Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" pamet snaiperis Žirū un veterāns Ankipāns

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Dinamo" pamet snaiperis Žirū un veterāns Ankipāns
Aleksandrs Žirū
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Pēc abpusējas vienošanās līgumsaistības ar Kontinentālās hokeja līgas klubu Rīgas "Dinamo" pārtraucis vienības labākais snaiperis kanādiešu uzbrucējs Aleksandrs Žirū, kurš sezonu turpinās Šveices klubā Klotenes "Flyers". Tāpat līgums lauzts ar veterānu Ģirtu Ankipānu.

Ar 47 regulārās sezonas spēlēs gūtajiem 16 vārtiem 31 gadu vecais uzbrucējs Aleksandrs Žirū ir Rīgas "Dinamo" labākais vārtu guvējs. Tāpat viņš atzīmējies ar piecām rezultatīvām piespēlēm, summā nopelnot 21 punktu, kas komandā ir ceturtais labākais rādītājs. No leģionāriem labāk veicies tikai Polam Šehuram, un, kā atklājis "Dinamo" padomes priekšsēdētājs Juris Savickis, "Dinamo" strādā arī pie viņa aizmainīšanas.

Divu gadu līgums ar Žirū tika noslēgts aizvadītā gada vasarā. Pēc tam, kad "Dinamo" neiekļuva izslēgšanas spēlēs, Žirū izteica vēlmi sezonu pabeigt Šveices klubā Klotenes "Flyers". Pēc abpusējas vienošanās viņam atļauts pārcelties, bet hokejists ir gatavs nākamajā sezonā atgriezties Rīgā.

Vakar "Dinamo" piedzīvoja septīto zaudējumu pēc kārtas, viesos ar 0:2 piekāpjoties Novosibirskas "Sibir". Rīdzinieku galvenais treneris Artis Ābols Žirū nebija pieteicis mačam, jo nebija apmierināts ar viņa sniegumu aizsardzībā. Kanādieša lietderības koeficients ir -7.

Žirū kontā ir 48 spēles, seši vārti un sešas piespēles Nacionālajā hokeja līgā. Tāpat viņš divas sezonas pēc kārtas kļuvis par Amerikas Hokeja līgas labāko snaiperi, 69 spēlēs gūstot 60 un 50 vārtus. Viņam pieder AHL rekords, gūstot vārtus 15 spēlēs pēc kārtas.

Jau iepriekš uz Šveici - Ženēvas "Servette" - pārcēlās "Dinamo" kanādiešu aizsargs Matjē Karls, kurš 35 mačos guva trīs vārtus un izdarīja divas rezultatīvas piespēles.

Savukārt līgas oficiālā mājaslapa vēsta, ka Rīgas "Dinamo" atteikusies arī no Ģirta Ankipāna pakalpojumiem. 37 gadus vecais uzbrucējs šosezon 18 spēlēs guva vienus vārtus un nopelnīja lietderības koeficientu -7.

Pieredzējušais hokejists sezonu turpinās Baltkrievijas Atklātā čempionāta komandā "Liepājas Metalurgs".

Kopumā Ankipāns "Dinamo" kreklā aizvadījis 223 spēles, izceļoties ar 74 (31+43) punktiem. Līgums, kuram bija jābeidzas 30. aprīlī, bija vienvirziena.

Sarunā ar Sportacentrs.com pirmās maiņas uzbrucējs Šehura atklāja, ka nekur doties negrasās. Gan Karls, gan Žirū klubus Šveicē atrada paši un vienojās ar "Dinamo" par līgumu laušanu.

Pēc portāla rīcībā esošās informācijas, "Dinamo" nepametīs arī Mārtiņš Karsums un Miks Indrašis.

Izmantotie resursi:
Sākums - dinamoriga.lv
Континентальная Хоккейная Лига - KHL.RU -...

     [+] [-]

, 2013-01-31 18:22, pirms 12 gadiem
Peter Bondra rakstīja: Poļi normāla tauta un pateica evro NĒ
Pielietojot tavu loģiku:
Rīgas "Dinamo" NHL lokauta sākumā skaļi pateica, ka negrib savās rindās redzēt nedz Malkinu, nedz Krosbiju. Tas pats ar poļiem, labāk skaļi kliegt, ka negrib, nekā teikt, ka nespēj izpildīt nosacījumus.

+ "Polija varētu ieviest eiro 2016.gada 1.janvārī, prognozē Polijas prezidenta padomnieks Romāns Kuzņars."
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-31 18:25, pirms 12 gadiem
alfredo rakstīja: hm....nu un--ko Krievijai te vēl vajag????kas te vēl viņiem nepieder???tam ar ārpolitiku ir sakars tikai tik,ka lai parādītu pasaulei un arī savējiem-ka redz--Krievija atkal ir varena.....
Nu, bet tas jau ir viens no Krievijas galvenajiem mērķiem, parādīt, cik viņi vareni. Bet ietekme nekad nevar būt par daudz. Galu galā Krievija šeit nav tā populārākā valsts, vismaz pamatnācijas acīs. Ar KHL un tamlīdzīgu instrumentu palīdzību Krievija sevi pasniedz kā normālu civilizētu valsti, no kuras nav jābaidās, jo re kā viņi tak palīdz celt mūsu hokeja līmeni un ko tik vēl ne.

  -2 [+] [-]

, 2013-01-31 18:25, pirms 12 gadiem
Visi par VEF

  -1 [+] [-]

, 2013-01-31 18:25, pirms 12 gadiem
Laba ziņa! Viduvējs, pavecs leģionārs un pensijas vecuma 4.maiņas spēlētājs atstāj komandu...

Ceru, ka nākošsezon neredzēsim tikai Telkvistu no šīssezonas ārzemniekiem. Protams, ja nākamsezona RD būs....

  +2 [+] [-]

, 2013-01-31 18:27, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Jā, bet kā tu domā, kas šajās post padomju valstīs ir tie, kuri iepludina naudu šajās KHL komandās. Nejau īsti ukraiņi, kazahi vai belari, tie ir šajās valstīs dzīvojoši krievu uzņēmēji, kuriem ''silti ieteikts'' tēvijas vārdā celt uzturēt komandu Krievijas čempionātam.
Tas pats ir arī Prāgā un Bratislavā. Tur krievu vairāk kā vajag.
Rīga KHL ir kā vārti uz Eiropu. Krievu ambīcijas jau neapstājas pie šīm iekarotajām valstīm. Viņi grib zviedrus, somus, vāciešus, šveiciešus u.t.t.
Kā tas izskatītos ja Rīga tā vienkārši nozustu no KHL kartes? Kā uz to raudzītos citas potenciālās Rietumeiropas valstis?
minskai visu pasākumu sponsorē batka, doņecka ir viena no lielākajām ogļuraču pilsētām pasaulē, kazakstāva vispār ir 9 lielāka valst pasaulē, čehiem un slovākiem ir liels hokejistu ressurs kur var smelt no vietējiem čempijiem un tādējādi nesvaidīties ar naudu.
Rīga logs uz eiropu? varbūt tā bija 1 sezona, bet tagad prāga, bratislava, drīz būs italjaskas utt.

     [+] [-]

, 2013-01-31 18:28, pirms 12 gadiem
Peter Bondra rakstīja: Polija vienīgā valsts krīzes gados strādāja ar izaugsmi, nosacījumus nespējot izpildīt muhaha
Inflācija nedaudz pāri noteiktajam kritērijam, budžeta deficīts pāri kritērijam, parādzīmju likme pāri un nav 2 gadu dalība ERMII. Tā kā beidz lasīt pekstiņus.

     [+] [-]

, 2013-01-31 18:28, pirms 12 gadiem
9999999999 rakstīja: minskai visu pasākumu sponsorē batka, doņecka ir viena no lielākajām ogļuraču pilsētām pasaulē, kazakstāva vispār ir 9 lielāka valst pasaulē, čehiem un slovākiem ir liels hokejistu ressurs kur var smelt no vietējiem čempijiem un tādējādi nesvaidīties ar naudu.
Rīga logs uz eiropu? varbūt tā bija 1 sezona, bet tagad prāga, bratislava, drīz būs italjaskas utt.
Bet kāds tad vēl ir iemesls sponsorēt ar zaudējumiem strādajošu klubu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-31 18:32, pirms 12 gadiem
Peter Bondra rakstīja: Polija vienīgā valsts krīzes gados strādāja ar izaugsmi, nosacījumus nespējot izpildīt muhaha, nesmīdini mani
Izaugsme absolūti nav kritērijs pēc kura nosaka Euro ieviešanu/ vai nē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-31 18:33, pirms 12 gadiem
negausis rakstīja: Bet kāds tad vēl ir iemesls sponsorēt ar zaudējumiem strādajošu klubu?
lai iekustinātu khl sākumā visi klubi bija labi kas dabūjami, pat nabagmāju klubs no pundurvalsts latvijas, bet ar laiku sāksies dabiskā atlase un vietas ieņems tas kas būs lieāks un stiprāks un ar nākotni. khl sākumā arī bija nabau klubi ar ļoti mazām halēm - himik, lada, un tos atskaitīja pašus pirmos.

     [+] [-]

, 2013-01-31 18:34, pirms 12 gadiem
Peter Bondra rakstīja: Grieķija,Itālija,Portugāle,Spānija,Īrija
Šīs tā kā būtu Polijas satelītvalstis, kas uzlabotu statistiku? Yeah, right!

     [+] [-]

, 2013-01-31 18:34, pirms 12 gadiem
Peter Bondra rakstīja: Grieķija,Itālija,Portugāle,Spānija,Īrija
Grieķija eirozonā iešmauca krapjoties, parējie iegāja godīgi. Starp citu, kas slikts Irijā? Joprojām viena no bagātākajām ES dalībvalstīm.

     [+] [-]

, 2013-01-31 18:36, pirms 12 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Laba ziņa! Viduvējs, pavecs leģionārs un pensijas vecuma 4.maiņas spēlētājs atstāj komandu...

Ceru, ka nākošsezon neredzēsim tikai Telkvistu no šīssezonas ārzemniekiem. Protams, ja nākamsezona RD būs....
Pilnībā piekrītu, tāpat par februāri, martu un aprīli tiks ietaupīti zolīda summa, ko maksātu Žirū algā (protams, nav zināms, kur tie aizies).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-31 18:38, pirms 12 gadiem
9999999999 rakstīja: lai iekustinātu khl sākumā visi klubi bija labi kas dabūjami, pat nabagmāju klubs no pundurvalsts latvijas, bet ar laiku sāksies dabiskā atlase un vietas ieņems tas kas būs lieāks un stiprāks un ar nākotni. khl sākumā arī bija nabau klubi ar ļoti mazām halēm - himik, lada, un tos atskaitīja pašus pirmos.
Nav dīvaini, ka līdz šim ir atskaitīti/aitskaitījušies tikai pašas Krievijas klubi? Ja krievija gribēja tos, kas ir lielāki un stipraki ( kā tam arī būtu jābūt ) tad vispār nevajadzēja ņemt klubus ārpus Krievijas, jo līmeni jau viņi neceļ ( lielākoties sitās par pleiofiem ). Savukārt nakotnes nav nevienam klubam. Tādā nozīmē, ka tur apakšā būtu kaut kāds bizness, vai peļņa. Vienkarši Vasja vai Vova nosponsorē un ir naudiņa. Nesponsorētu, ātri visi apmirtu. Vai atgrieztos 90 tajos.

     [+] [-]

, 2013-01-31 18:40, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Shaubos vai jebkad Krievi dotu naudu Vefam.
Vefs jau ar nebus nekads ilgdzivojosh klubs, jo ar katru gadu to budzetu varetu but arvien grutak savakt.
Jau šobrīd dod.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-31 18:40, pirms 12 gadiem
Peter Bondra rakstīja: tik bagāta, ka nācās aizņemties 80 miljardus
Nu un? Dzivo labāk par daudzām, kas nav aizņēmušās. Īrijai bija liels banku sektors, kuru vajadzēja glābt. bet gan jau īri tiks galā. Par grieķiem man tādas parliecības nav. Tur visādi brīnumi būs.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-31 18:43, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Nevajag domāt, ka KHL ir Kreivijas ārpolitikas ierocis tikai uz Latviju.
Neesmu VEF fans, bet viņiem ir laba reklāma kur skan šāda frāze ''sports ir mūsdienu kara māksla''.
Nav īsta pamata domāt ka krievi beigs sponsorēt RD un turpinās KHL projektu. Vai nu viņi izbeigs KHL ar visiem mākslīgajiem klubiem, vai nu arī turpinās vilkt māksligos klubus kā RD, Donbass, Lev, Slovan tik ilgi cik vajadzēs.
Neesam mēs krieviem tik liels ''draugs'' kā dažkārt mēdzam to iedomāties, RD viņiem ir tikai ''viens no'' klubiem caur kuru viņi veido savu ārpolitiku attiecībā pret citām valstīm. Tas ir globāls politiks projekts.
Tāpēc daudzu viedoklis šeit, ka mēs KHL esam bez maz vai īpašā statusā un ka pie pirmās izdevības krievi nogriezīs naudu ir mazliet muļķīgi, jo reāli tie 10 milj. sezonā ir kapeikas no tā ko Krievijas valdība atvēl ārpolitskajām darbībām sev interesējošajās valstīs.
Paldies, ka izvērstāk izklāstīji to, ko es te jau teicu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-31 18:49, pirms 12 gadiem
negausis rakstīja: Nav dīvaini, ka līdz šim ir atskaitīti/aitskaitījušies tikai pašas Krievijas klubi? Ja krievija gribēja tos, kas ir lielāki un stipraki ( kā tam arī būtu jābūt ) tad vispār nevajadzēja ņemt klubus ārpus Krievijas, jo līmeni jau viņi neceļ ( lielākoties sitās par pleiofiem ). Savukārt nakotnes nav nevienam klubam. Tādā nozīmē, ka tur apakšā būtu kaut kāds bizness, vai peļņa. Vienkarši Vasja vai Vova nosponsorē un ir naudiņa. Nesponsorētu, ātri visi apmirtu. Vai atgrieztos 90 tajos.
mēnesi atpakaļ taču bija raksts, ka khl pirmo reizi pastāvēšanas vēsturē ir strādājis ar nelielu peļņu.
nosauc kādas ir rd perspektīvas. 1 logs uz eiropu tas jau sen vairs nav. 2 vietējo hokejisu resursu nav. 3 ja grib konkurē tad jāpēr dārgus leģionārus, bet bez viņiem pēdēja vieta khl tabulā garantēta.
kuram vajadzīgs tāds nabagmajas klubs. rd vienkārši vairs nevelk khl līmeni.

     [+] [-]

, 2013-01-31 18:50, pirms 12 gadiem
9999999999 rakstīja: minskai visu pasākumu sponsorē batka, doņecka ir viena no lielākajām ogļuraču pilsētām pasaulē, kazakstāva vispār ir 9 lielāka valst pasaulē, čehiem un slovākiem ir liels hokejistu ressurs kur var smelt no vietējiem čempijiem un tādējādi nesvaidīties ar naudu.
Rīga logs uz eiropu? varbūt tā bija 1 sezona, bet tagad prāga, bratislava, drīz būs italjaskas utt.
Jā, bet visus šos klubus sponsorē krievu uzņēmēji, kam pieder uzņēmumi šajās valstīs.
Batjam šīs projekts līdzīgi kā pārējiem ir politisks pasākums, ar Putinu ir jābūt draugos.
Kas attiecas uz čehiem un slovākiem, tad neko nedod lielais resurss ja viņiem ir jāmaksā algas, jāmaksā par pārlidojumiem u.t.t. Izmaksas tik un tā savācas ne mazākas kā RD.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-31 18:51, pirms 12 gadiem
Peter Bondra rakstīja: Pravietis
Pirms 8 min
Dinamo ir bankrotējis. Tagad jāgaida iesniegums tiesā par bankrota procedūras uzsākšanu...
beidz melot. Ja nu kāds vēl sirdstrieku ķer..

     [+] [-]

, 2013-01-31 18:53, pirms 12 gadiem
kaamiiii rakstīja: + to pašu šamējam gribējās pajautāt.
Varētu atvērt kontu. 10 kapeikas par tādu komentāru. Uff.

     [+] [-]

, 2013-01-31 18:55, pirms 12 gadiem
Peter Bondra rakstīja: Polija vienīgā valsts krīzes gados strādāja ar izaugsmi, nosacījumus nespējot izpildīt muhaha, nesmīdini mani
Pēdējos dažos gados vairākas reizes ir sanācis pabūt Polijā un jāsaka, ka Tev taisnība. Bet poļiem ir kaut kas, kas nav citām krīzes skartajām valstīm - viņi ir pašpietiekami. Polija Eiropas Savienības mērogā ir lielvalsts ar lielu iekšējo tirgu, laicīgi devalvēja zlotu, neapturēja lielus būvniecības projektus, tādējādi nodrošinot daudz darba vietas.

     [+] [-]

, 2013-01-31 18:58, pirms 12 gadiem
9999999999 rakstīja: mēnesi atpakaļ taču bija raksts, ka khl pirmo reizi pastāvēšanas vēsturē ir strādājis ar nelielu peļņu.
nosauc kādas ir rd perspektīvas. 1 logs uz eiropu tas jau sen vairs nav. 2 vietējo hokejisu resursu nav. 3 ja grib konkurē tad jāpēr dārgus leģionārus, bet bez viņiem pēdēja vieta khl tabulā garantēta.
kuram vajadzīgs tāds nabagmajas klubs. rd vienkārši vairs nevelk khl līmeni.
Ar peļņu ir strādājusi KHL kā organizācija. Tie, kas tur visu rīko. ne jau klubi. Kā klubi var strādāt ar peļņu, ja sezonā ir 52 spēles, ja biļešu cenas nav īpaši augstas, un, halles ne visur ir pārpildītas. Turpretī hokejistu algas ir nesamērojamas ar realo situāciju. Es nesaku, ka viņi nav tās pelnījuši, bet bet tīri finansiāli viņi tās neatpelna. KHL aptverošās valstis nav ar to augstāko dzīves līmeni, ta nav Ziemeļamerika. Turklāt padomā pats. DR visu so laiku ir ar vienu no mazakajiem budžetiem KHL. Pirmajās 4 sezonās cilveki nāca uz spēlēm. Bet klubs neko nepelnīja, reāli bija zaudejumi. Tad kā ar peļņu var strādāt klubi, kur algu budžeti ir vairākas reizes ( kā minimums ) augstāki? Pat ja uz visām spēlēm halles būtu pārbāztas. Kamēr KHL būs tāda budžetu politika, tikmēr par biznesu nevar runāt.

     [+] [-]

, 2013-01-31 19:02, pirms 12 gadiem
negausis rakstīja: Ar peļņu ir strādājusi KHL kā organizācija. Tie, kas tur visu rīko. ne jau klubi. Kā klubi var strādāt ar peļņu, ja sezonā ir 52 spēles, ja biļešu cenas nav īpaši augstas, un, halles ne visur ir pārpildītas. Turpretī hokejistu algas ir nesamērojamas ar realo situāciju. Es nesaku, ka viņi nav tās pelnījuši, bet bet tīri finansiāli viņi tās neatpelna. KHL aptverošās valstis nav ar to augstāko dzīves līmeni, ta nav Ziemeļamerika. Turklāt padomā pats. DR visu so laiku ir ar vienu no mazakajiem budžetiem KHL. Pirmajās 4 sezonās cilveki nāca uz spēlēm. Bet klubs neko nepelnīja, reāli bija zaudejumi. Tad kā ar peļņu var strādāt klubi, kur algu budžeti ir vairākas reizes ( kā minimums ) augstāki? Pat ja uz visām spēlēm halles būtu pārbāztas. Kamēr KHL būs tāda budžetu politika, tikmēr par biznesu nevar runāt.
nosauc eiropā kādu klubu kurš vispār strādā ar peļņu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-31 19:07, pirms 12 gadiem
Kaut kā nesmukas baumas klīst pa pilsetu...

  +5 [+] [-]

, 2013-01-31 19:08, pirms 12 gadiem
Nopirku biļetes uz spēli pret LEV !!! Būs jauki skatīties kā Hk Rīga spēlē Dinamo formās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-31 19:20, pirms 12 gadiem
9999999999 rakstīja: nosauc eiropā kādu klubu kurš vispār strādā ar peļņu
Nosauc kādu hokeja klubu Eiropā/pasaulē, kurš strādā ar tik lieliem zaudējumiem kā KHL? Ja kluba budžets ir 2 vai 3 miljoni, un, ir 10 % zaudējumos, tas ir slikti. Ja kluba budžets ir 20 vai 30 miljoni ( tie tādi vidusmēri uz KHL fona ), un zaudējumi ir 90%, tad kā lai to nosauc? Protams var arī tā. Kamer kāds finansē, tikmēr labi.

     [+] [-]

, 2013-01-31 19:22, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Jā, bet visus šos klubus sponsorē krievu uzņēmēji, kam pieder uzņēmumi šajās valstīs.
Batjam šīs projekts līdzīgi kā pārējiem ir politisks pasākums, ar Putinu ir jābūt draugos.
Kas attiecas uz čehiem un slovākiem, tad neko nedod lielais resurss ja viņiem ir jāmaksā algas, jāmaksā par pārlidojumiem u.t.t. Izmaksas tik un tā savācas ne mazākas kā RD.
par algām un izmaksām khl parasti neviens neko nezin un nerunā. bet skaidrs ir ka slovākiem un čehiem apakšā ir labāks segums lai varētu atļauties konkurētspējīgu klubu. kad rd ir pašvakāk ar sakarīgu leģionāru iegādi un iepējams finansēm tad visi ļoti labi redzam rezultātu - pašā tabulas apakgalā. vai tāds klubs khl ir vajadzīgs? rd vieta varētu būt kādā vhl