Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1624, Did:0, useCase: 3

Video: Lipmans: "Dažu spēlētāju nākamgad izlasē nebūs"

Kristaps Driķis
Īsi pēc pasaules hokeja čempionāta pēdējās spēles iespaidos par to dalījās Latvijas Hokeja federācijas prezidents Kirovs Lipmans, kurš izteicās gan par komandas parādīto sniegumu turnīrā, treneru darbu, kā arī 2017. gada čempionātu.
Vērtējums: +51

     [+] [-]

, 2012-05-16 14:06, pirms 13 gadiem
sweges rakstīja: Var spelēt gan BAČ, gan LAČ, bet viņus jau neviens neiespelē. Lai tas jaunais saprastu kā ir jaspelē viņam vajag blakus pieredzējušu hokejistu, kas viņu var pamacīt.
Pirmkārt viņam ir jābūt talantam, vēlmei kaut sasniegt un jāstrādā...

     [+] [-]

, 2012-05-16 14:06, pirms 13 gadiem
woodoo1989 rakstīja: Laviņš ne pie kā nav vainīgs.. Pofig tas, ka viņam -5, taču tā nebūtu, ja varētu iemest uzbrucēji! Laviņš ir melnā darba darītājs... nejau viņa dēļ neviens nespēja gūt vārtus 11 periodus!!!
Tev varbūt pofig,bet ir taču jāsaprot,ka viņš vairs nav nekāda darba darītājs-ne baltā,ne melna,ka tik vājš aizsardzības spēlētājs spēj demoralizēt visu komandu,kā tas arī diemžēl notika un notiks pateicoties ĀBOLAM DR visu sezonas gaitu

     [+] [-]

, 2012-05-16 14:06, pirms 13 gadiem
bimbizis rakstīja: Nesapratu, ko Kira domāja ar tiem ratiņiem un ģimeni un šoku, ko kanādieši dara un mēs nē? Vai viņi ar ratiņiem uz treniņu iet?
paaugsies sapratīsi

  +1 [+] [-]

, 2012-05-16 14:07, pirms 13 gadiem
Tā arī no tā glumiķa nesapratu atstās viņš Nolanu vai ne!

     [+] [-]

, 2012-05-16 14:08, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Nu,nu pastasti sikak...........
Ko tieši gribi zināt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-05-16 14:12, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: Pirmkārt viņam ir jābūt talantam, vēlmei kaut sasniegt un jāstrādā...
Ar tiem talantīgajiem īstenibā ir viss grutāk, jo tieši viņi ir viss slinkākie.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-16 14:15, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: OK - tad apgaismo mūs: kas ir LHF budžeta ieņēmumu avoti un cik daudz no katra nāk.

Pagaidām Tu tikai pa tukšo te iepļūtīji.
Jā, arī es gribētu redzēt kaut aptuvenus Skaitļus no šiem "ekspertiem" un iespējamās naudas plūsmas un galvenais iespējamos avotus, kur Lipmans "iedzīvojas"??!
Varbūt, ka kaut ko nesaprotu, bet redzot niecīgo federācijas budžetu un sportam atvēlēto naudu vispār, māc šaubas, vai tur kas vispār ir nozogams...
Bet pilnīgi Nopietni, ja kādam ir ziņas, celiet gaismā!!!

     [+] [-]

, 2012-05-16 14:16, pirms 13 gadiem
sweges rakstīja: Var spelēt gan BAČ, gan LAČ, bet viņus jau neviens neiespelē. Lai tas jaunais saprastu kā ir jaspelē viņam vajag blakus pieredzējušu hokejistu, kas viņu var pamacīt.
Protams tā tas ir, pats atceros kā handbolā mainijās mūsu džeki kas tika pie večiem spēlēt, ir gan arī viens mīnuss par kuru vakar īpaši atgādināja krievu komentētājs Gimajevs, pēc spēka paņēmiena pret Saulieti, vecāki vienmēr labi padomājiet ja gribat lai jūsu dēli spēlē pie večiem, tur ir citas svara kategorijas. Varbūt nedaudz nevietā, bet domāju ka šis cilvēks labi zina ko runā.

  -2 [+] [-]

, 2012-05-16 14:18, pirms 13 gadiem
semerjaks rakstīja: šis čempis ļoti spilgti parādīja ,kāds pienesums izlasē ir no Dinamo - minimāls ( Indrašis neskaitās, jo viņš vēl nav Dinamo pamatsastāvā un vēl grib sevi parādīt ) Katrā ziņā,uz vairākiem Dinamo spēlētājiem neattiecas kādas pazīstamas dziesmas vārdi : " Ardievu meitenes, jūs tagad redzat - varoņi kā rodas ! "
Atvaino,bet tik sekli domāt ir neveselīgi...dināmo ir katram jaunajam sīcim hokejistam,kā sarkana lupata bullim un tiekties uz mērķi,tā ir maximālā iespēja panākt izaugsmi...
Par Miķeli,Jāni...nu varēja labāk nokapāt,bet protams,ka varbūt zemapziņā vilkās doma par līgumu...iespēlēsies čaļi jaunajās komandās,kapeika būs kabatā un rukās izlasē,kā vellni...nespļaujiet bļodā no kuras pēčāk gribēsies paēsties...ieteikums gan spēlētājiem,gan līdzjutējiem!!!

  -1 [+] [-]

, 2012-05-16 14:18, pirms 13 gadiem
Dollars rakstīja: plad shito verpli pirmo ar kaju pa muti... ja vinsh pasaka ka nebus dazhi tad pasaka kuri nevis biedee... tagad varesi Ljipman nemaksat hokejisitem "vienam jeb "visiem?
tas par tiem "dažiem, kas nebūs" vispār nāk no izlases vadības, Lipmans šinī gadījumā to ziņu tikai padod tālāk...

     [+] [-]

, 2012-05-16 14:27, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Pastasti ko tieshi saskatiji,redzeji...............kad sakas progess,kads tagad utml.Es par vinju vienu rakstinju uzrakstiju pec U-20, interesanti uzzinat kaut ko jaunu.
Nu sāksim ar to, ka hokejam viņu piesaistīja pusbrālis, kas ir zviedrs . Viņš īstenibā bija īstajā vietā un īstajā laikā, jo viņa vietā pie lielajiem vajadzēja spelēt citam. Īstenibā par viņu vēl tagad Zviedrijā smikņā un saka, ka talāk par saviem mežiem netiks . Viņš ir no tiem, kas tikai ar savu darbu ir pacēlies. Uz junioru fona protams var redzēt ka viņš ir stabilāks uz kajām, bet tā uz junioru fona neizcelās. Viņam jau noveicās pie lielajiem ar partneriem.

  -1 [+] [-]

, 2012-05-16 14:40, pirms 13 gadiem
Erikovič rakstīja: Atvaino,bet tik sekli domāt ir neveselīgi...dināmo ir katram jaunajam sīcim hokejistam,kā sarkana lupata bullim un tiekties uz mērķi,tā ir maximālā iespēja panākt izaugsmi...
Par Miķeli,Jāni...nu varēja labāk nokapāt,bet protams,ka varbūt zemapziņā vilkās doma par līgumu...iespēlēsies čaļi jaunajās komandās,kapeika būs kabatā un rukās izlasē,kā vellni...nespļaujiet bļodā no kuras pēčāk gribēsies paēsties...ieteikums gan spēlētājiem,gan līdzjutējiem!!!
ta liecies reiz mierā pč vakar beidzās

  -1 [+] [-]

, 2012-05-16 14:41, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: tas par tiem "dažiem, kas nebūs" vispār nāk no izlases vadības, Lipmans šinī gadījumā to ziņu tikai padod tālāk...
no kuras vadības? No tās- kuru nezin vai saglabās . Iedod man arī LIpmaņa trubas nummuru, es skatos tu ar viņu sazvanies

     [+] [-]

, 2012-05-16 14:43, pirms 13 gadiem
V.ZATLERS rakstīja: no kuras vadības? No tās- kuru nezin vai saglabās . Iedod man arī LIpmaņa trubas numuru, es skatos tu ar viņu sazvanies
no Ābola&co.
Par tiem "dažiem", kas vispār netiks aicināti uz izlasi žurnālisti No Stokholmas rakstīja jau aizvakar... Kira to pateica tikai tagad.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-16 15:33, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Iekopēšu daļu no raksta par viņu.
Vai Persijas princis būs jaunais Zviedrijas supervaronis?

Persijas princis, Z-bad, Zibby, Z u.c. lietotājvārdi ir pielipuši Mikam Zibanedžadam, kurš pamodināja snauduļojošos zviedrus pie saviem TV ekrāniem un atnesa ilgi gaidītās zelta medaļas Zviedrijas U-20 izlasei. Zviedriem pēc pēdējās 1981.gada uzvaras PJČ bija ilgi jāgaida kamēr irāņa un somietes emigrantu ģimenē piedzims mazais Mika un 2012.gadā atnesīs otrās zelta medaļas Zviedrijas junioru hokeja vēsturē. Jā, Mika bez zviedru valodas tekoši saprotas arī viņa mātes dzimtajā somu valodā.
Interesants ir fakts, ka Zviedrijas hokeja sabiedrība varēja arī nesagaidīt hokejistu Miku, bet gan tenisa zvaigzni Zibanedžadu. Mikas tēvs – Mehrdads vēlējies, lai viņš bērnībā nodarbotos ar tenisu, bet viņam tas nav licies aizraujoši un lielu lomu šeit nospēlējis 9 gadus vecākais brālis, kurš jau nodarbojās ar hokeju. Mika burtiski uzauga ledus hallē, sekojot sava brāļa gaitām un arī pats sāka nodarboties ar hokeju. Arī pats Mika atzīmē, ka līdz šim viņam kā paraugs, uz ko tiekties, ir kalpojis tieši brāļa piemērs. Šobrīd Mikas vecākais brālis Monir Kalgoum spēlē Botkyrka komandā pēc spēka Zviedrijas 4.līgā, bet savulaik arī pārstāvējis Zviedriju pasaules junioru čempionātā.
„Viņš ir tehnisks, spēcīgs spēlētājs un īsts uzvarētājs”, tā M.Zibanedžadu raksturo AIK jaunatnes komandas treneris. 2009./10. gada sezonā Mika nomaina AIK jaunatnes sistēmu uz citu Stokholmas klubu – Djurgarden. „Viņš nav vienkārši staigātājs, kas maina klubus pēc patikas, bet izvēlas treneri, kas strādā šajā klubā ”, tā viņu raksturo Djurgarden treneris.
Uz Z-amerikas skautu radara M.Zibanedžads nokļuva 2010.gadā U-17 turnīra (World Under-17 Hockey Challenge) laikā, kad viņš 6 spēļu laikā guva 5 vārtus. Auguma un talanta kombinācija tika ievērota un viņš no Z-amerikas skautu puses tiek raksturots kā labi laukumu pārredzošs spēlētājs, kas labi lasa spēli un bez gūtajiem vārtiem dala arī piespēles. Pirms NHL drafta pats Zibanedžads atzīmē, ka viņš papildus strādā pie savas slidotprasmes uzlabošanas, bet šādā vecumā spēlētājiem ir jāuzlabo visas savas prasmes.
Nu tā jau ir informācija priekš cilvēku masām.

  +2 [+] [-]

, 2012-05-16 15:37, pirms 13 gadiem
Malacis, Lipmans tomēr ir par Latvijas hokeju, nevis par KHL. Izlase ir svarīgāka, jo t etu svau valsti un karogu pārstāvi. Nedrīkst uz pusslodzi spēlēt..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-16 15:47, pirms 13 gadiem
Klau , bet es arī tā nesaņēmu nevienu atbildi. KURŠ tad būtu tas kurš varetu vadīt LHF labāk Tie kas te fantazē , un ar citām savām ''teorēmām'' mēģina ko teikt - argumentus .. Kas ir sliktāk palicis ? Es tikai redzu jauniešu hokeja attīstību, es redzu kā izlasē mēģina tikt un cīnās par to jaunie, IR. Tik jūsu vaimanas par Lipmani man liekas arī aprobežotas , tad kurš cits tāds kā viņš cīnīsies par hokeju? Kurš .. vienu uzvārdu , darbos un reāli materiālā ieguldījuma ziņā, harizmā, spēj teikt savu vārdu ? KURŠ ? Mazāk pēc ''teorētiskā'' dzīvot vajag, kā tas pat parādās jau kuro jau gadu LV izlasē, bet redzēt to praktisko. Nauda nepietiek ?? Ticiet man, pietiek ,ja nebūtu izšķērdētāji un dzīvotāji pāri saviem līdzekļiem, tad nebūtu šada situācija kad halles jau sāk pārvērst par izpriecu parkiem. Pašam netālu no mājām ir halle , kas par saviem līdzekļiem dzīvo jau , taisa savus turnīrus , un pat uz nometnēm brauc ārvalstu jaunieši un ne tikai tādi. Tāpēc atbildiet gudrie ''teorētiķi'' , kurš tad būtu tas kuŗš te baigi kaut ko mainītu?

  +1 [+] [-]

, 2012-05-16 15:50, pirms 13 gadiem
Tas Dinamo parmaksatas pakalas vispar nav ko izlase laist - pirma maina saucas! Smiekligi Ted vareja mieriga apgriezt visu otradi 1ma maina pedeja un jaunos no 4as jaliek pirmaja - tiem jaunajiem vismaz ir gribesana un cempionatu neuzskata par atvalinajumu....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-05-16 15:55, pirms 13 gadiem
pie visa vainīgs KHL....2009.gada 7.vieta bija veiksme, bet kas ir ar pārējiem gadiem? 2008.-11.vieta, 2009.-7.v., 2010.-11.v., 2011.-13.v., 2012.-10.v.

Iz belarus komentiem - Латыши!Добро пожаловать в компанию казахов и белорусов! КХЛ-кастрацкая хоккейная лига,кастрирует национальные чемпионаты и нац. хоккей.

     [+] [-]

, 2012-05-16 15:55, pirms 13 gadiem
Manuprāt, nedrīskt teikt, ka kāds spēlētājs automātiski jau ir norakstīts un nākošajā gadā izlasē nebūs. Lēmums kādu atstāt malā tikai palielina citos spēlētājos haļavas dzīšanu, proti, tev automātiski atkrīt pāris konkurentu uz vietu sastāvā un tu sāc kalkulēt un domāt, ja jau viņs nav, man mazāk jāiespringst jo tik un tā sastāvā es tieku.
Konkurence ir tas, kas dzen uz priekšu. LV hokejā jau tā nav pārāk liela tā konkurence, kāpēc tā jāsamazina vēl vairāk???
Uz nometni vajag aicināt visus, radīt ļoti labus apstākļus sportiskajā, profesinālajā jomā (inventārs, apdrošināšanas u.t.t.), bet pievilkt grožus režīma ziņā. Ne drastiskus, bet pieālut nedaudz mazāk vaļības. ta nua arī treniņnometnes laikā redzētu, kuri spēlētāji ir gatavi savas valstsvienības labā ziedoties, tie arī spēlēs liksies par 100% ārā.
Labākā scenārija gadījumā mums uzbrukumā starp wingeriem ir diezgan liela konkurence, un nekur nav teikts, ka šādos apstākļos (protams atkarīgs no trenera spēles redzējuma) tas pats Dārziņs tiktu sastāvā.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-16 15:55, pirms 13 gadiem
KristapsMelko rakstīja: Tas Dinamo parmaksatas pakalas vispar nav ko izlase laist - pirma maina saucas! Smiekligi Ted vareja mieriga apgriezt visu otradi 1ma maina pedeja un jaunos no 4as jaliek pirmaja - tiem jaunajiem vismaz ir gribesana un cempionatu neuzskata par atvalinajumu....
Pateicoties sportacentram ,es tik bieži skatījos LAČ spēles , ziniet , tur ir tik daudz potenciālie spēlētāji priekš izlases. Matulis arī teica pareizi , ņemat no LM tad , un es arī nešaubīgi saku ,ka būs rezultāts. Pēdējos gados tik tur sajaucies tas jauniešu/spēlētāju/veterēnu kontingents, kas ne šurp ne turp ko palīdz. A ko .. Brahmani nevarēja panjemt ? Skvorcovu ? Kaut vai Bisenieku jaunāko, blietē pa mēmajiem.

     [+] [-]

, 2012-05-16 15:56, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Tāpēc jau es Tev kā zviedru ekspertam jautāju. Kas tad tur nav pareizi - slikti parredz laukumu,slikti slido vai vēl kas? Tu jau neko nepateici izņemot , ka tālak par mežiem netiks. Raksturo spēlētāju kā pienākas!
Viņš ir pielicis slidošanā un ir palicis ļoti stabils uz kajām (stradā gan uzbrukumā gan skrien atpakaļ un palīdz aizsardzibā) . Par darbību laukumā viņam atbaraucot no NHL nevar neko pārmest un ir tieši tā kā ir rakstīts. Pie junioriem viņš šogad nospelēja vienu spēli, bet tur viņš nospelēja pabāli, ja neteiktu pat vairāk. Tas ko par viņa raksta tad varu pateikt ka to viņš ieguva tikai spelējot pie lielajiem. Viņam sistēma ļāva izaugt un sasniegt visu to ko tagad par viņu raksta. Un vēl, kas ir ļoti svarīgi, ka čalis jau ir nobriedis, kas mūsu jauniešiem iestājas tikai uz gadiem 20-21. Hokeja vidē vienalga netic, ka viņš nostiprināsies NHL. Vēl aizmirsu pateikt, ka viņš ir palicis ļoti nosvērts(stiprs galvā).

  +1 [+] [-]

, 2012-05-16 15:57, pirms 13 gadiem
Dinamo spēlētājiem nav tā motivācija spēlēt, nedeg acis, kā citiem, kuri spēlē ārzemēs. Tie paši latviešu fani, DR spēlētāji ir pieraduši, fani nav tie, kas dzen uz priekšu, atšķirībā no leģionāriem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-16 16:06, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Lūk - šis jau ir nopietns reports, paldies.
Lūdzu!!!

  +1 [+] [-]

, 2012-05-16 16:10, pirms 13 gadiem
Piekrītu, Kirai par čempionāta rīkošanu vienā valsti, taču nomelnot mūsu līderus - pilnīgs stulbums, visiem uznāk melnā strīpa. A nākamajā čempī puse te kauks nafig Miķelis un Daugaviņš uz čempi nebrauc.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-16 16:13, pirms 13 gadiem
Pavisam Kirovu nepazīt, reāli saguris vīrs izskatās. Un beidzot runā tā kā būtu jārunā katru gadu, nevis maigotos kad vajag un aizmuguriski aplikt! Principā no komentāriem izriet, ja vien Nolans gribēs to paturēs, bet izlidinās Abolu un Ignatjevu, par Naumovu - manuprāt vārtsargi bija vienīgie, kas nospēlēja patiešām labā līmenī! Nolana - spēles vadīšana gan nebija nekāda, jā piekrītu NHL tā arī notiek, bet šeit ir Eiropa, pat Zviedri un Čehi aktīvi (galvenie treneri) vadīja spēli, nevis burbuļus pūta! Katrā ziņā Ābols ar Ignatjevu nav tāds tandēms kā Značoks ar Vītoliņu lai vai kā tur nebūtu! Nekas labākie palikuši, spēles solās būt interesantas!

     [+] [-]

, 2012-05-16 16:13, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Ja nu galigi švaki ar tiem prezidentiem(tjip nevar sameklēt) tad Gunča Ulmanis vienmēr un visur der. Tas ir pažara gadījuma , ja kas.
Tas galējais variants man kā Latvijas patriotam un Latvijas hokeja izlases karstam līdzjutējam neder. Ulmani respektēju , bet viņa vecums tomēr liek viņu nobīdīt nostāk, jo vajag prezidentu, kurš spēj ar savu aizrautību, ar atdevi pierādīt ,ka hokejs viņam nozīmē daudz, ka izlase viņam nozīmē daudz, ka Latvija viņam nozīmē daudz. Varbūt izklausās pēc Lukašenko vārdiem, bet kā iepriekš minēju - vajag harizmu un ikonu. Ulmanis būtu ikona, bet viņš liekas savu harizmu ir zaudējis pēdējo desmit gadu laikā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja