Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" atgriežas mājās un cer turpināt uzvaru sēriju

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Dinamo" atgriežas mājās un cer turpināt uzvaru sēriju
Kapteinis Gints Meija apsveic komandas biedrus
Foto: Raimonds Volonts, Dinamo Rīga

Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo", kas uzvarējis trijos no pēdējiem četriem mačiem, tomēr joprojām atrodas Rietumu konferences pēdējā vietā, pulksten 19:30 uzņems Hantimansijskas "Yugra", kam ir tikai teorētiskas izredzes kvalificēties Gagarina kausam.

Pēdējās piecas spēles Rīgas "Dinamo" aizvadīja sezonas ilgākā (12 dienas) un garākā (16,6 tūkstoši kilometru lidmašīnā) izbraukuma ietvaros. Lai gan ievads nebija izdevies, jo Jaroslavļas "Lokomotiv" tika zaudēts (1:3) noslēdzošajā trešdaļā ielaisto vārtu dēļ, turpinājumā izdevās izcīnīt trīs uzvaras.

Pirmajā vizītē Ķīnā pret Pekinas "Kunlun Red Star" neizdevās noturēt trīs vārtu pārsvaru, tomēr realizēti trīs no trim bullīšiem un panākums ar 4:3. Savukārt gan Vladivostokas "Admiral", gan Minskas "Dinamo" tika apspēlēts ar 3:1, un baltkrievi pa Jakuba Sedlāčeka sargātajiem vārtiem meta tikai 15 reizes.

Pirms piecām dienām Minskā rīdzinieki desmit reizes varēja spēlēt vairākumā, izmantojot trīs iespējas – iemeta Guntis Galviņš, kurš arīdzan izdarīja piespēli otrajos vārtos, aizvadot ceturto divu punktu spēli sezonā, Filips Toluzakovs, kuram tie bija otrie vārti izbraukuma laikā, lai gan pirms tam bija izdevies tikai viens precīzs metiens, un Miks Indrašis, kuram pirmie vārti un otrais punkts kopš 23. decembra.

Pateicoties izbraukumā parādītajam sniegumam, Kontinentālā hokeja liga vakar par aizvadītās nedēļas labāko jauno spēlētāju atzina 20 gadus veco Rīgas "Dinamo" aizsargu Uvi Balinski, kurš Pekinā pirmoreiz pārsniedza 20 minūšu atzīmi uz ledus (21:57) un guva otros vārtus sezonā, vairākumā pielabojot metienu no zilās līnijas.

Šovakar pulksten 19:30 pretī stāsies Hantimansijskas "Yugra", kas Austrumu konferencē ieņem 13. vietu, no izslēgšanas spēļu zonas deviņus mačus līdz regulārās sezonas beigām atpaliekot par 14 punktiem, tādējādi izredzes iekļūt Gagarina kausā ir pavisam minimālas.

Pirms piecām dienām izdevās ar 2:0 izbraukumā pieveikt Jekaterinburgas "Avtomobilist". Atvairot 22 metienus, otro sauso spēli sezonā aizvadīja Aleksandrs Šaričenkovs, kurš iepriekšējos gadus pavadīja Maskavas "Dynamo". Pērn viņš laukumā devās 11 spēlēs, bet šajā sezonā kļuvis par "Yugra" pirmo numuru un spēlējis 37 reizes, atvairot 92,2% pretinieku metienu.

Ar uzvaras vārtiem izcēlās komandas rezultatīvākais spēlētājs Jevgeņijs Lapenkovs, kurš sāncenšu vārtsargus pārspējis 12 reizes un 47 spēlēs savācis 28 punktus. Kontinentālās hokeja līgas ietvaros viņš pārstāvējis septiņas komandas, tostarp Kazaņas "Ak Bars", aizvadot piecas spēles gan regulārajā sezonā, gan izslēgšanas mačos.

Vēl tikai 21 gadu vecajam uzbrucējam Pāvelam Varfolomejevam izdevies pārsniegt 20 punktu atzīmi – viņa kontā ir 21. Tomēr četros no pēdējiem septiņiem dueļiem viņš palicis bez metieniem pa vārtiem. 16 punkti ir Romānam Ļudučinam, 15 savācis Konstantīns Panovs, bet rezultatīvākā aizsarga Aleksandra Ugoļņikova kontā ir desmit punkti.

Spēles sākums pulksten 19:30. Vai Rīgas "Dinamo" izdosies izcīnīt trešo uzvaru pēc kārtas? Ceturtdien pretī stāsies Astanas "Barys", bet sestdien jāuzņem Jekaterinburgas "Avtomobilist".

Slēpts komentārs: bārda un sifons

  +4 [+] [-]

, 2017-01-24 11:21, pirms 8 gadiem
Daudz par vēlu esat sākuši spēlēt, interese vairs nekāda. Tāds aitu bars bez trenera vien esat.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2017-01-24 11:48, pirms 8 gadiem
Galvenais uzdevums ir nepalikt pēdējā vietā

  +3 [+] [-]

, 2017-01-24 11:54, pirms 8 gadiem
J.Matulis labi pateicis : ... Bet "dīvāna treneri" Rīgā gaida tikai uzvaras.

  -1 [+] [-]

, 2017-01-24 12:08, pirms 8 gadiem
hokejists77 rakstīja: Galvenais uzdevums ir nepalikt pēdējā vietā
Prieks redzēt, cik augstus mērķus komandai uzstāda tās uzticamākie un prasīgākie fani!

  +1 [+] [-]

, 2017-01-24 12:18, pirms 8 gadiem
Tikai Rīga Tikai Dinamo !!!!!!!!!!!!!! ';

  -4 [+] [-]

, 2017-01-24 12:25, pirms 8 gadiem
<"Dinamo" atgriežas mājās un cer turpināt uzvaru sēriju>

Uzreiz prātā nāk vecais, labais teiciens..."Cerība - muļķa mierinājums."
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-01-24 12:56, pirms 8 gadiem
HMB-LAIKS rakstīja: Ooo nizcag Pelavam speele, besi tikai ka etera laiks tiek aizdir-sts

Bet reizeem par taam pilem uz ledus var iesmiet, tur nereti visadiem Pavlopiem un Manekeniem jacinas par to lai noturetos uz kajam un tikai tad tiek domats par pretinieku muura iekaroshanu

Neizlasiu vispar pret ko spele Bet saku ka HUSQVARN
"Neizlasiu vispar pret ko spele.."
==
Kā var nezināt-par zeltu spēlējam!
';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-01-24 12:56, pirms 8 gadiem
Ideālā variantā būtu jauki šonedēļ tikt pie 9 punktiem. Tad arī 27.vieta tabulā būtu reāla. Ne tikai 27, varbūt arī kas vairāk.
2 no pretiniekiem cīnās par PO zonu un tie ir bīstamākie uz doto brīdi (plus SKA un CSKA visus sezonu ir cits līmenis un bīstami, īpaši SKA).
Tikai pēdējās 4 spēlēs 3 pretinieki no PO zonas jau ir pieveikti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-01-24 13:12, pirms 8 gadiem
Kāds vēl atcerās lielisko Džēmiju Džonsonu?
Ai kā gribētos, lai viņš tagad arī spēlētu Dinamo!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-01-24 13:24, pirms 8 gadiem
HMB-LAIKS rakstīja: Tur jau nav doma ko saprast!!
Un ko tu visu laiku domaa ar to kepka?
Arhīva prāta kapacitāte neļauj viņam izprast šī tautā iemīļotā jaunvārda nozīmi un kontekstu. Viņš ir kā mazs bērns, kas kaut kur kādu interesantu vārdu padzirdējis un visu laiku ņemās viņu atkārtot. Arhīvs, lietojot šo vārdu, būtībā izsmej pats sevi, kas visā visumā ir pareiza un apsveicama rīcība.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-01-24 13:36, pirms 8 gadiem
Varbūt pēc basīša uzslēgšu. BKV spēle tomēr interesē daudz vairāk.

  +2 [+] [-]

, 2017-01-24 13:48, pirms 8 gadiem
Jāsāk kāds jaunietis iespēlēt. Uz nākošo sezonu mainīt treneru korpusu un beidzot atbrīvoties no nevajadzīgajiem spēlētājiem...

     [+] [-]

, 2017-01-24 13:50, pirms 8 gadiem
Nekuriens sargs rakstīja: Jāsāk kāds jaunietis iespēlēt. Uz nākošo sezonu mainīt treneru korpusu un beidzot atbrīvoties no nevajadzīgajiem spēlētājiem...
Toluzakovam obligāti jāpaliek

  +1 [+] [-]

, 2017-01-24 13:52, pirms 8 gadiem
Man personīgi vienalga, ka DR ir krievu projekts... daudzi latviešu spēlētāji vismaz var normālā līmeni uzraut hoķi...

  +4 [+] [-]

, 2017-01-24 14:24, pirms 8 gadiem
Vairākums|: DR 16.vieta 18.0% , Jugra 29.vieta 8,9%.
Mazākums: DR 24.vieta 77,6 , Jugra 7.vieta 83,6%.
Gūtie vārti: DR 26.vieta 1,92, Jugra 27.vieta 1,82.
Zaudētie vārti: DR 20.vieta 2,71, Jugra 11.vieta 2,35.
Pēcspēles metieni: DR 22.vieta 25,5% , Jugra 15.vieta 33,3.
1.periods: DR 10.vieta, Jugra 26.vieta.
2.periods: DR 23.vieta, Jugra 24.vieta.
3.periods: DR 27.vieta, Jugra 18.vieta.
Pēc diviem periodiem: DR 19.vieta, Jugra 26.vieta.
Sava laukumā: DR 26.vieta -31 punkts, Jugra 28.vieta -28 punkti.
izbraukumā: DR 26.vieta- 19punkti, Jugra 17.vieta - 30 punkti.

  -3 [+] [-]

, 2017-01-24 14:27, pirms 8 gadiem
Nekuriens sargs rakstīja: Man personīgi vienalga, ka DR ir krievu projekts... daudzi latviešu spēlētāji vismaz var normālā līmeni uzraut hoķi...
Vēl nodrāztāku argumentu grūti atrast.

  +2 [+] [-]

, 2017-01-24 14:32, pirms 8 gadiem
Vilis15 rakstīja: Vēl nodrāztāku argumentu grūti atrast.
Normāls arguments... tu taču divriteni 100 x no jauna neizgudro ?

  +2 [+] [-]

, 2017-01-24 14:34, pirms 8 gadiem
.

Mēs par Dinamo un Donaldu Džonsu Trampu !!!!!!!!!!!!
';

  +2 [+] [-]

, 2017-01-24 14:35, pirms 8 gadiem
Nekuriens sargs rakstīja: Man personīgi vienalga, ka DR ir krievu projekts... daudzi latviešu spēlētāji vismaz var normālā līmeni uzraut hoķi...
+ 1
';

  -1 [+] [-]

, 2017-01-24 14:39, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Vairākums|: DR 16.vieta 18.0% , Jugra 29.vieta 8,9%.
Mazākums: DR 24.vieta 77,6 , Jugra 7.vieta 83,6%.
Gūtie vārti: DR 26.vieta 1,92, Jugra 27.vieta 1,82.
Zaudētie vārti: DR 20.vieta 2,71, Jugra 11.vieta 2,35.
Pēcspēles metieni: DR 22.vieta 25,5% , Jugra 15.vieta 33,3.
1.periods: DR 10.vieta, Jugra 26.vieta.
2.periods: DR 23.vieta, Jugra 24.vieta.
3.periods: DR 27.vieta, Jugra 18.vieta.
Pēc diviem periodiem: DR 19.vieta, Jugra 26.vieta.
Sava laukumā: DR 26.vieta -31 punkts, Jugra 28.vieta -28 punkti.
izbraukumā: DR 26.vieta- 19punkti, Jugra 17.vieta - 30 punkti.
Cik tev,taure,komenti jāieplūta pie Dināmo rakstiem,lai tiktu pie rubli?

  -1 [+] [-]

, 2017-01-24 14:40, pirms 8 gadiem
VAi tad dinamo netaisās tankot, lai dabūtu ko labu draftā? Ak jā, KHL drafts ir apsmiekls un nabagi ir nolemti mūžīgai lūzerošanai un šajā gadījumā arī Latvijas hokeja graušanai.

  -3 [+] [-]

, 2017-01-24 14:42, pirms 8 gadiem
VilhelmsL rakstīja: .

Mēs par Dinamo un Donaldu Džonsu Trampu !!!!!!!!!!!!
Kas tu par p iderasu? Cik tu garš un cik tev garš?

  +3 [+] [-]

, 2017-01-24 14:42, pirms 8 gadiem
Nebūtu KHL, tad Kalniņš vēl joprojām pa Ungāriju maltos...

  -1 [+] [-]

, 2017-01-24 14:43, pirms 8 gadiem
Nekuriens sargs rakstīja: Nebūtu KHL, tad Kalniņš vēl joprojām pa Ungāriju maltos...
Bet reddz, Ungārijas līgas vārtsargs var ielēkt KHL. Ko tas liecina par līmeni?

     [+] [-]

, 2017-01-24 14:45, pirms 8 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Bet reddz, Ungārijas līgas vārtsargs var ielēkt KHL. Ko tas liecina par līmeni?
Ka RD deva viņam iespēju... Šaubos, ka par Jugra būtu viņu ņēmusi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-01-24 14:48, pirms 8 gadiem
Nekuriens sargs rakstīja: Man personīgi vienalga, ka DR ir krievu projekts... daudzi latviešu spēlētāji vismaz var normālā līmeni uzraut hoķi...
Te (SC) visiem pie kājas ka KHL ir Krievijas projekts, toties tas ir labs attaisnojums riešanai uz Dinamo komandu pēc zaudējumiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-24 14:52, pirms 8 gadiem
HMB-LAIKS rakstīja: Visas Kolhozas BAAZES komandas un to izlases balansee starp eliti un B grupu. Tas liecina ka Kolhozs ir kartigs Kolhozs , parvertets un neproduktivs
Visas degradē. Latvijas, Baltkrievijas, KAzahstānas. Desmit gados progresa nav nekāda. Tikai, ka dažs var normāli nosmelt.

     [+] [-]

, 2017-01-24 14:53, pirms 8 gadiem
VArētu jau Latvijas hokejisti spēlēt KHL, bet tā pārmaksātība grauj motivāciju un aptur progresu. Ne velti dinamo 10 gados nav nevienu normālu spēlētāju izaudzinājuši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-24 14:54, pirms 8 gadiem
Tikai tāpēc jau Meija nekļūs par snaiperi, ja 100 gadus mocīs dinamo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-24 14:56, pirms 8 gadiem
HMB-LAIKS rakstīja: Atseviski kadri ir nosmeelusi gaaazes sukna trekno mazutu, bet tas ar viss. Ukraina ari pazuda, gan hokejaa gan kaa valsts un patiecoties kam??? Kolhozam un vateem

Horvaatiem progresa nekada, pelavi bija un pelavi paliks.
Slovaaki ari no melna zirdzina kluvusi par regresiivako hokeja siamniecibu paslaik pasaulee.

Ko lai saka - kur visaadi utaini jenoti un vilhelmi iet paari, tur pat nezaale ilgi neaugs
KHL viegla maize, tāpēc arī daudzi nemaz necenšas kur augstāk izsisties. Tas pats Dārziņš atteica NHL, tā vietā noslimoja pie tatāriem.

     [+] [-]

, 2017-01-24 14:56, pirms 8 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: VArētu jau Latvijas hokejisti spēlēt KHL, bet tā pārmaksātība grauj motivāciju un aptur progresu. Ne velti dinamo 10 gados nav nevienu normālu spēlētāju izaudzinājuši.
Ko var d!rst!
';

  +1 [+] [-]

, 2017-01-24 14:57, pirms 8 gadiem
Jā, es piekrītu, ka vairākiem kadriem tiek pārmaksāts... Bet varbūt šeit ir attieksmes jautājums vairāk nekā naudas...

     [+] [-]

, 2017-01-24 14:59, pirms 8 gadiem
Nekuriens sargs rakstīja: Jā, es piekrītu, ka vairākiem kadriem tiek pārmaksāts... Bet varbūt šeit ir attieksmes jautājums vairāk nekā naudas...
Bet nauda jau rada to attieksmi. To ir grūti apiet. Agrāk izlases veči klibi un slimi rāvās uz PČ, lai dabūtu labus līgumus, tagad izlase ir tikai traucēklis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-01-24 15:02, pirms 8 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Bet nauda jau rada to attieksmi. To ir grūti apiet. Agrāk izlases veči klibi un slimi rāvās uz PČ, lai dabūtu labus līgumus, tagad izlase ir tikai traucēklis.
KP tuvākajos gados pat izlasē tuvumā nerādīsies... varbūt tad viņam nespēlēt NBA ? Tas neko nemaina. Tur ir vairāki ietekmējošie faktori. Lielajās nācijās to spēlētāju ir milzum daudz... mums nē.. Tāpēc mēs viena spēlētāja atteikumu izjūtam spējīgāk nekā , piemēram, Kanāda

  -2 [+] [-]

, 2017-01-24 15:06, pirms 8 gadiem
Nekuriens sargs rakstīja: KP tuvākajos gados pat izlasē tuvumā nerādīsies... varbūt tad viņam nespēlēt NBA ? Tas neko nemaina. Tur ir vairāki ietekmējošie faktori. Lielajās nācijās to spēlētāju ir milzum daudz... mums nē.. Tāpēc mēs viena spēlētāja atteikumu izjūtam spējīgāk nekā , piemēram, Kanāda
KP iespējams vispār nekad nespēlēs izlasē, bet viņš vismaz nes Latvijas vārdu pasaulē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-01-24 15:13, pirms 8 gadiem
Pat neatceros, kad pēdējo reizi redzēju izlases kreklā Karsumu Tomēr jāatzīst, ka man ir prieks par viņa sniegumu !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-01-24 15:16, pirms 8 gadiem
DR vārtu guvēji. M. Rēdlihs - 9, Indrašis-8, Giliss, Meija, Bičevskis, Sestito- visi 7, Dārziņš, Sčastļivijs-abi 6, Galviņš - 5, Malens, Cibuļskis - abi 4, K. Rēdlihs. Toluzakovs, Lipsbergs - visi 3, Šags, Pujacs, Kulda,Skvorcovs, Balinskis, Jeļisejevs- visi 2, Freibergs, Jerofejevs, Saulietis, Golovkovs, Ševčenko-visi 1. Kopā DR guvuši 100 vārtus , bet šeit trūkst 4 varti (tie ir uzvaras vārti pēcspēles metienu sērijā).
Aizsargi guvuši 24% no visiem vārtiem 23 no 96.

  +1 [+] [-]

, 2017-01-24 15:16, pirms 8 gadiem
HMB-LAIKS rakstīja: Karsums ar Baartuli jau sezonas viduu censhas pateikt ka pavasarii es bushu slims vai traumets, kapec gan ne, ja ir parlieciba par to?
Tā ir viņu personīgā darīšana... Viņi tev nepārmet, ka Tu komentē SC
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-01-24 15:20, pirms 8 gadiem
HMB-LAIKS rakstīja: Un man prieks par to ka neparmet, atskiriba no Speizhdee un Elinshoona kungiem!!! Bet jaa, katrs dara kaa grib, lai gan pirms Kolhoza izlase bija sveeta lieta un saukt nevajadzeja, pashi skreeja un brauca.

Tagad tas ir taads kaa skerlis, kaa lielaa udens bloda 3500m skrejienaa, kur primadonnam nepieciesami ziida mutautiti, elitaaras vakarinas, Grecka nuujas, labakie nazhu asinataaji un pilna garderobe ar delikatesem
Sabiedrība vainīga... viņi tomēr ir tās produkti...

  +2 [+] [-]

, 2017-01-24 15:20, pirms 8 gadiem
Daugaviņam savukārt izlase ir goda vietā !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-01-24 15:22, pirms 8 gadiem
Tā ir leiputrija savākt visus labākos hokejistus uz PČ... Tad jau reālāk ir, ka federācija ar treneriem apkaro dzeršanu čempja laikā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-24 15:28, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: DR vārtu guvēji. M. Rēdlihs - 9, Indrašis-8, Giliss, Meija, Bičevskis, Sestito- visi 7, Dārziņš, Sčastļivijs-abi 6, Galviņš - 5, Malens, Cibuļskis - abi 4, K. Rēdlihs. Toluzakovs, Lipsbergs - visi 3, Šags, Pujacs, Kulda,Skvorcovs, Balinskis, Jeļisejevs- visi 2, Freibergs, Jerofejevs, Saulietis, Golovkovs, Ševčenko-visi 1. Kopā DR guvuši 100 vārtus , bet šeit trūkst 4 varti (tie ir uzvaras vārti pēcspēles metienu sērijā).
Aizsargi guvuši 24% no visiem vārtiem 23 no 96.
Kāds ir DR antirekords labākajam vārtu guvējam vienā regulārajā sezonā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-24 15:33, pirms 8 gadiem
HMB-LAIKS rakstīja: subprodukti pareizak sakot, kaa vilhelms ar FUNI un jobjenotu
Nez vai... Tu un es arī esam tās produkti. Mūsu skarbā vēsture + nelielā demokrātijas pieredze arī izskaidro, kāpēc mūsu sabiedrība ir šāda ne savādāka. Piemēram, kāpēc ar valsti ir auzas, tāpēc ka valdība ir sabiedrības spogulis. Tas pats attiecas arī uz hokejistiem vai federācijas vadītājiem.

     [+] [-]

, 2017-01-24 15:40, pirms 8 gadiem
rufus7 rakstīja: http://sportacentrs.com/hokejs/24012017-pc_2017_sovakar_pret_znaroku_un_favoriti_
kas tas par lohu ir?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-01-24 15:46, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kāds ir DR antirekords labākajam vārtu guvējam vienā regulārajā sezonā?
Labakais DR vārtu guvējs ieprieksējās sezonās (gads-norādīts gads, kurā sezona beidzās, uzvārds , gūtie vārti un iekavās, cik DR hokejisti attiecīgajā sezonā guva vismaz 10 vārtus).
16-Sestito 19(5), 15-Indrašis 16(4), 14-Hossa 22(5), 13-Karsums, Žiru - abi 16 (3), 12-Karsums -21 (5), 11- Dārziņš 21 (7), 10-Hossa 35 (6), 09-Hossa 22(3).
Tātad DR antirekords labākajam snaiperim ir 16 vārti,kurš šogad tiks pārspēts (diemžēl).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-24 15:54, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Labakais DR vārtu guvējs ieprieksējās sezonās (gads-norādīts gads, kurā sezona beidzās, uzvārds , gūtie vārti un iekavās, cik DR hokejisti attiecīgajā sezonā guva vismaz 10 vārtus).
16-Sestito 19(5), 15-Indrašis 16(4), 14-Hossa 22(5), 13-Karsums, Žiru - abi 16 (3), 12-Karsums -21 (5), 11- Dārziņš 21 (7), 10-Hossa 35 (6), 09-Hossa 22(3).
Tātad DR antirekords labākajam snaiperim ir 16 vārti,kurš šogad tiks pārspēts (diemžēl).
Paldies par info. Sekosi EČ biatlonā, kurš rīt sāksies?

  +1 [+] [-]

, 2017-01-24 15:55, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Paldies par info. Sekosi EČ biatlonā, kurš rīt sāksies?
Noteikti sekošu. Pilnvērtīgi traucē sekot darbs-ne vienmēr ir laiks visu redzēt , lasīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-24 15:58, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Noteikti sekošu. Pilnvērtīgi traucē sekot darbs-ne vienmēr ir laiks visu redzēt , lasīt.
Zinu, ka krieviem pat Garaničevs ar Mališko startēs. Tie ir nopietni pretendenti uz uzvarām. Šodien vakarā jābūt pilnai starta listei IBU mājas lapā.

     [+] [-]

, 2017-01-24 15:58, pirms 8 gadiem
No sākuma domāju, ka šis Aiztur 18 gadus vecu jaunieti, kurš meitenēm... ir SC debīliķis HMB, bet skatos, ka laikam nē, jo šis tepat vel.

     [+] [-]

, 2017-01-24 15:59, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Noteikti sekošu. Pilnvērtīgi traucē sekot darbs-ne vienmēr ir laiks visu redzēt , lasīt.
Nezinu, kā būs ar Eiropas čempionātu, bet PK un PČ sacensības tiek regulāri ieliktas youtubā pilnos apmēros Tāpēc, ja man nesanāk tiešraidē redzēt, noskatos internetā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-01-24 16:00, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Zinu, ka krieviem pat Garaničevs ar Mališko startēs. Tie ir nopietni pretendenti uz uzvarām. Šodien vakarā jābūt pilnai starta listei IBU mājas lapā.
Neesmu skatījies kurš piedalīsies. Kad sāksies tad sākšu sekot. Būtu pensionārs tad varētu tupēt mājās un sekot līdzi sporta pasaulei.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-24 16:02, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Neesmu skatījies kurš piedalīsies. Kad sāksies tad sākšu sekot. Būtu pensionārs tad varētu tupēt mājās un sekot līdzi sporta pasaulei.
Lai rezultātus apskatītos, daudz laika nevajag

     [+] [-]

, 2017-01-24 16:02, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Zinu, ka krieviem pat Garaničevs ar Mališko startēs. Tie ir nopietni pretendenti uz uzvarām. Šodien vakarā jābūt pilnai starta listei IBU mājas lapā.
Skatoties, kā viņiem abiem šosezon iet PK, tad nedomāju, ka viņiem būtu vairāk izredžu izcelt EČ zeltu kā Rastijam. Drīzāk pat mazākas izredzes.

     [+] [-]

, 2017-01-24 16:04, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Skatoties, kā viņiem abiem šosezon iet PK, tad nedomāju, ka viņiem būtu vairāk izredžu izcelt EČ zeltu kā Rastijam. Drīzāk pat mazākas izredzes.
Pēdējos posmos jau šie startēja neslikti - nevar pat salīdzināt ar to, kā startēja sezonas sākumā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-01-24 16:05, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Lai rezultātus apskatītos, daudz laika nevajag
Bet protams, bet man patīk tajos vairāk iedziļināties. Lai kārtīgi visu izpētītu vienā distancē man var paiet pusstunda un vairār-arī stundu varu skatīties - pa valstīm, šaušana- cik kļūdas-, atpalicība utt. Var daudz ko interesantu atrast.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-24 16:06, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Bet protams, bet man patīk tajos vairāk iedziļināties. Lai kārtīgi visu izpētītu vienā distancē man var paiet pusstunda un vairār-arī stundu varu skatīties - pa valstīm, šaušana- cik kļūdas-, atpalicība utt. Var daudz ko interesantu atrast.
Teikšu godīgi - līdz šim neesmu redzējis nevienu EČ biatlonā, laikam šogad pirmo reizi tā nopietni tam pasekošu līdzi

     [+] [-]

, 2017-01-24 16:06, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pēdējos posmos jau šie startēja neslikti - nevar pat salīdzināt ar to, kā startēja sezonas sākumā
Tad jau manīs!
Godīgi sakot, tad Rastijam kaut kur arī nogājis greizi, jo viņam pēdējais posms Anholcā bija traģisks.

     [+] [-]

, 2017-01-24 16:07, pirms 8 gadiem
Kas tas par flopu tur datorspeles komentee??

     [+] [-]

, 2017-01-24 16:08, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tad jau manīs!
Godīgi sakot, tad Rastijam kaut kur arī nogājis greizi, jo viņam pēdējais posms Anholcā bija traģisks.
Kur nu kur, bet Eiropas čempī noteikti kāda medaļa būtu jāņem

     [+] [-]

, 2017-01-24 16:09, pirms 8 gadiem
Skatos ieks fb var ielogoties

     [+] [-]

, 2017-01-24 16:11, pirms 8 gadiem
Jaiet pakal dvulai

     [+] [-]

, 2017-01-24 16:15, pirms 8 gadiem
rufus7 rakstīja: https://www.twitch.tv/hopsitis750
nav viņam pilns rubulis

     [+] [-]

, 2017-01-24 16:16, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Paldies par info. Sekosi EČ biatlonā, kurš rīt sāksies?
tur pazīstami biatlonisti startēs?

     [+] [-]

, 2017-01-24 16:17, pirms 8 gadiem
comon88 rakstīja: tur pazīstami biatlonisti startēs?
Vismaz krieviem būs pazīstami, piemēram, OS medaļnieki Mališko, Garaničevs, Volkovs. Par parējiem nezinu.

  +1 [+] [-]

, 2017-01-24 16:19, pirms 8 gadiem
Zimelis un Puzulis bus?

  -1 [+] [-]

, 2017-01-24 16:20, pirms 8 gadiem
COYR ABERDEEN rakstīja: Zimelis un Puzulis bus?
Piksons būs.

     [+] [-]

, 2017-01-24 16:24, pirms 8 gadiem
Interesanti, cik disciplīnās startēs Rastijs ar Bendiku? Būtu forši, ja viņi piedalītos arī jauktajā pāru stafetē šajā EČ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-24 16:33, pirms 8 gadiem
rufus7 rakstīja: bet nekas jauzvar Austrija, Vacija, Danija un esam 1/4 par 90%
Skatos Tev prasās paretināt redeli

     [+] [-]

, 2017-01-24 16:35, pirms 8 gadiem
Starpcitu, jūtu, ka Dinamo šovakar paņems Jugru!!! Cieti!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-24 16:36, pirms 8 gadiem
VietējaisMurisDzīvelīgs rakstīja: Skatos Tev prasās paretināt redeli
Nepārspīlē...

     [+] [-]

, 2017-01-24 16:38, pirms 8 gadiem
rufus7 rakstīja: kapec, es izklaideju tautu esmu ka kristaps rasims
Tautai šitādas muļķibas absolūti neinteresē!

  +2 [+] [-]

, 2017-01-24 16:42, pirms 8 gadiem
VietējaisMurisDzīvelīgs rakstīja: Starpcitu, jūtu, ka Dinamo šovakar paņems Jugru!!! Cieti!!!
Kā paņems?

     [+] [-]

, 2017-01-24 16:46, pirms 8 gadiem
comon88 rakstīja: Kā paņems?
Kā gribēs tā paņems

     [+] [-]

, 2017-01-24 17:10, pirms 8 gadiem
VietējaisMurisDzīvelīgs rakstīja: Kā gribēs tā paņems
POĻIBOM , KA BŪS OTRĀDI UN YUGRA VINNĒS RĪGU

  +1 [+] [-]

, 2017-01-24 17:26, pirms 8 gadiem
Edgars Gaross ‏@EdgarsGaross
Ja Dinamo sezonas sākumā spēlētu tāpat,kā ar Ozo pievienošanos,šobrīd būtu +/- 70 punkti!Tas ļautu vēl saglabāt normālas izredzes uz playoff

Pirms pievienošanās Dinamo bilance bez Ozoliņa bija 4-21 (15 punkti), ar Sanda dalību 13-14 (35 punkti) #domājietpaši

     [+] [-]

, 2017-01-24 17:40, pirms 8 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Edgars Gaross ‏@EdgarsGaross
Ja Dinamo sezonas sākumā spēlētu tāpat,kā ar Ozo pievienošanos,šobrīd būtu +/- 70 punkti!Tas ļautu vēl saglabāt normālas izredzes uz playoff

Pirms pievienošanās Dinamo bilance bez Ozoliņa bija 4-21 (15 punkti), ar Sanda dalību 13-14 (35 punkti) #domājietpaši
Netroļļo puisīt.

     [+] [-]

, 2017-01-24 17:44, pirms 8 gadiem
Analizēju: proti, ja spēlēs Māris, Miks un Gints, uzvaru redzēsim tikpat droši kā savu degunu. Vēl, protams, jāņem vērā Pavlova faktors

     [+] [-]

, 2017-01-24 17:52, pirms 8 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Edgars Gaross ‏@EdgarsGaross
Ja Dinamo sezonas sākumā spēlētu tāpat,kā ar Ozo pievienošanos,šobrīd būtu +/- 70 punkti!Tas ļautu vēl saglabāt normālas izredzes uz playoff

Pirms pievienošanās Dinamo bilance bez Ozoliņa bija 4-21 (15 punkti), ar Sanda dalību 13-14 (35 punkti) #domājietpaši
Ar Ozo tur sakara maz ,jo vēl neilgi pirms sezonas spēlētāji nezināja nedz kurš būs treneris ,vai būs nauda komandai un vai vispār būs komanda.Līdz ar to sagatavošanās posms sezonai bija nekāds un dabiski ,ka pašlaik komanda ir iespēlējusies un arī fiziski ir labākā formā.

     [+] [-]

, 2017-01-24 17:58, pirms 8 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Edgars Gaross ‏@EdgarsGaross
Ja Dinamo sezonas sākumā spēlētu tāpat,kā ar Ozo pievienošanos,šobrīd būtu +/- 70 punkti!Tas ļautu vēl saglabāt normālas izredzes uz playoff

Pirms pievienošanās Dinamo bilance bez Ozoliņa bija 4-21 (15 punkti), ar Sanda dalību 13-14 (35 punkti) #domājietpaši
Kā veicās ar totosportu,kāda likmīte nebūtu piedāvajumā? Taure ,ibio!

     [+] [-]

, 2017-01-24 18:06, pirms 8 gadiem
coffijs rakstīja: Ar Ozo tur sakara maz ,jo vēl neilgi pirms sezonas spēlētāji nezināja nedz kurš būs treneris ,vai būs nauda komandai un vai vispār būs komanda.Līdz ar to sagatavošanās posms sezonai bija nekāds un dabiski ,ka pašlaik komanda ir iespēlējusies un arī fiziski ir labākā formā.
Negrauj Tautas ticību leģendām, jeb varbūt tomēr pašu radītiem mītiem.

  +1 [+] [-]

, 2017-01-24 18:26, pirms 8 gadiem
Bez Ozoliņa DR izcīnīja 20% no iespējamajiem punktiem, ar Ozoliņu 43%.
Tie ir tikai sausi fakti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2017-01-24 18:41, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Bez Ozoliņa DR izcīnīja 20% no iespējamajiem punktiem, ar Ozoliņu 43%.
Tie ir tikai sausi fakti.
Sauss fakts ir arī tas, ka jebkura komanda agrāk vai vēlāk kaut ko uzvar neatkarīgi no tā cik stiprs vai vājš ir šīs komandas treneru komandas sastāvs.
Arī pie Ozo KrHuLv savā spēlē tā arī neieguva stabilu sniegumu, un komanda spēlē kā pa viļņiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2017-01-24 19:21, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Uzvaru sērija jāturpina!
Dar ko var Dar ko var Di na mo ir jā uz var !!!!!!!!!!

Uzvarēsim Jugru !!!!!!!!
';