Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

''Dinamo'' atkal izlaiž uzvaru un zaudē bullīšos

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

''Dinamo'' atkal izlaiž uzvaru un zaudē bullīšos
Kristaps Sotnieks
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, F64

Pēdējo septiņu minūšu laikā ielaižot divus vārtus, otro spēli pēc kārtas Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas ''Dinamo'' pamanījās viesos izlaist uzvaru un zaudēt pēcspēles metienu sērijā - šoreiz 4:5 pret Ņižņekamskas ''Neftekhimik''.

Šodien vieta Rīgas ''Dinamo'' vārtos jau 15. reizi sezonā no spēles sākuma bija uzticēta raženajam Krisam Holtam. Vienīgā izmaiņa sastāvā bija aizsarga Arvīda Reķa nespēlēšana. Viņu trešajā aizsargu pārī aizstāja 37 gadus vecais Rodrigo Laviņš, spēlējot kopā ar Kristapu Sotnieku.

Rīdzinieki spēli sāka ļoti aktīvi, pelnīti tiekot atalgoti. 5. minūtē sāncenšu nesaprašanos aizsardzības zonā izmantoja zviedru centra uzbrucējs Frēdriks Varjs, metot precīzi ''Neftekhimik'' vārtu augšējā stūrī un panākot 1:0. Viņam vārti otro spēli pēc kārtas un septītais rezultatīvais raidījums sezonā, ''Dinamo'' snaiperu ranga augšgalā panākot Mārtiņu Karsumu. Savukārt 7. minūtē Sandis Ozoliņš dubultoja ''Dinamo'' pārsvaru, metot precīzi no vārtu priekšas, - 2:0!

Pēc sešām minūtēm Jānim Spruktam bija teicama iespēja gūt vārtus pēc divu spēļu pārtraukuma, taču mazākumā nopelnītais soda metiens bija pagalam neizteiksmīgs. Jau pēc 15 sekundēm rīdziniekus par to sodīja aizsargs Nikolajs Belovs, realizēdams vairākumu, gūdams vārtus otro spēli pēc kārtas un panākdams 1:2. Kopumā pirmajā trešdaļā ''Dinamo'' četras reizes spēlēja mazākumā, kamēr sāncenši - nevienu. Tomēr izdarītajos metienos bija līdzsvars - 9:9.

Otrās trešdaļas sākums aizritēja krietni līdzīgākā spēlē, bet atkal vārtus guva ''Dinamo''. Lielisko rīdzinieku vairākumu (2. vieta KHL), gūstot savus piektos vārtus sezonā, apliecināja rezultatīvākais dinamietis Miķelis Rēdlihs - 3:1! Taču tikai pēc trīs minūtēm ''Neftekhimik'' mūsējos sodīja par nevajadzīgu Sprukta pārākāpumu - Jegors Milovzorovs guva pirmos vārtus sezonā un panāca 2:3. Jāpiemin, ka neilgi pirms tam mājiniekiem netika ieskaitīts vārtu guvums.

Noslēdzošajā trešdaļā likumsakarīgi vairāk uzbruka mājinieki, bet Kristaps Sotnieks 52. minūtē ar metienu no vidējas distances, gūstot pirmos vārtus sezonā, atjaunoja komfortablo divu vārtu pārsvaru ''Dinamo'' - 4:2. Taču rīdzinieki otro spēli pēc kārtas pamanījās izlaist uzvaru pēdējo minūšu laikā - vispirms otro reizi spēlē precīzs bija Milovzorovs (3:4), bet 91 sekundi pirms pamatlaika beigām Maksims Pestuško no vārtu priekšas iemeta ceturto ripu Holta sargātajos vārtos - 4:4 pēc 60 minūtēm.

Papildlaikā pārsvars piederēja Rīgas ''Dinamo'', taču iegūt pirmo uzvaru no četrām iespējām neizdevās. Tāpat atkal neveicās pēcspēles metienos - lai gan M. Rēdlihs bija precīzs, ''Neftekhimik'' visos trīs piegājienos pārspēja atkal vārtos tikušo Māri Jučeru, nodrošinot uzvaru ar 5:4. Rīdziniekiem nākamā spēle pirmdien savā laukumā pret Hantimansijskas ''Yugra''.

Rīgas ''Dinamo'' sastāvs

Kriss Holts (Māris Jučers); Krišjānis Rēdlihs - Guntis Galviņš, Sandis Ozoliņš(2) - Jēkabs Rēdlihs(2), Rodrigo Laviņš - Kristaps Sotnieks, Oskars Cibuļskis; Mārtiņš Karsums - Jānis Sprukts(2) - Miķelis Rēdlihs, Džeimijs Lundmarks - Frēdriks Varjs - Mārtiņš Cipulis, Roberts Bukarts - Jakubs Šindels - Gints Meija(2), Ainārs Podziņš - Niklass Luseniuss(2) - Juris Štāls(2)

Pēcspēles metienu sērija

Oļegs Kvaša - 1:0, Ainārs Podziņš - vārtsargs, Maksims Pestuško - 2:0, Miķelis Rēdlihs - 2:1, Jegors Milovzorovs - 3:1

KHL regulārā sezona, 29. oktobris, Ņižņekamska

Ņižņekamskas ''Neftekhimik'' - Rīgas ''Dinamo'' 5:4 (1:2, 1:1, 2:1, 1:0)

Vārti: 04:43 Varjs (Lundmarks) 0:1, 06:48 Ozoliņš (J. Rēdlihs, M. Rēdlihs) 0:2, 12:58 Belovs (Cibāks, Pestuško, vair.) 1:2, 29:27 M. Rēdlihs (Karsums, vair.) 1:3, 32:19 Milovzorovs (Koroļovs, Arhipovs, vair.) 2:3, 51:52 Sotnieks (Varjs) 2:4, 53:06 Milovzorovs (Savins, Arhipovs) 3:4, 58:29 Pestuško (Mantilā, Arhipovs) 4:4, 65:00 Pestuško 5:4
Soda minūtes: 6:12
Metieni: 29:27
Vārtsargi: Tuomass Tarki - Kriss Holts

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +24 [+] [-]

, 2011-10-29 18:23, pirms 13 gadiem
Zb jau šitie skaistie zaudējumi. 6 punktu vietā 2

 +41 [+] [-]

, 2011-10-29 18:24, pirms 13 gadiem
JO*ANAA SLIMIIBA (NELAIME) !!!

Mes stabili esam 1.vieta ligaa,peec izlaistajaam uzvaram speeles beigas..!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2011-10-29 18:24, pirms 13 gadiem
Rautakallio: "Pēcspēles metienos visu izšķir talants, ne veiksme"

  +3 [+] [-]

, 2011-10-29 18:24, pirms 13 gadiem
zaudejam uzvaretu speki jua 2 reizi pec kartas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-10-29 18:24, pirms 13 gadiem
bēdīgi!!!
Slēpts komentārs: gggg

 +32 [+] [-]

, 2011-10-29 18:24, pirms 13 gadiem
Tā vietā lai būtu 6 punkti, mums tikai 2... Kādā jēga spēlēt, cīnīties, lai pedējās minūtēs pakāstu????

  +9 [+] [-]

, 2011-10-29 18:24, pirms 13 gadiem
Paldies OZO un HOLT
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

     [+] [-]

, 2011-10-29 18:24, pirms 13 gadiem
Ja, Sprukts jēgtu mest būtu savādāk!!

  +6 [+] [-]

, 2011-10-29 18:24, pirms 13 gadiem
kārtējo reizi norakām uzvarētu spēli...

 +14 [+] [-]

, 2011-10-29 18:24, pirms 13 gadiem
atkal gandriz uzvarējām

  +2 [+] [-]

, 2011-10-29 18:24, pirms 13 gadiem
Trukst vardu! Nozelojami nospeleja 3. tresdalas beigas.
Slēpts komentārs: Piigoznis

 +26 [+] [-]

, 2011-10-29 18:24, pirms 13 gadiem
Kapēc Sprukts nemeta bullīti?

  +1 [+] [-]

, 2011-10-29 18:24, pirms 13 gadiem
Pekam ar to cirvi tiešām derētu iedot vairākiem pa galvu un jāsāk ir ar Ozo!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-10-29 18:24, pirms 13 gadiem
taa ir karma!

  -2 [+] [-]

, 2011-10-29 18:24, pirms 13 gadiem
taa ir neveiksme mees atkal labaaki bet zaudeejums laasts

  -2 [+] [-]

, 2011-10-29 18:24, pirms 13 gadiem
no viena grāvja citā grāvī...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-10-29 18:25, pirms 13 gadiem
Tas vairs nau smiekligi.

 +10 [+] [-]

, 2011-10-29 18:25, pirms 13 gadiem
Muusu mentiem Jurchera vietaa shoreiz buutu bijis labaak likt fotoradaru...

Speele jau nebija slikta liidz tam 4:2...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: fronālais

  -3 [+] [-]

, 2011-10-29 18:25, pirms 13 gadiem
M rakstīja: Muusu mentiem Jurchera vietaa shoreiz buutu bijis labaak likt fotoradaru...
GAR ZEMI!!!!!!!!!!!!!!!

  +4 [+] [-]

, 2011-10-29 18:25, pirms 13 gadiem
Tikai vēsu prātu līdzjūtēji! ne jau speciāli uzvaru izlaida no rokām.

     [+] [-]

, 2011-10-29 18:25, pirms 13 gadiem
vinjiem ta4 pie psihologa jaaiet nevar katru reizi zaudeet galotni.

  -3 [+] [-]

, 2011-10-29 18:25, pirms 13 gadiem
Ar rokstāru vārtos mums šogad nekas nespīd.Holtam jāmaina nūja pret ģitāru.Kurš zin-kad Kristoferam iznāks albūms?

  +1 [+] [-]

, 2011-10-29 18:25, pirms 13 gadiem
Shadow_92 rakstīja: Zb jau šitie skaistie zaudējumi. 6 punktu vietā 2
es neko skaistu neredzu tados zaudejumos!

  -3 [+] [-]

, 2011-10-29 18:25, pirms 13 gadiem
Stulbi.....zaudeti 4 punkti , lai ari ieguti 8 izbraukuma!
Slēpts komentārs: jonsons
Slēpts komentārs: Dzerevņa

  -2 [+] [-]

, 2011-10-29 18:26, pirms 13 gadiem
Peka būs galīgi dusmīgs!!!

  -3 [+] [-]

, 2011-10-29 18:26, pirms 13 gadiem
minusi
Slēpts komentārs: Bezseja
Slēpts komentārs: raivons
Slēpts komentārs: Fans LV
Slēpts komentārs: Jessy
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs: krištianu
Slēpts komentārs: Hokeja fanāts
Slēpts komentārs: baikers666

  -2 [+] [-]

, 2011-10-29 18:26, pirms 13 gadiem
messibesii rakstīja: kāda velna pēc Jučeru atkal izlika uz bullīšiem????
lai viņam motivācija uzlabotos

  -3 [+] [-]

, 2011-10-29 18:26, pirms 13 gadiem
Jučers nebija gatavs...
Un ko tas paziņotājs var bļaustīties? ;D
Slēpts komentārs: opers

     [+] [-]

, 2011-10-29 18:27, pirms 13 gadiem
Tas vairs nav nopietni, varbut komandai ir pedejais laiks piesaistit sporta psihologu?!?!!
Nu nav sie beigu zaudejumi izturami, izlaisti ir 4 pt, kas mums loti noderetu tabula.
TADAS DUSMAS..................................
Slēpts komentārs: AlmostFamous
Slēpts komentārs: joonc

  +4 [+] [-]

, 2011-10-29 18:27, pirms 13 gadiem
BĻĀAAAAAAAAAAAAAAVIENS!

Šajā izbraukumā bija iespēja paņemt visus punktus diezgan reāli,tpc grūti priecāties par 8oņiem,kaut gan izbraukumā tas jau itkā būtu labi!

Nu jā ,bet bullīši bez Sašas un Dārziņa mums galīgi neiet!

  -3 [+] [-]

, 2011-10-29 18:27, pirms 13 gadiem
nožēlojami.ja godīgi,tas ir jāmāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-10-29 18:27, pirms 13 gadiem
Aizvakar Podzins iemeta.//
Fans LV rakstīja: Pats, Pekka saka, ka bullīšos visu nosaka meistarība ne veiksme, bet pats laiž laukumā kautkādu tur Podziņu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-10-29 18:27, pirms 13 gadiem
šitā spēli zaudēt ir jāmāk....

  +6 [+] [-]

, 2011-10-29 18:27, pirms 13 gadiem
HAHAHA tak,ir jāmāk tā zaudēt
Divās spēlēs no stabiliem 6 punktiem ieguva 2 .nu, malači,bāc.

  -1 [+] [-]

, 2011-10-29 18:27, pirms 13 gadiem
ha ';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-10-29 18:27, pirms 13 gadiem
Shadow_92 rakstīja: Zb jau šitie skaistie zaudējumi. 6 punktu vietā 2
izlaidušies ,nav vārdu.Galvenais viņus nevar sodit finansiāli,zb.......
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  -4 [+] [-]

, 2011-10-29 18:27, pirms 13 gadiem
Varēja mani uz bullīšiem ielikt vārtos, vairāk par trīs neielaistu

  -4 [+] [-]

, 2011-10-29 18:28, pirms 13 gadiem
2kārša Pekkas vaina, jo otro spēli tas pats noetiek, un lai Pekka nestāsta par cirvjiem, jo nedomāju, ka Spēlētāji pēdējās 5 min speciāli ielīstu aizsardzībā, gan jau Dzelzsakmens lika!

  +2 [+] [-]

, 2011-10-29 18:28, pirms 13 gadiem
Hokeja fanāts rakstīja: Reali liels paldies zebrainajiem l*hiem dēļ viņiem papisam 3punktus !
Zebras nu šoreiz nebija vainīgas.. Spēlētāju disciplīna iegāza.

 +10 [+] [-]

, 2011-10-29 18:28, pirms 13 gadiem
tizleņi, visiem izņemot miķeli algai 70% nost par sodu... 4 punktus pakāst 3 dienās ir jāmāk , tā jau elementāri tikt playoff jābūt 8tajam no 11, bet pat to viņi mēģina ar grūtībām... dusmas vnk 6min un 2 vārtu pārsvars

cipulis ar meistars, cik viņam, 17 spēlēs 0+2? droši sūtam uz liepāju , lai namejs par viņu pakaifo..
Slēpts komentārs: God man is

  +1 [+] [-]

, 2011-10-29 18:28, pirms 13 gadiem
spele man patika-tas ka spejam izbraukumos vakt punktus-visas speles ieguti punkti!!!
bet paši vainigi -spruksta bullitis vareja salauzt pretinieku pašaa sakumaa ja butu 3-0 !!! nu neko vacam punktus majas speles
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-10-29 18:28, pirms 13 gadiem
Paņemti 8 punkti no 12 izbraukumā nau jau tik slikti...Okej 4pkt pazaudējām kaut kā stulbi,bet ko padarīsi...Parādītā spēle bija atkal lieliska...Wargs šobrīd ir lielisks...Nu nekas,ja turpināsim ar katru spēli uzlabot sniegumu būs ideali./..

  +2 [+] [-]

, 2011-10-29 18:28, pirms 13 gadiem
Kad tās atzīmes par šo spēli varēs likt?? Visiem, izņemot Vargu, M.Rēdlihu gribu salikt attiecīgās atzīmes. Jo īpaši Spruktam. Ieteiktu arī atzīmju tabelē ieslēgt Pekku. Štoks būtu jau garantēts otro spēli pēc kārtas.

  +1 [+] [-]

, 2011-10-29 18:28, pirms 13 gadiem
AlmostFamous rakstīja: Sakiet ko gribat, bet šajā sezonā Ozoliņš nav pat pusi vērts savas mega algas ietvaros.
Savicka kungs, ir jāmaksā par padarīto, nevis par uzvārdu
Da labi, pat ar savām kļūdām Ozo šobrīd ir labākais aizsargs RD, rocība šiem ir tāda, kāda tā ir.

  +1 [+] [-]

, 2011-10-29 18:28, pirms 13 gadiem
Lūzeri ar lūzeru psiholoģiju. Ar neko nav labāki par BK Ventspils basketbolistiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-10-29 18:29, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā,tos izlaida treneris vārdā-Pekka.
Tā jau viņam ir diagnoze,ka nevar savākt komandu 3 periodā.
Nu līdz šim mēs pie Pekkas nebijām izlaiduši uzvaras spēles beigās

  -1 [+] [-]

, 2011-10-29 18:29, pirms 13 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Lūzeri ar lūzeru psiholoģiju. Ar neko nav labāki par BK Ventspils basketbolistiem.
Kāda tev vēl psiholoģija 30-gadīgiem večiem, prātiņ nāc mājās.

  +2 [+] [-]

, 2011-10-29 18:29, pirms 13 gadiem
Kad visu laiku rezultatīvākais KHL spēlētājs un precīzākais metējs (nr.47) dosies uz AMATIERU LĪGU

  -1 [+] [-]

, 2011-10-29 18:30, pirms 13 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Lūzeri ar lūzeru psiholoģiju. Ar neko nav labāki par BK Ventspils basketbolistiem.
Masalskis tūl'ti sasauks dzeltenos ventiņus tevi samīnusot

     [+] [-]

, 2011-10-29 18:30, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: stabili esam joprojām un tas nevar nepriecēt, jo nesarūgtinam komandas papildlaikā
ja godīgi, Sotnieka vārti nāca par sliktu, komanda iemiga pavisam
nu kam tāds hokejs vajadzīgs
Cipulis joprojām Eiropas līderis sausajā zonā
Nu vēl par Cipuli uzraksti, bet ielien statistikā un ....Luceniuss ar nav gusvis vārtus, tā kā dala ar Mārtiņu šo godu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-10-29 18:30, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā,tos izlaida treneris vārdā-Pekka.
Tā jau viņam ir diagnoze,ka nevar savākt komandu 3 periodā.
Viņam vienkārši nav cirvja pa rokai! Ozoliņam viena no sliktākajām spēlēm sezonā! Vienkārši peld pa laukumu, vainīgs divu vārtu zaudējumā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-10-29 18:30, pirms 13 gadiem
palasot komentārus šķiet, ka jučers viens pats pa laukumu dragāja 3 periodus, plus ot

  -1 [+] [-]

, 2011-10-29 18:30, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā,tos izlaida treneris vārdā-Pekka.
Tā jau viņam ir diagnoze,ka nevar savākt komandu 3 periodā.
cik es redzēju, tad Pekka laukumā nebija izgājis ne 1. un ne 3. periodā, tā ka šaubos vai viņš to uzvaru izlaida no rokām.

  +2 [+] [-]

, 2011-10-29 18:30, pirms 13 gadiem
Kaut kaa gribas piekrist Peleeciitim. NU kaa var divas reizes peec kaartas "vienaa un tajaa pashaa upee iekaap"?
Domaaju, trenerim te liela dalja vainas jaauznjemas.

  +3 [+] [-]

, 2011-10-29 18:30, pirms 13 gadiem
Bulisi kartejo reizi pilniga 0,
karoc jaatlaiz sindels lucenius, cipulis un japanem viens normals vecis kas var iemest,ka ari janoligst psihologs, nu ka var sita izd... speles

  +1 [+] [-]

, 2011-10-29 18:31, pirms 13 gadiem
Diez kā tagad klātos komandai, ja treneris būtu virssaitis ?

     [+] [-]

, 2011-10-29 18:31, pirms 13 gadiem
Emka95 rakstīja: Dinamo rīga ir tizla komanda un vienmēr tada būs GO AVANGARD Go
Tu atbalsti Avangardu,bet kpc Tev logo Vankūveres?

  +2 [+] [-]

, 2011-10-29 18:31, pirms 13 gadiem
bergs21 rakstīja: Bulisi kartejo reizi pilniga 0,
karoc jaatlaiz sindels lucenius, cipulis un japanem viens normals vecis kas var iemest,ka ari janoligst psihologs, nu ka var sita izd... speles
Viņš arī viens aizstās 3 cilvēksu un spēlēs maiņā pa trīs?

     [+] [-]

, 2011-10-29 18:31, pirms 13 gadiem
Plus bullishu treneris...

bergs21 rakstīja: Bulisi kartejo reizi pilniga 0,
karoc jaatlaiz sindels lucenius, cipulis un japanem viens normals vecis kas var iemest,ka ari janoligst psihologs, nu ka var sita izd... speles

  +3 [+] [-]

, 2011-10-29 18:31, pirms 13 gadiem
Izskatās,ka dažs labs jau aizmirsis kā Jučers vilka RD pēcspēles bullīšos pret Torpēdām.
Tagad izrādās,ka viņš vainīgs,ka RD vispār nonāca līdz bullīšiem, un ka RD spēlētājiem (izņemot Miķēli) līkas rokas.

  +1 [+] [-]

, 2011-10-29 18:32, pirms 13 gadiem
ķēmi!!!

  +2 [+] [-]

, 2011-10-29 18:32, pirms 13 gadiem
God man is rakstīja: Neftehimik rindās viennozīmīgi labākais spēlētājs tiesnesis! tik nekoncekventa tiesāšana sen nebij redzēta
Ne vienmēr pie zaudējuma vainīgi tiesneši..

     [+] [-]

, 2011-10-29 18:32, pirms 13 gadiem
Хоккей. КХЛ. Регулярный чемпионат. Игра номер...
te rakstits ka karsums guva tresos vartus bet vartus guva Mikelis pec karsuma piespeles ATKAL Mikelim punkts nozagts Tizlie krievi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-10-29 18:32, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: stabili esam joprojām un tas nevar nepriecēt, jo nesarūgtinam komandas papildlaikā
ja godīgi, Sotnieka vārti nāca par sliktu, komanda iemiga pavisam
nu kam tāds hokejs vajadzīgs
Cipulis joprojām Eiropas līderis sausajā zonā
Cipulis vienmēr tā jāuzsver ? Šodien viņš bija viens no labākajiem, cīnījā godam. Un tici man, golus viņš vēl metīs.

     [+] [-]

, 2011-10-29 18:32, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Izskatās,ka dažs labs jau aizmirsis kā Jučers vilka RD pēcspēles bullīšos pret Torpēdām.
Tagad izrādās,ka viņš vainīgs,ka RD vispār nonāca līdz bullīšiem, un ka RD spēlētājiem (izņemot Miķēli) līkas rokas.
Aizstāvi liepājniekus? Vinu jau varēja gan atvarīt, bet tas ka mūsu uzbrucēji iesūkā ar skilla neesamību jua sen zināms
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-10-29 18:33, pirms 13 gadiem
bļaa šitas ir jāaizmirst un jāgatavojas pret Jugru, tur būs pavisam cita spēle. murgs galīgs ;@@

     [+] [-]

, 2011-10-29 18:33, pirms 13 gadiem
Хоккей. КХЛ. Регулярный чемпионат. Игра номер...
te rakstits ka karsums guva tresos vartus bet vartus guva Mikelis pec karsuma piespeles ATKAL Mikelim punkts nozagts Tizlie krievi .

  -2 [+] [-]

, 2011-10-29 18:33, pirms 13 gadiem
Lieliskais Kristofers Holts-ar šo vārtsargu mums ir ļoti milzīgas izredzes........netikt play off.

  -2 [+] [-]

, 2011-10-29 18:33, pirms 13 gadiem
resnais putns rakstīja: šitas tiešām ir jautri
Tāpat kā viss banānu republikas sports kopumā.

  +2 [+] [-]

, 2011-10-29 18:33, pirms 13 gadiem
8ux8 rakstīja: Kapēc Sprukts nemeta bullīti?
Meta jau ,spēles laikā, bet kā jau vienmēr netrāpija!!

  -1 [+] [-]

, 2011-10-29 18:33, pirms 13 gadiem
Tik pasīvi spēles galotnē spēlējot, bija jau arī pelnījuši zaudēt....!
Pateicoties Cibuļskim izlīdzināja rezultātu! (Liepājā viņu jau gaida)

     [+] [-]

, 2011-10-29 18:33, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Viņš arī viens aizstās 3 cilvēksu un spēlēs maiņā pa trīs?
kapec? ankipans, dzerins, nizivijs ne jau visu muzu bus traumeti, vel jau sis tas ir no jaunajiem

  +4 [+] [-]

, 2011-10-29 18:33, pirms 13 gadiem
Dinamo labdarības akcija priekš KHL komandām, kam nepieciešami punkti!

  +1 [+] [-]

, 2011-10-29 18:33, pirms 13 gadiem
cik var OZO laist spelet pedejas minutes? otro speli vinsh vienkarshi stav uz ledus kad pretinieks lauzhas uz vartiem speles izskanja. cerams ka ta ir vinja pedeja sezone. nospeles savu zvaigzhnju speli un aiztisies prom. jamak ari aiziet.

     [+] [-]

, 2011-10-29 18:34, pirms 13 gadiem
bulliishos jau ir redzama iistaa vaartsargu un speeleetaaju individuaalaa meistariiba... taapeec spriezhiet pashi kaada taa ir dinamo speeleetaajiem
un vartsargi shosezon nekaadi un cipulis savu karjeru jau ir norakstiijis

  +1 [+] [-]

, 2011-10-29 18:34, pirms 13 gadiem
Žēl, ka tā... daļēji pat kauns, ka nejēdzam savākties spēles beigām jau otro reizi pēc kārtas - tātad arī no kļūdām nemācamies.

Kopumā negatīvi, pat ar visu sakarīgo uzbrukumu - rezultāts un vēl Lundmarka savainojums(cerams nekas nopietns).

Par Jučeru - varbūt arī būtu bijis labāk likt Holtu, bet mēs paši zinām cik viņš ir nepārliecinošs bullīšos. Šoreiz neizvilka kā pret Torpedo, bet nu kam negadās. Tikpat labi ieliktu Holtu un arī visi brēktu, ka tā un tā...

     [+] [-]

, 2011-10-29 18:34, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: O,bla. Māris izrādās,ka neiemeta visus 3 bullīšus?
nē, bet ielaida 3 no 3. tā kā, ja mēs visus 3 neiemestu, tad jēgas tāpat nebūtu. un cik bieži mēs iemetam 3 no 3??

lai gan visi, kas domā, ka spēles rezultātā vainojams Jučers un bullīši - ir totāli nejēgas!!! tieši tāpat kā aizvakar

     [+] [-]

, 2011-10-29 18:34, pirms 13 gadiem
bergs21 rakstīja: kapec? ankipans, dzerins, nizivijs ne jau visu muzu bus traumeti, vel jau sis tas ir no jaunajiem
Bukarts ar podu jau skraida, gaļas nav, spēka nav, tādi arī ķeksētāji paliks, bet khl jau spēka spēle nav uz pusi tik nozīmīga kā nhl

     [+] [-]

, 2011-10-29 18:34, pirms 13 gadiem
Хоккей. КХЛ. Регулярный чемпионат. Игра номер...
te rakstits ka karsums guva tresos vartus bet vartus guva Mikelis pec karsuma piespeles ATKAL Mikelim punkts nozagts Tizlie krievi ,,,

  +1 [+] [-]

, 2011-10-29 18:34, pirms 13 gadiem
Jamak aiziet- to pasu varetu teikt ar par Niziviju..

archibald rakstīja: cik var OZO laist spelet pedejas minutes? otro speli vinsh vienkarshi stav uz ledus kad pretinieks lauzhas uz vartiem speles izskanja. cerams ka ta ir vinja pedeja sezone. nospeles savu zvaigzhnju speli un aiztisies prom. jamak ari aiziet.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-29 18:35, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: O,bla. Māris izrādās,ka neiemeta visus 3 bullīšus?
Bet nokjert pēc tavas idejas nokjēra visus!

     [+] [-]

, 2011-10-29 18:35, pirms 13 gadiem
neticu ka dinamo neviens nevar iemest bulisus!
nu kapec dod piemeram spruktam mest???
ozo, bukarts, redlihs toc varetu iemest

     [+] [-]

, 2011-10-29 18:35, pirms 13 gadiem
es pacēlu 250$)nu nav mums vārtsarga kurš bul... var paņemt

     [+] [-]

, 2011-10-29 18:35, pirms 13 gadiem
Murgs ne spēle.

     [+] [-]

, 2011-10-29 18:35, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nebēdājiet.
Šodien KHL tikai 2 spēles beidzās pamatlaikā.
LM šodien iet vel trakāk.
A Lm kā???

     [+] [-]

, 2011-10-29 18:35, pirms 13 gadiem
bergs21 rakstīja: Bulisi kartejo reizi pilniga 0,
karoc jaatlaiz sindels lucenius, cipulis un japanem viens normals vecis kas var iemest,ka ari janoligst psihologs, nu ka var sita izd... speles
nuuuu, pilniga nulle jau nebija, Mikelis iemeta.. Pilniiga nulle vartsargs bija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-10-29 18:35, pirms 13 gadiem
Spruktu un Ozo - nelielā atpūtā, lai pasēž tribīnēs!

  +1 [+] [-]

, 2011-10-29 18:36, pirms 13 gadiem
Mixes rakstīja: Pekam ar to cirvi tiešām derētu iedot vairākiem pa galvu un jāsāk ir ar Ozo!!!!!!
Vispirms gan Pekkam jāiešauj sev!

     [+] [-]

, 2011-10-29 18:36, pirms 13 gadiem
es laikam nedrīkstu skatīties Dinamo spēles, jo kā ieslēdzu spēles laikā, skatos o vadībā džeki, tad kādu laiku pārslēdzu, tad atkal ieslēdzu 3.periodu un nolemju noskatīties līdz galam, tad nu sākas visādi pigori!
Tāpat bija arī iepriekšējā spēlē!

Spēle laba, žēl, ka Cipulis nevar iesist!

  -1 [+] [-]

, 2011-10-29 18:36, pirms 13 gadiem
esmu šokā, kāpēc sprukts nemeta bulliti, viņam vajadzēja mest pat 2 vai 3

     [+] [-]

, 2011-10-29 18:36, pirms 13 gadiem
stulbie nelaimes putni, tas ir jāmāk 2o spēli pad*rst pēdejās min, pietam ar 2vārtu pārsvaru, pēdējās 5min likās, ka šie nāca zona, ka bailes pat pie ripas pieskarties xaxa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-10-29 18:36, pirms 13 gadiem
archibald rakstīja: cik var OZO laist spelet pedejas minutes? otro speli vinsh vienkarshi stav uz ledus kad pretinieks lauzhas uz vartiem speles izskanja. cerams ka ta ir vinja pedeja sezone. nospeles savu zvaigzhnju speli un aiztisies prom. jamak ari aiziet.
Shoreiz diezmhel tev japiekrit, kaajas vairs nevelk aizsardzibaa.

  +1 [+] [-]

, 2011-10-29 18:36, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Bukarts ar podu jau skraida, gaļas nav, spēka nav, tādi arī ķeksētāji paliks, bet khl jau spēka spēle nav uz pusi tik nozīmīga kā nhl
nu par speka speli tas ir cits stasts, vienkarsi riebjas skatities ka var iemest 2-3 speletaji un viss!

     [+] [-]

, 2011-10-29 18:37, pirms 13 gadiem
gggg rakstīja: Mārtiņš Cipulis Malacis un Visa komanda super! Nu tagad mazgadigie var ielikt minusus!
Duraks tu esi.

     [+] [-]

, 2011-10-29 18:37, pirms 13 gadiem
...es newareeju wiens wissu komandu pavilkt...nebij ne aizsardziibaas ne waarstarga shodien speelee! ';

     [+] [-]

, 2011-10-29 18:37, pirms 13 gadiem
van der dinamo1 rakstīja: es pacēlu 250$)nu nav mums vārtsarga kurš bul... var paņemt
Atkal ar melo par saviem "cēlieniem"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-10-29 18:37, pirms 13 gadiem
Un atkal Cipulim nekā..

Nu atkal izlaidām uzvaru. ATKAL!
Patika, kā Wargs nospēlēja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2011-10-29 18:37, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Izskatās,ka dažs labs jau aizmirsis kā Jučers vilka RD pēcspēles bullīšos pret Torpēdām.
Tagad izrādās,ka viņš vainīgs,ka RD vispār nonāca līdz bullīšiem, un ka RD spēlētājiem (izņemot Miķēli) līkas rokas.
vecīt, par ko Tu brīnies?! tā it kā Tu te pirmo reizi būtu ieklīdis.. te nevienu neinteresē, kas notika dienu vai divas iepriekš. ja neiemet, značit lūzeri, nūģi, salagas un kas vēl ne.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-10-29 18:38, pirms 13 gadiem
atkal NAMEJS smird DR topikā vismaz garīgais paceļās

     [+] [-]

, 2011-10-29 18:38, pirms 13 gadiem
Tā noteikti būs sēru diena Latvijas vēsturē, kad zaudēsim tik labu daiļslidotāju par kuru cīnās visi NHL, KHL klubi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-29 18:38, pirms 13 gadiem
mister_negative_2 rakstīja: lucim 7 piespēles
Bet vārtu tāpat nav!

  -1 [+] [-]

, 2011-10-29 18:38, pirms 13 gadiem
tukshums rakstīja: Ne vienmēr pie zaudējuma vainīgi tiesneši..
piekrītu tev! bet nu šoreiz 1. un 2. periodā tiesneši salauza mūs.nav pretenziju pret tiesnešiem ,ja uz abām pusēm smalki tiesā ,bet ,ja tas notiek uz vienu pusi tad tomēr tiesnesis neievēro konsekvenci!

  +2 [+] [-]

, 2011-10-29 18:39, pirms 13 gadiem
Ozo priekš šī līmeņa par vecu.........
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-10-29 18:39, pirms 13 gadiem
vikings33 rakstīja: nu kā tā var!!!
vajadzētu līdzjutējiem kautkā reaģēt.sakam,ka esam labākie līdzjutēji pasaulē,bet varam tikai komentārus skribelēt(jā,jā es arī),bet varbūt vajadzētu vienreiz saorganizēties un neaiziet uz kādu spēli kad mūsējie spēlē Arēnā.lai nospēlē vienu vai vairākas spēles pie tukšām tribīnēm un padomā par dzīvi.izskatās,ka daudzi tikai uzspēlē hokeju,bet uzvara vai zaudējums,viņiem pie kājas.viņi taču spēlē arī par līdzjutējiem,par valsts godu.protams,naudu saņem,bet pārējais pofig.
šito komandu vajazdēja sagraut nevis zaudēt bullīšos,kuros mēs laikam esam nolādēti.
šitā izsēt punktus.6 punktu vietā 2.cerams,ka beigās tas neatspēlēsies.varējām būt jau 6 vietā,bet tagad varam vēl zemāk nokrist.
vajazdētu mūsējiem pārdomāt dzīvi un beidzot saņemties.kādreiz mūs uzskatīja par vienu no sīkstākajām komandām līgā,tagad esam punktu donori un drīz jau par mums sāks smieties.
Fantastisks teksts- saorganizēties un neaiziet

  -1 [+] [-]

, 2011-10-29 18:39, pirms 13 gadiem
Viktorovičs rakstīja: Vai tiešām , pēc šitajiem skaistajiem zaudējumiem , kāds vēl ticēs iekļūšanai PO ???
jā, es

  -2 [+] [-]

, 2011-10-29 18:39, pirms 13 gadiem
kaamiiii rakstīja: nē, bet ielaida 3 no 3. tā kā, ja mēs visus 3 neiemestu, tad jēgas tāpat nebūtu. un cik bieži mēs iemetam 3 no 3??

lai gan visi, kas domā, ka spēles rezultātā vainojams Jučers un bullīši - ir totāli nejēgas!!! tieši tāpat kā aizvakar
Tieši tā.
Jautājums ir tikai viens-kā šādā spēlē vispār nonāca līdz bullīšiem?
Bet šitam bērnu dārzam (lielākoties) nav vērts to jautāt.

  +1 [+] [-]

, 2011-10-29 18:39, pirms 13 gadiem
Holts sak tracinat,jau otro speli pec kartas,beigas, laiz tadas ripas...pagajusaja spele,ta vieta lai kertu ripu bakstijas ar nuju aiz vartiem,sodien ,nez kapec ,guleja uz ledus metiena bridi,ari tresie varti uz vina sirdsapzinas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-29 18:41, pirms 13 gadiem
Viktorovičs rakstīja: Vai tiešām , pēc šitajiem skaistajiem zaudējumiem , kāds vēl ticēs iekļūšanai PO ???
Tad ko tu tepurpini???
Ej uz The Official Web Site - Vancouver Canucks
un laimē biļeti uz kārtējo spēli, uz kuru tev biļetei naudas nav un nebūs!

     [+] [-]

, 2011-10-29 18:41, pirms 13 gadiem
Sprukts savu bullīti neiemeta jau spēlē, pie tam 2x
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-10-29 18:42, pirms 13 gadiem
Sprukstiņš- ANTIVARONIS! Bullīti neiemeta, viņa noraidījuma laikā šamējie realizēja, daudzās kļūdas,vispār- viszemākais līmenis!Noplēst to ,,A''-4, maiņu šispelnījis.

     [+] [-]

, 2011-10-29 18:43, pirms 13 gadiem
archibald rakstīja: cik var OZO laist spelet pedejas minutes? otro speli vinsh vienkarshi stav uz ledus kad pretinieks lauzhas uz vartiem speles izskanja. cerams ka ta ir vinja pedeja sezone. nospeles savu zvaigzhnju speli un aiztisies prom. jamak ari aiziet.
Tu akls, Cibuļskis kā mīkstais nevarēja izmest šaibu un narisaval golu savos vārtos!!!

     [+] [-]

, 2011-10-29 18:43, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tieši tā.
Jautājums ir tikai viens-kā šādā spēlē vispār nonāca līdz bullīšiem?
Bet šitam bērnu dārzam (lielākoties) nav vērts to jautāt.
Namej, kā noprotu, Tavu dusmu cēlonim par pamatu ir tas, ka LM šobrid zaud ar 0:5? Škiet ka tur pat bulliši nespīd..

     [+] [-]

, 2011-10-29 18:44, pirms 13 gadiem
zigmundoo rakstīja: atkārtojums neskaitās
Ja tu jau to uzrakstīji, tad atvaino, komentus nelasīju vēl

  +1 [+] [-]

, 2011-10-29 18:44, pirms 13 gadiem
martinszzz rakstīja: Holts sak tracinat,jau otro speli pec kartas,beigas, laiz tadas ripas...pagajusaja spele,ta vieta lai kertu ripu bakstijas ar nuju aiz vartiem,sodien ,nez kapec ,guleja uz ledus metiena bridi,ari tresie varti uz vina sirdsapzinas...
Jā, nu neizvilka, bet...komanda ar spēlēja tā, ka pēdējās minūtes bija Holta darba lauks! Varbūt Pekkonens tomēr liks spēles baigās spēlēt...jo visi vainīgi, bet Pekkonens nē ( viš pat cirvi izracis)!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-29 18:45, pirms 13 gadiem
Zips rakstīja: Namej, kā noprotu, Tavu dusmu cēlonim par pamatu ir tas, ka LM šobrid zaud ar 0:5? Škiet ka tur pat bulliši nespīd..
Ah, tad tik traki, tamdēļ viņš man neatbildēja

  +2 [+] [-]

, 2011-10-29 18:45, pirms 13 gadiem
Jessy rakstīja: Jamak aiziet- to pasu varetu teikt ar par Niziviju..
kāpēc aiziet,ja vēl var noraut kāpostu pateicoties GM ,gan Ozo,Niživijam,Laviņam,Reķim,Ankipānam,nauda taču noderēs

     [+] [-]

, 2011-10-29 18:46, pirms 13 gadiem
Zips rakstīja: Namej, kā noprotu, Tavu dusmu cēlonim par pamatu ir tas, ka LM šobrid zaud ar 0:5? Škiet ka tur pat bulliši nespīd..
Neesmu dusmīgs,jo zinu pret ko LM šovakar zaudē,un kāpēc tāds rezultāts.
Žlobinas ,,vilki,, ne no kā nav BAČ līderi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2011-10-29 18:47, pirms 13 gadiem
pinta rakstīja: kāpēc aiziet,ja vēl var noraut kāpostu pateicoties GM ,gan Ozo,Niživijam,Laviņam,Reķim,Ankipānam,nauda taču noderēs
Varētu padomāt, ka ir labāki, kas gribētu spēlēt (nevis naudu pelnīt)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-10-29 18:49, pirms 13 gadiem
norcha 172 rakstīja: Varētu padomāt, ka ir labāki, kas gribētu spēlēt (nevis naudu pelnīt)
legionaru var nopirkt labu par ozo algu

  +2 [+] [-]

, 2011-10-29 18:50, pirms 13 gadiem
archibald rakstīja: legionaru var nopirkt labu par ozo algu
pat 2

     [+] [-]

, 2011-10-29 18:50, pirms 13 gadiem
zigmundoo rakstīja: Континентальная Хоккейная Лига - Игроки
šitas resnais lohs
Un ko viņs izdarija?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-29 18:51, pirms 13 gadiem
mister_negative_2 rakstīja: man pohuj es tankā
A tankā tev internets??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-29 18:52, pirms 13 gadiem
zigmundoo rakstīja: Континентальная Хоккейная Лига - Игроки
šitas resnais lohs
ko viņš Tev nodarījis?

  -2 [+] [-]

, 2011-10-29 18:52, pirms 13 gadiem
mexikano rakstīja: taa ir neveiksme mees atkal labaaki bet zaudeejums laasts
Ja,ja,jaiet pie tantinam lai nonem laastu.Juchers dirka.

     [+] [-]

, 2011-10-29 18:52, pirms 13 gadiem
archibald rakstīja: legionaru var nopirkt labu par ozo algu
Tad kāda sūda pēc nepirkt 22, tāpat tas nav Latvijas produkts (Dinamo)

  +3 [+] [-]

, 2011-10-29 18:52, pirms 13 gadiem
zigmundoo rakstīja: apspēlēja visu LM uz vienas slidas

  +2 [+] [-]

, 2011-10-29 18:53, pirms 13 gadiem
Kas traucē RD uzvarēt?!

Komandas pozicionālās kļūdas aizsardzībā.
Spēlētājiem nav atlētisma.
Nav precīzu, tēmētu metienu.

  -1 [+] [-]

, 2011-10-29 18:54, pirms 13 gadiem
zigmundoo rakstīja: apspēlēja visu LM uz vienas slidas
Nē,izskatās,ka viņš piesmēja RD
Cik zinu,tad tāds spēlētājs Žlobinā nespēlē.

     [+] [-]

, 2011-10-29 18:54, pirms 13 gadiem
''SPRUKTA SPELE''

     [+] [-]

, 2011-10-29 18:54, pirms 13 gadiem
speelee labi!!!! buus arii rezultaats....

  -3 [+] [-]

, 2011-10-29 18:54, pirms 13 gadiem
TO Zigmundoo - Spruktiņš NOLIEK otro spēli pēc kārtas...bet,sorry, tas taču tavs mīlulis!

     [+] [-]

, 2011-10-29 18:54, pirms 13 gadiem
hah

     [+] [-]

, 2011-10-29 18:55, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Kas traucē RD uzvarēt?!

Komandas pozicionālās kļūdas aizsardzībā.
Spēlētājiem nav atlētisma.
Nav precīzu, tēmētu metienu.
Parasti jau saka, ka CITS latvietis traucē

  -3 [+] [-]

, 2011-10-29 18:56, pirms 13 gadiem
Kāpēc Spruksts nemeta pirmais? Tāpēc pakasa

  -1 [+] [-]

, 2011-10-29 18:57, pirms 13 gadiem
zigmundoo rakstīja: Tur noraidījumam nevajadzēja būt, pats viņš sev bullīti nopelnīja... tu esi idiots!
labums no bulliisha???? labaak 2min
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-10-29 18:57, pirms 13 gadiem
archibald rakstīja: legionaru var nopirkt labu par ozo algu
Nekas, nākošo sezon nopirks .

  +1 [+] [-]

, 2011-10-29 18:58, pirms 13 gadiem
aivarasa rakstīja: Kāpēc Spruksts nemeta pirmais? Tāpēc pakasa
vinjs visus speekus bulliitii izteereeja

     [+] [-]

, 2011-10-29 18:59, pirms 13 gadiem
Emka95 rakstīja: Labākā komanda KHL ES ESU VIŅAS FAN UN BŪŠU LIDZ MŪŽA BEIGĀm
Ar to būtu jālielās?Es taču neuzbāžos ar to, ka man garšo asinsdesas.

  +1 [+] [-]

, 2011-10-29 18:59, pirms 13 gadiem
dzees gaismu, ir kkas jaadar, pakaasa 2 uzvareetas speeles. PSC.

  +5 [+] [-]

, 2011-10-29 19:01, pirms 13 gadiem
Jūs gan te lielākā daļa esat smieklīgi, tad kad RD zaud, tad šī komanda ir vissliktākā utt, bet tad kad uzvaram, tad mēs esam ļoti labi.Lasot šos komentārus man ir kauns PAR FANIEM, ne par spēlētājiem. jūs tikai zināt kā meklēt vainīgo pie zaudētas spēles un nodi*st lielāko daļu hokejistu. paskataties uz sevis no malas.
viens ir izteikt viedokli par spēli, bet otrs nodi*st spēlētājus un treneri, tas ka jūs te cepjaties domājat kko mainīs, tieši tā - NEKO nemainīs.
Un puiši noteikti gribēja uzvarēt, bet pārāk atslābinājās, cerams, ka šī problēma tiks risināta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-29 19:02, pirms 13 gadiem
8ux8 rakstīja: Kapēc Sprukts nemeta bullīti?
meta, bet tad pret viņu sods bija..

  +2 [+] [-]

, 2011-10-29 19:03, pirms 13 gadiem
Vainīgs ir ūnikums Peka ar savu leģendāro paziņojumu "Veiksme mums nav vajadzīga". Tad nu saņemiet sejā, tur augšā arī ir ausis.

     [+] [-]

, 2011-10-29 19:03, pirms 13 gadiem
Emka95 rakstīja: IR IR JALIELĀS
OK! MAN gARŠo asinsdesas un līdz mūža beigām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-10-29 19:04, pirms 13 gadiem
PRIDURKI!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-29 19:04, pirms 13 gadiem
Da piekāst man to Ģinamku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-10-29 19:05, pirms 13 gadiem
Abās spēlēs 3 periodā kopā zaudējām 3 vārtus-pie visiem 3 laukumā bija viens mums mīļš un jauks aizsargs kurš nu nevelk vairs aizsardzībā nemaz-zaudētos punktus ļoti lielā mērā pēdējās spēlēs gribas norakstīt tieši uz šo aizsargi jo visās epizodēs viņš bija pasīvs .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-29 19:06, pirms 13 gadiem
Dinamo farmklubs, Liepājas Metalurgs, šķiet arī zaud.

     [+] [-]

, 2011-10-29 19:07, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Abās spēlēs 3 periodā kopā zaudējām 3 vārtus-pie visiem 3 laukumā bija viens mums mīļš un jauks aizsargs kurš nu nevelk vairs aizsardzībā nemaz-zaudētos punktus ļoti lielā mērā pēdējās spēlēs gribas norakstīt tieši uz šo aizsargi jo visās epizodēs viņš bija pasīvs .
Viens jau nav vilcējs, citiem arī līdz galam nepadarīts darbs

     [+] [-]

, 2011-10-29 19:07, pirms 13 gadiem
norcha 172 rakstīja: Varētu padomāt, ka ir labāki, kas gribētu spēlēt (nevis naudu pelnīt)
varētu gan

  +9 [+] [-]

, 2011-10-29 19:07, pirms 13 gadiem
Pekka ietiepīgi negrib saprast to, ko pēdējās sezonās jeņķos bija sapratuši NHL treneri: Ozoliņu pēdējās minūtēs skaitliskajā mazākumā laukumā nelaist.

  -1 [+] [-]

, 2011-10-29 19:08, pirms 13 gadiem
pinta rakstīja: varētu gan
Domāt ir veselīgi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-10-29 19:10, pirms 13 gadiem
Nesaprotu. Kurš mums komandā ir Galvenais treneris? Peka stāv un acis bola, nvienu vārdu nevar pateikt!! Ābols kaut ko pabļaustās dažreiz. UN pārējie ... Naumovs atradis labāko skatītāja vietu. Ignatjevs dažreiz atcerās, ka kaut kas jāpasaka spēlētājiem!! Tik pat labi aiz speletaju mugurām var stāvēt masieri, kas visu laiku masē, varbūt būtu pat labāk!! No daudzajiem treneriem nekādas jēgas, tāpat viss notiks kā Ozo teiks!

     [+] [-]

, 2011-10-29 19:10, pirms 13 gadiem
klicko777 rakstīja: domaju viniem vajag ielikt sludinajumu,ka mekle bullisu meteeju....
Vēl jau publiski visi nav izmēģināti pa vairākām reizēm (piem. Sprukts)

  +1 [+] [-]

, 2011-10-29 19:11, pirms 13 gadiem
kreesls rakstīja: Dinamo farmklubs, Liepājas Metalurgs, šķiet arī zaud.

Šķiet?

     [+] [-]

, 2011-10-29 19:11, pirms 13 gadiem
norcha 172 rakstīja: Viens jau nav vilcējs, citiem arī līdz galam nepadarīts darbs
Pilnībā piekrītu ka viens nevar visu, bet tik un tā ļoti nepatīk ka viņš ir laukumā pēdējās minūtēs un rezultāts ir jānotur. Redzu ka lēns un nespēj visu..visu cieņu par to kas bijis līdz šim un būs uzbrukumā, bet nu nevelk vairs aizsardzībā šajā līmenī.

  -2 [+] [-]

, 2011-10-29 19:11, pirms 13 gadiem
norcha 172 rakstīja: Domāt ir veselīgi!
protams

     [+] [-]

, 2011-10-29 19:12, pirms 13 gadiem
''Sprukta spele'' .....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-10-29 19:13, pirms 13 gadiem
8ux8 rakstīja: Kapēc Sprukts nemeta bullīti?
Pamēģini izturēt tādu slodzi! Piekūst taču...

     [+] [-]

, 2011-10-29 19:13, pirms 13 gadiem
Juri$$$ rakstīja: es laikam nedrīkstu skatīties Dinamo spēles, jo kā ieslēdzu spēles laikā, skatos o vadībā džeki, tad kādu laiku pārslēdzu, tad atkal ieslēdzu 3.periodu un nolemju noskatīties līdz galam, tad nu sākas visādi pigori!
Tāpat bija arī iepriekšējā spēlē!

Spēle laba, žēl, ka Cipulis nevar iesist!
A tu neslēgā, vienkārši nākamo reizi skaties visu spēli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-10-29 19:14, pirms 13 gadiem
Paskatoties KHL tabulā liekas,ka RD oponenti uz vietu Rietumus konferences Play Off zonā visu dara,lai RD tur butu, bet RD spītīgi dara visu lai tur nebūtu.
Континентальная Хоккейная Лига - Турнирная таблица

  +2 [+] [-]

, 2011-10-29 19:14, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Pilnībā piekrītu ka viens nevar visu, bet tik un tā ļoti nepatīk ka viņš ir laukumā pēdējās minūtēs un rezultāts ir jānotur. Redzu ka lēns un nespēj visu..visu cieņu par to kas bijis līdz šim un būs uzbrukumā, bet nu nevelk vairs aizsardzībā šajā līmenī.
Pekkas un Ignatjeva nespēja vadīt aizsardzību spēles beigās.Tas nav normāli, ja spēlētājs pats nosaka, kad spēlēs, kad nē

  +1 [+] [-]

, 2011-10-29 19:15, pirms 13 gadiem
klicko777 rakstīja: es domaju,ka Balderis ir janem atpakal...
Pareizi! Vismaz 1 bullītis no trijiem garantēts! Plus vēl tas pats Balderis varētu vārtos stāvēt. Gan jau, ka sliktāks par šiem abiem nebūtu...

  +5 [+] [-]

, 2011-10-29 19:17, pirms 13 gadiem
Obidno protams, bet nekas. Jo smagāk nāk tikšana PlayOff jo labāk būs tālāk. Par DINAMO!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-10-29 19:21, pirms 13 gadiem
pekku jaamet aaraa!!!!! lai zvaigznes maaca speeleet. div reize pakaasa speeles, baardainis

     [+] [-]

, 2011-10-29 19:21, pirms 13 gadiem
sis izbraukums ir slikts jo varejam atvest 100%punktus un bedejas divas speles ir sausmu filmu cienigas ,bet Mikelits joprojam plosas vienigais un liels paldies vinam un veiksmi ,es ceru ka majas speles bus 100% rezultats ,jo ja butu uzvaras bedejas divas speles mes butu jau astotnieka vismaz ,bet tagad gaidisim majas uzvaras
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-10-29 19:21, pirms 13 gadiem
pie suplera visiem radijam ka no 0:5, 0:4, 0:3 jaatspelejas, tagad laikam visi samacijusies un atspelejas pret dinamo

  +1 [+] [-]

, 2011-10-29 19:21, pirms 13 gadiem
Jaanjem Helmuts Balderis uz bullisiem. Domaaju arii tagad iemestu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-10-29 19:22, pirms 13 gadiem
gan jau čaļieim tagad būs škrobis pašiem uz sevi un pacentīsies šitās divas lažas kompensēt mājas spēlēs un paņems ja ne 12-mit tad 11-mit punktus. par Dinamo!!!

     [+] [-]

, 2011-10-29 19:22, pirms 13 gadiem
klicko777 rakstīja: ja nevinneja
Pēc spēles jau nav jēgas vicināties

  +4 [+] [-]

, 2011-10-29 19:22, pirms 13 gadiem
piekrīty dažiem komentāriem,
gribas jautāt vai nevar kāds sapurināt spēlētājus
uz pēdējām min nevaram tā dalīt punktus kuri jau iegūti
ceru rīgā un liepājā punkti netyiks tik muļķigi izdaļāti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-10-29 19:23, pirms 13 gadiem
mister_negative_2 rakstīja: Ignatjevs vispār parodija par treneri
Tu domā - pārāk smuks priekš trenera?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-29 19:25, pirms 13 gadiem
Labi daži labi vārdi-vienmēr sadalu spēles pa cikliem lieliem un maziem-mazais cikls mājas un izbraukums. Izbraukumā 8 punkti 4 spēlēs-vārti 16-11 (16-13 ar pēcspēles metieniem). Kopumā no 4 neviena zaudēta spēle pamatlaikā-nu nevar komanda daudz pelt ja 4 izbraukuma spēlēs pēc kārtas paņem vismaz punktu. Vidēji 4 gūti vārti spēlē un pirms šīs spēles bijām 2 vietā vairākuma realizācijā. Te viens minēja ka esam stabili pēdējie pēc ielaistajiem vārtiem pēdējās minūtēs-nepiekritīšu ko šogad KHL bieži pēdējās minūtēs gūst vārtus-uz sitienu neatceros nevienu spēli kad būtu mēs pēdējās 2 minūtēs bez šīm 2 spēlēm ielaiduši vārtus kuri būtu punktu ziņā izsķiroši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-10-29 19:31, pirms 13 gadiem
shumo rakstīja: Nesaprotu. Kurš mums komandā ir Galvenais treneris? Peka stāv un acis bola, nvienu vārdu nevar pateikt!! Ābols kaut ko pabļaustās dažreiz. UN pārējie ... Naumovs atradis labāko skatītāja vietu. Ignatjevs dažreiz atcerās, ka kaut kas jāpasaka spēlētājiem!! Tik pat labi aiz speletaju mugurām var stāvēt masieri, kas visu laiku masē, varbūt būtu pat labāk!! No daudzajiem treneriem nekādas jēgas, tāpat viss notiks kā Ozo teiks!
ozo labak lai spele, neka runa! vai nu iet par asistentu uz LM
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-10-29 19:33, pirms 13 gadiem
kapec nevar novertet speletajus pec speles?

  +1 [+] [-]

, 2011-10-29 19:35, pirms 13 gadiem
Te jācer, ka Dinamo atradīs savādāku veidu, kā "Bullīšus" trenēt. Nav man nekas pret Holtu, bet jau iepriekšējā sezonā man radās iespaids ka viņā nav "pirmā" numura "degļa", jo kad komanda "nolūst" viņš ar vairs nav kapātājs.

     [+] [-]

, 2011-10-29 19:36, pirms 13 gadiem
Vnk tāda spēle,mums iemet vairākumā,bet neieskaita,pēc tam vienalga iemet,tas parāda,ka mums neveicas un neprotam izmantot savu veiksmi,tāpat bija ar vienu tīru noraidījumu,tas netika fiksēts,pēc neilga laika to vienalga nopelna mūsu kapteinis.
Arī tie,kuri vēro laukumā spēlētāju statistiku,3 vārtus iemeta Miķelis,nevis kā minēts protokolā - Karsums. Labi galvenais,ka iemet,bet tas norāda,kāds līmenis šajā jomā ir vērotājiem. Arī pamanīji,ka vairākiem spēlētājiem KHL līgā neieskaita uzvaras bullīti statistikā,varbūt tomēr nekāds lēmums nebija par to izteikts. Šodien piemēram Petružalekam bija nevis 1+2,bet gan 2+2, un tā vislaik. Par spēli,daudz kļūdu,pavirša aizsardzība,pretinieks pat necentās,beigās uzspiest savu spēli un par katru cenu izlīdzināt rezultātu,dēļ tā mēs atslābām,tie momenti pretiniekiem bija nedaudz,tos arī izmantoja.

     [+] [-]

, 2011-10-29 19:39, pirms 13 gadiem
pekka twitteri:
PekkaRautakalio Pekka Rautakallio
Ok, we're havin a 999 lap ultramarathon around Pinki Globen arena tomorrow. And Cipulis & Sprukts must wear 3D glasses during mondays game.
3 minutes ago

  -1 [+] [-]

, 2011-10-29 19:39, pirms 13 gadiem
Dinamo should retire

  -4 [+] [-]

, 2011-10-29 19:40, pirms 13 gadiem
Šosezon NAV nekas LABS no leģionāriem, tādi paVārgi... Nedzīvais,Duļevskis, Ankipāns laikam ir patstāvīgie klienti pēc PABALSTIEM. Arī OZO vairs nevelk. Cik ilgi HOLTAM nāksies vērot šo M...ību?PEKAM tik veci nopelni tašā, bet Jūlis bij LABĀks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-10-29 19:42, pirms 13 gadiem
Cipula eksistence Dinamo, diskreditee pilnigi visu komandu. Vins ir Baltkrievijas cempionata limena speletajs un neviens nekad mani neparliecinas ka vina vieta ir KHL. Un Cipula fana Matula muldesana par to ka Cipulim ir lielisks metiens ir vienkarsi murgosana - kuraa vietaa Cipulim ir labs metiens???

  -2 [+] [-]

, 2011-10-29 19:44, pirms 13 gadiem
[quote shumo]
Nesaprotu. Kurš mums komandā ir Galvenais treneris? Peka stāv un acis bola, nvienu vārdu nevar pateikt!! Ābols kaut ko pabļaustās dažreiz. UN pārējie ... Naumovs atradis labāko skatītāja vietu. Ignatjevs dažreiz atcerās, ka kaut kas jāpasaka spēlētājiem!! Tik pat labi aiz speletaju mugurām var stāvēt masieri, kas visu laiku masē, varbūt būtu pat labāk!! No daudzajiem treneriem nekādas jēgas, tāpat viss notiks kā Ozo teiks!
Ozo esot laukuma RD ielaiz katru 2.85 golu. Tapat ceturtais sliktakais +/- visa KHL. Ka OZO saka ta ari shogad spele.

     [+] [-]

, 2011-10-29 19:59, pirms 13 gadiem
Kas var but labaks - Rigas komandas pakaash Zemgale/JLSS tikko saspringtaa ciinjaa ar 5:4 uzvareja HK Riga/Prizma,plus vel RD kaasiens...

     [+] [-]

, 2011-10-29 20:01, pirms 13 gadiem
Tā kā 2 vārtu pārsvars būtu nepieklājīgi un kauns. ehhhh.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-10-29 20:02, pirms 13 gadiem
Bet, kam vajadīga- šī dzērāja,pilota KAUSS? Latvijai tikai noder tik lielā sporta PIEREDZE! GALVENAIS-spēlēt PASAULĒ!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-10-29 20:05, pirms 13 gadiem
sprukta dēļ zaudējām spēli!
1. Neiemeta bullīti

2. Dabuja noraidijumu kuru pretinieks realizēja.
= Zaudēts iespējamais 3 vārtu pārsvars = zaudēta spēle kopumā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-10-29 20:09, pirms 13 gadiem
Jāatzīst ka arī ņižņikamskas oileriem veiksme stāvēja blakus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-10-29 20:19, pirms 13 gadiem
Viktorovičs rakstīja: Neesi pamanījis, ka visiem mūsu pretiniekiem, nepārtraukti veiksme stāv blakus ??? Pekas izskatā !!!!
Smuki jau izskatās tā sagrāvēju taktika, tikai pēc varena spēles sākuma parasti seko ne pārāk spēcīgs turpinājums (Vitjaz neskaitās un pret DM nebija spēle, kuru var ierindot loģikas rāmjos) ar patizlām beigām. Secinājums- pietrūkst vai nu spēka, vai nu emociju, vai meistarības.

  +2 [+] [-]

, 2011-10-29 20:35, pirms 13 gadiem
Ar šādu treneri tā būs bieži...ir tik daudz taktisko risinājumu 3 periodā esot vadībā.Var spēlēt reti neskatāmi,bet iegūt pozitīvu rezultātu.Trenerim ir jāvada komanda.

  +5 [+] [-]

, 2011-10-29 20:39, pirms 13 gadiem
Treņerim jābūt stingrākam! Bet ir labi jo 8no12 punktiem bet varēja būt arī no12,12
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-10-29 20:45, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: stabili esam joprojām un tas nevar nepriecēt, jo nesarūgtinam komandas papildlaikā
ja godīgi, Sotnieka vārti nāca par sliktu, komanda iemiga pavisam
nu kam tāds hokejs vajadzīgs
Cipulis joprojām Eiropas līderis sausajā zonā
Ko tad Sotniekam dariit mest garaam? Vaarti vienmeer dod enerģiju vnk Holts netur spriedzi!

  +1 [+] [-]

, 2011-10-29 20:45, pirms 13 gadiem
durantula35 rakstīja: Treņerim jābūt stingrākam! Bet ir labi jo 8no12 punktiem bet varēja būt arī no12,12
līderu cienīgs grafiks

  -4 [+] [-]

, 2011-10-29 20:53, pirms 13 gadiem
Rīgas DINAMO! SAUC fani!Bet, vaj vajadzīgi tādi menedžeri kā Sējēs,Ignatjevs un Naumovs? FUFLO!NAUDU sa'ņemt- tur vi'ji naski, bet,vai šī šušera ir padomājuša par 2,.vārtsargu? UZ šaru- domā Sējējs Pats latvijas IZLASē bija ne tas labākajais,-Par ko tu naudu saņem-šmuņģi?

  -2 [+] [-]

, 2011-10-29 21:07, pirms 13 gadiem
Ja krievzemei vajadzīgs STAļins, TAD RD vajadzīgs vismaz TIHONOVS Tādus ,,mēslus''vajag trennēt-spruktiņus,...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-10-29 21:46, pirms 13 gadiem
vai Pekam cirvi kāds jau ir iedevis?

     [+] [-]

, 2011-10-29 21:47, pirms 13 gadiem
Spruktiņš tak ir piekusis vēl no pagājušās sezonas...ļaujiet atpūsties

     [+] [-]

, 2011-10-29 22:58, pirms 13 gadiem
Kāds diez ir plāns, ka Cipuli tik ietiepīgi tur 2.maiņā??? Kapā jau džeks labi, bet nu nav viņš augstāk par 3.maiņu. Labāk Sindelu tur iemēģinātu. Kas šosezon Ozo noticis, tāds apātisks aizsardzībā...

     [+] [-]

, 2011-10-29 23:10, pirms 13 gadiem
Eu nu atlaižiet taču to ārprātīgo somu alkoholiķi!!!!!
Ja paši spēlētāji ir savākušies un uzpēlē kā šīs spēles sākumā, tad kaut kas notiek, tikko kā kaut kas jāpiekoriģē no soliņa vai jāpamaina taktika tā nekas nenotiek.
Māk tikai gudri d*** preses konferencēs.
Rautakallio ir RD un Latvijas hokeja nelaime no kuras jātiek vaļā kā no sifilisa!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-29 23:42, pirms 13 gadiem
zigmundoo rakstīja: Personai, kas lāgā nemāk rakstīt, par to nevajadzētu spriest... atlaižiet tikai lielākie tizleņi, mazi bērni un neizglītoti idioti mēdz teikt. Kāda velna pēc viņu vajadzētu atlaist? Viss ir nostabilizējies, ir paņemti vairāk kā 50% punktu no izbraukuma, tas ir līderu rādītājs. Tu vienšūni laikam nevari pamanīt, ka vārtu gūšana ir pamatīgi uzlabojusies, ja iepriekš metām vidēji ~2 ripas spēlē, tad tagad ~4. Slikts salīdzinājums tev sanāca, no sifilisa nav tik viegli tikt vaļā un arī no Pekkas nē, šis noteikt šeit būs visu sezonu un tādi ausaiņi kā tu, tur nu neko nevarēs padarīt.
OOO!
Pučes zombētais jamapamiņš!
Iepriekš mēs metām arī daudz vairāk ripas un stabili ņēmām punktus "do or die" spēlēs.
Vienkārši mani tracina tā Pekas slavināšana, tāpēc arī mazliet nodarbojos ar provokāciju. Un tiešām uzskatu, ka viņš ir ļoti slikts treneris un viss, kas kādreiz jēdzīgi sanāk ir pašplūsma. Spēles kā tādas nav. Un vēl tā viņa lecīgā muldēšana, ka "veiksmi mums nevajag".

     [+] [-]

, 2011-10-29 23:44, pirms 13 gadiem
balderuska rakstīja: sis izbraukums ir slikts jo varejam atvest 100%punktus un bedejas divas speles ir sausmu filmu cienigas ,bet Mikelits joprojam plosas vienigais un liels paldies vinam un veiksmi ,es ceru ka majas speles bus 100% rezultats ,jo ja butu uzvaras bedejas divas speles mes butu jau astotnieka vismaz ,bet tagad gaidisim majas uzvaras
kas ir Bedejas speles?

  +1 [+] [-]

, 2011-10-30 00:31, pirms 13 gadiem
Sprukts ir lēnāks par manu omi līdzīgikā ar ozo. 4 maiņai bija daži labi uzplaiksnijumi kas mijās ar nevarēšanu iziet no savas zonas.Poga škiet pulveri uz kādu laiku izšāvis,patika štāls,luceniuss nebija īsti gatavs.Bukarts nemanāms Džeimi cenšas bet neiet tā spēle,tas pats ar Meiju.Miķelis arKarsumu normāli nospēlēja bet nesaku to par spruktu. Vargs diezgan labs,gaidīju no cipuļa bet atkal nekā.Šindels vispār spēlēja?? Domājams uz bulišiem vajadzēja holtu atstāt.
Par komandu;aizsargiem manuprāt vairāk par aizsardzību vajag domāt bet uzbrucējiem vairak iemest savādāk sanāk tā ka puse no goliem aizsargu kontā. Cerams secinajumi tiks izdarīti :]
P.S. varētu samainīt Lundmarku vietām ar Cipu Šindelu vai pat abiem un ja kas man liekas Šitā neveiksmigo beigu stafete ņemta no bk ventspils

     [+] [-]

, 2011-10-30 01:31, pirms 13 gadiem
Nu labi piedodiet man,sāksim ar to. Nevajag te teikt cik labs ir vārtsargs vai kāds tur stress vsi kas tur vēl. Es stāvētu vārtos un es nebūtu pārspēts bullīšos, nu nevajag tur tizlas kustības izdarīt,vārtsargs nav muļķis. Tiešam nekad neesmu bez pamata teicis neko slikti, bet nu vienreiz tiešām pietiks, IR JĀBŪT ARĪ KAUT KĀDAI ATIEKSMEI PRET DARBU UN FANIEM.

     [+] [-]

, 2011-10-30 07:48, pirms 13 gadiem
gregors rakstīja: OOO!
Pučes zombētais jamapamiņš!
Iepriekš mēs metām arī daudz vairāk ripas un stabili ņēmām punktus "do or die" spēlēs.
Vienkārši mani tracina tā Pekas slavināšana, tāpēc arī mazliet nodarbojos ar provokāciju. Un tiešām uzskatu, ka viņš ir ļoti slikts treneris un viss, kas kādreiz jēdzīgi sanāk ir pašplūsma. Spēles kā tādas nav. Un vēl tā viņa lecīgā muldēšana, ka "veiksmi mums nevajag".
Tā arī vakar nesapratu kāpēc viņš ņēma to 30 sekunžu pārtraukumu.
Pats sapūties,rokas kabatā sabāzis vazājās gar soliņu, un nevienu vārdu spēlētājiem nepasaka.
Vismaz Ābols kaut ko centās pateikt.

     [+] [-]

, 2011-10-30 09:07, pirms 13 gadiem
Я бы,сука, пол зарплаты урезал за ТАКОЕ...а низяяя,в суд побегут!! Просто издевательство над болелами!! Недокоманда какая то!!! Ни одна команда КХЛ такое не вытворяет...включая Витьков.Те хоть проигрывают,так проигрывают,всё ясно... И тренера тут похоже не при чём!!! Эти дибилоиды просто перестают играть в один прекрасный момент...Озо ваще нет совести...получает под лимон,а такую уйню творит на площадке...Будь ты мужиком, и скажи что не тянешь....Постоянные косяки,как его ваще можно выпускать!!??... Посмотрите его плюс-минус....)) Круче тока у Варга!!...)))

  +2 [+] [-]

, 2011-10-30 09:19, pirms 13 gadiem
Tas tev nav NOVUSS sprukstiņkungs! Šeit tā ripele ir JĀPACEĻ! To jau bērnu sekcijā apmāca. Ja NEVARI, tad laiks doties pie Sexpatologa.