Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1624, Did:0, useCase: 3

Pret itāļiem pieteiks astoņus aizsargus; malā paliks Džeriņš un Bukarts

Jānis Celmiņš

Pret itāļiem pieteiks astoņus aizsargus; malā paliks Džeriņš un Bukarts
Koba Jass (priekšplānā)
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas hokeja izlase aizvadījusi pēdējo treniņu pirms vakarā gaidāmās pasaules čempionāta spēles pret Itālijas izlasi. Spēlei šovakar tiks pieteikti astoņi aizsargi un 12 uzbrucēji, tādejādi šovakar pirmo reizi spēles pieteikumā tiks ierakstīts arī Jāņa Andersona vārds.

Pirmajās divās maiņās nekādu izmaiņu salīdzinājumā ar maču pret Vāciju nebūs. Sprukts, Indrašis, M. Rēdlihs, K. Rēdlihs un Galviņš šorīt slidoja sev ierastajos sarkanajos kreklos. Arī melnie palikuši esošajā virknējumā – Daugaviņš, Širokovs, Cipulis, Bārtulis un Cibuļskis.

Trešajā un ceturtajā maiņā ir nelielas izmaiņas. Zilajos kreklos rīta treniņā slidoja aizsargi Sotnieks un Pujacs, kā arī uzbrucēji Ķēniņš, Bērziņš un Meija, bet baltajos – Laviņš, Andersons, Saulietis, Štāls un Jass.

Pirmo reizi pasaules čempionātā spēlei šovakar tiks pieteikts Jānis Andersons, kurš mačos ar Krievijas un Vācijas izlasēm palika malā. „Spēlei tiks pieteikti astoņi aizsargi un 12 uzbrucēji, Koba Jass spēlēs no sākuma. Pieteikumā ierakstīti netiks Andris Džeriņš (izlaida jau maču pret Vāciju) un Roberts Bukarts (piedalījās abās līdzšinējās spēlēs),” sarunā ar portālu Sportacentrs.com atklāja Latvijas valstsvienības viens no treneriem Artis Ābols.

Vaicāts, kam jāpievērš uzmanība Itālijas izlases rindās, Ābols bija īss. "Līdzšinējās spēlēs labi izskatījies Džulio Skandella. Tāpat labu sniegumu demonstrējis arī vārtsargs," pauda Ābols. Jāpiemin, ka Itālijas izlase šorīt trenējās vien piecu vīru sastāvā. Uz ledus izgāja vien trīs laukuma spēlētāji, kā arī komandas otrais un trešais vārtsargs.

     [+] [-]

, 2012-05-08 14:30, pirms 13 gadiem
Le Saint rakstīja: Tieši tā. Abas vācu ripas nebija no "neizvelkamo" kategorijas, bet, ja cilvēks ir pietiekami daudz skatījies hokeju, tad viņam ir jāaptver, ka vārtsargs ir pēdējais, ko par šo golu ielaišanu ir jāvaino.

Un jebkurš, kurš objektīvi paskatās uz to, kur un kā Jučers pēdējās sezonās ir spēlējis saprot, ka Jučers ne tuvu nav Masaļskis un ir liela iespēja, ka ar Jučeru mēs būtu spēli vispār zaudējuši.

Bet, kā jau Abrags minēja, arī man liekās, ka Jučers vienu spēli dabūs spēlēt, un, manuprāt, tā būs viņa pamešana zem tanka spēlē ar Zviedriju.
Eh, Raitumu vajag....Man gan čujs ka jau pret Čehiem. Ko tādu arī Zembergs twiteri iečivināja

  -1 [+] [-]

, 2012-05-08 14:32, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Eh, Raitumu vajag....Man gan čujs ka jau pret Čehiem. Ko tādu arī Zembergs twiteri iečivināja
Arī man Raitums patīk daudz labāk nekā Jučers, bet Raitums ir labi daudz mēslu ir savārījis, lai jau tagad būtu atvaļinājumā.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-08 14:32, pirms 13 gadiem
Znaroks būtu nosēdinājis malā Jasu un Ķēniņu, vai Indraši, ja viņš viņus būtu paņēmis vsp uz PČ!! Lai gan jau no paša sākuma man nebija it ne kādu šaubu par Nolanu, tgd es viņu cienu vēl vairāk.

p.s. jāsamizo tie itāļi ir visu Bellisimo priekšgalā!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-05-08 14:34, pirms 13 gadiem
brg1 rakstīja: Garantija ir kaut vai tā,ka Jučers nelēkātu pa vārtu priekšu kā akrobāts,viņš ir daudz nosvērtāks.
Visas Masaļska akrobātikas performances nebeidzās ar vārtu zaudēšanu, tātad nav, ko viņam pāmest.

Tomēr arī man nepatika viņa "ritentiņš" Ņikuļiņa-Malkina golā, bet tā bija jau zaudēta epizode pirms tam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-08 14:38, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Pirmkart bija jau janjem uz parbaudi - Kazanovs, otrkart Raitums
Jucers labi stav , bet nekadu 9.pasaules brinumu vel nav paveicis
Kad tad lai viņš paveic,ja viņam nedod spēlēt?

     [+] [-]

, 2012-05-08 14:38, pirms 13 gadiem
WILDE1 rakstīja: Tad jau drīzāk A.Širokovs to spēj: ne velti viņš uzvarēja hokeja poliču turnīrā Rīgā pag. gadā, sakaujot Z-amerikas tafgajus Sagdenu un Brenanu :
Cīnīties ringā un cīnīties uz slidām ir ļoti atšķirīgas lietas. Širokovs bija nodarbojies ar boksu jau agrāk, tāpēc nekāds lielais pārsteigums tas nebija.

     [+] [-]

, 2012-05-08 14:38, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Pirmajai daljai piekritu , bet visas neticamas uzvaras/panakumi gulstas uz itkaa nezinamo-jaunatklajumu pleciem.
Irbe - vecaa Dinamo fantastiskaa sezona
Smits - Koijotu jaunatklajums
shodien ari krievijas viens no treneriem sniedza interviju un uz jautajumu kursh vartsargs atstajis lielako iespaidu shaja chempii atbildeja - Eliteprospects.com - Lars Volden un nebut Masalskis
Varbūt pagaidīsim līdz Smits un Voldens kautko arī patiešām uzvar? No Voldena jau arī neko negaidīja, tāpat būs arī ar Jučeru spēlē pret čehiem/zviedriem, redzēsim vai arī viņu pretinieku treneri slavēs. Neatceros, bet arī savulaik Muštukovu un Masaļski kādreiz uzlika norakstītā spēlē laukumā un viņi bez īpaša spiediena solīdi nospēlēja. Kāds būtu viņu sniegums, kad uz viņu pleciem gulstos atbildīgas spēles slogs mēs vēl pagaidām nezinām.

     [+] [-]

, 2012-05-08 14:39, pirms 13 gadiem
Le Saint rakstīja: Arī man Raitums patīk daudz labāk nekā Jučers, bet Raitums ir labi daudz mēslu ir savārījis, lai jau tagad būtu atvaļinājumā.
Man patīk šie paštaisnie cilvēki kuri nekad paši nekļudas, to kompensējot gatavi atgādināt un sodīt citus par kļudām līdz mūža galam Ja jau par mēsliem, tad moš Dzelzi jaliek, zinu ka no kristīgas ģimenes.....

     [+] [-]

, 2012-05-08 14:39, pirms 13 gadiem
Le Saint rakstīja: Visas Masaļska akrobātikas performances nebeidzās ar vārtu zaudēšanu, tātad nav, ko viņam pāmest.

Tomēr arī man nepatika viņa "ritentiņš" Ņikuļiņa-Malkina golā, bet tā bija jau zaudēta epizode pirms tam.
Daļēji piekrītu par zaudētu epizodi,bet ja viņš nebūtu lecis pēc pirmā metiena,viņš varēja paspēt pārvietoties.

     [+] [-]

, 2012-05-08 14:41, pirms 13 gadiem
Le Saint rakstīja: Ko tu tur pīpē? Pirmais gols ir uz Laviņa sirdsapziņas, ka nespēja Tripu noturēt un ļāva izdarīt atkārtotu metienu no vārtu priekšas un otru golu uztaisīja Cibuļskis, kad nemākulīgi ar roku ieveda ripu mūsu zonā.
Lai kā nospēlētu aizsargi vai uzbrucēji, viņiem aiz muguras jābūt stabilam vārtsargam. Edžum divi goli tiešām bija jātver. Vienā viņš "lēkāja" kā āzis, atstāja vārtus, bet otrajos nebija pareiza pozīcija. Jučeram -, ka viņš ielaiž metienus virs pleca..

     [+] [-]

, 2012-05-08 14:41, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Man patīk šie paštaisnie cilvēki kuri nekad paši nekļudas, to kompensējot gatavi atgādināt un sodīt citus par kļudām līdz mūža galam Ja jau par mēsliem, tad moš Dzelzi jaliek, zinu ka no kristīgas ģimenes.....
Ko tu man te piečakarējies? Es paslavēju Raitumu un man vēl kautko pārmet Būtu es personīgi viņu neizsaucis uz izlasi, tad būtu varējis manu raksturu internetā apspriest...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-08 14:42, pirms 13 gadiem
Le Saint rakstīja: Varbūt pagaidīsim līdz Smits un Voldens kautko arī patiešām uzvar? No Voldena jau arī neko negaidīja, tāpat būs arī ar Jučeru spēlē pret čehiem/zviedriem, redzēsim vai arī viņu pretinieku treneri slavēs. Neatceros, bet arī savulaik Muštukovu un Masaļski kādreiz uzlika norakstītā spēlē laukumā un viņi bez īpaša spiediena solīdi nospēlēja. Kāds būtu viņu sniegums, kad uz viņu pleciem gulstos atbildīgas spēles slogs mēs vēl pagaidām nezinām.
Prāgā pret Čehiem, PČ pirmā spēle. Rezultāts cienījams (1:3), protams tapēc Masaļskis tika paslavēts, dabūha čehos līgumu, bet tika izkonkurēts.....smuki jau izskatās tie lēcieni, nokritusī ķivere....Nu karoč čalis uz emocijām izlēkājās pa vārtiem, īstas meistarībs tur bija maz. Un čehi mums reti kad ir daudz iemetuši
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-08 14:43, pirms 13 gadiem
brg1 rakstīja: Daļēji piekrītu par zaudētu epizodi,bet ja viņš nebūtu lecis pēc pirmā metiena,viņš varēja paspēt pārvietoties.
A varbūt Malkins vairs nemestu pa zemi, ja redzētu, ka Masaļskis tūlīt paspēs atgriezties? Ifs and buts. Bet, kā jau teicu arī man nepatika viņa pārspīlētais izmisums.

     [+] [-]

, 2012-05-08 14:43, pirms 13 gadiem
Le Saint rakstīja: Ko tu man te piečakarējies? Es paslavēju Raitumu un man vēl kautko pārmet Būtu es personīgi viņu neizsaucis uz izlasi, tad būtu varējis manu raksturu internetā apspriest...
Nesapratu senu grēku piesaukšanu, kam maz sakara ar šodienas realitāti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-08 14:45, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Piekritu,piekritu pret Vaciju laikam visi treneri noraustitos nelikt Masalski.Vienkarshi nav jau tikai balts/melns un Masalskis ir vienkarshi pieredzejis GK
Tā ir, bet es pagaidām, redzot kā Jučers tirinās DR spēļu pirmajās minūtes, nevaru apgalvot, ka Jučers ir lietaskoks.

     [+] [-]

, 2012-05-08 14:47, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Nesapratu senu grēku piesaukšanu, kam maz sakara ar šodienas realitāti.
Neko par izlasis virtuvi nezinu, bet redzu, ka nebūt ne pārākais Muštukovs uz izlasi ir paņemts un Raitums nav. Leap of logic, ka starpība starp viņiem ir pagātnes grēkos. Viss.

     [+] [-]

, 2012-05-08 14:47, pirms 13 gadiem
Le Saint rakstīja: Tā ir, bet es pagaidām, redzot kā Jučers tirinās DR spēļu pirmajās minūtes, nevaru apgalvot, ka Jučers ir lietaskoks.
Tas pats bija ar Lūsiņu, paskaties ka viņš vārtos un vnk nav tās miera sajūtas. Tad jau Muštuks iedveš lielāku pārliecību, lai gan esmu savām acīm redzējis kādus taureņus šis laiž

     [+] [-]

, 2012-05-08 14:49, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Prāgā pret Čehiem, PČ pirmā spēle. Rezultāts cienījams (1:3), protams tapēc Masaļskis tika paslavēts, dabūha čehos līgumu, bet tika izkonkurēts.....smuki jau izskatās tie lēcieni, nokritusī ķivere....Nu karoč čalis uz emocijām izlēkājās pa vārtiem, īstas meistarībs tur bija maz. Un čehi mums reti kad ir daudz iemetuši
Tāds ir Masaļkska spēles stils. Saraustīt spēli, ievilkt elpu, pakaitināt pretinieku. Ja viņam tas palīdz būt tādam vārtsargam kā viņš, tad uz priekšu, tas viss ir noteikumos atļauts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-08 14:50, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Tas pats bija ar Lūsiņu, paskaties ka viņš vārtos un vnk nav tās miera sajūtas. Tad jau Muštuks iedveš lielāku pārliecību, lai gan esmu savām acīm redzējis kādus taureņus šis laiž
Kur tu tādu uzvārdu izrāvi? Tāds putns jau galīgi aizmirsts. Bet peikrītu tev, un palieku pie sava, Raitums ir mūsu otrais labākais vārtsargs pašlaik.

     [+] [-]

, 2012-05-08 14:50, pirms 13 gadiem
Le Saint rakstīja: Neko par izlasis virtuvi nezinu, bet redzu, ka nebūt ne pārākais Muštukovs uz izlasi ir paņemts un Raitums nav. Leap of logic, ka starpība starp viņiem ir pagātnes grēkos. Viss.
Ja meklē loģiku tad paskaties kad čempis beidzās Muštukovam, kad Raitumam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-08 14:54, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Ja meklē loģiku tad paskaties kad čempis beidzās Muštukovam, kad Raitumam
Vienlaicīgi?

Volx, ej bekot ar savu Kazanovu. Ļoti jauks un pieklājīgs čalis, bet pagaidām par maz pieredzes un apbružāšanās Eiropā, lai redzzētu viņu plašākā kontekstā.

     [+] [-]

, 2012-05-08 14:54, pirms 13 gadiem
Le Saint rakstīja: Tāds ir Masaļkska spēles stils. Saraustīt spēli, ievilkt elpu, pakaitināt pretinieku. Ja viņam tas palīdz būt tādam vārtsargam kā viņš, tad uz priekšu, tas viss ir noteikumos atļauts.
Es neesmu pret viņu, viņs jau pats atzinis ka agrāk darījis arī daudz ko lieku pat šī stila ietvaros. Bet viņa vieta ir skaidra - mums šobrīd labākais, nav ne janoliek, nav arī jaheroizē (ne viens ne otrs neatiecas uz tevi)

  -3 [+] [-]

, 2012-05-08 14:56, pirms 13 gadiem
klauni ! daži bez kuriem jau nu mēs varejam iztikt Bukarts , laviņš Cibulskis , Bartulis nav skaidrs ko dara uz laukuma tie slidotaji ka saka Baldonieka kungs

  +1 [+] [-]

, 2012-05-08 14:59, pirms 13 gadiem
PRO8 rakstīja: klauni ! daži bez kuriem jau nu mēs varejam iztikt Bukarts , laviņš Cibulskis , Bartulis nav skaidrs ko dara uz laukuma tie slidotaji ka saka Baldonieka kungs
Bārtulis pagaidām ir flat out mūsu labākais aizsargs čempionātā. Par pārējiem piekrītu, pagaidām vairāk negatīvu darbību no viņiem nekā pozitīvu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-08 14:59, pirms 13 gadiem
Le Saint rakstīja: Vienlaicīgi?

Volx, ej bekot ar savu Kazanovu. Ļoti jauks un pieklājīgs čalis, bet pagaidām par maz pieredzes un apbružāšanās Eiropā, lai redzzētu viņu plašākā kontekstā.
Raitumam vēlāk + celš no Kazahstānas, baigi maz sanaktu patrenēties pie izlases. Un cik atceros viņam nav tā ka pēc sezonas var lekt ļoķenē, tur kaut kādas lietas jasakārto, naudas jasagaida...Tapēc man gribētos lai tiek kādā ģeogrāfiski tuvākā, daudz maz jēdzīgā čempī....Muštukovs min taku Anglija-Dānija-Allsvenskan. Raitums tur stepēs ir aizsēdējies dolārus pelnot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja