Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3
Autors: Ulvis Brože

"Dinamo" pamet snaiperis Žirū un veterāns Ankipāns

"Dinamo" pamet snaiperis Žirū un veterāns Ankipāns
Aleksandrs Žirū
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Pēc abpusējas vienošanās līgumsaistības ar Kontinentālās hokeja līgas klubu Rīgas "Dinamo" pārtraucis vienības labākais snaiperis kanādiešu uzbrucējs Aleksandrs Žirū, kurš sezonu turpinās Šveices klubā Klotenes "Flyers". Tāpat līgums lauzts ar veterānu Ģirtu Ankipānu.

Ar 47 regulārās sezonas spēlēs gūtajiem 16 vārtiem 31 gadu vecais uzbrucējs Aleksandrs Žirū ir Rīgas "Dinamo" labākais vārtu guvējs. Tāpat viņš atzīmējies ar piecām rezultatīvām piespēlēm, summā nopelnot 21 punktu, kas komandā ir ceturtais labākais rādītājs. No leģionāriem labāk veicies tikai Polam Šehuram, un, kā atklājis "Dinamo" padomes priekšsēdētājs Juris Savickis, "Dinamo" strādā arī pie viņa aizmainīšanas.

Divu gadu līgums ar Žirū tika noslēgts aizvadītā gada vasarā. Pēc tam, kad "Dinamo" neiekļuva izslēgšanas spēlēs, Žirū izteica vēlmi sezonu pabeigt Šveices klubā Klotenes "Flyers". Pēc abpusējas vienošanās viņam atļauts pārcelties, bet hokejists ir gatavs nākamajā sezonā atgriezties Rīgā.

Vakar "Dinamo" piedzīvoja septīto zaudējumu pēc kārtas, viesos ar 0:2 piekāpjoties Novosibirskas "Sibir". Rīdzinieku galvenais treneris Artis Ābols Žirū nebija pieteicis mačam, jo nebija apmierināts ar viņa sniegumu aizsardzībā. Kanādieša lietderības koeficients ir -7.

Žirū kontā ir 48 spēles, seši vārti un sešas piespēles Nacionālajā hokeja līgā. Tāpat viņš divas sezonas pēc kārtas kļuvis par Amerikas Hokeja līgas labāko snaiperi, 69 spēlēs gūstot 60 un 50 vārtus. Viņam pieder AHL rekords, gūstot vārtus 15 spēlēs pēc kārtas.

Jau iepriekš uz Šveici - Ženēvas "Servette" - pārcēlās "Dinamo" kanādiešu aizsargs Matjē Karls, kurš 35 mačos guva trīs vārtus un izdarīja divas rezultatīvas piespēles.

Savukārt līgas oficiālā mājaslapa vēsta, ka Rīgas "Dinamo" atteikusies arī no Ģirta Ankipāna pakalpojumiem. 37 gadus vecais uzbrucējs šosezon 18 spēlēs guva vienus vārtus un nopelnīja lietderības koeficientu -7.

Pieredzējušais hokejists sezonu turpinās Baltkrievijas Atklātā čempionāta komandā "Liepājas Metalurgs".

Kopumā Ankipāns "Dinamo" kreklā aizvadījis 223 spēles, izceļoties ar 74 (31+43) punktiem. Līgums, kuram bija jābeidzas 30. aprīlī, bija vienvirziena.

Sarunā ar Sportacentrs.com pirmās maiņas uzbrucējs Šehura atklāja, ka nekur doties negrasās. Gan Karls, gan Žirū klubus Šveicē atrada paši un vienojās ar "Dinamo" par līgumu laušanu.

Pēc portāla rīcībā esošās informācijas, "Dinamo" nepametīs arī Mārtiņš Karsums un Miks Indrašis.

Izmantotie resursi:
Sākums - dinamoriga.lv
Континентальная Хоккейная Лига - KHL.RU -...


Slēpts komentārs: PokerKingsy
, 2013-01-31 14:07, pirms 12 gadiem
Un naudiņa - atpakaļ Cūciņā un Jurītī.
, 2013-01-31 14:07, pirms 12 gadiem
Pēc sezonas vārtus arī pārdos?
, 2013-01-31 14:08, pirms 12 gadiem
Vai tik drīz neparādīsies raksti, Dinamo paraksta līgumus ar Juri, Aigaru, Gunti un Mazo Juri.
, 2013-01-31 14:08, pirms 12 gadiem
BANKROTS ! loģiks iznākums....
, 2013-01-31 14:08, pirms 12 gadiem
Mainu dinamo šalli pret Vef šalli
, 2013-01-31 14:09, pirms 12 gadiem
Un tagad arī Klotenes Flyers būs savs Giroux...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 14:10, pirms 12 gadiem
Dinamo tiešām jau tagad var pārdot vienus vārtus (otrus vēl jāpatur, lai pretiniekiem būtu, kur nogādāt ripu). Priekš kam Dinamo spēlē arēnā stāv divi vārti? Izšķērdība!!!
, 2013-01-31 14:10, pirms 12 gadiem
Standarts!!
, 2013-01-31 14:10, pirms 12 gadiem
Pārdodu kepku
, 2013-01-31 14:10, pirms 12 gadiem
Rīgas Dinamo - buļ, buļ, buļ...
, 2013-01-31 14:11, pirms 12 gadiem
tas putrkuņģis gandrīz valsti aizlaida pa burbuli,un tagat grib acīmredzot nolaist dināmo .....
, 2013-01-31 14:12, pirms 12 gadiem
nu nav vajadzīgs tāds Žirū . -7 koeficients, slinks, aizsardzībā nespēlē. Ja vēl vismaz 25 golus samestu.
, 2013-01-31 14:13, pirms 12 gadiem
Nav ļaunuma bez labuma, būs jaunajiem iespēja sevi pierādīt!
, 2013-01-31 14:13, pirms 12 gadiem
Edgars008 rakstīja: Mainu dinamo šalli pret Vef šalli
1:1 neies cauri!
10:1 Varētu mēģināt!
, 2013-01-31 14:13, pirms 12 gadiem
kur KALVĪTIS tur bankrots !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 14:14, pirms 12 gadiem
labāk būtu izīrējuši un ieguvuši kkādu labumu neviss vienkārši pārtraukuši līgumsaistības :O
, 2013-01-31 14:14, pirms 12 gadiem
svētais juris laikam tagad ir baigi lepns par sevi,un noteikti rīt pēc Indraša,Karsuma,Sekuras došanās prom varēsim lasīt,cik viņš ir gudrs,kāds mārketinga ģēnijs viņš ir,un cik gudri,stratēģiski pareizi viņš vada klubu.Vēlāk sāksies teksti,ka pie visa vainīgi ir Rautakallio un Ābols,spēlētāji,un ka nākošsezon viņš noteikti savāks super sastāvu un mēs paņemsim Gagarinu.
Juris negrib iet pensijā un paņemt arī pārējos gudros līdz?
, 2013-01-31 14:16, pirms 12 gadiem
Un ja VSB nākamgad turpinās rādīt hokeju,tad intrese par RD vispār mazināsies!
, 2013-01-31 14:16, pirms 12 gadiem
Vājprāts, kas te notiek ar to Dinamo
Laikam visa Dinamo valde monopolu rauj vaļā ar spēlētājiem.
, 2013-01-31 14:17, pirms 12 gadiem
Atdot tik labu leģionāru.... Tam Savickim un Co laikam tiešām nav sajēgas par hokeju!
, 2013-01-31 14:18, pirms 12 gadiem
Pareizi, jau te rakasta, DR izpārdod spēlētājus- atlikušo algas daļu, kas tika paredzēta maksāt bāž kabatā un viss... DR valde jau nav muļķi, saprot, ja komandai būs jauns īpašnieks tad arī viņu dienas ir skaitītas, jāgrābj $ kamēr ir iespēja...
Tikai atkla'ts ir jautājums, kāds tad DR izskatīsies nākamajā sezonā, ar piebildi ja šī nav pēdējā sezona...
, 2013-01-31 14:19, pirms 12 gadiem
Viss kopumā izskatās pēc smagām finansiālām problēmām...
, 2013-01-31 14:20, pirms 12 gadiem
diemžēl turpinās, esot 3 gadu līgums...
garais83 rakstīja: Un ja VSB nākamgad turpinās rādīt hokeju,tad intrese par RD vispār mazināsies!
, 2013-01-31 14:20, pirms 12 gadiem
hmm, tas viss sāk ļoti nelāgi ost.
, 2013-01-31 14:21, pirms 12 gadiem
Redz, tiem, kas saka, ka KHL klubos nav vietas RD spēlētājiem, arī NLA variants nav izslēgts.
, 2013-01-31 14:21, pirms 12 gadiem
lipton rakstīja: Pareizi, jau te rakasta, DR izpārdod spēlētājus- atlikušo algas daļu, kas tika paredzēta maksāt bāž kabatā un viss... DR valde jau nav muļķi, saprot, ja komandai būs jauns īpašnieks tad arī viņu dienas ir skaitītas, jāgrābj $ kamēr ir iespēja...
Tikai atkla'ts ir jautājums, kāds tad DR izskatīsies nākamajā sezonā, ar piebildi ja šī nav pēdējā sezona...
Kur dzirdēji, ka būs jauns īpašnieks? Kautko esmu palaidis garām?
, 2013-01-31 14:23, pirms 12 gadiem
Savickim vajag tikai Gagarinu, tāpēc atsakās no Naģeždas kausa
, 2013-01-31 14:24, pirms 12 gadiem
Cik var noprast, nākamsezon būs atpakaļ. Tas mani tiešām priecē, Šehuru un Žirū gribētos redzēt atpakaļ.
, 2013-01-31 14:24, pirms 12 gadiem
Viss ir pareizi, naudiņa ir jātaupa, nākamsezon noderēs, par cerību kausu varēs vietējie pacīnīties.
, 2013-01-31 14:26, pirms 12 gadiem
Jāspēlē 2 aizsargu pāri un 3 uzbrucēju trijnieki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 14:28, pirms 12 gadiem
Nu jāgaida ,kas būs tālāk.

Savickis tak teica ka mēģinās ietaupīt un nākamgad nopirkt ko labāku!!

Ps.Noteiktihosa būs atpakaļ!
, 2013-01-31 14:28, pirms 12 gadiem
v3_karstgalvis rakstīja: yeeeeeeee Dinamo eksistences pedejas nedelas
Jeee tev 3 klasi šogad nepabeigt
, 2013-01-31 14:29, pirms 12 gadiem
Lielā izpārdošana pirms bankrota ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 14:30, pirms 12 gadiem
Pavasara izpārdošana
, 2013-01-31 14:30, pirms 12 gadiem
v3_karstgalvis rakstīja: yeeeeeeee Dinamo eksistences pedejas nedelas
prātiņ nāc mājās. izaudz, kad būsi videni vismaz pabeidzis tad atgriezies, lielāka žurka pat par Galvu esi.
, 2013-01-31 14:30, pirms 12 gadiem
Stīvens Sigals rakstīja: hmm, tas viss sāk ļoti nelāgi ost.
Kas nu tur nelāgs,2 varianti vai nu RD projekts noies pa burbuli vai ticamākais,ka beidzot šai lietai pieies nopietni-iztrenkās vecos''stārus''kuri droši pamatīgi palauzīs galvu par turpmāko darba vietu. Sāks nopietni piemeklēt kandidātus jaunas un cīnīties gribošas komandas izveidē!
, 2013-01-31 14:31, pirms 12 gadiem
Jūs tak esiet muļķi. Katra normāla komandā šādā situācijā pārdot dārgākos playerus. Kam viņi šosezon vajadzīgi. Dažus nākamgad dabūs atpkaļ, tādu Žirū nemaz atpkaļ nevajag.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 14:31, pirms 12 gadiem
trakais_v18 rakstīja: kepon,neraudi tev paliks Metalurgs
Man vismaz hokejs patīk. Un nav svarīgi Metalurgs,ogre,Dinamo ...,a tev tiek ietirst šeit
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 14:35, pirms 12 gadiem
paskatos youtube Dinamo vecos video no 10./11. gada sezonas un iedomājoties par to kas tagad notiek pilnīgi raudiens nāk... nužēl ka mums vairs rīgā nebūs tāds hokejs kāds bija pāris gadus atpakaļ. mēs nenovērtējām kas mums ir dots, tagad nebūs Dinamo un verēsim kā neitrāli skatītāji vērot nekvalitatīvās aizUrālu komandu spēles bez jebkādām emocijām... ehh
, 2013-01-31 14:36, pirms 12 gadiem
Traki-tiek izpārdots visu laiku veiksmīgākais Dinamo
Nupat Juris varēs dziedāt Pērkona dziesmu:

Pie baltas lapas apsēžos
Kā pie baltas domas kapa
Un kas pažēlos reiz tos,
Kas viens otru nesastapa.

Un kas būs tik drosmīgs pateikt,
Ka nav vainojams neviens,
Kas būs tik drosmīgs pateikt,
Ka nav vainojams neviens.

JURIS KULAKOVS - PĒRKONS - Pie baltas lapas /...
, 2013-01-31 14:38, pirms 12 gadiem
trakais_v18 rakstīja: kepon,neraudi tev paliks Metalurgs
Vakar biju uz basketbolu arēna Riga..

Manīju tevi un misteru negative..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 14:40, pirms 12 gadiem
Ja nav kazai piena, tad nav.
, 2013-01-31 14:41, pirms 12 gadiem
Cūkai un St.Jurim standing ovations!
Es tiešām, no sirds ceru, ka kādam ir kāds plāns kā Dinamo pacelt tajā līmenī, kur tas bija pagājušajās sezonās.
Skatītāji pašlaik ir kā saniknoti vilki. Ja prom dodas Karsums, Indrašis un Šehura, uz kuriem mums nākošsezon tiesību vairs nebūs(pēc KHL reglamenta), tad man tiešām nav ne mazākās idejas, kurš spēlēs??!
Leģionāri komandu neizvilks, paši redzam kādi mums viņi ir bijuši šajā un pagājušajā sezonā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 14:42, pirms 12 gadiem
trakais_v18 rakstīja: es nebiju arēnā.Drošivien būsi pārdzēries 2% kvasu
Pareiz iekša tu nebīji.Ar utīm jau nevar samaksāt
, 2013-01-31 14:42, pirms 12 gadiem
v3_karstgalvis rakstīja: driz vares uzlikt Nottārs & Mārtiņš Grunte - Perfekta diena...
es domāju, ka ruksim šis gabals skans non-stopā.. pārdod Žirū un dzied ''šī ir perfekta diena''.. pārdos Karsumu un dziedās ''šī ir perfekta diena'', ''varēšu aiziet ielikt sev ribās soļankas dubultporciju par nopelnīto piķi''..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 14:46, pirms 12 gadiem
v3_karstgalvis rakstīja: davai vel Indrasi un Karsumu vajadzetu prom, tad Dinamo butu vnk parodija uz ledus!
Parodija bija tad kad tevi taisīja,visi zvēri smejās!
, 2013-01-31 14:47, pirms 12 gadiem
Ha ha Krievijas projektam bankrots.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 14:50, pirms 12 gadiem
Kaut kā negrib vis tie ''visu laiku vislabāk nokomplektētā Rīgas ''Dinamo''''kanādieši sezonas beigas sagaidīt ''Eiropas spēcīgākajā līgā''
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 14:56, pirms 12 gadiem
Nafig taada reakcija no jums? Sezona reaali ir cauri, kaapeec gan vienlaiciigi neietaupiit naudu un nedot iespeeju Upiishiem un Gudlevskiem? Taapat redzam, cik augstu koteejaas pat muusu superstaari, kad pievienojas CSKA, AK Bars vai Loko. Vasaraa pa jaunu salasiis 25 feisus kopaa un mauks taalaak.
, 2013-01-31 14:57, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Daudzu kvēlais sapnis būs piepildījies.Var tik apsveikt.
LAČ,BAČ un klaiņošana pa Eiropas līgām nāks par labu.
Daudziem beidzot būs miers.
Tu vēl domā par BAČ ņemot vērā Metalurga nopietnās finansiālās problēmas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 14:59, pirms 12 gadiem
Le Saint rakstīja: Nafig taada reakcija no jums? Sezona reaali ir cauri, kaapeec gan vienlaiciigi neietaupiit naudu un nedot iespeeju Upiishiem un Gudlevskiem? Taapat redzam, cik augstu koteejaas pat muusu superstaari, kad pievienojas CSKA, AK Bars vai Loko. Vasaraa pa jaunu salasiis 25 feisus kopaa un mauks taalaak.
KHL vispār pat nepazīst tādu jēdzienu kā aizdot spēlētāju uz kādu laiku, ja spēlētājs ir prom, tad Dinamiešiem nav nekādu īpašu tiesību uz viņu, tādēļ iespēja, ka salasīs tos pašus 25 feisus ir minimāla.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 15:00, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Nu tad par varenu LAČ.
Jo RD nogrimstot tad viss nostāsies savās vietās un pat iespējams progresēs. Nu kaut kā tā it kā tur bija,pēc nostāstiem.
Precīzi, miers virs zemes un cilvēkiem labs prāts.
, 2013-01-31 15:00, pirms 12 gadiem
Cerams, ka tās baumas par īpašnieka maiņu ir patiesas. Labi. Tagad iztirgosim spēlētājus, bet pie jauniem īpašniekiem atkal sapakosim. Varbūt pat parādīsies tie kadri, kuriem bija konflikts ar kalvīšulmaņiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 15:01, pirms 12 gadiem
Savicikis domā par to cik ietaupīs uz šo atdoto speletaju algām par atlikušajām pāris nedēļām, bet nepadomā, cik viņš zaudēs dēļ tā ka līdzjūtēji neis vispar vairs uz spēlēm. nerunajot par lidzjutēju lojalitāti, kuru pēc šitā cirka atgūt būs nereāli. Kurš gribēs nākt skatīties principā uz Rīga Juniors sastāvu? viņ būs piečakarējis visus kam ir sezonas abonementi. Juri, uzmini, par cik procentiem pēc šitā gājiena nokritīsies pārdoto sezonas abonementu daudzums nākamai sezonai. VIP ložas u.c. luksus ari cietīs! Sekli domā Savickis, ļoti sekli...
, 2013-01-31 15:02, pirms 12 gadiem
trakais_v18 rakstīja: Mēs kaut ko par Ņižviju saņēmām vai pliku paldies no Lev?
Es saprotu, ka tu senchiem uz kakla dziivo, bet Dinamo nav labdariiba iestaade un Nizhivijs visu sho laiku kopsh transfeera sanjemtu lielu naudu un sezona taapat buutu izgaazta. Ietaupiito algu varees vasaraa izmantot, lai atvilinaatu atpakalj kaadu labaaku kadru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 15:03, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Ja klusībā ir vienojušies,tad būs atpakaļ.
Tas ir vienīgais variants, bet vispār klusībā vienojas par preču iegādi veikalos pie kases, kad ar kasieri var nepārmīt nevienu vārdu
, 2013-01-31 15:03, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Tu runā par Galviņiem,Indrašiem,Karsumiem utt,īsāk sakot tiem kas pārstāv Latviju dažādos starptautiskajos turnīros ?
Tiem toč tagad būs bankrots,nāksies klaiņot darba meklējumos.
Karsums atradīs varbūt normālu komandu, bet indrašim ar žurķi vēl jaaug meistarībā nevis jālidinās mākoņos.
, 2013-01-31 15:03, pirms 12 gadiem
kasagrande rakstīja: KHL vispār pat nepazīst tādu jēdzienu kā aizdot spēlētāju uz kādu laiku, ja spēlētājs ir prom, tad Dinamiešiem nav nekādu īpašu tiesību uz viņu, tādēļ iespēja, ka salasīs tos pašus 25 feisus ir minimāla.
Tu paskaties un AK Bars un Yugras transfeeriem un tad pasaki, ka iire KHL neeksistee, Kirilu Petrovu pat divreiz iziireeja. Pietiek ar dzhentlmenju vienoshanos un iire eksistee.
, 2013-01-31 15:04, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Tā nav taisnība un netaisnība arī.
Ja klusībā ir vienojušies,tad būs atpakaļ.
Ja Juris te kārtējo pekstiņu dzen reāli pārdodot tos,tad nebūs.
Lai vai kā visu uzzināsim nākamsezon.

Piekrītu Le Saint,tas pat ir pozitīvi,pie noteikuma ja dos to praksi jauniem spēlētājiem.
Izskatās ka vnk ietaupa uz algām. Nebūs atpakaļ vieni - būs citi. Kāda starpība tie legi aizbrauc martā vai janvārī, ja ņem ja ņem vērā ka katru gadu tāpat viņi mainās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 15:04, pirms 12 gadiem
Sobrīd ir redzams kuriem spēlētājiem ir vērtības un kuriem nav.. Tie, kuri pat pēc šīs lielās izpārdošanas paliks DINAMO sastāvā, tiem vairs hokejā nav ko darīt, jo neviens cits, izņemot mājas komandu viņus negrib!
, 2013-01-31 15:05, pirms 12 gadiem
kasagrande rakstīja: KHL vispār pat nepazīst tādu jēdzienu kā aizdot spēlētāju uz kādu laiku, ja spēlētājs ir prom, tad Dinamiešiem nav nekādu īpašu tiesību uz viņu, tādēļ iespēja, ka salasīs tos pašus 25 feisus ir minimāla.
Un labi vien ir, ka nesalasiis tos pashus 25 feisus, mees redzam kaads ir vinju darba rezultaats. Bet ideja manaa postaa bija pilniigi citur.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 15:07, pirms 12 gadiem
trakais_v18 rakstīja: es saprotu,ka tev trolli netā ir varenība? dzīvē negribi tikties ko?
Ne jau es esmu 17 reizes banots. Labaak apstriidi manu postu un neteelo te baigo rembo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 15:09, pirms 12 gadiem
Tas ka atbrivojas no legionariem ir normali, ipasi zinot ka Dinamo reti kurs ir spelejis 2 sezonas un tiek mekleti citi, bet ja Karsumu un Indraši atdos prom ta gan bus pedeja mulkiba, vini var kluba pec tam neatgriezties, ja vien Juris neizdomas ko viltigu, jo KHL nav ires tiesibas, ja atdod tad ari vairs nav teiksana par speletaju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 15:09, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Lojalitāte ? Balagāns. Tā pat kā nostāsti par tiem labākajiem faniem pasaulē. Pietiks RD savākt konkurēt spējīgu blici,kā tie kas griež te kreklus uz otru pusi atkal sajūsmā spiegs,kliegs un biksēs mī..s.
Slavas dziesmas dziedot
Reti, kad man gribas tev piekrist, bet tieshi taa arii buus. Realitaate ir taada, ka DR ir jaadomaa par naakamo sezonu nevis vairs sho.
, 2013-01-31 15:10, pirms 12 gadiem
NU PSC, mans mīļākais spēlētājs un labākais dodas prom, kas nākamais? Telkvists, Džonsons? jo leģionāri šogad mums bija lieliski, tikai nespējām izmantot piemēram Šrempu, Karlu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 15:12, pirms 12 gadiem
Nebija "Menuets" ?
Guntars Šēnbergs rakstīja: Traki-tiek izpārdots visu laiku veiksmīgākais Dinamo
Nupat Juris varēs dziedāt Pērkona dziesmu:

Pie baltas lapas apsēžos
Kā pie baltas domas kapa
Un kas pažēlos reiz tos,
Kas viens otru nesastapa.

Un kas būs tik drosmīgs pateikt,
Ka nav vainojams neviens,
Kas būs tik drosmīgs pateikt,
Ka nav vainojams neviens.

http://www.youtube.com/watch?v=Ld__w8UdlPE
, 2013-01-31 15:12, pirms 12 gadiem
Paldies Juri,zināšu,par ko nākošajās vēlēšanās nebalsot
, 2013-01-31 15:14, pirms 12 gadiem
Gaidam ziņu "Galviņš tiek aizmainīts uz Bostonas Bruins" Vienā maiņā ar Čaru(Haru) būs
, 2013-01-31 15:15, pirms 12 gadiem
Visi tagad nolinčo Dinamo un VEF ceļ debesīs ,palasiet komentārus pagajušajā sezonā ap šo laiku ,kad VEF neko nerādīja... tagad te ērgļi jau maina cepures un šalles..
, 2013-01-31 15:15, pirms 12 gadiem
Nja ko lai citu saka. Manuprat sho kadru obligati vajadzeja paturet. Un dieva delj nevajag aizmainiit Sehuru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 15:19, pirms 12 gadiem
es šeit biju domājis nedaudz dziļāk kā tikai līdzjutējis. NBA ir spilgts piemērs, kā līga cīnās pret šādiem gājieniem, jo apzinās, ka tas viss ir liesl bizness. Nesen viena komanda dabūja sodu par to ka uz izbraukumu nepaņēma 5 no komandas zvaigznēm. Viņi apzinās, ka līdzjutēji, abonomentu, ložu īpašnieki nemaksā par to ka skatās uz dublieriem. Kur nu vel TV translācijas, kurs pirms sezonas iegādājas kanāli. Neviens nemaksātu par raidlaikiem, ja zinātu, ka beigās būs jātranslē praktiski HK Riga Juniors spēles! Šis ir ļoti provinciāls gājiens no Dinamo vadības puses.
kharlamovs 333 rakstīja: Lojalitāte ? Balagāns. Tā pat kā nostāsti par tiem labākajiem faniem pasaulē. Pietiks RD savākt konkurēt spējīgu blici,kā tie kas griež te kreklus uz otru pusi atkal sajūsmā spiegs,kliegs un biksēs mī..s.
Slavas dziesmas dziedot
, 2013-01-31 15:19, pirms 12 gadiem
RD pēdējā laika aktivitātes sarūgtina, bet tāpat tas nemazina to, ka varēnā DEL līga var iet ieskrieties ar visiem viņu vilcieniem pie žīdiem.
, 2013-01-31 15:19, pirms 12 gadiem
Peter Bondra rakstīja: hokejs Latvijā mirst, paldies Indrašim ar kura parādīšanos sabruka gan izlase gan Dinamo
Kads tur sakars Indrashim???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 15:21, pirms 12 gadiem
trakais_v18 rakstīja: Žirū jau intervijā saka,ka atgriezīsies uz nākamo sezonu atpakaļ. Jo cik saprotu,tas īres līgums attiecās tikai uz KHL komandām.
Teikt jau var daudz ko tikai cik daudz no ta beigas piepildas??? Labs piemers ir Hossa - visu laiku muld ka Riga ir vinja otras majas, bet uz Riigu vinsh atbrauc tikai tad ja citur nekas vinjam neiet.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 15:22, pirms 12 gadiem
Peter Bondra rakstīja: hokejs Latvijā mirst, paldies Indrašim ar kura parādīšanos sabruka gan izlase gan Dinamo
Resni, tu esi galvā sists.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 15:22, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Ничушкин забивает в фирменном стиле /...!
Zinu, ka tev nepatiik saliidzinaajumi, bet riktiigi atsit Riku Neshu peec kustiibaam un auguma.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 15:23, pirms 12 gadiem
Peter Bondra rakstīja: hokejs Latvijā mirst, paldies Indrašim ar kura parādīšanos sabruka gan izlase gan Dinamo
Pie kā te tagad Indrašis ir vainīgs?
, 2013-01-31 15:23, pirms 12 gadiem
trakais_v18 rakstīja: Žirū jau intervijā saka,ka atgriezīsies uz nākamo sezonu atpakaļ. Jo cik saprotu,tas īres līgums attiecās tikai uz KHL komandām.
Kāda intervija?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 15:26, pirms 12 gadiem
trakais_v18 rakstīja: Liels zaudējums nebūtu,ja Žirū neatgrieztos.Tomēr no 2kartējā AHL bombardiera es cerēju lielāku rezultativitāti sagaidīt.
Nu pedejas speles vinsh bija ieskrejies un izskatijas ka pie Kolhoza laukumiem jau bija pieradis.
, 2013-01-31 15:26, pirms 12 gadiem
Stulba dinamo vadība
, 2013-01-31 15:27, pirms 12 gadiem
Emka9516 rakstīja: ko vel izdomāsi
es jau to arī neizdomāju. Man te informācija ienāca tāda. Nu tā.. Plašāk diemžēl nedrīkstu stastīt. Puikas, paciešās bik!
, 2013-01-31 15:29, pirms 12 gadiem
kas notiek ar Dinamo? Sezonu vispār beigs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 15:31, pirms 12 gadiem
Martini12 rakstīja: Gaidam ziņu "Galviņš tiek aizmainīts uz Bostonas Bruins" Vienā maiņā ar Čaru(Haru) būs
uz bruins varbūt ,bet ne Bostonas.
, 2013-01-31 15:33, pirms 12 gadiem
Peter Bondra rakstīja: viņš uzsūc komandas biedru enerģiju un spējas, kā rezultātā citi paliek sliktāki un komanda kopumā arī, kamēr "nevainīgais un baltais" Indrašis kļūst par līderi punktos gan izlasē gan Dinamo - kā tu izskaidrosi allaž aktīvā Rēdliha slikto sniegumu izlasē un Loko, kā izskaidrosi Žirū slikto sniegumu vai Sprukta, par Galviņu, kurš ir pavisam sabrucis

viss jūk un brūk, nevienam vairs spēle neiet tikai dīvaini, ka Indrašis pamanās būt rezultatīvākais
Wtf par kadu energijas uzsukshanu tu runa???
Par kuru Redlihu tu runa???
Nu beigu beigas Žiru sniegums kopuma nemaz nav tik slikts. Nav vinjam vienkarshi tie partneri tik labi bijushi ka AHL + vinjam bija vajadzigs laiks lai pierastu pie Kolhoza laukumiem.
Par Pastnieku (Spruktu) atbildet isti nemaceshu. Ilgu laiku jau CSKA speleja Datjuks un Grabovskis, un wnk vinjam nedeva daudz laiku spele taec arii rezultats nav nekads spidoshais + vinjam tak arii nesot motivacija.
Un par Galvinju jau daudiez ir skaidrs ka chalim wnk smagi sakapa galva.
, 2013-01-31 15:33, pirms 12 gadiem
i nost dinamo nakossezon speles bac
, 2013-01-31 15:34, pirms 12 gadiem
naninoi rakstīja: uz bruins varbūt ,bet ne Bostonas.
Nu jā! par to Čaru un Bostonu bik pajokoju, bet es biju domājis šo Bruins -> Eliteprospects.com - Bruins
, 2013-01-31 15:35, pirms 12 gadiem
Ja šitas mums bija labākais, tad kurš būtu sliktākais?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 15:42, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Jā un ja salīdzināt ar to pašu Kuzņecovu.
Šis savā pirmajā sezonā 35 spēlēs (2+6) 8 pts

Ņičuškins 17 spēlēs (3+2) 5 pts

Kaut vai dažādi ampluā,pagaidām noteikti nav švakāks par Kuzju attiecīgi vecumam.
Lai gan neapshaubaami Kuzja ir lielaaks talants, nedomaaju, ka ir iisti godiigi saliidzinaat Traktoru-2009 ar shiigada Traktoru, ambiicijas klubam pavisam citas un liidz ar to iespeejas Nichushkinam ir mazaak. taads Shalunovs jau pavisam pie sprices vairs netiek.
, 2013-01-31 15:42, pirms 12 gadiem
orangeee rakstīja: Visi tagad nolinčo Dinamo un VEF ceļ debesīs ,palasiet komentārus pagajušajā sezonā ap šo laiku ,kad VEF neko nerādīja... tagad te ērgļi jau maina cepures un šalles..
Ta tie jau tie paši vien ir kas ar muti fano par to vefu. Vienkārši viņiem ir garlaicīgi basketbola sadaļā nu šie tusē pa hokeja sadaļu. Viņiem fanot par vefu nozīmē nodist DR un hokeju kā tādu. Un vēl šie naivie cer ka ja ar DR kaut kas notiks tad visi tie kuri iepriekšējās sezonās piepildīja arēnu un pielipa pie tv ekrāniem tagad pārmetīsies uz vefu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 15:51, pirms 12 gadiem
M rakstīja: Dinamo tiešām jau tagad var pārdot vienus vārtus (otrus vēl jāpatur, lai pretiniekiem būtu, kur nogādāt ripu). Priekš kam Dinamo spēlē arēnā stāv divi vārti? Izšķērdība!!!
tjipa arēna un vārti pieder dinamo
, 2013-01-31 15:54, pirms 12 gadiem
tas ir vienkārši p****
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 15:55, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Interesē vēl šis kadrs. Varētu būt arī starp nākamajiem spīdekļiem.
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=168681
Par shito arii dzird labus vaardus -
Eliteprospects.com - Yan Denis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 15:57, pirms 12 gadiem
Veiksmi Žirū ! Dinamo galīgi neiederējās, vai arī vienkārši nav viņa līmenis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 16:02, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Kas tā par līgu ? Pirmā dzirdēšana par šo kadru.
Kkaada knaadas regjiona attieciigaa vecuma liiga, bet vinsh ir CSKA produkts.

CSKA vs Jr Flyers -- 2010 Bauer Invitational...
Ян Денис Геннадьевич Статистика
, 2013-01-31 16:05, pirms 12 gadiem
Lūk, ko krievu portāls raksta

17.57 Ну и еще вдогонку: Гиртс Анкипанс покидает рижское «Динамо», что, впрочем, было вполне ожидаемо.
, 2013-01-31 16:05, pirms 12 gadiem
Ankipāns arī?!
, 2013-01-31 16:05, pirms 12 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 16:12, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: 15 gados devies uz Can ? Vārds arī konkrēti netipisks krievam.
Esmu dzirdeejis, ka dzimis Aljaskaa, bet konkreetas infas man nav, bet r-hockey saka, ka teeva vaards Genaadijs, speeleejis (un zveeriigi pie tam) CSKA jaunieshu komandaas. Varbuut naakamais Galchenyuks...
, 2013-01-31 16:12, pirms 12 gadiem
Runā, ka Savickis iztirgo spēlētājus, lai pa kluso no Znaroka nopirktu Gagarina kausu. Tad uzreiz viss KHL novērtēs Jura neatlaidību mērķu izcīnīšanā.
, 2013-01-31 16:15, pirms 12 gadiem
17.57 Ну и еще вдогонку: Гиртс Анкипанс покидает рижское «Динамо», что, впрочем, было вполне ожидаемо.
, 2013-01-31 16:17, pirms 12 gadiem
Zheel,ka taa notiek ar Dinamo!Jaacer,ka naakamaa sezonaa buus krietni labaaka!
, 2013-01-31 16:17, pirms 12 gadiem
ex-RD Jurajs Mikušs ir prom no Ļev.

Юрай Микуш прощается со «Львом» – клуб расторг с ним контракт. На логичный вопрос «С каким из двух?» отвечаем – с нападающим. Ну, по крайней мере, планировали именно с ним разовать.
, 2013-01-31 16:18, pirms 12 gadiem
Михаил Варнаков переходит из «Торпедо» – в СКА, а защитник ЦСКА Микко Мяенпя отправляется в «Лев»!
, 2013-01-31 16:21, pirms 12 gadiem
NormundsSejejs_Highlights rakstīja: paskatos youtube Dinamo vecos video no 10./11. gada sezonas un iedomājoties par to kas tagad notiek pilnīgi raudiens nāk... nužēl ka mums vairs rīgā nebūs tāds hokejs kāds bija pāris gadus atpakaļ. mēs nenovērtējām kas mums ir dots, tagad nebūs Dinamo un verēsim kā neitrāli skatītāji vērot nekvalitatīvās aizUrālu komandu spēles bez jebkādām emocijām... ehh
gugle visu saglabā. Iesaku pameklēt, ko daudzi rakstīja un cik reizes Šupleru un Sējēju vajadzēja atlaist.
, 2013-01-31 16:21, pirms 12 gadiem
Baxter19 rakstīja: Zheel,ka taa notiek ar Dinamo!Jaacer,ka naakamaa sezonaa buus krietni labaaka!
Ko var ņemties . Skaidrs tak , ka šī bij Dinamo pēdējā sezona KHL! Zaudētāji būs Latvijas hokejs un hokeja līdzjutēji,kas visus šos gadus nežēloja savu mīlestību, veselību , naudu priekš komandas. Vinnētāji arī būs - kā parasti tie paši, kas daudz sola tautai, bet beigās vienmēr tikai viņi ir lielākie ieguvēji. Viņus nav jamāca uzmest tautu un K A K A T tai uz galvas . Tātad mūsu "varoņi" ir - svētais Juris, veprmūlis Aigars un abi Gunčas !!! Lai jums jauka diena ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 16:32, pirms 12 gadiem
Kāds zin - uz kurieni dosies Ankipāns?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 16:35, pirms 12 gadiem
Zobainais_ezis rakstīja: Kāds zin - uz kurieni dosies Ankipāns?
Uz liimes fabriku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 16:36, pirms 12 gadiem
Edgars008 rakstīja: Mainu dinamo šalli pret Vef šalli
Tādi kā Tu šalles mainīs bieži. Ja esi komandas līdzjutējs , tad esi visu laiku. Ja gribi just līdzi tikai tiem kam iet labi-izvēlies FC Barcelona un jūti līdzi.
, 2013-01-31 16:38, pirms 12 gadiem
Le Saint rakstīja: Uz liimes fabriku.
Tu arī esi dergļu sarakstā?

Baigi asprātīgs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 16:43, pirms 12 gadiem
Le Saint rakstīja: Uz liimes fabriku.
Tev gan orveliskas noskaņas.
, 2013-01-31 16:43, pirms 12 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Tu arī esi dergļu sarakstā?

Baigi asprātīgs.
Buutu man shodien labaaks gariigais buutu uzrakstiijis, ka vinsh tagad var aizjaat saulrietaa. Bet tik un taa tas bija tikai joks, ja kaads neticamaa kaartaa pamaniijaas kautko paarprast.
, 2013-01-31 16:44, pirms 12 gadiem
negausis rakstīja: Tev gan orveliskas noskaņas.
Wow, te kaads ir arii speejiigs graamatu izlasiit? Kudos to you.
, 2013-01-31 16:49, pirms 12 gadiem
Le Saint rakstīja: Uz liimes fabriku.
Paldies, sasmīdināji šajā satricinājumu pilnajā dienā
, 2013-01-31 16:50, pirms 12 gadiem
Play off komandai nespīd un sisties par mistisku cerību kausu Žirū noteikti netaisījās.
, 2013-01-31 16:52, pirms 12 gadiem
Le Saint rakstīja: Wow, te kaads ir arii speejiigs graamatu izlasiit? Kudos to you.


Šodien labas pērles hokeja sadaļā! Protams, kur tad bez Harļika, bet tev arī labi sanāk!
, 2013-01-31 16:56, pirms 12 gadiem
Le Saint rakstīja: Wow, te kaads ir arii speejiigs graamatu izlasiit? Kudos to you.
Grāmatas jālasa, tās bagātina cilvēku. Nu zinot tos, kas DR pie šprices, tad tā pati šlaka jau arī ir. Bet par Ankipanu, nu kur likt vecu darba zirgu? Viss ļoti racionāli. Ja nevelc, tad jādodas hm...pensijā.
, 2013-01-31 16:58, pirms 12 gadiem
, 2013-01-31 16:58, pirms 12 gadiem
FUNS rakstīja: Tādi kā Tu šalles mainīs bieži. Ja esi komandas līdzjutējs , tad esi visu laiku. Ja gribi just līdzi tikai tiem kam iet labi-izvēlies FC Barcelona un jūti līdzi.
Vai tad vajag tur fanot par komandu, kurā visiem viss pie pakaļas? spēlē tikai algas dēļ, nav ne cīņasspars, ne gribēšana spēlēt, nekas nav, ir tikai kauna traips Latvijai. Māna tikai lētticīgos faneļus uz spēlēm, pēc tam viņus apčurā. Pēc visiem taisnības un sporta principiem uz Dinamo spēlēm vajadzētu iet līdz desmit skatītājiem. Žēl tikai, ka Ivanānam ar Karsumu jāspēlē šajā atejā.
, 2013-01-31 16:59, pirms 12 gadiem
tuss rakstīja: Veiksmi Žirū ! Dinamo galīgi neiederējās, vai arī vienkārši nav viņa līmenis.
Un nākamsezons viņš būs atpakaļ
, 2013-01-31 16:59, pirms 12 gadiem
Nu beidz , visu sezonu gaidu , kad tad komanda tiks play off'ā ! Visu sezonu to vien rakstu , neprasu uzvarēt Ufu , SKA utt , man vajag uzvaras un punktus pret sava līmeņa pretiniekiem ...
FUNS rakstīja: Tādi kā Tu šalles mainīs bieži. Ja esi komandas līdzjutējs , tad esi visu laiku. Ja gribi just līdzi tikai tiem kam iet labi-izvēlies FC Barcelona un jūti līdzi.
, 2013-01-31 17:01, pirms 12 gadiem
Tiešām traki ar to Dinamo šogad.
, 2013-01-31 17:03, pirms 12 gadiem
negausis rakstīja: Grāmatas jālasa, tās bagātina cilvēku. Nu zinot tos, kas DR pie šprices, tad tā pati šlaka jau arī ir. Bet par Ankipanu, nu kur likt vecu darba zirgu? Viss ļoti racionāli. Ja nevelc, tad jādodas hm...pensijā.
Tieshi taa. Tagad veel tikai Lavinju pasuutiit un nemeegjinaat vasaraa atkal Nizhiviju piesaistiit un tad jau skatiisies, ko naakamais gads nesiis. Sliktaak jau kaa shogad vairs nevar buut, un ja jau taa, tad labaak dodam iespeeju kaadam jaunajam izsisties un miers.
, 2013-01-31 17:03, pirms 12 gadiem
tuss rakstīja: Veiksmi Žirū ! Dinamo galīgi neiederējās, vai arī vienkārši nav viņa līmenis.
Labākais komandas snaiperis neiederējās ,ļoti intresanta doma.Žirū ir apmēram Hosas līmeņa spēlētājs ,tikai šogad Dinamo bija pašvaki ar tiem kuri var iedot labu piespēli Žirū,ja tādi būtu vārtu būtu vēl vairāk.
, 2013-01-31 17:04, pirms 12 gadiem
Tu saki? rakstīja: Tiešām traki ar to Dinamo šogad.
Tu saki ?
, 2013-01-31 17:05, pirms 12 gadiem
coffijs rakstīja: Labākais komandas snaiperis neiederējās ,ļoti intresanta doma.Žirū ir apmēram Hosas līmeņa spēlētājs ,tikai šogad Dinamo bija pašvaki ar tiem kuri var iedot labu piespēli Žirū,ja tādi būtu vārtu būtu vēl vairāk.
Piekritu!
, 2013-01-31 17:05, pirms 12 gadiem
Kuš te kko murgo par mistisko naudas ietaupījumu? ir tā kā kompensācija jāsamaksā un pat ja nav, kāds tad tur ietaupījums lielais, mēneša alga? Otrkārt, šogad ir kritusiens apmeklētība un arī play off ies secen, tā kā šīs algas ietaupījums tikai kopensētu zaudējumus par nepārdotajām biļetēm un līdz ar to nekāda finansiālā ieguvuma nav, tikai mazāki zaudējumi
, 2013-01-31 17:06, pirms 12 gadiem
SilenterLV rakstīja: Tu saki ?
+ to pašu šamējam gribējās pajautāt.
, 2013-01-31 17:08, pirms 12 gadiem
Ko nozīmē - Sušinskis atgriežas hokejā? Viņš nespēlēja? Neesmu sekojis līdzi
, 2013-01-31 17:08, pirms 12 gadiem
Cik var saprast ka Torpedo arii atstaj viens no lideriem Varnakovs
Последний день переходов в КХЛ. Онлайн - Хоккей...
, 2013-01-31 17:08, pirms 12 gadiem
coffijs rakstīja: Labākais komandas snaiperis neiederējās ,ļoti intresanta doma.Žirū ir apmēram Hosas līmeņa spēlētājs ,tikai šogad Dinamo bija pašvaki ar tiem kuri var iedot labu piespēli Žirū,ja tādi būtu vārtu būtu vēl vairāk.
s### tas žirū ne hosas līmeņa. vienīgais sakarigais legionārs šogad ir šehura un ne pa velti viņš daudz spēlēja aizvadīja nhl, kamēr žiru ir ahl pabra kurš prot iemest tikai tad ja uzliek ripu uz paplātes. aizsardzībā un citos elementos vispār nekāds.

Kontinental Hockey League - Official Website -...
, 2013-01-31 17:08, pirms 12 gadiem
kaamiiii rakstīja: Ko nozīmē - Sušinskis atgriežas hokejā? Viņš nespēlēja? Neesmu sekojis līdzi
Ja vinsh shosezon nav vel spelejis neviena komanda.
, 2013-01-31 17:11, pirms 12 gadiem
kaamiiii rakstīja: Par Hossas spēli aizsardzībā tāpat neviens nebija sajūsmā.
hossa bija līderis un meta pa 30 goliem, kamer žiru knapi 16 iebakstīja
, 2013-01-31 17:11, pirms 12 gadiem
9999999999 rakstīja: s### tas žirū ne hosas līmeņa. vienīgais sakarigais legionārs šogad ir šehura un ne pa velti viņš daudz spēlēja aizvadīja nhl, kamēr žiru ir ahl pabra kurš prot iemest tikai tad ja uzliek ripu uz paplātes. aizsardzībā un citos elementos vispār nekāds.

http://en.khl.ru/stat/players/222/all/3992/
Par Hossas spēli aizsardzībā tāpat neviens nebija sajūsmā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 17:13, pirms 12 gadiem
lukaz23 rakstīja: Nākamgad viss būs pilnīgā kārtībā ar Dinamo,pieminiet manus vārdus
Un tad negriežat ādu atpakaļ ok
Es ar ljoti ceru ka ta bus.
, 2013-01-31 17:15, pirms 12 gadiem
Man zuda cerība uz Cerības kausu.
, 2013-01-31 17:16, pirms 12 gadiem
9999999999 rakstīja: s### tas žirū ne hosas līmeņa. vienīgais sakarigais legionārs šogad ir šehura un ne pa velti viņš daudz spēlēja aizvadīja nhl, kamēr žiru ir ahl pabra kurš prot iemest tikai tad ja uzliek ripu uz paplātes. aizsardzībā un citos elementos vispār nekāds.

http://en.khl.ru/stat/players/222/all/3992/
Vai tad Hosa ir daudz savādāks
, 2013-01-31 17:17, pirms 12 gadiem
Munkys rakstīja: Man zuda cerība uz Cerības kausu.
cerība muļķa mierinajums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 17:19, pirms 12 gadiem
DRiz jau Juris un Kalvits pardos ari sevi!Kalvits butu labs keepers,ar masu aizsegtu visus vartus,dirkas Juris varetu aizbidit.
, 2013-01-31 17:19, pirms 12 gadiem
Dinamo riktīgi neiet vienkārši es jau kādu laiku jūtu,kad basketbols atdzimst un arēnai jābūt gatavai atvērt otro stāvu tieši . Uz Eirokausa spēlem cerams,kad izdosies atvērt kaut kad tuvāka laikā
, 2013-01-31 17:20, pirms 12 gadiem
trakais_v18 rakstīja: rīkojam viktorīnu-kurš nākamais pametīs Ģinamu?

es saku-Telly
Johnsons visticamāk uz kādu sm liigu vai DEL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 17:22, pirms 12 gadiem
Laikam uz varžacīm uzkāpu Pazemīgi atvainojos SC troļļa priekšā.
, 2013-01-31 17:24, pirms 12 gadiem
coffijs rakstīja: Vai tad Hosa ir daudz savādāks
tev laikam viņi visi vienādi. salīdzināja kautkādu žirū ar hossu. paskaties abu statistiku kad spēlēja rd

Kontinental Hockey League - Official Website -...
Kontinental Hockey League - Official Website -...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 17:24, pirms 12 gadiem
Sušisnskis atgriezīšoties hokejā, esot piedāvājumi no KHL, droši vien Opuļskis šo sauc pie sevis
Последний день переходов в КХЛ. Онлайн - Хоккей...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 17:26, pirms 12 gadiem
Atceros sezonas sākumu - Mērķis ir iegūt gagarina kausu Tagad mērķis ir pierunāta vismaz 18 spēlētajus palikt komandā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 17:30, pirms 12 gadiem
Taa ir normaala riiciiba shados gadijumos.. Lai brauc.. turpina speleet.. vinjam sanaak uzspeleet playoffos.. Un mazliet ilgaak tas hokejs ies nekaa.. Te Dinamo.. Dinamo taa pat sezona beigusies.. un taj loozeru kausaa spelees jaunie lielakoties.. Kada vajadziiba vinjam te palikt.. Lai gatavojas nakamajai sezonaj. + vel pashi naudinju mazliet iegusim.
, 2013-01-31 17:30, pirms 12 gadiem
Peter Bondra rakstīja: viņš uzsūc komandas biedru enerģiju un spējas, kā rezultātā citi paliek sliktāki un komanda kopumā arī, kamēr "nevainīgais un baltais" Indrašis kļūst par līderi punktos gan izlasē gan Dinamo - kā tu izskaidrosi allaž aktīvā Rēdliha slikto sniegumu izlasē un Loko, kā izskaidrosi Žirū slikto sniegumu vai Sprukta, par Galviņu, kurš ir pavisam sabrucis

viss jūk un brūk, nevienam vairs spēle neiet tikai dīvaini, ka Indrašis pamanās būt rezultatīvākais
Tev varbūt ātros izsaukt?
, 2013-01-31 17:30, pirms 12 gadiem
Dobleens rakstīja: ko? kāpēc vienigie vilceji tiek aizsviesti?
Nauda, vecīt, nauda. Tas ir viss, par ko spēj domāt DR vadība, uz to šiem ačteles spīguļo dikti.
Brīnos, ka Sējēju neviens nepiemin. Kur tad ir visi - Sējēju atpakaļ utt?
Ko varēja gribēt no komandas, pie kuras stūres ir cilvēki, kas no hokeja ir tālu. Protams, visā viņus vainot arī nevar, bet viss sākas tur.
, 2013-01-31 17:31, pirms 12 gadiem
Mierā veči, Lil Juris un Mc Fat, vienkārši krāj piķi, liks toķikā uz zāģiem sausā, piemēram, 0:11 atlikušās spēles. UUUN nākošsezon, vai vai vai, nevajadzēs nemaz lokautu, mums būs Krosbiji, Malkini un visi pārējie hokeja ģēniji.

Moš basim ar kaut ko atmetīs, nu tā, lai nepazūd VEF līdzjutēji, uzdāvinās Rondo. Visiem labi, mums - basīts, hoķis, Resnajam - kotletes un Lil J - koka kājas, lai skatītos uz visiem no augšas.

A Jūs te stresojat, mieru, viss ir izdomāts, par visu tiks samakstāts.
, 2013-01-31 17:31, pirms 12 gadiem
Par to, vai Žirū ir doma atgiezties kā tāda, varēs spriest pēc pirmās intervijas Klotenē. Ja kaut kas paskanēs līdzīgs RD vadības nolikšanai, skaidrs, ka ir aizgājis jūriņā.
, 2013-01-31 17:35, pirms 12 gadiem
Moš nāks atpakaļ Dārziņš Miķelis un Sprukts tas tik buutu ko veerts
, 2013-01-31 17:36, pirms 12 gadiem
Ja jau Ankipāns atskaitīts, tad jādomā, ka šodien brīvlaišanas vēstuli saņems arī Laviņš.
, 2013-01-31 17:36, pirms 12 gadiem
Izskatās,ka atjaunotā Dinamo labākie laiki ir aiz muguras, kamēr nebūs visas kluba iekšiene!
, 2013-01-31 17:39, pirms 12 gadiem
Ģenerālis ‏@ValdisValters
Pilsētā jau klīst baumas,ka Dinamo vairāk nespēlēs KHLKrievi vairāk naudu nedošot,un čekistam viņas vienkārši nav.
, 2013-01-31 17:39, pirms 12 gadiem
ja nav komandas, tad nav un cauri!!! Lai nāk nākamie un Taisa hoķ Rīgas Daugava komandu. Tikai bez šiem ākstiem kā Savickis un KO! Ir taču mums pietiekami daudz gudru prātu un hokeja entuziasti ne tādu kā Ulmens un Kalvišķis.
, 2013-01-31 17:40, pirms 12 gadiem
Ko tad mēs liksim laukumā?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 17:41, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Ja jau Ankipāns atskaitīts, tad jādomā, ka šodien brīvlaišanas vēstuli saņems arī Laviņš.
Ankipāns labprātīgi pēc paša vēlēšanās esot pievienojies LM. Nākošā izbraukuma spēlē būs sastāvā.
, 2013-01-31 17:42, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Ģenerālis ‏@ValdisValters
Pilsētā jau klīst baumas,ka Dinamo vairāk nespēlēs KHLKrievi vairāk naudu nedošot,un čekistam viņas vienkārši nav.
Maz ticams, vismaz līdz Sočiem (tātad vienu sezonu) krievi vēl dos naudu, jo principā krievi šo projektu ko sauc par KHL veido kā sagatavošanās posmu gadsimta svarīgākajam turnīram - OS krievijā.
Pēc tam gan var būt, ka krievi vai bēdu vai prieku iespaidā sāks skatīties kuram dot un kuram nedot naudu.
Taču jāņem vērā, ka ne jau RD ir vienīgais ārvalstu klubs ko krievi uztur.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 17:44, pirms 12 gadiem
Pat liekas ka kalvītis viņus pokerā nospēlējis
, 2013-01-31 17:45, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Maz ticams, vismaz līdz Sočiem (tātad vienu sezonu) krievi vēl dos naudu, jo principā krievi šo projektu ko sauc par KHL veido kā sagatavošanās posmu gadsimta svarīgākajam turnīram - OS krievijā.
Pēc tam gan var būt, ka krievi vai bēdu vai prieku iespaidā sāks skatīties kuram dot un kuram nedot naudu.
Taču jāņem vērā, ka ne jau RD ir vienīgais ārvalstu klubs ko krievi uztur.
Es jau ar vinja twitiem ipashi nekad neesmu ticejis. Wnk prosta iekopeju ko tas Valters sava twitteri druka.
, 2013-01-31 17:45, pirms 12 gadiem
matissbriezkalns rakstīja: Pat liekas ka kalvītis viņus pokerā nospēlējis
Par speka piradzinjiem palika parada.
, 2013-01-31 17:46, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ankipāns labprātīgi pēc paša vēlēšanās esot pievienojies LM. Nākošā izbraukuma spēlē būs sastāvā.
Oho, tas gan negaidīti. Būs labs papildinājums, ik īpaši jau ģērbtuvēs. Uz play offiem tomēr vajadzīgs kārtīgs rūdīts vilks.
, 2013-01-31 17:46, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Maz ticams, vismaz līdz Sočiem (tātad vienu sezonu) krievi vēl dos naudu, jo principā krievi šo projektu ko sauc par KHL veido kā sagatavošanās posmu gadsimta svarīgākajam turnīram - OS krievijā.
Pēc tam gan var būt, ka krievi vai bēdu vai prieku iespaidā sāks skatīties kuram dot un kuram nedot naudu.
Taču jāņem vērā, ka ne jau RD ir vienīgais ārvalstu klubs ko krievi uztur.
Krievu nauda Latvijas sportā nekur nepazudīs, kamēr nemainīsies Krievijas ārpolitika attiecībā pret Latviju.

Šobrīd īsti nav indikāciju, ka šajā ziņā būtu kaut kas nopietni mainījies.

Ja arī Dinamo aizklapēs, kas, manuprāt, nemaz nav ar tik lielu varbūtību, tad nauda atradīsies tam pašam VEFam.
, 2013-01-31 17:46, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Izskatās ka vnk ietaupa uz algām. Nebūs atpakaļ vieni - būs citi. Kāda starpība tie legi aizbrauc martā vai janvārī, ja ņem ja ņem vērā ka katru gadu tāpat viņi mainās.
Tikai viens nav saprotams, ko DR ar to grib pateikt? Viena lieta, ka Sv.Juris apdolbījies atkal izdomā jaunus KHL nolikuma punktus, bet otra, reālā DR sistēmas spēlētāju attīstība, kas ir ļoti nepietiekoša un pavirša!
, 2013-01-31 17:47, pirms 12 gadiem
trakais_v18 rakstīja: tavs sapnis par LAČ atjaunošanos paliek aizvien reālāks
Tam būtu jābūt jebkura normāla hokeja fana sapnim lai LAČ izveidotos par normālu čempionātu.
Tāda spēlēšana KHL vai BAČ nekādi nespēj veicināt hokeja attīstību valstī.
, 2013-01-31 17:48, pirms 12 gadiem
Le Saint rakstīja: Reti, kad man gribas tev piekrist, bet tieshi taa arii buus. Realitaate ir taada, ka DR ir jaadomaa par naakamo sezonu nevis vairs sho.
Nav jau to patieso darbu! Ar kādu tad sastāvu spēlēs nākošajā sezonā?
, 2013-01-31 17:48, pirms 12 gadiem
MachimoI rakstīja: Krievu nauda Latvijas sportā nekur nepazudīs, kamēr nemainīsies Krievijas ārpolitika attiecībā pret Latviju.

Šobrīd īsti nav indikāciju, ka šajā ziņā būtu kaut kas nopietni mainījies.

Ja arī Dinamo aizklapēs, kas, manuprāt, nemaz nav ar tik lielu varbūtību, tad nauda atradīsies tam pašam VEFam.
Shaubos vai jebkad Krievi dotu naudu Vefam.
Vefs jau ar nebus nekads ilgdzivojosh klubs, jo ar katru gadu to budzetu varetu but arvien grutak savakt.
, 2013-01-31 17:49, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Nav jau to patieso darbu! Ar kādu tad sastāvu spēlēs nākošajā sezonā?
Galvenais manuprat ir nepazaudet Indrashi, dabuut atpakal Ziru un paturet Šehuru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 17:52, pirms 12 gadiem
Tā viņš tagad būs ....
Vispirms puse Rīgas skrēja pakaļ samocītajam new-ASK, tad RD, kas tālāk ?
Paliek VEF... Cik tas ildi galvu virs ūdens turēs?
Bet nu ja, visi tie, kam likās pretīgs KHL un Dinamo, nu varēs pievērsties LČ, tikai diezvai tur interese proporcionāli palielināsies, jo šie ceļojošie fani metas uz to pusi, kur tajā brīdi skaitās populāri just līdzi... Protams,pie nosacījuma, ja RD nobruks ....
, 2013-01-31 17:52, pirms 12 gadiem
Peter Bondra rakstīja: cerība - muļķa mierinājums VEF ir un būs ilgdzīvotājs tāpat kā Žalgiris Lietuvā
Ja tu butu dzirdejis to kas gandriiz notika ar Zalgiri, tad Vef ar to klubu tu nesalidzinatu.
P.S. Zalgiris bija ljoti tuvu bankrotam, ja kas.
, 2013-01-31 17:52, pirms 12 gadiem
Vismaz HK Rīga hokejisti dabūs uzspēlēt tajā Cerību kausā. No otras puses HK Rīga PO būs izčakarēti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 17:53, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Ja tu butu dzirdejis to kas gandriiz notika ar Zalgiri, tad Vef ar to klubu tu nesalidzinatu.
P.S. Zalgiris bija ljoti tuvu bankrotam, ja kas.
Un joprojām ir...
tas, ka Kauņas pašvaldība izlīdzēja, nenozīmē, ka finanses ir kārtībā... Klubs tak itkā esot izlikts pārdošanā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 17:54, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Maz ticams, vismaz līdz Sočiem (tātad vienu sezonu) krievi vēl dos naudu, jo principā krievi šo projektu ko sauc par KHL veido kā sagatavošanās posmu gadsimta svarīgākajam turnīram - OS krievijā.
Pēc tam gan var būt, ka krievi vai bēdu vai prieku iespaidā sāks skatīties kuram dot un kuram nedot naudu.
Taču jāņem vērā, ka ne jau RD ir vienīgais ārvalstu klubs ko krievi uztur.
Nafig to krievu līgu,lai savickis veido savu eiropas līgu,paskat cik klubi ietaupīs uz vīzām!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 17:54, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ankipāns labprātīgi pēc paša vēlēšanās esot pievienojies LM. Nākošā izbraukuma spēlē būs sastāvā.
Kas cits viņam atliek,sakarā ar vecuma ierobežojumu LM šis cer uz nākošsezon varbūt tur nostiprināties.Ipaši citu variantu viņam neredzu!
, 2013-01-31 17:55, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Maz ticams, vismaz līdz Sočiem (tātad vienu sezonu) krievi vēl dos naudu, jo principā krievi šo projektu ko sauc par KHL veido kā sagatavošanās posmu gadsimta svarīgākajam turnīram - OS krievijā.
Pēc tam gan var būt, ka krievi vai bēdu vai prieku iespaidā sāks skatīties kuram dot un kuram nedot naudu.
Taču jāņem vērā, ka ne jau RD ir vienīgais ārvalstu klubs ko krievi uztur.
paskaties uz konkurentu valstīm - ukraina, kazakstāna un baltkrievija ir lielas valstis kuras pašas var daļēji uzturet klubus, bet čehiem un slovākiem ir liels hokejistu ressurs, bet kas ir sīkajai pundurvalsij latvijai? kurš tādu grib sponsorēt un cik ilgi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 17:56, pirms 12 gadiem
Peter Bondra rakstīja: es zinu tieši tāpēc saku, lai kādas problēmas arī nebūtu - klubs dzīvos
Ja Vefs bus tada pasha situacija ka Zalgiris, tad Vef bez domashanas noietu pa burbuli, jo latvija neviens vinju nespetu glabt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 17:58, pirms 12 gadiem
Peter Bondra rakstīja: Latvijā būs eiro un Latvija uzplauks
Vecīt mums būs EURO neviss eiro
, 2013-01-31 17:58, pirms 12 gadiem
DoOrDie rakstīja: Vecīt mums būs EURO neviss eiro
Tak nepiekasies, vinsh pagajushaja gada tikai 3 klasi pabeidza.
, 2013-01-31 17:59, pirms 12 gadiem
Peter Bondra rakstīja: glābs Rīgas Dome,Meži u.c. sponsori, bet kas glābs dinamo? neviens
Nu protams, turpini ta domat.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 18:00, pirms 12 gadiem
MachimoI rakstīja: Krievu nauda Latvijas sportā nekur nepazudīs, kamēr nemainīsies Krievijas ārpolitika attiecībā pret Latviju.

Šobrīd īsti nav indikāciju, ka šajā ziņā būtu kaut kas nopietni mainījies.

Ja arī Dinamo aizklapēs, kas, manuprāt, nemaz nav ar tik lielu varbūtību, tad nauda atradīsies tam pašam VEFam.
Nevajag domāt, ka KHL ir Kreivijas ārpolitikas ierocis tikai uz Latviju.
Neesmu VEF fans, bet viņiem ir laba reklāma kur skan šāda frāze ''sports ir mūsdienu kara māksla''.
Nav īsta pamata domāt ka krievi beigs sponsorēt RD un turpinās KHL projektu. Vai nu viņi izbeigs KHL ar visiem mākslīgajiem klubiem, vai nu arī turpinās vilkt māksligos klubus kā RD, Donbass, Lev, Slovan tik ilgi cik vajadzēs.
Neesam mēs krieviem tik liels ''draugs'' kā dažkārt mēdzam to iedomāties, RD viņiem ir tikai ''viens no'' klubiem caur kuru viņi veido savu ārpolitiku attiecībā pret citām valstīm. Tas ir globāls politiks projekts.
Tāpēc daudzu viedoklis šeit, ka mēs KHL esam bez maz vai īpašā statusā un ka pie pirmās izdevības krievi nogriezīs naudu ir mazliet muļķīgi, jo reāli tie 10 milj. sezonā ir kapeikas no tā ko Krievijas valdība atvēl ārpolitskajām darbībām sev interesējošajās valstīs.
, 2013-01-31 18:01, pirms 12 gadiem
9999999999 rakstīja: paskaties uz konkurentu valstīm - ukraina, kazakstāna un baltkrievija ir lielas valstis kuras pašas var daļēji uzturet klubus, bet čehiem un slovākiem ir liels hokejistu ressurs, bet kas ir sīkajai pundurvalsij latvijai? kurš tādu grib sponsorēt un cik ilgi?
Ja reiz uztur, tātad ar nolūku. Ne jau aiz labdarības, vai lai celtu mūsu hokeja līmeni. Tādēļ Sočiem varbūt arī nebūs tik liela nozīme uz visu šo pasākumu. Ja nu vienīgi Krievija riktīgi izgāžas, tad gan varbūt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 18:03, pirms 12 gadiem
Peter Bondra rakstīja: vecīt ieej jebkurā ziņu portālā
http://financenet.tvnet.lv/zinas/451883-saeima_apstiprina_eiro_ieviesanas_likumu
Vecīt tad lasi normāli Latvijā nedrīkstēs teikt "eiro", oficiāli jaunā...
, 2013-01-31 18:04, pirms 12 gadiem
Peter Bondra rakstīja: eu pamatskolniek kā ir pareizi - Europa vai Eiropa?
Wsp eju vidusskola, bet manuprat pareizi ir - Jevropa
, 2013-01-31 18:05, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Galvenais manuprat ir nepazaudet Indrashi, dabuut atpakal Ziru un paturet Šehuru.
Šobrīd nevajadzētu iespringt uz leģionāriem, bet padomāt par vietējiem jaunajiem čaļiem! Parādīt, kādas kvalitātes un rakstura īpašības būs nepieciešamas, lai viņus paņemtu un paturētu DR sistēmā! Pašam klubam ir jārada saprotama attīstības un spēlētāja karjeras virzība! Šobrīd ir parādīts tikai viens, ka no HK Rīga var iekļūt DR sastāvā, bet tas taču ir izsmiekls, jo nesagatavotiem junioriem ir jāsitas ar pieredzes bagātajiem citu klubu večiem, nevis pilnvērtīgi jāspēlē!!! Ko dod šī Bičevska, Upīša un Biezā tupā skriešana sienā, ja tas nepalīdz attīstīt iemaņas un prasmes! Šiem no HK Rīga nākušajiem kadriem vajadzētu 1-2 gadiņus paspēlēt fārmklubā un apbružāties veču hokejā, plus pie visa vēl būtu jāpiestrādā pie viņu tehniskā arsenāla uzlabošanas un fiziskā spēka pieaudzēšanas!

p.s.

..., bet šī Sv.Jura KHL nolikuma interpretēšana vispār ir stulbuma kalngals!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 18:07, pirms 12 gadiem
9999999999 rakstīja: paskaties uz konkurentu valstīm - ukraina, kazakstāna un baltkrievija ir lielas valstis kuras pašas var daļēji uzturet klubus, bet čehiem un slovākiem ir liels hokejistu ressurs, bet kas ir sīkajai pundurvalsij latvijai? kurš tādu grib sponsorēt un cik ilgi?
Jā, bet kā tu domā, kas šajās post padomju valstīs ir tie, kuri iepludina naudu šajās KHL komandās. Nejau īsti ukraiņi, kazahi vai belari, tie ir šajās valstīs dzīvojoši krievu uzņēmēji, kuriem ''silti ieteikts'' tēvijas vārdā celt uzturēt komandu Krievijas čempionātam.
Tas pats ir arī Prāgā un Bratislavā. Tur krievu vairāk kā vajag.
Rīga KHL ir kā vārti uz Eiropu. Krievu ambīcijas jau neapstājas pie šīm iekarotajām valstīm. Viņi grib zviedrus, somus, vāciešus, šveiciešus u.t.t.
Kā tas izskatītos ja Rīga tā vienkārši nozustu no KHL kartes? Kā uz to raudzītos citas potenciālās Rietumeiropas valstis?
, 2013-01-31 18:08, pirms 12 gadiem
Dinamo burbulis plīst.
, 2013-01-31 18:09, pirms 12 gadiem
Peter Bondra rakstīja: Valodas eksperti šo uzskata par zaudētu cīņu, un drīz vien arī Eiropu mums nāksies dēvēt par Europu, bet paši kļūsim par europiešiem. Šo lingvistisko kroplību ir uzspiedusi Eiropas Centrālā banka, bet akceptējusi Latvijas valdība.
Ludzu atbildi pilniigi atklati - cik tev isti ir gadinji, vairakas reizes esmu tev prasijis, bet tev lkm shis jautajums liekas ljoti aizskarosh.
, 2013-01-31 18:10, pirms 12 gadiem
anjo rakstīja: Dinamo burbulis plīst.
Tad jau tas pats jasaka arii par Torpedo kuri pirms paris stundam atdeva savu lideri - Varnakovu uz SKA.
, 2013-01-31 18:10, pirms 12 gadiem
Peter Bondra rakstīja: Valodas eksperti šo uzskata par zaudētu cīņu, un drīz vien arī Eiropu mums nāksies dēvēt par Europu, bet paši kļūsim par europiešiem. Šo lingvistisko kroplību ir uzspiedusi Eiropas Centrālā banka, bet akceptējusi Latvijas valdība.
Kroplība tev smadzenēs. Kā Eiropas centrālā banka var uzspiest izmaiņas valsts valodai?
, 2013-01-31 18:12, pirms 12 gadiem
Peter Bondra rakstīja: Valodas eksperti šo uzskata par zaudētu cīņu, un drīz vien arī Eiropu mums nāksies dēvēt par Europu, bet paši kļūsim par europiešiem. Šo lingvistisko kroplību ir uzspiedusi Eiropas Centrālā banka, bet akceptējusi Latvijas valdība.
Tas būtu tā pat, kā, ja valsts Latvija, bet naudas vienība - lets!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 18:14, pirms 12 gadiem
premium rakstīja: Pēc sezonas vārtus arī pārdos?
nu nevarēju neielikt Tev +
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 18:15, pirms 12 gadiem
Peter Bondra rakstīja: Latvijā būs eiro un Latvija uzplauks
no drošiem avotiem ir zināms ka apkaunojošo nabagmājas kluba vietu khl ieņems klubs no polijas, tur arī būs eiro
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 18:22, pirms 12 gadiem
Peter Bondra rakstīja: Poļi normāla tauta un pateica evro NĒ
Pielietojot tavu loģiku:
Rīgas "Dinamo" NHL lokauta sākumā skaļi pateica, ka negrib savās rindās redzēt nedz Malkinu, nedz Krosbiju. Tas pats ar poļiem, labāk skaļi kliegt, ka negrib, nekā teikt, ka nespēj izpildīt nosacījumus.

+ "Polija varētu ieviest eiro 2016.gada 1.janvārī, prognozē Polijas prezidenta padomnieks Romāns Kuzņars."
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 18:25, pirms 12 gadiem
alfredo rakstīja: hm....nu un--ko Krievijai te vēl vajag????kas te vēl viņiem nepieder???tam ar ārpolitiku ir sakars tikai tik,ka lai parādītu pasaulei un arī savējiem-ka redz--Krievija atkal ir varena.....
Nu, bet tas jau ir viens no Krievijas galvenajiem mērķiem, parādīt, cik viņi vareni. Bet ietekme nekad nevar būt par daudz. Galu galā Krievija šeit nav tā populārākā valsts, vismaz pamatnācijas acīs. Ar KHL un tamlīdzīgu instrumentu palīdzību Krievija sevi pasniedz kā normālu civilizētu valsti, no kuras nav jābaidās, jo re kā viņi tak palīdz celt mūsu hokeja līmeni un ko tik vēl ne.
, 2013-01-31 18:25, pirms 12 gadiem
Visi par VEF
, 2013-01-31 18:25, pirms 12 gadiem
Laba ziņa! Viduvējs, pavecs leģionārs un pensijas vecuma 4.maiņas spēlētājs atstāj komandu...

Ceru, ka nākošsezon neredzēsim tikai Telkvistu no šīssezonas ārzemniekiem. Protams, ja nākamsezona RD būs....
, 2013-01-31 18:27, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Jā, bet kā tu domā, kas šajās post padomju valstīs ir tie, kuri iepludina naudu šajās KHL komandās. Nejau īsti ukraiņi, kazahi vai belari, tie ir šajās valstīs dzīvojoši krievu uzņēmēji, kuriem ''silti ieteikts'' tēvijas vārdā celt uzturēt komandu Krievijas čempionātam.
Tas pats ir arī Prāgā un Bratislavā. Tur krievu vairāk kā vajag.
Rīga KHL ir kā vārti uz Eiropu. Krievu ambīcijas jau neapstājas pie šīm iekarotajām valstīm. Viņi grib zviedrus, somus, vāciešus, šveiciešus u.t.t.
Kā tas izskatītos ja Rīga tā vienkārši nozustu no KHL kartes? Kā uz to raudzītos citas potenciālās Rietumeiropas valstis?
minskai visu pasākumu sponsorē batka, doņecka ir viena no lielākajām ogļuraču pilsētām pasaulē, kazakstāva vispār ir 9 lielāka valst pasaulē, čehiem un slovākiem ir liels hokejistu ressurs kur var smelt no vietējiem čempijiem un tādējādi nesvaidīties ar naudu.
Rīga logs uz eiropu? varbūt tā bija 1 sezona, bet tagad prāga, bratislava, drīz būs italjaskas utt.
, 2013-01-31 18:28, pirms 12 gadiem
Peter Bondra rakstīja: Polija vienīgā valsts krīzes gados strādāja ar izaugsmi, nosacījumus nespējot izpildīt muhaha
Inflācija nedaudz pāri noteiktajam kritērijam, budžeta deficīts pāri kritērijam, parādzīmju likme pāri un nav 2 gadu dalība ERMII. Tā kā beidz lasīt pekstiņus.
, 2013-01-31 18:28, pirms 12 gadiem
9999999999 rakstīja: minskai visu pasākumu sponsorē batka, doņecka ir viena no lielākajām ogļuraču pilsētām pasaulē, kazakstāva vispār ir 9 lielāka valst pasaulē, čehiem un slovākiem ir liels hokejistu ressurs kur var smelt no vietējiem čempijiem un tādējādi nesvaidīties ar naudu.
Rīga logs uz eiropu? varbūt tā bija 1 sezona, bet tagad prāga, bratislava, drīz būs italjaskas utt.
Bet kāds tad vēl ir iemesls sponsorēt ar zaudējumiem strādajošu klubu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 18:32, pirms 12 gadiem
Peter Bondra rakstīja: Polija vienīgā valsts krīzes gados strādāja ar izaugsmi, nosacījumus nespējot izpildīt muhaha, nesmīdini mani
Izaugsme absolūti nav kritērijs pēc kura nosaka Euro ieviešanu/ vai nē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 18:33, pirms 12 gadiem
negausis rakstīja: Bet kāds tad vēl ir iemesls sponsorēt ar zaudējumiem strādajošu klubu?
lai iekustinātu khl sākumā visi klubi bija labi kas dabūjami, pat nabagmāju klubs no pundurvalsts latvijas, bet ar laiku sāksies dabiskā atlase un vietas ieņems tas kas būs lieāks un stiprāks un ar nākotni. khl sākumā arī bija nabau klubi ar ļoti mazām halēm - himik, lada, un tos atskaitīja pašus pirmos.
, 2013-01-31 18:34, pirms 12 gadiem
Peter Bondra rakstīja: Grieķija,Itālija,Portugāle,Spānija,Īrija
Šīs tā kā būtu Polijas satelītvalstis, kas uzlabotu statistiku? Yeah, right!
, 2013-01-31 18:34, pirms 12 gadiem
Peter Bondra rakstīja: Grieķija,Itālija,Portugāle,Spānija,Īrija
Grieķija eirozonā iešmauca krapjoties, parējie iegāja godīgi. Starp citu, kas slikts Irijā? Joprojām viena no bagātākajām ES dalībvalstīm.
, 2013-01-31 18:36, pirms 12 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Laba ziņa! Viduvējs, pavecs leģionārs un pensijas vecuma 4.maiņas spēlētājs atstāj komandu...

Ceru, ka nākošsezon neredzēsim tikai Telkvistu no šīssezonas ārzemniekiem. Protams, ja nākamsezona RD būs....
Pilnībā piekrītu, tāpat par februāri, martu un aprīli tiks ietaupīti zolīda summa, ko maksātu Žirū algā (protams, nav zināms, kur tie aizies).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 18:38, pirms 12 gadiem
9999999999 rakstīja: lai iekustinātu khl sākumā visi klubi bija labi kas dabūjami, pat nabagmāju klubs no pundurvalsts latvijas, bet ar laiku sāksies dabiskā atlase un vietas ieņems tas kas būs lieāks un stiprāks un ar nākotni. khl sākumā arī bija nabau klubi ar ļoti mazām halēm - himik, lada, un tos atskaitīja pašus pirmos.
Nav dīvaini, ka līdz šim ir atskaitīti/aitskaitījušies tikai pašas Krievijas klubi? Ja krievija gribēja tos, kas ir lielāki un stipraki ( kā tam arī būtu jābūt ) tad vispār nevajadzēja ņemt klubus ārpus Krievijas, jo līmeni jau viņi neceļ ( lielākoties sitās par pleiofiem ). Savukārt nakotnes nav nevienam klubam. Tādā nozīmē, ka tur apakšā būtu kaut kāds bizness, vai peļņa. Vienkarši Vasja vai Vova nosponsorē un ir naudiņa. Nesponsorētu, ātri visi apmirtu. Vai atgrieztos 90 tajos.
, 2013-01-31 18:40, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Shaubos vai jebkad Krievi dotu naudu Vefam.
Vefs jau ar nebus nekads ilgdzivojosh klubs, jo ar katru gadu to budzetu varetu but arvien grutak savakt.
Jau šobrīd dod.
, 2013-01-31 18:40, pirms 12 gadiem
Peter Bondra rakstīja: tik bagāta, ka nācās aizņemties 80 miljardus
Nu un? Dzivo labāk par daudzām, kas nav aizņēmušās. Īrijai bija liels banku sektors, kuru vajadzēja glābt. bet gan jau īri tiks galā. Par grieķiem man tādas parliecības nav. Tur visādi brīnumi būs.
, 2013-01-31 18:43, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Nevajag domāt, ka KHL ir Kreivijas ārpolitikas ierocis tikai uz Latviju.
Neesmu VEF fans, bet viņiem ir laba reklāma kur skan šāda frāze ''sports ir mūsdienu kara māksla''.
Nav īsta pamata domāt ka krievi beigs sponsorēt RD un turpinās KHL projektu. Vai nu viņi izbeigs KHL ar visiem mākslīgajiem klubiem, vai nu arī turpinās vilkt māksligos klubus kā RD, Donbass, Lev, Slovan tik ilgi cik vajadzēs.
Neesam mēs krieviem tik liels ''draugs'' kā dažkārt mēdzam to iedomāties, RD viņiem ir tikai ''viens no'' klubiem caur kuru viņi veido savu ārpolitiku attiecībā pret citām valstīm. Tas ir globāls politiks projekts.
Tāpēc daudzu viedoklis šeit, ka mēs KHL esam bez maz vai īpašā statusā un ka pie pirmās izdevības krievi nogriezīs naudu ir mazliet muļķīgi, jo reāli tie 10 milj. sezonā ir kapeikas no tā ko Krievijas valdība atvēl ārpolitskajām darbībām sev interesējošajās valstīs.
Paldies, ka izvērstāk izklāstīji to, ko es te jau teicu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 18:49, pirms 12 gadiem
negausis rakstīja: Nav dīvaini, ka līdz šim ir atskaitīti/aitskaitījušies tikai pašas Krievijas klubi? Ja krievija gribēja tos, kas ir lielāki un stipraki ( kā tam arī būtu jābūt ) tad vispār nevajadzēja ņemt klubus ārpus Krievijas, jo līmeni jau viņi neceļ ( lielākoties sitās par pleiofiem ). Savukārt nakotnes nav nevienam klubam. Tādā nozīmē, ka tur apakšā būtu kaut kāds bizness, vai peļņa. Vienkarši Vasja vai Vova nosponsorē un ir naudiņa. Nesponsorētu, ātri visi apmirtu. Vai atgrieztos 90 tajos.
mēnesi atpakaļ taču bija raksts, ka khl pirmo reizi pastāvēšanas vēsturē ir strādājis ar nelielu peļņu.
nosauc kādas ir rd perspektīvas. 1 logs uz eiropu tas jau sen vairs nav. 2 vietējo hokejisu resursu nav. 3 ja grib konkurē tad jāpēr dārgus leģionārus, bet bez viņiem pēdēja vieta khl tabulā garantēta.
kuram vajadzīgs tāds nabagmajas klubs. rd vienkārši vairs nevelk khl līmeni.
, 2013-01-31 18:50, pirms 12 gadiem
9999999999 rakstīja: minskai visu pasākumu sponsorē batka, doņecka ir viena no lielākajām ogļuraču pilsētām pasaulē, kazakstāva vispār ir 9 lielāka valst pasaulē, čehiem un slovākiem ir liels hokejistu ressurs kur var smelt no vietējiem čempijiem un tādējādi nesvaidīties ar naudu.
Rīga logs uz eiropu? varbūt tā bija 1 sezona, bet tagad prāga, bratislava, drīz būs italjaskas utt.
Jā, bet visus šos klubus sponsorē krievu uzņēmēji, kam pieder uzņēmumi šajās valstīs.
Batjam šīs projekts līdzīgi kā pārējiem ir politisks pasākums, ar Putinu ir jābūt draugos.
Kas attiecas uz čehiem un slovākiem, tad neko nedod lielais resurss ja viņiem ir jāmaksā algas, jāmaksā par pārlidojumiem u.t.t. Izmaksas tik un tā savācas ne mazākas kā RD.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 18:51, pirms 12 gadiem
Peter Bondra rakstīja: Pravietis
Pirms 8 min
Dinamo ir bankrotējis. Tagad jāgaida iesniegums tiesā par bankrota procedūras uzsākšanu...
beidz melot. Ja nu kāds vēl sirdstrieku ķer..
, 2013-01-31 18:53, pirms 12 gadiem
kaamiiii rakstīja: + to pašu šamējam gribējās pajautāt.
Varētu atvērt kontu. 10 kapeikas par tādu komentāru. Uff.
, 2013-01-31 18:55, pirms 12 gadiem
Peter Bondra rakstīja: Polija vienīgā valsts krīzes gados strādāja ar izaugsmi, nosacījumus nespējot izpildīt muhaha, nesmīdini mani
Pēdējos dažos gados vairākas reizes ir sanācis pabūt Polijā un jāsaka, ka Tev taisnība. Bet poļiem ir kaut kas, kas nav citām krīzes skartajām valstīm - viņi ir pašpietiekami. Polija Eiropas Savienības mērogā ir lielvalsts ar lielu iekšējo tirgu, laicīgi devalvēja zlotu, neapturēja lielus būvniecības projektus, tādējādi nodrošinot daudz darba vietas.
, 2013-01-31 18:58, pirms 12 gadiem
9999999999 rakstīja: mēnesi atpakaļ taču bija raksts, ka khl pirmo reizi pastāvēšanas vēsturē ir strādājis ar nelielu peļņu.
nosauc kādas ir rd perspektīvas. 1 logs uz eiropu tas jau sen vairs nav. 2 vietējo hokejisu resursu nav. 3 ja grib konkurē tad jāpēr dārgus leģionārus, bet bez viņiem pēdēja vieta khl tabulā garantēta.
kuram vajadzīgs tāds nabagmajas klubs. rd vienkārši vairs nevelk khl līmeni.
Ar peļņu ir strādājusi KHL kā organizācija. Tie, kas tur visu rīko. ne jau klubi. Kā klubi var strādāt ar peļņu, ja sezonā ir 52 spēles, ja biļešu cenas nav īpaši augstas, un, halles ne visur ir pārpildītas. Turpretī hokejistu algas ir nesamērojamas ar realo situāciju. Es nesaku, ka viņi nav tās pelnījuši, bet bet tīri finansiāli viņi tās neatpelna. KHL aptverošās valstis nav ar to augstāko dzīves līmeni, ta nav Ziemeļamerika. Turklāt padomā pats. DR visu so laiku ir ar vienu no mazakajiem budžetiem KHL. Pirmajās 4 sezonās cilveki nāca uz spēlēm. Bet klubs neko nepelnīja, reāli bija zaudejumi. Tad kā ar peļņu var strādāt klubi, kur algu budžeti ir vairākas reizes ( kā minimums ) augstāki? Pat ja uz visām spēlēm halles būtu pārbāztas. Kamēr KHL būs tāda budžetu politika, tikmēr par biznesu nevar runāt.
, 2013-01-31 19:02, pirms 12 gadiem
negausis rakstīja: Ar peļņu ir strādājusi KHL kā organizācija. Tie, kas tur visu rīko. ne jau klubi. Kā klubi var strādāt ar peļņu, ja sezonā ir 52 spēles, ja biļešu cenas nav īpaši augstas, un, halles ne visur ir pārpildītas. Turpretī hokejistu algas ir nesamērojamas ar realo situāciju. Es nesaku, ka viņi nav tās pelnījuši, bet bet tīri finansiāli viņi tās neatpelna. KHL aptverošās valstis nav ar to augstāko dzīves līmeni, ta nav Ziemeļamerika. Turklāt padomā pats. DR visu so laiku ir ar vienu no mazakajiem budžetiem KHL. Pirmajās 4 sezonās cilveki nāca uz spēlēm. Bet klubs neko nepelnīja, reāli bija zaudejumi. Tad kā ar peļņu var strādāt klubi, kur algu budžeti ir vairākas reizes ( kā minimums ) augstāki? Pat ja uz visām spēlēm halles būtu pārbāztas. Kamēr KHL būs tāda budžetu politika, tikmēr par biznesu nevar runāt.
nosauc eiropā kādu klubu kurš vispār strādā ar peļņu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 19:07, pirms 12 gadiem
Kaut kā nesmukas baumas klīst pa pilsetu...
, 2013-01-31 19:08, pirms 12 gadiem
Nopirku biļetes uz spēli pret LEV !!! Būs jauki skatīties kā Hk Rīga spēlē Dinamo formās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 19:20, pirms 12 gadiem
9999999999 rakstīja: nosauc eiropā kādu klubu kurš vispār strādā ar peļņu
Nosauc kādu hokeja klubu Eiropā/pasaulē, kurš strādā ar tik lieliem zaudējumiem kā KHL? Ja kluba budžets ir 2 vai 3 miljoni, un, ir 10 % zaudējumos, tas ir slikti. Ja kluba budžets ir 20 vai 30 miljoni ( tie tādi vidusmēri uz KHL fona ), un zaudējumi ir 90%, tad kā lai to nosauc? Protams var arī tā. Kamer kāds finansē, tikmēr labi.
, 2013-01-31 19:22, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Jā, bet visus šos klubus sponsorē krievu uzņēmēji, kam pieder uzņēmumi šajās valstīs.
Batjam šīs projekts līdzīgi kā pārējiem ir politisks pasākums, ar Putinu ir jābūt draugos.
Kas attiecas uz čehiem un slovākiem, tad neko nedod lielais resurss ja viņiem ir jāmaksā algas, jāmaksā par pārlidojumiem u.t.t. Izmaksas tik un tā savācas ne mazākas kā RD.
par algām un izmaksām khl parasti neviens neko nezin un nerunā. bet skaidrs ir ka slovākiem un čehiem apakšā ir labāks segums lai varētu atļauties konkurētspējīgu klubu. kad rd ir pašvakāk ar sakarīgu leģionāru iegādi un iepējams finansēm tad visi ļoti labi redzam rezultātu - pašā tabulas apakgalā. vai tāds klubs khl ir vajadzīgs? rd vieta varētu būt kādā vhl
, 2013-01-31 19:22, pirms 12 gadiem
Tagad jāparorjentējās uz Basketu-VEF
, 2013-01-31 19:22, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Kaut kā nesmukas baumas klīst pa pilsetu...
Kurā pilsētā?
, 2013-01-31 19:24, pirms 12 gadiem
9999999999 rakstīja: par algām un izmaksām khl parasti neviens neko nezin un nerunā. bet skaidrs ir ka slovākiem un čehiem apakšā ir labāks segums lai varētu atļauties konkurētspējīgu klubu. kad rd ir pašvakāk ar sakarīgu leģionāru iegādi un iepējams finansēm tad visi ļoti labi redzam rezultātu - pašā tabulas apakgalā. vai tāds klubs khl ir vajadzīgs? rd vieta varētu būt kādā vhl
Ko nozīmē vajadzīgs? ja jau finasē, tad ir vajdzīgs.
, 2013-01-31 19:25, pirms 12 gadiem
Aizmainīsim jurīti. Un ruksīti piemetīsim kā bonusu. Būs kāpostiņš nākamai sazonai.
, 2013-01-31 19:27, pirms 12 gadiem
Idiotu bars,ja aizmainīs Šekuru tas būs vnk psc ,jo uzskatu,ka viņš viens no labākajiem leģionāriem ,kāds rd ir bijis.
, 2013-01-31 19:30, pirms 12 gadiem
Izskatās,ka ballīte ir beigusies?! Vai tik tuvākajā laikā neparādīsies ziņas par Dinamo beigām?!
, 2013-01-31 19:30, pirms 12 gadiem
negausis rakstīja: Ko nozīmē vajadzīgs? ja jau finasē, tad ir vajdzīgs.
tu esi parliecināts ka nakamgad vēl finansēs? neredzu iemeslu lai viņu finasnētu. no visām khl dalībvalstīm rd ir visšvakākais segums lai būtu normāls konkurētspējīgs klubs, pašiem nav ne savu hokejistu resursa, ne naudas, nekā.
, 2013-01-31 19:36, pirms 12 gadiem
9999999999 rakstīja: tu esi parliecināts ka nakamgad vēl finansēs? neredzu iemeslu lai viņu finasnētu. no visām khl dalībvalstīm rd ir visšvakākais segums lai būtu normāls konkurētspējīgs klubs, pašiem nav ne savu hokejistu resursa, ne naudas, nekā.
Bet dīvaini ne? Nav naudas, ierobežoti hokejistu resursi, švaks sniegums. Loġiski būtu nefinansēt. Bet vienalga finansē...
, 2013-01-31 19:40, pirms 12 gadiem
aivarasa rakstīja: Tagad jāparorjentējās uz Basketu-VEF
Man gan tuvāks BK Ventspils nekā VEF.
, 2013-01-31 19:41, pirms 12 gadiem
negausis rakstīja: Bet dīvaini ne? Nav naudas, ierobežoti hokejistu resursi, švaks sniegums. Loġiski būtu nefinansēt. Bet vienalga finansē...
rīgas ielās runā ka vairs nefinansēs. varēs godpilni startēr vhl
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 19:45, pirms 12 gadiem
9999999999 rakstīja: rīgas ielās runā ka vairs nefinansēs. varēs godpilni startēr vhl
Arī nav slikts līmenis. Diez vai īpaši zemāks kā DEL.
, 2013-01-31 19:48, pirms 12 gadiem
, 2013-01-31 19:50, pirms 12 gadiem
Peter Bondra rakstīja: Pravietis
Pirms 8 min
Dinamo ir bankrotējis. Tagad jāgaida iesniegums tiesā par bankrota procedūras uzsākšanu...
Jā diemžēl...., kā savulaik teica Pols Makartnijs -",,, sapnis ir izsapņots....."
Nu , ko gaidām Kirova vārsmas par situāciju Latvijas Hockejā attīstībā!
Varbūt jau aizkulisēs ir jauns dibinājums?...IK; SIA; PVN nemaksātāju biedrība?...u.c......
, 2013-01-31 19:53, pirms 12 gadiem
Arnis Kancans @ArnisKancans

@Balitis @icebox_tv nekas nav pardots un lidz feb beigam ari nebus! Tur darijums ejot komplekta - arena un komanda
, 2013-01-31 19:57, pirms 12 gadiem
Nedaudz nervozēju par to čali, kurš te katrreiz raksta: vienmēr kopā ar Dinamo!
Cerams, viņu neaizmainīs vai nepārdos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 20:02, pirms 12 gadiem
aivarasa rakstīja: Tagad jāparorjentējās uz Basketu-VEF
kadu nahren vel basketu? vai tad ar Dinamo krahu hokejs Latvija beigsies? pats svarigakais un interesantakais vel tikai prieksa :OS kvalifikacija,pasaules 4empionats! ne jau del DR neveiksmem un peripetijam mums tagad jakliust bar "baltiem negeriem"! HOKEJS PARI VISAM!
, 2013-01-31 20:06, pirms 12 gadiem
Kalvīts visu sa pi š,nu tenisists,Savickis bēda visam klubam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 20:07, pirms 12 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: Ko tur pārdzīvot
izskatās, ka tāds ģjianmo nākošsezon vairs nebūs
Tā izskatās gan, hokeja sabiedrībai Latvijā tas būs smags trieciens.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 20:10, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Tā izskatās gan, hokeja sabiedrībai Latvijā tas būs smags trieciens.
nedomaju viss! smags trieciens varetu but vienigi izlases izgasanas tfu,tfu,tfu, ceru ka ta nenotiks!
, 2013-01-31 20:15, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Tā izskatās gan, hokeja sabiedrībai Latvijā tas būs smags trieciens.
Trieciens gan būs, bet ne tik liels kā šeit nakšņojošiem nīdējiem un skauģiem, jo nu būs jāmeklē jauns nīšanas objekts. Varētu mēģināt patusēt basketbola sadaļā, taču tur biežāk neviena nav nekā ir, jo nīstais dinamo un hokejs tā piesaista.
, 2013-01-31 20:20, pirms 12 gadiem
flake rakstīja: Zagji birs tagad ka no maisa
Tikai trīs zaudējumi ir sagaidāmi ...Lūzeru kausu neviens, izņemot Savicki un exveļasmazgātavas šefu Ulmani, nopietni neņem....
, 2013-01-31 20:23, pirms 12 gadiem
Praha rakstīja: Nokļuva tur, kur ir ļoti labi apstākļi kā valstī tā arī hokejā. Veiksmi.
Tu par Ankipanu runa? hahaha
, 2013-01-31 20:28, pirms 12 gadiem
kramiks rakstīja: nedomaju viss! smags trieciens varetu but vienigi izlases izgasanas tfu,tfu,tfu, ceru ka ta nenotiks!
1. KAZAHI
2. FRANCIJA
3. LATVIJA
4. BRITI
Piekrītu E.Strausa šovakar izteiktajai prognozei Radio Rīga ēterā!!!!
Tikai mulsina viens - ja ar britiem nospēlējam neizskirti...tad ir iespeja palikt pēdējiem savā sētā?
, 2013-01-31 20:41, pirms 12 gadiem
Lai pēdējais nodzēš gaismu
, 2013-01-31 21:00, pirms 12 gadiem
erred rakstīja: 1. KAZAHI
2. FRANCIJA
3. LATVIJA
4. BRITI
Piekrītu E.Strausa šovakar izteiktajai prognozei Radio Rīga ēterā!!!!
Tikai mulsina viens - ja ar britiem nospēlējam neizskirti...tad ir iespeja palikt pēdējiem savā sētā?
kas tad tads E.Strauss ir,ka butu nopietni janem vera vinia prognozes? dizais hokeja specialists,eksperts? vai ari Nostradamusa jeb Vangas pectecis?
, 2013-01-31 21:04, pirms 12 gadiem
Ko tad dižie "$eksperti" pieklusuši ? Kur keponi, vai kāds no DEL tiks paņemts uz kādu KHL klubu?
, 2013-01-31 21:09, pirms 12 gadiem
kramiks rakstīja: kas tad tads E.Strauss ir,ka butu nopietni janem vera vinia prognozes? dizais hokeja specialists,eksperts? vai ari Nostradamusa jeb Vangas pectecis?
Tu laikam esi no tiem kuri tic , ka DINAMO šogad pienesīs Gagarina kausu Savickim!
, 2013-01-31 21:18, pirms 12 gadiem
erred rakstīja: Tu laikam esi no tiem kuri tic , ka DINAMO šogad pienesīs Gagarina kausu Savickim!
kāds izlasei sakars ar Savicka bodīti???
, 2013-01-31 21:20, pirms 12 gadiem
erred rakstīja: Tu laikam esi no tiem kuri tic , ka DINAMO šogad pienesīs Gagarina kausu Savickim!
no kurienes tu ravi, ka es sadam murgam ticu? mana ticiba ir krietni vien pieticigaka kvalificesanas OS un 7.-10. vieta pasaules 4empionata!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 21:22, pirms 12 gadiem
SC Karalis simeks rakstīja: 7.vieta nav reāla
10.-jā...
jo visticamāk ar Nolanu esam iebraukuši auzās
Nevajag jau domat tik pesimistiski.
Tikai nezinu kapec man Znachoks par izlases galveno patika labak.
, 2013-01-31 21:27, pirms 12 gadiem
Lemberga kungam jāpasviež ideja par Rīgas Dinamo kluba iegādi.
Es domāju, ka tad finansiālām problēmam un problēmām ar sponsoriem nevajadzetu būt
, 2013-01-31 21:30, pirms 12 gadiem
SC Karalis simeks rakstīja: 7.vieta nav reāla
10.-jā...
jo visticamāk ar Nolanu esam iebraukuši auzās
nemot vera to,ka vairakam vadosajam izlasem nebus NHL spileru,pie labas apstakliu sakritibas un veiksmes 7.vieta ir reala! ir vienkarsi jauzvar visi ta saucamie "nemamie", plus vel kadu parsteigumu sataisit pret ta saucamiem"favoritiem" un lieta darita! daudz kas bus atkarigs no OS kvalifikacijas ja tai tiks pari,tad bus papildus garigais un motivacija ari pasaules 4empi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 21:32, pirms 12 gadiem
SC Karalis simeks rakstīja: 7.vieta nav reāla
10.-jā...
jo visticamāk ar Nolanu esam iebraukuši auzās
kāpēc tāds pesismisms attiecībā uz Nolanu?
, 2013-01-31 21:33, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nevajag jau domat tik pesimistiski.
Tikai nezinu kapec man Znachoks par izlases galveno patika labak.
kāpēc?

Kā Rīga'20/LSPA treneris man Značoks patika - kā LV "lielās" izlases treneris, ne.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 21:36, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nevajag jau domat tik pesimistiski.
Tikai nezinu kapec man Znachoks par izlases galveno patika labak.
man ari patika labak! nevis tapec,ka vins tiri veiksmigi darbojas ieks KHL,bet gan tapec ka vins ir SAVEJAIS,un pie vinia neko nevajadzeja mainit ta ir ta pati Jurzinova,Beresneva,Vasiljeva hokeja izpratne un speles stils,pie ka ir pieradusi jau ne viena vien musu hokejistu paaudze
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 21:40, pirms 12 gadiem
SC Karalis simeks rakstīja: Tu laikam domā ka Ķēniņam katrā spēlē pa diviem rikošetiem ielidos vārtos?
LAT izlases spēkos vairs nav iespējāms sakaut grandus.
Ņemamie tik viegli ņemami nav,- mūsējos viņi var elementāri vinnēt.
Nolans pagaidām neko ar LAT izlasi nav parādījis ,izņemot to ka pārbaudes spēlē vinnējām Krieviju 1:0.
Ja Latvija netiks uz Sočiem tas būs Latvijas hokeja piecgadess lielākais pazors.
es ceru ka Nolanam pietiks saprats nelikt Kenin un Stal veidigos par vadosajiem! tomer taks bus(cerams) gan Lauris,gan Mikelis,gan Janka,gan Miks,gan Martins sie pieci ari taisis to rezultau bet velreiz atkartoju,viss bus atkarigs no OS kvalifikacijas ja netiks uz So4iem,tad gaidamas lielas izmainias,un ne uz to labako pusi!
, 2013-01-31 21:41, pirms 12 gadiem
SC Karalis simeks rakstīja: Tu laikam domā ka Ķēniņam katrā spēlē pa diviem rikošetiem ielidos vārtos?
LAT izlases spēkos vairs nav iespējāms sakaut grandus.
Ņemamie tik viegli ņemami nav,- mūsējos viņi var elementāri vinnēt.
Nolans pagaidām neko ar LAT izlasi nav parādījis ,izņemot to ka pārbaudes spēlē vinnējām Krieviju 1:0.
Ja Latvija netiks uz Sočiem tas būs Latvijas hokeja piecgadess lielākais pazors.
cik var ļerkstēt... ne jau Ķēniņam tie goli jāmet. Priekš tam ir pirmās maiņas. Ja tie nevar - tad arī Boumens tur nepalīdzēs...
Bet neizprotu Tavu pesimismu. Laikam esi inficējies no RD spēlēm.

p.s. pazors nebūs - tikai liela vilšanās. Ceļazīme uz Sočiem ir tikai viena; pretendenti - 4 (reāli 3 - britiem nespīd).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 21:42, pirms 12 gadiem
kramiks rakstīja: es ceru ka Nolanam pietiks saprats nelikt Kenin un Stal veidigos par vadosajiem! tomer taks bus(cerams) gan Lauris,gan Mikelis,gan Janka,gan Miks,gan Martins sie pieci ari taisis to rezultau : )bet velreiz atkartoju,viss bus atkarigs no OS kvalifikacijas ja netiks uz So4iem,tad gaidamas lielas izmainias,un ne uz to labako pusi!
Jekimovu piemirsi pieskaitīt pie metējiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 21:43, pirms 12 gadiem
SC Karalis simeks rakstīja: Saka ka nākotnē perspektīva ir tikai ziemeļamerikāņu hokeja stils
Vienšūņi dominēs pār tehnisko !
vienšūnis - to tu par sevi?
, 2013-01-31 21:44, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: Jekimovu piemirsi pieskaitīt pie metējiem
pareizi! un vel kads no aizsargiem ar jamiemin
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 21:47, pirms 12 gadiem
yop ! Meija aizsūtīts !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 21:48, pirms 12 gadiem
Savickim vēl kādas 15minūtes laiks, kamēr vēl transfēru logs KHL nav aizvērts.
, 2013-01-31 21:50, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: kāpēc?

Kā Rīga'20/LSPA treneris man Značoks patika - kā LV "lielās" izlases treneris, ne.
Izlasi vadīt traucēja MVD un Dinamo Maskava.
Būtu Dinamo Rīga Maskavas vietā būtu labāk.
man Nolans ar nevisai, ne tāds ne šāds, pa Kanādu dzīvojas.
Manā skatījumā atbrīvotajam trenerim vairāk šeit jāstrādā un obligāti tad jātrenē U-20 izlase, lai savu filozofiju tad māca junioriem uzreiz.
, 2013-01-31 21:52, pirms 12 gadiem
Martini12 rakstīja: Savickim vēl kādas 15minūtes laiks, kamēr vēl transfēru logs KHL nav aizvērts.
svīdušām roķelēm rumpītis pūš un svētajam purim padomus grūž
, 2013-01-31 21:54, pirms 12 gadiem
Martini12 rakstīja: Savickim vēl kādas 15minūtes laiks, kamēr vēl transfēru logs KHL nav aizvērts.
starp citu,kas ar to transferu logu notiek? nekur vel nekas oficiali nav paziniots! varbut karteja pile,tada pati,ka Nizivijs ar Ozo speles izlase?
, 2013-01-31 21:54, pirms 12 gadiem
PēterisP rakstīja: svīdušām roķelēm rumpītis pūš un svētajam purim padomus grūž
kas pa rumpīti ?
, 2013-01-31 21:55, pirms 12 gadiem
Man šogad liekas ka dinamo ir ta nedaudz ka izvarots !!! Gagarina kauss,savickis ar lipmani,žurka galvins,daugavins izsaka ko domaa par dinamo,karls-žiru-ankipans-šremps pamet !!!! Tik daudz notikumu arpus ledus !!!! Ja tos gadus notikumu bija uz ledus tad tagad arpus taa!!!
Piedalamies čempionata bet viens otru nesaprotam
, 2013-01-31 21:55, pirms 12 gadiem
kramiks rakstīja: starp citu,kas ar to transferu logu notiek? nekur vel nekas oficiali nav paziniots! varbut karteja pile,tada pati,ka Nizivijs ar Ozo speles izlase?
Ja sportacentrs tā rakstīja, tad tā jābūt "KHL pāreju galējais termiņš ir šovakar plkst. 22.00 pēc Latvijas laika."
, 2013-01-31 21:57, pirms 12 gadiem
Martini12 rakstīja: Ja sportacentrs tā rakstīja, tad tā jābūt "KHL pāreju galējais termiņš ir šovakar plkst. 22.00 pēc Latvijas laika."
Nenotiks vairāk nekas, Krievijā jau pusnakts.
Visi menedžeri apkodušies krāc jau.
, 2013-01-31 21:59, pirms 12 gadiem
Martini12 rakstīja: Ja sportacentrs tā rakstīja, tad tā jābūt "KHL pāreju galējais termiņš ir šovakar plkst. 22.00 pēc Latvijas laika."
ne,par Ziru un Ankipanu es vel ticu nav skaidribas par Karsumu, Indrasi un Sekuru ta4u ja kaut kas notiktu,ta TAGAD jau butu jazin viniu KLUBI!
, 2013-01-31 22:00, pirms 12 gadiem
laiks galaaa!!!
, 2013-01-31 22:00, pirms 12 gadiem
Rekur dienas transfērs , tikai ne KHL, bet VHL
Minskas Junostj atsauca 17 spēlētājus, tai skaitā K.Saulieti no VHL uz BAČ.
Высшая хоккейная лига - «Юность-Минск»...
, 2013-01-31 22:00, pirms 12 gadiem
Nu ko izskatās ka tomēr paliks mums 1 maiņa neskarta ja neesmu kautko palaidis garām tad laiks ir 22:00 un tirgus ir ciet!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 22:03, pirms 12 gadiem
SC Karalis simeks rakstīja: Saka ka nākotnē perspektīva ir tikai ziemeļamerikāņu hokeja stils
Vienšūņi dominēs pār tehnisko !
Ir jau kas Ziemeļamerikā uzskata, ka labāka ir Eiropas pieeja, vismaz attiecībā uz bērnu un jauniešu treniņiem. Respektīvi pievērst uzmanību skilu apguvei nevis sviest 100 spēlēs sezonā. Jautājums, vai, mūsu sistēma šajā elementā patiešām ir eiropeiska?
, 2013-01-31 22:04, pirms 12 gadiem
Gan Karls, gan Žirū klubus Šveicē atrada paši un vienojās ar "Dinamo" par līgumu laušanu.

Sanāk ka Žirū pavisam noteikti te neatgriezīsies ja jau līgums ir lauzts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 22:06, pirms 12 gadiem
Es jums teikšu,kaut kāds baigais sviests notiek,tas nozīmē,ka man jāatsakās no hokeja?Vai medijiem vairs nav ko rakstīt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 22:13, pirms 12 gadiem
SC Karalis simeks rakstīja: neteiktu,ka atsauc, bet gan piesaka
kāda nozīme, kā formulē.
Doma skaidra ņemt BAČ.
Play-off otrā vietā kas paliks pret Junostj būs smagi.
Labāk uz trešo nokrist tagad un pret Lidu kapāt.
, 2013-01-31 22:15, pirms 12 gadiem
SC Karalis simeks rakstīja: eiropeiska ...tikai treniņi tie paši kas Ulmaņlaika hokejā
Mūsu jauniešu hokejs maigi sakot ''buksē''
nav labu jauniešu treneru
Nav jau arī īpaši daudz pašu jauniešu, un, protams arī ledus laukumu. Bet bez tiem abiem jau nekādu progresu panākt nevar. Nevar cerēt, ka ar tik ierobežotiem spēlētaju resursiem varēs gūt kaut kādus lielus panākumus. Un par tiem treneriem. Nu principā tik slikti viņi varbūt arī nav, jo Latvijas izlase turās A grupā jau ilgus gadus, lai arī skatoties uz statistiku ( spēlētāju skaits, ledus laukumi ) vajadzētu tā kā jau sen būt izkritušiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 22:19, pirms 12 gadiem
Šodien palika skaidrs,ka pat labākie Dinamo spēlētāji nevienam KHL klubam nav vajadzīgi.
, 2013-01-31 22:29, pirms 12 gadiem
SC Karalis simeks rakstīja: Nē, tu mani apvaino?
smieklīgi, ka Tu NHL sauc par vienšūņu hokeju... reāli mūsdienās Eiropas un Ziemeļamerikas hokeja stili ir ļoti stipri satuvinājušies. Stilā paliek arvien mazāk atšķirības.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 22:37, pirms 12 gadiem
SC Karalis simeks rakstīja: Es to tā nedēvēju
Spēle viena-hokejs.
Āmen.
tieši tā Tu vairākas reizes šeit komentos nodēvēji ZAmerikas hokeja stilu.
, 2013-01-31 22:42, pirms 12 gadiem
Dinamo Trakās Dienas
, 2013-01-31 22:43, pirms 12 gadiem
negausis rakstīja: Ir jau kas Ziemeļamerikā uzskata, ka labāka ir Eiropas pieeja, vismaz attiecībā uz bērnu un jauniešu treniņiem. Respektīvi pievērst uzmanību skilu apguvei nevis sviest 100 spēlēs sezonā. Jautājums, vai, mūsu sistēma šajā elementā patiešām ir eiropeiska?
starp citu, tieši tāda paša pieeja ir ASV bērnu basketbolā: skolās ne vairāk kā 30 spēles sezonā (+ play-off). Starp citu, arī NCAA sezonā ir drusku virs 30 spēlēm.

Mūsu sistēma savā ziņā ir bezsistēma... Var jau lepoties, ka mūsu bērnu komandas spēlē St.Pēterburgas bērnu čempī, taču reāli džekiem sanāk baigs spēļu skaits sezonā + nepārtraukta braukāšana. Reāli nav laika ne pienācīgam daudzumam treniņu, ne arī mācībām - finālā ne tur hokejisti sanāks, ne arī pienācīgu izglītību iegūs. (tiesa gan, LM jau nav labāki - arī pa Baltkrieviju un Lietuvu rukā)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 22:54, pirms 12 gadiem
trakais_v18 rakstīja: Neviens DR līderis nav derīgs krieviem,Savickim abloms
Var būt kādam žurnaļugam abloms?

Raksts jau ir kādu laiku kā izlabots

Sarunā ar Sportacentrs.com pirmās maiņas uzbrucējs Šehura atklāja, ka nekur doties negrasās. Gan Karls, gan Žirū klubus Šveicē atrada paši un vienojās ar "Dinamo" par līgumu laušanu.

Pēc portāla rīcībā esošās informācijas, "Dinamo" nepametīs arī Mārtiņš Karsums un Miks Indrašis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 23:00, pirms 12 gadiem
Tak labi, ko ņemās. Komanda tāpat šogad neko vairs nesasniegs, jēga turēt spēlētājus par naudu, ja var nemaksāt viņiem. Labāk ir tiešām jaunos trenēt. Nekas nav noticis, tā ir ļoti normāla situācija hokejā, it sevišķi KHL. Visi klubi, kuri ārpus kausa cīņas tā dara. Vienkārši pirmo reizi Dinamo ārpus labākajiem un te lielai daļai šoks, kaut ko agonijāsa raustās. Tā ir normāla situācija un nākamo sezonu viss notiksies pa jaunu ar jau nu spēku ar jauniem spēlētājiem.
, 2013-01-31 23:02, pirms 12 gadiem
SC Karalis simeks rakstīja: Dēls,nepsiho
Kam jānotiek-tas notiksies
nevajag ķert kreņķi un visu tik saasināti uztvert!
tā kā es lūgtu mani brutāli nenokakāt un ja pirms kaut ko ''jauku'' man vēlies teikt apdomā ka tas man ir pie vienas vietas.
Jauku jums vakaru!
Tev reālas mentālas problēmas: personības dalīšanās...
bail iedomāties, kas ar Tevi notiks, kad sasniegsi manu vecumu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-01-31 23:25, pirms 12 gadiem
fani var ziedot pabalējušās RD auto uzlīmes svētajam jurim

premium rakstīja: Pēc sezonas vārtus arī pārdos?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-02-01 00:10, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Līdz Agrim 77 Tev vēl tālu Nr. 18
atkal dzer?
, 2013-02-01 00:33, pirms 12 gadiem
Vienalga ticu Dinamo, ceru ka panems jaunos speletaajus kas guus labu pieredzi un naakosgad nebuus tik liela nauda legionariem jaateeree, kas labi paliidzees arii Latvija izlasei, veelu veiksmi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-02-01 00:48, pirms 12 gadiem
jautrakais, kas lv ir, tas ir lasit profesinalu komentarus, vnk apgazties var., huli jus rakstat, ja vispar neko nesaprotat
, 2013-02-01 01:55, pirms 12 gadiem
biedrina-fans rakstīja: jautrakais, kas lv ir, tas ir lasit profesinalu komentarus, vnk apgazties var., huli jus rakstat, ja vispar neko nesaprotat
L0s, tapec arii sheit ir komentaaru sadalja kur katrs lietotaajs var izteikt savas domas, profesionaalji jau straadaa portaalos, aviizees, tv utt, taa ka driizaak ko tu te raksti? Seedi ar puchi un valteru un vadi Overtime TV Gunti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-02-01 02:39, pirms 12 gadiem
Nezin kāpēc mani tas nepārsteidz!!!
, 2013-02-01 07:55, pirms 12 gadiem
cilvēki, kas nopirka viasat, ieberazās
, 2013-02-01 08:07, pirms 12 gadiem
Savickis tikko LTV1 atvainojies faniem par sūdigo spēli..
, 2013-02-01 08:11, pirms 12 gadiem
budžets būšot čut lielāks un komanda stiprāka..
, 2013-02-01 08:48, pirms 12 gadiem
jurixxx rakstīja: budžets būšot čut lielāks un komanda stiprāka..
Un tad jau nu gan točna Gagarins, vai ne?

Pirmo reizi 5 gadu laikā esmu kļuvis baigs pesimists. Ne tikai vājās spēles dēļ, bet arī nākotnes bezcerības - es neredzu, kā var nākamgad savākt konkurētspējīgu sastāvu, jo dažus labākos no šī sastāva noteikti pārpirks bagātāki klubi, un vidējais meistarības līmenis tad nokritīsies vēl vairāk.
Un nav jau ar ko atvilināt tos "trimdiniekus" atpakaļ. Ar sila gaisu un darba prieku? Nesmīdiniet.
, 2013-02-01 09:08, pirms 12 gadiem
Ganji rakstīja: cilvēki, kas nopirka viasat, ieberazās
Tieši otrādi - tur rāda arī pasaules klases futbolu, nevis tikai Naģezdas līmeņa hokeju
, 2013-02-01 09:10, pirms 12 gadiem
uz Dinamo spēlēm vairs nav jēgas iet un bendēt savus nervus redzot to, ka viņi atkal zaudee, tāpēc 12. februārī jādodas uz Vef spēli pret Valensiju un beidzot jāatver tie tumšie aizskari!!!

VISI UZ ARĒNU!!!
, 2013-02-01 09:46, pirms 12 gadiem
Vai tiešām viss biznesa plāns balstījās uz to, ka komanda regulāri tiks play-off... Nu neticu, tik infantili cilvēki nevarēja (un nevar) būt vadošajos amatos valstī...
Gan jau, ka visa pamatā ir smalks aprēķins, ko mēs, pelēkā masa, nemaz nenojaušam.. Augustā viss kļūs skaidrs!
, 2013-02-01 09:53, pirms 12 gadiem
ko raudat, no ta karla un ziru nekas nebija , labriit, sogad sudigakie legionari kadi bijusi, labi ka sehura vel atveras beigas.
, 2013-02-01 10:10, pirms 12 gadiem
AlexUSA rakstīja: Jau kuro sezonu jaunie ká nevar tá nevar sevi pierádít. Iznemot Indrashi. A, kur Karamnovs, Podzinsh, Bukarts, Bichevskis, Upítis, Pavlovs, Porejs, Skvorcovs, Biezais, Plánais, Kantainais un Skíbais???? Nav neká no tás jaunatnes. Shogad pat izkrita no lígas. Kas zin, varbút bús jáiztiek ne tikai bez Sochiem, bet nákamgad arí bez spélém ar CAN, USA, RUS, DAN, NOR utt., ko es noteikti negribétu piedzívot. Kas notiek ar jaunatnes hokeju? Kur ir tá Zelta jaunatne, kura grib "vechiem izgriezt pogas"??!!
sKVORCOVS AR pAVLOVU SEVI PIERĀDĪS,pODZIŅŠ TO DARA CITUR,Bukarts varētu saņemties,bet Biezie,Bičevski,Upīši nevarēs,tāpat kā Laviņš,Reķis un mannāģimis-hļõupiki nevar un nevarēs
, 2013-02-01 11:06, pirms 12 gadiem
Ūpītis pieliks fizisko un labs spēlētājs gatavs!
, 2013-02-01 11:44, pirms 12 gadiem
.............. rakstīja: Ūpītis pieliks fizisko un labs spēlētājs gatavs!
protams,bet punduru līgā
, 2013-02-01 15:44, pirms 12 gadiem
carraro rakstīja: protams,bet punduru līgā
kādēļ punduru līgā?