Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Daugaviņam pirmie vārti, taču "Dinamo" atkal zaudē

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Daugaviņam pirmie vārti, taču "Dinamo" atkal zaudē
"Dinamo" hokejisti
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šodien Kontinentālās hokeja līgas spēlē Rīgas "Dinamo" izbraukumā ar 2:3 zaudēja Ņižņijnovogordas "Torpedo". Pirmos vārtus "Dinamo" kreklā guva Kaspars Daugaviņš, taču mūsējiem nācies samierināties ar jau trešo zaudējumu pēc kārtas.

Šodienas spēlē 2. maiņā Aleksandra Ņiživija vietā Peka Rautakalio izvēlējās Gunāru Skvorcovu, bet vārtos stājās Māris Jučers. Ja pagājušajā mačā "Dinamo" pret "Lokomotiv" prata noturēties sausā 57 minūtes, tad šodien ripa ātri atradu ceļu uz mūsējo vārtiem. 5. minūtē, divu minūšu sodu izciešot Kasparam Daugaviņam, no tā sauktā Hosas punkta vairākumu jau 26. tā sekundē veiksmīgi izmantoja Mihails Varnakovs - 1:0 "Torpedo" labā. Turpinājumā komandas mainījās ar momentiem, rīdziniekiem labākajām iespējām rodoties pēc Daugaviņa un Džeimija Džonsona uzvarētiem iemetieniem.

Grēkāzis Daugaviņš ne tikai uzvarēja iemetienus, bet arī nopelnīja vairākumu, kas noveda pie izlīdzinājuma. Pēc neizmantotām Gunta Galviņa un Džonsona iespējām mača 15. minūtē mūsu triecienmaiņa izcili izspēlēja kombināciju, kuras nobeigumā Mārtiņa Karsuma piespēli kā uz paplātes realizēja Miks Indrašis (1:1)! "Torpedo" sekojošo ofensīvu "Dinamo" apklusināja ar aktīvā Džonsona izgājienu viens pret vienu un nopelnītu bullīti (pretinieks uzsita pa rokām) - diemžēl kanādietis Vitāliju Kovaļu nepārspēja. Mājinieki atbildēja ar to pašu - Varnakova izrāvienu nogulēja Arvīds Reķis, pārkāpjot noteikumus, taču "Torpedo" uzbrucējs piešķirto bullīti pret Jučeru arīdzan nerealizēja. 1:1 pēc 1. trešdaļas.

2. periods ar vētrainiem uzbrukumiem nesākās, tomēr atkal tai pašā trešdaļas 5. minūtē "Dinamo" palika mazākumā (noraidīts Karsums), un atkal "Torpedo" skaitlisko pārsvaru realizēja. Ar tālu metienu Jučeru pārsteidza Jevgeņijs Varlamovs - 2:1 mājinieku labā. Rīdziniekiem otro vairākumu nopelnīja Gints Meija, taču mūsējie šoreiz to nerealizēja. Labāku iespēju vienādos sastāvos ar nepatīkamu metienu radīja Karsums, tomēr ripa slīdēja mazliet garām. Tāpat "Dinamo" neizdevās iemest vēl vienā vairākumā (mājinieki pārkāpa skaitlisko sastāvu), un pirms pēdējām 20 minūtēm joprojām 1:2 mūsējiem par sliktu.

Vēlmei atspēlēties 3. periodā traucēja noraidījumi - vispirms Reķis, pēc tam Karsums. "Torpedo" abus šos vairākumus pēc kārtas neizmantoja (Jučers glāba vienreiz), tomēr laiks ritēja un 47. minūtē kārtējo noraidījumu viesiem "nokārtoja" Džonsons. Arī šo mazākumu "Dinamo" izturēja (palīdzēja arī pretinieku noraidījums), taču gandrīz puse perioda jau bija cauri. Un tomēr Rautakalio komanda, nonākusi vairākumā, ātri izlīdzināja - spraugu starp Kovaļa kājsargiem atrada Daugaviņš, gūstot savus pirmos vārtus "Dinamo" labā (2:2)! Diemžēl prieki bija gaužām īsi - jau pēc 18 sekundēm "Torpedo", kļūdoties mūsu aizsargu pirmajam pārim, izgājienā atjaunoja vadību (3:2 mājinieku labā). Rīgas hokejisti metās atspēlēties un kādā epizodē uzbrukumu bezkaunīgā veidā, izgrūžot vārtus, pārtrauca Kovaļs. Piešķirtais vairākums "Dinamo" neko nedeva. Arī pēdējās minūtēs "Dinamo" izmisīgi centās izraut neizšķirtu un papildlaiku, taču "Torpedo" noturējās un uzvarēja ar 3:2.

"Dinamo" jau trešais zaudējums pēc kārtas, bet nākamo spēli mūsējie aizvadīs piektdien mājās pret Maskavas "Spartak".

Rīgas "Dinamo" sastāvs:

Mikaels Telkvists, Māris Jučers; Guntis Galviņš – Krišjānis Rēdlihs, Matjē Karls – Kristaps Sotnieks, Oskars Cibuļskis – Arvīds Reķis; Mārtiņš Karsums – Džeimijs Džonsons – Miks Indrašis, Aleksandrs Žirū – Kaspars Daugaviņš – Gunārs Skvorcovs, Andris Džeriņš – Robs Šremps – Gints Meija, Raitis Ivanāns – Māris Bičevskis– Elvijs Biezais, Miks Lipsbergs.

KHL regulārā sezona, 25. septembris, Rīga

Ņižņijnovgorodas "Torpedo" - Rīgas "Dinamo" 3:2 (1:1, 1:0, 1:1)
Vārti: 04:38 Varnakovs (Varlamovs, vair.) 1:0, 14:02 Indrašis (Karsums, Džonsons, vair.) 1:1, 25:47 Varlamovs (Vasiļjevs, vair.) 2:1, 48:33 Daugaviņš 2:2, 48:51 Zainuļins (Potapovs, Ugarovs) 3:2.
Varnakovs (19.min.) un Džonsons (17. min.) neizmantoja soda metienus.
Metieni: 28:46.
Soda minūtes: 10:10.
Vārtsargi: Vitālijs Kovaļs - Māris Jučers (līdz 58:45 un no 59:24 līdz 59:38).

 +48 [+] [-]

, 2012-09-25 20:23, pirms 12 gadiem
Kovalam spēļu sodu vajag.
var teikt tas ir 5+20 noraidījums...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Ādams Ludvigs Lēvenhaupts

 +66 [+] [-]

, 2012-09-25 20:23, pirms 12 gadiem
Ar šādu spēli dinamo atbiedēs viaasatam klientus

 +29 [+] [-]

, 2012-09-25 20:24, pirms 12 gadiem
Nu, ko , Pekka? Kad ir tuvākais Finnair reiss?

 +24 [+] [-]

, 2012-09-25 20:24, pirms 12 gadiem
pekas krēsls sāk šūpoties...
Slēpts komentārs: W W E

 +26 [+] [-]

, 2012-09-25 20:24, pirms 12 gadiem
Apsveicu Dinamo ar kārtējo zaudējumu!!!
Malači tā turpiniet.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +20 [+] [-]

, 2012-09-25 20:24, pirms 12 gadiem
VIENS LIELS PAZORS!!!!!!!

     [+] [-]

, 2012-09-25 20:24, pirms 12 gadiem
nu bēdigas beigas jācer ka mājas spēlēs punktiņi būs vairāk!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-09-25 20:24, pirms 12 gadiem
Ta viss ir jāmāk

  +7 [+] [-]

, 2012-09-25 20:24, pirms 12 gadiem
Sak jau apnikt

  +6 [+] [-]

, 2012-09-25 20:24, pirms 12 gadiem
Reķa aizstāvībai,Peka lai brauc mājās,Dinamo stilu izvarojis viņš ir.

 +31 [+] [-]

, 2012-09-25 20:24, pirms 12 gadiem
Raitim jāiet atsildīties pie Kovala ģērbtuvē!

  +4 [+] [-]

, 2012-09-25 20:25, pirms 12 gadiem
Bijām pelnījuši uzvarēt!!!

  +4 [+] [-]

, 2012-09-25 20:25, pirms 12 gadiem
Pipec!!!!kas notiek.......kad bus uzvaras..

 +15 [+] [-]

, 2012-09-25 20:25, pirms 12 gadiem
Vārtsargi mums nostāv labi gandrīz katru spēli,bet kamēr negūsim vairāk par 2 goliem tikmēr uzvarēt būs grūti!
P.S apsveicu Daugaviņu!

  -3 [+] [-]

, 2012-09-25 20:25, pirms 12 gadiem
Vismaz Dinamo trāpija vairāk pa 2 vārtiem

Dinamo, moneti ir, bet diemžēl nekā nevar viņi dabūt to ripu vārtos, žēll...

  -3 [+] [-]

, 2012-09-25 20:25, pirms 12 gadiem

 +15 [+] [-]

, 2012-09-25 20:25, pirms 12 gadiem
JURI! MACIŅŠ JĀATVER!

 +22 [+] [-]

, 2012-09-25 20:25, pirms 12 gadiem
Kovals cūka, bet tiesneši to negrib atzīt...

 +13 [+] [-]

, 2012-09-25 20:25, pirms 12 gadiem
Ar tādu momentu realizāciju pat Baltkrievijas čempī nav ko darīt...

  +8 [+] [-]

, 2012-09-25 20:25, pirms 12 gadiem
Lai Savickis pats savu hoķi skatās !!!!
Pilnīgā pakaļā !!!! Torpedo bez piepūles mūsējos izjāja !!!

  +5 [+] [-]

, 2012-09-25 20:25, pirms 12 gadiem
Labi, kamēr vēl ir iespēja ieķīlāšu dzīvokli un uz Under 2.5 uz Dinamo! Sarauj!

  +7 [+] [-]

, 2012-09-25 20:25, pirms 12 gadiem
Varu saderet ka Rautakallio teiks:"Puiši spēlēja labi un cīnījās"
Varu pateikt godīgi ATRUNAS IR DOMĀTAS ZAUDĒTĀJIEM un ja tas igaunis Opuļskis nesāks kaut ko lietas labā darīt tad dināmo uz ilgu laiku būs zaudētāju lomā.

Skarbi, bet tā ir patiesība

     [+] [-]

, 2012-09-25 20:25, pirms 12 gadiem
Šodien Liepājas Metallurgs nespēlē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-09-25 20:26, pirms 12 gadiem
Turpmāk, kad pret mums ir izgājieni 1 vs. 1, grūžam vārtus laukā.
Piektdien sāksies uzvaru sērija.

  +5 [+] [-]

, 2012-09-25 20:26, pirms 12 gadiem
es jau nodomāju ka pēc Daugaviņa gola nu būs papildlaiks, bet nu tā kļūda...

  +3 [+] [-]

, 2012-09-25 20:26, pirms 12 gadiem
Varbūt laiks RD papildināties ar kādu labu snaiperi? Tak valde atveriet savus biezos makus.!!!!!!!!!!!!!!!!1

  +1 [+] [-]

, 2012-09-25 20:26, pirms 12 gadiem
Vsjo. Ja nakosaja spele nevines, pariesu pie skorpiona, kupata,clyde un citiem pajoliiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-09-25 20:26, pirms 12 gadiem
Kovalu uz teātri...

  +4 [+] [-]

, 2012-09-25 20:26, pirms 12 gadiem
2 šaibas... Norma. Tā jau spēle neslikta, bet kkā jau zajbal šie skatāmie zāģi.

Tas lkm ir kkāds nosacījums RD in KHL pirmās 10 spēles kāst! eh.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2012-09-25 20:26, pirms 12 gadiem
Drīz atkal fanu klubs vares skatīties spēli arēnas vestibilā!!

  +1 [+] [-]

, 2012-09-25 20:26, pirms 12 gadiem
Eh, kā ta šitā! šoreiz noteikti atkal nepaveicās, nākamajā spēlē metīšot iekšā Un cilvēki par to vēl maksā 5 - 25 ls par spēli...užas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-09-25 20:27, pirms 12 gadiem
Tālavas taurētājs rakstīja: Raitim jāiet atsildīties pie Kovala ģērbtuvē!
Starp citu besīja ārā Kovala nesportiskā uzvedība grūstot ārā vārtus

  +7 [+] [-]

, 2012-09-25 20:27, pirms 12 gadiem
Priekš kam nesmuki vinnēt,ja var skaisti zaudēt? Vnk individuālā meistarība lielākajai daļai komandas neatbilst KHL līmenim,tas arī viss! Ko lai saka,cepums Opuļskim un RD vadībai par ekselenti veikto spēlētāju atlasi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +27 [+] [-]

, 2012-09-25 20:27, pirms 12 gadiem
Lielaka Dinamo kļūda!!!!GALVINS!!!!par kapteini,
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Yablon.....

  +2 [+] [-]

, 2012-09-25 20:28, pirms 12 gadiem
Tomixxs rakstīja: DAUGAVIŅŠ!! :O
Ļoti iepriecina.
Nu nepaveicās, spēle lieliska. Momentiem/notikumiem pilna.
Gan bullīši, gan asumi. Super.
Malači.
ko gan tas viss līdz ja atkal zāģis...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-09-25 20:28, pirms 12 gadiem
Kad Raitis beidzot izkausies!???

  +1 [+] [-]

, 2012-09-25 20:28, pirms 12 gadiem
patīk,nepatik,bet Reķis piesauc nelaimi,viss loti labi izskatās,bet kāpēc to punduri-čerez ņemogu vajag likt sastāvā-tiešām nesaprotu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2012-09-25 20:28, pirms 12 gadiem
Pilniigi rokas nolaizhaas skatiities, ja shitaa speelee. Laikam buus shii sezona jaaizlaizh savaadaak tikai sliktas emocijas. Izskataas ka te buus siiva ciinja ar Vitjaz par peedeejo vietu.

Domaaju jaamaina treneris.

     [+] [-]

, 2012-09-25 20:28, pirms 12 gadiem
Ar katru spēli sniegums uzlabojas,bet punkti tabulā diemžēl nevairojas.Lai kā man patiktu Pekka,bet ja tas tā turpināsies,tad briest treneru maiņa.Paskatīsimies,cik cilvēku būs piektdien arēnā.Es prognozēšu,ka 4000 ne vairāk.

  +9 [+] [-]

, 2012-09-25 20:28, pirms 12 gadiem
nopirktais suns rakstīja: Kad Raitis beidzot izkausies!???
5.oktobrī

  +5 [+] [-]

, 2012-09-25 20:28, pirms 12 gadiem
clyde_shelton rakstīja: Spēlējot ar pusspēku torpēdas iegūst kārtējos 3 punktus, bet ģinama nostiprinās pēdējā vietā.
Atkal jauns profils? Cik jau ir kopā? Vienkārši nožēlojami, pāris sīki āksti taisa entos profilus un sūkā viens otram - tas ir mūsdienu sportacentrs.com!

     [+] [-]

, 2012-09-25 20:29, pirms 12 gadiem
Principā par aizsardzību neko sliktu nevar teikt, bet par uzbrukumu.....

  -1 [+] [-]

, 2012-09-25 20:29, pirms 12 gadiem
artis12342 rakstīja: Varu saderet ka Rautakallio teiks:"Puiši spēlēja labi un cīnījās"
Varu pateikt godīgi ATRUNAS IR DOMĀTAS ZAUDĒTĀJIEM un ja tas igaunis Opuļskis nesāks kaut ko lietas labā darīt tad dināmo uz ilgu laiku būs zaudētāju lomā.

Skarbi, bet tā ir patiesība
lai aug jaunā maiņa!

  +1 [+] [-]

, 2012-09-25 20:29, pirms 12 gadiem
nu ko!Ja šādi turpināsim hokejs latvijā nebūs populārs.

  +5 [+] [-]

, 2012-09-25 20:29, pirms 12 gadiem
satann rakstīja: Lielaka Dinamo kļūda!!!!GALVINS!!!!par kapteini,
par to piekrītu, par daudz kļūdu, trešie vārti viņējie
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-09-25 20:29, pirms 12 gadiem
Ar Vitjaz par pēdējo vietu šogad..bet tā no malas diemžēl izskatās!!
KOVALAM spēļu diskvalifikāciju nu ja es butu spaini alus izdzeris tik daudz reizes vartus neizgruustu!!!!

     [+] [-]

, 2012-09-25 20:29, pirms 12 gadiem
artis12342 rakstīja: Starp citu besīja ārā Kovala nesportiskā uzvedība grūstot ārā vārtus
bet vai tad viņš nedabūja par to noraidījumu?

     [+] [-]

, 2012-09-25 20:29, pirms 12 gadiem
Pedejais_krievs rakstīja: Pekkas uzstaedijums ir mest pa vartiem. vel nav pielecis ka tads speles stils latviesiem neder.
A kas tad der? Nosauc četrus spēlētājus, kuri spēj uzņemt piespēli un kuri spēj atdot piespēli?
negaidi realizāciju, paskaties, kā cilvēki atdod un pieņem piespēles...

  +2 [+] [-]

, 2012-09-25 20:29, pirms 12 gadiem
Labi, labi, pietiks dir$t, savickis teica, kakagarins šosezon būs Rīgā! RD rāda, ka ir nūģi un iemidzina visus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-09-25 20:30, pirms 12 gadiem
pinokio rakstīja: Ar katru spēli sniegums uzlabojas,bet punkti tabulā diemžēl nevairojas.Lai kā man patiktu Pekka,bet ja tas tā turpināsies,tad briest treneru maiņa.Paskatīsimies,cik cilvēku būs piektdien arēnā.Es prognozēšu,ka 4000 ne vairāk.
Pieskaiti klāt vēl kādus 2k, jo RD spēlēs trešajā formā

     [+] [-]

, 2012-09-25 20:30, pirms 12 gadiem
Superlieliska spēle!Veseli DIVI gūti vārti.Neuzvarējām?Nelaimes gadījums.

  -1 [+] [-]

, 2012-09-25 20:30, pirms 12 gadiem
Nikujasse rakstīja: Kovals cūka, bet tiesneši to negrib atzīt...
Nav tas vārds,mēsls pēdējais-cik tas sūds ekipējumu kārto sezonas laikā,iepriekš''ejā p/o kādu pusstundu noteikti.Mūsējie malači,nu bet neiet tie vārti-gan jau aizies !!!

     [+] [-]

, 2012-09-25 20:30, pirms 12 gadiem
tas ko Kovaljs izdarija jau bija njirgashanas par hokeju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2012-09-25 20:31, pirms 12 gadiem
Galviņs vnk ir lielisks kapteinis,pie tam vēl vareni rezultatīvs!

     [+] [-]

, 2012-09-25 20:31, pirms 12 gadiem
sarkanskupats rakstīja: Kovala gājiens bija gļēvulīgs. Ceru šim puņķim iedos spēļu sodu.
Nospeleja komandas interesees! ja tiesnesi dod tikai 2 min par to tad laikam vien pareizi darija!
bet nu ja lai ari liktos ka spele skatama un laba , tacu ja tas nedod auglus kuru speli jaw peckartas tad tomer laikam naw nemaz tik laba!

     [+] [-]

, 2012-09-25 20:31, pirms 12 gadiem
es domaaju,ja Dinamo maajas speelees nepanems vismaz sesus punktus,tad jav buutu jadomaa par trenera atlaisanu,jo-kaada jeega ja pusliidz normmali speelee ar pusliidz normaalu sastaavu,bet vairaak kaa 2 iemest nevar...

  -1 [+] [-]

, 2012-09-25 20:31, pirms 12 gadiem
purva_velns rakstīja: Nu, ko , Pekka? Kad ir tuvākais Finnair reiss?
Pie kā tur Peka vainīgs, ja spēlētāji nemāk iemest. Vainu vajag likt uz Opuļska .

  +8 [+] [-]

, 2012-09-25 20:31, pirms 12 gadiem
Nav kārtīga kapteiņa komandā!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-09-25 20:31, pirms 12 gadiem
PiparsOksiks rakstīja: Priekš kam nesmuki vinnēt,ja var skaisti zaudēt? Vnk individuālā meistarība lielākajai daļai komandas neatbilst KHL līmenim,tas arī viss! Ko lai saka,cepums Opuļskim un RD vadībai par ekselenti veikto spēlētāju atlasi!
da,ko tas Opuļskis,visu nostrādāja sējējs-kleins kanādas aizsargs,duļevskis ar mazo racēju,vecais nedzīvais un lūk rezultāts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-25 20:32, pirms 12 gadiem
Galvini par treneri,Kovalu par Futbolistu

  -1 [+] [-]

, 2012-09-25 20:32, pirms 12 gadiem
artis12342 rakstīja: Pieskaiti klāt vēl kādus 2k, jo RD spēlēs trešajā formā
6000 tas jau būs tikpat kā pārpildītas tribīnes.Nu tagad skatos,ka Spartaks bezcerīgi Atlantam zaudē,tā ka varbūt piektdien mums palaimēsies iegūt 3 punktus.

  +3 [+] [-]

, 2012-09-25 20:32, pirms 12 gadiem
Tālavas taurētājs rakstīja: Raitim jāiet atsildīties pie Kovala ģērbtuvē!
Smieklīgākais, ka tāpat Dinamo hokejists, nezinu kurš tas bija, aizmeta garām tukšajiem vārtiem, takā, ja Kovals nebūtu izgrūdis, tāpat būtu garām

  +1 [+] [-]

, 2012-09-25 20:32, pirms 12 gadiem
Šovakar LG biedri izbrauks uz banketu par godu Torpedo uzvarai skanot mūsu himnai:

Sīpoli. Bimbambols. - YouTube

Lai visiem jauks vakars!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-25 20:32, pirms 12 gadiem
Bishku jau saak pieriebties. Klasiskais speeles iznaakums. Nonaakam zaudeetaajos 3. treshdaljas viduu un cauri - neviena praatiiga uzbrukuma peedeejo 10 min laikaa. Un atkal klausiisimies Pekas staastus par to kaa chalji lieliski ciinaas . Kkas ir jaamaina

  +9 [+] [-]

, 2012-09-25 20:32, pirms 12 gadiem
EDIK95 rakstīja: Bijām pelnījuši uzvarēt!!!
Nebijām neko pelnījuši.Uzvaru ir pelnījis tas,kurš var iemest.

  +1 [+] [-]

, 2012-09-25 20:32, pirms 12 gadiem
Btw oftopikā.
Šitas taisās uz Dinamo Eliteprospects.com - Paul Szczechura

Eliteprospectā stāv pie "rumours" bet avots in Ļev oficiālā mājaslapa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-25 20:33, pirms 12 gadiem
Vienīgais uz ko var cerēt ir tas, ka Raiča kādam nākamajā spēlē iedos pa muti

  +5 [+] [-]

, 2012-09-25 20:33, pirms 12 gadiem
Oficiįlnķ web hokejového klubu HC LEV Praha -...

Gaidam papildinājumu.

Eliteprospects.com - Paul Szczechura

A two-way center, Szczechura is better defensively than offensively. He is a very good skater and faceoff man.
Lacks size and aggression. Isn't a natural scorer.

Tieši tas kas mums vajadzīgs! Savādāk ar vārtu gūšanu ir viss ok, bet tā aizsardzība...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-25 20:33, pirms 12 gadiem
Conolly rakstīja: ai, kaut kas vairs nav tā , kādreiz patika un jutu līdzi dinamo, bet tagad tāds pojujisms..

Neveiksminieki pat sievietēm nepatīk,tāka nesatraucies-loģiskas izjūtas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-09-25 20:33, pirms 12 gadiem
virins172 rakstīja: Nebijām neko pelnījuši.Uzvaru ir pelnījis tas,kurš var iemest.
Es palabošu-tas,kurš var iemest vairāk par 2 ripām!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-25 20:33, pirms 12 gadiem
Sarkanais Skorpions rakstīja: LOL . Pirmkārt, Bēbji neiet skolā. Otrkārt, man jau ir augstākā izglītība.
Nu vecīt, kāda tad tev viņa ir? Ja būtu normālu augstskolu pabeidzis, nesēdētu 24/7 sportacentrā troļļojot. Nožēlojams pabira tu esi

  +3 [+] [-]

, 2012-09-25 20:34, pirms 12 gadiem
Pašlaik priekš šīs sezonas ir divas intrigas:
- Vai Dinamo spēs iekļūt rietumu desmitniekā?
- Vai kāds no leģionāriem sezonās savāks vairāk punktus nekā Kulda? Ja nē, tad vismaz 5+5p izdosies sasniegt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2012-09-25 20:35, pirms 12 gadiem
Tad kad Ozo bija kapteinis to vareja redzet gaja runaja ar Tiesnesiem,
Bet Galvins ..... Vispirms Galvinam uz zemes janolaizas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2012-09-25 20:35, pirms 12 gadiem
MsLFi rakstīja: Pašlaik priekš šīs sezonas ir divas intrigas:
- Vai Dinamo spēs iekļūt rietumu desmitniekā?
- Vai kāds no leģionāriem sezonās savāks vairāk par punktus nekā Kulda?
pff.
Lielākā intriga ir:
- Vai Dinamo gūs vairāk par diviem vārtiem!

     [+] [-]

, 2012-09-25 20:35, pirms 12 gadiem
kārtējais bezsakara mačs...

  +1 [+] [-]

, 2012-09-25 20:35, pirms 12 gadiem
Sandi atpakal, vismaz kaa talismanu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-09-25 20:36, pirms 12 gadiem
ivanans iemetis hetriku

  +5 [+] [-]

, 2012-09-25 20:36, pirms 12 gadiem
atkārtoju savu supereksperta komentāru - nevar normāli KHL spēlēt ar divām ceturtajām maiņām un patizlu otro maiņu. Par to e-pastā tika brīdināts arī Dinamo, ar šādu sastāvu mēs diemžēl esam vienā pūlā ar Avtomobilist, Metallurg NK, Donbass un Vityaz.

un viena Daugavas piesaistīšana neko nelīdzēs.

Ko darīt ? Atrast vienu normālu NHL veci un uz ceļiem izlūgties piedošanu Cipulim, lai nāk atpakaļ. Tad varam sākt runāt par jebkādu aršanu.

  +1 [+] [-]

, 2012-09-25 20:36, pirms 12 gadiem
Pārliecinoši!

  +2 [+] [-]

, 2012-09-25 20:36, pirms 12 gadiem
Sarkanais Skorpions rakstīja: LOL . Pirmkārt, Bēbji neiet skolā. Otrkārt, man jau ir augstākā izglītība.
izskatās ka tā tev nav līdzējusi. cilvēks ar augstāko izglītību nelīstu te nepārtraukti provocēt kā tāds skolaspuika
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-25 20:36, pirms 12 gadiem
Tiesāšana vnk fantastiska!
Tiesnešus jāsūta uz noteikumu skolu!

Mūsējiem atkal jāpavada nākāmās dienas veidojot saspēles..diez ir pieejama statistika par piespēļu precizitāti?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-25 20:37, pirms 12 gadiem
spēle laba,soģi,brīžiem nesaprotami lēmumi,ievelk mūsējam pa muti ar nūju,po,Karlu nogāž pofig,protams tas nav arguments,bet tai pašā laikā mēs 6 min. no vietas maz.,ahūni(mudaku bars),par kovaļu piekrītu,pilnīgas auzas,tur bija jādod nesportisks sods,tā bija reāla banka.Nekas tikai Rīga ,tikai Dinamo un Peka ir ok,hokejs labs,agresīvs,un viņš nevar spēlēt;aju vietā iemest,štelles ir daudz,tikai diemžēl...,bet gan būs

     [+] [-]

, 2012-09-25 20:37, pirms 12 gadiem
PēterisP rakstīja: atkārtoju savu supereksperta komentāru - nevar normāli KHL spēlēt ar divām ceturtajām maiņām un patizlu otro maiņu. Par to e-pastā tika brīdināts arī Dinamo, ar šādu sastāvu mēs diemžēl esam vienā pūlā ar Avtomobilist, Metallurg NK, Donbass un Vityaz.

un viena Daugavas piesaistīšana neko nelīdzēs.

Ko darīt ? Atrast vienu normālu NHL veci un uz ceļiem izlūgties piedošanu Cipulim, lai nāk atpakaļ. Tad varam sākt runāt par jebkādu aršanu.
Tu lasīji,ko Ignatjevs teica????Nu nav naudas un nebūs neviena NHL spēlētāja.

     [+] [-]

, 2012-09-25 20:38, pirms 12 gadiem
RUBEN rakstīja: Labi, kamēr vēl ir iespēja ieķīlāšu dzīvokli un uz Under 2.5 uz Dinamo! Sarauj!
labak under 5.5 nedaudz drosak, jo sat tad telkvists stav mega labi un neielaiz vairak par 1golu un dinamo pat ar diviem goliem uzvar tape under 5.5 ir labak

     [+] [-]

, 2012-09-25 20:38, pirms 12 gadiem
Ivananam vajadzēja mūsējos uzkurināt, kādam bietē iedot un miers.
Savējam vai pretiniekam vienalga, bet vajag!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-25 20:38, pirms 12 gadiem
OscarP rakstīja: pff.
Lielākā intriga ir:
- Vai Dinamo gūs vairāk par diviem vārtiem!
To mēs varētu formulēt kā:
- Vai Dinamo izdosies gūt vairāk par 2 vārtiem vidēji spēlē t.i. 104 ripas sezonā

  +4 [+] [-]

, 2012-09-25 20:39, pirms 12 gadiem
Toto kantori drīz vispār izņems no apgrozījuma likmes uz rezultātiem 2:1 un 3:2.

     [+] [-]

, 2012-09-25 20:39, pirms 12 gadiem
Šajā brīdi iederas šis video.

My favorite Michael Jordan quotes - YouTube

     [+] [-]

, 2012-09-25 20:39, pirms 12 gadiem
KNIFSS rakstīja: Conolly rakstīja: ai, kaut kas vairs nav tā , kādreiz patika un jutu līdzi dinamo, bet tagad tāds pojujisms..

Neveiksminieki pat sievietēm nepatīk,tāka nesatraucies-loģiskas izjūtas!
Interesanti,ka KHL prognožu spēlē RD man dod bagātīgu punktu ražu. Arī šīs spēles rezultātu esmu precīzi uzminējis.

  +1 [+] [-]

, 2012-09-25 20:39, pirms 12 gadiem
diez Znaroks negrib Dinamo vadit?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-25 20:39, pirms 12 gadiem
šobrīd izskatās,ka play offi ir tāla realitāte...!

  +5 [+] [-]

, 2012-09-25 20:39, pirms 12 gadiem
pinokio rakstīja: Ar katru spēli sniegums uzlabojas,bet punkti tabulā diemžēl nevairojas.Lai kā man patiktu Pekka,bet ja tas tā turpināsies,tad briest treneru maiņa.Paskatīsimies,cik cilvēku būs piektdien arēnā.Es prognozēšu,ka 4000 ne vairāk.
Tu ko, uz DInamo reti, kurš iet, kas baigi seko līdzi vietai tabulā. Tur iet modes pēc, jo oo šodien hoķis, ejam? Nu davaj ejam, kas vispār spēlē? Kāpēc Ozoliņš šodien nespēlē? Masaļskis vairs nespēlē?
Tādas sarunas norisinās arēnā katrā spēlē, apmēram vairāk kā puse nemaz nezina vietu turnīra tabulā, vai kādi ir spēlētāji un kur nu vēl kas ir treneris, glavenais ir aiziet uzsaukt Dinamo, sarauj! Viss. Ļoti daudzi starp citu nāk ar ielūgumiem. Vismaz manai mammai skolā vislaik nes ielūgumus uz mačiem.

  +1 [+] [-]

, 2012-09-25 20:40, pirms 12 gadiem
Ivanans ,ar kadu merki nema Ivananu ,lai silditu solinu
vareja Vizma vairakuma uzlaist vartu prieksa butu paradijis kas ir kas

 +10 [+] [-]

, 2012-09-25 20:40, pirms 12 gadiem
Gribējās izteikties rupji,bet pārdomāju.Kā jau rakstīju agrākos komentos,vēsu prātu.Tā būs visu sezonu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-09-25 20:42, pirms 12 gadiem
pinta rakstīja: patīk,nepatik,bet Reķis piesauc nelaimi,viss loti labi izskatās,bet kāpēc to punduri-čerez ņemogu vajag likt sastāvā-tiešām nesaprotu
Kāpēc DR zaudē?! Aizsargu tupās, stulbās kļūdas + pozicionālās kļūdas, visu spēlētāju nespēks iemest vārtus, stulbi puļi virsū vārtsargam vai met garām vārtiem! DR menedžmentam jāpārskata aizsargu lietderība, šobrīd daudz, maz līmenim atbilst Galviņs un J.Rēdlihs. Kāda velna pēc ir ņemts Carle, vienkārši bezjēgā izmesta nauda, Reķis, lai ar savu mazo augumu dodas uz DEL līgu, Cibuļskim un K.Rēdliham jāuzstāda nosacījums, ja neuzaudzēs muskuļu masu, lai spēlē LAČ!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-25 20:43, pirms 12 gadiem
aris no kombuliem4 rakstīja: Pļā! Nav jau tukša mešana pa vārtiem, ir reāli izspēlētas kombinācijas, bet neiet tā ripiņa vārtos...
Nevis neiet, bet nevar iemest!!!

  +5 [+] [-]

, 2012-09-25 20:44, pirms 12 gadiem
Jā, nu pi*ģets, ja nevaram iemest, tad šis Paul Szczechura pavisam noteikti atbilst spēlētājam, kas mums tagad būtu ļoti vajadzīgs:
Szczechura is better defensively than offensively. Lacks size and aggression. Isn't a natural scorer.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-25 20:44, pirms 12 gadiem
zebiakste rakstīja: Kovalam spēļu sodu vajag.
var teikt tas ir 5+20 noraidījums...
tev uz 200% taisniba!

  -1 [+] [-]

, 2012-09-25 20:45, pirms 12 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: NO OZO NO PARTY!
Sandi, ar Annu salabat ja

     [+] [-]

, 2012-09-25 20:45, pirms 12 gadiem
v'artsargu vajag,kur vadiiba skataas,psc
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-09-25 20:46, pirms 12 gadiem
Viss dēļ VIASAT. Komandai nav pietiekams fanu atbalsts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-09-25 20:47, pirms 12 gadiem
fantastiski.
25 minūtes veltīt tam lai atspēlētos,bet tad 18 sek. visu pakāst.drausmīga spēle.periodā kad vajag atspēlēties,visu laiku noraidās.
iemetieni-murgs.pēdējās desmit minūtēs neviens uzvarēts iemetiens.
mūsējie nemāk atspēlēties, tikai cenšas noturēt rezultātu,bet beigās vienalga pakāš.kad ir jāatspēlējas,bezjēgā slidinās pa laukumu,un viss.nekādas taktikas,trenerim jāpadomā par atkāpšanos.
vai tiešām čaļiem nav pašlepnuma.lupatas,ne komanda.
vēl pāris kāsieni un varam gatavoties nākamajai sezonai.
domāju,ka fanu arī paliek arvien mazāk un mazāk.ne tikai tāpēc,ka komanda zaudē,bet tāpēc,ka komanda ir bez sejas,necīnās un vienkārši nožēlojama.
manuprāt skarbi,bet patiesi.
baigi nokaitināja šodienas spēle un arī pēdējās divas izbraukuma spēles
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2012-09-25 20:47, pirms 12 gadiem
van der dinamo1 rakstīja: v'artsargu vajag,kur vadiiba skataas,psc
Kāds tev vārtsargs?
Jurčers čotka stāv.. UZBRUKUMS BĻAC, UZBRUKUMS!!! Šobrīd vairāk par 2 vārtiem vajag, nevis vārtsargu..
Vārtos kaut vai Brodērs varētu stāvēt, bet ne ko īpaši tas nedotu..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-09-25 20:48, pirms 12 gadiem
tiešām tā taktika ar diwiem vārtiem man jau besī!! neticu ka mūsējie newar vairāk iemest!! Tā ir vienkārši novecojusi Pekas stratēģija!! Mūsdienās ir citas stratēģijas un spēles plāni!!

  +2 [+] [-]

, 2012-09-25 20:48, pirms 12 gadiem
Cik var mest pa vārtiem primitīvi uz spēku. Pēc izdarītiem metieniem būsim starp līderiem, bet iespējams ka pēc metienu efektivitātes noslīdēsim uz 26 vietu(bijām 24). No nākošām 6 spēlēm 5 aizvadam mājās un ne ar grandiem (Varbūt Ufa ir grands, bet tad tas ir iepriekšējo gadu lauriem). Lai gūtu pārliecību jāņem vismaz 11-12 punkti tajās un vairākas reizes jāgūst vismaz 4-5 vārti. Daudzi gribēja lai Dinamo dod iespēju vietējiem jauniem puišiem- nu tie ir daudz, bet nav jau viņi īsti tādas labas PO KHL komandas līmenī. Daži grib superleģionārus-tad vajag lielāku budžetu.
Jāiztiek ar to kas ir. Tagad Džeriņš, Meija, Indrašis, Skvorcovs, Bičevskis utt. - viņiem ir jāpierāda ka var spēlēt šajā līmenī. Vai no jaunajiem Indrašis to ir pierādījis- vēl ne, jo secinājumus izdarīs pēc sezonas, izskatās ka ar labiem partneriem viņam sanāk. Bet tā tēlaini izsakoties vai 3 tādi Indraši kopā var uztaisīt rezultātu ir jautājums.
2 izbraukuma spēlēs metam vairāk par 40 reizēm-tas ir ļoti labs rādītājs, bet jau iepriekš tā bija metam maz-uzvaram, metam daudz zaudējam.
Iepriekšējā sezonā par rēķināju metienu attiecību un iegūtos punktus. Rezultāts bija pārsteidzošs-pārsvarā uzvarējām spēlēs kurās metām mazāk-ap 20-25 metieni, bet kad metieni bija pāri 30 drīzāk zaudējam. šogad laikam būs līdzīgi. Kāpēc tā to vajadzētu domāt hokeja speciem.

  +2 [+] [-]

, 2012-09-25 20:49, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Interesanti,ka KHL prognožu spēlē RD man dod bagātīgu punktu ražu. Arī šīs spēles rezultātu esmu precīzi uzminējis.
Fuij,nav labi priecāties par citu neveiksmēm,ha ha!Prieks bija skatīties ATLANT-SPARTAK spēli,īpaši Žerdjeva golu!

  -2 [+] [-]

, 2012-09-25 20:49, pirms 12 gadiem
Ja Dinamo tā darītu, tad uzliktu Jučeram diskvalifikāciju uz vairākām spēlēm, krievi taču var darīt visu, ko vēlas
eziitis rakstīja: Turpmāk, kad pret mums ir izgājieni 1 vs. 1, grūžam vārtus laukā.
Piektdien sāksies uzvaru sērija.

     [+] [-]

, 2012-09-25 20:49, pirms 12 gadiem
Viktorovičs rakstīja: Cerams, ka šī spēle bija Pekas gulbja dziesma !!! Tik primitīvu "skrien un met" hokeju var atļauties tikai junioru līgās. Tā viņi kompensē tehnikas trūkumu.
Skrienot neviens kabatā ripu netur, bet ka met pie pirmās izdevības-pareizi dara, vārtos nestāvēja vārtsargs iesācējs!

  +1 [+] [-]

, 2012-09-25 20:49, pirms 12 gadiem
Pekkas šodienas superslepenais plāns vinnēt ar 1:0 neizdevās. Jučers diemžēl pievīla.

  +1 [+] [-]

, 2012-09-25 20:50, pirms 12 gadiem
vozā rakstīja: tiešām tā taktika ar diwiem vārtiem man jau besī!! neticu ka mūsējie newar vairāk iemest!! Tā ir vienkārši novecojusi Pekas stratēģija!! Mūsdienās ir citas stratēģijas un spēles plāni!!
Kāda vēl statēģija, galīgi sviestā dažs labs jau iet?
2 vārti ir tāpēc, ka reāli metēji ir 1 maiņa un pārējās trīs ir prosta čekeri, kuri šad tad iemet.. otro maiņu pat pa čekeriem nevarētu nosaukt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-25 20:50, pirms 12 gadiem
Elite Prospects - redzēju kaut ko Dinamo Grib piesaistīt!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-09-25 20:52, pirms 12 gadiem
aris no kombuliem4 rakstīja: Tagad gan tu pilnīgas aplamības sarakstīji - varbūt tā bija pirmajā sezonā.
"....Vismaz manai mammai skolā vislaik nes ielūgumus uz mačiem...''
Pasaki vēl, ka ielūgumus dala. kā kādreiz Barons
Lai, cik smieklīgi tas arī nebūtu, bet tā tas notiek. PRotams, nejau visai skolai, bet tajā skolā mācās vairāku hokejistu tuvi radinieki. Pagāšsezon, kad bija Sējējs, tad viņa meita skolā dalīja pa labi, pa kreisi savus ielūgumus. Kaut ko tādu izdomāt no zila gaisa būtu diezgan šizīgi ne? Takā, tici man tā tas ir Varbūt tev tas ir sāpīgs aspekts, bet tāda ir realitāte. Ar tādu apmeklējumu, vidēji 7 tk arēnā, un tādām biļešu cenām, Dinamo jau sen bija jābūt mega pelnošam klubam, bet iet viss otrādi. Kur ir problēma? Tur arī ir, ka daudzi nāk par velti un kur nu vēl, kas sāksies skolnieku konkursi. 1ls par spēli, 30 klases arēnā, neslikts cipars salasās.

  +1 [+] [-]

, 2012-09-25 20:52, pirms 12 gadiem
Šobrīd gribas citēt Maskavas ''Dinamo'' futbola fanus:http://www.youtube.com/watch?v=F-9PDn4fmzQ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-09-25 20:53, pirms 12 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: Cik ilgi Laviņš tiks turēts Liepājā?
ceru,ka visu viņa atlikušo hokeja mūžu un,ka viņam pievienosies arī mazais racējs Reķis ar nedzīvo-lai LM izdodās

  -3 [+] [-]

, 2012-09-25 20:53, pirms 12 gadiem
Lai piedod man Oļegs Sorokins, bet ir jāmaina tie hokeja komentētāji!!! Brīžiem pat nevar saprast, kuru pusi tie atbalsta un tad vēl tie komentāri, kas nes nelaimi !!! Es, goda vārds, labāk skatījos tiešraidi somiski, nekā savējo vervelēšanu!!!

     [+] [-]

, 2012-09-25 20:54, pirms 12 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: starpcitu, es uz dažādu mākslinieku koncertiem arī eju, nezinot visas viņu dziesmas. Arī uz teātri eju, nezinot, kas galvenajā lomā, nemaz nerunājot par cirku, kur varu tikai minēt, kāds priekšnesums būs pēc esošā.

Ko es gribēju teikt? Izklaide ir un paliek izklaide, ja vēl var kādu adrenalīna devu iegūt - kāpēc ne?
Kāpēc vienmēr ir izpārdotas NBA Eiropas spēles? Tur tāpat parasti spēlē lūzeru komandas, neviena savējā, nekādas atdeves utt.. Un vēl biļete 100 eiro maksā.
Nu bet par to jau es saku. Ko tu man tagad pārmet? Es jau tavu ideju atbalstīju savā komentārā. Es jau neko nenosodu, vienkārši saku, ka cipars nemainīsies kamēr nenotiks kādi lieli sūdi, vai neparādīsies kāds cits modes kliedziens. Šis jāatzīst mazliet jau sāk atstāt savas stabilās pozīcijas, un tāds sniegums to tikai pasliktina.

  +1 [+] [-]

, 2012-09-25 20:56, pirms 12 gadiem
FUNS rakstīja: Cik var mest pa vārtiem primitīvi uz spēku. Pēc izdarītiem metieniem būsim starp līderiem, bet iespējams ka pēc metienu efektivitātes noslīdēsim uz 26 vietu(bijām 24). No nākošām 6 spēlēm 5 aizvadam mājās un ne ar grandiem (Varbūt Ufa ir grands, bet tad tas ir iepriekšējo gadu lauriem). Lai gūtu pārliecību jāņem vismaz 11-12 punkti tajās un vairākas reizes jāgūst vismaz 4-5 vārti. Daudzi gribēja lai Dinamo dod iespēju vietējiem jauniem puišiem- nu tie ir daudz, bet nav jau viņi īsti tādas labas PO KHL komandas līmenī. Daži grib superleģionārus-tad vajag lielāku budžetu.
Jāiztiek ar to kas ir. Tagad Džeriņš, Meija, Indrašis, Skvorcovs, Bičevskis utt. - viņiem ir jāpierāda ka var spēlēt šajā līmenī. Vai no jaunajiem Indrašis to ir pierādījis- vēl ne, jo secinājumus izdarīs pēc sezonas, izskatās ka ar labiem partneriem viņam sanāk. Bet tā tēlaini izsakoties vai 3 tādi Indraši kopā var uztaisīt rezultātu ir jautājums.
2 izbraukuma spēlēs metam vairāk par 40 reizēm-tas ir ļoti labs rādītājs, bet jau iepriekš tā bija metam maz-uzvaram, metam daudz zaudējam.
Iepriekšējā sezonā par rēķināju metienu attiecību un iegūtos punktus. Rezultāts bija pārsteidzošs-pārsvarā uzvarējām spēlēs kurās metām mazāk-ap 20-25 metieni, bet kad metieni bija pāri 30 drīzāk zaudējam. šogad laikam būs līdzīgi. Kāpēc tā to vajadzētu domāt hokeja speciem.
Vai ir bijis kāds precīzs metiens neapturot ripu vienā pieskārienā?! Nē, visiem tā ripa ir jāapglodā, n-tās reizes galva jāpaceļ, jāpafunktierē vai ir vēl labāka situācija, tikai tad seko metiens, kam vairāk nav nozīmes, jo visi to gaida!

  +6 [+] [-]

, 2012-09-25 20:56, pirms 12 gadiem
Sējējs ir labu sveicienu Dinamo atstājis!

  +1 [+] [-]

, 2012-09-25 20:56, pirms 12 gadiem
glentoran99 rakstīja: Lai piedod man Oļegs Sorokins, bet ir jāmaina tie hokeja komentētāji!!! Brīžiem pat nevar saprast, kuru pusi tie atbalsta un tad vēl tie komentāri, kas nes nelaimi !!! Es, goda vārds, labāk skatījos tiešraidi somiski, nekā savējo vervelēšanu!!!
jā, komentāri tiešām nes nelaimi pīķa dāma paradies nu tak nepalieciet glupi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2012-09-25 21:01, pirms 12 gadiem
Var piektdien savākt pilnu arēnu Rīga un bļaut visu spēli kaut ko līdzi kā to izdarīja futbola fani Болельщики - Сколько можно! Вы заебали! - YouTube

     [+] [-]

, 2012-09-25 21:01, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Vai ir bijis kāds precīzs metiens neapturot ripu vienā pieskārienā?! Nē, visiem tā ripa ir jāapglodā, n-tās reizes galva jāpaceļ, jāpafunktierē vai ir vēl labāka situācija, tikai tad seko metiens, kam vairāk nav nozīmes, jo visi to gaida!
Vai jāmet uzreiz vai jāpagaida ir atkarīgs no situācijas. Ir reizes kad vajag tieši pagaidīt, pilnīgi nevajadzīgi ir tālie metieni ja vārtu priekšā nav neviena. Un mēs pēdējās spēles esam sākuši mest pa vārtiem no dažādām vietām, nemeklējot kam iedot piespēli. Kāpēc pirmā maiņa kaut ko iemet-viņi nemet pie pirmās iespējas, bet gan mēģina saspēlēties.

  +1 [+] [-]

, 2012-09-25 21:02, pirms 12 gadiem
pinta rakstīja: ceru,ka visu viņa atlikušo hokeja mūžu un,ka viņam pievienosies arī mazais racējs Reķis ar nedzīvo-lai LM izdodās
Trakākais, ka HK Rīga sastāvā nav neviena ražena aizsarga, toties LM-2 visi, kā viens pie 190cm! Tad par kādu selekciju un menedžmentu var runāt! IZSMIEKLS!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-09-25 21:02, pirms 12 gadiem
varetu šādā gadījumā uzticēties arī Porejam, jo no Carla, Cibulska un Reķa lielu jēgu neredzu. Varbūt no somijas jāsauc atpaķal Pavlovs. Jo šķiet, ka jaunie šogad ir par daudz. Upītis pagājušo gadu sevi labi parādīja, lai pamēģina viņu. Kaut ,kas ir jāmaina.
Un Galviņš vēl nav gatavs būt par kapteini, pārāk sakāpis galvā pēc pagājušās sezonas.
Ankipāns arī noderētu.

  -2 [+] [-]

, 2012-09-25 21:03, pirms 12 gadiem
Sāksim ar to, ka Dinamo sponsori nav krievu miljardieri. Jāpriecājas, ka valde vispār uztur to Dinamo, kada jēga viņiem te skatities jūsu debīlos komentārus par viņiem. Ejiet nopelniet cik vini, tad rakstat savus komentārus.

Ja Dinamo nemet pa vārtiem tik daudz, tad atkal viss ir slikti un treneris ir stulbs, ja met pa vārtiem nu tad atkal treneris ir stulbs. Aizejat patrenet dinamo, paskatīsimies vai avtomobilistu vinnesiet

  +2 [+] [-]

, 2012-09-25 21:04, pirms 12 gadiem
FUNS rakstīja: Vai jāmet uzreiz vai jāpagaida ir atkarīgs no situācijas. Ir reizes kad vajag tieši pagaidīt, pilnīgi nevajadzīgi ir tālie metieni ja vārtu priekšā nav neviena. Un mēs pēdējās spēles esam sākuši mest pa vārtiem no dažādām vietām, nemeklējot kam iedot piespēli. Kāpēc pirmā maiņa kaut ko iemet-viņi nemet pie pirmās iespējas, bet gan mēģina saspēlēties.
... bet nevienam DR aizsargam nav nostādīta metiena no zilās līnijas, tik vieni uzmetieni! Smiekli nāk pēc Galviņa nūjas vēzēšanas!

  -1 [+] [-]

, 2012-09-25 21:05, pirms 12 gadiem
Ā pareizi, jūs taču nemāk ar trenēt tikai gudri melst cik slikti viss ir Dinamo!
Cepuri nost Dinamo par to, ka cīnās ar to kas ir, nevis ka nav un nekad nebūs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-09-25 21:07, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Vai ir bijis kāds precīzs metiens neapturot ripu vienā pieskārienā?! Nē, visiem tā ripa ir jāapglodā, n-tās reizes galva jāpaceļ, jāpafunktierē vai ir vēl labāka situācija, tikai tad seko metiens, kam vairāk nav nozīmes, jo visi to gaida!
Tieši tā, spilgts piemērs Galviņš vairākumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-09-25 21:08, pirms 12 gadiem
aris no kombuliem4 rakstīja: Kāda problēma? LM tāpat viņiem nevarēs samaksāt, tik, cik RD, citur ssavukārt viņi vēl zaļi nebūs vajadzīgi...
Problēma ir DR selekcijas un menedžeru darbā!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-09-25 21:09, pirms 12 gadiem
Komanda izskataas nekada, vispar nav ne smakas no ta dinamo, kas speleeja iepriieksejas sezonas, jums ta neliekas?

  +1 [+] [-]

, 2012-09-25 21:09, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: ... bet nevienam DR aizsargam nav nostādīta metiena no zilās līnijas, tik vieni uzmetieni! Smiekli nāk pēc Galviņa nūjas vēzēšanas!
Varu nosaukt kuri latvijas aizsargi ir ar lielisku metienu.

Kulda, Bārtulis un Tribuncovs.

(Un Jēkabs labi met, tikai neviens to nepamana jo viņš met maz un vairākumā nespēlē)

Kapēc tribuncovu uz cempi nepanema es nesaprotu veljoprojam, jo sķilka viņam varētu būt vislābākā starp Latvijas aizsargiem.

  +1 [+] [-]

, 2012-09-25 21:10, pirms 12 gadiem
burkans21 rakstīja: Varu nosaukt kuri latvijas aizsargi ir ar lielisku metienu.

Kulda, Bārtulis un Tribuncovs.

(Un Jēkabs labi met, tikai neviens to nepamana jo viņš met maz un vairākumā nespēlē)

Kapēc tribuncovu uz cempi nepanema es nesaprotu veljoprojam, jo sķilka viņam varētu būt vislābākā starp Latvijas aizsargiem.
tas viss ir jājautā DR menedžmentam un selekcionāriem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-25 21:12, pirms 12 gadiem
aris no kombuliem4 rakstīja: . Tagad Tribuncovs varonis - gadus 5-6 atpakaļ viņu gānīja visi, kam nebija slinkums, kad viņš spēlēja izlasē
Jo viņam ir lielas pozicionālas kļūdas!

  +4 [+] [-]

, 2012-09-25 21:13, pirms 12 gadiem
Ari to apsurdu ka Cibulski liek visu laiku varakuma es nesaprotu. Tik mazrezultativs un neparliecinošs aizsargs. Met burzmā, visu laiku viņam nūja lūst. Pipec kkaads.

Vairākumā parasti liek aizsargus ar labu metienu un tos kas daudz met nedirsoties. tad ari ir ezultats.

Kā jau reiz minēju DR un Lv izlase spēlē un vienmēr spēlēs sētas hokeju. Tur nav ko redzēt.

     [+] [-]

, 2012-09-25 21:14, pirms 12 gadiem
burkans21 rakstīja: Ari to apsurdu ka Cibulski liek visu laiku varakuma es nesaprotu. Tik mazrezultativs un neparliecinošs aizsargs. Met burzmā, visu laiku viņam nūja lūst. Pipec kkaads.

Vairākumā parasti liek aizsargus ar labu metienu un tos kas daudz met nedirsoties. tad ari ir ezultats.

Kā jau reiz minēju DR un Lv izlase spēlē un vienmēr spēlēs sētas hokeju. Tur nav ko redzēt.
Pekka, kā vienu no pirmajām un lielākajām DR problēmām atzīmēja neprasmi spēlēt bez ripas!!! Un tā ir visa LV hokeja problēma, jo bērnu un jauniešu treneri to nemāca darīt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-09-25 21:14, pirms 12 gadiem
aris no kombuliem4 rakstīja: Aiziet uz stadionu un sajusties, kā Krievijā, klausoties nepārtraukto māķ peremaķ gan uz laukuma, gan tribīnēs
Pilnīgi pareizi. Daudz labāk ir iet uz hokeju un klausīties Krievijas himnu. Īstena Latvijas garša.

  +2 [+] [-]

, 2012-09-25 21:15, pirms 12 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Protams. Diemžēl tā arī nesaprotu kāda mērķa vārdā viņš ir paņemts, cerot ka Raičam piedzims Ņiživija tehnika un sāks mest golus?!
Lieciet mieru Ivanānam,ja kāds nesaprot kāpēc tad nevajag to skaļi teikt, bet visiem skaidrs kāpēc tika ņemts Žirū ar Šrempu. Vai Žirū šodien spēlēja ?

  -3 [+] [-]

, 2012-09-25 21:15, pirms 12 gadiem
aris no kombuliem4 rakstīja: . Tagad Tribuncovs varonis - gadus 5-6 atpakaļ viņu gānīja visi, kam nebija slinkums, kad viņš spēlēja izlasē
Tikai dēļ tā gola pret Somiju 2006 gada Pč ?? pff apsties cik reizes Lavins ir noracis izlasi un DR.

Es runāju par aizsargiem ar metiena kvalitāti un lietderīgumu vairākumā.

  +1 [+] [-]

, 2012-09-25 21:16, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: ... bet nevienam DR aizsargam nav nostādīta metiena no zilās līnijas, tik vieni uzmetieni! Smiekli nāk pēc Galviņa nūjas vēzēšanas!
To ka mums aizsargiem nav tāds īsti labs metiens jau sen bija zināms arī iepriekšējos gadus. Galviņam ir salīdzinoši labs, bet īstu aizsargu metēju mums nav. To nevar tā vienkārši iemācīt-ja nevar labi uzmest tad jāmācās iedzarīt labus uzmetienus uz vārtiem kur kāds pielabo metienu.
Bieži esmu dzirdējis labu treneru atziņu-nav jāmāca spēlētājam to ko viņš neprot, bet ir jāuzlabo un jāpieslīpē to ko viņš prot līdz pilnībai.
Vienmēr ir jāmeklē katra spēlētāja stiprās puses un jādomā kā tās iekļaut komandas kopējā ķīmijā.

  +5 [+] [-]

, 2012-09-25 21:16, pirms 12 gadiem
Lai es tagad skatītos spēli un turklāt vēl ierakstā TV6 - galīgi garām!!!! Lai tas VIASAT iesālās!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-09-25 21:17, pirms 12 gadiem
Dinamo šam sastāvam bija mērķis izcīnīt tikai Dzelzceļa kausu neko vairāK!!!!! ha ha ha!

     [+] [-]

, 2012-09-25 21:18, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Trakākais, ka HK Rīga sastāvā nav neviena ražena aizsarga, toties LM-2 visi, kā viens pie 190cm! Tad par kādu selekciju un menedžmentu var runāt! IZSMIEKLS!!!
Ir ir ,uzvārdā Ozols un vēl ar labo nūjas tvērienu.

     [+] [-]

, 2012-09-25 21:20, pirms 12 gadiem
aris no kombuliem4 rakstīja: Vajadzēja sākt ar to, kad bija Sējēja meita, nu labi viņš kādus 5 ielūgums iedod viņai, nu un? Katrā skolā nemācās sējēja, tagad Opuļska meita...
Kādus piecus? Ja man mamma piedāvā 4 ielūgumus uz spēli, ko iedevusi Sējēja meita, tad tu domā, ka viņa savus visus ielūgumus atdod kaut kādai skolotājai? Gan jau čupiņu paķer un tad dala visiem par smukām acīm, lai pielīstu. Labi, tagad nav Sējējs, bet nekas jau nav mainījies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-09-25 21:21, pirms 12 gadiem
aris no kombuliem4 rakstīja: ''Dinamo jau sen bija jābūt mega pelnošam klubam''', ja Itera dod 3,5 milj sezonā un budžets ir ap 8 milj., tie 4,5 pašiem jānopelna, labi, LDz, Aldaris kaut ko atsviež, bet tāpat nekas jau daudz nesanāk, pati Arēna jau nav par velti...
Ko tu tur murgo ,Dinamo budžetā 75% sastāda krievu dotā nauda,to pats Savickis atzina pēc iepriekšējās sezonas.

  +3 [+] [-]

, 2012-09-25 21:24, pirms 12 gadiem
aris no kombuliem4 rakstīja: Starptautiska līga - skan Latvijas un pretinieku - Kazahijas, Baltkrievijas, Krievijas, Slovākijas vai Čehijas himna - neredzu problēmu starptautiskās sacensībās tā pieņemts, ja tu nezināji...
Un kāpēc tad halles informators paziņojumus lasa vietējā un krievu valodā,nevis piemēram čehu,slovāku,kazahu ,vai baltkrievu.Pat līgas nolikumā visos dokumentos ir rakstīts krievijas čempionāts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-09-25 21:25, pirms 12 gadiem
aris no kombuliem4 rakstīja: Starptautiska līga - skan Latvijas un pretinieku - Kazahijas, Baltkrievijas, Krievijas, Slovākijas vai Čehijas himna - neredzu problēmu starptautiskās sacensībās tā pieņemts, ja tu nezināji...
Nu bet tieši tā. Latvijas Republika arī no 1940. līdz 1990.gadam labprātīgi iestājās un sastāvēja PSRS- Padomju Sociālistisko Republiku Savienībā (un nevis tika okupēta vai anektēta no Krievijas puses kā daži nacionālistiski aptaurēti bāleliņi bļaustās), kur visām 15 republikām bija vienādas tiesības, teikšana un jebkurā brīdi varēja arī izstāties no tās ārā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-25 21:27, pirms 12 gadiem
Aizsardzibai nau ne vainas,bet uzbrukums ir d!rsaa ritiga,Pekkam jieiet vien majas,labak Supisa nesmukas uzvaras neka skaisti zagi. Klauns tas igaunis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-09-25 21:30, pirms 12 gadiem
Ādams Ludvigs Lēvenhaupts rakstīja: Nu bet tieši tā. Latvijas Republika arī no 1940. līdz 1990.gadam labprātīgi iestājās un sastāvēja PSRS- Padomju Sociālistisko Republiku Savienībā (un nevis tika okupēta vai anektēta no Krievijas puses kā daži nacionālistiski aptaurēti bāleliņi bļaustās), kur visām 15 republikām bija vienādas tiesības, teikšana un jebkurā brīdi varēja arī izstāties no tās ārā.
Kas tas par murgu. Laikam Latvijas vēsture ir tumša bilde. Minēšu vienu argumentu... tikai... Nenotika referendums.

  +1 [+] [-]

, 2012-09-25 21:30, pirms 12 gadiem
vai ku es i laimigs, ka speli neredzēju, atkal pad*rsa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-09-25 21:36, pirms 12 gadiem
aris no kombuliem4 rakstīja: Kādā sakarā tu te demonstrē savas ''spožās'' vēstures zināšanas - te ir sarunas par hokeju...
Kāda jēga ar tevi par hokeju runāt- LG eksperti šajā sfērā jau labu laiku tevi ir pārspējuši pēc vispilnākās programmas.
Krieviem ir tāds labs teiciens- "soldat rebjonka ņe obiģit". Tāpēc labāk par vēsturi, himnām un "Kremļa maigo roku".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-09-25 21:37, pirms 12 gadiem
Я не сильно ошибусь, если скажу, что Динамо самая бросающая по воротам команда. Вот только как-то это не вяжется с последним местом по забитым голам зм игру.
Когда же Пекка поймет, что в КХЛ играют в настоящий хоккей, а не настольный, в котором много надо крутится, а голы залетают на шару.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-25 21:38, pirms 12 gadiem
Par ko cepiens atkal?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-25 21:42, pirms 12 gadiem
aris no kombuliem4 rakstīja: Palasi tirliņ:
Континентальная хоккейная лига – международная лига, созданная для развития хоккея на территории России и других стран Европы и Азии. Решение о создании Лиги было принято в феврале 2008 года. После переговоров и подготовительной работы Федерация хоккея России (ФХР) 27 марта 2008 года официально передала КХЛ права на проведение национального чемпионата в течение 3 лет. Согласно условиям контракта в ходе Чемпионата КХЛ будет определен чемпион России, которым станет лучший клуб по итогам чемпионата.
Palasi arī visu pārējo,piemēram pie klubiem ,kur skaidri rakstīts ,piemēram par Donbasu ,ka klubs debitē krievijas čempionātā šajā sezonā.

     [+] [-]

, 2012-09-25 21:44, pirms 12 gadiem
inis rakstīja: Viss man pietiek,es vairs tos mīkstos neskatos kamēr nesāks mest vairāk par divām ripām vārtos...
Paldies, ka informēji mūs.
Ļoti žēl, ka tieši TU vairs neskatīsies Dinamo spēles.

  +1 [+] [-]

, 2012-09-25 21:45, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Lai, cik smieklīgi tas arī nebūtu, bet tā tas notiek. PRotams, nejau visai skolai, bet tajā skolā mācās vairāku hokejistu tuvi radinieki. Pagāšsezon, kad bija Sējējs, tad viņa meita skolā dalīja pa labi, pa kreisi savus ielūgumus. Kaut ko tādu izdomāt no zila gaisa būtu diezgan šizīgi ne? Takā, tici man tā tas ir Varbūt tev tas ir sāpīgs aspekts, bet tāda ir realitāte. Ar tādu apmeklējumu, vidēji 7 tk arēnā, un tādām biļešu cenām, Dinamo jau sen bija jābūt mega pelnošam klubam, bet iet viss otrādi. Kur ir problēma? Tur arī ir, ka daudzi nāk par velti un kur nu vēl, kas sāksies skolnieku konkursi. 1ls par spēli, 30 klases arēnā, neslikts cipars salasās.
Un kas tur slikts ja kādu ielaiž par velti?
Vai tas būtu atkal no sērijas, Nelaiž, žmoti-skopuļi, laiž jauniešus par velti atkal slikti, reitingu taisa. Slikti jo vienmēr taču var uzrakstīt ka viss ir slikti?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-25 21:47, pirms 12 gadiem
ak dies, te jau sak runat par to ka jaatlaizh peka Kas tad ies vinja vietaaa? Sportacentra "gudrie" komentetaji? Vechi, ko ta jus te gaidijat ka bus tabulas augsdalaa un visus te taa prosta vinnes, ar musu sastavu pret visiem sitajiem klubiem japriecajas bus ja vispar tiksim sogad playoff. Citi klubi vel ar savu lielu naudas maku papildinas maksimali labi sastavu un tad vispar Dinamo var lekt uz ezi!

     [+] [-]

, 2012-09-25 21:48, pirms 12 gadiem
Un jaa pirms ligas sakuma sogad, lielaka dalja aizstaveja galvinu un teica bus labs kapteins. kaads vinu uz laukuma maz paman? Baigi vinu piemin? Pavelk speeli? Kaut ka neliekas. Ar OZO vispar nav ko salidzinat!

     [+] [-]

, 2012-09-25 21:53, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Un kas tur slikts ja kādu ielaiž par velti?
Vai tas būtu atkal no sērijas, Nelaiž, žmoti-skopuļi, laiž jauniešus par velti atkal slikti, reitingu taisa. Slikti jo vienmēr taču var uzrakstīt ka viss ir slikti?
Kur es teicu, ka tas ir slikti? Es jau neko nenosodu, vienkārši saku, ka krasi skaitlis arēnā nemainīsies, jo ir tāda lieta, ka nāk par velti daudzi un vispār tas ir modē. Nav ko iespringt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-25 21:55, pirms 12 gadiem
Peka ir loti labs treneris Dinamo un tas ka vins ir LV hokejaa, bet izpilditaju nav. Komanda skrien labi, met daudz , aizstavas labi, bet vnk nav pietiekami meistarigu roku, kas iedod pedejo piespeli un iemet.

Lai gan ticu, ka ari sogad viss ies uz augsu.

     [+] [-]

, 2012-09-25 21:55, pirms 12 gadiem
aris no kombuliem4 rakstīja: Tāpat Dinamo pārstāvis nes uz skolu ielūgumus? Neticu, nedzen tuftu
Jēziņ..man žēl, ka tev grūti ar uztveri. MEITA, MEITA, MEITA, MEITA !Saņemies āŗi !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-25 21:56, pirms 12 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Peka ir loti labs treneris Dinamo un tas ka vins ir LV hokejaa, bet izpilditaju nav. Komanda skrien labi, met daudz , aizstavas labi, bet vnk nav pietiekami meistarigu roku, kas iedod pedejo piespeli un iemet.
Lai gan ticu, ka ari sogad viss ies uz augsu.
Nu uz leju jau vairs nav kur krist, takā noteikti.

  +1 [+] [-]

, 2012-09-25 21:58, pirms 12 gadiem
inis rakstīja: Lūdzu,lūdzu,bet Tu gan skaties tālāk ka Ģinamkas iemetīs pa ripai vai divam spelē,un protams pakāsīs.Jo citas komandas nav tik impotentas kā mūsu Ģinamkas....
Es skatos hokeju vispārēji, jo man vienkārši interesē hokejs.
Tas, ka tu aprobežojies pie Ģinamkas un apvainojies uz visiem brīdi kad komanda buksē, tā jau ir tava problēma.

     [+] [-]

, 2012-09-25 21:58, pirms 12 gadiem
FUNS rakstīja: To ka mums aizsargiem nav tāds īsti labs metiens jau sen bija zināms arī iepriekšējos gadus. Galviņam ir salīdzinoši labs, bet īstu aizsargu metēju mums nav. To nevar tā vienkārši iemācīt-ja nevar labi uzmest tad jāmācās iedzarīt labus uzmetienus uz vārtiem kur kāds pielabo metienu.
Bieži esmu dzirdējis labu treneru atziņu-nav jāmāca spēlētājam to ko viņš neprot, bet ir jāuzlabo un jāpieslīpē to ko viņš prot līdz pilnībai.
Vienmēr ir jāmeklē katra spēlētāja stiprās puses un jādomā kā tās iekļaut komandas kopējā ķīmijā.
Labi, labi! Bet ko dara bērnu un jauniešu treneri? Arī nemāca, tik uzlabo kko?!
Ko DR nevar paņemt kādu sakarīgu legu aizsargu?! Paņem Carle, kādi pašiem ir pilna pakaļa!

  +1 [+] [-]

, 2012-09-25 22:02, pirms 12 gadiem
[quote ozolinshthebest]
Visi zinām,kāpēc tiek ņemti Ivanāna tipa hokejisti. It kā RD treneri arī zina!
[/qu

     [+] [-]

, 2012-09-25 22:04, pirms 12 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Peka ir loti labs treneris Dinamo un tas ka vins ir LV hokejaa, bet izpilditaju nav. Komanda skrien labi, met daudz , aizstavas labi, bet vnk nav pietiekami meistarigu roku, kas iedod pedejo piespeli un iemet.

Lai gan ticu, ka ari sogad viss ies uz augsu.
Nav pat ātru roku, kad skaties kā kapājies pie bortiem, tad redzi, ka krievu spēlētāji veic divas kustības ar nūju, kamēr mūsu bāleliņā vienu sabremzētu!

  -1 [+] [-]

, 2012-09-25 22:05, pirms 12 gadiem
Tikko intereses pēc iegāju biļešuservisa mājas lapā un biju vienkārši šokā. Ap 70% biļešu jau ir izpirktas uz Dinamo pirmo mājas spēli, tas ir kautkāds marazms..cilvēki mīļie laikam nedomā ar galvu...

  +1 [+] [-]

, 2012-09-25 22:05, pirms 12 gadiem
Nu re, Sējējs mums piespēlē sev nevajadzīgos
Oficiįlnķ web hokejového klubu HC LEV Praha -...
Vai tiešām Opuļskis ir tik vājš menedžeris? Vai tiešām pats neko nevar atrast? Šaubos, ka ar šādiem atbirumiem kaut kas mainīsies komandas spēlē, izņemot Ņiživija nosēdināšanau malā pavisam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-25 22:08, pirms 12 gadiem
Internetā parādās ziņas ,ka uz Dinamo no Lev varētu pāriet kanādiešu centra uzbrucējs ar NHL pieredzi (92 spēles 10+10) Paul Szczechura !

Eliteprospects.com - Paul Szczechura

  +2 [+] [-]

, 2012-09-25 22:09, pirms 12 gadiem
OscarP rakstīja: Es skatos hokeju vispārēji, jo man vienkārši interesē hokejs.
Tas, ka tu aprobežojies pie Ģinamkas un apvainojies uz visiem brīdi kad komanda buksē, tā jau ir tava problēma.
Tā ir liela meistarība redzēt drēbi kopumā, nevis Dināāāāāāāmo! vai Uzvarēēēēsim! Visu cieņu!
Vissmieklīgākā ir aizvainotība un bērnudārznieciskā taisnprātība: Kovaļam pa purnu un uz raktuvēm Kekss normāli lasīja spēli un īstajā brīdī nolaida DR uzbrukuma tvaiku. Karsumam neizdevās mainīt spēles gaitu, noliekot to pašu vārtu veci uz ledus ( reāli prasījās pa bieti! ), bet tam džekam izdevās...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-25 22:15, pirms 12 gadiem
coffijs rakstīja: Palasi arī visu pārējo,piemēram pie klubiem ,kur skaidri rakstīts ,piemēram par Donbasu ,ka klubs debitē krievijas čempionātā šajā sezonā.
Vispār tie raksti, pieraksti ir nekorekti. Krievijā kā jebkurā valstī tiesības noskaidrot čempionu pieder federācijai, viņi paši to nedara, bet ir pilnvarojuši to izdarīt citai juridiskai organizācijai. Teorētiski KHLam tādas tiesības var tikt atņemtas.

  +4 [+] [-]

, 2012-09-25 22:15, pirms 12 gadiem
Tikko sāku skatīties TV6. Veči, tikai lūdzu nesakiet rezultātu!

     [+] [-]

, 2012-09-25 22:17, pirms 12 gadiem
Es spēli neredzēju, bet nevaru pilnīgi noticēt, ka kuro spēli pēc kārtas, kad mūsējie pretiniekus pēc statistikas nomētā gandrīz par 20 metieniem vairāk, atkal zaudē.

     [+] [-]

, 2012-09-25 22:17, pirms 12 gadiem
RUBEN rakstīja: Oficiįlnķ web hokejového klubu HC LEV Praha -...

Gaidam papildinājumu.

Eliteprospects.com - Paul Szczechura

A two-way center, Szczechura is better defensively than offensively. He is a very good skater and faceoff man.
Lacks size and aggression. Isn't a natural scorer.

Tieši tas kas mums vajadzīgs! Savādāk ar vārtu gūšanu ir viss ok, bet tā aizsardzība...
''Savādāk ar vārtu gūšanu ir viss ok'' kā šito saprast?

  +1 [+] [-]

, 2012-09-25 22:18, pirms 12 gadiem
Šīs sezonas mērķis ne mazāk kā kļūt par Gagarina kausa ieguvējiem ( RD vadīva)

es saku: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

  -2 [+] [-]

, 2012-09-25 22:18, pirms 12 gadiem
Nikujasse rakstīja: Tikko sāku skatīties TV6. Veči, tikai lūdzu nesakiet rezultātu!
amplis

  -1 [+] [-]

, 2012-09-25 22:22, pirms 12 gadiem
bebitis rakstīja: amplis
iztulko latviski

  +4 [+] [-]

, 2012-09-25 22:31, pirms 12 gadiem
Kur paliek ''Paldies par spēli, nākamreiz būs labāk?''

     [+] [-]

, 2012-09-25 22:33, pirms 12 gadiem
anjo rakstīja: Kur paliek ''Paldies par spēli, nākamreiz būs labāk?''
Paldies par sezonu, nākošā būs labāka!

     [+] [-]

, 2012-09-25 22:33, pirms 12 gadiem
Nikujasse rakstīja: iztulko latviski
ej skaties kā mūsējie pakāš, neviss dirs ka nezini rezultātu

     [+] [-]

, 2012-09-25 22:36, pirms 12 gadiem
Nez resnais gals arī kaut ko funktierē? Mož var kādu jahtu uzsist gaisā un tomēr letiņu priekam nofraktēt vārtu metēju vai pat 2-us???

     [+] [-]

, 2012-09-25 22:37, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Tikko intereses pēc iegāju biļešuservisa mājas lapā un biju vienkārši šokā. Ap 70% biļešu jau ir izpirktas uz Dinamo pirmo mājas spēli, tas ir kautkāds marazms..cilvēki mīļie laikam nedomā ar galvu...
Hokejs ir vienīgais sporta veids kur valda latvieši, futbolā tie ir vietējie krievi, basketbolā vispār ārprāts, nez no kurienes ievesti afroamerikāņi.

     [+] [-]

, 2012-09-25 22:38, pirms 12 gadiem
Man liekas, ka Rautakalio ir jāpadzen! Nu ko viņš reāli ir izdarījis? Paņēmis Indraši? Bet arī viņu atklāja cits treneris... Šodien pat - vairākumā apkārt slidinās Skvorcovs, bet Ivanānu vārtu priekšā nolikt nevar. Pusminūtes pārtraukumus mums nevajag, jo savas divas ripas jau ir iemestas... Ai - šogad viss izskatās ne visai labi!

     [+] [-]

, 2012-09-25 22:46, pirms 12 gadiem
Mums nevajag arzemniekus lai iemestu, tie tāpat tukšos vārtos nevar iemest.Pastieties kā Indrašis liek pa kasti vismaz trapa atšķirībāa no Šrempa un Džonsons.

  +2 [+] [-]

, 2012-09-25 22:46, pirms 12 gadiem
bebitis rakstīja: ej skaties kā mūsējie pakāš, neviss dirs ka nezini rezultātu
1.Nevienam nav prieks iet un skatīties kā mūsējie pakāš
2.Rezultātu protams zinu, bet tāpēc nav jāpaliek rupjam
3.Tā bija ironija par Viasat monopolu, ja nesaprati...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-25 22:52, pirms 12 gadiem
Vajag pārmaiņas..! Zūd ticība, bet nu veiksim. Šī sezona, īpaši grūta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-09-25 23:14, pirms 12 gadiem
Nikujasse rakstīja: 1.Nevienam nav prieks iet un skatīties kā mūsējie pakāš
2.Rezultātu protams zinu, bet tāpēc nav jāpaliek rupjam
3.Tā bija ironija par Viasat monopolu, ja nesaprati...
sapratu, bet apriebies lasīt šitādus pekstiņus

     [+] [-]

, 2012-09-25 23:20, pirms 12 gadiem
Joptvai nu cik var prajobivatj, jau apnika
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-09-25 23:41, pirms 12 gadiem
Laba spēle mūsējiem būs tad, kad viņi spēlēs normāli aizsardzībā (parasti to gan viņi jau dara) un kad spēs NORMĀLI IEMEST (to diemžēl viņi nedara...)!
Parasti nekritizēju, bet vairāk nevar, katrai pacietībai savs gals! Un šķiet, ka sava daļa vainas nu arī Pekam jāņem uz sevi - ja nu neiet, vajag ķīmiķot, eksperimentēt (mazlietiņ jau viņš to dara, bet nu ļoooti piesardzīgi!), nevis gaidīt, kad vista, kas uz to nav spējīga, sāks dēt zelta olas. Ja grib zelta olas, tad - krusto vistas, un gan jau paveiksies!

Bet nu Kovaļs ar savu izgājienu acumirklī ir sagrāvis cieņu pret sevi, un turpmāk, lai kur un pret ko viņš spēlēs, es būšu par max daudz ripām viņa cietoksnī, kas, ceru, drīz pārvērtīsies par vecu, apdrupušu sētu!!!

     [+] [-]

, 2012-09-25 23:41, pirms 12 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: zaudētāju klubs tā Dinaburga vien ir.
atkal jau par Daugavpili runa?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-09-25 23:51, pirms 12 gadiem
Kamer raitis kadam neiedos pa smauli te ne kas labs nav gaidams.

     [+] [-]

, 2012-09-25 23:55, pirms 12 gadiem
P.S. Šovakar skatījos maču internetā (Dinamo maču - pirmo reizi mūžā!). VIASAT, varat necerēt uz labu attieksmi, vēlreiz pačukstēšu...
Šķiet, šim procesam (VIASAT Dinamo okupācijai) ir vēl viens mīnuss - jo vairāk līdzjutēju nolād Viasat, jo vairāk skatītāju neredz Dinamo spēles, jo mazāk līdzjutēju enerģētiskā atbalsta komandai, jo vairāk negatīvo emociju virtuālajā un fiziskajā telpā virmo, jo sliktāki komandas panākumi... Diemžēl, bet savulaik tas pierādījās arī Latvijas hokeja izlases jautājumā. VIASAT ar savu negatīvo tēlu grauj visu, kas "zem tā" nāk... Varbūt tur arī slēpjas tas Dinamo čaļu šī gada "2 vārtu lāsts"?
Lai nu cik nopietni vai nenopietni domājam par šādām un līdzīgām līdzībām (daudzi hokeja fani ir visai māņticīgi!), secinājums briest viens - ja gribam ko labāku, vajag pārmaiņas. Kardinālas. Visās frontēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-26 00:28, pirms 12 gadiem
Kāpēc nevar iemest?

ps es varu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-26 00:50, pirms 12 gadiem
Tā izspēle uz Indraši ir vienkārši perfekta.

     [+] [-]

, 2012-09-26 01:11, pirms 12 gadiem
Pedejais_krievs rakstīja: aizveraties ar savu ''laba spele'' u.t.t. tapat musejie nevar uzvaret nevienu.
šizofrēnija, neviens pat neteica "laba spele"

     [+] [-]

, 2012-09-26 01:12, pirms 12 gadiem
vajag vecos bukus, beresņevu par treneri, būs rezultāts, i līdzjutējs priecīgs

     [+] [-]

, 2012-09-26 03:48, pirms 12 gadiem
FUNS rakstīja: Kas tas par murgu. Laikam Latvijas vēsture ir tumša bilde. Minēšu vienu argumentu... tikai... Nenotika referendums.
joptvai... nu kā var būt TIK cieta galviņa, goda vārds,nesaprotu... kur jūs tādi rodaties?

     [+] [-]

, 2012-09-26 09:16, pirms 12 gadiem
Maģija,vīri,maģija-pietrūkst mums Kreipāna komentētāja krēslā!

     [+] [-]

, 2012-09-26 15:06, pirms 12 gadiem
Kā tad nezaudēs? Ja mazākumā nostājas nekustīgi pa "perimetru" un gaida, kad pretinieks izkustēsies no vietas un atbrīvos vārtu priekšu. Kamēr neiemācīsies jēdzīgi kustēties uzbrukuma zonā, tikmēr vārtu nebūs. Un tā Galviņa "histēriskā" šķelšana pa vārtiem ir galīgi aplama (ja vēl varētu trāpīt pa stūriem, bet ne jau virsū vārtsargam)...

     [+] [-]

, 2012-09-26 16:35, pirms 12 gadiem
Nav liela māksla večus, kas ar visu sirdi plēšas uz ledus, noriet komentāros klabinot taustiņus.
Ir ļoti nepatīkami tādus lasīt, ceru, ka komandas čaļi šinī komentāru kloākā degunu nebāž.

     [+] [-]

, 2012-09-26 17:36, pirms 12 gadiem
Galviņš ar galviņu nepadomāja, kad mūsējie ielaida 3 izšķirošo ripu.

     [+] [-]

, 2012-09-26 18:05, pirms 12 gadiem
Iepriekšējos gadus tieši tas pats bija, ko jūs tādu paniku ceļat...

     [+] [-]

, 2012-09-26 18:55, pirms 12 gadiem
Ādams Ludvigs Lēvenhaupts rakstīja: Nu bet tieši tā. Latvijas Republika arī no 1940. līdz 1990.gadam labprātīgi iestājās un sastāvēja PSRS- Padomju Sociālistisko Republiku Savienībā (un nevis tika okupēta vai anektēta no Krievijas puses kā daži nacionālistiski aptaurēti bāleliņi bļaustās), kur visām 15 republikām bija vienādas tiesības, teikšana un jebkurā brīdi varēja arī izstāties no tās ārā. āzi ej labāk pamācies Latvijas vēsturi nevis čakarē te visiem prātu