāja savā zonā izskatījās Vasiļjeva maiņa.
2) spēles pirmajā pusē pārsteidza mūsu aizsargi - lai gan jauni puiši - netika ātrumā līdzi dāņu uzbrucējiem. It kā KHL arī ir ātrumi, bet kāpēc šoreiz tā bija - varbūt psiholoģijā vaina?
3) pret labu aizsardzību, ja mēs neesam ātrāki par pretiniekiem, mums nav izredžu. Protams, tam ir objektīvi iemesli - sezonā mūsu izlases uzbrucēji vai nu spēlē ne pārāk stipros turnīros, vai, stiprā turnīrā (KHL) spēlē "jaucēju" vai 4. maiņā (izņēmumi - Ņiživijs, Dārziņš, M. Rēdlihs, varbūt arī Vasiļjevs. lai gan par DEL spēku neesmu pārliecināts). Līdz ar to mūsu vienīgā iespēja - spēlēt kā Dinamo Maskava - vai kā dāņi 1. periodā - piespiežot pretiniekus kļūdīties. Pret stiprām komandām tas neies cauri, bet arī pret slovēņiem vai austriešiem tā būtu jāspēlē. S.c. nedomāju, ka spēlējot ar dāņiem mierīgi un palēni, kaut ko mums būtu līdzējuši Sprukts vai Karsums komandā - viņi jau arī sezonā nav spēles veidotāji, bet jaucēji...
Vēl. Nepiekrītu visiem tiem, kas saka, ka vajadzēja atdot spēles čehiem un somiem, un tad varētu uzvarēt dāņus. Ja mēs nebūtu gatavi dāņu plāniem, taupīšanās iepriekšējās spēlēs tāpat neko nedotu - taisni otrādi - ja būtu kaut vienu punktu dabūjuši no čehiem mūsu līdz šim labākajā spēlē (eh - 4 rupjās kļūdas...) - dāņiem plāns B nemaz nederētu... Tā ka domāju - Znaroks un komanda darīja pareizi, ka cīnījās visās spēlēs (vācieši labi pierādīja, ka tā var - viņiem pēdējā spēle vairs neko neizšķīra). Katrā ziņā stiprām komandām kaut ko atņemt ir reālāk 1. posmā - nevis vēlāk.
Vēl viena atziņa - Znaroks par daudz visās spēlēs mazākumā izmantoja spēles veidotājus - mums viņu ir maz, tāpēc tomēr būtu jāpietaupa (tagad to vairs nevar droši zināt, bet varbūt pret dāņiem 3. periodā Dārziņš būtu ļoti noderējis vairākumā). Protams, hokejā no traumām neviens nav pasargāts, bet mazākumā dabūt ar ripu (traumu) ir lielāka iespēja... Vajadzēja varbūt veidot mazākuma komandas?

Kopumā - esmu par vēl vienu iespēju Znarokam - par vienu sisto - divus nesistos dod...

  +2 [+] [-]

, 2011-05-05 12:09, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Par to nešaubos, ka spēlētāji sitās vai vismaz centās sities katrā spēlē. To pierāda pirmās spēles ar čehiem/somiem. Vakar iespējams "nostrādāja" (pa sliktu mums) pieredzes trūkums, nervozitāte un atbildīgākās spēles faktors = ieguvām sūdīgāko spēli šajā turnīrā no mūsējo puses, kad čaļiem gandrīz nekas nesanāca, bet pretiniekiem sanāca gandrīz viss + vēl viņu kīpers aizvadija laikam arī vienu no savām labākajām spēlēm karjerā....
Par kādu pieredzes trūkumu šeit var runāt??
Attiecībā uz Ķēniņu varbūt, bet ne jau uz pārējiem izlases spēlētājiem.
Domā,ka dāņi nenervozēja un neapzinājās šis spēles svarīgumu?

  -1 [+] [-]

, 2011-05-05 12:10, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: Tur es Tev piekrītu - taču mani dara uzmanīgu tas Kiras pavasara flirts ar Jūli...

P.S. Jūlis jau arī nav tik slikts - atceries, kā viņu gandrīz vai uz rokām nēsāja R'2000 laikos. Un bija jau arī par ko.
BAČ arī ir viņa līmenis un tur viņš tiešām bija labs, bet KHL jau ir "citi ūdeņi".... Viņš ir labs jauno trenēšanā/uztrenēšanā tapēc būs interesanti pavērot ko šams izdarīs ar Cisku, kurai ir vieni no labākajiem jaunajiem kadriem Krievijā.... tur viņš nevarēs pīkstēt, ka jaunie spēlētāji ir slikti, negatavi vai viņu vispār nav....

     [+] [-]

, 2011-05-05 12:13, pirms 14 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Par kādu pieredzes trūkumu šeit var runāt??
Attiecībā uz Ķēniņu varbūt, bet ne jau uz pārējiem izlases spēlētājiem.
Domā,ka dāņi nenervozēja un neapzinājās šis spēles svarīgumu?
Tas ir sports,kaa mees zinaam,un liidz ar to ir kaapumi un kritumi,ljoti daudz speeka un emociju tika atdots machos pret somiem un chehiem,protams galvaas straadaaja tas,ka gan jau vinneesim,nepietika koncentraacijas un emociju,tas ir arii viss,jo otrajaa periodaa saaka speeleet,bet labi nostaaveeja vinju vartusargs.

     [+] [-]

, 2011-05-05 12:13, pirms 14 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Nevajag Oļeg iet prom,kā LV treneris tu esi ideāls,nu nesanāca,bet šajos zaudējumos tevi jau vismazāk vajag vainot,jo rezultātu taisa spēlētāji,un pirmās divas spēles patiešām bija labas un ja nebūtu to su.ku tiesnešu tad mēs tās spēles vinētu.
Nu galīgi garām. Ja treneris nespēj ieskaidrot taktiku( vispār tā jau ir sen zināma ne tikai mums), tad vinš ir sū...s treneris. Un tiesneši tur nav pie vainas, ja paši nespējam realizēt savus momentus un nenospēlējam aizsardzībā līdz galam, tad.... B grupa. Vispār teneru korpuss mums arī tāds "svojaku", tikai reizēm nevaru saprast to palīgu lomu, vai viņiem vnk jāstāv blakus, vai jāseko kļūdām uz laukuma un tas jāstāsta galvenajam?.....

  +3 [+] [-]

, 2011-05-05 12:14, pirms 14 gadiem
Ir pilnīgi loģiski, ka pēc vakardienas spēles esam vīlušies, tomēr izlases sniegumu kā izgāšanos līdz šim arī nevar novērtēt - rezultāti pieklājīgi, nav sagrāves, iegūti 2 punkti. Tagad nu puišiem jāpierāda, ka KHL tomēr ir augstāks līmenis, nekā Austrijas līgā un jāuzvar gan Slovēnija, gan Austrija. Baltkrievija arī ir ņemama. Piekrītu, ka, lai arī kāds Znaroks ir kā treneris, viņš šeit ir sevi izsmēlis, vajadzīgas kādas jaunas vēsmas.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-05 12:15, pirms 14 gadiem
brg1 rakstīja: Nu bet tad pasaki konkreeti kas var buut sliktaak,ko vinji aizliegs speeleet,vai nelaidiis uz izlasi,nu muljkjiibas,RD arii ir ieintereseeti,lai izlase labi nospeelee,kaut vai taapeec,ka varbuut caur to var paardot daargaak kaadu speeleetaaju,jo ka Tu saproti tas ir bizness un pirmaas bezdeliigas jau ir,Daarzinja izskataa.
un ko RD iegūst no tā, ka Dārziņš vai vēl kāds spēlē izlasē? Neko. Tikai un vienīgi stresu, ka kāds varētu dabūt traumu.
Ja Tu domā, ka kādam RD spēlētājam no spēlēšanas izlasē ceļa svai krītas vērtība - Tu maldies.

Vēlreiz pārjautāšu - 2013.g. februāris. RD ar putām uz lūpām cīnās par play-offiem... pienāk OS kvalifikācijas turnīrs. Kā Tu domā - vai kluba vadība visus savus labākos spēlētājus motivēs doties uz izlasi, jeb tomēr gribēs labākos/vajadzīgākos pieturēt?

  -2 [+] [-]

, 2011-05-05 12:16, pirms 14 gadiem
Ar šadu hokejistu potenciālu kāds ir Latvijā, neviens treners nespēs iegūt vairāk par 6-8. vietu, ar to ir jārēķinās. Vai mēs spēsim to vienreiz apzināties, neviens komandas sporta veids Latvijā, nav ieguvis izcilus panākumus, tikai individuāli ir iespējams kaut ko sasniegt, piem. Dukurs,Strombergs,u.c.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-05 12:18, pirms 14 gadiem
als rakstīja: BAČ arī ir viņa līmenis un tur viņš tiešām bija labs, bet KHL jau ir "citi ūdeņi".... Viņš ir labs jauno trenēšanā/uztrenēšanā tapēc būs interesanti pavērot ko šams izdarīs ar Cisku, kurai ir vieni no labākajiem jaunajiem kadriem Krievijā.... tur viņš nevarēs pīkstēt, ka jaunie spēlētāji ir slikti, negatavi vai viņu vispār nav....
starp citu par šo tēmu runājot:

Armands Puče autors, 10:15, pirms 2 stundām
Starp citu, runājot par mūsu abu mīļāko aktieri - kaut kā neviens nav pamanījis, ka Fetisovs pirms nedēļas paziņoja, ka CSKA ir lielas problēmas samaksāt hokejistiem algas (parādus) par pagājušo gadu. Arī galvenais naudas devējs ir nolecis malā...

  +2 [+] [-]

, 2011-05-05 12:19, pirms 14 gadiem
kristapstabu rakstīja: Ar šadu hokejistu potenciālu kāds ir Latvijā, neviens treners nespēs iegūt vairāk par 6-8. vietu, ar to ir jārēķinās. Vai mēs spēsim to vienreiz apzināties, neviens komandas sporta veids Latvijā, nav ieguvis izcilus panākumus, tikai individuāli ir iespējams kaut ko sasniegt, piem. Dukurs,Strombergs,u.c.
6.-8. vieta ir izcils sniegums. Šobrīd mēs runājam par 13.-16. vietu...

  +2 [+] [-]

, 2011-05-05 12:19, pirms 14 gadiem
Izlasei ir nepieciešamas pārmaiņas un paldies Znarokam padarīto.

     [+] [-]

, 2011-05-05 12:19, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: un ko RD iegūst no tā, ka Dārziņš vai vēl kāds spēlē izlasē? Neko. Tikai un vienīgi stresu, ka kāds varētu dabūt traumu.
Ja Tu domā, ka kādam RD spēlētājam no spēlēšanas izlasē ceļa svai krītas vērtība - Tu maldies.

Vēlreiz pārjautāšu - 2013.g. februāris. RD ar putām uz lūpām cīnās par play-offiem... pienāk OS kvalifikācijas turnīrs. Kā Tu domā - vai kluba vadība visus savus labākos spēlētājus motivēs doties uz izlasi, jeb tomēr gribēs labākos/vajadzīgākos pieturēt?
PČ zinaamaa meeraa ir arii speeleetaaju reklaama,un reklaamai ir liels speeks,bet tas nu taa.
2013.gada februaarii RD dariis tieshi to pashu,ko dariija ieprieksheejaas OS.

  +4 [+] [-]

, 2011-05-05 12:21, pirms 14 gadiem
jā viss tagad liekas ļoti drūmi latvijas hokejam..diemžēl...

  +1 [+] [-]

, 2011-05-05 12:24, pirms 14 gadiem
mums komandā ir vajadzīgs labs psihalogs , vajag patriotu , irbe būtu the best , žēl , ka viņam nav pieredzes

     [+] [-]

, 2011-05-05 12:26, pirms 14 gadiem
OMANIDDINAMO rakstīja: mums komandā ir vajadzīgs labs psihalogs , vajag patriotu , irbe būtu the best , žēl , ka viņam nav pieredzes
pec tavas loģikas jebkurš psihologs varetu but treneris nope hokejs tā nestrāda

  -1 [+] [-]

, 2011-05-05 12:34, pirms 14 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Par kādu pieredzes trūkumu šeit var runāt??
Attiecībā uz Ķēniņu varbūt, bet ne jau uz pārējiem izlases spēlētājiem.
Domā,ka dāņi nenervozēja un neapzinājās šis spēles svarīgumu?
Bukarts, Cibuļskis jau 5-10 gadus izlasē spēlē? Meija, Dzeriņš Saulietis, Pečura ir "otrgadnieki" un, Tavuprāt, ar viena gada pieredzi jau pietiek, lai viņus par pieredzējušiem kadriem varētu nosaukt...?

  +1 [+] [-]

, 2011-05-05 12:40, pirms 14 gadiem
tas jau butu tikai likum sakarigi ka znaroks pats atkaptos.........

bet vaina jau nav pasa treneri, bet gan federacija, speletajos un latvijas hokejaa kopuma, kads mums ir vietejais cempis, par tak smiekli nak, ka cempis sastav vienigi no amatier komandam

  +1 [+] [-]

, 2011-05-05 12:44, pirms 14 gadiem
brg1 rakstīja: PČ zinaamaa meeraa ir arii speeleetaaju reklaama,un reklaamai ir liels speeks,bet tas nu taa.
2013.gada februaarii RD dariis tieshi to pashu,ko dariija ieprieksheejaas OS.
da kāda reklāma... vari nosaukt spēlētājus, kuri pateicoties iepriekšējajam PČ, kaut ko no tā ieguva klubu izvēlē?
Apskaties uz pagājušā PČ TOP 30 rezultatīvākajiem, NEVIENS!
Apskaties uz pagājušā P labākajiem vārtsargiem - atkal NEVIENS!
Kur tad slēpjas šis reklāmas spēks???

     [+] [-]

, 2011-05-05 12:47, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: starp citu par šo tēmu runājot:

Armands Puče autors, 10:15, pirms 2 stundām
Starp citu, runājot par mūsu abu mīļāko aktieri - kaut kā neviens nav pamanījis, ka Fetisovs pirms nedēļas paziņoja, ka CSKA ir lielas problēmas samaksāt hokejistiem algas (parādus) par pagājušo gadu. Arī galvenais naudas devējs ir nolecis malā...
khe khe... ka tik tas sponsors nav sabijies no Jūļa ... Līdz šim par viņu Krievijā vairāk varēja dzirdēt ironiju nekā kaut cik nopietnas uzslavas un šis Ciskas "gājiens ar zirgu" parakstot tieši Jūli arī pat kluba fanu lokā netika viennzīmīgi uztverts kā pozitīvs un pareizs solis...

  +1 [+] [-]

, 2011-05-05 12:51, pirms 14 gadiem
kristapskristaps rakstīja: Mans personīgais veidoklis ir tāds, ka tiešām šoreiz vēlos, lai LV izlido no A grupas. Tiešām esmu nenormāli vīlies par komandu. Reti bezzobaina spēle un loģisks zaudējums. Ne velti Ozoliņš dažam labam RD pašpasludinātajai "zvaignzei" teicis, lai mazliet padomā tomēr par savu vietu Pasaules hokejā.
Man jau kā lielākajai dalai citu to negribas, bet jāatzist, ka ietu jautri.
Un kādas uzvaras tani kā viņu tur divizionu vai grupu, kur mēs tiktu, būtu!
Bet nē gan, tur tāpat ir Kazakstāna, Ukraina, Itālija...

  +1 [+] [-]

, 2011-05-05 12:56, pirms 14 gadiem
Domaju, ka ir pienacis laiks parmainaam.

P.S. Abols varetu buut gatavs sim postenim..

  +1 [+] [-]

, 2011-05-05 12:59, pirms 14 gadiem
Prāts saka, ka vajaga pārmaiņas, bet sirds negrib to pieņemt

  +1 [+] [-]

, 2011-05-05 13:00, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Bukarts, Cibuļskis jau 5-10 gadus izlasē spēlē? Meija, Dzeriņš Saulietis, Pečura ir "otrgadnieki" un, Tavuprāt, ar viena gada pieredzi jau pietiek, lai viņus par pieredzējušiem kadriem varētu nosaukt...?
Sorry,bet tie nav LV izlases atslēgas spēlētāji.
Dāņi savus vārtus iemeta tieši tad,kad laukumā bija pieredzējušās maiņas, un arī bullīšus meta LV pieredzējušie spēlētāji.

     [+] [-]

, 2011-05-05 13:04, pirms 14 gadiem
Mr.Proper rakstīja: Nu galīgi garām. Ja treneris nespēj ieskaidrot taktiku( vispār tā jau ir sen zināma ne tikai mums), tad vinš ir sū...s treneris. Un tiesneši tur nav pie vainas, ja paši nespējam realizēt savus momentus un nenospēlējam aizsardzībā līdz galam, tad.... B grupa. Vispār teneru korpuss mums arī tāds "svojaku", tikai reizēm nevaru saprast to palīgu lomu, vai viņiem vnk jāstāv blakus, vai jāseko kļūdām uz laukuma un tas jāstāsta galvenajam?.....
Ja spēlētājs nav pietiekami meistarīgs,tad viņam vari kaut super taktiku skaidrot,bet viņš dēļ meistarības to nespēs izpildīt,un ne jau Znaroks ir pie tā vainīgs,ka RD,kura pārstāv LV izlasi KHL spēlē kā otrais numurs,bet kad jāspēlē kā pirmajam numuram tad nespēj neko izdarīt.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-05 13:06, pirms 14 gadiem
Svaigas asinis izlasej nepamaisis

  +1 [+] [-]

, 2011-05-05 13:07, pirms 14 gadiem
CIlvēki grib, lai notiek brīnums. Lai mēs regulāri tiekam 1/4 finālā. Nu nenotiks tas tā. Resursa mums nav. Ir tas, kas ir. Viens atsaka, nākas meklēt jauno, kurš varbūt nav tik labs. Znaroks dara visu, ko var. Ir labs treneris. Čaļiem tikai pietrūkst meistarības.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-05 13:09, pirms 14 gadiem
Tu saki? rakstīja: CIlvēki grib, lai notiek brīnums. Lai mēs regulāri tiekam 1/4 finālā. Nu nenotiks tas tā. Resursa mums nav. Ir tas, kas ir. Viens atsaka, nākas meklēt jauno, kurš varbūt nav tik labs. Znaroks dara visu, ko var. Ir labs treneris. Čaļiem tikai pietrūkst meistarības.
Un šoreiz veiksmes

  +4 [+] [-]

, 2011-05-05 13:11, pirms 14 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Sorry,bet tie nav LV izlases atslēgas spēlētāji.
Dāņi savus vārtus iemeta tieši tad,kad laukumā bija pieredzējušās maiņas, un arī bullīšus meta LV pieredzējušie spēlētāji.
Ja nepamaniji, tad pagājušā gada LV izlases "atslēgas spēlētāji" šogad izlasē nemaz nespēlē.... kad Vasiļjeva maiņa, kas kopumā spēlē kopā izlasē jau n-tos gadus pēdējo reizi ir bijuši līderi gan rezultāta taisīšanā, gan pēc punktiem? Liekas tas bija stipri pasen un vienīgais, kas tur vēl kaut ko mēģina "saveidot" ir Saška... tagad pat Larijs un Miķelis (kopumā) ir labāki, bet pēdējos gados un tieši PČ viņi izlasē nezin kapēc tik labi nespēlē... un iespējams pietrūkst viņiem normāla centra pa vidu.... un lai cik dīvaini nebūtu šajā čempī labākā un bīstamākā maiņa pretiniekiem ir tieši Meijas, Bukarta maiņa un pat Bērziņš pie viņiem ir mazliet "atdzīvojies"....

  -1 [+] [-]

, 2011-05-05 13:14, pirms 14 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Muļķības.
Kā Znaroks pierādija šosezon (gan klubā, gan izlasē),tad pērn viņš šo KHL labākā trenera titulu saņēma stipri avansā.
Personiski es pret Znaroka kandidātūru pie izlases stūres biju no pirmās minūtes no tā brīža kad viņš par to kļuva.
Viņš nav tas harizmātiskais treneris kura dēļ spēletāji būtu gatavi grauz ledu.
pēc vakardienas Tava vēlējuma Latvijai izkrist no elites, nespēju ar Tevi šobrīd normāli diskutēt!

Nav jābūt dižam prātam lai pateiktu ka šis vai tas treneris nebūs labs, visi treneri pēc dažiem gadiem tiek atlaisti! Nav jābūt orģinālam lai teiktu ka ekonomikā būs mēsli, pasauli ik pa brīdim pāršalc krīze. Ir pašsaprotamas lietas kas agrāk vai vēlāk notiek.

     [+] [-]

, 2011-05-05 13:18, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: pēc vakardienas Tava vēlējuma Latvijai izkrist no elites, nespēju ar Tevi šobrīd normāli diskutēt!

Nav jābūt dižam prātam lai pateiktu ka šis vai tas treneris nebūs labs, visi treneri pēc dažiem gadiem tiek atlaisti! Nav jābūt orģinālam lai teiktu ka ekonomikā būs mēsli, pasauli ik pa brīdim pāršalc krīze. Ir pašsaprotamas lietas kas agrāk vai vēlāk notiek.
??????????????????
Kur es ko tādu (izkrist no Elites) esmu rakstijis??

     [+] [-]

, 2011-05-05 13:19, pirms 14 gadiem
Jau bija laiks!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-05 13:24, pirms 14 gadiem
tutiņš rakstīja: ko Znaroks varēja darīt, ka psiholoģiski nav gatavi spēlētāji, ka bullīši izskatījās pēc 2.līgas bullīšiem.ne viņa vaina tā ir, ka spēlētāji neprot saņemties pār sevi īstajos mirkļos. Znaroks sasniedza no šīs IZCILĀS izlases (sastāvs) to, ko 110% varēja sasniegt un tur neko nevar viņam pārmest.
Varētu padomāt ,ka izlasi komplektēja svētai gars un Znaroks ir nevainīgā sv.Marija,kurai no nekurienes uzradies šitāds bērns,pats taču sasauca un kombinēja,bet,ja jaunie džeki nepieņem šitās metodes,pats vainīgs.Manuprāt tāda tipa treneris kā pans Šuplers,ar šito blici ,būtu panācis vairāk.Interesanti kāda tagad Značokam pilsonība Krievijas,jebšu joprojām Vācijas?

  -1 [+] [-]

, 2011-05-05 13:25, pirms 14 gadiem
Znaroks jau neko bet jāpateicas spruktam un pārējiem

     [+] [-]

, 2011-05-05 13:27, pirms 14 gadiem
tad vismaz Muštukovs ,Spruktiš un dauzi citi varēs spēlēt....kad znaroks būs prom.

     [+] [-]

, 2011-05-05 13:28, pirms 14 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Ja spēlētājs nav pietiekami meistarīgs,tad viņam vari kaut super taktiku skaidrot,bet viņš dēļ meistarības to nespēs izpildīt,un ne jau Znaroks ir pie tā vainīgs,ka RD,kura pārstāv LV izlasi KHL spēlē kā otrais numurs,bet kad jāspēlē kā pirmajam numuram tad nespēj neko izdarīt.
Jebkurā gadījumā vainīgs treneris, viņš arī izvēlējās spēlētājus, kurus ņemt līdz- sū...a izvēle, vai arī mūsu vieta B grupā.....

     [+] [-]

, 2011-05-05 13:32, pirms 14 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: ??????????????????
Kur es ko tādu (izkrist no Elites) esmu rakstijis??
pārskatijos , bet vienalga man šobrīd Tu, Nr 71, Talmuds u.t.t. ir līdz kaklam. Nav garīgais patukšo matus skaldīt. Jāatpūšas līdz PČ beigām no Jums, ja diskutēšu, tad tikai lietišķi.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-05 13:33, pirms 14 gadiem
Sen bij laiks viņu "atbrīvot" no izlases vadīšanas pienākumiem, tiesa, ņemot vērā "čomu būšanu", nebūs nekāds lielais brīnums, ja paliks izlases vadītāja amatā

  +2 [+] [-]

, 2011-05-05 13:35, pirms 14 gadiem
Oļegs nepavisam nav slikts. patīk tas, ka ir ambīcijas, nevis tikai piezemēts reālitisks skatiens (runājot par to, ka netaupīja spēkus Dānijas spēlei). nevarētu teikt, ka baigi daudz pietrūka, lai uzvarētu visās trijās spēlēs. drīzāk šogad pietrūka daži spēlētāji, tai skaitā varētu likt to, ka Dārziņš lielāko daļu DEN spēles nebij uz laukuma.
ja Federācijasprāt ir labāks treners, ko likt, lai liek. bet ja mainīs tikai lai Znaroks nebūtu - diezgan tizli.

     [+] [-]

, 2011-05-05 13:37, pirms 14 gadiem
Mr.Proper rakstīja: Jebkurā gadījumā vainīgs treneris, viņš arī izvēlējās spēlētājus, kurus ņemt līdz- sū...a izvēle, vai arī mūsu vieta B grupā.....
Viņam bija baigā izvēle? Labāk ej mazāk traukus Mr. Proper,no hokeja tu maz ko sajēdz,ja vari teikt,ka tā bija trenera izvēle,ka viņš izvēlējās šādu sastāvu,ja viņam izvēle bija ļoti maza.

     [+] [-]

, 2011-05-05 13:38, pirms 14 gadiem
pat ja viņš pamet izlasi, nav jau ko diži likt vietā.. Paņems kaut kādu viduvēju eiropas līmeņa treneri, bet jēga no tā kāda. Vienīgais variants Šuplers!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-05-05 13:52, pirms 14 gadiem
Var jau tagad aktīvi metāties ar sūdiem, bet vismazāk pie situācijas vainīgs Oļegs.
Pirmām kārtām jāatzīmē, ka izlase neizskatījās slikti. Arī pret Dāņiem. Otrkārt - Oļegs ir tikai pianists, kas spēlē tā kā māk... ja tās klavieres neskan, vai arī, ja tās klavieres līdz koncertam nemaz neaiznes (Sprukta gadījumā) - tad kopējā bilde, gribi vai nē, nebūs optimāla.
Treškārt - KHL. Patīk mums tas vai nē, bet Dinamo projekts, pie šībrīža situācijas, ir drīzāk šķērslis nekā atspēriena dēlis.

Lielākai daļai vīru jau vairs nekas nevienam nav jāpierāda un gribot vai negribot pakāpeniski apzināta vai neapzināta augstprātība parādās arī uz ledus. Un, ja uz 70% spēlējošas Červenkas - Jāgra vai arī kādas no Kazaņas somu, krievu maiņām - tik ļoti skatu nebojās - tad cerēt, ka Miķelis vai Dārziņš tagad uz vienas slidas apslidos "tos švakos Dāņus" ir vienkārši neprāts.
Teikšu vairāk... nākamgad uz KHL vīriem varēsiet paļauties vēl mazāk. Cits gribēs, bet nevarēs, jo trauma, citam nav traumas ir spēks, bet negribēs, cits vienkārši paliek vecs. Būs arī atrunas...

     [+] [-]

, 2011-05-05 14:05, pirms 14 gadiem
Znaroks ir labs neveiksmes ir visiem un par vakardienas spēli,tiešām nepaveicās,es gribētlai viņš paliek,nevar izveidot komandu 5minūtēs un jebkurā sportā,pat vislabākajiem dažreiz nepaveicās,Mēs bijām labāki par Dāņiem un līdzīgi ar tiem pašiem Somiem,Mēs vairāk bijām pelnijuši palikt

     [+] [-]

, 2011-05-05 14:08, pirms 14 gadiem
Šuplers.
No vietējiem varbūt tikai Maticins, bet nav pieredze pieaugušo hokejā. Vairāk ar jauniešiem strādā. Beresņevs noteikti nē.
Dinamo Soms noteikti nē, būs tas pats kas ar Lindstrēmu.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-05 14:09, pirms 14 gadiem
No otras puses divas mazliet veiksmīgākas SM ērijas un Značoks un CO būtu varoņi, un kapātu par ceturdaļfinālu. Spēles saturs no tā nemainās.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-05 14:13, pirms 14 gadiem
Kāds zin, kā tiek noskaidrots, kurās formās spēlēt: tumšajās vai gaišajās?

     [+] [-]

, 2011-05-05 14:19, pirms 14 gadiem
asistents rakstīja: No otras puses divas mazliet veiksmīgākas SM ērijas un Značoks un CO būtu varoņi, un kapātu par ceturdaļfinālu. Spēles saturs no tā nemainās.
nja no varoņa lidz valsts nodevejam viens solis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-05 14:38, pirms 14 gadiem
man liekas, ja Znaroks aizies, visiem buus baigais aplauziens, it iipashi tiem kas noliek Znaroku un vadiibu izlasei...

shis snieguma zinjaa viens no labaakajiem chempjiem.

     [+] [-]

, 2011-05-05 14:41, pirms 14 gadiem
nu baigi jau šaura tā robeža. divi veiksmīgi ņiživija buļļi un mums būtu 5 punkti un spēlētu 2. posmā ar cerībām un play-off. bet tagad..
znaroks jau pats nespēlē. un tie noraidījumi pret mums...
pēc tādas spēles, kā pret dāņiem, vsp jātaisa boikots pret IIHF.
visi viņi tur pērkami mai**s

     [+] [-]

, 2011-05-05 14:41, pirms 14 gadiem
tas ir vienigais prieks ka to urlu dabus prom trene uralu izlasi

     [+] [-]

, 2011-05-05 14:44, pirms 14 gadiem
ko jus te kaucat znaroka aizies un vis mulkibas ne vins cienija musu valsti neka ir daudz labu treneru mums ir labi speletaji lai veicas

  +3 [+] [-]

, 2011-05-05 14:45, pirms 14 gadiem
Šuplers teicās, ka gribot Latvijas izlasi pavadīt...

