Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

KHL soda "Dinamo" par kāškrusta izmantošanu priekšnesumā

Agris Suveizda

KHL soda "Dinamo" par kāškrusta izmantošanu priekšnesumā
Brīdis no 17. novembra priekšnesuma
Foto: Agris Semēvics, Easyget.lv

Kontinentālā hokeja līga nolēmusi sodīt Rīgas "Dinamo" par priekšnesumu pirms mājas spēles pret Hantimansijskas 'Yugra", vēsta līgas mājaslapa. Klubam tika piespriesta viens miljons rubļu (15.8 tūkstošu latu) liela soda nauda.

"Jebkādu iztēles līdzekļu izmantošana nacistisko zīmju un simbolu, kā arī tiem līdzīgu simbolu demonstrācijai no KHL klubu un to līdzjutēju puses ir nepieņemama," teikts paziņojumā KHL mājaslapā. "Saistībā ar to, Rīgas "Dinamo" par KHL Tehniskā reglamenta rupju pārkāpumu un savstarpējas cieņas principu, kas ir KHL, kā starptautiskas organizācijas, pamatā, pārkāpšanu tiek piespriestas soda sankcijas viena miljona rubļu apmērā," paziņojumā turpināts.

"Rīgas "Dinamo" tiek brīdināts, ka par tamlīdzīgu pārkāpumu atkārtošanu nākotnē var tikt izslēgts no KHL dalībnieku loka," teikts līgas mājaslapā. "Vienlaikus ar šo KHL paziņo, ka iespējamu provokatorisku darbību pret Rīgas "Dinamo", tā pārstāvjiem, līdzjutējiem un valsti, kuru tas pārstāv, gadījumā līga vainīgajiem piespriedīs bargas soda sankcijas. Līga aicina klubus un to līdzjutējus būt uzmanīgākiem, atbildīgākiem un neaprobežoties tikai ar nacionālajām interesēm," paziņojumā noslēgts.

Jau vēstījām, ka KHL pēc spēles pret "Yugra" pieprasīja no "Dinamo" paskaidrojumus saistībā ar pirmsspēles priekšnesumu, kurā, viņuprāt, varētu būt attēlots nacistiskais simbols - proti, svastika. Tika izveidota speciāla komisija no neatkarīgiem ekspertiem, kura gan lēma, ka priekšnesuma laikā neesot bijis nekādu pārkāpumu."

"Ļaujiet man izraut no Bībeles vienu teikumu, un es pierādīšu, ka tās autors ir jāpakar," toreiz teica KHL viceprezidents Vladimirs Šalajevs. "Šoreiz bija tāds pats gadījums. No liela un laba pasākuma tika izrautas divas sekundes, kuras kāds pasniedza pa savam. Materiāli tika iesūtīti KHL, un mums tie bija jāizvērtē. Komisija izvērtēja, piesaistīja speciālistus un atzina, ka nekā slikta šajā priekšnesumā nav bijis."

"Nekādas svastikas tur nebija. Redzēju laukumā senu nacionālo ornamentu un katrā gadījumā latviešu tautas. Šīs zīmes pastāvēja arī pirms Ādolfa Hitlera, un viņš tās nozaga. Mēs sniegsim savus paskaidrojumus arī KHL vadībai," pirms piecām dienām teica kluba padomes priekšsēdētājs Juris Savickis. Pēc šāvakara mača priekšnesumu aizstāvēja arī "Dinamo" galvenais treneris Artis Ābols: "Katrs redz, ko vēlas. Svastikas tur nebija, un to apstiprināja arī KHL komisija. Nevajag meklēt to, kā nebija."

""Mēs redzējām šī šova mēģinājumus, bet nevarējām iedomāties, ka tas izraisīs tādu reakciju. Priekšnesumā tika parādīts latviešu tradicionālais simbols, kurš tiek izmantots mūsu nacionālajā apģērbā, visos ornamentos. Tam ir daudz nosaukumu, bet tā nav svastika. Mēs nekādā ziņā negribējām šo šovu saistīt ar 2.pasaules kara notikumiem, tas ir pārpratums," medijiem sacīja "Dinamo" preses sekretārs Jānis Stepītis.

Svastiku savā simbolikā pagājušajā gadsimta vidū iekļāva nacisma ideoloģijas pārstāvji, taču latviešu tautas vēsturē svastikai ir daudz senāka un pavisam cita nozīme, un tā tiek dēvēta arī par ugunskrustu un kāškrustu. Dejas iestudētāja ir Latvijā labi pazīstamā horeogrāfe Taiga Ludborža, savukārt deju izpildījušas Nacionālo bruņoto spēku deju kopas „Bramaņi” un „Dižbramaņi”.

Izmantotie resursi:
KHL.RU - официальный сайт : Континентальная...

     [+] [-]

, 2013-11-26 22:10, pirms 11 gadiem
Par nodošanu piekrītu! tagad mums āmīši bārsta, ka nav atzinuši mūsu okupāciju. Anglija arī te mīdās. 1945.gada Jaltas konferencē mūs atdeva PSRS! neviens necīnījās pret! Lūk Tev āmīši un britīši!

lonja rakstīja: Tu esi slims!Lasi tik to,ko gribi izlasīt!kur es kaut ko bubināju?Es aizsstāu leģionārus,aizstāvu viņu tiesības uz cienīgu attieksmi!un tā arī bērniem stāstu!un stāstu arī kā ASV un Anglija Latviju pārdeva krieviem 1945 gadā!Sāc vienreiz lasīt,ko es rakstu,nevis ko gribi izlasīt!un es rakstu,ka diemžēl šodienas pasaulē nekur nevar izrādīt cieņu nekam,ko kaut teorētiski iespējams saistīt ar Hitlera Vāciju...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-26 22:14, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Ko tu saskati nacistisku sauklī "par dzimteni!'', ļoti patriotisks, situācijai un vietai atbilstošs sauklis.
Es tik labi nepārzinu horvātu vēsturi (vel jo vairāk II Pasaules kara laika),lai ko puslīdz objektīvi Tev atbildētu.
Vāciešu nevainīgais vārds ''heil'' pie noteiktām situācijām (roku kustībām) arī var izsaukt daudz jautājumus pašā Vācijā.

  +4 [+] [-]

, 2013-11-26 22:14, pirms 11 gadiem
kino rakstīja: Nu i nafig to komunistu kantori KHL.
Gluži manas domas! Labi tas nebeigsies.... bet to jau "TRTDiņi" nesaprot! Viņiem galvenais pablēt tribīnēs to vājprāta saukli "Diinaaamoo, dinaaaamoo"! Ar krieviem ir kā ar bitēm - nekad neko nevar zināt, kas nākamajā mirklī ienāks prātā!

     [+] [-]

, 2013-11-26 22:15, pirms 11 gadiem
lonja rakstīja: Piesaucu tādā sakarā,ka ja mūs strostē ASV vai Eiropas komisārs,tad tu klusē,pakalpīgi luncini asti saviem eiropas iedomātajiem kungiem!Es tikai nosodot vienu ļaunumu,nepazaudēju no redzes loka otru-tādu pat ļaunumu...
Varbūt kaut kad agrāk arī strostēja,bet pēdējos 10 gados kopš esam ES nekādu strostēšanu neatceros.

     [+] [-]

, 2013-11-26 22:16, pirms 11 gadiem
Es esmu latvietis! Un pilnīgi neprivāts mau tas klubs nav. Latviešu līdzjutēji jau ar ir. Vai arī Dinamo līdzjutēji pārsvarā nav latvieši - Latvijas iedzīvotāji. Vai arī varbūt ķīnieši!?

Shmidzis rakstīja: Kāds te sakars vispār ar valsti? Kāds privātam sporta klubam sakars ar patriotismu?

  -1 [+] [-]

, 2013-11-26 22:16, pirms 11 gadiem
KillerLoop rakstīja: Jā, atzīšos, aizkaitināja nedaudz. Vienkārši neciešu tādus cilvēkus, kuriem ir tikai sava taisnība, tā teikt dzīvo savās ilūzijās. Runā pilnīgas muļķības, bet ir 100% pārliecināti paši par sevi, ka runā taisnību. Ok, jābeidz barot to nabagu.
Ko pirms tam aizmirsu piebilst - jūs daži te viņu necitētu, līdzīgi kā ar citiem ignorētiem, viņa teksti man vispār acīs nerādītos.
Laikam Swordsman taisās vēlāk dot vaļā, ja interesei un mācoties, tad varu saprast, bet ja jūties aizkaitināts, nevajag.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-26 22:16, pirms 11 gadiem
als rakstīja: Gluži manas domas! Labi tas nebeigsies.... bet to jau "TRTDiņi" nesaprot! Viņiem galvenais pablēt tribīnēs to vājprāta saukli "Diinaaamoo, dinaaaamoo"!
Tu taču NHL tikai skaties, kada tev starpība?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-11-26 22:17, pirms 11 gadiem
Morics rakstīja: Par nodošanu piekrītu! tagad mums āmīši bārsta, ka nav atzinuši mūsu okupāciju. Anglija arī te mīdās. 1945.gada Jaltas konferencē mūs atdeva PSRS! neviens necīnījās pret! Lūk Tev āmīši un britīši!
Tur situācija bija tāda, ka Rūzvelts jau praktiski bija uz nāves gultas un Čērčils praktiski palika viens un bija vienkārši priecīgs par murga beigšanos.

     [+] [-]

, 2013-11-26 22:18, pirms 11 gadiem
Arī stulba Eiropas komisāram nav ko asti luncināt! Daļa no viņiem nekādi gudrie nav. Nav jāklausa visām iegribām.

lonja rakstīja: Piesaucu tādā sakarā,ka ja mūs strostē ASV vai Eiropas komisārs,tad tu klusē,pakalpīgi luncini asti saviem eiropas iedomātajiem kungiem!Es tikai nosodot vienu ļaunumu,nepazaudēju no redzes loka otru-tādu pat ļaunumu...

     [+] [-]

, 2013-11-26 22:18, pirms 11 gadiem
Morics rakstīja: Par nodošanu piekrītu! tagad mums āmīši bārsta, ka nav atzinuši mūsu okupāciju. Anglija arī te mīdās. 1945.gada Jaltas konferencē mūs atdeva PSRS! neviens necīnījās pret! Lūk Tev āmīši un britīši!
Tieši tā, un tagad mums būtu jāattaisnojas viņu priekšā ikreiz kad kaut kas nesaskan ar viņu viedokli, kad vajadzēja vienreiz palīdzību tad paņēma un uzmeta. Tagad vēl mācīs mums vēsturi.

  -2 [+] [-]

, 2013-11-26 22:18, pirms 11 gadiem
als rakstīja: Gluži manas domas! Labi tas nebeigsies.... bet to jau "TRTDiņi" nesaprot! Viņiem galvenais pablēt tribīnēs to vājprāta saukli "Diinaaamoo, dinaaaamoo"! Ar krieviem ir kā ar bitēm - nekad neko nevar zināt, kas nākamajā mirklī ienāks prātā!
Jā, kaut kad tas beigsies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-11-26 22:19, pirms 11 gadiem
MaigaisS rakstīja: Mjā. Vai tiešām tas teātris bija vajadzīgs? Un te vairs nav runa par krievu prātu vai tml, nekas tāds nebija te jātaisa. Tagad paliksim par nīstāko komandu, vēl plus visus vinnējam.. krievam nepatīk un re meklēs jebko lai tiktu vaļā no mums
Maigais tu esi MĪKSTS

  -1 [+] [-]

, 2013-11-26 22:19, pirms 11 gadiem
lonja rakstīja: Horvātu futbolists arī to pateica pie sevis-saviem līdzjutējiem!Tur krievu pat tuvumā nebija!Vēl man liekas,ka pat leišu basketbola līdzjutējus FIBA sodīja par nacistu sveiciena izmantošanu!Lai gan tas ne tuvu tā nebija domāts!Un arī šeit krievi saskata kāškrustu,kaut arī domāts bija kas cits!Un es Tev uzrakstīju,ka tas ornaments arī ir ļoti līdzīgs kāškrustam,tik ar rombu pa vidu!Lūk,to es Tev gribēju pateikt un to es redzu-diemžēl visur pasaulē ir sākušās slimīgas medības pret limos murgos saskatītu fašisma atdzimšanu!
Kā te teica - staigā ar Lielvārdes jostu vesels, problēmas Tev neradīs.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-26 22:19, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Vispār jau visi citi ir labāki par mums, jo īpaši es to novēroju pagājušajā vasarā, kā tikai igaunis, letis, hahols vai polis pavairāk uzņem uz krūts, tā lej savējiem samazgas uz galvas un slavē mistiskos citus.
Agri,ja man kaut kas patīk pie citām tautām,tad es viņus par to nedrīkstu paslavēt?
Es arī nekad neesmu teicis, ka LV viss ir ļoti slikti. ja Tu dzirdētu kā mani kaimiņi un vairāki paziņas latvieši lamā Latviju, tad Tu mani nekad nevainotu tajā ka es visur noliekot Latviju.

     [+] [-]

, 2013-11-26 22:20, pirms 11 gadiem
kino rakstīja: Tur situācija bija tāda, ka Rūzvelts jau praktiski bija uz nāves gultas un Čērčils praktiski palika viens un bija vienkārši priecīgs par murga beigšanos.
Cik noprotu daži amerikāņu ģenerāļi esot iebilduši par okupāciju, bet nekas lietas labā neesot ticis darīts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-11-26 22:21, pirms 11 gadiem
Vienkārši šobrīd Eiropā ir tendence, ka nacionālisms - dzimtenes mīlestība, lepnums ar savu kultūru un valodu nav cieņā.
Tiek postulēta tolerance - mums visi vienādi mīļi - melns, balts, sarkans, dzeltens. Arābs, ķīnietis vai vācietis.
tas ir pretīgi - bet uz to mēs ejam.
Horvāts aizmirsa, ka "civilizētajā" eiropā būt lepnam par savu zemi un būt gatavam par to cīnīties un mirt - nav toleranti. Jācīnās un jāmirst par pasauli!

NAMEJS 9999 rakstīja: Es tik labi nepārzinu horvātu vēsturi (vel jo vairāk II Pasaules kara laika),lai ko puslīdz objektīvi Tev atbildētu.
Vāciešu nevainīgais vārds ''heil'' pie noteiktām situācijām (roku kustībām) arī var izsaukt daudz jautājumus pašā Vācijā.

     [+] [-]

, 2013-11-26 22:21, pirms 11 gadiem
Morics rakstīja: Es esmu latvietis! Un pilnīgi neprivāts mau tas klubs nav. Latviešu līdzjutēji jau ar ir. Vai arī Dinamo līdzjutēji pārsvarā nav latvieši - Latvijas iedzīvotāji. Vai arī varbūt ķīnieši!?
Nu un kas tev kā latvietim notika, tev uzlika kādu sodu? Krievijas vēstniecība iesniedza Latvijai protesta notu vai arī tev aizliedza kāds Latvijā lietot ugunskrustu? Ej dejo, zīmē, uztetovē uz dzimumlocekļa vai pakaļas kaut vai.

Vienkārši Krievijā šī konkrētā fotogrāfija ieguva plašu rezonansi, tāpēc arī līgas vadībai vajadzēja demonstrēt kaut kādu darbību, tapēc arī uzlika simbolisku sodu.

     [+] [-]

, 2013-11-26 22:22, pirms 11 gadiem
Tāds jautājums - kas āmīšiem ir pamatnācija?! kur tā ir - rezervātos! Lūk lielais demokrātijas šūpulis (Ja neskaita aizsākumus Franciju)

karliss rakstīja: Tieši tā, un tagad mums būtu jāattaisnojas viņu priekšā ikreiz kad kaut kas nesaskan ar viņu viedokli, kad vajadzēja vienreiz palīdzību tad paņēma un uzmeta. Tagad vēl mācīs mums vēsturi.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-26 22:23, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es nesaprotu kādā sakarā dažs labs te piesauc Vāciju ,ASV, ja tas viss notika [B]LATVIJĀ, un tam nav nekāda sakara ko un kā drīkst nēsāt un lietot velns viņu zin kur. Ja japāņiem starp mūsu latvju zīmēm ir kāda netīkama zime, tāpat ķīniešiem, tad ko mums darīt? Aizliegt savas tradīcijas, kā savā laikā tovarišķs A.Pelše izdarīja aizliegdams Jāņus svinēt?
Ko lai es Tev saku - "aizbrauc taču uz Vāciju un pamēģini..."

  -1 [+] [-]

, 2013-11-26 22:23, pirms 11 gadiem
Sen jau bija skaidrs ka KHL ir Krievijas varas radīts politisks veidojums, lai palielinātu Krievijas ietekmi tuvākajās valstīs. Labi ka leiši uzlika mīksto šim pasākumam.
Sodīja........ par ko?????? Da pošļi vi v ž...

     [+] [-]

, 2013-11-26 22:24, pirms 11 gadiem
karliss rakstīja: Cik noprotu daži amerikāņu ģenerāļi esot iebilduši par okupāciju, bet nekas lietas labā neesot ticis darīts.
Jo praktiski vienīgais veids kā to labot, būtu kara turpinājums ar PSRS, līdz viņi atbrīvotu teritorijas... Ļoti sarežģīta situācija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-26 22:24, pirms 11 gadiem
lonja rakstīja: Namejs gan viņus ir iecēlis dieva vietā un šo nepatīkamo faktu noklusē un ignorē(neticu,ka nezina).Tāpat,kā viņš nezina(vai noklusē)ka Anglija un Francija iebruka Vācijā jau 1939 gadā!Un demokrātijas citadele ASV ieviesa embargo pret Japānu,tādējādi izprovacējot karu!Lūk tāda ir Nameja seno demokrātiju patiesā seja!!!
Redzi,Tu atkal vēlamo uzdod par faktisko.
Nekad neesmu īpaši slavējis NEVIENU lielvaru, jo visi viņi ir maitas, un ja visas atkal atradīs kādu kopsaucēju,tad atdos mūs saplosīšanai ka nemetās.
Vienīgi man personiski nav arī par ko britus un jeņķus īpaši lamāt, jo cik man (maniem paziņām) ar viņiem ir nācies sakārties, tad neko sliktu par viņiem teikt nevaru.

     [+] [-]

, 2013-11-26 22:24, pirms 11 gadiem
Shmidzis rakstīja: Tu taču NHL tikai skaties, kada tev starpība?
Pa lielam nekāda! Vienkārši fascinē krievu stulbums un aunapierisms! Vienā mirklī saka "ok, saprotam nebija nekāda svastika, bet sens tautas ornaments" tagad pagriež visu otrādāk un vēl iešķiebj antņiem gan soda naudu (gana pasmieklīga priekš Jurkas maka), gan vēl arī brīdinājumu "izraksta" ar pizīmi ka nākamreiz var arī no līgas izmest! Patiesībā KHL vadība pameta labu āķi tiešām nacionāli noskaņotiem kadriem/ politiķiem, kas šo lietu nākotnē var arī izmantot! RD jau sen vairs nav vienīgais ES klubs līgā... un domāju KHL arī bez viņa tagad varētu labi iztikt it seviški, ja vēl šis tagad arī krievu klubus gana regulāri padrāž!

  -1 [+] [-]

, 2013-11-26 22:29, pirms 11 gadiem
lonja rakstīja: Jā staigā savā virtuvēBet tikko to iznes ārpus virtuves,tā sākas fašisma atdzimšana..tā nu tas diemžēl ir..tāpat arī šinī gaddījumā-savā virtuvē-LAČ-neviens neko nepamanītu,bet tikko iznesām ārpusē,tā cinītāji ar fašismu klāt!Vēl tik tas vecais smirdīgais židelis Zurofs te pietrūka!!!
Absurds.
Aizej tajā līdz "Rimi" ja netici.
Vai nu tiešām nebūs viegli tās bailes no Tevis dabūt ārā vai arī Tu šādi tikai aizstāvi savu sākotnējo domu. Es ceru, ka labāk otrais variants, tad situācija nav tik grūta.
Visu gaišu!

     [+] [-]

, 2013-11-26 22:31, pirms 11 gadiem
Balsojam Luudzuuu!

ProfOpinion in blue - YouTube

  -1 [+] [-]

, 2013-11-26 22:31, pirms 11 gadiem
als rakstīja: Pa lielam nekāda! Vienkārši fascinē krievu stulbums un aunapierisms! Vienā mirklī saka "ok, saprotam nebija nekāda svastika, bet sens tautas ornaments" tagad pagriež visu otrādāk un vēl iešķiebj antņiem gan soda naudu (gana pasmieklīga priekš Jurkas maka), gan vēl arī brīdinājumu "izraksta" ar pizīmi ka nākamreiz var arī no līgas izmest! Patiesībā KHL vadība pameta labu āķi tiešām nacionāli noskaņotiem kadriem/ politiķiem, kas šo lietu nākotnē var arī izmantot! RD jau sen vairs nav vienīgais ES klubs līgā... un domāju KHL arī bez viņa tagad varētu labi iztikt it seviški, ja vēl šis tagad arī krievu klubus gana regulāri padrāž!
Iztikt? Bez kluba Baltijā? Par dārgu palika?
Als, nezaudē formu.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-26 22:32, pirms 11 gadiem
Morics rakstīja: Vienkārši šobrīd Eiropā ir tendence, ka nacionālisms - dzimtenes mīlestība, lepnums ar savu kultūru un valodu nav cieņā.
Tiek postulēta tolerance - mums visi vienādi mīļi - melns, balts, sarkans, dzeltens. Arābs, ķīnietis vai vācietis.
tas ir pretīgi - bet uz to mēs ejam.
Horvāts aizmirsa, ka "civilizētajā" eiropā būt lepnam par savu zemi un būt gatavam par to cīnīties un mirt - nav toleranti. Jācīnās un jāmirst par pasauli!
Jā,taisnība.
Man patiešām ļoti žēl,ka es neesmu melnais ebrejs, kas pie tam homoseksuāli orientēts, Tad man Eiropā un vispār pasaulē būtu visas durvis vaļā, jo maz būtu tādu,kas baidoties mani diskriminēt kaut ko aizliegtu vai atteiktu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-26 22:34, pirms 11 gadiem
Morics rakstīja: Tāds jautājums - kas āmīšiem ir pamatnācija?! kur tā ir - rezervātos! Lūk lielais demokrātijas šūpulis (Ja neskaita aizsākumus Franciju)
Franciju labāk vispār nepiemini! Tā sen jau ir islama valsts, kur pamatnācija vakaros sēž dzīvokļos un nemaz ārā nelien, jo brašie arābu jaunekļi var vai nu "uz desas" paņemt (attiecīgi šievieškārtas pārstāves) vai arī vienkārši rīkli pārgriezt.... lūk jums job@nijs Eiropas multikulturālisms un tolerance.... mūs no tās sērgas pagaidām pasargā tikai ne pārāk augstais dzīves līmenis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja