Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3
Autors: Valdis Bērziņš

6. decembra "Dinamo" spēlē pret "Spartak" pastiprināti drošības pasākumi

6. decembra "Dinamo" spēlē pret "Spartak" pastiprināti drošības pasākumi
"Dinamo" fani
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

6. decembrī "Arēnā Rīga" paredzētajai Kontinentālās Hokeja līgas spēlei starp Rīgas "Dinamo" un Maskavas "Spartak" tiek gatavoti pastiprināti drošības apsvērumi, kas saistīti ar to, ka maču apmeklēs ap 500 Maskavas "Spartak" futbola komandas fanu, kuri caur Rīgu mēros ceļu uz Slovākiju, kur pāris dienas vēlāk notiks UEFA Čempionu līgas spēle pret "Zilina" komandu.

"Dinamo" vadība sadarbībā ar Valsts policiju un "Arēnas Rīga" administrāciju ir paredzējusi virkni drošības pasākumu, lai nepieļautu nekādas masu nekārtības vai huligāniskus incidentus. "Spartak" faniem būs izveidota atsevišķa biļešu kase, atsevišķa ieeja un arī sektori, kuros viņi atradīsies spēles laikā, tiks īpaši norobežoti un tos pastiprināti uzraudzīs Valsts policijas darbinieki. Spēles laikā līdzjutēji ar "Spartak" atribūtiku varēs atrasties tikai viesu komandas atbalstītāju sektorā.

Lai nepieļautu pirotehnikas un citu aizliegtu priekšmetu ienešanu "Arēnā Rīga", kopā ar biļešu pārbaudi, tiks veikta arī pastiprināta drošības kontrole. Līdzjutējiem uz spēli vajadzētu ierasties laikus, lai neveidotos rindas. Spēles laikā sekos, lai no tribīnēm netiktu izkliegti aizskaroši vai naidu kurinoši saukļi un izteicieni, kas varētu provocēt nekārtības vai konfliktus. Visi sabiedriskās kārtības traucētāji, neatkarīgi no tā, kuru komandu tie atbalsta, nekavējoties tiks izraidīti no "Arēnas Rīga".

Pastiprināto drošības normu dēļ nedaudz mainīta arī skatītāju kustība arēnā. Šajā spēlē skatītājiem, lai nokļūtu 3. stāvā, nebūs pieejama kāpņutelpa pie 115. sektora. Lai nokļūtu savās vietās 200. - 204. sektoros, varēs izmantot papildus kāpņutelpu blakus liftam aiz 115. sektora.

Skatītājiem, kuri jau ir iegādājušies biļetes vietās no 316. sektora pa kreisi līdz 320. sektoram, kā arī tiem, kuru abonementu vietas atrodas attiecīgajos sektoros, uz šo spēli piedāvās redzamības un cenas ziņā līdzvērtīgas vietas. Ar abonementu īpašniekiem, kuri ir atstājuši savu kontaktinformāciju, "Arēnas Rīga" administrācija sazināsies iepriekš. Gadījumā, ja tas nav noticis līdz novembra beigām, lūgums pašiem sazināties ar biļešu sistēmas pārstāvjiem, kur iegādājāties abonementu. Biļešu īpašniekiem biļetes tiks apmainītas uz vietas "Arēnā Rīga" pirms spēles. Jau iepriekš atvainojamies par sagādātajām neērtībām un lūdzam būt saprotošiem.

Informāciju sagatavoja:
Rīgas "Dinamo" preses dienests


Slēpts komentārs: OscarB
, 2010-11-29 12:48, pirms 15 gadiem
Nu viņi jau ir debīli, tas toč!
, 2010-11-29 12:49, pirms 15 gadiem
Nu man liekas kad labi dara,jo futbola fani ir taadi kaskjiigi
nebrios ja nebutu apsardzes kkadas nekartibas butu !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-29 12:54, pirms 15 gadiem
Tas ir tikai norm, ja gatavojas sliktakajam scenarijam, lielaka iespejamiba, ka tads netiks pielauts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-29 12:57, pirms 15 gadiem
Ir atšķirība, brauc futbola fani vai futbola huligāni.
Ja brauc futbola huligāni, tad tos pat nevajag laist iekšā arēnā.
, 2010-11-29 12:59, pirms 15 gadiem
Vpered SPARTAK! VPERED SPARTAK!

Jāsāk jau pierast, tiem kuri sestājā domā iet uz spēli.
, 2010-11-29 12:59, pirms 15 gadiem
tas jau ir tikai normali,ja kads seko lidzi Krievijas premjerligai futbola,tad sapratis pat ko iet runa. es domaju,ka jau pati KHL vadiba deva ieteikumus,jo 500 fanu nevaldams pulis var apgriezt otradi arenu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-29 13:02, pirms 15 gadiem
Reaktors rakstīja: 500 fani vs 9 000

nu nu.
+ Alfa pūļa apspiešanas vienība
Pat Krievijā viņus mēdz speciāli aizvest ar autobusiem uz spēles vietu un tad atpakaļ uz dzelsceļa staciju, vilcienā iekšā un nekāda apkārt vazāšanās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-29 13:15, pirms 15 gadiem
o, kas pa reklāmu spēlei. gribētos zināt vai šāda ziņa kādā veidā izmainīs vidējo dinamo spēļu apmeklētāju loku un viņu ieradumus. teiksim vairāk virieši, vairāk būdīgi vīrieši, daudz vairāk komandas simboliku saturoši apģērbi, jauni saukļi utt. Ja spēle vēl ies līdzīgi vai spēlē kādi asumi, tad gan varētu būt jautri, jo zaudēt nepatīk ne vienam, bet, ja tev pretī vēl laimīgs pūlis vēl sēž, tad emocijas vēl vairāk uzsit
Slēpts komentārs: NIPEM
, 2010-11-29 13:30, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: ir milzīga starpība starp neorganizētu pūli un futbola ultrām, turklāt tik lielā skaitā. Ja izceltos masveida rubaks, ultras noteikti uzvarētu.
Bez tam starp tiem latviešiem, kas ierodas uz dinamo spēlēm, ir ģimenes ar bērniem, sievietes vai vienkārši cilvēki, kas grib labi pavadīt laiku, nevis izkauties ar kaut kādiem muļķiem...
, 2010-11-29 13:37, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Ja pērn pāris Maskaviešu fanu spēja apsardzi pamētāt un cilvēkiem piekasīties,tad var tik minēt ko spēj 500 tādu atsaldēto.

YouTube
- Драка фанатов: Спартак против...


Te var redzēt !!!
Urlaini!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-29 13:39, pirms 15 gadiem
plus gan jau tallina pievienosies gan jau vel kadi vietejie Spartak fani un. bus ka bus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-29 13:41, pirms 15 gadiem
to bano tikai mikstie - emmm varu deret ka lielaka dala vsp. brauc bez jebkadiem dokumentiem! vilciena vnk puse ari atrodas un tadejadi vini pa leto tiek visur! plus vel akcijas uztaisa un vsp ideals brauciens
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-29 13:46, pirms 15 gadiem
Ja viņiem laikus pateiktu, ka par mutes virināšanu liek sutkās, tad jau sēdētu diezgan mierīgi, jo Slovākija ietu secen!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-29 13:52, pirms 15 gadiem
Jācer, ka tie tomēr būs Spartak fani, nevis Spartak urlas. Otriem ar fanošanu nav nekāda sakara - tiem tikai kašķi meklēt! Slikti, ka viņi laikam tiks izvietoti pašā augšā, kas nozīmē, ka varēs sviest visādus mēslus citiem uz galvas. Vajadēja uztaisīt stiklotu būri apakšējā galējā sektorā - lai sēz tur!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-29 14:08, pirms 15 gadiem
Reaktors rakstīja: Pastāsti, kā no Krievijas var uz ES bez dokumentiem atbraukt
Cigarešu kastē
, 2010-11-29 14:15, pirms 15 gadiem
Labākajiem hokeja faniem ir iespēja sevi pierādīt! reālāk gan dabūs pamācīties kas ir labs atbalsts ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-29 14:35, pirms 15 gadiem
Tak vajag noorganizēt caur Znaroka galiem, lai atbrauc pretī tikpat daudz Dinamo fanu... Vot tad gan būtu patiešām jāorganizē Omon ap Arēnu...
, 2010-11-29 14:46, pirms 15 gadiem
Reaktors rakstīja: Pastāsti, kā no Krievijas var uz ES bez dokumentiem atbraukt
Nu par Latviju nezinu, par Igauniju gan tiesi pagajushaja nedela radija parraidi par izbegushu noziedznieku no Krievijas (dzeks bija aizlaidies caur Igauniju uz Norvegiju un tur pieprasijis politisko patverumu) un tika veikts eksperiments - cilveks elementari pargaja igaunu-krievu robezhu, kadu laicinu pabija Igaunija un bez problemam parnaca robezu atpakal.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-29 14:59, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Tas ir viens cilvēks, pie tam, viņam dzīvoja tur čomaks no bērnības...Bet 300 fani...
nāks pa vienam un katrs paliks pie sava Latvijas čoma
, 2010-11-29 15:00, pirms 15 gadiem
Neandertālieši ar IQ kurš ir apmēram robežās no 10-20 brauc uz Rīgu, būs jautri.
Slēpts komentārs: Tervetnieks
, 2010-11-29 15:04, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Vienīgais, ka lielākie urlas parasti nevar atļauties šādus braucienus, jo tomēr ceļojums Maskava-Rīga-Slovākija ar visām vīzām, gulēšanu, ēšanu, biļetēm tomēr izmaksā diezgan normālu summiņu. Tā ka parastā špana, kas redzama klipos ar kaušanos diez vai var atļauties kaut ko tamlīdzīgu.
Cik ir dzirdēts, šādi braucieni notiek ļoti vienkārši - tiek paņemts lēts autobuss, savācas tauta, tad arī viss autiņš nesanāk tik dārgi, un ko tad tur vēl vajag? Biļetes tik... Nedomāju, ka šamie ņem kaut kādas viesnīcas, kā spēle beidzas brauc uzreiz prom.
, 2010-11-29 15:05, pirms 15 gadiem
Tervetnieks rakstīja: Varoņi ja jau toreiz 20 SKA fani pizģīja jūsējos un visi stāvēja malā skatījas,tad nu jūs varat parādīt i-netā,kādi jūs varoņi esat ! Es personīgi ja būsu uz šo spēli,tad pie Spartak faniem !
Izrādās, ka arī Latvijā dzīvo neandertālieši...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-29 15:08, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Arī fakts. Jo parasti tie " prātīgie " ir 18 -25 gadi,ne vairāk. Iespējams ar retiem izņēmumiem,kam attīstība apstājās 18 gados pēc vienas tādas klopes
Bet lai kā arī nebūtu,Maskavas auditorija ir noteikti visatsaldētākā un iedomīgākā. Un to var redzēt katrā spēlē ar viņiem. It sevišķi ja sanak sēdēt tuvāk viņiem.
Nūū. cik ir dzirdērs, tad krievijā viss notiek "Po ponyatiyam" es domāju tieši - pēc spēļu kautiņus, bez ieročiem, izkaujas un miers. Bet Itālijā, Serbijā tur gan ir traukums, šauj visus pēc kārtas, griež. u.t.m.l. Nē, nu Krievijā ar dažreiz par traku iet, it īpaši dienvidos.
, 2010-11-29 15:25, pirms 15 gadiem
Reaktors rakstīja: tu jauc robežas pāriešnu caur mežu un robežas sķērsošanu, kā te minēja, autobusā.

starp citu tevis minētais tikai pierād, ka Baltijas valstis ir bārgs ES beidrs, ja pat tik svarīgu robežu nespēj 100% nopatrulēt
Ne nu skaidrs, ka tur 1 cilveks a te buss utt. To gadijumu mineju vienkarsi ka piemeru, ka ta robeza iespejams ir diezgan iluzora. Un gan jau var izdomat kadus variantus robezhas parejai, ja kontrole ir tikai tik, cik robezhpunktos.
, 2010-11-29 15:31, pirms 15 gadiem
Ulrihs rakstīja: Ne nu skaidrs, ka tur 1 cilveks a te buss utt. To gadijumu mineju vienkarsi ka piemeru, ka ta robeza iespejams ir diezgan iluzora. Un gan jau var izdomat kadus variantus robezhas parejai, ja kontrole ir tikai tik, cik robezhpunktos.
Nevajag jau arī pārspīlēt. Teiksim ļoti šaubos, ka robežsargi teiksim neievērotu baru čigānu ar jurtām kuri dotos pāri robežai.
, 2010-11-29 15:32, pirms 15 gadiem
Tervetnieks rakstīja: Varoņi ja jau toreiz 20 SKA fani pizģīja jūsējos un visi stāvēja malā skatījas,tad nu jūs varat parādīt i-netā,kādi jūs varoņi esat ! Es personīgi ja būsu uz šo spēli,tad pie Spartak faniem !
Tu vari iet arī pie tās vecenes krievijas kreklā! Jums varētu būt daudz kā kopīga...
, 2010-11-29 15:37, pirms 15 gadiem
Pārspīlēt protams nevajag,bet problēmas var rasties.Sākumā pietiktu ar pāris dūmu svecēm,kas šokētu mūsu publiku viennozīmīgi.Maskavā arī hokeja laikā ,radītas nekārtības no Spartak fanu puses.
, 2010-11-29 15:38, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Noteikti ka ir arī normāli fani,kam interesē sporta veids kā tāds un komanda. Bet visus šos atsaldētos pa lielam komanda un pats sporta veids vispār neinteresē. Viņiem ka tik pašiem izvicoties. Ja pajautāt kas spēlē komandā,droši pat nezinātu. Priekš kam lieka informācijā cietajā diskā 128 mb Baidās ka neuzkaras. Viss kas jāzin,cikos un kur klope.
Piekrītu, šie būs atsaldēti kašķu meklētāji.. UN RESPECT Arēnas vadībai, ka laikus sagatavojas šos ar stekiem nomizot
, 2010-11-29 15:52, pirms 15 gadiem
Tervetnieks rakstīja: Varoņi ja jau toreiz 20 SKA fani pizģīja jūsējos un visi stāvēja malā skatījas,tad nu jūs varat parādīt i-netā,kādi jūs varoņi esat ! Es personīgi ja būsu uz šo spēli,tad pie Spartak faniem !
Tādus pielīdējus kā Tevi, viņi pirmos ņems uz grauda.
, 2010-11-29 16:07, pirms 15 gadiem
juris rakstīja: Piekrītu, šie būs atsaldēti kašķu meklētāji.. UN RESPECT Arēnas vadībai, ka laikus sagatavojas šos ar stekiem nomizot
doma ko runa? iedomajies ja tu ta saki, tad kad kads Letins brauc uz Somiju tjip fanot par Ginamo un tad ari riko pastiprinatus droshibas pasakumus!

bet ja godigi kaut vienam iezvetes kads ments tad ellee bus! ja grib lai ir varoni vnk vsp nelist ieksha! jo shie viri ir ka musu valsti sauc VIENS PAR VISIEM UN VISI PAR VIENU! tas tieshi ka Ginamo ir preteji ja viens kaujas pret 20 tad lai kaujas! tadel nepatik bet domaju ka 6 dec aizieshu ja bus brivs laicins paskatities kads bus action! un dumu sveces tik un ta ja gribes ienesis! kada veida viss vienkarshakaja ka Basketa redzets ka Leishiem speletaji izpalidz vnk iedod speletajam 2-3 raketes un viss! pirms pashas speles tie iedod netisham kautkadu pacinu viss ok visi smaida un tad hops speles kada 15 minute sainitis vala bet bus jautri
';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-29 16:31, pirms 15 gadiem
Tervetnieks rakstīja: Varoņi ja jau toreiz 20 SKA fani pizģīja jūsējos un visi stāvēja malā skatījas,tad nu jūs varat parādīt i-netā,kādi jūs varoņi esat ! Es personīgi ja būsu uz šo spēli,tad pie Spartak faniem !
Noteikti ej pie Spartak urlām - varbūt viņi sapriecāsies par lielgabala gaļas dāvanu no Dinamo faniem un citas muļķības netaisīs. Tikai saviem radiem gan laikus iedod tuvākās slimnīcas koordinātes, jo bez zobiem būs grūti pa telefonu parunāt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-29 16:45, pirms 15 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Jāiet būs skatītie kā uz Zoo!! Tik daudz URLU kopā!!
bet vsm cilveki mak atbalstit ka pienakas, nevis bara instinkta tris saukli un alus roka!
, 2010-11-29 16:48, pirms 15 gadiem
ATOMNAJA BOMBA! Kuri video redzējuši sapratīs....
, 2010-11-29 17:05, pirms 15 gadiem
Yuri rakstīja: Cerams, ka tādi NEdebilie kā tu pamatīgi atrausies !
Aizej labāk palasi Privāto dzīvi, pumpainais tīni
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-29 17:15, pirms 15 gadiem
Tervetnieks rakstīja: Varoņi ja jau toreiz 20 SKA fani pizģīja jūsējos un visi stāvēja malā skatījas,tad nu jūs varat parādīt i-netā,kādi jūs varoņi esat ! Es personīgi ja būsu uz šo spēli,tad pie Spartak faniem !
Tādi kā Tu vienmēr ir, bija un būs- ar kaut ko jau vajag paspīdēt, vismaz ar savu rupjību, jo neko citu neprot.
, 2010-11-29 18:02, pirms 15 gadiem
Reaktors rakstīja: Pastāsti, kā no Krievijas var uz ES bez dokumentiem atbraukt
Ļoti vnk! Kompanija sametas, un uz robezas norekjinas... Viss ka bijis ta i palicis... ja aiz robezas nokjers, pashi vainigi, nelegali shkjersojushi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Tervetnieks
, 2010-11-29 18:51, pirms 15 gadiem
Tervetnieks rakstīja: Es saku kā bija,ka toreiz 20SKA fani sita 2-4DR fanus un visi skatījās un izlikās ka nekas nenotiek+nekad nebūšu DR fans,jo jums priekšgalā ir 40+gadīgi rešņi,kuriem interesē tikai alus un SARAUJ ! Lai jums veicas ar dirsā līšanu un Amerikānu fanu kultūras piekopšanu !
Pēc šī komentāra var spriest ka tas kuru sita biji tu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-11-29 22:41, pirms 15 gadiem
Interesanti, smēķētava būs kopējā?

Bet ja nopietni, tad Spartakam būs reāli lielāks atbalsts, jo Latvijā daudz vietējo urļiku fano par Spartaku un ja būs provokācijas, tad drīzāk no vietējiem urļikiem, nekā no Maskaļiem.
Tomēr šaubos vai pašā Arēnā būs kādas nekārtības. Drīzāk jau kaut kur ārpusē.
, 2010-11-29 22:48, pirms 15 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Jāiet būs skatītie kā uz Zoo!! Tik daudz URLU kopā!!
Aizej 9. maijā pie Uzvaras pieminekļa, tur viņi tajā datumā mēdz pulcēties vēl vairāk.
, 2010-11-29 22:51, pirms 15 gadiem
RUBEN rakstīja: Vpered SPARTAK! VPERED SPARTAK!

Jāsāk jau pierast, tiem kuri sestājā domā iet uz spēli.
Nu un ar ko tas sauklis atšķiras no mūsu "Sarauj"?
, 2010-11-29 23:05, pirms 15 gadiem
Karlis.B rakstīja: bet vsm cilveki mak atbalstit ka pienakas, nevis bara instinkta tris saukli un alus roka!
Pilnigi pareizi,ceru,ka noliks pie vietas tos KRUTOS Dinamo fanus.FRATRIA UZ PRIEKSU.
, 2010-11-29 23:15, pirms 15 gadiem
Un es jau domāju, ka tas viss Mikuša pārejas dēļ....
, 2010-11-30 08:01, pirms 15 gadiem
Reaktors rakstīja: 500 fani vs 9 000

nu nu.
+ Alfa pūļa apspiešanas vienība
kādi vēl 9000 labi ja 300 salasīsies ja sāksies jautrības..... un šie 500 ir organizēts un vienots mehānisms, nevis vienkārš pūlis kā dažam te liekas.....
, 2010-11-30 08:28, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Ja pērn pāris Maskaviešu fanu spēja apsardzi pamētāt un cilvēkiem piekasīties,tad var tik minēt ko spēj 500 tādu atsaldēto.

YouTube
- Драка фанатов: Спартак против...


Te var redzēt !!!
tieši pa to iet runa ka viņi ir organizēti nevis kā te daž iedomājies, bez beizbolenēm, gāzes ieročiem utt te nav ko darīt....

nezinu kādi viņiem tie dueļu noteikumi, bet lai ierādītu vietu, būtu jārīkojas šādi.

pirmā rinda nolaiž kārtu no gāzes ieročiem maskas virsū un ar beizbolenēm trenkāt, bet teikšu godīgi es no tā visa esmu jau izaudzis un tādas aktivitātes vairs nesaista, protams gribas savējos aizstāvēt, bet tad lai ir vēl kādi 500 tāpat domājoši... tik pēc šitāda gājiena sāktos trešais pasaules karš.....
, 2010-12-04 17:59, pirms 15 gadiem
Jopis25 rakstīja: tieši pa to iet runa ka viņi ir organizēti nevis kā te daž iedomājies, bez beizbolenēm, gāzes ieročiem utt te nav ko darīt....

nezinu kādi viņiem tie dueļu noteikumi, bet lai ierādītu vietu, būtu jārīkojas šādi.

pirmā rinda nolaiž kārtu no gāzes ieročiem maskas virsū un ar beizbolenēm trenkāt, bet teikšu godīgi es no tā visa esmu jau izaudzis un tādas aktivitātes vairs nesaista, protams gribas savējos aizstāvēt, bet tad lai ir vēl kādi 500 tāpat domājoši... tik pēc šitāda gājiena sāktos trešais pasaules karš.....
zinot, kādi ir Dinamo fani, tad visi izklīdīs pa mājām, bet paši avīžnieki jau arī mazliet uzpūš to visu un jau iebiedē. paši kruķi jau sastresojušies. neiešu jau tur baigi nervozēt, tikai rīdziniekiem der padomāt, ka viņi uz Slovākiju neaizlidos un neaizbrauks uzreiz pēc spēles..... visa nakts mums priekšā, lai viņus "sargātu" un ja viņi izdarīs ko neapdomīgu jau vakara sākumā, domāju, ka piespiedīsim šo debīliķu pūli aizskriet ne tikai no Rīgas, bet arī no LV un austrumu pusi. Līdzi ņemšu kā vienmēr steku un gāzinieci, elektrošoks arī noderētu.
, 2010-12-04 18:10, pirms 15 gadiem
Tervetnieks rakstīja: Varoņi ja jau toreiz 20 SKA fani pizģīja jūsējos un visi stāvēja malā skatījas,tad nu jūs varat parādīt i-netā,kādi jūs varoņi esat ! Es personīgi ja būsu uz šo spēli,tad pie Spartak faniem !
njāā', tādi pi... kā tu arī ne mazums ir LV, tapēc jau mums ir to krievu dir...laižu kā mudž ar tevi ieskaitot. nebrīnītos, ja tu pat mājās ar savu māti krieviski runātos. tirliņš. P.S. un atšķirība tā, ka neesmu tāds DR fans kā LV patriots, un ja aiztiek mūsējos tad eju aizstāvēt.