Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Rīgas "Dinamo" piesaista jau ceturto krievu vārtsargu šajā sezonā

Agris Suveizda

Rīgas "Dinamo" piesaista jau ceturto krievu vārtsargu šajā sezonā
Ivans Naļimovs. Foto: Aleksejs Ivanovs, Sport-Express

Kontinentālās hokeja līgas pastarītis Rīgas "Dinamo" pavēstījis par vienošanās panākšanu ar 26 gadus veco krievu vārtsargu Ivanu Naļimovu, kurš šosezon bija bez darba.

Portāla Sportacentrs.com rīcībā esošā informācija liecina, ka Rīgas "Dinamo" drīzumā atgriezīsies arī divi latviešu spēlētāji - vēl viens vārtsargs Jānis Voris un uzbrucējs Andris Džeriņš. Pēdējais datums, līdz kuram ir jāreģistrē jauni spēlētāji, ir 27. decembris. Lai arī Rīgas "Dinamo" būs Naļimova pirmā pietura šajā sezonā, krievu vārtsargam līgā jau ir sešu sezonu pieredze ar regulāru spēļu praksi Vladivostokas "Admiral", Novosibirskas "Sibir", Ufas "Salavat Yulaev", Pekinas "Kunlun Red Star", Omskas "Avangard" un "Sochi". Sanktpēterburgas SKA viņš gan debiju tā arī nepiedzīvoja.

Iepriekšējā sezonā Naļimovs no Sanktpēterburgas tika aizmainīts uz Sočiem un 24 spēlēs atvairīja 91,1% metienu un ielaida vidēji 2,50 ripas. Martā līgumattiecības tika izbeigtas. Kontinentālajā hokeja līgā kopumā Naļimovs ir aizvadījis 152 mačus, atvairot 91,3% metienu un ielaižot vidēji 2,54 ripas. Pasaules U20 čempionāta bronzas godalgas ieguvēju 2014. gadā sestajā kārtā draftēja Čikāgas "Blackhawks".

Atgādinām, ka nesen Rīgas "Dinamo" atbrīvojās no vārtsargiem Zeina Makintaira un Iļjas Proskurjakova, bet pret "Sochi" vienīgais pirmās komandas vārtsargs Staņislavs Gaļimovs iedzīvojās savainojumā, viņa vietā stājoties Bruno Brūverim. Šosezon kaut uz mirkli "Dinamo" vārtos stājušies seši vārtsargi.

Rīgas "Dinamo" ar 16 punktiem 36 spēlēs atrodas pēdējā vietā līgā un nākamo spēli aizvadīs parīt Minskā.

Rīgas "Dinamo" vārtsargi šajā sezonā

VārtsargsVecValstsSRipas%
Staņislavs Gaļimovs32Krievija163.6188.9%
Iļja Proskurjakovs33Krievija143.0988.7%
Zeins Makintairs28ASV64.6579.6%
Aleksandrs Lazušins32Krievija44.4986.6%
Ēriks Vītols19Latvija34.8687.9%
Bruno Brūveris18Latvija15.1479.2%

Izmantotie resursi:
https://www.dinamoriga.lv/lv/zinas/...

 +12 [+] [-]

, 2020-12-24 13:29, pirms 4 gadiem
kālab ņem tos krievu vartsargus.. labāk latviešiem dod iespēju..

  +5 [+] [-]

, 2020-12-24 13:35, pirms 4 gadiem
Kam mums šitāds, kas visu sezonu nav spēlējis?

 +12 [+] [-]

, 2020-12-24 13:36, pirms 4 gadiem
Skudras moto - nu 7 reizes jau uz viena grābekļa nevar uzkāpt

  +4 [+] [-]

, 2020-12-24 13:36, pirms 4 gadiem
Kāda jēga no Vora? Tāds pats vien siets pat Dānijā ir. Lai spēlē Brūveris ar Naļimovu un HK Rīga Liepiņš ar Vītolu.

  +4 [+] [-]

, 2020-12-24 13:36, pirms 4 gadiem
Kas viņi ir idioti😂
Tiešām var likties , ka ir uzstādīts uzdevums ņemt kaut kādus otrās šķiras krievu hokejistus lai piķi varētu no Krievijas saņemt

  +5 [+] [-]

, 2020-12-24 13:41, pirms 4 gadiem
gavenais kritērijs
vai kovids izslimots

  +2 [+] [-]

, 2020-12-24 13:41, pirms 4 gadiem
GAIŠUS UN PRIECĪGUS VISIEM ŠOS ZIEMASSVĒTKUS!

  +9 [+] [-]

, 2020-12-24 13:44, pirms 4 gadiem
Rd cirku taisa ar vartsargiem būtu paņemuši gudļevski un vienu leģionāru un ik pa laikam kadam vietejām censonim iedotu iespēju...

  +5 [+] [-]

, 2020-12-24 13:49, pirms 4 gadiem
Kāds sakars???? Skudra ir.............

  +1 [+] [-]

, 2020-12-24 13:49, pirms 4 gadiem
rigodo rakstīja: Rd cirku taisa ar vartsargiem būtu paņemuši gudļevski un vienu leģionāru un ik pa laikam kadam vietejām censonim iedotu iespēju...
Par Gudļevski klubs paprastītu 3x vairāk kā Vori. Voris sanāca lētāk tāpēc paņēma Janku

  +3 [+] [-]

, 2020-12-24 13:50, pirms 4 gadiem
Šīs sezonas vārtsargu statistika vienkārši graujoša

 +12 [+] [-]

, 2020-12-24 13:52, pirms 4 gadiem
Nez vai sezonas vidus ir tas brīdis, kad var atrast labu vārtsargu, taču Naļimovs... tā vien izskatās, ka tagad vienkārši tika meklēts kāds, kurš var pastāvēt vārtiem priekšā.

 +12 [+] [-]

, 2020-12-24 13:56, pirms 4 gadiem
Tas tikai vēlreiz pierāda,ka viņi ir čekista utaino varza.

     [+] [-]

, 2020-12-24 14:01, pirms 4 gadiem
Tad nosauciet komandu par Krievu Dinamo

  +8 [+] [-]

, 2020-12-24 14:05, pirms 4 gadiem
Tā vietā lai audzinātu Brūveri vai paņemtu teiksim Silovu, paņem kārtējo caurumu no Krievzemes ārēm... Izlases bāzes klubs...

  +4 [+] [-]

, 2020-12-24 14:08, pirms 4 gadiem
Labi paņēma Vori Dānijā sevišķi neaizgāja,bet dinamo varbūt atgūsies.Tāpēc nesaprotu kāpēc nespēlējošs krievs.Ja negrib jaunos no HK Rīga,tad noalgo piemēram R.G.Lazdiņu no Olimpa ,kurš noteikti nav sliktāks ,bet visticamāk labāks par to krievu,vai Cimermani no Zemgales.

  +5 [+] [-]

, 2020-12-24 14:15, pirms 4 gadiem
Edgars rakstīja: Tā vietā lai audzinātu Brūveri vai paņemtu teiksim Silovu, paņem kārtējo caurumu no Krievzemes ārēm... Izlases bāzes klubs...
Idejiski, protams, piekrītu, bet personālijās - ja ņem pēdējo gadu U-izlases, RD sistēmā esošie jaunie vārtu sargātāji tā īsti tur nav bijuši aktuāli. Cerēt, ka viņi "izaugs" no tā, ka regulāri dabūs 3+ ripas vārtos, nu tā... .

Cita lieta, vai konkrētais ārzemnieks būs baigi labāks, šaubos. Jo RD "vārtsargu problēma" ir tikai tajā, ka līdz šim neviens no viņiem nav bijis baigais vilcējs. Bez tāda šī gada RD ir nekonkurētspējīgi, jo laukumā bieži vien notiek ne līdz galam saprotamas lietas. Un no otras puses - kamēr nebūs kārtības laukumā, var vārtos likt jebko, nekas baigi labāks nebūs.

     [+] [-]

, 2020-12-24 14:22, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nez vai sezonas vidus ir tas brīdis, kad var atrast labu vārtsargu, taču Naļimovs... tā vien izskatās, ka tagad vienkārši tika meklēts kāds, kurš var pastāvēt vārtiem priekšā.
Te nu Juris atkal pierāda savas hokeja eksperta dotības... Vai tiešām Jurim ir pamats domāt, ka SKA pirms iepriekšējās sezonas būtu piesaistījuši vārtsargu, kurš var tikai pastāvēt priekšā vārtiem?

  +2 [+] [-]

, 2020-12-24 14:23, pirms 4 gadiem
A kur Salaaks???Tas vismaz vilka arii dazreiz bezceriigas speeles...

  +2 [+] [-]

, 2020-12-24 14:27, pirms 4 gadiem
duriks rakstīja: A kur Salaaks???Tas vismaz vilka arii dazreiz bezceriigas speeles...
Vēl viens vārtsargs,kurš nav spēlējis kopš februāra.

  +1 [+] [-]

, 2020-12-24 14:30, pirms 4 gadiem
Ziemassvētkos hokeja lietpratēji atpūšas un tic brīnumiem!
https://www.youtube.com/watch?v=Cod...

  +5 [+] [-]

, 2020-12-24 14:33, pirms 4 gadiem
Peecis30 rakstīja: Te nu Juris atkal pierāda savas hokeja eksperta dotības... Vai tiešām Jurim ir pamats domāt, ka SKA pirms iepriekšējās sezonas būtu piesaistījuši vārtsargu, kurš var tikai pastāvēt priekšā vārtiem?
Juris savā izteiksmē dažreiz izmanto arī spēcīgus pārspīlējumus, lai paspilgtinātu teikto.

Savukārt Naļimova karjerai ar vienu aci sanācis sekot jau kādu laiku, precīzāk no tā laika, kad viņš bija Vasiļevska dublieris Krievijas U-izlasēs un draftēts NHL.

Vienu brīdi viņu pat sauca par CHI nākotnes vārtsargu, taču beigu beigās pat neparakstīja līgumu. Viena no lielākajām nelaimēm - viņš nav pirmais numurs, t.i., spēlē nestabili, bieži vien pārcenšas, gribot izdarīt "kā labāk". Tāpēc tagad mētājas pa komandām.

Savukārt "piesaistīja SKA" - skan labi, bet jāatceras, ka viņš ir SKA sistēmas vārtsargs (pavadījis tur junioru laiku) un ir jābūt apveltītam ar lielu fantāziju, lai reāli uzskatītu, ka kāds ar viņu rēķinājās kā ar nopietnu palīgu.

  +2 [+] [-]

, 2020-12-24 14:42, pirms 4 gadiem
apm. 26 g. vecs, CV un stati nornāli vai ciešami, pavisam neizskatās pēc liela veca cauruma, varēs konkurēt ar tatāru un Vori

  -2 [+] [-]

, 2020-12-24 14:46, pirms 4 gadiem
ballbreaker rakstīja: kālab ņem tos krievu vartsargus.. labāk latviešiem dod iespēju..
Tak buus tev Latviets Voris
Slēpts komentārs: Džonnijs
Slēpts komentārs: xoweag

  +1 [+] [-]

, 2020-12-24 14:59, pirms 4 gadiem
Būs vēl viens, kuram tiesneši spēles laikā kliegs “Uzmanies, tūdaļ metīs!” 😂

  -2 [+] [-]

, 2020-12-24 15:00, pirms 4 gadiem
spēja, Tu varbūt teiksim ka šis arī ir Tatārs? Pēc uzvārda neko daudz neatšķīras. Gaļimovs vai Naļimovs. Galīmovs ir Čeļabinskas audzēknis. Tu viņam pasi parbaudīji ka vari teikt, kā Tatārs?

  +1 [+] [-]

, 2020-12-24 15:00, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Juris savā izteiksmē dažreiz izmanto arī spēcīgus pārspīlējumus, lai paspilgtinātu teikto.

Savukārt Naļimova karjerai ar vienu aci sanācis sekot jau kādu laiku, precīzāk no tā laika, kad viņš bija Vasiļevska dublieris Krievijas U-izlasēs un draftēts NHL.

Vienu brīdi viņu pat sauca par CHI nākotnes vārtsargu, taču beigu beigās pat neparakstīja līgumu. Viena no lielākajām nelaimēm - viņš nav pirmais numurs, t.i., spēlē nestabili, bieži vien pārcenšas, gribot izdarīt "kā labāk". Tāpēc tagad mētājas pa komandām.

Savukārt "piesaistīja SKA" - skan labi, bet jāatceras, ka viņš ir SKA sistēmas vārtsargs (pavadījis tur junioru laiku) un ir jābūt apveltītam ar lielu fantāziju, lai reāli uzskatītu, ka kāds ar viņu rēķinājās kā ar nopietnu palīgu.
Par izteiksmi - viss saprotams un adekvāti uztverts, pat paturpināts.😉
Bet, kas attiecas uz Naļimova kā vārtsarga nelaimēm - diez vai Juris spēs objektīvi tās izvērtēt... Ir kāds piemērs - saistībā ar Naļimova vēlmi izdarīt labāk un pārcenšanos?

  -1 [+] [-]

, 2020-12-24 15:00, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Tauta, atziistas, kursh konktreeti ielika shim peidara komentaaram plusu? Man ir pamatotas aizdomas, ka SERS pats pluso sevi un tas ir saacies nevis tagad, bet jau vairaakus gadus ieprieksh Atziistos, pie tam, publiski, ka es pats personiski arii ar shaadu te herniu greekoju, tachu tas notika kaa PRETREAKCIJA pret JAU esoshajiem +- trikiem par labu DR heitoshanai, nevis kaa mana personiskaa veelme ietekmeet sabiedrisko viedokli "Pareizais" viedoklis tika radiits PIRMS maniem PRETuzbrukumiem, saakoties Ukrainas notikumiem un liela dalia sheit esosho tika banaali nozombeeti, paarveershoties no DR faniem par heiteriem
Viņš dienu dienām sež un gaida kādu KHL postu, un, protams, komentē vienmēr to pašu. Tracina jau.

  -1 [+] [-]

, 2020-12-24 15:05, pirms 4 gadiem
Nākošais būs Žaļimovs?😂

  +2 [+] [-]

, 2020-12-24 15:12, pirms 4 gadiem
Voris jau ceļā uz Rīgu, Džeriņš trenējas ar Rīgas Dinamo.

  -2 [+] [-]

, 2020-12-24 15:19, pirms 4 gadiem
it kā ģinamo problēma būtu vārtsargi

krievos daudz bezdabnieku un neteiktu, ka slikti vārtsargi.

  +1 [+] [-]

, 2020-12-24 15:23, pirms 4 gadiem
Visiem jākļūst par īstiem vīriem https://www.youtube.com/watch?v=sec...
Slēpts komentārs: xoweag

  +1 [+] [-]

, 2020-12-24 15:26, pirms 4 gadiem
Peecis30 rakstīja: Par izteiksmi - viss saprotams un adekvāti uztverts, pat paturpināts.😉
Bet, kas attiecas uz Naļimova kā vārtsarga nelaimēm - diez vai Juris spēs objektīvi tās izvērtēt... Ir kāds piemērs - saistībā ar Naļimova vēlmi izdarīt labāk un pārcenšanos?
Uz objektivitāti nekad neesmu pretendējis. Tajā pašā laikā ir acīmredzamas lietas, kuras var redzēt un novērtēt katrs.
Par piemēriem īsti līdz galam nevaru iedomāties kā tos parādīt, jo man nav visu Naļimova aizvadīto spēļu kolekcijas.

Kas man nāk prātā, tad U20 čempionātā somi viņu, kā saka, "razkataļi". Varbūt, ne tie muļķīgākie goli, taču trīs secīgas ripas ar maziem intervāliem un ne tā, ka "neņemamas".

  +1 [+] [-]

, 2020-12-24 15:27, pirms 4 gadiem
grundy rakstīja: [quote juris_minins]
Jurīti.,redzu ka Tu daudz saproti.Man tads jautājums,vai vari lūdzu minēt visus LV vartu vīrus,kuri spēlē arzemēs PRO līgās?teiksim tā,profesionāļus.Paldies. P.S. ne ziedrijas piektās ligas,vai vacijas 7 līgas protams vārtu vīrus. Bet kuri kaut cik sakarīgā līgā spēlē un mazliet pelna arī.
Nemēģinu atcerēties to, ko var atrast internetā ar pāris klikšķiem.

     [+] [-]

, 2020-12-24 15:28, pirms 4 gadiem
Burtam veiksmīgu atgriešanos ar franču frankiem kabatā! PČ būs būt!
https://www.youtube.com/watch?v=kCo...

     [+] [-]

, 2020-12-24 15:35, pirms 4 gadiem
Gin4a rakstīja: Burtam veiksmīgu atgriešanos ar franču frankiem kabatā! PČ būs būt!
https://www.youtube.com/watch?v=kCoiRVfuC8w&ab_channel=%D0%9D%D0%90%D0%97%D0%90%D0%94%D0%92%D0%A1%D0%A1%D0%A1%D0%A0
Visnotal tiikami videomateriaali no pagaatnes

     [+] [-]

, 2020-12-24 15:39, pirms 4 gadiem
grundy rakstīja: Jurīti,esi tik laipns lūdzu un uzraksti vardus un uzvardus, Sākot ar Elvi, Matīsu utt....! un tad mēgināsim salikt pa plauktiņiem....Paldies par atbildi.
Manos plauktiņos ir kārtība.

Es tiešām ikdienā nesekoju līdzi visiem Latvijas vārtsargiem (un nevaru iedomāties nevienu iemeslu kāpēc tas būtu jādara), vēl mazāk tam, kur kādam maksā vai nemaksā (nu, profesionāļa statuss un tā). Tāpēc atļaušos šo lūgumu neizpildīt.
Vēl jo vairāk tāpēc, ka līdz galam nav saprotama šāda interese. Kaut kādus vārtsargu rangus veidot?

  +1 [+] [-]

, 2020-12-24 15:43, pirms 4 gadiem
līdz sezonas beigām DINAMO būs pabijuši vairāk vārtsargu kā laukuma spēlētāju

  +1 [+] [-]

, 2020-12-24 15:45, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nez vai sezonas vidus ir tas brīdis, kad var atrast labu vārtsargu, taču Naļimovs... tā vien izskatās, ka tagad vienkārši tika meklēts kāds, kurš var pastāvēt vārtiem priekšā.
izvēles kritērijs - jo resnāks, jo labāk (ilgi nav spēlējis, ēdis bulkas)

  +4 [+] [-]

, 2020-12-24 15:47, pirms 4 gadiem
Džonnijs rakstīja: Tu čekista utainā varza, vari vel kādu frāzi un teikumu izdomāt, vai tikai viens un tas pats jālasa zem katra KHL sadaļas iepostotā posta? Lai Tev priecīgi Svētki!
Varu izdomāt, tu,smadzeņu invalīd,tikai ne rakstā par čekista utaino varzu.

  +2 [+] [-]

, 2020-12-24 15:48, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Manos plauktiņos ir kārtība.

Es tiešām ikdienā nesekoju līdzi visiem Latvijas vārtsargiem (un nevaru iedomāties nevienu iemeslu kāpēc tas būtu jādara), vēl mazāk tam, kur kādam maksā vai nemaksā (nu, profesionāļa statuss un tā). Tāpēc atļaušos šo lūgumu neizpildīt.
Vēl jo vairāk tāpēc, ka līdz galam nav saprotama šāda interese. Kaut kādus vārtsargu rangus veidot?
Juri, kas Vorim nepatīk Dānijā? Kāpēc mūk atpakaļ uz Rīgu vai arī Dinamo kaut ko sasolīja par nākamo sezonu?

     [+] [-]

, 2020-12-24 15:51, pirms 4 gadiem
grundy rakstīja: doma bija , kura CV vai meistarība no LV dabonamiem vārtu vīriem ir lākākā uz dinamo vietu tagad. tur mums nav daudz pro vārtu vīru,vairak par 10 nesanaktu. Bet nu lab,ja negribi tad negribi.atvaino
Lai to pateiktu, nevajag uzskaitīt visus. Pareizāk sakot, viss ir tik acīmredzami, ka pat nav ko komentēt.
Cita lieta, ka neviens no viņiem nav bezdarbnieks un vēl pavisam cita - viņu pašu vēlme spēlēt RD.

     [+] [-]

, 2020-12-24 15:53, pirms 4 gadiem
Nākamgad medaļu lietus pārlīs pār visiem Latvijas reģioniem! Nemeklējiet vārtsargus, pērciet izturīgus lietussargus! Lietus līs 2x, tātad katram hokeja cienītājam pa 2 izturīgiem lietussargiem! Gagarin&WChampionship. Nē, nu kurš netic, var jau arī nepirkt, bet medaļas ir smagas!

  +2 [+] [-]

, 2020-12-24 15:55, pirms 4 gadiem
maris777 rakstīja: Juri, kas Vorim nepatīk Dānijā? Kāpēc mūk atpakaļ uz Rīgu vai arī Dinamo kaut ko sasolīja par nākamo sezonu?
Neesmu ne Voris, ne viņam pietuvināta persona un arī ar RD mani nekas nesaista, tāpēc zinu tieši tik cik parādās publiskajā vidē.

     [+] [-]

, 2020-12-24 15:56, pirms 4 gadiem
Es veel saprastu mekleet vartuviru no aaras ja pa ploviem cinitos.

  +3 [+] [-]

, 2020-12-24 15:57, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Tauta, atziistas, kursh konktreeti ielika shim peidara komentaaram plusu? Man ir pamatotas aizdomas, ka SERS pats pluso sevi un tas ir saacies nevis tagad, bet jau vairaakus gadus ieprieksh Atziistos, pie tam, publiski, ka es pats personiski arii ar shaadu te herniu greekoju, tachu tas notika kaa PRETREAKCIJA pret JAU esoshajiem +- trikiem par labu DR heitoshanai, nevis kaa mana personiskaa veelme ietekmeet sabiedrisko viedokli "Pareizais" viedoklis tika radiits PIRMS maniem PRETuzbrukumiem, saakoties Ukrainas notikumiem un liela dalia sheit esosho tika banaali nozombeeti, paarveershoties no DR faniem par heiteriem
nezinu, kas tas par keksu, izrādās, ka man viņš vispār ignorētajos iemests, bet speciāli ielogojos, lai ieliktu viņam plusiņu, tomēr nav jau grūti, ja tas tev tik svarīgi

  +1 [+] [-]

, 2020-12-24 16:12, pirms 4 gadiem
īsti nesaprotu, par ko cepiens Ziemassvētku vakarā
pamatvārtsargam cirkšņa trauma, kad varēs spēlēt - hz
brūveris pie tādas spēles aizsardzībā nevilks, tāpat kā vītols, kas jau bija gaidāms un pierādījās praksē
voris - nezinu, kāpēc atsauca, dāņos stati so so ( un tas ir dāņos)
pagājušgad rd arī bija dažas spēles tikai uz šaru, pēc tam viss nostājās savās vietās
vajag kādu, kas ir ar khl pieredzi, lai cerētu uz vismaz kaut kādu rezultātu
kur sezonas vidū atradīsi tādu
jasnij her, ka bezdarbnieku listē
visi normāli vārtsargi jau pa kastēm
varbūt būs otrs lazušins, varbūt nē
kāda šķirba, sezona tūliņ būs aus
ja kaut ko gribēja pa nopietnam, vajadzēja jau pirmsākumos algot tipa salāku pa labu piķi
ko nu tagad

     [+] [-]

, 2020-12-24 16:22, pirms 4 gadiem
Vēl jau ir Čalpa, Muštukovs, Lazdiņš.

  +2 [+] [-]

, 2020-12-24 16:29, pirms 4 gadiem
grundy rakstīja: pareizi. Elvi, Matīsu, Jāni K, Ivaru,(vini nemaz negribetu un nemaz nedabut),Un Kristers arii iespējams negribetu,Grigals un Mitens namaz nevar spelet khl ja grib turpinat macibas. tad daudz to mums pro vairs nav. Tāpec jautaju Tev,kurš vislabak kandidee uz RD,kura cv ir vislabakais no atlikusajiem pro?neskatoties uz jaunumu vai vecumu,nedomajot kurs nakotnee glābtu rd vartus, bet kurs tagad ir labakais,kurs gadu aiz gadiem savaa liigaa un klubaa radiijis sniegumu un kurs tagad varetu deret? Voris, ne Usa ne danijaa neko nav radijis.otrais vartu virs savaa komanda
Neviens.
KHL līmenim uz šo brīdi atbilst tikai tavs nosauktais piecinieks.
Merzļikins
Kalniņš (to jau ir pierādījis)
Punnenovs (ja ar veselību viss ok)
Kivlenieks (taču nav redzēts Eiropas hokejā)
+
Gudļevskis (taču viņš ir pierādījis, ka nebūs labāks par šīssezonas ripu ķērājiem)

Visi pārējie ir, labākajā gadījumā, "long shots" (studenti un Šilovs ar Vori), bet lielākoties - labs KHL pirmā vārtsarga līmenis (nosacīti - Kalniņa līmenis) viņiem ir neaizsniedzams.

Tas, ka tagad vārtsargu Latvijas hokejā ir palicis vairāk, protams, ir forši, taču KHL līmenī vajag TOPus un tādu diži vairāk nav palicis. Sevišķi, šīs sezonas kontekstā, kad JĀGLĀBJ RD.

  +3 [+] [-]

, 2020-12-24 16:32, pirms 4 gadiem
Krieviem labs teiciens.apmanīja šilo na milo.Stabili to var attiecināt uz rižsko dinamo,kura nebeidz pārsteigt ar savu neprofesionalitāti.

  +2 [+] [-]

, 2020-12-24 16:36, pirms 4 gadiem
Peecis30 rakstīja: Te nu Juris atkal pierāda savas hokeja eksperta dotības... Vai tiešām Jurim ir pamats domāt, ka SKA pirms iepriekšējās sezonas būtu piesaistījuši vārtsargu, kurš var tikai pastāvēt priekšā vārtiem?
vārtsargam šis būs 8. klubs 6 gadu laikā, ja pareizi saprotu - no kuriem gandrīz gadu bez darba (no marta)...
tas, manuprāt, jau izsaka daudz... ne au tā pat neviens klubs viņu nav vēlējies paturēt uz otru sezonu...

  +1 [+] [-]

, 2020-12-24 16:39, pirms 4 gadiem
grundy rakstīja: paldies par atbildi. runa iet nevis kurs ir khl vartu virs,bet kuaram labakais cv lai šajaa grutajaa bridii kandidetu uz Rd,uz šodienu. Vai tiešām Voris? labakais cv? atkartošos,nevis nākotnē,bet tagad.
Ja salīdzināti tiek tikai CV (un nav tā, ka uzreiz jāķer ripas un visi pārējie faktori paliek sekundāri), tad Muštukovs.

     [+] [-]

, 2020-12-24 16:42, pirms 4 gadiem
grundy rakstīja: divi neder,tikai Arzemes spelejoši.
Kāpēc tad neder Lazdiņš pret Vāciju ļoti labi nospēlēja.Domā šeit uz vietas spēlējošie ir daudzas reizes vājāki par tiem ,kuri ārzemēs.Vienkārši vārtsargiem grūtāk izsisties par leģionāriem.Redz Makintairs pat pēc statistikas nebija sliktāks un pat labāks par daudziem kīperiem khl,kuri nākuši no AHL,bet pietrūka spēļu prakses un uzticības

  +1 [+] [-]

, 2020-12-24 16:45, pirms 4 gadiem
grundy rakstīja: Jā. a kā būtu ar Auzinu?
Atkārtošos, ja salīdzina TIKAI to, kas rakstīts CV, tad pēc tā lielā piecinieka, Muštukovam ir pats labākais CV un neviens cits pat tuvumā nestāv.

  +1 [+] [-]

, 2020-12-24 16:51, pirms 4 gadiem
grundy rakstīja: Un kapec tad nem Vori? kurs neko nav raadijis
Par to īsto ņemšanu neko pateikt nevaru, bet, kā minimums, Voris ir 16 gadus jaunāks nekā Muštukovs un bez CV svarīgi vēl ko katrs no viņiem var paveikt TAGAD + kā tas viss ietekmēs komandu.

Vai šitajā visajā ārprātā komandā vajag tādu "pravdorubu" kā Muštukovs?

  -1 [+] [-]

, 2020-12-24 16:52, pirms 4 gadiem
Šajā sezonas daļā jau ir teju neiespējami atrast kādu top vārtsargu, tāpēc jāņem tāds, kāds ir, un Naļimovs ir puslīdz pieņemams variants. Jā, zināmā mērā kaķis maisā, bet... Var arī pavilkt. Katrā ziņā ar esošajiem vietējiem jaunekļiem pavilkt nevar, ja ir tāda aizsardzība kā šosezon. Un stipri šaubos, vai viņi paši būtu diži priecīgi laist iekšā 5-6 ripas katru spēli un mūžīgi zaudēt. Tas var dot drīzāk negatīvu, nekā pozitīvu ietekmi uz viņu tālāko karjeru. Lai čaļi spēlē savā līmenī, jo sevišķi vārtsargam ir ārkārtīgi grūti pārlēkt vairākus līmeņus uz augšu. Savukārt Voris jau vismaz kaut cik augstākā līmenī ir apgrozījies, un viņa piesaisti (ja dāņi viņu tiešām palaidīs) gan es atbalstu.

     [+] [-]

, 2020-12-24 16:53, pirms 4 gadiem
grundy rakstīja: lv cempis mazliet pa svaku
Priekš pašreizējā dinamo pat ļoti labs un gatavojoties PČ pārbaudes spēlēs vārtsargi no Latvijas čempionāta ik pa reizei ilgi ir kandidāti trešā vārtsarga vietai,jo labi aizvadījuši pārbaudes spēles.

  +1 [+] [-]

, 2020-12-24 16:57, pirms 4 gadiem
grundy rakstīja: a ko Voris paveica Danija? 4.8 GAA un 89,5 %. divas uzvaras.pasties uz Vora komandas biedru tad.....
pieļauju, ka dāņu līgā komandu līmenis ir stipri dažāds, kā jau visur Eiropā ne TOP līgās. būt lejasgala komandā par vārtsargu nav pateicīgs darbs. katru maču pāri 40 metieniem ķert pie cauras aizsardzības

  +3 [+] [-]

, 2020-12-24 16:58, pirms 4 gadiem
grundy rakstīja: a ko Voris paveica Danija? 4.8 GAA un 89,5 %. divas uzvaras.pasties uz Vora komandas biedru tad.....
No otras puses - ar visu to viņš starp visiem līgas goulijiem, kas kaut cik regulāri spēlē ir pa vidu un nav tā, ka viņa kolēģis būtu ievērojami labāks.

Protams, ka, ja viņš nonāks RD, tad ne jau nu tāpēc, ka spēlē ļoti labi, bet tāpēc, ka vietējais. Un ne jau nu viņš pirmais tāds un arī ne pēdējais gan jau.

  -3 [+] [-]

, 2020-12-24 17:09, pirms 4 gadiem
krievu vārtsargs - treneris, krievu smerdeļi - vārtsargi

     [+] [-]

, 2020-12-24 17:13, pirms 4 gadiem
grundy rakstīja: pastijos google info ko par tavu pravdarubu saka Čehi.https://www.hokej.cz/trida-a-bida-mustukovs-zacal-skvele-kdo-nejcasteji-strili/5051276

https://www.hokej.cz/nazory-od-ledu-nejuzitecnejsi-posily-plekanec-ci-mustukovs-tvrdi-manazeri/5051878
Savā līmenī Ervīns visu laiku spēlē labi un, šķiet, jau ne reizi esmu teicis, ka Muštukovs ir viens no nenovērtētākajiem mūslaiku Latvijas hokejistiem. Te arī strādā teiciens - nokļuva nepareizajā laikā un vietā (vairākkārtīgi - gan RD, gan ZAmerikā, gan izlasē).

Vai viņš varētu spēlēt līmeni augstāk? To jau laikam nekad neuzzināsim, jo TOP līgās viņam kaut kā nav sanācis tikt.

     [+] [-]

, 2020-12-24 17:15, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Juris savā izteiksmē dažreiz izmanto arī spēcīgus pārspīlējumus, lai paspilgtinātu teikto.

Savukārt Naļimova karjerai ar vienu aci sanācis sekot jau kādu laiku, precīzāk no tā laika, kad viņš bija Vasiļevska dublieris Krievijas U-izlasēs un draftēts NHL.

Vienu brīdi viņu pat sauca par CHI nākotnes vārtsargu, taču beigu beigās pat neparakstīja līgumu. Viena no lielākajām nelaimēm - viņš nav pirmais numurs, t.i., spēlē nestabili, bieži vien pārcenšas, gribot izdarīt "kā labāk". Tāpēc tagad mētājas pa komandām.

Savukārt "piesaistīja SKA" - skan labi, bet jāatceras, ka viņš ir SKA sistēmas vārtsargs (pavadījis tur junioru laiku) un ir jābūt apveltītam ar lielu fantāziju, lai reāli uzskatītu, ka kāds ar viņu rēķinājās kā ar nopietnu palīgu.
RD dažiem v-sargiem ir uzrāviena sezonas, Kalniņš, Biļalovs, nevajag norakstīti uzreiz, respektīvi, tas nav pareizi. Uz darba interviju nākot, uzreiz nesaka, ka esi mēsls, bet dod pārbaudes laiku, lai noskaidrotu, ka esi mēsls.

     [+] [-]

, 2020-12-24 17:17, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Tauta, atziistas, kursh konktreeti ielika shim peidara komentaaram plusu? Man ir pamatotas aizdomas, ka SERS pats pluso sevi un tas ir saacies nevis tagad, bet jau vairaakus gadus ieprieksh Atziistos, pie tam, publiski, ka es pats personiski arii ar shaadu te herniu greekoju, tachu tas notika kaa PRETREAKCIJA pret JAU esoshajiem +- trikiem par labu DR heitoshanai, nevis kaa mana personiskaa veelme ietekmeet sabiedrisko viedokli "Pareizais" viedoklis tika radiits PIRMS maniem PRETuzbrukumiem, saakoties Ukrainas notikumiem un liela dalia sheit esosho tika banaali nozombeeti, paarveershoties no DR faniem par heiteriem
Nozombets esi tu, ja domā ka pāris plusi uz vienu vai otru pusi "parāda tautas viedokli" 5 plusi vai 5 mīnusi parāda baigo viedokli?. Katru rakstu izlasa pāris simti vai tūkstoši. Šajā rakstā ir 60+ komentāri. Lielakais + skaits ir 7. Pieņemsim, ka tu liki mīnusu - tatad par to komentāru balsoja 8. Ja rakstu izlasīja kaut 1000 cilvēki - no 1000 lasītājiem par komentāru viedokli neizteica pat 1%. Kur tur ir viedoklis?

  +3 [+] [-]

, 2020-12-24 17:20, pirms 4 gadiem
D-Mob rakstīja: RD dažiem v-sargiem ir uzrāviena sezonas, Kalniņš, Biļalovs, nevajag norakstīti uzreiz..
Biļalovs vēl pirms RD spēlēja labi (gan VHL, gan KHL), tikai problēma bija ar spēļu praksi, Kazaņā viņam nebija vietas.
Par Kalniņu - viņa stāsts vispār ir maksimāli netipisks, tāpēc, jā, var teikt, ka tas bija sava veida izrāviens, no otras puses - pāris sezonas BAČ, daži gadi ārzemēs. Tas, tomēr, ir citādi nekā sēdēt MHL un gaidīt, kad RD pasauks un sāks gatavot tevi lielajam hokejam.

  +4 [+] [-]

, 2020-12-24 17:26, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Neviens.
KHL līmenim uz šo brīdi atbilst tikai tavs nosauktais piecinieks.
Merzļikins
Kalniņš (to jau ir pierādījis)
Punnenovs (ja ar veselību viss ok)
Kivlenieks (taču nav redzēts Eiropas hokejā)
+
Gudļevskis (taču viņš ir pierādījis, ka nebūs labāks par šīssezonas ripu ķērājiem)

Visi pārējie ir, labākajā gadījumā, "long shots" (studenti un Šilovs ar Vori), bet lielākoties - labs KHL pirmā vārtsarga līmenis (nosacīti - Kalniņa līmenis) viņiem ir neaizsniedzams.

Tas, ka tagad vārtsargu Latvijas hokejā ir palicis vairāk, protams, ir forši, taču KHL līmenī vajag TOPus un tādu diži vairāk nav palicis. Sevišķi, šīs sezonas kontekstā, kad JĀGLĀBJ RD.
Es, tomēr, teiktu, ka tieši šis sezonas brīdis ir tas laiks, kad būtu jāizmanto jaunie - Brūveris, Vītols. Daļēji tad jau arī Voris. Kāpēc? Sezonas kontekstā maksimums ko komanda cīnās - nepalikt pēdējiem. Palikusi +- trešdaļa sezonas. Atlaista lielākā daļa ārzemnieku, sastāvs "latviskots". Kad tad vēl ja ne šadā situācijā pārbaudīt jaunos vārtsargus (arī laukuma spēlētājus) kaujas apstākļos? Sportiski lielākais ko RD var mēgināt ir izlīst no pēdējās vietas līgā/konkurencē un cēlais "cīņa par uzvaru katrā mačā". Nu tad vismaz var kaujas apstākļos notestēt savas rezerves vārtos. RD jau pietiekami daudziem jaunajiem vārtsargiem ir pačakarējusi karjeru vizinot kā 3. nr - nespēlējot ne junioru līmenī, ne tiekot RD vārtus. Tad jau parīt pa 4-5 ripām spēlē būs mazāka skāde. Toties pro prakse augstā līmenī. Un RD var atrast teorētisku 2. nr nākamajai sezonai. Ja "neatrod" arī neko nezaudē. Win-win situation.

  +4 [+] [-]

, 2020-12-24 17:27, pirms 4 gadiem
Dinamo vadības līmenis "hmm dzirdējām, ka kaut kāds *aļimovs tīri labs". hmm, Gaļimovs laikam ne tas.. davai mož pmēģinām Naļimovu.."

  +4 [+] [-]

, 2020-12-24 17:32, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Biļalovs vēl pirms RD spēlēja labi (gan VHL, gan KHL), tikai problēma bija ar spēļu praksi, Kazaņā viņam nebija vietas.
Par Kalniņu - viņa stāsts vispār ir maksimāli netipisks, tāpēc, jā, var teikt, ka tas bija sava veida izrāviens, no otras puses - pāris sezonas BAČ, daži gadi ārzemēs. Tas, tomēr, ir citādi nekā sēdēt MHL un gaidīt, kad RD pasauks un sāks gatavot tevi lielajam hokejam.
Un tāpēc HK Rīga vajadzēja spēlēt OHL nevis MHL, jo cīnas pret večiem dod daudz vairāk nekā bērnu hokejs. Tagad arī HS Rīga puišiem sanāk regress pēc cīņām pret večiem OHL jāatgriežas pie bērniem HK Rīga MHL.

     [+] [-]

, 2020-12-24 17:37, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Es, tomēr, teiktu, ka tieši šis sezonas brīdis ir tas laiks, kad būtu jāizmanto jaunie - Brūveris, Vītols. Daļēji tad jau arī Voris. Kāpēc? Sezonas kontekstā maksimums ko komanda cīnās - nepalikt pēdējiem. Palikusi +- trešdaļa sezonas. Atlaista lielākā daļa ārzemnieku, sastāvs "latviskots". Kad tad vēl ja ne šadā situācijā pārbaudīt jaunos vārtsargus (arī laukuma spēlētājus) kaujas apstākļos? Sportiski lielākais ko RD var mēgināt ir izlīst no pēdējās vietas līgā/konkurencē un cēlais "cīņa par uzvaru katrā mačā". Nu tad vismaz var kaujas apstākļos notestēt savas rezerves vārtos. RD jau pietiekami daudziem jaunajiem vārtsargiem ir pačakarējusi karjeru vizinot kā 3. nr - nespēlējot ne junioru līmenī, ne tiekot RD vārtus. Tad jau parīt pa 4-5 ripām spēlē būs mazāka skāde. Toties pro prakse augstā līmenī. Un RD var atrast teorētisku 2. nr nākamajai sezonai. Ja "neatrod" arī neko nezaudē. Win-win situation.
kas ir tas, ka kaut kas mainīsies ģinamā? būs kā parasti.
savāks bezdarbnieku baru un atsitīs numuru.
es domāju, ka sliktāk vairs nevar būt, kā pie Ankipāna. redz, ka var

  +1 [+] [-]

, 2020-12-24 17:41, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: kas ir tas, ka kaut kas mainīsies ģinamā? būs kā parasti.
savāks bezdarbnieku baru un atsitīs numuru.
es domāju, ka sliktāk vairs nevar būt, kā pie Ankipāna. redz, ka var
Nevienā brīdī neteicu, ka kaut kas mainīsies. Lai arī.. Rīkoties šādi - ņemot letiņu jaunos, patiesībā būtu pat lētāk, kā vācot bezdarbniekus. + ja aiziet lielāka iespēja atrast, kam "iesmērēt" Tā teikt vieglāk imitēt "pārmaiņas" patiesībā neko nemainot. Un ja izdodās - var piepūst vaigus un dižoties, ka audzina jauno izlasi.

  +4 [+] [-]

, 2020-12-24 17:45, pirms 4 gadiem
Gan jau Naļimovu uzspiež maizes tēvi no Gazprom un SKA . Arī pagājušo sezonu viņš bija fermā Sočos.

  +1 [+] [-]

, 2020-12-24 17:46, pirms 4 gadiem
Neaizmirstiet, ka Skudra pats bija vārtsargs

     [+] [-]

, 2020-12-24 17:46, pirms 4 gadiem
maris777 rakstīja: Un tāpēc HK Rīga vajadzēja spēlēt OHL nevis MHL, jo cīnas pret večiem dod daudz vairāk nekā bērnu hokejs. Tagad arī HS Rīga puišiem sanāk regress pēc cīņām pret večiem OHL jāatgriežas pie bērniem HK Rīga MHL.
protams.

  +1 [+] [-]

, 2020-12-24 17:58, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Biļalovs vēl pirms RD spēlēja labi (gan VHL, gan KHL), tikai problēma bija ar spēļu praksi, Kazaņā viņam nebija vietas.
Par Kalniņu - viņa stāsts vispār ir maksimāli netipisks, tāpēc, jā, var teikt, ka tas bija sava veida izrāviens, no otras puses - pāris sezonas BAČ, daži gadi ārzemēs. Tas, tomēr, ir citādi nekā sēdēt MHL un gaidīt, kad RD pasauks un sāks gatavot tevi lielajam hokejam.
Nu tā jau var pateikt par jebkuru v-sargu Tāpec saku, vajag uzrāvienu, kas nāk par labu DR un arī v-sarga karjerai, ja nu pēkšņi izšauj.

  +2 [+] [-]

, 2020-12-24 18:00, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Nevienā brīdī neteicu, ka kaut kas mainīsies. Lai arī.. Rīkoties šādi - ņemot letiņu jaunos, patiesībā būtu pat lētāk, kā vācot bezdarbniekus. + ja aiziet lielāka iespēja atrast, kam "iesmērēt" Tā teikt vieglāk imitēt "pārmaiņas" patiesībā neko nemainot. Un ja izdodās - var piepūst vaigus un dižoties, ka audzina jauno izlasi.
kāda jēga Vorim nākt? viņam jāaug nevis jāmētājas pa līgām.
Voris ir tikpat zaļs būt par pirmo kā tagadējie HK Rīga. sēdēt uz beņķa un nākamsezon jau pat Dānijā netiks.

  +1 [+] [-]

, 2020-12-24 18:08, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Savā līmenī Ervīns visu laiku spēlē labi un, šķiet, jau ne reizi esmu teicis, ka Muštukovs ir viens no nenovērtētākajiem mūslaiku Latvijas hokejistiem. Te arī strādā teiciens - nokļuva nepareizajā laikā un vietā (vairākkārtīgi - gan RD, gan ZAmerikā, gan izlasē).

Vai viņš varētu spēlēt līmeni augstāk? To jau laikam nekad neuzzināsim, jo TOP līgās viņam kaut kā nav sanācis tikt.
Nu OHL līmenī viņš bija neapstrīdams Tops pagājušogad. Var teikt tāds lokālais Brodērs vai Ruā uz pārējo "čadu džonsonu" fona... Pieļauju, ka starp patreizējiem "average" krievu loxiem, ko tur "Muravejs" optom tagad bija savācies Muštukovs būtu viens no labākajiem un stabilākajiem kīperiem....

     [+] [-]

, 2020-12-24 18:11, pirms 4 gadiem
krievijā bija labs vārtu sargs SKUDRA. To vajadzētu.

  +2 [+] [-]

, 2020-12-24 18:14, pirms 4 gadiem
un par Kalniņu, ja tā padomā, kas netipisks? tāds pats Masala BAČ audzis.
ne jau Ungārijā...

  +2 [+] [-]

, 2020-12-24 18:20, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: kāda jēga Vorim nākt? viņam jāaug nevis jāmētājas pa līgām.
Voris ir tikpat zaļs būt par pirmo kā tagadējie HK Rīga. sēdēt uz beņķa un nākamsezon jau pat Dānijā netiks.
To kāpēc nāk atpakaļ jāprasa pašam Vorim, ne jau man. Varbū, Rīga apsolījusi kko - garantētas spēles vai jau līgumu uz nākamo sezonu. Hz.

     [+] [-]

, 2020-12-24 19:52, pirms 4 gadiem
Ko ne visus Krievijas vārtsargus, lai nepamēģina Dinamo!

  +1 [+] [-]

, 2020-12-24 20:14, pirms 4 gadiem
Eh, kāpēc lielā filozofija par vārtsargiem, īsumā jau ir viss saprotams :
1) Labu vārtsargu Dinamo nevar piesaistīt (nauda) - nacionalitāte nav svarīga
2) Nav arī tā, ka visi spēlētāji rautos uz komandu, kura 1000% eksistē šobrīd tikai tāpēc, lai pārziemotu kovida sezonu - sačakarēs sev status uz nākamo sezonu, kur tad liksies.
3) ā kApEtS nEnEm lAtViEsUs - tie ir tie paši, kas negrib lai vietējie "spēlēju siltumnīcā, labāk lai izsitas ārzemēs". Es ticu, ka diezgan vietējo spēlētāju līmenis varētu būt tāds, ka treniņos fiziski netiek līdzi un ir ar plaušu pāri plecam.

  +1 [+] [-]

, 2020-12-24 20:22, pirms 4 gadiem
Gatis rakstīja: vārtsargam šis būs 8. klubs 6 gadu laikā, ja pareizi saprotu - no kuriem gandrīz gadu bez darba (no marta)...
tas, manuprāt, jau izsaka daudz... ne au tā pat neviens klubs viņu nav vēlējies paturēt uz otru sezonu...
Mazliet vitamīnus un varbūt būs vārtsargs labu labais.

     [+] [-]

, 2020-12-24 21:12, pirms 4 gadiem
Atlantique rakstīja: Šīs sezonas vārtsargu statistika vienkārši graujoša
Vismaz kaut kas hokejā notiek.

     [+] [-]

, 2020-12-24 21:23, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: GAIŠUS UN PRIECĪGUS VISIEM ŠOS ZIEMASSVĒTKUS!
Dinamo, Dinamo, Dinamo.

     [+] [-]

, 2020-12-24 22:02, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Idejiski, protams, piekrītu, bet personālijās - ja ņem pēdējo gadu U-izlases, RD sistēmā esošie jaunie vārtu sargātāji tā īsti tur nav bijuši aktuāli. Cerēt, ka viņi "izaugs" no tā, ka regulāri dabūs 3+ ripas vārtos, nu tā... .

Cita lieta, vai konkrētais ārzemnieks būs baigi labāks, šaubos. Jo RD "vārtsargu problēma" ir tikai tajā, ka līdz šim neviens no viņiem nav bijis baigais vilcējs. Bez tāda šī gada RD ir nekonkurētspējīgi, jo laukumā bieži vien notiek ne līdz galam saprotamas lietas. Un no otras puses - kamēr nebūs kārtības laukumā, var vārtos likt jebko, nekas baigi labāks nebūs.
Protams, bet tā problēma pati no sevis neatrisinasies, ja reiz sezona ir norakstita, tad būtu jaiespēle nevis lēts plaksteris, bet vismaz kāds, kurš nākamgad varbūt otrais.

  +1 [+] [-]

, 2020-12-24 22:25, pirms 4 gadiem
maris777 rakstīja: Gan jau Naļimovu uzspiež maizes tēvi no Gazprom un SKA . Arī pagājušo sezonu viņš bija fermā Sočos.
Ja jau no fermas. Gan derēs.

     [+] [-]

, 2020-12-24 22:45, pirms 4 gadiem
Edgars rakstīja: Protams, bet tā problēma pati no sevis neatrisinasies, ja reiz sezona ir norakstita, tad būtu jaiespēle nevis lēts plaksteris, bet vismaz kāds, kurš nākamgad varbūt otrais.
manuprāt jāmaina filozofija. neesam Krievija, lai krievi spēlē savā līgā un mums savā jāspēlē.
lai cik mēs gribētu to saukt par kaut kādu mistisko KHL, bet visupirms tas ir tikai un vienīgi krievu čempis!
nekāds NHL analogs te neiznāks.
katrs audzina savus kadrus. ja mēs neaudzināsim, tad nekā nebūs!

  +1 [+] [-]

, 2020-12-24 23:08, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: it kā ģinamo problēma būtu vārtsargi

krievos daudz bezdabnieku un neteiktu, ka slikti vārtsargi.
Krievijā, ja meklēs vienmēr atradīs ļoti labu vārtsargu. Biļalovs bija Dinamo.

     [+] [-]

, 2020-12-24 23:10, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: manuprāt jāmaina filozofija. neesam Krievija, lai krievi spēlē savā līgā un mums savā jāspēlē.
lai cik mēs gribētu to saukt par kaut kādu mistisko KHL, bet visupirms tas ir tikai un vienīgi krievu čempis!
nekāds NHL analogs te neiznāks.
katrs audzina savus kadrus. ja mēs neaudzināsim, tad nekā nebūs!
OHL pārdēvēt par RietumuKontinentālo Hokeja līgu. Un spēlēt tikai ar latviešiem. Es domāju mums būtu savi hokejisti.

  +1 [+] [-]

, 2020-12-24 23:12, pirms 4 gadiem
crosbijs87 rakstīja: Krievijā, ja meklēs vienmēr atradīs ļoti labu vārtsargu. Biļalovs bija Dinamo.
un kāpēc viņš te bija? vienu gadu jaunāks par Elvi. pēc MHL malies un briedis veču hokejā , nevis izmests sasniedzot 20 gadus miskastē...
un viņš nebija ģinamo vārtsargs, bet ak barsa!

  +1 [+] [-]

, 2020-12-24 23:16, pirms 4 gadiem
crosbijs87 rakstīja: OHL pārdēvēt par RietumuKontinentālo Hokeja līgu. Un spēlēt tikai ar latviešiem. Es domāju mums būtu savi hokejisti.
redz 2000.gadu sākumā pietika ar divām profesionālām komandām, lai izveidotos Latvijā spēlētāji, kas pieprasīti citos tirgos un neslikti konkurētu.
tagad nav nevienas.
daudzi tagadējie skolojušies Liepājas metalurgā, Rīga 2000. drīz aizies un nepaliks neviens. tikai krievu bezdarbnieku bars un 2 šķiras ārzemnieki ģinamā.

     [+] [-]

, 2020-12-24 23:21, pirms 4 gadiem
RuncisPuncis rakstīja: Nākošais būs Žaļimovs?😂
Ceru, ka būs labāks.

  -1 [+] [-]

, 2020-12-24 23:22, pirms 4 gadiem
Vēl var aiziet nolikt svecīti par Z/Sv. brīnumdari-varočiku? Nu, ta nu gan būs jābūt! Jo vairāk svecīšu, jo ņiprāks varočiks!
Karoče varočiki visu (vai visi?) sajājuši Z/Sv.vakarā!

  +2 [+] [-]

, 2020-12-24 23:22, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: un kāpēc viņš te bija? vienu gadu jaunāks par Elvi. pēc MHL malies un briedis veču hokejā , nevis izmests sasniedzot 20 gadus miskastē...
un viņš nebija ģinamo vārtsargs, bet ak barsa!
Naļimovam 26. Nav ļoti daudz. Varbūt arī būs ļoti labs vārtsargs.

  -1 [+] [-]

, 2020-12-24 23:24, pirms 4 gadiem
crosbijs87 rakstīja: Naļimovam 26. Nav ļoti daudz. Varbūt arī būs ļoti labs vārtsargs.
nekas tur nebūs.

     [+] [-]

, 2020-12-24 23:24, pirms 4 gadiem
crosbijs87 rakstīja: Naļimovam 26. Nav ļoti daudz. Varbūt arī būs ļoti labs vārtsargs.
Zem haotiskas eglītes? Šaubos!

     [+] [-]

, 2020-12-24 23:25, pirms 4 gadiem
Za kamandu abidna! Naše mesta pļejoff!

  -1 [+] [-]

, 2020-12-24 23:26, pirms 4 gadiem
Biļalovam bija labs konkurents vārtos Gudļevskis. Iespējams tāpēc Biļalovs tik labi spēlēja. Dinamo visi labi toreiz spēlēja.

  +4 [+] [-]

, 2020-12-24 23:26, pirms 4 gadiem
crosbijs87 rakstīja: Krievijā, ja meklēs vienmēr atradīs ļoti labu vārtsargu. Biļalovs bija Dinamo.
Biļalovs 19-20 gados bija VHL ar 94% procentiem, nevis autobusā braukāja MHL vai par stjuartu KHL...

  -1 [+] [-]

, 2020-12-24 23:28, pirms 4 gadiem
Cik % sanāk Biļalovs no visas masku balles?

  +3 [+] [-]

, 2020-12-24 23:28, pirms 4 gadiem
crosbijs87 rakstīja: Biļalovam bija labs konkurents vārtos Gudļevskis. Iespējams tāpēc Biļalovs tik labi spēlēja. Dinamo visi labi toreiz spēlēja.
biļalovam bija mērķis atgriezties akbrasā, nevis atslidot sezonu. laikam tas galvenais.
Biļalova statistika akbarsā ar nebija slikta pirms ģinamo. jugrā man liekas ar bija. un KHL tas bija.

     [+] [-]

, 2020-12-24 23:34, pirms 4 gadiem
Vairs neredzu jeegu Dinamo eksistencei, ja nu vieniigi taa ir mazgatava, lielakos ciparos, nekaa LRF
Kkaads Krievijas hokja caurkrituso farmklubs

     [+] [-]

, 2020-12-24 23:45, pirms 4 gadiem
3.14, kurai piekabinātas J.G.uguntiņas! Reāla huiņa! Ir lohi, kuri jūsmo. Tiešām tur nav spējīgi vinnēt vienu maču no vismaz četriem|?

  +4 [+] [-]

, 2020-12-24 23:53, pirms 4 gadiem
tas tak ir smieklīgi mūsējiem liek 19-20 gados spēlēt MHL, kamēr krieviņi tajā laikā vismaz mauc jau VHL, daži pat KHL...
paskataties krievu u20 izlasi tagad PČ notiks.
neviena nav no MHL.
mūsējie pēc U18 veču hokeja nez kāpēc nokļūst savickija ģinamo un divus gadus brauc autobusā vai par stjuartiem un pēc tam brīnamies , ka no viņiem neiznāk hokejisti

  +1 [+] [-]

, 2020-12-24 23:58, pirms 4 gadiem
un tādi ģinamas savickiji un franku krustojumu bomži iedomājušies konkurēt krievu līgā, kur neko neaudzina un katru sezonu veģetē tikai un nolaiž visu miskastē

  -2 [+] [-]

, 2020-12-25 00:04, pirms 4 gadiem
Pernambuķiem un Funareviem apgrieza finansējumu. Tā nebija laba zīme! Ar to arī sākās katastrofāls pagrimums. A, šitie puikas no studijas vēl vērpj Ziemassvētkus?

  +1 [+] [-]

, 2020-12-25 12:22, pirms 4 gadiem
Lai spēlē Naļimovs.

     [+] [-]

, 2020-12-25 12:24, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: tas tak ir smieklīgi mūsējiem liek 19-20 gados spēlēt MHL, kamēr krieviņi tajā laikā vismaz mauc jau VHL, daži pat KHL...
paskataties krievu u20 izlasi tagad PČ notiks.
neviena nav no MHL.
mūsējie pēc U18 veču hokeja nez kāpēc nokļūst savickija ģinamo un divus gadus brauc autobusā vai par stjuartiem un pēc tam brīnamies , ka no viņiem neiznāk hokejisti
Dinamo pēdejā vietā, lai spēlētu ar padsmitgadniekiem.

     [+] [-]

, 2020-12-25 12:25, pirms 4 gadiem
Gin4a rakstīja: Pernambuķiem un Funareviem apgrieza finansējumu. Tā nebija laba zīme! Ar to arī sākās katastrofāls pagrimums. A, šitie puikas no studijas vēl vērpj Ziemassvētkus?
Kam tagad viegli, Dinamo!!!

  +2 [+] [-]

, 2020-12-25 12:37, pirms 4 gadiem
crosbijs87 rakstīja: Dinamo pēdejā vietā, lai spēlētu ar padsmitgadniekiem.
ģinamo pirms sezonas bija vecākā komanda krievu līgā gandrīz 30 gadi...
otra vecākā ir jokerit.
un lielākā daļa spēlētāju bija nevajadzīgi citiem klubiem, jo augustā tik savāca sastāvu.

     [+] [-]

, 2020-12-25 12:53, pirms 4 gadiem
Latvijā, Latvijā !!! Beidzot vārti varbūt būs drošāki.

  -1 [+] [-]

, 2020-12-25 12:54, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: ģinamo pirms sezonas bija vecākā komanda krievu līgā gandrīz 30 gadi...
otra vecākā ir jokerit.
un lielākā daļa spēlētāju bija nevajadzīgi citiem klubiem, jo augustā tik savāca sastāvu.
Laikam vācot liekos citiem KHL klubiem nekas labs nesanāk.

     [+] [-]

, 2020-12-25 12:56, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: un tādi ģinamas savickiji un franku krustojumu bomži iedomājušies konkurēt krievu līgā, kur neko neaudzina un katru sezonu veģetē tikai un nolaiž visu miskastē
KHL laikam nav viegli tagad.

     [+] [-]

, 2020-12-25 19:21, pirms 4 gadiem
Vītola ielaistais gols Čelabinskā ir absolūts KHL šīs sezonas tops
Brūveris sevi šajā līmenī parādija tikko Rīgā pret Sočiem
Ja Galimovam trauma, tad jānem kaut Nalimovs, jo šitie džeki totāli neder KHL līmenim
Par Vori grūti teikt, Dānijā šosezon OHL līmeńa komandā stipri viduvejs
Par otro varbūt šādā izgāztā sezonā varbūt arī der

     [+] [-]

, 2020-12-25 19:28, pirms 4 gadiem
šitas jau kā ielāps paņemts, chill