Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3
Autors: Andrejs Siliņš

"Dinamo" neizmanto iespējas un piedzīvo sakāvi

"Dinamo" neizmanto iespējas un piedzīvo sakāvi
Foto: Romualds Vambuts, Sportacentrs.com

Rīgas "Dinamo" hokejistiem Ziemassvētku vakars sākās ar neveiksmi Kontinentālajā Hokeja līgā (KHL), Arēnā Rīga ar rezultātu 0:4 atzīstot Astanas "Barys" pārākumu.

Spēli rīdzinieki sāka aktīvi un jau pirmajās minūtēs varēja just, ka briest pirmie vārti. Viesi atbildēja ar pretuzbrukumiem, un tieši tie izrādījās liktenīgi pirmajā trešdaļā. Pēc cīņas par ripu viduszonā pie tās tika "Barys" aizsargs Krasnoslobodčevs, kurš pa kreiso malu devās uz vārtu pusi, uzmeta, Lūsiņs atvairīja, taču pirmais pie atlēkušās ripas bija tas pats Krasnoslobodčevs, kura atkārtotais mēģinājums bija sekmīgs – rīdzinieki nonāca zaudētājos trešdaļas vidū ar 0:1.

Kārtējie "dinamiešu" centieni neattaisnojās un pēc kļūdas viduszonā ripu pārtvēra Žailauovs, kurš to no labās malas nogādāja kreisajā esošajam Gavriļinam, sekoja zibenīgs metiens pa vidu Lūsiņa kājsargiem un jau 0:2... Lai arī atlikušajā laikā "Dinamo" vēl pāris reižu lika satrūkties līdzjutējiem, izveidojot pāris labus momentus, vārtus gūt neizdevās un bez soda minūšu pirmā trešdaļa noslēdzās, esot iedzinējos – 0:2.

Arī otro trešdaļu "dinamieši" iesāka aktīvi, bet joprojām bez taustāma rezultāta. Broks Troters kļuva par pirmo spēlētāju šajā mačā, kurš krita tiensešu nežēlastībā, taču, jāteic, - pelnīti, jo klupināja pretinieku. Lielāko mazākuma daļu rīdzinieki noturējās, bet pēdējās tā sekundēs tomēr nācās kapitulēt jau trešo reizi šovakar – Gavriļins ar piespēli pa diagonāli no kreisā stūra piespēlēja Žailauovam, kurš panāca 3:0 viesu labā. Pie tam trešdaļas otrā pusē uz ģērbtuvēm devās Marks Hartigans. 36. minūtē pimo reizi vairākums arī "dinamiešiem", ko gan izmantot neizdevās. Trešdaļas izskaņā Šuplers pārgāja uz spēli ar trim maiņām.

Tiesa, pēdējā trešdaļā "Dinamo" atkal atgriezās pie četriem uzbrukuma virknējumiem. Izmaiņas nekādu labumu nenesa, gluži pretēji - "Barys" iemeta arī ceturtos. Šovakar arī veiksme nebija "Dinamo" pusē un vairākkārt šķita, ka tieši fortūnas trūkums neļāva iemest Jeromejeva vārtos. Kārtējais saasinājums pie Astanas vārtiem pēdējās trešdaļas vidū beidzās ar Podziņa un Savčenko pavillošanos uz ledus.

KHL regulārā sezona

Rīgas Dinamo - Astanas Barys 0:4 (0:2, 0:1, 0:1)

Vārti: 10:17 Krasnoslobodčevs (Gavriļins) 0:1, 13:48 Gavriļins (Žailauovs) 0:2, 31:06 Žailauovs (Gavriļins, Krasnoslobodčevs, vair.) 0:3, 46:07 Dalmans (Žailauovs, Krasnoslobodčevs) 0:4
Soda minūtes: 4:2
Vārtsargi: Lūsiņš - Jeromejevs


Slēpts komentārs: Hokeja fanāts
, 2010-12-24 17:05, pirms 15 gadiem
Nu taadu es N-E-G-A-I-D-I-J-U.!!!
, 2010-12-24 17:05, pirms 15 gadiem
ja jau Jurčiks sašļucis, tad nav ko piebilst. Priecīgus svētkus, īstie līdzjutēji
, 2010-12-24 17:05, pirms 15 gadiem
p.s Patika ka muusu liidzjuteeji beigaas skandeeja ''DINAMO'' neskatoties uz rezultaatus
Slēpts komentārs: verty
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-24 17:05, pirms 15 gadiem
Jeremejevs = Grinčs
, 2010-12-24 17:05, pirms 15 gadiem
Nu nekas, Ziemassvētko piedods!
, 2010-12-24 17:05, pirms 15 gadiem
žēl Lūsiņa,galīgi šodien nesanāca...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-24 17:05, pirms 15 gadiem
es nezinu.... nu centās jau čaļi, paldies viņiem par to....bet tās idiotiskās kļūdas, kādas pieļāva aizsargi... un katru spēli tādas ir! MUMS VAJAG KĀRTĪGU AIZSARGU!
p.s. piekritīsiet...Trotters ir vnk..aahhh, tāda tehnika..tik žēl, ka mūsējie nesaprot kā izmantot viņa piespēles
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-24 17:05, pirms 15 gadiem
Kāds rezultāts, tāds Jurčiks!
, 2010-12-24 17:06, pirms 15 gadiem
Atnāku paskatos zem egles dāvana no DR atveru,bet tur zāģis
, 2010-12-24 17:06, pirms 15 gadiem
Apsveicu Lūsiņu ar debiju un visiem priecīgus Ziemassvētkus!
, 2010-12-24 17:06, pirms 15 gadiem
Te pat nav ko komentēt...! Priecīgus Ziemassvētkus visiem!
, 2010-12-24 17:06, pirms 15 gadiem
traums, tarmaus traumas....
veiksme nebija musu puse....
aizsardziiba vaajaaa....
luusinj turies... tu neesi vainiigs pie si zaudeejuma !!

Priecigus svetkus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-24 17:07, pirms 15 gadiem
Nevajag nolaist degunus džekiem!Kaut kā ar tiem svētkiem neiet vienmēr-Dz/d Šūpim-zaudejums,diemžēl tas notika arī šodien! Cerams,parīt noveiksies!
, 2010-12-24 17:07, pirms 15 gadiem
A nu ka atzīstās kuri dinamo fani slikti uzvedās visu gadu
, 2010-12-24 17:07, pirms 15 gadiem
Archii rakstīja: Naumovs: "Lūsiņš būs gatavs rītdienas spēlei"
Nu laikam tomer iisti gatavs nebij!

Prieciigus sveetkus visiem
nevajag nu tagad visaa vainot Luusinju!!!!
Slēpts komentārs: Sējēja telefons
, 2010-12-24 17:07, pirms 15 gadiem
Hou-hou-hoou! Citreiz tādas dāvanas nepasniedziet!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-24 17:08, pirms 15 gadiem
Jūlim laiks mainīt numerologu, pašreizējais vairs nevelk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-24 17:09, pirms 15 gadiem
Paldies par sauso, cerams 26 datuma ies labak.
, 2010-12-24 17:09, pirms 15 gadiem
Archii rakstīja: Naumovs: "Lūsiņš būs gatavs rītdienas spēlei"
Nu laikam tomer iisti gatavs nebij!

Prieciigus sveetkus visiem
Lusins nospeleja labi, ja pirmie varti uz vina sirdsapzinas, bet parejie jau bija aizsargu vaina
nemot vera to, ka vins pedejo speli bija aizvadijis pavasari parbaudes spele LV izlase, jasaka, ka vins nospeleja pat labi. izskatijas parliecinosi
Slēpts komentārs: TROTTERlove
Slēpts komentārs: Sējēja telefons
, 2010-12-24 17:10, pirms 15 gadiem
mju pat nav ko teikt...
, 2010-12-24 17:10, pirms 15 gadiem
Sējēja telefons rakstīja: Lūsiņš zvērs?

Paņirdziet par sevi... http://sportacentrs.com/hokejs/dinamo_riga/22122010-lusins_atnes_dinamo_uzvaru_bullisos
Viegli jau spriedelēt no malas!Ja arī uzvarējā bullīšos,tad nevajag gaidīt labu spēli vārtos arī turpmāk, ja vārtusargs debitē KHL bez pieredzes!
, 2010-12-24 17:10, pirms 15 gadiem
kamer musu pamat vatsargi nebus ierinda,dinamo gaida gruti laiki ;((
, 2010-12-24 17:10, pirms 15 gadiem
No Matulis studija No uzvara... vai tik man ta liekas?
, 2010-12-24 17:11, pirms 15 gadiem
Centība un vēlme IR ....meistarības ripu dabūt vārtos NAF ......

Priecīgus ......jāiet uz baznīcu ....
, 2010-12-24 17:11, pirms 15 gadiem
kaun pilnu sak'avi ! nu no v'artsarga j'egas nebija !
, 2010-12-24 17:12, pirms 15 gadiem
neķeriet kreņķi
priecīgus Ziemassvētkus!
, 2010-12-24 17:12, pirms 15 gadiem
Paldies Reki un Krisjani par 3 goliem!
Bet nu neko! Par uzvaram!

Priecigus Jums visiem svetkus un uzvaram bagatu Jauno gadu!:-)

Bet nedrikst pat vainot Lusinu, jo ar nulli iemestiem vinnet tpt nevar! Aiziet Dinamo
, 2010-12-24 17:12, pirms 15 gadiem
PRIECĪGUS ZIEMASSVĒTKUS
, 2010-12-24 17:12, pirms 15 gadiem
jēzus nāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-24 17:12, pirms 15 gadiem
aigar21bab rakstīja: kamer musu pamat vatsargi nebus ierinda,dinamo gaida gruti laiki ;((
Un golus ar mums tie pamatvārtsargi metīs ?
, 2010-12-24 17:13, pirms 15 gadiem
mani_sauc_Janis rakstīja: Paldies Reki un Krisjani par 3 goliem!
Bet nu neko! Par uzvaram!

Priecigus Jums visiem svetkus un uzvaram bagatu Jauno gadu!:-)

Bet nedrikst pat vainot Lusinu, jo ar nulli iemestiem vinnet tpt nevar! Aiziet Dinamo
var gan uzvarēt,ja vārtsargs arī neielaiž nevienus tad ir iespēja uzvarēt bullīšos...tas tā
, 2010-12-24 17:14, pirms 15 gadiem
HK Riga Komanda butu cienigak nospelejusi

Dinamo speletaji tikai par svetkiem domaja

Novelu priecigus un laimigus svetkus
, 2010-12-24 17:16, pirms 15 gadiem
Vai Savicki vēl ilgi skatīsies kā tevi jās tā pieccilvēku ģimene!
, 2010-12-24 17:16, pirms 15 gadiem
dinamo gaida gruti laiki tagad,kemer pamat vatsargi traumeti
, 2010-12-24 17:16, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999, 2010-12-22 22:00, aizvakar
Atcelt Ziņot
Lūsiņš, tagad atkal varēs n-tās spēles gaidīt savu iespēju tikt laukumā.
Motivācijas pote ir iedota.

Labs koments aizvakar pec speles ;D
, 2010-12-24 17:16, pirms 15 gadiem
viechus91 rakstīja: es nezinu.... nu centās jau čaļi, paldies viņiem par to....bet tās idiotiskās kļūdas, kādas pieļāva aizsargi... un katru spēli tādas ir! MUMS VAJAG KĀRTĪGU AIZSARGU!
p.s. piekritīsiet...Trotters ir vnk..aahhh, tāda tehnika..tik žēl, ka mūsējie nesaprot kā izmantot viņa piespēles
J.Rēdlihs jau ento spēli aizsardzībā ir viens no galvenajiem kļūdu taisītājiem!!
, 2010-12-24 17:16, pirms 15 gadiem
Sējēja telefons rakstīja: Otrie ar uz viņa sirdsapziņas.
cik nu uz vina sirdsapzinas, ja izlaiz uzbruceju praktiski vienu pret vienu tad iespejamiba, ka uzbrucejs iemetis ir loti liela. un tas, ka Naumovs pasaka, ka Lusins tur bijis nedaudz pa labi, vai kur tur vel tas nenozime, ka ta ir rupja kluda un varti ir uz vina sirdsapzinas, tie jau ir vartsargu speles sikumi par kuriem nevienam pa galvu nesit. galu gala teoretiski ir iepsejams atsargat jebkuru metienu.
, 2010-12-24 17:17, pirms 15 gadiem
Viktorovičs rakstīja: Tu to sauc par cenšanos ?!? Man šķiet, ka to sauc par slidināšanos !!!
Dinamo nekad nav slidinājušies...ir tizlojušies tā, ka vēmiens nāk, bet tā kā Tu saki, nekad nav bijis!
p.s. priecīgus svētkus:*
, 2010-12-24 17:17, pirms 15 gadiem
satann rakstīja: HK Riga Komanda butu cienigak nospelejusi

Dinamo speletaji tikai par svetkiem domaja

Novelu priecigus un laimigus svetkus
tur tu maldies.

mums vienkārši bija ienaidniece,maita tāda vārdā VEIKSME.
, 2010-12-24 17:18, pirms 15 gadiem
vislabāk patika Lieckalniņš
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-24 17:20, pirms 15 gadiem
dziedis rakstīja: vislabāk patika Lieckalniņš
Ā,jā tas toč bija labs labums šaij spēlei arī bija-es uzzināju,ka Ozo velprojām ir ar Lieckalniņu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-24 17:21, pirms 15 gadiem
TROTTERlove rakstīja: Ā,jā tas toč bija labs labums šaij spēlei arī bija-es uzzināju,ka Ozo velprojām ir ar Lieckalniņu
Man ar likās, ka šie bija pašķīrušies, interesanti katrā gadījumā, vismaz Sandim ir ar ko pavadīt svētkus, citādi Latvijā bez ģimenes, traki.
, 2010-12-24 17:22, pirms 15 gadiem
dziedis rakstīja: vislabāk patika Lieckalniņš
kas tur pie velna notika?? palaidu garām
, 2010-12-24 17:22, pirms 15 gadiem
skumīgi.spele uzbrukumā nomāc,pēdējās sešās spēlēs 8 gūti vārti pamatlaikā ,vidēji 1,33... spēlē.
, 2010-12-24 17:22, pirms 15 gadiem
eu lielie Lūsiņa nolicēji. Kāda starpība cik Lūsiņš ielaida, ja mūsējie neiemeta nevienu golu ? Būtu ielaidis kaut 15 golus, tas neko nemainītu, jo mēs neiemetām nevienu.
, 2010-12-24 17:23, pirms 15 gadiem
dinamo novel kazahiem priecigus ziemassvetkus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-24 17:25, pirms 15 gadiem
Jezus99 rakstīja: eu lielie Lūsiņa nolicēji. Kāda starpība cik Lūsiņš ielaida, ja mūsējie neiemeta nevienu golu ? Būtu ielaidis kaut 15 golus, tas neko nemainītu, jo mēs neiemetām nevienu.
vovo !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-24 17:26, pirms 15 gadiem
Bija tāda sajūta,ka komanda "bliež" uz vienas slidas. Nu nesanāk ar komandām no tā turnīra tabulas otra gala.....Labi ka "Jugra" ir tabulā virs mums...Gan būs arī uzvaras !!! Priecīgus Ziemassvētkus !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-24 17:28, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Smukāks būtu moments, ja Liedskalniņas galva būtu Saņdžam kaut kur starp kājām..
Nu taču, bērni arī hokeju skatās, tas būtu nepieklājīgi, turklāt ziemassvētkos. Priecīgus arī tev starp citu tāpat kā visiem pārējiem šeit komentējošajiem.
, 2010-12-24 17:29, pirms 15 gadiem
Runājot par vārtsargiem-visas ripas sametām jeremejevam virsū,nekādus brīnumus viņš nerādīja.Varēja Savickis pačukstēt,ka lai izkaujas,tādejādi varbūt lauzt spēles gaitu.Varbūt baidas no naudas sodiem,nezinu,bet tādā spēles gaitā kādam jau vajadzēja megināt-skatītājiem jau arī patīk.......
, 2010-12-24 17:30, pirms 15 gadiem
izmantos iespējas pret avangardu un salajevu,kāpēc jāuzvar vidusmēra komandas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-24 17:30, pirms 15 gadiem
Kvarcs rakstīja: Tie,kas tagad Lūsiņu vainos, ir... Tā jau ir mūsu aizsargu tendence, ka ir peiraduši, ka visus sūdus aiz viņiem vāc Holts/Telkvists, un agrāk to darīja vēl Masaļskis. Nu nevar ļaut tik daudz brīvu metienu izdarīt. Pēdējie vārti vispār vājprāts - 4 stāv vārtu priekšā un brīnās, kamēr viens Astanietis mierīgi raida ripu vārtos.
Runājot par pēdējiem vārtiem. 3 spēlētāji vārtu priekšā, caur viņiem izslīd ripa, Dālmans ieslido starp aizsargiem un izdara metienu ar nūjas otru pusi pretkustībā, vārtsargam nebija variantu.
, 2010-12-24 17:31, pirms 15 gadiem
Sējēja telefons rakstīja: Lūsiņš zvērs?

Paņirdziet par sevi... http://sportacentrs.com/hokejs/dinamo_riga/22122010-lusins_atnes_dinamo_uzvaru_bullisos
A ko, Lūsiņam bija arī uzbrukumā jāspēlē un goli jāmet? Ko var gribēt, ja komanda uz laukuma ar kuiņām nodarbojas.
, 2010-12-24 17:32, pirms 15 gadiem
Šuplero nost!!!!!!!!!!!!!!!
Vajag Ružičku vai Znaroku!!!!!!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-24 17:34, pirms 15 gadiem
pinta rakstīja: izmantos iespējas pret avangardu un salajevu,kāpēc jāuzvar vidusmēra komandas
tieši tā,tas jau čempionu grafiks
, 2010-12-24 17:35, pirms 15 gadiem
Bano tikai mīkstie! rakstīja: Totie Ozo būtu patīkama Ziemassvētku buča
, 2010-12-24 17:35, pirms 15 gadiem
NE PIRMAIS UN NE PEEDEJASI SHAADA VEIDA ZAAAGIS, gan buus veel graujoshas uzvaras, kur tad vinjas paliks
, 2010-12-24 17:35, pirms 15 gadiem
Es-Andis rakstīja: traums, tarmaus traumas....
veiksme nebija musu puse....
aizsardziiba vaajaaa....
luusinj turies... tu neesi vainiigs pie si zaudeejuma !!

Priecigus svetkus!
Simulanti,simulanti,simulanti,
dzeki vnk negrib speeleet,sisties,censties!
, 2010-12-24 17:38, pirms 15 gadiem
Es arī nesaprotu vienu kāpēc visiem ir baigas mega pārsteigums kad zaudē piemēram ar 0:4 vai tamlīdzīgu rezultātu..

NHL visu laiku tā notiek. Vājas komandas uzvar stipras ar lielu vārtu pārsvaru un ne tikai vājas, savā starpa līdzīga līmeņa komandas bieži vien, vienu otru uzvar ar milzīgiem pārsvariem..

Vienkārši ir reizies kad neiet un viss..
, 2010-12-24 17:39, pirms 15 gadiem
Ko var muldēt par kaut kādām spēļu praksēm Lūsiņam, ja aisargi zinot, ka nav iespēlēts vārtsargs atļauj izdarīt no dažu metru attāluma brīvus metienus, tad ko var gribēt, šeit arī pamatvārtsargi diez vai glābtu, nevieni vārti nebija uz viņa rēķina, Telkvists tāpat atsit savā priekšā, un tas ir aizsargu kompetencē.
, 2010-12-24 17:41, pirms 15 gadiem
museejie nekaaadi diemzheel
vsp nekas nesanaaca.
, 2010-12-24 17:43, pirms 15 gadiem
Surovijs-kapeec vinjs speelee pirmajaa mainjaa?Vinja metienu realizaacija ir vnk katastrofaala!Katru speeli vinjam ir divas liidz triis ljoti labas metienu poziicijas,bet praktiski vienmeer vinjs uzmet virsuu vaartusargam tieshi pa vidu,vai galiigi garaam met!Vispaar esmu ieveerojis,ka vairaakums un taa realizaacija pirmajai mainjai buksee tikkai deelj Surovija!Vinjs vienkaarshi iznieko tik ljoti daudz vaartu guushanas momentu,tas ir vnk pzc!
, 2010-12-24 17:45, pirms 15 gadiem
Pirmā spēle šosezon, kad negūstam vismaz vienus vārtus spēlē. Vismaz kkas jauns
, 2010-12-24 17:45, pirms 15 gadiem
vatsons2008 rakstīja: Atnāku paskatos zem egles dāvana no DR atveru,bet tur zāģis
haha saņem savu zāģi uz ZS
, 2010-12-24 17:46, pirms 15 gadiem
Es jau s*mīzos, ka Lūsiņš būs labākais spēlētājs.
Kur cilvēki savas galvas iebāzuši, ka tā LTV7 balsoja, ka viņš labākais spēlētājs?
, 2010-12-24 17:46, pirms 15 gadiem
dinamo#24 rakstīja: Pirmā spēle šosezon, kad negūstam vismaz vienus vārtus spēlē. Vismaz kkas jauns
Esi līzīgs Kreipānam,visi laikam grib aizmirst to spēli pret Vitjaz.
, 2010-12-24 17:47, pirms 15 gadiem
dinamo#24 rakstīja: Pirmā spēle šosezon, kad negūstam vismaz vienus vārtus spēlē. Vismaz kkas jauns
Aizmirsi Vitjaz!Bet tajaa speelee viss bija norakstaams uz nogurumu,un speeleetaaji bija konkreeti samiizushies!Ka shoreiz bij par vainu?Es teiktu negribeeshana speeleet!
, 2010-12-24 17:47, pirms 15 gadiem
dinamo#24 rakstīja: Pirmā spēle šosezon, kad negūstam vismaz vienus vārtus spēlē. Vismaz kkas jauns
0:2 pret Vitjaz neskaitās?
, 2010-12-24 17:48, pirms 15 gadiem
Piigoznis rakstīja: Es jau s*mīzos, ka Lūsiņš būs labākais spēlētājs.
Kur cilvēki savas galvas iebāzuši, ka tā LTV7 balsoja, ka viņš labākais spēlētājs?
Es arī to nesaprotu,itkā laikam nemaz tik daudz balsis nebija(kopā) bet vienalga...
, 2010-12-24 17:48, pirms 15 gadiem
rolis19 rakstīja: Surovijs-kapeec vinjs speelee pirmajaa mainjaa?Vinja metienu realizaacija ir vnk katastrofaala!Katru speeli vinjam ir divas liidz triis ljoti labas metienu poziicijas,bet praktiski vienmeer vinjs uzmet virsuu vaartusargam tieshi pa vidu,vai galiigi garaam met!Vispaar esmu ieveerojis,ka vairaakums un taa realizaacija pirmajai mainjai buksee tikkai deelj Surovija!Vinjs vienkaarshi iznieko tik ljoti daudz vaartu guushanas momentu,tas ir vnk pzc!
Mana doma par visiem šīs sezonas laģionāriem (uzbrucējiem) ir tāda: viņi nevis pastiprina sastāvu ,bet gan tikai aizpilda "robus" sastāvā.
, 2010-12-24 17:49, pirms 15 gadiem
rolis19 rakstīja: Aizmirsi Vitjaz!Bet tajaa speelee viss bija norakstaams uz nogurumu,un speeleetaaji bija konkreeti samiizushies!Ka shoreiz bij par vainu?Es teiktu negribeeshana speeleet!
Negribēšana spēlēt tā noteikti nav.
, 2010-12-24 17:51, pirms 15 gadiem
TROTTERlove rakstīja: Negribēšana spēlēt tā noteikti nav.
Kas tad?
, 2010-12-24 17:56, pirms 15 gadiem
visi apliekat Lusinu,nu bet šada limeni vins vel nebija spelejis taka,ir ta ka ir... Bet ja mums ir 0 varti,tad tas jau ir bedigi,ar 0 nu nekadi nevar uzvaret.lai ari ka speletu.
, 2010-12-24 17:56, pirms 15 gadiem
Liekas, ka Jūlis jau vairs nezina ko darīt, saliek maiņas uz dullo un cer uz veiksmi atkal...
, 2010-12-24 17:57, pirms 15 gadiem
pipars2323 rakstīja: Man gan liekas,ka spēlēt Ziemassvētkos ir liela kļūda,jo trūkst emociju gan spēlētājiem ('mūsējiem),gan līdzjūtējiem,jo domas ir pie svētku galda un ģimenēm!
PRIECĪGUS VISIEM ŠOS ZIEMASSVĒTKUS!
tiesi taaa, man jau kuro gadu ir licies ka KHL mus vispar neciena, vai tad tiesham nevareja vispaz ar vienas dienas nobiidi ielikt speeli!
, 2010-12-24 17:58, pirms 15 gadiem
Lūsiņš nospēlēja savu iespēju robežās , bet zaudējuma iemesli ir citi un daudz uzskatāmāki - Šuplera juceklīgā maiņu maisīšana un uzbrucēju savstarpējā nesaprašanās ! Pietrūka komandas uzvaras gara un sportiskā niknuma !Spēle vairāk līdzinājās treniņam ,kurā mazsvarīgi kurš uzvarēs .... Protams komanda nevar nospēlēt visu sezonu vienādi ,bet vajag jau cienīt savus līdzjutējus ,jo uz šadu slidināšanos diez vai kāds pirks biļeti turpmāk !
, 2010-12-24 17:59, pirms 15 gadiem
dinamo#24 rakstīja: Pirmā spēle šosezon, kad negūstam vismaz vienus vārtus spēlē. Vismaz kkas jauns
pret VITJAZ ari palikam sausa
, 2010-12-24 18:04, pirms 15 gadiem
ERIX rakstīja: Mana doma par visiem šīs sezonas laģionāriem (uzbrucējiem) ir tāda: viņi nevis pastiprina sastāvu ,bet gan tikai aizpilda "robus" sastāvā.
Man arii ir konkreetas dusmas uz legionaariem!Shogad visi legjionaari ir konkreeti slinkji!Vinjiem buutu jaabuut komandas liideriem,bet vinji paarspiilee nieciigas traumas,un seezhot vnk pelna naudu,bet ,kad ir uz laukuma,tad neko nevar,vai gluzi vnk nekas nesanaak-un tas ir noveerojams visas sezonas garumaa!Sezonas saakumaa no Hartigana bija,kaut ,kas redzams,ka vareetu buut komandas liideris,bet no vinja toch nekaa nav,taapat kaa no Surovija-vinjs vnk ir mazjila!Telkvis-caurums!Trotters-var redzeet ,ka nav vinjam ir iekshaa,bet neljauj vinjam sevi norm pieraadiit-taa ir driizaak Shuplera vaina!Mikush-labi ,ka pazuda laiciigi,nav komentaaru!Holts-Briizhiem raada briinumus,briizhiem ir konkreets caurums-viljnjveidiigs sniegums!Ja kaads no sporta centra lietotaajiem var kaadu no legionaariem nosaukt par komandas liideri,tad luudzu arii argumentee,nevis tikkai tiiri pliku statistiku!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: RIchyPOX
, 2010-12-24 18:12, pirms 15 gadiem
mitins rakstīja: nu ko lai saka viss jau ir pateikts Barys piepildija manu sirdi ar prieku ceresim piepildises man velesenas par RD bankrotu un postu priecigus jums ziemassvetkus lai visiem gaiss prats
R.Dinaamo Grinjc!
, 2010-12-24 18:15, pirms 15 gadiem
RIchyPOX rakstīja: ne nu ok visi te tgd aizstav lūsiņu , jo ši bija vinja debija un vinjs ir jauns un tāā , bet nu puse te nekad anv nodarbojusies ar komandu sportu un nesajedz to , ka pati komanda nevar normali paspelet , ja zin , ka vārtos ir kkads lūsiņš , kurš klupdams krizdams vāļājās pa tiem vārtiem . nakamo speli , ja stāvēs lūsiņs totalizatora savu dzīvību uzlikšu uz dinaamo zaudeejumu
Komandai nesanaaca ar Luusinju,varbuut Gudljevski palaist,ja nu shis izshauj,un nostaav sausaa!Kaada atskjiriiba ar ko komanda zaudee!Taa buus laba pieredze jaunajam Gudljevskim!
Slēpts komentārs: FUNS
, 2010-12-24 18:19, pirms 15 gadiem
rolis19 rakstīja: Komandai nesanaaca ar Luusinju,varbuut Gudljevski palaist,ja nu shis izshauj,un nostaav sausaa!Kaada atskjiriiba ar ko komanda zaudee!Taa buus laba pieredze jaunajam Gudljevskim!
Piekrītu vajag uzlaist Gudļevski, jo Lūsiņu jau redzēju-pagaidām neder KHL -galvenā cerība ir vārdiņš ,,pagaidām,,.
, 2010-12-24 18:21, pirms 15 gadiem
Ir pilnīgi vienalga cik ielaižam. Ja nevaram iemest, arī neuzvarēsim. Tā kā Lūsiņu nav ko vainot.
, 2010-12-24 18:23, pirms 15 gadiem
Ko te var braukt virsū Lūsiņam-varbūt vieni vārti uz viņa sirdsapziņas,aizsardzība caurumaina,uzbrukuma -vispār nav-Šuplers tiešām ir dīvainis,ja uzskata,ka Podziņš vai Karamnovs ir labāks par Štālu...Petrovickis joprojām zaudē iemetienus un neko nerāda.
, 2010-12-24 18:24, pirms 15 gadiem
rolis19 rakstīja: Man arii ir konkreetas dusmas uz legionaariem!Shogad visi legjionaari ir konkreeti slinkji!Vinjiem buutu jaabuut komandas liideriem,bet vinji paarspiilee nieciigas traumas,un seezhot vnk pelna naudu,bet ,kad ir uz laukuma,tad neko nevar,vai gluzi vnk nekas nesanaak-un tas ir noveerojams visas sezonas garumaa!Sezonas saakumaa no Hartigana bija,kaut ,kas redzams,ka vareetu buut komandas liideris,bet no vinja toch nekaa nav,taapat kaa no Surovija-vinjs vnk ir mazjila!Telkvis-caurums!Trotters-var redzeet ,ka nav vinjam ir iekshaa,bet neljauj vinjam sevi norm pieraadiit-taa ir driizaak Shuplera vaina!Mikush-labi ,ka pazuda laiciigi,nav komentaaru!Holts-Briizhiem raada briinumus,briizhiem ir konkreets caurums-viljnjveidiigs sniegums!Ja kaads no sporta centra lietotaajiem var kaadu no legionaariem nosaukt par komandas liideri,tad luudzu arii argumentee,nevis tikkai tiiri pliku statistiku!
Surovy - ar savu spēli (statistiku) jebkurā citā KHL komandā (domāju Krievijas) max spēlētu trešā, ceturtā pieciniekā,ja protams vispār spēlētu par cik ir leģionārs.
Hartigans - atskaitot sezonas sākumu vairāk i atcerēties nav ko. Labi bija vēl brīdis kad tukšos vārtos nevarēja trāpīt un noraidījumi 3 trešdaļas beigās.
, 2010-12-24 18:24, pirms 15 gadiem
Lūsiņš neizmantoja sev dotās iespējas un salaida tveramas ripas, un vispār mūsējiem šodien bija kaut kāda melnā diena!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-24 18:31, pirms 15 gadiem
Archii rakstīja: Naumovs: "Lūsiņš būs gatavs rītdienas spēlei"
Nu laikam tomer iisti gatavs nebij!

Prieciigus sveetkus visiem
tu esi =====!luusinjsh ne pie kaa nebija vainiigs.piedod, vienkaarshi dusmojos par juusu gudriibaam, seklie dirseeji.
zheel, ka juus savaa dziivee nesasniegsiet pat pusi no taa ko vinjsh ir sasniedzis!
, 2010-12-24 18:36, pirms 15 gadiem
ERIX rakstīja: Surovy - ar savu spēli (statistiku) jebkurā citā KHL komandā (domāju Krievijas) max spēlētu trešā, ceturtā pieciniekā,ja protams vispār spēlētu par cik ir leģionārs.
Hartigans - atskaitot sezonas sākumu vairāk i atcerēties nav ko. Labi bija vēl brīdis kad tukšos vārtos nevarēja trāpīt un noraidījumi 3 trešdaļas beigās.
Piekriitu!Manupraat visas Riidzinieku nelaimes un nepaaraak labais sniegums-domaajas vilnjveidiigs ir konkreeti saistiits no legjionaariem!Bet pats trakaakais ,kas shos legjionaarus sheit ir atvilcis ir Shuplers!
, 2010-12-24 18:39, pirms 15 gadiem
Ja ta godigi vartsargam bija viegla spele. Holts un Telkvists nevienu no Lusiņa goliem neielaistu, Edgaram ir vel daudz jatrenejas. Vispar manuprat Dinamo 3 vartusargu nevajag, jebkura momenta var izsaukt ka 3 vartusargu, no HK Riga un LM, nah vajag rakt karjeru nost Lusinam, lai vins brauc un spele Somija, Vacija, Anglija.
Lidz ko ir iespeja ir jadod spelet HK Rīgas speletajiem.
Meijam, Bukartam, Dzerinam jabrauc prom, ja Podzins, Karamnovs var progreset, tad sie tris zeni noteikti vairs nevar, cik vinus te ilgi marines un tures 4 maina. Butu spelejusi Somija, Vacija, adekvata komanda, vismaz 2.maina un noteikti izlasei noderetu daudz labak, Berzins noteikti atgriezisies labaks.
Cik ilgi mes nemsim komanda pretigos Slovakus.? Ko komanda dara Troters, daudzi vinu slave un ko tik vel nee, manuprat sliktakais pirkums sogad, Ahl nav Khl, Sejejam jau butu jazin ka jauniesu ligu ar pieauguso ligu salidzinat nevar, seit vinu aizsargi tiri uz pieredzi panem un musu jauni gurki nesaprot vina piespeles utt. Karsums, Sprukts, Troters iespejams pec 10.spelem kopa kko ari paraditu, bet savadak no Trotera nav jegas.
Aizsargi - problema Nr1. Nosauciet izņemtot Ozo, kurs no siem aizsargiem ir kko sava Hokejista karjera sasniedzis - pilnigas nulles.
Cibulskis, Sotnieks - puse lidzjuteju kliedz vini tak ir talantigi utt, kapec vini neintrese nevienam Ahl agentam? Jo vini ir slikti aizsargi, protams ielieciet kopa ar Ozo kadu no viniem mosh kko ari paradis. Reķis nav vel iebraucis ka seit nav Del, Lavins un Krišjānis, kļudas uz katra soļa, jo baidas spelet ar ripu, ka tik atrak prom un pat to nemak izdarit. J.Redlihs - bušu sujektīvs, man viņš patīk, šodien pat, lielisks speka panemiens, ja iedeva sodu, nakosreiz tur nelidis, vins ir agresivs tiesi tadam aizsargam jabut. Andersons - verojama vina izaugsme, paris reizes ticis spelet, pilnigs murgs, sez un gaida kad kads satraumesies un tad varbut 3.min paspeles, ka sportists var attisties ar sadu speles laiku? nekaa. Nav kas spelee panemi no Hk Rīga, neviens sliktak par Sotnieku nenospeles.
, 2010-12-24 18:39, pirms 15 gadiem
Manupraat tikkai viens legionaars ,kas shogad speelee R.Dinaamo kaut cik maz ataisno uz sevi liktaas ceriibas ir Holts!Paareejie ir vnk niikulji,un tas arii viss!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-24 18:59, pirms 15 gadiem
kādu sakāvi? 4:0 nav sakāve un nav arī sagrāve, kapēc jūs visu tik ļoti pārspilējiet? dzeltenā prese štoļi? par šodienas spēli varu pateikt ka nekrita mums un viss, un tagad nav jānoliek visi un jādomā par nākamo spēli
, 2010-12-24 19:09, pirms 15 gadiem
un kad beigsies šitā māņticība vai kā to nosaukt ka svētkos mēs padirsīsim un vienmēr neveiksies, tak zaudē kautvai pastardienā nekas no tā nemainīsies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: BMW_Mracer
, 2010-12-24 19:15, pirms 15 gadiem
Jacer ka toļika draugi no tā meža tikuši ārā ar to džipu
, 2010-12-24 19:17, pirms 15 gadiem
BMW_Mracer rakstīja: paldies liels lusinam un visai komandai,ienacas 500ls cerams ka 7dien bus lidzigi
kā sēsi tā pļausi...
, 2010-12-24 19:24, pirms 15 gadiem
Kaads tolks tagad kautko novelt uz Luusinju, ja uzbruceeji neiemeta NEVIENU golu !!??? Taa jau vinnet hokejaa nevar, lai ciiniitos par uzvaru , vismaz 3-4 goli pa speeli jaaiemet... Bet Luusinsh- normaali puika nostaaveeja, neko dizhu neparaadiija, bet arii neiegaaza
, 2010-12-24 19:26, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Biju spēlē, baidījos ka Lūsiņš var nodrebēt, bet nagaidīju ka viņš būs tik vājš..ļoti bieži atstāj pusvārtus tukšus, nespēj pārvietoties pietiekami ātri vārtu laukumā, viņu ļoti viegli var noķert uz pretkustību, jo pārvietošanās notiek kaut kā haotiski ar straujiem uzrāvieniem..
Protams savājais utt., publiski vārtsargus kritizēt nevar, bet nu neredzu mums lielas izredzes ar Lūsiņu vārtos..vienīgā cerība ka viņš bija sanervozējies un tāpēc negāja spēle, bet ja tas ir klases trūkums tad nekā.
Iedomājieties ja būtu šāda spēle tikai vārtsargus samainītu vietām -ļoti iespējams ka būtu 4-0 mūsu labā.
Tu tos 4 golus pret Barys samestu, vai Jeremejevs !?
, 2010-12-24 19:26, pirms 15 gadiem
Svatosh rit izlido no Omskas uz Rigu palidzet dinamo kaa arii pruseks jau izsaukts no slovakijas
, 2010-12-24 19:29, pirms 15 gadiem
Yuri rakstīja: Šuplers un Lūsiņš monstri !!!
mudaks tu
, 2010-12-24 19:29, pirms 15 gadiem
paldies puisiem par speeli!
Un Luusinam par drosmi iziet uz ledus un staaties pretii stipram pretiiekam!
Lai vinam turpmaak veicas un nestreso par so speeli, viss ir likumsakariigi, pieredze naaks ar laiku nejau iemet tevi vilku baraa un tad nu tikai buus

lai vai kaa, es neejuutos viilusies, bija patiikami sveetkos buut kopaa ar muusu komandu

DINAMO
, 2010-12-24 19:32, pirms 15 gadiem
Nr.71 rakstīja: Bankrots hmmm... A ko daris kalvitis... nabags izdemoleja visu LV ekonomiku, tagad ielidis Dinamo valde , akal silta vieta... japazhelo tak bizness latviesu gaume?!


Krievija apmeklet dinamo speli ar to pashu SKA maksa 1.50 LS jebkura vieta.... latvija tada pati spele ap 14 LS... Kalvisa vardiem, ta ir super - mega, giga extra redzet dinamo darbiba

ir bish biznesins


poh jau rez, ari pec 4:0 , no vienas speles biletem iznak iekaset ap 10 000 ...
Reekjinaat maaki ?
, 2010-12-24 19:32, pirms 15 gadiem
Lūsiņu nevar vainot,viņš darīja ko varēja,vel šodien patika Karsums un Troters,bet tā jau komanda tomēr nenolaida rokas,cīnijās da galam par to arī paldies !

P.S Priecīgus Ziemassvētkus fani !
, 2010-12-24 19:37, pirms 15 gadiem
tikko svatosh ielidoja no omskas riigaa,rit tiek gaidits pruseks no slovakijas,drosha info timur teica
, 2010-12-24 19:40, pirms 15 gadiem
A kā ar svētdienas spēli? Holts uz to laiku vēl nevarēs spēlēt?
, 2010-12-24 19:53, pirms 15 gadiem
blin kas tie par pamulku baru,kas Lusinam bruk virsu,kas varbut Vinsh ir ari vainigs pie taa,ka Dinamo pa divam spelem var iesist tikai vienu golu,neskaitot soda metienu izpeli?!?!?!?!?!?Starp citu vinsh izvilka mums divus punktus aizvakar un izvilka speli ko bija norakushi ari speciga dinamo rezultivitate!!!!malacis Lusinsh,apsveicu ar pirmo speli!!!!
Slēpts komentārs: FUNS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-24 20:46, pirms 15 gadiem
Ha! Savs prieks tomēr ir-LM vinnēja Mogiļev ar 2;1,priekā!!!
, 2010-12-24 21:05, pirms 15 gadiem
AIZSARDZĪBA IR VNK DIR*Ā!!!!!
, 2010-12-24 21:48, pirms 15 gadiem
Galvenais ,ka tiekam Playoff ,parejais ie vienas vietas. Priecigus ZiemasSvetkus!!!!!!!!
, 2010-12-24 22:05, pirms 15 gadiem
Nākošajā spēlē jāliek vārtos Gudļevskis!! Lai puisim paveras durvis uz NHL
, 2010-12-24 22:16, pirms 15 gadiem
BMW_Mracer rakstīja: paldies liels lusinam un visai komandai,ienacas 500ls cerams ka 7dien bus lidzigi
zini man pievietas cik tavas slimas smadzenes shodien nopelnija,kapec neraksti tad kad kadus 200ls zaudee???
, 2010-12-24 22:39, pirms 15 gadiem
arhivs X rakstīja: Nē tu esi slims! Kas skatās tavu sūda basketbolu! Vienīgi cieņa pret Latvijas meitenēm (kas tomēr pelna ārzemju klubos)
Es neskatos Dinamo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-24 23:20, pirms 15 gadiem
arhivs X rakstīja: Nē tu esi slims! Kas skatās tavu sūda basketbolu! Vienīgi cieņa pret Latvijas meitenēm (kas tomēr pelna ārzemju klubos)
oo trollis, priecīgus...
es tev vienreiz neteicu, lai tu nekomentē basketu? Tu tak saproti basketu tik, cik mērkaķis no bioķīmijas
, 2010-12-24 23:34, pirms 15 gadiem
bij sajūta,ka kazahu vairāk tribīnēs nekā letiņu!!pagājušajos gados bij savādāk!!!
, 2010-12-24 23:59, pirms 15 gadiem
Nu šodien veiksme totāli piekāsa... Labi, arī mačs nebija no labākajiem, bet tomēr šāds rezis neataino reālo maču ne tuvu...
Cērēsim, ka tas bija tikai 1 "melnais", kādi gadās katrai komandai katru gadu, un ka nākamajā mūsējie jau parādīs pavisam citu hoķi, un ka ripas lidos pretinieku vārtos viena pēc otras!
, 2010-12-25 01:30, pirms 15 gadiem
Tie, kas te daži slikti izsakās par Lūsiņu, sākumā vispār pašiem jāiemet, lai uzvarētu un tad skatīties uz ielaistajiem un vainu meklēt, ne tā?
, 2010-12-25 01:37, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Nē ja vārtsargs ir labs tad uzbrucēji un aizsargi drošāk spēlē uzbrukumā-tagad redzēju ka aizsargi pat parāk baidījās no izgājieniem 2 pret 1 - uzreiz gāja aizsardzībā ja zaudē ripu.
Telkvists vai Holts un uzbrucēji droši veido uzbrūk, jo kopumā uzbrukumā nebija slikti/nesaku ka bija super bet uzbrukums bija normāls, bet ir reizes kad nekrīt iekšā/.
Tagd Barys ātri sameta un sēdēja aizsardzībā, tā Barys biežāk atklātos un spēle būtu savādāka.
šitam es piekritu
, 2010-12-25 01:41, pirms 15 gadiem
d-show rakstīja: tu esi =====!luusinjsh ne pie kaa nebija vainiigs.piedod, vienkaarshi dusmojos par juusu gudriibaam, seklie dirseeji.
zheel, ka juus savaa dziivee nesasniegsiet pat pusi no taa ko vinjsh ir sasniedzis!
nav jau runa par ko sasniegs vai ne gudriniek , te vnk apspriež spēli.
, 2010-12-25 05:21, pirms 15 gadiem
BMW_Mracer rakstīja: paldies liels lusinam un visai komandai,ienacas 500ls cerams ka 7dien bus lidzigi
Oi di*sējs d*rsējs. Vakar taču teici ka uzliki 100Ls ar kefu 3.1. Tur nu nekādi nesanāk 500Ls. Psc tauta degradējusies, pat samelot ticami nemāk
, 2010-12-25 06:18, pirms 15 gadiem
RIchyPOX rakstīja: nav jau runa par ko sasniegs vai ne gudriniek , te vnk apspriež spēli.
eu kas Tu tads esi????!!!tavu piekrishanu un viedokli vismazak tegribetu redzet gudriniek
, 2010-12-25 09:17, pirms 15 gadiem
spēli neredzēju, bet jautājums - kā tad nostāvēja Lūsiņš? ir kādi vārti uz viņa sirdsapziņas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-25 10:33, pirms 15 gadiem
arhivs X rakstīja: Man tevi jāsarūgtina. Pirmkārt, šeit nebija runa par basketu. Un otrkārt- Latvijas zvaigznes basī ir Anete Jēkabsone un uzlecošā zvaigzne Sabīne Niedola. Par vīriem labāk nekomentēšu lai neieslīgtu pesimismā
Es domāju, ka Andris Biedriņš pietiekami ir sasniedzis, neskatoties uz viņa izdarībām ārpus laukuma.
Un no sievietēm vēl var minētu arī Guntu Baško.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-25 10:57, pirms 15 gadiem
arhivs X rakstīja: Andris Biedriņš! Biju sajūsmā ka viņš tika NBA, bet tagad neesmu tik pārliecināts... pārsvarā 8+4 utt bet Gunta ir malacis... un meitenes basī, cepuri nost!
8+4 (kā 4 tu domā piespēles vai atlēkušās, jo atlēkušās viņam parasti ir diezgan daudz, bet par punktiem piekrītu, nav viņš ļoti rezultatīvs)

Un vēl no basketbolistēm man patīk arī Aija Brumermane
, 2010-12-25 11:07, pirms 15 gadiem
Es Dināmo vadību nesaprotu!LM ir farmklubs!Tak paņemiet no LM vārtsargu un kādu uzbrucēju līdz izārstēsies!
, 2010-12-25 11:34, pirms 15 gadiem
pamatīgs zĀĢIS!!!
, 2010-12-25 12:41, pirms 15 gadiem
Lanana rakstīja: nevajag nu tagad visaa vainot Luusinju!!!!
Pareizi!!! Lusiņš ir malacis!!!!
, 2010-12-25 13:30, pirms 15 gadiem
traki jau ir, Ozo nav, Hartigans arī savainots, abi vadošie vārtsargi ar nav....
bet ar visu to bija daudz iespēju vakar gūt vārtus, pat vienmēr pesimistiskais Zembergs teica, ka no 0-3 varot astpelēties...
veiksme, neveiksme, veiksme, neveiksme, laikam tas vārtu stabs pret Znaroku izsmēla mūsu veiksimi, bet ŗit būs 3 punkti.
, 2010-12-25 13:38, pirms 15 gadiem
Vai nebūtu laiks izjaukt mistisko pirmās maiņas aizsargu pāri- brāļus Rēdlihus??? Regulāri neprecīza saspēle, neveiksmīgi iesākti uzbrukumi, pēc kuriem arī zaudēti vārti. Šajā spēlē -2 koef. un laukumā arī pie mazākumā ielaistajiem?!
, 2010-12-25 13:51, pirms 15 gadiem
Diemžēl šogad plejoffa netiek RD,vadībā vāks nepaturēt Pečuru,Saulieti,nelaist laukumā Štālu,pie tam spēlēt ar Podziņu,Džeriņu un ar tādiem aizsargiem tas ir ppc,divi aizsargi Cibuļskis,Rēķis daudz maz normāli,Ozo tas pavisam cits stāsts .Leģionāri viduvēji,Hartigans vispār par nulli palika.Ko viņi tur naudu taupa vai nu visiem jau viss pox,vienīgajs labums var naudu totālā vinnēt,pietiek paskatīties 1 periodu un viss skaidrs.Lusiņšvārtos -tas ir vispār unikums no treneru puses
, 2010-12-25 13:54, pirms 15 gadiem
Harington rakstīja: AIZSARDZĪBA IR VNK DIR*Ā!!!!!
Tieši tā! Aizsardzība mums nekad nav bijusi laba. Visu melno darbu vienmēr izdarīja Kriss un Mikhaels.
Lūsiņa vainas vakar nebija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-12-25 17:52, pirms 15 gadiem
beiziiters rakstīja: Tu tos 4 golus pret Barys samestu, vai Jeremejevs !?
Vai patiešām nepielec-manā piemērā Barys vārtos būtu Lūsiņš un viņam tad mēs iemestu vismaz 4 ripas-vai tad neatceries cik Jeremejevs izvilka ripas-Lūsiņš tādas nevarētu.
, 2010-12-25 19:37, pirms 15 gadiem
Bez OZO NAV hokeja! Rēdlihu brāļiem dzert vajag Pēc spēles! Bet, Ziemssvētku vecītis Labāks i par pūdelātāju SPRUKTU i par pārkāšuso KARSUMU! Bet Lūsiņam pat kāju pirkstu vibrē ieraugot ledu!
, 2010-12-25 22:59, pirms 15 gadiem
TROTTERlove rakstīja: Dāvana zem eglītes šodien ir pielīdzināma žagariem

Es teicu visiem lai ta nesafanojās par Lūsiņa spelēšanu,viens man sāka skaidrot,ka redziet pret Baltkrieviju Lūsiņs ielada tikai vienus vārtus...

Vispar šajā spēlē DINAMO nekas nesanāca.
Labāk jau par Troteru nospēlēja. Paldies Troteram par 3.vārtiem!
Vienu Edgara kļūdu var norakstīt uz spēļu prakses trūkumu, bet priekš debijas spēles manuprāt bija ok. Ko tad Tu gaidīji? Ka Edgars salaidīs 5 taurenīšus? - Nekā tamlīdzīga. Viņš nospēlēja apmierinoši, ko nevarētu teikt par aizsardzību, un kur nu vēl uzbrukumu!
, 2010-12-26 00:48, pirms 15 gadiem
manuprāt, šī gada labakais komentārs..
van der dinamo1 rakstīja: Diemžēl šogad plejoffa netiek RD,vadībā vāks nepaturēt Pečuru,Saulieti,nelaist laukumā Štālu,pie tam spēlēt ar Podziņu,Džeriņu un ar tādiem aizsargiem tas ir ppc,divi aizsargi Cibuļskis,Rēķis daudz maz normāli,Ozo tas pavisam cits stāsts .Leģionāri viduvēji,Hartigans vispār par nulli palika.Ko viņi tur naudu taupa vai nu visiem jau viss pox,vienīgajs labums var naudu totālā vinnēt,pietiek paskatīties 1 periodu un viss skaidrs.Lusiņšvārtos -tas ir vispār unikums no treneru puses