  -2 [+] [-]

, 2011-05-05 14:50, pirms 14 gadiem
Vienozīmīgi jāpaliek Oļegam, jo tāds mikroklimats kādu redzēju video valstvienībai nekad nav bijis un znaroks vinjus visus ljoti ljoti labi pazīst.

     [+] [-]

, 2011-05-05 14:56, pirms 14 gadiem
Znaroks arī ir vainīgs, ka komandu nevar savāk bez nesaskaņām,Bet lielākā vaina ir jāuzņemas LHF ka hokejs latvijā vairs tikai izdzīvo! Kā var būt izaugsme, ja ir 20 bērnu komandas,1pusprofesionāla(LM) un viena profesionāla(RD) kurā ir 10 letiņi kapātāji,bet pārējie imigranti un tie kas naudu savāc! LIPMAN sāc domāt latviski,NEVIS ŽĪDISKI

     [+] [-]

, 2011-05-05 15:00, pirms 14 gadiem
archa777 rakstīja: Znaroks ir labs neveiksmes ir visiem un par vakardienas spēli,tiešām nepaveicās,es gribētlai viņš paliek,nevar izveidot komandu 5minūtēs un jebkurā sportā,pat vislabākajiem dažreiz nepaveicās,Mēs bijām labāki par Dāņiem un līdzīgi ar tiem pašiem Somiem,Mēs vairāk bijām pelnijuši palikt
5 gadi tev ir piecas minutes ???????????

  -1 [+] [-]

, 2011-05-05 15:08, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Atpakaļ Vorobjovu!
Tu ko pīpē?!

     [+] [-]

, 2011-05-05 15:19, pirms 14 gadiem
mou99 rakstīja: Ābolu par galveno viennozīmigi!
Kas tad pa tv3 komentēs spēles?:O
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-05 15:24, pirms 14 gadiem
nu...
kaa saka nav Oļega nav variantu , shogad pat ne ar to labaako sastaavu i pret čehiem i pret somiem nospeeleejaam ljoti labi - tur nu nav shaubu un vispaar Znaroks kaa treneris ir ljoti labs tas jau pieraadaas KHLaa kur vinsh no viduveejas komandas izspiezh ljoti labus rezultaatus
un beigu beigaas ko njemt vietaa??? gan jau ka Kira atkal iebaaziis Ļoņu (Beresņevu) neies vinsh tachu izmest lieku kapeiku par kaadu labu aarzemnieku treneri!!!

  +3 [+] [-]

, 2011-05-05 15:29, pirms 14 gadiem
nejau znaroks ir vainiigs pie taa ka speeleetaaji nevar iemest bulliishus...

  -4 [+] [-]

, 2011-05-05 15:29, pirms 14 gadiem
Tagad saku domat,ka RD vadibai tiesam ir izdevigi,lai mes spelejam Bgrupa,beidzas KHL, nedelu atpusas,aizbraic tur 2sastavs pavizinas netiek augsa,veciem iznak labs holidejs ir laiks atpusties lidz nakosai sezonai.RD mus pacela 3gadus atpakal lidz 4-finalam,baidos,ka ja ne tagad tad nedaudz velak nogremdes.Esmu par to lai krieviem izbeigtos nauda.

  +4 [+] [-]

, 2011-05-05 15:32, pirms 14 gadiem
aWare rakstīja: nejau znaroks ir vainiigs pie taa ka speeleetaaji nevar iemest bulliishus...
Žnaroks vainīgs pie tā, ka tie bullīši mums vsp jāmet

     [+] [-]

, 2011-05-05 15:38, pirms 14 gadiem
Par Znarčiku labāku NEDABŪT!!!

  +5 [+] [-]

, 2011-05-05 15:40, pirms 14 gadiem
Manuprāt Latvijas izlasei tiešām prasās pēc jauna trennera un jaunām kombinācijām, nevis tik vien kā garajām piespēlēm...

  +1 [+] [-]

, 2011-05-05 15:42, pirms 14 gadiem
Kāda tur neveiksme.. Būtu spēlējuši kā pret somiem un čehiem, nekādu tur veiksmi nemaz nevajadzētu!
Slēpts komentārs: ROLISMIKA
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-05 16:20, pirms 14 gadiem
ja Znaroks ir labākais treneris p.g. KHL tad vaina ir ne viņā, bet....jātēmē augstāk....

  -1 [+] [-]

, 2011-05-05 16:21, pirms 14 gadiem
Blin to jau vareja pateikt pec cinam par paliksanu elite,????Lai ir motivacija a taga cuss vien buss

  -4 [+] [-]

, 2011-05-05 16:33, pirms 14 gadiem
Znaroks nav vainigs ka 6ogad tik vaj6 sastavs

  +3 [+] [-]

, 2011-05-05 16:34, pirms 14 gadiem
Jonathan Toews rakstīja: Znaroks nav vainigs ka 6ogad tik vaj6 sastavs
noliec pretī "uz papīra" Dānijas sastāvu

  +2 [+] [-]

, 2011-05-05 16:40, pirms 14 gadiem
VissOK rakstīja: Nu, nākotnes perspektīvas tik melnas gan nav, kā viens otrs te raksta. Abas mūsu jauniešu komandas U-18 un U-20 atgriežas elitē, jā ir grūti tur noturēties, tomēr perspektīvu spēlētāju netrūkst.
Kāds tad bija Znaroka vakardienas spēles plāns? To, ka dāņiem tāds bija, varēja redzēt un viņiem viss arī notika. Izskatījās, ka Latvija spēles sākumā spēlēja pēc taktiktas - lēni paslidosim, paskatīsimies, ko tie dāņi darīs...
Muusu U-17(1994) pret Krieviem iemeta 2, pret Šveici 3, pret Slovaakiem 4, bez Girgensona un vel vairaakiem liideriem, daudzi ir tipiski golu meteeji(arzemju liigas) ari vieteejie kadri, kas lielajai izlasei pietruukst, naakotne mums laba.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-05 16:43, pirms 14 gadiem
vēsais rakstīja: Paskataties uz LV izlases spēlēm kopumā...man liekas ka ir gana labi,iznemot šos latvijas sportā populāros zaudējumus...un ko tad likt vietā..kārtējo lindstremu??? Lai turpina un izdara secinājumus,rezultātam jābūt.
Kādus secinājumus? Ka jāmet bankas iekšā? Komanda spēlēja labi, nākoša raundā varēja ņemt pat visas 3 spēles, neko darīt, tagad ar būs jāņem visas.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-05 16:44, pirms 14 gadiem
Uzskatu, ka Oļegs no šīs komandas var izspiest maksimumu, trenera maiņa izlasei būs solis atpakaļ!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-05 16:51, pirms 14 gadiem
Man personīgi patīk hokejs kādu izlase spēlē Oļega vadībā,jo pret Čehiem un Somiem spēlējām cienīgi un bijām pelnijuši vismaz vienu uzvaru,bet nu uzvar stiprākais un tur neko nepadarīsi.Oļegs izvēlējās cīnīties pret hokeja grandiem un mēs pierādijām, ka varam spēlēt pat ļoti labi un pie zaudējuma Dānijai spēlētājiem jāvaino pašiem sevi, jo tik daudz momentu neizmantot pēdējās piecās minūtēs ir vienkārši jāmāk...

  -1 [+] [-]

, 2011-05-05 17:55, pirms 14 gadiem
kalcium rakstīja: Žnaroks vainīgs pie tā, ka tie bullīši mums vsp jāmet
znaroka vadiibaa mees neesam arii pa.pi.sushi kaa meitenes, piemeeram, 10:0 utt..... speejaam kaa liidziigs ar liidziigu speeleet pret somiem un chehiem, nepaveicaas pret daaniju... ko var di.rst......

     [+] [-]

, 2011-05-05 18:37, pirms 14 gadiem
JTerry rakstīja: njā... ka tik toč neizlidojam no a grupas vēl...
Izlidos čali

     [+] [-]

, 2011-05-05 18:37, pirms 14 gadiem
aWare rakstīja: znaroka vadiibaa mees neesam arii pa.pi.sushi kaa meitenes, piemeeram, 10:0 utt..... speejaam kaa liidziigs ar liidziigu speeleet pret somiem un chehiem, nepaveicaas pret daaniju... ko var di.rst......
tad jau šķiet, ka nepaveiksies ar slovēniju, baltkrieviju un austriju ne ?

  +3 [+] [-]

, 2011-05-05 18:37, pirms 14 gadiem
Nevajag ar. vajag jaunu trenneri, jauans idejas, vēsmas u.t.t.
Pie tam Znaroks esot pie stūres, nav izpildījis NEVIENU doto uzdevumu!!!

  -1 [+] [-]

, 2011-05-05 18:48, pirms 14 gadiem
sliktākais trenneris pie izlases stuures..viennoziimiigi,pie citiem bij arii pa kaadai skaļai uzvarai a kas tagad,kriitam araa,nevajadzeeja sačakareet attieciias ar dažiem izlases speeleetājiem.kapeec jāņem moraali iztukšotie dinamo speeleetaaji,viņi ir ēnas.spruktu cienu pa to ka pateica kaa ir,ar jauniibas degsmi var daudz ko izdariit,cipulis niživijs nodziiti kleper knapi kustas pirmaas mainas uzbruceeji...videeji 1 vaarti un piespeelee čempionātā jau kuro gadu.statistika nemelo,kas komplektee sastaavu,akli ir vai,pa savu zonu vien dziio,izņemot vairaakumu

  +4 [+] [-]

, 2011-05-05 18:51, pirms 14 gadiem
masaļskis arii iedomaajies no sevis zvaigzni,jugraa 2 vaartsargs nezkaadu zvaigzni meetaa,ne pavelti seejeejs neneema

  +2 [+] [-]

, 2011-05-05 18:55, pirms 14 gadiem
Nemiroff rakstīja: Vajag kādu skandināvu.
Sen jau bija jadoma par arzemju trenera piesaistisanu,un tiesi butu labi kadu skandinavu vai ziemelamerikani.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-05 19:01, pirms 14 gadiem
Lai tik iet! nav te ko vinam vairs darit! baidos,ja vins aizies,tas zidu gabals ieliks! tambijevu vai maticinu!!!! un atkal bus pakala! kad tas beigsies! gribu redzet zveidru vai kanadieti! tie jedz no uzbrukumiem biku labak!

  +4 [+] [-]

, 2011-05-05 19:40, pirms 14 gadiem
taa tiem losaraam vajag .esi sveika B grupa ,pelna naudu ar hokeju un nemaak iemest tas ir apmeeram taa straadaju par soferi nemaaku braukt

     [+] [-]

, 2011-05-05 19:43, pirms 14 gadiem
Es ceru, ka neviens tev nepiedāvās!

  -2 [+] [-]

, 2011-05-05 19:52, pirms 14 gadiem
kanvit rakstīja: Sen jau bija jadoma par arzemju trenera piesaistisanu,un tiesi butu labi kadu skandinavu vai ziemelamerikani.
nu nesen ja tu gadījumā vēl biji maziņš un to neatceries bija mums skandināvu trenneris, jēga no viņa bija maza, tā ka nevajag te d.irst.

  -3 [+] [-]

, 2011-05-05 19:56, pirms 14 gadiem
Znarok, neticās, ka lasi SC, e, bet neņem paurī, ne tādus apdi*sējus vien esi pieredzējis, sūdīgi jau ir, bet nu kaut kad arī tam vajadzēja notikt... Veči, nu ko, jāsāk būs no gala. Vēlējums atpūsties, sariktēt zilumus, un būs jau atkal viktorijas un neta "speču" uzslavas!
Life is life. Veiksmi un fortūnu uz priekšu!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-05 20:03, pirms 14 gadiem
es ceru, ka nu jau vairs nešaubās!

  +3 [+] [-]

, 2011-05-05 20:11, pirms 14 gadiem
ajiits rakstīja: pelna naudu ar hokeju un nemaak iemest tas ir apmeeram taa straadaju par soferi nemaaku braukt
Ne gluži tā.
Ir tā, ka 9 mēnešus viņi brauc ar BMW 7er vai Mercedes S-klasi, bet tad vēl mēnesi viņiem liek braukt ar žiguli, jo tāda ir tradīcija. Lielākajai daļai ne visai patīk un nav diez ko interesanti, bet atklāti to šogad pateica tikai viens, vēl daži spēja norakstīt žiguļa braukšanas izlaišanu uz veselības lietām.

  +3 [+] [-]

, 2011-05-05 20:21, pirms 14 gadiem
Znarokam sen bija laiks aizliegt iebraukšanu Latvijā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-05 20:28, pirms 14 gadiem
sāk šķist ka tas ir liktenis, viņš ieveda un viņš arī izvedīs

  -2 [+] [-]

, 2011-05-05 20:30, pirms 14 gadiem
Paldies Spruktam...

     [+] [-]

, 2011-05-05 20:39, pirms 14 gadiem
nākamajā mačā vajag likt Ābolu, tad mēs likteni apmānīsim

     [+] [-]

, 2011-05-05 20:41, pirms 14 gadiem
sneiksss rakstīja: sāk šķist ka tas ir liktenis, viņš ieveda un viņš arī izvedīs
YouTube
- 1996 (Eindhoven) - Latvia -...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-05 20:45, pirms 14 gadiem
lai arī tu esi kārtīgs vecis-ne''''''''''''''''''''''''''''''''saubies ne mirkli-nevadīsi

  -3 [+] [-]

, 2011-05-05 20:49, pirms 14 gadiem
Latvijas fani nemaz tev to neļaus...Tu zābak
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-05 20:50, pirms 14 gadiem
Un nevajag mums ar 5 gadus neko nespēji izdarīt!

  -1 [+] [-]

, 2011-05-05 20:57, pirms 14 gadiem
76 rakstīja: ja būs panākumi ar Dinamo, tad Pekka. Jāpagaida vismaz līdz jaungadam, steigas nav. Tāpat sastāvā vismaz 20 purnus pareizi var nosaukt katrs fans. Svarīgākais ir iedvest motivāciju spēlēt Latvijas izlasē!
Mums vienalga par tavu Dinamo. Tava Dinamo dēļ pašiem spēlētājiem vairs nav interesanti par izlasi spēlēt. Ej pabaro Kalvīti!

  +3 [+] [-]

, 2011-05-05 20:59, pirms 14 gadiem
sport80 rakstīja: Kādas tev zvaigznes,ar tādu sastāvu cienīgi spēlē.Un kāda svarīgākā spēle,ir katrā jācīnās,ir jāiet uz visu banku(1/4)nevis tik par vietas saglabāšanu.Nav ko pārmest,vienkārši nepaveicās vakar mūsējiem.
Un ko tu saki par šodienu? Arī vienkārši nepaveicās?

  -4 [+] [-]

, 2011-05-05 21:13, pirms 14 gadiem
znarokam japaliek ..

     [+] [-]

, 2011-05-05 21:19, pirms 14 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Viņam bija baigā izvēle? Labāk ej mazāk traukus Mr. Proper,no hokeja tu maz ko sajēdz,ja vari teikt,ka tā bija trenera izvēle,ka viņš izvēlējās šādu sastāvu,ja viņam izvēle bija ļoti maza.
tātad neizvēlējās pareizos.... izvēle bija, arī no līdzi paņemtajiem. Vairāk būtu laidis laukumā jaunos..., bet viņam jau ambīcijas pret jaunajiem( Bukarts, Meija, Džeriņš patiesībā jau nav nekādi jaunie). Varbūt vajadzēja ņemt līdzi arī Vilkoitu....Vnk nevajag iesūnot uz vecajiem, tad būs arī laicīga paaudzes nomaiņa...

  -1 [+] [-]

, 2011-05-05 21:52, pirms 14 gadiem
godīgi būtu ja šodien znaroks pamestu komandu

  +3 [+] [-]

, 2011-05-05 22:10, pirms 14 gadiem
Idiotu bars,muti aizverat!
Nekur jūs nedabūsiet labāku trenneri kā Značoku,nevis trenerī ir vaina,bet spēlētāji vnk nespēlē kā var spēlēt.
KAs bija pret Čehiem,Somiem-Značoks jūsu acīs nebija dievs?
Stulbie perdeļi tak mutes aizverat!!
Znarok paliec,būs sastāvs-būs rezultāts!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-06 07:26, pirms 14 gadiem
Ja LV izkritis no divizijas, Kiram būtu jāatkāpjas kopā ar Oļegu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-06 09:55, pirms 14 gadiem
nonjemiet luudzu sho no top zinjaam....traumee jau uz sho skatoties!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-06 10:02, pirms 14 gadiem
un ja znaroks izdomās darbu neturpināt, tad kādu kanādieti gribētu vēl redzēt. jo besii jau skatiities uz to, ka mēs gribam nez kādu tehniku rādi 100 piespēles utt... redziet pat krieviem tāda spēle vairs nesanāk, kpc lai mēs domātu, ka mums sanāks, daudz golus gustam metot no zilās līnijas burzmā, nu tad tā arii ir jāspēlē... Ieiet zonā 2-3 piespēles - atspēle aizsargam -> uzbrucēji virzās taisa burzmu- aizsargs met -> Petaks vai momentaala ciinja par atlekusho...
kaa taa

  +1 [+] [-]

, 2011-05-06 15:12, pirms 14 gadiem
arny72 rakstīja: Idiotu bars,muti aizverat!
Nekur jūs nedabūsiet labāku trenneri kā Značoku,nevis trenerī ir vaina,bet spēlētāji vnk nespēlē kā var spēlēt.
KAs bija pret Čehiem,Somiem-Značoks jūsu acīs nebija dievs?
Stulbie perdeļi tak mutes aizverat!!
Znarok paliec,būs sastāvs-būs rezultāts!
iedzer tējiņu nomierinies. Znaroks sevi ir izsmēlis LV izlasē. Noguris no visa tā - viņa laiks šobrīd izlasē ir pagājis.